PRAVDA – MOJE, TVOJE, NAŠE, VAŠE – KTERÁ?
Sobota, 02 listopad 2019
Tak jsem si zas početla… Ani mi nevadí tolik ty občasné hádanice, jako to „spláchnutí Kudlanky do záchodu“, které tady přeneseně z mnoha klávesnic zaznělo. Staré přísloví říká: „Nenajde se člověk ten, který by se zavděčil lidem všem“. Takže - ať se snažím, jak snažím, nakonec jsem špatná já, respektive Kudlanka. (Beru ji za ta léta už jako kus sebe.) Jenže – připadá mi to, jako kdyby pod některým článkem byla pouta, a vy jste se tam najednou ocitli připoutáni. Proč, proboha? To mi povězte…


 


 

Proč čtete něco, co je proti správnému směru drbání vaší srsti? Proč se nervete pod článkem o krásných padesátkách? Nebo o další změně času? Proč, když se vám něco někde nelíbí, tak už tam jste přilepeni - a „hrrrr na ně!“

Nebo opravdu jsou všechny články, které se snažím celý týden pro vás připravovat, tak za drek stojící?  Nikdy jsem nikoho nenutila, aby poctivě všechno četl, poctivě všude na všechno psal komentáře.

 

Celý týden, každý den, všechny večery věnuju článkům. Hledám něco, čím bych vás zaujala, pobavila, informovala. A připadá mi to stejné jako s tou politikou – odsoudit to všechno, je nesmírně jednoduché. Ale když tedy každý víte, co je špatné, tak navrhněte něco lepšího – dejte třebas jen odkaz, nebo pošlete pár řádků coby upozornění na zajímavé téma…

Pokud jste si všimli, tak do Kudlanky pilně přispívá a zajímavé články píše Deeres, úžasně zcestovalá Mia, hodně jich napsal i Pepík NČ, psala i chytrá Kyttka (než se urazila), ozvaly se Inka i Vodoměrka, ale ti, co Kudlanku a mne posílají do pekel nejtemnějších, jen kritizují.

Jo, teď skuhrám a vztekám se já, máte pravdu. Ano, je pár lidí, kteří si občas přestanou brát servítky – někdo použije vulgárnější výraz, jiný to zabalí do vyšívaného šátku, ale mnohdy je to ještě jízlivější a jedovatější.

 

ALE NEMŮŽU POCHOPIT JEDNO: Když v nějaké hospodě se vyskytne křikloun, tak odsoudíte majitele té hospody? ON je ten špatný? Měl toho hosta vykázat, abyste VY byli spokojeni?

 

OK – už se mi opravdu nechce dělat paní učitelku v základní škole, posílat někoho na hanbu, jinému psát poznámku do žákajdy a dalšímu dávat bonbon, aby nebrečel. Víte, že léta jsem se snažila psát vám i plno soukromých dopisů, vysvětlovat…  Vždyť takové to „jádro“ znám, když ne dokonce osobně, tak minimálně korespondenčně. A vím stoprocentně jedno – že jste všichni, do jednoho, fajn lidi.  Ale bohužel, někdo prostě koprovku nerad, druhý zas nesnáší houby, další nemá rád tlusté (maso), jiný zas – ale co to budu vyjmenovávat – každý má holt jiné chutě; tak proč by neměl mít každý nárok i na svůj osobní názor? Někdo má rád Zemana, druhý by ho nejraději viděl pochovaného, někoho baví poslouchat Soukupa, další rád demonstruje… Ano, máme svobodu, ale tak si ji dopřejte, krucifix, navzájem!

 

Nikomu to neberu, nezazlívám, máte na to právo. Máte právo nečíst články o štrykování a bábovkách, máte právo se pohádat pod nějakým tím politikou páchnoucím článkem.  Ale neodsuzujte za to Kudlanku! Jako například ta bezva holka Iris, která prohlásila, že Kudlanka je jednostranně zaměřená, k rozdílným názorů netolerantní a nepřátelská sociální bublina.  

 

Fakt je mi to líto. Moc.

d@niela

 

 

Komentáře
... : *deeres*
Dani, to chce klid a nohy v teple. To teplo si asi užíváš nadměrečně, tak raději jen klid a nohy raději v průvanu.
Rozčilovat se nad politickým děním, to si jenom říkáme o infarkt. Ať jako nevýznamný jednotlivec děláme, co nejlepšího dovedeme, tak si stejně to dění, se kterým nesouhlasíme, mastí kolem nás a v konečném důsledku nás nakonec i masíruje.
Tak si říkám, protože jsem zrovna v dalším průserovém období, že jsou mnohem horší věci, než nějaké přeháňky v diskuzi na Kudlance. Na Kudlu chodím, abych se pobavila a oprostila od všedních starostí, stejně tak, jako asi i ostatní. Místo toho dostanu držkovou, protože jsem v té nepřátelské skupině, která údajně zprasila Kudlanku.
To, jak se tu dohadujeme, to není důsledek toho, jak vedeš web a nakonec s tebou to vlastně nemá nic do činění, proto nemusíš být smutná, ani naštvaná. Je to jenom odraz dnešní doby a deziluze z toho, že když jsme se zbavili toho socialismu, potažmo komunistů, vlítli jsme do podobných fekálií a v některých ohledech i horších.
listopad 02, 2019 09:12
... : mamča
Souhlas s *deeres* .
Diskuze pod článkem nemá vůbec nic společného s Kudlankou, ale se současným děním, se kterým cca polovina národa není spokojená. Každý má tu svou pravdu.
Jenže Pravda je děvka prodejná, a může jí mít každý.
listopad 02, 2019 09:24
... : NČ
Moje pravda, tvoje pravda, jeho pravda .....
Mě život už dávno přesvědčil, že pravda je vždycky jen jedna, a tu mám vždycky já!
listopad 02, 2019 10:39
... : mila1
Víš o co jde, Danielo? Že nadržuješ NČ. Kdybych já nebo Mikin chrlila tolik urážek jako on, dávno bys nás napomenula nebo nám vzala přístup. Ale on může. Brazil kyttky
listopad 02, 2019 10:45
... : mila1
Urazil kyttku, uráží mne, vše bez povšimnutí. Tak si to tu užívejte bez nás.Píšu na mobilu, omlouvám se za překlepy.
listopad 02, 2019 10:47
... : NČ
Co se tady furt něco mele o urážení tím, že se někomu nahlas řekne pravda o něm do očí? ? Ale ono už je to tak, že nejvíc se lidi urážejí (uráží?), když se jim řekne pravda o nich do očí. Já to chvíli vydržím v sobě držet, pokouším se zjistit pohnutky druhého, zdůvodnění jeho neomylného tvrzení, ale když pochochopím, že toho není schopen, tak to prostě nejde. Ale ani mě nenapadne, že by šlo o člověka zlého. Naopak, jistě umí skvělou svíčkovou, knedlíky, atd., jen by se lidi neměli motat do věcí, o kterých mají představy sotva jen povrchní.

