KLIMATICKÁ SPRAVEDLNOST
Středa, 31 leden 2018
Evropský parlament schválil 16. ledna usnesení „O spravedlnosti v oblasti klimatu“. Díky tomuto dokumentu a všem ostatním, které již byly v minulosti schváleny, se nám zde vytváří nová figura, kterou budou muset členské státy EU chránit a přijímat - tím, že otevřou své hranice každému, kdo bude tvrdit, že byl nucen utéct z vlastní země kvůli nepříznivému klimatu; což bude dostačujícím důvodem pro získání postavení uprchlíka.

 

 

 

 

 

 Je zbytečné zdůraznit, že země, která je tímto novým nařízením nejvíce zasažena, je Itálie. Komisariát OSN pro uprchlíky již vypočítal, že do roku 2050 by mohlo být 200 až 250 milionů klimatických – resp. ekologických uprchlíků (video)

 

 

 

Člun s nelegálními migranty ... v budoucnu klimatickými  ... Matteo Salvini se proti  tomu ohrazuje

 

 

 

Odkaz textu a hlasování pro toho, kdo má zájem, aby mohl zjistit, kteří poslanci za Českou republiku k tomu přispěli: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=TA&reference=P8-TA-2018-0005&language=CS

 

Europoslankyně Mara Bizzotto v předvolebním spotu Ligy upozorňuje na invazi nelegálních migrantů:

http://www.ilpopulista.it/news/25-Gennaio-2018/22743/ue-grazie-a-pd-e-5stelle-spalancate-le-frontiere-a-milioni-di-migranti-climatici.html

http://www.ilgiornale.it/news/politica/leuropa-spalanca-porte-libera-ai-migranti-climatici-1486186.html


Monika Pilloni

 


 

Komentáře
... : *deeres*
To se ani nedá číst, pokud se člověk nechce totálně nahvězdičkovat.
41. žádá, aby bylo vysídlování v důsledku změny klimatu bráno vážně; je otevřen diskusi o zavedení ustanovení o „klimatické migraci“; vyzývá k vytvoření skupiny odborníků, která by tuto záležitost prozkoumala na mezinárodní úrovni, a naléhavě žádá, aby se problematika klimatické migrace stala součástí mezinárodní agendy; vyzývá k posílené mezinárodní spolupráci s cílem zajistit odolnost vůči změně klimatu;

Jestlipak ty chytrolíni ve Strasburogu vědí, že Evropa není nafukovací.
Kdo za nás hlasoval- Michaela Šojdrová z pidistrany KDU_ČSL .
únor 01, 2018 10:14
... : *deeres*
Někteří Němci toho začínají mít plné kecky.

https://twitter.com/OnlineMagazin/status/958663307744956416

V té Chotěbuzi to je samý fašista a xenofob a nejhorší jsou Němky. Ty jsou tak drzé, že skupina německých žen spustila kampaň nazvanou #120db, která má dát hlas ženám, které byly fyzicky nebo sexuálně napadeny důsledkem politiky masové migrace.
únor 01, 2018 11:11
... : Bara
A dopadne to tak, ze Evropa se stane jednou z nejchudsich......
únor 01, 2018 13:30
... : Moira
Deeres, zajimava kampan #120db. Podivala jsem se na trialer video a velmi me mlade zeny zaujaly. Kazdy hlas proti rizene likvidaci naroda dobry. Je mi velmi lito mladych zen v DE, ktere tak prilis casto celi teroru. Chtela bych verit, ze vznikne takove hnuti v kazdem meste a ze se nakonec spoji v jeden velky proud proti silenstvi merkel a spol. A ze to bude drive nez migranti zlikviduji jakekoliv znamky civilizace v Evrope. Ja porad nechapu, proc je tak nutne znicit civilizaci v Evrope co nejdrive. Vsechno se hodi. Ted i klimaticke zmeny byly povolany do likvidacni sluzby. Uz je uplne jasne, ze se smycka utahuje cim dal rychleji a pevneji. V podstate neni uniku. Inkluze skolstvi je take jen priprava na snizene IQ deti, ktere budou v blizske budoucnosti v prevaze. A tak bychom mohli pokracovat. Ale proc, ale proc, ale proc??? Opravdu jde jen o navyseni poctu ovladatelnych obyvatel s maxIQ 90, kteri budou tvorit odbytiste pro levne vyrobky? Tomu se mi opravdu nechce verit.....Muze byt nekdo opravdu tak zvraceny?
únor 01, 2018 15:18
... : *deeres*
Já jsem přesvědčena, že první řadě, tak jako vždy jde o peníze. A podnikatelé, kteří jsou finančně zainteresováni na dodávkách pro zajištění životních potřeb imigrantů, podporují šílence v EU. A tam sedí lidé, kteří mají ideu silné centralizované Evropy, s veškerou mocí jen v několika rukou. Jenom takový liberální fašizmus.
Ti opravdu nepotřebují svoje obyvatelstvo se současným průměrným IQ, které by mohlo remcat.
Hlavním tahounem EU je Německo. To se v době 2.sv.války snažilo zapsat do dějin eugeniky tvorbou čisté nordické rasy. Ještě dnes můžete na Vinohradech v Dykově ulici vidět mramorovou pamětní desku, kde Němci měli tajný útulek pro těhotně ženy. Nevhodné děti, stejně tak, jako jejich matky po porodu byly zlikvidovány. Děti, které vypadaly jako árijská rasa, byly dány na převýchovu do německých rodin. Tehdy to nevyšlo a tak dělají nový pokus, tentokrát vytvořit rasu, která se vrátí na stromy.

