AŤ ROSTE A SÍLÍ VLÁDA ODBORNÍKŮ!
Středa, 19 říjen 2022

Už delší dobu mě napadá, co to vlastně je, ta vláda odborníků. Snad to, že by třeba ministr průmyslu měl mít aspoň ponětí o Ohmově zákoně? Kirchhoffovy zákony už bych do toho radši ani nemotal. Nebo že ministryně pro vědu, výzkum, inovace, by mohla mít aspoň ponětí o vědě, výzkumu, inovacích? Nojo, já vim. Chtěl bych toho příliš moc. 

 

 

On už kdysi před 30 lety Václav Klaus razil myšlénku, že ministr nemusí věcem rozumět, stačí, když je dobrej manažér. Např. Stráský mohl bejt ministrem čehokoliv, klidně vysokohorský turistiky.

Teď je jinej trend:

Musí mu (jí) to myslet politicky!

 

437,668 Team Of Experts Stock Photos, Pictures & Royalty-Free Images -  iStock

 

 

A tak máme, co jsme chtěli. Vládu odborníků?

 

Předseda vlády - politolog; 

Ministr pro evropské záležitosti - hudební teoretik; 

Ministr financí - elektrikář; 

Ministr vnitra - učitel; 

Ministr pro místní rozvoj - knihovník; 

Ministr dopravy - novinář; 

Ministr práce a soc. věcí - traktorista; 

Ministr dopravy - novinář; 

Minstr obchodu a průmyslu - bankovní úředník; 

Ministr zahraničí - ajťák; 

Ministr zemědělství - bankovní úředník; 

Ministr školství - děkan z Plzeňských práv; 

Ministryně obrany - civilistka, komunální politička; 

Ministryně pro vědu a výzkum - vedoucí penzionu, komunální politička. 

Ještě, že ministr zdravotnictví je radiodiagnostik, aspoň něco společnýho se špitálem;

 

A PS předsedá prodavačka mobilů z T-Mobile.

 

 

 

Škoda, že se toho politicky nedožil Dominik Féri. Mohli jsme mít aspoň jednoho odborníka, na slovo vzatýho. odborníka na co? No přeci na 3,14…

 

 

AŤ ROSTE A SÍLÍ VLADA ODBORNIKŮ!

NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK!

 

 

To vám (ne)přeje NČ

 

 

Komentáře
... : Jiri Bilina
On už kdysi před 30 lety Václav Klaus razil myšlénku, že ministr nemusí věcem rozumět, stačí, když je dobrej manažér.
Nojo, ale pritom aspon v tomhle mel starej Klaus pravdu. Ministr musi byt opravdu v prvni rade manazer, musi umet jednat s lidmi, s medii, musi to umet s pocitaci...
Lide vychovani byvalym rezimem se dodnes detinsky podivuji tomu, ze ministrem obrany demokraticke zeme muze byt - zenska ! Vzdyt ta baba ani neumi drzet samopal!
Jenze baba nemusi vedet, jak se drzi samopal. Pro otazky pechoty ma odborniky, stejne jako ma odborniky na to, jake koupit tanky, dela, letadla. Jak zabranit sikane, zlodejnam, protekci.
Tlusty generalissimus s lampasy a cepici velikosti fotbaloveho hriste fakt nemusi byt ten nejlepsi expert. A to plati i pro ostatni ministerstva.
Mikin
říjen 19, 2022 19:39
... : *deeres*
Ono by stačilo, kdyby na těch seslích neseděl blbec vedle blbce. Pokud by měl odborné poradce k ruce, tak ať má klidně jenom ty manažerské schopnosti. Ale nemají nic, ani odborníky, ani schopnost cokoliv řídit.
říjen 19, 2022 21:04
... : Petr Sysala
Blbé je to, že blb vedle sebe nesnese někoho chytřejšího, bo se bojí o koryto. Tak si jako poradce/náměstky volí ještě větší blby, než je sám. No a podle toho to pak dopadá. Odbornikem fakt být nemusi, ale pokud nemá ani všeobecný přehled a nedovede použít fyziku ZŠ, tak je takový peeep horší, jak třídní nepřítel. A to je naše současná fialková pětikopka.
říjen 20, 2022 06:06
... : Jiri Bilina
Chtelo by to ty simpletonske poznamky o "blbech" nejak zduvodnit. Me se naopak zda, ze si ve vecech jako je soucasna energeticka krize, pomoc napadene Ukrajine i uprchlikum nebo predsednictvi EU pocina soucasna vlada velice dobre.
Mikin

říjen 20, 2022 07:05
... : mamča
Jiri Bilina : Co se zdá, to je sen. A my už jsme ze snění brutálně probuzení.
říjen 20, 2022 07:21
... : *deeres*
Já to vidím tak,že stoosmička svojí nekompetencí těžce válcuje 10 milionů. F-35 ještě nekoupili a už padlo 4,2 miliardy korun na jejich válečnictví. F-35 nikdo nechce pro jejich problémy a i nám, pokud by vůbec fungovaly, k ničemu nebudou. Jenže naše ministryně války si plní svůj sen o zabíjení lidí. Z cizího se skvěle rozhazuje, my můžeme být rádi, že rovnou nechce vesmírnou raketu.
říjen 20, 2022 09:37
... : Josef
Tu stoosmičku drží jedinej společnej cíl: Koryta! A jasně vědí, že už nikdy s k nim nikdy nedostanou.
Proto to taky vydržej celý 4 roky a nic s nima nehne. Kdo volil změnu, má změnu. Ale proč ji mám i já kurnik!!!???
říjen 20, 2022 09:48
... : Petr Sysala
To Jirky snění je stejné jak kdysi soudruzi snili o věčném spojenectví se Sovětským svazem na věčné časy.

