DĚDICTVÍ PREZIDENTA OBAMY 2.
Středa, 25 leden 2017
Image result for barack obama go homeZa Obamy rovněž došlo k zásadnímu posunu v rámci demokratické strany. Když se stal jejich kandidátem na prezidenta v roce 2008, reprezentoval levicové křídlo. Levicový progresivismus představoval jedno křídlo v rámci demokratické koalice. Dnes je dominantním proudem. S nadsázkou řečeno, Bill Clinton z roku 1992 by dnes byl vhodnějším kandidátem za republikány, než za demokraty.

 

 

 

 

 

V rámci této přeměny demokraté zapomněli na white working class, která dlouhdobě projevuje nespokojenost s kulturními změnami a ekonomický pesimismus. Představme si nyní průměrné obyvatele států Rust Belt. Jejich příjem stagnuje, práce od dohody NAFTA ubývá a po finanční krizi 2008 se to ještě zhoršuje.

 

 

 

Image result for Rust Belt

 

 

 

Dvakrát do Bílého domu zvolili Obamu, ale nic jim to nepomohlo, práce stále ubývá. Řada jejich přátel raději opouští pracovní trh - žijí pak na disability checks a nakupují za food stamps. Účet za zdravotní pojištění je díky Obamacare zase vyšší. V okolí se šíří sociopatologické jevy jako kriminalita či závislost na drogách. Z médií se dozvídají, že nezaměstnanost klesá, sledují zprávy z násilných demonstrací Black Lives Matter a o útocích na policisty a přitom se dozvídají, že největší problém Ameriky je diskriminace transgenderových osob.

 

Co jim za této situace nabízejí demokraté? Lidem, kteří dvakrát vynesli do Bílého domu černošského prezidenta, říkají, že jsou nositelé rasistické společnosti. Clintonová označí polovinu národa za ubožáky se sklony k rasismu, sexismu a xenofobii. Její poselství je více multikulturalismu a diverzity. V ekonomické rovině pak nabízí sociální stát evropského formátu.

 

Jak ovšem zdůrazňuje profesorka Joan Williams na stránkách Harvard Business Review, hlavním problémem demokratů je, že začali white working class považovat za chudé a potřebné. Přitom jde o lidi, kteří se považují za střední třídu, která nehledá soucit, ale hrdost, kterou si spojuje s dobře placenou prací. Tam, kde WWC čekala dobře placené místa, na jaké byla zvyklá, demokraté nabídli třídní nenávist vůči nejbohatším a zvýšení minimální mzdy.

 

 

 

 

 

 

 

Modrý val se rozpadl

 

V ekonomice tak demokraté nabídli sociální dávky namísto práce, v kulturních otázkách pak multikulturalismus a diverzitu namísto patriotismu. White working class tak opustili hodnotově i ekonomicky. 

 

Barrack Obama dvakrát zvítězil v prezidentských volbách a matematika prezidentských voleb i letos vypadala pro republikány nepříznivě. Volební síla solidních a pravděpodobných demokratických států dávala Clintonové jistotu více skoro dvou set padesáti volitelů. Solidní a pravděpodobné republikánské státy dávaly Trumpovi daleko pod dvě stě volitelů. Trump tak musel prakticky všechny swing states, aby vůbec mohl pomýšlet na těsné vítězství v podobě 271 volitelů. Sebedůvěra demokratů tak byla nevídaná. Zbytek je dnes historie.

 

 

 

Tichá republikánská revoluce

 

Ztráta prezidentského úřadu ve skutečnosti ovšem pouze naplno odhalila tichou republikánskou revoluci, která v Americe probíhá od roku 2010. Demokraté postupně ztratili kontrolu nad Senátem a Sněmovnou reprezentantů amerického Kongresu. Ve Sněmovně reprezentantů mají stoletou většinu. V roce 2018 navíc budou republikáni blízko k získání ústavní většiny v Senátu.

 

Ještě větší pokles ovšem demokraté utrpěli na státní a lokální úrovni, kde se republikánům podařilo získat pozice i v hluboce modrých státech. Demokraté ztratili desetinu míst v senátech, pětinu míst ve sněmovnách reprezentantů a třetinu guvernérů. Demokraté mají pouze šest států, kde kontrolují obě komory a mají guvernéra. Republikáni jich mají 26.

 

Komentátoři se posmívali republikánům, že se stávají regionální stranou tzv. Deep South (to mezi řádky znamenalo stranou starých bílých rasistů).  Ve skutečnosti to jsou však demokraté, kteří vyklidili celé regiony. To má své důsledky. Demokraté přicházejí o politiky, kteří musí umět oslovit i jiné voliče, než progresivní městské liberály či menšiny, které jsou rovněž často koncentrovány ve městech.

 

Demokratům tak hrozí, že se dostanou do spirály ústící v ještě větší přimknutí se k sociálnímu progresivismu. Ten ovšem nemá cokoliv nabídnout voličům, díky kterým například ještě Bill Clinton dokázal uspět v dnes republikánských baštách na Jihu, anebo dělníkům ve státech Rust Belt. Ostatně příkladem je Obama. Ten přišel z levicového Chicaga, kde demokraté dominují, a nikdy nebyl nucen hledat složité kompromisy.

 

 

 

 

Obamovo dědictví

 

Obama kandidoval s poselstvím změny a naděje. Do Bílého domu si však rovněž přinesl nejprogresivističtější agendu od dob Lyndona Johnsona, kterou začal urputně prosazovat, aniž by pro ni měl dostatečný mandát (na rozdíl od Johnsona). Zatímco ekonomicky střední třída v lepším případě stagnovala, Demokratickou stranu ovládli progresivisté, kteří jen těžko skrývají despekt vůči celým segmentům americké populace a jejich hodnotám.

 

Osobní oblíbenost Obamy neznamená spokojenost s výsledky jeho vládnutím ani stavem země. Demokraté se mohou utěšovat poněkud falešným argumentem, že Clintonová získala více hlasů než kontroverzní Trump. Skutečný stav jejich popularity ovšem odráží bezprecedentní vyklízení pozic napříč Amerikou zakončené ztrátou prezidentského úřadu, které probíhalo po celou dobu Obamovy vlády.

 

 

Politik se do dějin zapíše jako státník, pokud najde střední cestu mezi svou vizí a společností. Obama to nezvládl. Z úřadu sice odchází s historicky vysokou popularitou, ale jeho největším odkazem bude, že republikáni jsou v pozici jeho dědictvím zcela odčinit. Republikáni ovládající Kongres nyní mohou nejen zničit Obamacare, Trump může několika podpisy zrušit exekutivní příkazy a změnit agendu ministerstev, které definovaly Obamovu éru.