Dala jsem odkaz na Chotěbuz, tam už se to dva dny mele, v novinách se tu nedočteme téměř nic. Pouze, že si vydobyli, po četných průserech s imigranty, ukončení jejich přijímání.
únor 01, 2018 17:01
... : *deeres*
Nebyla to pouze Šojdrová,
byli to tito dobráci-

Jan Keller,
Jaromír Kohlíček,
Kateřina Konečná,
Luděk Niedermayer,
Jiří Payne,

Pavel Poc,
Miroslav Poche,
Stanislav Polčák,
Olga Sehnalová,
Pavel Svoboda,

Pavel Telička,
Evžen Tošenovský,
Jan Zahradil,
Tomáš Zdechovský,
Michaela Šojdrová,
Jaromír Štětina

Proti byli pouze čtyři-

Jiří Pospíšil,Petr Ježek,Martina Dlabajová,Dita Charanzová

Z usnesení vyplývá, že vlastně právo na azyl má každý, komu je horko, nebo žije v genderově nevyvážené společnosti.
A velmi důrazně EU doporučuje všem členským státům, aby včlenily právo na azyl s ohledem na klimatickou spravedlnost a na gender do svých zákoníků.

Výmluvy, že imigranti přicházejí z válkou rozvrácených zemí už jim nikdo nebere, tak proto...


únor 01, 2018 17:40
... : Moira
Ach jo, mame to spocitany.... kdyz ti cs zradci klidne hlasuji proti vlastnim lidem. To ti kraveny cekaji, ze je muslimaci nechaji sedet nekde v parlamentu? Nejpozdeji jejich dcery budou promeneny v mluvici hadry nebo smrt. A neni kam zdrhnout.
únor 01, 2018 17:59
... : Bara
U na s Holandsku o Chotebuzi taky ani slovo.
Ja si dovoluji rici (to je pouze muj nazor) ze vsichni vys postaveni zkrachovani politici ze statu EU, protoze se nevedelo kam s nimi, dostali dalsi povyseni a dosadili se do Bruselu. Takze se ted nemuzme divit, kdo vymysli nove zakony a smernice a jak to dopada. Tech par inteligentnich a chytrych je tam poskromnu a ti to nevytrhnou, vzdy budou prehlasovani.
únor 01, 2018 19:04
... : Myška
No vidíte. Můžete mi někdo vysvětlit proč vkládáte do Zemana nějaké naděje ohledně migrantů, když je tohle podepsáno za jeho působení ve funkci?
únor 01, 2018 19:08
... : Moira
Odjinud:

od 05/2018 plati novy zakon EU o osobnich udajich. Celkem jsem to ingnorovala az do dnesniho rana, kdy me uplne sokovalo, ze v kvetnu MUSI SKONCIT eporadny na netu. Treba muj oblibeny Dedek korenar, protoze nema PISEMNY souhlas VSECH dotazovatelu. Svou poradnu musi prejmenovat na klub a clenstvi zpoplatnit! Je to hnus.... Kam jsme se to dostali?? Naprosty ovce, nesmime vubec nic, co nam neni vyslovne povoleno. Jsem totalne otravena a stale uvazuju, kam se podit. Bohuzel opravdu neni kam...

Nize jsem si dovolila zkopirovat z Dedka korenare jeho smutne myslenky:


V předmobilních časech matky trestaly děti zákazem vycházení, nyní odebráním mobilu a zákazem vcházení.

Ptalo se mě dítě, jak jsme mohli žít bez elektroniky, mobilu, internetu, zábavy, aut a zabezpečení. Odpověděl jsem, že mnohem lépe než teď vy bez lásky, poctivosti, morálky, důvěry, důstojnosti, tvořivosti a pravdy.

Čím je takzvaně modernější a kulturnější doba, tím plošším a primitivnějším životem lidé z vlastního dopuštění ve vlastním vězení za zamčenými dveřmi žijí, ne nepodobni divoké zvěři v každodenním boji o přežití bez smysluplné budoucnosti.
únor 02, 2018 07:01
... : d@niela
To je tak smutný, Moiro...

a výstižný.
Jen nechápu, co všechny lidi nutí, aby se sami navzájem takhle ničili?
Omezovali?
Dětem brali krásné dětství?

únor 02, 2018 09:55
... : *deeres*
Můžete mi někdo vysvětlit proč vkládáte do Zemana nějaké naděje ohledně migrantů
Někdy závan motýlího křídla, nebo hozený oblázek může přinést změnu.
Slušní lidé volili proti „ kreatuře s řitním otvorem místo úst“, která sedí na Hradě.
Neslušní lidé, čeští Honzové a Pepíci, poslali facku do Bruselu, s jasnou zprávou, že i když nás dostanou do područí, debily, kteří si budou myslet, že je to pro naše dobro, z nás neudělají.
únor 02, 2018 10:00
... : Myška
deeres, a jak si vysvětluješ, že tu facku Brusel nějak nepocítil už před pěti lety a během toho pětiletého funkčního období Zemana. Nebo tehdy jeho zvolení nebyla facka Bruselu a dnes je? Nebo si z té facky Brusel nic nedělá a schvaluje si co chce? Bé je správně, že? Takže znovu - proč vkládáte do Zemana nějaké naděje týkající se zastavení či řešení migrace, když, pokud by měl nějakou šanci s tím něco dělat, tak na to měl uplynulých pět let?
únor 02, 2018 10:07
... : Moira
Brusel nemuze nic pocitit ve sve babylonske vezi. Bruselsti mocipani jsou arogantni, sileni touhou po moci a hlavne dobre zaplaceni I z nasich dani. Je to hnus,velebnosti.
únor 02, 2018 11:46
... : Míša šíša
Obšlehnuto, co jsem se dnes dočetla na netu:

1. Čína se v loňském roce poprvé stala nejdůležitějším obchodním partnerem Německa. Překonala tak Spojené státy, které se propadly na třetí místo za Francii. Uvedla to agentura Reuters s odvoláním na údaje spolkového statistického úřadu.
Němečtí putinovci, jak se zdá, táhnou Německo na východ…"

2. "Británie je připravena prohlubovat vztahy s Čínou a do budoucna posoudí všechny možnosti pro uzavření dohody o volném obchodu mezi oběma zeměmi. Na úvod své návštěvy Číny to řekla britská premiérka Theresa Mayová, která se dnes v Pekingu sešla s čínským protějškem Li Kche-čchiangem.
Návštěvou čínského prezidenta Si Ťin-pchinga v Británii v roce 2015 začalo období, na které Peking často poukazuje jako na „zlatou éru čínsko-britských vztahů“. Při setkání s čínským premiérem dnes Mayová prohlásila, že je zapotřebí z této zlaté éry vztahů dál těžit a posílit strategické partnerství mezi oběma zeměmi."

