CHYBÍ MI CHLAP! - I.
Středa, 16 prosinec 2009

Tak nevím, je na mě něco divného, jiného, pokaženého? A přitom si říkám, jak jsem normální, celkem hezká, celkem chytrá, poměrně vzdělaná, dva roky rozvedená, s dvěma dětmi školou povinnými, jednoduše  sedmatřicítka.

 

 

 

 

     Cítím se ještě pořád v síle. Jo, postava už asi není, co bývala ve dvacíti, ale pořád ještě se pár chlapů otočí. Jenže - můj život má jedno velké jenže. Vyhrabala jsem se z bolestivého rozvodu. Manžel si našel mladší, o dost a odešel k ní. Co já se natrápila a nabrečela po nocích do polštáře. To už mě teď ani nenapadne, naopak se těším, že se konečně dostanu do té lepší etapy života. Zatím to ale vypadá, že tak nějak pořád přešlapuju na startu, ta lepší etapa ne a ne začít. Prostě - prožívám jakési mezidobí. Důležité věci mého života fungují docela dobře. Mám skvělé zdravé a velmi šikovné děti, zajímavou práci, s bývalým manželem vycházíme po všech těch peripetiích docela dobře. Na děti platí slušně a včas, vídají se, vše pohoda.

 

     No a teď se dostávám k jádru pudla. Chybí mi chlap a to po všech stránkách, jak tak i tak. Nemám příliš mnoho možností k seznámení. Na takovou tu náhodu, kdy žena stojí u krajnice s defektem a zachrání jí fešný šikovný majitel jiného vozu a to nejen od krajnice, ale i od samoty v životě, moc nevěřím a tak mi nezbývá, než se snažit sehnat mužského jiným způsobem. Dala jsem si inzerát, ale asi ne toho správného znění, protože ač se mi pár pánů ozvalo, nějak to nedopadlo. Nyní jsem proto ve fázi odpovídání. Když mě zaujme něco aspoň trochu pěkného a bez hrubek, odepíšu. Už jsem dokonce měla i pár schůzek. Zatím to je však vše palcem dolů. A to je tolik mužských svobodných, nezadaných a hledajících, ale jak v té záplavě inzerátů najít toho pravého pro mě? Který by mě bral bez závažnějších výhrad a já na oplátku jeho?

 

     Kdo by si byl pomyslel, že je to taková věda...

 

     No, ale abych neodbíhala od tématu. Zatímco na to první rande jsem si troufla až po několika týdnech a celkem nic z toho nebylo, jen takové předlouhé a roztahané „cosi zbytečné", to druhé proběhlo velmi záhy, sotva týden po prvním dopisu. Čekal na mě v kavárně. Hezký úsměv, čtyřicátník, trochu bez krku. Dali jsme si kafe a pan F. spustil. Vlastně jsem asi hodinu poslouchala, jak si jeho skorobývalá žena nechala právě za velký peníz zvelebit prsa, jak pak vybílila zbytek jejich konta a nakonec ho, chudáčka, odkopla. Teď je on z toho docela nešťastný a to ještě k tomu všemu si s sebou odvedla jeho nejlepšího kamaráda. Chápu, je to pech na druhou, ale já jsem do té kavárny šla s úmyslem se seznámit a ne poskytovat psychologické poradenství. Nicméně mi ho bylo líto, tak jsem vše vyslechla, politovala ho, dopila kafe, hezky se rozloučila a odešla. Na další jeho zprávy jsem už jen napsala, že aby se nezlobil, že na žádné seznamování se teď nějak necítím a aby se v budoucnu měl hezky.

 

     Teď mám za sebou další „kafe". Přijel, docela hezký a pěstěný, v bouráku, přinesl i kytku. Choval se velmi galantně, ani se mi nechtělo věřit, že takový mužský se seznamuje na inzerát. Ouha, ale po pár doušcích dobrého čaje z něj vylezlo, že je „tak trochu" ženatý. Manželství bohužel neklape, sex veškerý žádný, hrozně ho to deptá a neví jak dál. A tak jsme si povídali. Pán v tom evidentně uměl chodit,  takže přes všechna varovně blikající světýlka v mozku mi byl sympatický a já svolila k další schůzce. Jak jinak než ve vší slušnosti. Ale pak se mi to rozleželo: vždyť já vlastně vůbec nevím, jak to ve skutečnosti je. Já budu do něčeho investovat city a nakonec dostanu na budku, jako už tolikrát? Přestala jsem odpovídat na jeho dopisy a esemesky.

 

     Tak to vidíte. Zkusila jsem to sice jen třikrát, ale už nemám moc chuti se dál seznamovat tímto způsobem, takže mi nejspíš zbude na stáří pes, pletení a růžové seriály na Nově. I ta jiskra v oku jednou zhasne...

 

Petra

 

 

 

Komentáře
Petro, : Vodoměrka
já ti nevím, ale řekla bych, že seznámení touto cestou s tím pravým je spíš vyloženě náhoda nebo zázrak... ze zkušeností mé kolegyně můžu říct, že mezi nejméně dvaceti potencionálními se snad nenašel ani jeden, který by nebyl "tak trochu ženatý" nebo "ženatý, ale žena mu nerozumí a nechce s ním spát" nebo "stěžovatel na nespravedlivost světa a bývalou ženu" nebo případně někdo, kdo se jen chtěl nastěhovat do teplého hnízdečka, protože neměl kam jít...
Já sama jsem to zkusila asi třikrát, ale se stejným výsledkem... moje rada zní - nechat to náhodě... ta moje náhoda na sebe upozornila, když jsem nějaké hledání potencionálního chlapa naprosto vzdala s tím, že stejně není možné najít někoho normálního, slušného a se zájmem o pětatřicítku s dětmi...
My jsme se seznámili na táboře, já tam byla jako hospodářka, on přijel na návštěvu jako bývalý člen kroužku a posléze vedoucí, zůstal pár dní a pomáhal nám s organizací, zásobováním a s celodenním výletem... ostatně jako pár dalších bývalých táborových dětí... byl sice pravý opak toho, co jsem si k sobě představovala za partnera (po rozvodu jsem chtěla tak nejméně o deset let staršího, usedlého, hodného a tichého chlapa, protože jaký by asi měl zájem o ženskou po třicítce se dvěma puberťáky a psem na krku?)...
No a happyendy existují, po pěti letech je nás dokonce o jednoho zlatého andílka víc... tak nevěš hlavu a nehledej násilím, ono to jednou přijde naprosto nečekaně...
prosinec 17, 2009 06:55
Náhoda nebo zázrak? : NČ
Jo, jasně. Ale přecijen vo trochu nadějnější náhoda, než ta, že ti doma při sledování Ulice, zazvoní fešák, kterej nějakym vnuknutim dostal znamení, že sedíš doma sama a toužíš po ňom.
A jináč? Svý zkušenosti s inzerátama si už nechám pro sebe. Nechci zase znova vyvolávat nenávistný vodpovědi některejch místních bab, který považujou za neskutečnou drzost a nevomalenost mou radu, aby si před první schůzkou ženská umyla aspoň uši, nevoblíkala se do nevypranejch cárů v kerejch běžně chodí do práce, a na ksift aby si namalovala aspoň trochu ucházející vobličej.
prosinec 17, 2009 07:19
já souhlasím naprosto s Vodoměrkou, : Inka
nechat to náhodě nevím proč, ale mám pocit, že lovící ženy muže odpuzují zatímco odmítající je přitahují. Být sama tak bych asi na internetu nikdy nehledala a to je mi o 10 let víc než Tobě. Nechce to jen sedět doma a chodit do práce, jistě máš nějaké zájmy a koníčky, tak se člověk dostane mezi lidi a seznámí se nenásilně. Já věřím na náhody, vždy jsem se tak seznamovala aniž bych po tom nějak toužila, jo když padne jiskra .... Nehroť to zbytečně a užij si ten čas co jsi sama, můžeš jít kam chceš, kdy chceš a s kým chceš, to pak s partnerem nemůžeš, tak si to hezky užij a co bude dál se uvidí smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 07:24
Petro, samota neni vzdy prijemna : Alena P-H
ale zkus zmenit postoj k ni a snaz se byt stastna sama se sebou. Proste se nastav trochu jinak a rekni si, ze nez se ON zjevi tak si budes uzivat zivot tak jak ti karty jdou. Sama pises, ze vsechno kolem je vlastne OK. Tak si to vychutnavej - venuj se svym zajmum, najdi si vice casu na kamarady atd...
Po mem rozvodu a "vycisteni" svych problemu jsem si rekla, ze ted budu zit tak jak chci ja a ze chlapa uz ke stesti nepotrebuju. A prave kdyz mi novonabyta sloboda zacala chutnat nejvic spoznala jsem sveho manzela.
Nechci ti rict, ze nemas hledat, mej oci otevrene - ale neznasilnuj to.
prosinec 17, 2009 07:31
Nevzdávej to : Jeja
Já mám něco podobného za sebou, takže znám velice dobře všechny fáze tohohle hledání. Rozvedla jsem se ve čtyřiceti, nejdřív jsem žádného chlapa nechtěla ani vidět, pak jsem odpovídala na inzeráty - pár schůzek - nic moc z toho nebylo. Následoval můj inzerát - dost dlouho jsem si s jedním dopisovala, byl milý, rozuměli jsme si, ale setkání byla nakonec jenom tři nebo čtyři - prostě z očí do očí to nefungovalo. Následovala fáze - profily na různých seznamovacích serverech - občas se někdo ozval, ale když jsem mu poslala fotku - ticho. Tak jsem tam rovnou fotku vyvěsila, abych si ušetřila zklamání. Opět pár schůzek, ale k ničemu. No a pak jsem si na těch profilech změnila text, že hledám kamaráda na výlety, na povídání a tak. Jen kamaráda. Ano, tušíte správně. Netrvalo dlouho, ozval se pán, dokonce bydlí 10 km ode mne, padli jsme si do oka a už skoro dva roky jsme spolu a máme se moc rádi. A já mu občas z legrace říkám - kamarád, taky rád smilies/cheesy.gif

