NECHCETE STOLIČKU?
Čtvrtek, 31 březen 2011

Musím zchrastit něco na sezení. Něco, co unese poněkud těžkotonážního pána, aniž by to křuslo, rozložilo se či aniž by se i s tím rozložil on. A tak jsem se dívala a hledala. Byla jsem v několika obchodech, dívala jsem se i na internet - a pak jsem našla něco, co se sice pro mého drahého nehodí, ale co mi vyrazilo trošku dech... Posuďte sami - a třeba se to bude hodit právě vám...

 

 

 

 

 

 

 

 

NO NEKUPTE TO...

(p.s. je to z běžného současného časopisu!)

 

d@niela

 

 

Komentáře
To si dělaj kozy ? : wendy
nebo ano ?
smilies/wink.gif smilies/undecided.gif
********************
březen 31, 2011 09:56
ne, to je taková firma- koukni - www.donate... : d@niela
jo, mají tam opravdu hezké věci, ale nechtěj vědět, co to tam stojí, když tolik stojí štokrdle...
březen 31, 2011 10:00
... : bb2
hloupej, kdo koupí, hloupejší kdo neprodá. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Když mi lidi dají za štokrdle desetinásobek skutečné ceny, tak jim to taky prodám. Dobře jim tak. Bez hlupáků by donate dávno krachlo.
březen 31, 2011 13:48
... : kyttka
Třeba je to ručně a s láskou dělaný... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 31, 2011 14:37
S láskou určitě : Míša šíša
ale s láskou k penězům smilies/wink.gif
březen 31, 2011 15:00
kouknul jsem na wikipedii, co je to za dřevo a už je to jasné : toulavej
je pro venkovní použití, něco jako bezúdržbová baterie, se kterou můžete i mlátit a pořád je celá a pořád funguje a pořád dělá, jakoby nic – a pořád vypadá skvěle . . . a navíc tak laciná, vhodná pro ty, co už mají všechno :-)
březen 31, 2011 15:02
... : Sandra.
a také to má krásně vydesignované nohy do oblouku, takže i ten umělecký dojem se nějak musí promítnout v ceně, ne? smilies/cool.gif
březen 31, 2011 15:45
Ale no tak. : Krakonoš
Tohle fakt nejni nábytek určenej pro kohokoli z čtenářstva Kudlanky - stačí kouknout do těch jejich katalogů smilies/wink.gif. Rozčiluje snad někoho, že Maserati nestojí to samý, co VW nebo Škoda? Nebo ještě lepší příklad, když jsme na kudlance - co takhle kabelky Vuitton, Prada... Taky už ty firmy měly dávno zkrachovat? Pokud nazvu dámy toužící či dokonce nosící některej z jejich výrobků hlupačkama, nedostanu nějekej ten zelenej kousanec? smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
Prostě za luxus, módu, exotiku a značku se platí. Nijak mě to neuráží ani nepopouzí - děje se tak v oblasti zcela svobodnýho trhu, kde platí "prodám za tolik, kolik jsi vochotnej zaplatit". A je to tak v pořádku.
březen 31, 2011 16:09
ale prdlačku luxus, : bb2
že to někdo hodí na web neznamená, že to tak je :-) za stejné peníze se dá pořídit židle s opěrkou, v současnosti i s podpěrkami rukou. Teak mám ráda, máme z něj zahradní sezení a jasně, že se neplatí jen za materiál, ale i za vypracování. Potrpím si na detaily, ale za tohle štokrdle bych pět táců nedala. To není o zeleném kousání, to je o rozumu. Za kvalitní boty, co v nich celý den můžu chodit, nikoli kulhat, a pořád vypadají pěkně i po dvou letech, dám klidně dvakrát tolik.
Ale jak jsem psala - kdo chce, nechť si to zaplatí. Když mu ten pocit luxusu vydrží a udělá dobře, proč ne.
březen 31, 2011 16:27
... : bb2
jinými slovy - pokud coccinele, jejichž kabelky se mi narozdíl od vulgárního Vuittona líbí, vylezou s kabelkou typu "kvalita a vzhled z v.d. Snaha" a budou za ni chtít dvojnásobek toho, co v.d. Snaha, budu za hlupačku, když to koupím.
březen 31, 2011 16:35
Nevim, čím to je, : Krakonoš
ale můj příspěvek jsi nepochopila. Zkusím ještě jinak: Hodinky za 100 000,- ukazujou čas úplně stejně dopbře jako hodinky za 2500,-. Voboje dokonce stejně dlouho vydržej - když se k nim nechováš jak dobytek, klidně celej život. Voboje můžou velmi dobře vypadat. Přesto existujou na trhu voboje a každý najdou svýho kupce. Ty bys nedala, jinej s radostí dá. Je na tom něco špatně? (S těma kabelkama je to némlich to samý a tomu by ženská porozumět mohla...)
březen 31, 2011 16:38
... : bb2
souhlasím s tebou v poslední větě - ani mě to nepopouzí. Ale můžu snad říct, že mi to přijde hloupé a směšné, ne?
Kdyby to aspoň mělo vtip. Jako ty kyblíkové obrazy od jednoho současného mladého malíře. Postaví se před plátno na stojanu umístěném na igelitové plachtě, zamyslí se, nakloní hlavinku napravo nalevo a - chrc! a zase, chrc! chrc! Tři kýble barvy. Rám, galerka a někdo, kdo to za 55 tisíc koupí. Líbí se mu, že si z nás malíř vlastně dělá srandu, takže ok. Hloupě komickej je ten odborník na umění, co dumá nad prolnutím barev...A mladý umělec má zase na hulení smilies/grin.gif
březen 31, 2011 16:40
... : bb2
neni to némlich to samý, ale to jako chlap, co neocení kvalitu vnitřního ručního štepování kožené výstelky, narozdíl od hrc frc všitého nebo dokonce vlepeného textilu, nemůžeš znát smilies/smiley.gif a co kůže, třepící se ve švech, nebo ztrácející barvu, lesk, nebo reliéf...šednoucí přezky, uvolňující se karabinky...povolený tvar

