VNITŘNÍ NEPŘÍTEL?
Čtvrtek, 06 říjen 2022
Ahoj lidi, dnes jsem narazil na seznamu na tento článek: "Rakušanův tým varuje: Radikalizovat se mohou i zaměstnanci státu". Jedná se o dokument, vypracovaný novým týmem KRIT ( (Krizový informační tým Ministerstva vnitra ČR), který pracuje pod ministrem vnitra Vítem Rakušanem. Zaujal mne zejména bod č. 1. Tak jsem se do něj začetl, a pak, jakožto starší, dříve narozený, přikládám pro mladší ročníky překlad některých termínů:

 

 

 

 1./  Anonymizovaný monitoring nálad ve státní a veřejné správě.

      Včasná identifikace osob, které mohou šířit antisystémové nálady a jejich zapojení do dialogu.

 

 

Anonymizovaný monitoring =

-       anonymní udavačstvi, aneb jak se zbavit nepohodlného spolupracovnika, podřízeného, vedoucího apod., tedy osob, které mohou šířit antisystémové nálady - ti, co poslušně nepapouškují, co večer řeknou v české televizi nebo ti, které chce někdo zlikvidovat.

     

Zapojení do dialogu =

-       vyhazov z práce, děti ne na výšku, ale maximálně na učňák (v nejlepším případě), trestní stíhání za cokoliv, rozbita huba, auto, manželka, podpálený barák.

 

 

 

To jako fakt někdo v roce 2022 mysli vážně?

 

Copak dávno není jasné,  že totálně neschopný „politik/úředník“ hledá vinu všude jinde než u sebe? 

 

 

Hledání vnitřního nepřítele je přeci základní znak totality!

 

Co vy na to?!

 

 

 

Tak se nechte „slyšet“.

ZDRAVÍ PETR S.

 

 

 


Komentáře
... : Jiri Bilina
No podle me dava ten puvodni clanek na Seznamu celkem smysl. Stejne jako prace zmineneho tymu KRIT.
Lide se opravdu mohou zradikalizovat, zblaznit, muze jim hrabnout, muze jim rupnout v bedne. Zda je to z cetby rusacke propagandy, cen plynu ci vlastni neschopnosti, to uz je celkem jedno.
Dulezite je, ze pokud se neco takoveho stane statnimu urednikovi ci treba vojakovi placenemu z dani obcanu, mel by to nekdo vcas zjistit a podniknout prislusne kroky. Protoze takovy magor muze zpusobit velke skody jak v ekonomice, tak treba ve veci obrany vlasti.
A ruku na srdce - chteli byste na takovych dulezitych pozicich nekoho z bandy dezolatu, recnicich v posledni dobe na Vaclavaku? smilies/wink.gif
----------------------------------
Tolik k clanku na Novinkach. K tomu co zde napsal autor Petr S. se nema podle me cenu prilis vyjadrovat, protoze ten jeho "preklad nekterych terminu" jsou jen jeho vlastni fantazie a nesmysly, ktere ani autori zminene zpravy ani ministr Rakusan nikdy nenapsali ani nerekli.
Takze Petre S. - s tim "papouskovanim televize, rozbitou hubou, manzelkou a podpalenym barakem" si dej priste pokoj. To se deje leda tak v Rusku.
Predstav si - tam zaviraji i antivaxdery. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 07, 2022 03:42
... : *deeres*
Já už jsem se o KRITu tady zmiňovala. Jenom se motáme v kruhu a vrací se padesátá léta. Nejdříve se neoficiálně zaviraly nepohodlné weby, teď Rakušan pracuje na oficiální cestě. O kauze Dozimetr je ticho po pěšině. Prý abychom nečetli lživé ruské weby. Jenže oni to nejsou jenom ruské, to co nám taji, se píše i na těch západních. Hodně lidí kvůli tomu přešlo na OPERU a zapnulo si VPN. Někomu ale stačí ČT, mně tedy ne. Víte o změně v Bulharsku, nebo opakovaných masivních stávkách na východě Německa. Mohla bych pokračovat, jenže je určitě lepší nevědět, bude se vám lépe spát.
Oni i ty PL jsou nepohodlné, včera mně nešly nejdříve otevřít a když se mně to povedlo mimo Seznam, články nešly rozkliknout.
říjen 07, 2022 04:59
... : Josef Kouba
A ještě to ten Mikin dělá zadarmo. Nemohu se dočkat na další. Doufám že jeho názory mohu šířit mezi přáteli. Je na to dobrá odezva.
říjen 07, 2022 05:18
... : Josef
Jo Péťo. Zajímavý věci se dějou, ale dyť přeci už před volbana pětispřežení vyhašovalo Změnu, což mělo každýho dostatečně varovat, stejně jako jména protagonistů. Víc jak 50 procent voličů to sice varovalo, ve výsledku nám to ale bylo plat prtný - varovaní voliči byli příliš roztříštění, zatímco pětispřežení pevně semknutý za vidinou lákavejch koryt, čímž se na nejvyšší koryta dostali i podměreční podpětiprocentní zoufalci. Tak holt se koná Změna. Jen naprostej vypatlanec se může domnívat, že šmírování se bude tejkat (myslím, že už nejde o budoucí čas) jen státních zaměstnanců.
Jo, Deer. Taky mě nedostupný Parlamentní listy včera votrávily. To bych ale řekl, že je způsobený nedostatkama technickejma u provozovatele. Bejvá to tam častějc. Ale nevim. Další dezinformační web Protiproud mi funkoval bez potíží, ale zase jsem se tam ničeho kloudnýho nedočet. A jiný dezinformační weby neznám, zase až tak mě nebaví, se po dalších dezinformacích pídit. Teď ráno jsem jen zkusmo PL vodevřel - bez problémů.
říjen 07, 2022 05:28
... : Petr Sysala
Velké škody v ekonomice a obraně vlasti se dějí dnes a denně pod kuratelou strany a vlády. Pokud premier ve svém profesionálním životě nikdy nedělal nic jiného, než rozhazoval státní příspěvek a nezajimalo ho, kdo a jak mu na něj vydělal tak se ani není co divit.

Jako rudou třešničkou na dortu je pak kandidát na prezidenta, kkterý je ochoten odpřisahnout věrnost komukoli, kdo je momentálně u koryta.

Před cca 40 lety jsem měl s takovými anonymizovanym monitorem osobni zkušenost. Začíná to vše do sebe zapadat, šrouby se utahuji, žáby si zatím pochvaluji teplou voduv hrnci na vařiči.

