STARÝM NEPATŘÍ POČÍTAČE!
Čtvrtek, 01 srpen 2019
Moc se mi líbí citát na začátku románu Nataši Tanské, Proč jdeme mladým na nervy:“Věk nehraje žádnou roli, ledaže byste byli sýr.” A to bych použila jako motto svého dnešního článku. Ostatně - to už tu taky bylo, jen vzpomeňte, jak Mádl s Issovou přemlouvali bábu s dědkem, aby volili oranžové číro, protože se přece jedná o jejich budoucnost…


 

 

 

 

 

Teď s podobnou propagandou přišla i naše skvělá europoslankyně Věra Jourová, která už snad zapomněla, že je Češka. I ona má zásluhu na tom, že EU se plíživě mění v Evropské státy socialistické, tedy ve stejnou politickou konstelaci, ze které jsme na pár let unikli. Některé výroky jsou jenom dementní, ale to, co napsala Jourová pod praporem lásky, je přímo naplněno nenávistí k seniorům.

Už jsem mluvila s mladými youtubery, ať osloví svoje vrstevníky a vyzvou je, ať se baví s babičkou a s dědečkem. Ať je nenechávají samotné u počítačů, nenechávají je dostávat se do stavů strachu a hysterie. Nevidím za tím jen společenskou škodlivost toho, že se distribuují nějaké lživé informace. Pro mě je to i obrázek toho, že máme seniory, kteří jsou tomu vystaveni kvůli tomu, že jsou s tím sami. To je obrovský společenský problém,“ prohlásila Jourová.

To, že považuje většinu dnešních vitálních seniorů za nesvéprávné, mně přijde jako velká drzost. I já jsem na důchodcovské síti, kdy dostávám různé informační mejly. Když mně někdo pošle nesmysl, s žádostí o přeposláním štěstí dalším mým dvanácti přátelům, tak to samozřejmě zahodím. Ale v mnoha případech jde o kolektivní službu specifického mediálního monitoringu. Dostávám tak informace od přátel, kteří žijí v cizině, na rozdíl ode mne vládnou nejenom českým jazykem; a tak mám informace, které jsou oficiálně zamlčovány.

 

Paní Jourová se narodila v roce 1964, tedy v roce, kdy jsem v rámci nějaké exkurze prvně viděla počítač. Ten měla Česká pošta ve své správní budově na Smíchově v Holečkově ulici. Nebyla jediná, na počítače jelo v té době i Ministerstvo zdravotnictví, Ministerstvo hutnictví a strojírenství i Královopolské strojírny Brno.

 

 

Na tom nebylo nic divného, už v roce 1950 vznikla Aritma Vokovice, n. p., první podnik v ČSR, zabývající se výrobou prostředků výpočetní techniky. Byly to stroje na zpracování informací, určené ke komplexní mechanizaci administrativních prací a technických výpočtů s použitím děrných štítků.

V roce 1967 jsem nastoupila po škole do práce, do jednoho ze závodu ČKD. V materiálové účtárně jsem se učila obsluhovat děrovací stroj Soemtron. Do toho se strkaly pouze celkové náklady za účtárny a vyděrované štítky se vozily v krabicích ke zpracování na oborový podnik.

 


Jinak se jelo na papírové karty. Netrvalo dlouho a i náš závod v polovině sedmdesátých let měl svůj vlastní sálový počítač, kde hrčely kotouče s páskou, na kterou se přenášela data z děrných štítků, výstupem byla sjetina s několika kopiemi.

 

 

Ale pokrok šel dál. Někdy koncem osmdesátých let se do závodu nakoupily osobní počítače, černobílý monitor a zasíťování pouze místní, operační systém Microsoftu MS-DOS. Místo děrných štítků pouze obrazovka a výstupem sjetiny, nebo disketa.


Tak jsme se nejdříve učili strkat po černé obrazovce bílého panáčka a s nástupem barevných monitorů pokusně si sami psát databáze ve FoxPro. Mimochodem, pošta ve vedlejších Velkých Přílepech (podle toho, jak vypadají obrazovky jejich počítačů) na tenhle kompilátor pořád jede.

Vyřadily se psací stroje, které nahradil jeden z prvních textových editorů T602. To už byl asi začátek devadesátek.

 

 


K dispozici byly i první hry, jako Tetris, Sokoban, Princ of Persia, různé střílečky a závody.

Papírovým kartám pak definitivně odzvonilo, stejně tak, jako rozmnožovnám s cyklostylem a ormigovými blánami.

U nás v závodě bylo zřízeno programové oddělení, kde byli počítačoví správci, kteří se starali o údržbu hardwaru i softwaru a další oddělení s programátory, kteří psali programy přímo na tělo (to už v Linuxu), pro naší potřebu, a konečně jsme byli připojeni i na celosvětovou síť internetu.

Kdo asi tak dneska ještě používá Internet Explorer, tehdy jediný dostupný internetový prohlížeč?

 

A už to jelo… Jak bych se doma mohla obejít bez počítače? Sice bez větší operační paměti, když tam musím mít spousty fotek a programy na jejich úpravu. Pak pořádnej LCD monitor, multifunkční klávesnici, CD a DVD vypalovačky, fototiskárnu a flešky, také noťas, čtečku, tablet a přiblblo android v mobilu.

