MUSLIMSKÉ DŽIHÁDY
Pondělí, 18 leden 2016
Islám má nástroje k šíření a rozvoji, které stávající evropská civilizace postrádá, protože svých původních se vzdala a v zápase o existenci nemůže zvítězit. Islámský tradiční řád uspěl v minulosti v soutěži s jinými řády a je životaschopnější a proti degradovanému evropskému řádu má obrovskou šanci pouze postupovat. Pokud měli Evropané ještě svoje náboženství a etiku, mohli vzdorovat. Dnes nemohou.


 

 

 

 

 


    Většina výhod islámu je v oblasti rodiny. Tam se řeší expanze, tam jsou plné kolébky, zatímco Evropané je už rozštípali na podpal… Neustálé strašení islámským terorismem je odvádění pozornosti od džihádu, který má mnohem větší význam a který nelze zakázat.

 

  1/ Násilí v oblasti rodiny není přímé násilí, to je prostě manipulace doprovázená vyhrůžkami. Mladá žena si nesmí vzít jinověrce. Jinak ji čeká smrt. Hédonická povaha sexuálního styku je usměrněna tak, aby nepodpořila jiné etnikum, tedy aby nerodila děti jinému etniku. To ještě neznamená nějaké přímé násilí, většina žen je vychována tak, že nějakou svobodu ani nežádá. Také muži nejsou vždy násilníci, většinou se chovají ke svým ženám normálně a slušně, váží si jich jako matek svých dětí, prostě to, co bývalo kdysi u nás. Pokud by se ale žena integrovala jinde, musela by se po zbytek života skrývat, což většinou nepřijme ani při velmi silném tlaku na asimilaci. A jen to, že by se rozešla s rodinou je dostatečnou motivací to neudělat. Z toho je vidět, že deklarovaná svoboda je problematickou hodnotou, když se stává svévolí a ničí hodnoty: evropská žena si může dělat cokoliv, může si vzít kohokoliv a tím se snadněji stane muslimkou než opačně.

 

 

  2/ Mladá muslimská žena si nemůže dělat cokoliv. Může sice dejme tomu i pracovat, může třeba i někam jet, ale je pod stálým tlakem rodiny a islámské komunity vedené ímánem. Aby nevznikla integrace někde jinde, přijetí jiných hodnot, je zapotřebí děvče včas vdát. O to se rodiče starají, volné děvče nenechají „pobíhat“ světem. Proto se vdávají v mladém věku a mají velký prostor mít více dětí.

 

  Evropská žena si může dělat, co chce. Přijetí muslimských hodnot se nijak netrestá, nemá z toho žádnou nevýhodu. Větší tlak na dceru nebo syna, aby nepřijímali islámské hodnoty, prakticky není, dokonce se nesmí vykonávat (bylo by to v rozporu s lidskými právy) a je to proti výchově v evropských hodnotách (každý je svobodný jakmile je dospělý a nesmí být podroben manipulaci).

 

  Evropské děti jsou ale vychovány v nihilistické kultuře, není co hájit, není ani co šířit a nabízet druhým s přesvědčením jako správné a nejlepší. Rodiče jsou escapičtí, dávno je jim jedno, že jejich rod zanikne, že zanikne jejich národ a civilizace. Nebrání ji. To neplatí úplně pro národy na východě, které ještě nepřijaly úpadkový escapismus .

 

 

  3/ Evropská individualistická civilizace nezná už dávno žádnou formu kolektivismu. Individualismem samozřejmě trpí méně výkonní a podporu potřebující lidé, zvláště nezakořenění mladí lidé. Muslimská komunita je naopak založena na kolektivismu. Bohatí musí podporovat chudé. Mladí lidé dostávají podporu od rodičů, případně jim pomůže komunita. To je přitažlivé pro mnohé Evropany, kterým individualismus nevyhovuje. Evropská civilizace se zbavila mladých lidí a rodin, všeobecně poskytované sociální podpory řeší spíše okrajové jevy, nikoliv automatickou podporu mladým. Evropská civilizace se chová jakoby děti nepotřebovala a proto je také nemá. Muslimská komunita dává najevo, že děti potřebuje a proto je má.

 

 

4/ Rodina jako vyšší hodnota než materiální a hédonický prospěch. Muslimská žena je doma a vychovává děti. Společnost to musí respektovat kdekoliv na světě. Naivní představy západních sociologů, že muslimská žena bude pracovat, nebude chtít děti, dá přednost práci a kariéře, že se muslimové nějak integrují, jsou opravdu falešné. Imámové si to už pohlídají, aby se to nestalo.

   Evropské ženy jsou vychovávány od dětství k hédonismu. O rodině se vůbec nemluví. Rodiče nechtějí, aby jejich děti spěchaly s vnoučaty, nechce se jim pomáhat mladým, klidně přijmou, když dcera děti nemá. Evropská etnika se nesoustřeďují na rodinu, ale na hédonismus (užívání života a konzumu) a důležitá je svoboda. Muslimové mluví o svobodě až teprve tenkrát, když se splní povinnosti k jejich etniku a náboženství.

 

 

 

 

 

 

5/ Produktivní mnohoženství. V klidných dobách bylo mnohoženství neproduktivní, dokonce Atatürk prohlásil, že ničí turecký národ. Bohatí, obvykle starší muži, si pořídili další mladé ženy více méně pro sex, děti s nimi měli jen málo, a ženy potom chyběly pro mladé muže k založení rodiny. Chudý muslimský stát těžko získal ženy odjinud, křesťanské komunity si svoje ženy hlídaly asi stejně jako muslimové.

 

     Mnohoženství vyhovovalo v době, kdy se získávaly otrokyně odjinud, když se ženy kupovaly nebo když byly války a pauperizace poraženého obyvatelstva a ženy neviděly jinou možnost jak vybřednout z bídy, než se stát ženou bohatého muslima. Ale kupodivu mnohoženství, třeba i skryté, vyhovuje dnes zvláště v Evropě. Ženy se živí převážně samy, úspěšnější muž jim přispívá a komunita pomáhá.

 

     Naše samoživitelky sice postupují podobně, ale nemají ochranu komunity. Právě tím, že se rozpadá evropská rodina, je příležitost získat nějaké samoživitelky do muslimské komunity.

 

 

6/ Důraz na kulturní znaky. Zdá se, že trvání na některých kulturních znacích v oblékání a obřadech je zbytečné zatěžování a komplikace života v evropském prostředí. Ale stálou snahou o odlišení je dosahováno vědomí identity. Podřízení se evropských civilizačním znakům by byl počátek integrace a asimilace. Fanatické trvání na těchto znacích proto vyvolává střety a ty jsou nutné k udržení identity (oni jsou nepřátelé) a zabránění asimilaci.

 

 

7/ Evropský escapismus. Evropská kultura ztratila vizi existence. Neví, proč existuje, kam kráčí a co chce. Muslimové – ti mají bytostnou vizi – džihád. To není jen násilný útok. Je to především „džihád kolébek“, „džihád proti integraci a asimilaci“, „džihád migrace“.

 

 

 

X X X

 

 

     To úplně stačí k dělání obrovských problémů a z důvodů vymírání Evropanů i k velmi rychle pokračujícímu šíření, které je podporováno i dalším přistěhovalectvím všemi způsoby, které jsou možné. Jedním je tzv. scelování rodin, což znamená stěhování všech příbuzných do Evropy, druhým je nekontrolovaná masová migrace, jaká právě probíhá a která navýší v každém případě počet muslimů, ať už se bude situace vyvíjet jakkoliv. Degradovaná Evropa tyto tři druhy džihádu spíše podporuje, než aby jim bránila.

 

     Bohužel většina Evropanů, hlavně na Západě, nechce vidět, že i hodní muslimové, se kterými třeba vůbec nejsou problémy, praktikují „tři džihády“, které jsou v souladu s evropskými normami. Hlavně odmítají existenci „džihádu proti integraci a asimilaci“. Myslí si, že evropské hodnoty nakonec muslimy přesvědčí.

 

     Ale řekněme si, jak by měl vypadat takový integrovaný muslim. Pokud by měl být skutečně integrovaný, musel by přijmout evropský způsob života v plném rozsahu. V podstatě nestačí, když ženy nebudou mít ve školách šátky a nebudou chodit v burce. Má-li zaniknout „džihád proti integraci a asimilaci“ a „džihád kolébek“ museli by se muslimové rozvádět, nezakládat rodiny, 40% mladých žen nemít děti, být zaměstnané, dělat kariéru, jezdit po světě a užívat si, neposlouchat rodiče, nectít tradiční kulturu a prostě dělat všechno, co dělají Evropané.

 

     Nezapomeňme, že přijmout evropské hodnoty dnes znamená přijmout i úpadkové hodnoty. Integrace dnes znamená integraci do úpadku... To se samozřejmě stane jen ve velmi okrajových případech. Potom je samozřejmé, že bude džihád pokračovat, muslimové v Evropě převýší a pozmění ji ke svému obrazu. Což bude tím silnější, čím více jich tady bude hned od začátku.

 

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

Komentáře
Jak už se tady : Sidon
jedna čtenářka zmínila, odkaz na vhodný videozáznam, je taky dobrá odpověď. Tenhle jen potvrzuje to, co ve svém článku popisuje Vlastík Podracký.

https://www.youtube.com/embed/XELWyJeKSV0?rel=0&showinfo=0>*

leden 18, 2016 19:14
Ajajaj, : Sidon
sorry, ten link se sice tohoto tématu taky týká, ale měl jsem v úmyslu sem vetknout tenhle -
https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1509210076046622/
leden 18, 2016 19:17
No jo : Lenka1
včera jsem znova viděla video "Evropa v roce 2029". White Media to uploadli na youtube v r. 2009. Běhá mráz po zádech z toho, jak se tahle vize postupně naplňuje.

Nejsmutnější na tom je, že musulmanům to takhle vychází především dík vlastizrádné páté koloně, která paralyzuje jakékoliv snahy tohle svinstvo zastavit.




leden 18, 2016 19:25
Sidone, : Lenka1
některé pitomce bys s tím videem mohl mlátit po hlavě, ale je to marný, je to marný, je to marný.

I když sami muslové naprosto veřejně přiznávají, jak to je, tak pořád tady uslyšíš mečení "né, já jich spoustu poznal a jsou slušní,mééééééééé, a vy jste rasisti,náckové a komouši, méééééééé."
leden 18, 2016 19:29
Jo, jo. Jsou i hodní. : mamča
Ale nepřišli co Evropy žít s námi ale místo nás... smilies/angry.gif
leden 18, 2016 20:56
... : Mikin
Evropské děti jsou ale vychovány v nihilistické kultuře, není co hájit, není ani co šířit a nabízet druhým s přesvědčením jako správné a nejlepší.
--------------------------------------------------------------
Ja myslim, ze demokracie a svoboda takovymi hodnotami jsou. A ze je spravne takove hodnoty nabizet a propagovat.
Proto take rudi i hnedi extremiste pri kazde prilezitosti tvrdi, ze zadnou demokracii a svobodu nemame a ze tudiz neni za co bojovat.
To oni jsou pata kolona, ktera pomaha muslimskemu jihadu. smilies/tongue.gif
leden 18, 2016 23:21
... : Mikin
A proto take ta nenavist rudych i hnedych k Americe. K zemi, ktera udelala pro sireni demokracie a osobnich svobod v modernich dobach nejvice. Od porazky nacismu a komunismu az po boj proti terorismu. Proto ty lzi, prekrucovani faktu, falsovani historie.
Nacek, komunista i fanaticky jihadista rodnymi bratry jsou. A uz by davno nad demokracii zvitezili. Kdyby nebylo jejich prirozene zhovadilosti, se kterou se vetsinou servou i mezi sebou. smilies/cool.gif
leden 18, 2016 23:34
Kde slunce nezapadá, či nevychází. : Pepa
Mikine.
Vám do toho zapadákova chodí zprávy snad o 25 let zpožděně. Ten binec který vodiči loutek amerických politiků udělali ve světě za těch 25 let, a mohl bych jít o dalších 20 let zpět, je hrůzně. Již mne nebaví zde uvádět všechny ty "demokratické" převraty. Bylo jich od poslední války přes 200. To je obrovské číslo. Těch mrtvých. A nikdo nebyl souzen. Kdo se rozhodl první hodit na lidi atomovou bombu když již o válce bylo rozhodnuto. Kdo v Čechách 10 dní před koncem války rozbombardoval co se dalo?


