JAK NA SEZNAMCE ODPUDIT PARTNERA
Pondělí, 11 červenec 2011

Rozmazané fotografie, neupravené ženy, některé s půllitrem či sklenkou, jiné cpoucí se řízkem,  lžíci zabořenou v talíři se zelenou, předpokládám brokolicovou polévkou. Další obklopené rozjařenou společností, mafiosní rodinou, chovající vnoučata a pravnoučata, popřípadě domácí mazlíčky.

 

 

 

 

     Jiné zase přesně podle titulku bulvárních deníků, kde by mohlo u fotky stát  - XY ukázala bradavku nebo jí vyklouzlo ňadro. Kam že jsem zabloudil?  Na sociální síť, jak se říká různým seznamovacím serverům, které se nás snaží pomocí naších nezbytných komputerů vtáhnout do hry, v níž jedou každý den desetitisíce lidí. Ani já jsem nebyl imunní a nechal se na pár dnů zasáhnout tím bleskem poznání, že bez toho nemohu existovat. Nehraju počítačové hry, ale měl jsem náhle dojem, že jsem se ocitl v kyberprostoru, kde je zřejmě dovoleno hodně.

 

     Abyste se mohli zúčastnit, je třeba vyplnit takzvaný profil.  Sem můžete nablábolit cokoli, dát tam třeba fotku Vladimíra Iljiče a pak už se rozhlížet kolem sebe. Samozřejmě se jedná hlavně o nezávaznou korespondenci, většinou klouzající do peří, ale to už je otázka, do jaké míry jsou oba naladěni si pohrát. To je část komunikace, a záleží na tom, co od toho kdo čeká. Ovšem je tu značná část žen, které se opravdu chtějí seznámit, navázat solidní vztah. Ty, které si jdou zaflirtovat,  to někdy i otevřeně přiznají, takže je opomíjím.

 

 

 

 

     Na seznamování je stále méně času, doba je uspěchaná, lidé se míjejí. V MHD těžko vztah navážete, možná na pracovišti, nebo  přijde náhodné seznámení, ale to je mizivé, zvláště u starších. Proto je stále více lidí na sociálních sítích, tráví tu čas klábosením, co se dříve protelefonovalo, to se proklepe na klávesách. Málokdo chce zůstat sám, jsme tvorové společenští, sdružovací, plkaví, toužící po citech, po porozumění, souznění.

 

     Ale jak může být muž okouzlen ženou, která se prezentuje textem jako romantická princezna, laskavá, perfektní, téměř gejšovsky nadaná společnice, rybářka, lovkyně perel, vyšívačka gobelínů, báječná kuchařka a citlivá milenka, tolerantní, mazlivá a já nevím, co ještě. Záliby, že jich pomalu ani tolik není, a k tomu dá fotku, že potenciální ctitel okamžitě vypíná komp a běží si nalít.

 

     Dal jsme si tu práci a projížděl přes hodinu inzerované  zájemkyně o setkání.  U fotek jsou možnosti, zda chcete, nechcete, nebo možná chcete dotyčnou potkat.

 

     Abych nepřeháněl, každá čtvrtá pátá fotka mě vyděsila. U některých žen jsem měl dojem, že záměrně nechtějí být osloveny. Nekomentuji ty, jejichž obličeje jsou natolik nečitelné, že jsou téměř abstraktní.

 

 

 

 

     Ale „holky“, pokud chcete chlapa, pokud nechcete být samy, namalujte se, učešte se, nevyplazujte jazyky, nehulte jako komín u plného talíře. Vaše vnady jsou hezké, určitě chlapa zaujmou, ale inzerovat je na veřejnosti je hodně laciné, nechte to pro něho, až budete spolu.

 

      Když jdu po ulici, jedu metrem, nakupuji v obchodě, narážím na upravené, někdy možná ne zcela pohodové tváře, ale rozhodně bych před nimi neprchal. A to vás nepodezřívám, že se chcete seznámit, jen jste přirozeně či méně přirozeně hezké, elegantní, zkrátka ženy.

 

Tak proč to taky nepoužijete v seznamkách?

 

VRÁŤA

 

 

Komentáře
Vráťo, : Macesska
protože vyfotit sama sebe (tj. samospouští nebo s nataženou paží, v krajním případě v zrcadle) tak, aby jedna vypadala aspoň trochu příčetně vyžaduje určitý grif. A když je člověku víc než 13, tak už nemá ten půvab to trénovat smilies/smiley.gif

A momentky pořízené známými a přáteli prostě jsou, jaké jsou.
Ovšem uvážím-li, že jsem drahého zaujala nebo přinejmenším neodpudila fotkami, jak si čtu v metru (vyniká zejména dlouhý nos, jinak z obličeje moc vidět není) a jak jdu ze sauny (nenamalovaná, rozpařená, ze všeho nejvíc připomínám rajče) a jedním samodomo vyrobeným pohledem do nosních dírek, tak bych těm fotkám až takový význam nepřikládala smilies/smiley.gif
Ony prý ty nejluznější fotky na profilech bývají pořízeny před 30 kily nebo před 10 lety... U hnusných fotek může realita pouze příjemně překvapit! smilies/grin.gif
červenec 11, 2011 10:18
A výborný je také začátek - "Životem zklamaná" : PetrXX
"Životem zklamaná" je taky výborné odpuzovadlo. Vhodné tak pro psychologa, ale ne pro hledání partnera. S někým zklamaným životem bych teda být nechtěl.
červenec 11, 2011 10:18
To máte stejné, jako "životem zklamaný hledá nový smysl života". Taky k seznámení zrovna nenavnadí. : Myška
Sociální sítě nevyužívám, a tak mi zůstávají tyto "půvaby" skryty.
červenec 11, 2011 10:21
A mě ještě spolehlivě odradí výčet sportů, které dotyčný provozuje, zvlášť, když je ve výčtu cyklistika. Nechci tělocvikáře. : Myška
Normální chlapi jako by nebyli. A to jen občas kouknu na seznamku...
červenec 11, 2011 10:23
Životem zklamaného : Macesska
jsem myslím nepotkala. Ženské profily jsem neprobírala. Hele, a je to vůbec myšlené vážně? Jeden čas jsem měla na profilu "Samota tíží," to by mě zajímalo, koho jsem vyděsila.

U pánů mě fascinovala věta "Požaduji jen to, co sám nabízím," a její variace, páč jsem si říkala "ať si nechá, co nabízí, může bejt spokojenej a dát pokoj, ni?"
A vtipné byly taky fotky u nablýskaných jedno- i dvoustopých vozítek, luxusních vilek a z pláží v Karibiku s mojitem v ruce smilies/smiley.gif

Seznamování pomocí sociálních sítí bylo období, na které ráda vzpomínám, člověk se seznámí s lidmi, které by jinak nepotkal (podaří-li se odfiltrovat loudily, tak jsou to většinou tak či tak zajímaví cvoci) a je to sranda, když se to bere trochu uvolněně.
červenec 11, 2011 10:33
Myško, : Macesska
klid, cyklistika znamená, že má někde doma kolo. Aktivní cyklistika - občas na něm zajede do krámu.
červenec 11, 2011 10:35
Macessko : PetrXX
Já naopak myslím, že dlouhý nos je sexy.
červenec 11, 2011 10:35
Přesně. : Sinix
Sousloví "životem zklamaná" rovněž beru negativně. Pokud hledám, tak hledám partnerku a ne "rozervaný" uzlíček nervů, který by si na mně ještě vyléval všechny své komplexy.

