LEGRACE NA PLACE - ZPRÁVY DOBRÉ I NEDOBRÉ
Středa, 22 březen 2017
http://obrazky.kudlanka.cz/legrace.jpgSotva jsem si ráno odevřela "čtyřiadvacítku", už se to na mne řinulo: přesně před rokem svět zažil další milník v boji s terorismem – belgický Brusel. Sebevražední atentátníci loni zabili na letišti Zaventem a ve stanici metra Maalbeek 32 lidí, okolo tří stovek zranili.

 

 

 

 

 

 

       Na paměť zabitých, zraněných i pozůstalých se tam konala pietní akce. A pohled na vojáky v ulicích, zátarasy a silné policejní hlídky se už stal běžnou součástí života obyvatel Bruselu...

 

A pak už šly další jobovky jedna za druhou...

 

 

Image result for štáchováZemřela "Mánička a bábinka" od Spejbla a Hurvínka... Ve věku 72 let zemřela doma v kruhu rodinném loutkoherečka, scenáristka, režisérka a od roku 1996 ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka, Helena Štáchová. Škoda jí... Ale o budoucnost Spejbla a Hurvínka i dalších postaviček je postaráno, to ještě zvládla. Pověřila tím talentovanou kolegyni Marii Šimsovou.

 

Zatímco zakladatel divadla Josef Skupa s Hurvínkem pobyl 30 let a Miloš Kirschner 44 roků, Helena Štáchová neuvěřitelných 50 let.

 

Divadlo Spejbla a Hurvínka je první profesionální loutkovou scénou v ČR. V roce 1930 jej založil v Plzni profesor kreslení Josef Skupa. O 14 let později ho zatkli nacisté a scéna byla až do konce války uzavřena. Na konci roku 1945 divadlo přesídlilo do Prahy, kde působí dodnes. Po Skupově smrti se stal jeho ředitelem Miloš Kirschner, kterého Skupa jmenoval svým pokračovatelem v interpretaci Spejbla a Hurvínka. I on pak ustanovil svého nástupce, kterým je jeho žák Martin Klásek.


       Helena Štáchová nepůsobila pouze v divadle, ale i v rozhlase a televizi. Z dabingových rolí proslula Lízou Simpsonovou ve slavném americkém animovaném seriálu či v pohádce Míša Kulička. Napsala také devět knih a 54 scénářů, sedm her pro dospělé a devět pro děti. Natočila obrovské množství zvukových nosičů.

 

 

 

Jen Supraphon prodal několik milionů nahrávek Divadla Spejbla a Hurvínka, které během let získaly 33 zlatých, 25 platinových a jednu diamantovou desku.

 

Mj. ještě mám doma pár těch úplně prvních původních a tedy velmi stařičkých gramodesek, ještě se Skupou, ach jo.  Jestlipak by ještě hrály…

 

 

 

 

 

 

 

Teď „drobnosti“ z oblasti peněz: - Ministerstvo zahraničních věcí vedlo v roce 2015 „nesprávné, neúplné, neprůkazné a nesrozumitelné účetnictví“. Zjistil to Nejvyšší kontrolní úřad s tím, Related imageže chyby jsou významné a dosahují hodnoty téměř 2,7 miliardy korun. Resort uvedl, že se zjištěním zabývá a nápravu očekává v roce 2018.

 

x x x 

 

 

      Od 21. března 2017 se díky vstřícnému kroku ze strany všech tří mobilních operátorů zvýšil příspěvek pro neziskové organizace z 28,50 Kč na 29 Kč. Zbylá částka i nadále pokrývá technické, organizační a koordinační zajištění projektu, včetně servisu pro neziskové organizace a veřejnost.

 

       Rovněž je nyní možno posílat dobročinně větší částku - 60korunové a 90korunové dárcovské SMS. A také můžete nově přispívat pravidelně každý měsíc po dobu jednoho roku. Stačí odeslat SMS ve tvaru DMS ROK DOBRYSKUTEK na číslo 87 777 a každý měsíc vám bude automaticky odečtena částka 30 Kč.

 

x x x

 

 

 

Další zpráva je dobrá či alespoň lepší - tak například kdy policie a Česká inspekce životního prostředí vyrazily tento týden na rozsáhlé kontroly do výkupen surovin, tak k všeobecnému potěšení se zjistilo, že  krádeží na dráze oproti předchozím letům výrazně ubylo.

 

Podle inspektorů proto, že už dva roky platí vyhláška, která zakazuje výkup kovu za hotovost. Podle majitelů sběrných dvorů ale krádeže ovlivňuje spíše cena těchto surovin.

 

Krádeže kovů však neustaly úplně, některým zlodějům se vyplácí jezdit do zahraničních sběren.

 

A výsledek? Zloději zůstali. Ruku v ruce s úbytkem krádeží kovů naopak přibývá krádeží dřeva.

 

 

x x x

 

 

 

 

 

 

 

 

Vážení, a jestlipak víte, že je dnes Den vody? Tématem je letos odpadní voda.

Podle oficiálních zdrojů OSN se 80 % procent odpadní vody, kterou země  vyprodukuje, vrací zpět do ekosystému bez toho, aby byla upravena nebo znovu použita. 1,7 miliardy lidí využívá zdroje pitné vody kontaminované fekáliemi, které mohou způsobit choleru, úplavici, břišní tyfus nebo obrnu.

 

 

 

Image result for den vody png
 

 

 

Nebezpečná voda, špatná hygiena a nedostatečné čištění vody způsobí každý rok 842.000 úmrtí. Více jak 663 milionů lidí nemá přístup k bezpečnému zdroji pitné vody.

 

Do roku 2050 bude žít téměř 70 % lidí ve městech (ve srovnání s dnešními 50 %)!

 

Tak jsem si řekla, že ta moje "legionella", kterou jsem nevím kde zchrastila a po velmi, velmi nepříjemném a dlouhém léčení se jí zbavila, nebude čím dál tím víc ojedinělá...

 

 

 d@niela

 

 

 


 

Komentáře
Dani, pěkný, : Míša šíša
ale zapomněla jsi na dvě naprosto nejdůležitější zprávy uplynulých dnů:

1. Prezident Zeman ztratil a zase našel svoji botu.
2. Za dramatických okolností se rozešli a zase sešli Agáta Hanychová a Jakub Prachař.

K tomu vzpomínanému výročí teroristických útoků - včera jej příznačně "oslavili" v Londýně.
Dnes ráno jsem měla jako zvukovou kulisu puštěnou televizi a zaslechla jsem nějakého reportéra na ČT, který slintal, že "Evropa by měla začít konat..." a "Evropa by se měla začít zamýšlet..."
Musela jsem to vypnout, abych nevrátila požitou snídani.
březen 23, 2017 07:04
odzbrojování nese plody : vlk
neozbrojený policista jako ochránce před teroristou je příkladem současné evropské debility.

