KOLIK STOJÍ STÁVKOVAT?
Úterý, 14 červen 2011

Každopádně hodně. Jen za všechnu tu dopravu cca 320 milionů. A co další škody, které vzniknou? Připomíná mi to takové dětské hašteření: voni kradou a utrácejí, tak proč najednou nemůžeme utrácet my taky? Že to jde ze společné kapsy?

 

 

 

 

 

 

 

 

      Že se stejně asi nic moc tímhle způsobem nezíská? Jo jo, jsou to NAŠI FURIANTI...  hádejte, kdo bude dělat větší "bu-bu"?

 

      Taky by se mohlo říkat: "Když se kácí les, létají třísky", ale beru to všechno jako hloupé výmluvy.

 

      Proč  ale ty třísky mají zasáhnout ty, kteří nic nezavinili? A tak nás čeká zmatek nad zmatek, mnoha lidem to víc než zkomplikuje život (mnohým třeba i závažně); a zase se to omluví "bojem za věc".

 

      Příště by se mohla třebas na den vypnout elektřina - takový black out - to by přeci dojista zabralo!  Jsem zvědavá, zda to taky někoho nenapadne, aby dosáhl svého.

 

     I když jsou důvody dobré, zbraně, kterými se bojuje, nemají být namířeny na nevinné, nemají se brát nevinná rukojmí. Jenže - jedině tak se asi něčeho dosáhne, což je mj. i způsob všech teroristů, není-liž pravda? Ono nemusí jít vždy primárně o životy, ale jen poškodit je - tak trochu...

 

 

IVONA

 

Kde všude se asi projeví zbytečná vydání?

U vás v rodině, v práci...?

Jak typujete, že to dopadne?

 

Komentáře
stávka : RV
Řeknu upřímně, nevím, co si o tom všem mám myslet. Vím, jen, že styl vládnutí naší vlády se mi nelíbí. Nic s nimi nehne. Jsou slepí a hluší k argumentům a neustále, jako mantru, opakují, že musíme šetřit. Je tu ale jedno velké ALE. Nikdo z nich nezačíná u sebe. Všechny státní zakázky jsou předražené, protože od toho nejposlednějšího človíčka mají ti, kteří o něčem rozhodují, velmi hluboké kapsy, někteří i baťůžky na úplatky. Někdy se až divím, jak bohatý jsme stát, když jsme schopni živit tolik natažených rukou. No, zřejmě už nejsme tak se musí poddaní přiškrtit. Co stávka vyřeší? Zřejmě rozpoutá mnohé vášně. Ti, jež to nezasáhne, budou neutrální, ti, kterým zkomplikuje život budou nadávat. Ale pochybuji, že někdo ví, jakou cestou by měl být náš stát veden! Jednou mi přišlo povídání od pana T. Bati o hospodářské krizi. Nepamatuji si ho přesně, ale zaujala mě myšlenka, že hospodářská krize je vlastně krizí morálky. Nemám nic proti tomu, aby mnozí žili v blahobytu. Jen bych byla ráda, kdyby se na ty nemajetné nedívali jako na plebs a umožnili jim alespoň důstojné žití. Zřejmě si neuvědomují, že díky nim mohou žít "na úrovni". Asi jsem socan smilies/wink.gif
U posledních voleb jsem nebyla. Neměla jsem koho volit. Jsem už postižená. Nikomu nevěřím (a zahrnuji do toho i sdělovací prostředky).
červen 14, 2011 07:11
Pana Baťu jsem taky četla : wendy
ano je to o morálce a ano, stávka bude bolet. Však z ní má také vláda bobky. Nejsem socan, jsem jen naštvaný občan.
smilies/wink.gif smilies/cool.gif
červen 14, 2011 08:02
Jakoby ten pan Baťa mluvil i k dnešku : : Sidon
Výrok Tomáše Bati z roku 1932
Příčinou krize je především morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme si zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu.
Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu.
V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratů a kombinací.
Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku. Nepodporovat bankrotáře,
nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo
z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější
než lenošení a mrhání. Máte pravdu, je potřeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy,
finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen
mravním hlediskem a osobním příkladem.
červen 14, 2011 09:22
Nevím proč, ale jsem socan : Rozmarýna
Je mi 51 let, nikdy jsem nebyla nezaměstnaná ani já ani manžel. Od tohoto státu jsem nedostala ani vindru, přídavky na děti jsem přestala brát hned tenkrát, když se začaly poskytovat v závislosti na příjmu rodiny. Nejsem žádný nemakačenko ani já, ani nikdo z rodiny. Mám zaměstnání a jako vedlejšák podnikám. Žijeme si velmi dobře. Přesto jsem socan. Protože mám ve svém okolí lidi, kteří na tom nejsou tak dobře jako já a vidím, že jim bude ještě hůř. A ne všichni jsou lemplové a nemakačenka. Např. moje spolupracovnice, samoživitelka s hrubým platem 15 tisíc. Má jít na operaci kyčle, v pořadníku je velmi nízko. Do té doby určitě bude schválen ve zdravotnictví standard a nadstandard. Heger říkal, že standard bude umělý kyčel, který vydrží 5 let, pak se bude muset vyměnit. Kyčelní kloub, který vydrží dlouhodbě bude stát 100 tisíc. Kde by na něj vzala? A jak ušetří VZP na tom, když jí budou vyměňovat kyčel každých 5 let? Je jí teprve 40 let, to se ještě navyměňují. Nebo moje mamka má důchod 7,5 tisíce, žije sama. Na LDN se má platit 300 na den, když tam bude měsíc, tak jí na to nebude stačit důchod, a co placení měsíčních poplatků za byt? Ano, my bychom jí připlatili, ale ne všichni důchodci mají někoho, kdo by jim připlatil. Opravdu za posledních 20 let zmizelo soucítění s těmi slabšími a chudšími. Ti co se mají dobře a těch horních 10 tisíc - většina z nich jsou sobci, kteří myslí jen na sebe.
A současná vláda je banda darebáků, která nešetří. Všichni operují, jak se nesmíme zadlužovat, tato vláda zatím nic neušetřila a zadlužení zvyšuje. Jen se podívejte na stránky statistického úřadu.¨
Já doufám, že tato stávka pomůže tomu, aby tato vláda padla.
červen 14, 2011 09:25
Ano, lidi to rozdělilo, a nejen rozdělilo... : wendy
uvidíme jak to všechno dopadne. Možná nám pak jen pan Kalousek pošle další složenku.
smilies/undecided.gif
************
červen 14, 2011 09:45
Možná by nebylo marné, : Rozmarýna
kdyby to lidi Kalouskovi spočítali a poslali mu složenku oni. Já jsem nenadělala ani korunu státního dluhu, ať ho zaplatí ti politici, kteří ho způsobili.
červen 14, 2011 09:49
Může mi někdo říct, která vláda šetřila?? : Myška
A současná vláda je banda darebáků, která nešetří. Všichni operují, jak se nesmíme zadlužovat, tato vláda zatím nic neušetřila a zadlužení zvyšuje. Jen se podívejte na stránky statistického úřadu.¨
Za socanů se zadlužovalo ostošest, proto jsme taky tam, kde jsme. Máme dluh, máme ho všichni. A pokud se budeme jen dále zadlužovat, budeme muset po letech splatit mnohem víc, než teď. A jestliže jsou navrhované reformy dnes bolestivé, budou po letech mnohem bolestivější. Uvědomujete si to?
červen 14, 2011 10:07
Uvědomujeme, : wendy
prostě se nám po tom sametu nějak finančně-vládně nedaří, že. A to jak se vláda a parlament chová jen přilívá olej do ohně, marná sláva, je to tak.
Možná to lidi nakonec spočítají nejen Kalouskovi. Otázka je, co bude následovat.
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
červen 14, 2011 10:12
Ano, pro socany je snadné popíchnout odbory, a pro ty zase namotivovat lidi ke stávce. : Myška
Každý má plnou hubu keců, že tak tedy ne, navržené reformy jsou špatné, blablabla. Ale jaké by měly být neřekne nikdo, ani socani, ani odboráři. Protože nevědí.
červen 14, 2011 10:16
Tak mi přišel mejlík - : jednababi
Zatím vždy stávkovali ti, kteří z rozpočtu čerpají, proti těm, kteří z něho čerpají také. Počkejte, až vyjdou do ulic lidé, kteří to všechno platí.
červen 14, 2011 10:31
Bohužel je to velice snadné... : wendy
tak my snad až tak vědět nemusíme, tristní ovšem je, že neví ani vláda. To máš jako s těmi procenty DPH - najednou to šlo níž, ani žádný pořádný rozklad k tomu neměli, tak cukli.
A strany - jedni za 18 druzí bez dvou za 20. Jsem za, abychom obnovili království !
smilies/wink.gif
červen 14, 2011 10:35
Já bych byla pro to, : mamča
aby stávkující obklíčili Parlament a Senát, zamezili přístupu zásobování do místní štědré kantýny, a nechali panáčky pár dní až týdnů vyhladovět. Mnohým z nich by to jen prospělo.
To by bylo první varování.
Následně, pokud by se nepolepšili a nezačali pracovat pro ty, kteří je volili a kteří si je nedobrovolně platí, je tu jistá folklórní zábava, která má u nás dobrou tradici, a tou je defenestrace.
červen 14, 2011 10:35
Mamčo, klidně, : Myška
hlavně, že stávka nebude komplikovat život ostatním lidem. smilies/wink.gif
červen 14, 2011 10:41
Vláda ale reformy navrhla, zdálo by se tedy, že ví. : Myška
Ale ti, co nejvíc křičí, že jsou reformy špatné, tedy odboráři ruku v ruce se socany, neví. Nenavrhují jiné řešení, jen křičí.
červen 14, 2011 10:44
Jo, ještě bych jako příklad : mamča
občanské neposlušnosti navrhovala, aby stávkující pronikli na parkoviště vládních vozů, vypustili jim kola a ventilky zahodili do kanálu.
Vždyť je to všechno směšné ! Taková nic neřešící "Knoflíková válka". smilies/angry.gif
červen 14, 2011 10:52
No já si život klidně jeden den komplikovat nechám : wendy
hlavně straší lidi. Jojo, rozděl a panuj, to platí stále.
smilies/wink.gif
červen 14, 2011 11:25
já si myslím, : Petronila
ač pravičák, že na stávku existuje zaručené demokratické právo, takže výkřiky "kolik to bude stát" a "slušní občané chtějí klid na práci" jsou mimo mísu.

Druhá věc je, že reformy, ač potřebné, mi připadají značně chaotické a nic neřešící (nebo aspoň mi to nikdo ještě uspokojivě nevysvětlil).