Dodávám: Putinova děvka!!!
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
únor 02, 2018 12:03
... : *deeres*
Brusel to samozřejmě pocítil a arogantně jede dál. My jsme v tom už tak namočení, že pouze dokážeme, pokud k tomu vůbec dostaneme příležitost, vlepit Bruselu virtuální facku. Jinak za nás jednají naši vlastizrádní vyslanci v EU.
S profesorem Drahošem by to nebyla ani ta virtuální facka. Když jsem ho označila za kariéristický nomenklaturní kádr, tak jsem ho přesně vystihla.
Stejně tak, jako Petr Holec, novinář z Reflexu, který Zemana nenávidí, v dnešním článku "Zoufalec týdne:Jiří Drahoš".
únor 02, 2018 12:04
... : Myška
Míšo šíšo, myslíš, že je ten vzestup Číny dobře?
únor 02, 2018 12:22
... : Myška
deeres, Bruselu je to jedno. Prezident nemá žádnou pravomoc kecat do toho, co si EU schvaluje. To mají naši europoslanci a ty neřídí prezident.
únor 02, 2018 12:24
... : Míša šíša
Myško, to si netroufám hodnotit. Ale o tom můj příspěvek není.
únor 02, 2018 12:42
... : Myška
deeres, tak si čtu tvůj poslední příspěvek znovu - a tvoje rétorika je hodně podobná rétorice komunistů padesátých let...
únor 02, 2018 13:21
... : *deeres*
Myško, vůbec sice nechápu, co tam vidíš, ale je mně jasné, že od té doby, co jsem zde napsala, že jsem pracovala v Ekonomice práce, tak mne máš za komunistickou kádrovačku A kdybych ti tu stokrát doložila, že něco je černý, tak ty budeš tvrdit opak.smilies/grin.gif

Kdyby ses namáhala a přečetla si komentář v Reflexu, který před volbou kopal ze všech sil za Drahoše, tak by ti muselo být jasné, jak se věci mají.
Neznáme Drahošovo politické vyznání, během prezidentské kampaně zručně klamal tělem. Vše hrál na to, že „není Zeman“, a podle průzkumů veřejného mínění flexibilně přizpůsoboval názory na důležité věci. „Chci stát, který prosazuje právo a bdí nad spravedlností v zájmu všech občanů…. Prosazuji demokracii, která není jen frází… Chci připravenou armádu… Budu prosazovat mechanismy čelící rizikům degradace přírodního prostředí, úbytku vody a dalších přírodních zdrojů,“ napsal si Drahoš do prezidentského „programu“.A sakra: tolik frází a žádný názor!
píše Holec.

Také jsem se tu zmínila, čí to byl asi nápad Drahošova kandidatura. Sám profesor nám na to odpověděl. Prý mu někdo řekl, že by byl dobrým prezidentem a on se divil:"Jako já?" Ale když mu to začali říkat i další lidé, tak nakonec na sebe to jařmo vzal. Nějak nedomyslel, že vrcholová politika je jiný level, než intrikaření na AV.
únor 02, 2018 15:17
... : Myška
deeres, já jsem na to, že jsi dělala kádrovačku, úplně zapomněla. Tak dík, že jsi to připomněla. leccos to fakt vysvětluje.

Nechme Drahoše Drahošem, nebo tu zas někdo bude napomínat a vyzývat ke smíření s další Zemanovou pětiletkou.
Vraťme se k mému dotazu - CO vyvolává ve vás, příznivcích Zemana, víru, že on něco v nadcházejících pěti letech udělá pro to, aby se nějak uspokojivě vyřešila otázka nelegální migrace do Evropy, když mu přímo pod nosem v jeho funkčním období evropský parlament schválil tu spravedlnost v oblasti klimatu? Kdyby měl moc něco udělat, tak už by snad konal během uplynulých pěti let. Ale on žádnou moc s tím něco dělat NEMÁ. Tak co od něj v tomto směru očekáváte?
únor 02, 2018 15:50
... : Moira
Mysko, odpoved pouze za me: zvoleni Zemana je jedine a pouze poselstvi Cechu,ze si uvedomuji co se deje, a ze nechteji byt jen ovcemi na porazku. Cesi zvolili prezidenta, ktery OTEVRENE rekl, ze nechce v CR migranty. I kdyz s tim o sam nemuze nic udelat. Ja sama nevim, jak dalece jsme v tom EU chleve uvezneni, a jestli je vubec jeste cesta zpet. Dnes je uplne jasne, ze vzdelani a kultura nemuzou pomoci narodu proti brutalnimu nasili. Vsechny velke civilizace byly nakonec zniceny barbary, kteri nemeli co ztratit. A tak to bude i s tou nasi. Historie je plna koncu vzdelanych narodu, ktere podlehly brutalnimu nasili.
únor 02, 2018 16:05
... : Moira
Takze jeste jednou a jasne: Zeman NEMUZE sam nic udelat, pouze otevrene rici, ze okupanty tady nechceme. A to je duvod proc jsem ho volila. A jeste proto, ze jako jediny se v roce 89 aktivne zucastnil prevratu.
únor 02, 2018 16:08
... : Myška
Moiro - jak? se jediný aktivně účastnil převratu??
únor 02, 2018 16:15
... : Moira
SAmozrejme, ze zadna prehnana ocekavani nemam. Nejsem tak naivni. Ale presto bych chtela mit alespon nejakou NADEJI.Bohuzel nadeji ztracim kazdym dnem, kdy se dozvidam predevsim na Neviditelnem psu o vsech ustupcich a dalsich a dalsich narocich, ktere jsou denne vznaseny okupanty. A EU resi pytliky??? V Nemecku je oficialne povolena bigamie? Proc??? v UK je pozadavek na oznaceni Churchila rasistickou nalepkou. Jak si to nejaka somalka vubec muze dovolit? Svedsky politik oznacil vlastni kulturu za barbarskou. Proc?
Tohle me opravdu naplnuje velkym smutkem. Proto Zeman, ktery zapaluje aspon svicku v okolni temnote.
únor 02, 2018 16:17
... : Moira
Uz pred 89 kritizoval rezim. Pak se od pocatku aktivne zucatnil prevratu. Co delal Drahos neni znamo.
únor 02, 2018 16:21
... : Moira
Ale prezident by mel mit zkusenosti z politicke prace, zacit nekde na okresni urovni a vlastni praci stoupat vyse. Po leta sbirat zkusenosti na narodni i mezinarodni urovni. Drahos je proste martan.
únor 02, 2018 16:24
... : Myška
Když se jedná o to, jak ještě víc dehonestovat Drahoše, tak se hodí zkrátka všechno.
I to, že vůbec nevíš, Moiro, co dělal v osmdesátémdevátém.