Jiříku vzbuď už se konečně!
říjen 20, 2022 11:15
... : Krakonoš
No aby tě náhodou nevofouklo! Já musel snášet připitomělou zaklekávací krasomilu, estébáka, lháře, podvodníka a zloděje firem premiérem, ministerskej orloj na Zdravotnictví (jeden vodborník lepší než druhej, nakonec se ukázal nejkompetentnějším zpěvák), vožralý choromyslný vlastizrádný h***do na Hradě dokonce 10 let, a taky mi nic jinýho nezbejvá. (Abych jim všem nekřivdil, vážil jsem si Plagy, to je vodborník a dobrej chlap.) Když už jsme si tu republiku nedokázali po 89. rozdělit na dvě části, jednu, co by chtěla bejt západní demokracií, a druhou, co by si chtěla zachovat socialistickej klid na práci v náruči jednou vobnovenýho Sovětskýho svazu, abysme se nemuseli vzájemně trápit v jednom státě, tak nám holt nezbejvá než smířit se s tím, že každej chvilku tahá pilku. Však se těch svejch "vodborníků" zase jednou dočkáte, jenom nádo vyděržať, pianěri! smilies/wink.gif
říjen 20, 2022 11:27
... : Josef
No, ty seš taky dobrej vodborník. Přitom by uplně stačilo napsat, v čom konkrétně nemám pravdu. Jestli ty máš za vodborníka třeba Kalouska (jako tuhle tvuj nohsled), vyhledej si, jak se vyjádřil vo vodborníkách z pětihnusu. Vodkazy zrovna tobě se mi dávat sem nechce, tak jen několik Kaldovejch vět:
"Vyjádření paní @olgarichterova a @MJurecka k “windfal tax” způsobily dnešní ztrátu hodnoty akcií na burze o cca 30 mld Kč. Ztráta pro jednoho znamená ovšem zisky pro druhého. Kdybych byl poslanec, chci vyšetřovací komisi na příčiny a motivy toho skandálního kursotvorného zmatku."........"
říjen 20, 2022 12:12
... : doktor
Před padesáti léty platilo.že hlavně to musí soudruhům myslet politicky a dnes stačí, a to budeme mít kliku,aby nebyli blbci.Je to smutné. Hezké odpoledne.
říjen 20, 2022 12:45
... : Jiri Bilina
Ministr musi byt opravdu predevsim schopny manager. V Kanade i v jinych demokratickych zemich se dokonce cas od casu provadi tzv. shuffle. Tedy promichani ministerskych funkci. Fleky si navzajem prohodi treba polovina ministru. Aby se probudili, zacali nove myslet, aby se provetral ten smradek a teplicko, na ktery zde pan Sysala a dalsi se slzou v oku denne vzpominaji.
Vemte treba takoveho ministra obrany Martina Dzura. Pochopitelne vojak, podle Josefa zajiste odbornik, ktery za komancu drepel u sveho koryta aspon 20 let... Nekdy v sedmdesatkach se sesel se svym podrizenym, rovnez generalem a velitelem PVOS (Protivzdusne obrany statu) Josefem Remkem. A ten ho presvedcil, ze ze vsech tech stovek ci tisicovek pilotu a dalsich odborniku kterym dela velitele se pro let do vesmiru hodi nejlepe jeho obtloustly synek Vladimir. A tak se stalo, ze namisto hrdosti na to, ze jsou Cesi treti narod ve vesmiru skladali lidi na protekcni dite posmesne basnicky jako: Zem je modrá planeta, lítá kolem raketa. V ní sedí náš Remeček, koktá jako blbeček. smilies/grin.gif
Kdyby tam namisto generalissima sedel jen trochu schopny clovek, vykopl by staryho Remka z kanclu takovou rychlosti, ze by se soudruh general na tu obeznou drahu dostal sam.
Ten clanek je zkratka a dobre naprosty nesmysl.
Mikin
říjen 20, 2022 13:10
... : Petr Sysala
Kde vzpominam se slzou voku ty vemeno?! Vzbuď se konečně.
Já se ptám, proč akcionář stát se neumí domluvit s akcionářem státem?
Co je te otázce tak nepochopitelného, že to ani ty nechápeš?
To co jsi napsal, je jen další tyčka na chodníku před hospodou.
říjen 20, 2022 13:54
... : Krakonoš
V čem konkrétně nemáš pravdu? V tom, že by schopnost ministrů týhle vlády řídit svoje resorty byla nějak výjimečně horší, než tomu bylo u vlád minulejch. Já jsem teda ještě žádnou vládu, jejíž ministři by nedělali botu za botou, nezažil, možná někdy hluboko v devadesátkách a to už si nepamatuju. Opravdu kvalitní profesionálové do politiky nejdou ani za nic (protože špičkovej manažer libovolný funkční firmy se má prostě mnohem líp finančně i osobně, když stojí mimo politiku), je to problém historicky společenskej, nijak nesouvisející ani s Kalouskem, ani s Babišem, ba ani s válkou, s covidem, či panikou na akciovejch trzích. Současná vláda jenom vyžrala vůbec nejhorší dobu na správu země, jaká tu kdy v historii samostatný ČR byla, takže všechny kixy a každá neschopnost kohokoli z nich je vidět mnohem silněji než kdy před tím. Je samozřejmě velká škoda, že nemáme možnost vyzkoušet si, jak by se s tím prala ta parta ubohejch diletantů, která tam byla před tím. Takže pro tebe coby jejich fandu je samozřejmě velmi jednoduchý uvěřit jejich každodenním výkřikům vo tom, jak kdyby byli u vesla dál, je tu v tuhle chvíli navzdory světovýmu dění ráj na zemi, všichni maj všeho dost, všem by "vykompenzovali" (miluju tohle prasoslovo!) všechny důsledky jejich debilních rozhodnutí, krátkozrakosti, lenosti a nezájmu vo to, co bude zítra a pozítří, a ještě by zbylo na (dosaď si cokoli, co je ti milý - třeba dorovnání penzí na úroveň průměrnýho platu). No a ty tomu věříš a já tomu nevěřím, protože jejich způsob řízení země v době konjunktury byl ostudnej a nemanažerskej a v době covidový krize vysloveně zločinnej. Víc k tomu fakt nemám.
říjen 20, 2022 16:12
... : Josef
Vůbec se teď nebavim o předchozí vládě. Ale o týhle vládě! A pokud mě stařecká paměť nešálí, měla bejt nepoměrně lepší, na všecko měla odborníky s dokonalejma receptama. Za ni jste přeci bojovali jak lvi na Letný, s nedoučenym farářem a se zkrachovalou hokyní. Nebo to bylo jináč? Stařecká paměť mě šálí?
říjen 20, 2022 16:41
... : Josef
V době předcovidový byly rozpočty Babišovy vlády v přebytku.
říjen 20, 2022 16:44
... : Krakonoš
Byly v přebytku, kterej nevytvořily ty vlády, ale práce lidí týhle země. A co s tím přebytkem udělaly? Prožraly ho a rozdaly na úplatcích. Neudělaly nic pro zlepšení postavení naší země v síti dopravní a energetický infrastruktury Evropy. Bili jsme se za to, abysme neměli premiérem ostudnou křivou trestně stíhanou kreaturu, která se v politice řídí jediným kompasem - co je dobrý pro moji kapsu a penězovody do Agrofdertu, to musí bejt dobrý pro národ. Člověk bez jakýkoli morálky, zásad, člověk bez ideálů, bez vztahu k naší historii, kultuře, člověk, kterej jde jenom po mamonu přes mrtvoly, bez zábran. Člověk, kterej pro svoje ekonomický zájmy uzavře pakt s kýmkoli, kdo mu je pomůže uskutečnit, bez ohledu na riziko pro republiku. Ale proč to psát někomu, kdo to nikdy nebude vochotnej vidět? Ztráta času.
říjen 20, 2022 17:24
... : *deeres*
Současní i minulí politici jsou jenom dvě strany téže mince. To si nevyberem a když se objeví kandidát do politické funkce, který nemá v hlavě úplně nastláno, tak propadne ve volbách. Znáte Ing.Bc.Ivana Noveského, odborníka na energetiku? Ten kandidoval za Mělník, marně. Voliči si tam mohou ke své volbě pogratulovat.
říjen 20, 2022 17:40
... : Josef
Pro mě ztráta času s tebou. Blábolíš dokola kraviny, odposlouchaný od současnejch koal. politiků a komentátorů, kteří ani tomu co melou, nevěřej. Jestli ty jim věříš, tak seš k politování. Ověřuj si FAKTA!!! A ne žvásty z televize!

