TO SI SNAD DĚLÁME PR...
Pátek, 19 listopad 2021
JO, A TO SAMI ZE SEBE ... Tak všude se hlásá a píše, jak se lidi nemají shromažďovat, jak mají dodržovat alespoň základní pravidla proti nákaze, jak se mají chovat ohleduplně vůči ostatním - a pak holt je 17. listopad - a ten se přeci musí oslavit...  A když už, tak proč si zas nezademonstrovat proti očkování? Když už se srocuje jedna skupina, tak proč bychom my, kteří jsme proti didaktuře očkovaných a očkujících, tak proč bychom my měli držet "hubu a krok"?


 

 

„Svíčkové“ prostranství na pražské Národní třídě. Foto: Gabriel Kuchta

 

"Svíčková" na Národní 

 

 

Odpůrci covidových restrikcí na Staroměstském náměstí v Praze. Foto: Jan Moláček, Deník N

 

My na to nevěříme, my se nedáme - Staromák

 

 

 

Demonstrace Milionu chvilek k 17. listopadu na Staroměstském náměstí. Foto: Gabriel Kuchta

 

 Milion chvilek nezůstalo opodál

 

 

 

Petr Fiala 17. listopadu na obědě s disidenty. Foto: Ludvík Hradilek, Deník N

 

Petr Fiala pozval na oběd disidenty

 

 

 

Demonstrace proti opatřením proti covidu-19 na Václavském náměstí. Foto: Jakub Zelenka, Deník N

 

 

 

V den oslav státního svátku zasáhla Česko zpráva o rekordním počtu nakažených koronavirem.

Přes 22 tisíc nově pozitivních během jednoho dne

představuje

nejvyšší denní přírůstek za celou pandemii.

 

  

 

KDOPAK BY SE BÁL?

VŠICHNI JSME PŘECI TĚŽCÍ FRAJEŘI!!!

 

 

d@niela

 


Komentáře
... : Josef
To jsou skutečně všechno fotky JEN z letoška? Neuvěřitelný!
listopad 19, 2021 10:14
... : d@niela
ano, to jsou fotky z letošního 17. listopadu.
Počty nově diagnostikovaných v budoucích dnech budou jistě zajímavé ...
listopad 19, 2021 12:17
... : mamča
Tak my jsme nuceně odpískali rodinnou sešlost v restauraci u příležitosti 40. narozenin našich dvojčat. A to protože pouze jedna snacha není očkovaná, neb Covid prodělala někdy v březnu a teď je kojící matka, tak s očkováním čeká na později.
A tady pan premiér Fiala sezve bandu starců (těch tzv. nejzranitelnějších) a budou pořádat žranici. Všichni pochopitelně ve fotografickém shluku, a ani jeden s respirátorem.
Hezky nám jdou příkladem.
listopad 19, 2021 12:25
... : doktor
Danielko je to neuvěřitelné,ale tolik pomatenců je i na naše poměry víc než dost.Hezké odpoledne.
listopad 19, 2021 13:56
... : mila1
Na Milion chvilek nepřišlo moc lidí a navíc měli značky s rozestupy a ikdyž to na tomhle snímku nevypadá, měli většinou respirátory. Horší mi přijde shromáždění 10ti tisíc odpůrců očkování, namačkaných jeden na druhého.. No ani na jednom shromáždění jsem pochopitelně nebyla..
A doufám, že ti veteráni, co je pozval Fiala, měli všichni očkování a jak bývá na těchto akcích zvykem, byli ač očkovaní taky otestovaní...
Já osobně bych teď radši volila rakouskou cestu a na dva tři týdny zavřela i školy. Ale bohužel se nacházíme v období předávání vlád a je mi jasné, že odcházející vláda si dá záležet na tom, aby předávala co nejhorší situaci a pak se budoucí vládě z opozice vysmívala... A bohužel nevidím ani ze strany vlády budoucí nějaké návrhy, jak stávající situaci řešit. Nečeká nás asi nic pěkného.
listopad 19, 2021 14:12
... : Josef Kouba
Podívejte se, kdo je v USA osvobozen od očkování!19.11.21USA:
Všichni členové Kongresu a Senátu a jejich zaměstnanci,
6 000 zaměstnanců Bílého domu,
2 500 zaměstnanců společnosti Pfizer,
1 500 zaměstnanců společnosti Moderna,
120 000 zaměstnanců společnosti Johnson and Johnson,
15 000 zaměstnanců CDC, 14 000 zaměstnanců FDA,
300 000 čínských studentů.
Ale my, mezitím.......???_______
 Pustil to do světa  Jeff Rense má v radio show. Pokud je to skutečně pravda, nemám slov. 

Jeff Rense : « Ceux qui n'ont pas besoin du vaccin vont vous ...https://qactus.fr › 2021/10/20 › jeff-r...· Translate this pageOct. 20, 2021 — Jeff Rense : Ceux qui n'ont pas besoin du vaccin vont vous étonner. Regardez qui est exempté d'obligation vaccinale aux USA !
listopad 19, 2021 14:39
... : d@niela
Ti oočkovaní a otestovaní disidenti mne štvou ze všeho nejmíň. Věděli o tom určitě dlouho dopředu, a taky si myslím, že se na to připravili - právě tou vakcinou a testem.
Nejhorší jsou ti, co se dobrovolně shlukovali, "protože je výročí", a už nejvíc jsem naštvaná na ty, co demonstrujou.

Jenže - četla jsem nedávno komentáře pod jedním příspěvkem na FB, které psali ti, co jsou proti očkování. Tolik zlých slov, vulgárních a navíc velice špatnou češtinou... Ne, s těmi nic a nikdo nehne, protože jsou skálopevně přesvědčeni o své absolutní pravdě.
Fakt si přeju, aby jich bylo co nejmíň nemocných, protože - kam bychom je už dali????
listopad 19, 2021 16:15
... : Iris
Napadá mě informovaný nesouhlas s event. nákladnou léčbou, nechat podepsat, zaregistrovat a řídit se jím. Nechť zbydou lůžka, přístroje a prostředky na ty, kteří to nesabotují. Když čtu, že i lidé, kteří překonají smrt, sotva se vyhrabou hrobníkovi z lopaty, už zase popírají covid i očkování. Nas*at.
listopad 19, 2021 16:38
... : mila1
Iris, oni se budou hájit tím, že si platí zdravotní pojištění, tudíž mají nárok na veškerou dostupnou péči.
listopad 19, 2021 16:59
... : Iris
Milo, já vím.
Zřejmě nebudou chtít pochopit to, že když normální pracující odvede za celý aktivní život do zdravotního systému asi 2 miliony korun, že tuto částku vyčerpá za cca 4-5 dní pobytu na ARO, kolik stojí ECMO si ani nedovedu představit.
Tak hurá, to nám potom zbyde peněz na nákladné léčby všeho druhu. smilies/sad.gif
listopad 19, 2021 17:05
... : Josef
No, já myslim, že demonstrace proti vládě teroru už brzy skončej. Docíli, co chtěli, nenáviděnej oligarcha končí a konečně to vezmou do rukou ti vytoužení skuteční demokrati, kteří mají na srdci jen dobro všeho lidu, svobodu jednotlivců a nezasahování do svobodnýho podnikání. Nebude lokdaunů, nebude ponižujících náhubků, konečně bude svoboda. Nebo néééé?
listopad 19, 2021 17:23
... : Iris
Tak ono se demonstruje téměř po celém světě, ať už je tam momentálně vláda jakákoli. Důležité je na někoho svést svoji frustraci a strach z nemoci. V podstatě se demonstruje proti viru a tomu je to - jak ráda píšu - úplně u zadele.
listopad 19, 2021 17:46
... : Josef Kouba
Asi ti v ulicích již tuší že se na ně šije bouda. Asi ví jak je to s "pademií".
Zde je několik názorů českých lékařů na současné dění. Slova odborníků z nemocnic, jaké to je u nich: Rád to slyším.

Doc. MUDr. Martin Balík, Ph.D ,(vedoucí lékař z Kliniky anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny VFN a 1. LF v Praze) "Společnost jsme šíleně vystrašili... Testujeme tisíce lidí denně, stojí to tři čtvrtě miliardy měsíčně a výsledkem je 71 pacientů v těžkém stavu. U nás je jich šest, mají spoustu rizikových faktorů, říkám tomu intenzivní obezitologie. Chřipka dokáže být destruktivnější než koronavirus".



Prof. MUDr. Jiří Beneš, CSc. ,(přednosta Kliniky infekčních nemocí 3. LF v Nemocnici Na Bulovce): "Podle našich dosavadních epidemiologických údajů se koronavirus chová v podstatě stejně jako chřipka, dokonce možná mírněji"



Prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc. (přednosta kardiocentra IKEM): Na otázku, že někteří lidé promořování odmítají s tím, že po prodělání koronaviru protilátky nezůstanou dlouho v těle, takže by nám promořování nepomohlo, odpověděl: „To může říci jen nezasvěcený hlupák. Protilátky samozřejmě nezůstanou, když už člověk nemá infekci. Máme ale imunitu krátkodobou látkovou a buněčnou, která je dlouhodobá. Látková se objeví v okamžiku, kdy proděláváte infekci, nějakou dobu přetrvává, a pak vymizí. Proč by ji člověk dál produkoval, když mu nic není? T-lymfocyty už ale mají obtisknutou RNA viru či bakterie a když se znovu objeví, opět zprostředkují výrobu protilátek. Nechápu, proč tohle nikdo neřekne (?!)“



JUDr. Ing. Miloslav Ludvík, MBA (ředitel Fakultní nemocnice Motol): „V pátek večer jsem se zúčastnil videokonference všech ředitelů velkých nemocnic. Bylo nás tam asi šestnáct z celé ČR a probírali jsme naši připravenost na příští dny. V rámci debaty se také mluvilo o kapacitách volných lůžek. Skoro každý z nás hlásil počet pacientů s Covidem-19. Bylo jich okolo 20 hospitalizovaných. Počet těch ve vážném stavu se pohyboval okolo 5. Přitom těchto 16 velkých nemocnic disponuje tisíci lůžky a všechny jsou připraveny brát covidové pacienty.



