SVATÝ VÁCLAVE, ZABRAŇ TŘETÍ SVĚTOVÝ
Středa, 28 září 2022

A NEDEJ ZAHYNOUTI NÁM NI BUDOUCÍM ...  Nevím, jestli účastníci té středeční demonstrace vědí, že kníže Václav byl ten, kdo definitivně přiřadil orientaci našeho území i lidu ekonomicky, strategicky i kulturně na západ. Po porážce od saského krále Jindřicha Ptáčníka, dokázal zachovat suverenitu českého státu a založil rotundu svatého Víta, hlavní kostel knížectví. Podle legendy byl zavražděn ve Staré Boleslavi služebníky svého bratra poté, co se ho sám Boleslav pokusil zabít. A díky tomu Boleslav převzal vládu. (Ano, politika byla vždy nechutně hnusná.)

 

 

 

V centru Prahy na Václavském náměstí se konala další demonstrace. Účastníci s sebou přinesli vlajky a protivládní transparenty. Kupodivu se všichni družili: těsně vedle sebe stáli přívrženci KSČM s vlajkou této strany, hned vedle nich mávali demonstranti vlajkami České strany národně sociální. Své sympatizanty tu měla i Dělnická strana sociální spravedlnosti a přítomnosti davu lidí využila také různá křesťanská společenství, která zde rozdávala náboženskou literaturu zdarma. Byl tam také stánek, kde komunisté sbírali podpisy na podporu svého kandidáta na prezidenta - Josefa Skály, který na demonstraci rovněž řečnil.

 

 

Proti vládě brojili v Praze komunisté, na Václavském náměstí byly stovky  lidí - iDNES.cz

 

 

Organizátoři sami sebe označují za politicky nezařazené občany.

Stejně jako minulou, pořádanou 3. 9. tr., i tuto pořádali Jiří Havel a Ladislav Vrábel a svému protestu dali podtitul Nenásilná revoluce.

 

 

Své požadavky zveřejnili už na předchozí akci na začátku září:

 

  • uzavření smluv na plyn přímo s Ruskem,

  • vystoupení z NATO, EU, OSN a Světové zdravotnické organizace (WHO),

  • dobrovolnost očkování,

  • ukončení plánovaného ředění národa ukrajinskými uprchlíky,

  • potravinovou soběstačnost.

 

Po necelé hodině se demonstrace zvrhla v tvrdou protiunijní a proruskou manifestaci. Kromě českých vlajek se mezi demonstranty objevovaly i vlaječky Ruské federace. Někteří demonstranti měli připíchnuté ruské žlutočervené svatojiřské stuhy, případně přišli v tričkách a mikinách s portrétem ruského prezidenta Vladimíra Putina.

 

 


 

 

Inu, asi si neuvědomili, že na novém ruském vládním seznamu nepřátelských zemí jsou USA, Kanada, 27 zemí Evropské unie včetně České republiky, dále Velká Británie včetně Jersey, Anguilly, Britských Panenských ostrovů a Gibraltaru, Ukrajina, Černá Hora, Švýcarsko, Albánie, Andorra, Island, Lichtenštejnsko, Monako, Norsko, San Marino, Severní Makedonie, Japonsko, Jižní Korea, Austrálie, Mikronésie, Nový Zéland a Singapur.

 

 

Čas zúčtování s fialovým hnusem!” Stovky promáčených na Václavském náměstí.  KSČM zahájila demonstraci | PrahaIN

 

 

Někdejší bezpečnostní analytik Martin Koller se vyznal k sympatiím k Rusku a Evropskou unii a Spojené státy americké označil za ty, kteří z nás "dělají bílé negry". Jsme prý otroky…

 

 

ZAJÍMAVOSTI:

 

  • Čeští vlastenci skandují na Václaváku: "Sláva Rusku!!!"
  • Požadavek, aby Putin ukončil válku, na této demonstraci nezazněl.
  • Ladislav Vrabel, který svolal do Prahy další proruskou demonstraci a od příznivců na to vybíral příspěvky, dluží tři miliony korun a tvrdí, že je nemajetný. Přestože podniká s třemi firmami, tak argumentuje, že patří jeho srbské manželce. Ta od českého úřadu práce pobírá podporu v nezaměstnanosti.

 

Organizátoři další demonstraci svolali na 28. října.

d@niela

 

 


Komentáře
... : Josef Kouba
Demonstrace je legální způsob jak vyjádřit nespokojenost lidu s vládou. Přes politiky to nepracuje.
Pan premier Fiala mě jednáním připomíná ředitele školy, jež vzorně plní příkazy ministra školství i když jsou scestné. Dokonce mi vyrazil dech prohlášením, že Česká republika s jeho svolením posílala zbraně na Ukrajinu již před zahájením likvidace biologických laboratoří Ruskem. Pravděpodobně z Vrbětic.

Ivan Hofman, žurnalista, jeden s osobností listopadu 1989:

Je třeba si uvědomit, že nedělá li premiere ostudu, neznamená to že nedělá škodu.
Máme premiéra, který vede stát a občany do hluboké energetické krize a ekonomické krize. Do bídy. Činí tak sice nonšalantně, ale to z něj státníka a lídra nedělá.
Prominte-li mi stručnost, pan profesor Fiala coby premiér je naprostá katastrofa.
Méně kompetentního premiéra nepamatuji a to jsem zažil i několik socialistických".
září 29, 2022 01:43
... : Josef
Tohle bych nijak nepřeceňoval. Docela běžná ukázka přírodního zákona: Akce vzbuzuje reakci.
Když to demonstrování někoho baví, ať demonstruje. Význam je ovšem nulovej. Jaká byla vlastně účast?

Úvodní historickej odstaveček je zajímavější, než demonstrace. Dík. Měl jsem krapet jiný informace. Budu se muset příležitostně poučit. Jen nevim, jestli od Jiráska nebo od Wiki, nebo od jinde.
září 29, 2022 05:00
... : Josef
Slova Státníka s velkym S:
"... Katastrofa Ruska a Ukrajiny se nikdy neměla stát a rozhodně by se nestala, kdybych byl prezidentem,“ řekl Trump a podotkl, aby se situace nezhoršovala kvůli výbuchu plynovodu.

„Buďte strategičtí, buďte chytří, vyjednejte nyní dohodu. Obě strany ji potřebují a chtějí. V sázce je celý svět,“ poznamenal Trump a nabídl se, že by mohl být tím, kdo by o ní jednal.
září 29, 2022 05:17
... : Jiri Bilina
Ucast byla Josefe pri prvni demonstraci v porovnani s chvilkarema zhruba tretinova, tentokrat to bylo jeste slabsi.
Uz ten pohled na ceske vlajky hned vedle sovetskych i ruskych, to vse spojene s ortelovskym hajlovanim byl dosti nechutny.
Hlavne, ze se rudohnedi soudruzi nestitili vzit si do huby Karla Kryla. smilies/tongue.gif
Mikin
září 29, 2022 05:42
... : *deeres*
Viděla jsem fotky i videa a pokud to není podvrh, tak na Václaváku bylo narváno i přes hnusné počasí. Ruský vlajky jsem tam neviděla.
září 29, 2022 05:58
... : Josef
Ruský vlajky nemůžu posoudit. Nevim, jak vypadaj. Sovětský, to vim, ale to už zřejmě neplatí. Nebo jo?
září 29, 2022 06:27
... : mila1
Jsou tam vlajky KSČM.. to snad stačí.
Jinak kopíruju ze Seznam.cz, důvod jedné paní, proč šla demonstrovat:
Bydlím v obecním bytě o velikosti 2 1 a přišel mi předpis záloh. Za plyn jsem platila měsíčně 1 800 Kč a nově mám platit 11 400 Kč. Šestinásobné zvýšení.“ I to je důvod, proč jede na demonstraci do Prahy.

Tohle mi hlava nebere, neznám nikoho ve svém okolí, komu by zvedly takhle zálohy. U koho ta paní byla? U Bohemia Energy nebo u jiných překupníků s energií? Byla to její volba, asi chtěla mít levnější energii. Příště myslet hlavou, ale to asi chci moc.
Tahle demonstrace je zase jen příkladem toho, jak manipulovat lidi, kteří se zmanipulovat dají.
A deeres, divím se, že se svými názory jsi tam nemanifestovala taky.
září 29, 2022 07:16
... : Jiri Bilina
Ruskych dezolatu tam byla zhruba tretina co minule. Ale presto kriceli ze je jich plne namesti. smilies/grin.gif
Teda nic ve zlem Josefe, ale odvolavat se na oranzoveho losera a zlocinneho oligarchu Trumpa, ktery ani po dvou letech neuznal volebni porazku, to je uz fakt drsne.
Jasne ze by za jeho vlady zadna valka nebyla. On by Putlerovi krome Ukrajiny prihodil do kosiku i Polsko a Cesko - Slovensko. K nemale radosti jistych flastencu... smilies/wink.gif
Mikin
září 29, 2022 07:22
... : kyttka
Milo jedničko, taky mi to hlava nebere, jsme o tom debatovali v širší rodině i se známýma, taky se to nikomu takhle nezvedlo. My teda věrně celou dobu v baráku oboje u ČEZ, teď přišlo vyúčtování a ejhle, do konce roku neplatíme zálohy vůbec, potom bychom měli platit 1,5 násobek, což můj drahý milovaný rovnou zvedl na dvojnásobek. Ani tak to to v souštu plyn a elektrika zdaleka nedosahuje sumy té paní. Respektive to dělá malinko přes polovinu. Ve dvoupodlažním domě vytápěným plynem podotýkám. Takže máš nejspíš pravdu s tím, že kdo se nenechal zlákat ušetřenýma pár korunama, tak je teď docela v pohodě. Pamatuju, jak nám taky chodily různý nabídky a Honza se jenom smál, že není debil a jenom cvok by utíkal od polostátní instituce. Tu že stát nikdy padnout nenechá. Jako obvykle měl pravdu a díkybohu na něj dá i Sim ve svým bytě, takže tak.

No a než demošku s Vrábelem, tak radši šutr na krk a do řeky. smilies/cheesy.gif
září 29, 2022 07:54
... : d@niela
jen takový "pohled paní Marplové": hele, ty vlajky nejsou zadarmo. Ani ty klacky, co na nich jsou navlečené. A kupodivu to vypadá, že ty české mají stejný rozměr, jako ty KSČM...
Stejně tak se mi zdá, že tentokrát je to demonstrace spíš důchodců - a navíc pozůstatků voličů komunistů.

A moc se mi líbilo kyttčino: "No a než demošku s Vrábelem, tak radši šutr na krk a do řeky."
září 29, 2022 08:57
... : mila1
Víš, kyttko, to těmhle lidem nevysvětlíš. Já jsem si taky hned od začátku roku radši zvedla zálohy na plyn i elektřinu, protože radši budu mít přeplatek než nedoplatek. Jsem zvyklá starat se o své finance sama, ne pořád natahovat ruku směrem ke státu a chtít, aby to někdo řešil za mne. Případně kvůli tomu jít na Václavák a spolu s proruskými aktivisty vykřikovat svou frustraci z toho, že jsem k ničemu.
září 29, 2022 09:02
... : Lenka1
Jen technická:
Někteří demonstranti měli připíchnuté ruské žlutočervené svatojiřské stuhy


Nevím, co měli připíchnuto demonstranti, ale svatojiřská stuha je oranžová s 3 černými pruhy. To jen pro upřesnění.
září 29, 2022 09:09
... : Iris
Josefe Koubo:

Demonstrace je legální způsob jak vyjádřit nespokojenost lidu s vládou. Přes politiky to nepracuje.


Když probíhaly opravdu početné zoufalé demonstrace proti minulé vládě, mluvilo se o tom, že neumíme přijmout výsledky voleb. A statisíce nespokojených lidí na náměstích a Letné s vládou ani nehnuly, jen jsme byli svědky pitomých výroků o tom, že jsou ty statisíce lidí zaplacené - a konec konců, venku je hezky, tak je fajn jít na koncert....
září 29, 2022 09:21
... : Lenka1
Daniela:
A moc se mi líbilo kyttčino: "No a než demošku s Vrábelem, tak radši šutr na krk a do řeky."


Jo, na to má kyttka i kdokoliv jiný právo. Blbý je, že tne šutr na krku a stáhnutí ke dnu budeme mít všichni. Ale podle většiny komentářů zde se na to těšíte, tak nebudu škarohlíd a nebudu vám kazit radost.