Prosím tě studuj trochu dějiny. Ulehčí se ti. Ale jist stí nejsem.

Jak můžeš napsat toto: K zemi, ktera udelala pro sireni demokracie a osobnich svobod v modernich dobach nejvice. Od porazky nacismu a komunismu az po boj proti terorismu. Proto ty lzi, prekrucovani faktu, falsovani historie.
leden 19, 2016 04:12
Pepo, : Sidon
veskrze s Tebou souhlasím a jsem rád, že jsi to sem napsal. Já už jsem tenhle odkaz na Kudlu jednou dal, kde Kenneth O'Keefe zcela otevřeně a bez zábran popisuje přesně to, o čem se zmiňuješ. Taky se tam zmiňuje o těch největších tupcích, kteří ještě pořád mluví o tom šíření demokracie, svobody a lidských práv. Oni ti "fanatici" nejsou jen mezi těma džihádistama. Však uvidíš, jaká bude reakce. Haha.
https://www.youtube.com/watch?v=5cAnE6Vg4vc

smilies/cool.gif
leden 19, 2016 07:36
Tohle přece ví každý myslící člověk : NČ
ale nemá vůbec význam, diskutovat o tom s chudákem bez mozku.
leden 19, 2016 07:47
Ministr Chovanec má velké plány : NČ
Chceš být na internetu? Tak se musí vědět, kdo jsi. (kam se hrabe STB)
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Chces-byt-na-internetu-Tak-se-musi-vedet-kdo-jsi-Ministr-Chovanec-ma-velke-plany-417822
--------------------------------------------------------
A co na to básník? František Halas:
"Teď už máme, co jsme chtěli, do rachoty zvesela!
Ať těm, kteří za nás mřeli, žádný hanbu nedělá.
Vyhrňme si rukávy, když se kola zastaví,
hej rup! Hola hej! Hej rup! Hola hej! Do práce se dej!"
leden 19, 2016 08:03
soudruh Chovanec : vlk
je zřejmě reinkarnací Věry Pohlová, 72 let, důchodkyně, jenž údajně prohlásila památnou větu: „Já bych všechny ty internety a počítače zakázala“ (deník Metro vydaný 17. září 1999)

A takové kreatury sedí dnes v čele ministerstva!!
leden 19, 2016 08:29
On pan ministr, coby "zrádce zrádců" jistě ví, co činí : NČ
Stejně to tehdá prásknul jen proto, aby podříznul schopného Tejce a usedl na ministerskou židli místo něj.
leden 19, 2016 08:49
... : Mikin
S temi vasemi seznamy si muzete hosi vite co..... Ty byly tak dobre v hodinach obcanske nauky za sovetske okupace, kdy se deticky ucily, ze i valku v Koreji nebo ve Vietnamu zahajili zli Amerikanci a nikoliv komunisti ze severu. Kdyz je nekde svrzen diktator muze za tim byt treba touha lidi po svobode a nikoliv zly agent si aj ej.
Je trapne kdyz dva emigranti, kteri maji svobodny pritup k informacim jeste dele nez obycejny Cech veri takovym hovadinam.
leden 19, 2016 10:03
Tak! : Sidon
A teď jsme u toho! Kdo věří větším "hovadinám"?! Spíš ty, s tou svojí propagací americké demokracie, svobody a lidských práv, kteráž jsou jen stejnou dialektikou, jakou používali komouši, ale to ty, při tom svém zcvokovatění, nedokážeš pochopit. Pořád meleš dokola jen to samé, jako porouchaný flašinet. Sám se chováš, jako nejblbější komouš a nácek, tím svým pitomým kádrováním.
leden 19, 2016 10:25
A ještě, : Sidon
Je trapne kdyz dva emigranti, kteri maji svobodny pritup k informacim jeste dele nez obycejny Cech veri takovym hovadinam.

Právě proto, že máme "svobodný" přístup k těm informacím ! Trapnej seš ty, protože věříš lžím a podvodům a ještě je vehementně obhajuješ.
leden 19, 2016 10:32
I nech ho, Sidone. "Blahoslavení, chudí duchem...." : NČ
On neví, nerozumí, nechápe. Nemá čím. Je to smutný příběh, ale i to se stává. Příroda je někdy krutá.
leden 19, 2016 10:35
Sidon : Mája
Tak mě celkem dostal ten odkaz na článek v komentářích pod tím videem.Sice stránky nějakýho magora,ale napsal to naprosto trefně a to už v roce 2009?

https://666info.wordpress.com/2009/01/22/velky-izrael-a-konecne-reseni-arabske-otazky/
leden 19, 2016 11:20
... : Mikin
Svobodny pristup k informacim mame dnes vsichni, Sidone. Od informaci zprava, zleva, pres libertariany a buhvikoho jeste.
Tvuj problem je v tom, ze sis diky braihwashingu v mladi, male informovanosti a znacne tuposti vybral ten nejvetsi hnuj. Obskurni webiky, ktere vetsinou vede jediny nezamestnany paranoik a ktere obvykle opisuji hovadiny jeden od druheho.
A kdyz te nekdo upozorni a DOKAZE ti ze se jedna o nesmysl, (napr. s tim tvym "koncentrakem" na Priglu) tak misto podekovani a pokorne omluvy zacnes vriskat jako ten nejhorsi pubertak.
Politruk a profesionalni primitiv porucik Kohút, ktereho jsem mel pred mnoha lety na vojne tu pochybnou cest poznat, byl proti tobe premyslivy, inteligentni a tolerantni gentleman.
leden 19, 2016 11:21
Už to do Dowsnu doletělo. : Pepa
V Oregonu zaůtočili na vládní budovu ozbrojení farmáři. Co Ty na to, Mikine. Je to 14 dní stáré, už vám tam psí spřežení tuto zprávu dovezlo?
Nějak se to začíná vařit. Máš kabát (pro jistotu) s jinou podšívkou?
leden 19, 2016 11:22
sidone : marty
Tvůj příspěvek 19.1.,10.25 - od mě palec nahoru a kdyby bylo možné, velká karma.

leden 19, 2016 11:32
Pepiku, : Mikin
internet je dnes vsude a informace se siri rychlosti svetla. Jaktoze se o tom jeste nevi v Lower Mainland? Pokud jsou ti oregonsti zemedelci tak bystri jako nekteri zdejsi siritele konspiracnich hnupovin, neni ceho se obavat.
leden 19, 2016 11:46
... : mia I
Vy jste se tu nějak rozkohoutili smilies/wink.gif Já bych pro Vás měla takovou aktuální story a pak bych na Vás měla takovou otázku, když jste všichni emigranti. A nejvíc asi na Mikina.

Je to asi týden, co tři migranti z Viechtachu si udělali pánskou jízdu do bordelu na Folmavě. Utratili tam veškeré sociální dávky a při odchodu jeden z nich ukradl barmanovi kasírtašku s velmi slušnou sumou. Když na to vrchní přišel volal taxikáři, ten auto ve Furth im Waldu otočil a jel zpátky. Zloděj vyskočil a ty dva pak sebrala naše policie.

Myslíte, že Vy jste se mohli takhle pohybovat v cizí zemi a takhle roztáčet dávky??

Ještě takové upřesnění. Kolem Furthu to znám celkem slušně. Dost dobře mi nejde do hlavy pár věcí. Viechtach bude takových 20 kilásků z Folmavy. Jak a od koho se hoši dozvěděli, že tam je bordel? Kde vzali číslo na domažlického taxikáře? Mimochodem, ten když je vezl zpátky vstříc policajtům, tak polykal podle jeho slov andělíčky, aby ho nepodřízli. Blekotal prý nějakou vymyšlenou story o kamarádovi co potřebuje pomoci. Peníze se nakonec našli u viníka ve Vietachu na uprchlické ubytovně. Jak se dostal po vyskočení z auta s lupem na ubytovnu, když to je dobrých 15 km. Navigace v telefonu? Tohle mají být ubožáci v nouzi?
leden 19, 2016 11:47
opr. : mia I
je to 35 km Viechtach-Folmava
leden 19, 2016 11:50
Mio I. Odpověď je jasná: Ti nebyli "umírnění" : NČ
.
leden 19, 2016 11:57
Nč : mia I
umírnění nebyly v žádném případě, trojice tam bouchla 2000 tis. euro ,podle zpráv z novin a televize (žádný Blesk). Já vím, že jsi to myslel jinak tou mírněností, ale nedalo mi to připsat, že umírnění nebyli tak či tak. Když si vezmeš kolik je hodinová sazba v takovým klubu , tak se hoši museli pořádně rozproudit, když tam bouchli tak nechutně velkou sumu.
leden 19, 2016 12:43
opr. : mia I
nebyli
leden 19, 2016 12:44
Pepo, studovat dějiny potřebuješ i ty, hlavně si z nich pak vzít poučení. Potřebuješ to jako sůl. : toulavej
Shození atomových bomb na Japonsko bylo úplně v pořádku. Jiná možnost by byla dobývat Japonsko dům od domu, ulici po ulici, kopec po kopci, jeskyni po jeskyni, protože Japonci by se jinak nikdy nevzdali. Na Okinawě takto padlo 110 tisíc Japonců a 12,5 tisíc Američanů, na Iwodžimě 20,7 tisíc Japonců a 6,8 tisíc Američanů. Jsou to malá území ve srovnání s celkovou velikostí Japonska, které je větší než Německo. Kolik by asi muselo padnout Američanů, než by se Japonsko vzdalo? Sto tisíc, nebo víc? A Japonců? Milion nebo dva, nebo víc? Asi ti je to jedno, ale u Japonců by to bylo několikanásobně víc mrtvých, než zahynulo atomovými bombami. Bylo to Japonsko, kdo napadlo Čínu a vyvraždilo v Nankingu čtvrt až půl milionu bezbranných civilistů bestiálním způsobem, Japonsko napadlo Američany, takže za ty atomové bomby, jako spravedlivou odplatu hrůz, které způsobilo, si mohlo především samo. Nikdo po něm nechtěl, aby jeho vojáci vyvraždili 17 milionů civilistů!

A neocenitelnou službu celému lidstvu prokázaly atomové bomby jako ukázka jejich ničivé síly, aby si pro budoucnost každý rozmyslel je ještě někdy použít.