Pokrok přeci nezastavíš.

My ovšem, kteří jsme se narodili ve čtyřicátých a padesátých letech, my, podle paní Jourové nejspíš už dementní a senilové, jsme na tom s počítači většinou stejně. Alespoň většina těch, které znám. Byli jsme u toho od začátku a rozhodně žádné rady od ní a jí podobných nepotřebujeme. Ale stejně si ti dobrodějové nedají pokoj.


Naproti přes řeku, v Řeži, je pro takové, jako jsem já výchovné středisko „Polepšovna ducha“. Letos 16. 5. tam byla přednáška Boba Kartouse o Fake News: „Boj o identitu v kyberprostoru“, s využíváním psychografie ve prospěch ruských zájmů. Škoda, já tam nešla, konečně jsem se mohla dozvědět pravdu…

 

 

Během minulého týdne se objevily další zprávy, jak zacházet se zpupnými seniory, kteří to (podle moudrých mladých) nemají v hlavě v pořádku a dělají si, co je zamane a hlavně nechtějí ty svoje milované dětičky poslouchat. Jak to vzniklo? Na twitteru se hordy pseudo-liberálních pseudo-demokratů předbíhají v tom, kdo jak svým rodičům zablokoval maily, smazal TV kanály, umlčuje rodinnou diskuzi, apod. 

A co bylo obsahem těch tweetů? Byly zde jednotlivé příspěvky a komentáře od zděšených dětí, které jsou zděšené ze svých rodičů: původní tweety zní dokonce následovně:

 

 

  • „Na některé situace v životě není člověk nikdy dost připraven. Třeba na to, že se Váš 75letý otec pod vlivem nenávistných a dezinformačních e-mailů (a TV pořadů) změní ve Vašeho nepřítele a stane se zlým a protivným i na svá vnoučata..."

 

  • Ještě nikdy jsem na něj tak nekřičela!" napsala další… 
  • A jiná dívka připsala: „Já bych ty všechny rodiče zakázala.."

 

 

 Nakonec zde byl komentář o posílání rodičů na vyšetření: „Ano, už jsem to psala taky. Může to být příznak stařeckých problémů. Někdy prostě člověk nereaguje na to, co má kolem sebe, ale vyhledává to, co odpovídá jeho vnitřnímu nastavení. Ale sama mám dva problémové rodiče. Je těžké je dostat na vyšetření proti jejich vůli,“ napsala Drakulka.

Dost drsné, co?

deeres

 

P.S. Jak to máte doma vy? Co vy smíte či nesmíte?

 

 

 

Komentáře
... : NČ
Tahle Jourovka je typickym příkladem, že koupit se dá každej. Je to jen otázka ceny. Zřejmě chce dohnat Teličku. Nebo i předehnat.
Nelze nechat naše milovaný důvěřivý dědečky a babičky, aby čelili rafinovaným Ruským hybridním hrozbám.
Co se tejče tý twitrový diskuse některých blbečků, proč se vzrušovat? Dost idiotů se vždycky najde. Vždycky a všude. Naposledy jich bylo sečtených přes 200 tisíc.

srpen 02, 2019 05:44
... : NČ
Ještě k těm hybridním hrozbám:
Ty jsou někdy tak rafinovaný, že jsou pravdivý. A to je právě ten moment, kdy je třeba nekompromisně zasáhnout!
srpen 02, 2019 06:05
... : mamča
Patřím ke generaci počítačových dinosaurů. První sálový počítač, se kterým jsem měla tu čest pracovat, byl v r. 1973 americký CDC 3300. Byly tehdy jen dva v republice, jeden v Praze a druhý v Bratislavě. Komunikovat se s ním dalo v Cobolu, Fortranu, Compasu, apod. Prostě už né assembler, ale normální "dnešní" programovací jazyk. Pravda, zpočátku bylo všechno na děrných štítcích, ale brzy jsme se dočkali i terminálů.
Jak šel čas, přišlo první PC, XT. Všichni jsme na ten malý zázrak koukali, co všechno umí, i když si při prodlevách člověk mohl dát svačinu. S dnešními PC se to nedá srovnat, zažila jsem celou řadu a stále mám na stole normální PC, žádný tablet.
Nikdy mě nikdo neomezoval v tom, kam všude se dívám a diskutuji, a to mám v rodině tři "ajťáky". Zatím mě nikdo z rodiny nepovažuje za senilní babku, spíš pomůžou radou, když to potřebuju.
Ty "chytré dětičky", co nám kážou "tu jedinou správnou pravdu", určují, co si máme myslet a co říkat, čas semele. Jen co začnou žít "za svoje" a pořídí si rodinu.
Pak je veškerá rebelie přejde.

