JAK JSEM SE PODROBILA
Čtvrtek, 04 listopad 2010

Tak jsem udělala radost jednomu zdravotnickému zařízení. Svěřila jsem se jim do péče - pro svou krásu nesmírnou a také pro můj budoucí lepší  výhled na monitor - podrobila jsem se operaci dolních víček. To jsou dneska vymoženosti, co ....

 

 

 

 

     Ošetřující lékař byl pohledný muž, hlavně ovšem velice klidný. Když mě uložili na zelené lůžko a přikryli spoustou zelených plachetek, sdělila jsem mu, že když mě před pár lety odebírali bradavici ježibabí, operatér musel sklonit lůžko hlavou dolů a po celou dobu zákroku mi vyprávět vtipy, abych se odreagovala a nechtěla si omdlít. Lékař lehce zneklidněl. "Já se bolesti nebojím", pokračovala jsem hrdinně, ale  nedělá mi dobře, když se mi něco odebírá z těla. Ať už to je krev, zub nebo kus kůže. Prostě za ten pocit nemůžu a nedokážu jej ovládnout."

 

 

      "To je  v pořádku, to je podvědomí", vysvětluje lékař - "netřeba se tím trápit, s tím nic nenaděláme, ale si poradíme..." A dal se  do řezání.  "Je mi hrozné vedro", ozvala jsem se zpod roušek. "Omdlíte?" chtěl vědět řezač. "Snad  ne, ale to vedro je děsný..." "Sestři, odkryjte paní nohy! Je to lepší? Ne?  Led!" A někdo mi vrazil do ruky pod loktušky  pytlík s ledem. Bylo to lepší.. i když - "Pane doktrore, můžu si ten pytlík dát na hlavu?" "NE!!!" zařval doktor i sestra zároveň, "Nevytahovat ruce zpod přikrytí!" A řezal dál.

 

      Měla jsem sice zavřené oči, ale najednou vidím, že vidím. Dobře, jedno očko už bude. "Tak co, žijete?" zavtipkoval lékař. "Žiju, ale něco tu trochu smrdí."  "Smrdí, jo?" (To mi svařovali víčko.) Asi jsem se ho dotkla (tedy pana doktora, ne víčka) - v jeho sterilní ordinaci  - a smrad... chvíli bylo ticho a pak sestra vyprskla: "No, a vám to snad voní, pane doktore?" a to už se šklebili oba dva.

  

     Nebudu vás napínat, druhé očko bylo lepší a za necelou hoďku bylo po všem. Ležela jsem dle pokynů se zavřenýma očima a čekala. Pak jsem si na  něco vzpomněla a ozvala se: "Jste tu ještě, pane doktore?" Byl. Asi si ledoval hlavu. "Bude to ode asi děsná drzost po tom, co jsem zde předvedla, ale mám pod obočím takovou malou bradavičku..."  Statečný lékař mi dal další termín, ujistil mě, že jsou mohem horší případy a že se bude těšit.

 

     Takže tak. 

    WENDY

 

 

Komentáře
Teda Wendy, : Ceskymo1
uzuz jsem se lekla komu ze ses to podrobila smilies/wink.gif
Tak drzim palce, at se vsecko hoji tak, jak ma!
listopad 05, 2010 06:39
wen : mia I
smilies/grin.gif ty filuto dotýkat se ho.
listopad 05, 2010 06:44
Wendy : mamča
Jé, Ty se máš ! Teď budeš krasavice inteligentní (ev. Vasilisa nádherná) a manžel aby začal stavět kulometné hnízdo na odhánění chlapů, a ještě k tomu uvidíš jako orel ! smilies/cheesy.gif
Piš , jak to probíhá dál, třeba taky najdu odvahu se svými padajícími víčky něco udělat. Ta spodní mě netrápí - kruhy pod očima mám celý život, ale ta horní by snesla kousek ubrat. Už se to občas špatně zvedá. Pro začátek jsem změnila řasenku smilies/grin.gif, aby mi moje centimetrové "záclonky" obtížené slzuvzdornou řasenkou šly zvedat bez použití heveru... smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 07:32
Já tam mám chybu - myslela jsem a chtěla napsat pochopitelně HORNÍ víčka : wendy
to jsem celá já... sorry dámy. Operace je nepříjemná, ale nebolí to a vlastní řez trvá 20 minut na jedno oko. Pak to pokračuje podle toho jak kdo má sklony k modřinám. Já ne, takže jsem celkem bez monclů; dva dy po zákroku jsem poctivě ledovala, takže nejsem ani oteklá. Když mám brýle se silnější horní obrubou tak nikdo ani nic nepozná. A zítra si odlepím náplastičky a budu se mazat sádlem.