Někdo to ale vidi, jako jásavou budoucnost. Že by to byli právě ti anonymizovani monitoři?
říjen 07, 2022 06:20
... : Jiri Bilina
Zkratka a dobre - vzdycky kdyz se pomaha lidem v nouzi, zivotnimu prostredi nebo demokracii, budeme delat kraval. Ale kdyz vladnimu zamestnanci (treba i vojakovi) hrabne a stane se z neho fanaticky rusky svab, nacek nebo jiny extremista, budeme podle Sysaly muset drzet hubu a dal ho platit.
To nevymyslis. Pokud tedy nejsi jeden z tech svabu... smilies/wink.gif
říjen 07, 2022 06:44
... : Petr Sysala
Dnes ráno další level:

... Na ministerstvu vnitra jsme třeba ve skupině KRIT naplánovali využívání běžných nástěnek v městech a obcích...

Takže se vrací rudé koutky. Myslim, že je načase pravidelný pondělní referát z denniho tisku na pracovištích předneseny pracovnikem, pověřeným vedoucim dilenske stranicke organizace.
říjen 07, 2022 06:54
... : Josef
S dojetím vzpomínám na vznik "Oddělení upozorňující na hoaxy a působení cizích mocností na našem území" se skvěle naditým korytem pro jakousi Romancovovou.
Nikdy dál jsem se už o činnosti nic nedozvěděl. Ale věřím, že "oddělení" dál plní svůj jedinej účel, pro kterej bylo vytvořený - bezpracný koryto pro manželku demokracii oddanýho novináře.
říjen 07, 2022 09:59
... : Lenka1
No tak jasně, že musej nějak zabránit tomu, aby se lidi moli dopídit, kdo za to všechno může. A ten průser, co se na nás valí, dál házet na Putina.

Lež se vždycky brání pomocí zastrašování, vyhrožování a umlčování.

Blbý je, že si Rakušan nejspíš neuvědomuje, že až budou padat na hubu i vojáci a policajti, protože - překvapivě - jsou to taky lidi, kteří musejí platit běžné náklad,y mají hypo a tak dále, tak ty hajzly nebude nikdo bránit...........

Mimochodem - k tomu poslednímu dementnímu návrhu z Bruselu o zastropování cen ropy - kdo se tím bude řídit, tak prostě zbankrotuje.

Ale jak, už jsem psala - tupé stádo musí padnout na hubu a chcípat hladem a zimou, protože jinak jim to nedojde.
říjen 07, 2022 11:52
... : Lenka1
Pořád ještě v poho? Ok? Nic se neděje, vláda to má pod kontrolou?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-dodavatel-odstrihl-dve-mesta-od-plynu-lide-si-za-teplo-priplati-tisice-216082
říjen 07, 2022 11:57
... : Josef
Bylo by, Lenko, dobrý, kdyby taky v článku uvedli jak a koho volili v těch dvou městech. Loni i letos. Mně se to nechce hledat. Jestli většinově volili Změnu, tak ji mají v plný parádě. Stejně, jako ti blbci, kteří volili "Pusťte nás na ně" (myšleno ale zatajeno - Pusťte nás na koryta). Další města budou následovat.
říjen 07, 2022 15:18
... : Petr Sysala
Z důvodu úspor se vypíná světlo na konci tunelu...
říjen 07, 2022 15:35
... : Jiri Bilina
No tak jasně, že musej nějak zabránit tomu, aby se lidi moli dopídit, kdo za to všechno může. A ten průser, co se na nás valí, dál házet na Putina.
Jasne Leni, jakejpak Putin. Tu nackovskou agresi proti Ukrajine a vydirani Zapadu zaviranim plynu a ropy prece rozjeli Fiala, Soros a Kalousek. smilies/wink.gif
Ale kdyz uz jsi se o Volodovi zminila, bylo by dobre pripomenout ze dnes slavi 70 narozeniny. Teda slavi - ony zadne duvody k oslavam ani tak moc nejsou. Ukrajinci denacifikuji na nekolika frontach tak rychle, ze rusacti okupanti nedokazou budovat nove obranne linie a tak jen zdrhaji. Nejlepsi vojaci jim padli nebo se vzdali a tak Sojgu lata diry posilanim mizerne vyzbrojenych a vycvicenych trestancu, nebo pupkatych fotru, kteri drzi kalacha jako panna ocas.
On Putler tim, jak zalezlej v bunkru obchazi vlastni generaly, ridi v panice vsechno sam, bombarduje civilisty raketami a vyhrozuje zazracnymi zbranemi silne pripomina toho pana s fouskem, po kterem ma prezdivku. Ale to uz se vzdalujeme od tema toho zahadneho clanku, ze... smilies/wink.gif
Mikin
říjen 07, 2022 16:44
... : Lenka1
Petr S.

Z důvodu úspor se vypíná světlo na konci tunelu...


Tak tohle je dobrý.
smilies/grin.gif
říjen 07, 2022 17:34
... : Lenka1
Jinak miláček naší vlády národní zkázy feťák Zelenský řve po preventivním jaderném úderu na Rusko ze strany NATO.

Doufám, pro dobro nás všech, že toho vysmaženýho idiota brzo někdo sundá.
říjen 07, 2022 17:35
... : Jiri Bilina
Rves tady Leni akorat ty.
A jadernymi zbranemi vyhrozuji jen Rusaci. Zacali s tim po tom debaklu v Charkovske oblasti. V zoufalstvi toho clovek naplaca... smilies/tongue.gif
říjen 07, 2022 18:35
... : Lenka1
Bílina:

Že ty jsi nemehlo, který neumí hledat informace z tiskovek, je tvůj problém, ne můj. A přestaň mě pořád obtěžovat.
říjen 07, 2022 18:41
... : mila1
Koukám Lenka dnes obzvlášť v ráži.. smilies/smiley.gif
Tupé stádo, dementní návrh, vysmaženej idiot, přestaň mě obtěžovat.. řekla bych, že si trochu spletla lokál.. Takhle je asi zvyklá mluvit mezi svejma...
říjen 07, 2022 19:12
... : Lenka1
mila 1:

No a? Jak jinak nazvat ty, kteří se snaží vehementně zničit Evropu? A ty, které tohle snažení nejenomže nechává v klidu, ale ještě mu fandí?

A jestli tě trápí pouze moje výrazivo, tak ti zřejmě něco důležitého uniklo. Ostatně jako vždycky.