Já osobně třeba nikdy nenapadám druhého pro rozdílnost pohledů, jde mi čistě jen o zdůvodnění jeho pohledu: Proč takhle ne a jak tedy správně, když takhle ne?
Namísto zdůvodnění se dozvím, že jsem komunista ze Žižkova (teď by to chtělo ohromnýho smajla), nebo že mám strach z nevyučenýho faráře, protože nevěřím všemu, co mi říká ČT, Merkelka, Macron a samozvaný filozof Kroupa.
Ale já mám i svý vlastní zážitky, uši, oči. To je pak těžký, mi vykládat, že něco bylo nebo je jinak, když si, i přes pokročilou sklerosu, ještě hodně pamatuju. Nepěkný, nedemokratický, putlerovský, pročínský, a hlavně neevropský je, že si dovolím vůbec pochybovat a že mi oficiální tisk nestačí, protože když to nepíše oficiální tisk, tak se to prostě nestalo. Kdyby se to stalo, dozvím se to z ČT, a tak, protože o tom ČT mlčí, je zcela vyloučené, aby se to stalo!(Orwell?) A vůbec, jakým právem si dovoluji získávat další informace?!
"Je proti nám, kdo není s námi a jediný byť vlas to byl ..." Jak si vůbec můžu dovolit číst Parlamentní listy, nebo někdo jinej třeba Aeronet? To se rovná podrývání samotných základů demokracie!!!

Nojo, já čtu Parl. listy denně a děkuji kapitalistovi, oligarchovi, multimilionáři, králi hazardu, senátoru Valentovi, za ně. Taky je tam z reakcí pod články naprosto jisté, že je čte a i se v reakcích přímo předhání jeden náš zdejší drahý nejmenovaný cizinec.

Anebo jsme si v r. 89 nepřáli kapitalizmus, milionáře, oligarchy??? Zřejmě teda ne a tak je nejvyšší čas 17.11. na státní převrat. Chvilkaři už na tom makají, já bych jim jen doporučil zkušenost, že s mrtvym studentem budou mít větší šanci. Akorát už bude muset být o něco mladší, než je dneska mrtvý student Šmíd.
listopad 02, 2019 12:06
... : doktor
Dani,jsem rád,že jsem mohl poznat Tebe,lidi kolem Kudlanky.Někdy souhlasím s tím či oním,někdy je to naopak,ale Kudlanka mi přirostla k srdíčku .Je to má milá dívka pro dny všední i sváteční.Tak všm bezva kudlankování bez zlosti a nenávisti.Ahoj
listopad 02, 2019 12:17
... : Iris
NČ - jaká pravda se říká lidem do očí? Co je pravda? I my druzí máme oči a uši, nějaké IQ a přesto to vidíme odlišně. To je oč tu běží....Je těžké to prostě přijmout jako nepříjemný fakt, počítat s tím, že společnost je přesně napůl rozdělená.....ale proč urážet, dehonestovat, povyšovat se, urážet tady? Zrovna tady?
listopad 02, 2019 12:24
... : Iris
Danielko, ta bezvadná holka iris nějak delší dobu postrádá zastání. Dokonce prý kdyby hloupost nadnášela, iris by létala jako holubička. Neodsuzuji milou Kudlanku, vždyť na ni pořád chodím a doufám ve zlepšení blbé nálady, vím, co pro Tebe Kudlanka znamená. Už jednou jsem ale psala, že ji podle mého vnímání někteří plíživě ničí a přitom jsou Tebou chráněni - promiň, já mám ten pocit prostě a i s pocity je důležité pracovat. A jak psala buď mila nebo kyttka, i k pěkným článkům člověk pak nemá chuť se vyjadřovat, setkávat se a v diskusi se otevírat, když se pod ním sejde nepříjemná společnost, lidé, kteří někde jinde kousek vedle nebo pár řádků výše člověka dokáží zle dehonestovat, pravidelně se objevují blbky, bezmozci,úchylové, nicky, teď tu často . ....však víme. To není takové to kudlančí prostořeké škádlení typu "svatá prostato". To je hluboké pohrdání těmi druhými a pocit, že tento přístup je tu normou a současná většina zde mu tleská.
Teď si tu připadám jako ta nejhorší já, jakobych měla cítit vinu za to, že jsem Tě rozesmutnila. Ale Daní, vždyť víš, že já neslušná neumím být. Ubližovat už vůbec neumím a vědomě ubližovat zrovna Tobě, která jsi mi svou prací zpříjemnila zhruba deset let života, to je absolutně nemyslitelné. Ale nepravedlnost a chování, které ubližuje jiným neumím nechat být. Jsem asi pravdoláskařka, jak se tu s pohrdáním říká. Promiň mi tedy, pokud jsem se Tě dotkla. Jiní se dotkli mne.
listopad 02, 2019 12:25
... : NČ
Ale Iris. Přece mi nechceš tvrdit, že reakce Míly na moje hodnocení Mináře, ve smyslu "dobře, že se ho bojíš", nebo tak nějak, doplněná výsměšným smajlem, má něco společnýho s normální konverzací, nebo diskusí. Tady přeci nejde o dohadování pravdě. Nejde ani o EQ. Jde jen o IQ! A o ničem jinym mý další reakce včera nebyly.
listopad 02, 2019 12:58
... : mila1
NČ, a můžeš nám sdĕlit, kolik máš IQ? smilies/smiley.gif
listopad 02, 2019 13:09
... : mila1
A k Minářovi: Ty mu nadáváš do nedostudovaných fráterníků, narážíš na jeho oblečení a přirovnáváš ho k hitlerjungen a buhvíco dalšího a mne budeš popotahovat za jednu větu se SMAJLÍKEM?
listopad 02, 2019 13:14
... : Iris
NČ - myslíš tohle?

NČ, když se ho tak bojíš, tak bude opravdu dobrý :-)