Je to jako u kvalitních riflí - i po roce drží tvar a nemají vytahaná kolena. Ale to neznamená, vůbec to nemusí být, ale může, že je to předražená značka.
březen 31, 2011 16:42
... : bb2
vůbec je otázkou, zda je to skutečně Herald, co se v online eshopu nabízí
březen 31, 2011 16:45
tím chci říct, že masserati po netu nebo v showroomu taky nekoupíme, co vím : bb2
neznám značku herald, ale pokud asiati jsou moc šikovní :-)
březen 31, 2011 16:48
Ještě jedno - ano, je to "luxus nad luxusy", uznávám, : d@niela
ale já se hlavně vykulila nad tím, že to bylo inzerováno v časopise, určeném opravdu pro MAXIMÁLNĚ střední třídu, dokonce bych řekla, že pro ty, co mají fakt hluboko do kapsy. Spíš to beru tak, že si tamější redaktorky dělaly z čtenářek řiť...

Mj. do těch katalogů jsem se dívala a chápu, že v nich ceny uvedené nejsou. Ale dá se to poměrně lehce odvodit, když si řeknu, že "tohle" stojí malá stolička, takže celá zahradní teaková souprava bude stát... no, o něco víc. smilies/wink.gif
Jo, jsou tam hezké věci... ale není to rozhodně pro běžnou populaci.
březen 31, 2011 16:59
bb, a jaks přišla na to, : Krakonoš
že tenhle nábytek je kvality "hrc frc vlepenýho textilu"? Já myslim, prohlíd jsem si ty katalogy, že materiál i řemeslná kvalita zpracování vodpovídají tý kabelce vod Vuittona (kterou taky seženu na internetu). Takže je to némlich to samý. (Vuitton za 30 litrů fakt nebude 60x kvalitnější než čína za 500, ale třeba "jenom" 5x, 10x. A stejně je to s těmahle almarama, dejme tomu 3x dražšíma než Ikea.)
Je asi zavádějící, v jakym časopise to bylo inzerováno. Leč časopisy žijou z reklamy a pokud budu vydávat Trabantí rozhledy a přijde mi tam Maserati s nabídkou inzerce, fakt s nim nevyrazim dveře jen proto, že by to mohlo nas*at čtenáře smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/smiley.gif.
A fakt si prohlídněte ty katalogy zmíněný firmy, než je prohlásíte za podvodníky a zloděje. Jsou tam náramný kousky a kdybych byl multimilionář a vybavoval sídlo s výhledem na jezero a hřbety hor, jistě bych si vybral. smilies/wink.gif
březen 31, 2011 19:03
souhlas, Krakonoši, : d@niela
taky jsem nad některými kousky vzdychala. Jo, je to fakt pěkný a určitě opravdu kvalitní. Moc ráda bych zchrastila toho multimilionáře...
To by se to vybíralo...
smilies/cheesy.gif
březen 31, 2011 19:11
Krakonoši, píšeme já o voze, ty o koze : bb2
Psala jsem o rozdílu v kabelkách (a botách), kterým zdůvodňuji ochotu zaplatit za některou víc - to když jsi psal o stejnosti hodinek za 2500 a za 100 tisíc (nečtu to znovu, tak možná ty částky byly jiné). U hodinek nevím, nemůžu porovnávat, u kabelek s rozdílnou kvalitou zkušenost mám, proto jsem o tom psala. Se štokrletem to přímou souvislost nemělo.

