EVROPA - LÜGENSTÁN
Úterý, 15 březen 2016
Nebo Lügen Reich? Nebo Empire of Lies? Toť otázka, milý Watsone. Co se to vlastně děje s tou naší Evropskou unií? Mohou za to ti „Untermenschen aus Ost und Süd“ a jejich vůdci, kteří ničí z pohledu zakládajících státu Unie tu „starou dobrou Unií“? Co se to stalo, že si všichni, od Merkelové přes Schulze a Junckera až po „euroHalíka“ u nás, stěžují?

 

 

 

 

Oni se asi berou strašně vážně, ale z našeho pohledu vypadají tak, jako mladý esenbák (hraný geniálně Vladimírem Pucholtem) ve filmu „Svatba jako řemen“, když si stěžoval staršímu soudruhovi: „Náčelníku, proč nás lidi nemaj rádi?“, aby se pak sám politoval: „... je to těžký a nevděčný úkol. A uznání...? Ještě tě lidi nenávidějí.“

 

Stáří má plno nevýhod, ale pokud člověku slouží mozek, tak má výhodu, že si pamatuje. A tak si vzpomínám na své rozhovory se „staršími a zasloužilými soudruhy“ v šedesátých letech, kdy se udiveně ptali, proč jim lidé nejsou vděční a proč je nenávidí. V rámci „rozhovorů s mládeží“ vykřikovali směrem k nám jako ten přitroublý esenbáček ve filmu: „Proč nepřijdete a nesvěříte se? Vždyť jsme taky jenom lidi, ne?“

 

No, po pravdě řečeno, oni se dokonce někteří občas pokoušeli pochopit, o co jde. Což dneska od Bruselu naprosto postrádám. Dneska se spíš „neposlušným“ vyhrožuje, že?! Na otázku, proč jim lidi nevěří, jsme jim my, progresivisté, říkali: „Protože jim lžete. A děláte z nich blbce. A nikdo vám nevěří! Přesvědčením národa je to, že komunismus je celý podvod. Víte, co se říká mezi lidmi? Že je to lež už od počátku. Velká říjnová revoluce byla v Listopadu, Lenin se jmenoval Uljanov a to, že se na trase mezi Moskvou a Leningradem nenašel v zemi žádný měděný drát, není důkaz, že v Rusku vynalezli jako první na světě bezdrátovou telegrafii.“

 

„Ale to přeci není důležitý,“ skoro plakali starší soudruzi, zvláště ti, co to takzvaně „mysleli dobře“. Až mi jich někdy bylo skoro líto. „My jsme za války bojovali, pak jsme lidem dovedli elektřinu do každé vesnice, mají tam asfaltované silnice a ne prašné a tak vůbec!“ „Asfaltové silnice jsou dneska všude,“ oponovali jsme jim.

 

„Ale my jsme lidem postavili paneláky! S ústředním topením, koupelnama a splachovacíma záchodama,“ volal na mne jistý známý soudruh, „a moc mě neser!“ Zaječel. „Ti blbci ještě nedávno chodili do kadibudky na dvůr a dneska jim panelák nevoní!“ Zuřil. „To nevoní!“ odvětili jsme, „je tam bahno až po uši, nikde žádný obchod, jen bordel a prach.“ „To se brzo spraví,“ volali soudruzi.

 

„Vbrzku bude všecko,“ hlásal Antonín zvaný „Krásný“ z tribuny. A tak všichni jakoby hledali „obchodní dům Brzko“, kde mělo všechno být. Soudruzi triumfovali: „A my sem dovezeme Kubánce a Vietnamce, ti první to umí s přírodou a ti druzí jsou pracovití. Podívejte se, jak je Kuba zelená, a bude to vyřešené.“ „S Kubáncema dopadnete jak s Mičurinovou pětiklasovou pšenicí,“ oponovali jsme, „to všechno je nesmysl.“

 

Soudruzi totiž nebyli schopni pochopit, že když je všechno založené na lžích a nesmyslech, jako že se „proletáři všech zemí spojí“ a pracující lid na Západně již brzo svrhne útlak buržoasie a až svrhne lid rozvojových zemí kolonialisty, tak se spojí s námi do jednoho vítězného svazku.

 

To, že základem všeho je, že se nesmí za základ politiky vydávat „lhaní v zájmu dobré věci a světlých zítřků“, že není možné dělat z lidí neustále blbce, nepochopili. President Reagan ten spolek nazval „Říší zla“. Ale ona to byla někdy od šedesátých let hlavně Říše lhaní. Na veřejnosti se říkalo něco jiného a doma taky něco jiného.

 

 

Heslem života bylo:
Když už si něco myslíš, tak to neříkej.
Když už to řekneš, tak to nepiš.
Když už to napíšeš, tak to nepodepisuj.
Když už to podepíšeš, tak se nediv.

 

 

 

 

 

 

-

Jako dneska v rámci politické korektnosti, kde se většina lidí na Západě podrobuje autocenzuře a učí se od mládí politickému lhaní. Problém u nás pak byl, že po prvním záchvatu revolučního nadšení části národa a hlavně mládeže po roce 1948 rychle přišlo vystřízlivění. Těm, co přeci jen věřili nebo chtěli věřit „socialismu s lidskou tváří“ anebo se domnívali, že tudy je cesta ke změně, vše došlo po srpnu 1968. Jaké to bylo krásné, když už se po Listopadu 89 nemuselo lhát. Tedy ve všem a nahlas. Vždycky musí člověk trochu korigovat vyjadřování, ale nemuselo se už lhát jen pro ideologické lhaní.

 

Všichni jsme jásali.

 

Ondřej Neff mi tehdy řekl: „Važme si téhle doby, kdy se nemusí lhát a může se říkat, co si myslíš. To většinou dlouho nevydrží.“ Jenže to, co pak rychle přišlo, nikdo z obyvatel bývalých socdem států nečekal. Pojednou se k nám začali hrnout věrozvěsti všech možných šílených ekonomických teorií a spásných idejí. Rusům jsme nevěřili nic. Ale před těmito věrozvěsty „nového světa“ jsme stáli duševně bezbranní jako domorodci před Cortezovými conquistadory. Nábožně jsme poslouchali s otevřenými ústy. Tedy ne všichni a ne všude.

 

Kde je poslechli, tam lidé přišli, jak se říká, o poslední kalhoty. A protože my Češi jsme je nechtěli poslouchat, ani naši představitelé Klaus a Zeman, jsme od té doby za vyvrhele. A když se vzbouřil Orbán a zarazil západním bankám vydírat Maďary, je za špatného. Úvěry přes švýcarské franky a dolary totiž sebraly úspory lidem v Maďarsku, Polsku, Bulharsku, v Rusku i na Ukrajině.