Promiň, ale čemu říkáš výsměšný smajl? Já vidím úsměv, ani ne škleb. Možná se tedy moc nevyznám v emotikonech. Ale posměšně zle to na mě nepůsobilo, zatímco ale tvoje hodnocení Mináře ano. Ale jasně pojmenované blběnky, úchylové atd., tam není místo na dohady a pocity, to jsou jasně formulované urážky. Necháme toho, jo?
listopad 02, 2019 13:19
... : Iris
Mám pocit, že napříště se bude muset před přijetím do skupiny Kudlanek učinit vstupní test.
listopad 02, 2019 13:21
... : NČ
Nedám na to krk, ale klidně bych se vsadil, že slovo "blběnka" jsem nepoužil snad nikdy v životě. Nelíbí se mi. Znám spoustu přiléhavějších slov.
K tomu ostatnímu. Tyhle infantilní smajly si můžeš vykládat jak chceš, pokud jsou osamocený. V souvislostech a se znalostí úmyslů se to pak jeví jednoznačněji.
listopad 02, 2019 13:27
... : *deeres*
Já nevím, co máte, já se tu také dozvěděla, že jsem zapšklá a závistivá. Vzhledem k tomu, že sama vím nejlíp, jaký jsem vejlupek, který ale zrovna s těmito vlastnostmi nemá pranic společného, tak je mně to šumák.
A nebyl to NČ.
listopad 02, 2019 13:51
... : Iris
Vím, že to nebyl v případě blběnky NČ, byl to Sidon. Moc vám to ostatním ale nevadilo. Chtěla jsem poukázat na používání posměšků na Kudlance a jejich tolerování.
listopad 02, 2019 14:46
... : Mikin4
Myska ti Danielo jeste pred svym odchodem napasala, ze bys mela merit stejnym metrem, ale ze to nedelas. Ja bych k tomu dodal, ze dalsi moznost by byla nemerit vubec. Jenze to by se to s nekterymi mistnimi geroji pekne zvrhlo... smilies/grin.gif
Hrebik na hlavicku zde (krome Iris) bohuzel trefila Mila, kdyz napsala:
Víš o co jde, Danielo? Že nadržuješ NČ. Kdybych já nebo Mikin chrlila tolik urážek jako on, dávno bys nás napomenula nebo nám vzala přístup. Ale on může.
Ano, ten kdysi privilegovany, socialisticky umelec, kteremu se po sametaku zhroutil svet si muze dovolit doslova vse. Jeho kazdodenni urazky se zde staly normou a on dobre vi, ze to jak jemu, tak i jeho nekolika komunistickym souputnicim projde. Oplzle utoky a pomluvy proti ucastnikum diskuse? Urazky a spina na adresu mensin, homosexualu, nebo treba zesnuleho presidenta Havla? Vcerejsi hnuj proti panu Minarovi, vcetne kriveho obvineni z propagace Hitlerjügend? No problem...
Ale beda, kdyz si nekdo dovoli kritizovat treba rusko-cinskeho sluhu Zemana. To je najednou reci o ucte ke zvolenym predstavitelum... Na mou adresu jsi kvuli tomu dokonce napsala cely clanek...
Takze vis co Danielo? Zkus si vzpomenout na Mysku a merit vsem stejnym metrem. Kdyz jsi mohla vyhodit me i presto ze jsem psal slusne, zapomen na sve vlastni politicke preference a dej na mesic nebo dva pro zmenu zaracha nejakymu komunistovi. Treba se to zde vycisti, zklidni a pomalu se vrati slusni lide, ktrere odsud ta luza vyhnala.
Stara Kudlanka byla fajn.
smilies/smiley.gif
listopad 02, 2019 15:09
... : Mikin4
Iris, ten tvuj komentar ve 12:25 se dotknul i me.
Palec nahoru! smilies/smiley.gif
listopad 02, 2019 15:16
... : *deeres*
Tak teď jsi tomu Mikine dal na frak. Od tebe to sedí. Je to blok Daniely a je jenom na ní, komu tu umožní přístup a komu ne.
Takže, Mikine, víš co, ty jeden slušňáku, kdo je u tebe lůza a nějaký komunista? Každý, kdo s tebou nesouhlasí a tak ho tím svým slušným způsobem dehonestuješ a děláš z něj blce. To byl důvod, proč si byl odejit.
listopad 02, 2019 15:33
... : mila1
A je to tady. Mikine, to sis dovolil moc. Na to tady čekali smilies/smiley.gif
listopad 02, 2019 15:41
... : Iris
Deeres, to by ale musela být odejita skoro většina lidí zde. Já už jsem byla za lůzu označena také, nikoliv Mikinem. A dehonestování slušným způsobem umíš i Ty, ve vší úctě. smilies/wink.gif
listopad 02, 2019 15:49
... : Mikin4
Ale notak, deeres... smilies/wink.gif
Pochopitelne ze je to blog (nikoliv blok) Daniely. Vsak se ji taky narozdil od tebe snazim pomoci, nikoliv ji cokoliv prikazovat.
A kdo je u me "luza a nejaky komunista"? No treba jedna pani, ktera zde jeste zcela nedavno oznacila pana Havla a pani Chramostovou za "podrazaky" a v te same vete se vyjadrila o soudruzce Svorcove, ktera v dobe kdy byl Havel ve vezeni sedela v politbyru KSČ jako o nekom, kdo "nikdy nikomu neublizil". Opravdu tehdy vlastizradni kolaboranti nikomu neublizili?!
Jinak - skalni komunisti ze sebe delaji blbce sami. Daniela me tehdy vyhodila z duvodu, ktere zde muze objasnit jen ona sama.
Treba se k tomu vyjadri...
listopad 02, 2019 16:04
... : *deeres*
Iris, já vím, že ano, jenže je to pouze reakce a já jsem ptáček posměváček. Dokud oponent se chová slušně, tak já také. Možná to tak vždycky nevypadá, že reaguji adekvátně, ale na některé nenávistné řeči některých jedinců už mám permanentní alergii a když jim nenaložím hned, tak příště.
Dokud tu nebyl Mikin, tak tu nebyla diskuze, přišel Mikin a diskuze se rozproudila, ale jaká?

Než jsem to dopsala, tak se ten postiženej zase ozval, co na to říct? Zase vidím ty holubičky.