A další: Gramatické a pravopisné chyby. Úplná katastrofa! Pokud se dotyčná ani neumí vyjádřit, nemá cenu s ní ztrácet čas a energii. A může na mě na fotce špulit, co chce... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 11, 2011 10:35
Občas se uděje zázrak! : deeres
Měla jsem dceru, která po nepovedeném manželství, se ke mně nakvartýrovala do bytu.Dceru mám pořád, ale už se mnou nebydlí a vypadá to, že je moc šťastná, to honem zaklepu. Není jí už dvacet, přátel také moc nemá a já si myslela, že mně zůstane na krku. Omyl seznámila se na netu, ale chce to trpělivost. Když si s dotyčnými vyhlédnutými pány dala sraz naživo, obyčejně do hodiny byla doma. Přes tu virtuální realitu se dá hodně lhát! A to předtím prošli ještě sítem na Skypu.
A najednou bác ho, láska jako trám a to si pak prozradili, že když se viděli poprvé, tak oba si o sobě navzájem pomysleli, že nic moc. Tak jeden normální a jedna normální by se našla a možná jich tam je takových víc, který k seznámení nemají jinou možnost! smilies/grin.gif
červenec 11, 2011 10:49
Dnes to prakticky : Sinix
jinak nejde.

Času je málo, práce hodně, takže pokud se nechcete seznamovat po hospodách (což považuji za riskantnější), je internetová seznamka nejlepší. Samozřejmě chce to trpělivost při přebírání zrna od plev a nevzdat se po prvním neúspěchu (neúspěších). Výsledek se dříve, či později dostaví.
červenec 11, 2011 10:58
Vráťo : Kamila
pleteš hrušky s jabkama. Sociální sítě nejsou seznamky a naopak...
červenec 11, 2011 11:06
jinak zázrak : Kamila
se určitě uděje, poud dotyčný nebo dotyčná má chuť a čas se seznámení věnovat. Odfiltrovat loudily, negramotné a zklamané a pak chodit na krátké nezávazné schůzky. Každý, kdo se tomu věnoval, nakonec uspěl - chce to holt trpělivost stejně jako v reálu smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 11:10
Můj synovec našel pomocí internetové seznamky svou báječnou ženu. : mamča
Ovšem, chtělo to trpělivost. Napřed hledal v rubrice "Ona hledá jeho". Když zjistil, co se tam vyskytuje za zoufalky, tak si sám dal inzerát "On hledá ji".
Přišlo mu nepřeberně nabídek. Napřed vyřadil všechny "dětné", protože nehodlal začít svůj mladý život problémy s cizím dítkem a jeho bio otcem. Pak vyřadil všechny nabídky s pravopisnými chybami. Následně neprošly sítem kuřačky, pak dámy s nainstalovaným "vypatlátorem" - (tj. dámy používající výrazy "ahojky, čauky, páčko...apod.).
Ze zbylé hromady vyřadil ty, co hledaly "zajištěného muže" (protože to ve svých 25ti nebyl), pak ty, co se nechaly vyfotit někde v exotické cizině (protože to by jim při nejlepší vůli nemohl dopřát). Fotografie u kuchyňské linky nejsou na závadu, naopak ty z restauračních zařízení napovídají mnohé.
Ze zbývající hromádky dopisů vybral ty, co měly přibližně stejné koníčky, a se čtyřmi posledními si začal dopisovat.
Z nich pak vybral tu jeho srdci nejbližší, s tou se před pár roky vzali a v říjnu budou mít druhé pachole.
Seznámení na inzerát může fungovat, ale člověk musí být trpělivý a vybírat pečlivě. Ta pravá se tam někde skrývá, jen taky nemá na seznamování čas a příležitost... smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 14:02
Myško, Macessko : Iris
je zajímavé, že se každý uvádí cyklistiku jako svoji oblíbenou aktivitu. Souhlasím s tím, co píšeš Macessko - mají doma kolo a k tomu nakoupené cyklohadry. Sem tam se vydají na cestu, to je fakt, to ale není cyklistika. Spolu s nejlepším kamarádem máme chuť založi klub anticyklistů, jsme už 3, kteří o sobě vímě. Myško, možná budeš čtvrtá? smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 14:24
A co chlapi ? : Pernella
Taky se občas podívám na seznamku a mám podobně strašidelné zážitky s fotkami mužů, nejvíc mě děsí poloakty mužů středního věku smilies/grin.gif
červenec 11, 2011 14:26
Iris, rozhodně ANO! : Myška
Hlásím se do klubu anticyklistů!
červenec 11, 2011 14:28
Mamčo, : Sinix
ano. To je další věc: Jakmile jsem četl "Hledám zajištěného muže...", tak už jsem dál nečetl. Sice nevím, co přesně to (podle pisatelek) znamená, ale smrdí to zlatokopectvím na sto honů. Velmi odpudivé... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červenec 11, 2011 14:33
za sebe : Iris
souhlasím se Sinixem,osobně jsem schopna se teoreticky zamilovat na základě perfektního písemného projevu, vyjadřovacích schopností,vtipu, fotka by byla až další v pořadí.Pokud by dotyčný tvořil opakovaně bláboly plné hrubek (nemyslím zjevné překlepy), jeho fotku ani vidět nechci.
červenec 11, 2011 14:33
Iris, Myško: A proti čemu protestujete? : PetrXX
Sem tam se vydají na cestu, to je fakt, to ale není cyklistika.
A co je teda cyklistika ? Tour de France?
Z tohohle příspěvku to vypadá, že je špatně, když jezdí málo - protože to není cyklistika, hodně - protože to je pak tělocvikář.
Může se třeba na kole jezdit do práce ?
Nebo jestli je správně se nehýbat vůbec a být s největší pravděpodobností otylý, a nebo je špatně pouze ten cyklo sport.

Nějak mi není jasný, co je cílem anticyklistického spolku.
červenec 11, 2011 14:51
Můj cíl by byl cyklisté na cyklostezky, pokud jedu autem, a pokud jdu pěšky, tak cyklisté na silnici :-) : Myška
Nevím jak kde, ale u nás udělali cyklostezku po jediné cestě kolem řeky, kterou chodilo hodně lidí na vycházky, staří, maminky s kočárky i s většími dětmi, děti tam jezdili na trojkolce, koloběžce, na kole, pejskaři,... prostě to byla snad jediná cesta, která nevede kolem silnice. Cyklisté tam (a nejen tam) jezdí, jako by jim patřila. Dost lidí je tu naštvaných. Já taky.
Jinak díky tomu, že jsou všude mraky cyklistů jsem vlastně přestala jezdit na kole. V davu mě to nebaví. Nejsem stádní typ. To radši zapadnu se psem do lesa, i když cyklošílenci si pomalu podmaňují kolem Brna jednu pěšinku za druhou.
červenec 11, 2011 14:59
pár cyklohadrů sice mám : vlk
ale cyklistou se necítím, ujedu o víkendech 50-100 km, ale v klidu a pohodě, od hospůdky k hospůdce, v hadrech co nejméně papouškovitě pestrých, na kole, o které by si pravověrný biker kolo neopřel, ale nám to neva, jezdíme pro radost. Na lesních barech v Jeseníkách ani hltače kilometrů nepotkáme a o to jde.
červenec 11, 2011 15:05
Myško, : Sinix
o cyklistech ani nemluv. Když vidím, jak jezdí po chodníku, někdy slušnou rychlostí, občas dokonce pokřikují na chodce, aby jim uhnuli, otvírá se mi kudla v kapse. Jak to, že je policisté nezastaví a nepokutují? Já také nejezdím autem po chodníku, tak proč to má procházet cyklistům, kteří jsou podle zákona řidiči bezmotorového jednostopého vozidla??? Až jednou na tom chodníku někoho srazí (nedej bože, aby to bylo dítě), tak se budou u soudu divit... smilies/angry.gif
červenec 11, 2011 15:11
PetřeXX : Iris
neprotestuji proti ničemu, je to jen nadsázka.
Jsme v debatě o seznamovacích serverech a přešli jsme na tohle téma. Kdysi jsem se ze zoufalství na ty seznamky podívala a skutečně jsem nenašla jednoho chlápka, který by neměl jako největší zábavu ve volném čase cyklistiku.S jedním skutečným cyklistou jsem prožila jeden život, žádného už nechci a tak jsem hledala milovníka umění, knihomola, fotografa, hudebníka, výtvarníka.....nenašla. Ale všichni aktivně sportují a potřebují to prezentovat, je to asi dnes nějak společensky nutné nebo co. Proto anticyklistický srandaspolek.
červenec 11, 2011 15:24
Vlku, : Iris
Tebe miluju už dávno. smilies/wink.gif
Ale vážně, tak jak to píšeš, tak to beru, tak jsem to měla také ráda.
červenec 11, 2011 15:26
Když to shrnu :-) : PetrXX
cestě kolem řeky, kterou chodilo hodně lidí na vycházky, staří, maminky s .... jsem vlastně přestala jezdit na kole. V davu mě to nebaví. Nejsem stádní typ.
Pěší stádo nevadí...
víkendech 50-100 km, ale v klidu a pohodě, od hospůdky k hospůdce,
100 km za víkend není polykání kilometrů, jízda pod vlivem alkoholu je v pohodě
Na lesních barech v Jeseníkách ani hltače kilometrů nepotkáme
protože se ty bary stavějí pro srnky a nikoli na ty nejrušnější trasy
po chodníku, tak proč to má procházet cyklistům,
protože na silnici jde často o život jim

