TREPERENDY DRUHU DVOJÍHO
Úterý, 05 červen 2007

 Obdivuji chlapské společenství - pro jeho úžasnou soudržnost (málokterá ženská má kamarádku od školky, školy), pro téměř bezvýjimečné pohrdání kastováním (je jedno, je-li jeden doktor, druhej zedník). Jsou naše mužné, pevné, obdivované a nepostradatelné polovičky, tito báječní tvorové, naše životní opory i poskytovatelé rozkoší – 

v  "debatování" nějak extra odlišní od ženských? Nemyslím...

Tuhle otázku tu už odpovídal NČ. Názor dalšího našeho přítele máte zde:      


Samozřejmě, také mezi sebou probíráme mnoho věcí, ale viděl bych přec jen pár rozdílů:  


1 – když drbete vy, chcete si jen popovídat, sdělit ostatním své myšlenky a hlavně pocity. Ale když drbeme my, chceme většinou něco řešit, pomocí faktů, ale emoce takovou měrou sdělovat nepotřebujeme. Vy si chcete popovídat a nepotřebujete se dobrat k nějakému konkrétnímu závěru, kdežto my ano.

 

2 – Vy drbete většinou své známé a partnery. Dost často řešíte problémy ve vztahu tím, že si o nich popovídáte s kamarádkami (a to většinou formou stížností – bohužel ani tak nečekáte nějakou radu, jako spíše pochopení a soucítění) – což osobně považuji za velkou chybu; mnohem efektivnější by bylo řešení problémů s partnerem.  My se bavíme o obecnějších tématech - jako je politika, sport, technika a podobné věci. Nemáme takovou potřebu zdrbnout (a dá se i říci, že pomluvit) své známé – těm mnohem častěji řekneme přímo, co nám na nich vadí.      

 

     Otázkou také je, co je „tajnost“. Povídat tajnosti o druhých je jednoduché, ale pochybuji o tom, že i vy sdělujete o sobě tajnosti, které by na vás vrhly špatné světlo. A vystihla si ještě jednu podstatnou věc – vy máte mnohem větší sklon kastovat. Navzájem se posuzujete podle dosaženého vzdělání, úspěchů svých, ale ještě více podle úspěchů svých partnerů, což považuji přinejmenším za krátkozraké. Na druhou stranu je pravda, že se také částečně posuzujeme podle partnerek, ale nepřikládáme jim takovou váhu jako vy a méně se divíme tomu, když partnerku nemáme.   

 

     Pozoruji to i u svých známých a přátel. Když se bavím s nějakou kamarádkou o tom, že nechci vztah a nepotřebuji ho, je mnohem větší pravděpodobnost, že se tomu bude divit a začne mě přesvědčovat o opaku, než když se o něčem podobném bavím s kamarádem.      


     A ještě jedna věc – vy se mezi sebou mnohem více přetvařujete. Když vám na kamarádce něco vadí, neřeknete to jí, ale radši si o tom popovídáte s celým okruhem vašich společných známých. Dalo by se i říci, že si v očích ostatních zvedáte svoji hodnotu tím, že shodíte někoho jiného (samozřejmě ne před ním). My to sice děláme též, ale dotyčný člověk u toho je.   

  


Stačí taková odpověď? Přeji všem pěkný den.  Lukáš

 

P.S: To, co jsem napsal, samozřejmě neplatí 100%ně, píši v obecné rovině a vycházím z pozorování širokého okruhu lidí.   