říjen 20, 2022 17:40
... : Petr Sysala
Josifku, buď rád, že nemáme ministryni obrany, jakou měli v říši na západ od Aše. Ta to dotáhla až k uniformam pro těhotné vojakyně a laufům z násad od košťat.

Škoda, že tam nepusobila déle. Mohli mít třeba slepé odstřelovače, pruzkumnou rotu vozičkařů nebo hluchoněmé družstvo spojařů. Inkluze přece musí být i v armádě a na ni (tu inkluzi, pochopitelně) je ve vládě odborníků přehršel.
říjen 20, 2022 17:57
... : Josef
Ještě bych dodal k obdivovatelum fialový vlády. Ani zmínka o tom, co dělá dobře (protože dobře vědí, že nic takovýho neexistuje). Uplně každej hovor s fialovejma soukmenovcema a fanatikama je okamžitě otočenej na "Babiš to dělal taky blbě". Jak v televizi, tak v rádiu. Přesně, jak to vejš předvedl Krakonoš, posluchač a čtenář těch jedinejch pravdivejch médií.
Přeloženo do téměř holejch vět: "Neumíme to, děláme to blbě, ale co ten Babiš? Přeci nechceš, lide český, aby vládl trestně stíhanej člověk? To my se snažíme, lezeme pro tvý blaho EU až do tlustýho střeva. Jen těch signálů, co jsme vyslali. A vy, nevděčníci, nám dokonce ani nepřejete zvýšení platů za tu naši snahu. Styďte se!"
Už jsem tady nedávno psal, že na rozdíl od dítěte, se dospělej člověk nehodnotí za snahu, ale jen za výsledky.
-----------------------------------------------
Zjišťování objektivních informací je dneska hodnocený jako vlastizrada, který se dopouštěj jen kremrole. Uplně stejně, jako kdysi poslouchání Svobodný Evropy a Hlasu Ameriky. Oficiální cenzura ještě letos sice zavedená není, zatim jen nanečisto, ale po novym roce bude natvrdo. Zákon je v parlamentu, stoosmička rozhoduje, takže je to hotová věc. KDO KRITIZUJE FIALOVOU VLÁDU, PODPORUJE PUTINA!
"Politicky, soudruzi, politicky vám to musí myslet!"

