REAKCE NA VAŠE REAKCE
Pondělí, 31 říjen 2016
Rozhodla jsem se napsat ještě jeden, druhý a současně i poslední dopis do vaší redakce. Měla jsem několik dnů práci mimo bydliště a mobilem se mi nedobře píše. Ale četla jsem denně pozorně poznámky vašich čtenářů pod mým článkem. To je také i důvod, proč již další své názory u vás zveřejňovat nechci.

 

 

.

 

 

 

 

Nikdy by mě nenapadlo, kolik zášti a cynizmu se může v lidech najít. Někteří vaši čtenáři(ky), a je jich bohužel většina, jsou zlí a nenávistní, v míře, kterou bych neočekávala ani u nejagresivnějších serverů. Své myšlenky a názory jsem psala ve víře v to nejlepší, co lidská duše poskytuje. A odpovědi? Ne! Není v mé povaze někoho osočovat, já takové lidi jen lituji. Jak mohou žít bez lásky, bez Víry a bez Boha?? Na to nechť si odpovědí oni sami.

 

Mě jsou k politování. Nechci ty nejnenávistnější nejcyničtější čtenáře jmenovat, stejně jde jen o smyšlené přezdívky bez tváří a vy jistě víte o které jde. Jen doufám, že i tihle sprostí hrubci dojdou svého poznání, ale to již také pro ně může být pozdě.

 

Jistě ale musím uvést, že někteří čtenáři(ky) mají srdce na pravém místě. Jsou sice v menšině, ale svými komentáři statečně čelí nenávistné většině a každým svým vřelým slovem tu nenávistnou většinu zahanbují. V nich i vidím velkou naději do budoucna. Nesmíme kapitulovat před nenávistným davem, ale musíme nad ním vítězit svými humanistickými myšlenkami a neúnavnou prací a pomocí pro ty, kteří nás nyní tak moc potřebují.

 

Závěrem vám chci poděkovat, ne jen za zveřejnění mých názorů ale i za pochopení, proč jsem se rozhodla další své úvahy u vás již nezveřejnit. Složení vašich čtenářů mne zklamalo. Čekala jsem pochopení a místo toho přišel výsměch a nenávist.

 

S pozdravem,

JOHANA

 

 

Komentáře
Ještě nám Johanko prozraď, : Sidon
že tvoje pravé jméno je Semjase, že jsi sestra Aštarova a jsi z Plejád. To bych ti snad ještě uvěřil, protože se mi zdá velice nepravděpodobné, že jsi z tohoto světa.

smilies/cheesy.gif
listopad 01, 2016 05:01
... : marty
Svatá Dala, nevěděla komu.
listopad 01, 2016 06:16
drahá Johano, : Nona
moc jsem se k předchozímu výplodu nevyjadřovala, ale myslím si, že budeme jen šťastni, že se již vyjadřovat nebudeš. Nebudeš nás totiž nadále nas..at svou tupostí.
Děkujeme vřele,
čtenáři Kudlanky.
listopad 01, 2016 07:56
Pisatelka je šťastná žena. : *NČ*
Království Nebeské ji čeká na 200 proc.

listopad 01, 2016 08:22
Tahle slepice : Lenka1
bude asi ze stejnýho kurníku jako soudružka Johana.

http://zpravy.idnes.cz/dzungle-calais-dobrovolnictvi-pomoc-uprchlici-migranti-krize-pb3-/zahranicni.aspx?c=A161031_103507_zahranicni_och


Co, Svatá Johano, poznáváš se? Taky jsi pro svoje ideály obětovala svou vlastní rodinu?
listopad 01, 2016 08:48
Pokud tedy, Johano, tvůj minulý článek bylo to úplně nejlepší, : Eva
co tvá duše poskytuje, jak sama dnes píšeš, tak to je fakt třeba tu duši asi ale urychleně léčit!!!
Protože některé tvé myšlenky vykazují známky objektivních bludů: např, že evropani jsou geneticky zdegenerovaní, na to opravdu neexistuje absolutně žádný vědecký výsledek výzkumu.
Nebo že k nám jdou mloci tvrdě pracovat a vytvářet hodnoty: zatím žádná evropská země takového na svém území nemá, ani při počtech miliónů atd.

Právě, že máme svou zemi rádi, vážíme si životů lidí kolem a nepřejeme jim žádné násilí, které by zaručeně přišlo, nechceme zase zažít trestnost nesprávného názoru, záleží nám na budoucích generacích, proto doufáme, že zabráníme vzniku novodobých "koncentráků" na našem území, které lidé, jako jsi ty, svými pomatenými názory pomáhají vybudovat.

Když už jsi do toho zamontovala i Boha, tak ten samý Bůh musí ve své nekonečné dobrotě nad tvými názory doslova plakat!
listopad 01, 2016 10:23
Johanka je boží děcko, sice bez mozku, ale zato se srcem plnym pravdy a lásky : *NČ*
Zrovna dnešní Macek (kovanej komunista) dává chytrej postřeh, že největším nepřítelem pravdoláskařů je pravda a láska. Pro svou pravdu a lásku dokážou lhát i nenávidět až za hrob.
Ono se to ovšem má tak, že takovejch vypatlanejch debílků, kteří to "myslej upřímně", je mezi nima minimum. Většina jen prahne po korytech, dotacích, grantech a angažmá ve veřejnoprávní televizi a v dotovanejch filmech. Bez hlásání pravdy a lásky jim Herman ani ČT prachy nedaj.
Kdyby jim dal prachy komunista, budou hlásat slávu Sovětskýmu svazu na vječný časy a nikdy jinak, stejně jako dřív. Jsou to přeci nájemní komedianti, pracovat by je ani nenapadlo, a tak hrajou pro toho, kdo jim zrovna platí.

Mi vůbec nevadí, že ta slepice Johana, nebo jak se ta dementka skutečně jmenuje, svou identitu ukrejvá. Takovejch "známejch umělkyň" se v poslední době vyrojilo celý slepičí hejno (lejno?), čítající i víc než stohoven.
listopad 01, 2016 10:33
I já : alka..
Se hrdě přikláním k k místním ignorantům.Na to opravdu je škoda slov.
listopad 01, 2016 11:04
Vidim to asi takhle: : *NČ*
"Jen my a Herr mann se svym, trochu vzdálenym, strejčkem víme, co je pro vás dobrý! A my do vás tu havlodalajlásku a havlodalajpravdu natlučeme, i kdybyste přitom měli scípnout, šmejdi!