srpen 02, 2019 06:38
... : mila1
Já jsem se k počítačům dostala až době, kdy u nás začínaly PC. Takové ty velké sálové počítače, kam se mohlo chodit jen v návlecích, ty ve mne vzbuzovaly hrůzu. Na vysoké jsme měli programování ve Fortranu, kdy musel nejdřív nakreslit diagram, pak napsat příkazy FOrtranu a pak to vyplnit do formuláře, aby se podle toho vyděroval štítek... uff. To se pak odevzdalo a čekalo se týden, zda ten program funguje. Můj pochopitelně nefungoval, tak jsem z toho měla jen a jen nervy a k počítačům jsem měla odpor..
Pak ale pomalu začaly do domácností pronikat počítače Sinclar a ZX Spectrum, a časem se objevily i první XT osobní počítače a já zjistila, že spousta věcí mi to ulehčí. Začala jsem tabulkovými procesory a postupně se propracovala až k programování. Pracovala jsem ve firmě, kde existovalo oddělení IT, které mělo velké počítače a na zbytek pracovníků se dívalo skrz prsty. A ti strašně neradi viděli, že postupně si obstaráváme osobní počítače a že jediní chytří už nejsou jen oni.
V současnosti si bez počítače nedokážu představit život. Můj syn se programováním živí a mne, jako samouka, občas v něčem popostrčí. A já mám pocit, že když se učím nové věci, zas tak rychle nestárnu smilies/smiley.gif
srpen 02, 2019 07:46
... : Moira
Jourova je kraaaava nebeska. Opravdu za prachy lze koupit vse a každého. Myslim, ze u ni to nedalo ani zadnou velkou praci.
Tweety tech mladych a nejchytyrejsich jsou k smichu i k placi. Jsou to naprosto zmanipulovani chudaci, ale bude se jim tak snadno vladnout. Ty si k sobe radostne nastehuji každého, koho jim vláda EU prideli.
Titul babicka pouzivam rada, ale rozhodne se necitim jako duchodce.
srpen 02, 2019 08:12
... : mila1
Ale zastala bych se paní Jourové. Nelze to číst tak, že by si myslela, že staří lidé nejsou inteligentní. Spíš apelovala na to, aby mladí nenechávali své prarodiče samotné a mluvili s nimi. Ono když je starý člověk celé dny doma sám a jediný styk, co má s venkovním světem, je počítač, tak si může některé věci vykládat jinak, než jsou myšleny. Uvedu příklad - moje máma rozhodně netrpěla nedostatkem inteligence, ale jak byla stále sama doma, tak se nechala "ukecat" podomním prodavačem parfémů a koupila tři kousky za výhodnou cenu tisíc korun. Jenom proto, že si s ní půl hodiny povídal. O tom to je - o nedostatku komunikace mezi lidmi a o tom, že díky stresu, kterému jsme vystaveni, zapomínáme, že někdo - třeba naše máma nebo táta - sedí celé dny sama nebo sám doma a chce si s námi povídat.
srpen 02, 2019 08:25
... : Krakonoš
Jak si bába s dědkem synky a dcerky vychovali, tak se z lesa vozejvá - nikoho nelituju. My si máme v rodině vo čem povidat i bez politiky, takže svý volební preference nepitváme, to je každýho jeho věc. Početně to vychází i tak dobře - na dva voliče estébáků a mstivejch lhářů vycházej čtyři voliči normálních demokratickejch subjektů. Takže pohoda a klid. smilies/cool.gif
P.S. Fakt je, že ani jeden staříček v rodině není natolik dementní, aby měl např. sebemenší pochopení pro amatérský dřevorubce - teroristy. Takže je možný, že kdybych měl v rodině až tak velkýho idiota, jako byl ten nešťastník, snažil bych se vo nějaký preventivní kroky taky smilies/grin.gif.
srpen 02, 2019 08:30
... : *deeres*
Rodiče nejsou sami, kdo své potomky vychovávají a dneska je nalejvárna pro děti už od mateřských školek. Týrání seniorů není jenom fyzické, tady se jedná zjevně o týrání psychické a ne každá babka, nebo dědulea i když pořád ještě má všech pět pohromadě, tomu dokáže vzdorovat.

Poštu kámošek dát do spamu? To si dělá srandu!