Jen doufám, že až zase proběhne nějaká srdceryvná reportáž o tom, jak šmejdi okrádají důvěřivé stařečky a stařenky o našetřené úspory prostřednictvím prodejních akcí, tak budete stejně tvrdí a nekompromisní jako v případě lidí, kteří naletěli a chtěli prostě normálně po lidsku ušetřit pár korun přechodem k jinému dodavateli energií. Tedy, že si za to ti blbí důchodci můžou sami.

Troufám si říct, že nikdo z vás nemá takové znalosti v oboru energetiky a obchodování s energiemi, aby toto dokázal odhadnout dopředu a to, že konkrétně vás se tento problém netýká, je spíše výsledkem náhody než rozumné úvahy.

Kromě toho je tristní, že náš ERÚ nekonal, jak měl. Ale to je taky asi v pořádku.

Všem přeju pěkný den.


září 29, 2022 09:49
... : kyttka
Ahoj Irisko,
jo, to byly tak příjemný demonstrace. Spousta milých, pozitivně naladěných lidí s úsměvem na tváři, člověk si příjemně pokecal a domů se vrátil s pocitem, že svět je vlastně docela fajn místo se spoustou dobrých lidí. smilies/smiley.gif To bylo k nezaplacení. Ano, protestovalo se proti vládě, štvalo nás, jak to Babiš vede, ale bylo to tak nějak jiný, nezdá se Ti?

Danielo, Vrábelovo bláboly na netu sleduju od začátku covidu, stejně tak Peterkovou. Mám pocit, že ta teď má docela prekérku.

Já bych vážně hrozně chtěla vidět někoho tady na Kudle, komu se zálohy zvýšily šestinásobně, fakt že jo. Ono to stejně ve finále bude tak, že stát takovýmhle zoufalcům pomůže, protože zmrznout nikoho nenechají, ani umřít hlady, a kdo to zaplatí? Třeba taková vyšší střední třída, jako jsme já a můj drahý, protože se zvednou daně z příjmů. Ono moc po Bábovi není kam sáhnout, vyplundroval to naše společný hezky.

Milo, za těch 33 let vod revoluce se to naučit dalo. Já to beru podle nevlastního táty, téměř 70 mu bude. Docela bystře pochopil, že by si fakt to vlastní bydlení pořídit měl, protože regulovaný nájemný a byty, který dřív rozdával stát nebo město, myslím tím byty, co komouši vyvlastnili, ne paneláky družstevní, tak že takový byty se dřív nebo později buď vrátí majiteli, nebo je město nebo stát prodají. S předkupním právem pro obyvatele. U nás to byla první varianta, barák, ve kterým jsem vyrostla, se vrátil soukromýmu majiteli, respektive dědicům. V 50 si táta vzal hypotéku, do penze ji doplatil a dneska má 3 plus 1, důchod přes 20 a nemít rakovinu, tak je vysmátej. Jenže nebyl hloupej a spoléhal jen sám na sebe. Ne tak moje maminka, která se kvůli tomu bytu s nim rozešla, neodstěhovala se, to až když jí došlo, že to z penze sama nezaplatí. A dotovat někomu bydlení ve 4 plus 1 na 140 metrech, tak to fakt neudělam ani pro matku. Takže stejně musela do menšího, dneska je v pronájmu, nemá nic, a sice vyjde, a sice by vyšla, ale steně jí pomáháme. Je to matka, prej se to má. Takže fakt nelituju lidi, co dneska v 70 brečej, že nic nemaj. Když se měnil režim, byli mladší než já dneska. A podle sebe vidím, že na změny okolo mě se fakt v pětačtyřiceti reagovat dá.
září 29, 2022 09:59
... : Míša šíša
Lenko, chtěla jsem napsat něco podobného, ale pak jsem si to rozmyslela. V případě bezohledných lidí (já se mám dobře a ostatní ať klidně zdechnou) je to házení perel sviním. Ale napsala jsi to přesně.
září 29, 2022 11:36
... : Lenka1
Míša šíša:

Některým lidem pořád nedochází ten rozsah průseru, který nás čeká. To, že teď mají peníze na všechny svoje běžné náklady, neznamená, že totéž bude platit, až u nás začnou krachovat firmy. Např. Na Slovensku Heger už oficiálně prohlásil do médií, že Slovensko dělí od kolapsu jen několik týdnů. Průmyslové firmy se tam zavírají jedna po druhé. A na ně jsou pochopitelně navázané další a další firmy. Je to jako domino.

Chci pak vidět to "já se mám dobře, protože se o sebe umím postarat", až najednou ten pravidelný měsíční příjem nebude a náklady se budou muset platit pořád. Ale tito určitě nepůjdou na pracák, protože to dělají jen ty blbé a neschopné socky, co volí SPD.

Trošku komické je tvrzení, které zde padlo, že "stát ČEZ nenechá padnout" - jak to tedy je?

"Umím se o sebe postarat, ale koukej mi, ty státe, zachovat tu konkrétní firmu, co MNĚ dodává energie. Ty ostatní ať klidně chcípnou, ale ta MOJE musí přežít, abych se pak mohl prsit, jak jsem chytrej a zodpovědnej."

kdyby to nebylo tak smutný, tak by se tomu člověk i zasmál.

Rovněž tak ta informace o žlutočervených svatojiřských stuhách. Ani takovou věc si autorka neověří než to vypustí do éteru. Co si má potom člověk o tom ostatním?

září 29, 2022 12:23
... : Míša šíša
Jo, Lenko, přesně! S tím ČEZem mě to taky hned trklo do očí, no ale má na to cenu reagovat, když je pisatelka o sobě přesvědčena, jak je strašně chytrá a bystrá?
září 29, 2022 12:29
... : Lenka1
...co si má potom člověk myslet.......
září 29, 2022 12:30
... : mamča
Lenka1 a Míša šíša : Nemá smysl přesvědčovat přesvědčené o své jediné, té správné pravdě. Je to pověstné házení hrachu na zeď.
Budoucnost nevidím nijak růžově. Jako nejprůmyslovější stát v EU, poneseme nejhorší následky energetické krize. Některé podniky už začínají propouštět, a lidi, co celý život poctivě pracovali, posílají na Úřad práce. Jenže někdo musí vytvářet hodnoty, aby všem těm nezaměstnaným měli z čeho ty podpory platit. "Fialovej panáček" za celý svůj život nevyprodukoval žádnou hmatatelnou hodnotu, ale rozverně rozhoduje o všech hodnotách, které vytvořili jiní.
září 29, 2022 13:03
... : Jiri Bilina
Europoslankyne Christine Anderson v projevu na demonstraci rekla: vy jste bojovali za pravni stat. Vy jste donutili svou vladu padnout a osvobodili jste se od sovetske totalitni nadvlady a za to si vas vazim.
A stal se zazrak - komunisticti i fasisticti duchodci ji za to nadsene tleskali! Protoze neumi svetove jazyky a protoze jim to soudruzka tlumocnice ze same ohleduplnosti radeji neprelozila. smilies/grin.gif
Mikin
září 29, 2022 13:18
... : Josef
To máte dámy z toho, že vám to nemyslí politicky!
A právě proto je zde politruk (političeskyj rukovodítěl) se svym funclubem. Ti vám i vysvětlej, že když vám to bude politicky myslet, tak ani s šutrákem na krku se v řece neutopíte.
září 29, 2022 13:50
... : *deeres*
Po 89. nás postupně sežrali i s botama. Je jedno, kdo to byl, jestli neoconi, korporáty, globální predátoři,či mimozemská entita. Výsledek je, že nám tu už téměř nic nepatří a teď to vypadá, že přijdeme i o to málo,co ještě vlastníme. A stejně tu jsou pořád důvěřivci, co poslouchají CNN Prima, kde bezostyšně tvrdí, že protestujících 16 krakonošů u fontány, bylo stejné množství, jako těch před tribunou.

září 29, 2022 13:52
... : *deeres*
Dcera má tchýni, 65 let, středoškolské vzdělání a není úplně blbá. Ale pořád mele o tom,
jak nás zachrání EU a hodní Němci. Šla si koupit vajíčka ve slevě a začala nadávat na ty hajzly, co jí zdražili i ta vajíčka, co měla být levná. Tak jsem se jí zeptala, koho tím myslí. Řekla, že takové řeči nebude poslouchat a odešla. Myslím, že takových, co nechtějí raději vědět, bude hodně.


září 29, 2022 14:00
... : Jiri Bilina
O tom bydleni jsi to napsala kyttko presne. V celym svete je normalni, ze si lidi nejakej ten pribytek jeste pred odchodem do duchodu zaridi. Aby pak nemuseli do konce zivota stat s naprazenou rukou a knourat...
Mikin
září 29, 2022 14:17
... : doktor
Svatý Václave sestup z oře a kopí skloň k zemi - NEZASLOUŽÍME SI Tě !!!!! Vždyť Ti musí být nevolno když musíš shlížet na tu chamrať,která si tě přisvojuje.

září 29, 2022 14:21
... : Míša šíša
V celym svete je normalni, ze si lidi nejakej ten pribytek jeste pred odchodem do duchodu zaridi

Takže chceš tvrdit, že dejme tomu v USA všichni lidi (kromě těch nenormálních) mají byty a domy v osobním vlastnictví. A nikdo si tam žádné byty ani domy nepronajímá.
Prisim tě, přestaň kvokat po vzoru svého fanclubu a neplácej tu hovadiny, kterým snad ani sám nemůžeš věřit.


září 29, 2022 14:50
... : *deeres*
Nevím, jak ve světě, ale tady každý, kdo jenom trochu mohl, si pořídil vlastní bydlení. A většinou na hypotéku. Po ztrátě zaměstnání budou první, co půjdou pod most.

září 29, 2022 15:22
... : mila1
Mamča: a co vyprodukoval estébák? Nebýt dotací, tak jeho firmy chcípnou na úbytě. To Ti opravdu imponuje člověk stíhaný za jeden z jeho mnoha podvodů, který nám dělal 8 let ve světě ostudu a v době ekonomického růstu nic pro stát nenašetřil?

září 29, 2022 16:02
... : kyttka
Milo, no třeba nám estébák vyprodukoval sakra dobrou hypotéku.
Když v minulým parlamentních volbách vyhrála koalice, sice těsně, ale jo, tak jsme měli půl roku do konce fixace. A můj drahý milovaný prohlásil: No, po tom bordelu, co tady za sebou nechal, sebou musím hodit. Bude to drsný, kočko, bude se zdražovat absolutně všechno. Takže nelenil a vyjednal mám hypnu s předstihem, s fixací na zbývajících sedm let, sice s 2% úrokem, do tý doby jsme měli 1,79, ale jak říkal, lepší to do budoucna nevidím. Takže tak.

A k tomu, ne, Lenko, ono to vážně není o náhodě. Ale zažili jsme spolu krach IPB a od tý doby se sakra rozmýšlíme, respektive on, jaký společnosti a banky budeme preferovat.

Zůstat u ČEZu není o tom, že bychom od státu něco chtěli, nikdy jsem krom mateřský od státu nic nechtěla a nebrala. Je to pouze o tom, že je to silná stabilní společnost s účastí státu a vážně je dost předpokládatelný, že si ho stát padnout nenechá. Takže co tě trklo, míšo šíšo?

A do třetice, miláčkové, když jste se tu seběhli jak slepice po flusu. V rozmezí jednoho roku jsme oba s manželem přišli o práci a už jsme tu hypotéku měli. Pod most jsme nešli, protože jen debil si k ní neplatí pojištění. Navíc já byla i skoro rok doma na neschopence a byla jsem ráda, že žiju. A zvládli jsme to, děti jsme vychovali a pod most nešli. Neříkám, že to nebylo drsný, ale šlo to.

Nikdy nám nikdo nic nedal, nic jsme nezdědili a ani nezdědíme. Družstevní byt 1 plus 1 doplácel můj manžel ještě když jsem se k němu coby studentka nastěhovala. Na výměnu za větší jsme si našetřili. Nejsme milionáři a vždycky jsme se živili oba poctivě, já klidně i rukama ve fabrice pár let, než jsem se vypracovala.

Takže sorry, já státu zatim jenom sypu.
září 29, 2022 16:29
... : Jiri Bilina
Patram v pameti Miso siso a mezi nasimi znamymi nikoho kdo by sel do duchodu s tim ze bude platit najem neznam. To je rozhodnuti, na ktere staci kupecke počty. Dokonce tady mame takovy zvyk zvany "burning mortgage", kdy se po splaceni hypoteky sezvou pratele na party a ty puvodni papiry z banky se za potlesku a juchani spali. smilies/smiley.gif
Lidi kteri nemaji zajem aby po nich nekdo dedil si casto berou zpetnou hypoteku, coby zdroj prijmu navic.
Takze to zminene kvokání a plácání hovadin necham na tobe. smilies/wink.gif
Mikin
září 29, 2022 17:45
... : d@niela
Ohledně bydlení:
pořídila jsem si malej družstevní byt, ten jsem před lety "trochu" vybourala, takže mám obývák a ložnici. A dlooouho splácela. Teď jsem vlastník. Je to hnusný, ale platím 3915,-Kč měsíčně. Voda, elektrika a plyn, to je další placení, to jsem ještě nespočítala. Jen jsem se taky nenechala nachytat a tak platím tedy sice hodně, ale ještě to snad zvládnu. Pár drobnejch na jídlo zůstane.

