A ZASE TEN BABIŠ
Neděle, 02 prosinec 2018
Nebyl jsem jeho příznivcem, ale už jsem. Jak dosáhl majetku, to mi teď, po létech, nepřipadá už důležitý. Nejsem tak naivní, abych si myslel, že to bylo dle zásad pravdy a lásky k bližnímu. Se zásadama pravdy a lásky by se zmohl sotva tak na boudu pro čubu. Bylo to v době, kdy se „muselo zhasnout před právem", aby mohli "vzniknout" milionáři, protože jsme žádný milionáře neměli a bez milionářů kapitalizmus nemůže bejt, což dá každýmu rozum.



 

A kapitalizmus jsme přece chtěli všichni. Vesměs jsme všichni byli nepřátelé socializmu.

Ne teda úplně všichni, např. Havel nebyl nepřítelem socializmu, ale takovejch bylo žalostně málo. "Více Kožených, více Soudků" to byla hesla těch vzrušených dnů, rodícího se kapitalizmu. Logicky tím teda bylo myšleno, i "více Babišů".

 

A tak, potmě, při zhasnutym světle, s nadšeným souhlasem národa, kde se vzali, tu se vzali, vznikli milionáři. Většina těch úspěšnejch rozkradla a vytunelovala, co jen mohla a tiše vypadla si to užít. Babiš ovšem nevypadl, zůstal, zmnožil svý miliony na miliardy, zaměstnal desetitisíce lidí; když zavětřil příležitost, regulérně skoupil menší podniky, zaměstnal další lidi, atd. Jistě je tvrdej podnikatel, to by jinak ani nešlo, ale netuneloval, nelikvidoval, nepropouštěl, nevyhazoval. Platil platy obvyklý, daně platil a odváděl v Česku.

 

Vždycky si znova vzpomenu na pohádku Pretty Woman, u který o každejch Vánocích u televize dojetím štkají báby od 30ti do 80ti, na pohádku, kterak upřímná láska proměnila pouliční k*rvu v uvědomělou občanku a  bezohlednýho dravce - miliardáře proměnila v lidumila; skoro se mi chce říct, v tátu pracujících. Jistě, je to celý samozřejmě nehorázná kravina, ale pohádky jsou pro děti, tak zase, proč ne?  Jen to štkaní dospělejch bab při filmu, mi přijde komický.

 

Ale zpátky k Babišovi. Co vlastně udělal Česku tak strašně zlýho? Nic mě nenapadá. Zlýho toho ovšem nadělal dosavadním politickejm stranám, nýmandům a zlodějům, kteří nás o svý neschopnosti, všehoschopnosti a současně až neuvěřitelný nenažranosti, přesvědčovaly denně asi 25 let.

 

Lidi samozřejmě vždycky někoho nakonec zvolili, takovej už je systém, i kdyby se voleb zúčastnil jen jeden jedinej volič. Ale spokojení nebyli. Pak se objevil Andrej a všechny ty neschopný parazity nahlas pojmenoval.

Paraziti už nemají co nabídnout, jsou už dávno prokouknutí skrz naskrz, takže žádnej div, že se sympatie automaticky přesunuly k Babišovi. A co na to paraziti, kteří už nemají, co nabídnout, ale svý živitele nutně potřebujou?  Nezbejvá jim už nic jinýho, než vsadit na přirozenou lidskou závistivost a svýho smrtelnýho nepřítele předhazovat lidem coby zločince, kterej národu denně užírá chlebíčka.

 

Co je na tom asi nejvíc odpudivý, že na část národa tohle skutečně funguje. V tom "demokratům" nahrává i běžná lidská hloupost troubů, kteří, když slyšej 50 milionů, závistí ani voka nezahmouřej.

 

"On nás okradl"! No tak, i kdyby "nás" skutečně okradl, tak je to na každýho 5 korun. Ale ani o to "nás" neokradl. Jen šikovně využil zákony, který si dávno před ním sami pro sebe napsali "demokrati". Musel by bejt uplně blbej, kdyby je nevyužil, když mohl. Jestli si snad někdo fakt myslí, že kdyby ty prachy nezískal Babiš, byly by použitý pro blaho národa, tak je, s prominutím, politováníhodnej prosťáček.

 

A tak se demokratum postupně nezdařila aféra s dluhopisama, Čapí hnízdo se taky nepovedlo, u toho zklamal i Olaf, a naposledy ubožáci, tzv."investigativci", kteří se vloupali do baráku za mladým, sklidili jen zhnusení a opovržení (až na pár pochval od profláknutech parazitů, kterejm žádná špína nikdy nebyla dost špinavá).