Jen tak dále soudruzi! Pryč z téhle idioty vedené Evropy!!! Kupujte náboje, dokud ještě jsou ;-)
březen 23, 2017 07:44
Možná by bylo dobrý : Krakonoš
nastudovat si něco vo historii britskejch policejních sborů a jejich (ne)výzbroje, než bezmyšlenkovitě ječet: Ha, zase ta idiotská Evropa! Je to asi na stejný úrovni jako třeba napsat, že za to může Kalousek. Nebo Havel.
smilies/wink.gif
březen 23, 2017 12:14
neozbrojenost tradičních britských "bobíků" : vlk
je klasická ukázka akceschopnosti a schopnosti reagovat na současný tragický vývoj.

Pro někoho je to ječení, pro někoho rezignovaný povzdech.

Vloni jsme na tom místě stáli s manželkou a kamarády. S vědomím, že o moji bezpečnost pečují a bdí nad ní bezbranné uniformy znamená, že tam raději nepojedu. Ano, teroristé tím dosáhnou svého a mohou si časem odškrtnou další obsazené území.

Tady to doufám dopadne jinak. V Evropě, které se dobrovolně vzdává a rezignuje na svou svrchovanost opravdu žít nechci. Kdo se chce stát otrokem, ať v ní zůstane.
březen 23, 2017 12:51
Vidíš to, vlku, : Míša šíša
napíšeš svůj názor a hned už prý ječíš. smilies/grin.gif

Studovat historii britských policejních sborů rozhodně nehodlám, ale neječící Krakonoš, který zřejmě nastudováno má, by nám mohl vysvětlit, jak to s tou (ne)výzbrojí tedy v Británii vlastně je.
Proč jeden policista byl neozbrojen a další ano (ti, kteří útočníka zastřelili)?
březen 23, 2017 13:01
Použij gůgl, : Krakonoš
je tu pro všechny. smilies/grin.gif
březen 23, 2017 13:26
Děkuji : Míša šíša
za fundovanou odpověď. Jinou jsem ani neočekávala. smilies/grin.gif
březen 23, 2017 13:28
Tak i když jsem "studovat" nechtěla, : Míša šíša
tak jsem si to na tom gůglu teda našla. smilies/wink.gif

Situace se ale určitě změní. Neví se sice kdy, ale někdy to bude. Viz:
„Uskuteční se krizové zasedání. Budeme získávat informace, co dalšího je potřeba udělat, a budeme reagovat, ale ne okamžitě. Zjistíme, co se stalo, a podle toho se rozhodneme,“ uvedl tajemník předsedy Dolní sněmovny Lindsay Hoyle.

Bože, ochraňuj nás, protože nikdo jiný to neudělá...
březen 23, 2017 13:34
Krakonosi, : Mikin3
me duvod pro neozbrojeneho bobika vysvetlila pred lety v Edinburghu jedna stara a moc chytra zidovska dama.
Ja to pochopil, protoze jsem byl ochotnej naslouchat. Lidem kteri namisto naslouchani jeci tohle ovsem nehrozi.
březen 23, 2017 13:56
. : Míša šíša
Tak sláva. Ještě aby to "správně" pochopila i rodina ubodaného policisty.
březen 23, 2017 14:04
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny : doktor
Dani,děkuji ,že jsi připomněla odchod milované paní Heleny Štáchové.Na loutkovém divadle Kopeckých jsem vyrostla má generace a na Hurvínkovy a Máničce další generace špuntů.
březen 23, 2017 14:04
Neozbrojený policista - film Demolition man se stává skutečností... : Myška
Tam je krásně ukázáno, kam až to může zajít...
březen 23, 2017 14:05
Já jenom napsal, : Krakonoš
že mezi skutečností, že byl britskej policista nevozbrojenej, a mezi ječením "Pryč z téhle idioty vedené Evropy!!!" (ano, ječením, nebo jak už jinak nazvat tři vykřičníky na konci věty?) je zcela nulová souvislost. Nelogická zkratka, jakou ve výrocích používaj tupci, manipulanti, demagogové. Nic víc.
Vosobně přeju Británii hromadu vozbrojenejch policistů, třeba statisíce, pokud si to přeje Británie (nám je do toho fakt h***). Smutným faktem však je, že v cestě k tomu jim Evropa nikdy nestála, a tím míň stojí teď v době Brexitu. Ale jsem voptimista a věřím, že voni na to přijdou a ty pistolky si nakonec vopatřej. Teď, když už jim to raděj i bloggeři z Česka, by vo tom mohli začít aspoň přemejšlet. smilies/cheesy.gif
březen 23, 2017 16:25
Kdyby jsou chyby... Ale kdyby byl policista ozbrojen, zřejmě to dopadlo jinak a mohl žít... : Myška
Jesně, že je v rukou Velké Británie, jestli své policisty vyzbrojí nebo ne. Tady si o tom můžeme popovídat. Stejně jako o tom, že zatímco se omezuje možnost a podmínky legálního držení zbraní v Evropě a tudíž i u nás, terorista, nebo kdokoliv kdo chce někomu ublížit, si zbraň vždy opatří. Protože si ji opatřuje nelegálně... Tak nač to omezování, když ty, kvůli kterým se to dělá, to rozhodně nepostihne?
březen 23, 2017 16:56
A tak jsem klidná, nebyl to imigrant, ale vraždil rodilý Brit... : Myška
březen 23, 2017 17:11
policie v UK až na určité výjimky chodí beze zbraně už léta letoucí, a ten, který na to doplatil, nebyl první : bb2
Přes ta pravidla tu práci vykonával a jeho rodina s tím jistě byla obeznámena. Na tragičnosti to nic nemění, to je jasné, ale doposud to, že jsou bezbranní, nikomu z vás nevadilo. Tak proč teď ta lítost? No protože je toho plný internet.
A to je to, o čem jsem psala pod článkem vedle - že terorismus byl, je a bude, jenže teď, díky masovce internetu, se to víc probírá a propírá a navíc, díky otevřené Evropě, se nás to víc dotýká.
březen 23, 2017 17:58
... : bb2
jinak ano, taky to nechápu a přijde mi to nesmyslné, ale když to nebylo mým tématem doposud, když na to doplatilo dost lidí, není to mým tématem ani teď kvůli jednomu
březen 23, 2017 17:59
Mým tématem to nebylo taky, : Krakonoš
protože narozdíl vod nejrůznějších bloggerů si myslím, že problémům britský policie nejlíp rozumí (překvapení!) britská policie. A ta se na to dívá trochu jinak než průměrnej diskutér na internetu, má proto svý důvody a zatím ve prospěch těch důvodů i hovořící statistiky. Takže jakkoli se někdo hroutí (a volá po boží vochraně) při četbě výroků, že je nutno situaci dobře vyhodnotit a teprve potom přemejšlet, zda je nutno přijmout nějaký vopatření a dosavadní zvyklosti a postupy nějak radikálně měnit, je to vcelku logickej a v normální zemi správnej postup.
březen 23, 2017 19:00
... : Mikin3
Ta pradavna britska tradice ma zaklad v tom, ze policajt bez pistole se chova uplne jinak a to "pomahat a chranit" prestane byt frazi. Kazdy kdo zil nejakou dobu v U.K. bude vedet o cem mluvim.
Rozhodne se nejedna o nejake "slunickarstvi" nebo politickou korektnost.
Ostatne - policiste hlidajici parlament ozbrojeni pochopitelne byli.
březen 23, 2017 19:01
Krakonoši, : bb2
oni by ti to vysvětlili! že země, kde se jednomu z 65 milionů zvrtne mozek tak, že zabije několik lidí, není normální a naopak velice normální by bylo okamžitě vyzbrojit úplně všechny a nechat je konat sebeobranu, spravedlnost i prevenci v jednom!
březen 24, 2017 11:24
Mikine, : bb2
vysvětlení rozumím, ale stejně nechápu ;-) strážníci na ulici dejme tomu, ať mají obušky a paralyzéry apod., ne střelné zbraně, ale že je nenosí ani policisté, když jdou zatknout podezřelého z vraždy a ne vždycky je doprovází ozbrojená zásahovka, to mi přijde jako hazard s lidmi. Ale nevidím do toho a ani nechci, tak se tím nezabývám.
http://zpravy.idnes.cz/vrah-vylakal-a-zabil-policistky-proc-nema-policie-zbrane-resi-britove-1kp-/zahranicni.aspx?c=A120919_172844_zahranicni_ipl
březen 24, 2017 11:28
víc než neozbrojení britší policisté mi vadí to, co se týká Water Day :) : bb2
totiž to, že v době, kdy na světě umírají lidi v důsledku nedostatku pitné vody a čisté vody na mytí sebe a potravin, my v ČR pereme špinavé prádlo, myjeme auta a splachujeme výkaly PITNOU VODOU, která se musí složitě, nákladně upravovat,aby se pitnou stala. Neuvěřitelné. Pro lidi z jiných zemí taky naprosto nepochopitelné.