listopad 02, 2019 16:07
... : *deeres*
Iris, pokud sis ten obrázek mnou uveřejněný vztáhla na sebe, tak zbytečně. Ti, kterých by se to mohlo týkat, tak ti nepochopili.
listopad 02, 2019 16:20
... : Bara
Jsem snad jedina kdo vidi ze Mikin tim svym mikinovskym zpusobem v 15.09 sesmesnuje NCho? Kdyz je to naopak, tak se pul kudlanky hrouti. Myslim, ze rekace Mikina a NC si nemaji co vycitat, jeden reaguje na toho druheho…...je to jejich hra…...
Jsem i toho nazoru, Milo nezlob se, ale o nektere rekce si sama rikas. Urcite to myslis dobre, ale ne nadarmo se rika ….mlceti zlato.
Ja si rada prectu vsechny nazory, s nekterymi souhlasim, s nekterymi ne, ale nemam potrebu porad dokola zduraznovat ten svuj a jako male dite reagovat a zlobit se. Samozrejme ze se mnou nesouhlasis, to uz vim dopredu, troufam si i konstatovat, ze Daniela nikomu nenadrzuje. Nema to zapotrebi.
listopad 02, 2019 16:25
... : Mikin4
Tož to se deeres nezlob, ale ja si to pamatuju jinak.
Opravdu si nevzpominas na sve slabomyslne foto kolaze, ktere jsi po mem vylouceni z Kudlanky posilala na mail, ktery sdilim se svou manzelkou?! Nebo na svou spinu, proti ktere jsem se zde uz tehdy nemohl branit?
A opravdu si nevzpominas na to, kdy jsem se te zcela nedavno zeptal na zdroj tvych pomluv a jedine s cim jsi dokazala prijit byl neonacisticky web, jehoz vydavatel byl odsouzen za popirani holocaustu?
Ty a tvoji soudruzi mate zrejme zcela jine pojeti moralky. A diky tomu, ze nastupuje komunistickou diktaturou nezkazena generace na to i jednou dojedete. smilies/wink.gif
listopad 02, 2019 16:30
... : Mikin4
Milo, pravda je vzdycky zaboli.
Jaksi zacinam pochybovat o tom, ze se zde dockam 30-teho vyroci navratu svobody. smilies/wink.gif
listopad 02, 2019 16:34
... : Míša šíša
To je neuvěřitelný. Chce se mi z toho nezdravě sebevědomého pána bez špetky sebereflexe zvracet.
On prý píše slušně... A pak v několika větách dokáže zpourážet kdekoho, kdo s ním ani nediskutuje.
listopad 02, 2019 18:46
... : Míša šíša
K tématu: mila1 tu několikrát oznamovala (naposledy dnes v 10:47), že z Kudlanky odchází - a ejhle, pořád je tu s námi. Beru to jako důkaz toho, že se jí Kudlanka natolik líbí, že se od ní nemůže odtrhnout. Takže, Daní, bych to neviděla jako nějakou závažnou kritiku, pro kterou by ses měla zlobit. To samé Iris, také se několikrát loučila a přesto nemůže odolat a musí po X-té napsat, jaký je ten NČ fuj. Prý se ten lotr změnil... no považte, jaká troufalost.
Kdekdo se lety mění, změnila se i Iris, přesto by mě nenapadlo tady rozebírat její osobnost z nějakých pomyslných výšin.
listopad 02, 2019 19:04
... : Mark
Danielko, kazdy den po prichodu do prace si otevru Kudlanku. Vsechny clanecky si ctu i reakce lidi. Nekdy souhlasim, nekdy vrtim hlavou, ale zprijemnujes mi kazdy den. Je fakt, ze nektere diskuze jsou drsne a reakce impulzivni, ale nenech si tim kazit den. Diky a nen ch se odradit.
listopad 02, 2019 19:32
... : Mikin4
No nevim, Danielo. Ja bych to na ten ci onen gender rozhodne nesvadel.
Jiste - to zdaleka nejvetsi cune, ktere zde svymi slabomyslnymi a casto oplzlymi urazkami kazi diskusi je muz.
(Ja tedy predpokladam, ze je pan NČ muz, i kdyz zde nejaky cas vystupoval jako "Mana z Pocernic".) smilies/smiley.gif
Ale i tenhle muz by zde sotva mohl existovat bez podpory nekolika komunistickych slepic, jejichz zivotni kredo je, ze za "sociku" bylo lepe. (Coby gentleman je nebudu jmenovat).
Jenze... prave pred panem NČ zde byla tou nejodpornejsi stvurou zena. Jakasi pani Lenka, ktera hulvatstvim a rasismem predcila kohokoliv, koho jsem za svuj zivot poznal. Krome toho se ta "dama" uchylila i k vyhruzkam nasilim a jednou se dokonce pochlubila tim, ze "bila klackem male cikanske dite tak, az kvicelo jako podsvince".
A co delala editorka ktera dokaze jak banovat, tak mazat komentare? Nedelala nic.
Takze mila Danielo, muj nazor.
Pokud chces mit zpatky tu starou dobrou Kudlu a pokud opravdu stojis o to, aby se sem vratili slusni lide, ktere odsud vyse zminene vredy na pr***i svobodne spolecnosti vyhnaly, zacni konecne delat to, o co te ctenari v dobrem umyslu uz nekolikrat zadali.
Zacni merit vsem stejnym metrem.
listopad 03, 2019 05:58
... : Míša šíša
Předpokládám, že po tomto sprostém urážlivém výlevu se ozvou ty útlocitné dámy, které volají po měření stejným metrem a Daniele vyčítají nadržování eNČému. Anebo budou mlčet stejně jako v případě Krakonoše, který nadával do idiotů a posílal lidi do prdele?
listopad 03, 2019 06:08
... : NČ..
A pak, že tady už není sranda..... Já chachá chá
listopad 03, 2019 06:20
... : *deeres*
Je to tu opět, přesně, jak jsem předpokládala, když se znovu objevilo jméno Mikin.
Jsou lidé zabednění,s tím se nedá nic dělat a lehko se odpustí, prostě sí nedovedou spočítat, že jedna a jedna jsou dvě.
To není Mikinův případ, ten jenom dobře ví, jak škodit a naštvat.Ještě, že jsem založením dost flegmatik. Takže sdělení , že jseme lůza, potažmo pakáž, ksindl, banda, underground, lidská spodina, chudina, bezdomovec, verbež, chamraď, ksindl, póvl ......, mne moc nerozhodí. Možná by ses Mikine měl zamyslet nad tím, proč mezi krajany tě tak "milují" a než psát po webech svoje urážky, tak v zájmu zlepšení svého duševního zdraví, jít do tundry objímat stromy.
listopad 03, 2019 08:34
... : mila1
Objímat stromy by mĕl už dávno jít někdo úplně jiný, naší zemi by se ulevilo.
A deeres, nech už toho povyšování, je to směšné.
listopad 03, 2019 10:01
... : Bara
Milo, muzes vysvetlit cim se deeres povysuje, ja to totiz nikde nemuzu najit, zrejme jsem mene inteligentni a chapajici nez ty......
Deeres, presne to stejne me napadlo kdyz se tu znovu objevilo jmeno Mikin. Ale kazdy si zaslouzi druhou sanci. Navic je Mikin chodici encyklopedie, vsechno zna, vsude byl, vsemu rozumi, vsechno nam vysvetli, prateli se se znamymi a vlivnymi osobnostmi, proste idealni partner......
A tak pro vsechny hlavne zdravicko!!!!!!!!!

listopad 03, 2019 11:03
... : mila1
Báro: ta věta o zabedněncích. Tím asi myslí lidi, co mají jiný názor než ona-jediná chytrá a nezabedněná
listopad 03, 2019 11:21
... : Bara
...aha...
listopad 03, 2019 11:27
... : *deeres*
Tím myslím osoby, které jsou naivní a přesto zatvrzele bojují za svůj jediný pravý názor a jakékoliv předložené důkazy zásadně ignorují.
Co si asi tak ti naivové v tom davu na Letné představují, že se stane díky Minářovi?
Chtějí puč, občanskou válku, touží po něčem takovém, jako se odehrálo v Jugošce?
Ne,tgo určitě ne, Milion chvilek přece chce demokracii. Teda tak trochu jinou demokracii, kde nebude spoluvládnout nějaká lůza, ale jenom oni, ti praví, kovaní. A naivové v davu tomu tleskají, v naději, že konečně tu bude nějaká spravedlnost. Nebude, maximálně se jenom vymění pašíci u koryt a obyčejný občan zase utře hubu.
listopad 03, 2019 12:01
... : Míša šíša
Jak jsem tušila. Urážky Mikina zůstanou bez povšimnutí, zato se začne útočit na prezidenta a deeres.
Tyhle slušňačky plné pravdy, spravedlnosti, dobroty a lásky jsou fakt neuvěřitelný.
listopad 03, 2019 12:24
... : Míša šíša
Báro, Mikin už druhou šanci jednou dostal. Tato šance je v pořadí třetí.
Mě osobně ty jeho výlevy taky nijak zvlášť nedojímají, už jsem tu kdysi uvedla, že je to psychicky nemocný člověk, a tak se to musí i brát. Spíš mě zarážejí pisatelky, které se hroutí nad nějakou blběnkou, ale Mikinovy a Krakonošovy sprostoty je nechávají zcela chladnými. Ale to tu vlastně není nic nového, to samé už tu předváděly bb, Ketrin a další, už si na všechny nicky nevzpomenu.