 

Komentáře
... : Minnie
MY narozdíl od VÁS...Pěkná hromádka klišé a generalizací. A na závěr alibi...neplatí to stoprocentně...
červen 05, 2007 04:20
copak Lukáši? : AlenaT
nedala ti, nebo máš problémy s erekcí? Já, mliý chlapče, mám kamarádky ještě z doby, kdy nás vozili v kočárku. Jinak, miláčku, když se bavím s kamarádkou, tak ta taky chápe, že se s ní nechci vyspat. Sterjně, jako tvůj kamarád chápe, že po něm nechceš totéž ty. Tohle mě vždycky sebere - ta logika!!!! Na tohle jsem se fakt nikdy nezmohla a nezmůžu. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
mimochodem - a to by se sem docela hodilo - jak bys řešil problém s mužem násilníkem tím, že bys uvedený problém probíral za jeho přítomnosti (a měl jsi o padesát kilo a třicet centimetrů méně) - co přesně bys dělal? Jaké přesně argumenty byl použil? Totiž tohle je důležité a myslím to vážně - je totiž hodně že, které mají za partnery psychopaty, nebo násilníky a potřebují si aspoň tzv. vylít srdce. Tak teď zapomeň na ty bláboly co píšeš a dej jim přesnej konkrétní návod. A funkční. Potom tedy hlubokosklon a já se ti omluvím, za všechny svoje invektivy. Takhle to totiž působí dojmem, že ti nějaká hnula žlučí a tys to probíral s kamarády v hospodě a toto jsou závěry, ke kterým jste s patřičnými promile alkoholu v krvi došli. Jinak, nejsem zapšklá stará panna, nýbrž jsem šťastně vdaná a vychovala jsem dva chlapce. A mužským vidím až do žaludku. Jinak ti přeji hezký den.
červen 05, 2007 06:52
No nevím, : Pavla
klidně mě rozcupujte, ale já s Lukášem v podstatě souhlasím. Mám sice nejlepší kamarádku už od od jeslí, ale čtyři roky v čistě dívčí společnosti na knihovnické mi stačily na celý život a v ženské společnosti se dobře necítím. Je tam té falše a přetvářky na můj vkus skutečně až příliš.
červen 05, 2007 07:14
i já chodila na čistě dívčí školu : AlenaT
tedy střední ekonomickou - a pohoda....ještě dneska mám z té školy kamarádky a vycházíme spolu báječně. A ze svých zaměstnání nejraději vzpomínám na směnárnu ČSOB, kde byl až na dvě výjímky čistě ženský kolektiv. Neboť sdělená starost je poloviční starost, sdělená radost je dvojnásobná radost. Když se člověku cokoli zlého přihodilo, tak sa to v práci prodiskutovalo, vždycky se našel někdo, kdo měl někoho, komu se stalo totéž, nebo něco podobného, člověk se vyplakal, vylil si srdce a odcházel domů utěšen a vybaven příslušným řešením. Já tam byla vysloveně šťastná.
červen 05, 2007 07:26
Spíš bych taky Lukášovi dala za pravdu : Gita
Taky jsem zažila ryze ženský kolektiv a bylo to psycho. Neustálé řešení prkotin, neschopnost vyříkat si otevřeně, co jim vadí, pomluvy za zády, neschopnost či neochota se spojit společně proti jednomu nepříteli (šéf), místo toho jednotlivé lezení do zadku... (Tedy, abych nekřivdila, setkala jsem se s tím i u chlapů, ale zdaleka ne v takové míře. Mám i kamarády chlapy a taky jsem se v některých hodně zklamala...) Myslím, že hlavně v práci každý uvítá jistý profesionální odstup a otevřenost, a v tom jsou chlapi lepší. Navíc - aniž bych se chtěla kohokoli dotknout, velmi špatnou zkušenost jsem měla s ženskými kolem padesátky (plus mínus pět let). Jestli problémem u dotyčných byly hormony nebo pocit ujetého vlaku, nevím...