Prostě jak někdo do profilu napíše, že je to cyklista, je vyvrhel a metla lidstva. To je mni ale veselá společnost smilies/smiley.gif smilies/wink.gif

P.S. že se chovají často bezohledně o tom žádná, ale tak se chovají i řidiči aut, teenageři, pejskaři, motorkáři ti vůbec ...
červenec 11, 2011 15:29
Irisko, v pohodě, : vlk
nemusíme si přece nic vysvětlovat smilies/wink.gif
Znal jsem jednoho takového knihomola, fotografa a umění milovníka - ryba, se vším všudy, pro život trochu nepraktický, ale možná to byla vyjímka. Přeji vše dobré a někdy dej vědět, jak se vede a měj se krásně
červenec 11, 2011 15:32
PetřeXX : Iris
určitě cyklobozi nejsou žádnými vyvrhely, původně to tu bylo o seznamování a já mám dojem, že je prostě společenskou nutností dnes do jakéhokoliv inzerátu uvést určitě nějaký sport aktivně, nejčastěji cyklistiku jako vášeň číslo 1.Přitom spousta nás sport neumí a taková prezentace nás vyleká. A ono přitom nemusí jít o žádného cyklistu, ale majitele horala, co si občas v přiměřeném tempu vyjede na výlet. smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 15:46
Myško, : Iris
vítej v klubu. Kdybych nevěděla, že jsi z Brna, myslela bych, že žijes se mnou v jednom městě. Cesta kolem řeky, nyní monstrozní cyklostezka promenáda se samými cykloatrakcemi typu kolotoč z kol, cyklostříkačky, cyklopoutač a cyklovšechno. Na ploužící se chodce se mračí, pejskaři překážejí, děti (pokud nejsou na kolech) vadí. Ano, na cyklostezce nemají výše jmenovaní co dělat. Ale kam tedy chodit, kudy jít, když si chci čuchnout vody a posedět na břehu jako vždycky předtím?
Ale to není o seznamování, omlouvám se.
červenec 11, 2011 15:47
jo a PetřeXX : Iris
cyklista, který napíše do profilu že je cyklista naopak není vyvrhel a metla lidstva, ale naopak king. Ačkoliv ve skutečnosti na tom může funět hůř, nežli já.
červenec 11, 2011 15:49
vlčku : Iris
ozvu se, už jsem to měla v úmyslu smilies/smiley.gif
Tak než se k tomu vykopu, ať vám to hezky pohodově jezdí smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 15:53
Iris: : PetrXX
A já myslel, že se tam zatrhávají oblíbené sporty, bez ohledu, jak na tom kdo je. Když jednou týdně chodím hrát volejbal, tak bych ho taky zatrhnul, i když z mých smečů by účastník krajského přeboru dostal záchvat smíchu. Protože ta případná vyvolená na tom může být stejně.