Petro, moje zkušenost je taková, že hlavně musíš být sama sebou. Nebrat tenhle čas jako mezidobí mezi dvěma chlapy, prostě já jsem já, tohle je můj život, před tím jsem chlapa měla, teď ho nemám. A ještě jeden postřeh - chlapi nějak vycítěj, že lovíš, a to je odrazuje. Jakmile lovit přestaneš (ale ne, že si to jako budeš řikat a ve skutečnosti budeš rentgenovat všechny chlapy okolo), prostě budeš žít, srovnáš se s tím, že prostě někdo partnera má a někdo ne, věř, že se někdo objeví.
A ještě něco - neber každého. Pokud bys byla s chlapem jenom proto, abys "někoho měla", to nestojí za nic a nebyla bys spokojená. Radši být sama, než s někým, kdo za to nestojí. Ale to víš sama, podle toho, co píšeš.
Držím palce a neboj, dobře to dopadne.
prosinec 17, 2009 07:34
... : mia
chlapi nejsou. smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif Co slyším kolem sebe, tak sehnat solidního mužskýho ve středním věku - aby nebyl ženatej - je docela problém. Z těch co se nabízej, tak ve valné většině vyčůránci, co chtěj servis nebo držgrešle co nepustí korunu apod. Ale úplně černě bych to zas neviděla, jak píšou holky výše, netlačit na pilu. Tak ať Ti osud přivede do cesty Petro nějakýho prima mužskýho do nepohody smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
prosinec 17, 2009 08:06
naco Ti bude?? : Sipik
preboha, ja toto nechapem, ale asi som bola cely zivot divna, neviem pochopit, preco zeny tak zufalo potrebuju na existenciu chlapa. Nie ze by sex nepotesil, ale aby som ho kvoli tomu musela doma "pestovat" a oprasovat? Preco si tak vela zien pripada bez chlapa nekompletnych? V podstate suhlasim so vsetkym vyssie napisanym.
S tym, ze zufalo hladajuca zena asi skor odpudzuje ako pritahuje, ze to netreba silit, ze si samotu mozes aj vychutnat ( aj ked aka samota, ked ma dve deti? ), ze chlapi nie su...
Obcas pocuvam s otvorenou hubou o tom, ako chodia 50-tnicky tancovat do kupelov kazdy vikend a ako sa tam biju o kazdeho chlapa. Ze v priemere maju ti chlapi o 20 rokov mladsiu partnerku a to nie su ziadni krasavci - za vhodneho chlapa sa povazuje kazdy co vie stat na nohach. Priblizne.
Preco toto podporovat? Vies co, ja som sama s dcerou, nikoho nehladam a niekedy mam pocit, ze byt len trosku pristupnejsia, tak ich asi spred dveri odhadzujem lopatou. Samcekovia maju evidentne radi nezaujem.

prosinec 17, 2009 09:21
Máte a budete to mít těžké. : Milan
Máte totiž velice tvrdou konkurenci v singlovkách, které odložily manželství na dobu po třicítce a teď ač 30 jsou bezdětné a finančně zajištěné a zoufale hledají muže aspoň na oplodnění a jak stárnou, nároky snižují... A jejich cílová skupina je stejná jako Vaše a Vy jim nepochybně těžko můžete konkurovat.
Ale neztrácejte naději - těch z domova vyštvaných mužů je dost a tak snad přeci jen mezi nimi nějakého kompatibilního najdete.

Zaráží mne ale, že většina rozvedených žen tvrdí, že jim manžel utekl za jinou, a přitom většinu návrhu na rozvod podávají právě ženy. A za svůj život jsem potkal JEDNOHO jediného muže, který si podal návrh na rozvod proto, že si našel jinou ženu. Ale potkal jsem desítky žen, které si samy podaly návrh na rozvod a i když to zdůvodňovaly rozmanitě, v pozadí nejméně poloviny případů byla jejich vlastní nevěra. Zbytek pak byla neochota snášet s mužem nejen dobré, ale i zlé, i když to slíbily při svatbě. Přiznávám ovšem, že jeden případ jsem považoval za oprávněný: její manžel byl takový opilec, že se čas od času v opilosti i pokálel do postele. A děti jí stejně udělat nedokázal. Její žalobu o rozvod jsem schvaloval. To byla ovšem stejná výjimka jako ten jeden, který se rozváděl, aby mohl žít s jinou.

prosinec 17, 2009 09:26
Milane, : Macesska
prosím Vás, nepracujete náhodou na nějakém ministerstvu? Protože to, co píšete (tu i jinde), je sice možná pravda, ale naprosto k ničemu... smilies/smiley.gif
Mimochodem, ono by bylo fajn rozlišit, kdo zadává příčinu k rozvodu a kdo podává návrh na rozvod - pochybuji, že by to byla vždy jedna a ta samá osoba. Nevěrníci, nemakačenka a lakotníci obojího pohlaví mají málokdy tendenci měnit status quo.
prosinec 17, 2009 09:48
Kdepak na ministerstvu, : Míša šíša
on se určitě živí jako Jožo vtipkár.
prosinec 17, 2009 09:56
Šíšo : mia
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
prosinec 17, 2009 10:02
Ježíši, : Vodoměrka
už zase Milan spasitel se svým kázáním...
Mimochodem, ona by podváděná žena, jejíž muž si našel milenku, nesmí podat návrh o rozvod, protože tím dokazuje svou vinu? Tak mám dojem, že jsi asi upadl na včerejším zasněženém chodníku a uhodil se do hlavičky, ne, Milane? Jinak si myslím, že to zlé, co se při svatbě slibuje, jsou spíš nemoci, nemohoucnost, ztráta práce a jistot, nikoliv nevěra a další věci, co druhému ubližují... asi si to vysvětluješ po svém... nebudeš ty právník? smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 10:15
Milane, : Kusadlo
Váš úžasný výklad mě velmi zaujal. Proto bych si prosilo vysvětlení, jaký rozdíl by byl v případě toho muže, co si našel jinou a dal žádost o rozvod, kdyby tu žádost podala jeho žena? Čili on by byl anděl a ona by v tom případě byla ta nejhorší? Vy musíte být ale vtipálek!!!
prosinec 17, 2009 10:18
Sipiku, : Macesska
máš pravdu. O chlapech platí totéž, co napsala kdysi Betty McDonaldová o půjčkách - největší šanci získat je má ten (ta), kdo je vůbec nepotřebuje smilies/smiley.gif

Pro Petru: Sama mám s internetem zkušenosti dobré (a poměrně dlouhé), samozřejmě každému sedí jiný způsob seznamování. A s "perspektivními typy" jsem se začala potkávat zpravidla ve chvíli, kdy jsem internetovou seznamku brala jako pouhé povyražení a možnost setkání se zajímavými lidmi (kde jinde bych potkala např. polovičního Brazilce, programátora PC her, vědce z AV ČR nebo kreslíře komixů, fakt nevím, protože jsem nespolečenský pecivál). Tři pokusy jsou rozhodně málo. Ovšem pokud bys měla při seznamování trpět (já takhle trpěla při speed datingu - děsivá zkušenost smilies/grin.gif ), vykašli se na to. Jsou spousty jiných možností, jak potkat správného chlapa.
prosinec 17, 2009 10:19
Lovit v jiných vodách : AntiVra
Milan má v první části příspěvku pravdu. V segmentu 35-45 je brutální konkurence výrazně atraktivnějšího zboží (single, bezdětné 25-35 kočičky)i zboží bazarového (rozvedenky). Cestou ven je změnit target market a najít si svůj niche. Co takhle vykrádat kolíbky (single 20-25 let) nebo v sobě objevit skrytého gerontofila a zaměřit se na kategorii 50 .
Každopádně první krok by měl být, že si uvědomíte, co jste dělala špatně, že manžel měl potřebu odejít a jiní chlapi se nehrnou.
Hodně štěstí a přání prožití příštích vánoc s tím perfektním
prosinec 17, 2009 10:23
Jsem vždycky tuuuze šťastná, : Eva
že mi Milan nic v mém životě schvalovat nemusí a nesmí smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 10:25
Sípik, Petra ale : Eva
přece nehledá chlapa nikterak zoufale a zřejmě nemá s Tebou identický názor, že: chlap je jen k oprašování a pěstování a zřejmě ví, k čemu by jí i byl smilies/wink.gif Já Petru tedy zcela chápu.
prosinec 17, 2009 10:29
:-) : NČ
takže, jestli tomu dobře rozumim, dokud se chlap nepoch*ává a nepo*írá do postele, tak je jako manžel dobrej :-)
Dost dobrý :-)
prosinec 17, 2009 10:58
já nevím, oni to nějak vycítí, nebo co : bodka puntík
- jak se člověk snaží někoho najít, tak před vámi prchaj. Naopak, když na ně v podstatě kašlete a máte pocit, že vám jsou spíš na obtíž, jdou vám mírně na nervy - a fakt máte jiný starosti, než zrovna hledat nějakýho chlapa - tak se můžou strhat. a ani člověk nemusí být nějaká význačná krasavice. Je v tom nějaká logika? No, jasně, že není. Zkus jezdit městskou hromadnou dopravou - já na Peroutku spadla v autobuse a byla jsem s ním velmi šťastni a kdyby nezemřel, byla bych dodnes.Nebo - to mě tady zase sežerou - si pořiď pejska. Nemusíš hned nějakou superdrahou čistokrevnou obludu, ale nějakýho malinkýho voříška, co je veselej, vděčnej za každou misklu žrádla - útulky jsou jich plný. Budeš s ním musedt chopit ven, takže se dostaneš na vzduch a taky mezi lidi. Pokecáš s ostatníma lidma, co maj pejsky a přijdeš na jiné myšlednky. Doma nebude prázdno, nebudeš sama, čímž pádem nebudeš cítit tu potřebu chlapa zas až tak akutně. No - a tohle přesně oni nějak vycejtěj.....já to nechápu, voni jsou jinak fakt natvrdlí, ale na tohle snad mají radar. No a ty si budeš moci vybírat. Pokud ovšem nedojdeš k náhledu, že s pejskem je větší sranda, než s nějakým chlapem.....co se týče sexu, tak na to jich seženeš dvacet denně a na různé opravy a tak si můžeš zjednat firmu. JO ALE HLAVNĚ : TY JSI NIC ŠPATNÝHO NEUDĚLALA , NIC NENÍ TVOJE VINA!!! /jakkoli se ti to pravděpodobně ten odešší snažil namluvit/, chybu udělal on, když tě opustil, neb s ním cloumaly hormóny a nepřemýšlel.
A hlavně NEZAPOMEŃ!!!! TY JSI HOMO SAPIENS SAPIENS - A NE ŽÁDNÝ ZOBŽÍ!!! A NA NĚJAKÝ IMAGE A PODOBNĚ ZAPOMEŇ, oni stejně prdlajs poznaj a spolknou, co jim nakecáš, nakecáš-li jim to šikovně.
prosinec 17, 2009 10:59
Teda Alčo, teď jsem se málem počurala, : Míša šíša
když jsem četla: s pejskem je větší sranda, než s nějakým chlapem...co se týče sexu
Ouplně se mi z toho orosilo čelo.
prosinec 17, 2009 11:44
Jooooo : Vodoměrka
smilies/wink.gif a seženeš jich dvacet denně... hahaha... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 11:48
ježiš to měnenapadlo, : bodka puntík
že si to může někdo vyložit tak, jakože ji vyzývám k sexu s pejskem...to proboha ne!!!! Ať si radši teda pořídí fenečku, aby nebyla v podezření.
prosinec 17, 2009 11:49
a jinak dámy : bodka puntík
internet a noviny jsou plný inzerátů pánů hledajících pouze "nezávazný sexík", takže bude-li hhledat někoho pouze za tímto účelem, bude mít denně přede dveřmi frontu
prosinec 17, 2009 11:52
Alčo, neboj, : Vodoměrka
mě se neorosilo čelo, já jsem se od srdce zasmála... smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 11:52
No jasně, pořiť si čubu : NČ
Čuba tě bude milovat a vobdivovat i když budeš zanedbaná, nevzhledná, nemytá, smradlavá.
prosinec 17, 2009 11:54
A Nýče, z čeho jako soudíš, : bodka puntík
že je Petra nemytá, nevzhledná, zanedbaná a smradlavá?
prosinec 17, 2009 11:57
Alenotak, BP : NČ
Snad bys nečekala, že přistoupim na tvuj způsob rozhovoru :-(
prosinec 17, 2009 12:02
Milan viš proč muži podávají žádosti o rozvod méně často než ženský ? : wendy
Protože
- je to práce navíc
- zbytečně by si přidělávali další problémy
- co když to nevyjde, zázemí teoreticky zůstává
- když jej ta Druhá donutí, podat žádost za tu ticku můžou vžydycky dodatečně
Takoví jste vy, muži, co nestárnou....