Proč to píšu? Asi proto, že musí zaznívat také reálná čísla a ne jenom katastrofické dojmy, kterých je všude okolo nás plno. Znovu opakuji, a řekl bych, že mezi řediteli nemocnic je na tom shoda, české zdravotnictví je opravdu robustní, dobré a připravené...Nikdo z nás se Covidu nebojí, ale všichni před ním máme respekt...Nebojme se, ale chovejme se rozumně, užívejme si dnešních krásných slunečných dnů, vitamín D je dobrým pomocníkem v boji proti viru a hlavně věřme, že to zvládneme. Za české nemocnice Vám to mohu slíbit."



MUDr. Hana Roháčová, Ph.D (Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí z Bulovky): "Obtíže pociťuje asi 10% nakažených. Úmrtnost je stále stejně nízká (max 1%, v reálu asi i méně). To má k nemoci, která údajně ohrožuje existenci lidstva, daleko."



Prof. MUDr. Jan Žaloudík (lékař, senátor a místopředseda Výboru pro zdravotnictví a sociální politiku Senátu PČR): “Myslím ,že musíme odlišit zrno od plev. Zjistit kdo, jak, co a proč hlásá a nastavit si normální medicínská kritéria na to, proč testujeme pozitivitu u zdravých lidí?! Co testujeme? Přítomnost aktivního viru, neaktivního viru, kusu RNA? A všude stejně? PCR kvantitativně s hodnocením i nálože viru? Neboť košík jablek a vagón jablek jsou významně různá množství jablek, byť stejných.“



Prof. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.,(ředitel Ústavu zdravotnických informací a statistiky (ÚZIS) a vedoucí Institutu biostatistiky a analýz na Masarykově univerzitě v Brně): "Nechci to bagatelizovat, ale je vlastně jedno, jestli máme každý den pozitivně diagnostikovaných 200, 500, nebo 600 lidí. A to proto, že drtivá většina nyní nově diagnostikovaných jsou lidé, kteří nemají žádné příznaky nebo mají jen velmi lehký průběh nemoci. Vlastně se o nich dá říct, že nejsou nemocní."



Prof. MUDr. Tomáš Zima (rektor Karlovy univerzity v Praze): “Vadí mi neustálé koronavirové strašení Hlavně nepanikařit a vrátit život do normálních kolejí. Vir tu zkrátka je a my se s ním musíme naučit žít. Veřejnost by se měla zklidnit, nikoli být vystavena strašení. Určitě si řekněme, že přijdou onemocnění, jež budou mít stejné příznaky jako infekce SARS-CoV-2 nebo nemoc covid-19. Budete smrkat, kýchat, budete mít mírnou teplotu. To s podzimními měsíci prostě nastává a většinou se na tom také podílejí koronaviry, i když jiného typu. Vypukne panika?!“



MUDr. Hana Zelená, Ph.D. (viroložka, vedoucí oddělení mikrobiologie národní ref. laboratoře pro arboviry): "Údaje o vyléčených jsou chybné, čísla nehrají.... Když je někdo vyléčený, tak předpokládáme, že byl nemocný. Většina pozitivně testovaných ale žádnou nemoc neměla. Pozitivní test navíc neznamená, že jste nakažený nebo infekční. Koronavirus se teď chová jako kterýkoliv jiný respirační virus.


listopad 20, 2021 02:02
... : Josef
Se divim, Pepane, že tě to baví. Evidentně přesvědčuješ akorát sám sebe. Mohl bych, celkem bez potíží, volízat sem desítky zcela opačnejch výroků a názorů, rovněž věhlasnejch kapacit. Ale proč jako? Třeba pro tebe? Kdepak, ty už pravdu znáš.
listopad 20, 2021 06:20
... : Iris
NČ, nejenom že ho to baví, já už mám pocit, že je za to placený a trolí tady, jinak to není možné.

Josefe K., připadáš mi jako robot, jedeš svoje nesmyslné bomby, nereaguješ osobně na nic, nediskutuješ, dokonce se ani nedáš urazit. Navíc sem dáváš staré informace, jakoby ti nikdo neaktualizoval zásoby argumentů.
Například prohlášení ředitele Motola o tom, jak je jejich nemocnice skoro prázdná a ničeho se nebojí, to je hodně přes rok staré prohlášení, kterým tehdy naštval spoustu odborníků. Nyní už delší dobu mluví jinak a je jeden z mála, kteří změnili svůj názor na základě vývoje situace a svého pozorování a snad i zdravého rozumu.

Takže ten M.Ludvík nyní mluví takto:
Teď budu odpovídat jako ředitel nemocnice. Varianta koronaviru delta je extrémně nakažlivá a setká se s ní opravdu každý. Kdo je nenaočkovaný a je mu více než 65 let, tak – už jsem to někde řekl – by si měl zabalit pyžamo a kartáček na zuby, protože nemocnice ho asi potká. Každý den Motol přijímá desítky až stovky lidí, kteří potřebují intenzivní péči, protože jsou po nehodách, mají těžké formy rakoviny, vrozenou genetickou vadu a tak dále. A když jim budou blokovat místo ti, kteří by blokovat nemuseli, protože se mohli naočkovat, tak je to škoda.
Zdroj: [url=https://www.idnes.cz/praha/zpravy/miloslav-ludvik-fn-motol-covid-19-ockovani-seniori.A211112_143808_praha-zpravy_albe
]https://www.idnes.cz/praha/zpravy/miloslav-ludvik-fn-motol-covid-19-ockovani-seniori.A211112_143808_praha-zpravy_albe

Že toto optimistické prohlášení pana ředitele nebude asi moc čerstvé, o tom asi nepochybuješ ani ty, ne?
...Nebojme se, ale chovejme se rozumně, užívejme si dnešních krásných slunečných dnů, vitamín D je dobrým pomocníkem v boji proti viru a hlavně věřme, že to zvládneme. Za české nemocnice Vám to mohu slíbit."


A toto?
"Nechci to bagatelizovat, ale je vlastně jedno, jestli máme každý den pozitivně diagnostikovaných 200, 500, nebo 600 lidí.
Toto vyjádření L. Duška asi také nebude moc aktuální, že? V situaci, kdy nakažených bylo po dvakrát rekordních 22 000 a jde to nahoru.

Vyjádření MUDr. Žaloudíka je také staré jako Metuzalém, tento člověk naprosto zmizel z médií, pokud já vím, aktivně ho nehledám, ale pasivně na něj nenarážím, ačkoliv si dnes pouští hubu v médiích kde kdo.

Rektor Zima měl těžký dlouhodobý průběh covidu s napojením na ECMO, pokud to nevíš. Takže existenci onemocnění přinejmenším nepovažuje za boudu. Ostatní nebudu komentovat, to jsou jen zastaralé výkřiky, které se mění v průběhu času mnohem rychleji, než spodní prádlo.

Josefe, prosím, vynech názory na vývoj epidemie v českých zemích, pokud bydlíš někde na severním pólu, nebo kde - bez urážky, já fakt nevím, kde jsi, že kolem sebe neznáš nikoho, kdo by tuhle nemoc měl nebo na ni zemřel. Děláš tady jen zbytečný slovní bordel. Děkuji.