červenec 11, 2011 15:57
... : Hanka V.
Iris, škoda, že můj muž nemá bratra, protože on sám je milovník umění, architektury, historie, fotograf a ještě i velmi rád čte. Bohužel ještě taky rád jezdí (jezdíme spolu) na kole, takže je i nadšený cyklista. Protože ke všem těm objektům na prohlédnutí, focení a kochání jezdíme nejčastěji na kolech.
Ale myslím, že ti rozumím. Švagrové ex je fotbalista a ona nyní hledá všechno jiné, jen ne nadšence fotbalu či přímo hráče fotbalu. Také tvrdí, že s jedním tak prožila jedno manželství a dalšího takového už nikdy nechce.
červenec 11, 2011 16:01
PetřeXX : Iris
smilies/cheesy.gif kdybys to tam prezentoval tak, abych to takhle pochopila, okamžitě bych Tě brala. smilies/wink.gif
Víš, já jsem jen orientačně projížděla nabídku, takže ani nevím, že se něco zatrhává, možná se to tam prostě jinak, svými slovy uvést nedá, nikdy jsem se nenabízela. smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 16:06
Hanko V. : Iris
díky za porozumění smilies/smiley.gif
Pokud Tvůj báječný muž na to kolo vezme i Tebe, i přes své nadšení přizpůsobí tempo a výběr tras Tvým možnostem a v cíli hledáte objekty k fotografování a kochání, nikoliv bednu vítězů, tak pak jen gratuluji a trochu závidím smilies/smiley.gif
červenec 11, 2011 16:12
... : Hanka V.
Iris, za ty roky máme kondici podobnou, nadšeni jsme oba stejně, protože naše zájmy jsou vesměs společné. O sobě vždy tvrdíme, že máme rádi cyklistiku, jsme nadšení cyklisti. Věnujeme se tomu amatérsky, ale tak to bylo i v době našeho chození a sbližování. Když někdo dělá cyklistiku téměř nebo úplně profesionálně, tak to je zase o něčem jiném. Z toho, cos napsala, mi připadá, že tvůj muž byl spíš ten profesionální cyklista, že se tomu věnoval asi závodně, ne?
červenec 11, 2011 16:29
Svého přítele : Ivča
jsem našla na seznamce, podle popisu myslím, že právě na té, o které Vráťa píše. Myslím, že fotka hodně vypovídá...stačí, že dotyčný je zobrazen s půllitrem, hrdě rozkročený před véééééééééééééélkým naleštěným autem , s ooooobrovskou rybou v náručí a člověk hned ví, co může čekat....Často to pomůže hned v počátku eliminovat jisté typy...Druhá věc je samozřejmě zvládání české gramatiky. Nepotřebuji intelektuála, ale aspoň znalost vyjmenovaných slov předpokládám... Když člověk vytřídí nudící se ženáče, hormony nabité koloušky, léčitele ochotné na dálku vyučovat tantrickému sexu, zoufalce, kteří nemají střechu nad hlavou, ty, co hledají dobrou mámu svým pěti báááječným dětem a podobné exponáty, opravdu se zde dají najít i normální chlapi, se kterými se dá příjemně povídat na dálku i nad kafem, i takoví, se kterými se dá začít nový život. Aspoň já, klep klep, doufám, to štěstí měla... smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 16:35
Hanko V. : Iris
Ano, je to tak.
Moje kondice se jeho vyrovnat nemohla, z lásky se mi zpočátku přizpůsoboval, po dítěti společné ježdění uchcíplo na úbytě - nemohl se s námi přece ploužit, potřeboval najezdit kilometry, vyšel by z tempa! Milovala jsem dny, kdy bylo hnusně a pršelo - měl čas pro rodinu, práci na domě, zahradě, stačí?
červenec 11, 2011 16:39
Ivčo : Iris
Ještě jednou Ti gratuluji, fakt mám radost. smilies/smiley.gif
červenec 11, 2011 16:41
a Ivčo, : Iris
pomůžeš mi eventuálně někdy s tím hledáním a eliminací nevhodných blbů? Já totiž dokážu naletět na všechno, snad jen ty fotky s táááákhle velkými věcmi by mne dokázaly varovat smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 16:50
Iris, : Ivča
ještě jednou díky. Myslím, že jsi moc chytrá ženská a dokážeš sama vytřídit pány, kteří ti napíšou, že "si moc simpatycká samyc",ty, co ani tak moc nezajímá, co jim říkáš o své osobě, ale mohou ti prezentovat informace o sobě, ty, co se tě ve druhé větě zeptají na velikost podprsenky a tak podobně... smilies/cheesy.gif Vše je třeba brát s velkou rezervou,jak to správně napsala Macesska, cyklista= mám doma kolo, aktivní cyklista = občas zajedu do obchodu...Mě můj přítel na začátku vůbec nezaujal fotkou, měl štěstí,že jsem na těch stránkách byla jen pár dní a měla pocit, že musím odpovědět každému, kdo mě osloví....ale komunikace byla skvělá hned od začátku...i když mě ani náhodou nenapadlo,že bych si zrovna s tím vousatým holohlavým chlapem (dnes je to hladce oholený kudrnáč)mohla někdy něco začít.... smilies/grin.gif
červenec 11, 2011 18:58
Zkušenost od druhého pohlaví : Len..
Nedá mi to nereagovat...Po svém rozvodu,rozchodu -asi s převozníkem-a po vyřešení bytové situace jsem si řekla,že nastal čas se porozhlédnout a vyhledat partnera.Přihlásila jsem se na jeden seznamovací server-a odpovídala,scházela se-a upadla jsem do "depresí"...
Své poznatky bych shrnula:
1...Všichni,nebo tedy skoro všichni muži/45-55-a možná snad i starší-to nevím/ hledají ženy o 10-15 let mladší,štíhlé...
2...Většina opravdu nezná základy gramatiky
3...Mnoho mužů píše ve stylu:ahojky,lidičky...
4...Někteří mne překvapili-odpovídali jednoslovně,jednou větou-snad jako by byli nuceni být na seznamce..
Tak asi zůstanu sama,protože:nejsem mladá,nejsem štíhlá...a nemám ráda zdrobnělinky
červenec 11, 2011 21:39
Len.. : Ivča
smilies/wink.giftak to zkus mezi mladšími....Jedna z věcí, které mě na seznamce překvapily, bylo množství mladších mužů až mladých kluků, kteří by měli zájem o ženské starší o 10, 15 i 20 let. U některých( mnohých) bylo vidět, že jim jde o sexuální zkušenosti, ale spousta z nich sháněla partnerku, která už něco ví o životě, má nadhled, neprudí kvůli malichernostem a dokáže ocenit mužského,který chce pohodový vztah, netrvá na vlastních dětech a tak...Plno z nich už třeba mělo zkušenost se vztahem se starší ženou a po jeho rozpadu hledali něco podobného...Nevadila jim celulitida, vrásky, nezbytnost kvalitní podprsenky... smilies/wink.gif
červenec 11, 2011 22:08
PetrXX 15:29 - stádo pěších též vadí, a rozhodně ho nevyhledávám. : Myška
Nejraději jdu někam, kde jsem se psem sama, nebo je tam aspoň málo lidí. A ta cesta kolem řeky je výchozí do lesů na severu Brna.
červenec 12, 2011 07:30
Ivčo, já bych tedy mladšího partnera nemohla mít. : Myška
Připadala bych si jako se synem.
červenec 12, 2011 07:31
Myško, : Ivča
to jsme dvě....pár let by mi nevadilo, ale velký věkový rozdíl už jo...Jen jsem právě byla překvapená, co mě tam kontaktovalo mladých kluků...často ve věku mého syna..a hrozně se divili, že do toho nechci jít.... smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 09:00
Máš pravdu, taky jsem měla několik nabídek od výrazně mladších. Ale to fakt ne. : Myška
Já bych snad nechtěla ani stejně starého. Na srazu spolužáků jsem si to potvrdila. Vždyť to jsou pořád "děcka".
červenec 12, 2011 09:05
Myško : Ivča
děcka? No vidíš a já na srazu spolužáků měla pocit, že jsem mezi línými fotříky, kterým stačí jejich klid, kanape, noviny..jen žádné změny...Hrozně všichni řešili kulatiny, které v letošním roce všichni máme a měli pocit, že mají odžito...Když jsem jim říkala, jestli se nezbláznili, že máme před sebou ještě půlku života a já doufám, že konečně tu, která mi vynahradí to horší v té první polovině, že si ji teprv pořádně užiju, koukali na mě, jestli jsem se nezbláznila... smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 09:15
Myslela jsem to tak, že chci mít po boku chlapa. A stejně staří muži toto nesplňují. Aspoň ti, co znám, třeba vzorek spolužáků. : Myška
Jinak jsou to bezva kluci, na srazu jsem se nádherně pobavili, a měli jsme si celou dobu co říct. A že trochu zfotrovatěli - vždyť ani my holky nejsme žádné éterické laňky. Věk se neřešil, užívali jsme si vzpomínek na základku, na výlety, a tak.
červenec 12, 2011 09:43
Chlapa : Ivča
nedělá věk...Můj otec má 63 a pořád ještě nepochopil,co ten pojem znamená...Kamarádka má manžela mladšího o 9 let a vrní si, jak zodpovědného a starostlivého chlapa potkala...Můj exmanžel byl starší o 2 roky, expřítel o 6 let , ale skutečně opřít se můžu až o současného partnera, který je o rok mladší....Mimochodem, v souvislosti se souběžmou diskusí o mamánkovi jsem si v tuhle chvíli uvědomila - oba předchozí partneři byli opečovávanými dítky - exmanžel nejmladší dítě v rodině, konečně kluk několik let po dvou holkách a expřítel jedináček, kterému ( i jeho dětem) maminka myla i ve 40 letech boty...Že by právě maminky dusily vývoj těch opravdových chlapů??? smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 09:51
Len.., : Sidonius
já nevím, jestli opravdu všichni, nebo skoro všichni chlapi jsou takoví, jak jsi to shrnula Ty. Za sebe bych ale řekl, že ženu mladší o 10 - 15 let bych nehledal, s gramatikou nejsem na štíru, styl - "Ahojky lidičky" taky nesnáším, s delším projevem bych snad problém taky neměl, ale jsem starší, s nějakým kilem navíc, zato s méně vlasy, avšak nejpodstatnější je to, že jsem "holá řiť" a to se neodpouští, protože ta finanční stránka je většinou rozhodující a vždycky až na prvním místě, kdo má poněkud tučnější konto v bance, tak se mu i "leccos" odpustí. Vidím toho kolem sebe ažaž. Takže nejspíš zůstanu taky sám, protože jenom samotné lásky se člověk nenají, ona prý ale stejně prochází žaludkem a víme kde končí.
smilies/cheesy.gif
Teď mi tady možná budou některé kudlanky namlouvat, že tomu tak není, ale to budou asi jen ty světlé vyjímky, opak je pravdou. Ale takový je holt život.
smilies/undecided.gif
červenec 12, 2011 09:57
Sidonius : Ivča
Můj přítel, kterého jsem potkala na seznamce nemá byt, chatu, tučné konto...Má dvě děti, na které platí alimenty a staré auto. Má slušnou práci a slušný plat a je ochotný při společném bydlení, ke kterému se schyluje , pomoci mi utáhnout studium mých dětí.Toho si vážím. Bude to víc, než pro ně dělá jejich vlastní otec. Nepotřebuji milionáře. Stačí mi chlap, co má práci . Povaleče bych rozhodně neživila.
červenec 12, 2011 10:23
Sidone, co myslíš tou "holou řití"? : Myška
Já nejdu po bohatství, ale myslím si, že člověk středního věku, jako já, by měl mít vyřešeno bydlení, a měl by mít práci, která ho uživí. Člověk hledající protějšek jen proto, aby se mohl nasáčkovat k někomu, protože nemá kde bydlet, je pro mne mrtvý. Stejně tak člověk, který nepracuje, a předpokládá, že ho bude partner dotovat.
červenec 12, 2011 10:28
ahoj lidičky, : bb2
nevím, co máte proti zlatým dušičkám se srdíčkem na dlani? :-)
červenec 12, 2011 10:39
bb, : mura1
pětiliberní kladivo
červenec 12, 2011 11:09
Milášek - strašné slovo! : Myška
Tak páčko a ahojky!
červenec 12, 2011 11:13
Sidonie, : Petronila
a uživíš sám sebe a utáhneš své vlastní závazky?