Jídlo:
Byla jsem vychovaná nikdy nic nevyhazovat. Prostě nakupovat i vařit jen tolik, kolik potřebuju. Doteď, co mám navíc, jde do mrazáku "na příště". A nepotřebuju ústřice, křepelčí vejce, dančí stejky... No, to si dělám legraci, ale fakt na jídlo spotřebuju za měsíc minimum.

Peníze:
Protože jsem byla kvůli dětem hodně dlouho "na volné noze", tak jsem ani s nějak extra důchodem nemohla počítat. A to jsem, coby tvor bolavej, šla do předčasný penze. Ale zato už ve dvaapadesáti... Heč! No, a zase jsem si vydělávala psaním... Teď, po všech možných přídavkách důchodcům, mi na účet přijde 11.423,- Kč, což jak vidíte, je docela dost. Tedy dost málo. Ale vyjdu a neskuhrám.

Spotřeba:
Svítím i vařím málo, máme v domě dálkové topení, ale to jsem už snad 10 let neotevřela. A to fakt nejsem žádnej extra chladnomilec. Obývák mi vyhřeje sluníčko, v ložnici mám v podstatě nonstop otevřené okno na ventilačku. V kuchyni, která je na jedné straně obýváku, mám podlinkové světýlko, kterým večer svítím. Jediné, co jede hodně, je televize a počítač, občas pračka či myčka.

Takže věřím, že po té dlouholeté životní zkušenosti a hlavně výchově mou maminkou i babičkou milovanou, nemám nějaký extra důvod skuhrat.

No, jak jste na tom vy, kámošky a kámoši?

září 29, 2022 17:47
... : Marie
Já taky neskuhrám, nemám proč a nemám před kým. To topení se v činžáku rozpočítává, takže já si klidně ráno topení pustím. Jinak investuji do akcií od kuponovky a pamatuji pád o 50% v roce 2001 po pádu dvojčat, pak v roce 2008 a přežila jsem, snad přežiji i tento očekávaný pokles. Jen si musím uvědomit, že ty dnešní ceny čehokoli už nikdy neklesnou. Jo jo, nebude to lehký život, ale zase zvládnu.
září 29, 2022 18:06
... : Míša šíša
Mikine, ty podle okruhu svých známých posuzuješ celý svět? Aha, tak to jo. Takže platí, že jen plácáš.
září 29, 2022 18:30
... : Míša šíša
Dani, nebudu tady před cizími lidmi rozebírat svoji majetkovou a finanční situaci, takže to shrnu jen do konstatování, že ani já neskuhrám. To ale přece není vůbec podstatné. Že já to mám nějak, neznamená, že to tak mají i ostatní. Jsou prostě lidé, kteří ať už bydlí ve svém nebo v nájmu (to přece není relevantní argument k danému téma), mají problém zaplatit za energie. A ani to není úplně to nejpodstatnější, protože nám hrozí daleko horší průšvih. Copak si to vážně neuvědomujete? Může se stát, že bude úplně jedno, jestli někdo na ty zálohy má nebo ne, protože ten plyn třeba vůbec nebude. A pak už to všechno půjde jak lavina. Nebudu psát kam. Nebo vážně věříte tomu, že nás zachrání okolní státy? Které samy budou na dně? Jo, evropská solidarita, haha. Tak na tu už se (ne)těším.
září 29, 2022 18:41
... : Jiri Bilina
Ja psal Miso siso o nasich znamych, tedy o "lidech z mozkem". (Hadej, od koho z mistnich diskuteru jsem si ten vyraz vypujcil?) A priste bez urazek, ano? smilies/wink.gif
------------------------
Soucasna situace vznikla diky energeticke zavislosti na zlocinne mocnosti a je potreba ji resit spolecne s demokratickymi sousedy, coz se uz nastesti deje. Akorat to chce namisto revu na namesti a odprosovani nejakeho diktatora trochu trpelivosti.
Mikin
září 29, 2022 18:56
... : kyttka
V případě bezohledných lidí (já se mám dobře a ostatní ať klidně zdechnou) je to házení perel sviním.

Hele, s tím naprosto souhlasím, je to zbytečný, říkat někomu, kdo se má dobře a je bezohlednej, že Ukrajině bychom měli pomáhat. My se tady fakt máme dobře.
A jestli si myslíte, že když se na Ukrajinu celej svět vyhvězduje, tak to Rusáka zastaví na ukrajinsko-slovenský hranici, tak je zas podle mýho názoru slaboduchej. A na jelikož se mi ty perly házet nechce a tady se jeden jedinej sociální případ, kterýmu bychom mohli případně pomoct nebo poradit, nevyskytuje, tak si jdu zalézt pod peřinu s pesanem, ať si nemusim přitápět plynem. Sice furt je a já na něj mam, ale trochu se uskromnit mě nezabije.
září 29, 2022 19:09
... : Jiri Bilina
Dani, co se jidla tyce, jsme na tom podobne jako ty. Jime dobre a pomerne zdrave, nevyhazujeme.
Najem diky vlastnictvi pozemku i domu neplatime a dan z pozemku je zde na severu velice nizka.
Zdrazeni energii jsme pocitili jen na cene propanu, ktery pouzivame na vareni. O elektrine a drevu na topeni jsem zde jiz psal, tam se to diky nezavislosti celeho Yukonu na zbytku sveta nastesti nezmenilo. Presto svitime LEDkami a jen kdyz je potreba.
Ceny dalsich veci a tim i ceny sluzeb diky celosvetove inflaci pochopitelne dost vzrostly, ale neskuhrame, kraval na namesti nedelame, demokraticky zvolenou vladu svrhnout nehodlame a zrazovat spojence nebo dokonce odprosovat nejakeho zlocinneho vychodniho despotu, tak to uz vubec ne.
Mikin
září 29, 2022 19:14
... : Míša šíša
Ne, Mikine, ty jsi prvně psal o celém světu. Viz "V celym svete je normalni, ze si lidi nejakej ten pribytek jeste pred odchodem do duchodu zaridi." O svých známých jsi začal psát až poté, kdy jsem ti napsala, že je to blbost. Takže neblafuj a nesnaž se z toho uhnout rádoby vtipnými poznámkami.
Skutečně ne všichni důchodci bydlí ve vlastním, ať už mají mozek či ne. Titěrná množina tvých známých opravdu nemá vypovídající hodnotu.
září 29, 2022 19:44
... : Míša šíša
Co se týká tvého druhého odstavce, nemám na co reagovat, neboť jsou to jen nekonkrétní, ničím nepodložené fráze.
září 29, 2022 19:45
... : Míša šíša
Kytko, moc tomu, co jsi napsala, nerozumím. My snad Ukrajině nepomáháme? Já myslím, že dost. Otázkou zůstává, jak jí budeme pomáhat dál, až celá ekonomika naší země půjde do kopru.
září 29, 2022 19:49
... : Josef Kouba
Mikinovo perličky: neholáme svrhnout legálně zvolenou vládu. Dotaz? Jak to bylo na Ukrajině v roce 2014?
Neznalost neomlouvá.
Články 106 a 107 Charty OSN nezná ani její šéf. Generální tajemník OSN António Guterres nevěřil, když se od Putina dozvěděl, že Charta OSN obsahuje článek, povolující zvláštní ruskou  operaci na Ukrajině. RUSKO MÁ PRÁVO LIKVIDOVAT NACISTY VŠUDE (z Charty OSN)  
....
Požadavek demonstrujících:
uzavření smluv na plyn přímo s Ruskem,
vystoupení z NATO, EU, OSN a Světové zdravotnické organizace (WHO),
 dobrovolnost očkování,
ukončení plánovaného ředění národa ukrajinskými uprchlíky,
potravinovou soběstačnost.
Demise vlády....
Kde jsou nějaké nacistické požadavky? To že chtějí aby lidé měli doma teplo? To že chtějí zabránit bankrotu v Čechách.  Mohu dodat slova US politika. Spojení Německa a Ruska se nesmí stát. Byl by to neporazitelný ekonomický gigant. Z EU se valem stěhují podniky do USA. Škodovka je v krizi a teprve zima pomalu začíná. USA president dokonce splnil slib. Likvidace north stream 1 i 2. (mohu dodat když to říká)
Letošní zima mnoho napoví a rok 2023 ještě víc.
září 29, 2022 22:37
... : Jiri Bilina
Kdyz chces Miso siso slovickarit, tak budes muset pokracovat beze me.
Normalni bylo a je, ze lidi mysli na stari. At uz s vlastnim bydlenim, nebo treba financemi. Komunisticka diktatura normalni nebyla a proto zde mame dodnes nestastniky, kteri se divi stoupajicim najmum, skutecnosti ze se jejich domaci rozhodne zbourat barak ve kterem ziji, nebo treba neochote statu je vest za rucicku.
Mikin
září 29, 2022 23:48
... : d@niela
Miki, tak si říkám, co abych si z každé procházky přinesla nějaké ty suché větvičky... Mám balkon, tak bych si mohla udělat v nějakém větším hrnci ohýnek, na uvaření kafe by to snad stačilo, ne?

Mj. ten byt jsem si pořídila za "hluboké komunistické diktatury", tenkrát jsem musela složit podíl 33 tisíc, které jsem si vypůjčila z podnikového fondu. To jsem také musela splatit. Jo, a pamatuju se, že hodně dlouho jsem platila relativně velkou činži - 265,- Kč měsíčně.
Tehdy jsem si zvládla vydělat v průměru kolem dvou - tří tisícovek měsíčně.
září 30, 2022 00:56
... : Jiri Bilina
S tema vetvickama dobrej napad Dani. Ony existuji i "drivkace", ve kterych udelas (prakticky kdekoliv) ohynek z klaciku, uvaris na tom kafa a jeste to ma na boku zasuvku na USB, ze ktere nabijes mobil. Nekecam! smilies/smiley.gif
Me zase (kdyz me bylo 15 let) prihlasili rodice do bytoveho druzstva "Prukopnik", kde zaplatili na tu dobu docela slusnou zalohu. Kdyz me bylo 25, zasel jsem se optat kdy budu bydlet a soudruzka prukopnice me po delsim vahani oznamila, ze to vidi na dalsich 10 let.
Ja bydlel uz ale za rok na 1260 Harwood St. ve Vancouveru. Domovnik byl Slovak a krome prvniho mesice chtel jeste zalohu na dalsi mesic. Kdyz jsem se za 2 roky stehoval na Yukon, musel jsem tam asi 2 dny strane uklizet, i veci na ktere nikdo v zivote nesahl. Jinak by me tu zalohu zpet nedali.
------------------------------------
Jak se ti libi Koubuv posledni komentar? Ja si ho snad aji vytisknu. smilies/grin.gif
Mikin
září 30, 2022 02:59
... : Jiri Bilina
Pred par lety jsme si v indicke Kalkate (spravne Kolkata) vsimli s Joanne primo v centru mesta zajimavych staveb.
Predstavte si prosim krasny, secesni, 5-ti patrovy prazsky cinzak nebo hotel, kteremu chybi strecha.
A diky chybejici strese se hrouti i dalsi poschodi. Chybi v nich jiz okna i dvere a pada z nich na ulici omitka i cihly.
Ale ejhle - v prizemi funguji jeste porad pod igelitovymi plachtami stanky tamnich prodejcu. Pravda, furt na ne neco pada, ale plachty to vetsinou zachyti.
Zahadu nam objasnil jakysi mistni pan: v Kolkate vladnou jiz asi 40 let komunisti. A ti zajistili, aby nebyly zvysovany najmy.
Takze Kolkatane jsou stastni a spokojeni. Najmy nestoupaji a v centru mesta stoji porad jeste socha masoveho vraha Vladimira Ilijice Uljanova - Lenína.
Remcaji akorat majitele domu kteri prisli o vsechno. A obcane, kteri musi zit v chysich z vlniteho plechu a mocit i kalet primo na ulicich.
Ale jak rekl guru ceskych hnedorudochu soudruch Stalín - i v nasi ulici bude jednou svatek. smilies/shocked.gif
Mikin
září 30, 2022 03:54
... : Míša šíša
Kdyz chces Miso siso slovickarit, tak budes muset pokracovat beze me.