 

 

ANDREJ DUHAN

 

 

 

Komentáře
... : Mikin1
Autor silne prehani, nekdy dokonce i keca nesmysly. Tak treba ta neurvala poznamka pani Clinton se netykala poloviny Americanu, ale poloviny Trumpovych volicu. A Clintonka se za ni hned druhy den omluvila.
Politicka korektnost nekterych fanatiku muze byt opravdu otravna, ale je spise vyjimkou. Myslim ze by se vetsine Evropanu Amerika nejevila socialistickou zemi ani za tolik proklinneho Obamy, ale naopak zemi dukladne kapitalistickou. Hlavne diky relativne nizkym socialnim davkam a lekarske peci kterou si narozdil od vetsiny evropskych zemi musi spousta lidi platit.
Obama nepredal tu zemi ve spatnem stavu, ted bude na jeho nastupci abyy ukazal co dovede. Podle me to nebude mit lehke.
Nektere Trumpovy sliby vypadaji totiz dost nesplnitelne.
leden 26, 2017 01:56
President Spojených států je nejmocnějším mužem na světě. : Pepa
Mnoho lidí v politice vzdělaných tvrdí, že tomu tak není. President je representantem a osobou, který prosazuje zájmy nejbohatší a nejmocnější skupiny obyvatel zeměkoule.
Dle mého názoru, aby vše nebylo tak průhledné, mu jistou rozhodovací moc na nižší úrovni ponechají. Takže pokud se s partou mocných nebude chtít nový president Trump domluvit,
tak jej neochrání ani armáda osobních strážců.

Pro zajímavost, pár řádků z knihy Michaela Morrise, Co nesmíte vědět.

Trilaterální komise Trilaterální komise (=Trilateral Commission, zkratka: TC) vznikla v sedmdesátých letech dvacátého století ze členů skupiny Bilderberberg. Společně se Zbigniewem Brzezinskim, který se později stal bezpečnostním poradcem prezidenta Cartera, ji založil David Rockefeller (Chase Manhattan Bank).

Zatímco Bilderbergové jsou pojítkem mezi evropskou a americkou elitou, Trilaterální komise zahrnuje i Asii a Dálný východ.

Nejdůležitější členové jsou bossové koncernů, bankéři či špičkoví politici, na příklad ze společností Sony, Mitsumi, Mitsubishi, Fuji Bank a Mitsubishi Bank. U diskusního a poradního stolu samozřejmě nikdy nechybí ani šéfové anebo šéfredaktoři nejdůležitějších mediálních koncernů, jako je Time Warner, CNN nebo Washington Post.

Slavnými členy Trilaterální komise TC byli Jimmy Carter, Georgie Bush starší, Bill Clinton, Cyrus Vance, Walter Mondale, Warren Christopher a v Evropě David Owen, Edward Heath, Roy Jenkins a Chris Patten.

Trilaterální komise vznikla v roce 1973 a není nic jiného než světová vláda ve stavu vyčkávání. Na jejích zasedáních se projednávají aktuální globální problémy a dělají odpovídající rozhodnutí (jako například v roce 1991 rozpad Jugoslávie).

Smilja Avramov si obstarala všech 51 protokolů ze zasedání Trilaterální komise a využila je pro svou knihu ,Trilateralna Komisija'.

Skupina Bilderberg je jiný spolek, z větší části však má tytéž členy. Její založení bylo podníceno Vatikánem. Tolik bělehradská odbornice na mezinárodní právo Smilja Avramov v rozhovoru s Jůrgenem Elsässerem 21. května 2009. Když se Elsässer ptal, co předchází důležitým rozhodnutím Mezinárodního měnového fondu, Světové banky nebo členů špiček G8, odpověděla: „Tam se rozhoduje jen naoko, pro „formu“, vše musí být předtím dojednáno. A na to je Trilaterální komise.
leden 26, 2017 02:25
... : Mikin1
A co Zidi a svobodni zednari, Pepo? Ti uz svou moc te tve komisi odevzdali? smilies/grin.gif
Ve skutecnosti je to tak, ze Spojene staty jsou prezidentska demokracie, takze prezident tam ma vetsi moc nez je normalne zvykem. Porad se vsak zodpovida Kongresu a Senatu. Tyhle dve komory ho mohou v krajnim pripade i odvolat, coz je v pripade D.Trumpa docela mozne.
Svymi metodami a vyroky proti sobe totiz popudil i spoustu republikanu.
leden 26, 2017 03:57
Kongres i senát. : Pepa
Členové kongresu i senátu jsou v podstatě státní zaměstnanci ve vyším patře. Jsou to jen prodloužené prsty oněch skupin. Díky Bohu je stále dost lidí kteří se jim v tom snaží zabránit. V těchto skupinách je převážná většina židů. To je snadno vysvětlitelné. Mezi nejbohatšími je jich nejvíce.
Proto tolik řevu, protože měla vyhrát bába. Parta Bilderberg jí to požehnala již před snad 3 roky na jejich schůzce. Stejně jako vybrali Obamu o kterém jsou pochybnosti že se ve státech nenarodil. Vždy jsem se o předurčení presidenta touto partou zmiňoval. Samotný výsledek, mě překvapil. K mé radosti.
leden 26, 2017 06:00
... : Mikin1
mela vyhrat baba. smilies/grin.gif
To se ti Pepo zase povedlo.
Ja se koukal na fotku, jak Trump ve spolecnosti 5 chlapu podepisuje narizeni omezujici pravo na potraty.
Teda - nejsem zena ani feminista, ale dovedu si predstavit, jak by me to v takovem pripade nakrklo. smilies/angry.gif
leden 26, 2017 06:22
Pilulky. : Pepa
Je to mimo téma, ale každá kopretinka si pilulky může koupit a má po starostech. To že na kontrolu početí některé holky kašlou a potom ječí a chodí s transparentem protestovat za omezování svobody to je na hlavu. A ještě snad 85% Američanů věří v pánbíčka ale potraty ano.
leden 26, 2017 10:25
Jako v prvním díle, dokonalý shrnutí tragický vlády Obamy. : toulavej
Jedno velký plus ale má - rychlý vyřešení finanční krize v Americe za státní peníze se mu povedlo. Takže třeba zkrachovalý automobilky nebo některý velký banky se nerozpadly, ale fungují dál, takže zabránil mnohem většímu chaosu.

Samozřejmě, že nadnárodní koncerny a banky mají díky své ekonomické síle i sílu politickou na ovlivňování věcí ve světě v jejich prospěch. Takže se občas nějaké to podplácení dostane na povrch. A stejný je to s bohatými jedinci, moc je opojná. Ale není to tak, že by měly režii světa ve svých rukou, jak si myslí v konspiračních teoriích ti, co jim věří. Život je moc složitej a lidí moc a s různou mentalitou a politickými názory, takže se s nimi nedá manipulovat tak, aby byl vždycky zaručený požadovaný výsledek, jak potvrzuje Pepa v případě Hillary Clintonový – peníze a vliv mocných nestačil, aby vyhrála! Občas se to ale stane. Ale případ Volkswagenu s emisemi v USA zase ukázal, že ani tak velký nadnárodní koncern nemůže všechno.