červen 05, 2007 07:40
šťastná to žena, : dorka
jenž má (měla) kolem sebe jen dokonalý a přející ženy. S tím jsem se teda zatím nesetkala. Už dávno jsem se odnaučila svěřovat se kolegyním v práci. Souhlas s Gitou, dělat mezi ženskejma je psycho, že by se Hitchcock stydět nemusel.
červen 05, 2007 08:00
A jé je! : saffron
Další ženskozpytec co nám vidá až do duše! Je pravda, že mužský nekastují,ale byla jsem takovým debatám přítomna a to jsou pak komplexy - snaží se trumfnout, protože jak je jeden doktor a druhý zedník, tak ten zedník si často chce dokázat, že je aspoň lepší v posteli (nebo naopak)- takže většina mužských debat probíhá v duchu "jak to mám já- a to je lepší". Jinak mám kamarádky od školky a stále spolu držíme. Asi to měl být pokus o tu druhou optiku, ale řekla bych, že nepodařený, protože to, že jsou mužský a ženský jiný, už dávno víme a dělat z vlastních názorů obecný charakteristiky se ne vždy vyplácí.Docela mě to škatulkování vadí, protože se tím prohlubuje uměle vytvářená propast mezi muži a ženami. K čemu je tento článek?
červen 05, 2007 08:12
Pardón, : saffron
- uklepla jsem se- vidí ne vidá:-)
červen 05, 2007 08:14
Taky bych to viděla tak, : wendy
že jsou fajn lidi, co se s nima dá dlouho a dlouho až doživotně kamarádit, a pak ti druzí. Někteří jsou muži, jiní zase ženy, záleží na mozkovně a ne na pohlaví. Vždycky jsem se cítila líp v mužském nebo smíšeném kolektivu (kolektiv dětí na dvoře, strojní průmyslovka, fabrika na písty, sklářský výzkumák), ale i kámošky mám senzační, kámoše taky. Osvědčili se v situacích typu - V nouzi poznáš přítele. Když jsem šla dělat na pracák, kde jsou skoro samé ženy, byla jsem z toho na budku, ale ještě to není nejhorší, fakt není. Je pravda, že když k něčemu dojde, jdu to řešit hned, je to možná někdy na první pohled zbrklé, ale funguje to.
A Michal dělal v bance v babinci a nemohl si to vynachválit a přitom se zbytkem kluků vycházel taky dobře, já vím, je to jiné, ony si tam chlapce hýčkaly. Ale slepice by nesnesl. TAkže tak.