Ale jinak sem své podivné názory piš dál, člověka aspoň donutí si zopakovat co už pozapomněl :-)
leden 19, 2016 14:34
Nevím proč se tu pořád omílá ten hnusný středověk : strejda
s těmi severoafrickými a sirsko afgánskými primitivy. Nemyslím Kudlanku, myslím tím ostatní média. Už je toho tolik, že se to ani nedá číst. Ono je to už i odporné to číst. Stále však nechápu některé zrádce a stálé přicmrndávače, kteří se staví do role obhájců té zrůdnosti, která se stále dere do Evropy. Ta pomatená Merklice už by měla jít dávno před soud... My se musíme přizpůsobovat těm chudákům s kreditkami a s drahými mobily i těm negramotům, kterým se musejí ukazovat obrázky co smí a co nesmí v Evropě... my musíme jít na půl cesty...? Tak to tedy ne! V žádném případě...
Já už ten nepřizpůsobivý dobytek nemohu ani vidět, ani o něm číst. A fandím všem, kteří se postaví té dementní ženské, která je sem „prý“ zve.
Místo připodělaného a slizkého Sobotky, který mluví v Bruseli jinak než doma, potřebujeme holandského Wilderse, nebo slovenského Fica či maďarského Orbána, abychom té pomatené ženštině a islámské zrůdnosti a cíli, obsazovat Evropu bez boje, nedali šanci.
S mnoha lidmi zde jsme se shodli na závěru, že budeme volit kohokoli, kdo nás zbaví jen zápachu toho hnusného muslimstva a tu verbež, která se dere do Evropy, bude ignorovat. A je jedno, budou-li to komunisti, ODS či marťané... Už dávno to není Evropská unie ale Německá únie. A té my sloužit a poslouchat výblitky jejich multikulti pomatenců nebudeme. Pegida, to je budoucnost Německa ale i Evropy, stejně jako holandský Wilders.


leden 19, 2016 16:38
Toulavej, : Mikin
Pepuv a Sidonuv problem je v tom, ze ty sve "zarucene informace o americkych zverstvech" berou ze zdroju ktere maji antiamerikanismus v naplni prace. A pak se divi ze z nich lezou hovadiny.
leden 19, 2016 16:54
Strejdo, : Mikin
volit "kohokoliv kdo nas neceho zbavi" je nesmysl.
Vzpomen si jak to dopadlo, kdyz lidi zvolili z vdecnosti za osvobozeni od nacistu komunisticke zlocince. :-
leden 19, 2016 16:58
Strejdo, jasnej souhlas! : NČ
Samozřejmě i s komunistama, ti jsou v pohodě. Jen tu ODS bych přecijen raději posunul až za Marťany.
leden 19, 2016 17:34
Pepo : kim
napsal jsi to po pravdě. Dík
leden 19, 2016 17:46
Také mi není jasné, : strejda
proč se těm, kteří tu cíleně a organizovaně obsazují Evropu, říká běženci. To je snad odvozeno od toho, že si běží pro slibované domy a bezpracné dávky? Jak dlouho budou běžet?
Také jsem se dočetl, že v Německu je i spoustu Alžířanů. Proč Alžířanů? Vždyť u nich je klídek, Alžírsko už je dávno po válce. A tyhle ekonomické vyžírky máme litovat? Kde jste všichni obhajovatelé této organizované zrůdnosti evropskými politiky? Kolik asi dostali za velezradu svých zemí? A opět jeden nesvéprávný a ovlivněný německý ministr prohlásil, že musíme zvednout cenu benzínu v únii, abychom mohli financovat tzv. běžence. Tento exot by potřeboval proplesknout aby mlčel hubou. A my bychom měli co nejrychleji toto spolčení nyní už nahlodané EU opustit, než se staneme skutečně jen Německou únií.
leden 19, 2016 18:11
svoboda a demokracie : vlk
By znamenala, ze vlada plni vuli svych volicu. Nejak si nevzpominam, ze by nektera strana mela v programu obohaceni nasi zeme tlupou pologramotnych vetrelcu, ani ze polezeme nejake zmagorene nemce do zadku. A pokud se mi neco nelibi, reknu to nahlas a nejaci ztroskotanci a samozvanci me za to budou popotahovat nebo v pripade Svedska stihat a v pripade islamu mi pujde o zivot, tak zadna neni.
Za tyhle hodnoty chci bojovat.
leden 19, 2016 18:55
Pořád dokola, : Sidon
tenhle zapšklej kretén a zmrd s patentem na rozum se tady prezentuje takovým způsobem, že by se za to nemusel stydět žádný aktivní politruk a kádrovák. Jako třeba tohle :

A kdyz te nekdo upozorni a DOKAZE ti ze se jedna o nesmysl, (napr. s tim tvym "koncentrakem" na Priglu) tak misto podekovani a pokorne omluvy zacnes vriskat jako ten nejhorsi pubertak.


Nevím, proč pořád vytahuješ tady ten případ s tím koncentrákem na Príglu ?! Dokázals úplný hovno, ty chudinko ! Jaktože bylo na té Jelenici 61 mladistvých občanů USA, o kterých (údajně) USA ani nevěděly ! Protože to týrání nesmělo být na území USA, jinak by to ten darebák a bývalý policajt, který to tam vedl, pěkně odnesl. Už měl předtím stejný delikt v Mexiku, odkud před soudem utekl, a stejně tak učinil i před soudem, který ho čekal v ČR. Američani ho nakonec nechali "uprchnout" kamsi na Bahamy, aby ho nemuseli vydat do Česka. Přestaň si už konečně dělat patent na pravdu, zlomrde!
leden 19, 2016 20:22
Volit kohokoliv, třeba komunisty, když nás "toho" zbaví? Já ne, pro mě jsou některé strany nevolitelné, i kdyby měly ve volebním programu, že hned ráno po volbách bude "to" pryč. : Myška
Nazapomeňte, že to jsou jen volební programy, v těch se slibuje a slibem nezarmoutíš. Politici to vědí, tak proč na to zapomínat? Ještě nikdy žádná strana nedodržela svoje předvolební sliby. Proč by tomu mělo být jinak zrovna po nejbližších volbách?
Zrovna ti komunisti jistě před volbami v šestačtyřicátém lidem neříkali, že vše znárodní, že vezmou lidem pole, dobytek, obživu, neříkali, že budou ožebračené sedláky přesídlovat a dělat z nich ty nejchudší. Neříkali že budou lidi zavírat, mučit a trýznit jen za to, že se nelichotivě vyjádří o nedotknutelných, např. o Stalinovi. Neříkali, že vyženou řeholníky a řeholnice z klášterů a naženou je do vězení. Taky neříkali, že děti se nebudou moci hlásit na školu, když chodí do kostela,... Nezapomeňte na to, až budete zálibně prohlížet kandidátku zrovna této strany.
leden 19, 2016 22:26
Mysko, : Mikin
taky to tak vidim. Slibum zrovna tehle strany by mohl verit jenom cvok. Staci se podivat do minulosti.
leden 19, 2016 22:50
Sidone, : Mikin
to co jsi ty oznacil jako "koncentrak zrizeny americkou vladou ve kterem byli muceni uneseni americti obcane", byl ve skutecnosti tabor pro americke teenagery ve veku 14-18 let, ktere mely problemy s alkoholem nebo drogami. Tabor nemel nic spolecneho s americkou vladou. Byl soukromy, placeny rodici. Prestoze si spousta rodicu a deti tabor a jeho vysledky chvalila, byl Camp Morava zavren ceskymi urady, protoze podle ceskych zakonu dochazelo k porusovani prav ditete.
Staci si dat do vyhledavace "Morava Academy Alumni" a dostanes se na facebookove stranky ktere zalozil jeden z byvalych studentu. Fotky hovori za vsechno.
Byt na tvem miste, neverim kazdemu nesmyslu z obskurnich komunistickych webu. Zbytecne tak ze sebe delas vola a urazkami to jeste zhorsujes.
leden 19, 2016 23:05
Taky bych komunisty volit nemohla : Míša šíša
Prostě z principu ne. Ty zrůdnosti, které byly ve jménu jejich ideologie páchány, mi z hlavy nikdo nevymaže. Jsou prostě neodpustitelné a já osobně za nimi žádnou tlustou čáru dělat nemohu. A vzhledem k tomu, že se současná KSČM vůči dřívějším praktikám KSČ nijak nevymezila, tak prostě NE.
leden 20, 2016 07:05
Polárko, : Míša šíša
dík za odkaz. Zajímavé jsou i ostatní články.
leden 20, 2016 07:06
:-) : Míša šíša
Tak koukám, že jsem ve svém zápalu vůči komunistům asi 100x použila slovo "prostě". To je prostě strašný. smilies/grin.gif
leden 20, 2016 07:08
Polárko díky : Michal
za link, to je to co už dlouho tvrdím a už tolik lidí se ne mně vrhlo za mé protiislámské smyšlení.

leden 20, 2016 10:05
Proč o tomto naše média mlčí? : Míša šíša
leden 20, 2016 12:42
Míšo šíšo, : deeres
protože to je Ruska a má ruské rodiče.
Grout říká, že dítě bylo pod nátlakem policie tři hodiny bez rodičů a právníka, a bylo nuceno podepsat papír, že to bylo dobrovolné. Její matce a otci hrozí zbavením rodičovských práv, i když se jedná o spořádanou rodinu, která není chudá. A ta byla nucena učinit hroznou volbu – nechtějí s nikým komunikovat a zakázali zbytku rodiny o tom mluvit.

Teprve včera seto objevilo v nezávislém tisku. I když ve Švédsku to žádné Rusky nebyly a stejně teprve teď to leze na světlo. Já už jsem psala o tom, že ti pedofilní hajzlové mají zálibu v malých holčičkách. Mají proto termín "easy meat"!
V jejich kultuře je naprosto normální, že starý bohatý muslim si pořídí další manželku a té je klidně teprve sedm let. A rodiče toho dítěte mu dceru vlastně prodají a pokud náhodou se vzpečuje, tak ve věci cti, následuje tvrdý trest až smrt, ze strany jejích mužských příbuzných.
leden 20, 2016 13:54
... : deeres
Já už jsem tu párkrát psala, že islám vlastně není náboženství, ale militantní ideologie.Pro nás Evropany smrtelně nebezpečná a tedy by měla být zakázána, stejně jako projevy nacismu. A hned jsem se tady dočkala odpovědi, že máme demokracii a že to zakázat nejde. Já myslím, že místo staveb mešit bychom se měli ohánět základní listinou lidských práv a ono by to šlo, jenom chtít. A jestli někdo chce vyznávat takovou zvrhlost, tak ať si sedí doma mezi svými a my jsme potom rasistihttp://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3080/129/original.jpg?w=600&h
leden 20, 2016 14:01
Míšo : mia I
hoax to určitě nebude. Teď jdou do Řecka hodně rodiny s dětmi, jsou tam 13leté holčiny, které sotva porodí , už emigrují. Berou se tam otisky kojencům starým pár dnů.
leden 20, 2016 14:06
... : mia I
až sem za těmihle nadrženými chlapy dorazí jejich rodiny, to bude teprve porodnost smilies/wink.gif Německo už bude zahlcené, tak polezou sem. Oni se rychle rozkoukají. Ti co podnikli spanilou jízdu do toho bordelu na Folmavě (jak jsem včera psala), kde si štrejchli sexu dosyta a pak ještě ukradli rajfajzenku s 2300 euro, se zadaptovali a zorientovali velmi rychle. 2000 tisíce euro tam prosouložili a o 300 euro víc ukradli. Komu se to podaří, š..t celou noc a ještě bejt 300 euro v plusu?? smilies/grin.gif Míň k smíchu je to, že nikomu na ubytovně ve tři ráno nechyběli?????? Příště vyrazí souložit nebo se ukájet kamkoliv, kde uvidí ženskou.

A když si člověk vezme, že si takový dobytek zasouloží s nějakou šlapkou té nejnižší kategorie (nakažené) a pak znásilní školačku..
leden 20, 2016 14:24
aby bylo jasno, co si o tom myslí jedna česká muslimka : vlk
leden 20, 2016 14:32
Vlku, tak jsem na to video koukla. : mamča
Nevydržela jsem se na to dívat moc dlouho, nějak mě tyhle v Česku vzdělané "čechomuslimky" štvou, když evidentně jdou proti vlastní kultuře a rodnému národu, který jí díky daním nás všech umožnil vystudovat. Je naše škoda, že taková celkem vzdělaná žena takhle zblbne a nejen, že není národu užitečná, ale vysloveně škodí.
Na její obranu musím říct, že s těmito ujetými názory a nic-moc exteriérem by si o ní nikdo z Čechů ani kolo neopřel a místo toho hadru co má na hlavě, by jí víc slušela burka.
Takže si holka zvolila za životního druha muslima, protože toho nezajímají ani její názory, ani exteriér. Tomu stačí těch pár čtverečních centimetrů, co má dotyčná mezi nohama.
leden 20, 2016 15:03
byla by to hořká komedie, kdyby to nebylo k pláči a v Evropě : toulavej
leden 20, 2016 15:09
toulavej : mamča
"Migranti se chtějí nenásilně bránit" je jeden z nadpisů odstavce článku.

Navrhuju hromadnou hladovku a dotáhnout jí do konce.