listopad 20, 2021 07:20
... : Milene
Iris, jsi neúnavná. Ráda čtu tvoje trpělivé vysvětlování. Souhlasím s tebou. smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
listopad 20, 2021 09:36
... : Iris
Milene, děkuji, zejména za to, že působím trpělivě smilies/cheesy.gif
Jsem totiž většinou vytočená doběla.
Moc Tě zdravím.
listopad 20, 2021 09:40
... : Josef
Dost dobrý, Iris, souhlasím s Milenkou. Ale řekl bych, že čím víc vyvracíš, tím víc utvrzuješ chřipečkáře o jejich jediný pravdě, kterou se snažíš umlčet, zlehčit, zesměšnit.
listopad 20, 2021 09:46
... : Iris
....viď, NČ? Nemám šanci jim změnit názor, já to tak nějak tuším. To by dokázaly možná jen ty mrazáky v ulicích. Ale ty si nepřejeme nikdo, ani jako argument.
listopad 20, 2021 09:52
... : Josef
Jo, a obecnej dotaz: Vyzná se tady někdo aspoň trochu ve Fejzbůku? Z určitejch důvodů bych se rád opět zapojil. Chytrej vnouček mi včera založil zcela novej, když jsem si ten svuj prastarej, léta nepoužívanej, sám zablokoval několikerym pokusnym zadáním špatnejch hesel (dávno jsem heslo zapomněl) a oživit to prostě nejde.
Tak mám odvčera fejzbůk novej, ale jsem z něj úplnej magor. Něco jsem tam už dokonce napsal, ale teď to zase nemůžu najít, furt mi tam lítaj nějaký dementní odkazy nebo reklamy na nějaký bombový celebrity neboco. Bojim se tam něco mačkat, abych to zase nějak nezablokoval, a když už něco zmáčknu, stejně tomu nehovim, dělá to vždycky uplně něco jinýho, než bych čekal.
Poradí někdo?
Všem přeju fajn den. NČ.
listopad 20, 2021 10:02
... : Josef Kouba
Iris, nerad to píši. To samé mohu říci o Tvé posedlosti a Tvé nabeton pravdě. Jež dlouze vysvětluješ.  Nepatřím k lidem jež si nechají mazat med kolem pusy. Život kterým jsem prošel mi otevřel oči a naučil dost znát lidi. Stále jsem zvědav, vzdělávám se a zajímám se o současnost. Mohl bych se na to vše kraj-cvaj vybodnout. Bylo mi již 77 jsem absolutně zdráv, děti i vnoučata mi dělají radost, mám střechu nad hlavou, nedlužím nikomu ani halíř a peníze až natáhnu bačkory,  možná i zbydou. Vyjadřuji pouze názory lékařů. Pokud se budeme bavit o koních tak pozor, tam  cítím že mohu do toho kecat.  Ale  jak sama lékařské kapacity sama kritizuješ, asi máš lepší vzdělání a zkušenosti v oboru, znáš zkušenější odborníky, než oni a NEBO (bez urážky)  jsi jen jedna z oveček, jež tomuto blázinci s rýmou věří, s heslem:   "kdo nejde s námi, jde proti nám". Tak to i na kudlance z většiny v oboru vir dnes je. Plácáte se po ramenou a začíná to být spolek s  jediným názorem. Nebudu ohledně Covid -19 mými názory více na kudlance obtěžovat. Čas poví jak jste se mýlili. 
listopad 20, 2021 10:05
... : Josef
Jen krátce, Pepane.
A co když čas poví, že ses mýlil ty? Nebo takovou možnost nepřipouštíš?
listopad 20, 2021 10:08
... : Iris
Josefe K., bez ohledu na to, cos mi teď napsal, jsem ráda, že ses konečně ozval jako normálně reagující člověk a vyjádřil ses sám za sebe a bez všelijakých odkaz. Přesně jak píšeš - o koních a vlastně ani o ničem jiném, bych si netroufala takhle polemizovat a dělat kdovíjak chytrou (což nechci), respektuji, že každý rozumí tomu svému. Ano, znám zkušenější odborníky a ne, nejsem ovce. A Josefe, není to rýma, do háje. A dej si pozor - nepleť si imunitu s kondicí, tu můžeš mít dobrou, ale imunitu proti téhle "rýmě" nulovou. Přeji pevné zdraví.
listopad 20, 2021 10:31
... : Iris
NČ, vyznám se uživatelsky docela dost, bohužel. Protože se nechám denně vytáčet debatami a spoustou odkazů, které mi užírají čas. Ale má to také svá pozitiva. Jenom nevím, jestli takhle na dálku se dá poradit. Vidím Tě tam s tou kytarou v bílém triku - to je ten aktuální profil.... založený cca před 21 hodinami?
listopad 20, 2021 10:40
... : Josef
Jo, Iris. To je ten s kytarou. Starej profil v kravatě už je mi navždycky uzamčenej. Přestože jsem pro odemčení splnil úplně všecko, co fejzbůk požadoval, včetně zaslání fotky řidičáku.
Máš recht, že takhle na dálku se blbě radí. Tak nic, ber to spíš jako povzdech nad mou vlastní neschopností. Třeba až zase někdy na mě bude mít vnouček čas, něco se dozvím. Včera už něco měl domluvený a zdrhnul hned, jak mě přihlásil. Zřejmě mu bylo jasný, že teď už je to přeci brnkačka. Chápu ho, taky jsem si to myslel, už si to nemyslím.
listopad 20, 2021 11:09
... : Iris
Znám to, přiběhnou udělají ...pink,pink..prstama na klávesnici, že si ani ničeho nevšimneš a je hotovo. A utečou, aby se nemuseli dále rozčilovat naší neschopností, přesně tak :-D Máš tam zprávu, jestlipak si ji umíš přečíst?
listopad 20, 2021 11:31
... : Josef
Neumim zatím. Jsem nesmělý ale léčím se (učím se).
listopad 20, 2021 13:15
... : strejda
Ahoj Iris.
V rychlosti jsem přelouskal, jak to tu pokračuje a vidím, že i ty jsi sklouzla kamsi na hranu etyčna.
Nedivím se Tvému vytočení. Protože jsi ale použila mého obratu a to „listopad 19, 2021 16:38“, a já mám i určitý cit k psanému textu, cítím, že bych Ti měl povědět několik věcí, které nevíš, zbytečně se rozčiluješ a připadám si tu jako vyvrhel společnosti, protože se do mne dvakrát investovaly velké peníze a já nyní takhle....
To, že mne doktoři dvakrát ukradli hrobníkovi z lopaty, to s covidem nemělo lautr nic společného.
To se odehrávalo v roce 2014. Nejprve to byl infarkt (leden) a někdy koncem října a začátkem listopadu pak krvácení do mozku a to díky péči jednoho také primáře z mostecké nemocnice, kam mne přidělili na kontroly. Ten mi předepsal Warfarin společně s Trombexem a nevěděl, že tyto dva léky se za jistých okolností nemají rády. Ony se přímo nesnášejí. To mu museli vysvětlit až lékaři z Ústí. (Četl jsem svoji pooperační zprávu). Výsledkem bylo krvácení do mozku. Nejprve hodinu a půl kříšení lékařkou ze záchranky, pak odvoz do Ústí na neurochirurgii a ráno v 6 hodin už jsem byl prý na sále. Tam mne vzali hrobníkovi z lopaty vlastně podruhé. Starali se tam o mne přímo ukázkově. Po probuzení z narkózy si ke mně sedla primářka a chtěla si se mnou povídat.

Tím svým rozhořčeným příspěvkem jsi ve mně probudila jisté asociace a já si teď vzpomínám na každý detail těch dnů. Ta paní primářka se mne ptala jestli vím, kdo jsem, proč jsem tam, co se mi přihodilo atd. Pak řekla, že si zkusíme malou násobilku. To už jsem se musel smát, protože jsem věděl kam míří a říkám jí, že může zkusit i velkou. No a pak se mne zeptala, jestli si vzpomínám na nějaké příhody z dětství. Samozřejmě, že se mi jich vybavilo spoustu. A tak jsem jí vyprávěl, jak jako kluk, jsem si dělal káru na kolečkách, v zimě pak s bruslemi a jak jsme s klukama drandili v lesíku z kopce. Pak to byly prvé začátky když jsem začal chodit tzv. do houslí nebo jak jsem se těšil do školy, protože přede mnou seděla spolužačka Mirka a protože jsem jí miloval, točil jsem si její blonďaté vlásky na prst. To byla asi třetí nebo čtvrtá třáda. Atd. Povídali jsme si dost dlouho.
To byla prosím paní Doktorka. Úmyslně jsem psal s velkým D. A co jsem nečekal, při první návštěvě (to jsem byl stále na jipce) tato paní doktorka povolila návštěvu, ale i s kocourem Bertíkem. Tehdy tam za mnou přijela manželka se švagrovou a s dcerou a také kocour Bertík. Chudinka malý. Přes hodinu musel být zavřený v košíku a hodinu pak zpět. Také jsem mu to pak vynahradil a kupuju mu výborné mlsky, které má rád. Odpojili mne od přístrojů, vyvezli mne na chodbu, aby asi udělali hygieně za dost a sestry se divily, že tento pedant, tato primářka povolila takovou nevšední návštěvu. A je divné, že všichni věděli, že když mne odvezli, že tento kocour, kterého jsem tam asi půl hodiny na posteli hladil, sedával každý den několik hodin u vrátek a vyhlížel, jestli přijdu domů. Jeho 20ti Herzové vrnění tam snad slyšeli úplně všichni. Až v noci, když jsem nemohl spát, mi vlastně docvaklo, jak je tato, jinak přísná a pedantská primářka citlivá ženská.

Takže Iris, tohle se odehrávalo v roce 2014 a tedy dost dlouho před covidem.
Tehdy se mne ta primářka ptala i na to, jestli budu podávat nějaké požadavky proti mosteckému primáři. Tehdy jsem jí řekl asi tohle. Co si na něm vezmu... Vy jste mne z toho dostali, vám patří obrovský dík a uznání a já jsem jen rád, že mne brzy propustíte domů. Nějaké ty šlicny v hlavě, ty jsou vidět jen když se nechám ostříhat velmi nakrátko a ty už mi v mém věku nevadí. Tehdy mi řekla, že jsem třída. A já si vzpomínám, že jsem jí políbil ruku. A do propuštění jsme se už neviděli. Takže takhle mne vytáhli hrobníkovi z lopaty podruhé. V Ústecké nemocnici, na neurochirurgii, 1, patro... Tato nemocnice má ve svém podtitulu napsáno, že je to bezbolestná nemocnice. A to mohu potvrdit.