To, jak se někteří potomci chovají ke svým rodičům a prarodičům je jenom smutným odrazem chování dnešní společnosti, kde převažuje pouze ta materiální stránka a s tím spojené sobectví jednotlivců. Paní Jourová a ti blbečci z z Twitteru, by si měli uvědomit, že stáří se týká jednoho každého z nich, pokud to tu včas nezabalí.
A Jourová? Ročník 1964, tak ta to má za pár, možná jí to její vděčné dětičky také jednou vytmaví. Psychicky na tom dobře nebude, osoba, co se věší na podprdě s igeliťákem na papuli, toho duševního zdraví moc nepobrala.
srpen 02, 2019 09:00
... : NČ
No, nikdy bych nečekal, že budu beze zbytku souhlasit zrovna s Krakonošem. A jo, souhlasím se zlatejma slovama:
"Jak si bába s dědkem synky a dcerky vychovali, tak se z lesa vozejvá."
Jsem ale přesvědčenej, že v případě těch několika odezev jde o jedince zcela vymatlaný a tak ani nemá cenu, dávat tomu větší význam, než si ty bezvýznamný bláboly zasloužej. Ani já si neumím vůbec představit, že by moje děti pojaly, byť jen nápad, mě na starý kolena vychovávat. Nějaký přímý zásahy nebo zákazy, to už je přímo z říše sci-fi.
A ještě k Jourovce: Sorry jako, ale NIKDO mi nebude vysvětlovat, jak mám co číst (zejména, když to je černý na bílym), ani co kdo "myslel" když to řekl nebo psal!!! Že nelze číst věci tak, jak jsou psaný! To už tady předváděl jeden z pastoušky na Jukónu: "Ano to jsem napsal, ale myslel jsem to jinak". Nebo když parlament zákonem Lex Babiš nařídil převést Agrofert do svěřeneckýho fondu. On pak do puntíku přesně splnil požadavky zákona. A co se ozvalo od "demokratů"?: "Ano my jsme to tak chtěli, ale mysleli jsme to jinak".
Řekl bych, že to je přesně to, o co jde. O uvádění věcí na pravou míru, o to, že co kdo řekl, to neřekl, co se stalo, nestalo se. Děkuju, nepotřebuju, číst umím! (doporučuju: George Orwell 1984, stačí tak první půlka). Taky prý nelze číst např. výrok předního ódéesáka Langa o podříznutí a vykrvení prezidenta a části poslanců, jako výrok nenávistnej, on totiž byl ódéesákem myšlenej, jako podnět k zamyšlení a k demokratický diskusi.
No nic. Pěknej den všem.
srpen 02, 2019 09:56
... : Moira
3) Jak lze vytvořit kulturní, duchovní i krajinnou poušť Česká Sahara podle Dědka kořenáře B. Nového:

Nejdříve jsou odděleny děti od prarodičů udržujících historii, vědomosti a znalosti rodu. Potom jsou děti odlákány i od rodičů, zdroje šikovnosti, píle, díla a pout ke smysluplnému životu. Tím je přetržen řetěz rodové odolnosti a schopnosti nezávislého přežití.
Rozdělením národa, rodů, týmů a skupin na jednotlivce přichází snadnější vládnutí závislým jednotlivcům, občanům, nájemníkům a vazalům. Tím síla národa i jeho fragmentů zaniká ve prospěch mocných zbohatlíků a vlastníků.

Děti jsou demokraticky znehodnocovány ze všech stran. Jak na úrovni těla, ducha, víry, rozumu, moudrosti, odpovědnosti, úsilí a schopnosti překonávat pestré překážky. Permanentním rozmazlováním si vytváří návyk na uspokojování se bez těšení se a snahy, alibistickou beztrestnost, akceptaci lží a demagogií, úspěšnost psychopatického přístupu, neodpovědnost a sebestřednost, aby návrat ke zdravému selskému rozumu byl co nejvíce znesnadněn, a pouto k národu a vlasti trvale přetrženo.

Děti jsou inkluzivně debilizovány a školně pubertálním prostředím směřovány k odporu k práci, odporu k sebekázni a odporu k odpovědnosti. Tituly vzdělanosti přestaly znamenat znalosti, morálku a charakter, ale vychytralost.

Tím nastaly vhodné podmínky pro vzdání se schopnosti pracovat tvořivě se sklem, textilem, elektronikou, ocelí, keramikou a vyvíjet a vyrábět dopravní prostředky, letadla, zbraně, elektrárny, cukrovary a potravinářské i jiné stroje, zařízení pro studium kosmu a techniku, kterou nikde ve světě tak dobře a kvalitně udělat neuměli, a hlavně vlastní kvalitní potraviny podle svých původně přísných norem a technologií.

Po dětech a ztrátách v technických oborech se se změnou systému obdělávání jednotlivými místních půdních a rostlinných podmínek znalými hospodáři, násilně sjednocenými, vytvořily polní velkolány pro snazší aplikaci chemie, likvidaci přírodní diverzity a přirozeného vodního hospodářství.

Potom se nejvýnosnější pole vyasfaltovala a zabetonovala ve prospěch velkoplošné skladově obchodní industrializace.

O desítky milionů kusů se snížil chov dobytka včetně domácích zvířat, čímž půda přišla o přirozený humus ku prospěchu plodin i spodní vody.

Zrušilo se obdělávání méně výnosných půd a domácí zahrádky se místo brambor, cibule a mrkve obohatily o bazény, trávníky a slunečníky.

O ovocné stromy podle cest ani o trávu pod nimi už nikdo nemá zájem, protože domácí králíci potřebují pravidelnou péči, kterou člověk spěchající si užívat zdánlivě zasloužené permanentní zábavy a odpočinku po ní už celou zmarněnou prozábavovanou generaci nemá k dispozici.

Protože dřevo je žádaným obchodním artiklem věnovaným nám pilnými předky, lze jeho těžbou vydělat nemalé peníze jejich velkospotřebitelům, zajistit jeho prodejem velkopohodlí, které je ale náročné na velkoúdržbu, a tak se ve prospěch drancování přírody používají všechny metody, včetně rozmnožení kůrovce i tam, kde nebyl, aby byl oprávněný důvod k další usilovné bezlimitní těžbě.

