PŘEDVOLEBNÍ HANDRKOVÁNÍ NA VYSOKÉ ÚROVNI
Neděle, 18 září 2022
Diskutující politici během superdebaty odpovídali na otázky diváků v publiku. V něm se sešli příznivci pozvaných stran a hnutí. Všichni politici dostávali vždy stejnou otázku, na kterou odpovídali v časovém limitu. A také se hodně vyjadřovali o předvolebním projevu předsedy vlády České republiky, politologa, univerzitního profesora, předsedy ODS a poslance PČR, prof. PhDr. Petra Fialy, Ph.D., LL.M., který se dlouhodobě zasazuje za demokracii a svobodu, a vytrvale bojuje proti starým a novým ideologiím, které nás ohrožují...

 

 

 

Z premiérova projevu si dovoluji vyjmout:

 

„Tento týden začala masivní vládní informační kampaň, jejímž cílem je seznámit všechny, kteří by to mohli v dalších měsících potřebovat, s programem sociální pomoci, který se jmenuje Deštník proti drahotě. Jde o cílenou pomoc pro ty z vás, kteří se vlivem cen energií nebo inflace a rostoucích životních nákladů dostanou do složité ekonomické situace. Prosím vás, využijte této informační kampaně a podívejte se, zdali se zrovna vás nemůže tato pomoc týkat. Jsme v mimořádné situaci a ostych není na místě.

Zastropování cen energií a Deštník proti drahotě, to jsou naše dvě hlavní opatření jak zvládnout tuto zimu s co nejmenšími obtížemi. To samo o sobě ale nezmění příčinu našich problémů, kterou je energetická závislost na Rusku.

Říkám to opakovaně a musím to zopakovat i nyní. Není žádná jednoduchá cesta, jak tento problém rychle vyřešit.“

 

Přítomní diváci byli opravdu velmi emotivní, dávali přítomným představitelům otázky, na  něž odpovídali debatéři  ministr dopravy Martin Kupka (ODS), první místopředseda hnutí ANO Karel Havlíček, místopředseda hnutí SPD Radim Fiala a předseda Pirátů Ivan Bartoš.

Každý měl vždy celých pětačtyřicet vteřin na odpověď. 

Ne každý to však dodržel... A ne každý zvládl svoje nervy :-))).

 

 


 

 

 

Nejspíš jste se také dívali – jak to zapůsobilo na vás?

 

FRANTA

 

 



Komentáře
... : Petr Sysala
Ja se nedíval. Tak jen prostý dotaz. Když něco stoji 10,- Kč a vláda zastropuje cenu na 5,- Kč, tak kdo zaplati ten rozdíl?
Děkuji.
září 19, 2022 05:54
... : Jiri Bilina
Premier Fiala to Petre Sysalo ve svem projevu vysvetlil. Vyslechni si ho a nebudes se muset ptat zde.
Debatu jsem nevidel, ale premierova rec se me zamlouvala. Podle vseho chlap ktery vi o cem mluvi a neco pro reseni situace (kterou v zadnem pripade nezavinil) dela.
Mikin
září 19, 2022 06:16
... : Josef
Brejtro. I přes svou nechuť k LL.M. jsem těch pár minut proslovu o ničem vydržel a nakonec jsem byl velmi spokojenej. Jestli TOHLE měla bejt předvolební agitka, tak bezesporu splnila svuj účel a muj osobní favorit ANO by profesorovi měl za ni poděkovat. Lepší agitku pro ANO a SPD si lze těžko představit.
Noční besídku na CNN jsem celou už psychicky nevydržel a asi po hodině vypnul, čímž jsem i uspořil pár watthodin elektriky a zasadil tak další úder Putinovi.
Celkový výsledky hlasování diváků jsou myslím dost vypovídající a čekám, kdy za to cenzura praští CNN přes prsty.
září 19, 2022 06:19
... : Míša šíša
Toto není z mé hlavy, jen (pravděpodobně) nepřesně ocituji řečnický dotaz jednoho nejmenovaného politika:
"Když byste si představili, že jste mimořádný projev Petra Fialy neslyšeli, o jakou zásadní informaci byste byli ochuzeni?"
září 19, 2022 06:49
... : Míša šíša
K té debate: Taky jsem nevydržela do konce. Nudná, nezajímavá, plná prázdných plků o ničem, které jsme slyšeli snad už 100krát.
Jen bych se vás tu zeptala: zdálo se to jenom mně nebo Radim Fiala dostal minimální prostor proti ostatním diskutujícím?
září 19, 2022 06:55
... : Josef
To nevim, Míšo. Pustil jsem to dost po začátku a vypnul asi po hodině. Nejen, že nepadlo nic novýho, co by nikdo nečekal, ale reklamy, který byly častější a delší než samotná superdebata, mě udolaly. Většího prostoru pro někoho z nich jsem si nevšiml.
Ve spravedlivě dávkovanejch časech pro diskutující jsou zcela bezkonkurenční "debaty" na TV Barrandov, kdy v časovym prostoru vede bezkonkurenčně Soukup.
září 19, 2022 07:09
... : Jiri Bilina
Me se libilo, ze z SPD (Spolku proruskych dementu) odesel sam generalissimus Blaško.
Ze ten jeho spolek pracuje pro nepritele a zadupava do zeme demokracii mu roky nevadilo, dokud neprisla rada na neho.
Treba budou soudruzi po vzoru svych predchudcu pokracovat v bratrovrazednem boji a zatoci s nim stejne, jako zatocili se Slanskym a jeho bandou. smilies/wink.gif
Mikin
září 19, 2022 07:32
... : Josef
Dneska nás čeká celodenní televizní i rádiový pohřební truchlení. A tak mě potěšila aspoň jedna radostná zpráva, která jistě hejbne celym národem: Agáta čeká miminko s Jaromírem!
září 19, 2022 07:52
... : andrea
my sme ale lidi...
ještě by nás mohl "potrefit" prezident Jaromír Soukup.
Já už bych se nedivila ničemu.
září 19, 2022 09:29
... : Petr Sysala
Děkuji za vyčerpávající odpověď (která je naprosto o ničem), dopadlo to jako vždy. Když já su v pondělí po ránu takový bezelstny optimista...

Jirko, vyslýchat pp Fialu už fakt nebudu, na to si svého zdraví vážím příliš, muj kardilog mi doporučil vyhybat se stresovym situacim.
září 19, 2022 09:36
... : Lenka1
P. Sysala.

Někteří se z nás se rádi za nadšeného jásotu vrhnou do propasti, jen když to ublíží Putinovi. Protože jim to tak říkali v televizi.

Nejsmutnější na tom je fakt, že kdyby naše vláda hájila naše zájmy a ne zájmy cizí, tak by to ono nestálo 10,-Kč (výsledek naprosto dementní politiky), ale třeba jen 2,- Kč a problém by neexistoval.

Těší mě na tom jediné - až mouřenín udělá svou práci, tak bude hozen přes palubu. Stejně jako on teď hází nás. Někdy ani 4 tituly nejsou zárukou inteligence.

P.S. Podle posledních průzkumů 52% Slováků fandí Rusku a 18% odmítlo na otázku odpovědět. Radši.

smilies/grin.gif
září 19, 2022 10:08
... : Lenka1
Projev jsem neposlouchala, protože nemám televizi. Ale jak píše Míša šíša- o nic zásadního jsem nepřišla. Jen prý mával míň rukama, mu asi řekli, že tlumočníka do znakové řeči už zajistili..........
září 19, 2022 10:14
... : d@niela
No, k téměř totálnímu zhroucení žaludku a nervů mi stačilo si přečíst jen o kandidátech tady na Jižním Městě, resp. na Praze 4. To je fakt šílený... Máme tu předsedu klubu pejskařů, který kandiduje na senátora a slibuje, jak nám tu bude fajn,jak budou uklizená hovínka a vůbec. Je to vzdělaný pán, který se politikou živí (dosáhl dokonce titulu Bc.).
A další a další.
Nemůžu psát konkrétně, to bych šla do lochu. Ale fakt, je tu těch nejrůznějších divných existencí na kopy. S víc než temnou minulostí. A ty zážitky s nimi!
Jenže je to asi návykové a chronické a nevyléčitelné - prostě - nechce se mi dělat, budu politik...
září 19, 2022 10:28
... : Josef
Volizuju pár vět s kterejma do puntíku souhlasim:
"... slyšíme, že tyhle volby jsou „jen v komunálu“ a že o nic nejde a podobné pokrytectví.
Komunální politici ODS jsou právě ti, kteří zvolili Petra Fialu do čela své strany a umožnili to, co nyní předvádí.
Díky nim se Fiala dostal do čela ODS, díky nim jsme tam, kde jsme. Dejte jim to ve volbách jasně pocítit – jděte k volbám a nevolte je,“ uzavírá brněnský právník své doporučení." .......
"Promiň Franto, ty jsi dobrej kluk, nic proti tobě nemáme, ale ty nám energie nezajistíš, ty nám pracovní místa nezachráníš a tvůj předseda se prostě musí dozvědět, že je kretén…"
září 19, 2022 15:33
... : Jiri Bilina
Autor Franta pise: nejspis jste se take divali, jak to zapusobilo na vas?
Ja se dival jen na Fialu, pisu jen o Fialovi. Docela komicka me prisla ve veku internetu poznamka "projev jsem neposlouchala, protoze nemam televizi. Ale...".
Napadlo me ono cimrmanovske: "Necetli, ale presto rozmrazili. Bystry narod!" smilies/smiley.gif
Ja docela ocenuji uspesne plneni zasobniku a terminal na LNG v Holandsku, ktery dokaze zajistit 1/3 plynu z Norska, Ameriky, zapadni Afriky a Stredniho vychodu. O politicich si myslim stejne jako Daniela sve a Fialu jsem navic povazoval za suchara, ale zacinam menit nazor. Uz jen samotny fakt, ze jel jako prvni vlakem do Kyjeva, setkat se s prezidentem napadene zeme. A ze tu zemi spolu s leadery svobodneho sveta podporuje bez ohledu na vyhruzky ruskeho diktatora a vriskani ceskych kolaborantu...
Ono se ostatne tenhle mesic ukazalo, ze pokud budeme lidem branicim svou zemi pomahat, nejsou a nebudou to vyhozene penize. Ukrajinci zenou ruske okupanty svinskym krokem a at uz osvobodi svou zemi uplne nebo jen castecne, zustane rusacka loupeziva diktatura v bezpecne vzdalenosti daleko na vychode.
A za to ten svetr navic stoji, ne? smilies/wink.gif
Mikin
září 19, 2022 16:48
... : Lenka1
Josef:
Naprosto souhlasím. A fakt se těším na situaci, kdy celá ta podělaná EU přileze za Ruskem s prosíkem. Fakt parta imbecilů.
září 19, 2022 16:57
... : Lenka1
Nebudu se namáhat s opisováním, tak to překopíruju. kždé jendo slovo je pravda a člověk s mozkem nemůže nesouhlasit:

Odmítám se nechat vydírat Evropskou unií ve stylu „když vy nám nedáte levnou elektřinu, my vám zavřeme kohouty s plynem a ropou“.


Odmítám platit Číně, Saudské Arábii či komukoliv jinému dvojnásobek až trojnásobek ceny za ideologické očištění ruského plynu a ropy.

Odmítám se v tak zásadní věci, jako je zajištění dodávek plynu do ČR v topné sezóně, spolehnout na německé obchodníky.

Odmítám tvrzení, že zajištěním přímých dodávek plynu z Ruska financujeme Putinovi válku na Ukrajině. Za situace, kdy přímé dodávky z Ruska nadále směřují do Itálie, Rakouska, Maďarska, Slovenska a dokonce na Ukrajinu (!!!) je takové tvrzení zcela absurdní.

Odmítám dodávat námi vyrobenou elektřinu na lipskou burzu, a přenechat většinu profitu z přeprodeje této strategické komodity zahraničním obchodníkům.

Odmítám prostřednictvím emisních povolenek financovat americké a německé penzijní fondy.

Odmítám, aby naši občané měli nejdražší elektřinu na světě.

Odmítám si nechat zavřít pusu zastropováním cen, jež nepřinese nic, kromě masivního zadlužení naší budoucnosti a rapidního nárůstu již tak rekordní inflace.

Odmítám zbytečně utratit 80 miliard za nákup F-35, 74 miliard za marginy na lipské burze, 11 miliard ročně za vakcíny Pfizer či 200 miliard ročně na obnovu Ukrajiny, na níž se české firmy nebudou nijak podílet.

Odmítám zaplatit PR agentuře za zlepšení komunikace státu 24 milionů, když stejný den potkám mladého kluka, jemuž na invalidní vozík, jenž stojí 95.000 stát přispěje pouze 21.000.

Odmítám, aby důchod českých seniorů nestačil na zaplacení záloh za elektřinu a plyn, natožpak na důstojný život.

Odmítám naši servilitu a poníženost vůči Bruselu. A vůči komukoliv jinému.

Odmítám, aby naši politici byli pouhými loutkami v rukou mocných finančních skupin.

Odmítám přihlížet devastaci naší země ze strany této vlády.

Pokud se výše uvedených řádcích spatřuje někdo něco proruského, tak je buď blázen nebo kolaborant.

