KDO NEKRADE KAŽDOU HODINU ...
Středa, 23 květen 2018
„Šikovná“ advokátka, která podle obžaloby připravila umírajícího seniora o majetek v hodnotě desítek milionů korun, půjde do vězení na 6,5 roku. Podle rozsudku pak nesmí deset let působit v advokacii. Její spolupachatelka bude zavřená na pět let.

 

 

 

 

 

 


JUDr. Michaela Salačová k trestnému činu zneužila svého postavení advokátky,  a svedla k němu také další osoby.  Soudkyně, která následně kauzu řešila, připomněla, že advokátka byla faktickou organizátorkou podvodu. 

Pro ty, kdo případ neznáte: paní advokátka M. Salačová byla před osmi lety správkyní majetku šestaosmdesátiletého muže, který vlastnil hodnotný majetek. Advokátka, když zjistila, jak velký majetek je, zneužila toho, že senior trpěl Alzheimerovou chorobou a nechala ho podepsat prázdné papíry, pomocí kterých po jeho smrti v r. 2010 veškerý majetek převedla na svou kamarádku, kartářku Kunstovou, od které si nechávala předpovídat budoucnost...

 

Navíc ještě zfalšovala jeho závěť, aby na Kunstovou převedla i zbytek jeho majetku. Obžaloba také tvrdí, že obě ženy vydíraly družku zemřelého, na kterou přepsal jeden ze svých bytů. Celková hodnota majetku, který Salačová podle závěrů policie převedla nebo se chystala převést, dosáhla skoro 30 milionů korun… Sebrala v podstatě všechno – i rodinnou hrobku, ve které jsou uloženy ostatky jeho rodiny… Lhaly a falšovaly o sto šest.

 


 

 

A vidíte – obě dámy se odvolaly, a trest jim oběma byl snížen; advokátce z původních osmi let i „chudince svedené“ kartářce Štěpánce Kunstové, hlavní spolupachatelce, soud již v únoru snížil trest ze šesti na pět let vězení.

 

Tak rozhodl odvolací Vrchní soud v Praze. Rozhodnutí je pravomocné.

d@niela

 

Případ se dostal do povědomí, protože se ozvali seniorovi známí. 

Jak to asi je, když někdo zemře bohatý, ale sám?

Holt: není-li žalobce, není soudce.

 

 

Komentáře
... : Moira
A z toho jasne vyplyva, ze hromadeni majetku jen pro sebe nema vubec smysl. Takovych pripadu uz bylo. Na co ma dedek nad hrobem majetek v hodnote desitek milionu? K cemu mu to je, kdyz ma Alzheimra? Tenhle majetek maji mit mezi sebou rozdelen deti a vnoucata. A jestli si dedek celou rodinu znepratelil behem zivota a zemrel mezi cizimi, tak ho vubec nelituju a ze byl okraden mi nevadi z moralniho hlediska. Z pravniho je samozrejme spravne, ze obe dostaly trest.
květen 24, 2018 06:22
... : NČ
Moiro! Bezvýhradnej souhlas!
Co chci, aby se stalo až natáhnu bačkory, to můžu udělat hned, rovnou, a bez advokátů a kdejakejch jim podobnejch šmejdů. Něco málo si jistě nechám, abych měl třeba na starobinec a nezustal dětem na krku s mísou a bažantem v posteli, ale tím to končí.
květen 24, 2018 12:57
... : Lena
Teda, takhle prasacky komentář jsem už dlouho nečetla.
Podle sebe soudím tebe, nebo kde jsi Moiro vzala, ze je rozhadanej s dětma? Ty sama asi jsi, ze je to první, co té napadne. Copak nemocný, ale bohatý člověk si zaslouží takové zacházení? Co víte o jeho životě, proč řešíte jeho a ano ne vaše peníze?

květen 24, 2018 17:08
... : mia I
hyenismus. Ale zdaleka ne jediný páchaný na seniorech. Třeba Domicil v Olešné http://www.jcted.cz/sokujici-manyry-panuji-v-dome-pro-seniory-v-olesne/. V roce 2014 se o tom psalo a klienty přestěhovali a dům uzavřeli teprve před posledními vánocemi v r. 2017.
květen 24, 2018 18:45
... : mia I
květen 24, 2018 18:51
... : Sidon
Já bych řekl, že ten trest je pro tu advokátku malý, právě proto, že se jedná o advokátku! To je jako když se spustí policajt a místo aby lidi "CHRÁNIL A POMÁHAL", tak je oloupí a nedejbože i zabije. Pro takové by měl být trest tuplovaný, ne-li větší. Je to hrubé zneužití profesního postavení.