Škoda, že v Calais nemrzne jako na Horské Kvildě. To by byli v obytných kontejnerech raz dva, ani by jim nechyběla kuchyň a koupelna.
leden 20, 2016 15:23
mamčo : mia I
smilies/grin.gif navíc mi doráží tím, že si vezme na hlavu šátek, který si ani není schopná vyžehlit, ty sklady na šátku vypadají příšerně.
leden 20, 2016 15:40
Vážení dopisovatelé, : Michal
rád bych vám rozvášněným připomněl co tady, hned nad místem pro komentář je:
Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu.
Divím se proč Daniela toto nedělá, nejraději bych slova kterými své občany oslovujete editoval a vytečkoval. Nedělám to, to je Daniely věc, ale mohli byste se mírnit, Kudlanka bývala magazin celkem kulturně založený a výrazy hodné bezdomovců se tu nevyskytovaly.
leden 20, 2016 15:41
Michale : mia I
mně tuhle od Tebe ta kráva na adresu Lenky taky překvapila , nekomentovala jsem Tě, právě proto, že je to věc Daniely podle mne. Ale Daniela má myslím myšlenky úplně jinde, je teď často samý moribundus.
leden 20, 2016 15:51
mia I : mamča
Taky mě Michal poslední dobou překvapuje.

leden 20, 2016 15:54
co mne děsí : vlk
je rezignace odpovědných orgánů na restrikce za porušování zákonů a to zejména opakované -nelegální vstup na území státu, opakované sabotování identifikace, násilné útoky na řidiče náklaďáků. (Ať si prý hledají jinou práci, když jim to vadí)

Co je dále nepochopitelné je úporná snaha zastánců vetřelců a jejich ideologie obhájit neobhajitelné. Huba se jim kroutí, když vypouštějí slova plná lží,ale drzost je větší než jejich svědomí (pokud nějaké mají).

Hrají o čas, ten pracuje pro ně.

Mám stále hlubší pocit, že evropská politická (j)elita jen čekají, kdy to lidé vezmou do ruky sami a tvrdě je zaříznou. Pak budou mít mloci cestu volnou. Padne poslední překážka - občanská společnost. Ve Švédsku už je zavedena cenzura zákonem.

V Kolíně policie trapně přihlížela řádění mloků, na následnou poklidnou demonstraci už měli vodní děla a těžkooděnce s okamžitým nástupem. To napovídá asi vše.

S Bohem Evropo, jaká jsi byla ...

P.S. Michale, jak chceš nazvat imáma (Sami abú Jusúf), který hlásá, že ženy odhalené a voňavé si za sexuální útoky mohou sami? (Pro muslima je každá žena odhalená, pokud nevypadá jako vyhozený pytel odpadků)
leden 20, 2016 16:08
Začnu vlkem, : Michal
já je nehájím, ani omylem. Podle mně, když už to mám napsat, bych poslal domů všechny a vzal bych klidně riziko, že z deseti radikálů se připlete jeden či pár těch "dobrých". Uvozovky jsou tam protože na dobré nevěřím. Jsou dobří možná teď, ale co vyroste z dětí ať už živých nebo těch co se tu teprve narodí.

Mně vytočili zmrdi, hovada, blbci a tupci kteří tu poletují. Lenka tím přímo oplývá.

Lenko,
máme demokracii a právo na vlastní názor, to neberu nikomu. Jen ty výrazy kdyby se mírnily nemám co komu vytknout a neudělal bych to co jsem udělal. Tímto se ti hluboce omlouvám, kaju se, a už jsem ten komentář smazal. Byl můj a tak by Daniela neměla doufám nic namítat, že jsem použil mé administrátorské právo.

b]Mio a mamčo, pokud jste dobře četly napsal jsem že to neříkám. Mimochodem už jsem to smazal.

Jinak jí do toho nechci a nebudu zasahovat a omezuju se na tohle napomenutí.


leden 20, 2016 17:25
Michale : vlk
nekličkuj a řekni, jakým jménem by jsi nazval toho imáma z Kolína. Já pro něj slušný výraz nemám a nestydím se za to! Ani pro tu hordu mloků, pokud je tedy nemusím nazývat pouličními gynekology.

Proč nemůžeme nazývat věci pravými jmény?!

Toto je počátek naší slabosti, kterou mloci tak obratně využívají a kterou, podle nich, potvrzujeme, že nemáme právo na další existenci!
leden 20, 2016 17:32
Děkuji za napomenutí, : mamča
už jsem se bála, že mě v mém důchodcovském věku nemá kdo napomínat. smilies/cheesy.gif Vidím, že může.
Možná se chovám jako srab, ale já na rozdíl od Tebe nemám důchod z Ameriky, takže se bojím, že příliv přistěhovalců náš sociální systém neuživí, a jako první "odstřelení" budou na řadě pochopitelně ti zbyteční čeští důchodci. Možná už to mám "za pár" takže mi to může být jedno. Ale vychovala jsem tři řádně pracující syny, a nelíbí se mi, že by se ve své zemi měli bát o svoje ženy, děti a nakonec i o svůj život.
Protože ti přistěhovalci tady nechtějí žít s námi, ale místo nás ! Oni jsou přesvědčení, že všechno na světě je Alláhovo, takže všech, a přednostně jejich, protože oni jsou Alláhem vyvolení. Většinou nikdy nepracovali, takže si nedokážou představit, kolik úsilí musí naši mladí vynaložit a jak se mnohdy dlouhodobě zadlužit, aby měli "na ten blbý byt v paneláku". A ti nově příchozí ho chtějí hned s veškerým komfortem ! A zadarmo.
Docela chápu, že ti naši mladí jsou naštvaní a občas sáhnou i po silnějších výrazech - viz Lenka 1. Ona má život před sebou a nehodlá jít jako ovce na porážku.
leden 20, 2016 17:45
http://pravyprostor.cz/svedsko-se-otravilo-multikulturnim-socialismem-iii/ : PolARKA
zajimave vypraveni o Svedsku
leden 20, 2016 18:01
... : PolARKA
Lenka nazyva veci popravde A i kdyz je to nekdy drsnejsi ja to beru. Nakonec jeji vecny oponent nema o nic slusnejsi slovnik.A nedivim se ze obcas to neunese...ani ona, ani Sidon.
leden 20, 2016 18:07
Jak to tu tak pozoruji, už i tady to jde, ne do zadku, ale přímo do prdele... ? : strejda
Ono nestačí, že už nám tu nějaký ten pátek jeden pomatenec postižený stihomamem - mucholapka, který se přilepí na každý článek, dělá tu jeho správnou osvětu. On nás už i další, vyškolený, napomíná jak se máme vyjadřovat, abychom snad neurazili tu verbež či ty, kteří s ní soucítí?
Tak já vám to řeknu pěkně od plic a jadrně. Jděte už konečně do prdele!

Jen pro zajímavost, co už zase připravují ti naši zrádci a přisluhovači islámu na ministerstvu školství. Už se zase budou, po vzoru komoušů a Gebelse vymývat mozky našich dětí a budou se učit, jak se mají chovat k té příchozí verbeži, k tomu dobytku, k těm dezertérům.

Není to náhoda, že už to po asi 1000 negativních příspěvcích zmizelo kdesi v historii?

Jen namátkou jsem vybral tři slušné příspěvky:

Nová kampaň má naučit české děti soucitu s uprchlíky (svatá prostato...)

Pokud tento blábol najdete mezi učebnicemi Vašich dětí, stěžujte si na ředitelství a ať Váš protest postoupí dál. Přeci si nenecháme líbit vymývání mozků našich dětí a vnuků nějakými multikulti bezmozky.

Zase lež a překroucenost - pouze to vykresluje migranty jako oběti, ale v Německu jim nějak otrnulo a chovají se spíš jako agresoři. Nehledě na spoustu nechutných zvyků, které si s sebou přinesli. Pokud chcete děti učit soucitu s uprchlíky, tak je také naučte, jak odrážet útoky agresorů. A začněte především tím, jak se děti mají agresi bránit. Až tohle budou perfektně ovládat, teprve pak jim můžete začít něco říkat o soucitu. Jinak z nich vychováte akorát ovce a doufám, že rodiče si takovouhle drzost a nehoráznost nenechají líbit!

Vymývání mozků dětem by se mělo trestat stejně jako pedofilie. Je to nezrůdnější způsob šíření ideologie. Ať zveřejní konkrétní jména těch zrůd na ministerstvu školství, ať veřejně vystoupí a neschovávají se za ministerstvo.

A ještě poznámka: Nikdo mi tady, kromě Daniely, nebude určovat jak se mám vyjadřovat a jaká slova mám volit.
Děkuji za pozornost.






leden 20, 2016 18:17
Michale : mia I
napsal jsi, pokud mi paměť neklame, že kdyby ji někdo nazval krávou, tak bys neprotestoval. Což je takové alibistické podle mne. A taky, promiň, zbabělé - schovávat svůj názor jakoby za někoho. A že jsi to smazal? To na věci nic nemění. Takže až tu zase bude někdo umravňovat, kdo sám použil hrubá slova, odpálkuju ho Michale stejně jako teď Tebe. Jsme tu dospělí lidé a když nás tak Daniela bere i s těmi košilatými výrazy, nechápu, proč se montuješ do jejích pravomocí.

Já tu většinou cituji to, co mám z první ruky tj. od lidí co dělají nebo žijí v Německu, dneska jsem mluvila se sousedem, jehož syn odebírá uprchlíkům otisky v Řecku. A pravidelně vážím, co sem sdělit a co ne. Internet není rozhodně anonymní . A to co se dozvídá člověk mimo oficiální zpravodajství ve mně vyvolává sakra obavy. A když tu slýchám na Lenku narážky, tak si říkám, Ty vádo , vždyť proti tomu, co by s nimi nejraději udělali někteří Němci, je Lenky názor ještě relativně mírný. Jenže nemohu a hlavně nechci to rozepisovat, konkretizovat.
leden 20, 2016 18:29
strejdo, asi to už tady taky bude stát za houby. : mamča
Pokud Daniela dává administrátorská práva kdekomu, kdo si osobuje právo určovat co se smí nebo nesmí říkat.
Připadám si jako ten školáček, co mu vymývají mozek.
smilies/angry.gif
leden 20, 2016 18:30
mamčo, souhlasím. : strejda
.
leden 20, 2016 18:37
Strejdo! Palec hore! Já tomuhle říkám pokrytectví. : NČ
Pr**l se psát smí, to přece nikdo nepochopí, co se za tím skrývá. Čistému vše čisté.
Abych pravdu řekl, snažím se to respektovat, i když to nechápu. Respektuji to jen kvůli šéfové, která si určitá slova nepřeje psát všemi písmeny, ale sem tam do toho slova hodit hvězdu. Tak proč bych se protivil?
A vlastně, od toho dne, kdy jsem si zakázal reagovat na zdejšího "bezesporně" největšího hlupáka, troubu, už se bez těch určitých slov docela obejdu. Tak už to neřeším!
Taky by to šlo anglicky, kdybych ta výstižná slova znal (ale nebyl by problém, si je vyhledat). Nad Pussy Riot se noblesní kníže rozplývalo nadšením, teplouši z kavárny byli unešení, jistě všichni význam znali. Ale běda, třikrát běda, když to Zeman přeložil do češtiny. Docela sran*a, žejo. Nebo, ještě líp švanda, nebo junda (to už zase raději ne....).

leden 20, 2016 18:42
třetí zkouška odeslání - vypadá to, že mne někdo, kdo asi, chce blokovat : strejda
NČ, líbí se mi tvůj humor.
leden 20, 2016 18:55
Tak já se jich zastávám? : Michal
Tak mi vážení polibte prdel, já s vámi a tady končím. Šmytec.
leden 20, 2016 19:59
Toulavej : Pepa
"Shození atomových bomb na Japonsko bylo úplně v pořádku". Jen dodám, Nebylo.
I ve válkách se dodržují jistá pravidla. Ale hodit bombu na dvě města, kde není žádný voják, jen civilisté a děti, je strašný zločin, a ten kdo o tom rozhodl měl být souzen a potrestán.

Co se týče zalidňování Evropy muslimy, o tom si zde můžeme povídat do nekonečna, ale nic více. Politici pro to také neudělají nic. Začne se to v Evropě prát a právě ten chaos je radostně soukromou vládou světa očekáván. O všem je již na nevyšších místech dirigentů zeměkoule rozhodnuto. Evropa je velká obchodní konkurence USA. A strach, že Evropské státy naváží obchodní přátelství z Ruskou Federací je děsí ještě více. Zas vším jsou peníze, a USA jsou před nevyhnutelným bankrotem. Na jednoho občane mají dluh 140 tisíc dolarů!!(to není z mé hlavy ale předpovědi ekonomů.) Válka by je zachránila. Čas nám poví, ale nebudou to veselé zprávy.
leden 20, 2016 20:03
mamčo, souhlas s příspěvkem v 18:30. : Myška
strejdo, souhlas s příspěvkem v 18:17.