 

Všichni jsme však kupovali jako šílení předražené a na Západě neprodejné zboží. Na druhou stranu jsme prodávali strategické továrny za pár šupů. Ony v tom okamžiku stejně za nic nestály a na jejich rekonstrukci jsme neměli peníze. A pak jsme se divili, když značnou část z nich ti „féroví“ západní kapitalisté vytunelovali, co bylo k něčemu, odvezli, a pak nechali zkrachovat. Ne všichni a ne všechno, ale dost. Po pravdě řečeno, nejslušněji se v ekonomice chovali Němci. Navíc začala mediální masáž prováděná rádoby svobodnými, ve skutečnosti protidemokratickými a totalitními spolky dnes zvanými „aktivisté“.

 

To, co jim doma na Západě nešlo, anebo šlo špatně, se pokoušeli a pokoušejí uskutečnit u nás. Základem hlasatelů jejich víry je fanatismus a lhaní bez hranic. Nic není dost nechutné, aby se to nedalo vydávat za pokrok přicházející „z vyspělých zemí“. Starost o přírodu vystřídala agresivní ekologie hlásající, že člověk je vlastně skvrnou na tváři Matky Země. Dále přišly genderistky, pak propagátoři nadřazenosti homosexuálů nad heterosexuály. Zrušilo se to, co se zde po staletí, už od Rakouska budovalo - třeba zdravotnický a školský systém. Život a media ovládly, co šlo, takzvaně neziskové organizace, tolik milované Václavem Havlem (tím nemyslím organizace, které se věnují skutečně bohulibé práci). Jejich činnost je od začátku založena na ideologické předpojatosti, nenávisti k samostatnému myšlení a hlavně na lžích. Lžích o postavení Cikánů, lžích o údajné „jinde nevídané“ korupci, lžích, jejichž základem je údajná lidská a politická nedostatečnost „čecháčků“, lžích o našich dějinách, lžích o všem.

 

To však nepřišlo samo. To je jen ukázka politiky lží, kterou předtím ovládly státní aparáty Západu a Brusel. Lže se o žárovkách, lže se o klimatu, lže se o alternativních zdrojích, lže se o lidech a jejich vlastnostech a potřebách, lže se o imigrantech, lže se o islámu, lže se o všem.

 

Okamžik, kdy lži začaly likvidovat samotnou Evropu, byla chvíle, kdy vypukla celkem očekávatelná krize. Předpověděla ji kniha „Bod zlomu“ Malcolma Gladwella, která má podtitul “O malých příčinách s velkými následky“ (vydána v USA 2000 jako „The Tipping Point“). Analýza tzv. bodu zlomu je chápána jako kritický okamžik, ve kterém se z určitého sociálního, kulturního či případně jiného jevu stane jev s charakterem „epidemie“. Bod zlomu je pro Gladwella moment, „kdy se může změnit vše najednou“.

 

 

Dialektika, kterou nevymyslel Marx, jak nás učili, ale Platón a rozvedl Tomáš Akvinský, a jejímž úkolem je umění rozlišovat a cílem odkrývat podstatu, skrytý smysl věcí tohoto světa, v dnešním vyjádření říká, že má tři podoby-stupně:

 

1) Zákon přechodu kvantity v kvalitu a naopak.
2) Zákon vzájemného pronikání protikladů.
3) Zákon negace negace.

 

Lidově řečeno: Tak dlouho se hází písek na jednu hromadu a hromada roste, až kvantita (množství písku) překoná soudržnost zrnek písku, a tak se rázem změní kvalita a hromada se sesune. Domnívám se, že německé volby - v neděli 12. 3. 2016, mohou být jednou z „posledních lopat písku“, které jako první přinesou otřesy dosavadní pyramidou budovanou bruselskými byrokraty, agresivními aktivisty a imigrační vlnou, kterou Merkelová, čert ví proč, zvyšuje.

 

Uvidíme, kolik Němců se dokáže vzbouřit proti politice lhaní.

 

VÁCLAV VLK st.

Pokračování příště

 

 

 

Komentáře
... : Mikin
Prvni stranka nema chybu.
Druha je jen zmateny blabol cloveka, pro ktereho prisla kyzena zmena prilis pozde, ktery vidi vsude lez a ktery je ve svobodne spolecnosti bezbranny, jako male dite.
Naproti tomu - levnym zmetkum v obchodni siti, neferovym praktikam, podvodnym prodavacum vseho mozneho i mystickym silencum se obcan zeme ktera nezazila 40 let komunisticke diktatury ubrani pomerne snadno.,
A myslenku na to, ze je lepsi pouzivat usporne zarovky ktere potrebuji jen 25% energie a ze diky tomu nebude nutno tak strasne zasi*at ovzdusi, to pochopi obcan zapadni Evropy rovnez.
Nikoliv pan Vlk. Cely zivot kvilel a protoze nic jineho neumi, bude kvilet dal.

březen 15, 2016 04:44
Daní, : Míša šíša
jak vidno, ať sem dáš článek kohokoli, vždy se bude jednat o zmatené bláboly, slátaniny, nesmysly a podobně. Je jedno, zda je autorem pan Olšer, Podracký, Vlk... Tak to už prosím tě pochop a zveřejni už proboha ten třetí díl cestopisu, ať se tu konečně objeví nějaká ta kvalita. Sice to málokdo bude číst, ale věřím, že Mikin pár obdivných komentářů napíše.

Koukám, že NČ to už tady asi taky zabalil stejně jako strejda. Není divu, tady totiž normální diskuze skončila. Na takový kýbl hnoje jako v 04:44 se prostě reagovat nijak nedá.
březen 15, 2016 08:44
Hodnocení. : Pepa
Ode mne 5 palců na horu Panu Vlkovi. Perfektní oběktivní rozbor. Těším se na pokračování.
Mě by zajímalo, pokud by socialismus byl řízen inteligentními lidmi, bez stranické demagogie a s myšlenkou, za dobrou práci spravedliví odměna?? Vždyť i dnes lidé (70%)
nemají o nic více než tenkrát, a to řídili stát političtí blbci. Ale ekonomičtí experti to v přechodu do lepšího, pro většinu lidí, opět moc neudělali. Těch 15% občanů, jak se Česky říká, že jsou za vodou, se o slibovaném zázraku nehovoří. A ještě k tomu Českou zemi, téměř celou, vlastní cizinci a ti nám to jen tak lehko zpět neprodají.
Takže jako národ jsme velice zchudli.
březen 15, 2016 09:11
... říše lhaní ... : vlk
to je dnes skoro celá Evropa, hlavně ta západní. Kdo vidí dál než na špičku svého nosu a říká o věcech kolem to, jak se skutečně mají nazývat, je označován za xenofoba, fašistu a obecného nepřítele, někde už i trestně stíhaného.

Vítejte v totalitní Evropě. Velvyslanec USA podporuje české muslimy. Bohužel zrovna ty kontroverzní, pod taktovkou kryptomuslima Husseina Obamy a na Polský majdan už jsou nachystané hromady dolarů.

Každý kdo vystrčí hlavu ze stáda bečících euro ovcí, tak o ni přijde. Komunisti a současné vedení Evropy a USA je to samá banda šmejdů.
březen 15, 2016 09:59
Článku : Lenka1
nemám naprosto co vytknout. O tom samém píšu pořád dokola ve svých komentářích, za které jsem si od jednoho nejmenovaného vysloužila nálepku komouše.