Aha. Protože nedokážeš uznat, že jsi napsal blbost, tak je to najednou slovíčkaření. No jo, slovíčko sem, slovíčko tam, co bys sledoval, co všechno plácneš, viď? smilies/grin.gif
Podstatou však stále zůstává, že to, jestli někdo bydlí ve vlastním bytě či domě anebo v nájemním, nemá pražádný vliv na to, zda je schopen zaplatit energie či nikoli. Nechápu, proč to pořád dokola omíláte. Ale neboj, Miki, budu pokračovat bez tebe, koukám, že jsem tu nějakým omylem. Fakt si tady nehodlám povídat o řešení energetické krize tím, že lidi budou v paneláku pálit klacíčky a dřívka a nabíjet si tak telefony a vařit na balkonu kafe. Takže sbohem a šáteček, přátelé táborových ohňů, na tohle fakt nemám.
září 30, 2022 06:27
... : Míša šíša
A ještě poslední poznámka, Miki. Člověk, který se druhému posmívá, že neovládá českou gramatiku, by neměl psát "z mozkem" a "soudruch". Tak čauky.
září 30, 2022 06:32
... : Josef
Přání sice téměř nesplnitelný, jen malá jiskřička:
Strašně moc bych si přál, aby to dneska a zejtra Tchajwanec v Jihlavě projel.
Svatý Václave, oroduj za nás!
září 30, 2022 06:57
... : mila1
No já si zase přeju, aby to v Jihlavě pan Vystrčil vyhrál.
Ikdyž dnes ráno se nasáčkoval Babiš i do Snídaně s Novou, kterou jsem omylem měla puštěnou, a tak prostší mozky určitě zajásaly, jak nám vysvětlil a opět připomněl, že všichni jsou blbí, jenom on má recept na všechno.
No chtěla jsem reagovat i na naši vrchní přitakávačku Míšu Šíšu, ale to snad ani ne. Škoda slov.
září 30, 2022 07:05
... : Jiri Bilina
Miso siso, oznaceni "soudruch" je zertik, ktery by snad skalni komuniste meli uz davno znat.
A ze bys odsud odesla, to snad ne. Kouba a Lenka nas zde takto navzdy opustili alespon desetkrat. smilies/wink.gif
Mikin
září 30, 2022 07:20
... : Míša šíša
Nerada se opakuju, ale v tomto případě musím. Vždycky si říkám, kde se v těchhle typech bere to sebevědomí, ta arogance. Čím větší prosťáček, tím větší nadutost.
září 30, 2022 07:21
... : Jiri Bilina
Nasel jsem na YouTube ten projev Christine Anderson a ono je to jeste horsi, nez jsem si myslel a puvodne napsal. (13:1smilies/cool.gif
Ta pani (se kterou ve vetsine veci nesouhlasim) mluvila jako vetsina vzdelanych Nemcu dobrou, srozumitelnou a navic jednoduchou anglictinou. Tam nebyl zadny omyl v prekladu mozny. Udajna pani tlumocnice se nemohla v zadnem pripade splest, ona proste umyslne lhala a zvanila o necem jinem.
Pekna ostuda, tahle demonstrace... smilies/undecided.gif
Mikin
září 30, 2022 09:03
... : Josef Kouba
Ještě věříte, že je zde Mikin náhodou?? Já naznačil proč, mohu se mýlit. Zaplať Bůh za něj. Přeposílám jeho moudra kamarádům a máme zábavu. Něco podobného je mezi lidmi opravdu vzácnost.
září 30, 2022 10:28
... : Josef Kouba
Hlavní cíle USA jsou stále Rusko a Čína
Z prostých důvodů: jsou silné vojensky a mají zdroje, které naopak Americe stále rychleji docházejí. Rusko má obrovské zdroje přírodní (na Sibiři je celá periodická tabulka), Čína zase pracovní a je už největším odbytištěm světa. EU je vojensky téměř bezbranná, ale je velmi významným konkurentem USA v průmyslové výrobě. USA nyní hrají nejen o hegemonii, ale už o pouhé přežití. Snaží se výrazně oslabit EU jako svého konkurenta a budoucího spojence asijských zemí, které budou v tomto století dominovat světu nejen ve výrobě všeho možného, ale nově i ve vědě a v moderních technologiích. Ano, pozdě, ale přece evropské státy a jejich nově zvolené vlády konečně pochopí, že budoucnost Evropy je ve spojenectví s asijskými státy a nikoliv v potupném vazalství pod bankrotujícími a jen na dluh a také na účet zemí EU žijících USA.
PS: Peníze můžeš tisknout, ale plyn ne.
září 30, 2022 10:40
... : mila1
Mě by opravdu zajímalo, jak by ta "chytřejší" skupina zde na Kudlance řešila současný problém s Ruskem a energiemi. Mám to chápat tak, že si myslíte, že do války na Ukrajině by nikdo jiný než ti dva zúčastnění neměl zasahovat a nechat Rusko, ať to vyřeší po svém? A zabere Ukrajinu? A NATO se stáhne ze svých pozic na pozice před rozpadem východního bloku? Opravdu si myslíte, že pak by byl klid a energie za levno? To si neuvědomujete, že když agresorovi o krůček ustoupíte, on udělá krok další krok proti vám? Že bohužel válka na Ukrajině je věcí celé Evropy, celého světa?
Taky mám děti a vnoučata. BOjím se války, bojím se jaderných zbraní, ale tady věci pokročily už tak daleko, že není možné agresorovi ustupovat. Nějaký politolog znalý Ruska prohlásil, že na Rusko platí jen síla a výhružky. Jinak bude provokovat tak dlouho, až se něco stane.
A k těm řečím o tom, že my, co si nestěžujeme na zdražení energií, jsme bezohlední.. Dejte mi konkrétní příklad někoho, komu se ty energie tak příšerně zvedly, že to neutáhne. Místo těch poučovacích řečí.
září 30, 2022 11:36
... : *deeres*
A my budeme pošťákávat tak dlouho, až se tu všechno podělá a my tu pochcípáme hlady. O diplomacii naši nejlepší z nás nikdy neslyšeli. My se nejdříve po vzoru EU picneme do obou kolen a pak si rovnou ty nohy uříznem. Co taky s nima, když nefungujou. Vlastně je nepotřebujeme, přece naši západní kámoši nás zachrání.
září 30, 2022 13:24
... : *deeres*
Není to válka Ukrajina versus Rusko. Je to proxy war. Stačí si zjistit, kdo na tom vydělává a jaké jsou konečné cíle.

září 30, 2022 13:31
... : Jiri Bilina
Není to válka Ukrajina versus Rusko. Je to proxy war. Stačí si zjistit, kdo na tom vydělává a jaké jsou konečné cíle.
Napsat takovou lez zrovna v den, kdy Rusko ukradlo Ukrajine 4 regiony, to vyzaduje znacnou davku zabednenosti nebo otrlosti.
-----------------------------------
Je to jak pise Mila. Ustupovat agresorum a zlocincum by zadny mir ani levnou energii neprineslo. Naopak. Prikladu najdemde v historii spoustu a ja bych rekl, ze jeden Hitler bohate stacil.
Mikin
září 30, 2022 17:44
... : Lenka1
A mně se líbí, jak momentálně soptí USA a vyhrožují Súdánu za to, že udělilo Rusku povolení zřídit si v Rudém moři svoji vojenskou základnu.

Mno, holt si budou muset zvyknout, že časy se mění. smilies/smiley.gif



září 30, 2022 19:20
... : Josef
Vidím to úplně stejně, Deer. Ukrajina se pro ten účel zrovna a náramně hodila.
S ohledem na Kudlu, která by, při dnešní cenzuře, z toho mohla mít průser, nechci psát delší elaborát, i když je mi jasný, že zdejší válkychtivá klaka mi to dá sežrat s tím, že to nerozebírám a jen kecám proto, že nic jinýho, než kecy nezvládnu. S tim se holt budu muset porvat sám a vnitřně se porvu. Určitě radši jsem předmětem zdejších tupejch, bezmozkovejch, bezargumentačních nadávek, než bejt důvodem nějakejch oficiálních popotahovaček.
září 30, 2022 19:26
... : Jiri Bilina
Jó, casy se meni... Fasisticka ruska diktatura se kamaradi se Sudanem, Eritreou a zbrane i munici nakupuje v zoufalstvi az v Severni Koreji.
Ukrajincum se podarilo obklicit stretegicky velmi dulezity Lyman, tahnou na Kerson a rusackejm okupantum zrejme nepomohou ani jejich diktatorem narychlo zmobilizovani duchodci, vyzbrojeni vintovkami Mosin-Nagant, vyvinutymi v roce 1891. smilies/wink.gif
To se halt pozna velmoc... smilies/grin.gif
Mikin
září 30, 2022 20:00
... : Jiri Bilina
Tož ja bych se ve tvem pripade Josefe do toho vedeckeho elaboratu neuspesne, rusacke agrese proti mnohem slabsi zemi klidne pustil. Kdyz se nestali cilem "nejakejch oficialnich popotahovacek" dezolatori z toho debaklu na Vaclavaku, nemusis mit podle me obavy ani ty.
----------------------------------
Ale na optimistictejsi notu - proc by nemohla mit Ceska republika konecne pristup k mori? A v tomhle referendu by se narozdil od rusackyho nemuselo ani podvadet. smilies/smiley.gif
https://www.petice.com/ petice_za_vyhlaeni_referenda_o_pipojeni_kaliningradu_k_ eske_republice?uv=45013932
Mikin
září 30, 2022 20:11
... : Jiri Bilina
Zrejme to nefunguje. Tak aspon z projevu soudruha plukovnika k cerstvym ruskym odvedencum:
Pokud jsou zde nekteri, kteri maji kylu, zdratovanou lebku nebo podobne, tak jste ve zdravotni kategorii V. Takze jste podle zakona zpusobili k odvodu. Nerikejte me, ze nejste. Ja jsem na tom take spatne. Mam kylu, bolava kolena, jsem napolo slepy a ziji na praskach.
URRRÁÁÁ
září 30, 2022 20:38
... : Josef Kouba
Joe Biden: „Pokud Rusko zaútočí… pak už Nord Stream 2 nebude. Ukončíme ho.“
Reportér: „Ale jak přesně to uděláte, když… je projekt pod kontrolou Německa?„
Biden: „Slibuji vám, že to dokážeme.“ (následuje samolibý úsměv)
-----------------------
Proč USA tak moc Nord Stream 2 vadil a vadí a to již od začátku projektu. Co stím mají společného? USA je je 8000 km od Evropy. Je to projekt Rusů a Němců co je jim do toho??
Jednoduchá odpověd: Evropa a Rusko nesmí spolupracovat, specielně Německo a Rusko. Stal by se tímto spojením s Evropy světový ekonomický gigant a po USA by ani pes neštěkl. Aníž by USA vystřelili jedinou patronu tak se jim vrátit EU o 70 let nazpět 100% daří.
říjen 01, 2022 01:27
... : Jiri Bilina
Kdyz uz Josefe Koubo publikujes slabomyslne konspiracni teorie, mel by ses alespon malinko drzet reality.
Nordstream torpedoval predevsim Josefuv (NČ, Máña z Počernic) oblibenec Donald Trump.
Joe Biden dal tebou tolik zboznovanym fasistum naopak sanci, zaradit se mezi civilizovane narody. Ze toho nackove nevyuzili, to uz je jen jejich problem.
Vina je i na strane nemyslich Putlerovych pohunku.
Preber si to...
Mikin
říjen 01, 2022 04:12
... : Jiri Bilina
Cely ten hitlerovsky utok na Ukrajinu by byl vetsi a vetsi komedie, nebyt jadernych zbrani v rukou Putina, geroje ceskych komousu a nacku.
Tisice rusackych odvedencu byly vysazeny v polich nebo opustenych kasarnach bez zakladniho vybaveni, jidla, pitne vody nebo spacaku. Ti kterym se podarilo pred politruky ukryt sve mobily o tom informuji. A neni to hezky pohled. Idiotske lzi a sikana byly v rude rusacke armade vzdy na prvnim miste.
Odvedencum bylo (krome nekolikamesicniho vycviku) slibeno modre z nebe. Ale par dni primo na fronte, bez jidla a v zime udelaly sve a dost tech kluku je uz stastne v ukrajinskem zajeti.
Docela bych pro zpestreni uvital nejaky clanek od mistnich fanousku Putlerovy agrese.
Ale zrejme se hosi i divky za tu hruzu a statisice mrtvych malinko stydi. smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 01, 2022 05:26
... : Josef
Jednání a diplomacie je v současný době a v současnejch podmínkách jediný řešení. Jistěže nemusí bejt hned na první pokus úspěšný, může to trvat i dost dlouho. Jestliže ale jiný řešení neexistuje, nemá cenu se jednání bránit.
Putin, 21 září: „Vyzýváme kyjevský režim, aby okamžitě zastavil nepřátelství a vrátil se k jednacímu stolu. Jsme na to připraveni. Řekli jsme to už více než jednou."
Potíž je ovšem v tom, že kyjevskej režim je úplně ten poslední, kterej má na současný dění jakejkoliv vliv.
říjen 01, 2022 07:06
... : Jiri Bilina
Agresor je zde Josefe jen jeden. A obet jeho zrudnosti take.
Nastesti doslo k obratu a behem pouhych 5 dnu v mesici zari dokazala ukrajinska armada osvobodit vetsinu charkovske ohlasti - zhruba 8000 ctverecnich kilometru sve vlasti.
Prave dnes bylo dokonceno oblehani duleziteho mesta a zeleznicniho uzlu Lymanu a rusacti okupanti se snazi zdrhnout, jak se jen da.
A ejhle - agresori, okupanti a vrazi zacali kvokat o "navratu k jednacimu stolu".
Neco jako kdyz ti nejaky uchyl vtrhne do baraku, znasilni manzelku i dcery, vsechno vykrade, zapali, znici a kdyz vezmes do ruky klacek a zacnes ho hnat, dozaduje se s bolestnym kvicenim "zastaveni nepratelstvi".
Ale zeby vypadl a zaplatil skody, to hnusa ani nenapadne.
Z prolhanosti ceskych quislingu je me casto na bliti. smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 01, 2022 07:55
... : Jiri Bilina
Jeste male doplneni: prezident Zelensky jasne rekl, ze pokud Rusko anektuje dalsi ukrajinske uzemi, zablokuje tim automaticky budouci jednani.
Kdyz Putler vcera podepsal anexi 4 regionu tak zaroven prohlasil, ze ta uzemi jsou naveky ruska a ze se o tom v zadnem pripade nikdy jednat nebude.
Takze nebude a reseni je jen jedno. Prave to provadeji ukrajinsti kluci u Lymanu. Dobre, ze jim pomahame.
říjen 01, 2022 08:40
... : *deeres*
Minské dohody byly podvod. Ty byly jenom pro uklidnění RF, zúčastněné státy je nikdy nechtěly dodržovat. Jenom zástěrka a mlhová clona, zatímco západ získal čas, kdy se horečně připravoval zbrojenim na budoucí válku.
říjen 01, 2022 09:35
... : Josef
Jen nerad tě vyznamenávám tím, že na tebe reaguju. Tak skutečně výjimečně:
Když seš tak nadšenej a všeznalej, mohl bys taky napsat, co bude pak?
A zadruhý: Když seš tak nadšenej z těch svejch ukrajinskejch kluků (už tím působíš jako teplouš), proč ze svýho relativního bezpečí furt jen blbě kecáš a nejdeš jim pomoct? Mohl by ses tak snadno stát i hrdinou.
říjen 01, 2022 09:37
... : *deeres*
Soltenberg:"Ukrajina nebude členem NATO"!