Nepsala jsem nic o tom, že nábytek z uvedeného katalogu je hrc frc kvalita. Vznesla jsem dotaz, zda to ten superkvalitní značkový nábytek (to píšu bez ironie, ano) opravdu bude k mání přes e-shop. Opravdový luxus se přes e-shop obvykle neprodává. Pak tedy mne napadne, zda to není spíš obyčejná, průměrná kvalita (to není nic špatného, nic hrc frc) - za předražené ceny. Mám holt kvalitu ráda, ale nejsem odborník, tak jsem opatrnější v tom, za co utratím.
To jsem tedy mluvila o další věci, po kabelkách, ale přímo se štokrletem a s tím, co jsem o něm psala, resp. o jeho kupcích, to taky nemělo nic společného.

No a nakonec to, o čem je tento článek - teakové štokrle za 5 táců. Mám kvalitní zahradní sezení z teaku. Na tomhle sedátku těch 5 tisíc není. Současně to není nic zvláštního, originálního, výstředního, pro co by stálo ty peníze za to dát. Proto pro mě ten, kdo tohle předražené sedátko koupí, je trumpeta. Z mého pohledu, samozřejmě, tak netvrdím přece, že je to jediný správný pohled. Ale nic proti, nikomu tím neublíží a jsou to jeho peníze, tak co. Jen říkám, že bez trumpetů by obchodníci s deštěm dávno zkrachovali.
březen 31, 2011 19:54
Přes e-shop už koupíš skoro všechno... : d@niela
I taková firma, jako je Tiffany, prodává po internetu...
http://www.tiffany.com/?siteid=1 (vím to, protože jedné mé známé jsem vezla z NY šperk, který si tam ke mně nechala poslat).
Jen to samotné balení byla nádhera...
smilies/wink.gif
březen 31, 2011 20:11
ok : bb2
já vám to věřím, jen jsem vznesla dotaz. Zřejmě i masserati bude následovat, a možná se časem přes net koupí a odešlou špičkoví koně.
Pro mě je to nedůvěryhodný způsob pořizování kvalitních věcí, přes net kupuju maximálně pračku, ledničku, prostě běžné krámy do třiceti tisíc. Ostatní si raději osahám, prohlédnu a pročtu smlouvu. U nábytkové soupravy za půl milionu bych postupovala stejně. Kuchyň nás půl milionu nestála, ale i tak to byl proces, co by se jen přes net ani nedal uskutečnit, myslím.
U dřevěného nábytku musím vidět dřevo naživo, barvu, lesk. Jinak nakupuju na netu kdeco. A doufám, že brzy se objeví rybárna, co večer přijme netem mou objednávku a druhý den dovalí čerstvé, připravené ryby :-)
březen 31, 2011 20:24
bb, : Krakonoš
kdybys nebyla líná, tak místo datlení dalších a dalších příspěvků votevřeš ty stránky a katalogy. Zjistila bys, že to nejni klasickej e-shop a fakt si tu sesli nevobjednáš a pozejtří ti ji nepřiveze PPL. Zjistila bys, že maj kamenný vobchody. Zjistila bys, že v případě zájmu máš možnost pouze vyplnit kontaktní formulář, následně tě zřejmě bude kontaktovat vobchodník a nabídne předpokládám prohlídku kolekce, aby sis mohla vosahat dřevo. Zjistila bys v referencích, kam všude dodávali, a že to byly dost prestižní prostory. Na mě tahle firma fakt jako agenti s teplou vodou nepůsobí.
No a konečně - když budu chtít štokrle, jaký je na vobrázku, asi ho vopravdu koupim jinak a jinde, možná mi ho vyrobí místní truhlář z teaku (bylo by zajímavý mu to zadat a kolik by si řekl smilies/wink.gif ). Je vopravdu znakem nízký inteligence, pokud příslušník střední či nižší vrstvy potřebující jednu židli jde tuto koupit do firmy zaměřený na vybavení hotelů a lepších hospod. Ale když si budu, s milijóhnama na kontě, vybavovat barák v nějakym stylu (a nebo zařizovat penzion), sahnu právě po nějaký takovýhle firmě. Vtip nebude v jednom štokrleti, ale v kompletním inventáři v nějakym stylu a kvalitě. A pak při pohledu na účet zjistim, že mě to pitomý štokrle z tohodle článku stálo těch - pro nás kudlankovitý neuvěřitelnejch - šest táců. Jenže mi to bude, s těma milijóhnama na kontě, úplně fuck. smilies/grin.gif
březen 31, 2011 21:13
Krakonoši : bb2
To, co jsem psala ve 20.24, byla reakce na to, co psala Daniela o kamarádce a Tiffany lampě koupené přes e-shop.
Pokud jde o web www.donate.., tak katalog jsem si samozřejmě otevřela.
Přesto mám stejná názor na TAKZVANÝ luxus, prezentovaný přes web, nebo časopis, to je jedno, formou inzerátu na štokrle z teaku za 5 tisíc.