Bohužel kopcovitá krajina našich lesů bez lesů nemá, jak zachytit dešťovou vodu, a s ní ani svoji půdu, takže obnova bude probíhat v lepším klimatickém případě ještě nejméně milion let, až hamižníci vyhynou.

Velkým vzorem nám může být Africká Sahara, která byla před necelou desítkou tisíc let pokrytá rovníkovou kyslíkoproduktivní deštnou džunglí plnou života rostlin i zvířat.

Tu do dnešní, stále se ještě tempem 30 km/rok rozšiřující se podoby, zajistili lidé se svými velkostády dobytka vypásajícího trávu na od stromů a keřů pastevci vyklučených plochách, až tam neroste nic, jen písek bez vody a bez přírodní rovnováhy vláhy.

Myslím ale, že naše tempo tvorby pouště v centru Evropy bude výrazně rychlejší také s pomocí migrujících afrických specialistů na poušť fyzickou, hodnotovou i duchovní, nahrazujících je vítající neplodné osmi až třináctipohlavní Evropské přírodně již nijak neodolné domorodce.


To mi připomíná vtip, jak na setkání planet říká Mars Zemi, jak špatně poslední milion let na svém povrchu vypadá.
Země na to: „Přemnožili se mi lidi jako ekzém.“
Venuše na to: „Z toho si nic nedělej, párkrát zakašleš, vypotíš se, a ono to rychle přejde.“

srpen 02, 2019 10:33
... : d@niela
Nááááádherný....


srpen 02, 2019 11:49
... : NČ
Sorry jako. Mně to nádherný nepřipadá. Mám děti, vnoučata, snad dožiju i pravnouče …. Pak už já nic, ale co oni?
srpen 02, 2019 11:57
... : *deeres*
Zničit národ je tak jednoduché. Jseš vlastenec, tak to jsi buď dutohlavý násilnický skín, nebo zaprděný čecháček, který nikdy nikde nebyl.Národ zapomene svůj rodný jazyk a přestane být národem.

Zákeřným ohrožením je neustálé omílání mýtu o „čecháčkovství“. V posledních dekádách sílí falešná obžaloba naší země a Čechů vůbec z malosti, omezenosti, nesvětáctví, neschopnosti si sami vládnout atd. Za těmito provoláními se většinou skrývá pohrdání a povýšenost, snaha dělat se lepším, než jsou „ti čecháčci“. Ruku v ruce s touto falešnou obžalobou pak jde lokajství elitářů, kteří se snaží otáčet dějiny, kteří – s Werfelem řečeno – volají, že ne vrah, ale zavražděný je vinen. Když proti nám pošlou armádu, možná budeme okupovaní, ale v těch, kdo přežijí, češství zůstane. Když místo armády vojáků pošlou po celé zemi armádu intelektuálů, kteří budou tvrdit, že češství je čecháčkovské, špatné a zavrženíhodné, mají reálnou šanci ve svém ničivém plánu uspět. Ekonomka Lipovská

Víte, proč zmizeli Polabští Slované? Zasloužila se o to slovanská mládež, která se styděla za svůj rodný jazyk.

Až do 18. století těmi nejzápadnějšími Slovany nebyli Češi ani Lužičtí Srbové v Horní a Dolní Lužici, ale potomci slovanského kmene Drevanů v severozápadním Německu, jejichž jazyk vymizel až relativně nedávno – přibližně před dvě stě padesáti lety. Hranice Slovanstva tak ještě na počátku novověku ležela 600 kilometrů západněji než dnes – takřka na předměstích Hamburku, Brém či Hannoveru.
Co nezlomila přímá germanisace, to dokonali sami tito Slované ve své mladé generaci v 17. století. Jakkoli byli staří Drevané v století 15. a 16. tak protiněmecky založení, že nechtěli se ani německy učit, tak v 17. století zase opakem drevanská mládež se vysmívala těm starým svým otcům a dědům, kteří ještě mluvili svým slovanským jazykem. Jazyk otců a dědů byl mládeži i protivný, nechtěli jej poslouchat a raději mluvili již německy. Zdeněk Víšek