Moiro, někdy je lepší nepouštět příliš svoji fantazii na špacír. O tom, že by ten starý pán měl nějaké problémy s rodinou, není v článku ani zmínka. Ledaže je to někdo z Tvé rodiny.
smilies/sad.gif
květen 25, 2018 00:07
... : NČ
O jaký fantazii Moiry nebo prasáckym komentáři je řeč? O tom, že: "hromadeni majetku jen pro sebe nema vubec smysl? Na co ma dedek nad hrobem majetek v hodnote desitek milionu? K cemu mu to je, kdyz ma Alzheimra?"
Sorry jako. Já to vidim úplně stejně! A další větu pak Moira píše, jako jednu z více možností, s podmínkou "JESTLI...".
---------------
Pohoršovat se tady nad advokátskou sviní, si myslim, že je úplně nadbytečný. O tom přece nikdo vůbec nemůže zapochybovat ani na vteřinu.
květen 25, 2018 05:22
... : mia I
no ono je sice hezký dát dětem majetek a nechat si třeba jen věcný břemeno. Ale nedávno mi vyprávěla mladší dcera, jaký praktiky se taky dnes dějí, příklad naprosté krutosti. Byla jsem bez přehánění přikovaná k židli a tuhla mi krev v žilách, došla mi slova. Není to z kategorie jedna paní povídala podotýkám.

Jsou rodiče , kteří dají přepsat majetek na děti s tím, že děti je nechají dožít. Dějí se pak případy, kdy děti pak bez toho, aniž by rodiče tušili, prodají byt. Jsou společnosti, které koupí celý činžák a chtějí jej zrenovovat, udělat lukrativní bydlení pro náročnější klientelu. Většinanájemníků si najde bydlení jinde. Ale právě starší lidé se už stěhovat nechtějí, chtějí dožít tam, kde celý život byli zvyklí. Tak prý se to pak dělá tak, že se do prázdného bytu nastěhuje nějaký vazoun či dva a ti začnou zastrašovat, neváhají se i vys..t seniorovi před vchodem do bytu atd. Prostě psychicky ho zničí s tichým souhlasem dětí.. Tak i takové dokáží být dospělé děti k vlastním rodičům.
květen 25, 2018 07:55
... : *deeres*
Nic nového a proto už Shakespeare napsala Krále Leara.
Podporovat děti, proč ne, ale také myslet na zadní kolečka.
květen 25, 2018 08:54
... : Moira
Vazeni, hlavne vy, kteri se pohorsujete nad strasnym osudem milionare. Dedek byl nesvepravny a staral se o nej CIZI clovek! Rodina se dozvedela o osudu majetku az po jeho smrti!
Takze Leni, mluvi z tebe velka nezkusenost a naivita. Az vychovas vlastni dite, kteremu se podari privest na svet potomka, muzeme zacit debatu, ktera bude mit smysl.
květen 25, 2018 09:59
... : Moira
NC, diky za podporu. Zajimave, ze toto vidime uplne stejne. Navic, ja jsem jen konstatovala fakta z clanku, a zaujala stanovisko. Na tom, ze dedek si svuj osud zaslouzil nic menit nebudu. Odsuzujici komentare pricitam velke zivotni nezkusenosti diskutujicich. Rekla bych, ze presne tito lide pak k vlastnim zkusenostem dojdou dost krusnou cestou. Ale to je jejich problem...
květen 25, 2018 10:03
... : zuza
Souhlas s miou a deeres. článek je o advokátce a jejich praktikách, ne o dotyčném starci. Odsuzovat dokáže každý. Měl družku, a co když vlastní děti neměl? A zřejmě se družka starala. Co by jsi Moiro v tom případě dělala? Když máš tolik životních zkušeností, jak píšeš. Třeba by dědila družka, která děti má, tak jako Ty.
květen 25, 2018 10:55
... : doktor
Zuzo,díky za normální rozumný pohled.Advokátka je bestie a hyena,která s člověkem nemá nic společného.Nikomu není nic do toho kdo jak je bohatý a kolik mu je let.A nadávat někomu koho neznám do DĚDKŮ je nehoráznost.