listopad 03, 2019 12:32
... : mila1
Míšo a Tebe zas nechávají chladnou eNČého vulgarismy . Ty ses snad ozvala, když to mířilo naším směrem? Čímž nechci říct, že se mi tento způsob vyjadřování líbí.
listopad 03, 2019 12:38
... : mila1
Jo a ještě něco, Míšo. Chtěla bys, abychom i my ostatní odešli? A měli jste to tu konečně jen pro sebe?
listopad 03, 2019 12:46
... : d@niela
Mikine, tohle jsi přehnal.
Jsem nyní venku, pak napíšu víc.
smilies/angry.gif
listopad 03, 2019 13:03
... : Bara
Myslim, ze zabednenec nechce slyset nazory druhych nebo vetsiny, je mu to fuk, ale ani sam nema zadny nazor, nepremysli, ale kdyz prijde na vec, tak vsechno je jaksi spatne. To snad neni ani urazka, ale definice…..
listopad 03, 2019 13:36
... : Míša šíša
Milo, ne, neozvala jsem se. Protože si myslím, že tohle by si měli zúčastnění vyřídit mezi sebou. Ale pokud se někdo dovolává zastání a poukazuje na nadávky a urážky jednoho, měl by stejně reagovat i v případě druhého. Jenže Mikin je na straně tvého nazorového proudu, takže u něj to zas až tolik nevadí, že? To samé Krakonoš... A Danielu kritizujete za dvojí metr. Divné.

Nechci, aby odtud kdokoli odcházel. Jak jsi na to přišla?? Nikdy jsem něco takového ani nenaznačila.
listopad 03, 2019 13:45
... : mila1
Míšo, já vulgarismy odsuzuji na obou stranách. Ale jednu výhodu ten výplod Mikina má - ukázalo se, že pokud je vulgární nĕkdo jiný než chráněný NČ nebo Sidon, Daniela se okamžitě ozve.
listopad 03, 2019 14:27
... : Bara
...ukazalo se??
Kdyz je pro nekoho Kudlanka vulgarni, nespravedliva, ma pocit nepochopeni a presto ma potrebu se na socialnich sitich vypovidat, vyjadrit svuj nazor a ziskat virtualni pratele, neni prece problem si zlozit svuj "casopis" a dovolit pristup jen slusnym, nekonfliktnim, neurazejicim a neponizujicim lidem. Konkurence na trhu je dulezita …..
listopad 03, 2019 15:09
... : Krakonoš
Jejdanánku, tady to vožilo! smilies/grin.gif
Danielo, mrzí mě, že se trápíš, navíc říkáš, že nechápeš, jak to souvisí s tebou. Zkusím svůj pohled na věc, třeba to k pochopení pomůže. Tyhle dnešní vcelku lehounký půtky jsou už jen dozvukem dění, který tu proběhlo někdy vod roku 2015 do 2018, kdy to vrcholilo druhou volbou presidenta (netvrdím, že je to na měsíc přesně, ale zhruba tak). Do tý doby byla Kudlanka tou "starou dobrou", pak se něco stalo. Nejvíc to asi urychlila uprchlická krize a diskuse kolem ní, vobjevila se tu Lenka a pustila se do každýho s jiným názorem velmi nechutně. Navíc prezentovala vopravdu vodporný postoje k lidskejm bytostem jiný barvy či vyznání, zcela paušálně a bez rozlišování. Do tý doby se tu nesmělo mluvit sprostě, hvězdičkovalo se, vzpomínáte? Najednou to šlo a ty, Danielo, tys nijak neprotestovala. Dokonce mám pocit, že i ten NČ, abysme mu nekřivdili, dostal dávno před Lenkou nějakej ten "ban", ale tentokrát nic. A najednou přitvrdili i vostatní, nejen NČ, ale třeba takovej Sidon a asi i další. Mikin reagoval velmi prudce a dal se do boje (není to taktický, atmosféru to jistě neuklidní, ale von to tak prostě cejtí a myslím, že ho dokážu pochopit). Aniž by se dopustil jen zlomku toho, čeho vůči druhejm Lenka či ten Sidon, vysloužil si ban - bylo totiž pro uklidnění jednodušší zarazit jedinýho skutečně agresivního mluvčího z jednoho "tábora", než řešit větší množství těch z druhýho, navíc tobě názorově bližšího. Postupem času totiž začalo bejt z tvejch reakcí jasný, který názorový proudy ti víc vyhovujou (koneckonců je to jasný i z výběru politickejch komentářů pro Kudlanku).
A tak najednou lidi, který patřej zhruba do množiny /hrubě, hrubě zjednoduším!/: , tak lidi z týhle množiny zjistili, že ty jejich hodnoty nesdílíš, veřejně se těchhle hodnot nezastaneš a zastání má pouze druhá strana. Vocitli se v defenzivě, postupně ztratili chuť do diskuze, spousta z nich vodešla - někteří na čas, jiní nafurt.
Než se někteří z nás - kvůli silný závislosti či nostalgii po "starý dobrý Kudle" - vrátili, bylo tu totálně mrtvo, články bez komentů, nebo si tam pinkli krátkej slovní tenis NČ s deeres. Teď to dejme tomu trochu vožilo, ale ta pachuť zůstala.
Vono už se to s náma starejma pardálama do starejch kolejí asi vrátit nemůže. Protože jestli si dobře vzpomínáš, ta "stará dobrá Kudlanka" měla diskuse založený na až sebezničující votevřenosti, lidi tady na sebe fakt hodně vykecali a byli jsme taková virtuální rodina. Měli jsme dlouhý léta pocit bezpečí, že si to můžeme dovolit, že to nikdo nezneužije. Vzájemný šarvátky při nesouhlasným názoru měly mantinely, za který nikdo nešel. Jenže v tom vypjatým vobdobí 2015-18 se ukázalo, že v "bitvě" je dovoleno vše - a jedný straně trochu víc. Dnes už se tu nikdo takhle votvírat nebude - přece se nebudeš ze svejch niternejch pocitů vyznávat před lidma, který ti říkaj, že jsi blběnka, nemáš mozek, nemáš názor, jen papouškuješ, protože jsi debil, atd. smilies/cheesy.gif To leda že by to tu byl klub duševních masochistů.