Obávám se, že podoba sociálního státu, jak ji známe nyní, nebude už moc dlouho udržitelná. A nemyslím si, že by to bylo primárně proto, že "to ti nahoře rozkradli".
Otázka je, zda ukočírujeme či ustojíme transformaci v nějaký životaschopnější systém.


červen 14, 2011 11:27
Mamčo, : Rozmarýna
když defenestrace tak po Vinetouovsku - pod oknama by měli stát občané s postavenými oštěpy smilies/wink.gif

Jinak musím říct, že takové kecy, že odboráři si berou lidi jako rukojmí, kolik ta stávka bude stát, slušní občané chtějí klid na práci mi přijdou jak kecy Jakeše, Adamce a spol. těsně před revolucí a když už nastala.
červen 14, 2011 11:37
Myško, žádná vláda nešetřila. : Rozmarýna
Ale před posledními volbami nás strašila současná koalice Řeckem. Toto je první vláda, která řekla, že bude šetřit. Nazvala se vládou rozpočtové odpovědnosti, zatím se chová jako vláda rozpočtové nezodpovědnosti, dluh, který za rok udělali je větší než plánovali, korupce kvete, nic proti ní neudělali, Vondra s kauzou Promopro měl být odvolán, zatím tam stále sedí. To je výsměch všem lidem, kteří platí daně a od státu nic neberou, přímo do ksichtu.
červen 14, 2011 11:41
Rozmarýno, možná slyšíš "kecy", : jednababi
ale když ne jako rukojmí, zcela jistě si připadám jako blbec smilies/grin.gif. A je fuk, kdo v tom má pazoury - nejdřív dovolená na pondělí, pak přehodit na čtvrtek, komplikace se schůzkama, zákazníci sice chápou, ale taky v tom mají guláš - ještě že mám aspoň rozumnýho šéfa, kterej to akceptuje. Já bych si skutečně přála, abych nemusela dovolenou trávit nedobrovolně doma a ne vlastní vinou neudělanou práci honit po přesčasech.
červen 14, 2011 12:42
Jo, klid na práci. Ten teda mít budu, protože u nás v práci klid je. : Myška
Ale chci se taky do té práce dostat. No, bydlím v Brně, tady se blokády silnic neplánují, tak snad se dostanu. Když někomu tedy nerupne v bedně a nezačne stavět barikády.
červen 14, 2011 13:30
jednababi : mamča
s dovolenou to mám stejně, ale chápu, že nějaká "občanská neposlušnost" je namístě. Tahle vláda si z nás-občanů, dělá nepokrytě srandu, a ještě se nám chechtá do očí.
Nejsem žádný aktivní odborář, a taky už jsem stará a chromá baba, abych někde stávkovala na náměstí. Ale neodsuzuju ty, kteří to dělají.
Tu trochu nepohodlí jeden den vydržíme, kdo může, pojede do práce na kole, koloběžce, nebo ti šťastnější, co to nemají daleko, tak pěšky. Ti méně pohybliví si vezmou dovolenou, a ten jeden promeškaný den snadno doženou v pátek.
Známá je zdravotnice, a ta zůstává od středy na oddělení, aby ve čtvrtek nechyběla na tolik potřebném pracovišti. Ostatní nepostradatelné profese, jako hasiči, energetici...apod. to řeší podobně.
Nedělejme z jednoho dne tragédii. Kdyby si všichni nechali .... na lopatky, tak se ten svět nikam neposune.
červen 14, 2011 13:32
aha - teď je nosné heslo "Rukojmí" : al�k punt�k
za komoušů to bylo "KLid na práci"...efekt je stejný. Jo, kočičky, bez defenestrace to nepůjde. Hoši se těch židlí držet budou jak klíšťata...aby taky ne, za ty prachy...a taky by mohly vyplout na povrch různé "průsérkyů, které se dosud podařilo ututlat, že? Já už mám týhle vlády taky plnej chrupů...já je nevolila...volila jsem pirátskou a ta se do vlády nedostala. Toho šmejda Kalouska tam nechci a |Nečase taky ne. Takže stávkující bojují i za mě. Tskže ať stávkují...i když mi to zkomplikuje život. Ale jak říkám, jiného neř defenestrace nepomůže. Jedině strach o vlastní kejháky přiměje naše "sluhy" placené z našich krvavých daní, aby je začal zajímat hlas boží - tedy hlas lidu. Průlet hradním oknem by jim zajisté sluchové orgány profoukl dostatečně.
červen 14, 2011 13:47
Zablokujme odborove papalase : mila1
velmi trefne, doporucuji precist a zrealizovat :-)))
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-52061730-jak-jsem-zablokoval-odboroveho-predaka

červen 14, 2011 13:53
jednababi : wendy
kdyby si vládní garnitura nenadělala do trenek a neudělala obstrukci s předběžným opatřením, máme to už, pěkně plánovitě, dávno za sebou. Takhle to holt máme pěkně před sebou.

Myško,v Brně MHD stávkuje, že ? Tak to budete muset do práce na kole. Barikády se tam budou stavět těžko asi, a když, tak můžeš jet po chodníku. Ale postkomunistická vláda jedná, tak možná žádná stávka nebude...
smilies/wink.gif smilies/cool.gif
červen 14, 2011 14:01
Milo 1, : Myška
moc pěkné. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červen 14, 2011 14:04
Kdepak Wendy, nenechám se odborářskými stávkujícími vyděrači dotlači k něčemu tak potupnému. : Myška
Pojedu autem, jako každý den. Pojede nás autem sice hodně, určitě budou kolony, ale bude to jediná možnost, jak se důstojně dopravit do práce.
červen 14, 2011 14:08
jednababi : Rozmarýna
já si jako blbec nepřipadám smilies/smiley.gif Ten jeden den se klidně přizpůsobím a stávka musí bolet, jinak by ničeho nedosáhli. Já ve vládě nechci ty dacany Kalouska, Nečase, Vondru, toho příšerného namyšleného Schwarzenberga, který neumí vykoktat srozumitelné slovo a všude jen chrní. Ať si táhne do Německa, tady v Česku stejně nežije a jde mu jen o svoje zájmy. Když neumí vydržet jednání bez toho, aby usnul, ať táhne do knížecího důchodu. Beztak podle něj nemají lidi demonstrovat a mají "držet huby".
červen 14, 2011 14:21
Ono : Milene
to možná nebude tak horké. "Praha – Ke čtvrteční stávce se nepřipojí soukromí dopravci, kteří vozí cestující v rámci pražské integrované dopravy. Řekl to v úterý Filip Drápal ze společnosti Ropid, která v Praze a jejím okolí organizuje hromadnou dopravu. V provozu podle něj bude téměř 150 spojů, jezdit na nich bude asi 500 autobusů. Ropid se snaží také získat náhradní autobusy."



červen 14, 2011 14:22
No tak prosím : wendy
a to je pořád emocí. A řeči, že pracující chtějí klid k práci a ne stávku, to zní až příliš socialisticky předlistopadově,to jsme tu poslouchali už dost dlouho, to nemají žádného mediálního poradce ?
smilies/wink.gif smilies/sad.gif
červen 14, 2011 14:30
Rozmarýno, proč by měl Schwarzenberg táhnout do Německa? : Myška
Doma je v Rakousku, a to jen kvůli komunistům. Narodil se v Čechách.
červen 14, 2011 14:36
... : Hanka V.
Myško, možná proto, že má takové krásně německé jméno? smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 14, 2011 14:52
Myško, : Rozmarýna
tak ať táhne do Rakouska. Já myslela, že bydlí v Německu, protože jsem četla rozhovor s ním a jeho paní, který poskytl na nějakém svém zámku a ten byl v Německu. Třeba má sídla po celé EU.
Jinak komunisti tu už oficiálně nejsou od roku 1989, takže kdyby Česko považoval za svou vlast, už dávno se mohl trvale usídlit v Česku. Orlík mu už dávno vrátili.
Ale je fakt, že spousta komoušů je v ODS a v dalších stranách, jen jaksi po revoluci překabátili.
červen 14, 2011 14:55
Myško, : Rozmarýna
jak jsem se dočetla, tak doma není ani v Rakousku, protože žije střídavě ve Švýcarsku, na rodovém zámku Schwarzenberg, v bavorském Scheinfeldu, na Orlíku, v Praze, nebo ve vídeňském paláci Schwarzenberg. Takže klidně ať si táhne třeba i do Śvýcarska. Nejlépe do Zadele.
červen 14, 2011 15:00
A ty Rozmarýno víš, kde bydlí? Orlík nechal, pokud vím, synovi. A nám všem může být úplný prd po tom, kde má všude majetek. Tedy, směju se, jak ti leží v žaludku. : Myška
Tedy, směju se, jak ti pan kníže leží v žaludku. Asi nemáš ráda šlechtu smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 14, 2011 15:03
Rozmaryno, vyjmenovala si, koho ve vlade nechces : mila1
a mohla bys tedy vyjmenovat, koho ve vlade chces? Paroubka, Ratha, Skromacha? ...?
červen 14, 2011 15:03
Třeba by sis tam mohla táhnout sama. : Myška
Já jsem ráda, že tu aspoň nějakou šlechtu máme.
červen 14, 2011 15:04
milo1 : Rozmarýna
Nejraději bych měla premiérem Milouše Jakeše, dále by tam mohl být Miroslav Štěpán, Klement Gottwald a další osvědčení politici. smilies/smiley.gif
červen 14, 2011 15:09
milo1 : Rozmarýna
Přiznám se Ti, že bych tam ráda měla Sobotku, Haška, Dienstbiera. Škromacha bych tam nechtěla, Rath by mi nevadil a Paroubka bych přežila.
červen 14, 2011 15:11
Rozmaryno, tak to potom chapu.. : mila1
ale obavam se, ze vlada soc.dem. vedena temi lidmi, co jsi jmenovala by nas z krize nevytahla, jenom by nas jeste vice zadluzila. Ale Tvuj nazor TI neberu a obavam se, ze takhle kratkozrace smysli dost lidi.
červen 14, 2011 15:13
Rozmarýna - : Myška
se socany k většímu zadlužování - náš cíl smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif

červen 14, 2011 15:15
Ja si naopak vazim lidi jako je treba Necas a Kalousek, : mila1
protoze si o nich myslim, ze jsou schopni a pokud by byli v necem namoceni, tak by to na ne uz davno nekdo vytahl. Vadi mi populismus strany Veci verejnych, neverila jsem jim od zacatku a ukazalo se, ze opravnene. Ve vlade mi vadi taky ministr obrany Vondra, mel odstoupit. Ale jinak se obavam, ze tahle vlada mela po dlouhe dobe mandat neco zmenit. A velice mne stve, ze to promrhala..
červen 14, 2011 15:16
Myško, : Rozmarýna
jako člověk mi v žaludku neleží a majetek mu přeju. I když Orlík nechal synovi, a to máš pravdu, loni jsem na Orlíku byla a říkali to, že to na něj přepsal, tak myslím, že syn by ho tam bydlet nechal. Ale vadí mi, že máme ministra, který neumí mluvit pořádně česky,je utrpení ho poslouchat - aspoň pro mně. Navíc mi vadí, že je takový stařec. Myslím, že máme mladší a schopnější lidi a to ve všech politických stranách. A že je šlechtic mi nevadí, šlechtické tituly byly zrušeny už za Masaryka a já mu přeju, ať si říká kníže i v Česku. Ale vadí mi, že opovrhuje občany, když říká, že mají "držet huby". Na to, aby ho zvolili do parlamentu mu byli občané dobří.
červen 14, 2011 15:18
Myško, myšičko, copak Ty nejsi pamětnicí? : strejda
Ve svých komentech jsi se nikde nezmínila o tom, kdo ten státní dluh nadělal a kdo rozkradl to, co se rozkrást dalo. A stále se vymýšlejí nové a nové krádeže, podvody a metody. Byla jsi to snad Ty? Nebo já? Byl to snad občan, kdo tu kradl? Kromě Cikánů, ovšem...Občan jen valí voči a nevěřícně zírá. To, co napsala RV, to je stopro pravda. Nevím o tom, ale asi jsem také zavilý socan. Nebo vůl, který denně čumí na zprávy a na ČT24 a pak se zbytečně nasírá?
červen 14, 2011 15:32
Rozmarýno, oni "by nedosáhli"? : jednababi
Tak proč sakra "stávka musí bolet" mě? Pročpak to zase odse... normální lidi? Teda pardón - pro obveselení zablokujou papaláše - ty to fakt zabolí.
Jenom by mě zajímalo - makám u soukromníka a na podobný pičičandy bych fakt neměla čas - tak kde ho berou oni, když zjevně nikde nechybí? A to se ještě řidiči busů v Praze čílí, že stávkovat budou zadarmo a uvažujou, jestli by si souběžně nevystávkovali i vyšší plat.
červen 14, 2011 15:43
strejdo, tak ja asi koukam na jine CT24.. : mila1
mrkni na graf... a pak, ktera vlada udelala nejvetsi dluhy....
http://i.lidovky.cz/pes/10/054/pnesd/WAG3379df_Kdozadluilzeminejvc1.jpg

červen 14, 2011 15:43
zacinam mit pocit, : mila1
ze tenhle narod si zaslouzi opravdu jen vladu socanu nebo komunistu... a to jsem si myslela, ze na Kudlanku chodi rozumni lide...
červen 14, 2011 15:47
Milo, : Sinix
krása a trefa! (oboje) smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 14, 2011 16:14
milo1 : strejda
...to jsi se šeredně spletla. Rozumní lidé, jo? Na Kudlanku chodí kromě několika jedinců, které je nutné dávat za vzor všem ostatním, také tzv. póvl. A ten si nezaslouží nic jiného, než vládu socanů a komoušů. A pokud má ten póvl ještě i jiný názor než několik vzorových jedinců, je to tu někdy i na pár facek. Co chceš? Jsme jen vzorkem společnosti....
S pozdravem póvl. smilies/grin.gif
červen 14, 2011 16:31
mila1, rozumní lidé tu jsou pořád :-) : toulavej
Nevím, jestli je Rozmarýna tak mimo, nebo jen neumí použít vědomosti ze základní školy.
Umělý kyčel, který vydrží jenom 5 let, se nedělá. Mojí staré bytné ten obyčejný z Poldovky vydržel 15 let, pak šla před dvěma roky na reoperaci, při níž ji opotřebený povrch zacementovali a to už jí vydrží do smrti, je jí 79. Na reoperacích není nic divného. Když se rozhodneš při výměně srdeční chlopně pro tu z prasete, musí ti ji také vyměnit po 7 letech.
. . . „ současná vláda je banda darebáků, která nešetří. Všichni operují, jak se nesmíme zadlužovat, tato vláda zatím nic neušetřila a zadlužení zvyšuje. Jen se podívejte na stránky statistického úřadu.¨ - Rozmarýna si zřejmě přeje, aby vláda začala šetřit. Když ale vláda navrhne ušetřit jenom 30 mld ročně a stále má ročně 130 mld schodek státního rozpočtu a odborům se to nelíbí, protože se začíná NEPATRNĚ šetřit, Rozmarýna fandí odborům :-) proti vládě. Ano, tato vláda nás i nadále hodně zadlužuje. Protože nechce drasticky šetřit, aby na to nedoplatili ti nejchudší. A i když šetří minimálně, ani to se hloupým lidem nelíbí. Vláda nestrašila Řeckem, protože o katastrofální situaci Řecka si může každý přečíst. Je ještě horší, než si kdo uměl před loňskými volbami představit. To jenom naší levici to připadalo, možná pořád připadá, jako strašení. Říká se „hloupému napověz“, ale, komu není shůry dáno, v apatice nekoupí . . . Žít na dluh se nedá věčně. Už to ví celá západní Evropa i Řecko, Portugalsko, Irsko, Španělsko, Maďarsko, jenom socialisti si to stále nechtějí přiznat. I oni to ale vědí :-). Jenom nahlas to nemohou přiznat. Ztratili by důvod své existence – rozdávání z cizího, žití na dluh.
Není pravda, že Rozmarýna jen platí daně a nic za ně od státu nedostává. Každý něco od státu dostává, využívá nějaké služby. Zimní údržbu silnic, někde i chodníků :-), opravy silnic, pouliční osvětlení, silniční značky, cyklostezky, protažené stopy pro běžky, školy, družiny, opravené kostely, památky, protipovodňové hráze, dotované vlaky a autobusy nebo divadla. Policii, hasiče, justici, státní aparát pro nejrůznější věci . . . Čím je člověk bohatší, tím víc a častěji něco z toho využívá.
červen 14, 2011 17:20
Ta Myš(ka) : Ivona
to je ale pěkná "můra" :-) Brr...
Už se nedivím, že je sama.
červen 14, 2011 17:25
Ivono, : Iris
to není hezká poznámka smilies/angry.gif

PŘIDÁVÁM SE - to je fakt rána pod pás, to se nedělá! - d@niela
červen 14, 2011 17:31
Ale ale... stejně jsem ráda, že nemusím publikovat na kudle jen "kytičky, žvížátka a dětičky", : d@niela
protože - ať jsou tu lidi (jako všude) - s nejrůznějšími názory, jsem ráda, že se tu drží poměrně slušnost! Že tu nejsou jednořádkové sprosťárny, jako na jiných webech.
Že se tu diskutuje většinou velmi slušně...
No ne?
A to o těch i nejožehavějších tématech...
Ano, každý má právo se naštvat, ale jsem ráda, že to tady je "furt ve slušný společnosti".

Zdravím z ňoujourku - ježíš, lidi, zrovna vymejšlím, jak nadávat slušně... Napíšu vám moje čerstvé zážitky :-). Zejtra.

červen 14, 2011 17:40
Ivono : mia I
myslím, že v článku máš hrubou chybu ve slově typujete
červen 14, 2011 18:08
Jak na pískovišti.... : Ivča
lopatičkama se buší do báboviček protivníka.... smilies/grin.gif Už i tady si připadám jak v práci....
červen 14, 2011 18:28
já vidím v příspěvku Ivony k Myšce smajlíka : toulavej
tak bych to nebral tak vážně a chybu v pravopisu udělá každej, třeba i Kudlanka by mohla :-)
zdravím Velké jablko :-)
červen 14, 2011 18:34
Omlouvám se... : Ivona
nemyslela jsem to tak, jak to vyznělo ...
červen 14, 2011 19:00
kdyby češi : vlk
nebyli zbabělým, závistivým národem přizdis××čů, tak už dávno sněmovna i senát lehli popelem a ta banda v nich se koupe ve Vltavě. Ale takhle se pod taktovkou vyžraných odborářských bossů, ruku v ruce s bandou prodejných děvek-politiků, necháme nasírat a rozeštvat proti sobě. A o to jim jde. Rozděl a panuj. Ale všechno zlé je pro něco dobré, až to tu padne zu grunt, zbude hezká příroda nezatížená exhalacemi průmyslové a zemědělské výroby a naše děti sem budou jezdit ze zahraničí na dovolenou...
červen 14, 2011 19:05
Dodatek : Ivona
nejsem Ilona z článku nahoře, ale Ilona č. 2.. :-)
červen 14, 2011 19:30
Ivono 2 : Iris
já si zase nevšimla toho smajlíka, co si ho všiml toulavej - tak to je fajn, žes to tak nemyslela, hned je tu příjemněji, ne? smilies/smiley.gif smilies/wink.gif
červen 14, 2011 20:40
... : Hanka V.
Tak Ivona nebo Ilona? smilies/shocked.gif
červen 14, 2011 22:38
Státu, : Krakonoš
ve kterým Ivona nejni Ilona, ale Ilona č. 2, tak takovýmu státu už prostě nejni pomoci! Ale zajímalo by mě, kerej gauner za ten bordel v Iv(l)onách může - Nečas? Sobotka? Paroubek? Rath? Topolánek? Bárta s Johnem? Havel, nebo Klaus? Nebo Santaklaus? A nebo Mikimaus?
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 15, 2011 00:48
Kdo založil závratnost státního dluhu? : Milan
No přeci Špidla s Kalouskem.
Kvůli Špidlovi vzniklo dokonce nové slovo - rozšpidlat.
Ovšem na Kalouska se přitom zapomnělo. Kalousek byl u všeho "našeho" státního zadlužování. Od ekonomického náměstka tu i onde přes předsedu rozpočtového výboru až po opakovaně ministra financí.
O finančních rozborech "Kalousko-Drábkovské reformy" doporučuji přečíst si od matematika pana Rusého v řadě jeho článků zde http://rusy.blog.idnes.cz/.
červen 15, 2011 07:08
Kalousek : wendy
známá postava, mnoho lidí, kteří se s ním v minulosti setkalo, vypráví s gustem příběhy. Je chytrý. Ale je to člověk, kterého já si teda vážit nemůžu. Mimo jiné i proto, že si provádí korekce a kosemtické úpravy ve svém životopise. To už tu taky bylo, že ?