Já diskutuju ráda slušně bez sprostých a vulgárních slov. Ale taky ráda nazývám věci pravými jmény.


leden 20, 2016 20:05
Michale, co se to dnes s tebou stalo? : Myška
Nejprve nás tu napomínáš jak učitel žáčky, a když se ohradíme, tak se urazíš? Že ty máš své dny? smilies/wink.gif
leden 20, 2016 20:07
Když už jsme, Strejdo, u těch legrácek : NČ
Tak už dlouhá léta mám takový rébus:
Výsledkem je hora v Čechách: PR EL.
Kdybys nevěděl (nebo někdo jiný), tak zítra hodím vyluštění.
leden 20, 2016 20:11
NČ : mamča
...a je to v Liberci, že jo ? smilies/cheesy.gif
leden 20, 2016 20:24
Michala : vlk
vytočili zmrdi, hovada, blbci a tupci kteří tu poletují

Tak, teď už jen, kdo je kdo...

Achjo,ono se hovadech nesmí říkat (psát), že jsou hovada.
leden 20, 2016 20:36
strejdo 18:55 : mamča
Já už jsem taky na černé listině. Poslední příspěvek mi zmizel. smilies/cheesy.gif
leden 20, 2016 20:48
před 50 lety : vlk
byl Afghanistám celkem kvetoucí a krásná země.
http://www.boredpanda.com/afghanistan-1960-bill-podlich-photography/?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_campaign=BPFacebook
Jak vypadá dnes víme všichni. Debatovat o příčině této změny s vybraným slovníkem anglických lordů je sice pěkné, ale podstatu to nevystihne.
Nevratně zničené památky na blízkém východě a to, co se tam děje, také víme všichni. Pokud budeme živočichy, kteří to mají na svědomí lidmi, tak já nechci být nazýván stejným označením. Uráží mne to!
leden 20, 2016 20:48
mamčo, to snad ne... : strejda
vždyť Ty jsi taková slušná holka. Oproti mně se vyjadřuješ vždy slušně. To bude nějaký omyl...
leden 20, 2016 20:56
strejda 20:56 : mamča
Nojo, dovolila jsem si urazit zdejšího administrátora, že sprosťačí.
Viz : Tak já se jich zastávám? : Michal

Tak mi vážení polibte prdel, já s vámi a tady končím. Šmytec.


leden 20, 2016 19:59


Schválně, jestli to zase smaže... smilies/cheesy.gif
leden 20, 2016 21:04
nojo no :-) já si to pamatuju, že to tu bylo. : strejda
jen bych opravil ten jeho šmytec. :-)
Jako kluk jsem přehrál 10 houslových škol Jana Maláta (i na violu jsem hrál nějaký ten pátek a ta má také smyčec) a vím, že to, co se tahá po strunách, ten klacek s pokalafunovanými žíněmi, se jmenuje smyčec, protože se jim smýká. smilies/grin.gif

Mamčo, dříve tu byla stejně větší prdel, pardon sranda. Čeština je tak krásně bohatá, že se to, zdánlivě vulgární slovo, dá použít v mnoha obměnách. A vždy s jiným významem. A nejkrásnější je jeho zdrobnělinka v souvislosti s ženským zadkem, který může být mnohdy i k zulíbání. Tak nevím, o co tu někomu jde.

leden 20, 2016 21:27
Michale, : Mikin
zustan. Dost na tom ze se kvuli tem nekolika urvancum odmlcel Krakonos a par dalsich.....
leden 20, 2016 21:29
Mikine, : Myška
nestřelil jsi teď trochu vedle?
leden 20, 2016 21:32
A kdopak je asi autorem téhle skopičiny ? : mamča
leden 20, 2016 21:35
strejda : mamča
Jasně že smyčec. Já jsem hrála podle Ševčíka... smilies/wink.gif
leden 20, 2016 21:36
Jenomže šmitec je konec... : Myška
Přece neřeknete ... a smyčec!

Jen já bych to slovo šmitec psala s měkkým i...

leden 20, 2016 21:51
Myška : mamča
smilies/cheesy.gif Tak diskuzi smyčec versus šmitec nám snad nikdo nesmázne. To je snad v mezích povolených diskuzí. smilies/cheesy.gif
leden 20, 2016 21:58
mamčo, : Myška
též doufám smilies/grin.gif.
leden 20, 2016 22:00
Mysko, : Mikin
myslim ze ne. Nejake to ostrejsi slovo me nevadi, ale to co tady rozpoutala Lenka, Sidon a NČ diskusi bohuzel rozbilo. Nesouhlasit se da slusneji.
leden 20, 2016 22:10
Mikine, souhlasím, diskutovat se dá slušně. : Myška
Já už to beru tak trochu jako zdejší kolorit. Ti, které jsi vyjmenoval, používají ostřejší slova, která dřív na Kudle nebylo vidět, ty zase často používáš slova nácek, rasista, xenofob, atd., a obojí se mi nelíbí, ale člověk si zvykne.
leden 20, 2016 22:16
Mysko, : Mikin
vsak se taky zkousim uz delsi dobu mirnit. I kdyz porad nevim jak nahradit slovo rasista, pokud dotycny pouziva slovo "kozomrd". Ale dotycni se zdaji byt natolik rozcileni, ze to v nich vyvolava jeste vetsi zlobu. Mam na mysli hlavne pana Sidona.
smilies/shocked.gif
leden 20, 2016 22:22
Mikine, ale když to tak vezmeš, : Myška
je to srozumitelné slovo vystihující moc dobře zoofila, ne? smilies/smiley.gif
leden 20, 2016 22:25
Mysko, : Mikin
je. smilies/smiley.gif Ovsem v pripade oznaceni celeho naroda nebo rasy to podle me vypovida spise o povaze zmineneho diskutujiciho.
Jeste me napadlo, ze vycitat v takovem diskusnim prostredi Michalovi jednu "kravu" nedava zadny smysl.
leden 20, 2016 22:33
Proč politici nic neřeší? : Lenka1

Možnosti vidím 2

1) - buď je něčí skutečný záměr namixovat světlehnědou rasu z dovezených plemenných dobyvatelů a poddajných Evropanek (viz prohlášení Thomase Barnetta, které lze dohledat na netu), k čemuž Evropani budou držet hubu, jak se doposud děje… (nevím jestli mají autoři nápadu s přeměnou bílé v hnědou takovou hrůzu z prázdné Evropy, která se přestala množit a stárne),


nebo


2) - se čeká na to, až se to tu v sebezáchovné hrůze probere a začne řezat hlava nehlava, což, umím si představit, může být taky pro někoho dobře - pro koho trefně popsal Pepa ve 20:03.

Tak jako tak, Evropa především západní byla někým předurčena k rozvratu. Rychlost jakou se to děje je pozoruhodná, co trvalo Mongolům a Vandalům staletí, se dá teď dosáhnout než vám dítě vychodí školu.

Proč se tak chovají i evropské elity (čti impotentní podělaná jelita), které tu mají taky kořeny a nějaké sociální vazby, proč s takovým zápalem dovážejí nájezdníky a horujou pro ně, je mi osobně velkou záhadou.

Musí jim být jasné, že jednak pro všechny místo v žádné Noemově arše nebude, jednak před nasráním víc než dostatečného množství lidí ochotných k odplatě se nikde do konce života neschovají.

Co přitom pořád platí, je relativita. Vedle čtvrtí plných černých HIV čekatelů na bílý baby, byty a žrádlo, se může nakonec zdát i albánský mafián jako celkem přijatelný ksindl, který aspoň žere příborem.

Nehledě na to, že nejspíš budeme rádi vzpomínat na to, že kdysi bylo nejhorší zlo ruští burani ve Varech, se kterýma se přitom dalo žrát kaviár, chlastat gruzínskej koňak a poslouchat Čajkovského.

Mimochodem, zatímco si západní Evropan lehá na záda a nastavuje migrantům svoji řiť a vagínu svojí manželky, Rus přijal nějaký dekret o větším důrazu na výchovu k vlastenectví, plus patřičné finance na projekt. Legrační. Ve stejné době, kdy bruselská svině Mogherini kvičí zvratky o tom, že islám patří do Evropy.


P.S. Doufám, že slova řiť a vagína jsou dostatečně korektní a za tu svini jsem bohužel korektní synonymum nenašla, protože tahle "dáma" prostě svině je.
leden 20, 2016 22:37
Mikine : mia I
ale, ale. Já mu žádnou krávu nevyčítala, já naopak na něho vůbec nereagovala, jen jsem si pomyslela své a že je Kudlanka dítě Daniely. Ale , když si tu Michal začal hrát na pana učitele, tak jsem mu napsala, aby nenapomínal, když sám taky nebyl slušný. Toť vše.
leden 20, 2016 22:40
Mikine, tak to neber tak vážně. : Myška
Ty ses fakt nikdy nějak podobně o nějakém národu nevyjádřil? Krom toho, zde to není o národu ani rase, ale o lidech, kteří se chovají hůř než zvířata.
leden 20, 2016 22:45
Pro Mikina : Pepa
Již v té době, o které je tento odkaz, řídila Ameriku malá ale nejbohatší skupinka. Od té doby se mnohonásobně finančně a organizačně vypracovala.
Je to bohužel v angličtině.

https://www.youtube.com/watch?v=7sr2DspCZig
leden 21, 2016 00:47
velice zajímavých 15 minut. : Pepa


To co tento člověk říká, velice souvisí s děním současnosti.


John Perkins-Přiznání lovce ekonomik▶ 15:53

https://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE
leden 21, 2016 01:44
Mamčo. Jo. Je to v Liberci. : NČ
.
leden 21, 2016 05:22
Mysko, : Mikin
kdybych to bral nejak smrtelne vazne, uz bych tady nebyl. Ale nekterejch lidi kteri kvuli hulvatum odesli je podle me skoda....
leden 21, 2016 06:12
http://pravyprostor.cz/nemecko-udajne-v-tajnosti-pripravuje-nouzovy-plan-rozpusteni-eu/ : PolARKA
udajne...takze kazdej muze mit jinej nazor. Ja bych se ale nedivila.Ovsem tak ci tak, je nejiste jestli se z Angeliny vlady jeste Evropa vyhrabe a bez ztraty kvetinky to urcite nebude
leden 21, 2016 07:29
Lenka1 : mamča
Opět za 1 s hvězdičkou.
"Náhradní admin" zřejmě ještě dospává. smilies/wink.gif
leden 21, 2016 08:19
PolARKA : mamča
Ona ta Evropská unie je spíš než evropská, Německá. Angela Merkelová si osobuje právo rozhodovat za celou EU. Já osobně, když si pozvu hosty, tak je necpu k sousedům, když zjistím že je nemám kam dát spát a že je neuživím.
Mě osobně by moc netrápilo, kdyby se EU rozpadla. Průšvih je, že během posledních 20ti let se naše republika stala nesoběstačnou ve výrobě potravin, většinu průmyslu vlastní zahraniční objekty a nějaký chytrolín rozpustil naši armádu. Je to horší stav, než když nás v r. 1938 zradili naši spojenci, se kterými jsme teď paradoxně zase v EU.
Přestože mám tři syny, myslím, že prezenční vojenská služba nebyla úplně k ničemu, i když dva roky byly zbytečná ztráta času a brzda v profesionálním růstu jedince. Ale na vojnu chodili i cikáni, a možná teprve tam poznali poprvé v životě nějaký řád. I pro různé mamánky byla vojna životním poučením a když se sejdou chlapi, tak na vojnu většinou vzpomínají v dobrém. No, a o vlastenectví už není třeba se zmiňovat, to se dnes řadí mezi záporné vlastnosti, když chce člověk hájit svojí rodnou hroudu a kulturní dědictví, tak je vyvrhel lidstva.
Slavné "Evropské dotace" jenom pokřivily hospodářství obcí. Budovaly se sice i věci potřebné, jako třeba čističky a kanalizace, ale taky spousta zbytečností, jen aby se dotace vyčerpaly. Stejně se i na těch zbytečnostech musely obce finančně nemalou částkou podílet.
No, tak bychom se prostě nějaký čas uskromnili, znovu vybudovali armádu a místo plechových hal na orné půdě začali zase hospodařit. JZD už zase zvolna vznikají, protože "farmáři" hospodařící na 50ti ha nemůžou investovat do moderní techniky. To by se neuživili. Na venkově už zase na záhumencích rostou místo kytek jedlé plodiny a u každého staršího baráčku je hejno slepic a funkční králíkárna.
Češi jsou prostě nezlomný národ, a pokud nás nevyhubí vlastizrádci, tak přežijeme i bez EU.
leden 21, 2016 08:38
Mamčo. Vidím to úplně stejně : NČ
Je ale jen otázka času, kdy podobné názory budou na internetu zakázány trestány. Však už se Chovanec nechal slyšet, že "tohle musí skončit!".
Ono to je tak, jako v tom pekle! Všichni ponoření do s*aček (pro admina - do výkalů). Pak přijde pokyn - vynořit. Všichni se šťastně nadýchnou, ale vzápětí přide pokyn - ponořit! "Přece jste si, blbci, nemysleli, že vás necháme dýchat donekonečna....."
leden 21, 2016 09:14
vděčný imigrant ve Švédsku - Vděk? Nesnáším vás, ale jestli budu muset odjet, 10 z vás zabiju : vlk
http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/143133-vdek-nesnasim-vas-ale-jestli-budu-muset-odjet-10-z-vas-zabiju/