Jestli ano, tak nech těch poraženeckých řečí a jdi do toho! Nevím, kolik Ti je, ale spousta ženských středního věku by po slušném chlapovi těchto parametrů skočila.

ALe poraženecké řeči odrazují stejně jako výše zmiňované "zklamání životem".

Myslím, že jako píše Myška (a já to plně chápu), by ten člověk měl mít víceméně pořešeného sebe sama jak fyzicky, tak psychicky. Málokdo stojí o někoho, koho by musel od začátku v něčem zásadním "táhnout."
červenec 12, 2011 11:45
Muro, : bb2
jsi nějak málo pozitivní, zdá se mi.
červenec 12, 2011 11:46
bb2 : Ivča
možná by jí pomohl nějakej víkendovej seminář smilies/grin.gif Něco na probuzení pozitivní energie smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 12:15
tak : mura1
tedy pětiliberní kladívečko. už jsem pozitivnější?
červenec 12, 2011 12:17
No vida : Ivča
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 12:22
... : bb2
oki, to už je maličkato lepčejší
červenec 12, 2011 12:40
Ivčo, : bb2
tak tak, krapet hooponopono by neškodilo a když to nepomůže a neuvědomí si, že i chudák kladívko má ducha, tak jí pošlu plnou náruč šambaly a to by bylo, aby v sobě nenašla studnici lásky a porozumění pro všechny čisté bytosti tohoto světa.
červenec 12, 2011 12:45
šambala : Ivča
je šambala, to je človíček hned v pohodičce smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 12:51
uáááá - já si to musela vygůglit... : d@niela
„Ho´oponopono je cenný dar, který pomáhá člověku rozvinout funkční vztah se svou podstatou a nepřetržitě prosit o nápravu chybných myšlenek, slov a skutků. Podstata techniky tkví ve svobodě a bezpodmínečném osvobození od minulosti…“
Morrah Nalamaku Simeona, učitelka a mistr Ho´oponopono

Ho´oponopono je stará havajská technika pro vytváření hojnosti, zdraví a míru. Podstatou je návrat do „nulového stavu“, tedy do stavu, v němž neexistují žádné vzpomínky, paradigmata a naše mysl a podstata je naprosto čistá. V tomto stavu jsme schopni dosáhnout témeř čehokoli, čehož si žádáme. Ve stavu, kdy nejsme ovlivněni ničím, co souvisí s naší minulostí, můžeme ovlivňovat přítomnost a vše, co nás bezprostředně obklopuje.


no těbůch, to jsem ale zaostalá...
Já si teď dám kafe a doufám, že ten nulovej stav taky přijde smilies/smiley.gif
červenec 12, 2011 12:52
šambaly? : mura1
náboje jaký ráže se do toho dávaj? abych vůbec měla doma.

tak nulovej stav, jo? a já původně myslela, že se bb zasekla klávesnice. no, nulovej stav by nebyl marnej. takový párletý bezvědomí by nebylo marný. mezitím by mohli drahoušci dostudovat a uklidit barák
červenec 12, 2011 12:58
no ale co jestli : Petronila
ten člověk z toho bude mít stejně velké Ho´oponopono?
červenec 12, 2011 13:15
když bude mít čistou mysl, : Ivča
bude mu to naprosto šumák smilies/cheesy.gif
červenec 12, 2011 13:19
Mimochodem : Ivča
ezoterika je další báááječná věc, co chlapi na seznamkách přímo "milují" smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 13:38
tohle mi, holky, nedělejte.... : d@niela
já tu přímo škytám smíchy, na mne musí být super pohled: rozharampáděnej obejvák, uprostřed na balounu sedící babizna čumí do monitoru a řehoce se, div jí nekape od pusy...

Nojo, jenže vy si zahráváte, co když přijdou jiné a napíšou, že se rouháme... Dyk nikdo neví, co je všechno mezi nebem a zemí, mezi šambalamba a hopnopodem, nebo jak se to jmenuje... A třeba nás to za trest v noci kousne!
červenec 12, 2011 14:05
teda holky, : Iris
rouháte se a zahráváte si, ale hoponopy a šambaly nejsou nic tak závažného že by to nesneslo trochu srandy. Popravdě - už mi vadí, že kromě toho, jak je každý cyklista a digitální fotograf, je také každý reikista, šambalista, podomní psycholog nebo hypnotizér.Ale na seznamkách se asi prezentují jen ti prvně jmenovaní.
červenec 12, 2011 14:17
ale danielko, : mura1
kde bereš takovej slovníček? fujky fujky

správně se písá:
já se tady mocinky moc směju, na mne musí bejt prímovní podívání: trošinečku zanepořáděnej obýváček, uprostřed na hopsálku sedí kóča, kouká na televizku a dělá smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

a všem vám posílám moc lásky a sluníčkovej den přeju. mám vás všechny moc a moc a moc ráda. protože jste takoví supr lidičkové s dobrejma srdíčkama
červenec 12, 2011 14:17
Danielko, : Ivča
já si nedělám prču z věcí mezi nebem a zemí, já na ně docela dost vážně věřím. Jen se řehtám způsobu, kterým to někteří lidé prezentují, obzvlášť ti, kteří se na tom snaží něco trhnout...Vím, že když myslím pozitivně, přitahuju pozitivní věci, tímhle způsobem jsem si beztak přičarovala svého současného přítele ( smilies/grin.gif ), ale rozhodně nemám facebook plnej srdíček a kytiček a mocicky moc báječnejch stovek těch nejlepších přátel z celýho širýho báááječnýho světa...to je fakt na to pětiliberní kladívečko...
červenec 12, 2011 14:32
... : d@niela
ne lásky - ale "lásečky" (u tohodle se mi zvlášť zvedá kufr)
jo - a právě jsem našla něco úchvatného:


Jak vám můžu já pomoci získat partnera zpátky:

1. Zkontroluji vaše vzájemné city. Touhu být spolu, lásku, city, důvěru. Podle toho zjistím, jestli je tu možnost záchrany vašeho vztahu anebo jestli je už pozdě na záchranu. Nahlédnu do budoucnosti, jestli je tu ještě šance na společnou budoucnost.

2. Pokud je šance na záchranu vztahu, tak zkontroluji psychický stav partnera, jestli má starosti, problémy.

3. Pokud není komunikace mezi partnery a vy chcete znát příčinu rozchodu, nebo jeho pohledu na vás, co mu vadí, atd. Naladěním na jeho podvědomí zjistím příčinu problému.

4. Navrhnu řešení celého problému a je na vás jestli se rozhodnete využít mé pomoci a pokusit se získat partnera zpět. Posílení, měření, úpravu provádím na dálku. Partner ani nebude vědět, že se na něm něco provádí.
Dostanete harmonizační obrázek:
A4 ( 210 x 297 ): 1000,- Kč
A3 ( 297 x 420 ): 2000,-
400 x 500 mm: 3000,-
500 x 600 mm: 4000,-


no, neberte to...
červenec 12, 2011 14:32
Irisko, : Ivča
ba ne. Potkala jsem tam taky jednoho, nabízel mi, že mě přes skype naučí tantrickému sexu, lidový léčitel z Přerova to byl, podle fotky ufuněnej slizoun, co si hooodně dlouho neškrtl... smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 14:36
Csss, Danííí : Ivča
kdo má zájem, namaluju harmonizační obrázek za polovinu!!!!! smilies/wink.gif Aha, není tohle nepovolená reklama??? smilies/shocked.gif
červenec 12, 2011 14:39
sexovat přes skype... : d@niela
to jako on ti pošle textem: "tam"
a ty mu odpovíš: "zpátky"
?
zajímavé škrtání...
smilies/grin.gif