my máme vlastní vrt s pramenitou pitnou vodou, s kterou taky splachujeme :-(, ale nijak se nemusí kvůli pitelnosti upravovat, a použitou vodu přes čističku vypouštíme zpátky do přírody, takže žádná zátěž ani před ani po
březen 24, 2017 11:33
... : bb2
Na zahradě máme podzemní nádrž, kam je pod zemí svedená dešťovka ze střechy, tou zaléváme
březen 24, 2017 11:34
Jak je to na tom světě pěkně zařízené, : Myška
že každého z nás trápí něco jiného...
březen 24, 2017 11:56
S tou debilní směrnicí bude ještě sranda. : Lenka1
Včera jsem jen tak ze zvědavosti zašla do místního armyshopu poptat se,protože vím, že ještě nedávno měli ve skladu 4 obrovský bedny 30-rannejch zásobníků do 58 a už nemají. Lidi to vykoupili.

Se těším, jestli se naši papaláši fakt zase poserou a poslušně sklopí uši, tak to bude najednou ztracenech a ukradenejch zbraní. Chacha! smilies/grin.gif
březen 24, 2017 12:13
nevím, jestli je to pěkně, Myško : bb2
ale je to rozhodně tak, že někoho zajímá jak to bude s vodou, protože bez ní nelze existovat a stále jí ubývá, a někoho zajímá to, o čem se zrovna píše na internetu. Třeba že anglický policista nenosí zbraň, což je skutečnost letitá a do minulého týdne nikoho nepobužovala, ale teď zrovna frčí českým internetem.
březen 24, 2017 14:15
bb2, při své inteligenci zajisté víš, že diskuze nad neozbrojeným britským policistou, který přišel možná zbytečně o život jen proto, že nebyl ozbrojen, : Myška
je v podstatě diskuzí o snaze EU o mnohem přísnější regulaci legálního držení zbraní. S tím souvisí bezpečnostní situace v Evropě, která se rychle zhoršuje díky muslimům přicházejícím nelegálně, i díky muslimům v Evropě léta žijícím (nic na tom nemění fakt, že např. útočník v UK je označen jako Brit - jen proto, že se v UK narodil, ale nikdy to Brit nebude - z hlediska rasy).
A bezpečnostní situace mě v této chvíli trápí mnohem víc, než budoucí možný nedostatek vody.
březen 24, 2017 14:34
Správně : Lenka1
A bezpečnostní situace mě v této chvíli trápí mnohem víc, než budoucí možný nedostatek vody.


Protože nedostatek vody se nás netýká, stejně jako hladovějící černoušci v Africe, zatímco terorismus díky idiotským sluníčkářům ano.


březen 24, 2017 15:12
... : bb2
Protože nedostatek vody se nás netýká,
cha cha cha cha cha cha chaaaa

ty o obchodu, vodě, černoušcích a imigraci opravdu moc nevíš, viďže
březen 24, 2017 15:48
Myško, : bb2
bezpečnostní situace trápí,nebo alespoň velmi zajímá, každého normálního člověka.
To ostatní co píšeš je trochu motání hrušek s jabkama, ale nechce už se mi to pitvat.
Asi obě víme, že v podstatě chceme totéž, jen každá vidíme cestu k cíli trochu jinak.