Takže, co nás čeká:
Státně cenzurovaný nebo vypnutý Internet - Chovanec
Ideopolicie a prověrkové komise - Švédsko
Ideologická indoktrinace dětí - Donutil
Odebírání dětí neposlušným (myslícím) rodičům - Barnevernet.
leden 21, 2016 09:36
mamča : Lenka1
za tvůj komentář taky 1 s hvězdičkou. smilies/smiley.gif
leden 21, 2016 09:46
NČ 09:36 : Míša šíša
Že on to byl ten Hamíd z komiksu?
leden 21, 2016 10:24
NČ 09:36? Že by chyba v Matrixu? : vlk
V souvislosti s aktuálním děním mi vytanuly na mysli dvě věty z úžasného filmu Americká krása, kde exceloval Kevin Spacey:

Já odmítám být obětí!

a

Nikdy nepodceňujte sílu vlastního sebeklamu!

Pro ty, kdo se cítí osamělí a zbyteční - vzpomeňte si, že i Německo má presidenta.
leden 21, 2016 10:32
mamčo : mia I
Jako člověk žijící odmala na venkově oproti Vám z města jsem trochu skeptická s tím hospodařením. Ale možná lépe by to vyjádřila naše Kudlanka Milena alias Agitta (chodí sem pod oběma nicky), ta soukromě hospodaří.

Pokud jde o družstva, která tu v našem kraji zůstala, tak mají zhruba čtvrtinové stavy pracovníků. V našem okolí zcela vymizel chov prasat. Některé vepříny koupili lidé a jsou v nich např. chovatelské stanice psů. Z kravínů sklady second handů. Chov brojlerů tu také zrušili. Zbývá hovězí. Ať už na maso nebo mléko. Cena za mléko , které se prodává pro českého zpracovatele, pokryje prvovýrobcům náklady, ale už nevytvoří zisk. Prodávají tedy do mlékárny v Chamu (Goldsteig). Vozy z Chamu svážejí mléko hluboko v českém vnitrozemí, viděla jsem je i na Rokycansku a stále se Němcům vyplatí tam pro mléko dojet.

Hovězí na výkrm se z téhož důvodu prodává do Rakouska. Chovy hovězího byly celostátně hodně zredukovány a je třeba si uvědomit, že než z telátka vyroste jatečné zvíře nebo kráva na mléko uplyne poměrně dlouhá doba. Abys dobytek uživila, potřebuješ krmivovou základnu a půdu a tu taky skoupili leckde spekulanti. Spekulanti se snaží skoupit i lesy, to chodí pořád lidem nabídky, protože u nás je volně dostupný katastr nemovitostí a kdekdo se může podívat, komu patří kde co.

Je třeba si uvědomit, že v zemědělství jsou drahé především vstupy - nafta, pořizovací ceny strojů jsou ve statisících. (Nám spadl v lese na boční sklo traktoru strom a protočily se mi panenky, když jsme kupovali náhradní sklo, o celkové generálce traktoru nemluvě). Veterinární péče, léčiva další položka. Aby se tohle rentovalo, musí být zemědělec hospodařit na desítkách hektarů. A pokud bude svoji produkci nabízet za ceny, které pro něho budou rentabilní, budou ceny v obchodě někde úplně jinde. A lidí zvyklí na vyžilou kachnu za osmdesát z Penny, koupí takové zboží? Budou na něj mít?

Ale abych jen nebyla pesimista. Když občas projedu tu naši krásnou Šumavu, zaznamenávám nárůst hovězího dobytka, který se pase za elektrickými ohradníky. Je škoda, že naši zákonodárci nevyjednali v EU pro naše zemědělce stejné podmínky jako mají třeba zemědělci na západ od nás. Tam se také nestává to co u nás, že by spotřebitel sáhl po cizím zboží, koupí domácí, i když je dražší. Když já jsem tu kdysi na Kudle psala, že raději koupím české zboží , i když je dražší, sklidila jsem od pár "moudrých" posměch.

A ještě něco, to co tu ze zemědělství zůstalo má většinou pod palcem firma začínají na A, a co říkají příbuzní na Vysočině, i u nich má zemědělství většinového vlastníka na A. smilies/wink.gif
leden 21, 2016 10:58
mia I : mamča
Máš v mnohém pravdu. Já vycházím z toho, co vidím ve svém okolí. Např. ZD Mořina nepatří "A", a má nejen široký záběr činností, ale i zemědělské plochy široko daleko od svého sídla. Takové nové "Slušovice".
Pak jsou tu "farmáři". V našem nejbližším okolí jsou tři. Jeden nechal vystudovat děti VŠ chemicko-technologickou, a krom prvovýroby má i výrobu a odbyt svých produktů. Ovšem maká na tom celá široká rodina a celkem dobře se tím uživí. Lépe jsou na tom překvapivě zemědělci, co se specializují na rostlinnou výrobu, a to i přes letošní sucha a neúrodu. Dle těchto "farmářů" (dříve sedláků) 50ha polí dokáže uživit šestičlennou rodinu. Pokud k tomu mají i živočišnou výrobu, najímají si cca dva pracovníky. Nelijí mléko do kanálu, ale mají v okolních obcích automaty na mléko a vyrábějí výborné sýry a mají i odbyt.
Škoda je, že skoro zmizela Zemědělská učiliště, Střední zemědělské školy se proměnily na ekonomické (viz např. Blatná) a na ČZÚ studují zemědělské obory převážně potomci sedláků, kteří mají většinu vědomostí pod kůží z vlastní rodiny. Některé věci jsou prostě bez praxe a dlouhodobého sledování přírody k ničemu.
(Pokud mají v rodinách dědečka (bývalého sedláka), tak mu nábožně naslouchají...:-)).
leden 21, 2016 11:27
... : mia I
s těmi zemědělskými školami tady na jihu to bývalo za komančů tak, že tu byly pouze dvě SZTŠ s ekonomickým zaměřením SZTŠ Blatná, SZTŠ Nové Hrady a byl tam při přijímačkách nášup jako hrom. Byl přesně daný počet uchazečů z každého okresu a navíc ani noha. A o absolventy byl zájem , byly to většinou dívky, účtařky, ale díky provozní praxi a díky tomu, že to byly holky většinou z vesnice se po zapracování dobře uplatnily. Dále v Písku, Táboře byli klasičtí agronomové, zootechnici. Zemědělská učiliště na každém okrese - mj. Vodňany, Dub u Prachatic, Veselíčko u Milevska, SOU Blatná, těch bylo mraky a v jak v těch školách, tak i učilištích velký počet dětí. S nástupem výpočetní techniky a rušením JZD se Blatná přizpůsobila požadavkům doby a se zemědělstvím už má pramálo společného. SZTŠ Nové Hrady zanikla úplně. Klasické ekonomky se změnily v devadesátých letech na Obchodní akademie. Kdo si podle mne drží stabilně vysokou úroveň jsou dvě školy - Střední lesnická škola Písek a Střední rybářská škola Vodňany.
leden 21, 2016 11:48
mia I : mamča
OT: O lesárně v Písku se ví, rybáři z Vodňan jsou taky třída, ale není to trochu málo ?
To jsme od EU a migrantů došly dost daleko.
Ze mě si rodina dělá legraci, že se připravuju na konec světa a hodlám více hospodařit na našem "gulagu". Ale ono není od věci si něco vypěstovat, když k tomu máš prostor. A těch pár slepic taky obstarám, i když na zimu si je do paneláku nevezmu :-).
Možná se už letos na ten venkov radši přestěhuju. Je tam klid, bezpečno a do práce už nemusím.
leden 21, 2016 12:08
mamčo : mia I
to si zrovna taky říkám, kam jsme od šátků došly smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Vodňany mají to štěstí, že jsou jedinou školou tohoto druhu v republice, vedle školy je i Výzkumný ústav rybářský. Takže tam projdou přijímacím sítem opravdu jen ti nejlepší ze základních škol nebo vyučení rybáři z učiliště v Třeboni.

Lesnické školy jsou taky asi jen tři v republice, takže lesárna z Písku je něco podobného jako Vodňany. Pak možná veterina v Českých Budějovicích si může vybírat. Ale jinak dětí celkově ubylo, hlásí se i trojkaři, takže úroveň středních škol , hlavně ekonomických, šla dolů. Známá dělá vedoucí na pracáku a říká, že je velký problém u účetních. Že dnes je plno vystudovaných inženýrů ekonomů a přitom nejsou pro firmy použitelní.

Mamčo včera jsem mluvila s jedním Pražákem, co k nám natrvalo přesídlil společně s manželkou před deseti lety. Ten si nemůže venkov vynachválit a do Prahy jede minimálně. Tak třeba to budeš mít taky tak. Jen musí mít člověk auto, ta dopravní obslužnost , to je leckde bída.
leden 21, 2016 12:25
mia I : mamča
Já už bych na venkově dávno bydlela, jen čekám na manžela, až bude v důchodu. Auto mám, a navíc u nás na venkově jezdí vlak i autobus. Vlak každou hodinu, ve špičce půlhodinu a autobus "v úterý a v dubnu", ale dá se to vychytat :-).

leden 21, 2016 12:38
mamčo : mia I
taková frekvence spojů, to je super smilies/wink.gif
leden 21, 2016 12:49
Pepo, tady je něco ke studiu pro první odstavec: : toulavej
Nagasaki - jedno z největších mořských přístavů v jižním Japonsku, mělo velký VÁLEČNÝ VÝZNAM díky jeho široké průmyslové činnosti, VČETNĚ VÝROBY VÝZBROJE, LODÍ, ARMÁDNÍHO VYBAVENÍ A JINÝCH VÁLEČNÝCH MATERIÁLŮ (loděnice a dokové oblasti na jihozápadě města, Mitsubishi Steel a Arms Works (VÝROBA MUNICE))

Hirošima - nacházel se zde rozsáhlý VOJENSKÝ KOMPLEX, důležitý přístav, PONORKOVÁ ZÁKLADNA, LETIŠTĚ, VELITELSTVÍ PÁTÉ DIVIZE, 2. GENERÁLNÍ VELITELSTVÍ ARMÁDY (jedno ze tří v Japonsku) velící obraně západního Japonska, VÝCVIKOVÁ ŠKOLA PĚCHOTY, MUNIČNÍ A ZÁSOBOVACÍ SKLADY, jednalo se o městskou průmyslovou oblast s řadou ZBROJNÍCH závodů (Toyo – VÝROBA PUŠEK A PLOŠIN K DĚLŮM, loděnice Mitsubishi a další), průmyslový a vojenský význam.

Jestli máš problém s chápáním souvislostí: vojenský význam - armáda – vojenská výroba (zbraně, munice), s tím ti nepomůžu.