Tak uvidíme.
říjen 01, 2022 09:43
... : Iris
Josefe:

proč ze svýho relativního bezpečí furt jen blbě kecáš a nejdeš jim pomoct? Mohl by ses tak snadno stát i hrdinou.


Ukrajinci nezdrhli před povinností bojovat, lidské síly nejsou to, co jim schází. Pomáhat jim lze efektivně i jinak a jsem přesvědčená, že Mikin pomohl.
Naproti tomu lidské síly ochotné umírat za nesmyslné a nestoudné cíle, potřebuje strana druhá - zde se mohou uplatnit všichni ti křiklouni i z našich flasteneckých řad.
říjen 01, 2022 12:54
... : Jiri Bilina
Co bude pak, Josefe? V nejlepsim pripade spacha tvuj Putler v bunku sebevrazdu, vynesou ho ven, poliji benzinem, zapali a Rusko bude jeste spoustu let platit valecne reparace. V horsim pripade se nakonec nejaky mir vyjedna, zbidacelym Rusakum zustane kus ukrajinskeho uzemi, ale mezi nimi a Evropou bude stat nasr*ana a dobre vyzbrojena Ukrajina. Takze se vonavych sovetskych ruskych tankistu ty nas malej homofobe uz nedockas. smilies/wink.gif
----------------------------
A zadruhy: staci kdyz budu pokracovat v pomoci na dalku. Ti kluci a holky dokazuji, ze se s patricnou zapadni pomoci dokazou ubranit sami. Bojovat bys mel jit spis ty. Rašisti dostavaji peknej narez a strycek Vova bere vsechny vekove katogorie. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 01, 2022 13:15
... : Josef
Nic jinýho, než další ústní průjem jsem od tebe ani nečekal. Kloudný řeči nejsi schopnej, což jsi znova předvedl.
říjen 01, 2022 14:28
... : mila1
Tak jsem ráda, že i přes tu neskutečnou kampaň estébáka v Jihlavě byl zvolen pan Vystrčil. Rozumných lidí v naší republice je pořád dost, to je pozitivní zjištění.
říjen 01, 2022 14:37
... : Josef
Iris. Pomáháme všichni, a jestli sis toho doteď nevšimla, najdi si o tom třeba pár článků.
Ovšem ti, co po válce skutečně prahnou, měli by svou odhodlanost k boji dokazovat osobním příkladem. Jinak jsou jejich bláboly akorát hrdinstvím malýho pancharta, bojovně ječícího pod máminou sukní.
říjen 01, 2022 14:38
... : kyttka
Iris, ahoj, taky mám z pana Vystrčila radost. A jak tak koukám na výsledky, estébák mít moc radost nebude.
Ale nechtěla bych teda bydlet ve Varech, to by snad byly první vynechaný volby za celý roky.
říjen 01, 2022 14:47
... : Iris
Kyttko, Milo, jsme všechny rády za volbu p.Vystrčila, vždyť ta kampaň byla naprosto nefér.

říjen 01, 2022 14:58
... : Iris
Josefe, naprosto bez negativních emocí a po kudlansku přátelsky - nikdo z nás přece po válce neprahne, nejsme tady blázni. Jenom se pořád nemůžeme shodnout na tom, proč ta válka stále jede, kdo ji vyvolal a k čemu má posloužit.

A jak ji ukončit.


říjen 01, 2022 15:30
... : mila1
Iris, to je marné, to je přesně podle hesla Kdo nejde s námi, jde proti nám..
Tady se hází pojmy jako proxy válka.. a opravdu tomu věří. Prostě odmítají vidět realitu - Rusko napadlo Ukrajinu. Teď ukradlo Ukrajině další části území a prohlásilo je za svoje a chtějí je bránit i za pomocí jaderných zbraní. Prostě Rusák si hledá jen záminky, jak zaútočit, zabrat, zničit.
A tady se neustále mluví o tom, že za vším jsou zájmy USA. To nepochopíš.
Jinak - teď jsem zahlédla v televizi zklamaný protáhlý obličej estábáka a jeho favoritky v Jihlavě a musela jsem se smát. Projel to teda pěkně. Podcenil lidi. Nepochopil, že těch 8 let, kdy se podílel na vládě naší země, nám opravdu stačilo. A ještě šťasnější budu, až ho odvedou v teplákách pěkně tam, kam dávno patří. A podle vývoje kauzy Čapí hnízdo má slušně našlápnuto.
A ještě něco - začal zavírat podniky na Vysočině. Náš pan lidumil, který se holedbal, že dává lidem práci. Prostě už dotace nekapou jako doposavad a celý ten jeho úžasný byznys se pomalu hroutí. Ale třeba se mu bude ve Slovinsku s realitami dařit lépe, pokud to teda po tom vězení ještě stihne.
říjen 01, 2022 17:27
... : Jiri Bilina
Estebakova porazka i me udelala radost. smilies/smiley.gif
--------------------------
Na Ukrajine je to presne jak pise Mila. Rusko napadlo Ukrajinu, Ukrajina se brani a bojuje se vyhradnena jejim uzemi. A to i ted kdyz je osvobozovan Lyman, ktery lezi v Donecke oblasti. I to je Ukrajina, z toho se proste neda vylhat.
Docela trapne kdyz me Josef, ktery zlocinnou rusackou agresi celou dobu nejapne omlouval obvinuje z toho, ze "prahnu po valce". To je snad naopak, ne? smilies/shocked.gif
Mikin
říjen 01, 2022 18:18
... : Josef
"Iris: Josefe, nikdo z nás přece po válce neprahne"
Seš si s tím tak jistá?
říjen 01, 2022 19:20
... : Lenka1
Chacha, tohle je taky dobrý:

https://www.newsweek.com/nearly-90-percent-world-isnt-following-us-ukraine-opinion-1743061

Kdo neumíte anglicky, hoďte si to do překladače.

A ty čínský a ruský lodě u Aljašky, jak se tam producírovaly a Amíci jen blbě čuměli, byly taky dobrá hlína.

Ale jasně, naši místní rusobijci o tom nevědí, protože jim o tom neřekli v televizi.

A vyjetá smažka v kokainovým deliriu žádá o vstup do NATO. Tak to určitě, se všichni klepou. Nějak pořád UA nemůže pochopit, že na ně sere pes, slouží jen jako užitečný idiot.

Tak pokračujte ve svých vlhkých snech o hrdinné Ukrajině.


říjen 01, 2022 19:55
... : Jiri Bilina
No, treba ja si tim Josefe vubec jisty nejsem.
Hlavne kdyz si vzpomenu, jak sis tady radostne notoval s Lenkou a Koubou i v pripadech, ze jejich urazky a krivacke pomluvy lidi kteri brani svou vlast (vcetne jejich prezidenta) daleko presahovaly hranici slabomyslnosti.
A ted se snazis z ruskeho diktatora (ktery to vsechno zacal) delat holubicku miru. Davas tim novou dimenzi hebrejskemu vyrazu chucpe. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 01, 2022 19:55
... : Jiri Bilina
Vsimnete si prosim casovych udaju u meho i Lencina komentare. Nez jsem to stacil odeslat, potvrdila ta pani svym oplzlym, zupackym revem kazde me slovo. smilies/wink.gif
Jeste nedavno zde snila o obsazeni Odesy a ted dostavaji jeji nackove jeden vyprask za druhym.
Takze specialne pro ni: https://www.youtube.com/watch?v=xkLnh-dLFJw
Mikin

říjen 01, 2022 20:47
... : Josef
No, Tchajwanec se dal čekat, mediální masáže pracovaly a pracujou na 120 procent. Byla jen nepatrná jiskřička naděje, že by se to zvrtlo. Taky nebylo od Andyho příliš taktický, proti symbolu toho nejhoršího, co pětispolek představuje, nasadit neznámou osobu - teda známou jen asi poslední dva měsíce účastí v Čapákovi (a zase mediální masáž. Všimli jste si, že NIKDY u jejího jména nezapomenou říct "obžalovaná..."?). Kdyby proti Tchajwanu byl třeba sympaťák R. Vondráček, mohlo to bejt daleko zajímavější. No nic, uvidíme při dalších volbách. Jestli teda ještě někdy nějaký budou.
Lenko, angličtinou nevládnu, překladače mě nebavěj a vlastně ani tady na Kudle nemám rád odkazy na články jinde. Nenejvejš odkaz na potvrzení nějakýho konkrétního tvrzení. Jinak s tim, co běžně píšeš, až na nepatrný výjimky, souhlasim.
říjen 02, 2022 07:34
... : Josef
Jo a ještě, Lenko. Vidím to tak, že smažka o přijetí do NATO nežádá jen tak, nýbrž na povel svejch loutkovodičů. A tím to, na rozdíl od tebe, vidím jako prakticky hotovou věc.
říjen 02, 2022 07:45
... : Josef Kouba
Ptám se znovu.

Joe Biden: „Pokud Rusko zaútočí… pak už Nord Stream 2 nebude. Ukončíme ho.“
Reportér: „Ale jak přesně to uděláte, když… je projekt pod kontrolou Německa?„
Biden: „Slibuji vám, že to dokážeme.“ (následuje samolibý úsměv)

Lež, či pravda. ??
-----------------------
Proč USA tak moc Nord Stream 2 vadil a vadí a to již od začátku projektu. Co stím mají společného? USA je je 8000 km od Evropy. Je to projekt Rusů a Němců co je jim do toho??
Jednoduchá odpověd: Evropa a Rusko nesmí spolupracovat, specielně Německo a Rusko. Stal by se tímto spojením s Evropy světový ekonomický gigant a po USA by ani pes neštěkl. Aníž by USA vystřelili jedinou patronu tak se jim vrátit EU o 70 let nazpět 100% daří.