Jo, Daní, souhlasím s Míšou šíšou. Dej mu sem už nějaký ten jeho cestopis, ať se konečně může (intelekt) uálně udělat a je od něj na chvíli pokoj.

březen 15, 2016 10:23
Richard Sulík : vlk
... a snaha ho ukřižovat v debatě na ORF2

https://www.youtube.com/watch?v=2ST6DG1MYRw

... dopadlo to trochu jinak, sklidil potlesk diváků a debata rychle končí....

Kéž bychom měli taky takové politiky!
březen 15, 2016 10:34
Míša šíša a Lenka1 : mamča
I vy nevděčnice !
Místo abyste byly rády, že nám sem přispívá takový "renesanční člověk", který všechno ví, všechno zná, všude byl dvakrát, Šalamoun byl jeho přímý předek..., tak se ještě derete o jeho cestopisy, aby tu svou výjimečnost mohl dotáhnout do konce ? smilies/grin.gif
Vždyť bychom z jeho dokonalosti pak mohly mít mindráky. smilies/shocked.gif
březen 15, 2016 10:37
vlk 10:34 : mamča
Pan Richard Sulík je moc chytrej Slovák ! Hezky jim to nandal - sluníčkářům :-D
březen 15, 2016 11:07
Hezky řečeno. : Pepa
Pro lidi je lehčí přijít o rozum, než změnit 20-30 let formovaný názor. Vladimír Larin.
březen 15, 2016 11:16
Nevíte : kim
co je s KRAKONOŠEM? Dlouho tady nebyl.
březen 15, 2016 11:34
Kim : Mikin
obávám se, že Krakonoš byl uklován.
Viz komentáře 8:44, 10:23 a 10:37. smilies/grin.gif
březen 15, 2016 13:09
Miso siso, : Mikin
a co takhle misto hloupouckych osobnich utoku napsat neco k veci? Treba vysvetlit, jak a kdo lhal ve veci zarovek?
Co se tyce 3. dilu Shangri-La, nemej peci. Uz jsem to poslal a ma to vyjit co nevidet. Jen by me zajimalo jak jsi prisla na to, ze to bude malokdo cist?
březen 15, 2016 14:14
Ano, Krakonos, kde je? : MOIRA2
Dani, vis neco o Krakonosovi? Krakonosiiiiiiiii.....
březen 15, 2016 14:45
Mikine : Michal
mám tě rád, ale tady si dovolím s tebou nesouhlasit. Osobně Václava Vlka znám a trochu se před jeho vědomostmi a znalostmi krčím.
březen 15, 2016 14:55
Michale, : Mikin
nase laska je vzajemna, smilies/grin.gif
Ale proc trochu nerozebrat konec jeho clanku? To je porad "lež, lež, lež"...... ten pan je podle vseho chytry, ale podle me silne prehani.
březen 15, 2016 15:32
Michale, jeste bych to trochu rozebral: : Mikin
vec proti ktere mam vyhrady jsou tyhle zachvaty hysterie, kdy vsichni na naco nadavaji, jdou poslusne za nejakym vudcem a pak se divi, kdyz to skonci pruse*em.
Ja nikdy nebyl nadseny zastance E.U., hlavne proto ze je slozena prevazne ze zemi kde vladne levice. Ale pri vsi te bide ktera panuje, (hlavne na vychode) je to porad alespon spolecenstvi demokratickych zemi a protivaha diktaturam. Zajimavy je, ze tahle protievropska hysterie propukla zrovna v dobe, kdy E.U. vyhlasila (znacne vahave) sankce proti Rusku kvuli jeho agresi na Ukrajine.
A ja mam pocit, ze moudry pan Vlk neodolal a pripojil se.
Podobne je to i s islamem. Ja tady pred lety tohle nabozenstvi tvrde kritizoval, hlavne kvuli jeho vztahu k zenam. A dovedel jsem se (mimo jine), ze Islam je celkem O.K. a ze staci, aby ty muslimy zli Amerikanci nechali na pokoji.
Ted se naopak dozvidam, ze jsem "slunickar" jen proto, ze nepovazuji kazdeho muslima za krvelacnou zrudu.
A tak to jde dal.... par lidi kteri maji v hlavach Biafru ducha (J.Skvorecky) zahaji diskusi osobnimi utoky, ale myslenka jako vzdy chybi...... :-
březen 15, 2016 16:35
Moiro, kim, případně někdo další: : Krakonoš
Protože ta informace asi zapadla, opakuju pro vás: Vzhledem k tomu, jakým směrem se posunul styl diskuse na Kudlance a vzhledem k tomu, jaký "charaktery" se tu objevily a/nebo projevily, došel jsem k závěru, že už dál nechci do diskusí přispívat. Ono to totiž nejde, pokud si nechci nechat vnutit jejich vodpudivej styl. Třeba se z toho někdy Kudla vyhrabe a já se vrátím, nevím. Ale jsem tu a čtu. Pilně. smilies/wink.gif
březen 15, 2016 16:41
Pepo, že seš to ty, tady máš údaje, jak to s tím zchudnutím u nás je podle Českého statistického úřadu : toulavej
tento graf ukazuje, jak rostla obytná plocha jednoho bytu v průměru mezi roky 1961 a 2001, tedy z 35,3 m2 na 50 m2, to ASI nebude směr k horšímu, Pepo, popřemýšlej, máš dost času. Ovšem, jestli řekneš, že to není dobrý, protože jeden musí víc uklízet, nebudu to rozporovat :-)
https://www.czso.cz/csu/sldb/velikost_bytu

tady je graf KVALITY bydlení, rok 1961 až 2001 v bytech, v roce 1961 bylo 238 tisíc bytů první kategorie ze 2,84 mil. tehdy existujících bytů, tj. 8,4% , čtvrté kategorie bylo 1,59 milionů bytů, tj. 56% – to byl socialismus, kdyby někdo nevěděl.

Taky v roce 1980 byl pořád sociálně spravedlivý socialismus s vysokou životní úrovní, jak to ukazuje následující graf – bytů první kategorie bylo 1,64 mil, tj. 47%, čtvrté kategorie pak 496 340, tj. 14,2% z celkového počtu 3,49 mil. bytů.

A v roce 2001, v tom už „zdevastovaném“ státě , alespoň podle lidí, kteří nemají absolutně přehled o skutečnosti, takže pak vypadají jako hloupí, jak dosvědčuje tento graf, byla už VĚTŠINA bytů první kategorie, tedy 3,39 mil. z celkově 3,8 mil., tj. 89,2% a pouze 51 610 čtvrté kategorie, tj. 1,35% ze všech bytů. Nevím samozřejmě, je-li to pro Pepu nebo soudružku docentku dostatečný důkaz VYŠŠÍ ŽIVOTNÍ ÚROVNĚ, oproti vládě bolševika, ale jistě se tu najde někdo, kdo to zpochybní přirozeným vývojem, takže za bolševika by ty byty první kategorie byly už všechny a dávno :-))).