květen 25, 2018 12:13
... : NČ
No, tak, článek je sice o advokátce, ale k tý se říct nedá ani ň. Ta je jasná.
Článek ovšem je i o zřejmě nesvéprávnym dědkovi ve starobinci. Jaký měl dědek s potomkama vztahy - to se neví, ale jestliže, ještě asi za zdravýho rozumu, někdy před osmi lety, zmocnil správkyní svýho cca 30ti milionovýho majetku tu advokátku, teda cizí bábu, tak tam v rodině něco v pořádku prostě nebylo, to mi nikdo nevymluví!
květen 25, 2018 12:17
... : zuza
NČ nebuď zatrpklý už teď, vždyť jsi v nejlepších letech!!!! Že už nás něco bolí, nemusíme říkat nesvéprávní ... Víš mladí už to říkají o svých rodičích velmi brzy, je vidět že s mladými moc nejsi ve styku, nebo jsou vychovaní, ale u některých je to hrůza. Někdy dát spravovat majetek dětem, je sázkou do loterie a znamená i cestu do domova důchodců... Možná volil cestu jak dětem majetek zachovat a přitom narazil.
květen 25, 2018 15:38
... : Sidon
Nevím, proč se pořád polemizuje o starém pánovi, jestli byl bezdětný, nesvéprávný, hrubý na své potomky, pokud je tedy měl, apod.
To je přece vedlejší, podstatné je to, co provedla ta advokátka, která využila a hrubě zneužila svého profesního postavení k tomu, aby dědulu okradla, což je silně přitěžující okolnost. Takže mně se ten trest zdá být směšný, ale vidím, že se tady projevuje zase ta naše národní (prokletá) vlastnost - závist.

Proč má mít dědek stará takové jmění, jenom pro sebe?!!!

Co je komu, KURVAFIX, do toho, co s tím provede a jak s ním naloží!!!

smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif
květen 25, 2018 16:34
... : Sidon
Nevím, proč se pořád polemizuje o starém pánovi, jestli byl bezdětný, nesvéprávný, hrubý na své potomky, pokud je tedy měl, apod.
To je přece vedlejší, podstatné je to, co provedla ta advokátka, která využila a hrubě zneužila svého profesního postavení k tomu, aby dědulu okradla, což je silně přitěžující okolnost. Takže mně se ten trest zdá být směšný, ale vidím, že se tady projevuje zase ta naše národní (prokletá) vlastnost - závist.

Proč má mít dědek stará takové jmění, jenom pro sebe?!!!

Co je komu, KURVAFIX, do toho, co s tím provede a jak s ním naloží!!!

smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif
květen 25, 2018 16:34
... : Moira
Sidone, tak proc tady diskutujeme? Ja jsem rada,ze se na Kudle neco deje. A celkem ve vsi slusnosti....
květen 25, 2018 18:48
... : zuza
Jen tak mimochodem,vždy peníze hýbaly světem, bohužel. Advokátka byla hyena, jenže víte kolik takových lidí máte kolem sebe o kterých ani nevíte?
květen 25, 2018 19:25
... : NČ
Jen odpovím za sebe. Nejsem zatrpklý a necejtim se ani nesvéprávnej, když mě něco zabolí a ani mi nepřijde urážlivý, když mě někdo nazve dědkem; protože holt dědek jsem, sám se tak nazývám, a nic se na tom nezmění, když budu nazývanej starym pánem, nebo dokonce seniorem. Tyhle "korektnosti" mi přijdou dost zbytečný, úplně stejně, jako třeba "korektní" slova rom nebo gay, když pro to máme po staletí zažitý český výrazy.
O nesvéprávnosti starýho pána (abych se zase nedotknul něčího jemnocitu) jsem psal ne proto, že je starej a možná ho občas něco zabolí. Řeč je o Azheimerově chorobě!!! Volizuju:

Rané stadium
Obtížné dorozumívání, zapomínání, zakládání věcí, podezíravost, vztahovačnost, popírání problémů a poruchy paměti, dezorientace v čase, bloudění na známých místech, obtížné rozhodování a bezradnost, ztráta iniciativy, známky deprese, úzkosti a agresivity, ztráta zájmu o koníčky, změna osobnosti – sobeckost a egocentričnost.