A ano - rozděl a panuj. Jen ať se lidi zhádají. Proboha. Pamatuju už dost a sleduju to bedlivě.
smilies/wink.gif
červen 15, 2011 08:57
stavky a zadluzovani nic nevyresi : mila1
staci se podivat na to, co se deje v Recku. A my oproti Rekum nemame ani to more, jenom more kecu, jak je vse kolem nas prohnile.... Jo, dnes rano byl v CT24 nejaky boss od odboru a strasne se certil, ze kvuli tomu, ze stavka byla odlozena z pondeli na ctvrtek, bude narusen turnaj v golfu pro odborare, ktery poradaji pro spratelene odborare ze zahranici..:-) to mne fakt rozesmalo :-)Vzdyt ti odborari za nas dychaji, abychom se meli lepe a my jim ani ten golfovej turnaj neumoznime hrat v terminu, jak si naplanovali :-))))
červen 15, 2011 09:15
milo1, : Myška
golfový turnaj odborářů mne také dostal smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif.
červen 15, 2011 09:53
Krakonoši : Iris
za všechno prý můžou trpaslíci. A co na to Jan Tleskač? smilies/wink.gif
červen 15, 2011 09:53
milo : mia I
zadlužování nic nevyřeší, ale proč se to mlátí o pusu pořád jen těm obyčejným lidem. Hele je krize a třeba náš senátor byl nedávno na služební cestě na druhé polokouli. Určitě ze mě nemluví závist, já bych do letadla nesedla a ani nemám potřebu nějak do ciziny cestovat . Jde o princip, když šetřit, tak musíme šetřit všichni včetně politiků a lidí na ministerstvech, tam taky proteče hafo peněz. Co třeba ty gripeny a stíhačky, na to se peníze našly, ale pro děti z onkologie v Motole se dělají sbírky, kde se starý babky skládají po stovce. Furt se tu Toulavej s Krakonošem ohání skromností Asiatů v Himalájích, ta by mohla bejt tak pro obyčejný lidi , oni pěkně platy a výhody jako v Evropě, navzdory tomu, že je země zugrunt nebo jak se to správně píše. Proč tu třeba cizí firmy měly daňový prázdniny a český nemají srovnatelný podmínky? Teď když cizincům vypršel termín daňových prázdnin, odcházejí dál na východ a práce tu není. Kdo je za tohle pohnanej k odpovědnosti? Proč např. padly sklárny , kde byla odpovědnost státu, kterej tam měl významný podíl? A zase ticho po pěšině. Já mám životní úroveň jakžtakž dobrou, díky tomu, že od mládí jsme měli k práci přivýdělek , žili přiměřeně skromně a nejezdili na dovolené. Ale co ty dvě třetiny lidí, kteří mají plat pod státním průměrem? Kde si mají vytvářet rezervy pro případ , že zaměstnavatel jim nebude třeba schopen platit po určitou dobu, nebo je propustí, nebo onemocní a ještě si zároveň vytvářet rezervy na důchod, na mimořádné výdaje? Každej podnikat opravdu nemůže, kdo by pak dělal ty méně populární a méně placené práce - prodával housky, čistil ulice, vyvážel odpad, pečoval o nemocné? Lidi jsou podle mne právem naštvaní. Na doplnění - k parlamentním volbám už nechodím, politiku ignoruju, volívala jsem pravici, levici nikdy volit nebudu. Zajímá mě pouze regionální politika. A na závěr - taky mne z některých komentářů na Kudle mrzí, že se pomalu vytrácí pocit určité sounáležitosti s těmi, kteří jsou na tom hůře, přestože to žádní lenoši nejsou.
červen 15, 2011 10:30
mio, jsem alergicka na oznaceni "obycejni lidi" : mila1
Kazdy z nas je prece original. No kdyz nechodis k volbam, tak to je pak tezke. Jak jinak clovek muze ovlivnit to, co se tady deje a bude dit? Jo, tahle vlada mne zklamala. Verila jsem, ze konecne mame pravicovou vladu,ktera ma ve snemovne vetsinu a prosadi nutne reformy. Misto toho se jenom hada. Veci verejne jsou nejvetsim zklamanim od revoluce. Aspon pro mne. Co se tyce setreni, souhlasim, ze by meli setrit vsichni a ne jen my, volici a nevolici.Ale stavka tohle prece nevyresi!! Jedine mozne je sednout si za jeden stul a jednat a hledat, kde je mozne usetrit a byt ochoten prijmout kompromis. Ale kdyz vidim nabubrele obliceje odborarskych predaku a jejich populisticke vyroky, tak je mi jasne, ze tito panove se chteji jen a jen zviditelnit a ziskat moc a ze o nas, o lidi, jim jde az na poslednim miste. At ta stavka stoji, co to stoji... Tomu rikam setreni...
červen 15, 2011 10:43
nejsem si jistá : wendy
zda jsou všichni zaměstnaní v odborech jen zviditelňovači. Stávka nikdy nemůže být příjemná, ale vítám všechno, co event. pohne naše hybatele aby se chovali kulturněji.
Jaký pán, takový krám. Máme takovou vládu, jakou si zasloužíme. Ryba smrdí od hlavy.

Nevolit není dobré. Ale koho ? Lidi se už upínají ke komukoliv, od něhož si myslí že splní očekávání a přinese řešení. Nové tváře mívají vyšší preference. Šlechtic, novinář, herec...
smilies/wink.gif
červen 15, 2011 11:00
milo : mia I
já jsem zase alergická ná výrok "když nechodíš k volbám, to je pak těžké". Mám pocit , že právě tahle věta - volit se musí je manipulativní . Já jsem byla ochotná volit, dokud jsem měla pocit, že to má smysl a že jsou tam osobnosti ze kterých lze jakž takž vybírat. Teď mám naopak pocit, že nejít k volbám je jediná forma, jak dát najevo , že nejsem ovce, která si zanadává a stejně tam tu obálku nakonec vhodí. Takže z tohoto důvodu k parlamentním volbám nejdu. Co se týče stávky nemám dostatek informací, abych to mohla nějak zhodnotit a upřímně, ani se o to tolik nezajímám. O odborářských předácích si iluze nedělám, jen cítím, že už je třeba dát nějak těm co nám vládnou najevo určitou sílu a projev nespokojenosti. Aspoň někdo, že se vzepřel. Netvrdím, že je to - stejně jako v případě lékařů - nejšťastnější forma, ale třeba budou i jiné kroky následovat.
červen 15, 2011 11:03
mio, volit neni povinnost, ale pravo : mila1
Tim, ze k volbam nejdes, tak bohuzel nedavas najevo nic, jen umoznujes stranam, ktera ma ukaznene volice (jako treba KSC), ziskat vic hlasu. Tomu opravdu rikam protest. No a jeste k te stavce. At si stavkuje kdo chce, ale ja nestavkuju a proc mam za to pykat? Proc se nemuzu dostat do prace? Proc se nemuzu dostat k doktorovi? Atd.Atd. Chapu, ze v malych mestech spousta lidi stavku podporuje, protoze je stavka nikterak neomezuje. Do prace dojdou i pesky. Ale co my, v Praze? Dostat se z jednoho konce mesta na druhy bez metra, autobusu a pres zacpane silnice je mozne jenom pesky a jit 20 km tam a zpatky, to uz je docela dost. Nechci byt rukojmi nekoho, jehoz zajmy nesdilim. Stavku odsuzuju stejne jako jsem odsuzovala vydirani doktoru jejich heslem Nas exodus, vas exitus.
červen 15, 2011 11:15
Jak puberťáci - "Kalousek veršuje o odborářích" : jednababi

"Odboráři, odboráři, vezli sračky na trakaři.
Po cestě však vedli boje, kdo se bude držet oje.
Neboť ten, kdo tlačil vzadu, ten se neubránil smradu.
Odboráři, odboráři, hádali se s hněvem v tváři tak,
že ač cesty byly rovny, spadli s vozem do senkrovny.
Odboráři chodí plačky, nemají v čem vozit…"


červen 15, 2011 11:36
To je škoda že jim tam spadl i trakař : wendy
nemaje sraček mohli na něm vozit Kalouska...
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 15, 2011 11:48
No, já jen s údivem sleduju, : jednababi
jak jsou odboráři drážděni bosou nohou. Ono je jich taky dost, ne že ne, ale bohužel mají v ruce prostředky, jak celý zemi znepříjemňovat život i nadále.
červen 15, 2011 11:56
Bohužel...no, : wendy
tak já si myslím že to patří do demokratického systému. A když použiju argument, většinou používaný druhou stranou - tak když můžou jedni, proč by by nemohli i druzí.
Politici sice tu nejsou proto, aby nás chovali v bavlnce, ale berou to ti naši zgruntu, co ?
Zítřejší absence bude náš úřad omlouvat plošně a lidi se pokud vím budou placatit na zahrádkách nebo půjdou k vodě. Neštěstí. Ve svém okolí nemám zatím nikoho,kdo by stávku proklínal a obával se o životy svých bližních. Ovšem právo na proklínání má každý, klidně si ponadávejte, člověk to nemá držet v sobě, není to zdraví prospěšné.
Podle ankety v Radiožurnálu je pro 55 %. Ovšem - i to mlůže být zavádějící.
smilies/wink.gif
červen 15, 2011 12:38
mne by jen zajimalo : mila1
kolik lidi by bylo pro stavku, kdyby se ten ctvrtek, co vetsina lidi nebude pracovat, musel nahradit pracovni nedeli... Takhle je to pro vetsinu lidi den volna a venku je pekne, takze odborari boduji. Ale je tohle zpusob jak resit nevabnou situaci naseho hospodarstvi?
červen 15, 2011 12:42
Wendy, váš úřad může plošně omlouvat absenci asi proto, že čtvrtek není úřední den. : Myška
Nebo by úřad, pokud by se stávka konala v úřední den, též zavřel?
My, co úřední dny máme každý den, a jsou na nás závislí jiní, holt do práce půjdeme. Proč komplikovat život našim zákazníkům, kteří za stávku mohou stejně málo jako my.

Mě taky štve co se děje, ne tedy reforma, protože nějaká být musí, ale chování a jednání některých členů vlády. Ale prostě pro mne není stávka řešením.
červen 15, 2011 12:47
Stávka nic neřeší. : Sinix
Jen budou další škody, které bude třeba zaplatit. A zaplatíme je my - daňoví poplatníci.

Je to stejné, jako když si vezmete úvěr z banky. Jednou ho prostě budete muset zaplatit. Můžete se vztekat, můžete přestat chodit do práce, klidně rozmlaťte všechny věci v domácnosti v baráku, na ulici. Jediné, čeho dosáhnete, bude další faktura za rozbité věci (navýšení dluhu), ztráta zaměstnání a následně prohloubení platební neschopnosti, nebo dokonce vězení za poškozování cizí věci, ale dluh prostě nezmizí!
červen 15, 2011 12:56
myško, my máme úřední dny pondělí až pátek, tolik máme nezaměstnaných : wendy
a kartotéky narvané, ale nikdo si nebude trhat vlasy, když zítra nepojedou vlaky...