Chci prosperující, bezpečnou, suverénní a svobodnou Českou republiku. A se svým týmem jsem připraven tuto vizi zrealizovat.

Autor: Jindřich Rajchl



září 19, 2022 17:07
... : Lenka1
Pro ty poněkud méně chápající:

Potřebujeme levnou elektřinu a levný plyn. Všechno ostatní jsou podružnosti. Bez levné elektřiny a plynu budeme zakrátko všichni na vymrzlém pracáku.

A ne, svetr navíc fakt průmysl nezachrání.
září 19, 2022 17:21
... : Jiri Bilina
Ja zase v diskusi odmitam hrat ping pong s odnekud okopirovanymi nesmysly.
Ukrajinci kteri prisli po napadeni hitlerovskou diktaturou o sve domovy budou mrznout kapku vic.
Kdyz jsem napsal ze brani (a sakra uspesne) nejen sebe ale i nas, nepocital jsem do toho i quislingy...
Mikin
září 19, 2022 17:50
... : Lenka1
Hele, ty quislingu, ty podle tebe nesmysly jsou tvrdá a snadno ověřitelná fakta. Že se ti nehodí do krámu, je jasný každýmu, kdo má mozek.

A ještě, když už jsme u těch lidských práv a hájení demokracie a svobody a těch dalších věcí, proč tak permanentně řveš kvůli Ukrajině, tak co takhle zrovna zase poměrně aktuální konflikt Ázerbajdžán versus Arméni? Ti první tam dost nechutně masakrujou ty druhý, včetně dětí a žen civilistů.

Tak co, proč ještě neuvalujeme sankce na Ázerbajdžán, nevítáme s otevřenou náručí Armény a nevisí tu všude arménský vlajky?

Politolog tvého věhlasu by to měl umět logicky a srozumitelně vysvětlit. Právo platí pro všechny, nebo ne?

U Saudů, který už asi 10 let vraždí Jemence, a které jsem před pár týdny uvedla jako první příklad dvojího metru, jsem se od tebe vysvětlení nedočkala. Chápu, je to na tebe asi daleko, a navíc Saudi jsou kámoši USA.


září 19, 2022 19:17
... : Lenka1
A ještě nádavkem bys nám všem mohl vysvětlit, proč ten hrdina Zelenský furt bere ropu a plyn od Rusů. To by přece neměl, ne, když mu tím financuje to vraždění a masakry a tak.

Když teda my podstupujeme oběti a likvidujeme si ekonomiku tím, že nebereme levný plyn přímo od Rusa, ale několikanásobně dražší přes překupníky, tak jak to, že Ukrajina s Putinem dál obchoduje, jako by se nechumelilo?

Není to tak trošku, řekla bych, vychcané a pokrytecké?
září 19, 2022 19:23
... : Josef Kouba
Lenka1
Palec nahoru 100% souhlasím. Autor Jindřich Rajchl vyjmenoval dlouhodobý problém České republiky.
Pokud by na Ukrajinu zaútočili Turci tak to na kudlance "politologa" Mikina bavit nebude, stejně jako je hluchý a slepý k válkám ve světě způsobené USA.
září 19, 2022 22:01
... : Jiri Bilina
Sakra Leni, ty ses nam tady rozjela. Jeste si do toho mohla zaplest lidska prava teplych v Antarktide. smilies/grin.gif
Rec je zde o volbach a ekonomicke krizi, zavinene utokem tebou milovanych nacku na Ukrajinu. Co s tim maji delat Azerbajdzan, Armenie, Jemen, Saudove, nebo jak situaci v tech vzdalenych zemich muze ovlivnit premier Fiala by me teda fakt zajimalo. Pro Ceskou republiku je dulezite, aby Ukrajinci tu rabujici zber zastavili daleko na vychode a aby bylo s prichodem zimy dost plynu a ropy.
A oboji se navzdory vlastizradnym snaham pate kolony docela dobre dari. Hlavne ta charkovska protiofenziva je vyprask, jaky Putler a jeho milci jeste nezazili.
Hele - fakt jsi pri vstupu do ceske armady netusila, ze je Cesko clenem obranneho paktu NATO a ze spojenci nejsou nejaka zlocinna vychodni diktatura, ale zeme jako Spojene staty, Kanada, UK, Francie, Nemecko... ?
Mikin
září 19, 2022 22:37
... : Josef Kouba
Potíž je v tom, že co se děje u nás, je řízeno z ciziny. A to nejméně ze 3 míst. Z USA, z EU, a z globální nadnárodní úrovně. V čem se tihle 3 shodují je to, že si to tu rozhodně nesmíme řídit sami. Ony se tyhle 3 řídící struktury jednak prolínají, a jednak proti sobě vedou válku na našem území.

Takže dostat se někam nahoru je jako dostat se mezi mlýnské kameny. Jednotlivec nic nezmůže. Jen spojení lidé.

Z toho vyplývá, že tahle situace nemá ani omylem jednoduché řešení. Vlastně jen hodně zapeklité řešení. Proto očekávat přímou odpověď na otázku "co s tím?" je hodně naivní.
Když si to tu prakticky od doby husitů nejsme schopni řídit sami. Protože ti co nás řídí mají nejen větší zdroje, ale především mnohem lepší řídící znalosti. I ti blbí rakušané nás tu po staletí řídili. Tomu nemůže konkurovat "řízení" švejkujících pivních ožralů, kteří blekotají v hospodě o politice dokud se jim z alkoholu nezamotá jazyk, a pak se ožralí dopotácí domů a usnou s dobrým pocitem, jak tu politiku v hospodě skvěle vyřešili.
Tomu pak odpovídají výsledky, a srab ve kterém se stovky let nacházíme.

Jako dobrý základ jak z toho ven je video "Jak působit na státní moc":
https://vk.com/video351663392_456239248
Doporučuju shlédnout do konce, a nenechat se vyděsit tím, kolik toho ještě máme před sebou abychom se naučili řídit svůj osud a nebýt kusem hadru ve větru, tlupou podnapilých slouhů a lokajů, kteří neurčují osud svůj i svých dětí.

Zásadním je poznání, že vždy a bez výjimky...KDO TOHO ZNÁ A VÍ MÉNĚ, PRACUJE VE PROSPĚCH TOHO, KDO TOHO ZNÁ A VÍ VÍC.
září 19, 2022 22:54
... : Jiri Bilina
S tim Rajchlem byl chtel byt na Silvestra, to by muselo bejt veselo...
Napred opise zaplavu hovadin z rusackych webu (hlavne ze nezapomnel ma Pfizer, F-35, "ponizenost vuci Bruselu" a "ideologicke ocisteni ruskeho plynu".
A potom pripoji vetu: Pokud se výše uvedených řádcích spatřuje někdo něco proruského, tak je buď blázen nebo kolaborant. .
Putinuv pohunek nasleduje svetleho prikladu sveho Führera, ktery poprel samotnou existenci ukrajinskeho naroda, snazi se hitlerovskymi metodami o jeho genocidu a navic ve sve zvrhlosti ten narod oznacuje za "nacisty".
Nevim jak komu, ale me se z techhle ceskych vlastizradnych kolaborantu chce blit. smilies/undecided.gif
Mikin
září 20, 2022 05:24
... : Josef
Článek je o komunálních volbách. Debata se ovšem opět zvrhla jinam.
Takže bych chtěl připomenout, že tyhle letošní volby je nutný pojmout jako referendum o fialovym pětispolku.
Současně, aby se nerozmělňovaly hlasy, je třeba nevolit marginální místní skupinky.
září 20, 2022 06:53
... : Lenka1
Víš, Bílino, mě totiž hodně baví ti vždycky, když si naběhneš, vymáchat ti rypák ve tvých vlastních debilitách, které tady pořád dokola tapetuješ. A taky mám prču z toho, jak uhýbáš z tématu, když tě zatlačím do kouta.

Prostě mě baví, jak se tady vždycky ztrapníš a žerou tě už jen asi dva nebo tři tvoji oblíbenci. Zrovna včera jsem byla na jednom nejmenovaném webu, kam jsi dřív chodil, padlo tam tvoje jméno a všichni z tebe měli přímo hurónskou srandu.

Tak pokračuj dál ve ztrapňování.

Jo a nežer tolik ty západní dezinformační weby, ju, ono je to s tou protiofenzívou trošičku jinak. smilies/wink.gif
září 20, 2022 08:36
... : mila1
No Lenko, ty se zase ztrapňuješ tady..
Není Ti divné, že už na Tebe nikdo nereaguje? Teda kromě Tvých přikyvovačů, ale i tam už cítím určitý odstup. smilies/cheesy.gif
září 20, 2022 08:38
... : mila1
Josefe: komunální volby. Já teda budu volit marginální místní skupinku, která v našem městě "vládne" už několik volebních období a já jsem s ní spokojená. O politice to v případě komunálních voleb asi zas tak moc nebude.
září 20, 2022 08:49
... : Lenka1
Josef Kouba:
Palec nahoru 100% souhlasím. Autor Jindřich Rajchl vyjmenoval dlouhodobý problém České republiky.
Pokud by na Ukrajinu zaútočili Turci tak to na kudlance "politologa" Mikina bavit nebude, stejně jako je hluchý a slepý k válkám ve světě způsobené USA.


Přesně proto jsem to Bílinovi napsala a jako vždycky dělá blbýho a utíká od tématu. K ropě a plynu, který Zelenáč pořád bere od Ruska, zatímco nám to direktivně zakazuje (viz ty mraky jeho prohlášení k parlamentům všech zemí EU, kde řve a řve po dalších a dalších sankcích), se pro jistotu nevyjádřil vůbec. Ono to tak trošku kazí obrázek jeho idolu cti a morálky,

smilies/grin.gif
září 20, 2022 08:57
... : Lenka1
mila 1:

Čekala, kdo se první ozve. No, když jsi zvedla hozenou rukavici jako první, tak bys svému guru mohla pomoct vysvětlit ten zapeklitý problém, jakže je to s tím mezinárodním právem, jestli teda budeme sankcionovat jen Rusko a ostatní šmejdy, kteří se náhodou kamarádí s USA necháme na pokoji a budeme dělat, že jejich sviňárny nevidíme nebo jak?

Tvůj guru to očividně vysvětlit nedokáže.

A taky, prosímtě, ten plyn a ropu. Kdybys náhodou podle vzoru svého idola dělala, že nevíš, o čem mluvím, tak by mě zajímal tvůj názor, jak to, že ten hrdina a etalon cti a morálky Zelenský pořád bere plyn a ropu od Ruska, a tím mu financuje vraždění svých vlastních lidí. Zatímco my ho brát nesmíme, protože je to fuj a nemorální a ten plyn je krvavý a smrdí.



září 20, 2022 09:25
... : Lenka1
Oprava: Čekala jsem, kdo se první ozve.
září 20, 2022 09:31
... : Josef
Od tebe bych, Mílo, ani nic jinýho, než nesouhlas nečekal. Je samozřejmý, že kdo volil fialovej slepenec, drží se ho i nadále a než by uznal svuj omyl, bude na něm trvat, dokud mu inflace a neuvěřitelná drahota nechá v kapse aspoň pár drobnejch na suchej chleba. Snad teprv, až dojdou i ty drobný, začne váhat, jestli ta jeho vláda je skutečně to nejlepší, co ho mohlo potkat.
září 20, 2022 09:37
... : mila1
Josefe, ale já jsem přece nepsala nic o tom, že budu v komunálních volbách volit pětikoalici nebo ten "slepenec" jak to nazýváš. Volím lidi, kteří se ve vedení města osvědčili.
No a co se té drahoty týče. Myslíš, že kdyby byl u kormidla Babiš, měli bychom se lépe? Kde bychom na to vzali? Vždyť on rozházel co se dalo v době prosperity a zadlužil nás a naše potomky na hodně let dopředu. To chceš další dluhy? Opravdu by mne to zajímalo.
září 20, 2022 09:47
... : Lenka1
Josef:

Osobně mám za to, že než by uznala svůj omyl, tak radši zmrzne a umře hlady. A bude to svádět na Putina.