říjen 20, 2022 18:36
... : Jiri Bilina
Nesmyslnost tvyho clanku o nezbytnosti vlady specialistu jsem uz Josefe vysvetlil, tak jen dodatek k tomu tvymu poslednimu vykriku:
ze soucasne vlady nikdo nedela andele ani svate, akorat je nutno konstatovat, ze dela svou praci lepe nez jejich predchudci. Protoze napriklad tu 100% zavislost na ruskem plynu Fiala nezavedl, ale naopak zdedil a napravuje.
Ja mam takovej pocit, ze se zatrpkli komousi snazi odrovnat demokraticky zvolenou vladu tim, ze ji vini za hrichy jinejch. A hlavne za situaci ktera vznikla diky Putlerem vyvolane valce, kterou s takovym tupym fanatismem obhajuji. Protoze je to zrejme jejich posledni sance. Sance, ktera se ovsem nejak zadrhla... smilies/wink.gif
A kdyz jim rusacka zverstva clovek pripomene, nezmuzou se na nic jineho, nez kricet "Amerika dela to same".
Nedela Josefe, nedela... smilies/wink.gif
Mikin
říjen 20, 2022 20:14
... : Petr Sysala
Klasicka ukázka debaty s politickými dogmatiky (fanatiky). Argumenty žádné, jen nadávky za nikde nevyřčené kydy.

Něco jako, když mi extchyně dávala otázky, sama si na ně odpovídala a pak mi za ty odpovědi nadávala...
říjen 20, 2022 20:55
... : Jiri Bilina
Si laskave Sysalo precti o cem je clanek, co jsem napsal ja a co ty. Pokud to vubec dokazes... smilies/wink.gif
říjen 20, 2022 21:59
... : Josef Kouba
Ten seznam původních zaměstnání ministrů je úsměvný. hudební teoretik, elektrikář, traktorista a jiné perličky.
Za jedno volební období se na těchto postech nestačí ministr- traktorista ani rozhlédnout a na další 4 roky na jeho místo usedne třeba knihovník.
Měli by to být státní zaměstnanci rozumějící dokonale oboru, bez politické příslušnosti a slušně placení. Ať je ministrem až do penze, pokud odvádí dobrou práci.
To ovšem nevoní politickým stranám, proto na těchto postech jsou ti co tam jsou.
říjen 20, 2022 23:06
... : Krakonoš
Ale to já ti milerád povím, Pepo, že to dělaj blbě. Protože kdyby to dělali dobře, teda dobře podle mýho, tak by vám místo nějakýho zastropování a podobnejch kravin prostě nakakali. Jediný, co ta vláda měla udělat, bylo a) rázný sáhnutí do efektivity sociálního systému tak, aby ten, kdo už fakt ryje hubou v zemi a nedovede si pomoct nijak jinak (třeba tak, že by mu pomohla rodina, což fungovalo tisíce let, dokud lidstvo nevynalezlo socialismus), rychle dosáhl na dostatečnou sociální dávku. A vostatní se prostě vo sebe postaraj sami, firmy svý vysoký náklady, když nedovedou snížit svoji energetickou náročnost (nejvyšší v Evropě), protože na to celý desetiletí sr*ly, holt promítnou do ceny svýho zboží. A za b) konečně začít demontovat ten přebujelej šílenej stát. Neděje se ani jedno, takže ano - dělají to blbě a nijak je v tomto nevobdivuju. Problém je, že kdyby to dělali dobře, tak bys ječel s tou svojí levičáckou partou jako na nože branej, takže pro tebe je to vlastně velice dobře, že to dělaj blbě, tak si nestěžuj. Co dělají perfektně na rozdíl od předchůdců a hradní sebranky, je zahraniční politika. Konečně se za ně nemusím stydět aspoň před světem. To vůbec nejni málo v tý současný bídě. No nic, každá krize je příležitost ke změnám a ty změny se zaplaťbůh dějou a udějou. A porážka ruskýho fašismu by mohla přinýst nový možnosti i do Evropy. Jistě si ji přejeme všichni, páč jsme tady samý slušný lidi smilies/cheesy.gif.
říjen 20, 2022 23:31
... : Josef
Výjimečně s tebou souhlasim. Jak to zatim vypadá, tak porážka ruskýho fašizmu by přinesla do Evropy skutečně nový možnosti:
Život v jeskyních, sekeromlaty, časem možná i kola k trakařum a kola na hřídelích na čerpání vody.
říjen 21, 2022 05:35
... : Josef
K tebou uvedenýmu hospodářskýmu systému jen řeknu, že to je blbost. Po pár letech, desetiletích, by nevyhnutelně následovalo něco, jako socializmus. Lidi jsou jen lidi. A co chtěli lidi v r. 89? Drtivá většina chtěla pěkný fára, narvaný Kauflandy, dovolený u moře. Jestli mi někdo dneska tvrdí, že lid toužil po kapitalizmu, tak mu řeknu, že je to blbost. Lidu to bylo uplně fuk.
říjen 21, 2022 05:57
... : Petr Sysala
Kdo to má do Polska rozumnou vzdalenost, tak už hlasuje volantem. Vzhledem k tomu, že obchodni řetězce vesměs patří germanům, tak je to vlastně v pořádku. Horší to budou mit lidé z uzavřených fabrik. Naposled to zabalila Juta v Úpici a Jaroměři, takže stavebnici mají smůlu taky.
Jen furt nerozumim tomu, proč se akcionář stát v ČEZu nedomluvi s akcionářem státem v ČD. Asi je to moc složitý signál.
říjen 21, 2022 06:03
... : Jiri Bilina
Ne Josefe, lid netouzil po kapitalismu. Lidi chteli zit ve slusnych podminkach a ve svobode.
Ani jedno, ani druhe jim ovsem zadna ze tvych z***venych diktaur nemuze poskytnout.
Mikin
říjen 21, 2022 06:27
... : Josef Kouba
AŤ ROSTE A SÍLÍ VLÁDA ODBORNÍKŮ!
Bez Ruského plynu je EU do dvou let bankrot a Česká republika na tom je ještě hůře. A co ti Rusové sakra jen chtějí?? Amíci táhněte s Ukrajiny do prdele. Nic víc. Je to podobné jako by Rusové dodávali zbraně Mexičanům. Jak by se US zachovali...negativně??
Ale zpět k článku. Obsazení ministerstev traktoristy, knihovníky ...na to nemám slov. Česká republika má desítky, nelil stovky studovaných diplomatů znalých světového práva. Nějak se do toho bordelu nehrnou. Lidé stále nevěří problému následných zimních měsíců. Veselo nebude.
říjen 21, 2022 09:01
... : *deeres*
Jo, my se máme, když je kde si půjčovat. Nejnovější zprávy tvrdí, že si půjčíme 10 miliard Kč na pomoc Ukrajině. Taky jim pošleme tramvaje a trolejbusy, sice jim budou na nic, protože mají v háji zdroje elektřiny, ale bufou mítalespoň šrot.
Naši nejvyšší zvládnou i přes lobotomii svého mozku zvednout si svoje platy a vypouštět do éteru neověřené zprávy, které se vzápětí ukáží hoaxem. Výrok Richterové, Jurečky a Jakoba o zavedení "windfall tax " už letos, ve středu otřásl Pražskou burzou. I když se ukázal, jako nepravdivý, připravil akcionáře o 30 miliard korun. To ty miliardy litaj', že se nestačím divit.
říjen 21, 2022 09:32
... : Josef
Fór je, Pepane, v tom, že když je někdo schopnej a myslí mu to, tak mu to nemyslí politicky. Protože myslet politicky, znamená zastávat za všech okolností jeden jedinej přednastavenej úhel pohledu, a nikdy jinak! Což se se skutečnym myšlením a svobodou vylučuje. A komu to nemyslí politicky, ten podporuje Putina!
říjen 21, 2022 09:33
... : Josef Kouba
.. : Jiri Bilina
Ne Josefe, lid netouzil po kapitalismu. Lidi chteli zit ve slusnych podminkach a ve svobode.
Ani jedno, ani druhe jim ovsem zadna ze tvych z***venych diktaur nemuze poskytnout.
Mikin
říjen 21, 2022 06:27
říjen 21, 2022 10:31
... : Josef Kouba
"To zírám. Klobouk dolů Mikine. Po dlouhé době s tebou absolutně souhlasím.
"lid netoužil po kapitalismu. Lidi chtěli žít ve slušných podmínkách a ve svobodě".