(Jestli chceš napsat něco o blbých sluníčkářích, můžeš, jsem na jednoduché a zjednodušující reakce ve zdejších diskuzích o bezpečnosti a imigraci zvyklá a jak vidím "sluníčko, sluníčkář", většinou nečtu dál, protože už mě to prostě nebaví.)
březen 24, 2017 15:53
Lenko : Mikin3
zkus se zklidnit dokud je cas, ju? smilies/wink.gif
březen 24, 2017 16:08
Myško, : Krakonoš
můžeš mi konkrétně napsat, v čem přesně zhoršuje směrnice EU vo zbraních tvou bezpečnostní situaci a tvou možnost se vozbrojit? Jakou konkrétní zbraň na svou vobranu a vochranu si ty nebo tvoje rodina chcete pořídit a teď už to kvůli zlý EU nebude možný?
Protože vobecnejch pindů vo "vodzbrojení vobčanů" už jsem za poslední rok četl fakt hodně. To mě nezajímá, to je stejný jako s tím, že už tu nevyrábíme cukr. Já chci konkrétní údaje. Jsem zvědav, co se dovím... smilies/wink.gif
březen 24, 2017 17:24
bebetko : Lenka1
ale souvisí, puso, souvisí. Že ty to záměrně ignoruješ, je jen tvůj problém. Někomu rve srdce, že inženýři s IQ 70 někde v nějaký špinavý díře chlastají vodu kontaminovanou sra.kama, no a někomu zase stále stoupající riziko toho, že jeho nebo jeho rodinu rozšmelcuje kamión nebo rozstřílejí frustrovaní mírumilovní muslimové, až půjde třeba na vánoční trh, do divadla, na oparu nebo na fotbalovej zápas nebo na koncert "or vodevr_jú_vont" a on se nebude moct bránit, protože moudří soudruzi, prý abychom se cítili více v bezpečí, nám postupně klasickou salámovou metodou chtějí sebrat i rybičky s čepelí delší než 3 cm.
březen 24, 2017 17:33
Krakonoší : Lenka1
třeba klasickou poloautomatickou 58, dosud legální civilní klon. Ona pistolka proti plně automatickým AK-47 není dostatečně účinná, nehledě na to, že s ní trefíš tak max. na 15 metrů, dál už je to dílem náhody než střeleckého umění.

A to je jen začátek. Každý, kdo nemá v hlavě průvan, tak ví, že se jedná opět jen o zkušební balónek, co všechno si necháme líbit. Dále se bude pokračovat salámovou metodou a nakonec nebudeš mít smět u sebe ani blbej pepřák.

Nevím, jak vy ostatní, ale já osobně to u voleb hodím prvnímu, kdo řekne, že chce Czexit.

Churchill se proti Dolfovi spojil na chvíli i se Stalinem. Klidně udělám to samý, protože teď už jde opravdu do tuhýho.
březen 24, 2017 17:39
Fajn, nesmím mít armádní samopal. : Krakonoš
Neznám nikoho kromě Lenky, kdo by si ho chtěl pořídit (ta už ho má), ale oukej. Čekám dál. Ostatní, cos napsala, jsou jen ideologický kecy. Ale jinak - hoď si to, komu chceš. Vo tom je ta demokracie.
březen 24, 2017 17:53
Ty neznáš. : Lenka1
Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči.

Fakta - jenom poloautomatických 58 je mezi lidma cca 50 000. Celkem se směrnice týká 400 000 zbraní, které budou zakázány.

Hodně štěstí, až se po ulicích budou potulovat hordy slimáků s automatama, zkus se jim pak bránit třeba stříkací pistolkou na vodu - teda vlastně néééé, ta bude zakázaná taky.
březen 24, 2017 18:06
Jinak, : Krakonoš
až půjdeš na fotbal a budeš mít tu smůlu, že si tvůj chodník vybere idiot s kamiónem, nestihneš ten svůj kvér ani vodjistit. Pokud to přežiješ a začneš se po něm sápat, je taky dost dobře možný, že podobně uvědomělej a vozbrojenej vobčan ti v nastálý atmosféře hrůzy a pocitu vohrožení ustřelí palici dřív, než mu stihneš vysvětlit, že jste voba volili Tomia.

No a šíření "informace", že je nutný se vozbrojit pro nadcházející pouliční válku proti AK47, to už bych nechal úplně bez komentáře, protože k tomu by se měl vyjadřovat asi vodborník z voboru psychiatrie.
březen 24, 2017 18:08
Jo a prosímtě, když se nevyznáš v oboru, : Lenka1
tak se raději nevyměšuj.

Armádní samopal nemám. Opravdu ne, ten je totiž pro civily nelegální už teď, víš?

V kontrastu s tím, cos napsal za pitomost, zní tvoje arogantní poučování opravdu hloupě.
březen 24, 2017 18:11
A k těm mým ideologickým kecům, jaks to nazval: : Lenka1
Hrozící rizika:

- přesun statisíců zbraní na černý trh,
- znemožnění sportovní střelby,
- utlumení a později zastavení výroby zbraní pro potřeby státu v době krize nebo válečného ohrožení, - ztráta desetitisíců pracovních míst........
březen 24, 2017 18:22
Ale neboj, : Krakonoš
já vím moc dobře co je automat a co poloautomat. Máš upravenou zbraň. No a co? Navíc ti ji nikdo nebere, jenom já si ji nebudu moct vopatřit taky, což je pro tebe vlastně výhodný, ne? smilies/grin.gif
březen 24, 2017 18:23
Vždyť říkám, že nevíš, o čem mluvíš. : Lenka1
Nemám ani upravenou zbraň. Mám zbraň z originálně vyrobenou jako klon vojenské útočné pušky SA vz. 58 - mimochodem, i to označení samopal je dle terminologie nesprávné, ale to je teď vedlejší.

A směrnice zakazuje i ty. Všechny civilní poloautomatické zbraně se sklopnou nebo teleskopickou pažbou, které lze prý snadno skrýt pod oděv (debílci z Brusele - dle vzoru "prdele" - si to nejspíš nikdy nevyzkoušeli).

Takže jsi zase jenom potvrdil, že plácáš a víš ho.no.

K ostatním faktům, které jsem napsala, že tímhle to neskončí, už teď Juncker prohlásil, že směrnice tak, jak prošla, je příliš měkká a že za dva roky udělají revizi, ses ani nevyjádřil. Radši.

Ok, beru to, že ty ze sebe bez odporu necháš udělat bezbrannou ovci a ještě u toho budeš kejvat hlavou jak nemocnej vosel, jak to s náma EU myslí dobře, já to mám jinak.

Tím bych naši debatu uzavřela.
březen 24, 2017 18:52
Znovu: : Krakonoš
Jaká směrnice nařizuje odebrat lidem jejich legálně držený zbraně?