Mimochodem - u nás už topíme. Naše teplárna má naštěstí ve vedení lidi s mozkem, takže jedem z velký části na uhlí. Topím si, jak jsem zvyklá a je mi příjemné a je mi úplně jedno, jestli budou nebo nebudou mrznout na UA. Což asi nejspíš budou. Blbý, no. Ale to je jejich problém. Měli 30 let na to, aby se po rozpadu SSSR postavili na vlastní nohy, a to jim ještě RF zaplatila část dluhu, který na ně připadal, takže začínali s čistým štítem. Že si z jedné nejúrodnějších evropských zemí za tu dobu udělali Somálsko, je jejich problém. Že si mysleli, že kámošením s USA a rejpáním do Ruska něco získají, je rovněž jejich problém. Jak se do lesa volá............


září 20, 2022 09:49
... : Josef
Jenomže, Mílo. Dokud je v Česku referendum zakázaný, nezbejvá, než využít jakoukoliv jinou možnost, i když ne úplně nejvhodnější. A to je právě teď. Samozřejmě je přece jasný, že ve tvym případě, kdy seš z vlády nadšená, ten muj apel postrádá smysl.
A ano, myslim, že kdyby byl u kormidla Babiš, měli bychom se lépe. Jinak bych ho nevolil. V době prosperity se dvakrát dostal s rozpočtem do plusu. Při coroně to pak už nešlo. Na muj vkus byly za corony jeho podpůrný a sociální kroky až příliš velký, ale furt lepší, než postupně nechat krachovat uplně všecko, co lidem dává práci.
Sem si dneska přečet, že vzniká funklnovej Českej úřad - Úřad pro rekonstrukci Ukrajiny. To teda sorry jako.
září 20, 2022 10:05
... : Lenka1
Josef:

Ten úřad je jen další tunel na prachy. Jak o tom výše psal Rajchl - nás to bude stát asi 200 miliard. K tomu si připočti stíhačky, které podle TTD nejsou stíhačkami za dalších x desítek miliard, přestože Gripeny, které naopak jsou stíhačkami podle definice, bychom po vypršení pronájmu v r. 2027 měli dál zdarma a nový za pakatel.
Plus samozřejmě rekonstrukce letišť, odhlučnění, servisy, přeškolení pilotů, atd. To jsou další náklady.

Plus zastropování cen elektřiny a plynu, které nás jen příští rok bude stát minimálně dalších 130 miliard.

Zatímco prodej pouze našich přebytků elektřiny na lipskou burzu a uzavření dlouhodobého kontraktu s Ruskem na plyn by nás stál cca 80 hal. /kWh elektřiny a cca 5 Kč za kubík plynu.

A mila 1 ti napíše tohle:

To chceš další dluhy? Opravdu by mne to zajímalo.


A vůbec si nepřipadá hloupě.

září 20, 2022 10:32
... : Josef
Jo Lenko. S úřadem je to jasný a furt to samý: Více koryt pro více čuníků.
"Dejte mi plat, auto, dva počítače, řádnej reprefond. A práci, tu už si nějakou vymyslim."
O vyhazování prachů po stamiliardách už se mi ani nechce psát. Vláda servilně plní příkazy.
září 20, 2022 11:11
... : mila1
V době prosperity se dvakrát dostal s rozpočtem do plusu.

To je přece povinnost, mít v době prosperity rozpočet v plusu. To není zásluha Babiše.. ach jo.. pořád dokola
září 20, 2022 12:42
... : Josef
Když je to povinnost, proč ji teda neplnily předešlý vlády, složený z tvejch milců? A proč u nich ti to nevadilo?
září 20, 2022 14:53
... : Petr Sysala
Jen takova technická poznamka. Ty "skoro plné" zásobníky plynu jsou ve skutečnosti vyrovnavaci plynojemy, něco jako vodojemy (ty koule na kuří noze u měst a vesnic.
Takže se holedbat tim, že jsme v suchu a teple neni tak úplně fpoho..
září 20, 2022 16:15
... : Jiri Bilina
Lenka: a je mi úplně jedno, jestli budou nebo nebudou mrznout na UA. Což asi nejspíš budou. Blbý, no. Ale to je jejich problém. Měli 30 let na to, aby se po rozpadu SSSR postavili na vlastní nohy, a to jim ještě RF zaplatila část dluhu, který na ně připadal, takže začínali s čistým štítem. Že si z jedné nejúrodnějších evropských zemí za tu dobu udělali Somálsko, je jejich problém.
-----------------------
Jo tak. Takze kdyz nekdo mrzne, protoze proti jeho zemi vedou Rusaci od roku 2014 valku a rozbombardovali mu barak i cele mesto, tak je to jeho chyba.
Ukrajina udelala dve chyby. Ze uverila Rusku a odevzdala mu jaderne zbrane. A ze vcas nevstoupila do NATO.
To by se ted nemuseli Ukrajinci branit (docela uspesne) fasistickemu nepriteli a meli by teplo jako je u Lenky v baraku. smilies/wink.gif
Mikin
září 20, 2022 16:21
... : Josef
O to se musim podělit. Nelze jinak.
Zrovna jsem si na Novinkách přečetl radu spoluzakladatelky platformy Energie bez exekucí Gabriely Vondrušový k šetření energií. Tohle by mě fakt nenapadlo a přitom je to tak jednoduchý:

"Nevařte tak horké jídlo."

Uznejte, že jde o radu přímo genitální, snad i překonávající dva svetry neméně inteligentní předsedkyně Sněmovny.
září 20, 2022 16:43
... : Josef
opr: geniální
září 20, 2022 16:44
... : Josef
Lenko: Fakt se ti divim, že tě provokování bezmozkovýho prosťáčka ještě baví. Jednou, dvakrát, aby byla sranda, tomu rozumim, a seš v tom dobrá. Rád se zachechtám, ale furt dokola, to už je nuda.
Tvuj legendární nezapomenutelnej a nepřekonatelnej výrok "kvičelo jak podsvinče", mě ovšem potěší kdykoliv si na něj vzpomenu.
září 20, 2022 16:53
... : Jiri Bilina
Josef
Článek je o komunálních volbách. Debata se ovšem opět zvrhla jinam.
Takže bych chtěl připomenout, že tyhle letošní volby je nutný pojmout jako referendum o fialovym pětispolku.

----------------------------------------
Jo, takze clanek je o komunalnich volbach, ale ty jsou vlastne referendem... smilies/shocked.gif
Proto v situaci, kdy opozice zada demisi vlady, kterou vini za energetickou krizi rozpoutanou rusackou agresi proti Ukrajine je nejake to odboceni od diskuse logicke.
Tedy do chvile, nez zacne jakasi viditelne rozrusena osoba kricet cosi o Jemenu, Saudech, Azerbajdzanu a Armenii.
Ja vim, potupna porazka obrovite a neporazitelne sovetske ruske armady Lence asi na nalade nepridala. Ale kdyby to slo alespon na chvili bez tech vecnych oplzlosti.
Komunisticke doby majora Terazkyho, ktery chvalil jakehosi lampasaka slovy : "je to dobry dôstojnik, reve ako byk" v moderni armade NATO nastesti skoncily.
Nastesti pro armadu demokraticke zeme, nanestesti pro Lenku. smilies/wink.gif
Mikin
září 20, 2022 17:01
... : Petr Sysala
Jirko komunalni volby v Česku se tě netýkají, tak bys to měl respektovat a držet ústa.

Meleš o ničem a ani o tom nemáš ani potuchy.
září 20, 2022 17:25
... : Lenka1
Tak co, Bílino, už jsi vymyslel, jak ospravedlnit ten tvůj dvojí metr, abys nevypadal jako ještě větší (autocenzura) než už jsi?

Až to budeš mít, dej vědět. smilies/wink.gif
září 20, 2022 17:49
... : Lenka1
Josef:
Lenko: Fakt se ti divim, že tě provokování bezmozkovýho prosťáčka ještě baví. Jednou, dvakrát, aby byla sranda, tomu rozumim, a seš v tom dobrá. Rád se zachechtám, ale furt dokola, to už je nuda.


Když on si někdy tak perfektně naběhne, že nejde odolat.
září 20, 2022 17:50
... : Lenka1
P. Sysala

Jirko komunalni volby v Česku se tě netýkají, tak bys to měl respektovat a držet ústa.


To asi neklapne, on zásadně žvaní o něčem, čemu absolutně nerozumí. No a podle toho to taky vypadá.
září 20, 2022 17:52
... : Jiri Bilina
Trefne to zde Petre vyjadril Josef, kdyz napsal ze jde vlastne o referendum. A me coby ceskeho obcana zijiciho v zahranici zajima, kdyz se jacisi rusti pohunkove snazi odstranit demokraticky zvolenou vladu.
Rady a rozkazy si strc za klobouk. Ja tva moudra o Kanade kterou dokazes najit na globusu az na treti pokus posloucham trpelive a s usmevem. smilies/smiley.gif
Mikin
září 20, 2022 17:54
... : Lenka1
P. Sysala:
Jen takova technická poznamka. Ty "skoro plné" zásobníky plynu jsou ve skutečnosti vyrovnavaci plynojemy, něco jako vodojemy (ty koule na kuří noze u měst a vesnic.
Takže se holedbat tim, že jsme v suchu a teple neni tak úplně fpoho..


Nejsem technik, v tomhle se neorientuju, nicméně jsem zaznamenala tvrzení, že aby ten plyn mohl být natlakován ze zásobníků do potrubí a přiveden k odběrateli, tak ho vlastně musí vytlačit nový plyn, který tam doteče. Bez toho to prý nelze. A jestliže nový plyn neteče, protože debilní sankce, tak celá ta plánovaná akce jaksi skončí fiaskem.

Co je na tom pravdy, víš o tom něco?
září 20, 2022 17:56
... : mila1
Josef: musela jsem si vzít na pomoc net, v hlavě to nenosím. Cituju z cnn.iprima:
Naopak rozpočtového přebytku se Česká republika dočkala za uplynulých 27 let jen pětkrát, v letech 1993 až 1995, 2016 a 2018. Za třemi z pěti plusových výsledků stál Ivan Kočárník, dlouholetý ministr financí ve vládách Václava Klause.

Nejvíce vášní pak způsobil přebytek z roku 2016. Dodnes se vedou spory o tom, do jaké míry se na něm podepsala schopnost Andreje Babiše spravovat pokladnu státu jako „firmu“, přesuny zbytných výdajů na další rok, nebo dotékání peněz z Evropské unie. „Tenkrát došlo k tomu, že stát šetřil na investičních výdajích, ačkoli mohl využít negativních úrokových sazeb, za něž si mohl půjčovat a naopak investice zvýšit,“ popsal Štěpán Křeček.

A co se týče mých "milců". Nikdy jsem nevolila ODS jako samotnou stranu. Vždy spíš TOP09 nebo KDU ČSL. Fiala jako premiér mne mile překvapil, připadal mi nevýrazný, ale zatím až na nešťastný výrok o účastnících protestního shromáždění na Václaváku, mu nemůžu nic vytknout. Můj nejoblíbenější politik byl a pořád je Kalousek, ale to je tady taky známo.. smilies/smiley.gif
září 20, 2022 18:01
... : Jiri Bilina
Nikoliv, Petre Sysalo. Ty zasobniky plynu, ve kterych ma ted Ceska republika dostatek plynu na vice jak 3 mesice nejsou zadne "koule na kuri noze u vesnic". Do tech by se opravdu moc plynu nevlezlo a navic - jde vetsinou o vodojemy. Ta kuri noha je tam kvuli stalemu tlaku.
Zasobniky plynu o kterych je rec jsou obrovske podzemni prostory, ktere zbyly po tezbe plynu nebo ropy. V nekterych pripadech se pouzivaji opustene solne doly. Vygoogluj si to.
Nejak casto pises hochu o vecech, o kterych nemas nejmensi paru. smilies/wink.gif
Mikin
září 20, 2022 18:10
... : Petr Sysala
Jirko, čemu nerozumíš na slovním spojeni "něco, jako vodojemy..."
To je přiklad funkčnosti, ne přiklad uložení toho plynu. Já si uvědomuji, že to asi vysvětluji naprosto zbytečně, ale mám s tvoji diagnózuo dlouholeté zkušenosti, proto jsem bezmezně trpělivý.
Když něčemu nerozumíš, zeptej se. Neni to ostuda :-)
září 20, 2022 18:32
... : Jiri Bilina
Obavam se Lenko, ze jde o dalsi z hoaxu a hloupych dezinformaci.
Plyn je v tech podzemnich kavernach skladovan pod tlakem a muze byt proto podle potreby kdykoliv pouzit. Cast tech zasob je tzv. Base Gas, coz je jakasi strategicka zasoba, ktera je tam potrebna pro zachovani nezbytneho tlaku a se kterou se v komercnim pouziti nepocita. Ovsem v pripade nouze se pochopitelne da pouzit i Base Gas.
To co tam zbude po uplne ztrate tlaku je jen nepatrne mnozstvi, ktere nema zadnou hodnotu. Jako kdyz ti dojde plyn v zapalovaci nebo v propanovem tanku. Vevnitr zbude jen trocha smradu.
Tak jako ve zdrojich, ze kterych tak rada cerpas. smilies/wink.gif
Mikin
září 20, 2022 18:45
... : Petr Sysala
Zkuste si vygooglit něco o jednom z největších plynových zásobníků v Evropě - Rožná.

Jen jedna věta z článku:
V Rožné se bude stavět zásobník kavernového typu, tedy vyražený v podzemí. Má pomoci zlepšit bezpečnost a stabilitu sítě.

Je to článek z roku 2010. Jasně definuje funkci toho úložiště - vyrovnavani kolisavé spotřeby. Hlavně náběhy plynových elektraren (jediné schopné vykryvat špičky). Takže je to asi tak, jako že máme plnou horni nadrž na Dlouhých Stráních, ale na celou zimu to vydrží? Co myslite?

září 20, 2022 18:47
... : Lenka1
Za prvé, Bílino - neptala jsem se tebe.

A za druhé - pořád jsi nedokázal sesmolit žádné přijatelné vysvětlení tvého do nebe volajícího pokrytectví.

A za třetí - k tvým diagnózám přidávám dyslexii. Očividně máš problém se čtením.