Tak naposledy - Zeman NENÍ SPASITEL, a nijak naši zem neuchrání. Na dění v Evropské unii nemá vliv. A na dění v republice jen omezený. Nemá výkonnou moc i když je vrchním velitelem vojska. Ale musí se řídit tím, co schválí vláda.

Tím končím neplodnou diskuzi, nebo Drahoše ještě obviníte z toho, že nevíte, co dělal ve školce.
únor 02, 2018 16:41
... : Moira
Souhlas.
únor 02, 2018 17:09
... : *deeres*
Myško smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Jsi naprosto umanutá.Ať tu napíši cokoliv, prostě nemohu mít pravdu, protože jsem to já.
V roce 71-79 jsem pracovala v Ekonomickém odboru, v Ekonomice práce-plánování, v jednom ze závodů oborového podniku ČKD. Závod měl cca 3.000 zaměstnanců. Takže pro tvou informaci, protože jsi se asi v životě nesetkal s organizací většího podniku. Kádrové oddělení, Školní oddělení a Osobní oddělení patřilo do Sociálního odboru a tam byli zcela jiní lidé, na ty jsem kádrově neměla.
únor 02, 2018 17:19
... : Bara
Mysko, ale uz od zacatku tehle diskuzi tady nikdo netvrdi ze Zeman je spasitel a ze nas zachrani. To porad ty (i Mila) tady uvadis ze si to myslime a ze tomu tak neni. A porad dokola. Ja jsem volit nebyla, neziju v Cechach a tak to rozhodnuti necham na vas. Kdybych byla volit, tak se nerozhoduji mezi Zemanem a Drahosem, ale mezi dvema nazory, politickou zkusenosti a vlastni prezentaci. Vcera jsem si pana Drahose pokoukala u Krause, vyhledala na internetu jeho diskuze a prohlaseni a jen za me, profesor Drahos by za jeho presentaci i nazory muj hlas nedostal. Nevim, neoslovil me vubec nicim, ani tou svou "slusnosti" o ktere by se v nekterych pripadech dalo polemizovat. Kdyz jsem sledovala jeho rozhovor s Krausem, tam nemusel hledat ta spravna slova a davat si pozor na to, co rekne, ale bylo videt, ze mu chybi charizma, pohotovost zareagovat a to je dost dulezite, je mi ho v podstate lito.....
únor 02, 2018 17:27
... : Moira
deeres, nenech cloumat svym majestatem. To je zbytecne se nejak omlouvat. Vsichni jsme nekde pracovali, i za komancu. Pracne jsme z Kudly dostali psychopata z Aaaaaljasky, tak si to tu nebudeme vzajemne zneprijemnovat. Proste kazdy ma svuj nazor a tak to je. Ja s tim souhlasim. Klidne Mysce necham Drahose, at mu veri. Ja mu neverim a to je cele. Nic vic v tom nehledam. Neni muj nepritel. Spis me mrzi, ze Drahose hystericky adorovala cela nase kulturni fronta. To mi prijde dost varovne. Od jiste doby uvazuji o hercich a muzikantech jen jako o sascich, kteri by rozhodne nemeli cokoliv narodu sdelovat. Krome veselych historek z nataceni....
únor 02, 2018 17:28
... : Sidon
Tak já bych se od Myšky rád dověděl, na koho by podle ní pasoval tenhle popis, který jsem si půjčil z jedné diskuze na netu -

Nejhorší jsou zaprodanci, kteří si říkají liberálové, což je jen jiný název pro globalisty, kterým nevadí, že EU už pomalu ale jistě likviduje národní státy ve jménu zvrhlostí jako je multikulti, podpora migrace z Afriky, nadřazování menšin, gender, adorace různých úchylek a islamizace.

Jestli na Zemana, nebo na Drahoše? Myslím, že právě té části, která volila Zemana, je tohle jasné. I když Zeman nemá tu pravomoc, aby to změnil, ale určitě to nebude podporovat a naopak, myslím si, že se pokusí jít proti tomu, jak si to myslí i ti, co ho volili.
únor 02, 2018 19:44
... : NČ
Docela srandovní: "Zeman NENÍ SPASITEL, a nijak naši zem neuchrání. Na dění v Evropské unii nemá vliv. A na dění v republice jen omezený. Nemá výkonnou moc i když je vrchním velitelem vojska. Ale musí se řídit tím, co schválí vláda."
To snad jako, že Drahoš by uchránil? Nebo co jako?
Já to vidim tak, že by se v případě opačný volby jen máloco s muslimama změnilo. Takže mi jde jen o to, když už někdo tu stolici mít musí, ať mi svejma názorama sympatickej a můžu mu ji přát. Drahoš bohužel žádný názory nemá, těžko s nim teda v něčem sympatizovat.
Změnila by se ovšem, dozajista k horšímu, pozice Babiše a silně posílila pozice Kalouska s jeho tzv. "demokratickym blokem", včetně Pirátů - neboli Kalouskova svazu mládeže. Což je druhá věc, kterou si nepřeju.