Ovšem, jestli je president USA loutka nebo prosazuje svý názory, záleží jenom na něm. Je to jako v rodině, někdo vede, protože je takový, a někdo se nechá vést, ovlivňovat okolím. Samozřejmě s ohledem na sponzory :-). Ale, když si kampaň platím sám? :-) . . .

Omezení neznamená zákaz, je to omezení . . . U nás a v EU takhle omezují kuřáky, nezakazují jim kouřit, zakazují místa, kde nesmí. A Trump je sympatickej tím, že od prvního dne plní sliby svým voličům. Na rozdíl od Obamy, kterej ani za 8 let nedokázal zrušit vězení na Kubě, jak sliboval. A bylo to jenom malý vězení . . .
leden 26, 2017 11:18
Vrátím : Lenka1
se k tomu, co jsem tady psala před nějakou dobou. To přirovnání o kyvadlu. Přirozený stav je kývat se vpravo i vlevo stejně.

No a otázka za tisíc bludišťáků: Co se stane, když to kyvadlo chytnete a začnete tlačit doleva? A pořád tlačíte víc a víc doleva a nedovolíte mu zhoupnout se na druhou stranu?

Logicky se dříve nebo později, ale zcela nevyhnutelně, dostanete do bodu, kdy už to dál prostě nejde. A držet ho v té jedné pozici trvale taky ne, protože to dříve nebo později, ale zcela nevyhnutelně, vyčerpá všechny vaše síly.

A zcela zákonitě pak dojde k zhoupnutí kyvadla na pravou stranu, a čím výš a déle bylo drženo vlevo, tím to zhoupnutí bude razantnější....

Přirozený řád věcí nelze ku.vit donekonečna.

A to se prostě teď v Americe stalo. A bude se to dít i v Evropě. ESSR to má za pár...a je to sakra dobře.
leden 26, 2017 11:35
Lenko, s Amerikou souhlas :-) : toulavej
v EU to bude těžší, tady není jediná loď, která se dá ovládat jediným kormidlem. EU je loďstvo složený z různých různě velkých a vybavených lodí a všechny vede největší nejlepší loď, na který se její posádce daří dobře, tak nemá potřebu měnit kurs. Tak změna kursu není vůbec jasná, jak ukázaly volby v Rakousku. Těch dobře živených socialistů v nejrůznějších spolcích z dotací je moc, není v jejich zájmu měnit kurs, aby přišli o svý výhody. Amerika je jiná.
leden 26, 2017 11:55
Já mám taky něco, : Michal
totiž to ubývání nezaměstnanosti,
Z médií se dozvídají, že nezaměstnanost klesá, sledují zprávy z násilných demonstrací Black Lives Matter a o útocích na policisty a přitom se dozvídají, že největší problém Ameriky je diskriminace transgenderových osob.
je jeden velký bullshit, česky buvolí ho*no, americká zkratka pro lež a podvod. Nezaměstnanecká podpora se vyplácí 6 měsíců, dál má jeden smůlu. Na podporu nemá nikdo nárok, pokud dá výpověď sám a věřte, podnik ví jak člověka "přesvědčit" aby ji dal. Stalo se mi to.
Ale co je hlavní, nebere podporu = není nezaměstnaný. A to je celý pokrok.
leden 26, 2017 13:35
Ano Michale, : toulavej
to je vysvětlení těm, co odkazují na statisticky nízkou nezaměstnanost za Obamy, a proč tedy Clintonová nevyhrála v průmyslových státech kolem Velkých jezer. Sice oficiálně nízká nezaměstnanost, ale lidi přesto nemají práci, takže ani příjem. Zato jim Obama vymyslel společný WC pro všechny, aby nebyly diskriminovaný osoby, co vypadají jinak, než si o sobě myslí, že jsou a tak nechtějí chodit na WC podle svýho vzhledu, ale podle svýho přesvědčení :-).
leden 26, 2017 15:20
... : OLINA
Spousta lidí se ptá, jak se stalo, že v Americe vyhrál Donald Trump? Oproti všem komentářům a průzkumům? Při hledání odpovědi na tuhle otázku jsem narazil na zajímavý text, který to popisuje velmi přesně.

Tak jsem ho pro vás přeložil.

Za sebe bych k tomu jen dodal, že spousta střetů, které O'Neill zmiňuje, jsou věci nám v Česku víceméně neznámé. Ale i u nás začínáme řešit nesmysly jako společné toalety a genderovou korektnost v dětských básničkách. I v České republice čekáme na svého Donalda Trumpa.

Brendan O'Neill: Trump! Jak se to stalo?

Stalo se to, protože jste zakázali větší než litrové limonády ve fastfoodech. A kouření v parcích. A údajně politicky nekorektní vyjadřování na vysokoškolských kampusech. Protože jste nálepkovali odpůrce homosexuálních sňatků jako homofoby a odpůrce migrace jako rasisty.

Protože jste zacházeli s lidmi, kteří vlastní zbraň a nikdy nejedli merlík jako by byli fašisti. Protože jste považovali za důležitější opravovat chování lidí místo toho, abyste jim našli práci. Protože jste z označení „bílý muž“ udělali urážku. Protože jste používali nálepky jako „popírač“ nebo „nebezpečný“ proti každému, kdo nesdílí vaše ekologické náboženství.

Protože jste nesouhlas zaměňovali za šíření nenávisti a kritiku Obamy za extrémismus. Protože jste více mluvili o genderově neutrálních toaletách než o domácím násilí. Protože jste blahořečili Caitlyn Jenner. Protože jste šikanovali lidi za to, jak mluví, dehonestovali jejich schopnost vychovávat děti a zesměšňovali jejich víru.