Jenom je tu malej rozpor – za co by se daly nakoupit ty italský dlaždice, obkladačky, baterie, sprchový kouty, kuchyně nebo sporáky a světla, když ty naše peníze byly sice podložený zlatem a ostatními aktivy Československé státní banky, jak na nich bylo napsáno, ale na Západě jsi za ně přesto nekoupil vůbec nic, což mi teď vrtá hlavou :-)
https://www.czso.cz/csu/sldb/byty_podle_kategorie
březen 15, 2016 17:44
mikine, : toulavej
obyčejné žárovky ve srovnání s uhelnými elektrárnami, které nahrazují sluneční nebo větrné elektrárny v Německu, když nesvítí a nefouká, protože se ruší jaderné, jsou neškodné a není nejmenší důvod lidem nutit zelenou ideologii, protože ti nahoře ví nejlíp, co je dobré pro všechny. Ale, to už jsme si tady zažili.


Míšo šíšo, JAK VÍŠ, že mikinův cestopis bude málokdo číst? Normální diskuse je podle tebe – hádám – jenom když s názory v ní souhlasíš? Zajímavé. Je-li tomu jinak, jak probíhá „normální“ diskuse? :-)
březen 15, 2016 17:57
... : marty
kurzy politologie na pokračování by měl dávat, ne cestopisy. Aby jsme už konečně věděli kdo je hodnej a kdo zlej.
březen 15, 2016 21:23
Toulavej, : Mikin
souhlasim. Ohledne zarovek jsem se pozastavil nad tim udajnym lhanim. Nejake zakazy prodeje nebo vyroby povazuji za nesmysl take.
Tento rok jsem si v Indii vsiml, ze se tam ve vybranych obchodech prodavaji usporne LEDky zhruba za 40 korun, limit byl 2 na zakaznika. To je podle me mnohem rozumnejsi cesta jak usetrit proud i zivotni prostredi.
Ohledne Misinych osobnich utoku - ta dama ma zrejme kristalovou kouli. Anebo zeby to byla zavist? smilies/wink.gif Ja o tom kdysi mluvil na Skype s Danielou a ona rikala, ze cestopisy (nejen moje) cte podle poctu pristupu hodne lidi, ale jen malokdo na ne reaguje. Bude to nejspis tim, ze kdyz clovek nema k dotycnemu mistu vztah, tak k tomu nema ani co rici. Neznamena to ale, ze ho to nezajima.
březen 15, 2016 21:46
K novému cestopisu : Ketrin
mám, Mikine, jedinou připomínku - je to moc krátký a je tam málo fotek. smilies/wink.gif
Vzpomínám si, když byl syn (žijící v Indonésii) před pár lety asi na měsíc v Indii, poslal nám pohled, kde psal o obrovském kontrastu duchovního a kulturního bohatství se špínou a chudobou.
březen 15, 2016 23:37
Ketrin, : Mikin
ja ti odpovim primo pod tim cestopisem, jo ?
březen 16, 2016 00:26
toulavej : Pepa
Já osobně jsem pro systém kapitalismu s lidskou tváří. Nutí většinu lidi postarat se sami o sebe. Ale je to velice obtížný způsob pro lidi, kteří nedosáhli středoškolského či vysokoškolského vzdělání. A těch je 70% a pracují za minimum. Statistika této sociální třídy je odpověď sama. Max. 15000 Kč měsíčně. Jsou moderními otroky. Takže 70% přežívá a 30%, protože jim to ve škole šlo lépe, jsou za vodou. Dle hesla táhni vole když jsi nechtěl studovat.
Takže kapitalismus je výhodný pro pár lidí. Takže těžko si vybrat. Zmínka o bytech je to samé. Kdo si je může dovolit koupit. Nájemné v porovnání s příjmem těch 70% za komunistů a nyní by také stálo za debatu.





březen 16, 2016 00:52
Pepiku, : Mikin
to muzes vykladat leda tak nekde na schuzi. Precti si tady na Kudle starsi clanky o tom, kolik bere v Cesku zamecnik, instalater nebo treba zednik.
V Kanade je to podobne a u nas na severu jeste dramatictejsi. Tady treba automechanika pod $45/hod. nesezenes ani nahodou, ty "moderni otroku". smilies/grin.gif
březen 16, 2016 05:56
Pepo, : Míša šíša
je to marný, je to marný, je to marný. smilies/grin.gif

březen 16, 2016 06:15
Copak, Miso siso? : Mikin
Ty vydelavas vic dobry remeslnik? Kdyby ano, sotva by ti lezela svoboda, demokracie a trzni hospodarstvi tak v zaludku. smilies/wink.gif
březen 16, 2016 06:39
Statistiky : Pepa
Statistický úřad v Čechách vydal informace o příjmech jednotlivých povolání. Jde to najít. Součtem a děleno, těch 70% má možná ještě méně než oněch 15000 tis. Kč. měsíčně.
Já zde nehovořím o příjmech v Kanadě. To se nedá srovnávat. Český dělník v automobilce, cc. 30000Kč a v Kanadě 70000 Kč měsíčně. (v přepočtu) Takže se západní majitelé firmy beze studu pěkně balíkují. Prodejní cena aut je všude přibližně stejná.
Česká republika je a ještě dlouho bude, pro západní i domácí podnikatele velice levná pracovní síla.
březen 16, 2016 09:54
Doporučuji : Pepa
http://filman.cz
Je tam snad 850 filmů. Ale snadno najdete film Trumbo je o slavném scénáristovi a co si prožil v 50 letech za své "komunistické" názory. Byl i ve vězení. Film má spád a není nudný. A speciálně doporučuji občanu s Yukonu. Velice pro něj poučné.

březen 16, 2016 12:32
Pepo, ty jsi kouzelnej, jak ze VŠEHO dokážeš udělat nesprávnej závěr. Na to je fakt potřeba talent. : toulavej
Přece, kdyby kapitalismus, tedy tržní hospodářství, nebylo pro VĚTŠINU lidí VÝHODNÝ, tak ho ta většina ve svobodných volbách nebude volit, tedy strany, které ho prosazují!!! Jenže VĚTŠINA ho volí!!! A volí ho proto, že je to nejefektivnější systém, kterej umožňuje TÉ VĚTŠINĚ lidí projevit a uplatnit svou aktivitu, svý schopnosti, ve společnosti a společnost tomu nebrání, ale podporuje to. A protože už nějakou dobu kapitalismus existuje, tak se ten systém zjemňuje pro méně schopný a nadaný a postižený lidi, kteří by jinak neobstáli. Proto existuje charita a různý neziskový organizace, který pomáhají bezplatně slabším a přispívají na to ti bohatší, schopnější, šťastnější.

A ten systém je úspěšnější oproti socialismu proto, že vytváří na lidi tlak, aby ze sebe dostali všechny svoje schopnosti a nebyli líní.