Na závěr. Já Pepa Kouba, Josef, nasazený Mikin, dámy, Iris, Kitka, Deares, mila1, Miša šiša, nezměníme nic. Nic v mozku Putina ani v mozku Bidena. Je to vyžší hra. Můžene debatovat, nadávat si, a je nám to hovno platné.

říjen 02, 2022 08:20
... : mila1
Takže mediální masáž proti Nagyové? Nějak jsem si nevšimla.
Zato kampaň Babiše, Schilerové a Havránka v JIhavě. S pivem zadarmo a šiškami Vysočiny. S urážkami pana Vystrčila, ve kterých pokračoval Babiš i ve svém brífingu. A že by "sympaťák" Vondráček dopadl lépe? Nemyslím si. Lidi už mají Babišových lží a podrazů plné zuby.
Ohledně vstupu Ukrajiny do NATO. Myslím, že to teď nepůjde. Ukrajina je válečném konfliktu s Ruskem a v takovém stavu se do NATO nevstupuje. Pomoc Ukrajině ano, ale přijímat ji teď do NATO určitě ne.
Ale jak píše pan Kouba, my na to nemáme žádný vliv a není třeba se o tom hádat.
říjen 02, 2022 08:45
... : mila1
Oprava - Havránek mi tam skočil nevím jak. Myslela jsem Havlíčka smilies/smiley.gif
říjen 02, 2022 08:48
... : Jiri Bilina
Vypada to, ze se estebakova sou-druzka te imunity nedocka. smilies/wink.gif
------------------------
Dival jsem se na situaci v Lymanu a vypada to na peknej masakr. Pritom obklicovani tohoto veledulezityho mesta a zeleznicniho uzlu trvalo vic jak tyden a tamni velitele zadali o povoleni k ustupu, dokud to jeste slo.
Ale zakrslej Führer ze svyho bunkru obesel vlastni generaly a zavelel bojovat do posledniho muze. A tož se ti jeho gerojove co byli jeste nazivu do posledniho muze vzdali. A to tak, ze i s bojovou technikou.
Vsak taky koukam, ze jsou dnes komunisti nejaci nevrli... smilies/grin.gif
Mikin smilies/wink.gif
říjen 02, 2022 08:52
... : kyttka
Já si úplně představuju tu scénu:

Temná noc, vítr se prohání vylidněným městem. Pootevřenou ventilačkou proudí čerstvý chladný vzduch do ložnice. Na lůžku pod teplou přikrývkou spí žena a její pes. Je hluboko po půlnoci, usnuli teprve před chvilkou. Právě tento čas si dva muži v černém vybírají k nezvané návštěvě. Vchodové dveře do domu zdolají univerzálním paklíčem. Další postup už připomíná praktiky gestapa. Zabušení na dveře. Ostrý vřískot zvonku. Opětovné bušení. Tato kombinace probudí nejdříve psa. Krátké štěknutí a olíznutí obličeje definitivně probouzí i majitelku mazlíka. Natahuje župan a statečně vykročí ke dveřím. Bojí se, ne že ne, ale něco už prožila, a proto se jen tak něčeho nezalekne. Otvírá dveře na řetízku. Úzkou mezerou spatří dva muže v černém a vzápětí i dva průkazy nejmenované tajné služby. (Tady si dosaďte cokoliv je vám milo. Rusáky, Amíky, Číňany, Židy, Ukrajince, nebo agenty současného premiéra. I zednáři nebo Opus Dei by to mohli být!!!)
Po vybídnutí žena otevírá dokořán a pouští hrozivé návštěvníky dovnitř. Tak mocné jsou jejich pověření. Nikdo by si nedovolil neuposlechnout. Nabídku čaje oba odmítají a jdou přímo k věci. Nejdříve ženu ztotožní, aby se ujistili, že jsou na správné adrese a se správnou osobou, a pak už vznesou svůj požadavek: Musíte na svou stránku nasadit našeho agenta z Kanady.
Žena okamžitě souhlasí. S úlevou, že tentokrát vyvázla tak snadno…

Tak takhle nějak si asi Kouba představuje „nasazení“ Mikina na Kudlanku, protože jinak si to nedokážu představit, když je tato stránka Daniely, a ta si sama dokáže rozhodnout, koho si sem pustí a koho ne.

A jinak, Koubo, pokus se příště můj nick alespoň opsat správně, když už figuruje ve tvých konspiračních teoriích.

Hezkou povolební neděli. smilies/grin.gif
říjen 02, 2022 09:07
... : Josef
Samozřejmě, Mílo, že sisi nevšimla. Kdo nechce slyšet - neslyší. Ale to je, myslim, docela obecná lidská vlastnost. Tomuhle ovlivňování se říká podprahový. Např. když nějakej "výzkum veřejnýho mínění" uvede, že tu a tu stranu preferujou níže vzdělaní, tím podprahově ovlivňuje méně vzdělaný, že když se připojej ke vzdělancum, nebudou za blbce. Tady to zase podprahově bylo tisíckrát opakovaný "trestně stíhaná". Já třeba zase neslyšim něco jinýho. Ale když mě někdo upozorní, vezmu to v potaz, a ne, že bych upozorňovatele ihned označil za NEPŘÍTELE všeho lidstva, vyvrhela, jehož názor se hned v zárodku musí ušlapat. Hele, tydle metody jsou známý a popsaný, jak odborně, tak populárně, nic novýho. Jde jen o to, kdo má možnost jich masově využívat, teda, kdo je zrovna u kormidla, v našem případě u kormidla ČT a ČRo.
Co se NS 1,2 týče, Pepane. Mám svou vlastní teorii, zatím nikde neuvedenou, až mě to překvapuje. Jako obdivovatel K. Čapka to vidím na mloky.
říjen 02, 2022 09:26
... : Josef Kouba
Proč na kudlanku přišel zpět amarter Mikin, asi by jí cenzoři zavřely. Každý 3 komentář je Mikina, jestli to má od slova nebo od písmene, je to průhledné. Jak za komunistů.
říjen 02, 2022 09:44
... : mila1
Kyttko, krásný smilies/cheesy.gif
říjen 02, 2022 11:26
... : mila1
Josefe, něco mi asi uniklo. Paní Nagyová není trestně stíhaná?
říjen 02, 2022 12:28
... : kyttka
Milo, asi se o tom před volbama nemá mluvit, když je někdo trestně stíhaný. Zato návštěva Taiwanu se připomínat s hanlivým přídechem má. smilies/cheesy.gif

A díky, to já si tak občas nemůžu pomoct. A třeba nám Daniela sama řekne, jak to bylo. smilies/wink.gif
říjen 02, 2022 12:50
... : Josef
Píšu - tisíckrát opakovaný!!!!
A co se týče Tchajwance, sám o sobě hrdě prohlásil, že je Tchajwanec. Takže kdyby zpravodajství mělo bejt vyvážený, tak vedle hanlivýho přídechu "trestně stíhaná" nebo "obžalovaná" (nevim ani jak to je), muselo by se taky tisíckrát opakovat "Tchajwanec". Jestli to někomu bude znít jako hanlivej přídech, nebo naopak vyznamenání, to už je věcí každýho posluchače.
Hele, já nepochybuju ani na vteřinu, že je ti to naprosto jasný a že to vůbec nepotřebuješ rozbírat takhle polopatě. Chci jen říct, že není potřeba, aby ses mě snažila nachytat za každou cenu, i za cenu hloupejch pseudodůvodů, když na nic jinýho nemáš.
říjen 02, 2022 14:28
... : mila1
Já Tě nechci nachytávat. Prostě musíš sám cítit, že něco jiného je konstatovat, že někdo je trestně stíhaný nebo že někdo je Tchajwanec. To, že paní Nagyová i její guru jsou trestně stíhaní, je prostě fakt a v civilizovaném světě nebývá zvykem, aby se takoví lidi ucházeli o post senátora navíc s tvrzením, že jakmile se senátorem stanou, jejich první věc bude, že požádají o imunitu.
To, že pan Vystrčil o sobě prohlásil, že "Je Tchajwanec" je něco jiného. Je to podle citátu Kennedyho - Jsem Berlíňan. A bylo tím myšleno, že dotyční podporují zem, do které přijeli.
A moc dobře víš, že Ty to používáš jako posměšnou nadávku vůči panu Vystrčilovi.
Kdežto konstatování trestně stíhaná osoba je jen a jen fakt.
říjen 02, 2022 16:04
... : mila1
A to, že nakonec paní Nagyová i přes uplácení voličů pivem a štanglemi salámu není proto, že by to byla neznámá osoba. V Jihlavě prostě vyhrála slušnost.
Však to Babiš shrnul přesně - boj bezpráví s polistopadovým kartelem. ANO=bezpráví, polistopadový kartel - Klus, Koller, Kalousek. Do toho kartelu bych se ráda přihlášila, fakt dobrej oddíl :-)
říjen 02, 2022 16:08
... : Iris
Milo, teď jsi v dobré kondici na psaní zase Ty, obdivuji Tvou trpělivost a souhlasím s napsaným do poslední tečky smilies/smiley.gif
říjen 02, 2022 16:16
... : Josef
No, dyk právě to je na tom to ubohý. Že je to podle Kennedyho, bez vlastního nápadu.
Každej máme svuj kartel. Já bych ten tvuj vyjmenovanej kartel nebral ani za zlatý prase. Jedinej, koho z tvýho kartelu uznávám, je Kalousek, ten to má v palici srovnaný, má postřeh, dokáže vystihnout podstatu věci bez fialovejch blábolů, a dokáže i perfektně vystihnout a vtipně využít každej slabší okamžik protivníka. Za to má mý plný uznání, ale určitě nemá moje sympatie. Na to si ho příliš dobře pamatuju z dřívávějc. Má totiž i přesnej čuch na to, ke komu se v pravej čas přimknout, za koho "bojovat". Ti ostatní z tvýho kartelu jsou jen podřadní bezvýznamní placení poskoci a nestojej mi ani za zmínku.
říjen 02, 2022 17:15
... : Josef
Kdykoliv teď otevřu Novinky cz, skáče na mě děsivá hláška. Teď zase:
Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek.
Se divim, že je to baví, furt to inzerovat, jako by jim nestačilo, že mě tam k psaní nepustěj.
Fakt je, že mě tím dostali do naprosto zoufalý životní situace, s kterou nevim, jestli se s ní kdy srovnám.
říjen 02, 2022 17:29
... : Jiri Bilina
Je to tak, kyttko. Ja uz Koubovi nekolikrat napsal, ze pred tak bystrym hochem nema smysl nic zatajovat a ze jsem placen v izraelskych šekelech. On to zde furt dokola opakuje jen proto, aby si to prostacci uz sakra konecne zapamatovali!
Ze stejneho duvodu posila krajanum v Kanade furt dokola furt stejne elaboraty okopirovane z konspiracnich webu. Dela to i pres jejich upenlive prosby, aby si to strcil do pr*ele. Ale on to dela pro jejich dobro.
Proč na kudlanku přišel zpět amarter Mikin, asi by jí cenzoři zavřely. Tož to by se dalo i do kamene tesat! smilies/wink.gif
------------------------------------------
Anglictina ma pro lidi kteri se uchazeji o nejakou verejnou funkci krasny vyraz public servant a kandidati si casto davaji na predvolebni plakaty vyraz i want to serve.
Jasne ze to tak vzdycky nemysli, ale rekl bych ze jak v pripade te pani co kandidovala kvuli imunite, tak i v pripade jejiho estebaka by pouziti slova "slouzit" vypadalo spise jako kruty zert. smilies/smiley.gif
Mikin
říjen 02, 2022 18:08
... : Jiri Bilina
Kdyby neumirali lide, daly by se posledni udalosti v Rusku i na Ukrajine nazvat absurdnim divadlem.
Nejruznejsi rusti "analytici", cecensky vrahoun Kadyrov i vudce fasistickych Vagnerovcu Prigozin se dozaduji potrestani ruskych dustojniku, kteri podle nich naridili organizovany ustup z Lymanu. Ti maji byt podle nich zastreleni, nebo poslani bosi s kulometem do prvni linie, aby tam svou udajnou vinu "smyli krvi".
Zadny organizovany ustup se pritom nekonal. Rusacti okupanti zdrhali na posledni chvili a ztratili pritom spoustu vojaku i techniky. Banda loseru ktera si lze navzajem do kapsy to bude mit tezsi a tezsi...
Z ruskych zdroju na Telegramu zacinaji navic prichazet poplasne zpravy o prolomeni obrany v Kersonske oblasti. Tam uz neni ani kam zdrhat, protoze Ukrajinci okupantum znicili vsechny mosty pres reku.
Treba nam Lenka zase prijde rict jak "Ukrosi" vlezli do pasti. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 02, 2022 19:37
... : Josef
Jen pár vět z dnešních glos M. Macka.
Global Times:
Pro Evropu je absolutní tragedií, že ve vztahu k Rusku její závislost na Washingtonu došla tak daleko, že tancuje, jak USA pískají.
Když vypukl konflikt mezi Moskvou a Kyjevem, mnozí byli přesvědčeni, že jde o konflikt Američanů s Rusy, ale realita ukazuje, že se mýlili: Evropa je též obětí Washingtonu. Zatímco evropská ekonomika se propadá do recese, Washington z toho jen tyje.
říjen 03, 2022 07:28
... : Jiri Bilina
Z Yukonu jeste pred spanim, aby to nebylo zastancum Putinovy zlocinne agrese lito: smilies/wink.gif
Vzpomenme na nekolik poslednich mesicu, kdy se Rusaci marne snazili o jediny prulom fronty a postupovali jen pomoci idiotskeho zpusobu - rozstrilet par kilometru ctverecnich pomoci tisicu delostreleckych granatu na maderu a pak nekolik set metru postoupit.
Ukrajinci celou tu dobu cvicili sve vojaky v modernim zpusobu boje, v taktice podle NATO a v pouzivani novych zbrani.
Diky tomu ted dokazou delat jeden prulom za druhym a hnat rusacke okupanty svinskym krokem i desitky kilometru za den.
Minuly mesic takhle v Charkovske oblasti osvobodili 8000 km ctverecnich behem 5 dnu, predevcirem Lyman, s dnesnim tahem na Kreminu.
No a vcera se pustili do okupantu na severu Chersonske oblasti a dokazali se dostat az za Duchčany, coz je 20, mozna 30 kilometru.
Ukrajinci kteri bojuji za svoji i za nasi svobodu jsou proste borci. Herojom slava!
Dezinformatori opakujici ruskou spinu o udajne vine Spojenych statu, rozkladu ukrajinske armady nebo dokonce kseftovani se zbranemi poslanymi ze zapadu by si meli za sve lhani jit nekam vzajemne nafackovat. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 03, 2022 08:02
... : Jiri Bilina
Když vypukl konflikt mezi Moskvou a Kyjevem, mnozí byli přesvědčeni, že jde o konflikt Američanů s Rusy
Vzhledem k tomu, ze jde o napadeni Ukrajiny Ruskem, musi byt ti "mnozí" skutecni dezoláti. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 03, 2022 18:51
... : *deeres*
Dost často přemýšlím, co za člověka byl Gorbačov. Koupenej, nebo naivka?
říjen 03, 2022 20:19
... : Lenka1
Pořád dokola čtu ve všech médiích, jak jsou Rusové neschopní. Jak všechno prohrávají, a nic nedokáží. Jak mají ve všem chaos. A jak jim to Západ na požádání kdykoli natře.