červenec 12, 2011 15:05
Ivčo, : Iris
moc by mne zajímalo, jaký úžasný tantrický sex by ten slizoun případně předvedl, možná sis holka zkazila vrcholný životní zážitek a měla bys do konce života litovat, žes sis s ním tantricky nezafuněla smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 15:13
teď čtu teprve, že : Iris
přes skype? No tak to mně také zajímá, že bych do toho šla?
Kurňa, nemám skype !! smilies/cheesy.gif
červenec 12, 2011 15:14
jenže když spadne síť : vlk
tak to bude přerušovaný tantrický sexík? Máš dost rychlé připojení? :-))
červenec 12, 2011 15:17
vlku : Iris
ono to přerušování a oddalování je součástí tohoto sexu, ne? Jen jsem o tom četla smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 15:21
Ono to nejspíš : Ivča
mělo jít spíš přes obraz než přes písmenka...Jako že on by mě navigoval ,jak si to mám tantricky udělat a nejspíš by kontroloval ,jestli to dělám dobře smilies/wink.gif. U tantrického sexu není důležité vyvrcholení anóbrž, cituji z netu:

V okamžiku, kdy průměrný muž ejakuluje, se tak většina žen začíná teprve rozehřívat. Tantrický sex se snaží k vyvrcholení spět extrémně pomalu, aby se potřeby muže a ženy měly čas sladit. Pokročilí by potom měli být schopni prožít několik orgasmů v rámci jednoho milování.
Tantrický sex rozlišuje mezi orgasmem a ejakulací. Ačkoli se obojí ve většině případů odehrává ve stejný okamžik, muži jsou schopni dosáhnout vyvrcholení bez ejakulace. Tím, že se naučíte kontrolovat svou ejakulaci, budete moci prožít celou sérii "miniorgasmů".

Vzrušení stupňujte velmi zvolna. Jestliže máte skutečně dostatek času a můžete tantrickému sexu věnovat i několik dní, první den si zakažte veškeré dotyky a pouze se dívejte jeden na druhého. Druhý den se můžete začít líbat, třetí den zapojte doteky (ale vyhýbejte se genitáliím), čtvrtý den můžete přidat i doteky na intimních partiích a pátý den dospět k finální tečce v podobě soulože.

Tož tak.
červenec 12, 2011 15:51
připojení : Ivča
mám pomalé, občas vypadne...to bych fakt k tomu vyvrcholení dospěla extrémně pomalu... smilies/sad.gif
červenec 12, 2011 15:53
nemůžu si pomoci, ale nejlepší seznamka je pejsek. : al�k punt�k
hned od začátku víte, na čem jste. Když koukáte na ty inzeráty, tak je to samej inteligentní krasavec, majitel dvou tramvají, s nároky na možnou partnerku jako by byl filmová hvězda... a většinou je to vobyčejnej vobšourník, kterýho, kdybyste ho potkaly na ulici, tak do něj nešťouchnete dřívkem. Voni totiž chlapi většinou dost kecaj. Sey přes počáítač...no teda, nezlobte se, ale mně to přijde jako stejná úchylka jako když v tom jednom filmu ten Cikán souložil s výfukama u aut. Žijeme v příščerný době....
červenec 12, 2011 16:16
Ivčo : Iris
..a vo to de smilies/wink.gif
Blbneme, nic proti tantrickému sexu ani sexu vůbec smilies/wink.gif
Jen by mne zajímalo, jak by Tě ten slizoun provedl všemi těmi fázemi.
červenec 12, 2011 16:18
hm, : Ivča
u nás v ulici venčí psy jen důchodkyně...Tam bych si moc nepomohla... smilies/sad.gif
červenec 12, 2011 16:18
Alenko : Iris
ahooj, ráda Tě tu vidím.Teď jsem byla dvakrát na procházce s cizími pejsky, kteří vedli na vodítku svoje pány. Potkala jsem je, pejsky jsem pochválila, s pány dala příjemnou řeč. Něco na tom bude smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 16:21
to jsou mi věcičky, jen zírám . . . : toulavej
to pětiliberní kladívečko, není to málo, Antone Pavloviči (muro)?
červenec 12, 2011 16:46
Kolemjdoucí, : Iris
to víš, že kecám.Jeden pes příšerně smrděl a otřepal mi vodu na kalhoty, s druhým pánem a jeho psem jsem vyrazila už z domova, je ovšem zadaný.Ten pán. Ale kdo mne potkal, mohl si myslet, že jdu s docela pěkným chlápkem na procházku. Možná bych se s pejskařem dalo seznámit, kdyby měl jeden psa.
červenec 12, 2011 16:56
Iris, : Ivča
úvod ušel, poslal mi obecné informace , takové ty kecy, jako když se žena naučí prožívat sex tantricky, dostane se do jiné dimenze prožitku a tak...dál jsem se nedostala, páč nemám skype!!! smilies/sad.gif Ale tentýž den mi můj miláček( tenkrát to byl teda dočista cizí chlap) napsal na té seznamce první básničku a já byla vedle víc, jak z celé kámásútry... smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 18:16
Ivčo, : Iris
a pak že to není všechno shůry řízeno !! smilies/smiley.gif
červenec 12, 2011 18:38
Tak vidím, : Sidon
že jsem toho spoustu zaspal, ale Myšce bych měl odpovědět. Ten výraz - holá řiť je přece dost známý po celé naší zemičce, tak nevím, jakto že ho neznáš. Prostě nemajetný člověk. O práci a bydlení se nejedná, s tím bych problém neměl, ale mám dojem, že to jaksi nestačí, já nežiju v té malé, meteorem vyhloubené kotlině uprostřed Evropy, takže by to mohlo trošku být i tím, ale je to na obšírnější popis a to se mi nechce.
smilies/smiley.gif
červenec 12, 2011 19:58
Iris, : Ivča
je to řízeno!Centrálně. smilies/wink.gif
červenec 12, 2011 20:37
Ivča 15:51 : mamča
...a kdy se chodí do práce ? To jako v průběhu několikadenního tantrického sexu si odskočíš na 8 hodin na šichtu, pak celá upocená dorazíš MHD s dvěma nákupníma taškama domů, honem vlítneš na skype a pokračuješ v "tantrování" jako by se nechumelilo ?
To mi teda hlava nebere ! smilies/cheesy.gif
Ale jinak hezký ! smilies/wink.gif Až jednou můj muž pozbyde sexuálního pudu a já budu ufuněná důchodkyně nad hrobem, tak bych to mohla využít. Zkusit se má všechno ! smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 20:52
mamčo, : Ivča
no, nejspíš asi po šichtě, ne? smilies/wink.gifNebo na dovolené...Četla jsem v nějakém časopise názory dvou párů, které si to zkusily. Jeden pár nadšen tím, jak se stupňovalo jejich vzrušení, druhý těžce otráven tím, jak jim do toho furt lezlo malý dítě a rušilo jejich kruhy smilies/grin.gif.
červenec 12, 2011 20:57
Ivča : mamča
Po šichtě ? Viz Ivan Mládek "...každý večer po šichtě, tráví volno Na Rychtě..." tak proč né na Skype ?
Zase na druhou stranu, když už nemáš doma "kaziš.ky", tak je zbytečný vymýšlet nějaký tantrický sex, když se dá sexovat v pohodě, normálně a v reálu. smilies/wink.gif
Ale je pravda, že týdenní stupňování vzrušení...hmmmm, to může být pěkná infarktová smrt. smilies/grin.gif
červenec 12, 2011 21:08
Sidone, výraz samozřejmě znám. Ale dá se vyložit i tak, že nemáš fakt nic. Ani to bydlení a práci. : Myška
Nevím, jak to chodí tam, kde žiješ (tím neloudím o příslušné info), a jaké nároky adept na seznámení musí splňovat.
Já po občasných zkušenostech se seznamováním vím, že to by mi stačilo, a že daleko víc než majetek na chlapovi ocením to jaký je.
Tak a teď přemýšlím, jaký by vlastně měl být, No, ale to si nechám pro sebe.
červenec 12, 2011 21:28
Myško, : Sidon
tak vidíš, je Ti to jasné, ale mít práci a bydlení ještě neznamená, že je člověk "majetný", tím myslím, že pro "některé" je to úplně běžná věc, jenže když se to pak bere se vším dohromady (zdraví, vzhled, věk atd.), tak mi z toho vychází, že většina příslušnic něžného pohlaví, raději bere toho, co má nějakou tu korunu, nebo majetek "navíc", a to nemluvím o opravdových magnátech. Příkladů snad netřeba. Nakonec ženy mají ten jejich materielní "atavismus" v sobě už od pravěku. Ono těch opravdových a "vhodných" protějšků zas tak moc nebude, ti/y jsou většinou už rozebráni/y a to co je k "mání" už má nějaký ten "šrám", ale i ten nemusí být mnohdy na závadu, je to jenom o těch preferencích každého jednotlivce, které ovšem s přibývajícím věkem bývají trošku "vyhraněnější", takže proto asi je pak ten "výběr" poněkud zúžený.