Teď druhej odstavec – západní politici dlouho nic dělat nechtěli, ale množství migrantů je nutí, něco dělat. Sluníčkář rakouský premiér Faymann ještě v září, říjnu káral Maďarsko za stavění plotu a dnes musel určit maximální počet přijatých migrantů do konce roku 2019 – 127,5 tisíce. MUSEL, byl přinucen počtem migrantů a voliči před dalšími volbami, které by rád vyhrál. Sluníčkové Švédsko – to samé, Dánsko – to samé, omezování podpory. I Německá hloupá husa bude PŘINUCENA omezit příjem migrantů. Pravda, toho 1 – 2 milionu už přišlých migrantů se západní Evropa nezbaví, ale zastaví ho – politici budou PŘINUCENI svými voliči to zastavit – i díky takovým internetovým diskusím, jako je tahle i když Krakonoš tomu nevěří – nepřinutí je přímo diskuse, ale budoucí volby a špatné zkušenosti se soužitím s migranty v zemích, kam přišli, přinutí je veřejné mínění – i v Německu. Jde to pravda na můj vkus tragicky pomalu, sluníčkáři tomu urputně brání, protože se jim bere jejich multikulti náboženství a o své náboženství nechce přijít nikdo, ani muslimové ani sluníčkáři :-)

Pokud doufáš v bankrot USA, už se ho nedožiješ. Zadlužený jsou VŠECHNY západní státy, přijatelný dluh je motorem ekonomiky, Japonsko je zadlužený 2x víc než Amerika. Přesto nakupuje společně s Čínou americký dluhopisy. Proč to dobrovolně dělají, když ze zbankrotovaný země se jim nic nevrátí? Může zbankrotovat stát s plusovým HDP 3,75%?
EU je pro USA sice obchodní konkurent, ale vedle Japonska taky jedinej velkej politickej (vojenskej) spojenec proti zbytku světa, zatím Rusku a Číně. Jenom blázen by si oslabil jedinýho spojence se stejnými kulturními kořeny. Možná by si někdo válku přál, ale z velmocí nikdo – škodí to prosperitě, zbraně nejsou k jídlu a hlavně, nedala by se vyhrát – díky těm vyzkoušeným atomovým zbraním.

Ale Pepo, sni dál a přitom si zopakuj dějepis, i když ne všechno na wiki je pravda, tohle bude:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Hirošima

https://cs.wikipedia.org/wiki/Atomové_bombardování_Hirošimy_a_Nagasaki

leden 21, 2016 14:28
mio I : strejda
Ten venkov je nádherný. :-) To ano. Dnes ráno jsem - v rámci rozcvičky - odhazoval dvě hodiny sníh. :-) Ze včerejška na dnešek to byla snad největší sněhová nadílka zde. Na dvoře jsem měl 20 cm a před vraty, ze silnice, napluhovanou další hromadu. Asi si koupím elektrickou sněhovou frézu. :-) Venkov je nádherný... Ale, když sem přišla za mnou manželka, nemohla si dlouho zvyknout na samotu, kterou já přímo miluju. Pak sem za ní začaly jezdit kamarádky a kolegině z práce a už se to tu s ní dalo vydržet. Stačilo si popovídat tzv. duplexem a už měla lepší náladu... :-) (Duplex - oba komunikují současně hovoří a současně se i poslouchají). To je náročné, velmi náročné a zvládnou to jen jedinci se zvláštními mozkovými hemisférami. :-) Tato vlastnost je převážně vlastností ženskou. :-) My, jednoduší chlapi, prý nezvládáme současně dvě věci najednou. :-)


leden 21, 2016 15:36
strejda : mamča
Venkov je nádherný, ale člověk musí být zdravý. Minulou neděli brzy ráno jsem odmetala sníh kolem našeho domečku. Nikdo mě k tomu nenutil, všude bylo ticho a neposkvrněně bílo a mně těšilo si s tím sněhem pohrávat.
Leč krušné pondělní ráno mě vrátilo do reality. Ještě dneska mám nějak pochroumané rameno, a to jsem měla takové velkorysé plány, co všechno udělám...:-).
leden 21, 2016 16:10
... : mia I
strejdo, už si to představuju, v kamnech praská dřevo, teplo sálá, Ty si hřeješ záda, studuješ nějakou tu řemeslnou příručku a kuchyní se nese duplex povídání Tvé paní s kamarádkami smilies/grin.gif A to pak už rychle pátráš po špuntech do uší. smilies/grin.gif
leden 21, 2016 16:18
Toulavej, : Mikin
souhlasim. Atomova bomba navic dala Japoncum moznost ukoncit valku "se cti", protoze se proti takove zbrani nemohli branit. Bez p0uziti jadernych zbrani by zarvalo 10x vic lidi. Na obou stranach.
Co se tyce imigrantu, tam nakonec situaci nevyresi ani slunickari, ani nacisticka luza ktera by z imigrantu nejradeji vyrabela kostni moucku. Zapadni demokracie si s tim nakonec poradi. A ze to trva prilis dlouho ? To je ta nevyhoda zapadni demokracie.
Porad lepsi nez radikalni reseni nabizena nacistickymi a komunistickymi extremisty.
Proze oni by vyresili jeden problem a nastolili dalsi.......
leden 21, 2016 16:53
Mikin a Toulavej : Mája
Citace-Shození atomových bomb na Japonsko bylo úplně v pořádku.A neocenitelnou službu celému lidstvu prokázaly atomové bomby jako ukázka jejich ničivé síly, aby si pro budoucnost každý rozmyslel je ještě někdy použít.Atomova bomba navic dala Japoncum moznost ukoncit valku "se cti", protoze se proti takove zbrani nemohli branit. Bez p0uziti jadernych zbrani by zarvalo 10x vic lidi. Tohle myslíte jako vážně?Nebyli to nakonec "humanitární" atomovky?
leden 21, 2016 18:13
Taky mi to, Májo, přijde úchylné, spíš přímo zvrácené. : NČ
A jak píšeš, úplně stejně zvrácené, jako "humanitární bombardování".
Ale to nic. Aspoň člověk ví, s kým má tu čest. Čest.
leden 21, 2016 18:20
Nč : Mája
Takovej způsob obhajování at už čehokoliv nesnáším.To je jako ve stylu-zabili jsme tři teroristy,sice přitom vymřeli dvě vesnice lidí,nebo jedna nemocnice,ale zabránily jsme tomu, co by možná mohli v budoucnu ti domnělí teroristi udělat.Jen demonstrace síly.
leden 21, 2016 18:49
Aha, : Mikin
takze ono by bylo lepsi kdyby valka pokracovala jeste nekolik let a zarvaly by v ni dalsi miliony lidi. Logika jako prase.......
Bojovat proti fasistum nebo japonskym militaristum a ukoncit valku kterou oni zacali je zkratka a dobre spatne. Naproti tomu sovetsi soudruzi zadna mesta nikdy neznicili, ze ? smilies/tongue.gif
leden 21, 2016 20:12
Mikin : Mája
Nepřekrucuj to,co druhý napsal,k obrazu svému.Nikdo nenapsal,že bojovat proti fašismu je špatně.Špatné je tvrdit,že svrhnutí atomovek,jejíž následky si lidi nesli další desetiletí,je správná věc a vlastně v pořádku.Toulavýho názory moc neznám,ale ty takovej "humanista" mně fakt překvapuješ.A o "sovětskejch soudruhách" tu taky nikdo nemluvil,tak proč je sem zas cpeš?
leden 21, 2016 20:37
Souhlasím s tím, že svržení atomovek bylo správné. : Myška
Proč, to už napsali toulavej s Mikinem.
leden 21, 2016 21:56
... : Mikin
Proc to pisu ? Protoze jsou lidi kteri jsou schopni vycitat Americe i ukonceni 2. svetove valky a zaplest do toho navic "humanitarni bombardovani". Ktere (jen tak mimochodem) ukoncilo genocidu v byvale Jugoslavii a umoznilo zhruba milionu Kosovanu navrat domu.
leden 21, 2016 22:01
Co je na tomhle správného? : deeres
http://extrastory.cz/podivejte-se-na-hruzne-fotografie-hirosimy-den-po-dopadu-atomove-bomby.html
A přečtěte si pro vaši informaci článek Olivera stone!
A jestli s tímhle souhlasí humanisté, tak jak je to potom s jejioch lidskostí!?!
leden 21, 2016 22:06
Deeres, jak by se vyvíjela druhá světovka, kdyby k Hirošimě a Nagasaki nedošlo? : Myška
Co myslíš? Bylo by těch hrůz míň?
leden 21, 2016 22:15
... : Mája
Já vím, to jsou jenom ty takzvaný "vedlejší ztráty".Jenže i ty mají i v dnešní době velkej podíl na tom,co se ze spousty lidí stalo a proč svět dneska spěje tam,kam spěje.
leden 21, 2016 22:35
A ty, Myško, víš, jak by se vyvíjela II. svět. válka, kdyby k Hirošimě a Nagasaki nedošlo? : NČ
.
leden 22, 2016 04:44
... : NČ
http://www.lidovky.cz/vzdalo-by-se-japonsko-i-bez-zasahu-hirosimy-a-nagasaki-pfj-/zpravy-svet.aspx?c=A150818_225218_ln_zahranici_ELE&tl=1
----------------------------------------------------
Jak napsal Dwight Eisenhower, vrchní velitel spojeneckých expedičních sil ve své knize Mandate for Change, v německém ústředí ho navštívil americký ministr války Stimson. Ten mu jako první oznámil plán použit atomové bomby v Japonsku.
„Zjevně očekával můj nadšený souhlas,“ psal Eisenhower, „ ...z jeho hovoru na mě ale padla skutečná tíha, a tak jsem vyjádřil své obavy. Za prvé, Japonsko bylo podle mě už poraženo a teď pouze hledá způsob, jak se vzdát a současně si zachovat tvář, a tak považuji použití této bomby za zcela zbytečné......................
---------------------------------------------------
Tehdejší nejvyšší představitel amerického námořnictva a jedna z nejvýznamnějších postav ve válce v Pacifiku, admirál William Leahy, byl toho názoru, že Japonsko nemělo kvůli námořní blokádě a použití konvenčních zbraní kam ustoupit a složení zbraní bylo na dosah ...... Ve své autobiografii I Was There vzpomínal: „Domnívám se, že použití téhle barbarské zbraně na Hirošimu a Nagasaki nám v ničem nepomohlo... Nebyl jsem vychován k tomu, abych vedl válku takovýmto způsobem a dle mě se války nesmí vyhrávat zabíjením žen a dětí.“
leden 22, 2016 05:57
NČ, ne já to nevím, mohu se jen domnívat, že by se v Asii bojovalo dál. : Myška
Nejsem expert na druhou světovou válku, a tak se jen mohu domnívat, že Japonsko se svou mentalitou by se nevzdalo. Válka se mohla vléct ještě roky a vyčerpávala by obě strany. Nakonec mohly být ztráty na životech i materiální daleko větší, než napáchaly ty dvě atomovky. Následek shození obou bomb byl hrůzný, ale ve svém důsledku vedl k ukončení války, a pod dojmem těch hrůz i k tomu, že se v době studené války obě znepřátelené mocnosti, které měly atomovku k dispozici, udržely a nepoužily ji.
leden 22, 2016 06:32
Jasně, Myško, můžeš se domnívat. : NČ
Já, protože též nejsem v oboru expertem, se nedomnívám a radši dám na názor skutečných vojenských expertů (viz třeba výše, ale je jich daleko víc).
leden 22, 2016 06:52
NČ, : Míša šíša
ten nekritický obdiv k USA, té modle, žádnými argumenty nepřetlučeš. Tak jim tu slepou víru ponech. smilies/wink.gif