Ne chtěli, ..chtějí a je to tak jednoduché a bylo by dobře. Lidé umí zázraky. Primitivní Rusko od roku 1918 děsilo USA ..jak je to možné...že za pár let lítali ti mužici ve vesmíru.




říjen 21, 2022 11:02
... : Petr Sysala
Dnešní Novinky.cz

Stát nabere osm tisíc zaměstnanců, na jejich platy přidá 18 miliard. Počty úředníků snižujeme, brání se Fiala
říjen 21, 2022 16:50
... : Jiri Bilina
No tak to se fakt povedlo. Rusaci napadnou dalsi zemi, jenze ta se narozdil od byvaleho ČSSR brani. A to tak dobre, ze okupanti musi zdrhat a v zoufalstvi nakupovat od iranskych ajatollahu drony, kterymi alespon vrazdi civilisty a nici infrastrukturu, vcetne elektraren a rozvodnych stanic.
Ale od rusackou propagandou zblblych prislusniku ceskeho naroda se dozvime, ze Cesko nema Ukrajine pomahat ani posilanim tramvaji a trolejbusu, protoze Ukrajinci "maji v haji zdroje elektriny".
Dalsi kolaborant zase vykrikuje "Amici, tahnete z Ukrajiny do prdele"...
To komunisticke vymyvani mozku, spojene s katastrofalnim nedostatkem samostatneho mysleni nadelalo ale paseku! smilies/shocked.gif
Mikin
říjen 21, 2022 16:58
... : Petr Sysala
Tak, aby bylo jasno. Na invazi se podilely armády Sovětského svazu (SSSR), vojska Polské lidové republiky (PLR), Maďarské lidové republiky (MLR) a Bulharské lidové republiky (BLR), svou účast pak měla i vojska Německé demokratické republiky (NDR).
BTW Brežněv se taky narodil na Ukrajině. Ale to je fuj, to by se nemělo vytahovat na světlo. smilies/wink.gif
říjen 21, 2022 17:30
... : Jiri Bilina
To je Sysalo stara vymluva skalnich komunistu a quislingu.
Breznev byl Rus narozeny na Ukrajine a spolucast na okupaci naridil svym satelitum Kreml. Ten samy Kreml, kteremu ve funkci KGBaka slouzil i tvuj Putin.
----------------------------
Mam pro tebe radostnou zpravu. Rusacti okupanti i s jejich kolaborantskou vladou se sice stahuji z Chersonu, ale zarovne tam poslali coby posily 2 tisice nevycvicenych a mizerne vybavenych odvedencu. Nechces se pridat? smilies/wink.gif
Mikin
říjen 21, 2022 17:44
... : Bara
Tak Holandsko se na vybaveni ukrajinske armady podili desitkami miliard euro, humanitarni pomoci, dokonce mam pocit, ze kdyz jdu u nas po ulici, tak jsem v Ukrajine, zavedl se ucet v bance na pomoc Ukrajine, lide uz tam poslali 102 milionu euro a ukrajinsky ambasador si dovolil prohlasit, ze Holandsko dela pro Ukrajinu malo. Tomu se rika vdecnost a zapomnel i podekovat.......
říjen 21, 2022 19:05
... : Jiri Bilina
Treba Holandsko fakt dela malo. Ta pomoc je totiz vzajemna. Tim ze zastavili fasistickou zber tak daleko na vychode, pomahaji Ukrajinci nejen sobe, ale i zbytku Evropy a sveta. A plati casto i zivotem... smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 21, 2022 22:15
... : Josef Kouba
Válku Ukrajina nemůže vyhrát. Ta je již dávno prohraná. Tento názor je z moudrých hlav diplomatů a vojenských expertů.
Jen bude více mrtvých mladých chlapců, včetně civilistů. Kdo zakázal Ukrajincům se s Ruskem domluvit na míru, jmenovat nemusí. Povedlo se jim to, konkurent Evropa je na kolenou.
říjen 22, 2022 04:17
... : Josef
Ono, Pepane, jde o to, co vlastně v tomhle případě znamená - vyhrát válku. Když jsem se nedávno ptal politruka, odpověděl blábolem.
říjen 22, 2022 05:37
... : Jiri Bilina
Potesitelne je, ze Ukrajinci neposlouchaji kecy quislingu, kteri se vetsinu zivota zivili odpadky, ktere spadly ze stolu rusackym okupantum. A ze s pomoci svobodneho sveta svou zemi denacifikuji.
Na rade je Cherson. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 22, 2022 06:16
... : Josef Kouba
Již jsem psal co Rusové chtějí. Amíci táhněte s Ukrajiny do prdele. Nic víc. To není válka Ukrajina Rusko ale USA a Rusko. Ti se nemohou smířit s tím že po odchodu USA dosazeným Jelcinem je Putin přestal poslouchat a vrátil Rusům suverenitu. Česká vláda poslouchá US ambasádu jako pejsek svého pána a velení EU je to samé.
Ty informační keci, že Rusové chtějí vojensky zabrat celou Evropu, tomu může věřit snad jen člověk který skončil školu v páté třídě. Rusové mají svých problémů nad hlavu.