mamčo - jdi do toho. Bude nás víc nebudem ss bát vlka nic. Píšeš že máš dlouhé řasy. Dej i svým očím prozřít !
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 07:42
wendy : mamča
Dík za zpřesnění informací. Sklon k modřinám mám velmi nadprůměrný, navíc alergii na mezokain (a další ..kainy), takže na každý banální zákrok musím do špitálu, aby mě po případné dusivé alergické reakci na další z oblbolů, mohli vzkřísit. smilies/angry.gif
listopad 05, 2010 07:50
Wendy, : Vodoměrka
obdivuju tvou odvahu, protože já se děsně bojím každého nějakého zásahu, co by se mi děl... takže i když zatím nic takového neplánuju a nepotřebuju, stejně mi při té představě běhá mráz po zádech... mě by museli uspat, ale na druhou stranu zase mám strach z narkózy, že už se neprobudím... no takže nějaké to zkrášlování se u mě konat asi vůbec nebude... hahaha... smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:10
Mamčo, : Vodoměrka
tak právě tahle alergie u mě propukla taky... a teď mám jít k zubaři, bude mi to umrtvovat a prý používá nějaký jiný cain, než meso... ale když mě do té doby ani ten mesocain nevadil a najednou tu byla rekace jak blázen...
listopad 05, 2010 08:12
Vodoměrka : mamča
Ono se to nějak střádá. Do mě napíchali při obstřikách mezokainu kýble, a nic. Až jednou se z toho vyklubal anafylatický šok. Teď mi zatím bez reakcí zabírá markain, ale ten mají jen špitály.
Neboj, i zubař musí mít atestaci z interny a chirurgie, tak Tě umřít nenechá. smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:22
Hlavně budou muset mít v dohledné době : wendy
lékaři atestaci z českého jazyka...a zdravotní sestry taky...
Děvčata, ještě k článku, já jsem zvláště odolný typ, ale neodrazuji nikoho. A v nemocnici to bude možná i nejlepší !
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 08:55
wendy : mamča
No bylo by záhodno ! S Ukrajincema a Rusama se domluvím, ale na gyndu jsem byla převelena k jistému jihoameričanovi se jménem o šesti chodech, a to moc na pokecání nebylo. smilies/cheesy.gif
Stejně tak, když moje sestra chodila k onkologovi Polské národnosti. Tam to bylo "o život", tak si myslím, že odborník může být miliónový, ale měl by mít aspoň tlumočníka. Vyděšení pacienti, co jim zbývá pár měsíců života, se léčí i laskavým slovem, a to musí být ve srozumitelném jazyce.
listopad 05, 2010 09:48
Wendulko, diky za zprostredkovanou osobni zkusenost, : Eva
ty horni vicka fakt cloveka v obliceji uplne rozzari a az to budu potrebovat /to je hrozne individualni, kdy to na cloveka prijde), tak bych do tohoto asi jedineho taky sla. Akorat, ze mam tez, jak mamca, obrovsky sklon k modrinam, toz pocitam, ze bych byla tak 3 tydny jako tezka obet domaciho nasilismilies/grin.gif
Se mi nedavno udelaly na hornich vickach takove vyrustky, nebyly to bradavice, ale jsem si rikala, proc si to tam budu pestovat, toz jsem nabehla na kosmetiku na laser a byla tam uzasna pani doktorka a nakonec mi jich odstranila vsudemozne X. Nevim, ja kolikrat potkam tolik lidi, co maji v obliceji takove zbytecne hyzdici bradavice, vyrustky atd. a moc nechapu, proc to nedaji pryc. A to pritom nejsem zadny fanatik na krasu smilies/wink.gif
Ja to mam zase obracene, ja si uplne lebedim, kdyz mi odstrani cokoliv, co mi na telo nepatri smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 10:14
No podělila jsem se s vámi : wendy
protože tohle je jediná plastika na kterou kdy půjdu (snad to nebude potřeba ze zdravotních důvodů), tak to byla dobrodružná sonda do tohoto odvětví zdravotnictví, nic víc.