Petro, moje kamarádka hledala na netu 2 roky než se zadařilo najít chlapa co nebyl ani trochu ženatý a aspoň trochu solidní. Slevila ze vzhledu, ne, není to žádný ohyzda, ale ani hezoun. Ale rozumí si velmi dobře a je na něj spoleh.
Můj syn byl mojí současnou snachou objeven taky na netu. Sice ne na seznamovacím, ale v nějaké chatové místnosti, kde si lidi psali básničky, povídky a kde to fungovalo jako taková virtuální kavárna spřízněných duší.
Kromě toho tady stále funguje, jak výše psáno, ta zatracená náhoda...držím palce. Možnotí je víc, i když ta nabídka není s poptávkou zrovna kompatibilní.
smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 12:03
Wen, a co třeba na Kudle? : NČ
Dyš to šlo v nějaký chatový voblasti, tak třeba i zde. Co třeba zrovna právě Milan?
Sebe záměrně vynechávám, sice vyhovuju gentlemanstvim, inteligencí, vzhledem, skromností. Jenže ten zas*anej věk...
prosinec 17, 2009 12:07
No ty jsi velice kompatibilní, pravda, NČ : wendy
ale Milan je buďto šáhlej nebo srandista, dokud nebudeme mít jistou, nikomu bych ho nedoporučovala...
smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 12:16
Wen, : NČ
Vona přeci píče, že nejni blbá. Tak snad prdlouše vod srandysty rozeznat dokáže.
Nojo, tak soráč, to byl jen takovej nápad. A taky Milan tu nejni jedinej.
prosinec 17, 2009 12:19
Obavam se, ze mila a AntiVra (teda az na jeji vyzvu ke zpytovani svedomi) maji pravdu : KK
ze cas hraje bohuzel proti Petre...
Ale aby si Petra nemyslela, pridam par svych zazitku s internetovym seznamovanim v dobe, kdy mi bylo kolem petadvaceti. To abys vedela, ze to s tou "konkurenci atraktivnich single" nebude tak zhave :-).

1) Na fotce vypadal jeste jakz takz usle, na osobnim setkani neco mezi Janem Nedvedem a Frankensteinem. Ale to by nevadilo. Naprosto a totalne me odradil jednak jeho ponekud mimozni informaticko-brontosauri pohled na svet, druhak jeho litanie na tema "jak byla byvala pritelkyne desna" (slo o uplny blbosti jako napriklad, ze se chtela po telefonu bavit dele nez on - on to dost nehezky nazval, jakoze nestoji o nejaky kvokani po telefonu). No bylo mi z nej mirne blivno.
2) Uvadel, ze ma 178 cm, ale ty by mel mozna tak leda na jehlovych podpatcich, kdyby na nich umel chodit. Jinak vcelku sympatak, ale nelibi se mi, kdyz nekdo lze ve vecech, ktere si bez problemu overite behem par vterin.
3) Psali jsme si dlouho maily a sms, ze kterym mi srdce jihlo (v pozitivnim slova smyslu), podle fotky opravdu hezoun, nebudu lhat, ze jsem tomu davala nemale nadeje. Ale na osobnim setkani (byt byl stale hezoun, jakkoli fotka neni nikdy uplne verna) se z nej vyklubal arogantni kindermanazer a povyseny exhib (evidentne citil potrebu mi ukazat uz na prvnim rande i posledni chlup ze sve hrudi), uz v prvnich par minutach me urazil (to, ze prisel o vic jak pulhodinu pozdeji nepocitam) a musim sebekriticky priznat, ze jsem nemela nejak dost empatii na to, abych mu citlive hrala na strunu jeho dulezitosti.
4) Sympatak, coz o to, ale s eminentni zalibou o motorky, se kterych mam kdyz ne strach, tak minimalne respekt. Bohuzel jsem nenachazela nic, co bychom meli spolecneho. Skoda.
5) V pataku vyhozeny (ale presto vesely) student pedagogicke fakulty, oboru "zemepis a telesna vychova". Tady se asi projevily me vyssi naroky a varovne svetylko, ze by to mohla byt v budoucnu spise koule na noze nez opora.
6) Sympatak a romantik, ktery ovsem nase prvni rande pojal uz pomalu jako prislib budouciho snatku. Citila jsem se trochu tlacena do kouta.

Nastesti se soubezne s cislem 6) rysoval jiz muj vztah s mym nynejsim manzelem. S tim jsem se ovsem pres inzerat neseznamila.
Tim ovsem inzeraty nezavrhuju, zdam hodne lidi, co se takto seznamili, ale obvykle to chtelo nejaky cas - a to cas radove spis v mesicich az letech nez tydnech. Ale urcite souhlasim se vsim vyse napsanym - netlacit na pilu, cilene nehledat, nelovit, neuhanet, mit na pameti, ze tyto seznamky jsou plne lidi, kteri by potrebovali bud permanentku do verejneho domu nebo k psychologovi... , a nebrat svoje singlovstvi jako zivotni prohru (byt verim, ze hodne lidi muze - bez ohledu na vek - mit pocit, ze je to obdobi na pendrek).

PS: timto se omlouvam fanynkam Jana Nedveda (a Frankensteina).
prosinec 17, 2009 12:40
šipíku : erika
já zas nechápu takové citově zcela nezávislé entity jako jsi ty. Ke svému štěstí potřebuju mít vedle koho usínat, lidské teplo, něhu, sex. To všechno samozřejmě ne od kohokoliv, ale od toho, koho miluju. Takže všechny hledající ženy naprosto chápu. Jasně že s dětma a pejskem je to lepší než úplně sama, ale pořád něco zásadního chybí.
prosinec 17, 2009 12:49
KK :-)))))) : NČ
.
prosinec 17, 2009 12:54
Omluva se přijímá, KK : wendy
NĆ - ale vždyť to taky nebylo míněno úplně vážně. I když jsou ty Vánoce a býváme trochu přecitlivělí...
smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 13:00
no Eriko : bodka puntík
já netvrdím, že pejsek je dokonalá náhrada...třeba kýbl uhlí ze sklepa ti nepřinese.... tady jde o to, aby člověk nebyl úplně sám a necítil se mizerně. Jakmile bude holka veselá, vyrovnaná a v pohodě, začnou se na ni chlapi lepit jak vosy na med a bude je muset odhánět klackem. Hlavně ona nesmí vypadat smutně a jakože má problémy. Jak už zde předeslala Wendy, chlapi se problémů a komplikací bojej....neřeší ani ty svoje, natož ty cizí. A furt je lepší lítat s pejskem po louce a hrát si, než sedět sama nad inzerátama plnejma nejrůznějších úchylů a brečet. No a když je zima, takovej pejsek v posteli ti krááásně zahřeje nohy. smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 13:03
Wendy, to nééééééééééééééééééé : NČ
Je mi dycky až trapně, když někdo v americkym filmu něco řekne a pak musí dodat "to byl vtip".
prosinec 17, 2009 13:04
na netu seznamku nééééééé :-) : holubinka
mám zkušenosti jak KK smilies/wink.gif smilies/wink.gif
zkusila jsem to 3x a pokaždý přišlo NĚCO - nedá se napsat chlap smilies/wink.gif, něco, co bylo pokaždý přírodní úkaz
Jeden- největší borec přišel rovnou s igelitkou a vééélikou brašnou, protože s ke mě šel stěhovat smilies/grin.gif ...smolík, stěhování měl v plánu jen on
A vylepšil to tím, že se mě optal, jestli jeho véču zaplatím, protože on na to nemá smilies/wink.gif

a postupem času jsem došla k tomu, co Sipík - jsem sama , vyhovuje mi to, na další vztah jsem pohodlná, tak proč něco měnit smilies/smiley.gif
prosinec 17, 2009 13:25
ještě popravdě dodám : holubinka
pohodlná a i sobecká

je to tak....
prosinec 17, 2009 13:26
nemám : Kamila
se seznamování na netu takhle negativní zkušenosti. Sice jsem tam lásku nenašla, ale v podstatě všichni byli normální chlapi, zaplatit za mě chtěli skoro vždycky (nedovolím to, když nechci pokračování) a tak vůbec. Já mám potíž v tom, že když tam tak jako plánovaně jdu, tak ta jiskřička ne a ne přeskočit smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 13:31
Panebože, : Euridika
když už nemůže najít chlapa pohledná třicetsedmička, co má dělat pětačtyřicítka?! Asi se půjdu rovnou zastřelit. Mám svobodnou 38 letou kamarádku, bezdětnou, celkem hezkou a taky nic... Je to prostě nějak "přebraný". Jsem fatalistka, nechám to osudu... Než snížit nároky na minimum, tak raději dožiju v těch" přezkáčích" a s kočkou...
prosinec 17, 2009 13:31
"pokaždý přišlo NĚCO - nedá se napsat chlap" : NČ
A já blbec sem měl zato, že zdejší ženy nejsou tak povrchní a že jim jde předevšim vo to, co se skrejvá uvnitř, teda vo duši a vo charakter. Aspoň teda všem těm, kerý vodsuzujou každýho chlapa, kterej nestojí vo ušmudlanou kuchtu domácí ale preferuje pohlednou babu, kerá na sebe dbá.
prosinec 17, 2009 13:35
eNČé ...pozor :-))) : holubinka
nepsala jsem o vzhledu!!!!!