Střední stadium
Poruchy soudnosti, nekritičnost, prohlubování změn osobnosti, neschopnost vykonávat běžné aktivity jako je vaření a nakupování, potřeba pomoci při vykonávání osobní hygieny a oblékání, obtížná komunikace, toulání, bloudění, poruchy chování, halucinace, podezírání, stavy zmatenosti.
-----------------------------
Všem brejden. Jdeme s kozlem posnídat na pávlač.
květen 26, 2018 06:22
... : NČ
Sorry jako. Chybička se vloudila. Řeč je o Alzheimerově chorobě, samozřejmě. (teď mě napadá, co když se taky začíná projevovat třeba vypadáváním písmen ze slov. No těbuch! )
A ještě k Sidonovi: "... vidím, že se tady projevuje zase ta naše národní (prokletá) vlastnost - závist". To jako fakt myslíš vážně, nebo si jen musíš za každou cenu do někoho kopnout?


květen 26, 2018 06:56
... : Sidon
Jozífku, přečti si ty komentáře ještě jednou, třeba si toho všimheš. Ony si toho všimly i některé holky předemnou, ale jejich reakce nebyly tak silné, jako moje.
květen 26, 2018 09:08
... : zuza
Velice dobře vím, co Alzheimerova nemoc je. A právě proto možná volil starý pán onu správu dotyčné advokátce. Na to, zbavit se peněz, je vždy dost času, děti je stejně jednou podědí. A nakonec, ten důchod nám na Kozlíky , gulášek, grilované masíčko a pod. stačí. Advokátce bych dala daleko tvrdší trest, je to zneužití pravomocí, zbavit praxe, zabavit všechen majetek a vrátit dědicům vše alespoň navýšeno o pár procent.
květen 26, 2018 09:55
... : mia I
Nč a kde bereš jistotu, že každé dítě o ten majetek stojí? I majetek v řádu desítek milionů korun nemusí být svým způsobem žádné terno. Co když třeba takový starý činžák potřebuje další finanční injekci v řádu dalších desítek milionů? A děti prostě ty finance nemají. Na tohle je příliš málo informací než abychom takhle stroze soudili. Nevíme nic o vztazích mezi dětmi toho starého pána, nic o tom, zda některý dědic je notorický alkoholik, gambler,.. dal bys nemovitosti potomkovi o kterém víš, že by je rozfrcal? Co když ten majetek chtěl dát starý pán někomu, kdo se o něho na stáří postará a nemoc pak měla třeba rychlejší postup než sám odhadl.
květen 26, 2018 10:46
... : NČ
Přečti si to znova, Sidone, jestli tě to ještě baví. Mě už ne. Co mi vadí, to je vsunutí do huby nebo do péra něčeho, co jsem neřek nebo nenapsal a pak cupování toho, s vyvozenim zapšklejch, zlejch, závistivejch úmyslů.
Jinak pohodička. Kozel řve z lednice, že už je mu zima. Nemůžu bejt takovej necita, abych ho tam nechal trápit.
květen 26, 2018 13:25
... : Sidon
NČ, jestli sis stačil teda všimnout, tak moje reakce byla spíš na komentáře pisatelky, která se durdila nad tím, že "měl ten dědek" takové jmění jenom pro sebe. A taky mně trošku "hněte", že si tady někdo dodá svoje vidění situace, aniž by to měl(a) nějak potvrzeno, a pak se to řeže, hlava-nehlava.
Jinak, na mě Kozel ještě nezařval a ani nezařve, já radši vínko, ale teď je ještě trošku brzo.
smilies/smiley.gif
květen 26, 2018 16:52
... : NČ
A dyť jo. Dobrý. A každýmu, co mu chutná a kdy mu chutná. Mně furt.
květen 26, 2018 18:30
... : Sidon
No, já si toho Kozla dám semtam taky, ale nejsem velký pivapitel. Jenže tady je akorát plechovkovej, dělanej v Plzni. Ten by Ti asi moc nešmakoval. Asi v něm bude spousta chemie, protože když vidím tu dobu, po kterou to má vydržet a být pitelný, tak se nestačím divit.
květen 27, 2018 09:00