Kolegyně na to šla už ve svých 45 letech,je to genetika. Ta se s námi nepáře, nesmlouvá...
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 10:21
Wendy, : Míša 2
i moje švagrová byla na operaci horních víček letos ve svých 41 letech. Nejen kvůli vzhledu, ale i ze zdravotních důvodů. Ze strachu to odkládala několik let, ale teď je ohromně spokojená. Měsíc po operaci jsme u nich byli na návštěvě, kolem očí měla ještě růžové jizvičky, ale vypadalo to docela hezky, jako by byla trochu nalíčená. Byla jsem překvapená, jak jí to sluší, jak omládla. Škoda, že ne všechny vady na kráse jdou odstranit takhle lehce. Já bych se třeba ráda zbavila rozpraskaných cévek na lýtkách. smilies/sad.gif
listopad 05, 2010 10:43
A s cévkami se nedá nic dělat ? : wendy
Je to podpovrchové, ale dneska se dají dělat věci...asi ses už ptala, a nejde ?
Atraktivní je také odstraňování pigmentových skvrn z rukou. Ruce a krk hodně vypovídají, ale to vem čert, hlavně to blbě vypadá.
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 10:48
No, už jsem dokonce byla : Míša 2
na nějaké sklerotizaci ( cévek, já sama jsem už sklerotická až dost ), to se do jednoho místa vpíchne látka, která ty poškozené cévky uzavře. Je fakt, že okolo místa vpichu dobrý, ale cévky popraskají zas o kus dál.
listopad 05, 2010 10:56
Miso, nevim, jak na lytkach, : Eva
ale rozpraskane cevky na obliceji se zcela urcite daji odstranit laserem, coz je samozrejme placene. Predpokladam, ze by to slo i na tech lytkach, ale nevim, zda by to nebylo moc drahe nebo jakou by to melo trvanlivost. Najdi si nejblizsi kosmeticke pracoviste, co dela zakroky laserem, tam ti reknou vice.
listopad 05, 2010 11:19
Evi, : Míša 2
ano, bylo by to drahé a odstranilo by to jen následky, ne příčinu. Zatím mi nikdo nebyl schopen říct, proč mi ty cévy vlastně praskají. Začalo to v pětadvaceti v těhotenství, paní doktorka tvrdila, že je to rychlým přírůstkem váhy. No, přibrala jsem sice jen devět kilo, ale budiž, připadalo mi to jako věrohodné vysvětlení. Jenže po porodu jsem měla rychle zpátky svou obvyklou váhu a cévky praskaly dál. Teď už se to nezhoršuje a zase až tak moc to neřeším, zvykla jsem si na to. Je ale fakt, že šaty nad kolena bez punčoch moc nenosím smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 11:38
Míša 2 : mamča
Možná Ti radím hloupost, ale co zkusit Ascorutin volně prodejný v lékárně ? Moji kluci měli problém s praskajícími cévkami v nose, tj. že jim pořád tekla krev z nosu. Vypalování pomohlo vždycky jen na chvíli, pravidelně užívaný Ascorutin napořád.