Sinixi, daňoví poplatníci zaplatí přece vždycky všechno, a to už od rozvoje společnosti lidské zaplatili mravenečkové všechno.
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
červen 15, 2011 13:06
Aha, já to brala podle Brna. : Myška
Myslím, jistá si nejsem, že v Brně čtvrtek úředním dnem není. A nechce se mi to hledat na webu ÚP.
červen 15, 2011 13:12
milo : mia I
chtěla jsem Ti jen vysvětlit svůj názor na situaci ve státě. Co se týče stávky, to Ti asi neporadím. Ale aspoň máš útěchu, že se jedná jen o jeden den a jinak máš v Praze stále nějaké spojení na rozdíl třeba od nás v malých městech a na venkově. Nám tu zrušily autobusové spoje, odbourali lékařské pohotovosti, k ušnímu třeba 60 km v noci s děckem a horečkou. A víš, že jsme to taky zvládli a zvládáme. smilies/wink.gif
červen 15, 2011 13:23
mio vám na venkově koukám vyhlásili permanentní stávku už dávno, že ? : wendy
myško, my máme tzv. odlehčený den v pátek, děláme jen evidence, peníze, omluvenky atd. musíme mít trochu prostoru pro ostatní agendu - jen ten archiv a bláboly pro ministerstvo...já jako ostřílený kozák si pár minut pro Kudlanku ukradnu...
smilies/wink.gif
červen 15, 2011 13:58
Wendy, i já koukám na Kudlu z práce. Člověk se musí odreagovat :-). : Myška
Venkov - nevím jak kde, ale tady kolem Brna se zdá, že nejhorší dopravní situace je tam, kde končí IDS JMK. A protože IDS JMK má hranice nesmyslně, dochází k takovým absurditám, že v jedné vesnici lidi autobusák vyžene, že končí linka IDS. A za pár minut je nabere tamtéž už jako jiná linka, ne v rámci IDS, a jede se dál. Samozřejmě v jiném tarifu...
červen 15, 2011 14:09
mio, ja to zitra zvladnu, o to nejde : mila1
navic nejsem primo z Prahy, ale dojizdim do ni, takze ani autem to nepujde, kdyz hrozi blokady dalnice. Jen opakuji - stavka nic neresi..
červen 15, 2011 14:21
Myško : :-)
Kontaktní pracoviště Brno-město

Kontaktní pracoviště je organizační složkou Úřadu práce České republiky - krajské pobočky v Brně.

Kontaktní pracoviště zajišťuje služby v lokalitách Brno (Trnitá), Brno (Královo Pole), Brno (Židenice).
Jednotná úřední doba všech kontaktních pracovišť Úřadu práce ČR je:
Pondělí: 08:00 - 17:00
Úterý: 08:00 - 13:00
Středa: 08:00 - 17:00
Čtvrtek: 08:00 - 13:00
Pátek: 08:00 - 13:00
červen 15, 2011 14:45
Vždyť jsem psala, že se mi to nechce hledat :-) : Myška
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 15, 2011 14:53
Tak : Milene
teda nevím. Já se do práce asi nedostanu. Do práce to mám 15 km. Pěšky nepůjdu. Chtěla jsem to zkusit autem. Ale teď jsem si přečetla, že hlavní sraz bude na Palackého náměstí a přes to musím jet. Budu se snažit to nějak objet ale pořád narážím na trasy pochodu. Na kole se po Praze bojím. Brácha pracuje v pekárnách v Praze ale bydlí mimo Prahu. Dostal by se asi autobusem do Prahy ale co pak? Před sebou 20 km. Tak bude spát u nás, já sůvička ráno vstanu v 5 hodin a odvezu ho do práce. Mistr je prosil, ať se do práce dostaví. Ale jak zpátky nevím. Bude muset jít pěšky. To je asi 7 km. To dá. Jen kudy? Pěšky to nezná, jezdí MHD. A to je dvouproudová hlavní, tudy nemůže. A hlavně není moc zdatný v samostatném rozhodování. Ach, jo. Stávka stejně nic nevyřeší. smilies/sad.gif
červen 15, 2011 15:22
Stejně, : Sinix
i když to vypadá, že blokády nakonec nebudou, se autem nikam nedostaneme. Když nepojede MHD, vytáhne auto každý. A zácpy jsou i normálně, natož zítra...
červen 15, 2011 15:51
... : bb2
Chapu, ze v malych mestech spousta lidi stavku podporuje, protoze je stavka nikterak neomezuje. Do prace dojdou i pesky. Ale co my, v Praze?

Chudáci pražáci. Jojo, my z malých měst a obcí, my se máme. Musím to říct lidem od nás, kdyby na to náhodou zapomněli. Vstanou pěkně se sousedovo slepicema a těch 11 - 35 kilásků, co mají do zaměstnání, se pěkně projdou. Na zdravém vzduchu, bez výfukových plynů a lomozu, jak osvěžující a ozdravné! A zrovna tak zpátky. Až skončí Marie odvedle šichtu v montovně autosoučástek, kde je teď kolem 40°C, protože klima by vyšla draho, tak pěkně zpocená vyrazí pěšky k domovu. 15 kilásků před večeří jí udělá dobře.
No a ty co to mají dál, můžou dojet. Na kole, na koloběžce.
Ale až jim to budu radit, radši zůstanu za vrátky. Mohla bych za svou dobrou radu dostat cihlou po hlavě :-))
červen 15, 2011 18:43
... : bb2
Jinak mně osobně je stávka lhostejná. Dcera i syn dojedou zítra auty, syn jede trasou, kde by to mělo být v klidu, dcera počítá s časovou rezervou. My jsme doma, zaměstnanci taky, mají náhradní volno, protože mají dost přesčasů, v pátek jsou doma taky, prodloužený víkend, protože od nového roku se nezastavili a poslední 3 týdny jeli i víkendy a na léto je taky hodně práce (naštěstí:-).

Některé ČSAD a DP se ke stávce nepřipojují, nevím, zda všechny, ale některé dokonce posilují běžné spoje, aby nahradili výpadek u železnice.

Byla jsem socan, volila jsem socany, dávno tomu, jsou to idioti neschopní manipulativní - ale lidi jim na ty kecy zas a znovu skočí, protože "to myslím upřímně", hehe, a kde je pan Upřímný dnes.
Socani chytili dobu, kdy měli šanci vyrovnat rozpočet a ušetřit a nastolit stabilitu, ale prošustrovali to.
Tím neříkám, že pravicové strany jsou čisté a nevinné, ale co socan, to tlučhuba a hlupák, schopen kvůli popularitě slíbit lidem hodinky s vodotryskem a ještě jim tvrdit, že by ty hodinky dávno měli, kdyby tu ti oškliví bohatí nebyli...hehe, jo, vláda lidu, ještě to a můžeme se rovnou vrátit na stromy, socani jsou lůza. V ODS a TOP se najdou lidi, za kterými je i něco jiného než podvody, lži. Je za nimi práce a nějaké výsledky. Socani jsou skrz naskrz nuly a do politiky se hrnou jen proto, aby se zviditelnili, získali moc a majetek, protože to nemají, ale lační po tom. Nejsou však schopni to získat běžnou cestou, a tak dělají jediné, co umí - s jazykem na kravatě poklusávat za pravicí a vydloubávat to, co by se lůze mohlo líbit.

Už 20 let to tu vypadá takto: pravice přijde s tím, že je třeba šetřit, pracovat, danit, reformovat. Lidi vidí, jak to vypadá, se skřípěním zubů souhlasí a zvolí pravici. Přiblíží se realizace slibů typu "práce, krev, pot a slzy", lidi se zarazí. To je chvilka pro levici, nadechne se a jede, starší a děsí. Lidi dostanou strach a v nejbližších volbách zvolí levici, protože "takhle to dál nejde, sedřeli by z nás kůži a kdo to má vydržet". A jede se dál, dokolečka dokola.

Ano, máme co si zasloužíme, jaký pán, takový krám, jaký kmán (lidi), takový sluha (vláda).

Nevěřím ničemu, nikomu, politika je mi lhostejná, protože ať se děje co se děje, pro nás (co nejsme ani zaměstnanci, ani odboráři, ani doktoři) se nic nemění - musíme pracovat, platit, šetřit, starat se. Když se daří, platíme odvody státu a daně jak mourovatí a z nich se platí všechny ty srandy tady. Když máme problém - nikdy nikdo nám nepomůže, nikoho nezajímá, zda máme dost práce, zda nám zákazníci zaplatili. Výběrčím státu - ČSSZ, zdravotní pojišťovny, finančák, magistrát - je úplně šumák, jestli nám někdo dluží sto tisíc nebo milion. Zaměstnancům je to taky šumák (a ti na to mají právo, není to jejich starost). Je jim šumák i to, že jim zaplatíme 20 tisíc čistého a dalších 12 tisíc odvedeme státu na zdravotním, sociálním a daních. Ber kde ber, musíme to zaplatit, když ne, tak penále natvrdo, ze kterého navíc ještě zaplatíme daň - a nikde, nikde, nikde to není vidět.
Ropa zdraží - zdraží nafta. Ropa zlevní - nafta drží cenu. Ropa zase zdraží - a zase zdraží nafta.
Zaplatíme mýtné, dálniční známky - a zjara jsem po dvou a půl letech provozu kupovala nové letní gumy a letos mi už podruhé rovnali v autoservisu disky, zmuchlané od děr na silnicích.
Jedeme takhle cca 14 let, musíme se přizpůsobit všemu, nemůžeme říct zákazníkům "to nejde".

Takže za nás - trhněte si nohou, vládo, odboráři, státe atd. smilies/smiley.gif
červen 15, 2011 19:08
jo, a reformy? : bb2
tak zatímco vláda a zaměstnanci o nich dva roky kecají, my je - donuceni realitou - provedli za pochodu, předloni, a už s nima dávno fungujeme.

Tak se prosím laskavě odeberte všichni k šípku .
(pro jistotu - tím všichni nemyslím zde diskutující)
červen 15, 2011 19:11
ach, zapomněla jsem na pány Sobotku a Haška, jak tu po nich kdosi touží, : bb2
tedy touží vidět je ve vládě.