Zaujímavé je, že ačkoli v závěru svého komentáře dojdeš v podstatě ke stejnému závěru a přesto, že o sobě tvrdíš, že jsi v podstatě línej chlap, neleníš mě nejdřív napomenout za vznesení dotazu na způsob prodeje firmy, o které, jak jsem psala, nic nevím, a za názor, že opravdový luxus se tímto způsobem neprezentuje a neprodává.
Pro jistotu připomínám, že se pořád, stále, točí o štokrleti za pět táců.
No ale co si budu plácat játra, svý sis ke mně řek, že.
Za další a další komentáře se ti hluboce omlouvám.
březen 31, 2011 23:06
Omlouvat se nemusíš, nejni proč... : Krakonoš
Jsem koneckonců potěšenej, že jsem se setkal s někym, kdo ví přesně, jakym jedinym správnym způsobem se prezentuje a prodává luxus - nestává se mi to každej den. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
(Nejni nad to mít NÁZOR a za ten se porvat až do bezvědomí. I kdyby šlo vo pitomou sesli. To mě na tobě baví a proto si s tebou takový cvičení rád vobčas dopřeju smilies/wink.gif.) Dobrou...
duben 01, 2011 00:35
Krakonoši, : bb2
protože je to Kudlanka a protože jsi to ty, tak ještě jednou:
vyjádřila jsem názor, že skutečný luxus se neprezentuje formou inzerátu (fušerského, dodávám nyní) na sedátko za pět tisíc. Neřekla jsem, že vím, jak se prezentuje skutečný luxus, ale - podruhé:
Přesto mám stejná názor na TAKZVANÝ luxus, prezentovaný přes web, nebo časopis, to je jedno, formou inzerátu na štokrle z teaku za 5 tisíc.


Je to asi stejný názor, jako když tu občas píšeš o tom, že ti rifle triko od vietnamců poslouží úplně stejně jako takzvané značkové. Neberu ti ten názor, neříkám ti, že "konečně mi někdo vysvětlil, jak to s asijským textilem je". Nanejvýš ti na to povím, že já mám zkušenost jinou, a proto jiný náhled, názor na kvalitu trika od vietnamců.

Že z toho svým žoviálním krakonošovským způsobem chceš vyždímat nějakou jakože střílečku je tvá věc. Mne přílišná bodrost spíš odrazuje, než aby mě provokovala k debatní rvačce do bezvědomí, fakt :-) Jinými slovy - mě nebavíš.
duben 01, 2011 02:15
ale bíbíono : erika
dyť ti zachránil třináct vovcí smilies/grin.gif

a ty fousatej, jestli ji votrávíš a práskne dveřma, tak si mě nepřej, něco mi říká že by se nevracela pětkrát jako žižkovská spojka smilies/cheesy.gif


duben 01, 2011 10:04
Nojo, ona určitě ne. Ona je, na rozdíl od komunistickýho žižkova, charakter. : NČ
.
duben 01, 2011 10:38
já se z vás picnu... : d@niela
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 01, 2011 10:44
... : NČ
No já se taky už pycnu. Proč se furt vo mě votírá kdejaká, velmi slušně řečeno, hvězda?
duben 01, 2011 11:04
tak pardón, no : erika
už to nikdy, nikdy neudělám. Ani na apríla. Slibuju, že si už budu dobírat jen lidi, kterým to nevadí.
(sakra chlape, když jsem před cca šesti lety přišla na kudlu, byla největší sranda právě s tebou)
duben 01, 2011 11:51
Nevím proč, : babi
ale vždy,když vidím předražený výrobek,vzpomenu si na příhodu 30 let starou.Chodily dvě staré dámy do samoobsluhy,vše prohlédly,nic nekoupily.U pokladny jedna prohlásila:"zboží je jejich,peníze jsou naše".
duben 01, 2011 12:22
bb má pravdu, : Inka
když nebude lidí co to koupí, tak nebudou drazí prodejci a teakového dřeva je tu poslední dobou mrak, mám ho ráda. Je to krásné kvalitní dřevo jako dubové a tohle je ještě krásně zbarvené. Chodím do teakového nábytku tady v Praze 6 jak jsou k k koberce, mají tam nádherné soliterní věci a ceny mají super, už jsem jim tam pár peněz nechala. Mají nádherné věci z masivu, dá se tam koupit překrásné staré a kování velikánský výběr, různé vosky, laky a voskolaky, můžete si tam nechat dřevo napustit, či si to udělat sami doma, jsou tam velmi milí a ochotní. A ceny mají suprové!!!! Je to požitek se tam jít podívat.
www.teakcentrum.cz