Pokud jde o ty byty, ve většině z nich lidi bydlí, buď jsou jejich vlastnictví, nebo jsou v nájmu, takže si je mohou dovolit a na koupi si berou půjčku, kterou splácí, tedy mají příjem na splácení.

Nájmy jsou samozřejmě mnohem vyšší, než za bolševika, protože se změnila cenová skladba všeho. Zase jiné věci jsou mnohem lacinější. Já neříkám, že se tu 2/3 pracujících lidí s podprůměrným příjmem má o hodně líp, než za bolševika, ale lépe se má, jejich kvalita života je vyšší (může být vyšší, když chtějí). A to jak se mají, to záleží na schopnostech a píli. Můj švagr byl jenom vyučenej elektrikář, ale, na rozdíl ode mne, měl talent na podnikání, udělal si živnost, měl pár dělníků a taky mnohem vyšší příjem, než já se svýma školama :-). Vždyť ty jsi to Pepo měl stejně, ne. I bez škol se můžeš slušně uživit.

A že jsou tu tak nízké mzdy, za to nemůže žádnej kapitalista, ten se jenom přizpůsobil výši životní úrovně v týhle zemi. No a její výše je taková, jak úspěšně nebo neúspěšně hospodařil tady bolševik 40 let. Kdyby, například, nemrhal materiálem a energií na výstavbu těžkého strojírenství, které jsme vůbec budovat nepotřebovali, mohli jsme tyhle zdroje dávat do užitečnějších oborů, jako to dělalo třeba Rakousko. A dneska jsme mohli mít i větší životní úroveň, než mají Rakušané . . .
březen 16, 2016 16:36
Uz je to tak, Pepiku : Mikin
bystry a pracovity clovek se bude mit i bez vzdelani ve svobodne spolenosti lepe, nez v komunisticke diktature. No, a i o ty mene stastne se postara kapitalismus lepe. V Kanade treba programem G.I.S.
O smutnem osudu ktery potkal nektere hollywoodske herce ci scenaristy v 50. letech dobre vim, neni treba me poucovat. Nekteri z nich byli dokonce nuceni prodat sve vily s bazeny. Poucit potrebujes spise ty, nebot zrejme netusis, ze v te dobe bylo na opacne strane zelezne opony povrazdeno 100 milionu lidi. Takze bych ti vrele doporucil k precteni Cernou knihu komunismu.
A kdyz uz jsme u tech pokusu o osvetu - tvoje nedavna informace o americke zakladne pro 20 000 vojaku ktera se udajne stavi na Brdech byl aprilovy zertik jednoho ceskeho deniku. Podobne je to s citaty Jiriho Sucheho, ktere jsi mi poslal minuly tyden. Jednalo se o hoax a potvrdil to sam Jiri Suchy. Ja na to prisel diky Google za necelou minutu.
http://www.hoax.cz/hoax/vyroky-jiriho-sucheho---co-nikdy-nerekl/
Podivej Pepo - zijeme ve svobodne zemi. Pokud se chces se svymi kamarady hrabat v komunistickem hnoji, mas na to nesporne pravo.
Ale otravovat tim slusne lidi ?! smilies/tongue.gif
březen 16, 2016 18:13
Pepo, : Míša šíša
je to marný, je to marný, je to marný. smilies/grin.gif
březen 16, 2016 19:26
a ted se to opravdu deje : Polarka

„Halo, vy lidé! Zachovejte klid. Nemáme vůči vám nepřátelských úmyslů.
Potřebujeme jenom víc vody, víc břehů, víc mělčin pro svůj život. Je
nás příliš mnoho. Už pro nás není místa na vašich březích. Proto
musíme odbourat vaše pevniny. Uděláme z nich samé zálivy a ostrovy.
Tím se dá délka světových břehů zpětinásobit. Budeme stavět nové
mělčiny. Nemůžeme žít v hlubokém moři. Budeme potřebovat vašich pevnin
jako materiálu k zasypání hlubin. Nemáme proti vám nic, ale je nás
příliš mnoho. Můžete se zatím odstěhovat do vnitrozemí. Můžete se
uchýlit do hor. Hory se budou bourat až nakonec.
Vy jste nás chtěli. Vy jste nás rozšířili po celém světě. Nyní nás
máte. Chceme s vámi vyjít po dobrém. Budete nám dodávat třaskaviny.
Budete nám dodávat torpéda. Budete pro nás pracovat. Bez vás bychom
nemohli odklidit staré pevniny. Hallo, vy lidé. Chief Salamander vám
jménem všech mloků světa nabízí spolupráci. Budete s námi pracovat na
odbourání vašeho světa. Děkujeme vám. “

Karel Čapek, Válka s mloky, 1935

=
březen 16, 2016 19:50
Porovnání : Pepa
Já jen porovnávám výhody a nevýhody systémů pro většinu lidí, nic více. Systém společného vlastnictví velkých podniků je i v Kanadě. Elektrické podniky, osobní lodní doprava, zdravotnictví, policie, požárníci, lesní a vodní hospodářství, státní letiště a vše klape. Mnoho lidí si přeje pro takové podniky pracovat. Unie. Dobré platy...tak jak je to možné, že to jde. Žádný bankrot. Jednoduše, Šéfové berou za svou práci milionové platy a tak se snaží. Takže v socialismu pokud by stát podnikům do plánování nekecal a nebral jim peníze, vypadalo by to možná jinak . JZD Slušovice dostalo od komunistů volnou ruku v podnikání a po roce již měli 5000 žádostí o práci.
březen 16, 2016 21:21
Opet se Pepo mylis. : Mikin
V Kanade se nejedna o zadne "spolecne vlastnictvi velkych podniku", ale o tzv. Crown corporations. Ty jsou formalne vlastnene britskou Korunou, coz jim dava v praxi moznost operovat nezavisle na vlade, ci prislusnem ministerstvu. Mohou tedy reagovat pruzne na zmeny na trhu a to jim dava velkou vyhodu oproti statnim molochum, ktere v CSSR podlehaly plne rozhodnuti strany a vlady.
Presto jsou i Crown Corporations mene efektivni nez soukrome spolecnosti a dochazi proto k jejich postupne privatizaci. Air Canada byla privatizovana v roce 1988 a CN v roce 1995.
JZD Slusovice bylo druzstvo, nikoliv statni podnik.

březen 16, 2016 22:32
Pepo prosím tě nech toho : wendy
podívej se, kolik je tu tisíů šřastných bezdomovců, svobodných. Dřív museli ty lidi pracovat. A někteří dokonce v druřstvech...
smilies/cheesy.gif
březen 16, 2016 22:47
... : Mikin
Ano Wendy, Hitler vedel jak na to. Nebo jsi mela na mysli az komunisty? No tak ti taky, ti taky....
březen 16, 2016 23:41
Wendy, : Mikin
aby nedoslo k omylu - i ja si myslim, ze by lidi meli chodit do prace, platit dane a nezit jako pijavice za penize druhejch. Jenze kazdej jsme jinej.
Jiste ze muzes vsechny ty hoboesaky, zebraky a opilce nahnat nekam do lagru. Oni se za par let utrapi a bude od nich pokoj.
Ale opravdu neexistuji jina reseni nez ta generalska, na ktere jsme si zvykli za zlocinne komunisticke diktatury ?
březen 17, 2016 02:42
Pepo, každý systém musíš brát jenom jako celek, aby fungoval. : toulavej
A každý systém má SOUČASNĚ nějaké výhody a nějaké nevýhody a ty si vybíráš systém, který má pro tebe víc výhod než nevýhod. Ale nemůžeš si vybírat jenom výhody, protože vlastností toho systému je, že s výhodami jsou zároveň spojeny i ty nevýhody, kterých se nemůžeš zbavit. Kopřiva léčí a zároveň pálí a kdyby nepálila, ztratila by léčebné účinky, je to její vlastnost.