srpen 02, 2019 16:14
... : NČ
Pokud morálku a povinnosti budou kázat politici a umělci gayové a další bohem postižení, kteří nemůžou mít děti, jejichž obzor je ukončenej nicotnou délkou jen jejich života, z hlediska Přírody naprosto zbytečnýho, nemůže být dobře.
Zatím to ovšem vypadá, že se nám tady až příliš otepluje!
srpen 02, 2019 17:02
... : kyttka
NČ, věř mi, že morálka a plnění povinností nemá souvislost se sexuální orientací. Nevěřím, že se nám ve vládě sešlo tolik buzerantů.
srpen 02, 2019 18:38
... : NČ
Kytičko. Nevěřím ti. Každej postiženej je nutně postiženej i na duchu. To zaprvé.
A zadruhý, psal jsem obecně o postižených, kteří vědí, že nikdy nebudou mít děti a proto logicky nemají, ani nemůžou mít, zájem o budoucnost. Ve vládě se taky vyskytnou a vyskytujou, nejvíc ovšem tam, kde mají možnost přímýho působení na lidi (kněží, novináři, herci......).
srpen 03, 2019 04:35
... : kyttka
Já jen děkuji Bohu, že se to krásný a nadaný dítě narodilo mně a ne někomu, jako je NČ. Ve své podstatě, mít děti je výsada, kterou má skoro každý. Debil, alkoholik, feťák, nácek. Takže světu přinesou tu obrovskou hodnotu, protože tím že plodí, myslí na budoucnost.
srpen 03, 2019 06:25
... : *deeres*
Pánbu vzal, pánbu dal. V LGBT komunitě je hodně těch, kteří jsou umělecky nadaní a kreativní a jsou to stejní lidé, jako ostatní. Ale těžko může někdo oddiskutovat, že je to slepá ulička přírody.
Dříve nikomu nevadili,vadí od té doby, kdy se snaží navalit nám do hlavy, že je normální mít některé ze 72 pohlaví, být transgender, nebo alespoň pouhým zrakem vidět CO2.
Nenormální je být hetero, bílý a křesťan a tahle úchylná doktrina se schovává pod práva menšin.
https://conservativememes.com/i/genders-mental-disorders-uigender-androgyne-uigender-third-and-neu-gender-3454349
srpen 03, 2019 09:41
... : mila1
Každej postiženej je nutně postiženej i na duchu.
. No a já si zase myslím, že jestli je tu někdo postiženej, tak jsi to Ty, NČ. Se svými nenávistnými výpady proti všemu, co podle Tebe není "normální". A jestli chcete vést Kudlanku tímhle směrem - nenávistným - tak se nedivte, že tu nikdo nechce diskutovat. Tedy kromě Tebe a deeres.
srpen 03, 2019 10:34
... : zuza
Každý jsme nějaký a platí to pro všechny..
srpen 03, 2019 10:45
... : kyttka
Jj, dřív nikomu nevadili, proto byli v ČSSR do roku 1961 mimo zákon. V katolickém Polsku, kde by člověk očekával, že to bude mnohem větší problém, přestal být sex mezi stejnopohlavními páry trestný už v roce 1932.
srpen 03, 2019 11:13
... : NČ
Kytičko (v 06.25) sice to, co píšeš, je skutečně nehorázná kravina, která navíc ani nesouvisí s tím, co jsem napsal. Chápu, že jedinym smyslem bylo, mě urazit, ale i tak ti odpouštím.
Měj prima den.
srpen 03, 2019 12:20
... : NČ
Mílo, pokud považuješ za normální intimní styk dvou stejných pohlaví, tak si skutečně v definici normálnosti porozumět nemůžeme. Měj pěknej den.
srpen 03, 2019 12:23
... : mila1
NČ: tady jde i o něco jiného. Narážím na Tvé urážky lidí, kteří demonstrovali na Letné.Ty taky nepovažuješ za normální. Psal jsi něco o magorech. Jsem ráda, že do Tvého "normálního" zlého a nenávustného společenství nepatřím.
srpen 03, 2019 12:49
... : *deeres*
Kyttko, určitě máš úžasného syna, ale upřímně, kdybys si mohla vybrat, jaké by bylo asi tvoje rozhodnutí?
Moje ségra si vybrat mohla, nechala to na synovi. U něj to byl trochu jiný případ. Od malička byl pořád nějak nemocný, ještě v pubertě vypadal jako blonďatá, křehká holčička a nakonec jí v nemocnici řekli, jestli by raději tu holčičku nechtěla. Nechtěla a nechtěl to tak ani její syn. Tak dlouho ho tedy doktoři rvali různými bobulemi, aby mu dodali mužný vzhled, až vloni zemřel, bylo mu necelých padesát.
Když to příroda zpacká, nic moc nenaděláš. Ale to není to, co mne štve. Štve mne současné oblbování, že je to normální a nejenom, normální, ale že je to evoluční vývoj a vlastně něco lepšího, nová formá bytí.
Vždycky to bylo tak, že pokud bylo separováno společně pouze jedno pohlaví, tak docházelo k homosexuálníém stykům, aby se nakonec heterosexuální jedinci , pokud taková situace pomine, vrátili k normálu. Dneska ale je módou tvrzení , že láska je jen jedna - není hetero a homo verze.
Jo, tak daleko jsme došli, že láska nakonec zvítězila nad lží a nenávistí.
srpen 03, 2019 13:09
... : kyttka
Deeres, jako kdybych si měla já vybrat, jestli syna homo nebo hetero? Já jsem nikdy nepřemýšlela nad tím, že bych si měla něco vybírat. U svýho dítěte mi šlo vždycky o to, aby bylo zdravý a šťastný. A homosexualitu za nemoc nepovažuju. Osobně si myslím, že šťastnej fakt je a možná právě proto, protože má mámu a tátu, který sice nevykřikujou "hurá máme syna gaye", ale taky nám to nijak netrhá žíly. Proto jsem NČ napsala, že jsem ráda, že ho mám já a ne ty. Ne jako urážku, ale jako fakt. Protože já mu poskytuju zázemí a moře lásky, zatímco ty bys na takovýho syna koukal jako na postiženýho chcípáčka. Tak co je pro to děcko lepší, ať si každý posoudí. A fakt jsem tě osobně nechtěla urazit. Taky bych ten tvůj komentář o gayích mohla brát jako osobní urážku, mám pocit, že jsem tu asi jako jediná přiznala vlastní dítě s menšinovou orientací. A že mě nemiluješ celkově pro moje názory, to už nám taky došlo všem. Tak proč si nezarejt, do oteplování, viď.
srpen 03, 2019 13:27
... : Krakonoš
Nenormální je být hetero, bílý a křesťan...