Protože jste řvali, když někdo urážel Korán a smáli se, když urážel Bibli. Protože jste říkali, že kritizovat Islám je Islamofóbie. A protože jste pořád dokola lidem říkali: „Tohle si nesmíš myslet. Tohle nesmíš říkat. Tohle nesmíš dělat.“

Protože jste změnili politiku z něčeho, co je děláno lidmi pro lidi na něco, co je děláno lidem pro jejich vlastní dobro. Protože jste se chovali k lidem jako k póvlu. A to lidi nemají rádi. Trump „se stal“ kvůli vám.
leden 26, 2017 19:13
olina : Lenka1
jednička s hvězdičkou. smilies/smiley.gif
leden 26, 2017 21:22
naprosto dokonalej popis skutečnosti, : toulavej
kterou i u nás vnucují většině menšinoví sluníčkáři, kavárenský povaleči, multikulti gender femini a podobně duhoví levicový zelený pomatenci, placení povětšinou z dotací z daní té většiny, kterou opovrhují a chtějí převychovat . . .
leden 27, 2017 09:57
... : Mikin1
Problem se zda byt v tom, ze moc vleze lidem drive nebo pozdeji do hlavy a zacnou se delat blbosti. Treba ty genderove neutralni toalety. V horsim pripade koncentraky nebo gulagy.
Nejspis proto dochazi v demokracii ke stridani strazi, aby kazdemu doslo ze zadny strom neroste do nebe.
Republikansky prezident by mohl Americe i svetu jenom prospet a Trump ma sanci takovym prezidentem byt. Pokud se tedy prestane chovat jako dobytek zacne si pocinat jako statnik. Ty jeho vymluvy o tom, ze se proti nemu spikla media (vcetne republikanskych) jsou U.S. prezidenta naprosto nedustojne. Stejne jako napadani Mexikanu, zen nebo treba telesne postizenych.
Trumpuv problem bude totiz pri pripadnem hlasovani o impeachmentu v tom, ze pro neho nebudou hlasovat ani mnozi republikani.
Stary, zkuseny a hlavne mravne bezuhonny republikan Pence pro ne bude mnohem prijatelnejsi nez s Rusaky podivnym zpusobem zapleteny hulvat a suknickar Trump.
_---_--------_----------
Jeste bych se dovolil primluvit za to, aby kdyz tady nekdo neco okopiruje uvedl i zdroj a autora.

leden 27, 2017 12:01
Mikine, ohledně toho kopírování - : Martina P.
hodně dobrých věcí internetem koluje bez udání autora.
Tak ho třebas zkus ve svém volném čase najít, když ho tak potřebuješ znát.
Ten text jsem dostala taky. Je perfektní a tak mi nevadí, že nemám všechno potřebné, abych věděla, kdo to je, atd. Holt, to se tak někdy stane.

leden 27, 2017 12:27
. : toulavej
Pokud někteří Republikáni nesouhlasí s Trumpem, je to proto, že levičáci se svou politickou korektností tak pokroutili myšlení a vztahy lidí, že na to přistoupilo, zvyklo si a přesvědčili i hodně pravicově smýšlejících lidí, aby přijali tenhle nenormální stav jako normální. Trump jenom dává věcem jejich původní význam a jména, vrací věci do normálního stavu – např. černej člověk je černoch, bílej běloch a není na tom nic rasistickýho a urážlivýho je takhle označovat.
leden 27, 2017 12:30
Martino : Mikin1
Podle me by bylo uvedeni zdroje vhodne. Anebo alespon napsat: prevzato z internetu. Tot vse. smilies/smiley.gif
leden 27, 2017 12:47
Koukam Toulavej : Mikin1
Ze ti unikla v predvolebni kampani spousta drobnosti.
Kdyz treba Trump zpochybnil rozhodnuti americke soudkyne jen proto, ze rodice te soudkyne prisli z Mexika. Nebo kdyz se vyjadril o senatoru McCainovi ze hrdina se nema nechat zajmout. Sam Trump se pritom vojenske sluzbe vyhnul. Nebo kdyz se vysmival fyzicky postizene zurnalistce pro jeji vadu.
Takove chovani nema co spolecneho s politickou nekorektnosti a rozhodne by neco takoveho nemel rikat nekdo, kdo chce byt prezidentem.
Takhle se chova jenom prase. smilies/tongue.gif
_--------

Trumpa nepodporili ani oba byvali prezidenti Bushove, Colin Powell a spousta dalsich.
Jeste jednou - byt byt pravicak a nazyvat veci pravymi jmeny jeste neznamena byt dobytek.
leden 27, 2017 13:05
Mikine, : Ivan Kolář
nepíšu zas až tak často, ale tohle mi nedá.

ty jsi symbol HNIDOPICHA.
leden 27, 2017 13:16
Ivane : Mikin1
Ceho ty jsi symbol, to jsem se rozhodl prozatim uchovat v tajnosti.
A ted zkus neco tematu, ju? smilies/wink.gif
leden 27, 2017 13:36
Já se přiznám k tomu, : Lenka1
že mám velkou škodolibou radost z toho, že Killary Death dostala nakopáno. Obchází mě hrůza při pomyšlení na to, kam by tahle tupá chamtivá svině svět dovedla jako US prezidentka.

Killary, Makrela a Krvavá Naděžda. All Stars Team.
leden 27, 2017 13:59
Boha jeho! : Míša šíša
Pokud někdo touží znát zdroje, není nic snadnějšího než požádat google o spolupráci. Nikdo tady není povinován něco vyhledávat a dokládat Mikinovi jen proto, že on si to přeje.
Takže Mikine, jméno autora Olina ve svém komentáři uvedla (tudíž nechápu, proč zase prudíš) a zdroj máš tady: http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=179737
A protože je mi jasný, že to hned zase ohodnotíš po způsobu svém vlastním, tak tady máš text v originále: http://blogs.spectator.co.uk/2017/01/trump-how-did-this-happen/

No, a teď se to zase nebude líbit Iris, že se to tu hemží modrými odkazy. Se picnu. smilies/cheesy.gif
leden 27, 2017 14:28
Mikine, : toulavej
SAMOZŘEJMĚ, že mi unikla spousta drobností z předvolební kampaně v USA.
Nesleduju jenom Trumpa. Na Trumpovi, jako na každým jiným jedinci, se dá vždycky najít spoustu chyb. Ale já nechci ani nepotřebuju dokonalýho presidenta Ameriky – neexistuje. Mně stačí, když bude nazývat věci pravým jménem a jednat podle toho. A jestli Trumpa nepodpořili ani oba bývalí presidenti Republikáni, pak to jenom potvrzuje co jsem napsal předtím – levičáci tu politickou korektností tak zblbli lidi v celým západním světě, že i část pravičáků u nás třeba se začala bát používat slova jako Cikán pro Cikány, aby nebyla označena za rasisty! Že to označení působí negativně není vina toho, kdo ho používá, ale většiny v tom etniku. To kvůli tomu, že se něco někomu zrovna nehodí, budeme přejmenovávat každou chvíli něco na něco jinýho?

Dávám přednost nedokonalýmu hrubýmu Trumpovi, kterej dělá pozitivní věci, před dokonalým jemným Demokratem, kterej jenom vznešeně mluví fráze, ze kterých se lidi neuživí.
leden 27, 2017 15:17
prosím o odkaz : vlk
kdy po zvolení Obamy někdo rozbíjel výklady a převlékal se za dámské přirození na protest proti jeho demokratickemu zvoleni?