Takže tolik vode mě jako pokus přispět do debaty a do snahy vo porozumění vývoje debat na Kudlance. Šanci vidím spíš v mladý krvi, v tom, že sem přijdou další a noví čtenáři, který vejš popsaným nebudou zatížený. Za chyby se rovnou vomlouvám, nezvládnu to po sobě přečíst.
listopad 03, 2019 16:02
... : moira1
Pane jo, padesat komentaru! Tohle se Mikinovy musi nechat. Opravdu umi rozvirit debatu. Celou dobu co mel Mikin stopku, se na Kudle moc komentaru neobjevovalo. Tak ted je Mikin zpatky a uz to tady zije. Chceme to takhle? Asi ano.
Ja, osobne, Danielu velmi obdivuji, ze pres dvacet let tak obetave den co den seda k pc a znovu a znovu dava clanky a fotky na blog. Je to prace tezka a nevdecna. Malo lidi se zamysli nad tim, jestli by on sam tohle delal pro lidi.
Danielo, verim, ze ti neni do smichu, kdyz diskutujici nerespektuji jeden druheho, ale to jsou proste lidi. Asi se s tim budes muset vyrovnat.
Hodne drzim palce, at mas z Kudlanky jen radost. Zpytuji svedomi, nedavam tolik komentaru, kolik bych asi mohla. Ale proste radeji ctu co jini napisou.

listopad 03, 2019 16:10
... : Mikin4
Ale notak, napsal jsem neco spatne? Zmylil jsem se v necem? Vlastni medicina nechutna? smilies/shocked.gif
Problem je, ze si zde o sobe par lidi mysli, (zda se ze i pravem) ze jsou neco jako James Bond a maji "licence to kill". A tak vesele urazeji, pomlouvaji a spini. A jedina odpoved ktera se jim dostane je neco jako: zase urazis, zase jsi sprostej/ta. Slusni lide jim to neoplaci a nakonec radsi odejdou. A pak to zde tak vypada...
Abych porad nevrtal do nestastneho pana NČ, podivejme se traba na tuhle diskusi. Jakasi Míša šíša napsala, ze se ji ze me chce zvracet. Me se z ni chce take zvracet, ale nenapsal jsem ji to. A proto drzost techhle lidi roste. A kdo na tom ma hlavni vinu, to napsala velice presne v poslednim komentari Mila:
Míšo, já vulgarismy odsuzuji na obou stranách. Ale jednu výhodu ten výplod Mikina má - ukázalo se, že pokud je vulgární nĕkdo jiný než chráněný NČ nebo Sidon, Daniela se okamžitě ozve.
listopad 03, 2019 16:11
... : mia I
Danielo, dodatečně vše dobré k narozeninám. Letos jsem Tvé výročí úplně propásla, vím, že je máte s Inkou stejný den. Měla jsem hodně práce kolem domu, všechno sklidit , zazimovat, bude 30. výročí 17. listopadu, tak nějaká menší práce pro obec, zubařka a hlavně každý týden na Šumavě, žlutě zlatavé listí, zapadlé kouty, kde nebylo živáčka... Tak snad když mne nazýváš úžasně zcestovalou, zase něco vytvořím. Ale já tak zcestovalá nejsem, mám rajon JČ, ZČ a Praha, plus něco ze Středních Čech.

Z kudly smutná nebuď. Je pravda, že se tu atmosféra změnila, tak jako jsme se změnili my sami, změnilo se klima ve společnosti. A co se týče uprchlické krize, čas ukázal, kolik lidí se adaptovalo, kolik jich žije na dávkách, kolik trestných činů, teroristických útoků, vražd, znásilnění páchají ti, kterým Německo otevřelo náruč. Nakonec jsem ráda, že žiju, kde žiju.
listopad 03, 2019 16:26
... : mia I
Včera mne a moji rodina navštívili příbuzní z Prahy. Pořád prý se píše o různých negativních jevech a když se něco povede, tak je většinou zmínka třeba jen ve vědeckých časopisech. Upozornili mne na toto, sami prý o centru nevěděli, náhodně narazili v Břežanech https://www.eli-beams.eu/cs/. A co jsem četla teď v listopadu tam budou akce pro veřejnost. Tak buďme trochu pozitivní a hrdí.
listopad 03, 2019 16:42
... : Mikin4
Hezky jsi to napsal, Krakonosi. A narozdil od hrubiana jako jako ja sofistikovane, coz je dobre. (Myslim to vazne). Snad si to dotycni vsech stupnu sofistikovanosti preberou.
Sanci v mlady krvi vidim i ja. A nejen zde, ale hlavne v politice, kde ty fosilie z normalizacnich casu opravdu uz jen skodi... smilies/sad.gif
listopad 03, 2019 16:46
... : d@niela
OK, tak jsem zas doma, zažila jsem překrásný dopoledne, je tu Marathon, lidí po obou stranách silnice, je to veselý, příjemný, nesmírně milý... Protože je to vlastně zábava skoro celý na den, tak se lidi u zábran i uvelebili - prostě, kdo přišel dřív, má lepší místo. A fakt - vsichni jsou příjemní, září tu pohoda, příjemno, i obdiv k těm, kteří se aktivně zúčastňujou.
No, stihla jsem domů nakonec dojít včas, bez ztráty kytičky... (asi jsem ráno neměla pít tolik kafe), mám otevřené dveře na balkón, z venku ke mně doléhá jásot (to když projedou postižení, nebo doběhnou ti fakt první). To hlavní, obrovské shromáždění, je ještě v nedohlednu...

No, a co mne tu vítá:
jsem nespravedlivá, protěžuju kazimíry, atd. Ale, vzhledem k tomu sluníčku venku, že jsem se už smířila s cifrou na narozeninovém dortu (co mi taky zbejvá), že už můj vetchej organismus se vyrovnal časovým posunem... a vůbec - že vás mám všechny ráda - tak zatím jen tohle: že jsem to všechno četla, beru na vědomí, a svůj názor napíšu extra.

Mj. a zase se potvrdilo: když se remcá, tak komentáře se přímo houfujou - když se má chválit, tak to nééé
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
listopad 03, 2019 16:48
... : NČ..
Jó, takovej kazimír, ten kazí mír, žejo. To by se fakt protěžovat nemělo. Mír je nade vše. Ale já jsem zase už mockrát četl, že nad lidskou blbostí se sice nedá zvítězit, ale bojovat se s ní musí nepřetržitě. Takže, co je vlastně lepší? Mír nebo boj? A už jsem z toho zase jelen.
No nic, tohle musím ještě řádně promyslet.
V každym případě ti dodatečně přeju k ??? narozeninám, nevěděl bych, kdyby to tady někdo nenapsal. A že už si s tím věčným trajdáním po letadlech nedáš na starý kolena pokoj!