říjen 07, 2022 19:35
... : mila1
Asi máš, holka, nějaký problém, když tak kopeš kolem sebe..
říjen 07, 2022 19:45
... : Jiri Bilina
Jo jo Milo, hezky se nam rozbesnila.
Ale mejme pochopeni. Jeste nedavno se zde nase vojenska odbornice z generalniho stabu chvastala tim, jak Rusaci obsadi Odesu a namisto toho Ukrajinci prave osvobozuji Cherson. To znacne pripomina znamy let, ktery Jara Cimrman podnikl riditelnou vzducholodi Karel:
Vzduchoplavci startovali ze Stuttgartu a měli namířeno do Bruselu. Avšak vlivem silného protivětru nechali brzy Stuttgart daleko před sebou a po sedmihodinovém letu na Brusel přistáli nedaleko Varšavy. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 07, 2022 20:00
... : Josef Kouba
Miroslava Macka
Tři doporučení vnitráckého KRITu (Krizového informačního týmu ministerstva vnitra):
1. Anonymizovaný monitoring nálad ve státní a veřejné správě. Včasná identifikace osob, které mohou šířit antisystémové nálady a jejich zapojení do dialogu.
2. Vytvořit a zlepšit interní komunikační kanály, které umožní obousměrnou komunikaci po vertikální ose.
3. Aktivně a empaticky sbírat kritické podněty a důsledně se vyhýbat bagatelizujícím reakcím.
My, co jsme zažili „normalizaci“, přesně víme, co se za tím úřednickým keci skrývá.

 Laďa Větvička:
Je zvlaštni, že lidi furt drži hubu a krok. Asi fakt musime padnut na držku, abyzme pochopili, v jakem zme pruseru a vyhazali ty kurvy z oken.
říjen 07, 2022 20:46
... : Josef Kouba
ANO či NE

1)Slíbilo NATO při jednání o připojení DDR k NSR že nebudou politicky ovlivňovat bývalé satelity SSSR.  ANO či NE ?
 2)Jsou všechny tyto státy členy NATO.  ANO  či NE ?
3)Politický převrat na Ukrajině v roce 2014 dirigovalo USA.  ANO či NE ?
4)Od převratu na Ukrajině za 8 let  bylo zabito 10 tisíc obyvatel. ANO či NE ?
5)Byli na Ukrajině biologické laboratoře.  ANO či NE ?
6)Byla v únoru 2022 připravena Ukrajinská armáda zaútočit na Doněcko, Luhansku a Krym.  ANO či NE ?
7)Bylo a je v plánu USA zlikvidovat Evropskou ekonomii.  ANO či NE ?

Čínský diplomat Cchao Ji na twitteru:Kdo nenávidí ruské plynovody? USA.
Kdo se snažil zabránit jejich výstavbě? USA.
Kdo řekl, že je zničí? USA.
Kdo má z jejich zničení prospěch? USA.
Kdo je zničil? Nemáme tušení!
říjen 07, 2022 21:19
... : Jiri Bilina
1)NE. 2)Nastesti ano. 3)NE. 4)Netusim, co tim myslis. 5)Kazda zeme ma "biologicke laboratore". 6)NE 7)NE.
Uz s temi slabomyslnymi konspiracnimi blaboly zacinas byt Josefe Koubo nudny, ale presto ti i ja polozim otazku:
s prihlednutim k fasistickym zverstvum, pachanym rusackymi agresory na Ukrajine, Abchazii, Osetii, Podnestri, Krymu, Luhansku i Donecku, byl DOBROVOLNYvstup byvalych sovetskych gubernii do NATO opravdu tak spatny napad?
Odpoved v ceskem jazyce z tebe dolovat nebudu, takze - ANO či NE? smilies/wink.gif
Mikin
říjen 08, 2022 02:44
... : *deeres*
Hezky
říjen 08, 2022 05:34
... : *deeres*
Předchozí neplatilo mikymausovi, to mi ulítl komentář.
Hezký příspěvek na PL:
"Svoboda slova zaručená ústavou, ještě neznamená svobodu 0následně po tom, co ta nesprávná slova vypustíte z úst. "
říjen 08, 2022 05:40
... : Jiri Bilina
Kdo je "mikymaus", anonymni pani?
-----------------------------
Z poslednich zprav: Kercsky most spojujici Rusaky okupovany Krym s jejich zlocinnou vlasti udelal BUM BÁC.
Proslycha se, ze byl odstranen jako cerna stavba, protoze okupanti zapomneli pozadat Ukrajinu o stavebni povoleni. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 08, 2022 07:46
... : Josef Kouba
Na zdraví.
říjen 08, 2022 09:16
... : Josef
Jo, Pepane. Čínskej diplomat se ptá uplně stejně jako já asi před deseti dnama. Cui bono?
Já jsem si za ty dvě slova vysloužil doživotní dyštanc z nedezinformačního webu. Teď už, mimo Kudly, smim psát jen na dezinformační Parl. listy. Tam se velmi plodnejch, až těhotnejch diskusí účastnim rád. Mají mě tam radši, než na Seznam zprávy, kde mý hlubokomyslný úvahy označovali často nelichotivě, což mi vždycky přišlo hodně líto. Ale i na PL se občas dočkám nelichotivostí. To když zapochybuju třeba o Tomiovu nějakym výroku, nebo rovnou napíšu, že třeba řekl kravinu.
Zrovna teď jsem koukal v tv na Středulu na demonstraci, a taky si nevysloužim přízeň. Podle mě je Středula jako řečník, nebo dokonce vůdce, naprosto k ničemu. Nedalo se na něj koukat, natož ho poslouchat. Nechápu, proč mu to už dávno nikdo neřek. Účast taky mizerná. Prostě učebnicovej příklad totálně nezvládnutý akce.
říjen 08, 2022 14:01
... : Jiri Bilina
Zkus se Josefe prihlasit do diskuse na iDnes. Tam se da psat jen pod plnym jmenem ktere si redakce overi, ale je to celkem slusne zorganizovane. Za odlisne nazory tam problemy mit nebudes. Zaracha tam napoprve davaji jen na hodinu a to jen za sproste vyrazy, osobni utoky, homofobni kecy atd. A pak ovsem za trolling. To byl Koubuv problem - on tam namisto vlastnich nazoru jen kopiroval a na to neni zvedavy nikdo.
Mikin
říjen 08, 2022 16:54
... : Jiri Bilina
Dva dulezite vyroky z dneska:
Poradce ukrajinského prezidenta Zelenského Mychajlo Podoljak na Twitteru uvedl: „Krym, most, začátek. Vše nezákonné musí být zničeno. Vše ukradené musí být vráceno Ukrajině. Vše, co patří k ruské okupaci, musí být vyhnáno.“
Krasna finska premierka Sanna Marin na otazku, jak muze byt ukonce na valka na Ukrajine? Ruska armada musi z Ukrajiny odejit.
--------------------------------------------
Zajimalo by me, co na tom dezolati nechapou... smilies/shocked.gif
Mikin
říjen 08, 2022 17:25
... : Petr Sysala
Škoda, že se o dění na Ukrajině zajímají tzv. "demokraté" až po vpádu Ruska. Do té doby byli hluší a slepí. Dnes navíc trpí ztratou paměti.
říjen 08, 2022 19:20
... : Lenka1
P. Sydala

Škoda, že se o dění na Ukrajině zajímají tzv. "demokraté" až po vpádu Ruska. Do té doby byli hluší a slepí. Dnes navíc trpí ztratou paměti.