"Něco jako vodojemy" nejsou "vodojemy", ty tukane.


září 20, 2022 19:57
... : Lenka1
Petr Sysala:

Takže to bude v nejlepším případě tak, že někde ten plyn mít budou a někde ne. Rozhodně se nedá mluvit o rovnoměrné dlouhodobé distribuci. Chápu to správně?
září 20, 2022 19:59
... : Petr Sysala
copy & paste:
...
Česko by tedy spoléhalo na osm plynových zásobníků v případě, že by Rusko zavřelo kohouty. Společnost Amper Meteo, která v tuzemsku dlouhodobě sleduje spotřebu energií, ale význam úložišť mírní.

Analytici společnosti sestavili čtyři scénáře, které ukazují, na jak dlouho by zásobníky vystačily, pokud by je Česku začalo čerpat na začátku topné sezony, tedy 1. října. A to při jejich aktuální naplněnosti nebo při maximálním dosažení kapacity. Výsledky ukázaly, že zásobníky nejsou uzpůsobené na to, aby zajistily veškerou tuzemskou spotřebu. Umí pouze "dorovnávat" zvýšenou zimní spotřebu za předpokladu, že běžné dodávky stále fungují.

První scénář počítá s nadprůměrně teplým počasí, jaké bylo loňský rok, druhý se stejně nadprůměrně teplým počasím a s tím, že se ale úspory energií zvýší o patnáct procent. Další dvě varianty pracují s průměrným počasím a nakonec s podprůměrnými teplotami.

Data ukázala, že při aktuálním stavu zásobníků a při "chladných" scénářích by došlo k vyčerpání zásobníků již v polovině prosince. I když bude teplejší počasí a úspory energií vzrostou o čtvrtinu, zásoby stejně vydrží jen do začátku ledna. Při maximálním naplnění zásobníků nevystačí déle než do začátku února.
...

září 20, 2022 20:08
... : Jiri Bilina
Takze znovu: koule za vesnici nejsou zadne zasobarny. Voda se do nich musi kazdou chvili docerpavat ze studen. Podzemni zasobniky plynu jsou neco jineho - jde opravdu o zasobniky. Firma RWE jich ma po republice 6. 4 z nich jsou v byvalych nalezistich plynu nebo ropy a vystacily by zhruba na 3 mesice. Protoze je ale zaroven mozno cerpat 1/3 spotreby z nove otevreneho LNG terminalu v Holandsku, (zarizeno Fialovou vladou) melo by to stacit.
To ze z nich musi byt "plyn vytlacen novym plynem" je nehorazna pitomost, na kterou muze naletet jen nadsena ctenarka rusackych webu.
No a co se Lenko tyce toho udajneho pokrytectvi - Jemen, Saudska Arabie, Azerbajdzan ani Armenie za soucasnou energetickou krizi nemohou, ani nepredstavuji zadnou hrozbu pro Evropu.
Tam je vina jednoznacne na Rusku a jak uz to tak byva - castecne i na domacich vlastizradcich.
Mikin
září 20, 2022 20:35
... : Lenka1
Bílina:

Jemen, Saudska Arabie, Azerbajdzan ani Armenie za soucasnou energetickou krizi nemohou, ani nepredstavuji zadnou hrozbu pro Evropu.


Další trapnej pokus o úhybný manévr. Na tohle jsem se neptala.

Necháme toho, lidi s mozkem už dávno vědí, co si o tobě mají myslet, a ti druzí mě nezajímají.
září 20, 2022 21:16
... : Lenka1
P. Sysala:

Takže jsme ekonomicky v prdeli. Firmy tohle neustojí.
září 20, 2022 21:18
... : Jiri Bilina
To nic Leni.
Hlavne ze jsme vyresili ten hoax o vytlacovani stlaceneho plynu jinym plynem, uspechy ruskych geroju v Charkovske oblasti a duvody toho nestastneho vyhazovu z armady. smilies/wink.gif
Mikin
září 20, 2022 22:41
... : Míša šíša
No Lenko, ty se zase ztrapňuješ tady..
Není Ti divné, že už na Tebe nikdo nereaguje? Teda kromě Tvých přikyvovačů, ale i tam už cítím určitý odstup. smilies/cheesy.gif


Koho tím myslíš?
září 20, 2022 23:29
... : Míša šíša
Lenko: Fakt se ti divim, že tě provokování bezmozkovýho prosťáčka ještě baví. Jednou, dvakrát, aby byla sranda, tomu rozumim, a seš v tom dobrá. Rád se zachechtám, ale furt dokola, to už je nuda.


Ja se teda bavím pořád. Protože to se jen tak nevidí. smilies/grin.gif
září 20, 2022 23:32
... : kim
Lenko všechno co jsi napsala bych podepsala. Jsem ráda, že jsou tady lidé kteří nazývají věci pravými jmény.
Dokonce i v Americe už veřejně lidé prohlašuji" Budeme s Ruskem bojovat do posledního Ukrajince"
září 21, 2022 01:27
... : Jiri Bilina
To bude Kim nejaky omyl. Do Spojenych statu to mam kousek, Americanu znam spoustu, ale i ten nejhloupejsi z nich vi, ze valku zacalo a na Ukrajine pacha nelidske zlociny vyhradne fasisticke Rusko.
V Kremlu se prave neco deje. Rusky diktator Putin (zrejme v pohnuti mysli nad potupnym vypraskem v Charkovske oblasti) oznamil jakysi "zasadni projev", ktery vsak k vseobecnemu udivu odlozil.
Spekuluje se o stannem pravu, drastickych trestech pro vojaky, kteri se nechteji zucastnit vrazdeni na Ukrajine a jeste odpornejsim zasahum proti civilnimu obyvatelstvu. smilies/undecided.gif
Mikin
září 21, 2022 04:09
... : Jiri Bilina
Tak zpet ke komunalnim volbam. Volice na Pardubicku zaujala kandidatka za SPD, znama to ceska vlastenka, pani Svetlana Ekaterina Tomastik.
Z jejich vyroku na socialnich sitich vyjimam:
Slava Putinovi, slava me zemi a zbytku po zasluze masove hroby.
Vase zemicka co nema ani populaci Moskvy bude brzo vymazana. Za ty debilni kecy bude brzy v ČR to same, co na Ukrajine. Jiz se to v Moskve resilo. Tentokrat vas vyresime paradne.

září 21, 2022 05:36
... : Josef Kouba
https://youtu.be/FiiIlOkL7TE 11 min.
https://youtu.be/QeLu_yyz3tc Celý záznam z roku 2015

George Friedman suverénně s úšklebkem říká: "Hlavním zájmem v 1 tak v 2 Světové válce i Studené válce, byly vztahy mezi Ruskem a Německem. Spolu je to jediná moc která nás může ohrozit".

Tak USA dělají vše možné aby tyto státy nezačaly naplno ekonomicky spolupracovat.
Byl by to neporazitelný ekonomický gigant. Němci mají mozek a Rusové zdroje. Takže vše co se děje rozjel kdo??
Přiznávají i to, že musí Rusa vyhecovat k akci na Ukrajině. Povedlo se. Co následuje znáte. Nord stream 2 zavřený, 1 také, plyn není a SANKCE na Rusko.
Zavírání továren v Německu i jinde, to je jen začátek. EU bude za 1-2 roky ekonomicky na dně a v USA parta globalistů bude otevírat šampaňské.
Tak to přátelé bohužel je. V EU velení jsou zrádci a jdou na ruku USA. Česká vláda je jen poslušný poskok.
září 21, 2022 06:53
... : Jiri Bilina
Mala drobnost, Koubo. Nemecko je uz hezkych par let stabilne demokraticka zeme. Spojence si vybira mezi sobe podobnymi a na diktatorske, agresivni a zaostale Rusko ti zvysoka... vis co... smilies/wink.gif
Mikin
září 21, 2022 07:29
... : mila1
Putin vyhlásil částečnou mobilizaci.. něco se děje, asi se nedaří věci podle plánu..
září 21, 2022 08:17
... : Josef
Taky jsem si, Mílo, všiml. Ale na rozdíl od tebe mě to nijak netěší, naopak, začínám se skutečně bát.
září 21, 2022 08:30
... : mila1
Josef: a z čeho usuzuješ, že mne to těší? Taky se bojím.
Když je někdo zahnaný do kouta, tak je nejvíc nebezpečný..
září 21, 2022 09:24
... : Josef
Tvou poznámku "asi se věci nedaří podle plánu" jsem považoval za škodolibej úsměšek. Tak proto.
září 21, 2022 09:37
... : Lenka1
Já bych zatím ještě zůstala v klidu. První a navíc částečná mobilizace bývalých veteránů, nic moc neznamená. Zatímco na UA vyhlásili, podle toho, co registruju, už asi 4., včetně všech žen od 18-60 let.

1000 km dlouhá kontaktní linie potřebuje posílit.

Až Rusku dojde trpělivost, tak UA vypnou proud, pár Kalibrů nikoliv na rozvodny, ale přímo na turbíny a bude vymalováno.

Dokud tam oficiálně nenakráčí NATO, tak se to bude pořád odehrávat mimo nás.

Jediný případný průšvih vidím v tom, že by nás Rusko dalo na seznam zemí podporujících terorismus (že, Černochová, která chválí likvidaci novinářů bombami pod autem a že, Fiala, kterej je takovej idiot, že propálil, že jsme zbraně na UA začali dodávat ještě předtím než tam Rusko vlítlo).

Protože jako takoví se pak nedostaneme už ani k molekule ruského plynu, i kdyby byl vypranej přes deset překupníků.

NO a jestli toho Američani nenechají a budou to dál hrotit, no tak pak budeme mít úplně jiný starosti než ekonomiku. Ale pořád zůstávám mírným optimistou a doufám, že tak daleko to nedojde.

září 21, 2022 10:02
... : Lenka1
Tahle "vláda" totálních kriplů se bude brzy poroučet a pevně věřím, že pak věci naberou zásadní obrat k lepšímu.
září 21, 2022 10:03
... : Josef Kouba
Přátelé, mám vážné obavy. Rusové se nasr..., to že Ukrajina nemá žádnou šanci řeklo dost armádních expertů. Nemám důvod jim nevěřit. V poměru 3 na jendoho??? Za celou dobu válčení přesto že mají Rusové rakety, jež se na 300 km spletou o pár metrů.. Zelenský stále žije. Mosty a železnice jsou OK, po nich se vozí s Polska tuny vražedných zbraní? To je na hlavu a Rusové pořád dodávají plyn.!! Na vojně jsem byl jen ženista potápěč, ale stímto bych si poradil. Stačí kopírovat USA ti rozmlátily tyto důležité strategické jako první.


září 21, 2022 10:10
... : Josef
Já teda, Lenko, nijak klidnej nejsem. Jestliže si NATO stanovil za cíl zlikvidovat Rusko, tak to teprve začíná.
září 21, 2022 11:01
... : mila1
Josef: takže tuhle válku začalo NATO... podle Tvého komentáře.. tak asi žijeme každý na jiné zeměkouli..
Tady je jediná šance, že v Rusku se vzbouří proti Putinovi jeho vlastní lidi.. Ale jelikož ti normální už z Ruska utekli nebo momentálně utíkají (jsou vyprodané letenky z Ruska ven), tak to je jen zbožné přání.
Jakýkoliv zásah ze strany NATO vůči Rusku bude vítanou záminkou odpálit atomovku směrem západ..
září 21, 2022 12:04
... : Josef
Na polokouli žijeme shodný, Mílo. Jenže já jsem na ní nezačal žít teprv letos 24. února.
září 21, 2022 12:31
... : mila1
Josef: já jsem nemluvila o 24.2....
Už v roce 2014 to začalo.
září 21, 2022 12:45
... : Josef
I tam to ovšem mělo svý jasný příčiny, včetně 5ti miliard dolarů na Majdan. Ale proč byly ty dolary? Takže začátku se můžeme dobírat až třeba k Jaltě 1945. A samý co by bylo, kdyby. V každym případě je ovšem nezpochybnitelný, že "Západ s USA" porušili v průběhu let uplně všechny dohody, a nakonec i ty Minský z r. 2015.
Hele. Mě fakt nebaví se tady rozepisovat o věcech známejch, který ty stejně číst nebudeš, a i když budeš, tak je vytěsníš, coby nehodící se do tvýho vnímání světa. Takže se jen odvolám na to, co už jsem taky několikrát psal:
Nemůžu soudit JEN následky, když odmítám vzít v úvahu příčiny.
září 21, 2022 13:22
... : andrea
myslím, že se začíná bát hodně lidí.
Zatím to je asi jako kdyby se v desetipatrovém paneláku dejme tomu ve třetím patře hádali dva sousedi naproti sobě. Napřed si dělají naschvály, pak přidávají, a ted už to začíná být zlé.
Jeden má rozmlácený sklep, druhý skoro zničené dveře, oba balkóny jsou vyrabované, okna v ložnicích už jsou zalepená lepenkou... A právě jeden začal vyhrožovat druhému, že ho vypálí...
Jenže - když založí oheň, to už bude ohrožení nejen těch dvou, ale i sousedů mezi nimi, pod nimi, nad nimi - a vlastně i celého paneláku...