Fakt by mě zajímalo, co vede tebe, drs, nebo kohokoli jinýho, k bezmyšlenkovýmu papouškování týhle trapný floskule. Já jsem bílej, hetero, skoro křesťan (no úplně ne, protože jim nežeru, že ten jistě výjimečnej prorok byl synem božím), ale nikdy a nikde jsem s tím nijak nenarazil, necejtím se bejt v životě jakkoli znevýhodněnej, prostě nula nula prd. Jenom neustále kolem sebe slyším tenhle ufňukanej žvást. Prosím jednu jedinou věc, která činí život homosexuálův znazší, než je ten můj. Abych to konečně pochopil. smilies/cheesy.gif
srpen 03, 2019 14:00
... : *deeres*
Homosexualita není nemoc, ale je to chyba v prenatálním vývoji embrya. Proč tomu tak je, o tom se vědci dohadují a příčiny mohou být různé. Tvůj syn má kliku, že má rodiče takové, jako jste vy.

Jenže dnes existuje LGBT šílenství, propagace jak být jinačí je tak cool, kterou se snaží zblbnout mladé hetero. smilies/angry.gif
srpen 03, 2019 14:03
... : kyttka
Deeres, samozřejmě že jsem přečetla pár věcí, proč se tak člověk narodí, přemýšlela, bádala v příbuzných. Srovnávala s prvním těhotenstvím, který bylo příšerný první trimestr a pak jsem jezdila všude možně a týden před porodem spala pod širákem a měla bouračku a dcera je bílá, heterosexuální... Každopádně vím, že si to mladej nevybral, na Pride by nešel a nikoho nepřesvědčuje, že je to super a cool. Taky vím, že když vezmu na ulici manžela za ruku, tak to je každýmu u hvězdy, ale pár zmlacených kluků, co udělali to samý, jsem už viděla. A tohle se mi prostě nelíbí a nepřijde mi to normální.
srpen 03, 2019 16:23
... : Sidon
.. : mila1

Každej postiženej je nutně postiženej i na duchu.

. No a já si zase myslím, že jestli je tu někdo postiženej, tak jsi to Ty, NČ. Se svými nenávistnými výpady proti všemu, co podle Tebe není "normální". A jestli chcete vést Kudlanku tímhle směrem - nenávistným - tak se nedivte, že tu nikdo nechce diskutovat. Tedy kromě Tebe a deeres.
srpen 03, 2019 10:34


O jaké nenávisti to mluvíš? Zatím se ta nenávist projevuje hlavně u těch lidí, kteří šli demonstrovat a hlavně u těch, kteří měli nějaký svůj projev k davu (Geislerová, Čvančarová, Polívka ml., Minář a další. ) A hlavně ty důvody, které uvádějí ve svých řečech, právě ani moc silnými důvody mejsou, jenom se zatím skrývá ta "nenávist".

Jinak Kudlanku vede Daniela, a že nechává každého napdsat svůj názor, je to od ní přece nestranné, nikomu příspěvky nemaže a nesnaží se prosazovat nějaký "svůj" směr. Já už jsem ti tu tvoji "diagnózu" napsal, čtu Kudlanku pravidelně a semtam nějaký komentář vložím. Souhlasím s názory Deeres, NČého a jim podobných, akorát se mi dost často nechce diskutovat. Jak se říká - s blázny a opilci je diskuze marná, to k ničemu nevede.
smilies/cool.gif
srpen 03, 2019 17:41
... : NČ
Nebudu se nijak obhajovat, nemám proč. Ani všechno nechci čít. Takže jen: Neřekl bych, že někoho urážím, když řeknu, že je postiženej. Protože je.
Taky bych neřekl, že urážím někoho z "demonstrujících", protože mi zatím NIKDO neřekl, za co tam vlastně demonstrovali. Snad za svobodný volby? A v čem mají problém? Někdo snad brání tomu jejich nedoučenýmu farářovi, ucházet se o hlasy ve volbách? Hned přeci může mít nejméně 200.000 hlasů, dost dobrý pro začátek. Tak proč demonstrovat, když úplně stačí v klidu hodit lístek do urny?
srpen 03, 2019 19:29
... : *deeres*
Tak ufňukanej žvást?
Krakonoši, co si kdo doma dělá pod peřinou je mně u zadele. Co mně jedno není, když mne s tím otravuje . Kolik asi stojí takový pochod hrdosti, kdo to platí? Jako hrdost na co? A letos to tu bude v Praze zase a hned celý týden. Nejenom pochod, ale také Pride park, kde 10.srpna budou křepčit na Letné. Problém s LGBT komunitou je ten, že se chovají jako Jezinky, nejdříve registrování partnerů, proč ne, usnadní to vzájemné právní vztahy, víc prý chtít nebudou. Ale chtějí, chtějí manželství a už chtějí i adopce, protže prý už na to dozrál čas. Co bude asi tak dalšího?
Já tvrdím, že tím jenom blbnou mladé lidi, kteří by jinka přirozeně tíhli k druhému pohlaví.
Podle studie Jaroslava Flegra z Přírodovědecké fakulty UK v Praze se homosexualita v Česku nepohybuje na „zažitých 4 %“, ale je mnohem více rozšířená. Ze studie plyne, že nelze pevně stanovit hranici mezi homosexuály a heterosexuály, ale musíme počítat s bisexuální orientací. Dále práce ukázala, že mezi muži je 6,7 % tzv. neheterosexuálů (homosexuálů a bisexuálů). U žen je toto procento ještě vyšší a to 11,5 % neheterosexuálek (lesbiček a bisexuálek).