Tzv. demokrati mi začínají lézt pěkně krkem, je to jen banda pokrytců a lhářů, stejně jako místní tzv. "chartisti"

Ve skutečnosti demokracii opovrhuji a chovají se jako diktatorske mrchy. Hitllary je toho krystalicky čistým příkladem.
leden 27, 2017 15:48
Miso siso : Jiri Bilina
Takze ono je to okopirovane z Vlasteneckych novin. Diky.
leden 27, 2017 16:37
Lenko, ty ses nejak rozjela... : Mikin1
chamtiva, tupa svine, Killary Death, Makrela, Krvava Nadezda smilies/grin.gif
Nechci rejpat, ale jednak jde o demokraticky zvolenene politicky a pak, nacisticke stranky obvykle pisi o "Krvave Madle". Nebo se snad jedna o jinou osobu?
Manzelka meho synovce mela pani Albright 2 roky coby profesorku a nemuze si ji vynachvalit. Nejchytrejsi zenska, kterou pry kdy potkala. Bez ni by komunista Milosevic pachal na Balkane sva zverstva dodnes.
Ale to by nekterejm zrejme vyhovovalo, ze?
leden 27, 2017 16:54
Toulavej, : Mikin1
Vetsinou rozumis, tak to zkus i ted.
Nemluvim o politicke korektnosti a nehledam dokonalou osobu. A Donaldu Trumpovi preji, aby se mu podarilo to, co se nepodarilo Obamovi.
To znamena napriklad zastaveni ruske rozpinavosti. Zatim to vypada, ze by ji mohl dat spis volny prubeh, coz by byla treba pro Vychodoevropany katastrofa.
A politicka nekorektnost me opravdu nevadi. Ale pokud bude ten pan pokracovat v krasojizde a sirit nenavist, muze dojit treba i k obcanske valce.
Hadej, proc platil Putin hackerum a proc se v Kremlu po volbach oslavovalo?
Fakt myslis ze je O.K. prezident ktery veri vice nejakymu kagebakovi nez svym vlastnim tajnym sluzbam?
leden 27, 2017 17:12
Mikine, : Míša šíša
přesně tuhle reakci jsem očekávala, což jsem zmínila i ve svém komentáři. A proto jsem ti tam hned dala i druhý odkaz na originální text autora. Tvůj příspěvek v 16:37 tedy naprosto nechápu. Umíš anglicky? Tak si to přelož sám, pokud se ti překlad z Vlasteneckých novin nezamlouvá. A pak nám tu napiš, zda jsi našel v překladu nějaké výrazné nesrovnalosti s originálem, ju?
Díky.
leden 27, 2017 17:40
Miso siso : Mikin1
Rozcilovani zbytecne jest. Ja jen nesmele navrhl, aby lide kopirujici cizi odkazy uvedli i zdroj.
Neco k tematu by nebylo?
Nebylo.... smilies/cry.gif
leden 27, 2017 17:50
Mikine, už jsem to tu jednou někde psal, : toulavej
Trump NEMŮŽE za to, že se v Kremlu oslavovalo jeho vítězství. Dokud Trump s Putinem nejednal ani si s ním nepsal a nemluvil, pak jakýkoliv předpoklad „zatím to vypadá“ je nesmyslný! A používají ho jeho oponenti jako pomluvu. Pro Putina je Trump stéblo trávy, poslední záchrana jak zase vstoupit mezi velký hráče, když ho vyloučili z jejich klubu G8 a nikdo ze Západu se s ním nebaví. Tak to zkouší přes novýho presidenta, když ten starej na něj vyhlásil sankce. Trump říká Amerika na prvním místě, což by mělo platit pro každou společnost, že bližší košile než kabát. Ale, není to hlupák, ani Amerika se neobejde bez spojenců, proto strašení s koncem NATO je opět pomluva levičáků. Trump jenom chce, aby se ostatní taky starali o svoji bezpečnost a neplatili to Američtí daňoví poplatníci. Stejně jako fungování OSN. Amerika je bohatá, ale proč by měla živit další, taky bohatý a zadlužovat se víc.

Nikde nevidím šířit nenávist u Trumpa, opět pomluva od jeho oponentů. To, že nechce muslimy v Americe a ilegální hispánce není nenávist, jen normální pud sebezáchovy. Mexiko křičí kvůli zdi s USA a samo ji má s Guatemalou :-). Nevím kdes vzal, že by Trump věřil Putinovi, opět pomluva levičáků. Tajné služby USA už byly párkrát vedle. Třeba s biologickými zbraněmi v Iráku. No nemáš Trumpa rád, věříš pomluvám levicových médií, budoucnost ukáže, kdo je blíž pravdě. I kdyby udělal jen desetinu slibů, má svý místo v dějinách jistý, protože zastavil ty levičácký socialistický úchylnosti o sluníčkovým světě bez hranic . . .
leden 27, 2017 17:59
Problem je v tlm Toulavej : Mikin1
Ze neni jasne o kterem Trumpovi mluvis. Ten prvni placne cosi o tom, ze NATO je prezitek minulosti, ten druhej stejnou organizaci pochvali.
Prvni Trump usoudi ze by CIA mela znovu zavest muceni zajatcu, ten druhy to odsoudi.
Prvni Trump uzna, ze rusti hackeri ovlivnili vysledek voleb, druhy to popre.
Pvni se pusti do CIA jako by to byla nejaka fasisticka organizace, druhej leze v Langley hned pristi den lidem z te agency do zadku.
Prvni urazi cernochy, druhej s nima jde krepcit do kostela.
V Trumpove kabinetu sedi lidi s uplne opacnejma nazorama a uz se zacali mezi sebou mlatit.
Paranoidni cvok Bannon a rozumny vojak a odpurce ruske rozpinavosti general Mattis se mohou dohodnout jen ztezi.
A ver me nebo ne, Mexiko ten Trumpuv slavnej plot platit nebude, ani kdyby ten cholerik dupal v Ovalne pracovne nozickama celou noc. Schuzka obou prezidentu uz kvuli tomu byla zrusena.
Mame se chlape na co tesit. smilies/shocked.gif
leden 27, 2017 18:24
Toulavej, : Mikin1
a jeste k tem "pomluvam levicaku" - najdes je i na Fox News nebo jinejch konzervativnich mediich.
Trump proste jeden den rika jednu vec, druhej den to popre a rika pravy opak. I slavny Bill O'Reilly se z toho parkrat drzel za hlavu a nechapave ji vrtel.
Ale na to ma Donald tu samou odpoved jako Milosek: konspirace medii. smilies/shocked.gif
leden 27, 2017 18:34
Mikine, nebo Jirko - jak ti to víc vyhovuje - : d@niela
jen dotaz: proč píšeš pod dvěma jmény?
jednou jako Jiří Bílina, podruhé jako Mikin1? Já tedy vím, že jsi na Kudlance zaregistrován víckrát, a nic proti tomu, ale připadá mi to trochu divný....