listopad 05, 2010 12:12
No vida. : wendy
a máme z toho pěknou poradnu... smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 12:20
Miso, prosim te, vubec netouzim : Eva
byt za chytrou, i kdyz mne tu spousta lidi z toho porad podezriva smilies/wink.gif
To bude asi kombinace genetiky /mas slabe misto v tech cevach na nohach) a pricina bude v hlave. Chran buh, ze bys nemela hlavu v poradkusmilies/wink.gif ale mas vlastne "alergicke cevy". Pri zatezi (to nema s pribytkem hmotnosti 9 kg vubec co delat, to je u tebe srandovni). Prosim te, zkus zapatrat, co tenkrat, v tvych 25 letech, jsi mela za stres, zatez, co se ti pricilo, s cim ses tezko smirovala, co te stvalo (vubec to nemuselo a zrejme ani nesouviselo s tehotenstvim, to bude jinde). Nekde to mas zahrabane, treba az v podvedomi, a kdyz to nechas vynorit, zpracujes a proste nechas rozpustis, tak fakt by ti mohly cevy prestat praskat a ty rozpraskane by sis mohla nechat uz klidne treba odstranit. I kdyz chapu, ze to neni zadny velky esteticky problem.
Vim, vypada to divne, taky pres net se to slozite vysvetluje, ale nic s tim rozhodne nezkazis, kdyz zkusis zapatrat. Obcas se to vylihne velmi rychle smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 12:21
Proste to odhod, : Eva
jako batoh, krosnu, co doposud vlacis navic smilies/cheesy.gif
Mimochodem, temer uplne kazdy mame nadbytecne batohy, akorat si to syslime kazdy nekam jinam smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 12:31
Tohle je zajímavé : wendy
každý psychický karambol se "vyrazí" jak vyrážka někde na těle. Někomu jako žilky, jinému jako bradavice nebo i zlomená noha. Jeda teorie mluví i o tom, že kdo se např. narodil se znetvořenou rukou, kdysi v minulých životehc tou rukou někoho zabil, kdo se bojí ohně byl upálen, kdo vody zahynul při ztroskotání lodi...to jsou věci.
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 12:58
jo, jo, Wendy, akorat to mam : Eva
uz mockrat vyzkousene, ze to i prakticky funguje, kdyz se podari vypatrat ta pricina, tak razem ustane i ekzem, astma, bercove vredy, bolesti zad, migreny atd. atd.
Akorat to predstavuje jedinou svizel, ze ten clovek to v dobe, kdy nakluse, musi mit "uz doslova na jazyku", tedy na to pripraveny smilies/wink.gif
A nikdy si zrejme nezvyknu, jak to fakt funguje smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 13:16
Evo : mia I
víš něco na tinnitus??
listopad 05, 2010 13:16
... : Bara
Tyhle potrhane zilky na nohach jsem zdedila po mamince. Zdravotni pojisteni mi odstraneni hradilo, dokonce i ty zpevnovaci stahujici puncochy jsem dostala gratis. U nas se tento zakrok provadi od zari do dubna, letni slunecni mesice jsou nevhodne. Odstranovali mi je 2x a pokazde se vratily, i kdyz se mi nelibi, tak se tim uz netrapim. Potreti uz nemam chut do toho jit, kdyz vysledek je nulovy. Jsou horsi veci na svete...
listopad 05, 2010 13:24
Evi : wendy
myslíš tím aby byl připravený - aby tomu věřil, nebo jak přesně to myslíš ? Ještě mi to přibliž, natvrdlíkovi. Dík.