smilies/smiley.gif
červenec 12, 2011 23:25
Psy mám dva, : deeres
teď vidím, že vysílám úlně blbé signály k babkám ve Stromovce. smilies/cry.gif
červenec 13, 2011 08:49
milý Sidone : Kamila
jestli k seznámení apriori přistupuješ takhle, je to špatně. Je dost zcela normálních ženských, které po majetku nejdou, obzvlášť v tvém věku rozhodně nabídka ženských vysoce převyšuje poptávku mužských....
červenec 13, 2011 09:26
Nevím jestli převažují muži nebo ženy ve věku Sidona : PetrXX
Ale jak jsem zrovna koukal na údaje ústeckého kraje (protože to na mně vyskočilo jako první) až od 51 let výše začne být více žen než mužů, do té doby je to naopak, mužů je více. O tom, že by nabídka žen Sidonova věku vysoce převyšovala nabídku mužů pochybuji - to by mu muselo být tak přes 70.
červenec 13, 2011 10:54
Á, Sidon životem (či ženami) zklamaný :) : Macesska
Kamila má pravdu.
S postojem "stejně chtěj hlavně prachy" odpudíš úplně stejně jako s "životním zklamáním" smilies/smiley.gif

Krom toho, pokud nehodláš zakládat harém, tak nepotřebuješ "většinu žen", možná by stačila jedna (nebo dvě - tři), ne? Takže pokud ze 100 žen 90 upřednostňuje majetek, tak šance by pořád ještě byla. Ovšem statistika je v případě takhle malých čísel stejně na prd.
Šance je vždy 50 %. Buď to vyjde nebo ne.
červenec 13, 2011 11:07
No - Iris - já se tuhle seznámila - ani jsem s sebou Fifinku neměla... : al�k punt�k
jdu po ulici a přilítl ke mně pejsek - přesně jak náš Alíček. No - jeho dvojník - jezevčík na vysokejch nožičkách, černá špička ocásku, bílý prstzíčkx na nožičkách. I zaslzela jsem a začalaq se s pískem mazlit. Kdyý zun náhle k nám dorazil jeho pán. Já - slzy ve vočích - jsem jmu řekla, že tyhle voříšci jsou stejně nějlepší psi na světě, že jsem taky takovýho - přesně takovýho - měla patnáct let, ale Alíček už je p ět let mrtvej...a s pánem to málem šlehlo. Pak mi vysvětlil,že TOHLE není žádnej BLBEJ VOŘECH, že to je čistokrevný skotský nevimco, s papírama , rodiče těžce von a cacib a že je extra dovezenej z toho Skotska za prachy, za který by člověk normálně koupil slušný ojetý auto. Chudák Alíček, tak já ho mohla vydávat za šlechtice....a jak by si ho pak vážili majitelé jím obšťastněných fenek.....
červenec 13, 2011 14:01
Ha ha Alen, : Iris
to by nebyl dobrej začátek známosti, kdyby ses chtěla seznámit smilies/cheesy.gif
Já se tedy procházela také s krásným kouskem (myslím psa), všichni se vrhali ne ke mně, ale k psovi a po jeho páníčkovi vyžadovali informace.Chodit s takovým psem,možná by i na opačném konci vodítka zaregistrovali mou maličkost.

A Alíček byl šlechtic i bez papírů. smilies/smiley.gif
červenec 13, 2011 14:22
Sidon : Ivča
Myslím, že ženské, které hledají seznámení na netu, už mají za sebou lecjakou životní zkušenost. Jsou samy, protože už je třeba nebavil život s alkoholikem , násilníkem, dívkařem...O to víc ocení slušného charakterního chlapa. Myslím, že většina z nich pořád v skrytu duše touží po PRAVÉ lásce víc než po dovolené v Karibiku. Aspoň ty nezadané, které znám, rozhodně nehledají někoho , kdo je bude živit a ony trávit čas ve vířivce.
červenec 13, 2011 15:21
Álo, : deeres
zase válíš! Ono se nevyplácí dělat chytrou, já si také takhle naběhla. Dělala jsem si legraci z něčeho, co barevně byl bígl a figura jezevčík. A já se toho pána zeptala, kam s tím jezevčíkem, v kostýmu bígla, jde na maškarní. Dost jsem ho naštvala, bylo mně vysvětleno, že to je francouzský baset. Nevím, třeba kecal, znám vendéského a anglického a že by měli Francouzi svoji rasu,to jsem nikde nenašla, ale kdoví!
Ale k těm pejskařům, k jejich bontonu patří, že se mezi sebou vzájemně zdraví, to ve městě jinak není běžné a potom k nějakým těm řečem už není daleko!
Tak si pořiďte psa, anebo si ho vypůjčte za účelem seznámení, jako v"holkách z porcelánu", ale tam to dobře nedopadlo!
červenec 13, 2011 18:08
No, deeres, basetů je několik plemen, a kromě anglického všechna pocházejí z Francie. : Myška
Jinak - mám psa, a kdybych byla chlap, není seznámení problém, neb já se jako naschvál potkávám se samými pejskařkami. Nevím, jaká je skladba ženy/muži v mém věku, ale pejskařek je rozhodně víc než pejskařů. A když už jsou, jsou povětšinou zadáni.
červenec 13, 2011 19:30
Francouzský baset, : deeres
Teď jsem ho vyhledala na netu a fakt existuje a opravdu vypadá jako jezevčík, co jde na maškarní za bígla, ale je moc pěkný, už jenom ty ušiska, co courá po zemi.
Tady je to s rozložením pejskařů asi také stejné, většinou potkávám babky, co si rády pokecají. Ale jakmile se jde někam na soutěže nebo závody, je to o něčem jiném. Na několika obvodech jsou veřejná psí hřiště a pořádají se tam třeba závody o nejhezčího vořecha nebo posluchu. A tam se pánové vyskytují hojně i když ne v mé věkové kategorii, většinou to jsou mlaďoši, tak do 30ti let.Ale kdybych hledala, tak bych určitě našla.
červenec 13, 2011 20:21
... : Len..
Tak jak je to se Sidonem a jeho postaráním se o sebe? smilies/wink.gif...Ještě jsem asi do svého shrnutí nedala bod-hledají se krásné ženy...A já,protože nejsem krásná a ještě méně jsem fotogenická,tak mám asi smůlu-většinou odradí má jediná fotka,kterou posílám-myslel jsem,že v mém věku,jde i o něco jiného/třeba vtipnost....?/
A musím říct,že při schůzkách ,se občas člověk pobaví-třeba mne jednou jeden pán pozval na kávu do jakéhosi nákupního centra/nemám ráda centra../-a protože jsme se zapovídali,a dopil by jí brzy...-doléval si jí vodou co měl z domu...
červenec 13, 2011 20:37
Len... : Ivča
- spořílek, dobrý hospodář smilies/smiley.gif
červenec 13, 2011 20:48
Len... : Sidon
se mnou je to myslím OK, je však ještě několik poznatků, o kterých bych se musel zmínit, ale znáš ten židovský vtip o tom, že - VŠECHNO JE JINAK !
smilies/wink.gif
Kromě toho, nikdy jsem nehledal a ani neměl vztah jenom proto, aby se o mě někdo staral, právě naopak, já sám jsem se v pár případech "staral" o moji partnerku a klidně bych to dělal dál, jenže je to jako s tou malou bárkou, na které se veze ta "partnerka", jež se předtím málem topila ve vodě a tak jí byla ta bárka dobrá, pak se ale najednou objeví nablízku pěkná jachta a šup, už je na ní a najednou je ta bárka hnusná, malá, nevlídná a pod. Vím, že takových "partnerek" není moc, ale najdou se i takové.