Proč? Vždyť že by to bylo z nějakého utajení, to asi ne, protože jsi se tu už několikrát zmínil jak o svém jméně, tak o nicku - takže jen pro zajímavost by mne zajímal důvod :-)))

Ale samozřejmě, nemusíš ho psát, je to tvý právo... Klidně piš třeba pod třemi čtyřmi jmény.
leden 27, 2017 22:59
tak tedy k tématu, Mikine: : Ivan Kolář

tobě ten Trump nějak moc leží v žaludku.
Jak to máte u vás v Kanadě? Tam jsou politici kvalitní?
S těmi jsi spokojený?

Napiš tedy něco o nich, ať se taky dozvíme něco o tvojí zemi!
leden 27, 2017 23:03
k tématu o amerických prezidentech : bb2
za to, že se ti nepozdává ten novej, napiš, Mikine, něco o kanadských politicích :-)
leden 28, 2017 02:16
Danielo, : Mikin1
ja pisu vsechny ty roky jako Mikin a o lidech kteri stidaji nicky jako fusekle si myslim svoje.
Problem je akorat v tom, ze kdyz jsem se zde zaregistroval, zacalo se automaticky objevovat me skutecne jmeno. Ja to vzdycky zmenim na Mikin1, protoze kdyz napisu jen Mikin, objevi se me oznameni ze je muj ucet zablokovan. No a obcas na celou tu proceduru zapomenu a je tam Jiri Bilina. Pokud to muzes coby admin opravit, byl bych rad.
.........
Poslal jsem ti nedavno pres Kudlu vzkaz, ale neodpovedela jsi. Dostala jsi to?
Jinak - dneska letime z Bangkoku pres Nairobi do Addis Abeby. Tak nam drzte palce.
leden 28, 2017 02:34
Ivane : Mikin1
Ja uz zde hochu napsal o Kanade a Yukonu aspon 10 clanku. Jeden z poslednich byl o kanadskych duchodech. Nevim jestli by ctenare zajimala politika, ale zkusit to nekdy muzu. Muj dobry kamarad Sandy je premierem Yukonu, tak by to bylo z prvni ruky.
Ale co si ty myslis o vymene Obamy za Trumpa? Jeste jsi nenapsal ani slovicko!
leden 28, 2017 02:46
bb2 : Mikin1
Taky me to prislo kapku srandovni. smilies/smiley.gif
leden 28, 2017 04:52
nemam cas tu byt porad : OLINA
a reagovat na Mikinovy invektivy ale nahodou jsem tenhle clanek od Brendana O'Neill nasla na e-dnes, kde ho postnul jeden blogger. taky ho tedy prevzal jak Misa sisa sisa zjistila z vlasteneckych novin. jenze i na e-dnesu ho nikdo neprevracel dolu a nahoru a nevyzvidal odkud je. vsem stacilo, ze je uveden Brendan O'Neil. Ja si nic moc o e-dnes nemyslim, nakonec je to platek poplatny stavajici politice na kterou mam svuj nazor( taky spousta lidi mu rika e-des) ale nastesti jeste nekteri z blogeru maji normalni hlavu. A ty stoji za to si precist i kdyz u jejich blogu jsou response,ktere mohou nekoho kopirovat. Me bylo v podstate jedno i kdo to napsal, dulezite bylo ze trefil hrebik rovnou na hlavicku.
leden 28, 2017 16:05
Olino, jasný, ale napsat "cituju z článku Brendana O´Neila co byl na idnes" : bb2
je celkem standard, ne

když tohle nenapíšeme, pak celkem logicky se předpokládá, že píšeme vlastní myšlenky, nápady
Mně taky zarazilo když jsem si přečetla:
OLINA: Při hledání odpovědi na tuhle otázku jsem narazil na zajímavý text, který to popisuje velmi přesně.

Tak jsem ho pro vás přeložil.

leden 28, 2017 17:44
... : bb2
MĚ zarazilo..
leden 28, 2017 17:45
... : bb2
MĚ zarazilo..
leden 28, 2017 17:45
No já teda nevim, : Míša šíša
ale mě to nijak nezarazilo. Olina těžko bude psát svoje názory v mužském rodu a navíc, když napsala jméno Brendan O'Neill a za něj dvojtečku, hned mi bylo jasné, že se bude jednat o text dotyčného a nikoli o názor Oliny.
Ale jak vidno, problém s tím mají pouze dva čtenáři Kudlanky, ostatní pochopili a nechtějí psát jméno, které bylo zveřejněno, minimálně dvakrát.
leden 28, 2017 17:59
... : Mikin1
Kdyz jsem se zminil o tom, ze by lide kteri sami nic nepisou mohli uvest alespon zdroj okopirovanych clanku, bylo to jen skromne prani. Tot vse.
leden 28, 2017 18:17
... : bb2
Spousta lidí se ptá, jak se stalo, že v Americe vyhrál Donald Trump? Oproti všem komentářům a průzkumům? Při hledání odpovědi na tuhle otázku jsem narazil na zajímavý text, který to popisuje velmi přesně.

Tak jsem ho pro vás přeložil.

Za sebe bych k tomu jen dodal, že spousta střetů, které O'Neill zmiňuje, jsou věci nám v Česku víceméně neznámé. Ale i u nás začínáme řešit nesmysly jako společné toalety a genderovou korektnost v dětských básničkách. I v České republice čekáme na svého Donalda Trumpa.


Ať čtu jak čtu, je to psáno v mužském rodě a v tom smyslu, že autor (Olina) je chlap, který přeložil článek Brendana O´Neila.

Mně je to jedno, tyhle debaty sleduju málokdy a jsou mi lhostejný, taky jsem hned pochopila, že Olina je někdo, kdo Mikina nesnáší, proto když se tu ten nick zničehonic zjevil, tak se ihned jasně vyhranil proti Mikinovi. Nejspíš je to další převlečená Polarka nebo její kamarádka z netu, ale to je úplně jedno. Já jsem jen upozornila na to, že by bylo dobrý napsat "tohle jsem přečetla, líbí se mi to, kopíruju pro vás".