Rosumět mi tobře, ty ceská ksindl???!!!"
listopad 01, 2016 11:31
Johana : doktor
Věřím v Boha,ale nemohu pochopit myšlení této.....nevím jak ji nazvat....a jediné co mohu ....připojuji se ke kamarádce Noně.
listopad 01, 2016 14:25
Johana : Milene
Tenhle příspěvek je pro mne ještě méně pochopitelný než ten první. Máme smyšlené přezdívky, ale stejně jako ty. Jak mohou lidé žít bez Boha? Mohou. To jsi nevěděla. Psala jsi, že existuje skupinka lidí, významně nepatrná, která odmítá přijímat ty úžasné uprchlíky odhodlané tvrdě pracovat a nabízet svůj vynikající genofond. Nikdo se s tebou neztotožnil, nikdo tě nepodpořil. Není ti to divné. Tady asi pro tvoji víru úrodná půda není. Stále doufám, že to není myšleno vážně. smilies/angry.gif
listopad 01, 2016 15:48
to už není jen hloupost : vlk
Tohle je fanatismus!
listopad 01, 2016 16:32
Johano, na tvou zlobu a nenávist tady nikdo ani zdaleka nemá:) : Eva
Není tu totiž, mimo tebe, vůbec nikdo, kdo by přesně vymezoval, jako ty:
- kdo skutečně má srdce na pravém místě,
- striktně nutil druhého, zda má, nemá žít s láskou, vírou, Bohem,jinak je považoval za politováníhodné
- nikdo kudlu nepovažuje za nenávistný dav,
- nikdo nad tebou nemá potřebu zvítězit
- nikdo z nás si nemyslí, že má ty nejúžasnější humanistické myšlenky, které musí neúnavnou prací rozsévat,nekapitulovat...máš to samou svatou válku celkově
- nikdo z nás si nemyslí, že sémě mloků je univerzální živá voda
- nikdo z nás absolutně nevyvíjí žádné aktivity, aby byl trestný jiný, než můj velebný názor
- vůbec nikdo z nás si nemyslí, že je svatý.

Z toho mi teda vyplývá, že prostě nikdo z nás není tak zlý a nenávistný jako ty!!!
Není on to velký hřích, když se zloba a nenávist převléká za svatost???


listopad 01, 2016 16:35
No já teda nevim. Ale podle mě by stačilo krátce říct, že je to blbá kráva. : *NČ*
Já si to ale říct netroufám, s ohledem na Kudlí požadavek slušnosti a respektu k jinejm názorum.
Jen mi nejni jasný, kde jako bych měl vzít ten respekt. Třeba někdo ví a poradí....
listopad 01, 2016 18:21
Už jen bych se tý krávy zeptal, na co mi tady nikdo nedokáže odpovědět: : *NČ*
Kolik asi protestních Staromáků by Horáček zaplnil, kdyby Zeman osvobodil otcovraha jen proto, že by to byl synek jeho kumpánky?

listopad 01, 2016 18:48
Mě zde chybí ten palec nahoru a dolu. : Pepa.
To je za pět hvězd či palců nahoru.
Pokud by president Zeman osvobodil otcovraha, jak to udělal Svatý Havel, tak jde z hradu druhý den. Ale určitě nám to zde bude vysvětleno a jméno Havel v tomto případě očištěno.

listopad 02, 2016 01:31
Pepo : Lenka1
tenhle?








listopad 02, 2016 07:53
instrukce : Pepa.
Mě to nefunguje. Jsem blbec. Jdu trénovat. Ale až na to přijdu...
listopad 02, 2016 08:23
Johano neboj, : David X
není jich většina.

Jen mají schopnost udělat z každé diskuse žumpu a normální člověk si pak dvakrát rozmyslí, jestli se do té žumpy ponořit, o něco se snažit a pak stejně načichnout tím svinstvem.

Končí to tak, že už pak skoro nikdo jiný něž tihle fekálníci nediskutuje.
listopad 02, 2016 09:00
Zkouška 1. : *NČ*
listopad 02, 2016 09:00
Tak nic : *NČ*
skutečně jsem se snažil, ale dopadlo to jako vždycky
listopad 02, 2016 09:01
... : Mikin1
Roztomile pozorovat, jak tady par skalnich nadava autorovi jakehosi podvrhu.
A taky ze to s tim mazanim urazek nebude zase tak horke. NČ tady vyvadi jako urvanej ze retezu. smilies/wink.gif
No, na tom Staromaku bylo podle vseho pres 40 000 lidi a i kdyz byla cast z nich urcite turisti nebo cumilove, je to mnozstvi o jakem si mohou nejruznejsi prirudlici nechat jenom zdat.
Pokud NČ narazis na pripad Odlozil, tak tam byla situace ponekud komplikovanejsi. Ale prostacci musi uvazovat heslovite a v jednoduchych vetach, zejo?
---------------------------------
Jinak - pan Brady dnes odletel zpet do Kanady a na letisti jeste panum Forejtovi a Ovcackovi vzkazal, aby zacali mluvit pravdu. A ze pokud mu prezident nekdy v budoucnu udeli nejake vyznamenani, nebude mit cas.
Ledaze byste meli jineho prezidenta, dodala jeho manzelka.
Starej cestnej chlap kterej zije uz od roku 1949 ve svobodne zemi napraskal bande prolhanych sejdiru.
A pak ze pravda nevitezi nad lzi a nenavisti. smilies/cool.gif
listopad 02, 2016 09:03
Od roku 1949 a stačíl prý ještě vystudovat. : Pepa
Co jsou jeho zásluhy. Nic víc od tebe Mikine nežádám. Jednoduše to vyjmenuju.
Uvedu příklad. Pomohl k útěku kamaráda,, aj. Přeci nebudu medajlovat každého, kdo se sté mizérie dostal a zvláště chlapa který v roce 1949 zdrhnul. Prosím přímé odpovědi, ne že v tom je Putin.
listopad 02, 2016 09:43
Pepo, : Mikin1
nehrej si na jeste vetsiho prostacka a zadej do Google "George Brady". Anglicky snad umis, ne?
Pan Brady spolupracoval na knizce i na filmu o sve sestre zavrazdene nacisty. Je clenem rady charitativnich organizaci, po roce 89 zorganizoval u nas v Kanade sbirku na obnoveni cinnosti LN a mnoho let objizdi skoly v Kanade i dalsich zemich, kde porada pro deti prednasky o holocaustu.
Za to dostal Order of Ontario a dalsi vyznamenani od britske kralovne a nemeckeho prezidenta.
A ty me ted laskave rekni, cim se o sve vyznamenani zaslouzili Hulka nebo Robejsek. Tedy krome neunavneho lezeni do Zemanovy zadnice.
Cekam na odpoved.
listopad 02, 2016 12:06
převzato odjinud: : Nona


"Brady na hrad! Pravda a láska zvítězila!"
listopad 02, 2016 12:26
je to jak napsali DavidX a Mikin1.. a Pepo, : bb2
taky budu ráda, když napíšeš svůj názor, za co si zaslouží státní vyznamenání zpěvák pop music a muzikálů.
Jinak nic proti němu, před dvaceti lety jsme byli na Draculovi a byli jsme nadšení.
listopad 02, 2016 15:33
Nono, : bb2
dělat si legraci z člověka, co prošel Osvětimí, jehož rodina tam celá zahynula a který svůj život zasvětil tomu, aby se zpráva o tom pekle dostala do povědomí lidí natolik, aby se to neopakovalo, a to jen proto, že byl nechtěně zatažen do české politické frašky, je humus a je toho schopen jen idiot.
listopad 02, 2016 15:37
bb2, : Nona
znáš to.... českej člověk si dělá srandu i na šibenici.....

listopad 02, 2016 15:50
jojo, zvlášť když na té šibenici nikdy nestál, že, : bb2
a ještě ty blbé fórky rád šíří..je to taaak jednoduché
listopad 02, 2016 16:01
... : bb2
těším se, až tady bude článek o (ne)úctě ke starým lidem
listopad 02, 2016 16:03
NČ a Pepo : Lenka1
místo glóbusu musíš kliknout vedle vpravo na tu ikonku obrázku. Objeví se ti v hranatejch závorkách dvakrát "img" a mezi tím bude blikat kurzor. Vložíš pomocí "ctrl v" adresu obrázku a je to.


listopad 02, 2016 16:10
Mno : Lenka1
dovolím si naši ušlechtilou duši opravit - úctu lze mít k někomu, kdo něco dokázal bez ohledu na věk.