No samozřejmě, co se nehodí do krámu, to ignorují. K jejich smůle se ale do Ruska demokracii nevyvezou. Blbý je, že opět stojíme na špatné straně a poneseme si následky.

To, že si to uvědomuju, je asi ten můj osobní problém, o kterém mluvila mila 1, které naopak tato skutečnost jaksi pořád nedochází.
říjen 08, 2022 20:06
... : Jiri Bilina
Pokud mas Petre temi demokraty (v uvozovkach) na mysli demokraticky Zapad, tak se velice mylis. Zapad (hlavne Amerika) pomahali financne jak s podporou demokratickych instituci, tak s obnovou ekonomiky zdevastovane komunistickym rezimem. Po prvni rusacke agresi v roce 2014 navic pomohli zmodernizovat a castecne vybavit i armadu.
Diky tomu se dnes muze demokraticka Ukrajina fasisticke agresi mnohem silnejsiho souseda tak uspesne branit. A take pochopitelne diky soucasne vojenske pomoci. Jak od Zapadu, tak od Ruska, jehoz prchajici vojacci za sebou zanechavaji obrovske mnozstvi vojenske techniky i munice.
Jen jestli tou zminenou ztratou pameti netrpis spise ty.
Mikin
říjen 08, 2022 21:24
... : Jiri Bilina
On se taky Lenko do Ruska nikdo nesnazi cokoliv vyvazet. Vsechny snahy smeruji k tomu, aby ta banda tahla, odkud prisla. Agresor je zcela jasny a spatna i spravna strana snad taky.
Tvuj "osobni problem" ( Tupé stádo, dementní návrh, vysmaženej idiot ) charakterizovala Mila1 presne a bejt tebou, neco s tim delam.
Mikin
říjen 08, 2022 21:51
... : Josef Kouba
Video: Senátoři USA Lidsey Graham a John McCain na setkání s vojáky Ukrajiny v roce 2017!!
Dnes z těch chlapců pravděpodobně žádný nežije. A tito senátoři dál hrají golf a plánují jak to nandat Putinovi a Rusů.
Vše začalo tím, že opilec Jelcin dovolil USA v Rusku řádit a Putin je poslal tam kam patří.
https://youtu.be/JeWHviwLMy8
říjen 08, 2022 22:04
... : Jiri Bilina
Senator John McCain hraje golf leda tak v nebi, Koubo. Toho cestneho a slusneho chlapa je opravdova skoda.
Spojene staty a dalsi zeme NATO pomahaly od prvni ruske agrese v roce 2014 Ukrajine s vycvikem, takze na pritomnosti obou senatoru neni nic divneho. A ze se vycvik povedl je videt prave ted, kdyz ti vojaci uspesne bojuji proti mnohem silnejsimu a zakernemu agresorovi.
Mikin
říjen 09, 2022 00:22
... : Josef Kouba
Na zdraví, dnes již druhé štamprdle.
Jinak v roce 2014 se žádná Ruská agrese nekonala. USSA provedli barevný převrat jako podle kopíráku. Byla svržena legálně zvolená vláda a od té doby ta nová fašistická vlady pozabijela za 8 let 10 000 svých občanů.
Mají to od koho okoukat. USA šířením "míru" od 2 světové války do dnes mají na svědomí 20 000 000 životů. (není z mé hlavy, je to oficielně uváděná cifra)

říjen 09, 2022 00:54
... : Jiri Bilina
Utok zelenych muziku na Krym, Luhansko a Donecko nabyla agrese, Josefe Koubo? I kdyz ty zahadne hrdlorezy Putin pozdeji vyznamenal?
------------------------------------
Jinak dobry - hlavne ze jsi emigroval namisto SSSR do Kanady, jednoho ze zakladajicich clenu NATO. Dost pochybuju o tom, ze jsi tu komunistickou spinu tehdy valil do hlav imigracnim urednikum zeme, kde ted zijes za nase penize na socialni podpore GIS. (Guaranteed Income Supplement).
Mikin
říjen 09, 2022 03:48
... : Josef Kouba
Nazdraví, zase jedno štamprdle. Pokud bych si měl dát štwmprdle za každý jeho hodnotný komentář chlastal bych od rána do večera.

Že má ale výdrž, všiměte si když nemá odpověd, a on ví že to tak je. Odvádí pozornost od otátky aby nemusel odpovědět. Začíná pomlouvat. Běžná metoda prázdných mozků. Stěhují nás do Ruska a podobně. Můžete si to přečíst o patro výš.
Pro zajímavost, já a má žena jsme nebyli legální imigranti. Kdo má zájem, na kudlance je mé vypravění jak to skutečně bylo pod názvem, Těžká bývá cesta na západ. Pokud by si to Mikin přečetl, nekecal by takové krávoviny.


říjen 09, 2022 05:17
... : Jiri Bilina
Abys neskoncil Koubo pod stolem jako ti tvi soudruzi... smilies/wink.gif
Cloveku, ktery zdrhnul kvuli penezum, nechal doma dve male deti, zije na socialni podpore a navic fanaticky kope za ruske agresory se musim jen pousmat. smilies/wink.gif
Mimochodem - o kanadskych duchodech jsme se zde uz bavili a ja to ve svem clanku dost podrobne vysvetlil.
https://kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6339&Itemid=40&limit=1&limitstart=1
Na CPP (kanadskou penzi kterou pobiram) jsem zde cely zivot platil. Ty zijes z GIS (Guaranteed Income Supplement) na ktery jsi vychcane nedal ani dolar. Zijes za nase penize.
A dekuji za radu, kterou jsi me v te diskusi dal (abych se naoko rozvedl a okradal tuhle krasnou zemi).
Ale sorry, ja nejsem ani vyzirka, ani parazit. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 09, 2022 06:26
... : Josef Kouba
K tomu mohu říci jen to, že pokud by každý imigrant dal na daních Kanadě tolik co já s ženou, bylo by dobře. Nemám potvrzené, co dělal Mikin v Dawsonu v zimě. Jak vydělával peníze. Možná na podpoře kterou jsem z části platil se svou ženou.

Všimli jste si, žádná odpověd na téma a mé otázky, ale zkoumá mou mimulost.
Já se již diskuze na kudlance nezůčastním, přeji přátelé dobrou zábavu.