říjen 22, 2022 08:34
... : *deeres*
Vláda schválila půjčku ve výši 400 mil.Eur, t.j. 9,8 .miliard Kč od Rozvojové banky Evropy. Peníze budou sloužit na základní potřeby Ukrajinců v ČR.
My na to máme si půjčovat pro cizince, ale kdo to nakonec zaplatí?
Krakonoš tu dal k lepšímu, že Ukrajinci jsou budoucností v ČR. Já mám otázku, jakou budoucnost pak máme my?
Nedaleko od Plzně v Mirošově, je klinika respiračních chorob. V současnosti tam má být kolem 30 Ukrajinců s otevřenou TBC, u toho jedna třetina pacientů je rezistentní na léčbu. Kolik jich asi běhá venku, aniž se o nich ví. To samé HIV.





říjen 22, 2022 09:01
... : Jiri Bilina
Opet spatne, Josefe Koubo. Z Ukrajiny se mohou stahnout jen Rusaci. Ti Ukrajinu napadli, ti tam loupi a vrazdi.
Rusti mužici kteri jsou odkazani jen na statni televizni propagandu maji pro svou vypatlanost alespon jakousi vymluvu. Ale na co se chces vymlouvat ty a ten druhy Josef? Oba zijete ve svobodnych zemich, mate pristup k informacim z celeho sveta a presto bezmyslenkovite papouskujete propagandu okupanta. A slouzite lzi, nenavisti a valce.

říjen 22, 2022 15:26
... : Josef Kouba
Bývalý náčelník generálního štábu americké armády generál Jack Kean: Na Ukrajině jsme investovali nepatrné částky - letos jen 66 miliard. Jedná se o 1,1 % rozpočtu, ale získáváme nesrovnatelně větší přínosy. Washingtonu se podařilo to nejdůležitější: vytvořit Moskvě na hranicích s Ruskem vážného soupeře, který bude muset bránit ruskému vedení v politice vlivu ve východní Evropě, zejména v zemích bývalého Sovětského svazu. Proto je taková investice právě do Ukrajinců, kteří bojují proti Rusku v zájmu USA, velmi výhodná.
říjen 23, 2022 01:30
... : Jiri Bilina
No, konecne neco aspon trochu rozumneho, Josefe Koubo. Akorat male upresneni, general rekl ve skutecnosti tohle:
We’ve invested, and I mean invested, $66 billion in Ukraine this year and that is like 1.1% [of the budget]. What are we getting for that investment? We have Putin, who we dismissed for years, and were not taking seriously despite Georgia in 2008, despite Syria, despite Crimea, and eastern Ukraine in 2014. Because he is a declining power, his economy is in the tank, he's a one-commodity economy, and we had a tendency not to take him seriously.
Takze si to dej laskave do prekladace. General se ve skutecnosti jmenuje Keane a rika, ze ta pomerne mala investice se vyplatila a Putler to tezce pos*al.
Tvoje posledni veta o "Ukrajincich bojujicich v zajmu USA" jen dalsi ze vsech tech lzi, kterymi opruzujes vsude, kam te nekdo pusti. Nazdar! smilies/wink.gif
Mikin
smilies/wink.gif
říjen 23, 2022 02:53
... : Josef
Co znamená - vyhrát válku? Já jsem to doteď měl tak, že vítězstvím ve válce je dobytí a obsazení nepřátelskýho území, samozřejmě i jeho symbolu, hlavního města, to obojí spojený s kapitulací. Jestli to ještě platí, tak by mě zajímalo, jak k tomu má dojít. Jestli to už neplatí, tak už nevim...
říjen 23, 2022 05:17
... : Jiri Bilina
To tedy Josefe opravdu nevis.
Definice vyhry zalezi na stanovenych cilech. Ten KGBak kteremu zde s takovym svazackym nadsenim delas advokata chtel opravdu dobyt Kyjev, vymordovat nebo aspon vyhnat demokraticky zvolenou vladu a dosadit sve kolaboranty. (O tom vite i s druhym Pepou mnohem vice nez ja.)
No a cil Ukrajincu je ubranit svobodu a nezavislost sve zeme. Pokud mozno cele zeme, nebo alespon jeji prevazne casti. A to se jim zatim dari a jak se zda, s pomoci svobodneho sveta i podari.
Snad z toho nepraskne ceskym quislingum žilka. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 23, 2022 05:46
... : Jiri Bilina
Pokud je to pro tebe Josefe jeste porad prilis slozite, tak tedy uplne polopaticky:
Kdyby se Ceskoslovensko proti utoku nemeckych nacistu nebo sovetskych komunistu branilo a ubranilo, ale nedobylo na oplatku Berlin ci Moskvu, bylo by to vitezstvi, nebo ne? Podle me bylo.
Stejne tak si Ukrajinci nebrousi ani nebrousili zuby na Moskvu. Snazi se jen vyhnat ruske fasisty odkud prisli.
Mikin
říjen 23, 2022 06:07
... : Josef
Zrovna tebe se neptám. Už dávno vím, že místo jasný odpovědi, kterou nemáš, napíšeš akorát přiblblý ideologický fráze totálního mediálního vypatlance.
říjen 23, 2022 06:41
... : Jiri Bilina
Tvoje otazka (da-li se to tak vubec nazvat), byla Josefe natolik prihloupla, ze jsem obe odpovedi umyslne napsal tak, aby jim porozumel i tvor s inteligenci houpaciho kone.
Nu, ani tak se nepovedlo... smilies/undecided.gif
Otevri si stary brachu Kozla a zkus to znovu.
Mikin
říjen 23, 2022 07:57
... : Josef Kouba
Josefe, ten prďola z Yukonu má snad dálkové politické školení. Podobného fanatika znám jen jednoho a ten již hodně brzdí. Je až neskutečné jak přehlíží likvidaci obyvatel v mnoha státech týmu jemuž fandí.
Každá válka je svinstvo, ale kdo jí vyprovokoval?. Vždy jde jen o peníze. Vesnici vždy ovládal nejbohatší statkář. Město podobná parta bohatých. Ve světě je to stejné a ještě to zařídili tak, že si mohou tisknou peníze, co víc si mohou přát. Snad jen poslušnost Ruska a Číny.
říjen 23, 2022 10:36
... : Petr Sysala
Takže, kdyz Husajn napadl Kuvajt, tak se obránci měli zastavit na hranicich Iráku a nechat Saddáma na pokoji?.