A k tomu článku pro nevymytý mozky: Já vosobně nemám nic proti zbraním a vozbrojování. To je tady vo mě dostatečně známý. Ale srovnávat Evropu s Izraelem je nesmysl. Nejenom kvůli naprosto jiný situaci, kdy Izrael je po celou svou existenci v permanentní a každodenní válce se svým vokolím, ale hlavně z důvodu, kterej s tím souvisí: naprosto vodlišný kultuře vztahu ke zbraním. V tý zemi má za sebou většina populace nějakej vojenskej výcvik, a to včetně žen. Zbraně jsou jejich denní chleba. Pokud bys chtěla dostat podobnou kulturu do Evropy, neuděláš to přes noc, i kdybys těm lidem ty zbraně rozdala. Napřed by se musela zhoršit bezpečnostní situace natolik, abys zavedla vševobecnou brannou povinost, ideálně pro všechny včetně žen. Pak můžeš uvažovat vo nějaký formě domobrany, jako je izraelskej model. Jsme úplně jinde a v jiný situaci. Zatím úplně bohatě postačí, když se ten, kdo tu potřebu cejtí, vycvičí a vyzbrojí v rámci platný legislativy. Nikdo tomu nebrání. Až budou mít všichni, kdo jsou svéprávný a maj čistej tr. rejstřík, v držení nyní povolený zbraně (tj. do 20 ran krátký a do 10 ran dlouhý poloautomaty) a nebude to stačit a poptávka po účinnějších zbraních mezi lidma poroste, může tady někdo vykřikovat vo bránění lidem v přístupu ke zbraním.
V současný situaci jsou to jen hloupý, věci neznalý populistický výkřiky. Je symptomatický, že mi v týhle diskusi zatím nikdo nenapsal, čím ho ta směrnice přesně vomezuje v jeho dosud svobodným rozletu.
březen 24, 2017 18:58
šmarjá panno : Krakonoš
to je přece úplně u pr*ele, jestli ten poloautomat vznikl úpravou nebo už tak byl vyrobenej jako klon, z hlediska vlastností je to furt stejná zbraň. A ty teleskopy a sklopky - zákaz platí jen pro kratší 60 cm. Takže né pro všechny. Voni si lidi běžně pořizujou škorpióny, takže to bude asi problém, hmmm...
A teď mi popiš, jak se budeš tou 58 bránit. Budeš ji s sebou nosit do divadla a na fotbal? A vejde se ti pod šaty, nebo ji poneseš přes rameno?
Žiješ v převážně nevozbrojený společnosti, kde většina nedokáže ani vystřelit růži na pouti, ale budeš tvrdit, že všichni potřebujou škorpióny a když je nedostanou, děje se jim bezpráví a jsou vovce? Já fakt nemám chuť se dožít toho, jak se vyplašený hysterici navzájem postřílej v divadle a já budu náhodou při tom, sorry.
březen 24, 2017 19:11
... : Mikin3
No, ja jsem fanda do zbrani, i strileni, spoluzakladatel streleckeho klubu a krome loveckych pusek a brokovnic mam i 2 pistole - 22 a 357 magnum, ale kdyz jsem se mezi tou zaplavou urazek a paranoidnich vykriku dovedel, ze zakazem kalachu se zasobnikama na 30 naboju a podobnych hracek bude ohrozena sportovni strelba a desetitisice pracovnich mist....... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

březen 24, 2017 19:14
Krakonoši, ty ses rozohnil, jako kdybys tu směrnici o regulaci zbraní sám vymyslel, a musel ji obhájit. : Myška
Víš co mě v této souvislosti děsí a štve? Fakt, jak moc nám Brusel ubírá z našich svobod. Ta regulace zbraní není nic jiného, než další ukousnutí z naší svobody. Obecně. Dokonce proti vůli našich vládnoucích politiků. Tobě to připadá v pořádku? Principiálně?

Bezpečnostní situace s tím pochopitelně souvisí - obecně - kdyby se na místě, kde zaútočil terorista, nacházel člověk s legálně drženou zbraní, kterou by proti útočníkovi použil, mohlo by být obětí méně... ale jistě, je to jenom domněnka...
březen 24, 2017 20:01
Znovu, Myško: : Krakonoš
kdyby se na místě, kde zaútočil terorista, nacházel člověk s legálně drženou zbraní, kterou by proti útočníkovi použil, mohlo by být obětí méně...

Ano a s tím žádná směrnice EU nijak nesouvisí. Člověk s legálně drženou zbraní by měl s pravděpodobností hraničící s jistotou některou ze zbraní, který jsou a nadále budou povolený. Nijak jsem se nerozvohnil, jenom nemám rád tupý papouškování frází, který vobvykle začne nějakej novinář a pak se to šíří jako lavina. Z našich svobod nám ubírá kde kdo, naposledy estébák Bureš se svou EET (i když mě se to netejká a nikdy nebude, to jen příklad). Brusel taky leckde ubere, ale zrovna co se možnosti vozbrojit se na svou vobranu tejče, zatím nám Brusel neubral vůbec nic. Ubral např. mladejm myslivcům, který nebaví šetřit si na drahou kulovnici a chtěli by radši chodit na hony s poloautomatickou puškou vzor 58. Ale já se tady nebavím ani s jediným myslivcem vo jeho právech a svobodách - já se tu bavím s běžnejma vobčanama, a sice s těma, který by chtěli nosit zbraň za účelem posílení svý bezpečnosti. A ptám se jich, jak a konkrétně v čem jim EU tohle právo bere. Ptám se schválně, protože vím, že nijak. Zatím mě nikdo nepřesvědčil faktickejma argumentama vo tom, že se mejlím. smilies/wink.gif
březen 24, 2017 20:31
P.S. : Krakonoš
Naši vládnoucí politici se vehementně postavili proti tý směrnici, protože ta vomezuje jiný práva než právo na vobranu. Vomezuje sběratele, muzea, právě ty myslivce (velmi silná vlivová skupina, aby si ji mohl nějakej politik dovolit ignorovat) a sportovní střelce. Tyhle všechny vomezuje, vůči nim je pitomá. Ale my se tu bavíme vo nošení zbraně a sebevobraně. Protože to jediný souvisí s bezpečnostní situací v Evropě.
Bylo by zajímavý, jak vehementní by ten boj našich politiků byl, kdyby se toho tématu překrouceně nechytly média a kdyby nebylo před volbama. Nemám velký iluze... smilies/wink.gif
březen 24, 2017 20:35
Jsi vážně tak natvrdlej nebo to jen děláš? : Lenka1
tak znovu:

Jaká směrnice nařizuje odebrat lidem jejich legálně držený zbraně?


Ta aktuálně odhlasovaná v Prdeli Bruseli dne 15.3.2017. Mmchd - zajímavý datum.

Pokud bude nějaká zbraň zakázaná, přijde ti domů úřední liebesbrief, abys ji odevzdal, rozumíš?

A ne, ZATÍM tu legální 58 - konkrétně Tactical 858 - ty experte, kterej jsi začal pindat o tom, že přece znáš rozdíl až potom, co jsem ti to vysvětlila já - nepotřebuju, ale vzhledem k bezpečnostnímu vývoji v celý Evropě si ji chci ponechat, až její doba nastane. Kromě toho, jak jsem psala, postupně nám chtějí zakázat VŠECHNY zbraně.