Pokud by stát v socialismu nekecal podnikům do podnikání, nebyl by to socialismus, ale tržní hospodářství – kapitalismus. Čína to takhle částečně dělá v hospodářství, ale může to dělat jen do doby, než dostatečně velké množství lidí natolik zbohatne, že si budou chtít o svém životě rozhodovat sami v politické oblasti, být svobodní a ne poslouchat moudré rozkazy vládnoucích komunistů. A protože ekonomika a politika jsou spojené nádoby, tenhle kočkopes v Číně nemůže fungovat věčně a funguje jedině proto, že Číně dávají práci bohaté kapitalistické státy tím, že od ní nakupují levně zboží. Ale hlavně, Čína je natolik veliká, že si mohou vyřizovat uvnitř se svými oponenty komunisté účty jak chtějí a potlačovat opozici, je tam 5 tisíc poprav ročně. Něco podobného by ve střední Evropě neprošlo, takže, když jsme u nás měli srovnání našeho zaostávání se Západem, neměl bolševik, kdyby povolil tržní hospodářství v celém státě, jak to regulovat, rozpadlo by se mu to stejně.

Slušovice fungovaly jenom proto, že měly výjimku a výhody v podnikání, aby měl bolševik čím se chlubit před zahraničními návštěvami, ovšem jenom v rámci RVHP. Podobných podniků na Západě byla většina.
březen 17, 2016 16:59
wendy, ty překvapuješ – ty bys chtěla, aby byla pracovat povinnost? : toulavej
A jak by sis to představovala, když je volných pracovních míst pro zaměstnance míň, než počet nezaměstnaných a každej není schopnej sám podnikat? To by stát organizoval a platil práci, kterou nikdo nepotřebuje? Jako za bolševika, žádná svoboda rozhodování o svém životě? Nebo jak? Socialismus už jsme tu měli, povinnost pracovat, žádný nezaměstnaný, jenom to bylo zároveň spojený s frontou na hajzlpapír a dámský vložky a vexláky s bonama před Tuzexem. Proč, to jsem vysvětloval Pepovi.

Lidi, kdy se těch utopistických socialistických myšlenek zbavíte, když jste to přece zažili na vlastní kůži, že to nefunguje, protože fungovat nemůže, protože to odporuje všem logickým principům chování a vlastností lidí . . .
březen 17, 2016 17:05
Zajímavé. : Pepa
Kdo si myslí, že kapitalismus je spravedlivý a jediný možný systém tak je velice naivní.
Možná někdy v budoucnu se lidé dopracují k nějakému humálnějšímu systému, ale v blízké budoucnosti to zatím nepřichází v úvahu díky lidské povaze.
Zkusili jste se zamyslet, jak by svět vypadal, kdyby nebyly banky. (půjčky) Každá rodina by se generace dopracovávala zvolna k lepšímu životu. Poctivý člověk nemůže zbohatnout rychle.
Lidé se nechají nachytat bankami na půjčky, poté se celý život honí jak nadmutý kozy, aby to splatili.
Malý příklad: Můj syn Jiří (3smilies/cool.gif se svou ženou jsou spolu 5 let. Mají dobře placené zaměstnání. Každý rok si dovolí 4 dvou týdenní dovolení. Jezdí na prknech po vlnách, lyžují, v kůlně 6 drahých kol, 2 auta. Půjčili si od banky obrovskou částku na koupi domu, kterou budou splácet 30 let. Konec výletů, možná tak jeden za rok.
Synkovi bude 70 až zaplatí s manželkou poslední půjčku. A budou se honit a honit...stojí to za to??
březen 17, 2016 19:21
... : Mikin
Koukam, ze jablko nepadlo daleko od stromu. smilies/smiley.gif
Ja sam jsem se obesel bez pujcek i bez hypoteky, ale vetsina Kanadanu ma hypoteku vypocitanou tak, aby ji splatili do doby nez jdou do duchodu, coz je okolo sedesatky. A pokud neokradali svoje spoluobcany a platili poctive na CPP, bude ten duchod nad $2000 mesicne a budou moci jezdit dal i na ty dovolene.
V Cesku to bude mozna o stupinek horsi, ale s hypotekami to bude podobne.
Kazdy je sveho stesti strujcem a stat neni na to, aby drzel lidi za rucicku a narizoval jim, kolik si smi nebo nesmi pujcit.
březen 17, 2016 20:04
Jste stastni ? : Mikin
Tak nam zase UN zverejnilo World Happiness Report a hadejte co.....
Na prvnim miste je tentokrat Dansko, Svycari jsou az druzi. Kanada je sesta, Australie devata. Izrael 11, Rakousy 12, USA 13, Nemecko 16.
Zeme ve kterych vladli nebo dosud vladnou komunisti se mezi prvnimi 25 vubec neumistily, ALE - prvni z nich je Ceska republika na velice hezkem 27 miste! Dokonce pred Francii a Spanelskem !
Taiwan 35, Slovensko 45, Italie 50, Rusko 56, Cina 83. Tabulku uzavira Syrie 156 a Burundi 157.
březen 17, 2016 20:50
po odecteni : romanB
drzkoidni konstanty specificke pro Cesko jsme v podstate nekde kolem druheho mista. To jde.
březen 18, 2016 11:46
Pepo, : toulavej
ŽIVOT sám není spravedlivý, takže ani kapitalismus není. Proč by měl být. ZATÍM je kapitalismus JEDINÝ společenský systém, který i přes některé své chyby funguje! A funguje proto, že bere v úvahu a využívá přirozené lidské vlastnosti, jako je vlastnost chtít vlastnit, chamtivost, taky zvědavost, snaha se prosadit, soutěživost apod. Všechny jiné formy uspořádání společnosti se zatím neosvědčily, ve srovnání s kapitalismem, tržním hospodářstvím a demokracií, nebyly konkurenceschopné a to ani ve státech s velkým přírodním bohatstvím, jako je Rusko nebo Venezuela.