Zřejmě ta roztoužená socanka zapomněla, jak oba pánové pravidelně vykukovali ze zadnice pana Paroubka se sexy mozkem.
Nebo jí to připadalo taky sexy?
červen 15, 2011 19:28
Ještě bych pod bb doplnil za sebe, : Krakonoš
aby mi některý zdejší levicový kudlanky nezáviděly, jak skvěle se mám: Nezbejvá mi na vytváření rezerv pro případ, že stavebnictví půjde do dlšího útlumu a já nebudu mít zakázky. Až se to stane, stát mi nijak nepomůže (tak proč by měl pomáhat zrovna třeba sklárnám, he?). (Zatímco ten, co prodává housky, má svůj mizernej plat relativně jistej - housky se budou žrát furt.) Nezbejvá mi ani na vytváření rezerv na důchod, takže naprosto natvrdo počitám s tím, že žádnej mít nebudu a budu se muset vo sebe postarat sám. Dětí jsem si pořídil málo na to, aby se vo mě postaraly vony, ne proto, že bych nechtěl či je neuživil, ale nepodařilo se mi potkat ženu, která by hodně dětí chtěla - vymřely takový. smilies/wink.gif Nikdy ani za nic ale nebudu podporovat ty politický směry, který slibujou, že se vo mě z pozice státu "postaraj", když je nechám dál zadlužovat tuhle zemi. Jsou to totiž docela normální vlastizrádci (který nás nakonec klidně prodaj třeba Rusku, až už nebude vopravdu vodkud brát). Stávka nakonec udělala vobrovskou radost mý dceři - jako dojíždějící zejtra nemusí do školy. Tak jsem jí musel večer trochu vysvětlit, že nejni úplně nejlepší nápad přát si, aby taková stávka byla tak 1 - 2x do tejdne smilies/grin.gif.
červen 15, 2011 20:26
Chachá, hodně dětí : wendy
to bys musel hodně dál na východ - až na Východ...

Buďme realisty - kdyby o reformách, ovšem trochu víc propracovaných, a ne takových, z kterých se dá pěkně vycouvat, kázal někdo jiný než zprofanovaná novodobá vrchnost, tak bych to brala i já, na nejmenovaném chatu nazvaná levicová princezna. Levicová proto, že nekývám všemu pravicovému,neb ne úplně všdecho je fér, princezna proto, že neznaji můj vysoký věk...

A ty nebudeš mít žádný důchod ?
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 07:09
bb, ty patříš k těm poctivým podnikatelům : wendy
ale přemýšlela jsi o tom, že bys neměla ty schopnosti, podporu rodiny, byla nemocná nebo nebyly peníze na rozjezd, cokoliv. Byla bys v postavení naštvaného zaměstnance, který třeba zrovna neprodává housky - to je ještě celkem jisté, jak píše krakonoš, i když - prodávat se musí, to jo, ale už není jisté kdo je může prodávat...to by se člověk na to díval trochu jinak. Když už jsme u toho - my jsme se dostatečně restitučně finančně zahojili, takže už bychom dávno mohli jen ležet na krovkách. Asi jsme nějaký divný, že nám ledacos vadí.

S tou ropou to je pravda pravdoucí. A za to může kdo ?
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 07:17
teda přátelé, : mura1
vylezu ráno před barák, a první, co mě zarazilo, bylo neskutečný ticho. smilies/grin.gif
silnice poloprázdný, náklaďák cestou do práce jsem nepotkala žádnej, moje autobusová linka jezdila podle jízdního řádu, za celou cestu (7 zastávek) nabral asi 15 lidí. potkala jsem pár cyklistů a jednu slečnu na bruslích, co si držela v ruce tři mapky s popisem cesty a frčela smět Pankrác.
červen 16, 2011 07:47
Asi jela do vazby, slečna... : wendy
to se nesmí zmeškat !
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 08:07
můro : mia I
co slepice?? rozjela si nakonec ten plánovaný chov?
červen 16, 2011 08:20
bb2 - naprosto souhlasim s tou stati ohledne socanu a pravice a reforem.. : mila1
Lidi chteji reformy, ale takove, aby se jich nedotkly.. staci pustit si televizi a podivat se, jak to dopada v Recku. To pro ty, co porad veri, ze stavka a pripadna vlada socanu a dalsi zadluzovani nam pomuze. To uz nema cenu komentovat
červen 16, 2011 08:27
panečku Řecko,to je strašák : wendy
oni tam ale byli rozhazovační nad veškerou představu i limity, např. co se týče prebend tisíců státních úředníků plošně, nejen těch nejvyšších. Měli bychom si ale, když už, tak brát příklad ze všeho, co se jinde neosvědčilo...
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 08:37
wen : mia I
levicové kudlanka zdraví levicovou kudlanku smilies/wink.gif pro Krakonoše - jinak my nezávidíme neb máme to štěstí, že nemusíme platit leasingy, hypotéky atd., Akorát mi nejni jasný, když je prodávání housek tak prima že už to neděláš? asi proto, že z těch pár tisícovek by Ti na hypotéku už asi nezbylo a taky co by zaměstnanec by sis třeba nemohl šoupnout do nákladů třeba jen obyčejné náklady na dojíždění do práce. Jinak samozřejmě nezpochybňuju starosti a strasti soukromého podnikání, ale pokud se alespoň trochu daří je to o úplně jiných penězích než prodávat ty housky. smilies/wink.gif
červen 16, 2011 08:51
2 mia : mura1
zatím ještě ne. to nejde tak rychle. to se nejprve musí připravit půda. nápad se slepicema budou doma dlouho vydejchávat, takže k přednesení této myšlenky musí nastat vhodné klima. pak jim musím zbudovat nějaké ubytování. a rozjela jsem nějaké rukodělné kratochvíle a popravdě mi na nic dalšího nezbývá čas. slepice se dočasně odkládají.

ale dovlekla jsem 2 nový papoušky a karkulka si pořídila karikaturu psa.
červen 16, 2011 08:54
když to tak po sobě čtu, : mura1
nápad se slepicema budou doma dlouho vydejchávat, takže k přednesení této myšlenky musí nastat vhodné klima. pak jim musím zbudovat nějaké ubytování.

tak musím upřesnit, že mám na mysli ubytování pro slepice, samozřejmě smilies/wink.gif
červen 16, 2011 08:56
můro : mia I
kouzlo nechtěného s tím ubytováním smilies/grin.gif máme i tak toho zvířectva požehnaně
červen 16, 2011 08:59
oprava : mia I
místo máme má být máte
červen 16, 2011 09:07
Co je to karikatura psa ? : wendy
ten prťavý s beruškou na hlavě, jorkšírek ? jednou jsem ho chovala v náručí, to je kostrička potažená kůží, člověk aby se to bál vzít do ruky.

mio - nespokojení bývají převážně ti chudí...ať už si za to můžou nebo ne.
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 09:17
Tak : Milene
v Praze se stávka asi tak úplně nevydařila. Jezdí dost tramvají, i nějaké autobusy. Cyklistů je fakt docela dost. Mně jela náhodou tramvaj od bydliště až do práce, ale normálně tam nejezdí. Byla pro mne šikovně odkloněná. Bráchu jsem ráno odvezla na to pečení housek, to je potřeba. Odpoledne se nablíží nějakým autobusem. Viděla jsem, že nějaký tam jede. Takže už makám a vytvářím hodnoty, šéf je mimopražský, tak to asi ani nezkusil. ale my mu to tady ohlídáme. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 16, 2011 09:21
V Brně taky pohoda. Šaliny, autobusy i trolejbusy jezdí, ne všechny linky, ale DPMB to docela šikovně naplánoval, takže to jde. : Myška
Na silnicích je míň aut než obvykle, dost lidí si asi vzalo volno. Uvidíme co odpolední špička.
červen 16, 2011 09:25
:-)))) : Sinix
http://www.novinky.cz/domaci/236376-on-line-reportaz-stavka-doprava-ve-mestech-nekolabuje.html

Chachá!!! Blbečkové se těšili, jak nám to natřou, jak všichni uvidí, že bez nich to nejde! A ono nic. Na silnicích to vypadá úplně normálně. Smůla šaškové, co si říkáte odboráři, nakopat vás do řiti, až poletíte. Žádný Vítězný Červen nebude. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 16, 2011 09:27
Tak vono všecko jezdí? : Krakonoš
A kde teda udělali soudruzi z vodborů chybu? smilies/grin.gif Eště mi řekněte, že jedou i vlaky, a já tu svoji kopretinu vykopu z pelechu, ať jede aspoň na zeměpis! smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 16, 2011 09:34
Krakonoši, : Sinix
to zas ne... Metro a vlaky nejezdí vůbec. Co taky čekat od strojvedoucích, že? smilies/undecided.gif Tramvaje a autobusy jezdí jako ve svátek. Ale autem a na kole se dostaneš úplně v pohodě.
červen 16, 2011 09:39
Nejedou vlaky a metro : wendy
to se vědělo od začátku. Že si s těna blbečkama vůbec někdo dělal vrásky...musím dopsat nějakému korespondentovi do Francie, zda tam taky koukají na stávkujicí jako na blbečky. Napíšu jednomu bohatšímu a jednomu chudšímu. No, třeba to bude jako u nás...každý má právo na svůj názor, jen nemusí ty druhé urážet.

A Myška je v práci.
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 09:44
Mio, proč neprodávám housky? : Krakonoš
Protože jsem se nevyučil na prodavače housek. Protože jsem se chtěl stát něčím jiným, tak jsem si za tim šel a stal se tím. Něco je na tom nejasnýho? nebo špatně? Mám se za to stydět? A kdybych byl prodavačem housek, tak bych jako podle tebe měl vočekávat, že mi stát něco dá? Příplatek k vyrovnání do průměrný mzdy třeba? Nebo co jako? Kvůli čemu bych měl jako prodavač housek volit sockomouše??? Kvůli vyššímu porodnýmu? Když ženský stejně rodit nechtěj, tak se na tom zase prd vydělá. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif Já si přeju vládu a parlament, který během jednoho volebního vobdobí dosáhnou vyrovnanýho rozpočtu a ten pak uzákoněj v podobě ústavního zákona. Přál bych si to i jako prodavač housek. Z toho vyplývá, že bych stávku proti "reformám", který nemaj za cíl ani zlomek uvedenýho, těžko kdy podpořil. Jenže to prostě někomu nevysvětlim, i kdybych se po****. smilies/wink.gif
červen 16, 2011 09:45
Ano, Wendy, : Sinix
stávkuje se i jinde. A někde dokonce lidi skáčou z okna v 10. patře. Nechtěli by tedy odboráři taky? Když už tedy chtějí být světoví...? smilies/wink.gif smilies/grin.gif
červen 16, 2011 09:47
Krakonoši : mia I
myslím, že mě podceňuješ, nejsem takovej tupeček. Oba chceme v podstatě totéž - život bez dluhů pro naše děti. Oba bychom nikdy nevolili levici. Rozdíl mezi mnou a Tebou je v podstatě jen ten , že mě vadí , jak si stát nechal rozkrást majetek - namátkou třeba jen majetek po bývalé SSM - a teď chce brát těm dole. Někteří z těch dole už padají na hubu - třeba ti prodavači housek a taky by chtěli trochu slušně žít. To mi vadí, zatímco Tebe to nechává klidným neboť při své práci stavebního inženýra máš třeba za hodinu práce na znaleckém posudku tolik co ten druhý za hodiny práce. Jsi zřejmě člověk, který nemá potřebu soucítit s druhým, protože sám má relativně zatím kam sáhnout a tak ho takové věci nepálí . To je ten rozdíl mezi námi.
červen 16, 2011 09:58
Mio, : Sinix
někteří lidé tohle nikdy nepochopí. Nelze udělat reformy tak, aby se nikoho nedotkly. Reformy bolí, od toho jsou to reformy. A vzít peníze jen bohatým, to už tu bylo (1948 a násl.) a dopadlo 40 lety naprosté a totální devastace.