Přesně jen tohle by stačilo setsakra poničit život - natož "válka za rohem".
září 21, 2022 14:04
... : Jiri Bilina
Zaujalo me prohlaseni Milose Zemana, ktery rekl ze ruska mobilizace je dusledek ukrajinskych vojenskych uspechu a ze je potreba poslat dalsi pomoc.
Tenhle pan v minulosti casto kopal za Rusy, ale zrejme nechce jit do duchodu s cejchem vlastizradce a pomocnika agresivniho fasistickeho rezimu.
Mikin
září 21, 2022 14:20
... : Jiri Bilina
Ja to vidim Andreo spis tak, ze v tom panelaku jeden ze sousedu uz roky vsechny obtezuje, na potkani fackuje, leze jim do bytu a okrada.
Ted se ale uplne zblaznil, nejblizsimu sousedovi rozsekal dvere sekerou, demoluje mu byt, vyvrazduje rodinu a rve, ze ma bombu kterou muze vyhodit do luftu cely panelak.
Nekteri sousede se snazi napadene rodine pomoci a posilaji jidlo i zbrane na obranu.
Zatimco jini oznacuji celou vec jen za sousedskou hadku do ktere jim nic neni, sedi doma se zacpanyma usima a doufaji ze ten silenec nevtrhne i k nim... smilies/undecided.gif
Mikin
září 21, 2022 14:30
... : Krakonoš
Josef: já jsem nemluvila o 24.2....
Už v roce 2014 to začalo.

TOHLE začalo už před sto lety a nikdy to neskončilo. Paranoidní nenávist rusáků vůči všemu západnímu, sny o vývozu jejich stupidního bolševismu až k břehům Atlantiku, naprosto stejná rétorika o "denacifikaci" a "osvobození" při dělení a obsazování Polska spolu s jejich kamarádem Hitlerem, atd atd. Nevím, na jaký polokouli žije Josef a zdejší proruská parta, ale problém je spiš absence jejich vzdělaní, který začalo socialistickou (to jest sovětským svazem nadiktovanou) učebnicí dějepisu a skončilo četbou opět rusákem financovanýma a propagandou vyfutrovanýma webíkama. Naprostá ztráta času takovejm lidem cokoli povídat, Mílo.
září 21, 2022 14:38
... : Jiri Bilina
Ne Josefe, penize na pomoc hospodarstvi a rozvoj demokratickych instituci nebyly "na Majdan", zapad zadne dohody neporusil, Ukrajina je suverenni zeme ktera neni povina zit pod rusackou diktaturou a Rusaky (s jejich nejvetsim arzenalem jadernych zbrani) nikdo neohrozuje.
Jednoznacnym agresorem je zde Ruska federace a z toho se Putler a jeho pomocnicci nevylzou.
Mikin
září 21, 2022 14:40
... : Josef
Hej, Krkonoši. Když seš tak chytrej, jak rádio plus. Nechceš taky pojednat o daleko dýl než staletym německym snu o Velký Říši? O snu, kterej nikdy nebyl zabitej, jen po prohranejch válkách vždycky trochu upozaděnej, ovšem stále živej? Nechceš pojednat o dnešnim fialovym vlezdoprdelství Velkýmu Německu, skrz tlustý až do tenkýho střeva? A vůbec! Nejsi ty ani tak moc chytrej, jen trochu blbej?
září 21, 2022 14:52
... : Lenka1
Josef:

Už zrzavej humanitární bombarďák se Frickům omlouval a ta aktuální fialová onuce svého času držívala aktovčičku vyžranýmu praseti Posseltovi. Tak co od nich chceš? Jak to tak čtu, tak některým je v tom americkým a německým zadku tuze dobře a o opravdovou suverenitu a normální obchodní spolupráci za důstojných podmínek nestojí.

A tohle:
Mě fakt nebaví se tady rozepisovat o věcech známejch, který ty stejně číst nebudeš, a i když budeš, tak je vytěsníš, coby nehodící se do tvýho vnímání světa. Takže se jen odvolám na to, co už jsem taky několikrát psal:
Nemůžu soudit JEN následky, když odmítám vzít v úvahu příčiny.


Vzhledem k tomu, že to donutilo vylézt z díry i náfuku z hor, aby zase nablil na Rusko, soudím, že to byl zásah přímo na komoru.
září 21, 2022 15:30
... : mila1
Krakonoši, zdravím.
Já jsem už pochopila, že s pár lidmi tady se opravdu nemá cenu bavit a vyvracet jim jejich proruské názory. Asi nám sem nasadili i trolla, či spíš trollku, která se láskou k SSSR a bývalým pořádkům opravdu netají, ale co už naděláš.. Ale reagovat na něco tak hloupého se už opravdu nedá.

Občas je mi líto, kam až Kudlanka klesla, to snad i Novinky takovou proruskou propagandu nemají. Ale pořád sem chodí pár lidí, se kterými stojí za to si popovídat. smilies/smiley.gif
září 21, 2022 15:51
... : Jiri Bilina
To jsi napsal Krakonosi presne. Existuji mezi nami tvorove, kteri po celozivotnim vymyvani mozku komunistickou propagandou dostali moznost nasat cerstvy vzduch, ale protoze mysleni boli, zvolili radeji stary dobry smradek a teplicko. A je jim uplne jedno jestli ho najdou na rusackych webech, u fasounu z SPD nebo flasteneckych "Slovanu", opevujicich genocidu Ukrajincu.
V zoufalstvi na tebe vytahnou uz 78 let mirumilovne a demokraticke Nemecko, zatimco jimi milovany Rusak zabira cizi zeme, vrazdi, muci, krade, znasilnuje a vyhrozuje celemu svetu jadernym holocaustem.
Mikin
září 21, 2022 15:51
... : Jiri Bilina
A že se nam Milo ta trollka pekne rozbesnila. Staci si precist jeji prvni vetu. smilies/wink.gif
Kdyby nam aspon tihle zastanci zlocinne agrese objasnili rusacky utek z Charkovske oblasti, nebo zda uz je po vyhlaseni mobilizace v Rusku porad jeste trestne pouzivat slovo "valka".
Neco se o tom na jejich dezinformacnich webicich sakra psat musi. smilies/shocked.gif
Mikin
září 21, 2022 16:13
... : Josef
No, neřek bych, Mílo, že´s pochopila. Zatím opakuješ "moudra" nejprofláknutějších fanatiků z televize a z rádia, kterejm ses rozhodla věřit. Což by mi tak nevadilo, kdybys při tom adresně neurážela za jiný názory, s kterejma nedokážeš, nebo spíš odmítáš, polemizovat. Jedeš přesně v kolejích:
"MY JSME PRAVDA a kdo zapochybuje, hledá nesrovnalosti, hledá i jiný důvody, je nepřítel."
Uznávám, že je to daleko jednodušší, než si něco přečíst a taky se zamyslet, s tim, že co když třeba všechno není tak, jak je nařízeno si myslet. Tvoje PRAVDA je opřená o postuláty a tim je to daný. O postulátech je zakázáno pochybovat. Já to mám trochu těžší, protože jsem od mládí neuznával autority, pokud mě nepřesvědčily, a toho už se na starý kolena nezbavim. Tak to jen pro tebe na moji omluvu. Ten, co blábolí pod tebou, mi nestojí ani za ťuknutí do klávesy.
září 21, 2022 16:34
... : Jiri Bilina
Ze zrovna ty mluvis o urazkach a postulatech, Josefe.
A samochvala smrdi. Posouzeni toho, zda jsi se behem vetsiny zivota v komunistickem rezimu stal ci nestal obeti jejich propagandy (neba treba homofobem) nech na radeji na jinych. smilies/wink.gif
Mikin
září 21, 2022 17:15
... : mila1
Josef: ano, čtu články na netu a dělám si z nich svůj názor. Televizi nesleduju.. teda kromě sportu. Nedělám si iluze, že současné situaci ve světě plně rozumím, to asi nikdo. S Tebou v mnohém nesouhlasím, ale oceňuju snahu o dialog. A nemáš pravdu v tom, že se opírám o postuláty a tudíž o své pravdě nepochybuju. Pochybuju. Je to lidské. Ale odmítám akceptovat ty nesmyslné a nenávistné bláboly, co tady šíří paní jediná neomylná.
září 21, 2022 17:47
... : Jiri Bilina
Abych pravdu rekl, je me lito i tech mobilizovanych ruskych brancu.
Dovedu si predstavit jak by bylo me, kdybych dostal par roku po vojne povolavaci rozkaz s tim, ze mam jit vrazdit Polaky kvuli tomu, ze zalozili Solidarnosc a chteji se trhnout z komunistickeho bloku.
Z ceskych obcanu kteri schvaluji Putinovu agresi a zverstva je me na zvraceni. smilies/undecided.gif
Mikin
září 21, 2022 17:51
... : Krakonoš
Mílo, Mikine, zdravím vás též! smilies/smiley.gif
září 21, 2022 19:00
... : Lenka1
mila 1:
Ale odmítám akceptovat ty nesmyslné a nenávistné bláboly, co tady šíří paní jediná neomylná.


Buďto buď konkrétní, uveď, jaké nesmyslné bláboly tady píšu a vyvrať je argumenty.

Nebo jsi přesně to, co napsal Josef:

kdybys při tom adresně neurážela za jiný názory, s kterejma nedokážeš, nebo spíš odmítáš, polemizovat.


Zatím jsem od tebe nedozvěděla tvůj názor mimo jiné na to, že Zelenský pořád odebírá plyn a ropu od Ruska, navíc za dlouhodobé levné ceny a tím tedy financuje vraždění svých vlastních lidí.

Pokud nejsi schopná toto vysvětlit a zároveň obhájit svůj postoj, že Rusko je fuj, zatímco UA má nad hlavou svatozář, tak jsi prostě jen prachobyčejný pokrytec, naprosto stejný jako ostatní z tvého tábora. No, tvoje věc.

Na mě působíš jako někdo, kdo se v současné situaci naprosto neorientuje, ví o tom kulový, a tak jen prezentuje oficiální propagandu, protože je to jednodušší než zapojit mozek. A taky pohodlné a bezpečné.
září 21, 2022 19:47
... : Jiri Bilina
Pokud Ukrajina opravdu odebira ropu od okupantu, tak to bude tim ze ji potrebuje pro svou obranu. A okupantum diky tomu ze ropovody vedou pres Ukrajinu nic jineho nez prodavat nezbyva. Ze to Führerovy ceske fanousky privadi k zurivosti, tomu se vubec nedivim. smilies/wink.gif
-----------------------------------
Kdyz uz Lenka zminila tu oficialni propagandu, tak zrovna vcera prohlasila v hlavnim vysilacim case moderatorka statni ruske televize, ze Rusko melo hodit atomovou bombu na pohreb kralovny Alzbety, "protoze tam byli vsichni". Jeden z jejich soudruhu po chvili pravil, zeby Rusko melo prestat popirat existenci poprav, hromadnych hrobu a muciren. Jen at pry maji Ukrajinci strach.
Podobonost s nacismem neni nahodna. smilies/undecided.gif
Mikin
září 21, 2022 21:44
... : Josef Kouba
V několika komentářích čtu, že Rusko bylo a je velice nebezpečný agresor. Tak jsem se na to podíval co se dělo s Ruskem od výstřelu s Aurory.


Slavnou velkou říjnovou revoluci v Rusku zaplatili němečtí a američtí bankéři.
Lenin byl školen v Evropě a Trocký v USA. Finance které do Ruska přivezli by v současnosti bylo asi 7 miliard. Během 40 dní byly zakoupeny veškerá média a mazec v Rusku začal.
Po skončení války v roce 1946 Američané připravovali útok na válkou oslabené Rusko. US president to nepodepsal. Následovali dlouhá léta studené války.
1989 Rusko a socialistické satelity šli do kytek.
Rusko otevřelo západu náruč nastěhovali se tam "poradci", a západní banky tam rostly jako houby po dešti.
Po 10 letech za vlády Jelcina bylo Rusko totálně rozkradené a před bankrotem. Byl plán rozdělení Ruska na "provincie" ve kterých by vládli USA loajální oligarchové. Jelcin končil a vybral do velení v roce 1999 Putina.
Ten v roce 2000 nastoupil a začal dělat v Rusku pořádek, nejdříve mezi oligarchy a postupně omezil západní vliv. Než se US velení vzpamatovalo, přišli o Rusko a studená válka začala znovu.