říjen 09, 2022 07:44
... : Jiri Bilina
Az trochu komicke je, ze sef ruske okupacni vlady ukrajinskeho Krymu prohlasil, ze Rusove citi kvuli znicenemu mostu "zdravou touhu po pomste".
Co asi musi po vsech tech vyvrazdenych mestech a vesnicich citit vuci rusackym agresorum Ukrajinci? smilies/shocked.gif
říjen 09, 2022 08:16
... : Petr Sysala
Kdo úmyslně ignoruje a popírá, co se na Ukrajině dělo po dosazeni loutkove vlády v ruskojazycnych enklávách, je stejny šmejd jako Putin a jeho nohsledi. Ale to si žádný mentální emental nepřipustí, ten umi jen kvakat nesmysly podle oficialnich not.
říjen 09, 2022 08:28
... : Jiri Bilina
Ukrajina je jedna a lidi se tam az do rusacke agrese snaseli dobre. Tak jako se kdysi v Cesku snaseli Cesi a Nemci, nez do toho zacal vrtat Hitler.
Ruskojazycni Ukrajinci bojuji proti rusackym okupantum stejne, jako ti jejichz jazykem je ukrajinstina. Ruskojazycny je i demokraticky zvoleny prezident Zelensky.
Ruskou propagandou zblbli, rudohnedi mentalni ementalove at jdou tam, kam slunce nesviti. Nazdar! smilies/wink.gif
Mikin
říjen 09, 2022 08:46
... : *deeres*
Milovali je tolik, že pár ruskojazyčných občanů v Oděse upálili zaživa.
říjen 09, 2022 13:27
... : *deeres*
Donbas má Alej andělů. Je to památník dětí, které zemřely násilnou smrtí po dobu konfliktu. Podle mise OSN se jedná o 147 mrtvých a 363 zraněných. Alej andělů je i v Luhansku. Jsou to oběti čistek, které prováděli ti správní Ukrajinci, jejich rodný jazyk jim nikdo kazit nebude.
říjen 09, 2022 13:38
... : Jiri Bilina
Ten konflikt v Odese zahajili Putinovi urostli a dobre vyzbrojeni hrdlorezove. Mel to byt stejny prevrat jako v Luhansku a Donecku, stejne nasili k jakemu ponoukal Hitler sve ordnery v Sudetech. Akorat v Odese narazili kluci na fotbalove fanousky a strhla se surova bitva, kterou nakonec prohrali.
Kdyz se Cesi, kteri zazili ruskou okupaci nechaji tahnout za nos propagandou toho grazla od KGB, je to hodne smutna podivana...
Mikin
říjen 09, 2022 14:52
... : Lenka1
J. Kouba, P. Sysala, deeres:

Vás ta nekonečná debata s tím fanatickým magorem pořád ještě baví?

říjen 09, 2022 19:51
... : mila1
Označení "fanatický magor" sedí spíš na člověka, který obhajuje agresi Ruska a vyžívá se v tom, aby nám tady předestíral jednu depresívní vizi budoucnosti za druhou.. oprava - vlastně ne nám, ale "tupému stádu".. smilies/smiley.gif
říjen 10, 2022 12:35
... : Josef
Hlásim se k tupýmu stádu. I já vidim budoucnost depresívně.
říjen 10, 2022 15:59
... : d@niela
HELE, KLUCI A HOLČIČKY,
nechci vás moc umravňovat, jen si prosím uvědomte,
že za to, CO VY TU NAPÍŠETE, NESU ZODPOVĚDNOST JÁ ...



Tak se trošku brzděte - jinak krásnej den, a ať jich je takhle nádhernejch co nejvíc...
říjen 10, 2022 16:18
... : mila1
Dani, měla bys být adresná. Všichni víme, kdo tu hází nadávkami a vede nenávistné řeči.
říjen 10, 2022 16:27
... : Josef
"Na Ukrajinu dopadají rakety, český internet se otřásá hněvem."
Taky se otřásám.
říjen 10, 2022 16:34
... : Josef
Mílo. Všichni víme? Já to nevim.
říjen 10, 2022 16:35
... : *deeres*
Zavřu oči, zacpu si uši, nic nevidím, ani neslyším. Jenže realita zůstává a pěkně blbá. Pořád je dost naivů, co si myslí, že se nic neděje , protože jim to valí do hlavy média, kde jim tvrdí, že bude o ně postaráno.
A tak v duchu své slepoty, nějací naivové vybrali peníze na tank Tomáš pro Ukrajinu. Jak si asi mezi sebou rozdělí počty obětí Tomáše? Mrtvé a zraněné si přidělí podle výše svého příspěvku? Vždyť to budou jenom rusáci.
říjen 10, 2022 18:11
... : Lenka1
deeres:

Zavřu oči, zacpu si uši, nic nevidím, ani neslyším. Jenže realita zůstává a pěkně blbá. Pořád je dost naivů, co si myslí, že se nic neděje , protože jim to valí do hlavy média, kde jim tvrdí, že bude o ně postaráno.
A tak v duchu své slepoty, nějací naivové vybrali peníze na tank Tomáš pro Ukrajinu. Jak si asi mezi sebou rozdělí počty obětí Tomáše? Mrtvé a zraněné si přidělí podle výše svého příspěvku? Vždyť to budou jenom rusáci.


Naprosto perfektní. Je tragikomické, že se ukrofilové můžou pominout ze svých miláčků, zatímco před 24.2. to byl pro ně stejnej póvl, jako ti "rusáci." A jednoho od druhýho nerozeznají. Co řekne televize, je pravda. A hotovo.

A postaráno o ně bude, akorát nejspíš ne tak, jak si představují...........




říjen 10, 2022 19:47
... : Jiri Bilina
Tož to se Lenko nejak pletes. Ukrajince zde oznacuji a oznacovali za "póvl" jedni a ti sami. Odpad, ktery v zoufalstvi nad vlastnimi neuspechy oplzle urazi diskutery s opacnymi nazory, lidi jinych ras, sexualni orientace nebo nabozenstvi.
Proste odpad, kteremu se rika xenofobni póvl.
Mikin
říjen 11, 2022 01:57
... : Jiri Bilina
... : Josef
"Na Ukrajinu dopadají rakety, český internet se otřásá hněvem."
Taky se otřásám.

----------------------------------------
Tož nam Josefe priste napis, cim se ty sam otrasas?
Rusacti okupanti se bezmocnem vzteku nad svymi vojenskymi prohrami a utokem na strategicky most uchylili (jak je jejich zvykem) k vrazdeni civilistu - tedy k terorismu.
Internet se podle tebe otrasa hnevem, ja sam sa otrasam odporem, cim se nad vyvrazdovanim civilni populace otrasas Josefe ty?
A pokud mas nejake kontakty, cim se otrasa flastenecka, proruska, rudohneda zber? smilies/wink.gif
Mikin
říjen 11, 2022 03:26
... : Jiri Bilina
Kdyz prohraval Hitler ke konci valky na vsech frontach tak sedel v bunkru, vymenoval jednoho generala za druhym, vyhrozoval zazracnymi zbranemi a v zoufalstvi se mstil alespon posilanim raket proti civilistum v Londyne. V Cesku ho v te dobe podporovali uz jen nejvetsi dezolati.
Podobnost ciste nahodna? smilies/wink.gif
Mikin
říjen 11, 2022 07:39
... : kyttka
Jeden tank? Fakt tu po včerejšku budeme probírat jeden tank?
Ale co, vždyť to jsou jenom ukroši, jak si je asi ty rakety rozdělí? Nebo všichni na vrub chuljovi?