Nikdo nemá nárok na úctu apriori jen proto, že je starej.
listopad 02, 2016 16:17
... : Milene
Nezlobte se. Já jsem neodolala a zkusila.


listopad 02, 2016 16:31
... : Milene
A povedlo se. To je radosti. Zdravím vás.
listopad 02, 2016 16:32
Co pan Brady vykonal vi kazdy : Mikin1
Prosel peklem a proto cely zivot pomaha jinym. A za to byl vyznamenan v Japonsku, Nemecku, Britanii, Kanade a Cesku.
Nikdo nemá nárok na úctu apriori jen proto, že je starej.
Tenhle komentar opravdu "sedi". Predevsim od zlucovite osoby, ktera zacne jecet vztekem i pod clankem o australskem darci krve. smilies/tongue.gif
listopad 02, 2016 17:52
Nauč : Lenka1
se číst. Můj komentář se netýkal ani pana Bradyho ani tebe.

Papa.

P.S. A uber na vyšilování ze všeho co napíšu, jinak ti rupne cévka a budeš slintat a tahat nohu.
listopad 02, 2016 18:22
Já né : alka..
To jméno jsem slyšela poprvé v televizi a myslím,že je mnoho normálních lidí,co ho neznaj.Teď se to někomu hodí do krámu,tak to nafoukli.Zdar
listopad 02, 2016 18:34
Dík Lenko. Příležitostně to třeba zase zkusim. : *NČ*
.
listopad 02, 2016 18:56
Alko : Mikin1
diky mstivosti hradniho pana uz pana Bradyho znaj.
Vse zle je k necemu dobre. smilies/wink.gif
listopad 02, 2016 20:19
škoda, : vlk
že nám místní všeználek neobjasní, proč slovutného pana strýce z Kanady nevyznamenal sám Veliký Kormidelník Václav první nebo Václav druhý?!
listopad 02, 2016 20:44
Vlku, : Mikin1
nevim kdo je ten "mistni vseznalek", ale odpovedet mohu i ja. Prezident pouze schvaluje nominace. A pan Brady byl poprve navrzen teprve pred 3 roky.
A to nikoliv svym synovcem, ale rodnym mestem. Novym mestem na Morave.
To je makacka na bednu, co Vlku? smilies/wink.gif
listopad 02, 2016 21:44
Lituju : wendy
zneužití pana Bradyho k další trapné antizemanovské akci, to je vše co je k tomu nutné říci. A pokud we týká návrhů na vyznamenán k 28.10., myslím se podávají do konce března každého roku. Pokud tam někdo do té doby není, má smůlu. Poznámka pod čarou - jak mám ráda Hůlku tak ten mi tam fakt neseděl. Radši bych tam viděla třeba paní Hegerovou....
Takže bych hrozně ráda viděla pátrání po tom šmíráku, kde je seznam všech navržených osob. A vyžadovat to stejně jako pátrání po tom zapeklitém článku v kauze Peroutka.
Jinak si myslím, že hradní pán není mstivý, jen to má všechno na háku. A to včetně osůbek běhajících si pro rozoumky na americkou ambasádu.
smilies/cool.gif
listopad 02, 2016 22:20
opravuj sama sebe, neušlechtila duše, : bb2
Mno : Lenka1
dovolím si naši ušlechtilou duši opravit - úctu lze mít k někomu, kdo něco dokázal bez ohledu na věk. 
Nikdo nemá nárok na úctu apriori jen proto, že je starej.

Psala jsem, že se těším na článek, ne že je třeba uctívat jen pro věk. V tomhle se totiž výjimečně shodneme. Málokdy hajzlík zestarne do lepšího.
Na tohle téma tu kdysi proběhlo pár vášnivých diskuzí a, pro idioty asi překvapive,přitom však logicky, skoro všichni tzv .slunickari byli proto, aby se lidi posuzovalipodle skutků, chování a ne podle toho,ze podle škatule, do ktere zrovna náhodou patří - v tomto případe podle věku.
A proto se tesím, az zase někdy budou někteří z těch, co zpochybňují úctyhodnost pana Brady, lkat nad neuctou ke starým lidem.
listopad 02, 2016 23:57
... : bb2
*ne podle škatule..
listopad 02, 2016 23:58
bb2 : Nona
.... šťouráš se v blbostech a nedokážeš rozpoznat vtip.
Neber vše tak vážně....
listopad 03, 2016 07:47
Jojo, : Lenka1
to je celá naše bb2.

A když chceš, drahá bb, aby tvoje komentáře vyzněly jednoznačně, tak je tak piš. Ten, na který jsem reagovala, takový nebyl. Pokud napíšeš "...o (ne)úctě ke starým lidem", jednoznačně to implikuje, že staří lidé si zaslouží úctu. Což jako obecné tvrzení není pravda.

Páčko, lingvistko.


listopad 03, 2016 08:37
Wendy, : Milene
Hůlka je na seznamu z pouhé známosti, to jasné. Ale dělali to všichni prezidenti, že mezi vyznamenané protlačili své kamarády. Víc mně vadil minulý rok František R. Čech. Ale Hanu Hegerovou Zeman vyznamenal řádem TGK v roce 2014.
listopad 03, 2016 09:08
Tyhle medajle vždycky někoho potěšej, jinýho naštvou : *NČ*
Pro všechny se jich holt nedostává. Hůlka je mi dočista ukradenej, vlastně odjakživa.
Co se týče přeživších koncentráky, nemyslim, že by měli větší zásluhy než statisíce nepřeživších.

Tady bych výjimečně souhlasil s Babišem, kterej svuj názor řekl Zemanovi nějak takhle:
"Hele, Miloši. Když už mu Herman tu medajli slíbil a Forejt svym dotazem v dědouškovi vzbudil dojem, že má medajli jistou, tak už mu ji teda dej. Co ti to ku**a udělá? O jednu víc nebo míň, to už je fuk, a dědouška potěšíš".
Nojo, to by ale nesměl bejt zabejčenej Zeman.....

listopad 03, 2016 09:41
Milen : wendy
vím že se Hůlka angažoval ve volbách prezidenta, to jen že letos je to takové divočejší a citlivější, víš. A vidíš, ta HH mně unikla, moc řády nesleduji, moje chyba. Tak to jsem ráda.