USA nalákalo bývalé soc. státy do NATO a pomalu se stěhovali k ruským hranicím. V roce 2014 zmákli Ukrajinu a přes nepokoje na Ukrajině hecovali Rusko, což se jim letos 2022 podařilo.
Je to zatím malá válka mezi USA a Ruskem. USA na válečná jatka 8 let školili a vyzbrojovali Ukrajinskou armádu.
Plán USA je znám, nehodlají válkou obsadit Rusko ale totálně tento národ zlikvidovat do posledního Rusa.
září 21, 2022 22:06
... : Jiri Bilina
I ja Krakonosi zdravim! smilies/smiley.gif
Dival jsem se ted ve zpravach s jakou vervou se dali Putinovi pendrekari do dila pri zatykani a mlaceni demonstrantu a vzpomel jsem na svedectvi pametniku z oblezeneho Leningradu.
Tam se tehdy rusti fizlove v teroru proti bezbrannym spoluobcanum doslova predhaneli, protoze to byla jedina sance, jak se vyhnout odveleni na frontu. Proze na fronte letaly kulky.
Moc se od te doby na sire Rusi nezmenilo... smilies/undecided.gif
Mikin
září 21, 2022 23:07
... : Josef
Jo, Pepane. Američanum by se sotva líbilo, kdyby se přímo na jejich hranicích, ocitly vojenský základny, vybavený nosičema s dostřelem třeba na New York. Karibská (Kubánská) krize v r. 1962 byla toho důkazem. Byla ovšem i důkazem, že když se chce jednat, tak to nakonec jde. Jestliže se ovšem teď už 8 let jednat nechce, výhrady potenciálně ohroženýho se neberou vážně, tak to jít nemůže.
září 22, 2022 06:27
... : Jiri Bilina
Vojenske zakladny na hranicich? Ja ziju Josefe 80 km od hranic Spojenych statu a muzu ti, rici ze jde jen o tve vlhke sny. Demokraticke zeme spolu nevalci. smilies/wink.gif
On ty tvoje nacky fakt nekdo ohrozoval? Nejvetsi zemi na svete s nejvetsim mnozstvim jadernych zbrani nezbylo nic jinyho, nez jit vrazdit a loupit k mnohem mensimu sousedovi? Kdo koho napadl? Povidej, prehanej...
Od naroda kteri haji svou svou svobodu jste dostali napraskano a jeste neni vsemu konec. smilies/wink.gif
Mikin
září 22, 2022 07:39
... : Jiri Bilina
Ja tu Putinovu slavnou agresi sleduji na YouTube i zpravach agentur a nestacim se divit.
Rusti vojacci si v odposlechnutych hovorech s blizkymi stezuji na idiotske veleni a hlavne - naprosty nedostatek vystroje a dalsiho zabezpeceni. Zadaji sve pribuzne o penize na nakup neprustrelnych vest, poradnych bot a obleceni na zimu.
V zakopech ze kterych zdrhli se vali predpotopni vystroj jakou jsme meli na vojne v 70. letech, vcetne spacaku ve kterych se neda spat ani v 5 nad nulou, zelezne helmy z dob SSSR i dalsi haraburdi, vcetne veci nakradenych v okolnich vesnicich.
By me tada fakt zajimalo, cim Putler ty nasilim odvedene chudaky, kterym je jeho agrese leda tak u p*dele vybavi.
Asi to pujde jak je u nich zvykem - z kluku se stane potrava pro dela a kulomety. smilies/undecided.gif
Mikin
září 22, 2022 08:00
... : Petr Sysala
Pokud jdou naši vojáci na akce a mise, tak si kupují kvalitní věci taky za svoje. Spousta vojenského vybavení je pořízeno z "kamarádských" firem, bez výběrového řízení a za obrovské peníze z našich daní a je to celkem k ničemu, viz. kalouskovy smrtelně nebezpečné padáky.

Takže se chechtat rusům za vybavení z WW2 je v našem případě tak trochu střelba do vlastního kolene. A to jsme na tom ještě dobře ve srovnání s armádou Germánů, kterou Lejnová totálně zdecimovala, ale těhotné vojačky mají uniformy jako ze škatulky. Co na tom, že BVP mají místo laufů na černo natřené násady na košťata...
září 22, 2022 08:19
... : Jiri Bilina
To vis ze jo, ty strelbo do vlastniho kolene. smilies/grin.gif
-------------------------
Tohle nema chybu: https://www.youtube.com/watch?v=TKgMfKNy8bE

Disidenti zavolali synkovi kremelskeho mluvciho Peskova s tim, ze jsou z vojenske spravy a ze se ma dostavit v 10. rano k odvodu.
Synacek jim odpovida, ze neprijde a upozornuje, ze on je "pan Peskov. smilies/wink.gif
Mikin
září 22, 2022 08:26
... : Petr Sysala
Jirko, když o tématu nic nevíš, tak se zdrž poznámek. Já tu na rozdíl od tebe žiju a pár vojáků znám. Mám to do Libavé co by kamenem dohodil.
září 22, 2022 08:32
... : Josef
Péťo: DNFTT čili Do not feed the trolls – v češtině „nekrmte trolly“, tedy nedělejte to, co troll chce.
září 22, 2022 08:40
... : Petr Sysala
Josífku, omlouvám se, ale dnes nějak nemám na toho trolla náladu a trpělivost.

Už jsem mu chtěl párkrát, když se naváží do Lenky za propuštění z armády, vysvětlit, že AČR má personální politiku nastavenou tak, že pokud hrozí nárok na výsluhu, tak se kontrakt automaticky neprodlužuje. Takže všichni "pošťáci" (vojíni, desátníci, četaři, rotmistři, prostě, kdo nemá zlato na výložkách) před 15 rokem služby končí.

Stačí si připomenout případ četaře Spáčila:

Ačkoliv má armáda na postup v případě Spáčila plné právo, četař končí svou kariéru s hořkostí. Profesní působení v ozbrojených silách uzavírá jako člověk, který má sice pro službu schopnosti, zkušenosti a především oddanost, ale stát o jeho služby nemá zájem. „Pro mnohé vojáky je teď služba v armádě demotivující a každý se obává, co s ním bude dál,“ uzavřel Spáčil.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/o-mesic-prisel-o-rentu-nadrizeni-o-cetare-stoji-ale-z-armady-dostal-veteran-vyhazov.A171213_122617_ln_domov_jho

Jedinec Jirkova charakteru by v armádě nevydržel ani tři dny a zbytek služby by proležel na JIPce a do konce života přijímal jen tekutou stravu. Jeho příspěvky už nejsou ani směšné, ani trapné, ale vyvolávají stejné pocity, jako pohled na tyčku hozenou před hospodou na chodníku.

září 22, 2022 08:52
... : Josef Kouba
Poslanec Státní dumy Andrey Gurulyov řekl,(16 září) že Ukrajina již nebude existovat a nebude rozpoznána...

Začíná jít do tuhého.
Mám, a nejen já velice nepříjemný pocit velkého světového průseru. Oběvují se dokonce články, kde je nejléle žít v případě atomové války. Mě nedají klid slova Putina.
Nebude-li Rusko nebude nikdo.






září 22, 2022 09:06
... : Lenka1
Petr Sysala:
Už jsem mu chtěl párkrát, když se naváží do Lenky za propuštění z armády, vysvětlit, že AČR má personální politiku nastavenou tak, že pokud hrozí nárok na výsluhu, tak se kontrakt automaticky neprodlužuje. Takže všichni "pošťáci" (vojíni, desátníci, četaři, rotmistři, prostě, kdo nemá zlato na výložkách) před 15 rokem služby končí.


Naprosto přesný. Toto svinstvo se začalo hromadně dít po začátku účinnosti novely zákona o vojácích z povolání, která byla 1.7.2015.

Naneštěstí pro armádu se to rychle rozkecalo mezi lidi a tak má teď armáda trvale nedostatek lidí. Ne každej tam chce nechat 10-14 let, obvykle v tom nejlepším věku, obětovat službě v armádě i svůj soukromý život a pak být vykopnut bez udání důvodu, resp. s vágním zdůvodněním "není již v zájmu ozbrojených sil", což právě ona novela umožňuje, aby "se ušetřily peníze".

Nicméně svojí zkušenosti nelituju. Dokopalo mě to dotáhnout Aj na úroveň Stanagu 4, získat špičkovou fyzickou kondici, kterou si stále udržuju, naučila jsem se spoustu věcí, který by v civilu nebyly možný, a vyzkoušela jsem si nejrůznější extrémní psychickou a fyzickou zátěž a vím, jaké to je.

Všechno jsou to sice dovednosti pro kariéru v civilním životě zbytečné, ale jen do doby, než se to začne s...t jako právě teď.

Všemožné bezpečnostní agentury začínají jevit zvýšený zájem o bývalé vojáky.

září 22, 2022 10:29
... : Josef
No, Pepane. Zrovna jsem z rádia vyslechl povídání o Srí Lance a řikám si, že by to pro mě nemusel bejt špatnej koutek pro pár let (snad) dožití penzisty. O mě mi ale vůbec nejde. Jde mi o děti a vnoučata. Bojím se o ně.
září 22, 2022 10:41
... : Lenka1
A taky mě vždycky potěší, když náhodou potkám chlapy z jednotky, kteří se i po těch letech ke mně hlásí.

A tohle je taky trefa:
Jedinec Jirkova charakteru by v armádě nevydržel ani tři dny a zbytek služby by proležel na JIPce a do konce života přijímal jen tekutou stravu


září 22, 2022 10:42
... : Lenka1
Bílina:
Disidenti zavolali synkovi kremelskeho mluvciho Peskova s tim, ze jsou z vojenske spravy a ze se ma dostavit v 10. rano k odvodu.
Synacek jim odpovida, ze neprijde a upozornuje, ze on je "pan Peskov.


Máš pocit, že synáčkové a dcerušky papalášů u nás, kteří dělají všechno možný pro to, aby nás do toho napřímo zatáhli taky, by k tomu odvodu přišli?
září 22, 2022 10:46
... : Míša šíša
Josefe, on ale není troll, on je opravdu jen tak zoufale mimo. Jen se podívej, jak ti reaguje na ty základny na hranicích. On to vůbec nepochopil a mele úplně mimo mísu. Nerada to píšu na stránkách ctnostné Kudlanky, kde se nemají používat ošklivá slovíčka, ale musím. On je fakt naprosto blbej.
září 22, 2022 10:52
... : Josef
Hm. Souhlas, Míšo. Tvou poslední větu bych doplnil na souvětí:
"On je fakt naprosto blbej, tak blbej, že tomu, co tady píše, dokonce skutečně věří."
září 22, 2022 11:02
... : mila1
výhrady potenciálně ohroženýho se neberou vážně

Josefe, tomu snad sám nevěříš. Kdo konkrétně Rusko potenciálně ohrožoval? Tohle je věta z prokremelského tisku, který vymývá mozky Rusům, aby poslouchali. Uveď mi, prosím, příklad nějaké země, která potenciálně ohrožuje Rusy natolik, aby kvůli tomu museli předvádět to, co momentálně předvádějí.
Jinak koukám, že tu sešla prima partička :-)
září 22, 2022 11:52
... : Míša šíša
No, Mílo, ty taky docela pěkně zapadáš do té Mikinovy partičky.

Tohle je věta z prokremelského tisku, který vymývá mozky Rusům...

A jak to víš? Ty čteš prokremelský tisk? smilies/cool.gif
září 22, 2022 12:12
... : mila1
A jak to víš? Ty čteš prokremelský tisk?

Bohužel a přímo tady.. a Ty vlastně taky, pokud sis přečetla něco z toho, co tady prezentuje místní trollka.
září 22, 2022 12:20
... : AnickaM
Milo, to nema cenu. Proc diskutovat o necem, co nemuzeme zmenit. Bidena, Putina, Zelenskeho, nebo kohokoliv, kdo o nas bez nas rozhoduji, nas nazor, dokonce ani Lencin nezajima. Lenka sem stejne chodi jen proto, ze ji bavi se hadat a urazet. Zrejme si tu hoji nejaka bebinka, protoze, kdyz ji nekdo oplati stejnou minci, tak vyjede nejen na nej, ale i Danielu. Osobne je mi jedno, co si mysli, ja ji k zivotu nepotrebuju.
září 22, 2022 12:31
... : Josef
Tady už není, o čem psát.
MY JSME PRAVDA, JSME JEDINÁ PRAVDA, NENÍ JINÉ PRAVDY! KDO ZAPOCHYBUJE, JE KREMROLE!
září 22, 2022 12:34
... : Petr Sysala
Kdy se budou formovat prověrkove komise, bo jak nemaš ten spravny nazor, tož se pakuj a jdi k lopatě.

Viz bývalý velvyslanec v Paříži a výzkumník Ústavu mezinárodních vztahů Petr Drulák. To už je taky kremrole odsouzená k zániku.
září 22, 2022 12:55
... : Josef
"Dara Rolins se odhalila před kamerou. Omylem ukázala úplně všechno."
září 22, 2022 13:30
... : AnickaM
Tak, tak, chlapci. Konecne neco rozumnyho.
září 22, 2022 13:32
... : AnickaM
A Rotschild se smeje....
září 22, 2022 13:35
... : mila1
Aničko, máš pravdu.
Já se tady odpovědi na to, kdo konkrétně na Rusko útočí, nedočkám. smilies/smiley.gif
Přeji všem pěkný den smilies/wink.gif
září 22, 2022 13:53
... : Josef
Už jen drobet. Nepíšu, že útočí, nýbrž potenciálně ohrožuje. Ty v tom nevidíš rozdíl, protože už předem odmítáš vidět. Nemá teda smysl, opakovat ti teď znova, co už tady bylo několikrát psaný nejen ode mě. Např. zrovna dneska v 6.27 hod.
září 22, 2022 14:07
... : mila1
Ještě jedna poznámka: jak vnímáte postoj Zemana vůči válce na Ukrajině?Není vám divné, že i on vnímá Rusko jako agresora a podporuje pomoc Ukrajině?
září 22, 2022 15:21
... : Iris
Josefe, v tom jsme tu asi všichni zajedno...:

O mě mi ale vůbec nejde. Jde mi o děti a vnoučata. Bojím se o ně.