Jen mimochodem: Docela by mě zajímalo, jak by asi ti dva šmejdi dopadli, kdyby se, s pomocí podloudně ukradenýho zámkovýho kódu, vetřeli domů k Bakalovejm. Tak bych řekl, že už by si nikdy nezaivestigařili, o konci investigativních brejlí ani nemluvě.

 

Takže teď zcela zoufalí demokrati sáhli k dalšímu podlýmu bonzáctví - k udání Babiše přímo v Bruselu, současně s dodáním konceptů článků pro "spřátelenej" nebo uplacenej zahraniční tisk, aby pak u nás v Česku mohli jásat: "Evropa je Babišem znepokojena" (se vsadim s kýmkoliv o poslední tenisku, že Evropě je nějaký Česko uplně ukradený). 

A co na něj udali tentokrát? No přece to, že Agrofert bral a bere dotace (bere je uplně stejně, jako každej, kdo splňuje stanovený podmínky). Jenomže Agrofert je bere i po tom, kdy Babiš beze zbytku splnil požadavky zákonů i nadzákonný požadavky "demokratů" při převedení svejch podniků na svěřeneckej fond. Tvrdě to po něm vyžadovali, on to udělal přesně podle jejich přání a jim to stačilo.

 

Teď už zase kvičej, že jim to nestačí, že "to mysleli jinak", a že Babiš si se svěřeneckym fondem dokonce občas i telefonuje. Mysleli to demokrati asi tak, že Babiš se na svůj majetek komplet vyprdne a až pak skončí v politice, začne znova, s jednou kravkou u chalupy ... Nebo to mysleli tak, že nikdo, kdo něco dokázal vybudovat vlastníma rukama a mozkem, nemá v politice co dělat? To by tak hrálo, aby se mezi neschopnejma tupejma parazitama objevil schopnej inteligentní pracant! Ani doma už to demokrati tentokrát neřešej, vědí o svý totální neschopnosti a tak šli žalovat a brečet rovnou Velkýmu Bratrovi.

 

 

Nebyl jsem jeho příznivcem, ale teď už jsem

a jsem přesvědčenej, že zdaleka nejsem sám.

Při vědomí jmen a ksichtů těch,

kteří se opět chtějí vrátit a nacpat na jeho místo, je mi ouzko.

ENČÉ

 

 

 

Komentáře
... : NČ
Brejtro. Za hrupku, způsobenou opomenutím, při dodatečný úpravě podmětu opravit i přísudek, se omlouvám.
prosinec 03, 2018 04:31
... : Markéta
souhlas, vlastně se vším.
Vždycky si vzpomenu na pana Fišera, původně úspěšným majitelem cestovky. Dost odstrašující příklad
prosinec 03, 2018 07:29
... : mamča
NČ : Hezky napsaný. Souhlas do puntíku.
A jestli ti "lepšolidi" vyvolaj předčasný volby, tak to Babišovi hodím. :-)
Né, že bych se vším, co dělá ANO souhlasila, ale nevidím nikde nic lepšího.
I když mám dojem, že dokud nebude u nás většinový volební systém, tak je skoro zbytečný chodit k volbám.
Jedna strana získá 30% voličských hlasů, a ejhle ! Najednou se dohodne několik pidistran, které nevolil skoro nikdo, sesypou svá ubohá získaná pidiprocenta na hromádku a vítěznou stranu odstaví od válu.
Tak k čemu ty volby vlasně jsou, když ta vítězná strana ani nemá "právo první volby".
prosinec 03, 2018 08:51
... : mila1
prosinec 03, 2018 11:47
... : mamča
mila1
No a ?
prosinec 03, 2018 11:59
... : Moira
NC, clanek velmi dobře napsany. Jestli jsi tohle dal dohromady uplne sam, klobouk dolu. Se vsemi uvahami se da souhlasit, otázkou však zustava, proc to cele Andrej dela. Pro me zustava Babis hodne necitelny a opravdu si nemyslim, ze to dela z lasky z narodu. Chce jen udrzet a zlegalizovat všechny minule nefer hry a vitezstvi? To vi jen on sam. Spousta lidi v ANO se vezou na jeho uspechu a chteji taky svůj dil. Jak tohle všechno skonci není možno předvídat.
Poznamka Markety o p. Fiserovi velmi vystizna. Hodne často si na nej vzpomenu, jak cisty a nevinny sel delat tu citelnou politiku a jak dopadl. Vlci ho sezrali zaziva a ted je tusim zpatky v Nemecku? Andrej tudíž musí byt tvrdsi a chytrejsi nez všichni ti, kterym slape na kuri oka. Při predstave, co se tam nahore deje, mi není uplne dobře.
Doufam, ze Cesi dopadnou dobře a zustanou tim chytrym a vzdelanym narodem, jak opet dokazuji na mezinárodním poli třeba prvním mistem na svete ve vyrobe hologramu, atd.. Pokazde se podivuji nad tim, jak v takhle malém narode se najde tolik expertu svetove urovne. A to mi dava nadeji, ze Cesi to nejak daji....
prosinec 03, 2018 12:03
... : mila1
mamča: je mi líto, jak to tady na Kudlance skončilo. Mějte se fajn. Já už sem psát nechci.
prosinec 03, 2018 12:06
... : *deeres*
Jejda, to asi nepřežiju!
Co se týká Babiše, čím sprostěji budou útočit, chodit žalovat, podle opozice chovat se demokraticky, tak tím více budou stoupat preference Babišovi. Některé věci se prostě nedělají a lidé jim to dají sežrat. Vlastně jsem to čekala, zatím osobně nejsem přesvědčena, že ho budu volit, ale také začínám být na vážkách, když vidím, jaké ludry se derou k moci. Oni preference stoupají i u Pirátů, pánbu nedopusť!