... : NČ
Jo, Sidone. Myslim, že všichni kozli jsou teď z Plzně, nejen plechoví. Dá se jistě koupit i kvalitnější pivo, ale to zase, při mý solidní spotřebě, by má skrovná pensička neunesla. Ty svinský cikára jsou taky furt dražší a dražší. Už aby Babiš konečně pense zvednul, úměrně zvedání cen piva a cikár.
květen 27, 2018 14:31
... : Sidon
Tak vono to tady asi bude podobný, jako u Vás. Ale myslím, že s těma cigárama a chlastem, jsme na tom tady o něco hůř. Jedna krabička stojí průměrně 12-14 dolarů, přičemž minimální, hodinová mzda je vládou stanovena na 11,35 dolarů. Kdyby se to vzalo v přepočtu na koruny při dnešním kursu, tak jsou to dvě stovky korun za krabičku. Pro turisty z "chudších" zemí to musí být šok. Ale to ještě není nic proti Austrálii, tam stojí krabička víc, jak 20 dol.
No a s chlastem je to podobný, ten tady kontroluje government, tedy vláda. Jsou tady taky soukromé prodejny alkoholu, ale veškerý prodej jde přes "Liquor Board", což je vládní instituce, kontrolující veškerý alkohol, který se prodává v BC. Takže paradoxně, nejlevnější chlast se dá koupit ve vládních obchodech - "Liquor Store", protože ty soukromé chtějí taky vydělat, tak musí nasadit trošku víc, potom, co musejí zaplatit daň vládě z prodeje každé flašky alkoholu. Ale, že by se chlastalo, či kouřilo nějak míň, to si nemyslím. To akorát vláda má pořád větší a větší hlad, tak zvedá a tvoří daně na cokoliv. Zase je tu však ta výhoda, že v těchto vládních "stórech", jsou ceny stejné po celé BC. Tak jako bývala SMC (Státní maloobchodní cena) stejná v Košicích, jako v Plzni. Takže tady ten "sociálizmus" ještě funguje.
smilies/cheesy.gif
květen 27, 2018 17:26
... : NČ
Hm. Tak minimální mzda v Česku je teď 12.000,- Kč.
Takže hodinová mzda v Česku je 12.000/150hod. měsíčně = 75,- Kč/hod.
Cigára teda vycházejí stejně, něco přes hodinu práce za min. mzdu.
A pivo, když budu brát v nejlevnějších akcích a značkách, tak cca 10 půllitrů, za hodinu práce.
Taky je rozdíl před zdaněním, nebo po zdanění (čistá ruka), ale zřejmě to vyjde dost podobně i v jinejch případech. Jenže skutečný náklady "na život" by se porovnávaly o dost hůř. Už třeba to, kolik v který zemi zbyde člověku z minimální mzdy třeba na úspory, pojištění, benzín, nový auto, studia dětí, .... atd. Nevim.
květen 28, 2018 09:08
... : d@niela
Malinko se vrátím k tomu posmrtně oškubanýmu pánovi:

On měl tu advokátku najatou hlavně na to, aby po jeho smrti rozdělila jeho majetek mezi lidi, kterým on sám, ještě poměrně při rozumu dobrém, své peníze včas rozdělil. A bylo jich docela hodně!!

Takže opravdu to není tak, že se na něj jeho příbuzní vykašlali, případně on na ně...
A nebýt toho, že jeden z nich, kterému to bylo všechno "fakt divné" se ozval a zapátral, tak by ty dvě mrchy hyeny asi se svým plánem uspěly.
Vždyť sebraly i byt jeho poslední přítelkyni...

A mj. ten článek nebyl o "dědkovi, kterému už peníze na nic nejsou", ale o tom, že mezi námi jsou podobní lidé. A mnohdy se o tom ostatní ani nedozvědí. Fuj. Je jich bohužel hodně - viz ta "léčba, která je poskytovaná nešťastným nemocným". Nechápu, že jim stále ještě tolik lidí věří a naletí.

Ještě víc nechápu, že jsou lidé, kteří je dokonce dovedou bránit!!!

květen 28, 2018 11:40
... : Sidon
Já už se raději nebudu opakovat.
smilies/cool.gif
květen 28, 2018 17:10

Powered by Azrul's Jom Comment
busy