Ukrajinci už to s pomocí Západu vyhrávají, a za chvíli vyvěsí modrožlutej hadr v Moskvě. Aspoň podle zpráv a západního narativu.

A pak čtu, že Ukrajinci přišli v referendu o 20 % území. Neumím si to vysvětlit, jak se to mohlo stát, když jsou Rusové tak neschopní.

Pro lidi, kteří nemají hlavu jen proto, aby jim nepršelo do krku, je očividné, že čas od času Ukrajinci pod velením USA a Britů – jejich tajných služeb – vrhnou obrovské množství Ukrajinců na jatka a dobydou kus území zpět.

Cílem jsou hezké fotečky a zprávy v západních médiích, aby nevyschl příliv peněz, a mohlo se tvrdit, že vyhrávají.

Rusové pak ustoupí, protože k překvapení některých zdejších rusobijců se už neřídí heslem "nas mnogo" a na rozdíl od ukronácků životy svých vojáků nemarní........no a po čase si to vezmou zase zpět – samozřejmě už za ticha západních médiálních hnojometů. Předtím Charkov a nejinak to bude teď s Lymanem.

Realitou je, že ten slavný Západ je v technologii týkající se moderních zbraní, zejména těch nukleárních, tak 30 let pozadu a pokud máte zbytky soudnosti, nepřejte si, aby někdy došlo na demonstraci toho, co všechno ještě Rusové mají ve skladech.

A že si Západ mektáním o tom, že Putin určitě použije na UA taktické jádro, připravuje půdu pro svoje typické "modus operandi" - tedy false-falg operation (jako inkubátory v Kuvajtu) - netřeba pro myslící lidi zdůrazňovat.

Je mi jasné, že místní dezolát z Yukonu a jeho věrný fanclub (nebo "funclub", jak se tady někdo velmi trefně neúmyslně přepsal) tohle neskousne, ale pro ně to koneckonců nepíšu.


říjen 03, 2022 20:35
... : *deeres*
Hodně blbý je, že v tom lítáme i my. Zcela určitě dojde k geopolitickým změnám. Ne,že by bylo o co stát o rozkradenou zemi, ale pořád leží na strategickém území. Tak nějak mám představu, jak se k nám zachová ten slavný západ v duchu svých tradic. Mnichov nebyl výjimkou, vždycky je košile bližší, než kabát.
říjen 04, 2022 05:14
... : *deeres*
Leyenová dostala další šílený nápad, jak zničit Evropu. V dalším balíčku sankcí má být zákaz dovozu jádrového paliva z Ruska.
říjen 04, 2022 05:28
... : *deeres*
O všechny se postaráme smilies/grin.gif. Rakušanova KRIT, včasná identifikace osob s jiným,než oficiálním, názorem.

říjen 04, 2022 05:49
... : Josef Kouba
Richard Black generál armáda USA

USA mohou tuto válku rychle ukončit tím, že z Ukrajiny udělají neutrální, nezařazený stát, stejně jako jsme to udělali během studené války s Rakouskem v roce 1955. Ano, v důsledku války by došlo k určitým územním úpravám. Ale mír by ukončil probíhající krveprolití, zabránil by jadernému požáru a zajistil Ukrajině dlouhodobou bezpečnost a nezávislost.
říjen 04, 2022 06:48
... : Josef
To sice jo, Pepane. Ale záměr přeci od začátku je, právě tomuhle zabránit.
říjen 04, 2022 07:09
... : Josef
Teď zrovna čtu, že něco podobnýho navrhl i Elon Musk, a další budou přibejvat. Je vidět, že kdo má v palici mozek, už se na to nemůže koukat.
říjen 04, 2022 07:29
... : Lenka1
Jen ještě dodám, že Ukrajina jako stát nemá žádnou historickou minulost, proto se o tom v západních médiích taktně mlčí. Ukrajina nikdy neexistovala, byla vytvořena podobně jako Green Deal někde z kanceláře jako projekt na zničení Rusů ve 20. století.

S tím se také pojí nechvalně proslulý první koncentrační tábor Talerhof.

Dnešní ukrajinské území ještě historicky velmi nedávno patřilo Polsku, Maďarsku, Rusku, Turecku, …

A třeba Maďaři nejsou zrovna nadšení z Trianonské smlouvy z 20. let, kdy ztratili obrovská území… Doutná to v nich, a čekají na příležitost to napravit.

Takže jestli se UA velmi rychle neuklidní, tak je docela dobře možné, že opět existovat přestane.
říjen 04, 2022 11:01
... : mila1
Dost často přemýšlím, co za člověka byl Gorbačov. Koupenej, nebo naivka?

Já bych se přikláněla spíš k té naivitě. Stejně jako u nás Dubček a ti, co věřili v třetí možnou cestu.
říjen 04, 2022 11:15
... : mila1
Návrh Muska jsem dnes taky zaregistrovala. Chápu, že je vše rozjeté natolik, že Ukrajina nechce ustoupit, ale sama Rusko neporazí a Západ jí asi pořád pomáhat nebude moct. Tohle asi nemá řešení, bohužel.
Josefe, jak jsi tady citoval Macka o tom, že Západ to odskáče, zatímco Amerika z toho má prospěch. Malou poznámku - kdyby byla válka mezi Mexikem a USA, taky by to Evropu tolik neničilo. To, že válkou na Ukrajině trpí celá Evropa, je dáno prostě tím, že jsme blízko. Nikdo nemá zájem na tom, aby Evropa zcela padla, na to je příliš velké odbytiště jak pro Čínu, tak pro Ameriku. Teď jde jen o to, začít diplomaticky jednat, jak konflikt vyřešit.
říjen 04, 2022 11:22
... : Josef
Mílo, to přece píšu od začátku, že jediná možnost je diplomacie. Tím jsem si od místního vypatlance vysloužil nálepku ruskýho švába. Tak bacha, aby sis ji kacířskejma řečma též nevysloužila. Ne teda, že by mi ta nálepka kazila chuť na pečenej bůček s křenem, nebo chuť na pivo s cigárama. Je mi to absolutně fuk.
A když už píšeš o Mexiku a Americe. Jak by asi reagovali Američani, kdyby se Mexiko přiklonilo k Rusku, nechalo se od Ruska vyzbrojovat a stavět na svym území Ruský vojenský základny? To už jen tak mimochodem, odpověď ani nečekám. Brounoc.
říjen 04, 2022 18:59
... : Josef
Ještě k tý třetí cestě Dubčekově. Já ji považuju za správnou a prakticky jedinou možnou. Jen pro ni neuzrál čas. Byla trnem v oku nejen rusákum, ale i "západu". Hrůza západu z toho, že by to mohlo vyjít a úleva, když tomu rusák utnul tipec.
říjen 04, 2022 19:05
... : mila1
Tady přece nejde o nějaké nálepky. Nikdo z nás z té války není nadšený a přejeme si konec. Jinak to bude jen eskalování výhružek.. pochopitelně by nejlepší bylo vše urovnat diplomaticky, ale už to zašlo tak daleko, že si nedokážu představit, kdo by donutil Putina a Zelenského sednout si k jednomu stolu. Trochu doufám, že se lidi v Rusku vzbouří .. ta mobilizace nebyl moc dobrý nápad..
říjen 04, 2022 19:36
... : Jiri Bilina
Jak na to na po sve dvoudenni ceste za polarni kruh koukam, pohnuly posledni uspechy Ukrajincu, bojujicich proti fasisticke agresi, zastancum nasili i valky poradne zluci. smilies/wink.gif
Ten vyprask u Charkova i Chersonu, ajajaj...
Viz pani Lenka... smilies/smiley.gif
Josef pise, ze "jedina moznost je diplomacie".
Jiste... ale v soucasne situaci je jedinou moznosti stahnuti okupantu, pokorna omluva a placeni valecnych reparaci!
Kdo napadnul koho, to je snad Josefe jasne, nebo snad ne? smilies/shocked.gif
Mikin
říjen 05, 2022 04:26
... : Josef
Mílo: "kdo by donutil Putina a Zelenského sednout si k jednomu stolu"
Zelenský je v tý lapálii ten uplně poslední, kterej může o něčem rozhodovat a jehož názor někoho zajímá.
Jednat by musely velmoci.
říjen 05, 2022 06:17
... : Jiri Bilina
Ukrajinci už to s pomocí Západu vyhrávají, a za chvíli vyvěsí modrožlutej hadr v Moskvě. Aspoň podle zpráv a západního narativu.
A pak čtu, že Ukrajinci přišli v referendu o 20 % území. Neumím si to vysvětlit, jak se to mohlo stát, když jsou Rusové tak neschopní.