Pepo, kdyby nebyly banky, organizace na půjčování peněz, tak je u nás pořád středověk. Schopný člověk, který vymyslí a udělá užitečný výrobek, by ho bez půjčky na materiál a energie nemohl vyrábět ve velkém, protože by na to neměl vlastní kapitál. Takže by vyrobil jenom málo výrobků, ty by byly proto drahé, takže by si je nemohlo koupit mnoho lidí, kteří by díky nemožnosti si půjčit na rozšíření své činnosti, taky neměli moc peněz :-) Čili, nebyla by hromadná výroba, taky těžba energií a surovin by vázla a jejich doprava, nikdo by neměl na výrobu vlaku, který by dopravil suroviny a energie výrobcům výrobků.

Poctivý člověk MŮŽE samozřejmě zbohatnout velmi rychle, když nabídne na trhu něco, co lidé potřebují, je to užitečné nebo se jim to líbí. Je to pár let, co jsem viděl 15ti letého kluka z Plzně, který od 13ti let vymýšlel a nabízel různé znělky do mobilů. V šestnácti to byl u nás nejmladší milionář. A tady je pár podobných ze světa. A jsou to zajímavé příběhy. Stačí nápad a nebýt líný.
http://mladypodnikatel.cz/uspesni-mladi-milionari-ve-svete-t4154

Pepo, ASI to těm mladým stojí za to, se zadlužit a ŽÍT HNED v pěkném domě. Jinak by to přece nedělali :-). Je to jejich život, jejich rozhodnutí, když mají tu potřebu a mají na to.
březen 18, 2016 11:50
Hezký Pepo, : XL
je to takový samorostlý, ale bez urážek, to beru, to je fajn.
Bez financí by se svět hejbal hrozně pomalu. Ten správnej rozjezd začal po Lutherově reformaci, hlavně díky otevřením se půjčkám. Předtím se v podstatě chodilo za židovskou obcí pro peníze a v čase splacení to vyřešil pogrom. Katolická doktrína a její definice lichvy byla enormní brzdou rozvoje. Není náhodou, že protestanti ovládli obchod a bohatli právě oni. Banky a finance, nic jiného ti nepomůže.
Zajisté jsi z toho vytěžil i ty. Firmy s kterými jsi obchodoval byly zcela jistě financované bankami. Podívej se na východní Asii, kde starý systém hotovostních vkladů nefungoval a až moderní financování udělalo Japonsko a nyní i Koreu - Jižní samozřejmě, Severní nám denně dokazuje úspěch plánovaného hospodářství.
Nějak nevidím alternativu k hypotéce tvého syna. Zbývá mi nájem domu, ale i ten se musí platit a rozhodně převyšuje úrok v hypotéce. Plus nárůst hodnoty nemovitosti, no nerozumím tomu. Jediná výhoda pronájmu je rychlejší stěhování.
Hodně stěstí v kapitalistobijectví. Pokud, jak říkáš, chceš srovnávat většinu, pak Toulavého statistiky jsou ten pravý příklad. Jednotlivé případy podpoří každý názor - v Terezíně měli divadelní soubor, ale nemyslím si, že se tam zrovna jezdilo za kulturou.
březen 18, 2016 19:03
... : Mikin
Ja vim o par krajanech, kteri se zde v Kanade pred mnoha lety rozhodli, ze hypoteku "banksterum" platit nebudou, protoze pronajem je levnejsi. Ted po triceti letech letech vypada najednou vsechno jinak. Jejich rozumnejsi kolegove uz maji baraky vyplacene a oni na prahu duchodu zjistuji, ze si nemohou dovolit ani ten kdysi tak levny najem.
Mame zde takovou hezkou tradici, zvanou Mortgage Burning Party. Pozvete pribuzne a kamarady, grilujete, pijete a pak za hlasiteho potlesku vrhnete tu puvodni smlouvu s bankou do ohne. Jste majiteli domu......
------------------------------------------------
Tady jsem nasel zajimavy clanek ze zeme, kde dneska znamena vcera.