Jo, Danielo, máš naprostou a plnou zodpovědnost za to, co je tu ke čtení. Nejenom za články, ale i za komentáře. Takže všechny ty, který Rusáky jakýmkoliv způsobem omlouvají, jdou za tebou. Fakt bych nechtěla bejt ve tvý kůži.

říjen 11, 2022 09:35
... : Josef
Co je "jakejkoliv způsob omlouvání rusáků"? Patří do toho taky souhlas s Muskem, s Kissingerem, s Trumpem? Patří do toho taky nesouhlas se Zelenskym. Patří do toho taky nesouhlas s naší vládou?
To abysem měl jasno. Dík.
říjen 11, 2022 11:22
... : kyttka
Pepo, víš co? Uděláme deal – dohodu. Ty mi napíšeš, v čem souhlasíš s Muskem, Kissingerem a Trumpem a hodíš mi odkazy, kde najdu, co k tomu řekli. A pak mi napíšeš, v čem přesně nesouhlasíš se Zelenskym a naší vládou, co ty na to? Mě by to fakt zajímalo, jak to vidíš a nemám úplně čas to všude dohledávat. I co řekli a neřekli, i ty tvoje názory tady. No a pak můžeme debatit dál.tak co, jdeš do toho?
říjen 11, 2022 11:46
... : Josef
Hm. Z dohody nic nebude. Ty na to nemáš čas a mě nebaví to hledat. Jen ti řeknu, že když netušíš, o co jde, zjevně až takovej přehled zase nemáš.
říjen 11, 2022 12:41
... : kyttka
Njn, tak holt ne. Já samozřejmě tuším, ale tys to nadhodil, tak chci znát tvůj pohled. To je totiž základ debaty, ne jen všeobecný výkřiky do tmy. A opětovný rejpání, že patrně nemám přehled.
A Pepo, tohle byla naprosto seriózní nabídka k rozhovoru. Tys ji nevyužil, ne já.
říjen 11, 2022 12:53
... : Josef
Nebudu znova hledat a opakovat věci, který už jsem tady v posledních asi deseti dnech napsal a který jsou každýmu, kdo se o věci zajímá, známý z jinejch médíí (NEDEZINFORMAČNÍCH MÉDIÍ!!!!).
říjen 11, 2022 14:50
... : Josef
Abys neřekla, že tě nemám rád. Namátkou třeba hned tady. Víc už po mě nechtěj, i láska k bližnímu má svý meze.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/elon-musk-valka-na-ukrajine-mir-rusko-tweet-hlasovani_2210040715_ban
říjen 11, 2022 15:23
... : kyttka
Ok, takže Musk, hezky se mu to nabízí řešení, když nejde o jeho zemi. Copa kdyby RF odevzdal nějaký svoje pozemky? Kissinger ddto plus k tomu: Škoda, že si nepamatuje, před čím jeho rodina zdrhala z Evropy, ta podobnost není čistě náhodná. Pokud by diplomatickou cestou dokázal zařídit, aby se situace na Ukrajině vrátila před rok 2014, tak před ním smeknu. Pokud má dojem, že by ke Krymu dobrovolně měli Ukrajinci odevzdat ještě Doněcko a Luhansko, tak by si měl uvědomit, kde jsou oficiální hranice Ukrajiny.
Další, co tady často zní. Že Ukrajina slíbila, že nevstoupí do EU a NATO. Takže jako nafurt, nafurt se máme řídit vším, co řekly generace před námi? No to potěš, tady se 40 let říkalo Se SSSR na věčné časy a nikdy jinak. (Jo, tobě se v tom režimu líbilo a dařilo, pak ale nechápu, proč se ti líbily ty baráky a auťáky v cizině. Tady byl přece ráj na zemi.) Pokud vím, tak Trump rusáckou invazi odsoudil už 27.2. a prohlásil, že se za Ukrajinu modlí. Frajer, ne?
Nesouhlasíš s tím, že Zelenský a jeho kompany brání svou zem a nechtějí z ní dát Rusákům ani prd. No a pak nesouhlasíš s tím, že naše země pomáhá zemi napadené. No ok, pak už chápu ten distanc na Novinkách. I když je to tam občas pěknej hnojníček, tak tohle je patrně i tam moc silný kafe.
Jestli se pletu, tak sorry, možná si myslíš jiný věci. Jenže já tu fakt nečtu každej komentář, mám ráda svý psychický zdraví, víš? Tebe si pamatuju jako poměrně inteligentního chlapa, než ses tak hezky začal vymezovat proti určitý skupině obyvatel, jo, bejvaly doby, kdys mi byl sympatickej. Docela by mě zajímalo, co se ti tak hroznýho v životě stalo, páč to bylo mnohem dřív než ten průser s bydlením.Bejvaly doby, kdy se to tady dalo číst bez nutkavýho pocitu na blití, bejvaly tu slušný fajn lidi. Ach jo.

říjen 11, 2022 15:24
... : Josef
A třeba zrovna teď z dnešního odpolodne:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-orban-nadeje-pro-mir-na-ukrajine-se-jmenuje-donald-trump-40411253#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
------------------------------------------
Jenomže Orbán je fuj. Toho se každej pravdoláskař štítí jak Halík kříže. Akorát se ho neštítí 54 procent maďarskejch voličů. Ale to jsou vesměs kremrole. Kdyby kremrole nesměly volit, Orbán by nevyhrál.
říjen 11, 2022 15:37
... : Josef
Teď jsem si teprve přečetl, cos napsala. Je to velmi osobní, jedna urážka za druhou, i když o mě víš uplnej, ale uplnej PRD! Prostě blábol, na úrovni blbečka ze 3.B ZDŠ, nebo spíš blbý slepice z klecovýho chovu.
Máš ale pravdu v tom, že jsem skutečně blbej, když jsem ti nalít na "seriozní nabídu k rozhovoru."
Kdyby nebyla kudla tak slušná, napsal bych ti, běž do .....!