Ono to NĚCO může bejt i vevnitř smilies/wink.gif

Můj manžel nebyl žádnej model ani metrosexuál, ale měl jiskru, vtip, lásku
prosinec 17, 2009 13:40
já se Euridiko : bodka puntík
vdala v devětatřiceti a bylo mi sedmatřicet, když jsem na něj v tom busu spadla. Po třetí jsem se v dávala v pětapadesáti....a fakt nejsem žádná krasavice, takovej Nýče by si přede mnou zajistém uplivl, i když se meju - ale mé oděvy , z finančních důvodu, mají dneska již historickou cenu. Tak neboj, rozhodně není nic ztraceno.
prosinec 17, 2009 13:43
Je to těžké... : opas
... nás dokonalých je málo a ještě méně nezadaných...

Jinak zkuste hledat rozvedeného s dětmi. Bezdětného spíš odloví holčina, co jí biologické hodiny odbíjejí pět minut po dvanácté.
prosinec 17, 2009 13:43
NČ : opas
Každý přece víc, že nejdůležitější je vnitřní krása: Když je uvnitř, je to krásný smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 13:46
opasi - jak s kým : bodka puntík
ti , se kterými je to krása, obvykle nehledají známosti po inzerátech.
prosinec 17, 2009 13:49
Aha, Holubičko. : NČ
Ještě, žes mi to takhle vobjasnila. Sem se právě lek, že by kterákoliv zdejší dáma dala na vzhledovej dojem v první sekundě zahlídnutí. Což já rozhodně činim, čimž jsem silně povrchní a je jistý, že jsem tim připravil spustu šedejch šmudel s ryzim srdcem vo nezapomenutelný zážitky se mnou. Teď, na starý vetchý kolena, se za sebe stydim a všem šmudlám se zlatejma srdcema, kerý mě kdy neupoutaly, se vomlouvám.
prosinec 17, 2009 13:52
a ještě eNČé :-))) : holubinka
TO, co přišlo sbalený- jen přiňák chyběl- a nemělo to na zaplacení vlastního gábliku, tak TO já fakt za chlapa nepovažuju
za ty prachy si radši dojdu ke kadeřnici smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 13:54
pardon, : holubinka
peřiňák smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 13:55
Ježiš Nýčý nestraš : bodka puntík
tak abych se začala fofrem šmudlat, aby mě podobnej nezapomenutelnej zážitek nepotkal, teď po tom prasklým bojleru by mě to asi dorazilo. smilies/cheesy.gif
prosinec 17, 2009 13:56
Ježíšmarjá, Opasi, : Vodoměrka
Bezdětného spíš odloví holčina, co jí biologické hodiny odbíjejí pět minut po dvanácté.


Proč jsem to nevěděla dřív? Místo svobodného bezdětného jsem měla jít po dětným a rozvedeným, případně ještě možná tak trochu ženatým... co teď mám dělat? No pouštět k vodě ho teda nebudu, stejně už dětnej je... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 13:57
opas : Kamila
má pravdu, Vodoměrko - ty jsi výjimka a dobře to víš. Na druhou stranu já bych bezdětného (tedy takového, co děti chce) nechtěla - co bych si s ním počala? Víst dítě do školy vo berlích bych fakt nechtěla smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 14:00
Holubičko : NČ
Proč si s TIM šla na večeři? To mi mý bystrý závity nějak nemůžou zpracovat.
prosinec 17, 2009 14:01
no Nýče : bodka puntík
třeba pátrala po skrytejch kvalitách, co o nich pořád mluvíš - a taky možná měla hlad.
prosinec 17, 2009 14:04
eNČé : holubinka
protože ne netu byl vcelku fajn, pohodář... tak jsem přistoupila na zezávaznou nezávadnou schůzku

a s tim, že ty bágly směruje ke mě, s tim začal po véče, na kterou neměl smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 14:05
Neboj Alíííí : NČ
Kdybys na mě čirou náhodou chtěla upadnout v tramwaji nebo busu, já vždycky včas a bleskově uhejbám všem padajícím, s výjimkou pohledných dívek a žen ve věku mezi 18 až 39, kerejm neuhejbám. Jenže - jak napotvoru, tydle zase nikdy nepadaj na mě :-(
prosinec 17, 2009 14:09
Kurnik, : Míša šíša
tak to už jsem přetáhla, to už na eNČého spadnout nemůžu.
No nic, stejně nejezdim tramvají.
prosinec 17, 2009 14:12
Holoubku. Uplně zbytečná zezávazná nezávadná schůzka s trapnym žrádlem v hospodě : NČ
Ježiš! Zahlídnu, vyhodnotim, vymluvim se třeba na nemocnýho strejčka, slíbim zavolat, vodcházim domu a ještě stihnu Ulici i s Kukačkou. Vše trvá nanejvejš 20 sekund.
prosinec 17, 2009 14:15
Průměrná ženská : Euridika
Včera mně kamarádka vysvětlila, jak se to má. Průměrný ženský prý podle Plzáka mají mnohem větší možnosti, protože berou průměrné i podprůměrné partnery, kterých je v populaci nejvíc. Horší to mají "krasavice, vysoké, inteligentní", co dělají, nedej bože, ještě kariéru. Asi na tom něco bude, protože jsem si kolikrát lámala hlavu nad tím, jak taková cuchta hloupá odvedle, co si plete suvenýr se suverénem, může neustále měnit chlapy jako ponožky. Prostě má nižší, nebo úplně nízké nároky. Tak se my, co o normálního samce (pohledného, co se denně sprchuje a mění si pravidelně prádlo, není závislák a pracuje) nezavadíme, můžeme utěšovat, že jsme prostě pro ty české chlapy moc dokonalé... A nejvíc mně vždycky dorazí dcera, když zaslechne naše ženské hovory a řekne: No, mami, MY přece žádnýho chlapa nepotřebujem, nebo snad jo?! (s výhružným podtónem v hlase).
prosinec 17, 2009 14:32
nesoudim takhle : holubinka
vzhled neni tak podstatnej a jsou i lidi- trémisti, .....takže dávám šanci na rozjezd konverzace

teda- teď už ani to smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 14:37
Necetla jsem vsechny prispevky, ale se seznamovanim na netu mam taky zkusenosti : mila1
a Petra se svym vekem, vyresenou otazkou kolem deti, dobrou praci a zdravim patri do nejvyhledavanejsi skupiny zen, se kteryma se muzi chteji seznamovat. Takze bych nevesila hlavu, nenechala se otravit, dala si inzerat na vice seznamek a v klidu vybirala.
prosinec 17, 2009 15:15
Teda Euridiko : Jeja
mluvíš (teda píšeš) mi z duše. Já když jsem byla bez mužskýho, potkala jsem jednou svojí spolužačku ze základky. Mrňavá, oplácaná, vlasy jak po*** sláma, křečový žíly, inteligence nic moc, taky rozvedená s dvěma dětma a vedle ní chlap. Nechápala jsem - jakto, že ona chlapa ulovila a já furt nic. Ale moje nejlepší kamarádka mi to pak názorně vysvětlila - chtěla bys takovýho? S kterým by sis popovídala leda tak o fotbale nebo o autech? Ona má prostě nižší nároky než ty a proto má širší výběr.
A je to pravda. Ale zadařilo se, našla jsem chlapa šikovnýho, inteligentního, hodnýho, klidnýho a dokonce i hezkýho.

Petro - VYDRŽ!!!
prosinec 17, 2009 15:31
Nemůžu nepřispět svojí seznamovací zkušeností : J.
Obešli jsme Vyšehrad, konverzace skřípala, pořád jsem nemohla narazit na to, co není na první pohled vidět. Pak jsem si vzpomněla, že nedaleko je hospůdka, kde se pravidelně každý čtvrtek hraje. Bylo to bezvadný, po osmém pivu se do mně zamiloval. Škoda, že vztah k alkoholu měl vřelejší, než k čemukoliv jinému.
prosinec 17, 2009 15:34
Slzím s vámi dámy : Modrý Klokan
Tak jsem dočetl až na konec milé dámy a vyjadřuji upřímnou soustrast. Vy trpitelky jistě přijdete do nebe. I slza mi nad vámi ukápla. Jinak doporučuji moc nemluvit o inteligenci, s IQ sotva 90 se můžete dostat do slepé konverzační uličky. Proč taky nezkusíte virtuální sex? "Docela hezké" ženy jako vy s tím prý mají velké úspěchy. Tak čus holky a už nebrečte. Bude hůř. Ti vaši chlapi totiž umí číst a mají uši. Když vás nechtějí tak je to kupodivu proto že vás fakt nechtějí. Dneska už nic nenabulíkujete ani patnáctiletýmu puberťákovi, natož dospělýmu.
prosinec 17, 2009 18:35
Píšu si : Ivča
na netu s pár mužskýma.Jen píšu,nemám potřebu nikoho z nich vidět...Třeba proto,že většina z nich je tak trochu ženatá,manželky jim nerozumí...Ve svých profilech pánové velmi často uvádějí,že žijí v nezávazném vztahu...Jestlipak to ty partnerky vědí,že jsou jen nezávazné? smilies/grin.gifDěkuji nechci....O těch nárocích je to určitě pravda...Znám jednu,má asi 150 kilo,ani ne 40,chybí jí spousta zubů,vlasy mastné řídké,slovník,za který by se dlaždič styděl....a co chvíli s někým jiným...že by ta skrytá krása???
Mám kamarádku,co se tak zoufale bojí být sama,že se upíná na každou zkrachovalou existenci,která se objeví v její blízkosti..navzdory tomu,že je to inteligentní vzdělaná ženská...
Rok po odchodu od přítele se začínám taky cítit sama...už jsem si ověřila,že samostatnej život opět zvládám bez problémů,už jsem se zas naučila volně dýchat...ale...chybí mi ta možnost přitulit se v noci k mužskýmu,kterej je tam pro mě,pohlazení,objetí,když je mi bídně...Nelámu to ale přes koleno...tak nějak vnitřně cítím,že až to bude mít přijít,přijde to...
A nemysli si, Petro, i chlapi to prý takhle mají...píšu si občas s jedním,2 roky rozvedeným,je sám a protože moc nechodí někam,kde jsou svobodný ženský(?????),od rozvodu si nikoho nenašel..jeho kamarádi a známí chodí na společné akce spárovaní a prý nemá moc možností se seznamovat....
prosinec 17, 2009 18:56
Co chvíli chodí s někým jiným ? : wendy
Tak to té skryté kráse pod závojem není co závidět, že.
smilies/wink.gif
prosinec 17, 2009 19:27
Péťo, : Inka
když nebude žádný ve středním věku, ber klidně mladšího smilies/wink.gif, alespoň Ti déle vvydrží (chlapi všeobecně dříve umírají), tak proč ne? Ani nejde o to potkat kvantitu jako spíš kvalitu smilies/grin.gif
prosinec 17, 2009 20:25
Modrý klokane, : J.
jestli ono to není tak, že ty holky se snaží přizpůsobit, aby se třeba chytly.
prosinec 17, 2009 20:38
Jen ke klokanům (vzpomněla jsem si na cosi): : KITI
http://www.rovnopravnost.cz/index.php?page=zpravy&page2=detail_clanku&volba=1697
(velmi hodnotná diskuze)
A už jdu, není nad netiketu...