NČ, proto bych ráda viděla ten šmírák březnovej se jmenným seznamem. Jedna otázka je zda by mu to něco udělalo - o jeden metál víc nebo míň, nebo zda na seznamu byl či nebyl.
smilies/cool.gif
listopad 03, 2016 10:42
Wen : *NČ*
Podle všeho byl děd na nějakym širšim seznamu návrhů a tak byl dotázanej, jestli by s medajlí souhlasil, kdyby byl skutečně navrženej.
To ale samože nevim, jen to tak zvonka vyserá a zapadá do sebe.
Na defin. seznamu určitě nebyl, to by jistě Sobotka s radostí oznámil.
Co bylo mezi Hermanem a Zemanem kolem druhýho dědka, toho komunisty v červenym lájntuchu, to taky nikdo neví.
Ale jak už jsem psal, jestliže Zeman navrhl Hermanovi tak špinavej kšeft, jakym je medajle pro strejčka, výměnou za neobejmutí dalaje, tak je přinejmenším podivný, že s tim celoživotní bojovník za pravdu a lásku, Herman, vylezl až teď a nesvěřil se s tim nehoráznym Zemanovym návrhem všemu tisku i televizi ihned po tom, co mu byl kšeft navrženej.

listopad 03, 2016 10:59
... : Mikin1
Verze pana Bradyho a jeho manzelky nema trhliny. Hradni soudruzi naopak porad klickuji.
Jako s tema leteckyma dispecerama a opilstvim - z toho se uz nevylzete. smilies/wink.gif
listopad 03, 2016 11:12
Takže možná : wendy
jen jeden nezavazující hradní telefonát - a ostatní bude lež jako věž...jo to je ta politika. Ty intriky.
Stáhněte si bezvadný film Vrtěti psem s Dustinem Hofmanem. Tak se vládne lidu, tak se organizují majdany a další mejdany.
listopad 03, 2016 11:51
Mikine, jak vidíš, : bb2
teď už se to prezentuje tak, že Herman se Zemanem kšeftařil. Prostě kdo chce psa bít, hůl si najde. Pravdu se nedozvíme asi nikdy, ale nemám důvod si myslet, že téměř 90letý pán, který celým svým životem a tím, co dělá (o čemž jsem donedávna neměla potuchy, i když příběh Hany jsem znala) a tím, co za uznání ve světě už získal, podle mne dokazuje, že nemá důvod lhát v tom, že mu z prezidentské kanceláře zavolali, že bude navržen na vyznamenání.
listopad 03, 2016 16:33
oprava : bb2
ale nemám důvod si myslet...podle mne dokazuje, že nemá důvod lhát že lže



listopad 03, 2016 16:36
Nono, : bb2
když ono to vtipný vůbec není, víš :-)
listopad 03, 2016 17:09
zase... : bb2
Pokud napíšeš "...o (ne)úctě ke starým lidem", jednoznačně to implikuje, že staří lidé si zaslouží úctu. Což jako obecné tvrzení není pravda.


Nepsala jsem o úctě, neúctě ke starým lidem, napsala jsem jasně:

těším se, až tady bude článek o (ne)úctě ke starým lidem


normálnímu napověz, hloupej...bude řvát

listopad 03, 2016 17:13
A ještě hloupější : Lenka1
bude obhajovat do očí bijící blbost, kterou napsal, jen aby nemusel přiznat, že se seknul.

Hele, fakt s tím egem něco dělej.
listopad 03, 2016 17:48
ano, sekla ses, : bb2
když sis "těším se na článek o ne/úctě ke stáří" vyložila jako "staří si zaslouží úctu"

No a co? já z toho vědu nedělám, tak se tím taky netrap
listopad 03, 2016 17:54
Bobku : Lenka1
za prvé jsi napsala doslova: těším se, až tady bude článek o (ne)úctě ke starým lidem.

Mně osobně je to šumák, ale když tak ráda slovíčkaříš, tak si zameť nejdřív před svým vlastním prahem.

A za druhé - logické myšlení, asociace, implikace a definice nejsou tvou silnou stránkou, co?

Nic si z toho nedělej, holt nemůžeme být všichni chytří.

Ale za tím psychologem si fakt zajdi, s tou hloupostí ti asi nepomůže, ale s tím ostatním možná jo.


listopad 03, 2016 18:02
ok, takže: : bb2
sekla ses, když sis "těším se, až tady bude článek o (ne)úctě ke starým lidem" vyložila jako "staří si zaslouží úctu"

ale protože jsi uřvaná hloupá divná bytost virtuálních diskuzí, budeš se na tom točit pořád dokola, házet číslama íkvé atd.
listopad 03, 2016 18:13
Zasekla : Lenka1
se ti deska.
listopad 03, 2016 18:21
Lenko, prosím, : Krakonoš
jak se to přihodí výjimečnýmu inteligentovi, ryzímu charakteru a nepřeberný studnici schopností, jakou člověk potká maximálně 1x za život, že se musí v zemi s 4% nezaměstnaností vohánět v lese husqvarnou, aby si vydělal na chleba? To by stálo za zamyšlení, ne?
listopad 03, 2016 19:55
Ale že ti trvalo : Lenka1
než jsi to vytáhnul. Tomu se říká argumentační nouze.

A hele - zeptal se na totéž svýho nejlepšího kámoše? Ten, ač výjimečný inteligent, ryzí charakter a nepřeberná studnice schopností, jakou člověk potká maximálně 1x za život, dělal půl života pomocnýho cestáře a půl strávil na sociálních dávkách.

Když už, tak všem stejným metrem, ne?


listopad 03, 2016 21:03
Tak Mikin (pokud myslíš jeho) : Krakonoš
se mě tu ještě nikdy nepokoušel přesvědčit, že je nejchytřejší na celým světě, nešermoval tu svejma schopnostma, jaký hned tak někdo nemá, ba ani vejškou svýho IQ se tu ještě myslím nepochlubil. Ani tady nikdy nefňukal, že nemůže zavadit vo pořádnou práci, protože svět je zlej a když nemáš konexe, nezbejvá ti než vopravovat Kanaďanům silnice - zatím se vždycky zdálo, že von tu práci dělá rád. Tak nebyl důvod se ho ptát. Jediná ředitelka zeměkoule (zároveň s pocitem vlastního nedocenění) jsi tady ty, tak se ptám tebe. Až tu bude takhle namistrovanej někdo jinej, zeptám se ho taky, neboj. smilies/wink.gif
listopad 03, 2016 21:16
Ehm : Lenka1
co slovo, to perla. Hele, prozraď mi, co hulíš?

Fakt kvalitní matroš, protože takovýhle růžový brejle jsem neměla ani u svojí první lásky.




listopad 03, 2016 21:21
Fakt : Lenka1
tě to baví se pořád takhle ztrapňovat?
listopad 03, 2016 21:22
Nevím : Lenka1
nic o tom, že bychom si my dva někdy něco udělali, ale vzhledem k tomu, jak se mě místo věcné vyargumentované diskuze jenom neustále snažíš urážet, tak mě to tak nějak přestalo bavit.