Baro, vaši předkpvé museli někoho řádně nakopat, že se to odráží na několika generacích...
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 13:29
Mio, u toho se nejcasteji hleda : Eva
puvodni skutecna pricina urazu nebo zanetu, ze ktereho se tinnitus at po case vyvine. Tinnitus jako prvotni nasledek je dost vzacny, ale pak se postupuje stejnym mechanismem hledani priciny, ovsem ty priciny jsou striktne individualni. Tudiz stejne diagnozy maji u ruznych lidi jine priciny. Tedy neplati, ze diagnoza rovna se jedna pricina, ale v hlave je to fakt vzdycky. smilies/wink.gif
U tech usi je to zajimave, ze spousta lidi postupne ohluchne nikoliv jen prostym opotrebenim tela, ale protoze si fakt nepreji neco slyset a je jim to nakonec splneno smilies/wink.gif
To piskani, sramot v usich je hrozne podcenovane, jakoby kosmeticke, ale pro pacienta extremne zatezujici. Pricinou casto byva nezvladnuty stres, strach...Coz neni nic prekvapiveho, neb stres, strach atd. nas nikdo nikdy neucil zvladat, ze.
listopad 05, 2010 13:29
Evi : mia I
dík mám to už od devadesátých let, už jsem si zvykla, ale někdy by vylít člověk z kůže.
listopad 05, 2010 13:33
Wendy,nemyslim veril, : Eva
spis, aby mu to davalo logiku, ze takhle jeho telo muze fungovat. Nebo, aby byl pristupny, otevreny myslenkovemu algoritmu, ze takto on, jako bytost, funguje. Nechci psat, ze k tomu dozral, to je casto vnimano, jako takove zbytecne degradujici.
listopad 05, 2010 13:37
Mio, je to samozrejme dobrovolne, : Eva
ale treba si muzes ted, za dlouhych zimnich veceru, popremyslet, co se ti tenkrat, v tech 90 letech, tak nakupilo, ceho jsi mela uz dost /uplne stejne, jak mamca s alergii na mezokain), ze se to spustilo. Neceho jsi obrazne receno mela az temer nad hlavu /proto ty usi, to neni nahoda).
Analogicky si musime davat bacha, kdyz dlouho rikame, ze uz to nerozdychame, nestravime, nerozchodime, a pak se divime, ze se nam to v tele splni smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 13:46
Nebrala bych jako degradující : wendy
člověk v životě dozraje k mnoha věcem, jako víno.
Takže - začne to brát jako realitu. To je jiná forma víry, řekla bych.