Iris a ty si přesto myslíš, že po těch všech peripetiích a při těch lécích, které nyní beru, že bych se měl nechat očkovat a nechat do sebe cpát i tuto rychlokvašku? Když už tehdy doktor nevěděl, že pitomý Warfarin a Trombex se vzájemně nemilují? Myslíš si, že se budou snášet i všechny ty léky, spolu s tím svinstvem?
A další aspekt. Restrikce. Tebe ani trošku nezaráží ten nelogizmus, který tu vláda, potažmo ministerstvo zdravotnictví prezentuje? Tobě nevadí, že testy někdo jooooo a jinde zase nééééé? Že i očkovaní mohou nakazit jinak zdravé?
Tobě nevadí ty nesmyslné restrikce, které nemají ani hlavu ani patu?
Dnes jsem bylo dole nakoupit. Samozřejmě s respirátorem a v každém marketu si dezinfikuji madla košíku i ruce. Taková hygiena jsem nikdy nebyl.
V tomto státě je však jen jeden uznávaný doktor pro tuto oblast a tím je doktor Beran. Má ale smůlu. Není vybrán, protože má spoustu odlišných názorů a tím pádem se nehodí do krámu. Takže můžeme poslouchat různé exoty, také odborníky na covid...
A to je asi už poslední věc, kterou jsem tu k tomu řekl. Měj se fajn a přeji Ti hodně zdraví.
A nedávej mne za příklad, jako zavilého odmítače. Já vím, proč to dělám. Dík.
listopad 20, 2021 17:56
... : Marie
Ahoj Strejdo, možná jsem o pár měsíců mladší, ale v ohrožené kategorii mne vedou. Neberu žádné léky ale několik tzv. potravinových doplňků, protože zdraví si musíme udržovat pokud je, vrátit mnoho nejde. A tohle moje zdraví není majetkem státu. Doktoři jsou šikovní, že umí mnohé zachránit a opravit, tak ať v tom pokračují a zachraňují a opravují ale neničí. A zase je to o lidech, že není doktor jako doktor. Vlastně jsi měl štěstí a tak si ten dnešní stav važ a hezky udržuj, k tomu žádnou nevyzkoušenou vakcínu nepotřebuješ a já vlastně taky ne. Zdraví přeji všem.
listopad 20, 2021 19:02
... : Iris
Strejdo,
naprosto nechápu, proč sis můj příspěvek 19.11. v 16:38 vztáhl na sebe a přičítám to částečně tomu, že nečteš stejné věci na netu, jako čtu já. Takže bys věděl, že už byly natočeny reportáže s pacienty, kteří skutečně prodělali ten nejhorší průběh covidu na ARO a když se dokázali vyjádřit, prohlásili, že buď na tu nemoc stále nevěří a kdoví, co jim bylo, nebo alespoň tvrdili, že stejně očkování nikdy!! Tak to jednoho vytočí, zvláště, když v reportáži vidí vyžranou nepřizpůsobivou ...radši mlčím, abych nepřekročila etyčno.

Náš systém zdravotního pojištění je solidární - to znamená, že kdybys potřeboval těch nezbytných, život zachraňujících operací deset, nikdo Ti nic nevyčítá, proto tu my, zdravotníci jsme. Tady jde ale o něco jiného - jde o lidi, kteří záměrně jdou tomu JIPu naproti, vyřvávají o svobodě, promořují se navzájem, jednoduchý levný prostředek, který by tomu zamezil halasně odmítají a zbytečně, opravdu zbytečně zatěžují ten náš solidární zdravotní systém tak, že vyčerpají prostředky, které myjí být určeny právě pro Tebe a podobně nemocné. Protože když se pak tihle řvouni dostanou v kritickém stavu do špitálu, nikdo jim, dusícím se, neodmítne adekvátní náročnou péči. Nesmí ji odmítnou a také nechce...zatím.

Pokud tedy strejdo máš pocit, že jsem se navážela do Tebe, pak skutečně se potvrzuje můj pocit, že přemýšlíš moc složitě, přespříliš se snažíš číst mezi řádky, snadno podezíráš druhé z nekalých úmyslů a nedivím se, že věříš kdejaké konspiraci.

Iris a ty si přesto myslíš, že po těch všech peripetiích a při těch lécích, které nyní beru, že bych se měl nechat očkovat a nechat do sebe cpát i tuto rychlokvašku


Milý, přemilý strejdo - myslím, že Ty první by ses měl nechat naočkovat. Covid by si Tě vzal na první pokus. Vakcína není nevyzkoušená ani rychlokvašná, ale o tom Tě nejsem zřejmě schopna přesvědčit, protože podle Tebe ty nejchytřejší hlavy na celém světě jsou blbější, než my, chytrolíni z Česka, kteří jsme odhalili všechna ta světová spiknutí - diletanti, oni to vymysleli tak nedokonale, že i Máňa z Horní dolní jim na to přišla.

Pokud jde o chaotické vedení státu vládou v době pandemie - no samozřejmě, že souhlasím s tím, že to stojí všechno za p*d. Ale ta situace je na pytel snad všude a všichni, celý svět, se teprve učí, jak s tím nakládat. Snad jen ukáznění asiaté si s tím poradili. Žádná vietnamská nebo japonská mutace zatím nedorazila, nebo jo? smilies/wink.gif Ale kdyby se každá válka dala vyhrát hned po první bitvě, to by bylo asi nereálné, vždy je třeba promýšlet strategii a upravovat další kroky. Já tedy nebyla na vojně, ale myslím si to.

Strejdo, považuji Tě za odmítače, avšak ne zavilého. Ty se snažíš to slušně a rozumně odůvodnit. Kéž se Ti nákaza vyhne. A můj hněv nesměřuje k Tobě, nýbrž k opravdu zavilým a pro druhé agresivním odpůrcům. Měj se hezky, i.


listopad 21, 2021 05:26
... : Josef
Tak mě to všechno teď tak děsí, že jsem měl přecijen dát přednost fialkovýmu oleji.
listopad 21, 2021 13:58
... : Bara
Ale je dost mozny, ze bys pak tak krasne fialkove vonel, ze by ti napadnice nedaly pokoj a to je taky problem........nestacil bys je odhanet......
listopad 21, 2021 15:51
... : Josef
Jo, Báro. Ale to by mi musely čuchat k pr...i.
listopad 22, 2021 06:37
... : Markéta
NČ co potřebuješ s Facebookem? Hladáš přátele, chceš blokovat reklamy nebo něco jiného? Snad bych Ti dokázala poradit.
listopad 22, 2021 07:37
... : Josef
Díky, Markétko, za zájem. Mám to s tím fejzbůkem tak, že z něj mám skoro hrůzu. Bojim se tam pomalu na něco klepnout, protože nevim, co se kdy objeví a kde, čím to třeba zase navěky zamknu bez možnosti odemčení, atd. Za posledních asi 25 let jsem se postupně naučil zvládat úskalí programů, který jsem potřeboval převážně k práci, takže Excel, Word, Powerpoint, samozřejmě i různou poštu. Pak k tomu ještě jakž takž i základy Photoshopu, to už ne pro práci, ale pro zábavu. Všechny tyhle věci mi daly, coby nepolíbenýmu samoukovi, sice zabrat, ale vždycky v nich byla nějaká logika a nějaký jasný postupy. To právě tady postrádám.
Fejzbůk jsem si kdysi založil jen proto, že mě k tomu ukecal celoživotní kamarád. Když jsem to teda nějak spatlal a on dostal mou výzvu, jestli chce být můj přítel, odpověděl mi "chtěl bych být víc, než přítel tvůj". Já jsem mu pak napsal nějaký blbosti, jak jsem zvyklej třeba v emajlech, takže čistě soukromě, včetně momentálních velmi lechtivejch zážitků s jedním roztomilým děvčetem, navíc mluvou, jak jsme byli zvyklí mezi sebou, čili pro počestnou veřejnost absolutně nevhodnou. Jenže ono to nepřišlo jen jemu, ale objevilo se to tam zcela veřejně, teda i před příbuznejma, dětma, vnukama ... a vymazat jsem to nedokázal. To teda bylo poprvé, kdy jsem k fejzbůku pojal nenávist a současně ho přestal používat.
Teď, po mnoha letech, jsem s ním chtěl zase zkusit začít (přišly nějaký důvody, proč a taky lechtivý zážitky opadly), ale po několikerym zadání nesprávnejch hesel se mi ten sviňák úplně zamkl, bez možnosti jakýhokoliv obnovení. Tak mám založenej úplně novej, s jinou emajlovou adresou a s nesprávnym datem narození, protože jinak by mě mohl vyšmátnout a vůbec mi nedovolit účast. A teď zase na to čumim jak husa do flašky, něco málo jsem tam napsal, ale prakticky se k tomu nedokážu ani znova proklepat. Chvíli třeba jo, pak zase ne, nahoře jsou všemožný ikonky, v nich rolety, pokojíčky, skupiny, jánevimcovšechno. A furt mi tam do toho lezou rozklepávací fotky nějakejch přiblblejch celebrit, který mě skutečně, ale skutečně, vůbec nezajímají.
Ale třeba jen docela obyčejný napsání někomu, tak, aby to bylo jen pro něj a ne zase veřejně jak na návsi, nebo naopak jindy třeba zase pro celou náves, to vůbec netušim, jak do toho. Asi bych se časem zase sám všeho doklepal a proklepal postupama "pokus/omyl", ale furt mám v sobě nějakou brzdu, že když něco udělám blbě, může to bejt nevratný, a co potom s tim? Nebo se to zase někdy nějak samo zamkne, atd.
Takže bych potřeboval takovou kratší (delší?) nalejvárnu, jaký to vlastně má uživatelský možnosti, z nich si pak vybrat ty, který bych chtěl využít, a pak krátce a jasně krok za krokem vědět postup a napsat si ho pro začátek na kus papíru. Jo a taky důležitá věc - potřeboval bych vědět, jaký úskalí se můžou vyskytnout.
Tak vidíš, že toho zase až tak moc nechci, ale ono to skutečně není na korespondenční kurz. Spíš mrknu na Googla, jestli něco podobnýho už někdo nenabízí, hlavně česky (angličtinu neovládám).
V každym případě dík za zájem, teď ale potřebuju jakousi komplexní nalejvárnu. Určitě bych byl rád, kdybys mi zůstala nakloněna třeba pro určitou specifickou radu, když narazím na nějakej neřešitelnej problém, to jo.
Měj fajn den. Josef.