No Daní a co tak Jirkovi nějaký velký pěkný placatý šutr na sezení? Ten by měl něco vydržet smilies/grin.gif smilies/grin.gif, dal by se najít, je to také trvanlivé a úsporné řešení smilies/cool.gif
duben 01, 2011 13:31
Trochu typický pro tebe, milá bb: : Krakonoš
V celý diskusi stojíš ve vostrý vopozici vůči mejm příspěvkům, aniž by ses pokusila jedinej fakt, kterej uvádím, vyvrátit nějakým argumentem. Taková vopozice pro vopozici naplněná mimoběžnejma větama. Když ti nevyjde vobvyklá taktika - umluvit desítkou příspěvků, nakonec to uzavřeš, že jsem příliš "bodrej" (budu si muset vyhledat význam toho slova a pokusit se vodhadnout, co tim myslíš ;-) ) a že tě nebavim. A pro voživení do toho vneseš nějaký vietnamský trička a džíny, vo kterejch tu nejni řeč a ani žádná analogie.
Přesto, že tě nebavim, zachovávám ti přízeň a speciálně pro tebe shrnu:
1)Na začátku byl článek vo předražený sesli
2)Inzerát nevalný kvality byl přetištěnej z nějakýho časopisu, nevíme, zda šlo vo lidovou tvořivost redaktorky, nebo vo voficiální firemní inzrát (ale přestože nevíme, nebrání nám to udělat vo firmě kategorickej soud)
3)Pohledem na internetovou prezentaci firmy zjistíme, že se jedná vo dodavatele luxusního nábytku mj. z exotickýho dřeva, na pohled precizního provedení, s velmi zdařilou webovou prezentací a minimálně proklamovanou vysokou kulturou prodeje (nikoli přes e-shop), péče vo zákazníka, záručního a pozáručního servisu
4)Ve světle bodu 3) lze přijmout fakt, že zboží prodávaný touhle firmou bude ve vyšší cenový hladině, podobně jako drahý auta, značkový hadry, boty a módní doplňky
5)Zatímco nad podobně (kdepak, daleko víc!) přehnanejma cenama kabelek, hodinek atp. se nikdo nepozastavuje, cena za sesli vyvolá nevoli a donutí bb strávit večer neplodou diskusí s krakonošem

Závěr: Proč tomu tak je, nechápu; snad jen, že jsem si dovolil nesouhlasit a to se nesmí nechat bez vodezvy smilies/wink.gif. Jak s tim souvisí vietnamský tričko a rifle, což (přijmu-li tvůj pohled) je zboží minimální kvality za minimální cenu (diskutovaná sesle se evidentně ani v jednom parametru vietnamský mikině nepodobá), to už je pro mě naprostou záhadou a nemám ani čas ani kapacitu nějak se ji pokusit rozluštit. A tím končím definitivně svý kecy na téma "sesle za šest litrů" a jedu koupit žrádlo na víkend. Papapa a slunce v duši! smilies/grin.gif

duben 01, 2011 13:57
souvis teakový sesle a vietnamské mikiny (svodka pro zaneprázdněné :)) : erika
Výrok A: Koupit tuhle sesli za 6 táců je pitomost, je předražená.
Výrok B: Kupovat značkové mikiny je pitomost, nejsou o moc lepší jak vietnamské - mnohem levnější.
Jelikož se před časem bb nepovedlo na základě argumentů přesvědčit krakonoše o tom, že výrok B je nepravdivý, a krakonoš na výroku B nadále tvrdohlavě trvá, zastává bb názor, že analogicky má ona právo tvrdohlavě trvat na výroku A, a to i po zvnesení veškerých protiargumentů krakonošem.
Éta vsjo smilies/wink.gif smilies/grin.gif
duben 01, 2011 14:56
Eriko, : Míša šíša
hezky!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 01, 2011 16:03
kup mu takovou tu socialistickou : alík puntík
s kovovejma nožičkama.
duben 01, 2011 16:56

Powered by Azrul's Jom Comment
busy