únor 03, 2018 06:01
... : mia I
něco pro odlehčení Zeman vervus Drahoš https://www.youtube.com/watch?v=5cIgkxkSKGo
únor 03, 2018 06:14
... : mila1
Kalouskův svaz mládeže smilies/grin.gif Aneb - vše, co se mi nelíbí, hodit na Kalouska. Se fakt bavím
únor 03, 2018 08:33
... : NČ
Posměšnějma poťouchlejma smajlíkama a poťouchlým plácáním bez významu "se fakt bavím" doháníš absenci myšlenek a neschopnost reagovat. Máš učitele, kterej v tom byl přímo mistr.
Ale to je fuk. Bav se dál.
únor 04, 2018 04:56
... : mila1
Mně spíš přijde neustálé špinění Kalouska jako absence myšlenek, ale proč to nepoužít, když to Tvému guru Babišovi vyhrálo volby a i Zeman to použil, když si nebyl jistý, že vystačí se strašákem imigrace
únor 04, 2018 10:54
... : Bara
Dnes jsem v holandskych novinach cetla, ze nas kralovsky par Ministerstvo zahranicnich veci a Ministerstvo obchodu odjizdi na pratelskou navstevu do Ciny. Ze by se nase NL vlada opicila po prezidentovi Zemanovi??? Premyslim, jestli jim mam mit za zle, ze se orientuji smerem na vychod?
únor 04, 2018 11:23
... : Bara
vypadlo mi tam mezi kralovsky par plus MZV a MO.....
únor 04, 2018 11:24
... : NČ
Asi takhle: Kalousek ční jako JEDINEJ velikán, mezi všema pseudodemokratickejma trpaslíkama. Jedinej skutečnej CHLAP mezi ubožákama. Skutečně mu to pálí, ihned odhadne situaci, jeho ústní projevy jsou brilantní, i když v poslední době míchaný zadejchanou hysterií. Je taky absolutním mistrem demagogie, v tom nemá konkurenci. Umí to tak, že člověku nezasvěcenýmu to občas zní i přesvědčivě. Od něj to nejsou bezduchý bláboly, typu Fialy nebo Pospíšila.
Svejch schopností využívá přímo mistrně, NIKDY ovšem neleze dopředu víc, než je nezbytně nutný. Vždycky si najde "poskoka" na špinavou práci a sám zůstává poněkud v pozadí. Ví, že je lidem nesympatickej, tak nastrkuje ne sebe, ale svý figurky. Takhle mával s premiérama Topolánkem, pak s Nečasem, pak se Sobotkou, mezitím ještě stihnul nastrčit na pár dnů i zoufalku Mirku Němcovou, než mu došlo, že s hlupáma se koně krást nedají. Teď hejbá s pirátským Bartošem, ne snad pro Bartošovy schopnosti nebo dredy, ale čistě jen pro počet jeho hlasů v parlamentu. Tohle nevidí jen uplně slepej jak patróna, hluchej jak poleno.
Jenže teď si tenhle tenhle skutečnej alfasamec naložil sousta z dvou alfasamců, na který nestačí. Babiše a Zemana. Dělá sice, co může, ale přitom začíná chybovat, což je v tom zápřehu celkem logický. On neumí vést, není vůdce (dneska se česky říká lídr), lidem je vpodstatě nesympatickej, jako ukázaly i volby. A teď nemá žádnýho významnýho spojence, nemá nikoho, koho by za sebe v boji proti Babišovi a Zemanovi nastrčil a sám zůstal, jako obvykle, v pozadí. Kníže už je zcela nepoužitelný (to ostatně bylo vždycky jen jeho maskotem), Sobotka se zlikvidoval sám, Fiala se snaží, ale nemá na to (ten nemá vůbec na nic). Korunový dluhopisy skončily fiaskem a Čapí hnízdo je na nejlepší cestě ke stejnýmu fiasku. Co teď?

únor 04, 2018 14:04
... : Moira
NC, vyborny rozbor. Ja sama se az tak do hloubky o politiku nezajimam, ale vim,ze kdo se nezajima o politiku, politika se zajima o nej. Takze chci byt informovana a vedet alespon kdo za cim stoji. V soucasne dobe je jasne, ze jsme rizene likvidovani. Veskere informace jednostranne, vsechna prava na strane okupantu... Jestli je to mozne zvratit nebo aspon zastavit, nevim. Snazim se aspon nevolit kyvace... Myslis, ze muzeme udelat neco vic?
únor 04, 2018 15:45
... : Myška
No, nedá mi to, i když jsem si myslela, že je téma vyčerpáno, tak není, dostalo další drive - NČ mistrně popsal, jakým démonem je pro něj Kalousek. Jakou ten má podle tebe, NČ, moc, to by mu mohl snad i Putin závidět!
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 04, 2018 16:40
... : mila1
NČ, děkuji za obsáhlý rozbor. Víš, pokud by Piráti četli Kudlanku, cítili by se hodně naštvaně, protože přirovnávat je k nějakému Kalouskovu hnutí mládeže.. nevím, nevím. Oni se vymezili proti Kalouskovi stejně jako se vymezili proti Babišovi. Navíc trestně stíhanému Babišovi.
Tvoje představa alfasamců - Babiš je alfasamec, ale v jiném oboru, než je politika. On je především podnikatel a dělá vše proto, aby jeho firmy prosperovaly. To, že k tomu využívá všechny mocenské nástroje, které mu jeho účast ve vládě dává, to je sviňárna první kategorie a naprosto to dehonestuje jeho jako politika. Politický alfasamec byl třeba Klaus, dříve i Zeman, a i Tebou propíraný Kalousek. Vyznačují se mimo jiné tím, co dělá politika politikem a co třeba Babišovi naprosto chybí - výbornou rétorikou..
Jestli Kalousek je nebo není vůdce, o tom jsem nikdy nepřemýšlela, ale musím Ti dát za pravdu, že teď už opravdu ne. Pro mne to vždy bude nejlepší ministr financí, který v době krize hospodařil tak, že předal socanům a Babišovi dosti plnou pokladnu, ze které okamžitě začali rozhazovat a v době největšího růstu nebyli schopní ani investovat, ani vypracovat rozpočet s přebytkem.
Co se týče spojence Kalouska.. nevím, zatím to vypadá na to, že kdokoli se s ním spojí, toho budou lidi nenávidět stejně jako Kalouska samotného. Tolik negativní energie, které jde na tohohle člověka, to se opravdu jen tak nevidí.
A ještě něco - proč Babiš tak Kalouska nenávidí? Protože ho údajně chtěl podplatit stejně jako Grosse (ten přijal) a Langera (o tom si nejsem jistá, zda pro Babiše dělal) a Kalousek to odmítl. Takže logicky přišla ta kampaň stylu Kalousek je zloděj, za všechno může Kalousek a lidi unavení z politiky, zklamaní z toho, že se jim nevede tak, jak by se jim vést mělo atd.atd. a byla to kampaň úspěšná.. asi tak. To je můj náhled na věc, se kterým tady souhlasit nebudete.