listopad 03, 2019 17:18
... : Mikin4
Cely citat na ktery se zde NČ odvolavas zni: "Boj s lidskou hlouposti se neda vyhrat, ale kdybychom z neho utekli, hloupost by zaplavila svet". Pronesl ho Jan Werich a v tomhle odkazu ho rozebira Jiri Grygar na setkani Klubu skeptiku Sisyfos.
Ja vim ze to nejsou zrovna tvoji ideologicti souputnici, ale docela bych ti doporucil vynechat na chvili Parlamentni listy a poslechnout si to. smilies/wink.gif
http://neurazitelny.cz/boj-s-lidskou-hlouposti-se-neda-vyhrat/
listopad 03, 2019 17:44
... : mila1
možná bys měl, NČ, vztáhnout ten citát o lidské hlouposti vztáhnout mimořádně ne na okolí, ale na sebe smilies/wink.gif
listopad 03, 2019 17:54
... : Bara
Ze vy dva, Mikin a Mila si s tim provokovanim uz nedate pokoj. Kdyz je chvili klid a vsichni se kaji, tak musite zase jak se rika, pichnout do vos.....docela je mi vas lito. Stale si stezujete na urazky a nepochopeni, ale provokovat vam jde na jednicku. Kdyz uz radite, aby se nekteri nad svou hlouposti zamysleli, nemeli by jste se z toho vynechat ani vy. Teprve pak to bude spravedlive!
listopad 03, 2019 18:55
... : mila1
Báro, ale to řčení o lidské hlouposti sem dal NČ, tak to směřuj na něj smilies/cheesy.gif
listopad 03, 2019 19:03
... : barka
Nojo, je to rceni…..jenze to by pak clovek nesmel rict vubec nic. Vztahovacnost je zapeklita.
Pomalu mi dochazi, ze nemam naladu tuhle diskuzi sledovat, je to zacarovany kruh bez konce. Preji vam dobrou noc, mam pro dnesni vecer lepsi program. La Traviata od Verdiho, toho ja miluju, ten mi nemuze nikdy zkazit naladu.
listopad 03, 2019 19:34
... : Míša šíša
Báro, ale to řčení o lidské hlouposti sem dal NČ, tak to směřuj na něj

A to mně zas připomíná rčení, že potrefená husa se vždycky ozve.
listopad 03, 2019 20:13
... : Bara
Miso, tohle rceni me taky napadlo (uz i drive nekolikrat), ale nechtela jsem pritezovat situaci.
listopad 03, 2019 21:15
... : Krakonoš
Vypadla mi z toho traktátu definice tý množiny lidí. Napsal jsem to, idiot, do špičatejch závorek, což je "tag", takže to systém nerozpoznal a vyhovil. Pokud by snad někdo nechápal a nutně to potřeboval, vymyslím to a napíšu znovu, ale vono je to možná srozumitelný i tak.smilies/wink.gif

listopad 03, 2019 22:57
... : Josef Kouba
Josef Kouba
15:08 (před 2 hodinami)
komu: Jaroslav

Jedna rada dole pod čarou pro nás všechny. Deres, Mamča, NČ, Mila1, Doktor, Iris, Mikin, Bara, Míša šíša, Krakonoš.
Více lidí na kudlance diskutuje jen vzácně.
Nedokáži si představit, že by vás 10 řídilo republiku v čele s Mikinem.
Pravda je jen v matematice, chemii a fyzice. Nikdo nelže, má jen jiný názor, byť chybný, ale není to lež.

Znalost je sbírka faktů.
Moudrost je použití znalostí. Bez faktů neexistují žádné znalosti. Bez znalosti není žádná moudrost.
Fakta jsou nejlepší obranný mechanismus člověka. Bez nich muži neuspějí. Bez nich národy chudnou a padají.

Moudrost vyhrává války dříve, než začnou.
Znalost zruší národní nepřátelství.
Moudrost odstraňuje rasové antipatie.
Znalost vylučuje náboženské nepřátelství.
Nesnášenlivost bere všechno a nedává nic.
Mír odměňuje vzájemný respekt.

Pro všechny muže dobré vůle, "Pax Vobiscum!"
listopad 04, 2019 00:39
... : d@niela
Pepíčku, to je moc hezký, dík.
Ano, je to skupina pár lidí, každý má svůj názor, každý pak bojuje za ten svůj.
Jo, je to tak, že lidi se těžko shodnou...
Někdy.
Ale zajímavé je, že je to většinou v době, kdy se mají dobře.
Když je nám ouvej, tak si většinou pomáháme. :-)

listopad 04, 2019 01:08
... : NČ
Nojo, zase pokřik z 1. třídy ZDŠ: "kdo to říká, ten to je, tomu se to rýmuje".
Vždyť vy nejste schopní ani vymyslet něco na úrovni aspoň 2. třídy ZDŠ.
listopad 04, 2019 07:22
... : NČ
Že´s dostal, Pepíčku, pochvalu od Danušky, to je jistě moc pěkný. Já bych si ovšem dovolil s mnohým nesouhlasit. Rozebírat to ale nechci, všechno z toho už tady bylo rozebráno.
Tak jen malou poznámku: Svět lidí se nikdy nebude chovat podle jakýchsi vymyšlených ideálů. Kdo si myslí, že jich lze dosáhnout, není moudrý, nýbrž bloud. Přesně, podle tvýho poučení: "Moudrost je použití znalostí."
listopad 04, 2019 07:35
... : Iris
Dobře NČ, ale proč soustavně otravovat povídání ve skupině lidí, kteří si chtějí přátelsky povídat, (třeba proto, že se cítí sami) tím, že se jejich projev zesměšňuje, jakkoliv se jednomu může zdát trapný? Proč se musí debaty hrotit a proč by měly být přemoudřelé? Co ti tak moc vadí na použití třeba vtipu nebo říkanky ze základky, když se to pisateli v tu chvíli zdá vhodné? Stačí nereagovat a myslet si svoje.
A není mimochodem pravda, že sem lezu jen proto, abych nepřátelsky reagovala právě na tebe. Odlišné názory odlišných lidí většinou okoření debaty. Jde jen o to, aby se přitom nevysypal všechen pepř, nebo se nepřidávalo bezúčelně cyankáli.
listopad 04, 2019 07:50
... : NČ
Iris. Debaty nemusí být nutně přemoudřelé, ale mohla bys snad i ty připustit, že by neměly být stupidní.
Neuvědomuju si, že bych někdy napsal, že sem lezeš jen proto, abys nepřátelsky reagovala na mě. Ale jestli jo, tak speciálně a jen tobě se za to omlouvám. No, to je vlastně všechno.
listopad 04, 2019 07:57
... : Iris
Ty ne NČ, Míša-šíša se tě zastávala. Vidíš, napadlo mě teď, jak v těch košatých dlouhých debatách vlastně ani pořádně všechno nepobereme, reagujeme selektivně na to, co nás nejvíce zaujme a to, co se nám zdá nejdůležitější nebo strašně zásadní, jiné poznámky ani nezaregistrujeme. Stupidní pro mě jsou srdíčkové a lidičkové příspěvky, v minulosti tu byly hojně. Prostě jsem se jim vyhnula. Hezký den.
listopad 04, 2019 08:06
... : mila1
Když je někdo přesvědčen, že míru stupidity argumentů bude posuzovat on, tak tím znemožňuje jakoukoli diskuzi a zvrtne se to jen na jeho monolog a přitakávání jeho příznivců. O takovouhle Kudlanku stojíme?
listopad 04, 2019 09:09
... : NČ
Jsou věci, které lze zhodnotit objektivně, bez jakéhokoliv ideologického zaujetí. Argumenty mezi ně nepatří. Jenomže o argumenty v téhle souvislosti vůbec nešlo. Ani žádné nebyly.
listopad 04, 2019 15:10
... : Mikin4
Jak vidis Milo, NČ rozhoduje nejen o tom, zda jsou argumenty stupidni ale i o tom, zda vubec jde o argumenty. Timhle zpusobem nam 40 let vladli a stareho psa novym kouskum nenaucis. smilies/smiley.gif
listopad 04, 2019 18:53
... : Bara
Milo (4.11. 09.09) Ne, o takovou Kudlanku nestojime, ale ruku na srdce, to plati i pro tebe, nemyslis?
Mikine (18.53.) ty jsi teda opravdu chorobne nemocnej…….
listopad 04, 2019 21:25
... : Mikin4
Baro, dekuji za zajem, ale muj doktor si to nemysli. Hnal me sice nedavno na MRI az do Vancouveru, ale i tu prostatu mam v poradku. Ne sice jako panic Milos, ale v poradku. smilies/wink.gif
listopad 04, 2019 21:54
... : Míša šíša
Ty ne NČ, Míša-šíša se tě zastávala.