Furt tu řveš o svobodě, ale zastáváš se totality. Poněkud schizofrenní.

Ten zbytek jsem si taky nevycucala z prstu, pochází to z analýzy MV.

Jestli si chceš hrát dál na debílka v marné snaze ztrapnit mě, tak se raději ani neVobtěžuj.
březen 24, 2017 20:37
A když už tady tak vodborně hovoříme, : Krakonoš
nikde jsem zatím neslyšel, jestli problém s těma 58 by nebylo možný řešit prostě výrobou a povinnou výměnou zásobníků na pouhejch 20 nábojů místo současnejch 30. Že by to nakonec nemuselo bejt tak krutý ani pro milovníky těchhle pušek (nesprávně ale zažitě zvanejch samopalem, což je vopravdu strašnej prohřešek, použít tohle slovo. Všichni chalupáři taky dodnes míchaj "beton" z písku cementu a vody a nikdo jim nevysvětlí, že to beton není smilies/grin.gif. A tam už jde vo skutečný rozdíly v podstatě a vlastnostech).
březen 24, 2017 20:47
P.S. : Lenka1
až půjdeš na fotbal a budeš mít tu smůlu, že si tvůj chodník vybere idiot s kamiónem, nestihneš ten svůj kvér ani vodjistit. Pokud to přežiješ a začneš se po něm sápat, je taky dost dobře možný, že podobně uvědomělej a vozbrojenej vobčan ti v nastálý atmosféře hrůzy a pocitu vohrožení ustřelí palici dřív, než mu stihneš vysvětlit, že jste voba volili Tomia.


1) pro mě přijatelnější riziko než se bez odporu nechat odkráglovat.

2) když budou čmoudi vědět, že lidi zbraně mají, nebudou tak drzí a sebevědomí a riziko útoků bude klesat. proč jich je asi nejvíc v těch bezva bezpečných zónách s kouzelnejma samolepkama s přeškrtnutou pistolkou, hm?

No a šíření "informace", že je nutný se vozbrojit pro nadcházející pouliční válku proti AK47, to už bych nechal úplně bez komentáře, protože k tomu by se měl vyjadřovat asi vodborník z voboru psychiatrie.


Až jich tady bude dostatečnej pocit, tak to spustěj. Nastuduje si historii 1400 let dobyvačných válek islámu. Malou ochutnávku zažil např. Londýn v létě r. 2011.

Že ty to považuješ za hodné pozornosti psychiatra nevypovídá nic o mně, ale o tobě. Bohužel pro tebe.






březen 24, 2017 20:48
Hm, : Lenka1
nikde jsem zatím neslyšel, jestli problém s těma 58 by nebylo možný řešit prostě výrobou a povinnou výměnou zásobníků na pouhejch 20 nábojů místo současnejch 30.


A co dál, až komise zjistí - překvapivě - že útokům to nezabránilo, takže je třeba přitvrdit. Takže co pak? Zásobníky na 10? A pak na 5? A pak třeba bez zásobníku?

A pistole - zatím můžeš do 20. Ale za dva roky - možná dřív, záleží na tom, jak se Juncker se Schulzem vyspinkají - viz o řádek výš. Stejný scénář.

A pak kulovnice, brokovnice, kozlice, i revolvery. A pak vlastně i nože a vůbec, co se má co slušný člověk co bránit multi-kulti obohocování. Takže i paralyzéry, teleskopy a pepřáky.

Ale podle tebe je to v pořádku.

Fakt netuším, proč tady s tebou ztrácím čas.
březen 24, 2017 20:56
Výtažek z Dfense: : Lenka1
Včerejším rozhodnutím evropského parlamentu vstoupila Evropská unie do další fáze své existence. Dosud útočila na slušné občany nepřímo, nyní se bruselský stát rozhodl zakročit přímo a rozhodla se brát lidem legálně získané prostředky k tomu, aby bránili svůj život a majetek.


Je to o to paradoxnější, že řada lidí si zbraně pořizuje proto, že vidí rizika plynoucí ze selhání Schengenu, evropské imigrační politiky a čím dál neschopnějších státních silových složek, kterým je bezpečnost občanů u prdele a spíše se starají o plnění politických a společenských objednávek.

Předně musím poděkovat všem politikům a lobbistům, kteří zabránili tomu, aby EU zakázala všechno, všude a všem, což jeden čas také hrozilo. Dokonce chtěli zakázat hračky, které vypadají jako zbraně. Odpor českých poslanců proti unijní zvůli byl sice marný, ale zato bude pamětihodný. Po 78 letech se historie opakuje, opět nám nějaká nadnárodní síla s Německem v čele bere zbraně, ale tentokrát naši volení zástupci neohnuli hřbety jako ta sebranka kolem vlastizrádce Beneše a neohli je ani přesto, že původní spojenectví hodily přes palubu země Visegrádské čtyřky a Pobaltí, které za podmínek předsednictví Nizozemského království vyměnily podporu blokační menšiny za výjimky pro své země v jiných oblastech. Průběh „vyjednávání“ je popsán zde, silně to připomíná doby, kdy si senilní Gustav Husák jezdil pro rozumy do Moskvy.

Historie se opakuje.

Také mě potěšilo to selhání pravdy a lásky v médiích. Před nějakými deseti lety by v novinách psali oslavné články na to, jak se podařilo držitelům zbraní, což jsou stejně pouze paranoici, zbohatlíci a militaristé, zase o něco utáhnout šroub. Myslím, že tato změna vnímání držitelů zbraní je zásluhou střelců samotných a Gunlexu.

Sice bych rád napsal, že se mě to netýká, protože nemám dlouhou zbraň ani krátkou s nadměrečným zásobníkem ani nic, co je předmětem té zkurvené směrnice, ale naprosto mě fascinuje a znepokojuje nesmyslnost takové regulace. Ne že bych chtěl stranit českým poslancům, protože jsou mezi nimi Humlové, Zlatuškové, Gabalové, Schwarzové a další lidský odpad, ale něco tak hloupého by pravděpodobně neprohlasovali ani oni. Protože evropská komise nepředložila vůbec žádná fakta, proč by navrhovaná regulace měla zvýšit bezpečnost občanů, jedná se o zvůli v její čisté podobě. Kromě toho se EU zjevně bojí vlastních občanů, protože důvodem regulace je „bezpečnostní politika“ a nikoli boj s terorismem, a za takových okolností se dá víc než očekávat, že bude rozhodovat čím dál více iracionálně, podobně jako komouši na konci jejich vládnutí.

Jinak myslím, že už to stačilo.