únor 04, 2018 16:51
... : NČ
Čím víc smajlů, tím přesvědčivější "argumentace".
Brounoc.
únor 04, 2018 19:05
... : *deeres*
Nejlepší ministr financí, který jako druhý nechal největší zásek ve státním rozpočtu:

http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/tiskovky/MKalousekNFPKStrucna.pdf
únor 04, 2018 19:27
... : Myška
Jenže tady jsou veškeré argumenty zcela zbytečné... Nenávist je holt nenávist... A ke Kalouskovi je obzvlášť silná.
únor 04, 2018 19:37
... : mila1
deers: a došlo Ti taky, že v době když byl ministrem financí byla krize? Ono to chce vše posuzovat v souvislostech a nevytrhovat z kontextu..
únor 04, 2018 21:06
... : zuza
No mistr Kalousek sice byl vyhlášen nejlepším ministrem financí, ale taky si odpovězte pro koho a kým.
únor 05, 2018 06:12
... : NČ
Hele, Myš. Nebudeš mi to věřit, ale Kalousek je jeden z mála, ke kterýmu necejtim nenávist. On je skutečnej Mistr. Nenávist cejtim k ubohejm podělanejm příštipkářům, který má omotaný kolem prstu.
únor 05, 2018 06:40
... : Míša šíša
A ještě něco - proč Babiš tak Kalouska nenávidí? Protože ho údajně chtěl podplatit stejně jako Grosse (ten přijal) a Langera (o tom si nejsem jistá, zda pro Babiše dělal) a Kalousek to odmítl.


"Údajně"..."o tom si nejsem jistá"... ale vyvozuješ z toho závěry, navíc posvěcené logikou (??). Zajímavé.
Odkud čerpáš takové informace?
únor 05, 2018 07:43
... : Iris
NČ - nějak ty smajly nenávidíš. Pokud vím, jsou to emotikony, zřejmě od slova emoce a mají tedy vyjádřit emoci, nikoliv podpořit argumenty.
Jinak ale Tvůj rozbor osobnosti pana Kalouska se mi líbí, připadá mi nezaujatý a opravdu z něj není cítit zášť za každou cenu. On to svým způsobem borec a osobnost. Taková šedá eminence, zdatný intrikář. A aniž bych ho tady teď nebo jindy adorovala, vím od jedné lékařky - bývalé poslankyně, že v užším kruhu je s ním obrovská sranda, je vtipný, i když ostrý jako břitva. Mrk
únor 05, 2018 09:32
... : mila1
Iris: já jsem taky zaznamenala, že NČ svým způsobem Kalouska oceňuje. A vážím si toho, stejně jako si vážím každého názoru, který tady padne. Nelíbí se mi jen takoví přitakávači jako je zuza, kteří se jenom přidají a hodí nějakou slinu, ale aby to taky nějak zdůvodnili, tak to ne.

Míša: u toho jednání, jak popisuje Kalousek (mělo se to stát někdy v roce 2004), pochopitelně nebyl nikdo jiný než sami aktéři - Babiš, Gross, Langer a Kalousek. Takže je to tvrzení Kalouska, kterému můžeme a nemusíme věřit. Ale ta nenávist, co jde z Babiše směrem na Kalouska, svědčí o tom, že asi se svým návrhem na spolupráci neuspěl. Zajímavé je, že Babiš nikdy nic zlého neřekl na Grosse, který pro něj pracoval.
únor 05, 2018 10:02
... : *deeres*
Ta krize, to je ale mrcha!
V prosinci 2008 prosadili Topolánek, Nečas a Kalousek státní rozpočet pro r.2009. Tito "experti" sestavili rozpočet postavený na růstu české ekonomiky 4,8% se schodkem 38 miliard korun!!
Nejspíš si chytráci nevšimli, že je tu zrovna ta zmiňovaná krize a opájeli se čísličkama. Nestačilo, že škrtali ve všech rezortech a zvýšili daně. Místo růstu české ekonomiky o 4,8% došlo k jejímu propadu o 4,5%, místo schodku státního rozpočtu 38 miliard korun, Kalousek vyrobil největší schodek v historii Česka kolem 195 miliard korun.
Jeden každý, zletilý občan, pak dostal jako fór, od v historii nejlepšího ministra financí složenku na zaplacení 200.000,-Kč! Nejspíš byl tradičně pod vlivem a tak si s námi zažertoval.
Z nápadů tehdejší vlády, konkrétně Ministerstva práce a sociálních věcí(vyhláška č. 359/2009 Sb), v čele ministerstva Petr Nečas, byla i schválená nová kategorizace invalidity.V některých extrémních případech jste mohli z plné invalidity jít rovnou na úřad práce. Zázračné vyléčení pouhou vyhláškou.