červen 05, 2007 08:30
Safron,AlenaT : Jasmina
Mate pravdu,taky se ptam,co mu ktera cim ublizila.
Krom toho zde na Kudle je vice -mene babinec a kdyz ma nekdo problem tak to vsichni kolektivne a konstruktivne resime,kdyz problemovy clank neni,-tak poklabosime.
Jinak nevim co je konstruktivniho pri rozhovoru o politice,pac vysledek je jasny-vsichni chlapi o to mluvi ale revoluce zadna....
Ze my zeny rozebirame city-no aspon nekdo,prece mi Lukasi nerikej ze city je neco zbytecneho...
A jak Alena psala;" jak bys řešil problém s mužem násilníkem tím, že bys uvedený problém probíral za jeho přítomnosti (a měl jsi o padesát kilo a třicet centimetrů méně) - co přesně bys dělal?" takze snad priste se zdrzuj hlasovani,krom toho i chlapi dokazou pekne pomlouvat a zesmesnovat za zady a postaveni ve spolecnosti si mezi sebou zavidej.
Ja mam taktez kamaradky od skoly a jsme kamaradky i na dalku a nektere maji vysokou skolu,kdezto ja jsem krovak a nikomu ten rozdil nevadi,tudiz to je vzdy v cloveku-at je zena nebo muz.
A ti co zde psaly o zenskych kolektivech-take jsem poznala babince,takove a onake,dobre i spatne,proto neskatulkujme jen podle vlastnich zkusenosti,nevime co nas jeste v zivote potka,po zlem prijde dobre a naopak,to skatulkovani neni dobre,skodi to.
červen 05, 2007 09:18
neni nad rozebrani problemu s zenskyma... : Romana
Musim souhlasit s Alenou T. ja jsem take jeden cas pracovala v ryze zenskem kolektivu /na Poste v Brne/ a do dneska na to moc rada vzpominam-sesly jsme se fakt asi dobry kolektiv. To se vi,ze jsme jedna druhou i obcas trosku "pomluvily",ale s tim se pocita...:-)Naopak,my 2 mladsi jsme dostaly "skolu zivota",co se tyce chlapu a do dneska si na ty zenske a jejich postrehy a rady vzpominam v dobrem a musim se smat,jak mely s tema chlapama pravdu.... smilies/kiss.gif
červen 05, 2007 09:41
je to krásně popsané v knížce : Inka
"Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše", jasně, že jsme jiné, ale vždy je to o člověku a i své přátele máš možnost si vybrat, nakonec i tu práci, mám kamarádky již kolik destiletí a pracuji v mužském kolektivu, je to pohoda, člověk vždy musí udat ostatním ty hranice za které jít prostě nechce.
červen 05, 2007 09:53
Inko,radši mi tu knížku nepřipomínej (málem mě z ní kleplo:-))))- : saffron
hádej kdo ji napsal? Podle mě další ženskozpytec - když se pozorně začteš, tak z té rozdílnosti vyvodil, že ženy by měly být ty, které se jí přizpůsobí - taková univerzální omluva pro muže, no jo, když on je prostě jinej:-). Nejhorší je, že my ženy tenhle typ literatury žerem, chceme najít ten univerzální klíč- jak na ně,...chlap by to většinou ani do ruky nevzal (max. na záchodě:-) -ten to jen napíše a pak se baví tím, jak nad tím ženský špekulujou. Uf!
červen 05, 2007 10:47
Vidím to podobně jako Romana, : Ariana
taky jsem převážně pracovala v ženském kolektivu a je to o lidech. V mém prvním zaměstnání to byly skvělé ženské, většinou o 20 let starší, které mi daly do života perfektní školu. Pak jsem byla v práci, kde se ženské vzájemně trumfovaly, která má úspěšnější dítko/dítka, byla to úplná posedlost. Pro zajímavost podotýkám, že všechny to byly vysokoškolačky.
Pavlo, studovala jsem knihovnictví na UK dálkově (na jiný obor jsem z kádrových důvodů nebyla připuštěna) a naštěstí to nebyl jen babinec, bylo tam i pár fajn chlapů. Jeden z nich byl skvělý, bylo mu tehdy přes čtyřicet a svými znalostmi a přehledem strčil do kapsy lecktetého přednášejícího. Spřátelili jsme se, ale bohužel několik let po ukončení studia dostal rakovinu a zemřel.
červen 05, 2007 11:03
Saffron, : Ariana
já nevím, mně to spíš připadalo od dr. Greye jako snaha se nějak dopídit vzájemného pochopení a musím přiznat, že mně i mému muži to k jistému pochopení určitě napomohlo.
červen 05, 2007 11:06
Hmm, : Míša šíša
přikláním se k názoru Pavly a Gity. Jó, máte pravdu, vy ostatní, že existuje spoustu správňáckých úžasných žen, ale ve své podstatě... přiznejme si objektivně, že Lukáš má v lecčems pravdu. A ještě bych k tomu dodala, že rozbroje v kolektivu, ať už pracovním či rodinném, vždy ve větší míře zapřičiňují ženy. Ono se stačí vrátit do mateřské školky - kluci si spolu hráli, občas se sice poprali, ale hned zase byli kámoši, zatímco dvě holčičky vždycky kuly pikle proti třetí a občas se to prohodilo, přičemž vzájemně všechny tři na sebe žalovaly.
červen 05, 2007 11:23
to se ale babinec vzbouřil :-))) : Monty
přidávám se také na stranu Lukáše, ne že bych nějak chtěla střílet do vlastních řad - ale je pravda, že tady - jak píše dobře Jasmína, je to - "Krom toho zde na Kudle je vice -mene babinec"
mám sama velice velice nepříjemný zážitky z ženského kolektivu. A fakticky, mezi babama se vždy najde nějaká ta škodička, prudička, která dovede i velikej kolektiv rozeštvat.. Samozřejmě, že se nedá říct, že je to tak vždycky, i chlap dokáže být podobnej, ale uznejte, že jinak se bavěj chlapi mezi sebou, jinak ženský. A ženský spíš koukaj "jaká která je, co je, kdo je ten její, co oni maj" - to spíš chlapi se snesou víc... tolerujou si víc.
Tak proč hned se na Lukáše takhle obořovat?
Pak se ženský nedivte, že se sem málokterej chlap troufne napsat... vždyť tady to vidíte - hned se na něj vrhnete a bejt živej, tak jste ho už rozcupovaly na kusy...
Prostě říct něco, co by jen malinko nesouhlasilo?
Jéje, to si přeci nesmí dovolit....
Jak jsem se dívala do "archivu", už tu psalo - a hezky - pár chlapů, ale nějak jste všechny vštípaly.
červen 05, 2007 11:40
Ariano, : saffron
to beru, neříkám, že by se měla spálit:-), jen , že mě z ní málem kleplo. Ale pokud vám otevřela možnosti, jak spolu o některých věcech ,mluvit, tak je to moc fajn.
červen 05, 2007 11:41
Tak jsem si dala : saffron
tu práci a jen pro zajímavost dohledala jednu pěknou recenzi na Grayovu knihu - kdysi jsem ji četla a potěšilo mě ,že v tom nejsem sama, komu ta knížka přijde divná (škatulkoidní). Nelekněte se těch stránek (už slyším ty řeči:-) http://www.feminismus.cz/fulltext.shtml?x=1905313