říjen 11, 2022 16:16
... : kyttka
Co je na tom velmi osobní? To bydlení? O tom jsi tu psal sám. Jinak vážně přemýšlím, co se ti stalo, že ses tak změnil. A žes byl vyvoleným, který jezdil na Západ a je na to hrdej, jsi tu taky napsal ty sám.
Že já jsem ta, co nemá přehled jsi napsal ty, teď jsem dokonce na úrovni blbečka ze 3.B ZDŠ. (Smůla, já šla na gympl z osmičky), nebo blbá slepice z klecovýho chovu. No ta tvoje úroveň je kouzelná. Tohle jsi schopný říct ženský po 40, ženský tvýho věku jsou zas báby, no ty jsi ale miláček k pohledání na vysoké úrovni. To i ten můj teplej postpuberťák se k ženám umí chovat líp.
říjen 11, 2022 16:28
... : Iris
Kyttko a Milo, já myslím, že si tady fakt zbytečně drásáme nervy. Kolikrát už jsem sedala k odpovědi na něco napsaného, jenže jsem vždy usoudila, že mi to nestojí za námahu, protože tady je to konečná, tady nemá už cenu diskutovat. Jak říkám - zbytečně si špiníme duši a ničíme zdravý rozum. A konečně jsem chytla covid, jak se sluší a patří, takže jsem chvílemi sotva četla, natož reagovala. Ale vám díky za odvahu a neústupnost.

Generace, která slzela u filmů, jako třeba "Vyšší princip" a jistě zcela přesně věděla, kde je dobro a kde je zlo, se teď nechala totálně strhnout a chová se jako nejodpornější zrádci vlasti a vyšších principů mravních, jsou to vlastně oběti, mrtví v této hybridní válce, kterou proti nám vede dlouhou dobu a velmi vymakaně ten carský Voldemort a jeho smrtijedi a mozkomorové.

Máme se prý bát podvratných akcí a útoků na nejrůznější strategické cíle naší vlasti. Dovedu si docela představit, jak tyhle prokremelské hlásné trouby zla vyrazí k nějaké záškodnické činnosti, aniž by se začervenaly. Je to fakt hnus.

Zdravím vás a zvažme, jestli má cenu se tady ničit.
říjen 11, 2022 17:05
... : mila1
Iris, moc přeju brzké uzdravení. Hlavně co nejméně únavy poté, mně trvalo asi 14 dní než ze mne ta "deka" spadla.
Co se týče Kudlanky, tak teprve dnešní odpověď Josefa, že byl za komančů vyvolený, jezdil si na Západ a je na to hrdý nebo jak to formuloval, mne přesvědčila, že komunikovat tady je opravdu ztráta času. Je to tady takový skanzen doby před revolucí. Lidi tady vzpomínají na dobu před sametovou revolucí, jak jsme se měli dobře.. Je mi z toho na zvracení. Tu dobu před rokem 1989 si velmi dobře pamatuji, prožila jsem v ní polovinu svého života. A ačkoli po revoluci nebylo vždy vše růžové, nikdy bych se nechtěla do té divné doby vracet. Takže se tu mějte fajn a vzpomínejte dál na ty úžasné doby, kdy se nedemonstrovalo, účast u voleb byla skoro 100% a KSČ měla tolik procent hlasů, jako měla ta Putinem anektovaná území.
říjen 11, 2022 17:18
... : kyttka
Irisko, taky přeju co nejrychlejší uzdravení, hlavně si dopřej dost času na odpočinek i potom, doteď si pamatuju na ty vlny únavy ještě měsíc potom. No a asi je to nějakej pitomej sentiment, fakt jsem to tu měla ráda a byla tu denně s kávou a úsměvem. Co už.
říjen 11, 2022 17:50
... : Jiri Bilina
Kyttka: Tebe si pamatuju jako poměrně inteligentního chlapa, než ses tak hezky začal vymezovat proti určitý skupině obyvatel, jo, bejvaly doby, kdys mi byl sympatickej.
--------------------------
Jo, bejvavalo. Ale uz asi hodne davno.
Kdyz si vzpomenu na vsechny ty jeho zoufalosti ohledne "humanitarniho bombardaka, krvave Madly, homosexualu s dychtive vyspulenymi prd*lemi, cikanskeho ditete ktere kvicelo jako podvince" a dalsich perlicek, musi to byt uz fakt hodne davno.
Ted k tomu pripocitame jeho podporu Lenky a jeji 100% vyvaru protiukrajinske nenavisti a rusackych dezinformaci a je vymalovano.
Ta jeho poznamka o vyvolenosti v dobe sovetske okupace je uz jen tresinka na dortu.
Za nacistu i komunistu jsme meli pro tyhle vohnouty nekolik nazvu, ktere nebudu radeji opakovat. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 11, 2022 18:27
... : Jiri Bilina
Milo1, nikam nechod. Konecne se zde prolomila ta bariera komousskych lzi i dezinformaci a zacina to byt zajimave! smilies/wink.gif
Mikin
říjen 11, 2022 18:29
... : Lenka1
https://bornova.pub/2022/jsme-v-aktualnim-civilizacnim-stretu-opravdu-na-te-spravne-strane/

Objektivní shrnutí bez zbytečných emocí. Zejména ta stať o tom, že předchozí generace ještě většinově dokázaly poznat, kde je zlo.


říjen 11, 2022 19:28
... : Petr Sysala
Je to generační záležitost. Až pomalu vymřeme, vymře taky citlivost na totalitní praktiky, které jsme my ještě na vlastní kůži zažili. Mladým budou ty signály pod rozlišovací úrovní a nebo budou ty udavačské a jim podobné praktiky ještě podporovat. Neznají cenu svobody, zatím si ji zdánlivě užívají bez omezení.

Mládí a naivita (jiné pojmenovaní pro naprostou blbost) jdou ruku v ruce, u těch starších, kteří činí totéž už jde asi o senilitu nebo lhostejnost. Nebo možná o pomstu. Když jste mládeži tak blbí, tak si ty padesátý léta hezky prožijte a vyžerte taky.