únor 05, 2018 10:07
... : mila1
deeres: z Tebe ta nenávist přímo kape smilies/grin.gif

Já zas pro změnu nechápu, proč máme schodkový rozpočet teď, když je období hospodářského růstu... To mi prostě hlava nebere :-) a proč místo abychom investovali, rozpočet "prožíráme"..
únor 05, 2018 10:26
... : *deeres*
Konstatování faktů, jen těžko může být nenávist. Já tady nehájím Babiše, já tady píši o našem nejlepším ministrovi financí. smilies/grin.gif
A jestli se ti moje tvrzení nezdá, tak tady máš odkaz na tabulky:
https://www.spisovatelskelisty.cz/stanislav-hudsky/ktery-ministr-financi-nejvic-zadluzil-cr/
únor 05, 2018 10:58
... : Míša šíša
u toho jednání, jak popisuje Kalousek (mělo se to stát někdy v roce 2004), pochopitelně nebyl nikdo jiný než sami aktéři - Babiš, Gross, Langer a Kalousek. Takže je to tvrzení Kalouska, kterému můžeme a nemusíme věřit.

No právě - je to tvrzení jedné osoby, které nemá čím podložit. Takhle si může kdokoli vymyslet cokoli, nejen Kalousek. Ale Kalouskovi bych osobně nevěřila ani pozdravení.

Proč by Babiš říkal něco zlého na Grosse? Gross skončil v politice v roce 2005, Babiš s politikou začal v roce 2011, do parlamentu se dostal až v roce 2013. S Grossem se tedy v parlamentu nesetkal, kdežto s Kalouskem ano.
Je zvláštní, jak to každý vnímá jinak. Já nejsem a ani jsem nebyla voličem Babiše, přesto vidím velkou nenávist spíše ze strany Kalouska než Babiše. Ten by se snad upsal i čertu, jen aby Babiše vystrnadil.
únor 05, 2018 11:38
... : mila1
Míšo, to si děláš legraci, ne? smilies/grin.gif
Vzpomeň, čím vyhrál Babiš volby - prohlášením, že Kalousek je zloděj...
Co říká Babiš, když neví, kudykam - že za všechno může Kalousek...
Před rokem v Otázkách Václava Moravce použil Babiš Kalouska 33krát smilies/grin.gif

A vy mu to všichni baštíte i s navijákem - trestně stíhanému stbákovi, který nám dělá premiéra.
Proč tedy vy všichni, co si o Kalouskovi myslíte jen to nejhorší, na něj nepodáte trestní oznámení? Proč ho nepodal Babiš? Proč se Babišovi na něj nepodařilo nic najít a že se setsakra snažil?
únor 05, 2018 11:53
... : NČ
1) Estébák Babiš? Taky dobrý klišé. Stokrát opakovaná lež stává se pravdou. Zeptám se tvou otázkou: Proč se to nepodařilo prokázat? Nemám na mysli nějakej papír, kterej musel podepsat každej, kdo směl vyject na Západ a pak podepsaný "hlášení o styku", který jsme museli psát po návratu. Sám jsem toho podepisoval desítky a měl i několik pohovorů. A to jsem jezdil JEN s muzikou. Nedělal jsem na pézetce.
Napiš, prosím, koho Babiš konkrétně udal? Svědčil snad někdo přímo jím udanej a postiženej na Slovensku? Prosím, jasně a konkrétně jména. Dík. Jestli nevíš, nic si z toho nedělej, taky dobrý.
2) Trestně stíhanej? Jo, přesně! Jde ale o to KDO stíhá a PROČ stíhá.
Proč začlo stíhání teprve, když Kalouskuv Sobotka začal jít ke dnu a Babiš naopak drtivě posiloval?
Proč bylo nezbytně nutný zažádat o vydání Babiše těsně před volbama?
Proč je prakticky už půl roku "stíhanej", byť s přerušením, aniž by se cokoliv dělo? Aniž by vůbec byl předvolanej? Proč obě žádosti o vydání parlamentem byly snůšky dohadů a žvanění?
Proč i zpráva Olafova, kterej se věcí začal zabejvat teprve po udání jedním dobrákem z Česka, je stejná snůška žvástů, a navíc se soustřeďuje jen na možný (ne však jistý) chyby českých schvalujících a kontrolních orgánů?
Už jsem se nechtěl opakovat, ale skutečně naposled! Cílem není vyšetřit, ale obvinit a pak co nejdýl, nejraději po celý roky, ho ponechat obviněnýho a poskytnout tak dostatečnou záminku k trvalýmu dehonestování: "Obviněnej a vyšetřovanej premiér? Vyloučeno!"
Naštěstí získává čím dál, tím víc lidí už dneska střízlivej pohled na věc a kdyby mělo letos dojít k předčasnejm volbám (já ale nevěřim, že dojde), tak už by to Babiš dostal i s parlamentní většinou. Lidi snadno odpustěj sprostý slova, ale neodpouštějí sprosťárny.

únor 05, 2018 12:44
... : Míša šíša
Vzpomeň, čím vyhrál Babiš volby - prohlášením, že Kalousek je zloděj...

Tak to nevím, že by to bylo hlavní kritérium, které napomohlo ANO k vítězství ve volbách. Ani jsem to nikde nečetla, to máš odkud? Taky to říkal Kalousek?

Co říká Babiš, když neví, kudykam - že za všechno může Kalousek...
Před rokem v Otázkách Václava Moravce použil Babiš Kalouska 33krát

Tak Babiš neříká, že za "všechno" může Kalousek, to jsem od něj neslyšela. Na Otázky Václava Moravce se od jisté doby nekoukám, natož abych si čárkovala, kdy zmínil Kalouska. Pokud někdo takovou statistiku zpracoval, mohl by si dát práci i s tím, kolikrát Kalousek zmínil Babiše.

A vy mu to všichni baštíte i s navijákem - trestně stíhanému stbákovi, který nám dělá premiéra.
Nic mu nebaštím, jak už jsem před chvílí napsala - nejsem jeho volič. Naopak od počátku jeho politické kariéry tvrdím, že tento člověk nemá v politice co pohledávat.

Proč tedy vy všichni, co si o Kalouskovi myslíte jen to nejhorší, na něj nepodáte trestní oznámení?
Zaprvé nemám důkazy, zadruhé nemám jak ty důkazy obstarat (těžko mi na ministerstvech budou chtít předkládat materiály), zatřetí nehodlám investovat ani do právníka ani do případného soudního sporu (na vyhazování fakt nemám), začtvrté by se tím měly zabývat jiné orgány. Začtvté: co třeba naši investigativní novináři?