mio, jsi statečná holka, já vím že ti nic jiného nezbývá - tohle měl jeden náš příbuzný. NAštěstá se toh zbavil, ale co ten toho podnikal...od protekce v Praze po různé léčitele. Málem už dal i na modlení.
smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 13:59
Evi : mia I
spustilo se mi toho postupně tenkrát víc tlak, štítná žláza, tohle s ušima, chronický únavový syndrom,.. když se na to podívám zpětně od dětství až k tý čtyřicítce tak se ani nedivím. Ale nechci sem zanášet nemoci. smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 14:06
Evo : eva_2
Ano, máš pravdu, máme to v hlavě. S těma ušima jsem to viděla u dědy, babička mu ustavičně nadávala a on ke konci života už vůbec neslyšel, vůbec jsem se mu nedivila :-(
listopad 05, 2010 14:24
Tak - trápení hodíme za hlavu : wendy
a pěkně se o víkendu hýčkejte, děvčata !!! To bych mohla vyučovat. A já si už přestanu v duchu spílat za to, že nemůžu najít věci připravené pro psí útulek a když je na chalupě nenajdu, nashromáždím jiné -tak.
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
listopad 05, 2010 14:52
wendy : mia I
smilies/grin.gif smilies/grin.gif užij si to a po víkendu poreferuješ smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 14:55
Evi, : Míša 2
přiznávám, že jsem dost skeptická k názorům, že za téměř všechny fyzické neduhy může psychika, taky se přiznám, že mám jistou zkušenost s psychologem, dokonce i s psychiatrem, a nebyla to dobrá zkušenost. Nicméně, když se tak zamyslím, tak ano, mohlo by to být tak, jak říkáš. A když jsem se výše zmiňovala, že teď už mi cévky nepraskají,tak jo, může to být fakt o psychice, protože já jsem se tak nějak srovnala, zklidnila až okolo čtyřicítky. Pozdě, ale přece. smilies/wink.gif
Baru, to byl asi stejný zákrok jako jsem podstoupila já, taky hrazený pojišťovnou včetně punčochy a taky bez efektu. Bylo mi řečeno, že mám nárok 5x ročně zdarma ( aspoň tehdy, před asi dvanácti lety ), ale když vidím, že je to o ničem ... Taky už to až tak neprožívám.
Mamčo, Ascorutin určitě není blbost, jenže mně nikde jinde cévky nepraskají.
Tinnitem trpí můj muž asi tři roky, na ušním mu napsali nějaké prášky, prý je to špatným prokrvením. Prášky nepomohly, manžel tvrdí, že už si na to zvykl, sluch prý má v pořádku. Je ale fakt, že poslední dobou, když si pustí televizi nebo nějakou muziku, tak mám pocit, že je to čím dál tím více nahlas. A taky mě občas neslyší, ale to si nejsem jistá, že za to může zrovna tinnitus. smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 14:58
Míšo 2, : mamča
bolest zad jsem si ozkoušela až k ochrnutí v 45ti. Po operaci chodím, ale teď už vím, že za to mohla hodně i moje psychika. Teď nemyslím, že jsem pracovala od slunka do slunka, ani zvedání těžkých předmětů. Prostě jsem na svůj psychický hřbet dlouhodobě nakládala víc, než se dalo unést.
Až potom, co jsem se z větší části zbavila stresů a starostí o druhé (staré a nemocné) tak mě pozvolna záda přestávají bolet. Sice to občas podpořím lopatkou analgetik, ale je mi fakt líp.
Psychika je sviňa... smilies/wink.gif
listopad 05, 2010 15:54
Wendy, jsi hrdinka : Ariana
já o téhle operaci horních víček uvažuji již delší dobu, ale pořád nemám tu odvahu... Ale když teď čtu, jak jsi to zvládla, že bych to taky zkusila? Nevíš, na jak dlouho tahle operace vydrží, než zas víčka ztěžknou? Já se nejvíc bojím toho, že nedokážu spát po zákroku na zádech - někde jsem četla, že je to nutné.
listopad 06, 2010 17:00
Milá Ariano : wendy
ono to všechno závisí na genetice a na psychické pohodě. A od toho se odvíjí i doba, po kterou operace vydrží držet... určitě pár let. Celá záležitost trvá jak jsem psala slabou hoďku a pak doma je důležité dva dny ledovat, ledovat a ledovat. Spát můžeš třeba na obočí, dostaneš takové spešl leukoplasti na jizvy s můžeš se v klidu i umýt. A kdo není náchylný ma modřiny, ani se skoro nepozná, žes někde byla. Já jsem ani nemusela nosit tmavé brýle.