Svaz evropských socialistických republik a jejich velký vzor USA mají času dost. A čím hůř bude v Evropě, tím líp bude v USA.
říjen 11, 2022 21:14
... : Josef
Tak jsem si to, Lenko, přečet. Měl bych výhrady, ale dík. Jenže nic novýho, takovejch odkazů nebo vejcuců mi chodí do emajlu nejmíň deset tejdně.
Tohle z článku považuju za dobře zformulovaný: "... spousta lidí to bere tak, že nekonečný řetěz amerických válek je v pohodě, protože americké bomby jsou humanitární, roznáší demokracii a ty miliony obětí určitě umřely tak nějak hezky a kamarádsky. Kdežto RuSSáci pijou lidskou krev, mučí zajatce a chtějí vyvraždit celou planetu hned, jak skončí s Ukrajinou, kde doteď byly jen samí mírumilovní beránci. Cokoli ukazuje něco jiného, je RuSSácká dezinformace od kremelských švábů."
-----------------------------
A ještě. Všiml jsem si s potěšením velkýho zájmu a obecnýho zhnusení nad mejma cestama na Západ v 80tých letech, jakož i skvělý ukázky myšlenkovejch pochodů zdejšího mozkovýho trusu: "jezdil na Západ, tudíž byl estébák nebo aspoň kámoš s nima." Ale nepřekvapili jste mě.
říjen 12, 2022 08:10
... : Josef
opr: mozkovýho trustu, samozřejmě.
říjen 12, 2022 08:11
... : Jiri Bilina
Ja bych Petre Sysalo rekl, ze je to presne naopak. Totalitni praktiky se vrati pokud se lidi nechaji zblbnout dezinformacemi, pusti si zpet Rusaky nebo alespon jejich vliv v podobe vlady SPD nebo jinych populistu a dopusti rozbiti Evropske unie. Bud rad ze mate konecne slusnou vladu a premiera, kteri tomu brani.
Mikin
říjen 12, 2022 16:15
... : Jiri Bilina
Ten citat je Josefe opravdovy poklad. Jednak svou primativni demagogii, kterou dava lidem kteri brani svobodu a demokracii do ust neco, co nerekli. A pak temi donecna opakovanymi komunistickymi zvasty o "nekonecnem retezu americkych valek". Opravdu byla obrana demokracie proti nacismu, komunismu a islamskemu nebezpeci tak hrozna vec?
------------------
Estebakem te nikdo nenazval, nejsou pro to dukazy. Ale mel jsi privilegia, o ktera te pripravila sametova revoluce. Najednou mohl na zapad kazdy, muzikou bez komunistickych prehravek se mohl zivit taky kazdy. A z toho prameni nejspis tva zatrpklost a nekonecne urazky pana Havla, ktere jsi schopny primichat i do receptu na kynute knedliky. Nazdar! smilies/smiley.gif
Mikin
říjen 12, 2022 16:23
... : Petr Sysala
Máš pravdu Jiříku. Fialová vláda brání rozbití EU, ale na vlastní lidi z vysoka kašle. A pokud se to někomu nelíbí, bude anonymizovaným monitorem označen a zapojen do dialogu až zčerná.

Není rovnou lepší založit Ministerstvo pravdy? Návod je k dispozici už od roku 1949, publikován 8. června téhož roku v Londýně nakladatelstvím Secker and Warburg ...
říjen 12, 2022 18:43
... : Jiri Bilina
Ja bych rekl Petre, ze si Fialova vlada vede docela dobre. Jak v reseni soucasne energeticke krize, tak co se tyce ruskeho utoku na Ukrajinu.
Tebou zminene Ministerstvo pravdy uz funguje v Ruske federaci a mene bystri obcane jej radi cituji.
Mikin
říjen 12, 2022 20:35
... : Petr Sysala
Vláda přestárlého Harryho Pottera situaci do níž se dostala (částečně ne vlastní vinou) nejen, že nechápe, tudíž ani neví jak reagovat, nemá tušení jaké bude mít její nicnedělání následky a nebude si ani vědoma, co ty následky způsobí a kam nás to dovede.

Co také čekat od akademika, který zažil krizovou situaci jen v případě, že se mu zlomila tužka a sekretářka nebyla po ruce. On taky není zrovna nejostřejší tužka v našem vládním penálu.

Pokud by měla vláda špetku sebereflexe a rozumu, tak podá demisi. Jenže ani jedno ani druhé bohužel nemá.
říjen 12, 2022 21:02
... : AnickaM
Pepo,ja vim, zes tam jezdil s kapelou, ale stejne. Muj muz byl v Laterne Magice a ti jezdili hlavne ven. Zrovna, kdyz byl v Mexiku, tak jeho rodice emigrovali do Mnichova a on , I kdyz to vedel, se blbec vratil. A uz si s Laternou ani neskrtnul.
říjen 13, 2022 15:22
... : Petr Sysala
Aničko, Aničko, takhle Mikinovi hodit vidle do jeho estbácké teorie o bolševickém sprisahaniú komundiry Pepy! To si Jiříček nezaslouží. ;-)
říjen 13, 2022 17:05
... : Jiri Bilina
Mam doma Anicko knizku od byvaleho ruskeho spiona GRU Viktora Suvorova a je v ni moc hezka kapitola o tom, jak jel poprve plnit ukoly na zapad.
Jeho sef chtel predevsim vedet, proc neemigruje. Mlady agent zacal blabolit cosi o lasce k socialisticke vlasti, ale nacelnik ho drsne prerusil a pronesl malou rec o privilegiich.
Ze bude Viktor jako nekdo kdo jezdi na zapad doslova king. Pritelkynim bude vozit vonavky, jeans a dalsi obleceni, kamaradum zase elektroniku a podobne. A kdyz nekam prijede v Lade, budou se o neho holky rvat.
Jako emigrant by mel na zapade mnohem lepsi auto, ale nikdo by si ho ani nevsiml.
----------------------
V Cesku to bylo velice podobne a kdyz se v roce 89 otevrely hranice, spousta privilegovanejch to pekne odstonala...
Mikin
říjen 13, 2022 17:19
... : Petr Sysala
Byly dvě možnosti, jak se dostat ven. Buď něco umět nebo hlidyt ty, co něco umí, protože nic jiného dotyčný neumi.
Ja měl jeden čas tři pasy. Zelený do ciziny západní, červený do tábora míru , a šedý do Jugošky. Ty barvy zelenou a červenou možná pletu, možná to bylo naopak, vzpomenete si ještě někdo
Jó, být ajtakem v roce 87 nebylo k zahození.
říjen 13, 2022 19:08
... : Jiri Bilina
Ano Petre. Ale navic jsi musel byt spolehlivej, komunistum duveryhodnej a tvoje cesty musely byt v jejich zajmu.
Moji mamince zamitl komunisticky odpad zadost o vyjezdni dolozku pro navstevu synu v Kanade slovy:
Vase cesta neni v souladu se zajmy republiky
A dodnes se najdou lide, kteri tenhle hnus obhajuji. smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 14, 2022 03:08
... : Petr Sysala
Ja moc spolehlivý a duveryhodny nebyl. Polovina rodiny byla v te době v Západním Německu.
říjen 14, 2022 05:58
... : AnickaM
My jsme nesmeli nikam, krome vychodu.
Az kdyz jsme byli nezadouci a dostali jsme pas v 84.
I pres ty prvni krusny leta, toho nikdy nebudu litovat.

říjen 14, 2022 09:10
... : Jiri Bilina
To bylo Anicko normalni. Ja cekal na pitomou vyjezdni dolozku 3 roky a neznal jsem nikoho, kdo mohl cestovat na zapad neomezene. Takovym lidem neverim ani slovo... smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 16, 2022 02:35

Powered by Azrul's Jom Comment
busy