červen 05, 2007 11:55
sorry Monty : Jasmina
kdyz se chlapi nechali vystipat zenama,tak jsou nuly;podivej na NC,ten se vystipat nedal a taky nekdy slovne dostal " na prdel" od zen i ode mne a ja zas od nej a od jinych.A co,jsem tak dulezita ze kazdy musi se mnou souhlasit a ze vzdy musim mit pravdu?
Jo,nerikam na jinych forech,kde si sproste nadavaji bez logickych argumentu ale to tady na Kudle neni,zde je diskuze o necem a jestli to nekteri chlapi neunesou,ze sem prijdou a my si nesednem na ...no prdel,tak to je jejich problem.
A na mne pusobi Tvuj prispevek tak,ze bychom na ty chlapy mely byt hodne a kdybychom nahle nesouhlasily,tak.....opatrne,jim to naznacit aby se nahodou neurazili a NEODESLI,kdezto sobe zde muzeme rict naplno,ze piseme blbosti a ze bychom se meli jit lecit atd.
kdepak,zde jsme takrka vsichni otevreni jak s prijimanim tak odmitanim ale zli snad nejsme a jestli si chce tady nejaky chlap honit ego a stat se kralem Kudlanky-tak at dokaze ze na to ma.
červen 05, 2007 12:02
Monty, : saffron
to je přirozený výběr, který zredukoval kvantitu:-). Asi je to i charakterem stránek, který sedne jen některým mužům. Díky přirozenému výběru zůstali jen ti nejlepší (třeba Nejlepší Člověk:-)....kteří dokáží ukočírovat i tenhle babinec,nepotřebují k tomu pomahačky - jsou schopni vyjádřit svůj názor i s rizikem, že se do nich zbytek opře!
červen 05, 2007 12:03
omlouvam se za slovicko : Jasmina
"prdel",nebot to krasne ceske slovo mi tady chybi a verte nebo neverte,toto slovo se libi i cizincum,nebot asi maloktery jazyk tak nadherne vystihne ono pozadi....
červen 05, 2007 12:06
Zapomněla jsem dodat : Míša šíša
Jak jste se, kudlanky, pustily do Lukáše ohledně těch kamarádek od školky a kastování doktor/zedník, tak já bych řekla, že tohle nepsal Lukáš, ale sama Kudlanka Veliká jako úvod Lukášova náhledu na věc. Třeba se pletu a jsem totálně blbá, ale přečtěte si to ještě jednou.
červen 05, 2007 12:11
jinak zeny : Jasmina
Ano,uznavam to,ze zeny nemaji onu fyzickou silu a tak si vymahaji to co chteji jinyma zbranema,a jsou daleko nebezpecnejsi,pac zeny utoci na psychu,kdezto muzi vice-mene na fyzu,ale jako vzdy a vsude jsou vyjimky,se mnou si kdysi jedna zena vyrizovala ucty rucne abychom po pul hodine spolu nakonec vytahly flasku cerveneho,nebo kdyz jsem byla mala ve skole a prudila jednu holku,ta si na mne pozvala kamaradky z vysiho rocniku,dostala jsem vyprask a nakonec jsme byly vsechny velke kamaradky a tento styl mi opravdu sedi.naopak zeny co intrikovaly mi zustaly lezet v zaludku hodne dlouho.
červen 05, 2007 12:17
Jasmí - musely jsme to psát : saffron
souběžně:-)
červen 05, 2007 12:23
Míšo Šíšo : saffron
- nepleteš, ale dočti to až do konce smilies/grin.gif
červen 05, 2007 12:25
Míšo šíšo : bb
jo, všimla jsem si, a říkala si, že být tam podpis Daniela, tak se jí dostane mírnějšího nesouhlasu, pokud vůbec, než když si to tak nějak spojily s Lukášem : )