prosinec 17, 2009 22:01
Modrej Klokane :-) : NČ
Jo, tak nějak. Mý pocity i zkušenosti ti dávaj zapravdu, jen mi to, jako gentlemanovi, bylo trapný takhle napsat.
prosinec 18, 2009 06:39
KITI dobrý : romanB
takže doufejme, že je modrejch klokanů víc - i když jak to vypadá, tak jsou podobně založený všichni. No, snad z kudlanky neudělaj hampejz.
prosinec 18, 2009 08:15
kamarad mi vypravel,s jakymi typy zen se potkal, kdyz si podal seznamovaci inzerat : mila1
Podotykam, ze mu bylo kolem 45, je vysoky, pohledny, vtipny, bez zavazku. Ozvalo se mu hodne zen a z toho az na dve vyjimky to byly vsechny opustene manzelem kvuli nekomu jinemu, takze zatrpkle. Dale - nekolik z nich bylo alkoholicek, dve lahve vina na rande pro ne nebylo problem vypit. Jedna, docela zabavna, byla z jeho hlediska strasidlo, se kterym by se styden kamkoli prijit, dalsi - byvala modelka -a s tou chvili i bydlel, predpokladala, ze ji bude platit vsechny nakupy pro jeji nenajedene deti a sam se bude stravovat v restauraci, tedy az pote, co zrenovuje jeji byt a necha jejimu synovi napospas sve auto, atd.atd. Rikal, ze to bylo docela poucne a svym zpusobem i zabavne.. to hledani smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 09:34
to by mě zajímalo : romanB
v jakém vztahu je rozložení internetové komunity vzhledem ke standardní společnosti dneska (myslím ohledně něčeho jako je společenská a životní úroveň - nejsem sociolog, abych to přesně zadal, ale třeba to někdo upřesní). Mám pocit, že většina lidí už v podstatě nějakým způsobem na netu "živě" je, čili by se to nemělo příliš lišit - takže by ten jeho závěr měl být podobný i pro jakoukoliv jinou formu inzertního seznámení. Možná, že to souviselo i s obsahem inzerátu. Ale je fakt, že údajně se na každý inzerát nabalí většina, složená z "úchylů" různého typu, takže nakonec ty dvě "normální" mohl být docela úspěch. A v důsledku .. asi se nepotřebuju seznámit s padesáti lidma, ale s jedním, že?
prosinec 18, 2009 10:03
Jak je vidět, jednoduché není seznámení ani pro muže, ani pro ženy. : Myška
Mám zkušenosti z toho druhého. Rozdělila bych muže toužící po seznámení na netu v podstatě do tří skupin. Tou první jsou muži, kteří by se rádi nechali ženou vydržovat, chtějí se přistěhovat, na schůzce za sebe nechají zaplatit, maximálně si zaplatí za sebe, za partnerku ne. Druhou skupinou jsou tak trochu ženatí pánové, kterým manželka nerozumí, a s níž jsou jen kvůli dětem. Třetí skupinou jsou mamánci, jimž zemřela maminka, nebo onemocněla, a nemůže se již o ně starat, a tak hledají náhradu. Z této skupiny se ozývají i výrazně mladší muži, hledající ne partnerku, ale spíše pečovatelku, aby jim nechybělo pohodlíčko, do té doby poskytované matkou. Existují i výjimky z těchto tří skupin, ale ty jsou sporadické, a málokdy se dá na takovou výjimku, a ještě perspektivní, narazit.
Nedělám si iluze, že je to u po seznámení touživších žen jinak, ale tam to nemám z pochopitelných důvodů zmapované.
Takže se přidávám k samostatným ženám raději žijícím bez chlapa. Protože narazit na někoho opravdu vyhovujícího je, zdá se mi, sci-fi.
prosinec 18, 2009 10:11
Myska: urcite to neni jednoduche, seznamit se : mila1
Hlavni je uvedomit si, co nabizim ja a co chci od partnera, zda to je v rovnovaze. Zda jsem soudna a sebekriticka, asi tak. Pritom to vubec neznamena slevovat ze svych pozadavku. Jo, jeste jeden postreh jsem od muzskeho protejsku ziskala - zeny na seznamkach vubec nejsou sebekriticke, pokud chlap nema titul, tak nad nim ohrnuji nos. Specialne zeny s VS vzdelanim jsou tim povestne, takze proto je i rada vysokoskolacek, pritom velmi pohlednych a sobestacnych, sama.
prosinec 18, 2009 10:46
mila1 VS ženy : romanB
ale ono to je dobře, že to tak dělají - samy se tím zařazují a dávají najevo, co je pro ně důležité (to nemyslím jako výtku). Osobně si myslím, že jeden z jejich důvodů může být zkušenost se zakomplexovaným chlapem, kterým to dojde navíc až časem a začne se vyžívat v tom, že mu VŠ pere spodní prádlo. Na druhé straně, je to leckdy taky důkaz o tom, že kromě předformátovaného absolvovaného studia v té dotyčné stejně víc nenajdeš. Patrně bude sedět někde v kanceláři úplně s jiným pracovním zaměřením než studovala a je ráda, že je ráda.
prosinec 18, 2009 10:54
roman: ja tohle nejak nechapu : mila1
sama beru vystudovani VS jako samozrejmost, proste mi to umoznili rodice, tak tu skolu mam. Je fakt, ze je nutne, aby partner nejake vzdelani mel, jenom vyjimecne muze klapat kdyz budu chodit s nekym, kdo ma jen zakladni skolu, a neni to v tom, ze bych byla namyslena, ale v tom, ze on ty komplexy proste bude prede mnou mit. Ale rozhodne si myslim, ze kdyz ma chlap stredni skolu, ze to bohate staci a nejaky intelektualni nesoulad se pocitovat nemusi. Jo, legracni je, kdyz vysokoskolacka ma takove ty fobie, ze ona ma vysokou skolu, a tudiz prece nebude doma varit, ze to je pod jeji uroven, s tim jsem se taky setkala, to mi prijde uplne nejak mimo misu smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 10:58
Milo, : Vodoměrka
já bych to viděla trochu jinak... málokterý chlap snese, aby žena měla vyšší vzdělání než on, případně byla prostě chytřejší a inteligentnější... na to musí mít dostatečné sebevědomí... ale také to znamená, že i podle vzdělání se různí lidské záliby a koníčky, okruh jejich zájmu, stejně tak jako dle zaměstnání i možnosti realizace těchto zájmů, v životě vlastně všechno souvisí se vším, nedá se na to hledět jen tak jednostranně... a proto si třeba vysokoškolsky vzdělaná žena nebude hledat partnera mezi pomocnými zedníky, třeba jen proto, že by spolu mohli vyjma sexu hledat asi těžko společnou řeč, kdyby ona chtěla rozbírat například nejnovější trendy ve výzkumu v oblasti, kde pracuje, a jeho by zajímalo jen to, že zítra hraje Sparta a její řeči by považoval za krávoviny... a věřím, že by jí to náležitě dal sežrat... největší šanci na úspěšný vztah mají vždy dva partneři stejného vzdělání, nebo když má vyšší vzdělání než žena...
Stejně tak titul může znamenat něco jako záruku, že ten dotyčný se bude umět lépe postarat o ženu, respektive že ji později lépe zabezpečí, když bude třeba na mateřské nebo prostě jen tak se o rodinu a děti postará...
A to, že některé vysokoškolačky, pohledné a soběstačné, jsou samy, znamená jen to, že prostě nechtějí brát každého jen proto, aby nebyly samy, ale spíš si uvědomují svou cenu a nechtějí vztah za každou cenu, ostatně k čemu by to vedlo? Aby pak psaly, že mají doma chlapa, který jim nevyhovuje, není ten pravý, a chtěly by zázrak, aby se stal takovým, jakého si představovaly? Na tom nevidím nic špatného...