---------------------
Tak za prve Lenko: Ukrajina zadne uzemni pozadavky na Rusko nema. Priste nelzi.
A za druhe: 20% ukrajinskeho uzemi ukradli Rusaci behem svych agresi od roku 2014. Zadne referendum se podle vsech platnych mezinarodnich norem nekonalo a Rusaky okupovana uzemi se naopak dost rychle zmensuji. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 05, 2022 06:39
... : Jiri Bilina
Presne naopak, Josefe. Prezident Zelensky bude pri jednani na prvnim miste.
Jeho zeme se dokazala te odporne agresi ubranit a osvobozuje sva okupovana uzemi.
Muzes sve nazorove oponenty urazet a skrehotat jak chces, ale to je asi tak jedine, co muzes delat. smilies/wink.gif
Mikin

říjen 05, 2022 06:49
... : Jiri Bilina
Dostal jsem krasnou fotku estebaka, jak s vytrestenejma ocima krici:
Ty lidi sezrali moje salamy a pak stejne Janu nevolili!
říjen 05, 2022 07:18
... : Jiri Bilina

Nazor Edwarda Lucase se kterym se plne ztotoznuji:
Mnohem těžší otázka je, co bude dál. Putin nemusí přežít porážku na bojišti. Ale ruský kleptokratický, imperialistický režim je mnohem odolnější než jakýkoli jednotlivec. Velkou obavu mám z toho, že postputinovská junta oklame Západ a nabídne „reset“ vztahů výměnou za příměří na Ukrajině a obnovení dodávek plynu. Správná odpověď bude rezolutní „ne“. Jediný přijatelný mír musí obnášet reparace, soudní procesy s válečnými zločinci, nezpochybňované členství Ukrajiny v NATO a návrat okupovaných území. Pokud ukrajinské vedení chce něco jiného, je to jeho výsada. Západ by však na něj neměl vyvíjet jakýkoli nátlak, aby přijal ruskou agendu.
říjen 05, 2022 07:48
... : Iris
Bydlím na hranici vojenského prostoru Hradiště-Doupov a tedy, jsou to hrozné zvuky, co slyším. Stihačky za našeho mládí přelétaly běžně, teď se člověk zatetelí, když mu to zaburácí nad hlavou několikrát za sebou.. A ráno to tam bouchalo. Poblíž máme kamenolom, tam se také jednou za čas odpaluje, ale tohle bylo dost strašidelné, žádné jednou a dost....Ona cvičení probíhala i v minulosti a nějak jsme si toho nevšímali. Teď je to protivné tedy....
Tak jsem si tak zkoušela představit pocity těch, kterým to opravdu na hlavu spadlo.
říjen 05, 2022 11:34
... : Jiri Bilina
Milo, take jsem se zasmal. Jeste vetsi sranda je, ze to nekteri Rusove vzali vazne. smilies/smiley.gif
-----------------------
Ale o skutecne odlehceni se postaral sam rusky car:
Putin: Vždy jsme přistupovali a nehledě na tragédii současných dnů i dnes s obrovskou úctou přistupujeme k ukrajinskému lidu a k ukrajinské kultuře, k ukrajinskému jazyku, literatuře a tak dále.
Pritom tesne pred utokem na Ukrajinu tvrdil, ze zadny ukrajinsky narod neexistuje.
Budto tomu valecnemu zlocinci a masovemu vrahovi docista hrablo, anebo mu konecne nekdo rekl o debaklu u Kyjeva, ztrate Charkovske oblasti i Lymanu a zoufale situaci u Chersonu. A on prosi o milost.
Doufejme, ze tim prohlasenim neztratil prizen pani Lenky. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 05, 2022 17:29
... : Lenka1
Josef:

Tak samozřejmě, že fetka Zelenský je jen nastrčenej kašpar. Proto se s ním Putin bavit nebude.

Bohužel začínám mít pocit, že jsme zase o něco blíž k jadernému armageddonu.

Protože debilům na Západě se totiž lijou do hlavy trychtýřem na PŠM v Aspen institutu či jiných CIA/Soros funded think-tancích stupidity typu, že Rusko porazí a bude plyn zadarmo a ropa zadarmo a ruský mužik bude makat v dolech na hliník či titan, aby zajistil evropským lemplům opět ten blahobyt, co měli v 90. letech.

Evropské politické „elity“ z Aspenu se nějakou realitou vůbec nezatěžují. Naopak, ty bláboly co denně posloucháme v televizi, přesně odpovídají tomuto popisu.


říjen 05, 2022 19:08
... : Josef Kouba
Novináři vz. občan
Za co nás mainstreamoví novináři mají, je zjevné z toho, jak se nám snaží bezostyšně vnutit myšlenku ,že v Záporožské jaderné elektrárně střílí Rusové sami na sebe a že plynovody ,které postavili a které provozují na Baltu si také odpálili sami. Bohužel nemají s námi příliš práce ,po přečtení diskusí pod články na Novinkách a na idnes je nezpochybnitelné,že značná část národa je postižena nevyléčitelným kretenismem.
---------------------------------------
Co na tyto informace říkáte??
Začátkem letošního ledna se do rukou ruské rozvědky dostala informace, že vojenští mikrobiologové Pentagonu z Charkovské bakteriologické laboratoře poslali zprávu náčelníkovi Společného štábního výboru generálu Marku Milleymu: Podařilo se dosáhnout unikátní struktury genomu viru variola, který lze maskovat jako známý SARS-CoV-2 (tedy náš „oblíbený“ covid). Výsledná modifikace viru variola je schopna infikovat lidské plíce a zanechávat v nich hluboké jizvy. Úmrtnost je 80 – 85% (pro srovnání úmrtnost na ebolu je „pouze“ 35–40 %).
Proč jaderné elektrárny?
Nicméně, to nejpodstatnější jako by zatím stále mnohým pozorovatelům „unikalo“: Rusku se krátce po začátku operace podařilo obsadit bývalou jadernou elektrárnu v Černobylu a od pátku drží i největší atomovou elektrárnu v Evropě v Záporoží. Zdálo by se, že z vojenského hlediska nedává obsazování jaderných elektráren příliš smysl. Jenže ukázalo se, že Rusko mělo informace, že ukrajinské jaderné elektrárny jsou využívány k výrobě takzvané špinavé jaderné bomby. Po výrocích prezidenta Zelenského na Mnichovské bezpečnostní konferenci (mluvil o tom, že Ukrajina bude usilovat o získání jaderných zbraní) dostává taková informace mnohem hlubší smysl a význam.  
říjen 05, 2022 19:38
... : Jiri Bilina
Lenka: Protože debilům na Západě se totiž lijou do hlavy trychtýřem na PŠM v Aspen institutu či jiných CIA/Soros funded think-tancích stupidity typu, že Rusko porazí a bude plyn zadarmo a ropa zadarmo a ruský mužik bude makat v dolech na hliník či titan, aby zajistil evropským lemplům opět ten blahobyt, co měli v 90. letech.
---------------------------------
A to jsi slysela kde, Leni? Pokud je me znamo, vsechny snahy vedou k tomu, aby rusti okupanti tahli zpet odkud prisli. A docela se to dari...
Ze to u nacku a komousu vyvolava zachvaty bezmocneho vzteku, to jen jejich problem. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 05, 2022 20:22
... : Jiri Bilina
V roce 1968 byly na zdech napisy "Co Cech to muzikant, co Rus to okupant". Me se takove zjednodusovani uz tehdy nelibilo.
Podivejte ne tyhle hochy - ti se dokazali slusne zachovat i ve znacne prekerni situaci v zemi, kde nejsou vitani.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/bvp-tank-rusko-ukrajina-vzdat-se-boje-ofenziva.A221005_193307_zahranicni_vapo
říjen 05, 2022 23:48
... : Josef Kouba

vyjádření světových politiků - plán s Ruskem
TOTO SNAD NĚKOMU OTEVŘE OČI
vyjádření světových politiků - plán s Ruskem Několik vyjádření známých osobností z nedávné minulosti. B. Clinton: "Cílem NATA v budoucnosti je nasadit mírové síly v regionech etnických konfliktů a hraničních sporů od Atlantického oceánu po pohoří Ural."
Směrnice prezidenta USA Clintona č. 13, února 1992 „Na přivedení Jelcina k moci jsme utratili mnoho miliard dolarů, ale vyplatilo se nám to víc, než jsme očekávali: vyřadili jsme politického konkurenta – Rusko ze světové politiky a za zanedbatelné ceny jsme z Ruska odčerpali 20-tisíc tun mědi, 15-tisíc tun hliníku, 2 tisíc tun cézia, berýlia, stroncia a mnohé další suroviny. „Zisk“ pro USA za přivedení Jelcina k moci byl víc jak 5700 %. To se ještě nikdy v historii nestalo!". (Poselství prezidenta USA B. Clintona „O stavu země“ ze 7. února 1997).

G. Kissinger: „Kolaps Sovětského svazu je bezpochyby nejdůležitější událostí naší doby a Bushova administrativa prokázala úžasné schopnosti ve svém přístupu k tomuto problému...
„Upřednostním chaos a občanskou válku v Rusku před tendencí sjednotit ho do jediného, silného, centralizovaného státu.“

Britský premiér John Major: „Úlohou Ruska po prohrané studené válce je poskytnout zdroje prosperujícím zemím. Ale na to jim stačí jen 50-60 miliónů lidí.“

Margaret Thatcherová: "Na území Ruska je ekonomicky opodstatněné žít 15 miliónů lidí, kteří budou sloužit na těžbu ropy a plynu, případně v dolech" jako otroci.
OTEVŘENĚ HOVOŘÍ O VYVRAŽDĚNÍ SLOVANŮ.

Poradce prezidenta USA Zbigniewa Brzezinského: "Čím menší bude populace na tomto území
(SSSR a Rusko), tím úspěšnější bude jeho rozvoj ze strany Západu."
"Slovani - Rusové, Bělorusové, Ukrajinci - jsou nejvzdorovějšími národy na světe.
Je možné je zničit, ale ne je dobýt. Proto je třeba toto semínko zlikvidovat."

"Hitler byl hloupý chlapec, dělal vše otevřeně. My nebudeme zanechávat stopy."

Soros: „Potřebujeme Ukrajinu JAKO TORPÉDO VE VÁLCE S RUSKEM.
Osud občanů této země se nás vůbec netýká.“ A ANI OSUD SLOVÁKŮ A ČECHŮ.... a začalo to už odstraněním Mečiara, a teď Fica... komu posloužila vražda Kuciaka ??
říjen 06, 2022 01:04
... : Jiri Bilina
President Clinton prednesl Koubo svuj projev uz 4.unora a nic z toho co pises nerekl. Presvec se sam, zminka o Rusku je v zaznamu na 11 strance.
https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED404744.pdf
I udajne vyroky dalsich politiku jsou na prvni pohled naprosto idiotske, komunisticke lzi, ktere nemuzes v zadnem pripade dokazat. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 06, 2022 02:05
... : Josef
Ještě si Pepane přidej výrok Krvavý Madly, ve smyslu:
"Sibiř je příliš velká a příliš bohatá na to, aby patřila jen jednomu státu."
říjen 06, 2022 07:11
... : Jiri Bilina
Jedina zminka ktera je v Clintonove projevu o Rusku zni:
Co se Ruska tyce, dramaticky jsme omezili jaderne arzenaly a prestali jsme na sebe navzajem mirit.
Starej Pepa Goebels by nad prolhanosti novodobych Pepanu zblednul zavisti. smilies/undecided.gif
Mikin
říjen 06, 2022 07:30
... : mila1
Díky zbraním získaným během ruského ústupu z Kyjeva a dalších částí severní Ukrajiny se Moskva stala „největším dodavatelem těžkých zbraní, který předčil Spojené státy a jejich spojence“, píše deník The Wall Street Journal.

říjen 06, 2022 09:55
... : Jiri Bilina
Rusaci ztratili na Ukrajine okolo 2500 tanku a 2x vic obrnenych vozidel pechoty. Z vetsiny je pochopitelne srot, ale tisice z nich Ukrajinci diky neskonale dobrote okupantu proste prevzali. Vetsinou je nasli opustene jen diky prazdne nadrzi, nebo zavade ktera se da snadno odstranit. Prchajici okupanti prchli radeji v ukradenem aute. smilies/grin.gif
Osvobozovani uzemi probiha stale pomerne rychle, jen za minuly tyden byli okupanti vypraskani ze 4000 ctverecnich kilometru uzemi.
Zajimava je situace i Chersonu, kam rašiste nasadili sve elitni jednotky, jejichz vojakum se ovsem nejak nezda ze musi delat potravu pro dela a ze uz nebyli 7 mesicu vystridani.
A tak zacali zdrhat i tam, coz ma dalsi nevyhodu v tom, ze diky znicenym mostum budou muset nechat vsechno na vychodnim brehu. smilies/grin.gif
Zajimava videa jsou k videni zde: https://twitter.com/InUAOfficial? fbclid=IwAR1cvR3ozKqjOzcUJ6dUe5Lgz5dwYYrL1s0h_Kxnj4WJUB 18EBXFNhzCteY
Mikin
říjen 06, 2022 18:48
... : Josef Kouba
Zase štamprdle.
Mikin
říjen 06, 2022 18:48
říjen 08, 2022 20:49

Powered by Azrul's Jom Comment
busy