červen 05, 2007 12:27
Saffron, : Ariana
s tou recenzí na Grayovu "ložnici" naprosto souhlasím. Měla jsem na mysli to, že muži většinou řeší své problémy tím, že si zalezou do své "jeskyně" a nekomunikují, dokud si problém sami v sobě nevyřeší, zatímco my o svých problémech máme potřebu mluvit, aniž bychom třeba našli hned řešení a rozhodně je nevyžadujeme od mužů, jen si to potřebujeme vyjasnit a k tomu stačí, aby nás vyslechli. Tohle bylo pro náš vztah důležité, takže můj muž už ví, že může jen klidně naslouchat a nemusí nic řešit smilies/smiley.gif.
červen 05, 2007 12:29
saffron : bb
na tu knížku mám úplně stejný náhled...koupila jsem si ji unáhleně, když o ní plno ženských známých básnilo, a pak litovala peněz za bláboly

červen 05, 2007 12:31
ach joooo - děvuchy.... a Míšo-šíšo, díky... : d@niela
Pochopitelně, že jsem to všechno vyprovokovala já, ano, já jsem to byla, která zase rozeslala otázky několika známým chlapům... A sypu si teď popel na hlavu. Uvedla jsem je teď do situace, kdy na ně dštíte...
Ï ten úvod je můj! Samozřejmě.
NČ se z toho poměrně šalamounsky vykroutil, má ostatně své obrovské letité zkušenosti, Lukáš je oproti němu zase kluk, řekla bych ještě plný ideálů smilies/cheesy.gif. Ale v pořádku, každý tady přeci má nárok na to, aby (slušným způsobem) řekl svůj názor a stál si za ním.
Osobně jsem zažila jednu velice nepříjemnou dobu, kdy jsem pracovala v "kolektivu" šestnácti žen. Do očí každá milá, za dveřmi - no, však to znáte. Vydržela jsem to rok a pak jsem na vlastní žádost odešla. Šéfka mě sice přemlouvala, ale pak sama uznala, že mám pravdu. Naštěstí já měla ještě další práci mimo, takže jsem tam nemusela zůstat z důvodů obživy. Ale bojovat proti pletichaření se mi prostě už nechtělo. Byly tam asi dvě baby, jedna fakt na podříznutí smilies/grin.gif ; snad bych jednala jinak, kdyby mi šlo o chleba, to uznávám. Ale vadilo mi i jen pozorovat, jak ostatní trpěj, podřizujou se.
Podotýkám, že mě se to nijak extra netýkalo, uměla jsem se ubránit a zjednat si klid, jenže - to ovzduší tam fakt nestálo za to... Je mi nesmírně líto všech, kdo musejí každý den chodit někam, kde jsou nešťastni. A neříkejte, že jste něco podobného nezažili...
A proč jsem dala pánům zrovna tyhle otázky? Protože jsem si na tu dobu vzpomněla. Myslím, že být tam mužští, tak to snad takové nebylo, mezi mužskými by se to zcela jistě vyřídilo jinak!
červen 05, 2007 12:32
... : bb
píše se tam to, co všichni víme, a taky víme, že to neplatí absolutně, beru tu knížku spíš jako sbírku fejetonů, nemůžu to brát vážně, četba takového kratochvilného čtení pochroumanému vztahu stejně nepomůže, určitě ne to, když se některá oháním tím, že "se to píše i v té knížce", a dobrý vztah tyhle "pravdy o ženách a mužích" nepotřebuje, protože pravda je stejně jen to, co žijeme my, ne co o náš píšou druzí