listopad 22, 2021 09:28
... : Markéta
NČ mě to učila kamarádka, páč jako sama žena na mateřské jsem seděla u postýlky spícího dítka a měla hlad po komunikaci s kýmkoli dospělým. No dítě už je velké a Fackouš mi zůstal. Komunikuji, píšu, házím obrázky věřejně nebo jen ve své skupině. No kdybys chtěl a měl tu odvahu, mohu se třeba i stavit. Pokud si dobře pamatuji, bydlíme ve stejné čtvrti, takže bych ve vší počestnosti - už jsem starší dáma - Ti mohla s Fackem třeba pomoci. Dej vět :-)
listopad 22, 2021 10:05
... : Josef
Ve vší počestnosti? Ale proč se v tom případě vůbec stavovat?
Nojo, sorry. To mě jen tak napadlo z předchozího života. Tak jo!!!! Kafe, čaj, pivo, kořalku, to mám. Víno nemám, nepiju ho, ale rád obstarám. Kdykoliv.
listopad 22, 2021 10:23
... : Markéta
NČ: zítra o 17 hodině někde na zastávce MHD?
listopad 22, 2021 11:22
... : Josef
Dobrý. Stanice Lipanská, ve směru tramvaje od centra k Olšanskýmu náměstí. Ve vší počestnosti!
listopad 22, 2021 11:53
... : strejda
NČ, no nééé. Sem se hodí smajlík. smilies/grin.gif Tak ve vší počestnosti, jo? Být tebou, sychroval bych to ještě vyšším principem mravním.
Ale víš, co bys měl? Když už nebudeš mýt okna, měl bys setřít prach a vyluxovat. To bys měl. První dojem dělá divy...
listopad 22, 2021 13:28
... : Iris
NČ a až tam budeš mít instruktorku, zkus mi odpovědět na moje zprávy - ale tak, aby to nečetl celý facebook smilies/cheesy.gif
listopad 22, 2021 14:14
... : Markéta
NČ :-) Teda, koukám, že tady je veselo :-) Vyhoda je, že na okna v 17 hodin už není vidět, protože je tma smilies/grin.gif
Takže jako ta instruktorka a žák - zkusíme napsat komukoli tajně :-)
Já nosím černej kabát a modrý šátek, tak snad se tam před oříškárnou poznáme.
listopad 22, 2021 14:29
... : Josef
Určitě ti, Iris, odpovím. Jestli to bude veřejný nebo jen mezi námi, to ti teď skutečně slíbit nemůžu. Snad ale už budu poučenej. Co já vim? Teď tam radši vůbec nelezu, abych zase něco nepodělal.

Strýci, okna mám před rokem v létě funkl nový, vyměněný, i s rámama a parapetama. Pak jsem musel po těch prasatech ještě spoustu zdi opravovat maltou, pak sádrovkou, vnitřní parapety znova srovnat a usadit, pak ještě bílit celej obejvák. A pak jsem, aspoň teda myslim, to už si nejsem jistej, nějak krapet umyl i okna. Tak teď určitě mejt nepotřebujou, ještě nějakej rok zůstanou průsvitný. Průhledný nepotřebuju, vidět je stejně jen na protější barák, což mě nezajímá už asi dva roky, co se odnaproti odstěhovaly dvě mladý holčiny, který se často převlíkaly. Luxování občas provádím, to když má přijít dcera. Mimo ní už choděj pár let jen samí chlapi, takže to na to prdim zvejšky. Blbý ale je, že se musí projít i kuchyní, což znamená, že si musim vytřít. V létě si vytírám obden, to schne dobře, teď to dýl trvá, ale co se dá dělat.

Jo, Markétko, dík. Budu tam, snad si mě nespleteš s vystavenym vořechem.
listopad 22, 2021 17:39
... : Inka
čtu Vás až teď, i já jsem a celá má rodina těžkými odmítači této exp.vakcíny. Nikdo mě k tomu nedonutí a asi Vás rozčílím, ale byla jsem na tom Staromáku se všemi těmi 10 tis lidmi bez roušek, namačkaní jeden vedle druhého, byla tam naprosto úžasná atmosféra a nic jme domu nedonesly, což je s podivem při takové koncentraci lidí. Mám bohudík na to stejný názor jak strejda a Josef Kouba. |Sleduji to stále celosvětově a také videa co napáchala exp.vakcína a jak strašné následky lidé mají. Videa jsou ihned cenzurovaná a mazaná. Tohle uvidíme za čas.
listopad 22, 2021 20:02
... : mamča
Inka : Vidíš Inko, já jsem se nechala způsobně očkovat dvěma dávkami, hned jak to bylo pro mojí věkovou kategorii možné. Né že bych nějak moc společensky žila, ale bála jsem se nákazy a úmrtí, protože naší rodinou se Covid prohnal, vč. toho úmrtí. Chystala jsem se v dohledné době na třetí dávku. Teď mě ale dost rozhodilo, že budoucí ministr zdravotnictví už hovoří o čtvrté dávce. K tomu se přidali další "moudří", co hlásají, že dvakrát očkovaní budou mít platnost "covid-pasu" jen půl roku po druhé dávce.
Nemám ráda, když mě někdo oblbuje a tlačí na mě. Nepůjdu kvůli tomu řvát na náměstí, ale zachovám se podle vlastního rozumu.
Věřím lidem, co v daném oboru pracují, a nijak se nezviditelňují.
viz : "Očkování je v tuto chvíli připravené na prastarý kmen viru. My tady nemáme jen deltu, máme tady už deltu plus, to už je nějaká pátá verze viru. Účinnost vakcín je tedy zase menší. To, že se tady do lidí po nemoci vpravuje očkovací látka, která byla funkční loni na jaře, mě nepřesvědčí o tom, že to pomůže na dlouho. Na chvíli ano, ale dlouhodobě sotva. Kdyby byla očkovací látka na deltu plus, tak se nechám přesvědčit, takhle to nemá logiku," uvedla pro ŽivotvČesku.cz imunoložka Zuzana Krátká s tím, že přirozenou schopností viru je mutovat. Dala tak najevo, že nejčernější scénář by mohl do populace přinést novou variantu, která by mohla představovat další komplikaci.
listopad 23, 2021 06:09
... : Josef
Já vám, Inko i mamčo, vaši skepsi neberu. Už jsem to psal několikrát, že bez věrohodnejch informací jde jen o otázku víry. Každej věříme svý partě, argumenty druhý party nás můžou znejisťovat, ale do jedný z těch dvou part se zařadit musíme teď, i když by samozřejmě bylo lepší, zařadit se, až bude víc informací a zkušeností.
Já si teď, po třetím pichu, na další informace a rozhodování můžu snad, snad, v relativním klidu počkat zhruba do začátku léta. Nevím, co se do tý doby novýho dovím. Předpokládám, že něco víc o protilátkách a měření, o lécích, o vakcínách. A třeba už bude v Praze k sehnání i fialkovej olej.
A taky holt je možný, že, díky smrtící vakcíně, se léta už nedožiju. Ta vyhlídka se mi sice pranic nelíbí, ale je stejná, jako vyhlídka nedožití se kvůli Coroně. Jen ta Corona se mi jeví pravděpodobnější.
listopad 23, 2021 07:08
... : mamča
Josef : Já jsem měla po očkování docela hnusnou reakci. Měsíc mě intenzivně bolel zub. Zubařka mi ho krátce před očkováním opravila. Když jsem jí následně skučela za dveřmi ordinace, tak mi zub zrentgenovala a nic vadného nenašla. Měsíc jsem se cpala oblbolama, než bolest přešla. Totéž se mi ovšem stalo po druhé dávce očkování. Na třetí dávku se tudíž netěším, i když asi půjdu. Dost mě ovšem štve, že už se mluví o čtvrté...a další dávce, zejména pro "seniory", přičemž se tváří, jak moc jim záleží na našem "dobru". Něčím nás prostě vyhladit musí, když už jsme neperspektivní, a jen "ujídáme ze společného krajíce".
listopad 23, 2021 07:26
... : Josef
Tohle si, mamčo, musí skutečně rozhodnout každej sám za sebe. Co já vim, třeba máš blbou zubařku. Reakce na očkování to určitě u tebe bude, ale zoubek asi v pořádku nemáš, zřejmě by tě tatáž reakce potkala i při klasický chřipce s horečkou a vším, co k ní patří. Tak to vidím já, totální laik.
Já zase můžu s očkováním spojit svou hnusnou podágru. Třeba jo, třeba ne! Je mi 74 let, celoživotní životospráva příšerná, strava, cigára, pivo, kořalka.... Tak teď, babo raď.
listopad 23, 2021 07:53
... : Josef
Ještě k tvý poslední větě. Nejefektivnější důchodová reforma.
Jestli se rozhodli nás vyhladit, tak nás vyhladěj. S tím nic nenaděláš.
listopad 23, 2021 08:00
... : Iris
NČ, mamčo - proč vyhlazovat tak složitě, když by stačilo elegantně nechat projít covid starou populací a v ničem mu nebránit? Hezky nechat vyčistit jeden důchoďák za druhým, pustit ho do do všech těch Alzheimer center a umést cestu ke starcům ukrytým doma v rodinách? Proč se babrat s očkováním? Už jsme mohli mít práci skoro hotovou. Tedy oni mohli...nevím jací oni, ale já bych asi byla taktéž určena k zániku, přece jen už tu nemám co strašit.