Člověka čistě teoreticky napadá, kde by se opravdu mohl schovat do bezpečí, nebo spíše tedy jeho děti a vnoučata. A jen si tak říkám, pokud by k tomu došlo, kéž se tam na té Srí Lance nebo kdekoliv jinde v bezpečí, na nás či naše děti nekoukají stejně, jako my někteří tady na "ukroše". Hlavně si nebrat sebou hezké věci a nevypadat dobře.

září 22, 2022 15:44
... : Jiri Bilina
Tak znovu: obrovske a jadernymi zbranemi nejvice vyzbrojene Rusko neohrozoval a neohrozuje nikdo. Vinikem valky a cele te zlocinne agrese je jedine ruska diktatura. Putler muze vse ukoncit tim, ze se stahne z okupovanych uzemi. Z toho se opravdu neda vylhat.
Sysalovi verim, ze si cesti vojaci kupovali pred odjezdem na mise nejake vybaveni podle sveho gusta, ale to nema s mym komentarem nic spolecneho. Cesi jeli sotva do Afghanistanu v "carkovanych" maskacich ze 70 let a zcela jiste si nemuseli boty a neprustrelne vesty kupovat sami. Ja se zminil o zoufale situaci s vybavenim rusackych okupantu v dobe, kdy se jejich diktator po vyprasku u Charkova rozhodl odvest nasilim dalsich 300 tisic zalozaku. Ti chudaci budou fakt jen potrava pro dela, nic jineho. Ruska tradice... smilies/undecided.gif
Co se Lenky tyce, ta dama je zde znama svou upornosti, se kterou se domaha odpovedi na naprosto nesmyslne dotazy. Takze jsem se nekolikrat na oplatku odvazil zeptat, zda by svou zemi branila v pripade ruskeho utoku a proc byla vyhozena z armady? Nebyl jsem sam kdo se ptal, ale odpovedi jsme se nedockali. Ale trpelivost ruze prinasi. I kdyz to z ni leze jak z chlupate deky.
Lenka: a pak byt vykopnut bez udani duvodu, resp. s vagnim oduvodnenim, "neni jiz v zajmu ozbrojenych sil".
Dobre - ale jaky by mely mit proboha ozbrojene sily NATO zajem na vojakovi, ktery se v dobe nejhorsi covidove pandemie odmitl nechat ockovat a navic je otevrene na strane nepritele?
Podle me je takovy clovek primym nebezpecim jak pro sve kolegy, tak pro svou vlast. Ale i kdyby tomu tak nebylo, zamestnavat dale takoveho vojaka (a dokonce mu prodlouzit kontrakt jen aby dosahl vysluhy), by bylo uplne vyhazovani penez.
Armada neni socialka, armada slouzi k obrane vlasti.
Mikin


září 22, 2022 16:50
... : Jiri Bilina
V Rusku stoupla desetinasobne cena letenek do zahranici a na hranicich s Finskem a Gruzii jsou 20 kilometrove fronty.
Zeby se Rusum nechtelo padnout za Cisare Pana a jeho oligarchy?
A reseni je tak snadne - zavest vyjezdni dolozky a hlidky "mladych strazcu hranic". V Cesku se po tom nekterym lidem jeste porad styska. smilies/shocked.gif
Mikin
září 22, 2022 17:12
... : Míša šíša
Bohužel a přímo tady.. a Ty vlastně taky, pokud sis přečetla něco z toho, co tady prezentuje místní trollka.

Proboha, přecti si po sobě, co píšeš. Nejdřív napíšeš o prokremelském tisku, který vymývá mozky Rusům, aby poslouchali, a pak mi budeš tvrdit, že ten prokremelský tisk jsou příspěvky (zřejmě) Lenky tady na Kudlance. Oni čtou Kudlanku nějací Rusové?? smilies/shocked.gif
září 22, 2022 19:16
... : Iris
Kudlanku oni nečtou, ale některé Kudlanky čtou je.
září 22, 2022 20:07
... : Lenka1
No, tak jsme se tu zase pěkně zanadávali.....a co dál?

Argumenty, které by vyvrátily ty moje údajné bláboly nikdo nepřednesl. Klasika, jako vždycky.


září 22, 2022 20:20
... : Lenka1
Nejvtipnější na tom všem je asi fakt, že se tu demokracií a svobodou ohánějí ti, kteří by mě a další, kteří nežerem západní propagandu o zlém Rusku a chudákovi nevinné Ukrajině, upozorňujeme na příčiny vedoucí k současné situaci, poukazujeme na pokrytectví vládních představitelů a nesmyslnost ideologie, která bude mít za následek krach ekonomiky, nejraději umlčeli, ušlapali, a úplně nejlíp zavřeli do kriminálu.

A protože nemůžou, tak aspoň plivou nenávist.


září 22, 2022 20:35
... : Míša šíša
Kudlanku oni nečtou, ale některé Kudlanky čtou je.

Ano, zřejmě právě Míla, když tak dobře ví, co se píše v prokremelském tisku pro vymývání mozků Rusů. Já to například nevím. Ale na druhou stranu se ráda od Míly dozvím něco nového, ještě že je tak sečtělá.

Dámy, vy si samy nabíháte na vidle stejně jako ten Mikin.
září 22, 2022 21:30
... : Jiri Bilina
"Plivou nenavist"? Ctes ty Lenko po sobe vubec vlastni komentare? smilies/grin.gif
Jsem rad, ze jsem se nemylil jak ve veci vykopnuti z armady, otazce holych zadnic vsemocne ruske armady, tak i v odpovedi na tve dotazy. smilies/wink.gif
Mikin
září 22, 2022 21:44
... : Jiri Bilina
Takze vsechno je jinak...
Puvodne 3-denni operace, ktera mela posunout udajne vsemocnou Ruskou risi az k hranicim Slovenska se jaksi zasekla. A kdyby jen to. Ukrajinci, kteri brani svou vlast zenou fasistickou svoloč svinskym krokem. A tak ceskymi komunisty i jejich soudruhy z SPD tolik obdivovany rusky diktator musel vyhlasit mobilizaci.
Zajimalo by me, jestli je diky tomu v Rusku jeste porad trestnym cinem pouzivat pro tuhle zlocinnou agresi slovo "valka".
Ptal jsem se na to jiz pilne ctenarky ruskych webu a byvale vojacky Lenky, ale ta na dotazy zasadne neodpovida.
Nevite to nekdo?
Mikin
září 22, 2022 22:11
... : Josef Kouba
140 koment.
Mikin by měl obdržet dvě medaile. 1 jako nejčastější komentátor. Zde v této smršti dvou názorů je každý 3 komentář Mikina. Druhou za geniálního dezinformátora někým placeného. Já se na jeho komentáře vždy těším. Možná že začne psát, že kam vstoupila noha US vojáka je mír, blahobyt a ráj na zemi.
------
"Válka je fáze, kdy se mladí lidé, kteří se neznají a nenávidí, navzájem zabíjejí pro staré lidi, kteří se znají a nenávidí, ale nemají odvahu zabít se."
září 22, 2022 22:47
... : Josef Kouba
https://youtu.be/UPNLAbgXIeM
Na závěr nacionální píseň.
září 23, 2022 00:16
... : Jiri Bilina
Urcita neshoda vznikla mezi evropskymi spojenci v otazce, zda prijimat ci neprijimat desetitisice mladych Rusu, kteri se snazi emigrovat. Protoze se jim nechce jit umirat za zlocinny, agresivni Putlerstan.
Napriklad Finsko je porad prijima, ale balticke staty se domnivaji, ze uz tam maji clenu ruske pate kolony (kterou by jednou musel jit Putin po vzoru Hitlera "osvobozovat") vice nez dost. A ze pokud ti lide zustanou doma, mohou pri odstraneni zlocinneho oligarchy prilozit ruku k dilu. Takze tak trochu dilema... smilies/shocked.gif
Svet ma porad srandu z vtipku, ktery zahrali Navalneho lidi na synacka mluvciho Kremlu, soudruha Peskova. Synacek odmitl jit k odvodu s tim, ze on je prece "pan Peskov".
Nejlepsi je asi kresleny vtip, na kterem synek vola tatikovi a s placem rika: "slibil jsi me prece, ze bojovat pujdou jen Mongolove a Eskymaci". smilies/grin.gif
Mikin
září 23, 2022 03:27
... : Jiri Bilina
No ja Koubo doufam, ze sis pri te "nacionalni pisni" i hezky zahajloval.
Hnuj ze ktereho rostou nacismus i zdanlive opacny komunismus (ideologie idiotu) jsou temer stejne.
Takze pokracuj v krasojizde. smilies/wink.gif
Mikin
září 23, 2022 04:15
... : Jiri Bilina
Prezident Miloš Zeman včera:
Tak mobilizace je podle mého názoru důsledek ruských vojenských neúspěchů na Ukrajině. Nebezpečné je to vyhrožování jadernými zbraněmi pod velmi průhlednou záminkou: toto území okupované na Ukrajině je po referendech ruské a my jsme v souladu s naší doktrínou povinni jakýmikoliv zbraněmi bránit ruské území. Dodal bych ovšem, že referenda organizovaná pod ozbrojeným nátlakem nemůže žádná demokratická země uznat.
------------------------
Cosi me rika, ze Miloš sve rudohnede fanousky timhle prohlasenim malicko zklamal. smilies/undecided.gif
Mikin
září 23, 2022 04:55
... : Josef
Zpátky k tématu článku.
Dneska začínají volby a tak je nezbytně nutný si znova uvědomit, že současná vláda zoufalců, vzniklá jen díky nehorázný volební manipulaci, je skutečně celonárodní katastrofou a že dneska a zejtra máme na delší dobu téměř jedinou možnost, dát jí to patřičně najevo.
září 23, 2022 05:47
... : Jiri Bilina
Zpet k tema. Jedna se o komunalni volby.
Ja zde na to byl dosti neomalene upozornen s tim, ze mam drzet usta.
Komunalni volby jsou o tom, jak sa ta ci ona strana (nebo nezavisly kandidat) postavi k mistnim problemum s kanalizaci, udrzbou silnic ci stavbou materske skolky.
Rozhodne to nema co delat se svrhnutim dobre pracujici, demokraticky zvolene vlady jen proto, ze si to preje jakysi rusky oligarcha a masovy vrah.
září 23, 2022 06:28
... : Míša šíša
Oprava dezinformátora ze zahraničí: jedná se o volby komunální a senátní. Právě letošní volby do 1/3 senátu jsou hodně důležité a budou vysvědčením této vládě.
Samozřejmě ti, co nežijí v zahraničí, zaregistrovali jistou výzvu, jak toto vysvědčení zakomponovat i do komunálních voleb. Takže doporučení o držení úst bylo na místě, škoda jen, že nebylo vyslyšeno. Řečeno po našem: když o něčem vím ho*no, držím hubu.
září 23, 2022 07:40
... : Jiri Bilina
V tom pripade poznamky o ho*nu a drzeni huby adresuj Petru Sysalovi. smilies/grin.gif
Mikin
září 23, 2022 07:54
... : Markéta
Ano, volíme do zastupitelstvna hl. měta Prahy i do zastupitelstva městské části.
Volím podle svého názoru, podle zkušenost s vládami minulými, současnými i podle toho co vidím i slyším za názory dalších stran. Názory si dělám podle toho jak se mi žije, co vidím okolo, co vidím na složenkách, poplatcích a výplatní pasce. Ano i o penězích to je.
A je mi úplně jedno co si "preje jakysi rusky oligarcha a masovy vrah"
září 23, 2022 07:57
... : Josef Kouba
Vám ještě nedošlo že je zde Mikín nasazen. Sledujte jeho nástup. Daniela naznačila před 3 měsíci omezení proti vládních keců, nebo i kudlanku dají pod gilotinu. Nastoupil Mikin a kudlanka pokračuje.
září 23, 2022 08:01
... : Jiri Bilina
Palec nahoru, to delas Marketo dobre!
----------------------------
Jeste k te slavne Putinove mobilizaci: vetsina vojenskych expertu se shoduje na tom, ze kdyz za Putlera bojovali tak mizerne dobrovolni zoldneri, kterym byl nabidnut desetinasobek normalniho platu, sotva bude mit vetsi uspech s nasilne odvedenymi holopr*elniky bojujicimi bez patricneho vybaveni a za mizerny plat obycejneho vojacka.
Mikin
září 23, 2022 08:07
... : Iris
Josefe Koubo, ty jsi tedy konspirátor duší i tělem, neochvějný a vždy připravený číst mezi řádky.