Jen se ptám ohledně toho vítězství Ukrajiny nad Ruskem. Že to tehdy dopadlo trochu jinak, tak abych netápal ohledně dalšího vvývoje. Když už tu máme to politicke školení mužstva a ženstva.
říjen 23, 2022 12:32
... : Jiri Bilina
Petre Sysalo, uz jsem to psal nasemu malemu geniovi. Definice vitezstvi zalezi na cili. V prvni Valce v zalivu mela Amerika a jeji spojenci za cil vyhnat Saddama z Kuvajtu. A podarilo se. Kdyz nedal pokoj, byl uz cilem druhe valky cely Irak.
Vsimni si ze tehdy nikdo netvrdil,ze je vsechno naopak. Za Kuvajt napadl mnohem vetsi Irak. Nebo ze chudakovi Saddamovi nic jineho nez zautocit nezbylo.
Takovych kotrmelcu jsou schopni jen zfanatizovani ctenari rusackych dezinformacnich webiku.
Mikin
říjen 23, 2022 15:11
... : Jiri Bilina
Takhle to videl Karel Capek pred temer 90 lety:
Bila nemoc.

V tuto chvíli, kdy naše stříbrná letadla už rozsévají zkázu nad městy našich zákeřných nepřátel, chci se zodpovědět svému národu ze svého nejtěžšího kroku.
Ano, zahájil jsem válku, a zahájil jsem ji bez vypovězení. Učinil jsem tak, abych ušetřil tisíce životů vašich dětí, jež v tomto okamžiku vyhrávají svou první bitvu, dříve než se nepřítel mohl vzpamatovat ze svého zděšení. Žádám vás nyní dodatečně o váš souhlas.
Dále, zvedl jsem boj bez dalšího ponižujícího jednání s tím malým, mizerným státečkem, který si myslel, že může beztrestně provokovat a urážet náš veliký národ a rozvracet jeho pořádek a bezpečnost svými placenými bandity.
Křikem se toho zla nezbavíme! Byla jen jedna cesta: zničit trestnou výpravou ten obtížný státeček, který soustavně ohrožoval náš mír; zničit ten malý a méněcenný národ, který ani nemá práva žít; zničit jej, ať jej chrání kdokoliv.
My se nebojíme nikoho! Věděl jsem, že stojíte za mnou. Za vaši čest jsem poslal své nádherné vojsko do boje. Stejně tak za vás prohlašuju celému světu do očí: My jsme tu válku nechtěli, ale my ji vyhrajeme! Vyhrajeme ji z vůle boží – Vyhrajeme ji, protože my jsme v právu!
Dav pod balkonem křičí: "Ať žije válka! Sláva maršálovi!“

-------------------------------
Moc se toho nezmenilo. Prostacci, kteri se nechaji tahnout agresorem a lharem na varene nudli stale existuji.
říjen 23, 2022 15:26
... : Petr Sysala
Tou druhou valkou myslíš nelegální invazi USA do Iráku odmitnutou generálním tajemníkem OSN Kofi Annanem, nebo místopředsedou britské vlády Nick Cleggem?

Chilcotova komise, která zkoumala britské zapojení do války v Iráku, dospěla v roce 2016 k závěru, že invaze do Iráku byla „neoprávněná".