Mamčo, když jsem měla zánět ledviny s vysokými septickými horečkami, každý den u vizity jsem skučela, že chci vytáhnout zub, nějakou stoličku vpravo dole. Naštěstí jsem tam ležela s nejhoršími potížemi o víkendu, kdy tam v baráku nebyl žádný zubař a naštěstí měl také můj urolog tolik rozumu, že usoudil na podráždění trojklanného nervu, v tomhle případě vysokými horečkami na hranici septického stavu. Což potvrdili jiní lékaři. Přešlo to, když se zlepšil můj celkový stav. Také si ale myslím, že by se paní zubařka neměla spokojit jen s rentgenem a mohla by Tě přinejmenším doporučit návštěvu specialisty na léčení kořenových kanálků - endodontisty. Nebo neurologa, nebo kohokoliv. A i kdyby šlo "jen" o zub, tím, že radši vyloučíš očkování si zub nezachráníš přece, očkování není příčinou potíží, jen je možná vyprovokuje. A představ si takovou septickou covidovou horečku.
listopad 23, 2021 08:55
... : Iris
Inko, pokud byla demonstrace 17.11., je ještě na nějaké příznaky nemoci čas, inkubační doba je na rozdíl od obyčejných viroz mnohem delší, až 14 dní. Hodně štěstí přeji.
listopad 23, 2021 09:16
... : mila1
Dneska jsem zachytila zprávu, že se chystá povinné očkování lidí nad 60 let. Asi to je rozumné. Mne taky čeká třetí dávka, půjdu na ni, ikdyž s pochybami, nelíbí se mi, že se očkuje látkou proti původní variantě koronoviru. Přitom když vakcína vznikla, naši imunologové - třeba pan Hořejší - ujišťoval, že ta vakcína je tak šikovně postavená, že pak stačí změnit malinko a bude fungovat i proti mutacím. Ale zřejmě to tak jednoduché není a výrobci vakcín se k ničemu nemají. To je pro mne velké zklamání. Ale i tak si říkám, že lepší něco než nic a chci věřit, že pokud to chytnu, budu mít jako očkovaná průběh, který zvládnu doma.
listopad 23, 2021 10:00
... : Iris
Milo, já jsem četla přirovnání ke štrůdlu - máme pekárnu, máme těsto a stačí jen dodat příslušnou náplň, tak jednoduché to má být, když už je to vymyšlené. Také mě mrzí, že neočkují už pozměněnou variantou, zdá se mi, že je to buď složité, nebo opět zaspali anebo si mysleli, že rychlým proočkováním se zastaví pandemie v tom nejhorším rozběhnutém slova smyslu a pak už bude čas na pečení těch vylepšených vakcín. Jenže se řítíme do průseru a tak je asi momentálně jedině možné posílit rychle stávající imunitu i touhle vakcínou, která zamezí těm JIPkám a spoléhat na ukázněnost a další opatření. Která se ale nedodržují. Nejsou to další a další nová opatření, jen se žádná z nich nikdy u nás nedodržovala a tak se pořád zkouší něco jiného a je v tom ten chaos. Také bych byla ráda, kdyby můj syn, který se ještě na očkování nevypravil, se nechal s důvěrou očkovat s už vylepšenou vakcínou proti deltě. Ale asi to nejde tak snadno.
listopad 23, 2021 10:14
... : mamča
Iris : A není to proto, že máme nakoupené (původní) vakcíny, a je třeba je využít než jim dojde expirační doba ? A na koho jiného to zkusit, když ne na důchodce ? My jsme převážně taková ukázněná nerebelující skupina.
Jinak myslím, že povinné očkování osob starších 60 let neprojde. Protože při každé dávce očkování podepisujeme, že tak činíme dobrovolně a na vlastní nebezpečí. Zatímco pokud by to nařídil "stát", pak zodpovídá za veškeré vedlejší účinky očkování. A že jich není málo !
I když samozřejmě soudit se se "státem" je jen pro hodně bohaté a vlivné. Jinak nás přesvědčí, že je to jen náhodná souhra spolu nesouvisejících potíží.
Vůbec mi nejde o to se neočkovat vůbec, ale ten tlak zvenčí je nepřiměřený. viz :
“Musíme znepříjemnit život neočkovaným,” pronesla dosavadní ministryně financí Schillerová. Což je nehoráznost nejhrubšího zrna a důvod k okamžité rezignaci. Politikové nejsou voleni proto, aby lidem znepříjemňovali život, a už vůbec ne takovým, kteří neporušují žádný zákon či nařízení!" (zkopírováno z Viditelného Macka)

listopad 23, 2021 11:41
... : Iris
Mamčo, víš, kolik prošlých léků nebo vakcín, např. proti chřipkám, se stále vyhazuje? Jenže ty konspirační teorie jsou holt zajímavější. Na jaře se lidé div neudávali, když někdo někoho předběhl v očkování, teď nám je cpou a chtějí nás jimi zničit... No tak jo, všechno je špatně, ničím se nelze zavděčit. Já jsem za svoji vakcinaci ráda a jen doufám, že se to šílenství zastaví, co jsem mohla, jsem pro to osobně udělala.
listopad 23, 2021 14:55
... : mamča
Otázka dne: očkovat či neočkovat?... Pro/proti...? A přitom jen stačilo napsat, že podle nejnovější odborné studie jedné z prestižních univerzit v USA očkování proti covidu způsobuje zhubnutí u žen mnohdy až o 10kg a u mužů zvětšení penisu o 2-5cm. Podle mého by v Česku šli mnozí dobrovolně a rádi na očkování a to i na přeočkování.
listopad 24, 2021 08:58
... : strejda
Mamčo,
má odpověď dne: Neočkovat! Neriskovat! Nezblbnout! A nepodělat se!
Ale my chceme pravdu. Nic, než pravdu. To o čem píšeš, to by byla opět lež jako věž. Já vím, že pro mnohé krásná lež, ale to by ti věřící museli být primitivové. A dozvíš se pravdu třeba v ČT? Kam se poděla nestrannost novinářů? Učí se to vůbec ještě na fakultách?
Dnes ti pisálkové píší dle požadavků a zadání svých chlebodárců. Já bych se musel opupínkovat.
Ukázala ti snad ČT záběry z demonstrace ve Vídni, kde se demonstrovalo proti povinnému očkování? Ukázala ti záběry, kde policie sundala přilby a šla s lidem?

listopad 24, 2021 13:29
... : mamča
strejda : Tohle se událo v Americe před 70ti lety. A Ty bys snad chtěl, aby se naši novináři chovali jinak ?
John Swinton, bývalý šéf zaměstnanců New York Times a zároveň jeden z nejoblíbenějších lidí od novin v New Yorku. V r. 1953 byl požádán, aby pronesl přípitek před New York Press Clubem.
„V současné době v Americe neexistuje taková věc, jako je nezávislý tisk. Víte to stejně dobře jako já. Není mezi vámi ani jeden novinář, který by se odvážil upřímně vyjádřit svůj názor. Víte předem, že kdyby to udělal, nikdy by se to neobjevilo v tisku. Jsem týdně placen za to, že své upřímné mínění nezveřejňuji v novinách, pro něž pracuji. Vy ostatní jste placeni za stejnou věc, a kdo z vás by byl tak pošetilý, aby napsal svůj upřímný názor, brzy by se ocitl na ulici a hledal by jiné zaměstnání,“ zaznělo v New York Press Clubu před téměř sedmdesáti lety.
Prací žurnalistů je zabíjet pravdu a prodávat svou vlast.
To ale nebylo všechno. „Kdybych dovolil, aby se v jednom čísle mých novin objevil můj poctivý názor, do dvaceti čtyř hodin bych přišel o místo. Prací žurnalistů je zabíjet pravdu; bezostyšně lhát; překrucovat pravdu; plazit se u nohou mamonu a prodávat svou vlast a svou rasu za svůj denní chléb. Vy i já víme, že věřit v nezávislost tisku je bláznovství. Jsme nástroji a vazalové bohatých mužů. Jsme skákající tajtrlíci, oni tahají za drátky a my tancujeme. Naše talenty, naše možnosti a celé naše životy jsou vlastnictvím těchto mužů. Jsme intelektuální prostituti,“ vyznal se John Swinton před svými kolegy ze svých pocitů a přesvědčení.

listopad 24, 2021 15:42
... : strejda
Tak tohle přesně se děje u nás. Přemýšlím, co jsme kdy z Ameriky převzali dobrého. Ani ta demokracie se nepovedla.
Ale vzpomínám si třeba na mladého V. Moravce, když přišel do ČT z BBC. Tehdy to byl úplně jiný Moravec, než dnes. Tehdy jsem si říkal, že to je u nás jeden z nejlepších novinářů.