Páčko.
listopad 03, 2016 21:27
Lenko, : Krakonoš
my dva jsme si asi nikdy nic zlýho neudělali a v podstatě se asi máme docela rádi, snad jen, žes mě tu v minulosti asi tak 500x zařadila do množiny debilů, sluncat, bezmozků a jánevimjaký slova jsi ještě používala, musel bych to hledat. Ale to je drobnost, nad tím se dá mávnout tlapkou. Teď, když vidím, že tě moje vcelku nevinný popichování (ve srovnání s tím, cos metala za hnůj na nás, kdo vidíme svět jinak než ty) uráží, tak se skoro až stydím. smilies/wink.gif Holt se ti asi vrací to, co vysíláš. Vrací se ti to tak 10x slabší, takže by tě to nemělo porazit. Hele, uměla bys změnit styl? Přestat vidět v lidech, který maj jinej pohled na svět, nepřátele, který je nutno zlikvidovat? Protože pak se dá zakopat válečná sekyra a dá se diskutovat. V momentě, kdy na mě míříš vituálním kvérem, diskuse možná není. Zatím tady vedeme studenou vobčanskou válku, podobnou, jaká se vodehrává v celý společnosti. Ale já z toho fakt nemám žádnou radost. Páčko
listopad 03, 2016 23:53
Je to tak Krakonosi : Mikin1
svou praci jsem mel fakt rad. Kdyz clovek neco umi, neco dokaze a na konci dne se na vysledek snazeni podiva, je to nadhernej pocit. A nezalezi na tom, jestli se jedna o spisovatele nebo gradermana.
Poradnej kontrast proti tehle osobe, ktera si na svou praci zamestnani v armade jen v jednom kuse stezovala, ale presto se ji az do sveho vyhazovu drzela zuby nehty.....
listopad 03, 2016 23:55
Mno, broučku, : Lenka1
na rozdíl od tebe já jsem v té práci zaměstnání makala a neválela se každýho půl roku na sociálních dávkách. Kolik žes to měl celkem? 33 let tuším, žes tady někde plácnul.

A po mém odchodu - ne vyhazovu - zase jsi vedle - právě proto, že jsem chtěla makat naplno, bohužel lékaři měli jiný názor, jsem šla dělat do lesa.

Já ti fakt musím pít krev, viď?

Takže ses téměř 17 let válel a nechal se živit od ostatních. Borec. smilies/wink.gif


listopad 04, 2016 09:11
Hele, Krakonoši : Lenka1
mně je šumák, co si o mě myslíš, moje výrazy na tvojí adresu byly nemlich to samý, s čím jsi začal ty na mou.

Ale to je fuk.

Jestli chceš v tomhle stylu pokračovat, tak beze mě. Nemám problém se silnými slovy a rozhodně mě nerozbrečíš (tvůj poslední komentář tak nějak touhle snahou zavání), ale chci k tomu i nějaký protiargument.

Což je u tebe nejspíš sci-fi.

Pamatuju si na jednu předchozí diskuzi, kdy tvůj kámoš prohlašoval, že "přece se nikdo nepostaví bandě hajzlů, to je jasný", načež já jsem řekla, že to není pravda a napsala jsem svůj zážitek. A ty ses mě hned pokusil zesměšnit jakože "no tvl, jednou jsi pomohla, to je toho".

A pak jste svorně klávesnicí společnou a nerozdílnou začali rozebírat, jak jsem namachrovaná a chlubím se. Boha jeho. Tohle nemělo s diskuzí nic společnýho, byla to jenom zoufalá snaha mě zesměšnit - za to, že jsme jako ostatní nečuměla z okna šla jsem a pomohla jsem.

Fakt si myslíš, že diskutuješ slušně?

Se podívej, cos předved jen tady.

Napsala jsem bb, že nesouhlasím s jejím generalizovaným tvrzením, že staří lidi si zaslouží úctu.

Stačilo by, kdyby jenom přiznala, že to blbě napsala a myslela to jinak. Ale to by nesměla být bb, nedůtklivá a háklivá a s přemrštěným egem.

Takže místo toho to začala krkolomně obhajovat a mě urážet. Já si to nenechala líbit a pak ses do mě navezl ty ve stylu, že ses mě pokusil urazit narážkou na to, že dělám podřadnou práci.

Takže zatímco u kámoše Mikina je pomocný cestář šest měsíců v roce a dalších šest na dávkách ok a nevidíš v tom problém, tak u mě je lesní dělník (dělnice) něco fůj a hodno posměchu jakože "tvl, to si neumíš najít něco lepšího"?

Fakt směšný. Víš kulový, proč dělám to, co dělám, že třeba potřebuju mít pracovní dobu takovou, jak mně se hodí kvůli jiným věcem a zároveň si chci vydělat. Nepotřebuju tři dny předem žádat o dovolenou a čekat, jestli ji šéf schválí. Z určitých důvodů se mi nehodí dělat Po-Pá 8 hodin denně. Tady stačí zavolat, že nepřijdu a je to ok.

Takže asi tak.

Nemusela jsem ti to vysvětlovat, ale tak nějak naivně doufám, že máš špetku sebereflexe a možná se nad sebou zamyslíš.

Fakt mě tohle už nebaví.

Jestli chceš, aby to tady mělo nějakou úroveň, tak především přestaň bránit Mikina stylem, že se navezeš do sporu a začneš urážet protistranu. On je ten, kdo vždycky každou hádku rozjíždí. Jestli si už nevzpomínáš, tak právě z tohohle důvodu byl před pár měsíci z Kudlanky vyhozen, protože nereagoval na žádné domluvy ani prosby Daniely, aby toho nechal.

Po tom, co žebral a škrábal prstíčkem, se ho Daniele zželelo a pustila ho zpátky. Výsledek vidíš sám.

Přes všechny svoje sliby mě nenechá na pokoji, leze za mnou do každé diskuze a snaží se mě urážet.

Kopeš za špatnou stranu. Nejde mi o jeho názory na svět, ty jsou mi ukradený, ale styl, se kterým "diskutuje", což v jeho podání znamená, že okamžitě začne urážet každého, kdo vidí věci jinak. A tyhle zkušenosti s ním nemám jenom já. Důkazů se tady najde dost a ne, fakt to nebudu hledat.

To je všechno, co jsem ti chtěla říct, dál už se k tomu vracet nebudu. Je to na tobě, jestli v tom budeš pokračovat.