Abych věděl, kdy může něčí armáda někam vpadnout, danou zemi okupovat a je to f cajku.
říjen 23, 2022 15:51
... : Jiri Bilina
Copak Petre Sysalo, argumenty dosly a tak zmenime tema?
Ano, druha Valka v zalivu je silne kontroverzni. Saddam sice byl (narozdil od prezidenta Zelenskeho) masovy vrah, valecny zlocinec a predstavoval pro cely region nebezpeci (viz jeho snahu o zalozeni Muslimskeho kalifatu), ale legalni duvod k utoku se nakonec ukazal dost pochybny. Odsoudili ho dodatecne napriklad i redaktori meho oblibeneho casopisu The Economist.
Za povsimnuti ovsem stoji, ze Americane v Iraku sesadili diktatora, umoznili demokraticke volby, jejich vysledky i rozhodnuti nove vlady respektovali, Irak nevykradli, naopak poskytovali hospodarskou pomoc. Dokonce se tu zemi ani nesnazili pomoci falesnych referend pripojit k USA.
Tvoji rusti fasiste delaji pravy opak... smilies/undecided.gif
------------------------------------
Zpravy z Ukrajiny - rusti okupanti evakuuji Cherson. Odvazeji nejen sve kolaboranty, ale i obyvatele, kteri tam cekaji na osvobozeni. Nezapominaji ani na takove veci jako jsou vozy hasicu, sanitky ci vybaveni nemocnic.
Sakra Petre, to snad nedelali ani nacisti... smilies/sad.gif
Mikin
říjen 23, 2022 18:05
... : Josef Kouba
Největším zlem současného systému je politická korektnost.
Vždycky jsem tvrdil, že jestli někdy něco zahubí tuto společnost, nebudou to války, nemoci či krize, ale politická korektnost. Tato drtivá ideologie, toto nové náboženství posledních třiceti let, které nemá heretiků (kdo jednou propadne ideologii politické korektnosti, propadne jí navždy), které si uzurpuje právo na absolutní pravdu a své oponenty likviduje tak, že je ocejchuje a onálepkuje, čímž se šikovně vyhne přímé diskuzi (nebude se přece bavit s rasisty, xenofoby a podobnou verbeží), ideologie, která zavádí nová slova a nové pojmy a potlačuje ta původní, výstižná a zažitá slova. Jak můžeme léčit nemoc, když ji nemůžeme ani pojmenovat? A z toho,  že nesmíme nazvat věci pravým jménem, se pak odvíjí všechno další zlo a bolesti.
Stoprocentní souhlas. JK.

říjen 23, 2022 18:19
... : Jiri Bilina
Kouba:
(nebude se přece bavit s rasisty, xenofoby a podobnou verbeží)
Verbež je v tomhle pripade prave slovo. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 23, 2022 18:55
... : Petr Sysala
To tema jsi změnil ty sám, ty jelito! Došly argumenty, tak utočime na oponenta. Klasika.
říjen 23, 2022 19:01
... : Jiri Bilina
S Hussajnem jsi zacal ty, ji to trpelive vysvetlil, ty nevis co dal a tak jsi se zmohl jen na urazku. Pamatujes si jen to, co ti nalili do hlavicky komunisti, pak uz je temno. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 23, 2022 19:35
... : Josef
Péťo. Definice agrese je jasná: Agrese je, když někdo napadne jinou zemi dřív, než USA.
říjen 24, 2022 07:53
... : Jiri Bilina
A co babovicek uz kluci americti rudym i hnedym rozslapali. smilies/wink.gif
říjen 24, 2022 08:24
... : Petr Sysala
Poslední babovička leží na dně Baltskeho moře a jmenuje se Nord Stream. Jeden konec rudý, druhý konec hnědý.
Konečně jsi Jirko trefil hřebíček na rozbušku smilies/grin.gif
říjen 24, 2022 16:44
... : Jiri Bilina
Takze ty se ted Petre Sysalo chces bavit o Nord Stream?
A co takhle napred dokoncit nase predesle debaty, kdy jsem ti odpovedel na tve otazky (at uz byly sebehloupejsi) a ty jsi namisto reakce zacal zvanit o necem uplne jinem?
Vzpomenme na tvuj dotaz, jestli znam jedine dopravni letadlo vyrobene v Kanade. Dal jsem ti seznam tryskovych i turbovrtulovych letadel firmy Bombardier ktere letaji na celem svete a ty jsi ani nepodekoval. smilies/wink.gif
A tak to slo dal a dal.
Odpovedel jsem ti i na posledni blabol ohledne Iraku a krome slabomyslne urazky zase nic. Jen dalsi pokus o zmenu tema.
Hele - s tim ze Rusacti okupanti dostavaji na pr*el nic nenadelas a ja nejsem nejaky misionar, ktery by vysvetloval furt dokola rusackou ci komunistickou propagandou zblblym fanatikum samotne zaklady demokracie a svobody. A bohuzel - i slusnosti.
Tim nerikam ze zde koncim, ale pro priste - neklickuj, nejsi Zajic. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 24, 2022 17:38
... : Petr Sysala
jen reaguji na tebe

zminil jsi amikama rozšlapane babovičky, jak mi hned bliklo vyjádření strýčka Joe (Bidena) před 8 měsíci

Pokud ruské jednotky a tanky překročí hranice s Ukrajinou, projekt plynovodu Nord Stream 2 už nebude, prohlásil v pondělí americký prezident Joe Biden po jednání s německým kancléřem Olafem Scholzem v Bílém domě (7.2.2022)
říjen 24, 2022 18:16
... : Jiri Bilina
Proste klickujes.
Uz jsi nastudoval ta kanadska dopravni letadla, na jejichz existenci jsi se me tak ironicky ptal? Nebo Irak? smilies/wink.gif
říjen 25, 2022 03:18

Powered by Azrul's Jom Comment
busy