Nemá cenu se hrabat v minulosti. Teď je třeba konat a už to dost hoří. Podívej se do Řecka. Tam je dokonce generální stávka. Oni si prostě neuvědomujou, že tím to jen zhorší. A nakonec opravdu zbankrotují a nikdo jim nepůjčí, ani do nich neinvestuje ani cent. My máme šanci tomuto konci zabránit, ale musíme hlavně pracovat. Stávka to nevyřeší, dluh nezmizí.
červen 16, 2011 10:06
Sinixi : mia I
to je sice hezké co píšeš, ale od listopadu 89 už uplynulo téměř 22 let, to už by muselo být někde vidět. Kam zmizely všechny peníze z prodeje státního majetku? kolik nás stála kauza IPB, Diag Humen ad. To Vás nepálí, ono to nešlo z Vašich kapes? To jste takový grandi?
červen 16, 2011 10:19
mio : kolemjdoucí
třeba ti prodavači housek a taky by chtěli trochu slušně žít

V tom je právě ten omyl. Je nutné, aby se nekvalifikovaní pracovníci měli viditelně a citelně špatně. Tak aby ostatní pochopili, že je potřeba se vzdělávat, pracovat na sobě, aby se takhle bídně neměli. Říká se tomu motivace.
červen 16, 2011 10:24
kolemjdoucí : mia I
ti prodavači housek byl jen příklad. Můžeš mít i vzdělání a stejně to není sláva viz. třeba nedávno tady na Kudle ta paní nějaká sociální sestra jak z ničeho nic onemocněla a byla v čudu.
červen 16, 2011 10:28
Mio, samozřejmě, že mi to vadí. : Sinix
Jistě, šlo to i z mé kapsy, taky platím daně. Nejsem schopen úplně přesně posoudit, co byla korupce a co "pouhá" neschopnost. Vím jen, co mi řekli a napsali novináři, takže tak s bídou 10%, možná ani to ne. Ale máš pravdu, ve výsledku je to jedno, vyhodily se miliardy Kč oknem. Další miliardy rozházely levicové vlády a zadlužily nás až po uši. Takže celkový státní dluh včetně úroků přesahuje 1 bilion Korun.

Máš pravdu. A k čemu nám to je?? V čem nám to konkrétně pomůže??? Ten dluh máme a musíme ho zaplatit a jinak než z našich daní to nejde. Můžeme se hrabat v minulosti, brečet, vztekat se, nadávat. Ale k ničemu to nebude, dluh nám nikdo neodpustí.

Howgh!
červen 16, 2011 10:30
Kolemjdoucí : Milene
máš pravdu, že by se každý měl vzdělávat. Ale někomu prostě není dáno. Nerodí se samí chytří a inteligentní a vzdělavatelní. Můj brácha chodil do zvláštní školy. Hodně jsem se mu věnovala, je o 8 let mladší. Ale víc to nešlo. Narodil se prostě s takovým rozoumkem. Jsem ráda, že má alespoň práci. Co by z toho života měl. Maká jako pomocná síla a je to vlastně náplň jeho života. Minimální mzda. Jaký bude mít důchod? Na žití to asi nebude. smilies/angry.gif
červen 16, 2011 10:47
Jojo, mio : Krakonoš
jsem přece známej NECITA. Tak co se divíš? smilies/grin.gif Moje necitlivost je vyhlášená a jezděj se na ni koukat tůristi až z devizový ciziny! smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/smiley.gif Mě prostě nebohej houskoprodavač nerozplakal. Vodcházim přeházet pytle s dolarama, aby nezplesnivěly. A pak na gáblik na Wólstrýt. Papa.
Jo a ještě mi napiš, co pro ty prodavače, který tě tak drásaj, děláš? Jak jim pomáháš? A jak jim pomohla dnešní stávka, teda kromě toho, že se mohli jít v pracovní době vyráchat na Džbán či Šeberák? Bude se jim vod zejtřka vstávat líp? Nebo kdyby vláda stáhla vocas a vodvolala všecky reformy, bude jim líp? Až tenhle stát definitivně zbankrotuje - a vono to už bude brzo - můžeš si jít s nima soucitně zaplakat na nějaký náměstí. Tupeček nejsi, to si nemyslim, ale dál než na špičku nosíku si bohužel taky nedohlídneš. Hlavně že ale soucítíš s nebohejma, toho se hoši a děvčata nažerou!
červen 16, 2011 10:58
Milene : kolemjdoucí
to já všechno chápu. Ale když nad lidma není ta hrozba propadu a ten viditelný příklad "takhle blbě bych se mít teda nechtěl", tak prostě tu motivaci nemají. Já jsem v mládí taky třeba úplně dobře nechápal některé knihy nebo filmy, protože tady v socializmu jsme se měli tak nějak jakž takž slušně všichni stejně. Teprve, když jsem začal jezdit ven, tak jsem pochopil, co to je rozdílná životní úroveň (a začal na sobě mnohem víc makat). Taky se mi to po změně režimu setsakra vyplatilo. faovh
červen 16, 2011 10:59
To je pořád dokola : wendy
všichni se musí vzdělávat a být kvalifikovaní. To je hezký, ale zametat ulice nebo stát u pásu jak z Chaplinovy Moderní doby bude asi kdo ? a že jich je potřeba !
Už teď začíná být nouze i o obyčejné řemeslníky, každý by chtěl dělat jen co ho baví nebo minimálně sedět u kompu.

Sinixi, no tak, to je jak z červený knihovny, viď. To je jako ty výkřiky, kolik zemře dnes lidí v sanitkách, když je zlí a nechápající stávkující zadrží...

Co se peněz dotýče, státní majetek rozhazovaly všechny vlády, i ty levicovější prosím pěkně, to už není potřeba akcentovat, to víme. A je rozdíl, když se sprostě ukradne majetek lidem, kterým patří, viz únorový převrat 1948 - a je rozdíl chtít vědět nebo přímo vrátit peníze, a nemovitý majetek, který patřil státu, to, o čem píše mia. Nojo, to se pak hodí nehrabat se v minulosti...

jo krakonoši, už jsem to objevila na co jsem se tě ptala, zda náhodou nevíš v které to zemi vyhnali vrchnost - Island to byl. Jen se to moc nemedializovalo.
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 11:03
Krakonoši : mia I
to ses ale k tomu rozkrádání nevyjádřil, vytáhl sis zase jako obvykle z toho příspěvku jen to co se Ti hodilo. smilies/wink.gifpapá
červen 16, 2011 11:06
Milene : :-)
Ale nemyslíš si, že by se měl mít stejně jako někdo, kdo má vystudovaný nějaký těžký a náročný obor na vysoké škole, k tomu se neustále vzdělává a pracuje na sobě, že ne? Mít stejný plat, stejné postavení, stejné výhody či ve stáří stejné zaopatření.To je prostě osud, někdo se narodí jako génius, někdo jako prosťáček. Všichni to štěstí prostě mít nemůžeme. Příroda to tak zařídila, že přežívali vždy jen ti nejlepší a nejschopnější. Rozvoj civilizace však nyní umožňuje přežívat i těm slabším a neschopným. Viz třeba umělá oplodnění. Díky nim se tak rodí spousta dětí, co by jinak neměla šanci se narodit, vlastně ani počít. Nebo zachraňování čímdál mladších novorozenců, kteří si v mnoha případech do života ponesou zdravotní problémy. Je to kruté, ale taková je už podstata života. Ale to jsem už mimo téma. Zpět ke stávce. smilies/wink.gif
Nejvíce ji asi ocenily děti a studenti. Spousta škol jim dala na dnes ředitelské volno.
červen 16, 2011 11:07
To si : Milene
opravdu nemyslím. Já už od mala jsem své děti vedla k velké sounáležitosti. A doufám, že se o něj, pokud jim to zdraví dovolí, postarají. Ale on pracuje od 16 let. Nemocnný téměř nebyl. A až bude v důchodu tak nebude mít na život. To mi dělá starosti a přiznám, že mne to štve. Není nemakačenko.
červen 16, 2011 11:15
Důchodová reforma. : Sinix
Zdá se mi, že nechápete jednu věc:

Ten důchodový věk neznamená, že MUSÍTE jít do důchodu až v 70 letech. Znamená, že v 70 letech nám bude stát cosi vyplácet. To cosi bude samozřejmě minimum, protože na důchody nejsou peníze. Kde nic není, ani smrt nebere.

My si budeme muset na důchod šetřit sami. Je úplně na vás, jestli si budete spořit v rámci důchodového fondu, spořícího účtu, či budete investovat do akcií, dluhopisů, jiných fondů atd. A když si našetříte, můžete jít do důchodu klidně v 60 (i dříve) - coby rentiéři. Výše důchodu pak bude zcela odpovídat vašim úsporám. Holt na sociální stát nejsou peníze, už to zjišťují i okolní země. Je čas na rozpočtovou odpovědnost, a to jak v makro-, tak v mikroekonomickém měřítku. Nedá se nic dělat.

A už opravdu končím, je mi jasné, co bude následovat.
červen 16, 2011 11:26
Zpět ke stávce : wendy
Pražský primátor si právě pochvaluje, jak je krásná Praha cyklistická, plná kol, koloběžek, bruslí. Prý by to lidem mělo aspoň částečně zůstat.
A volal synek - jel taky do práce na kole, všude klid, to jen my se tady tak nervujeme...

Milen, tohle nepochopí člověk, který neuzná že ten druhý může mít svou pravdu. Já pracuju přes 20 let s různě postiženými lidmi, tak jsem možná trochu přecitlivělá. Každý jsme holt nějaký.
smilies/wink.gif
červen 16, 2011 11:36
Sinixi, máš samozřejmě pravdu. : Myška
Našetřit si na stáří je nezbytnost. Otázkou je, z čeho, když spousta lidí žije v podstatě z ruky do huby, na úspory není z čeho brát. Takových lidí je spousta. A může se to stát i těm, co zatím tento problém nemají. Stačí dlouhodobá nemoc, úraz, a je to v pytli. Bereš míň než polovinu dosavadního příjmu, taktak poplatíš nutné výdaje, a jsi rád, když ti zbude na jídlo.