Místo toho začala
listopad 04, 2016 09:46
Nenech se Lenko, vyprovokovávat : *NČ*
Čím víc napíšeš, čim víc argumentů sneseš, tim větší radost těm třem děláš. Považujou to za svý vítězství, že tě dostali do defenzivy.
Na tyhle podvratný poťouchlý trolly platí jediná reakce - žádná reakce. To jistě víš taky.
Ale i já se občas nechám vyprovokovat jejich hloupejma poťouchlostma, postrádajícíma i sebemenší špetičky vtipu a inteligence.
Někdy si tak řikám, že ty svý blivance ani nemůžou myslet vážně. Ale vono jo.
listopad 04, 2016 10:12
Vášáryová: Přestávám vám, Čechům, rozumět. Proto chci pomoci Horáčkovi : *NČ*
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/vasaryova-prestavam-vam-cechum-rozumet-proto-chci-pomoci-horackovi-3683
================================================
Kavárna dostává megaposilu.
A pak, že politika je nuda .....
listopad 04, 2016 10:16
NĆ : Lenka1
já vím, beru to jako poslední nabídku ke smíru z mojí strany.
listopad 04, 2016 10:37
Lenko, : *deeres*
jaká nabídka ke smíru! Ze zkušenosti musíš vědět, že to nemá cenu. Jůkoňák patří mezi jedince, kteří, když někoho alespoň jednou denně neurazí a nenaštvou, tak mají špatný spaní.
Možná by nám tady mohl sdělit a uvést na správnou míru, jak jsem ho já pronásledovala. Prý mně nechal na yahoo. com zablokovat mojí adresu. Docela sranda, protože sám dobře ví, jak se pod různými identitami a z různých portálů dostával na weby, kam měl přístup zakázán. A pokud by mně opravdu dokázal zablokovat IP adresu, další má dcera, další je v kanceláři, další je na mobilu a pak bych klidně mohla použít i internet v obecní knihovně. Možná, že jenom neví, co je to staking, tak pro poučení:

Stalking je nevhodné chování, projevující se zejména opakovaným fyzickým sledováním, nechtěnými kontakty (dopisy atp.), dlouhodobým sledováním aktivit určité osoby a sbíráním informací o ní, případně nemístným oslovováním jejích příbuzných, přátel atp. Takový zájem cílenou osobu obtěžuje, narušuje její soukromí,které může přejít k vyhrůžkám, ničení majetku apod. [..]


A přitom je mně u zadku, kašlu na něj a nebudu další jeho fackovací obětí. Kdyby to moje údajné pronásledování zde uvedl na pravou míru, tak by si třeba Bíbí nemusela myslet, že já posílám nějaké líbesbrífy na soukromou adresu jeho manželky. To jsi Bíbí vyčetla kde?
listopad 04, 2016 11:46
No jak myslíš, Lenko. : *NČ*
Podle mě smír s psychopatem uzavřít nelze. Ti se pohybujou na odlišný vlnový délce, kam nemá normální člověk přístup, a ani náhodou o smír nestojej. Přišli by tim o svý jediný životní potěšení.
Já mám dokonce dojem, že oni i sami podvědomě tušej, že s nima není něco v pořádku, jen s tim nejsou schopní cokoliv udělat (ono to ani nejde). Zbejvá jim teda jen žluč a závist.
Tady se jich sešlo zrovna několik najednou. Písemně si notujou. Ale myslim, že by byla docela sranda nechat je samotný, jen mezi sebou. Vsadil bych se, že do několika hodin by se vzájemně škrtili pod krkama.
listopad 04, 2016 12:05
no..takže ses nespletla, prostě chceš lhát, abys nevypadala hloupě : bb2
Napsala jsem bb, že nesouhlasím s jejím generalizovaným tvrzením, že staří lidi si zaslouží úctu.
Stačilo by, kdyby jenom přiznala, že to blbě napsala a myslela to jinak.


nenapsala jsem žádné generalizované tvrzení o tom, že staří lidé si zaslouží úctu

napsala jsem: "těším se na článek o ne/úctě ke stáří" - a dodala jsem pak, že se těším, jak tam budou lkát o neúctě ke starším lidem ti, co teď nevidí nic úctyhodného na panu Brady

Ty sis to ve své urvanosti ze řetězu vyložila podle toho, jak se ti to hodí, což děláš velmi často, a odmítáš uznat, že to podle tvého je blbě.




listopad 04, 2016 13:20
... : bb2
Ale myslim, že by byla docela sranda nechat je samotný, jen mezi sebou. Vsadil bych se, že do několika hodin by se vzájemně škrtili pod krkama.


není to tak. Potěšilo by vás to, ale není to tak.
listopad 04, 2016 13:21
Deeres, : bb2
vyčetla jsem to v jedné z debat, co tu proběhly, v těch hodně divokých debatách. Napsal to Mikin, že na mail jeho manželky (asi používají společnou, nebo někde prostě figurovala její adresa) chodí od tebe jakési pochybné maily a obrázky. Tys to nepopřela a napsala jsi, možná jako žertem, to netuším, že pošleš ještě další (asi když nedá pokoj nebo něco takového, to už fakt nevím, nevzpomínám si na detaily, takže můžu něco poplést).
Mikin se k tomu ještě párkrát vrátil a tys to nepopřela, reagovala jsi tak, že víš, o čem je řeč.
Mně to, přiznám se, vyrazilo dech, nečekala bych to tedy od nikoho odsud, ani od té uřvané Lenky1, ta když už, tak bude žalovat Daniele a hrdě se k tomu přihlásí.
Tebe jsem měla vždycky za velice inteligentní, příjemnou, chytrou ženskou, se kterou teda v mnohém nesouhlasím a leccos se mi vůbec nelíbí, ale to se týkalo jen názorů a postojů, jinak jsi mi byla sympatická. No a tohle mi vyrazilo dech.
listopad 04, 2016 13:26
... : bb2
teda, v těch diskuzích, kde ryčel dav a kdyby to šlo, zlynčovali byste Mikina na místě, tam jsem si náhled trochu upravila, ale to byl takový výpadek- snad - z tvého normálu, myslím
listopad 04, 2016 13:28
Tak aspoň NČ se do toho zrcadla podíval: : Krakonoš
Podle mě smír s psychopatem uzavřít nelze. Ti se pohybujou na odlišný vlnový délce, kam nemá normální člověk přístup, a ani náhodou o smír nestojej. Přišli by tim o svý jediný životní potěšení.
Já mám dokonce dojem, že oni i sami podvědomě tušej, že s nima není něco v pořádku, jen s tim nejsou schopní cokoliv udělat (ono to ani nejde). Zbejvá jim teda jen žluč a závist.