http://tapolitika.cz/ze-sveta/ruska-mozaika/krymnas-povinne-slavime-pripojeni-krymu-chces-demonstrovat-zadarmo-jsi-blazen/
březen 20, 2016 16:58
Nedá mi to, : Sidon
abych po přečtení tohoto článku - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Lenka-Prochazkova-Prichazeji-grazlove-a-zabijaci-Potopa-Savcenkova-Ja-pri-hladovce-nevysla-schody-a-ona-427232 to nechal jen tak a nedoporučil ho ostatním "normálním" a "rozumným" lidem. Lenka Procházková, je podobně jako Tereza Spencerová, velice inteligentní a fundovaná autorka se značným politickým přehledem s velmi dobrým vyjadřovacím stylem. Vynikající to zena !!!
březen 21, 2016 20:40
Lenka, : wendy
ač chartistka, začíná mnohým vadit. Jen k tomu Peroutkovi - zmýlil se v 30.letech jako mnoho jiných. Četla jsem některé jeho spisy a fejetony - kdyby se odstranily některé anachronismy jako -ti apod., klidně by se daly otisknouzt i dnes. A tak jsem si říkala - moc se toho tady vlastně nezměnilo...
březen 21, 2016 21:26
... : Mikin
Ja teda nevim, jestli pani Prochazkova nekomu "zacina vadit', ale docela bych veril tomu, ze se za ni hezkejch par lidi stydi. Asi tak, jak by se stydeli clenove rodiny za pedofila, komunistu, nebo nacistu ve svych radach. Pro byvale chartisty, lidi kteri znali jejiho otce a dalsi bojovniky za svobodu musi byt vylomeniny te damy opravdovym "potesenim".
Hlavne jeji odpor proti NATO v dobe rostouci ruske agresivity proti vychodoevropskym zemim, nebo jeji podpora neonacistickeho kandidata za Narodni demokraty v senatnich volbach v Praze 1.
Je zcela typicke, ze si ta pani v pripade Nadi Sevcenkove nevybrala stanovisko zpravodajskych sluzeb, novinaru a nejdulezitejsich politiku demokratickych zemi (at uz pravicovych nebo levicovych), ale stanovisko, ktere siri propaganda a fizlove ruskeho diktatora. Diktatora, proti jehoz agresi Nada Sevcenko se zbrani v ruce bojovala.
A ze se ta pani navic nestiti mit blbe kecy o hladovce pani Sevcenkove. Kdyby srovnala jeji fotku z doby pred jejim unosem a vyzablou polovicni mrtvolu, kterou je Nada dnes, snad by snad takovou pitomost ani nenapsala.
Jenze - fotku dosud svobodne dustojnice a navigatorky Ukrajinske armady na fasistickych, proruskych strankach nenajdete.
Pokud chcete pochopit tvar fanatismu a nenavisti ke svobode, ctete schizofrenni vyplody Lenky Prochazkove.
Fujtajxl....... :-
březen 22, 2016 04:47
... : Mikin
Tak takhle nejak to probehlo. A takhle se chova zenska, ktera narozdil od Lenky Prochazkove brani svou vlast a ktera narozdil od ni i neco riskuje.
http://www.lidovky.cz/strachem-se-mi-podlomila-kolena-ale-fsb-me-nezlomila-rika-uprchlice-z-krymu-1t8-/zpravy-svet.aspx?c=A160311_144524_ln_zahranici_msl
březen 22, 2016 06:15
Sidone, : toulavej
podle mě máš příliš nízké požadavky na ženy, když Petru Procházkovou považuješ za vynikající. Znám tuhle ženu z vystupování proti církevním restitucím, bylo hodně hloupé. Stejně tak jsou hloupé i její názory na NATO a současné Rusko. Je paradoxem, že jako disident v socialismu, se nezbavila levičáckého vidění světa, které zdědila po tátovi.
březen 22, 2016 12:27
Téčko, : Sidon
nikoliv Petru, ale Lenku Procházkovou. Jistě, má za sebou nějakou "matnější" minulost, ale kdo ji dneska nemá, že ? Radši ani nejmenovat, bylo by toho, jak do stoupy. A proč jsem napsal, že se mi líbí ? No právě, pro ty její názory a přehled. Věříš, že je mi docela u análu, co si Ty, nebo ten troubovitý humanoid severský, myslí? Když si někdo postaví svůj názor na nenávisti k určitému národu, nebo určitým lidem, tak patří akorát do pracek doktora Chocholouška. Mele tu svou mantru stále dokola, takže se na něj dá použít jen to chcocholouškovo - "stále kvoká, stále kvoká..."
březen 22, 2016 20:19
Sidone, : Mikin
co se me tyce, ja proti zadnemu narodu nic nemam. Komouse a nacky ovsem nemusim, to je pravda....
Az toho sveho legendarniho doktora potkas, sver se mu se svou nenavisti k Americe a dopln to projevem, ktery jsi pronesl ma kanadske ambasade, kde jsi kdysi davno zadal o azyl.
At se i ten Chocholousek zameje ....... smilies/wink.gif
březen 23, 2016 00:06
Sidone : bb
jen krátce se vmísím - odhaduji, že u zadní části těla máme téměř všichni téměř všechny a všechno zde, včetně tebe (opak by byl divný), přesto stále kvokáš, stále kvokáš... No a co jsme oba prave sdělili? Velike nic. Není teda lepší využít prostor, který nám Daniela velkoryse poskytuje, k něčemu smysluplnejsimu než vymýšlení způsobů jak ostatní co nejvíce usadit a zároveň zesměšnit? Stejne se ti to většinou nepodaří tak jak by sis přál a blbě působíš ty. Což je škoda když blbej nejsi. Jen nenávistnej.
březen 23, 2016 01:29
zajímavé, Kudlanka už má letní čas, : bb
mobil i hodiny nad krbem ukazují právě 0.44
březen 23, 2016 01:44
Haha, : Sidon
tak zrovna bb mě chce nadhazovat něco o "vzácném" prostoru zde na Kudle, když sama toho tady popíše ze všech nejvíc, což mě ale vůbec nevadí. Jinak s tou mojí nenávistí k Americe, je asi podobné, jako Mikinova nenávist k Rusku. Já proti Američanům nic nemám, ale strašně mně štve jejich celosvětová agrese a hegemonie. Jenže o tom se nemá cenu bavit, každý na to máme svůj názor, ale pro mě je ten, kdo tohle podporuje a ještě propaguje jako šíření demokracie a lidských práv, stejný, jako oni - zločinec, vrah, zloděj, násilník a špína. Poslední případ teď byla krvavá Naďa, vražedkyně Savčenková, kterou to individuum podporuje. Proto jsem s takovou existencí ukončil jakékoliv vztahy. Překrucuje a pak kádruje lidi podle jeho a jenom těch jediných správných a podle něj "pravdivých" zdrojů. Napadá některé zdejší účastníky za měnění nicků, ale sám to dělá (dělal) taky. Sám nejlíp ví, jaká je situace v ČR a co mají lidi podle něho dělat, přestože tam nežije, ale má "dobré" kamárády, kteří mu to všechno sdělí. A když pak někdo něco namítne, co je proti jeho doktríně, tak je označen za nácka, ruďocha, fašistu, xenofoba, kremlofila apod. Připomíná mi tím velice uvědomělého soudruha. Děkuji nechci !

smilies/cool.gif
březen 23, 2016 03:24
... : Mikin
Je komicke, ze Sidon udajne nema nic proti Americanum, ale podle jeho slov - "kazdy kdo je podporuje je stejny jako oni - zlocinec, vrah, zlodej, nasilnik a spina". smilies/grin.gif
Mam pocit, ze za jeho ustavicnymi urazkami a nadavkami je jen obycejna zavist. Nemyslim jen k jednomu narodu, ale proste ke vsem, kteri toho americkeho, kanadskeho, emigrantskeho a buhvijakeho jeste snu dosahli.
O dost horsi je ta jeho zloba namirena proti statecne zenske, ktera se nebala vystoupit proti ruskym agresorum kteri napadli jeji zemi. Pro takove slizouny ma cesky jazyk velice vystizne, od roku 68 casto pouzivane oznaceni. smilies/tongue.gif
březen 23, 2016 05:53
S debilem nemá : Sidon
smysl diskutovat.

smilies/cool.gif
březen 23, 2016 10:04
Sidone. Potyčkou se špínou ušpiníš především sám sebe. : NČ
Už jsem to tady psal. Nezaštiťuju se často citátama a zrovna Werich mi není ani nijak extra sympatickej.
Ale tohle se mu skutečně povedlo:
"Hádáš-li se s blbcem déle, jak půl minuty, tak už se hádají dva blbci..."
březen 23, 2016 15:43
... : Mikin
Bodejt by vam byl sympatickej Werich, kdyz jste nebyli sympaticti vy jemu. smilies/wink.gif
březen 23, 2016 16:42
nevím, jak je to s vinou Savčenkové, ale : toulavej
v nedávné době se nakonec vždycky ukázalo, že Rusové lhali. Třeba při obsazení Krymu - žádní vojáci tam nebyli a nakonec přiznal Putin, že byli. To samé v Doněcku, žádní vojáci, pak jenom dobrovolníci na dovolené a nakonec sestřelené letadlo, nejdřív stíhačkou a když to neprošlo, blokování mezinárodního vyšetřování. Ale, kdo nemá co tajit, vyšetřování neblokuje . . . prostě, u Rusů jenom lži. Opakovaně usvědčenému lháři může věřit jenom naiva.
březen 24, 2016 11:53
To je fakt : wendy
jako s těmi traktory na čínské hranici, co se zvedly a odletěly.
Ale nebyli jsme na místech činu a po zkušenostech s chemickými zbraběmi apod, bych volila formulaci o 18 a dvou bez dvaceri...
smilies/cheesy.gif
březen 24, 2016 17:04
Akorat Wendy, : Mikin
ze kdyz sestrelili nad Hormuzskym prulivem omylem letalo Americani, tak se k tomu priznali. Stejne tak kdyz nekam poslali armadu, netvrdili nic o dovolenkarich.
Naproti tomu Putinuv rezim ma podle vseho to lhani zakotvene v ustave.
březen 24, 2016 20:19

Powered by Azrul's Jom Comment
busy