Mimochodem, myslíš si, že muži na seznamkách jsou sebekritičtí a soudní a žádný z nich si nic ani nepřikrášlil, ani nezatajil? No, to by tam museli být jen samí andělé... ale ti nejsou na seznamkách, ale v nebi, že? smilies/wink.gif
prosinec 18, 2009 11:02
mila1 na obou stranach : romanB
je to o tom, že más v životě prostě smysluplný náplně .. a nejsou ukrytý ani v tom, žes "dosáhla" vzdělání ani v tom, že umíš řídit traktor. Já bych těžko snesl člověka, co nemá ochotu se učit vlastně trvale .. zajímat se, debatovat, komunikovat. A je fakt, že třeba zrovna tyhle vlastnosti bude mít pravděpodobně spíš VŠ, nebo SŠ, ale zcela určitě to není záruka. Znám spoustu lidí, co dostudovali a myšlenkově skončili.. a po pár letech je úplně fuk, jakou školu mají, z mého pohledu jsou nepoužitelní smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 11:04
Vodomerko: nastesti uz nehledam, uz jsem fajn chlapa nasla : mila1
A vim, ze se i na seznamkach pohybuji ruzni exoti, stejne jako v zivote. Ale je asi na kazde seznamujici se, aby to vcas rozpoznala a na to rande s nim proste nesla. A co se tyce vysokoskolacek, ktere nejdou pod svou uroven a radsi jsou samy, souhlasim, i takove jsou. smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 11:10
roman: souhlasim, cely zivot je nutne se neco ucit : mila1
at uz cizi jazyk, tak nove programy na obsluhu pocitace atd.atd. Pro mne je to taky prirozene.
prosinec 18, 2009 11:12
Milo, : Vodoměrka
jen si ještě neodpustím... když napíšeš, že nejdou pod svou úroveň, vyznívá to tak nějak ironicky, spíš negativně... já bych spíš řekla, že nehodlají slevit v některých důležitých oblastech, ono někde se slevit dá, něco se může odpustit, ale jsou věci, ve kterých to prostě nejde... smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 11:29
Ješiš, co to zase je? : NČ
"...se učit vlastně trvale .. zajímat se, debatovat, komunikovat...." Neřek todle Lenin?
A co takhle: mít zhruba společnej pohled na běžnej život, smysl pro srandu, smysl pro vopečený buřty, pro hulákání s kytarou u vohýnku, zájem si vzájemně dělat věci příjemný, vědět že se můžu spolehnout?
-----------------------
A pak taky todle: "...ze ona ma vysokou skolu, a tudiz prece nebude doma varit, ze to je pod jeji uroven..."
Z čehoš mi vyplývá že žena je už aprióri, automaticky, určená k vaření, přičemž nevaření značí její povznesenost, povýšenost, ouchylku. Tak bych jen poznamenal - proč nutně musí vařit jen žena? To jako von, kerej teda nevaří ale jen žere, je OK? Nebo nééé?
prosinec 18, 2009 11:38
Vodoměrko, : romanB
já myslím, že pokud je ta vejška našlehaná do hlavy, tak má dotyčný (všimni si, že nepohlavizuju smilies/smiley.gif) tendenci nemyslet, ale prostě jen cpát do hlavy - a to pak v životě může docela s tím neslevováním narazit. Jeho požadavky budou prostě bez ohledu na priority, nebudou konzistentní, prostě bude jim chybět přesně to, co by jim nechybělo, kdyby tu vejšku pochopili a ne jen sešlehali. A ty obecné neslevy si myslím, že jsou platné i bez rozdílu vzdělání - úcta, zájem a komunikace .. aspoň tak to vidím já.
prosinec 18, 2009 11:38
ale NČ : romanB
to přece není žádnej obecnej a povinnej požadavek - mluvil jsem o sobě a mých požadavcích na to, aby to byl partner. A co se týče srandy a vohníků? Když to bude nepoučitelnej debil, tak to asi sranda moc dlouholetá nebude .. leda tak pro něj
prosinec 18, 2009 11:41
... : NČ
Ty seš teda fakt nějak celej konzistentní. Teď eště sehnat tu konzistentní babu, žejo.
Kolik ti, prosim tě, je let? Mi připomínáš ty bandy adolescentů v černejch hadrech s noubukama přes rameno, co vědí naprosto všecko, jen ne, co sami se sebou, co chrápou ráno do 9ti a v pozdních vodpolednách maj nejvíc práce, kerý se nám tady v poslednim roce vyrojili po chodbách jak červený brabencí.
prosinec 18, 2009 11:48
já za to nemůžu, že stárneš :D : romanB
ale pořád to vídím tak, že je lepší být konzistentní, než blbej. Snad si to ve svým věku, co od tvýho není nijak daleko, můžu dovolit.
prosinec 18, 2009 11:51
... : NČ
jo klidně si to dovol. Máš mý svolení nekonzistentního blba.
prosinec 18, 2009 12:03
Vodomerko, proc by to melo byt ironicky? : mila1
Ja si myslim, ze to je kazdeho vec, koho si vybere jako partnera. Na vzdelani zalezi, ano, a na ostatnich vecech taky. Stejne ale vzdy musi navic byt vzajemna tolerance, protoze nikdo nejsme idealni.
prosinec 18, 2009 12:10
Romane, : Vodoměrka
samozřejmě, že ty slevy nebo neslevy platí vždycky, bez ohledu na pohlaví, vzdělání, národnost a nadmořskou výšku... je spousta lidí vysoce inteligentních, šikovných, kteří se živí rukama, tedy řemeslem a jsou ve svém oboru dobří... a ti jsou pak dost sebevědomí a úspěšní, že se nezaleknou ženy, která není jen vyučená, ale má i další vyšší vzdělání... to jsem uvedla jen jako jeden z případů (který mimochodem znám osobně a ne jen jeden, ale je toho víc). Ale kdyby ten jeden nebyl tak úspěšný, ale bylo to takový ten hospodský povaleč a stěžovatel, co u piva nadává na ty ku*** inteligenty, co si jezdí služebníma fárama a vydělávají hrůzu peněz a nemusí makat rukama a on, chudák, nemůže o práci zavadit, protože přece nebude dělat za pár kaček a nemůže za to, že nemá školy... a doma vynadá manželce, že chce, aby děti studovaly, protože z nich tak vyrostou taky ty zas*aný inteligenti, co se o chudáka tátu ani nepostarají... no a například, když takováhle žena si po večerech po rozvodu dodělá výšku, bude hledat už jen mezi muži s vyšším vzděláním, protože nebude chtít doma poslouchat tyhlety kecy... a někdo prostě řekne, že opovrhuje lidmi bez titulu, že se dělá lepším, než jsou ti s nižším vzděláním...
Neříkám, že volba partnera závisí jen na titulu a vzdělání, ne, je to jen jeden z parametrů, které srovnáváme a hodnotíme, společně s dalšími (takže VŠ například naprosto nevylučuje, že dotyčný/á nebude blbec a magor) a následně se podle všeho toho dohromady rozhodujeme, jestli si s ním něco začneme, nebo ne... a určitě jsou lidi, co hodnotí jen pouze podle jednoho kriteria a pak se diví, jak narazili...
prosinec 18, 2009 12:17
Milo, : Vodoměrka
já mluvila jen o tom slovním spojení "nejdou pod svou úroveň"... že mi to přijde takové ironické, většinou je to asi z toho, že kdykoliv někdo v ústním projevu toto sousloví vypustil, bylo to stylem: "No jo, vidíš ho, ten by nešel pod svou úroveň, ten si myslí, že je něco lepšího." a většinou to znělo spíš závistivě... takže z mého pohledu to je samozřejmě jen slovní spojení vyjadřující skutečný stav věci a není na tom nic špatného, jen jsem popsala to, s čím jsem se setkala... smilies/wink.gif
Takže v podstatě spolu souhlasíme, viď... smilies/wink.gif
prosinec 18, 2009 12:22
Vodomerko přesně .. : romanB
... obecně je tenhle typ "vysvětlovatele proč něco nejde" vztahová katastrofa, i když může nejdřív vypadat vtipně a udivovat slovní zásobou. Kdysi jsem někde zaznamenal krásnej citát: někdo hledá důvody, někdo způsoby. Mno a rozezná-li člověk, kam ten dotyčnej spíš patří (zeptej se ho třeba, proč celej život sedí v kanclu - když ti začne vysvětlovat, kdo všechno a co všechno kolem to zavinilo, tak rovnou prchej smilies/smiley.gif) asi si ušetří hodně překvapení do budoucna. Jdu si vyleštit černej frak a jedu do nepohody, aspoň tu je přímo děsivě na cestování. Hezký den smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 12:27
Proč je seznámení na inzerát tak těžký. : Krakonoš
Protože dochází k situaci, kdy dotyčná(ej) s chladnou hlavou hodnotí kandidáty na partnera (což je situace navozená právě jen tímhle způsobem seznámení, úplně jinak to je, když nás někdo při náhodným setkání vokouzlí, někdo, kdo nepřišel na písemnou vobjednávku se seznamem požadavků). No a v týhle situaci opravdu málokdo, pokud vůbec někdo, dokáže vidět objektivně sebe i ty kandidáty. Sebe tihle hledači viděj pomalu jako druhý Monroe nebo Delony, na svý protějšky maj pak nerealistický nároky a navíc na nich vobvykle viděj hlavně to horší.
Už jste někdo někdy četl na internetu následující příběh?
"Jsem dost vošklivej, nepříliš chytrej. Dost nerad se meju a fusekle měním jednou za 14 dní. Podal jsem si inzerát, protože moc potřebuju babu, hlavně teda aby se postarala a pak na nějakej ten sex. Na rande s babama, co vodpověděly, chodím ve svejch zmuchlanejch hadrech z práce, kytku nekupuju, protože to jsou vyhozený prachy za trochu trávy. Outratu se snažím, aby zaplatila vona, kam bych přišel, kdybych za každýho platil, navíc jsem starej lakomec, to je vo mně známý. Choděj samý pěkný, vo hodně chytřejší baby, takže se ani nedivim, že mě zatím každá kopla do pr*ele už po pěti minutách."

Nečetli, žene? Vždycky je to přesně vopáčně - já úžasnej bůh chodím vod randete k randeti, na který dycky dorazí úplná zoufalka a vyžírka. A baby tvrděj to samý. Tady něco sakra nehraje, to je jasný. Takže já ty stesky vo tom, jak nejni možný někoho najít, zas tak moc vážně neberu. Pokud je člověk v pohodě a dokáže vidět sebe i druhý aspoň trochu vobjektivně, patrnera si nakonec najde. I bez inzerátů.
prosinec 18, 2009 12:54
Jo a k debatě vo vzdělání: : Krakonoš
Rozložení zakomplexovanejch zm*dů je stejný mezi vyučenejma i votitulovanejma, jen ty vzdělaný to často uměj trochu líp a dýl maskovat. Je blbost rovnou si dělat nějaký vomezení co se tejče vzdělání. Daleko důležitější je přístup k práci, k lidem, způsob trávení volnýho času, základní hodnotovej systém. Pokud tohle zapadá do našeho, je titul úplně vedlejší.
prosinec 18, 2009 13:08
Týjo, : Macesska
to jsem si myslela, že chlapů je v populaci ca 50 % (já vím, že trošku míň, ale ne o moc - tak 48?) a tady na Kudle se ukazuje, že chlapi prakticky neexistujou - debata tady, debata o u Sylvy provdatelnosti, navíc spousta žen je sama s dětma (tedy chlapi odešli a po odchodu asi vysublimovali, protože nikde nejsou)... Mám úplně výčitky, že kolem mě se chlapi naprosto normálně vyskytují. Teda, harém nemám, ale mám příbuzné, známé, kolegy, kamarády - a ti volní mi připadají celkem soužitíschopní (jen potkat kompatibilní jedinku, co by za to stála), ti zadaní mají normální rodiny. Jsem divná, říkám to furt.

Krakonoši, se seznamováním na inzerát jsou i jiné potíže. Jednak se sejdeš (celkem často) i s lidmi, u kterých by stačil v "normální situaci" jeden pohled a oběma vám je jasné, že nee. Když se takhle 3 x koukneš třeba na nějaké oslavě, tak je všechno v pohodě a nikdo si nepřipadá neseznámitelně. Když se stejnými 3 jdeš (postupně) na kafe, tak se bušíš do hlavy, jak se k tobě nikdo nehodí smilies/sad.gif
Krom toho napochodovat na první setkání s tím, že už sakra musím někoho ulovit, je pro druhou stranu dost děsivé - a ony ty pocity nějak podprahově prosáknou. Když si k tomu přidáš, že podle e-mailů nebo dopisů si vymaluju představu, do které ten druhý prostě nezapadne... Kdo si myslí, že možná někoho potká přes inzerát, má podle mě šanci. Pro koho je to poslední zoufalá naděje, jak nezůstat sám, to má podstatně těžší. Taky bych pro nikoho nechtěla být jenom východisko z nouze.