Novinář by měl být tak nestranný, že čtenář či posluchač by neměl poznat které politické straně fandí. Ale je to asi tak, že oni nám nepředávají informace, oni nás přímo školí.
Ještě že existuje ovladač. Takoví lidé se musí včas utnout.
listopad 24, 2021 18:46
... : mamča
strejda : Ano, školí nás. Kam se na ně hrabou komunisti. A týká se to pochopitelně i očkování.
Akorát by si měli uvědomit, že každý (ná)tlak vyvolává protitlak. Spousta lidí by se dala očkovat, třeba jen proto, aby mohli sportovat, jít do divadla, do hospody, apod. Jenže ve chvíli, kdy je někdo začne nutit, ev. nově (v Č.Budějovicích) nabízet za očkování třeba lístky na hokej, fotbal, nebo levnější ski-pas do areálu Lipno, začne jim blikat kontrolka : Proč mě uplácejí, když jsem chtěl jít dobrovolně ? Co za tím vězí ?
Všichni jsme si už zvykli, že je vždycky něco za něco. Tak kde a co je ten "Černý Petr"?
listopad 24, 2021 19:38
... : Josef
Hm. Tyhle PŠM školení ČT a ČRo mě nechávaj celkem klidnym. Speciálně na Moravce, Witovskou, Železnýho, jsem ovšem vyloženě alergickej, ty neže nemůžu, ale, v zájmu vlastního zdraví, vůbec nesmim. Jinak mě spíš vadí, když vyslýchaný oběti "novinářů" se nechávají zatlačit do defenzívy, namísto jasnejch a logickejch protiargumentací. Co už mě nedávno přímo vytočilo, když po výzvě dneska už jen trapnýho Soukupa "když se vám to nelíbí, můžete odejít", se Okamura okamžitě nezvednul a neodešel. Tohle zatím udělal, a už několikrát, jedině Klaus st., se kterym určitě nemusim vždycky souhlasit, ale vždycky si ho musim vážit.
Proti pozitivní motivaci k očkování vůbec nic nemám, naopak bych ji zvýšil. A to bez obav, že by to mohlo bejt vyloženo, jak píšeš, mamčo, "když mě uplácejí, tak za tím něco musí vězet". Jistě, že vězí a je to obecně známý. Snaha po minimalizaci nákazy a tím po odlehčení veřejnýmu zdravotnictví. A jistě, že ten, kdo hledá kulišárnu, tedy snahu po maximalizaci zisku farma firem, snahu po vyhlazení populace, snahu po ovládnutí populace Gatesovejma nanobiočipama, ten ji najde v čemkoliv.
Brejtro všem.
listopad 25, 2021 07:15
... : mamča
Josef : Jasně, tak je to správně. Ti, co se nechali uvědoměle očkovat dobrovolně, dostanou kulový, a ti co se dlouho bránili a prskali, tak ty uplatíme. Účel světí prostředky.
Na pořady typu Moravec a spol. se nekoukám. Nejsou to diskuze s pozvanými osobnostmi, ale obyčejná, předem připravená štvanice. Divím se, že tam Václavu Moravcovi ještě někdo dobrovolně chodí. Leda tak masochisti...
listopad 25, 2021 07:36
... : Josef
Já jsem se ale nenechal očkovat uvědoměle. Skoro bych řekl, že lidstvo je mi u p...ele.
listopad 25, 2021 07:58
... : mamča
Josef : I neuvědoměle se počítá. smilies/grin.gif
listopad 25, 2021 08:49
... : Markéta
Jsem očkovaná a nikdo mě k ničemu nenutil. Dívala jsem se jak mi v mém okolí odešlo několik zdravých lidí. Někteří leželi na na přístrojích dlouho, někteří krátce a ač se lékaři a sestry starali a snažili, bohužel to dopadlo to smutně. Takže jsem raději očkovaná. Snažím se zbytečně neriskovat, nelezu nikam do davu, i když vím, že pozitivní být mohu a počítám s tím, díky očkování dopadnu lépe a nemocnici se vyhnu já i blízcí. Neodsuzuji nikoho, kdo očkovaný není, ale nechápu tu nenávist a útoky proti těm co se rozhodli to udělat, za prvé je pozdě :-) a za druhé je to naše věc.

listopad 25, 2021 10:14
... : Josef
Díky, mamčo, za ocenění mý neuvědomělosti. Vážím si ho. Zrovna jsem, pod dojmem tvý poznámky, zpytoval svědomí a uvědomil jsem si, že neuvědomělej jsem celoživotně. S tim už teď na stáří nic nepodělám ani kdybych chtěl. A ani nechci. Na lidstvo, na to skutečně kašlu zvejšky, úplně stejně, jako lidstvo kašle na mě.
Jo, Markétko. To mám dost podobně, až na to, že jsem se, díkybohu, ve svym okolí s blbejma dopadama tý blbý choroby nesetkal. DÍKYBOHU!
Důvody k píchání ovšem nemám jen sobecký, z obav sám o sebe, možná daleko víc kvůli dětem a vnukům, kteří by cejtili povinnost, nějak bejt dědkovi ku pomoci, tím by jim přibyly starosti, a to je přesně to, co nikdy nechci připustit.
listopad 25, 2021 11:23
... : mamča
Markéta : Taky jsem očkovaná, dobrovolně. Brzy půjdu na třetí dávku. Jenom nevím, kdy to skončí. Podle čeho se tu prodlužují intervaly (mezi 1. a 2. dávkou), teď se naopak zkracuje interval mezi 2. a 3. dávkou. a předzvěst dávky č. 4 už předpovídá budoucí ministr Válek.
Kdo a podle čeho určuje intervaly ? Podle toho, kolik mají zrovna vakcín na skladě, nebo to má nějaký hlubší odborný význam ?
Proč se netestují (a neuznávají) protilátky ? Klidně bych si test zaplatila (cca 500,-Kč) a podle výsledku se nechala očkovat 3.,4.,5. a kdo ví kolikátou dávkou.
Ráda bych ovšem dostala vakcínu, která by mě chránila i proti současné variantě viru.
Možná se blýská na lepší časy : https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ek-schvalila-smlouvu-na-nakup-vakcin-od-firmy-valneva/2116040
listopad 25, 2021 11:43
... : Josef
Ono to s těma protilátkama asi nejni tak snadný. Už jsem o svejch protilátkách tady psal asi před měsícem, když jsem musel na krev kvůli podágře a požádal jsem při tom i o protilátky (stálo to 440,- Kčs). Výsledek mi ovšem je uplně k prdu, nikde jsem se nic nedočetl. Samozřejmě se nevyznám ani v jednotkách, ani v písmenách. Takže jediný, co vim, že jsem v říjnu měl asi 4 000 něčeho. Snad by to mělo bejt dost, ovšem jinej článek zase řiká, že se stupnice měření končí na 400, dál už to vůbec měřit nejde. Asi to tam teda zase měřej jinak, co já vim. V tom aby se prase vyznalo! A přesně, jak to píšeš, mamčo, klidně bych si zase připlatil a podle toho se zařídil, kdyby to ovšem mělo nějakej význam. Nemá. Proč nemá, nechápu, nikdo mi to zatím nevysvětlil. Konvalinka dotazy na protilátky odhazuje jako horkou bramboru, Flégr ani slovo. A MeSES jakbysmet.
Snad třeba za pár měsíců nějaká metodika vznikne. Do tý doby jsem si radši nechal píchnout třetí pigáro.
listopad 25, 2021 12:31
... : Markéta
Hodně lidí chodilo každý rok na očkování proti chřipce. Nikdo přesně předem nevěděl, který typ přijde, doktoři v laboratořích jen předpokládali, ale očkovalo se.
Teď se toho asi o protilátkách moc zatím neví. Jsem ve sledování, pravidelně mě zvou na odběry. Poprvé jsem neměla žádné, pak prošlo očkování, pak odběr a protilátky jsem měla a teď mě čeká v dohledné době další odběr. Vyplňuji i nějaké dotazníky, jako zda jsem byla pozitivní, kdy očkovaná. Vím, že tam má data mají, ale klidně to vyplním znovu, ať mají přehled smilies/wink.gif . Tak uvidíme co ještě vybádají.
S těmi protilátkami je to divné. Nevím, proč se nezřídí třeba modrá tečka a dle následných testů neaktivuje. Kolegyně má po nemoci protilátek opravdu stále hodně, obvodní lékař jí podle těchto hodnot nechce očkovat - s tím ona souhlasí, ale nikam jí nikdo nepustí.
listopad 25, 2021 12:50
... : Iris
NČ, slíbila jsem něco o těch protilátkách najít, když jsem to předtím někde viděla...ale nevím kde, zapomněla jsem. Jakmile na to narazím, dodám. Pamatuji si ale, že interpretace výsledků těch vyšetření rozhodně nepřísluší laikům.

Snad třeba za pár měsíců nějaká metodika vznikne. Do tý doby jsem si radši nechal píchnout třetí pigáro.


Velmi dobrá úvaha, samozřejmě, že se na metodice bude pracovat. Momentálně se u nás chystá propuknout něco jako apokalypsa, takže na to teď není tolik upřena pozornost, nicméně bude. A zatím, tedy než se věci změní, je nejlepší to pigáro.


listopad 25, 2021 13:07
... : Josef
Dík, Iris. Ale měl bych hledat především já, kdyžuž jsem do toho vrazil ty prachy.
Něco jsem porůznu našel, ovšem nikdy ne přesně s těma "mejma" parametrama: SARS-CoV-2 IgG S1, co jsem jich měl přes 4 tis. Nebo s nějakejma přepočtama, ekvivalentama, nebo jánevim.
Když třeba příště půjdu jinám a budu mít výsledek třeba 150, začnu se z toho hroutit. Jasně si dělám srandu, taky už by mi to mohlo bejt na nějakej čas uplně fuck, ale zajímá mě to.
Taky mě docela zajímá, proč nezajímám nějaký výzkumníky, jakoby na pozorování poklesu imunity s časem, když si to i sám platim a první výsledky teda můžou mít zadara.
Markétko, ty teda píšeš, že jsi v nějakym sledování a protilátky máš. Máš moc? Málo? Kolik přesně v ten kterej den odběru? A čeho, v jakejch jednotkách?
To jsou ty věci, který mě zajímaj.
listopad 26, 2021 08:02
... : Josef
A dnešní ranní zpráva, ministr Vojtěch:
„Jihoafrické úřady potvrdily šíření nové mutace koronaviru, která vypadá podle prvních analýz jako velmi nebezpečná. Ze zkušenosti víme, jak rychle se vir dokáže šířit. Řešíme opatření, jak zabránit šíření tohoto viru v ČR. Ještě dnes představíme konkrétní kroky, které přijmeme,“
listopad 26, 2021 08:39
... : mamča
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ockovani-treti-davka-nakazeni-koronavirus-covid-vakcina.A211126_111614_domaci_mkop#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=domaci&utm_content=main

komentáře pod článkem : "Bude potřeba alespoň 10 dávek. Kdo si objedná 10 a více, dostane 2 zdarma."

"Jak šel čas s vakcínou :
Očkování tě na 100 % ochrání. Očkování tě na 70 % ochrání. Očkování tě na 50 % ochrání. Očkování tě neochrání, ale zabrání přenosu. Očkování nezabrání přenosu, ale neonemocníš. Onemocníš, ale neskončíš zaintubovaný. Skončíš zaintubovaný, ale neumřeš. Umřeš, ale dostaneš se do nebe. Protože do nebe se dostanou jen očkovaný."
smilies/grin.gif
listopad 26, 2021 11:27
... : strejda
Mamčo, to je přesně to, co jsem říkal před několika měsíci. 2. 3. 5. xtá dávka a stále dokola. A stále nová "mutace". Ale teď se budou pořádat hony na neočkované. Protože oni jsou příčinou toho zla. Víš jaký je to kšeft pro ty firmy, vyrábějící vakcíny? Strašně moc bych si přál, aby se ta cílená šaškárna už konečně provalila.