Myslím, že už toho projektu ambiciózních levičáků bylo dost.

Budou volby, to asi všichni víme. A já jsem připravený hodit to tam tomu, kdo řekne, že chce Czexit.

Proč? Protože tímhle se to nezastaví. Soudruzi v Bruselu prostě hodili za hlavu pojmy jako přiměřenost nebo účelnost regulace a vydali se na cestu podle vlastních zásad. Otázka je, co s tím my jako občané. OK, můžeme si nechat si nablejt zase ta tradiční témata, sračky o tom, jak nám sníží daně, opraví silnice nebo podpoří naší rodinu, což se stejně nestane stejně jako minule a předminule. Můžeme to tak nechat bejt, nebo to nenechat bejt a soustředit se na něco opravdu podstatného. Protože oni to bejt nenechají a začíná to být konfrontace ve stylu „kdo s koho“. Oni budou ukrajovat čím dál větší krajíc.

OK, můžete si říct, nějaké zbraně, co je mi do toho. Já žádné nemám, důvěřuji policejním profesionálům, zavolám je, až mi bude ouvej, oni zahodí radar, dojí koblihu a přijedou. Třeba jako pan Malhocký. Jo, mimochodem, víte, že Reitinger je venku? To bylo jen tak na okraj. Příště zakážou vaše auto, protože se někomu bude zdát, že je pro vás moc velké, nebo že málo jezdíte na kole, nebo vás vystěhují z vašeho domu, protože se zalíbil nějakým migrantům nebo jiné preferované společenské skupině a těm je přece třeba pomáhat.


březen 24, 2017 21:04
Ehm... : Krakonoš
čl. 7(4a) zmocňuje členské státy k tomu umožnit stávajícím držitelům nově zakazovaných poloautomatických zbraní držet tyto zbraně i nadále


tak se mnou už čas neztrácej, nemá to cenu smilies/wink.gif
březen 24, 2017 21:30
Jo, právě ses : Lenka1
sám usvědčil. Fakt nebudu.

K tomu usvědčení, než zase začneš ječet,cože tím myslím:

Převzato Gunlex:

V poslední době je u mnoha politiků velmi v módě obviňovat pracovníky ministerstva vnitra, že „nedokázali“ nebo „nebyli schopni“ vyjednat podobu směrnice o zbraních, která by pro Českou republiku byla přijatelná. Podle zpráv, které máme (a díky mezinárodní spolupráci je máme z mnoha zdrojů) také víme, jak ta jednání vypadala: žádné férové jednání o reálných problémech - Komise podporovaná kartelem velkých západních států tlačila na zbytek států, aby přijaly její politicky motivované návrhy, které neřeší reálné problémy, pouze vytvářejí Komisi aureolu ochránce před zlými zbraněmi.

Takový nátlak lze ovšem poměrně těžko prokázat, i vzhledem k tomu, že jednání nižších orgánů Evropské rady jsou neveřejná a nedělá se z nich zápis (a co se týče jednání samotné Rady - kdo sledoval zasedání v Lucemburku, tak ví, že ministři před hlasováním nechali vypnout kamery!)

Proto když se nám od zahraničních kolegů dostal do rukou tento dokument, který byl údajně rozeslán před posledním hlasováním velvyslanců stálých zastoupení členských států v Bruselu, vyvolal v nás nejprve jen kyselé pousmání. Sice se v něm píše, že čtyři největší státy EU se dohodly, že budou trvat na omezení legálního držení zbraní - a také na tom, aby zákazy byly napsané tak konkrétně, aby se nikdo nemohl odvolat na výjimku pro vnitřní bezpečnost, která je součástí primárního práva EU - jenže dokument je neoficiální, nepodepsaný, nedoložitelný. Přesně ve stylu skrytého nátlaku v zákulisí. A zmiňované státy nám asi nepotvrdí, že se proti ostatním domluvily a podnikly takovouto nátlakovou akci.

Jenže pak jsme si uvědomili, že k potvrzení pravosti takového dopisu nemusí odesilatel potvrdit, že ho poslal - stačí, když příjemce potvrdí, že ho od odesilatele dostal.

Ve svobodných zemích, ke kterým Česká republika stále ještě patří, obvykle existuje zákon o svobodném přístupu k informacím (u nás zákon č. 106/1999 Sb.), podle kterého musí stát na požádání vydat jakoukoli informaci, která nepodléhá zákonnému režimu utajení. Jelikož je tento dokument pouhým listem papíru bez jakéhokoli označení režimu utajení, nic nám nebránilo poslat na MVČR dotaz podle zákona o svobodném přístupu k informacím, zda tento dokument dostali a od koho. Z odpovědi ministerstva cituji:

„…Vámi přiložený dokument „Non - paper on the revision of Council directive 91/477/EEC on control of the acquisition and possession of weapons“ obdrželo v identickém znění Stálé zastoupení České republiky při Evropské unii pouze s krátkým časovým předstihem před jednáním výboru COREPER dne 30.11.2016. Dokument byl v tento den zaslán elektronickou cestou ze Stálého zastoupení Francie při Evropské unii…“
Vidíte tedy, že když vnitro říká „nešlo to vyjednat, protože velké státy se na nás domluvily“, tak se nevymlouvá - opravdu to tak bylo.

David Karásek - člen představenstva LEX z.s.


P.S.: Všimněte si jedné další věci: zúčastněné státy nejen trvají na omezení legálně držených zbraní, ale také na tom, aby zákazy byly tak specifické, aby se žádný členský stát nemohl odvolat na výjimku vnitřní bezpečnosti, která je zaručena v primárním evropském právu. Což je přesně ta výjimka, na které je založena účinnost ústavní změny navrhované v současnosti MVČR: propojit civilní držení zbraní s vnitřní bezpečností ČR a tím ho odstranit z dosahu regulatorní pravomoci EU.