,,Velký mediální humbuk kolem osoby premiéra a jeho syna má možná přesně opačný efekt, než někteří očekávali,“ uvedl analytik Ranocha. Agentura se ptala lidí, kteří by nově volili ANO, na jejich důvody. „Téměř unisono nám říkali, že je to, dle jejich slov, až nechutná štvanice na premiéra a jeho rodinu. Tak trošku i na truc by proto v tuhle chvíli podpořili hnutí ANO a Andreje Babiše osobně,“ řekl Ranocha. Značná část přelivu hlasů se podle něj uskutečnila v týdnu, kdy „probíhala největší přestřelka“.

Ranocha to ale schytal, co si to dovolil takhle referovat v ČT, měl jenom malý vzorek voličů, ve skutečnosti ANO přibylo asi tak jenom pět voličů. Podle KANTARU Babišovi stoupl počet voličů na 32,5%, nakonec i SANEP procento potvrdil.

Musím se smát, prý typickým voličem je starší žena z venkova se základním vzděláním, tak já to slyším od úplně jiných lidí, že to hodí Babišovi. Jen ať ještě chvilku demokraticky prudí a snaží se shodit vládu. Aby si šli příště opět chrápat do svých lavic, budou muset těch 5% shodit tak na 2%.
prosinec 03, 2018 12:46
... : NČ
Proč to Andrej celý dělá? Proč celou únii i s pravdoláskařema nepošle do***ele?
O tom už se tady psalo před pár dny. Já osobně myslím, že je prostě takovej. Např. já bych se na celý Česko s jejich zaprděnejma trpasličíma politikama, i na celou únii zvejšky vyprdl i s jejich dotacema a užíval si krásný Moniky, slunce, moře, pláží, all inclusive.
Je dobře, že Andej není takovej, jak já. Pamatuju taky na svýho souseda, hajnýho, ve vedlejší chalupě. Vyvezl na 14 dnů rodinu embéčkem někam do Jugošky, slunce, moře, nádhera. A po necelym tejdnu zavelel k odjezdu domů. Ten chlap prostě bez práce a bez viditelných výsledků svý práce, nemohl žít. Já takovej nejsem, já bych ty pláže s Monikou jistojistě za nic nevyměnil. Ale rozumím těm, kteří takoví jsou a všema údama jim držím palce. Něco dokázali, to beze sporu. Ale nechtějí zůstat jen u toho, chtějí dokázat víc a pak zase víc! Sobě i jinejm. Asi se nebudu shodovat s převážnou většinou, ale řekl bych, že prachy v tom nehrajou úplně primární úlohu. Jistě, že taky hrajou, votom žádná, jen myslím, že ne úplně primární.
prosinec 03, 2018 12:53
... : Iris
Milo 1, mám to stejné. Jakmile se sem dá politika, je to tu babišovo a přes to vlak nejede.
Zajímalo by mne, jestli s poznámkou deeres:
Jejda, to asi nepřežiju!

souhlasí i Daniela. Nedávno byla celkem ráda, že se tu objevilo zase víc lidí, než je obvyklé. Ale - co se dá dělat - ovládli jste to tady, milí svědkové Babišovi, a není proti tomu pomoci. Když bude řeč o seznamkách, je možné se bavit. Jakmile se sem dá tohle téma, nemáme - my druzí - šanci.