Takže pokud tě to trápí, běž. Jen bych si dovolila doporučit nějakou kliniku, kdyby nedej bože tě doma něco znepokojilo, tak tam mají službu 24 hodin denně. Neboj se jdi do toho.
smilies/wink.gif smilies/cool.gif
listopad 08, 2010 07:59
Wendy : Ariana
díky moc za info. Uvidím, jestli tu odvahu najdu, ještě to chci zkonzultovat s oční lékařkou, určitě bude mít nějaký tip na kliniku...
listopad 08, 2010 13:43
No, pokud ti spadlá horní víčka : wendy
ztěžují rozhled po monitoru a po krajině, dělá se to taky ze zdravotních důvodů a to máš pak zadara.
smilies/wink.gif
listopad 08, 2010 14:37
No Wendy, : alena puntík
tuhle teorii jsme taky už někde slyšela...takže soudím, že jsem v minulém životě musela být pěknej hajzl, co utejral nějakou ubohou chudinku - a kdoví, jestli ji taky neutopil /viz. voda na plicích/, zcela určitě ji příležitostně škrtil /choré průdušky/...kdyby tohle člověk věděl, hned se mu budou životní strázně snášet lépe. Kdyýž bude vědět, za co to má a co vlastně provedl, že to teď dostává sežrat horký. Nechápu, proč je tohle tak tajdův. , protože lidstvo by se zajisté v mnohém zlepšilo, kdyby každý jednotlivec s jistotou věděl, že se mu každá sviňárna stonásobně vrátí...stejně tak jako každý dobrý skutek. No a tak by pro sichr konal jen dobro u vědomí, že až bouchne víko jeho rakve a on se do tohoto slzavého údolí znovu narodí, tak ho budou čekat jen samý hezký věci. Už by to bylo fakt zapotřebí....
listopad 09, 2010 01:40
Tak na tohle jsem se taky ptala : wendy
a bylo mi řečeno, že je mnohem horší, že se trápíš a nevíš za co. To je potom ten správný trest, když se užíráš a jsi trestána, ač v současném životě žiješ správným životem - prostě nevíš proč a zač. A to je teprve ten správný trest. Takže tak.
smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 07:25
Wendul, kazdy si subjektivne pod virou : Eva
predstavujeme neco jineho a je to tak v poradku. Klidne to muze byt jiny druh viry. Ale moje predstava viry znameny, ze verim, ze by nejak svet mohl fungovat, ale nemam potrebu si to overovat, zda to tak je.
V tomto smyslu bych radeji volila, misto viry, stupen poznani, kdy mas moznost ledacos overit a zahrnout do sveho vnimani reality.
Takze kdyz mluvime o cloveku, ktery k tomu pochopeni dozral, tak ono to funguje, i kdyz tomu nemusi primo verit, uplne staci, ze je otevreny jinym nazorum na fungovani cloveka ve svete, schopen pripustit, ze to muze i takto u lidi fungovat. Do dalsiho stupne poznani pak vstupuje uplne sam, dobrovolne.
listopad 09, 2010 08:28
Smarja, Wendul, kdo ti TOHLE rekl? : Eva
(komentar dnes v 7:25). Nikdo nas takhle krute netresta, po pravde, nas ani vubec netresta nikdo smilies/wink.gif
Pokud nejakou bolest, nemoc zazivame, tak ta je jen signalem, ze jsme porusili rovnovahu, ze jsme nekde blbe odbocili, jdeme jinak, nez bychom meli. Sice treba hned nevime, ale chceme-li, tak se to dozvime. Neni to vubec tajne, je to dostupne vsem, jen si to musime najit. Coz znamena namahu, praci. Proto nekteri lide si vezmou radeji leky na bolest a cekaji, ze "to nechaji nekde za sebou", nejak se to vytrati.
listopad 09, 2010 08:56
Ano, někdy stačí : wendy
se tím nechat jaksi unášet, nebránit se poznatkům a cítění. Jsou lidé, kteří různé věci zesměšňují a podceňují a podobným způsobem se chovají k těm, kteří to berou vstřícně, nebo to aspoň a priori neodmítají. Jojo, lidé jsou různé...
smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 08:57
Mamco a Miso, k tvrzeni, : Eva