Proč ho nepodal Babiš?

To se musíš zeptat Babiše.

únor 05, 2018 12:49
... : Míša šíša
Špatně jsem označila citace, ty se v tom ale vyznáš.
únor 05, 2018 12:50
... : mila1
NČ - "Kalouskův Sobotka"..? Tak už nejenom Piráti jsou Kalouskovo hnutí mládeže, ale i Sobotka je jeho loutka? Nebo spíš byla? Teda, tady to začíná být fakt zábavné smilies/grin.gif

Proč se řízení kolem Čapího hnízda tak vleče? Protože se Babiš zubynechty bránil vydání ze Sněmovny.. Asi ví, proč.
A proč se "vytáhla" kauza Čapí hnízdo před volbami? Cituju Marka Bendu, zajímavý názor: Vykládat něco o účelovce, když prověrka vrchní státní zástupkyně Bradáčové ukázala, že celou věc zdržovala strana obviněná – podezřelá, se mi zdá opravdu jako umělé. To byl cíl Babiše a jeho týmu, aby se celá věc dostala těsně před volby a mohli tvrdit, že obvinění je účelové.
únor 05, 2018 13:22
... : NČ
Pondělní chvilka poezie. Sorry jako. Ale tohle si fakt nemůžu nechat pro sebe.
Divadlo Sklep volí Drahoše (upozorňuju, že to skutečně není pr**el. Oni to fakt myslej vážně):

Ohnu trubku zas, do urny hodím hlas.
Pro Jirku je zas a zas.
Od práce odkvačím, rychle se nasvačím, staré trenýrky zahodím.
Ohnu trubku zas, do urny hodím hlas.
Pro Jirku je zas a zas.
Pro Jirku je zas a zas.
======================================================= =
Pro nevěřící Tomáše, že by třeba Vávra se Čtvrtníčkem takovýho uměleckýho výtvoru nebyli schopní:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Humorne-VIDEO-Sranda-ze-studentu-kteri-jedou-poucit-Zemanovy-venkovany-A-pisen-umelcu-pro-Drahose-na-kterou-nezapomenete-523113



únor 05, 2018 13:36
... : NČ
Mílo: "Věř ale komu věříš, měř".
Jestli sis všimla, jak po "puči" v ČSSD Kalousek s knížetem plnou silou podrželi Sobotku, tak by ti to mělo bejt jasný, i kdyby sis toho nevšimla už dřív.
Jestli sis všimla, jak piráti od prvního dne "zorganizovali" několik antibabišovskejch sezení s hlavním řečníkem Kalouskem, mělo by ti to bejt jasný. A pak ještě několikrát při schůzích parlamentu (já mám stařecký spaní, tak to docela často po půlnoci sleduju).
Vydání ze sněmovny se nikdo nemůže zuby nehty bránit. O tom vydávanej rozhodně nerozhoduje.
Ale jestliže tvý "názory" formuje totální parazit, podvodník JUDr, Benda, tak si skutečně nemáme, o čem psát.
únor 05, 2018 13:48
... : mila1
NČ - Bendu jsem uvedla proto, že to řekl v rozhovoru. Dohledala jsem pak i vyjádření Bradáčové, které tam uvedl -Vyšetřování kauzy Čapí hnízdo se podle vrchní státní zástupkyně Lenky Bradáčové příliš protahuje. Vyplývá to z tiskové zprávy uveřejněné na webu úřadu. Na konci března tohoto roku si na vyšetřování farmy někdo stěžoval, Bradáčová se svým úřadem tak musela mít nad celým šetřením dohled. Nyní potvrdila, že vše probíhá v pořádku a komplexně, ale že už se rozhodnutí příliš zdržuje.
„Je nutno konstatovat, že délka dosavadního řízení je jen hraničně akceptovatelná,“ uvedla Bradáčová na webu a dodala, že je zřejmé, že se někdo snaží celou věc zdržovat. „Jde nepochybně o trestní věc komplikovanou a rozsáhlou, když současně lze zaznamenat procesní neochotu k součinnosti ze stran některých privátních subjektů, která zpomaluje postup řízení,“ dodala.


Co se týče Kalouska a Pirátů, tak o žádných protibabišovských sezeních s hlavním řečníkem Kalouskem nevím.
Sněmovnu sleduju, to byses divil, jak ji sleduju.
Kdyby se Babiš chtěl očistit, tak řekne svým ovcím, ať to neprotahují a hlasují hned pro jeho vydání, ale on nechal celé to divadlo v čele s jeho oddanou svazačkou Malou hrát až do absurdnosti...
Nejsme slepí, NČ, opravdu ne...
únor 05, 2018 13:57
... : NČ
Slepej říká "nejsem slepej". To už nemá smysl komentovat.
Nech si svou jedinou pravdu, já si nechám svou.
Slíbil jsem si (i redakci), že po pátym kozlovi se zdržím na Kudle jakejchkoliv reakcí, protože pak už jsem nevhodně upřímnej. Což i dodržím, právě dojíždím pátýho. Tak zase třeba zejtra....
únor 05, 2018 14:16
... : zuza
Milo, nejsem přitakavač, ani nemíním s Tebou diskutovat, to jen aby jsi měla o něčem přemýšlet, protože mi připadá, že jen melete, o něčem moc asi nepřemýšlíte. ani spoustu věcí nečtete. Ale to je Váš problém, já s tím problém nemám, je to Vaše volba. To jen někdy glosuji...
únor 05, 2018 15:39
... : NČ
„jednou ze ctností islámu je, že ženy a děti (nepřátel) nejsou zabíjeni. Bývají zajati jako otroci a je s nimi dobře zacházeno. …
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/84857/je-ctnosti-islamu-ze-bere-zeny-a-deti-do-otroctvi-rika-islamsky-duchovni-prednasejici-i-v-evrope.html
únor 05, 2018 19:22

Powered by Azrul's Jom Comment
busy