Ale i přes to nesouhlasím s dnešní stávkou!




červen 16, 2011 11:37
.. : kolemjdoucí
Stávkou se nic z toho, o čem tu mluvíte, nevyřeší. Stávkou si mají zaměstnannci vybojovat lepší pracovní podmínky. Je na zaměstnavateli, jestli se mu vyplatí jim vyhovět nebo je vyměnit. O tom je stávka. To, o čem se tu mluví by se mělo řešit nikoliv stávkou, ale demonstracemi. Odpoledne, po pracovní době nebo v osobním volnu.zwa
červen 16, 2011 11:42
Lidi kteří mají peníze : wendy
nemusí řešit nic a můžou se stát rentiérem klidně ve 40 letech. Řeší se něco jiného. Jde o to, že na sociální stát, jak správně píšete, nejsou a nebudou peníze, takže se vrátíme do středověku a přežijí jen silní jedinci. Je to tak, jak uvádí Myška.

Zaměstnavatelé si vyberou z lidských zdrojů ty, se kterými se budou chtít bavit a platit jim nějakou mzdu, a život půjde dál.

Sinixi, copak opravdu víš, že howghuješ ? No, už se to stejně asi nedozvím, neb musím teď jet do knihovny.
Nazdar.
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 16, 2011 13:29
Kolemjdoucí : Míša šíša
V tom je právě ten omyl. Je nutné, aby se nekvalifikovaní pracovníci měli viditelně a citelně špatně. Tak aby ostatní pochopili, že je potřeba se vzdělávat, pracovat na sobě, aby se takhle bídně neměli. Říká se tomu motivace.


A když se budou všichni vzdělávat a pracovat na sobě, aby se takhle bídně neměli, kdo pak bude péct ty housky??? To mi teda není jasný...
červen 16, 2011 23:36
Vidím, : Sidon
že se tady dokola mlátí "suchá sláma" a pořád to nikam nevede. S tím "UPLATNĚNÍM" se v pracovním procesu a vůbec v životě, je u to každého trošku jinačí. Zdaleka to není jenom míra vzdělání a dovednosti, je to v tom taky kus "kuráže" a "štěstí", nebo lidově řečeno - "mít kliku". Je to stejné, jako se sportem, uměním, vědou apod. Je spousta špičkových sportovců a různých umělců, kteří ale právě měli tu "kliku", že je k tomu jejich "životnímu poslání", někdo přivedl, anebo dokonce i donutil (rodiče to často dělají). Jedna věc je jistá, jestliže je v určitém místě, regionu, práce jenom pro 100 lidí, ale žije jich tam 1000, tak ať mi nikdo neříká, že ten, kdo nemá práci, je lempl. Nejspíš se uchytí ti, co měli tu kliku a taky hodně těch, co jim k tomu zase někdo "dopomohl". Spousta lidí musí dělat práci, která je pod jejich kvalifikaci a zkušenosti, ale když třeba musí živit rodinu, tak nemá navybranou a musí být rád, že ji má. Potom se zase hůř shání něco lepšího, když už člověk jede v tom "procesu". Znám to z vlastní zkušenosti, když člověk dělá za míň a futruje to přesčasama, tak mu moc času na nějaké shánění nazbude. Zase někdo může mít tu kliku a dostat lepší job, ale stejně to nestačí pro všechny ty ostatní. Je to taky dáno určitým stylem života, na který jsme si dost zvykli, ale i na ty základní životní potřeby, by měl každý člověk možnodt si sám vydělat. Jenže ta lakotnost "některých" je převeliká a je jim šumafuk, jestli propustí sto, dvě stě, pět set lidí a přesunou výrobu jinam. Samozřejmě, že jim v tom nikdo bránit nemůže, ale za nějaký čas víc a víc lidí si nebude moc koupit ty jejich výrobky, protože na ně prostě nebudou mít. Je to prostě tak, jak řekl báťuška Lenin - kapitalista ti prodá i provaz, na kterým ho pak oběsíš. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červen 17, 2011 02:18
Sinixi, prosím, buď tak laskav : alík puntík
a napiš nám název jednoho jediného fndu, který dosud nebyl vytuneován...já tedy o žádném nevím. A jak si můžeš být jist, že zrovna ten, do kterého budeš spořit ty, vytunelován nebude. A jestliže si jám šetřit na stáří, tak, abych z toho mohla následně žít, pak bych tedy neměla pltit žádné důchodové pojištění a minimální daně.Já vím, ty teď uvedeš ten oblíbenej příklad s těmi silnicemi.....ale jaktože jsou teda ty silnice v tom stavu v jakém jsou, když lidi platí daně jak mourovatý a rozhodně ne malé částky. Za ty prachy by ty silnice měly být ne ze zlata, ale z platiny a poseté brilianty.
červen 17, 2011 05:14
To ti nevysvětlí nikdo : wendy
sytý totiž hladovému nevěří. Jistě že jsou mezi zaměstnani lemplové, se kterými vyrazit dveře je jediné správné řešení, ale rozhodně to neplatí plošně. A kdo už je za vodou, ať už z jakéhokoliv důvodu, ten má jiný pohled na svět, i když si to třeba ani neuvědomuje, jak jiný.

Sidone máš recht, ale třeba to stěhování výroby není jen náš problém, že. Je to systém celosvětový, dělají to dávno už Američané, zruší provozovnu a šoupnou ji do Číny. Oni totiž někomu nestačí zisky, které už mají, oni musí mít stále víc. Prioritou kapitalismu je vytvářet zisk. V pořádku, vytvářet se musí. Ale vytváří se už neetickým způsobem a zisky bývají nemorálně vysoké.

A abychom vzali příklad z naší úrovně - na odchodné u nás není, ale vysoké odměny si vedoucí rozdělují jen to fičí, a to nyní, když se má šetřit a Drábek cpe lidem do uší, kolik propustil úředníků a kolik tím ušetřil peněz. Ušetřil celkem kulový...a tak je to všude a pak se někdo diví, že se lidi na*erou a dělají blbosti...
smilies/wink.gif
červen 17, 2011 07:32
wen : mia I
když už někdo nedokáže být s těmi lidmi solidární kdyby aspoň držel ústa a nemluvil o těch lidech s despektemsmilies/wink.gifon každý neumí být takový , aby mu oholili hlavu do hola a on jim pokynul vemte mi to ještě jednou i s kůží na hlavě smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif já doufám, že mi rozumíš jak jsem to myslela
červen 17, 2011 07:44
oprava : mia I
dohola
červen 17, 2011 07:46
Rozumím : wendy
já ano. Solidarita není ani slabost ani blbost, když není přetransformovaná do nesmyslných podpor. A nakonec - nevíme dne ani hodiny. Víš, myslet si o něčem může každý co chce. Jeden druhého těžko nějak přesvědčí, že aspoň částečně má pravdu. Uvidídme uvidíme uvidíme...
smilies/wink.gif
červen 17, 2011 09:02
wen : mia I
smilies/wink.gifnechtěla jsem to psát nějak hanlivě tak proto jsem použila tenhle příměr. Tady je to teď s prací nejhorší od listopadu 89. Tuhle jsem mluvila taky s jedním pánem, který pochází z vyhlášené loďařské rodiny na jihu Čech. Má námořní školu v Děčíně,chytrej , kultivovanej pán. Říkal mi spoustu zajímavých věcí kolem lodní dopravy a jejího pohřbení u nás - taky kapitola sama pro sebe a obrovská škoda. Zase jsem si tím jeho povídáním malinko rozšířila obzory.
červen 17, 2011 10:58
Ano, informace : wendy
jsou dobrá věc, aby nás pak někdo nemohl tahat tak moc za fusekli.. smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
červen 17, 2011 11:09
Nojo, mio, : Krakonoš
jenže ty nevidíš ty vobrovský sociální dopady, který by rozvoj lodní dopravy přines. Ty už za tim nevidíš ty sociální dramata nebohejch řidičů kamiónů bez práce či s minimem práce, co potom nedosáhnou ani na průměrnej plat, nebo skončej rovnou na podpoře. Kdo podporuje nějaký zpozdilý lodičkaření, je asociál a necita, protože vůbec nejni solidární s těmahle chudákama - co s nima bude? S jejich dětma? Rodičema? Prarodičema? Celý rodiny v zoufalý situaci!smilies/cheesy.gifsmilies/wink.gif

Tak a teď vážně: Lodní doprava je u nás likvidovaná záměrně železniční a autodopraveckou lobby; u tý železniční bych se zastavil, protože na tu je nabalený celý stádo skutečnejch ekoteroristů, kterým se podařilo postavit argumentaci tak na palici, že lodní dopravu část veřejnosti vnímá jako to největší ekologický zlo hned po tepelnejch elektrárnách a těžbě uhlí. Bohužel to nejni problém jen ČR, ale - a to je daleko závažnější! - hlavně Německa, kde dokonce pomýlená Merkelová ustupuje tlakům zelenejch na všech frontách. Takže vo vosudu německejch jadernejch elektráren jsme si toho v souvislosti s hysterií kolem Fukušimy mohli přečíst dost, ale už málo se píše vo tom, že pokud se nic nezmění, Německo přestane udržovat Labe jako hlavní vodní cestu. A bez německejch investic do Labe jsou veškerý naše pokusy vo zlepšení jeho splavnosti stejně účelný jako implantace kardiostilmulátoru nebožtíkovi. To nemluvim vo stále trochu živým projektu kanálu Dunaj-Odra-Labe. Taky mě to mrzí, jsem fanda plavby. Kupodivu, vrátím-li se k tématu, tahle tolik haněná vláda chce taky vodní dopravu rozvíjet. Že by něco takovýho měly v plánu železničářský vodbory jsem nějak nezaslech, ani jsem to nezahlíd na transparentech stávkujících, ale možná jen blbě slyšim a vidim smilies/grin.gif.
červen 17, 2011 13:54
Jsem pro dopravu po vodě a po železnici : wendy
nejsem pro silnice zahlcený a ničený kamionama. Kromě toho vozidla sama nebývají v nejlepším stavu, údržba holt stojí peníze = menší zisky pro provozovatele.
Takže mi je jedno co s nima všema bude, řidičů mi může být jen líto a to je všechno.
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
červen 20, 2011 08:00
wendy : kolemjdoucí
zdá se, že ne nadarmo se v diskuzích nedoporučuje používat ironii a nadsázku smilies/wink.gif
červen 20, 2011 17:30
Jistě : wendy
ale já to tentokrát myslím zcela vážně. K tomu jsem prostě dospěla. smilies/wink.gif smilies/cool.gif
červen 21, 2011 07:24

Powered by Azrul's Jom Comment
busy