Holubinko, tak že by TO nemělo na zaplacení svojí útraty se mi nikdy nestalo. Jaks to vyřešila? Umýval jim tam pár dní nádobí? smilies/cheesy.gif

prosinec 18, 2009 13:28
Jo, přesně tak, : Vodoměrka
jít na první rande s myšlenkou, ne že musím už konečně někoho sehnat, ale s tím, že možná, když budu mít sakra štěstí, tak můžu na někoho zajímavého natrefit... prostě připravit se na nejhorší a být příjemně překvapen, než čekat to nejlepší a být děsně zklamán... ale rozhodně na tom nestavět celou budoucnost, někdy můžeme to nejlepší mít doslova pod nosem a dokud nenastane ta správná konstelace hvězd či co, tak si toho ani nevšimneme... smilies/wink.gif
prosinec 18, 2009 13:36
... : mia
inzeráty apod. bych nezatracovala. Moje kamarádka, jedna z posledních nezadaných na střední, si asi za rok po maturitě dala inzerát do Mlad. světa. Velice kratičký inzerát zněl "Hana /jméno jsem jí pozměn./ hledá kamaráda. Zn. Praha.. No a má 28 let trvající velice harmonické manželství. Jak sama říká, na svého muže se může absolutně spolehnout a s léty se jí zdá její manželství čím dál krásnější. smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
prosinec 18, 2009 13:37
to s tím chozením pod svou úroveň - : Petronila
už to tu někdo lehce nahodil - to fakt zní, jako by si člověk vybíral zaměstnání nebo typ lyží, ale partnera? Tam je to přeci i o něčem jiném, než chladné racio (i když aspoň kousek by ho aktivovaný být měl).

Mezi mými kamarády jsou VŠ i neVŠ, skoro bych řekla, že ti ne-VŠ převažují. A můžu potvrdit, že takový "probuzený" přístup k životu, o kterém píše Roman, opravdu nezávisí na tom, jakého vzdělání dotyčný dosáhl.

A - obzvlášť v dnešní době děsivé devalvace vysokoškolského vzdělání - je možné, že obezřetné kandidátky na seznámení si budou do inzerátu psát - hlavně aby neměl VŠ smilies/grin.gif.

Ještě se chci zeptat - to, že méně vzdělaný partner to dává vzdělanější partnerce "sežrat" - s tím jste se opravdu setkali nebo setkávali? A byla v tom ta partnerka nevinně nebo i ona dávala sežrat jemu, že tu školu nemá?

Ptám se proto, že jsem v dětství z řečí okolo (ale ze žádného konkrétního příkladu) nabyla dojmu, že je to v takových vztazích pravidlem.
prosinec 18, 2009 14:49
Petronila: ja jsem nikdy nekoukala na to, zda partner ma ci nema VS vzdelani : mila1
ale jednu kratkou dobu jsem mela znamost s jednim, co byl jen vyuceny a zoufale se snazil delat chytreho. Ta snaha byla natolik uporna a jeho projev tak krecovity, ze jsem to s nim dlouho nevydrzela. Myslim si, ze vzdelani dodava cloveku sebeduveru a pocit, ze si nemusi na nic hrat a nikoho ponizovat. Ten jeho komplex se pak dal prohluboval tim, ze hrozne zarlil a to mne uziralo jeste vic. Bylo to vic veci dohromady a jsem rada, ze jsem z toho vztahu velice brzo prchla
prosinec 18, 2009 15:17
To nádobí nemylo, : macessko
řekla sem mu, že ta večeře je muj přínos charitě smilies/wink.gif
prosinec 18, 2009 15:59
Petronilo : eva_2
Myslím, že je to individuální. Já mám VŠ a jednu dobu jsem chodila se skvělým klukem, který byl vyučený, bohužel mu někdo nakukal, že VŠ holky doma neuklízí a nevaří aj., po čase jsem přestala mít nervy na to, ho přesvědčovat, že je mi úplně jedno jaké má vzdělání.... tak jsme se rozešli, ale ne kvůli rozdílnému vzdělání ale rozdílům v povaze.
Můj manžel má SŠ, nikdy jsem to neřešila a on taky ne. Pro mě je důležité, že si ho můžu vážit, spolehnout se na něj, že je s ním legrace, že mě má rád, respektuje mě ... :-)
prosinec 18, 2009 18:02
... : Sareza
Ahojky Petro, asi jsem nejak klikla vedle a pisi opakovane smilies/sad.gif, byla jsem na tom stejne. Jednou, po navratu od kamosky a priznavam v lehkem alkoholovem opojeni jsem si dala inzerat. Nejdrive jsem po te smrsti nabidek na sex (dva, tri, chlap, zenska) rychle zmizela. Pak jsem byla uvazlivejsi a jiz ne tolik sdilna smilies/cheesy.gif. Nebylo to hned, ale prave, kdyz jsem si rikala tohle nemas zapotrebi a ze vsech vypitych kafi jsem mela tlak jiz vysoky, najednou tu byl. Mily, pohledny a chtel v zivote to co ja. Jsme spolu druhy rok, stavime domecek a je me fajn. Seznamky nezatracuj smilies/wink.gif staci kliknout na "stesti" a mozna tam i je. Jo a bude mi 40.
prosinec 18, 2009 21:17
Petronilo, : Layla11
kamaradka s VS chodila s vyucenym klukem a stezovala si, ze si spolu vubec nemaji co povidat. Leda tak, co si uvari k veceri. Nemeli si co rict, debatovat....Ja jsem parkrat chodila s klukem vyucenym a citila jsem to same. Ja byla ta aktivnejsi, co vztah ozivoval, vymyslela jsem, co podniknout...oni byli spokojeni s tim co je. Celkove nude. Jak pise kdosi prede mnou, je to individualni. A moje prvni laska byla stejne vzdelana jako ja, a to bylo uplne o necem jinem, stejne tak s mym nynejsim pritelem smilies/smiley.gif smilies/smiley.giftot moje zkusenost
prosinec 19, 2009 03:11
Já myslím, že ve vzdělání to není. : mamča
Znám dva bratry, jeden VŠ, druhý vyučený. Ten VŠ si tu vysokou dělal dálkově s odřenýma ušima asi 8 let, a je to velmi výřečný, ale prakticky nepoužitelný chlap. Jeho brácha pracuje jako svářeč, je inteligentní, pracovitý a šikovný chlap. Moc toho nenamluví, ale když něco řekne, tak to sedí. Ten vyučený PC považuje za předmět vhodný pouze na poštovní styk s kamarády, nebo na vedení účetnictví, ale i bez brouzdání po Internetu má obrovský rozhled a zdravé názory na život.
Netřídila bych tedy lidi podle stupně dosaženého vzdělání. Je to i o podmínkách, jaké jim život nabídl.
Hlupák zůstane hlupákem, i kdyby měl před i za jménem hromadu písmenek. smilies/wink.gif
prosinec 19, 2009 10:22
Nezalezi na vzdelani, : Layla11
moje zkusenosti jsou takove, ze s tema vyucenyma exs ten vztah mel uplne jinou uroven. Treba takove chozeni do kina. Me se libi filmy, ktere maji myslenku, o kterych jeste druhy den premyslim, ktere me necim pouci...Tohle treba tito partneri vubec nepochopili, usnuli v kine(pry nuda) nebo odmitali vubec na takovy film jit, ze to bude blbost. V cem si ale libovali, tak to byly filmy plne krve, bojoveho umeni, nesmyslneho mlaceni...Jenze to zase nebralo me. A to, ze bychom se mohli o nejakem filmu pobavit, vubec neexistovalo. Nas kamarad, libujici si v techto filmech, vzdycky hodnotil slovy: "Ty p*co, to byl supr film". No a nam je pokazde jasno, ze je to nejaka "vencovina", ze se na takovy film nema cenu divat. A on treba nechape ty "nase" plnohodnostnejsi filmy. A debatit o knizkach, mistnim deni, deni v Cechach, o kulture...proste to nejde.
Na druhou stranu mame vyuceneho kamarada, ktery s nami jde a rozumi, dobry humor & komunikace...jojo, vsechno je individualni...
Nam tady krasne chumeli, bezim ven se vyvalet ve snehuuuuuu smilies/cheesy.gif
prosinec 19, 2009 21:23
Já to znám ze dvou osobních zkušeností... : Vodoměrka
Můj bratranec se jen vyučil, jeho žena studovala výšku... no nakonec po třech letech skončila, protože jeho kecy o tom, jak chce bejt zas*anej inteligent, aby se mohla pyšnit titulem (podotýkám, že to byla děsně fajn a chytrá holka, která nezkazila žádnou legraci a vůbec nedávala najevo, že by byla chytřejší a něco lepšího než ostatní) a když náhodou měla před zkouškama a potřebovala pohlídat děti (měli dvě rok od sebe, takže dvouletý a roční), tak jí dělal naschvály a řekl, že jo a pak prostě nepřišel a dělal, že když chce studovat, ať teda i s dětma nebo ať nedělá, na co nemá... no a ona strašně ráda četla, já taky, vyměňovaly jsme si knihy mezi sebou a jedna druhé pomáhala sehnat něco, co normálně nebylo na pultě... jenže bratránkovi to děsně vadilo, on sám nečetl a když ho chytl rapl, tak jí prostě ty nejlepší kousky odnesl schválně do antikvariátu, případně když je tam nevykupovali, tak je vyhodil do popelnice... a pokaždý stačil připomenout, že lidi, co čtou, jsou zas*aní intoši a měli by je vystřílet, že místo aby dělala něco smysluplnýho, tak radši čte... a přitom neměl vůbec co vytknout, o děti se postarala, domácnost zvládla taky, já jí semtam chodila hlídat, když jsem měla volno, a ještě zvládla i školu... ale pak toho kvůli hádkám nechala, aby děti měly doma klid a táta nenadával... po letech přišla na to, že to měla udělat naopak, školu nenechat, ale nechat chlapa... nakonec se stejně rozvedli, ale škoda těch promarněných let...
No a pak jsou také muži, co prostě nedovolí ženě studovat při zaměstnání, když mají dvě děti a dálkové studium je jednou za dva týdny vždy od pátku do neděle... a v té době se o děti někdo musí postarat, že jo... ale když se nepostará táta, a není nikdo, kdo by ho zastoupil, tak to prostě nejde... a samozřejmě, že ty řeči o tom, jak někdo chce být chytřejší a studovanější, protože on chudák táta nemůže studovat a nechápe, proč by jako nějaká slepice měla mít výšku... že ke sporáku a kastrolům to nepotřebuje, akorát to bude stát prachy, protože ta ženská chce za každou cenu jen rozfrcat ty jeho prašule... a když už nemůže za oblečení a drogerku, tak si vymyslí skripta a učebnice a další fíkoviny...
prosinec 19, 2009 22:29
A pak je to, jak říká Layla : Vodoměrka
a jak jsem říkala už já... o různém okruhu zájmů a možností konverzace a tak dále a tak dále...
prosinec 19, 2009 22:29
Asi mám víc štěstí na lidi, : mamča
ale já znám např. chytrého instalatéra, elektrikáře...a spoustu hloupých inženýrů, co jednou vystudovali, a teď se tím titulem budou zaštiťovat po zbytek života.
Se mnou na základku chodil kluk, co se moc dobře učil. Když se pak hlásil na instalatéra, všichni mu to rozmlouvali, že je škoda, aby nestudoval, že na tohle řemeslo chodili ti, co prolézali s odřenýma ušima. On ale tvrdil, že jeho táta je instalatér, děda a praděda byli taky instalatéři. Tak se prostě vyučil.
Dneska má svojí úspěšnou firmu, a jeho synové jsou instalatéři.
To ovšem neznamená, že jsou všichni hlupáci, nečtou a nežijí jako kulturní lidé.
Až mi praskne odpad, všichni ti inženýři mi budou k ničemu, a zavolám "svého" instalatéra, co přijede třeba o půlnoci.
prosinec 20, 2009 15:45
Mamčo, : Vodoměrka
ale nikdo tu netvrdí, že jsou všichni špatní... ale kterého z těch zedníků, dělníků nebo jiných máš za partnera? Nebo má tvůj muž stejné vzdělání? Psala jsem jen o tom, že znám sama osobně pár příkladů, ne že jsou všichni špatní (to paušalizování jsi odkoukala tady na kudle? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif )
A taky jsem psala o tom, že jsou i lidi s titulem, ale totální magoři. A že máš štěstí na lidi, tak buď ráda... tady jsme přece mluvili o tom, že při seznamování ženy (a hlavně ty vzdělanější) hledají spíše partnery také s vyšším vzděláním...
Mimochodem, já taky znám jednoho dobrého zedníka, jo, kdybych asi potřebovala, tak bych si ho určitě najala a nechala si od něho postavit dům nebo udělat nějaké ty stavební úpravy... ovšem žít bych s ním nemohla... prostě by mě jeho zájmy a postoje naprosto neuspokojovaly, nemohla bych to praktikovat tak, jako jeho manželka... mě by prostě nebavilo volný čas trávit v místní putyce u deseti piv a rumu s kofolou u jeho ženy... a nebo jít v neděli na fotbal na místní hřiště... mě by chybělo to ostatní, výlety s dětmi, divadlo, lyže, kola, knihy, společné debaty o přečteném, společné dívání na přírodopisné a cestopisné filmy, všechny ty akce, kterých se účastníme, hrady, zámky a jeskyně, rozhledny, všechna zajímavá místa, které oni prostě ani nenavštíví, protože ho to nebere, ženu samotnou nepustí, děti už to nebaví, protože nejsou zvyklé a na lyže nebo běžky? Nebo někam jet na kole? Na to ti odpoví, že zná lepší způsoby, jak zdechnout, třeba se uchlastat a na to, aby se dřel jak magor někde při sportu, na to se může vys..., protože on maká v práci a po ní si chce odpočinout... ale nic z toho mu nebere jeho zručnosti a zkušenosti... dovolenou tráví na místním koupališti u stánku s pivem a sem tam se ochladí v bazénu... toť vše...
Takže co se týká odbornosti, to je jedna věc, co se týká partnerských vztahů, je věc druhá a při seznamování by mě docela zajímalo, o čem bys s ním třeba na tom prvním rande mluvila nebo kam byste vlastně spolu šli a na co by tě ulovil, když bys třeba na to pivo nebyla a čekala místo vesnické pivnice nějakou pěknou kavárnu, kde se ovšem točené nepodává...
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
prosinec 20, 2009 19:53
... : mikin
Moje manzelka ma tri univerzitni tituly (dva bakalarske, jeden master) a ja jsem byvaly telefonni technik, ktery udrzuje tady na Yukonu silnice, ha, ha..... Presto se tady o tehle zdanlive "nerovnosti" nikdo z nasich pratel v zivote nezminil, ani my dva jsme o tom nikdy moc nediskutovali. Budto se k sobe lidi intelektualne hodi, nebo ne.
Me je po letech v Kanade zduraznovani titulu a vzdelani k smichu. Budto neco umim a dokazu si vydelat, nebo ne.
Ekvivalent titulovani "pane inzenyre" zde neexistuje. Kdyz jsem se mel pred lety moznost bavit s nasim premierem, oslovoval jsem ho "Tony". I sve sefy (vcetne ministra) tituluji krestnimi jmeny. Jedini lide, kteri zde pouzivaji tituly prede jmenem jsou doktori a to pouze na vizitkach a napisech na dverich ordinace. Jinak sveho doktora oslovuji "Gerarde" a on me "Mikine". Inzeraty v ceskych novinach kde 70-ti leta stredoskolacka hleda stredoskolaka ve me vzbuzuji uzas. smilies/smiley.gif
Neberte to prosim jako nejaky vysmech nebo kritiku. Proste - jiny kraj, jiny mrav. Ale me, coby "nevzdelanci" tenhle stav vyhovuje a povazuji ho za rozumnejsi.....