Nikoli, Iris, Míša šíša se nikoho nezastávala.Špatně pochopeno.
listopad 05, 2019 19:29
... : NČ
Mistr Jan z Husince: "Protož, věrný křesťane, hledaj pravdy, slyš pravdu, uč sě pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti: nebť pravda tě vysvobodí od hřiecha, od ďábla, od smrti dušě a konečně od smrti věčné, jenž jest odlúčenie věčné od milosti Božie..."
listopad 06, 2019 07:30
... : Mikin4
Ja mam pocit, ze Mistr Jan vyslovne zminil i o politicky bulvar, rusacke Parlamentni listy.
https://www.respekt.cz/special/2017/dezinformace/most-na-druhy-breh
listopad 06, 2019 13:50
... : *deeres*
Majitelem Respektu je Bakala. Ten Bakala, co ukradl byty OKD za 6 miliard. Respektem bych se neoháněla.
listopad 06, 2019 17:11
... : NČ
Že Respekt je žumpa, to ví každej Čech. U cizinců se dá neznalost pochopit, snad i omluvit. Jak to chudáci mají vědět?
Na druhou stranu ovšem, jestliže jejich znalosti jsou natolik omezené, čerpané z neprodejného Respektu, kterého se slušný Čech štítí i v čekárně u doktora, neměli by tito cizinci krafat do věcí, o kterých vědí totální prt!
Co se týče Bakaly, je to bezesporu lump, votom žádná. Jenže ničeho nezákonnýho se skoro jistě nedopustil, dělal jen to, co mu bylo umožněno. A Bakalu jsme si demokraticky nezvolili. Odsouzení zasluhují ti, "demokraticky" zvolení, kteří lumpovi jeho svinstva umožnili, určitě to nedělali zadarmo!!! Ti všichni měli nebo mají jména a těm by mělo být umožněno, dožít v chudobě pod mosty, jakož i jejich dědicům. Ale to se zdaleka netýká jen případů Bakaly.
listopad 06, 2019 18:55
... : Krakonoš
Kterej prosímpěkně českej týdeník je kvalitnější a není žumpou, když Respekt je? Můžeš mě poučit? Respekt sice nekupuju, nekupuju žádný noviny ani časopis, ale kdykoli se mi Respekt dostal do ruky, byl jsem jeho vobsahem většinou potěšen. Takže bych rád slyšel, co lepšího a nežumpózního tu vychází, bych si pro to moh běžet do trafiky. Dík.
P.S. Bakala je zm*d, s tím nemám problém. Ale pokud bych už nikdy neměl votevřít žádný periodikum, s jehož majitelem mám problém, zbyla by mi fakt jen ta ČT a ČRo. A to snad nechceš. smilies/wink.gif Mě zajímaj jednotliví novináři, co a jak píšou. Ne značka. Bejvala tu skvělá značka Reflex např. Dnes je to totální srágora, neutratil bych za to ani fenik.
listopad 06, 2019 20:01
... : NČ
Bohužel ti neporadím. Nekupuju noviny ani časopisy. Snad někdy podle titulku otevřu článek na Seznamu, kterej mi naskakuje při otevření internetu. Jo, a dost koukám na meteocentrum.cz.
Jinak - je rozdíl mezi zprávama a komentářema. Zprávy zhltnu odevšud, klidně i z čt, ale tvůj Respekt, to jsou komentáře. A protože se zajímám o komentátory, tak je mi úplně jasný, co od nich můžu čekat. Od komentátorů Reflexu nic jinýho než žumpu čekat nemůžu.
Upozornění na "nezávislost" ČT a ČRo jistě nemůžeš myslet vážně. Nechci ani domyslet, že bys byl takovej naiva, kterej by je považoval za nezávislý. Ty jsou zcela závislý na Evropský komisi a parlamentu.
NIC není nezávislý a jinak to ani bejt nemůže. Jen by mělo bejt vždycky viditelně vyznačený, na kom je kdo závislej. Manipulace spočívá právě v tom, že se závislost vydává za nezávislost.
listopad 06, 2019 20:20
... : Mikin4
Ja ctu politiku hlavne v anglictine, ale to by me musely spadnout na hlavu nejmin varhany, abych se po vzoru NČ spolehal na Parlamentni listy. O tom jak tenhle bulvar pracuje pise hezky muj odkaz.
Kdo vlastni Respekt neni zase az tak dulezite. Podivejte na to, kdo vlastni Lidovky a iDnes. (Babiš? smilies/wink.gif )
listopad 06, 2019 22:03
... : Krakonoš
No tak naše úžasná vláda se začíná vodkopávat tak, že už to pomalu dochází i prosťáčkům:
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/vypalit-si-doma-trochu-alkoholu-bez-dane-cesko-to-blokuje-cele-eu-40302921
Už i poslednímu vobecnímu blbovi, soudě dle četby diskuse pod tímhle výživným článkem, začíná docházet, že diletantsky sestavenej rozpočet si žádá (bez vohledu na konjunkturu) nový a nový daně, neustálý zvyšování všech možnejch i nemožnejch poplatků, protože navzdory vobrovskýmu úspěchu EET a podobnejch vynálezů porád jaksi nejni kde brát - a až zpomalí ekonomika, teprv nebude. Začínám se vo Andreje bát, protože až udeří podobná krize, jako ta minulá, může se lehce stát nejvíc nenáviděným premiérem v historii republiky.
listopad 09, 2019 00:16
... : Mikin4
Krakonosi, hezkejch par nymandu na celem svete politicky preziva jen diky tomu, ze posledni krize skoncila pred 9 lety a ze ji vystridalo obdobi prosperity. Ted jen najit zavcas vymluvu, az to vsechno skonci a ukaze se, ze v lepsich casech nikdo nemyslel na budoucnost.
listopad 10, 2019 18:55

Powered by Azrul's Jom Comment
busy