červen 05, 2007 12:34
... : bb
mně prostě přijde divné, když si žena, která se nechce ani rozejít ani rozvést, s chutí potvrzuje a pak to dál sděluje, že ten její je vlastně typickej týpek, že je prostě z Marsu

červen 05, 2007 12:35
¨bíbí, taky jsem si občas tyhle knížky koupila, pak jen vypůjčila - : d@niela
a mám ten samý názor: to jsou věci, kde se na stodvaceti stránkách dozvíš, že ve dne je světlo, většinou, a ve dne tma, většinou smilies/grin.gif
Nojo, ale co jiného mohou napsat?
Poradit se dá přeci jen zcela konkrétně, když alespoň trochu poznáš toho, o koho se jedná. A pak je další věc, jak ten, komu radíš, zareaguje, jak dalece je schopen poslechnout...
Dobrej psycholog nemůže jen dávat správný rady - musí si umět představit, co asi ten dotyčný/á je schopen akceptovat. Podívejte, kolik je tu ženských, co jsou přímo MODELY DOMÁCÍHO NÁSILÍ - a poslechnou? Kdepak, ony jen požadují, abychom jim daly nějaké kouzlo, aby je ten jejich ďáblík miloval... Kolikrát si říkám, že ten jejich chlap asi třeba zas tak strašnej není, že s "normální" babou by se nejspíš choval zcela jináč smilies/kiss.gif
červen 05, 2007 12:41
... : bb
hmm, aby je miloval...na to jsem náhodou četla radu jedné čarodějnice (taky jste si všimly, kolik čarodějnic, kartářek, astrologů, budhistů, indiánů apod. se urodilo poslední roky?)
tak na to, aby miloval, aspoň jednu nocsmilies/wink.gif prý je dobré:
podat fíky vlastní rukou, a nebo pokrm vlastnoručně uvařený, do kterého se přidá špetička rozemletých chloupků
ano, TĚCH chloupků smilies/smiley.gif
červen 05, 2007 12:45
no já se musím přiznat dobrovolně, : Inka
že jsem tu knížku četla jen ze začátku a to rozdělení žen a mužů bylo velmi trefné a dost na většinu z nás sedělo a táž i na mužský, bylo to na mě nějaké zdlouhavé a komplikované čtení, tak jsem jí pak odložila a myslím, že se k ní už nevrátím. Bohužel mám též velmi špatné zkušenosti s početným a pouze ženským kolektivem, ale na druhou stranu mám letité kamarádky, kde si sedneme a pokecáme, začneme tam kde jsme minule přestali, svěříme se, neřešíme a dál nešíříme. Funguje je to tahle desítky let a je to prima. Pracuju v mužském kolektivu, kde se Tě nikdo na nic neptá, nic neřeší, umí mlčet a pomoct když je to třeba. Fakt je, že když má manžel problémy, tak se uzavře do sebe a je z něj děsnej introvert, tak otevřu vínko a po pár sklenkách se i z introvertů stávají diskutéři.
červen 05, 2007 12:58
Ad ženy jsou z venuše : Gita
Tu knížku osobně považuju za hrozný blábol. Nikdy jsem teda o ní nepřemýšlela až tak "feministicky", i když nabádání k "chápavosti rozdílů muže" z ní přímo kape... Můj názor na ni byl od počátku spíš takový, že jsou to obecné pravdy, které sedí úplně na všechny.
Například, když někdo přijde unavený z práce, tak mi připadá úplně normální, že si chce na chvíli sednout a jen tak sedět a čumět třeba na TV nebo si číst nebo jen tak čučet do blba - jak ženská, tak chlap. Stejně tak NIKDO nemá rád, když někdo zlehčuje jeho problém, apod.
Připadá mi dnes, že ten prototyp chlapa z té knížky je egoistický slaboch. Z ženských zase dělá neurotické hysterky.
červen 05, 2007 13:00
... : bb
no právě, podle takových knih jsem obojetník, 2in1, výhodný nákup - zkuste se mnou po příjezdu z pracovního dne něco řešit, dokud neshodím mundúr, nedám sprchu, kafe a nohy na stůl plus 20 minut hájeného ticha, jsem nepoužitelná
v práci jsem coby zaměstnanec zažila obojí, smíšený i čistě ženský kolektiv, našli se i chlapi drbny, jízlivky, nevelkorysí, malicherní, což nesnáším, a našly se rozumné velmi ženské ženy