prosinec 20, 2009 20:09
Role vzdělání je v naší společnosti velmi přeceňovaná, : Krakonoš
proto taky ty seznamovací inzeráty, kam moje paměť sahá, začínaly SŠ, VŠ... Prostě to každej dával na první místo jako tu úplně nejpodstatnější informaci.
Mně vosobně teda víc vyhovuje kanadskej přístup popsanej Mikinem. Vzdělání nevypovídá vo ničem, dokonce ani nezvyšuje šanci na podobný zájmy, to je iluze. Kolik já jen znám vysokoškoláků, který za vrchol český hudby považujou Michala Davida a vo muzice s nima prostě nepokecám! smilies/grin.gif
Oslovování pane inženýre je mi k smíchu a nemám ho rád ani v rámci profesních styků. Ale jak řikám, česká společnost je takhle nastavená už ňákou stovku let, ani komoušům se to nepovedlo úplně vymýtit, za nima zůstala jen ta nenávist vůči "intošm", jak krásně ilustruje vymytej mozek Vodoměrčina bratránka smilies/cheesy.gif. Takže co s tím - nic.
Tak tolik vode mě dnes večer. Zdraví vás váš VŠ. A pokud by se mnou chtěl někdo polemizovat, tak bych prosil titulovat: Pane inženýre Krakonoši. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 20, 2009 20:54
Krakonoši, : Petronila
to jsou ty germánské vlivy smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif

Veliký znalec češtiny i němčiny Pavel Eisner blahé paměti měl pro tuhle nepříjemnou nemoc krásný název titularitis smilies/smiley.gif
prosinec 20, 2009 23:48
Se s tim koumánim nad titulama vyblbnete : NČ
Podle mýho pozorování je to jen zvýšená pravděpodobnost, řekněme tak 70 procent, že ten VŠ nebude blbej. A navopak, tak 70 procent, že ten sotva vyučenej bude blbej. Nic víc ale taky nic míň. Svou vypovidací hodnotu to určitě má ale nesmí se to přeceňovat. To ale nejni tim vlastnim vzdělánim.
Vidim to v tom, že ten chytrej, s přehledem, se snaží o co nejvyšší vzdělání, protože von už je takovej vod přirození, protože ho to prostě bere, stojí voto, vždycky byl chytrej, zvídavej, chce víc a víc. A blbýmu, kterej prolejzal už ZDŠ se čtyrkama, protože byl absolutně bez zájmu vo cokoliv (kromě snad vo Kozla), je jasný, že na další študování prostě nemá ani inteligenci ani chuť ani zájem. Stejně by ho vodkuďkoliv vyrazili (na Plzeń ještě nemá vyděláno). Neštuduje, protože byl vždycky blbej.
Tim ale neřikám, že je to tak dycky, jen to, že je to pravděpodobnější. A už vůbec dosažený vzdělání neřiká nic vo charakteru. Kryplácký hovada sou přítomný na všech úrovních, zrovna tak, jako bezva solidní, vyrovnaný, emaptycký lidi.
prosinec 21, 2009 06:09
titul : holubinka
pane inženýre (s důrazem na inženýre) používám jen u jednoho člověka, se kterým se bohužel musím občas pracovně stýkat a mám ho stejně ráda, jako kontrolu z finančáku smilies/wink.gif
prosinec 21, 2009 10:09
Petronilo, nechci to vůbec zevšeobecnit, : Eva
nicméně to často bývá muž, který v dlouhodobém vztahu nerozdýchává, neustojí partnerčino řádově vyšší vzdělání. Obráceně to je zásadně méně časté. Takže kombinace extrémní ZŠ a VŠ se ukazují jako významně rizikové, ale právě jen pro ženy VŠ.
Jinak musím souhlasit se všemi, co psali o nutném výskytu debílků ve všech vzdělanostních skupinách.
A je fakt dost jedno, jaké má člověk vzdělání, podle mne záleží opravdu na shodě v otevřenosti, nebo uzavřenosti vůči dalšímu životnímu učení, něco v tom smyslu, co psal kdesi nahoře RomanB.
prosinec 21, 2009 14:04
Eh, : Macesska
doctor duplex, assinus triplex (aneb I dvojnásobný doktor může být trojnásobný osel.)
O partnerce formálně vzdělanější než partner vím mezi známými asi ve 2-3 případech. A ani v jednom se, pokud vím, při potížích ve vztahu neřešilo téma titulů a formálního vzdělání.
Ovšem je fakt, že třeba neznám jediného "intošsky" zaměřeného chlapa s učňákem. Možná je to tím, že muži jsou obecně ctižádostivější a když na to mají, tak si aspoň SŠ dodělají časem. Už kvůli penězům. Těžko říct.
prosinec 21, 2009 18:13
já se přiznám, : Petronila
že jsem v dětství o takových případech (méně vzdělaný partner deptá vzdělanější partnerku) slýchala, ale tak nějak obecně, o žádném konkrétním případu jsem nevěděla, a už tehdy se mi z toho otvírala kudla v kapse a ještě víc z toho, že ty ženy, které o tom mluvily (protože o tomto mluvily výhradně ženy) takové chování u chlapů zřejmě vnímaly jako naprosto normální věc a pojímaly to tak, že by ta partnerka neměla svým vzděláním toho partnera dráždit, případně si kvůli tomu, aby nějakého našla, neměla tu školu ani dělat. Brr. Ještě že dnes už je jiná doba.
prosinec 21, 2009 20:09

Powered by Azrul's Jom Comment
busy