Jinak pro mě za mě, ať si Olina píše "přeložil jsem pro vás text Brendana O´Neila", dokud bude psát proti Mikinovi, budete spokojení smilies/grin.gif
leden 28, 2017 18:30
... : bb2
jo, už vím, proč mě napadla Polarka - protože tu často psala o synovi Olinovi, a když je text psaný v mužském rodě, tak jsem si to s ní spojila
leden 28, 2017 18:37
bb2 : Mikin1
Pod kolika nicky tady uz byla? Aspon pod deseti. smilies/wink.gif
leden 28, 2017 18:55
BB : OLINA
aby bylo jednou uz jasne (nakonec to uz tady psala Daniela, ziji v Nemecku, ve meste Altona. Uz jednou to tady Daniela rikala. Jsem zaregistrovana jako kazdy jiny. Dlouho jsem sem nepsala jenom cetla. Zacala jsem psat v posledni dobe protoze uz jsem prilis nastvana na politiku u nas i u vas! Ze se menuju Olga za to fakt nemuzu.
leden 28, 2017 20:39
... : Bara
Mikine, myslim, ze Polarka to nema zapotrebi. Od jiste doby na kudlanku uz skoro nechodi a tehle obcas debilnich diskuzi kdo co kde prevzal, opsal, podepsal se, nepodepsal se, se vubec nezucastnuje.....
leden 28, 2017 20:44
Olino, ok, takže nejsi chlap, a proto příště nebudeš psát "přeložil jsem pro vás článek" :) : bb2
i když nemáš ráda naši vaši politiku ani Mikina ;-)
leden 28, 2017 20:44
Baro, : bb2
asi to zapotřebí měla, když to dělala. Proto pak člověka napadne, že je to zase ona, když se objeví někdo, kdo hned nesympatizuje s Mikinem

ale je to jedno, tady nejde o to, kdo je kdo, ale o nesrozumitelnost v textu vzniklou kopírováním od mužského autora
leden 28, 2017 20:47
Jak v mateřský školce. : Lenka1
Dvacet příspěvků o ničem. Se nedivím, že to spoustu lidí odradilo. Já pochopila okamžitě, jak to Olina myslela.

P.S. Ne, Madla ne, ale fakt Krvavá Naděžda, experte.
leden 28, 2017 23:31
takze tomu mam rozumet tak : OLINA
ze kdyz nekdo nesympatizuje s Mikinem, ze je to nejaka polarka? Pokud jsem si vsimla za tu dobu co Kudlanku ctu ze s nim sympatizuje snad uz jen zdejsi bb Krome toho jsem jenom sem pretiskla clanek a dala jsem ho presne tak jako jsem ho okopirovala z e-dnes, protoze se mi libil. On ho tam dal chlap a tak se pise v muzkem rode uvedl od koho to prezal i kdyz jak rekl, patrne to sam prelozil. .Zacal do toho rejt jenom Mikin. Ale jinak jo..nemuzu za to, ze moje nazory jsou stejne jako Lenciny, strejdovy a mnoha dalsich ktere jsem tu cetla a menit je nehodlam protoze u nas se obavam, ze uz jsme to prohrali a uz uvazujeme o navratu do ceske republiky.
leden 29, 2017 00:34
Olino, : bb2
asi jsem to napsala nesrozumitelně - tady na Kudlance se několik let pohybovala jistá paní, která používala několik různých nicků. Psala moc hezké a čtivé příběhy, stejně jako Mikin, a neměla Mikina ráda, jemně řečeno. Jednu dobu to opravu vypadalo tak, že když se v diskuzích objeví nový odpůrce Mikina, je to ona paní v převleku :-)
A tak, když jsem tě tu četla, napadlo mne, že jde zase o ni.

A jak píšeš,
jenom sem pretiskla clanek a dala jsem ho presne tak jako jsem ho okopirovala z e-dnes, protoze se mi libil. On ho tam dal chlap a tak se pise v muzkem rode uvedl od koho to prezal i kdyz jak rekl, patrne to sam prelozil.
to je přece v pořádku, jen je dobrý to uvést, že jde o citaci, pak nevznikají zmatky.

Mikin neryl, jen na to upozornil. Ne, nesympatizuji s ním jen já, ale to nemůžeš vědět, když sem chodíš jen chvíli a já poslední měsíce komentuju celkem málo a debaty o politice téměř vůbec.
leden 29, 2017 02:33
Olino, : bb2
asi jsem to napsala nesrozumitelně - tady na Kudlance se několik let pohybovala jistá paní, která používala několik různých nicků. Psala moc hezké a čtivé příběhy, stejně jako Mikin, a neměla Mikina ráda, jemně řečeno. Jednu dobu to opravu vypadalo tak, že když se v diskuzích objeví nový odpůrce Mikina, je to ona paní v převleku :-)
A tak, když jsem tě tu četla, napadlo mne, že jde zase o ni.

A jak píšeš,
jenom sem pretiskla clanek a dala jsem ho presne tak jako jsem ho okopirovala z e-dnes, protoze se mi libil. On ho tam dal chlap a tak se pise v muzkem rode uvedl od koho to prezal i kdyz jak rekl, patrne to sam prelozil.
to je přece v pořádku, jen je dobrý to uvést, že jde o citaci, pak nevznikají zmatky.

Mikin neryl, jen na to upozornil. Ne, nesympatizuji s ním jen já, ale to nemůžeš vědět, když sem chodíš jen chvíli a já poslední měsíce komentuju celkem málo a debaty o politice téměř vůbec.
leden 29, 2017 02:33
... : Mikin1
Ha, ha..... Jeste se snad budu omlouvat za to ze jsem se odvazil navrhnout, aby lidi kteri neco okopiruji aspon priznali, ze to neni jejich dilo.
Jinak jsem rad, ze jsme s toulavym tak hezky probrali tema. I kdyz jsme se nezhodli. Ale o tom diskuse snad jsou, ne? smilies/smiley.gif
leden 29, 2017 05:21
Jak kolovrátek : Míša šíša
Tak i Mikin pochopil, že text nepsala Olina, což dokládá to, že se domáhal uvedení zdroje.
Já osobně, pokud bych byla jediná, kdo něco nepochopil, tak bych si řekla, že mám holt delší vedení a sklapla bych krovky. Opravdu by mě nenapadlo se v takovém případě snažit přesvědčit druhého, že chyba je v něm a nikoli ve mně.

Jinak pro mě za mě, ať si Olina píše "přeložil jsem pro vás text Brendana O´Neila", dokud bude psát proti Mikinovi, budete spokojení

Tak teď budu asi natvrdlá já, protože jsem opravdu nepochopila, co bylo v textu Oliny napsáno proti Mikinovi.