srpen 03, 2019 20:41
... : NČ
Pouze a jen pro Kytičku, protože k Míle a Krakonošovi skutečně nemám, co říct.
Včera jsem to tady jen ve stoje přelítl a krátce napsal. Teď teda jen tobě o něco víc:
Takže se ti omlouvám, že jsem se dotkl tvýho citlivýho místa, o kterym jsem neměl tušení. Poznámka vycházela z mýho, časem nabytýho, přesvědčení, že lidi, kteří jsou postiženi tím, že vědí, že nikdy nebudou mít děti, by neměli být na humanitních a politických pozicích, z nichž můžou jakýmkoliv způsobem ovlivňovat veřejnost, popř. přímo chod věcí budoucích. Prostě proto, že jejich mysl a podvědomí nejsou uzpůsobeny k pohledu na věci budoucí ve prospěch vlastních dětí. To je úplně všechno.
Věz, že např. režiséra Trošky si hodně vážím, považoval bych si přímo za čest, bejt jeho kamarádem. On nepoučuje, nementoruje, ale poskytuje odreagující zábavu. Pro kavárenský intelektuály jistě zábavu pokleslou, urážející jejich jemnocit, pro mě naopak poskytující osvěžující dvě hodiny vypadnutí ze starostí. Dost velkej rozdíl, oproti státem dotovanejm intelektuálskejm filmum, který sbírají všemožný lvy a vyznamenání, jsou určitě skvělý, jen s jednou zanedbatelnou chybičkou - nedá se na ně koukat, stejně jako třeba na proslavenej videoklip ředitele významný neziskovky, kterej teď objíždí školy, s poučováním dětí o evropský morálce.
Považuješ mě za zrůdu, která by vlastní dítě s odlišnou orientací vlastnoručně svrhla do Macochy. No, to ti sotva vymluvím a ani mi to nebudeš věřit, protože ty už o mě víš svý. Ale kdybych takový dítě, vnouče, měl, miloval bych ho úplně stejně jako ty neodlišný, možná i o něco víc, protože bych věděl, že to bude mít v životě o něco těžší. Nepřestal bych ho milovat, ani kdyby se účastnilo těch hrdejch pochodů. Ale to už by mě mrzelo a bral bych to jako svý selhání při výchově.
Jestli se ti mý názory na tu věc jevěj jako vzájemně si odporující, s tím už skutečně nic nenadělám.
Ve svym pohledu na lidi, demonstrující za milion chvilek, nic nezměním, dokud se nedozvím, co chtějí, jak si představujou krok B. Zatím jen vím, co nechtějí, a to mi skutečně nestačí.
Měj prima den.
srpen 04, 2019 06:16
... : kyttka
NČ, speciálně pro tebe. Omluva ok, přijato. Myslím, že potkat se osobně, bylo by to třeskutě zábavný a měli bychom o čem podebatovat a ani bychom se nepohádali. Byla by to debata dvou lidí, kteří mají sice rozdílné názory, ale dají si spolu pivo a hledají spíš to, co by je spojovalo, než rozdělovalo. Protože si myslím, že jsi chytrej chlap, co toho spoustu prožil a má co říct. Takže virtuálně si s tebou dávám jednoho Kozlíka, náš vietnamský obchodník s potravinami ho i chladí a cestou z práce na kole jedno chlazený i bodne
srpen 09, 2019 15:10
... : Mikin4
Moji devadesatileti rodice by nejspis nekolik zdejsich diskuteru zklamali. Googluji, skypuji, facebookuji. K volbam chodi, ale voli demokraticke strany. Zemana, Okamuru ani dalsi populisty i jejich simpletonska reseni zrovna nemusi, neb kremelskemu carovi po celozivotnich zkusenostech na spek neskocili.
Dokonce i filmy si jeste porad vybiraji alespon o jednu tridu nad vytvory pana rezisera Trosky. To vite - kavarnici. smilies/sad.gif
srpen 10, 2019 05:59
... : NČ.
Máš naprostou pravdu. Kavárníci jsou idioti. Omlouvá je stáří
srpen 10, 2019 16:17

Powered by Azrul's Jom Comment
busy