červen 05, 2007 13:25
bb, : Míša šíša
na "přičarování" lásky funguje vývar z třezalky tečkované. Je to stoprocentní, neb jsem to kdysi v mládí z recese uvařila svému drahému (dnešnímu legitimnímu) a musím říci, že mě s největší pravděpodobností asi fakt miluje (jinak by to se mnou takovou dobu nemohl vydržet).

Jo, musí se při přípravě výluhu odříkávat nějaká formule, ale tu už si nepamatuju. Na druhou stranu - já ho taky miluju a žádnou třezalku jsem nepila smilies/wink.gif smilies/kiss.gif
červen 05, 2007 14:00
no,ciste zensky kolektiv : Jasmina
nemusi byt.Ale kdyz je v tom kolektivu treba par obycejnych chlapu a pak jeden charismatickej s jiskrou v oku a zarivym usmevem a jeste k tomu je nadrizeny....,to je pak vitr mezi babama. smilies/shocked.gif,kdo utece ten vyhraje. smilies/grin.gif
červen 05, 2007 14:13
Jasmíno : Gita
to jsem právě zažila, přesně, co popisuješ. Harém hadra.
Ještě jsem si všimla jednoho fenoménu, a to, že ženské si vzájemně mnohem více závidí. Ano, podpoří, poradí, pod křídla schovají, což o to, ale běda, jakmile se pak "oběti" začne dařit! Pak začínají klovat.
Zdá se mi, např., že dokud jsem byla sama a nikoho jsem neměla, všechno bylo OK. Teď jsem u některých "skorodůchodkyň" terčem kritiky ani ne tak po pracovní stránce, ale pokud jde o mého partnera. Jeho si adresně kritizovat moc netroufnou, ale ty kyselé ksichty nejdou přehlédnout.
červen 05, 2007 14:34
Ano Gito, : wendy
ženy jsou jednak charitativní opatrovatelky ,a jednak těžké konkurentky... smilies/undecided.gif
******************************************************* ***************
červen 06, 2007 08:05
no tenhle div : Jasmina
jak popisuje Gita jsem videla i u muzskych.
červen 06, 2007 09:06
no několikrát jsem zažila na opracovišti chlapa, : AlenaT
který uměl, nebo věděl míň než já a místo dostal, protože byl chlap. A můžu ti říct - zlatý ženský!!!! Jak jde o prestiž, moc či prachy, jde veškerá ušlechtilost, solidarita atd. stranou.
červen 06, 2007 16:38

Powered by Azrul's Jom Comment
busy