Tolik sebereflexe jsem vod něj fakt nečekal. Tak to je dobře, že si to aspoň trochu uvědomuje, že s nim nejni něco v pořádku. Jeho duše právě nastoupila cestu ke spáse. Alelujáá! smilies/cheesy.gif
listopad 04, 2016 14:10
Zda se, ze Lenka neumi : Mikin1
napsat normalne ani osloveni. Natoz aby upustila od spinavych pomluv. Ja nikdy na zadnych "davkach" ani socialce nebyl a je docela zajimavy, kdyz me z toho vini zrovna nekdo, kdo se udajne zivi jako drevorubec a pritom drepi celej den u pocitace. To si nemuzu dovolit ani ja, kterej jsem kazdou penny na svuj duchod poctive vydelal.
Cela ta story damy, ktera se drzela zuby nehty v armade NATO i kdyz o te armade ani o NATO nedokaze rict jedine dobre slovo ja taky kapku bizardni. A jeste pry tam chtela makat na plny uvazek. Zeby masochismus?
Ja u sve posledni prace vydrzel 26 let. Kdyby se me tam nelibilo, rozhodne bych tam neopruzoval a neotravoval vsechny okolo svym kvilenim a nekonecnymi stiznostmi. Mam nejakou hrdost.
listopad 04, 2016 14:15
bb2 : Mikin1
ono to bylo tak, ze potom co jsem byl zablokovan na Kudle a nemohl se branit, pridala sem Deeres par velice "vkusnych" kolazi, ktere vytvorila z fotek co mam na facebooku. Zaroven zde uverejnila odkaz na muj FB s tim, ze me tam mohou vsichni navstivit. Coz se nestalo, protoze tam maji pristup jen moji pratele.
Pak jsem zacal dostavat ty same kolaze i na adresu kterou mam spolecnou s manzelkou. Vysvetlil jsem Joanne o co jde a meli jsme ze zakerneho anonyma vicemene srandu.
Ja pak ty jeji maily nahlasil na Yahoo jako spam, tak jsme se one "damy" a jeji necekane prizne behem par dni zbavili. smilies/smiley.gif
listopad 04, 2016 14:27
NČ, deeres : Lenka1
bb a Mikinovi jsem napsala poslední, co jsem chtěla, dál už s nima nebudu ztrácet čas. U Krakonoše uvidím,jak se postaví k tomu, co jsem mu o kus výš odpověděla.
listopad 04, 2016 14:44
Pro toho z Yukonu: : *deeres*
Tak ještě naposledy, nechtěla jsem se v tom babrat a tak jsem tam napsala pod oznámením, že tě pronásleduji pouze otazníky. Ale stihomam je děsná sviňa!
Pokud vím, tak jsem napsala pouze to, že znám tvoji internetovou veřejnou adresu, tvoje občanské jméno, že jsi na Facebooku a také, že znám množství nicků, pod kterými píšeš na různé weby i když jejich autoři si to nepřejí.
Na tvojí veřejnou adresu přišla ode mne jedna, jediná fotka a to tvoje, neupravená, pouze kdoví proč, jsi v ruce třímal sovětskou vlaječku.
To byl jen takový vtípek ode mne, za odměnu za tvoje potměšilé debatní příspěvky.
Podle spršky sprosťáren, které od tebe následovaly, jsem ráda, že ta fotočka se neminula účinkem.
Alespoň jsi se dozvěděl, jak se cítí lidé, které ty slovně soustavně napadáš, když číháš na každou maličkost, jak druhého zesměšnit a udělat z něj blbce. Jakékoliv věcné argumenty na tebe neplatí, protože ty jsou samozřejmě z nějakého třešničkového webu a argumenty na Kudlu uvedl nějakej putlerovec. Věcné debaty nejsi absolutně schopen, jakoukoliv skutečnost vidíš jen přes hvězdy a pruhy.
listopad 04, 2016 15:29
deeres, : Míša šíša
dost dobrý. smilies/wink.gif
listopad 04, 2016 16:12
Lenko a Miso Siso : Mikin1
Miso Siso, leze to z tebe jak z chlupate deky, ale leze. Tech kolazi bylo nekolik, byly dost hloupe, amatersky delane a jak rikam - meli jsme z nich s manzelkou spis srandu.
Jinak vy dve netusim, co to znamena "napraskat na sebe", nebo "verejna adresa".
Plyne z toho pro vas pouceni, ze utocit z anonymity internetu na cloveka ktery se za sebe a svuj zivot nestydi je necestne, podle a ze se to obcas nevyplati.
Priste se zkuste radeji drzet tema diskuse a chovat se jako damy.
listopad 04, 2016 17:08
Mikine, : Míša šíša
nejsi nějakej zmatenej? Nebo něco bereš? Co mě pleteš do nějakých zasílaných koláží? Žádnou tvoji adresu neznám, ani znát nechci, tak si ujasni, s kým to vlastně chceš řešit. Vyjadřovala se tady k tomu deeres, ne já, tak nevopruzuj.
listopad 04, 2016 17:44
Jsem doteď nevěděla, že v Kanadě : Eva
běhá tolik Guth Jarkovských křížených dokonce s Komenským...kdo by to byl řekl?
listopad 04, 2016 19:01
... : bb2
bb a Mikinovi jsem napsala poslední, co jsem chtěla, dál už s nima nebudu ztrácet čas.

Kdyby panbu dal, ale to jsou vždycky jen sliby a skutek utek. Tak snad to tentokrát vyjde :-))
tak se utvrzuju v tom, že ta tvá kultivovaná dáma je opravdu jen maska. 

ta posedlost slovy "kultivovana" a "dáma" - ktera v souvislosti se mnou stále opakujete jen vy - je legrační,jako když se male děcko naučí nové slovo a pořád ho opakuje. Podráždění chápu, ve spojení s tebou tohle určite nikdy nikdo nepouzil. a když se někdo nevyjadřuje stylem reznickeho psa, tak tomu nerozumíš a cemu člověk nerozumí, to ho dráždí.
Co s tim? Dodržet slib z predchotího odstavce :-))

listopad 04, 2016 22:53
Někdo tomu říká odvaha, jinej zase vytahování : *NČ*
Každej má možnost se zachovat tak, či onak. Když má někdo nutkání se vytahovat (když navíc není s čím), je to jen jeho věc. Řikat tomu odvaha, to už teda je odvaha.
listopad 05, 2016 09:40
Myško, : *deeres*
trochu vedle.
Pokud vím, tak jsem napsala pouze to, že znám tvoji internetovou veřejnou adresu, tvoje občanské jméno, že jsi na Facebooku

Ne, to jsem nenapsala Mikinovi, to jsem napsala zde na Kudle, když soustavně opruzoval.
Mikin jenom prachsprostě lže. Do jeho emailu přišla ode mne jenom jedna jediná fotka. A Mikin přece píše, že byla vtipná a že se se ženou moc nad ní nasmáli.
Nepřestane mě udivovat, jak mohou někteří klesnout ve snaze dehonestovat a virtuálně zadupat pod zem svého nepřítele.

Ano, máš pravdu, to Mikin opravdu skvěle umí,včetně toho, že dokáže v druhých vzbudit ty nejhorší vlastnosti.
A pokud Mikin nechce, aby lidé znali jeho identitu, potom se nesmí anoncovat na každém rohu.
listopad 05, 2016 10:50
Myško a tohle se ti zdá normální? : *deeres*
Evo : Mikin1
predevsim se uklidni a coby naprosty anonym se laskave zdrz poznamek o me osobe.
Emigrace bylo dobre rozhodnuti, na ktere jsem hrdy, ale kterym se nechlubim. Proste jsem sel za svobodou a bylo to moje pravo.
Co se Misi Sisi tyce, kazdy kdo jakymkoliv zpusobem omlouva zlociny nacismu nebo komunismu alespon cast viny na zlocinech obou systemu nese. At uz je to NČ, Misa sisa, Lenka nebo Deeres.
Ale to je jen muj nazor, ktery pridavam k zamysleni do verejne diskuse.
Nazdar!