Koukám, že jsi hodně ranní ptáče. Ve 4:44 už plně aktivní. smilies/smiley.gif
leden 22, 2016 07:09
NČ, určitě se dají najít : Myška
úplně opačné názory zase jiných vojenských expertů.
No nic, to je jako polemizovat nad tím, jestli bylo správné, podvolit se v osmatřicátém Mnichovu nebo se bránit. Nahlížíme na něco, co se odehrálo před víc jak sedmdesáti lety. A pod dojmem toho, co se za těch sedmdesát let všechno událo.
leden 22, 2016 07:13
Míšo šíšo, jestli je poznámka o nekritickém obdivu k USA na mě, tak jsi vedle jak ta jedle. : Myška
Tohle k ničemu nevede. Mnozí zde by mohli být zase naopak označeni jako nekritičtí obdivovatelé Ruska a Putina. Ale pokud to tak někdo potřebuje škatulkovat, tak radši budu mít nálepku nekritického obdivovatele USA než nekritického obdivovatele Ruska.
leden 22, 2016 07:18
No, Míšo šíšo, : Myška
NČ asi jako správný důchodce nemůže spát...
leden 22, 2016 07:20
To mám, Míšo, od dětství. : NČ
Tyhle rána, kdy všichni ještě chrní, mám moc rád. Sprcha, 3 kafe, 3 cikára, třeba i panáček na spálení červa. Jistěže nejlepší rána jsou zjara a v létě, ale každý rok se předělat na zimu, to mi nikdy nešlo.
Nekritický obdiv k USA nemá vůbec smysl přetloukat argumenty. Oni ti obdivovatelé berou jen to, co se jim hodí do krámu.
U Myšky mě trochu zamrzelo její tvrzení: "Souhlasím s tím, že svržení atomovek bylo správné". Tak jsem se přeptal na důvod toho souhlasu a sdělila mi, že "neví, že se může jen domnívat".
Tak mi to připadá takové divné - natvrdo souhlasit se správností statisíců obětí, když nevím, jen se domnívám..... No nevím....
leden 22, 2016 07:25
NČ, ty víš, jak by se válka vyvíjela, kdyby ke svržení bomb nedošlo?? : Myška
Nevíš víc než já, pouze se můžeš domnívat, stejně jako já.


leden 22, 2016 07:28
Myško, : Míša šíša
jo, bylo to na tebe a na Mikina. A v návaznosti na naši debatu pod článkem níže Legrace na place.
Jinak tě musím vyvést z omylu - ne každý, kdo je kritikem USA, je zároveň obdivovatelem Ruska. Až doteď jsem si myslela, že takový zcestný názor může mít jen Mikin. smilies/wink.gif
leden 22, 2016 07:30
Myško, v 5.57 jsem ti poslal odkaz na dva experty : NČ
pro jistotu američany a dost těžko zpochybnitelné kapacity.
Když ti nestačí ani to, je zbytečné, abys na mě po mikinsku dotírala.

leden 22, 2016 07:34
Ale já si to nemyslím, Míšo šíšo. Myslí si to jiní. Tak jsem jen napsala, jak by to mohlo být. : Myška
Nemám ráda nálepkování. A od tebe mne to překvapilo. Přece když souhlasím s něčím, co někdo udělal, ještě automaticky nejsem jeho nekritickým obdivovatelem.
leden 22, 2016 07:42
A jéje, už zase stihomam zvaný Mikin, NČ? : Myška
Jestli považuješ za dotírání to, že se zeptám tebe na to stejné jako ty mě, přičemž já jsem ti slušně odpověděla, ale ty mně ne, respektive tvá odpověď jsou linky, ale ne tvůj vlastní názor, tak to máš tak trochu pomotané...


leden 22, 2016 07:46
Jo, Myško, máš samozřejmě ve všem pravdu. : NČ
.
leden 22, 2016 08:00
NČ, tak ještě jednou... : Myška
Jaký je tvůj názor na to, jak by se válka vyvíjela, kdyby nedošlo ke svržení bomb?


leden 22, 2016 08:06
Myško, : Míša šíša
OK smilies/wink.gif
leden 22, 2016 08:14
To tě to furt baví? Vždyť jsem ti dal plně zapravdu. : NČ
Proč furt dotíráš na MŮJ názor? Hodil jsem ti, jen tak namátkou, názory dvou skutečných expertů, přímých účastníků, kterým věřím určitě víc, než tvým dojmům. A je mi úplně fuk, jestli je ty, nebo někdo jinej, nazvete náckama, komunistama, putlerovcema.
leden 22, 2016 08:19
Dík, NČ, : Myška
tvá odpověď je dostatečně výmluvná.
leden 22, 2016 08:25
NČ, ještě něco. Mým dojmům přece věřit nemusíš, to si nemyslím, a ani jsem to nikde nepsala. : Myška
Chtěla jsem znát tvůj názor na diskutovanou záležitost. Ne tvoje umění vyhledávat a vkládat linky...
leden 22, 2016 08:29
Ale Myško, :-) : Míša šíša
to že sem dal NČ ten odkaz, znamená, že se s tím ztotožňuje, tj. že bude mít zřejmě ten samý názor, ne? Přece ti tu nebude to samé opisovat svými slovy. smilies/smiley.gif
leden 22, 2016 08:33
No jo, : Myška
mně hloupé to nedošlo!
leden 22, 2016 08:38
Míšo, to už, myslím, stačilo. : NČ
Kdo nechce pochopit, nebo nemá čím chápat, nepochopí.
-------------------------------------------------
Docela mě teď pobavila u vedlejšího článku jakási Alenka, podle nicku zřejmě naprosto zvrácená osoba (aknela).
Dozvěděl jsem se, že jsem součástí hordy idiotů, kteří si sem chodí vyblít své nenávisti, čímž se Kudla stala náckovským webem. No těbuch!
leden 22, 2016 08:43
Jj, určitě už stačí : Míša šíša
Jen tady ještě zkopíruju větu z tvé citace, která se mi moc líbí: "...dle mě se války nesmí vyhrávat zabíjením žen a dětí."
A to je i můj názor.
leden 22, 2016 08:49
S tou větou nelze než souhlasit. : Myška
Ale jak to ve válkách zařídit?
leden 22, 2016 08:51
Tak Míšo, máme po ranní rozcvičce : NČ
a teď s chutí (to bych ale lhal), s ohromnou nechutí do Excelu.
leden 22, 2016 09:08
Míšo šíšo, jak víš, že třeba můj obdiv k USA je nekritický? : toulavej
Já srovnávám vyspělost a funkčnost americké společnosti s ostatními a z toho srovnání vychází Amerika dobře, je to dobré místo pro život, nabízí víc možností než jiné společnosti, záleží jenom na každém, jestli a jak jich využije, je to dobré místo pro šikovné, pracovité a aktivní lidi.

Pokud jde o formulaci – „dle mě se války nesmí vyhrávat zabíjením žen a dětí“ – je to jenom pozérství, neuvěřitelný kecy. Znamená to snad, že zabíjení mužů zase tolik nevadí? Wiki uvádí počet zabitých ve 2. sv. válce – vojáků (především mužů) přes 22 mil. a CIVILISTŮ (především žen a dětí) přes 40 milionů – důkaz, že na humanitu se při válčení moc nehledělo nikdy.
leden 22, 2016 13:51
Toulavej, ono to, podle mě, zase tak úplně mimo mísu není : NČ
Aspoň já to tak vidím. Ten chlap, admirál, co to prohlásil, byl jistě dost protřelý válečník. A jistě naprosto nemilosrdný k nepřátelským vojákům (o tom, kdo je nepřátelský voják, o tom by se mohlo diskutovat hodiny, ale tady o to nejde). Jde přeci o to, že jeho svědomí se příčila hromadná a hlavně!!!! už zcela zbytečná, neboli svévolná, vražda statitisíců nic netušících žen a dětí. Já tomu tak rozumím a naprosto se s tím ztotožňuji.
leden 22, 2016 18:22
... : Mikin
Podle vetsiny expertu te doby (vcetne japonskych) se Japonsko hodlat nevzdalo a pripravovalo se bojovat o kazde mesto a o kazdy dum. V takovem pripade by sly ztraty do milionu.
Rozcilovat se nad tim ze kdyz Americane dostali prilezitost tu valku rychle skoncit tak ji skoncili je poradne hloupe.
Cetl jsem kdysi knizku od japonskeho univerzitniho profesora, ktery tu katastrofu prezil a bylo to hrozne cteni.
Jenze vite jak to narozdil od svych kolegu a studentu prezil? Byl ve chvili vybuchu v zakopu, ktery kopal. Profesor kopal zakop. Na univerzite Hirosime......


leden 23, 2016 02:04
Jeste dodatek : Mikin
obe atomeve bomby si vyzadaly vice jak 130 000 obeti. I muzu, nejen zen a deti. Ale letecke utoky na japonska mesta ke kterym doslo jeste PRED nasazenim jadernych zbrani zpusobily 3x vice obeti. Jen pri dvoudennim utoku na Tokyo zahynulo 100 000 lidi.
Ale Japonsko se nevzdalo a vzdat nehodlalo. Japonska obrana pocitala s poctem 3.4 milionu vojaku a 28 milionu civilni domobrany.
Valku ukoncily az atomove bomby.
Antiamericti fanatici podle vseho neovladaji a zakladni matematiku.

leden 23, 2016 05:11
... : deeres
http://www.czechfreepress.cz/blogy/o-tloustikovi-chlapeckovi-a-svatem-petrovi.html
Nejprve se tvrdilo, že svržení uranové bomby s poetickým názvem Little Boy (Chlapeček) (bombardér Boeing B-29 Superfortress Enola gay) 6. srpna 1945 na Hirošimu a plutoniové bomby Fat Man (Tlouštík) o tři dny později na Nagasaki (bonbardér Boeing B-29 Superfortress Bockscar) zachránilo tisíce životů vojáků a civilistů. V prosinci téhož roku už oficiální místa mluvila o záchraně 250 000 životů. V listopadu 1949 to bylo 500 000 ušetřených životů, za další 4 roky se číslo vyšplhalo na milion. A abychom to měli hezky pohromadě, v roce 1991 ocenil americký prezident George Bush svržení atomových bomb bombardérem Enola Gay jako „obtížné a uvážlivé rozhodnutí, které zachránilo miliony amerických životů". Jednou se možná dozvíme, že použití nejničivějších zbraní, jaké kdy lidstvo poznalo, zachránilo celou planetu...

Ale dosti ironie. Již 70 nám média i učebnice připomínají, že nukleární útoky na japonská města vedly ke kapitulaci japonského císařství, a tím i k ukončení druhé světové války, a že neexistovala žádná jemnější varianta. Šlo vlastně o takové první „humanitární bombardování" v praxi.

USA si potřebovalo ověřit novou zbraň v praxi a Nagasaki a Hirošima měly smůlu.
Jen tak na okraj, nepřipomíná vám jinou stavbu nejznámější fotografie "Atomového dómu" v Hirošimě?
Její téměř dvojče stojí v Praze Na Františku a sídlí v ní Ministerstvo průmyslu a obchodu, projektatntem byl stavitel Josef Fanta a nejspíš opisoval.
Posledním velkým Fantovým projektem byla budova dnešního Ministerstva průmyslu a obchodu ČR v Praze na nábřeží Na Františku. Fanta navrhl secesní budovu s výraznou kopulí nad středovou částí, která se poněkud podobá budově v japonské Hirošimě, kterou jako Průmyslový palác, později Průmyslovou komoru, postavil v letech 1912–19 český architekt Jan Letzel. Po výbuchu atomové bomby z ní zbývá torzo označované jako Atomový dóm.
Ministerstvo Na Františku se stavělo až v letech 1932–33


leden 23, 2016 10:12
Atomic Dome : Mikin
ano, autorem stavby byl cesky architekt Jan Letzel z Nachoda. Vetsinu jeho staveb neznicil jaderny vybuch (toho se nedozil), ale zemetreseni v roce 1922.
Kolik lidi zachranila kapitulace Japonska coby reakce na svrzeni obou bomb se da tezko odhadnout. Odhady jdou od desetitisicu do milionu.
Vyrok admirala o kterem pise NČ jen ukazuje na revnivost mezi U.S. Navy (podle ktere vyhralo valku predevsim namornictvo) a Armadou a leteckymi silami.
Vetsina japonskych i americkych historiku ma na celou vec nazor jasny.
leden 23, 2016 16:21
no : bb.
připouštím, že to mohlo být účelné, ale v každém případě vnímám použití jakékoli zbraně hromadného ničení jako tragédii. Jestli účelem bylo zastavit Japonsko a tím pádem II.SV, nebo vyzkoušení zbraně a jejích přímých dopadů, nebo první posloužilo druhému, o tom nemůžu diskutovat, to byste si pokecali spíš s mým tátou.
Ale když někdo, navíc máma, napíše "Souhlasím s tím, že svržení atomovek bylo správné", tak mi to rve uši a svírá krk.
leden 25, 2016 01:45
I mně : NČ
.
leden 25, 2016 17:11

Powered by Azrul's Jom Comment
busy