Tak jestli sem byl Mikin nasazen, aby mohla Kudlanka pokračovat, tak pak by ale pod tu gilotinu mohla jít kvůli opačným názorům Lenky a jejich příznivců. To nepíšu ve zlém, jen se divím Josefe Koubo, že můžeš takovou pitomost napsat. Ano, díky Mikinovi a jeho sympatizantům, mezi které se počítám, se tu rozběhla bohatší diskuse, bohatá proto, že není jednostranná. Zrovna tak i Lenka se svým táborem to tu oživuje. Tak co chceš, chceš tu mít mrtvo a jeden jediný správný proud?

Měl by ses Daniele omluvit.
září 23, 2022 08:20
... : mila1
Mikin sem byl nasazen.. tak to se povedlo smilies/smiley.gif
K volbám - nevidím to moc dobře, protože spousta lidí prostě k volbám nepůjde. Anebo budou zvolena taková uskupení, která si nehrají na politickou příslušnost, ale chtějí něco udělat pro město a už mají za sebou výsledky. V našem městečku to tak bude. Tady to není ANO proti pětikoalici. Tady jsou tři uskupení, z toho jedno tu vládne už víc volebních období a dvě nabízejí změnu. No a je na nás, jak jsme se stávající sestavou spokojeni.
září 23, 2022 09:29
... : Josef
Tak já mám samozřejmě jasno. Je to ANO, nijak se s tím netajím. Měla by to určitě taky bejt SPD, ale to už bych zase tříštil hlasy.
A ostatní? Každej bude volit podle svýho rozumu, takže jen pevně doufám, že rozumnej člověk, kterej má oči a vidí, ani omylem nezavadí o nic, co by i jen z dálky zavánělo fialovou barvou.
září 23, 2022 09:31
... : Iris
Fialovou barvou Josefe ne, ale modrou ano. Takže konkrétně v našem městě ODS, tak jako minulých 20 let. Náš starosta sám letos oznámil, že už kandidovat na starostu nechce, předtím byl velmi oblíbený a volený téměř všemi, spontánně a rád. Je dobře, že si mezitím vychoval skvělého nástupce, tím to máme jednodušší. Naše město je teď velmi krásné a prosperující.
září 23, 2022 09:45
... : Iris
Milo - je to u vás stejné, jako tady u mě doma smilies/smiley.gif
září 23, 2022 09:46
... : Josef
Jak myslíš, Iris. Vaše město neznám, neřek bych, že vzkvétání je zásluha ODS. Vzkvétala i jiná města. Teď ovšem je na dost dlouho vzkvétání zaraženo všude. Já nesoudím podle jednoho města, ale podle celku. Ryba smrdí od hlavy.
Máme primátora piráta - Pusťte nás na ně! A že bych si všiml něčeho prospěšnýho, to jsem si teda nevšiml, možná ale jsem si nevšiml proto, že já bych ho na sebe nepustil ani omylem. Ale hlavně!!!! Daleko víc, než nesmyslný cyklistický pruhy na přecpanejch úzkejch městskejch silnicích, kam se na kole jen občas náhodou vrhne sebevrah, mě zajímá, kolik musim zaplatit za rohlíky, za kus flaxy v akci, za tři jabka, za elektriku na uvaření vomáčky, atd.
září 23, 2022 10:07
... : Josef
A třeba to, Iris, nakonec dáme spolu dohromady. Sice z toho nebudu nadšenej, ale co se dá dělat:

"Seznam Zprávy zjistily, že o ANO je na komunální úrovni velký zájem. Ostatní partaje o vládnutí s Babišem velmi stojí, především ODS."
září 23, 2022 10:16
... : Iris
Josefe, proč ne? Když to bude dobré. Tady u nás, v menších městech, je to skutečně o lidech a o tom, co mají za sebou. I u nás to nebylo jednostranně zabarvené.

Vzkvétání našeho města je zásluha konkrétních lidí ve vedení. A ti jsou dlouhodobě konkrétně většinově z ODS. Ale nejen z ní. A tvrdím, že tím, že náš starosta měl možnost po tak dlouhou dobu různé projekty s vědomím a souhlasem obyvatel města dovádět do konce, se stalo, že město vzkvétá.

Zatímco v obcích kolem nás vidím, jak se pravidelnou výměnou vedení vždycky všechno rozjeté zastaví a hurá do něčeho jiného, takové to Tebou citované "Pusťte nás na ně.."...aby v příštích volbách i to bylo zastaveno. No uvidíme, nic není jasně namalované, ale musím říct, že dosavadní místostarosta se na vedení města podílel tak aktivně, že máme šanci jeho zvolením pokračovat v započatém díle, není třeba všechno měnit. Když vzpomenu na události v Británii - je okamžitě schopen pokračovat v díle, aniž by se to musel skoro celé volební období učit..
Tedy doufám, protože různí křiklouni i u nás z toho chtějí dělat více politickou bitku mezi stranami či dokonce referendum o vládě.
září 23, 2022 10:33
... : Josef
Tak zrovna já jsem ten křikloun a politickou bitku z toho dělat chci. Proč, to už jsem psal někdy včera.
Tak se uvidí zejtra k večeru, jestli bude víc křiklounů nebo spokojenců. Myslím ale, že spokojenci inflaci, drahotu, nesrazej.
září 23, 2022 11:11
... : Iris
Myslím ale, že spokojenci inflaci, drahotu, nesrazej.


To ti tvoji křiklouni také ne, Josefe.
září 23, 2022 11:17
... : Josef
Křiklouni ne. ANO jo.
září 23, 2022 11:47
... : Jiri Bilina
Pred tak bystrym a jasnozrivym pozorovatelem jako je Kouba nema smysl nic tajit.
Ano, jsem nasazeny agent a plat dostavam v izraelskych šekelech. Uz jich mam skoro plny čemodán.
Mikin
září 23, 2022 16:34
... : Josef Kouba
Napsal jsem: Daniela naznačila před 3 měsíci omezení proti vládních keců, nebo i kudlanku dají pod gilotinu. Nastoupil Mikin a kudlanka pokračuje.

Daniela nám diskutujícím naznačila abychom se v debatách o politice zmírnili. Nerad bych se mýlil ale dokonce od cenzurní party dostala upozornění. Stačí aby si nějaký čtenář stěžoval na příliš uvolněnou politickou morálku na kudlance. A ejhle netrvalo dlouho a Mikin je zpět. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Mikin na Kudlance ke spokojenosti cenzurního týmu tvrdě zastává politiku, "kdo nejde s námi, jde proti nám". Cenzurou bylo zlikvidováno desítky webů. Sleduji pouze dva z nich jež se zakázat nepodařilo. Většinou čtu zvědavec, jsou tam překlady článků z angličtiny, ruštiny i němčiny. K článkům jsou inteligentní diskuze. 
---
Co se týče Mikina je to z mého pohledu nebezpečný člověk. Fanatik. Za to co o mě napsal na stránkách Česko-Slovenského sdružení ve Vancouveru bych jej mohl žalovat. Tito lidé k udávání mají jen krůček. Jsou přesvědčeni že nedělají nic nemorálního.
září 24, 2022 22:43
... : Jiri Bilina
Pokud mas Josefe Koubo na mysli pobocku Ceskeho a Slovenskeho sdruzeni v Kanade - Vancouver, tam bys ses se fantickou svou propagaci zlocinneho komunistickeho rezimu ani neohral a proto jsme se tam setkat nemohli. Ale klidne to u nich s pomoci pri sve pripadne zalobe zkus.
Na svem Zvedavci, (jehoz majitel byl pravomocne odsouzen za popirani existence holocaustu a nacistickych plynovych komor), tam budes mit hochu asi vetsi stesti. smilies/wink.gif
V kazdem pripade bych ale doporucil spise cetbu na tema PPD (cesky se to nazyva Paranoidni porucha osobnosti).
Mikin
září 25, 2022 05:58
... : Josef Kouba
Mikin je snad opravdu někým placen. Zadarmo by takový výkon podal málokdo. Jsem překvapem co o mě vše ví. Přitom jsme se osobně nesetkali. Před odchodem z Čech jsem se o politiku absolutně nezajímal a v Kanadě až posledních 15 let, ale o světovou. K volbám jsem šel snad jen 2x v životě.
Co se týče zvědavce, vřele doporučuji. Inteligentní články (překlady) i komentáře.
září 26, 2022 03:38
... : Jiri Bilina
Vzdyt jsem Koubo psal, ze jsem placen v izraelskych šekelech. smilies/smiley.gif
"Inteligentni clanky" ktere obhajuji Putinova zverstva nebo nacisticky holocaust si laskave vetkni za klobouk.
A nelzi - setkali jsme se osobne jednou na Icefall Brook a dvakrat na Squamish. A choval jsi se tam docela krotce. smilies/smiley.gif
Mikin
září 26, 2022 07:23
... : Josef Kouba
Z vonku to tak vyzerá.
"Americký miliardář, investor a obchodník Warren Edward Buffett, přezdívaný jako Věštec z Omahy (*30. srpna 1930, Omaha, Nebraska), jeden z nejbohatších lidí světa, jehož současný majetek je odhadován na cca 85 miliard dolarů prohlásil, že má připraveno několik miliard dolarů na levný nákup krachujících evropských firem.

Válka, kterou na Ukrajině cíleně vyprovokovaly ekonomicky se hroutící USA za účelem poškodit ekonomiku Evropy, vyřadit tak evropskou konkurenci a zastavit rychlý rozvoj Ruska, brzy ponese své ovoce.

Evropské firmy bez levných ruských energií a surovin začnou velmi brzy krachovat, což umožní americkým investorům tyto firmy koupit za zlomek jejich ceny. Jakmile budou v amerických rukách, tak budou sankce uvalené na dovozy z Ruska zrušeny a podniky obnoví svoji výrobu, to už ale budou vydělávat ne pro Evropany, ale pro Američany. Evropané tak budou kolonizováni jako nejlevnější pracovní síla a zapřaženi do splácení amerických dluhů, místo aby si budovali svůj sociální blahobyt.

Zdá se, že plány USA jak poškodit Evropu i Rusko jednou ranou, díky hlouposti a úplatnosti představitelů států EU zatím vycházejí. V roce 2015 prohlásil hlavní stratég USA G. Friedmann doslova: „Evropané jsou tak hloupí a neakceschopní, že až jim začneme ničit jejich ekonomiku, oni nám v tom budou ještě pomáhat.“ Američané se plány vyvolat válku na Ukrajině netají už od roku 2014, ale Evropané dělají, že to neslyší. Evropské elity již od migrační krize usilovně pracují na ekonomické, sociální, kulturní a etnické sebevraždě evropských zemí.

Bez revolučního vzedmutí obyčejných lidí se Evropa propadné do úplné závislosti na USA, do potupného otroctví.
říjen 03, 2022 20:35
... : Josef Kouba
... : kyttka

že se k tomu vracím. Určitě se to dá dohledat kdy Daniela krátce upozornila na naše příliš otevřené politické názory a že již jí bylo pohroženo. A ejhle zázrak se stal. Mikin se náhle oběvil. Oponent na chocholouše. Cenzoři jsou happy. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Ale je legrace. Toho chlapa nemůže brát nikdo vážně.

Evropu USA potápějí a on pěje o Ukrajině. Na jaře si povíme jak US bankéři profesionálně položili EU na záda. Možná že si ani nebudeme povídat.
říjen 04, 2022 09:04
... : Josef Kouba
Za co nás mainstreamoví novináři mají, je zjevné z toho, jak se nám snaží bezostyšně vnutit myšlenku ,že v Záporožské jaderné elektrárně střílí Rusové sami na sebe a že plynovody ,které postavili a které provozují na Baltu si také odpálili sami. Bohužel nemají s námi příliš práce ,po přečtení diskusí pod články na Novinkách a na idnes je nezpochybnitelné,že značná část národa je postižena nevyléčitelným kretenismem.
---------------------------------------
Co na tyto informace říkáte??
Začátkem letošního ledna se do rukou ruské rozvědky dostala informace, že vojenští mikrobiologové Pentagonu z Charkovské
bakteriologické laboratoře poslali zprávu náčelníkovi Společného štábního výboru generálu Marku Milleymu: Podařilo se dosáhnout
unikátní struktury genomu viru variola, který lze maskovat jako známý SARS-CoV-2 (tedy náš „oblíbený“ covid). Výsledná modifikace viru variola je schopna infikovat lidské plíce a zanechávat v nich hluboké jizvy. Úmrtnost je 80 – 85% (pro srovnání úmrtnost na ebolu je „pouze“ 35–40 %).
Proč jaderné elektrárny?
Nicméně, to nejpodstatnější jako by zatím stále mnohým pozorovatelům „unikalo“: Rusku se krátce po začátku operace podařilo obsadit bývalou jadernou elektrárnu v Černobylu a od pátku drží i největší atomovou elektrárnu v Evropě v Záporoží. Zdálo by se, že z vojenského hlediska nedává obsazování jaderných elektráren příliš smysl. Jenže ukázalo se, že Rusko mělo informace, že ukrajinské jaderné elektrárny jsou využívány k výrobě takzvané špinavé jaderné bomby. Po výrocích prezidenta Zelenského na Mnichovské bezpečnostní konferenci (mluvil o tom, že Ukrajina bude usilovat o získání jaderných zbraní) dostává taková
informace mnohem hlubší smysl a význam.  
říjen 05, 2022 19:40

Powered by Azrul's Jom Comment
busy