Spokojeni jsme s tím textem, který se Mikina nijak netýkal, protože nazává události pravými jmény. Spokojena jsem i s nejnovějším vývojem situace, pokud to bude pokračovat. Jestli dojde k ukončení novodobé studené války mezi USA a Ruskem, můžeme si všichni jen vzájemně pogratulovat.
Tolik ode mne k tématu, aby byl i Mikin spokojený. I když cca 10 komentářů od bb mimo téma (kde se jen stále dokola plká, co kdo napsal, nenapasal a jak to napsat měl) mu kupodivu nevadí.
leden 29, 2017 10:36
Míšo : Lenka1
protože rozesírač. Proto.
leden 29, 2017 10:56
jééé, tady se fakt člověk pobaví, : Ivan Kolář
zprvu jsem si myslel, že Kudlanka je jen babí plátek, ale jak vidno, dá se tu docela solidně pohádat, podiskutovat, popovídat - a taky hodně zajímavýho dozvědět. Díky.
leden 29, 2017 21:49
Míšo siso, : bb2
nesuď druhé podle sebe,nedomnívej se, že když upozorní na poněkud zvláštní formu, nepochopili obsah.
Jsem si jista, že kdyby Mikin zkopíroval cizí článek bez uvedení, že jde o citaci, a ještě by to zkopíroval s původní "ich formou" v ženském rode, byl by upozorněn a ne jedním čtenářem. Klidně i mnou, pokud bych tu zrovna byla. A naopak. Rozdíl by byl jen v reakci na to upozornění.
leden 30, 2017 02:01
... : Mikin1
Sranda, co zpusobila jedna nevinna poznamka ktera se da snadno vyhledat. Misa sisa se zakousla jako buldog a bude mlzit a mlzit. smilies/smiley.gif
-----------
V Lence se zase probudil ten jeji olympijsky hnev, zacala nadavat jako ozralej namornik, ale "rozesirac" jsem pry ja.
---------------
Ukonceni nove studene valky o kterem pise Misa sisa by byla vec hezka, ale vzhledem k tomu ze ji zacalo Rusko svou agresi proti Ukrajine, bude ji muset Rusko i ukoncit. Donald to bohuzel ucinit nemuze. Lezeni do zadku agresivnim diktatorum valku nikdy neodvratilo, to vime velice dobre uz od Mnichovske smlouvy.

leden 30, 2017 04:54
MIkine, : Míša šíša
můžeš mi sdělit, v čem mlžím? Konkrétně prosím, ne žádné neutrální kecy.

Ano, máš pravdu, je opravdu legrační, když se někdo místo zaměření na obsah zaměřuje na "Dej odkaz! Dej odkaz! Dej odkaz!", a po doložení zdroje jedním rázem tento zdroj označí jako nedůvěryhodný, aniž by se byl vůbec schopen nad obsahem sdělení zamyslet, jestli na něm není něco pravdy. A to jen proto, že se to "nehodí do krámu".
leden 30, 2017 09:06
bb, : Míša šíša
pokud jsi to pochopila, tak opravdu nerozumím tomu, proč jsi tu v několika komentářích sdělovala Olině, že to měla napsat jinak.
A proč jsi tu psala, že sis myslela, že Olina je chlap a že píše za sebe. Anebo že je to převlečená Polárka, Olin atd. atd.
Anebo jsi ze sebe jen záměrně dělala nechápavou, jak už to napadlo Myšku pod jiným článkem? To spíš bude ono, viď?
leden 30, 2017 09:12
Miso siso : Mikin1
Vsak se podivej na muj puvodni komentar a na sve ne zcela pricetne reakce.
bb to v poslednim prispevku napsala presne. Kdybych neco jako "Olina" udelal treba ja, to by byl kraval.
leden 30, 2017 09:19
Znovu, : Míša šíša
Mikine, můžeš mi sdělit, v čem mlžím? Konkrétně prosím, ne žádné neutrální kecy.
leden 30, 2017 09:26
Miso siso : Mikin1
Nezlob se, ale vsechno to tve slepiceni a slovni ping pong kterym zde zcela mimo tema rozbijis diskusi opakovat opravdu nebudu.
Jako priklad mlzeni ale uplne postaci tvuj vyrok "dej odkaz". Ja zadny odkaz po Oline nechtel. Jen jsem navrhl, aby lidi kteri neco kopiruji uvedli odkud to maji, nebo aby alespon napsali, ze jde o prevzaty material.
Nemam rad plagiatorstvi.
Odkaz jsem po tobe kdysi chtel, kdyz jsi me zde lzive dala do ust vyrok, ktery jsem nikdy nerekl. Ze se odkaz nenasel, to snad nemusim rikat.
A nyni sbohem. Moji zasadou je, omezovat hadky s domovnicemi jen na nejnutnejsi miru.
leden 30, 2017 10:56
Aha, : Míša šíša
takže se nic zase nedozvím. Jako pokaždé - z něčeho mě osočíš, a když to chci zdůvodnit, tak vycouváš a začneš plácat něco jiného.
Můj výrok "dej odkaz" tu zazněl až po té, když jsi napsal, že mlžím a mlžím, a kdy jsem se tě ptala, jak mlžím. Tudíž opět se jen vykrucuješ.
Jinak o požadavku na odkazy jsem mluvila obecně, odkaz požaduješ pokaždé, když tu někdo něco vloží okopírovaného, aniž by ses na textem chtěl aspoň minimálně zamyslet. Ty chceš pokaždé ten odkaz jen proto, abys text mohl označit za nepravdivý, protože pochází z nedůvěryhodného zdroje (dle tebe).
Kdo tu rozbíjí diskuze, o tom můžeme polemizovat. Já s tebou mluvila slušně, ty jsi po absenci argumentů začal vytahovat slepice a domovnice. Nehodlám se s tebou bavit na této úrovni, a proto ti neoplatím stejnou mincí. Jen si myslím, že není vhodné, abyste ty nebo bb usměrňovali ostatní diskutující z pozice nějakých auditorů, jak mají své komentáře psát. Každého tím akorát odradíte jako už se to několikráte, obzvláště po tvém "zásahu" stalo.
Odkaz jsem po tobe kdysi chtel, kdyz jsi me zde lzive dala do ust vyrok, ktery jsem nikdy nerekl. Ze se odkaz nenasel, to snad nemusim rikat.

Vůbec nevím, o čem to mluvíš. To sis mě zase s někým spletl, že? Jako už se ti to ostatně stalo mockrát.
leden 30, 2017 12:00
Míšo šíšo, : bb2
pokud nechápeš, proč se zmíním, že by bylo dobrý uvést, že kopíruju odjinud a nepsat to tak, jakože jsem sice Olina, ale chlap co přeložil dobrý článek, tak to prostě nechápeš a nebudu se dál pokoušet ti to vysvětlit.
Prostě jsem jí (Olině) napsala, že kopírovat je ok, jen by bylo dobrý příště to uvést na pravou míru. Beru na vědomí, že ty s tím máš problém.
leden 30, 2017 14:47
... : Mikin1
Nechce chapat, tak nechape... smilies/tongue.gif
leden 30, 2017 20:21
Jen ať se to míchá. : Pepa.
Barack Obama válčil v sedmi státech po celou dobu, co byl v úřadu, a nic nevyhrál. Demokracii a lidská práva se nepodařilo vyexportovat do žádného ze států, na něž upřel svůj moudrý zrak.


(https://www.youtube.com/watch?v=zkf68CEUHrM)
únor 04, 2017 22:24

Powered by Azrul's Jom Comment
busy