Tebe sice nejmenoval, ale vlastně jsi také zahrnuta do množiny viníků na zločiném systému pouze proto, že jsi se zde narodila. Protože ten, kdo neemigroval, vyrostl v socialismu, v době dospělosti chodil povinně k volbám, tak ten vlastně také souhlasil a logicky se i na zločinech podílel.
listopad 05, 2016 10:58
Mysko, : Mikin1
mas pravdu, byl to stalking. Ale mezi nami, dost ubohej. smilies/smiley.gif
listopad 05, 2016 17:26
deeres, jestli jsi konkrétní větu či věty napsala Mikinovi zde v diskuzi nebo do soukromého mailu, je dost irelevantní. : Myška
Důležité je, že jsi ho obtěžovala soukromým mailem, nebo maily. To není normální.

Buď klidná, mě Mikin nezahrnul do "do množiny viníků na zločiném systému pouze proto, že jsi se zde narodila.", protože já ten systém neobhajuji, neomlouvám, nevzdychám po době, kdy všichni měli práci, kdy stál rohlík třicet halířů, protože já si dobře uvědomuji tu nesvobodu, ve které jsme žili.

Říkám si, co tě pudí tak moc se užírat nenávistí k někomu, kdo má jiný názor a dokáže si ho obhájit...

listopad 06, 2016 07:15
NČ, Mikin jako jeden z mála zde na Kudle nechal nahlédnout čtenáře do svého života. Já tomu říkám odvaha. : Myška
Kdyby tehdy tušil, kolik sklidí závisti, jedu a zloby, tak by si to zřejmě rozmyslel, protože by mu to nestálo za to.
Jestlipak bys ty sebral odvahu dát podobně nahlédnout od svého života, jít s kůží na trh, jak se říká, NČ, alias Máňo v Počernic (další tvé nicky si nepamatuji)?
listopad 06, 2016 07:21
... : marty
dle mého je všeobecně známo a i odborníci doporučují zbytečně neodhalovat na sítích svoji identitu. Činí tak každý rozumný člověk. Kdo si svoji identitu nehlídá, tak si za 1. o ten stalking sám říká, nebo za 2. tím něco sleduje. A matně si vzpomínám, že v nějakém vyprávění o Yukonu byla i nabídka pro všechny, kdo by měli zájem tam zavítat, nějakých průvodcovských služeb ze strany Mikina. Já to chápala jako že si dělá reklamu a láká případné zájemce.
Takže buď čekal nějakej kšeft, nebo je blbej.

Jo a hledat to nebudu a klidně přiznám že lžu, pokud budu nařčena, ať to máme rovnou vyřízený bez dalších 250 příspěvků.
listopad 06, 2016 18:10
Martí. : *NČ*
Buď, anebo? V tomhle případě obojí platí současně.
listopad 06, 2016 18:26
To je O.K. marty : Mikin1
kdyz se nekdo za svuj zivot nestydi a pise cestopisy, neco o sobe napsat musi.
Pokud ho diky tomu nejaci krivaci napadnou, nic moc se nedeje. Psi hlas do nebe nejde.
A pouzivej coby zensky anonym i nadale muzsky nick. Vypada to fakt svetove a je to docela komicke. smilies/wink.gif
listopad 06, 2016 19:19
Tak jo. Blbec zůstane blbcem a jen blbec by se s nim zahazoval slovem. : *NČ*
Jdu na pavlač Václava Havla, usednout na židli Václava Havla, otevřít si další pivo Václava Havla a vyhulit cigáro Václava Havla.
listopad 06, 2016 19:48
no vidíš : marty
a můj nick je zrovna jedna z výjimek, kdy jsem použila moji skutečnou přezdívku.

Ale to neřeš, já taky neřeším, že má někdo nick který značí kus hadru. smilies/tongue.gif
listopad 06, 2016 21:25
Marty, : bb2
hledat to nemusíš, nelžeš, taky si na to pamatuju. Nijak mi to nevadilo, protože za těch 10 let, co sem chodím, to byla od něj jedna jediná nabídka, zmíněná jen tak mimochodem, jednou jedinkrát. Vzhledem k tomu, že žije na Yuconu, nemyslím si, že ho po té ""reklamě"" zaplavily poptávky lidí z kudlanky.

Ale ty osobní věci na sebe prozradil dávno před tím, Marty. Víš, ty tomu říkáš "je blbej", to vypovídá něco o tobě, o tom, jak přemýšlíš.
Já bych řekla, že byl prostě moc důvěřivý. Takhle důvěřiví bývají, podle mých zkušeností, lidi, co sami nedělají podrazy. Tím nechci říct, že kdo je opatrný a nezveřejňuje svoje data, je podrazák, to vůbec ne. Ale počítáme s tím, že někdo může a že to může být klidně i někdo z těch, s kým se roky bavíme v hospodě, na netu.
On s tím nepočítal.

Jinak Mikin není kus hadru od slova mikina, je to nějaká odvozenina od Mikiho.
To jako bys řekla, že Bob je nick který značí zeleninu nebo dokonce kus bobku.. ;-)
listopad 08, 2016 00:51
No jo, Marty, : Vodoměrka
do toho "kusu hadru" ses holt nechala vmanipulovat některými zdejšími diskutéry, aniž bys o tom zapřemýšlela, co se tím původně myslelo... smilies/wink.gif
Ale přemýšlet směrem, že kdo o sobě netají osobní údaje, ten si říká o stalking? To je stejné, jako že kdo nosí minisukni, ten si říká o znásilnění? smilies/shocked.gif
listopad 08, 2016 01:37
holky : marty
já to všechno beru. Je to každého věc, jak se kdo odhalí na netu. Ale už dětem ve škole jsou vštěpována základní pravidla o ochraně soukromých informací na sítích. Asi to není bez důvodu. Už jen proto, že tyto informace nemusí číst jen přátelé a kamarádi. Uznávám, že se asi hned tak někdo nesebere a nepojede na konec světa aby ukrad u srubu hraničku dříví.....ale soukromí je soukromí. A neberu to jako hrdinství. Ani ten kdo vystupuje pod nickem pro mě není charakterový mrzák.

Co se týče nicku, to byla moje reakce na navážení se do mého. Ikdyby si říkal " Pátý kolo od vozu" bylo by mi to jedno.
listopad 08, 2016 06:13
bb a Vodomerko : Mikin1
mate pravdu. Kdyz se k nekomu vloupa zlodej, je 100% viny na zlodeji, nikoliv na majiteli nemovitosti ktery nenainstaloval ten nejdrazsi zamek a nenajal si ochranku.
A navic - ja zde vzdycky vystupoval jako Mikin. Pritom pred zavedenim registrace nebylo nic jednodussiho nez se podepsat pokazde jinak.
Jinak Marty, dekuji za vysvetleni. Chtel jsem zrovna uverejnit cisla svych bankovnich uctu vcetne hesel, ale diky tvemu varovani to neudelam. smilies/wink.gif
listopad 08, 2016 11:04

Powered by Azrul's Jom Comment
busy