Takže 1000 lidí může být v divadlech (jeden vedle druhého) a na sportovních utkáních. 100 lidí může oslavovat.
Ale vánoční trhy, kde se procházejí venku jen hloučky lidí a koupí si svařák či nějakou klobásu, či něco vánočního, to se nesmí. Tady je přece ten nejvyšší zdroj nákazy, že? ... Fuj, už je mi z těch našich vládnoucích představitelů špatně. Já to pořád říkám, že ta jejich rozhodnutí, nemající ani hlavu ani patu, jsou ovlivněna právě tou očkovací látkou, či bakšišem, který za tu nesmyslnou kampaň dostávají a která jim vlezla na mozek.
listopad 26, 2021 11:56
... : mamča
strejda : A máme tady novou mutaci "NÝ", které je současné očkování úplně fuk. Tak co budeme dělat, abychom se nenakazili novou mutací, byť očkovaní ? smilies/angry.gif
listopad 26, 2021 12:42
... : strejda
Tak to nevím. Možná Ti na to odpoví Iris.
listopad 26, 2021 15:13
... : Josef
NÝ je očkování uplně fuk. Ještě to není potvrzený, ale asi jo. Jestli jo, no tak jo. Tím bych ovšem neřek, že současný očkování je zbytečný. Přinejmenšim uvolní nějaký místo ve špitálech, pro nakažený NÝ.
Až bude k dispozici očkování proti NÝ, tak se popírači stejně očkovat nedají. Takže je to vlastně jedno. Bude jen opakování minulýho roku.
listopad 26, 2021 15:29
... : Iris
NČ odpověděl za mne, není co dodat.

Jen možná to, že mutace k nám přišla odkud? Z dobře proočkované země nebo ze země, kde se očkování moc nedaří? No, za bé je správně. A znovu opakuji - existuje nějaká vietnamská, japonská nebo izraelská mutace? Ne? A proč asi?

A poslední poddotaz - strejdo a někteří ostatní, máte z toho radost nebo vás to mrzí a znepokojuje? A pokud spíše znepokojuje až děsí, máte nějaké řešení?
listopad 26, 2021 15:41
... : Iris
NČ, pokud bys vyhrabal ve zprávě odkaz, který Ti pošlu, tak pošlu odkaz smilies/wink.gif
listopad 26, 2021 15:42
... : Iris
Strejdo, nevím, kam chodíš na vánoční trhy, kde se procházejí hloučky lidí, já znám tedy trhy v trochu jiné podobě, davy lidí tělo na tělo, u stánků se svařáky narváno u stolků atd...Nemusím Babiše, jak je známo, ale dnes vzpomněl na loňské vánoční trhy v Chebu, už jsem na to zapomněla, tehdy to byla nějaká truc-akce i přes nařízené restrikce. Na co si ale velmi dobře a podrobně pamatuji, byl ten následný ohromný průser v chebské nemocnici a potažmo na západě Čech, litovala jsem ředitele chebské nemocnice, kterého znám osobně, pracoval kdysi tady u nás. Proto si to dobře pamatuji. Tehdy časová souvislost s vánočními trhy byla asi dokázaná.

Každý bez odpovědnosti je strašně chytrý, jenže ne každý má tu opravdovou zodpovědnost za celou zemi a musí rozhodnout za celý národ za takových podmínek, kdy ve hře je přímo apokalypsa. Nadávat je lehké. Ale usměrnit se, něco dodržovat, něco obětovat a jen nekrafat, to je kumšt.
listopad 26, 2021 15:52
... : strejda
Iris, ne netěší mne to a radost z toho rozhodně nemám. Je také vidět, že ještě dlouho neuvidíme světlo na konci tunelu.
Řešení také nemám, protože jsem laik. Jenže dokážu rozlišit správnou věc od hlouposti.
V Mostě přejmenovali vánoční trhy na farmářské a jede se dál. Myslíš si, že venku, na trhu, je u sebe více lidí, než třeba v divadle? Vidíš a v tom se třeba neshodneme.
Kdyby se zavřela divadla, to by se asi Hrušínský už podělal... :-)

A ještě poznámka. Které divadlo pojme více jak 1000 diváků? Bývá to tak od 250ti do 500 set. Takže - když budou plná, je tam hlava na hlavě. O tuhle nelogiku mi jde. A je hlava na hlavě venku, u nějakého pitomého stánku, kde se dá i ohlídat vzdálenost čekajících lidí?
listopad 26, 2021 16:06
... : strejda
Ještě musím dodat, že mi vůbec nejde o nějaké vánoční trhy. Jen zde na tom příkladuji tu nelogiku. A také je mi líto těch lidí, kteří se na to dlouho připravovali a doufali v nějaký zisk, který jim alespoň pokryje námahu a náklady, když už nic jiného. Tady, v naší malé obci, se nic takového konat nebude, takže svařák si dáme klidně doma.
listopad 26, 2021 16:16
... : Milene
Možná je rozdíl v tom, že v divadle všichni sedí s respirátorem na nose. Což se o trzích říct nedá. A příchozí v divadle kontrolují - očkování, test nebo prodělaný covid.
listopad 26, 2021 16:26
... : mamča
Milene : Máš pravdu, že v divadle nám všem při vstupu kontrolovali potvrzení o očkování. Byl nás plný autobus důchodců. Všichni diváci celé představení s respirátorem na obličeji vydrželi, až na jeden mladý pár, který hned po zhasnutí ochranu obličeje sundal.
A takhle vznikají nákazy. Stačí pár takových, a celé hlediště může mít za pár dní Kovid, protože klimatizace to roznese.
listopad 26, 2021 16:34
... : Iris
Strejdo, je mi také líto těch lidí, kteří trhy tak dlouho připravovali, je mi i líto lidí, kteří se na ně těšili.

Ale od rána mě točí ty stesky v TV, kdy pořadatelé těch trhů bědují v tom smyslu, že najednou a zcela nečekaně a naprosto bez varování se jim trhy zrušily a oni jsou takto schválně a lehkovážně vládou likvidováni. Do háje, kde doteď byli?? Vždyť nám bylo jasné, že k tomu dojde, když si to sami děláme co nejhorší, na všechno se kašle a nic nemůže tedy včas zabrat a zastavit ten rozjetý vlak. Dojde i na ta divadla a koncertní síně, bohužel, pokud se nestane zázrak. Dojde i na kostely, kde se nečekaně a bez varování zakážou půlnoční mše a všem to bude táááák líto.

Všem je nám to strašně líto a řešíme vánoční trhy, místo abychom řešili mnohem, mnohem tragičtější záležitosti.
listopad 26, 2021 17:08
... : Iris
Mamčo, tak to bohužel chodí, stačí i jeden pořádně nakažený a frčí to. Kdyby někdo ten mladý pár upozornil, schytal by spršku nadávek nebo ujištění, že dotyční mají svou dobrou, přirozenou imunitu posilovanou pravidelným pohybem skvělou stravou a otužováním. Fakt, že jeden nebo více autobusů důchodců tak nějak už touhle super imunitou díky věku ne vlastní vinou nedisponuje, neleze do ledové vody a s pohybem to nemá a díky věku prostě nemůže mít stejné, je nezajímá. Podle jejich mínění si starý člověk za svoji starobu prostě může sám, dobře mu tak a nás nikdo omezovat nebude, svobodáááá!!!

"Svobodě bez odpovědnosti se říká egoismus"
listopad 26, 2021 17:17
... : Josef
Strýci. Řešení nemáš, protože seš laik? Nebuď skromnej, laik zaručeně nejsi, když stoprocentně víš, že očkování je škodlivý, vymyšlený za účelem likvidace lidstva.
A pak ještě. Nevím, jestli taky, kromě vakcíny, popíráš i tzv. bariérový opatření proti šíření. Jestli jo, řekni natvrdo, že je to blbost a že jediná možná cesta je - nedělat nic, stejně jako neočkovat.
Ovšem, vzájemný porovnávání různejch typů shromáždění, to nemá moc smysl. Účelem opatření není vyloučení potkávání lidí, jen co největší omezení. A současně, ti lidé by se k těm prostorum taky museli nějak dostat. Autama to např. v Praze vůbec nejde. Takže nacpanejma tramvajema, busama, metrama. Když se to konat nebude, tak se nesetkaj, nepoprskaj ani v MHD. To je jen malej příkládek. Mohl bych psát dál a víc, ale nemá to smysl.
listopad 26, 2021 17:43
... : mamča
Iris : Máš pravdu. Jediná spravedlnost je, že i ti mladí sobci jednou zestárnou. Nastává "doba ledová" (aspoň společensky), takže jim jejich stáří vůbec nezávidím.
Nejsou všichni takoví, ale těch JÁjínků je bohužel hodně. Dneska se ohánějí vlastní svobodou, nehodlají si "kazit život" dětmi, a ve stáří budou křičet : Státe, postarej se o nás ! Takže děti těch zodpovědných se budou muset postarat i o tyhle sobce.
listopad 27, 2021 06:41
... : mila1
No já bych zatím nepropadala panice. O té nové mutaci covidu se jistě ví jen to, že je nakažlivější. To, jestli dokáže obejít očkování, se neví. Ta paní z Liberce, u které to potvrdili, má prý mírný průběh nemoci. Jestli je očkovaná nebo ne, jsem nedohledala. Už tady byly podobně hrozivé mutace a neprosadily se. U nás převažuje delta a někde jsem četla, že tím nedovolí rozvoj další mutace. Ale odborník nejsem.
listopad 28, 2021 08:57

Powered by Azrul's Jom Comment
busy