ze za vetsinu nasich chorob muze psychika bych byla skepticka i ja smilies/wink.gif Protoze v psychice cloveka muzeme leda nalezt dalsi, podrobnejsi signaly, priznaky, kde vznikla u cloveka nerovnovaha v necem a teprve ta konkretni nerovnovaha, nejake nespravne odboceni je pricinou nemoci. Takze stres, trauma atd. nezpusobi nemoc, ty jen signalizuji, ze tudy cesta pro cloveka nevede.A kdyz ty signaly nadale ignoruje, dostane se mu signalu hmotnych, kterym, diky bolesti, konecne uveri. Jenomze i v teto situaci si dost lidi nadale mysli, ze nemoci a bolesti na ne nekdo seslal, za trest, nebo casto uplne nespravedlive a vsem nam obcas prijde zatezko si priznat, ze jsme si je seslali docista sami na sebe smilies/wink.gifTy skutecne priciny lezi az v duchovni vrstve cloveka, coz ani nekteri odbornici na dusi nevedi, proto se spatnym zkusenostem Misi nedivim.
Psychika neni svina, je to uzasny barometr. Zajimave je, kolik se toho ucime ve skole o fungovani tela, o jeho hygiene, o tom, co mu skodi, prospiva...kdezto o fungovani psychiky se nedozvime zpravidla nic, natoz o jeji hygiene, o tom, co ji prospiva, skodi, tudiz nas v tomto ohledu vybavi do zivota uplne negramotne, pokud se tyce nehmotne stranky cloveka. My se tady treba shodneme na potrebe ekonomicke, financni gramotnosti, ale ta psychologicka je uplne v plenkach. Pak se zakonite musime dostavat do situaci, ze nam prijde psychika, jak svina smilies/wink.gif Neni to nase pritez, ale vyhoda, nadani! smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 09:39
Evi 8:56 jak jsem nakoupila, tak prodávám : : wendy
sdělila mi to jedna paní, která se zabývá regresivní hypnozou. Nechodila jsem k ní, byla jsem u ní jen jednou, přiznám se že ze zvědavosti. Neprovedla se mnou nic, prý to nepotřebuju a pro zábavu tam není, řekla. No tak jsme si jen popovídaly. Já nevylučuju nic. Hlavně, jestli věci fungují...
Spravedlnost není z tohoto světa, ale člověk má prostě radost z toho, když ty pověstné boží mlýbny zafunguji jak mají.
smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 10:42
Pani se zabyva regresni hypnozou? : Eva
To je ale silene agresivni metoda, nikdy bych do toho nesla, at bych tam mela roli jakoukoliv. Ty nutne informace jsou dostupne uplne prirozenou cestou.
Ja tyhle teorie o "nejspravnejsi trestu shora" beru, jako spolehlivy indikator pro lidi, kteri nevedi, co cini (coz jsme tedy vsichni smilies/wink.gif), ale pokud se pusti do neceho tak nasilneho, jako je regresni hypnoza, silene tim mohou ublizit- sobe i jinym.
Treba o me plati, ze jsem nikdy nemela zadnou nemoc, uraz, ke ktere jsem nedozrala, zadnou nespravedlivou, nikdo shora ji na mne neseslal, propukla vzdy v okamziku, kdy uz to se mnou takhle dale neslo smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Si myslim, ze spravedlnost je z tohoto sveta, akorat, ze tam byva casovy odstup, nez nase ciny, myslenky, city atd. si vyslouzi spravedlivou reakci. smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 11:03
To o té spravedlnosti : wendy
je takový můj povzdech nad tím, co někdy vidím kolem sebe, víš. Takový pesimistický úkrok z mého většinově pozitivního životního pohledu.

K té hypnotizérce - tak jsem měla vztek, že jsem přišla o prožitek, nebo poznatek, a ono to bylo vlastně dobře. Že by mě můj anděl strážný postrčil ?
smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 12:27
Taktez delam ukroky, : Eva
nekdy i zurive, ale to fakt jen obcas smilies/wink.gifA necitim za to zpravidla vinu, to zrejme smime i mamesmilies/wink.gif
Ano, Wendy, melas asi fakt ochrance, mame je ostatne dost casto, vlastne stale, jenom si formu a umisteni predstavujeme vsichni jinak, ale to je pohoda.
listopad 09, 2010 12:57
U mě by neexistence anděla strážného : wendy
byla občas neslučitelná se životem...tak mu děkuji.
smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 13:01
Kdyz se podivam zpetne na svuj zivot, : Eva
tak jsem je obcas rovnez silene prohanela, uplne rojeni, primo na roztrhani smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Take jim dekuji, casto, s usmevem smilies/wink.gif
listopad 09, 2010 13:11

Powered by Azrul's Jom Comment
busy