Prosímtě, už fakt nic k tomuhle nepiš, ať si o tobě nemusím myslet, že jsi fakt totální debil. Zatím jsem furt přesvědčena, že to jenom hraješ a provokuješ, tak mi tu iluzi nech, ju.


březen 24, 2017 21:43
Mimochodem : Krakonoš
tvoje výplody, že VONI nám chtěj sebrat všecky zbraně, nemáš ničím podložený. Množství zbraní v tý který společnosti se neřídí Bruselem, fakt ne, ale tradicí a přístupem tý který země. A tak slavná Velká Británie, která už si svůj brexit zvolila, je zemí zcela vodzbrojenou, stejně jako Austrálie, která nikdy v EU nebyla a údajně to umí s uprchlíkama úplně nejlíp na světě. Nastuduj si, proč tomu tak je. Jestli umíš aspoň trochu číst, zjistíš, že to nijak s EU nesouvisí a že to žádnej brexit nezmění.
Uzavírám: EU nikomu v ČR nezakazuje držení zbraně, omezení, který přináší nová směrnice, nijak nezasahuje do možnosti běžnýho vobčana se vozbrojit na svou vobranu a vochranu svýho majetku. Všechno vostaní jsou hysterický ničím nepodložený výlevy. Záležet bude především na našich politicích. Počkáme si teda na novej zákon vo zbraních a střelivu. Moc dobře si pamatuju, jak Chovanec, kterej teď před prohranejma volbama horuje pro svobodu střelců, vykřikoval po střelbě v Uherským Brodě, jak je nutný držení zbraní vomezit (čili úplně stejnej postup jako v tý Británii, naštěstí zjistil, že mu to politický body nepřinese, tak votočil). Stačí úplně, když se tu stane ještě pár Uherskejch Brodů a veřejnost se proti střelcům votočí, pak můžeme bejt úplně vodzbrojený a můžem bejt přitom dávno venku z EU.
Ale já to chápu. Vy, kdo nenávidíte EU, použijete cokoli pro kanonádu směr západ. Čím víc se ukazuje, že žádnej Czexit v dohledný době nebude, tím víc kolem sebe kopete, tím nesmyslnější konstrukce si ve svejch hlavách vyrábíte a chrlíte je do světa. Doufáte, že se stane zázrak a volby vyhrajou nějaký blanický rytíři, nebo kdo. Jenže prd. Volby vyhraje Bureš, následovanej partajema, který utíkání z EU nemaj jaksi v programu. Jsem pak jenom zvědavej, kdo první z anti-EU a anti-NATO přijde s originální myšlenkou, že by se dala situace zachránit nějakým tím zvacím dopisem. Ale to je ještě daleko, to si povíme na podzim.
březen 24, 2017 22:11
A ještě jednou a naposledy zdůrazňuju: : Krakonoš
Nechválím tu směrnici, je pitomá, já vosobně jsem navopak pro ještě větší volnost v držení zbraní, než je tomu v současný době. Ale výroky vo tom, že její uplatnění bude mít nepříznivej dopad na bezpečnost vobyvatel v Evropě, jsou nesmyslný, lživý a čistě ideologický. Konec.
březen 24, 2017 22:17
Hmm, tak nesmyslný, lživý a čistě ideologický... : Myška
JAK čistě ideologický?
březen 25, 2017 09:49
Jak? : Krakonoš
Tak: Když nějaký tvrzení nemá racionální základ, ale vopírá se jen vo ideologii: "EU je zlo", je to ideologický. Čistě. smilies/wink.gif
březen 25, 2017 11:20
... : bb2
smilies/cheesy.gif
březen 25, 2017 12:55
V tomto případě a v případě, kdy nám EU něco nutí, je to zlo. : Myška
Myšlenka EU jako taková není špatná. Proto jsem v referendu vstup do unie volila. Kdybych věděla, kdybych jen trochu tušila, kam až to zajde, volím opačně. To, co z původně dobré myšlenky vzniklo v průběhu času, je něco jiného, než pro co bylo vypsáno referendum. Tehdy byl Václav Klaus proti vstupu... jak se ukázalo, měl pravdu. Stejně, jako měl pravdu v jiných záležitostech...
březen 25, 2017 19:09
On už ten Borovský říkal:"Nechoď Vašku s pány na led.....!" : *deeres*
A Češi mají velikou historickou zkušenost, jak dopadli jejich smlouvy díky Mnichovské dohodě.
A protože jsem zpátečnická a nedůvěřivá, hlasovala jsem proti vstupu do EU.
Zbraním nerozumím, ale už rozumím tomu,proč našim zástupcům nebylo umožněno předložit k hlasování pozměňovací návrhy ke směrnici o zbraních.
Nový Jednací řád Evropského parlamentu, který platí od letoška, totiž upřednostňuje tzv. „předběžnou dohodu“. Jde o systém jakéhosi „politbyra“ (v terminologii fungování parlamentu sovětského typu), které se předem domluví na podobě směrnice a běžní poslanci se můžou snažit sebevíc, dávat dohromady různé pozměňovací návrhy, ale nakonec ani nemají šanci, aby o jejich návrzích poslanci hlasovali.
Přečtěte si to raději celé, abyste neměli dojem, že si vymýšlím:
http://www.petrmach.cz/evropsky-parlament-pozmenovaci-navrhy-jsou-na-nic-rozhoduje-politbyro/
Ráda bych se mýlila, ale myslím, že nás mají na lopatě. Přesunou nám sem ilegály, kteří budou legalizováni a i když si pořád ještě většina lidí zde myslí, že to neprojde, tak nakonec pro ně sjednotí i ty sociální dávky a máme vymalováno.
EU urychleně směřuje k totalitě, nesouhlasíte, nevadí, dostanete to direktivně.
březen 26, 2017 17:15
To je ale, deeres, vcelku jednoduchý, : Krakonoš
protože pokud vopravdu směřuje k totalitě, rozpadne se. A bude po totalitě. S jinejma totalitama to tak snadný nebylo.
březen 26, 2017 18:38
Taky v to pevně doufám. : Lenka1
protože pokud vopravdu směřuje k totalitě, rozpadne se.


Protože jinak jsme v hajzlu. Doslova.
březen 26, 2017 19:19
Krakonoši, : *deeres*
jako myslíš, abych si počkala dalších padesát let? :-
březen 26, 2017 20:44
No, třeba, : Krakonoš
ale musíš v tom případě hodně pít mlíko z mandlí, kokosu a jinejch prospěšnejch semen, abys protáhla dožití aspoň na těch 120. Aby sis to ještě stihla aspoň trochu užít. smilies/wink.gif

(Ne, neboj, pokud to vydrží dalších 50 let, znamená to, že problémy překonáme a bude to dobrý. Jestli maj pravdu pesimisti, rozsype se to do deseti let.)
březen 26, 2017 23:08
pít mlíko z mandlí, kokosu.. : bb2
No ty bys tomu dal. Kdepak mlíko. Nic. Žít jen z prány. To pak bude úplně čistá a nezatížená, čakry dokořán a může kudlankovat nafurt :-)
březen 26, 2017 23:24
pít mlíko z mandlí, kokosu.. : bb2
No ty bys tomu dal. Kdepak mlíko. Nic. Žít jen z prány. To pak bude úplně čistá a nezatížená, čakry dokořán a může kudlankovat nafurt :-)
březen 26, 2017 23:24

Powered by Azrul's Jom Comment
busy