Milo 1 - loučím se s Tebou pozdravem "zlatý kabelky" a doufám, že úplně nezmizíš, jen počkáš, jestli se to nezmění. Hezký Advent přeji smilies/wink.gif
prosinec 03, 2018 13:02
... : NČ
Škoda, Iris. Nechtěl jsem tě článkem iritovat. Píšu jen svý osobní pohledy na věci kolem. Jinej má zase jiný názory, to už tak chodí. Nejsem ani "svědek Babišův" ani "koblihář", ovšem nejsem ani "svědek Havlův" nebo "svědek Kalouskův". Jsem jen obyčejnej svědek věcí všedních, kterej je pro fér hru, podle fér pravidel. Ne pro zákeřný podrazy.
Nikdy bych ani nesouhlasil se zákeřnejma podrazama např. na knížete nebo Kalouska a kdyby proti nim někdo vyrazil se zákeřnejma, až nechutnejma podpásovkama, možná by oba získali i moje sympatie. Ne pro jejich politický názory, s kterejma nesouhlasím, ale proto, že jsem vždycky na straně férovosti.

prosinec 03, 2018 13:19
... : Iris
Škoda NČ, že to, co je fér a co je nefér mohou celkem slušní a celkem inteligentní lidé vnímat naprosto odlišně.
prosinec 03, 2018 13:36
... : Moira
Iris, mila, vzdyt diskuze jsou tu posledni dobou jiz ve vsi slusnosti a ja nevidim duvod proc se jich nezucastnit. Skoda, mohli jsme se tu bavit docela na urovni, nikdo nikoho nikam netlaci..
prosinec 03, 2018 15:35
... : NČ
Nefér jsou podrazy, typu Čapák. Úplně ovšem stejně, jako jsou podrazy, typu padáky.
Už jsem to tady psal. "Každýmu jen to, co jeho jest". Ani víc, ani míň.
Úplně stejně, jako třeba např. Kramný. Ten je mi odpornej, na pivo bych s ním nešel, ale vrah? Já nevím. Nikdo mu to (ani mně) nedokázal.
Já prostě neberu jakoukoliv pomluvu proti mýmu nesympatizantovi s nadšením, a za bernou minci.
Dokaž! Dokaž bezpochybně! Jedině to beru. A ne pomluvy, dohady, ve smyslu, třeba, EK se domnívá... nebo Olaf usuzuje, že mohlo dojít ...


prosinec 03, 2018 15:52
... : Míša šíša
je mi líto, jak to tady na Kudlance skončilo

A jak to vlastně skončilo??
prosinec 04, 2018 05:48
... : NČ
Ještě krátkej dotaz, Iris: "Jakmile se sem dá tohle téma, nemáme - my druzí - šanci."
Promiň, ale proč byste neměli, vy druzí, šanci?
Docela rád bych si přečetl odpovědi na mou otázku z článku: "Co vlastně Bába udělal Česku tak strašně zlýho? Nic mě nenapadá".
Ovšem odpovědi konkrétní. Určitě ne jen - okradl nás! Nýbrž okradl nás v tomhle, tímhle, o tolik a tolik. No a pak se dá docela klidně a přátelsky podiskutovat.
Jestliže ty to utneš sdělením "jsou tady svědci Babišovi, takže odcházím", nestěžuj si pak, že je nemožno diskutovat.
prosinec 04, 2018 05:51
... : NČ
Hele Foxi. Ten tvuj odkaz je nečtivej. Napiš to sám, jasně, stručně, krátce, a pak teprve snad hoď odkaz.
----------------
Se omlouvám, ale odkazy na články jinejch autorů mě tady, kde si máme povídat mezi sebou, prostě *erou.
prosinec 04, 2018 18:56
... : NČ
Upozornil jsem na hrupku v textu a čekal, kdo se první ozve. Tak nic
prosinec 06, 2018 04:29
... : Sidon
Že by tohle?

Zlýho toho ovšem nadělal dosavadním politickejm stranám, nýmandům a zlodějům, kteří nás o svý neschopnosti, všehoschopnosti a současně až neuvěřitelný nenažranosti, přesvědčovaly denně asi 25 let.
prosinec 06, 2018 08:16
... : NČ
Bingo! Původně byl podmět jen "politický strany" a po doplnění už jsem zapomněl opravit přísudek.
prosinec 06, 2018 08:38
... : Sidon
Jožínku, já se Ti přiznám. Na průmce (kterou jsem nedokončil), jsem měl z Češtiny dvojku, protože profesor Staněk říkal, že - na jedničku ji umí jen PánBůh, na jedna méně on a na dvojku jen ti nejlepší z nás.

smilies/wink.gif
prosinec 06, 2018 08:50

Powered by Azrul's Jom Comment
busy