smilies/wink.gif
červenec 14, 2011 02:27
no Stáňo, v Holkách z porcelánu projevil o Veškrnku : al�k punt�k
zájem ten mladej esenbák, ale ona měla oči jen pro instalatéra...a tan po n z díly koukal taky. Jinak ten pes fakt byl přesně kopie Alíka - a ten VOŘECH BYL - jak Brno! Znala jsem jako jeho matku, tak otce - otec bnyl "Halašův zmrd" - tedy,prava, čistokrevný jezevčík, ale jeho maminka Mikina Burešová byla mix nejméně dvaceti různých ras...ale zase uměla telefonovat. V životě by mě nenapadlo, že by dvojník našeho Alíčka mohl být čistokrevný.... Někdy se holt štěňata povedou smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 14, 2011 13:22
prosím přeložit : bb2
...a tan po n z díly koukal taky


bohužel mi tane na mysli poněkud obhroublý překlad - tampon z díry koukal taky.
Ale to asi nebude ono. Je to hrubé a hlavně to nedává smysl.
červenec 14, 2011 21:05
bb2 : deeres
Moc jsem se nasmála vaší interpretaci, Ála tvrdí že píše tak rychle, že ten PC nestačí ty klávesy, které ona správně mačká, zaznamenat a píše na obrazovku blbosti. A to ,co tam ten počítač napsal, může znamenat cokoliv, bez ohledu na logiku věci. smilies/grin.gif
červenec 14, 2011 21:35
... : bb2
;-)
červenec 14, 2011 22:12
bíbí : Kamila
máš mě na svědomí! Tohle jsem fakt nečekala a regulérně jsem se zakuckala smíchy a poprskala si klávesnici! tytyty! smilies/grin.gif
červenec 15, 2011 08:58
... : bb2
smilies/smiley.gif však je pátek, Kamilo, to se smí
červenec 15, 2011 12:00
bb : Iris
i tady je srandy kopec smilies/grin.gif Já viděla ten tampon vyčuhovat z dílny, to n mi tam dominovalo. Ale Tvoje podání nemá chybu smilies/cheesy.gif
červenec 15, 2011 12:12
:-D : Ivča
to jsou mi věci... smilies/grin.gif
červenec 15, 2011 14:16
Pro naše dámy, ale pro pány jakbysmet - "Tampon škvírkou jukající". : Sidon
Doufám, že Vás příliš nepopudím vyprávěním příhody, která se mi stala na dovolené v tehdejší Jugoslávii a kterou mi připomněl ten "tampon jukající ze škvírky". Jeli jsme tam tenkrát tři, moje tehdy teprve nastávají žínka, kamarádova holka a já. Kamaráda nepustili ze zaměstnání, tak jela sama bez něho, teda s náma. Chodili jsme se opalovat na nudapláž každý den, já jsem nikdy předtím na nudapláži nebyl, takže jsem z toho "všeho" kolem, dostával ze začátku "osýpky" a tanec svatého Víta, ale ustál jsem to, obzvlášť, když vedle mne stále byla moje budoucí krasotinka. No, a tudíž jsem si také všimnul té šňůrky, co je na ni ten tampon připevněn, která jen malinko jukala ze svého dočasného pelíšku. Bylo to sotva metr ode mne, takže se ani jinak nedalo. Bylo to mezi nohama naší kamarádky a jako pravý gentleman bych se tam vůbec koukat neměl, ale já se klidně přiznám, že "pravý" gentlas nejspíš nejsem. Navíc, docela určitě jsem měl ty "správné" sluneční brýle. Ještě bych měl dodat, že jsme se s tou kamarádkou, říkejme jí třeba Lolita, dohadovali o tom, jaké jméno měl psík, vlastně to bylo fenka, ve Steinbeckově knize Na plechárně, kterou našel Mack a jeho parťáci. Lolita tvrdila, že jí říkali Lízinka a já zase, že Fiflenka. Já jsem tu knihu měl s sebou, ale ne na pláži, nýbrž v chatce, kde jsme bydleli. Když jsme pak v poledne odešli na oběd, tak jsem vzal tu knihu a šel ji vedle ukázat Lolitce, že jsem měl pravdu já. Ona ale právě vycházela z koupelny, docela v rouše Evině a začala ječet, všelijak se kroutit a hledat nějaký hadřík, kterým by se zakryla. Já jsem se začal smát a řekl jsem jí, že je to přece zbytečné, že už ji "znám" docela dobře, za tu dobu co se spolu opalujeme. Jenže ona mi řekla, že je to úplně něco jiného, když je to na pláži a nebo doma. Mně to teda nějak moje hlava nebere. Připadlo by mi normální, kdyby se klidně oblékla a nepanikařila tak. Možná bych mohl ještě dodat, že Lolitka byla trošičku nazrzlá blondýnka. Večer, když jsme se šli projít po obale, obě dámy do mne zavěšeny, každá z jedné strany, ve velice pěných mušelínových šatech, které při zapadajícím slunci dovolovaly leckterému "chtivému" mužskému oku, spatřit i to, co se ukrývá pod nimi, tak se tamnější dorostenci mohli upískat a pokřikovali po mně všelijaké narážky, některé byly určitě i neslušné, protože si mysleli, že obě ženské jsou moje a že jsem snad nějaký mormon. Ale naozaj, z vonku to tak vizeralo. Jo, a ještě k té fence od Steinbecka, měli jsme pravdu oba, jedna kniha byla vydaná dřív, ta druhá jako reedice o nějaký čas později, ale byla taky přeložena jiným překladatelem. Tož Tak.
smilies/kiss.gif
červenec 16, 2011 04:44
Sidone : Iris
vidíš, tady je to slovní hříčka, legrační překouknutí a Tys to zažil na vlastní oči smilies/wink.gif Proč bychom se měly popudit, mne jsi tou letní příhodou hodil pocitově do té Jugoslávie a nebylo to nepříjemné. Jen nevím, co to je projít se po obale?
červenec 16, 2011 08:21
Duhověnko, : Sidon
děkuju Ti za Tvé milé "pohlazení". smilies/kiss.gif
Já vím, že ten překlep měl znít - "a ten po ní z dílny koukal taky", ale BíBí to pěkně načla, tak proč to nerozvinout ? A jo, ta "obala" znamená srbochorvatsky - nábřeží, pobřeží, nebo taky chodník, či promenáda kolem nich.
červenec 16, 2011 10:46
Sidone : Iris
díky, myslela jsem si, že to může něco srbochorvatsky, zní mi to jako třeba "hvala" nebo podobně.Říká se myslím také "riva", což je krásné slovíčko.
Pohlazení přišlo od Tebe - v době, kdy se ještě jezdilo do Jugoslávie, jsem také nosila průhledné mušelínové šatečky, také jsem stála za pohled, a tak mi ta Tvoje vzpomínka zavoněla mořem, mládím a krásnou bezstarostnou dovolenou. smilies/smiley.gif
červenec 16, 2011 11:00
Irisjonko, : Sidon
máš pravdu, riva je také výraz pro pobřeří, ale ta obala se asi spíš váže k tomu chodníku kolem toho pobřeží.
Pěkné vzpomínky jsou taky kořením života, takže je dobré se o ně někdy podělit.
A děkuju za Tvůj milý komentář, ale zatím se ještě žádná kudlanka nevyjádřila k té situaci a reakci Lolitky, když jsem ji navštívil v jejím apartmá. Ono už je to víc, než dvacet let, takže dneska by to možná brala většina Lolitek jinak. Čekal jsem "různé" reakce, třeba i to odnětí pindíka, protože některé zdejší dopisovatelky to považují za docela normální a přiměřený trest pro "smilníky" a "dívkaře".
smilies/wink.gif
červenec 16, 2011 18:39

Powered by Azrul's Jom Comment
busy