SERIÁLOVÍ ZÁVISLÁCI
Čtvrtek, 10 červen 2010

Nemusíte to ani sledovat od začátku. Třebas od 76. dílu... Ale stačí jednou se nějakou záhadnou náhodou kouknout, být tak nějak naladěni, že všechny ochranné a sebezáchovné podněty jsou vypnuty - a bum ho... Příští pokračování si přisednete...

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

     Tisíckrát si budete říkat, že už příště rozhodně ne, že jen dneska se ještě kouknete, jak tamta zareaguje, a proč on nepřišel... A už jste v závislosti, ze které se jen málokdo vyhrabe. Při nějaké nepřítomnosti si naprogramujete nahrávání, abyste nepřišli o souvislosti.

 

     Pochopitelně, že ještě tou dobou tvrdě prohlašujete, že „vy nikdy", že na takové ptákoviny vás neužije - ale když se někde náhodou rozvine debata na téma včerejšího dílu a nejrůznějších dohadů o pokračování - nakonec neodoláte a připojíte se.

     A už jste na palubě....

 

 

 

 

     Tak co, kamarádky a kamarádi (vím, že i mnoho mládenců na to kouká, neb je to jejich projev lásky k čumilce), je hodně seriálů, které určují váš života běh?

 

     Ale no tak, nelžete... Přiznejte barvu...

  :-)))

 

d@niela

 

 

 

Komentáře
Dani : mia
mně teda určuje běh života Kudlanka, to je po ránu s kávou to první. A to mi nevadí. Seriál žádný momentálně nesleduju ani Ulici, ani Nemocnici vlastně Ordinaci a tuhle jsem k překvapení zjistila, že běží zase Pojišťovna. Vlastně jeden sleduji - Hříšní lidé města pražského. Televizi tedˇ přes léto zapínáme na zprávy, na Poštu pro Tebe, Toulavou kameru a dokumenty, občas nějaký film.
červen 10, 2010 11:38
Doctor Who : Macesska
seriál BBC. Inteligentní, vtipné, napínavé, návykové, nedepresivní. Toho, že je sci-fi se neděste, tam o nějakou techniku vůbec nejde (vesmírná loď v podobě telefonní budky a fakt, že hlavní hrdina řeší problémy za pomoci IQ a sonického šroubováku dost napoví).

Doctor a bratři Ebenovi: http://www.youtube.com/watch?v=hwWSHE7djCM,
http://www.youtube.com/watch?v=Umx6hJQ5Jks&feature=related

Taky se mi líbily první dvě řady The Big Bang Theory a Řím.
červen 10, 2010 11:51
Bez mučení se přiznám, : Zdena
že jsem přímo čučela na Primě na VYVOLENÉ. Tak nějak mě to chytlo a postupně i nasíralo. A hlavně jsme měli s pejskařkama na procházce co probírat, kromě těch našich chlupáčů. Nevím jak je to u nás teď v dopoledních nebo odpoledních hodinách na našich televizích, ale teď jsem se vrátila ze Slovenska a tam je jeden program přímo na ty mexický telenovely zařízenej. Tetě je 84, nedivím se ji, když už nemůže na zahradu, že vysedává u těch blbostí, ale ona i sestřenice a půlka rodiny. To v době mezi devátou a polednem nemůžou nikam ven – protože by jim něco uniklo a totéž je pak v odpoledních hodinách. A to jim do toho v tý televizi i kecají, nebo nadávají, takže když nejste přímo v místnosti, tak máte dojem, že tam nejsou sami.
Mě už připadá i ta „Pojišťovna štěstí“ nějak přiblblá, takže k ní přisednu, ale přepínám, přepínám.
smilies/wink.gif smilies/wink.gif
červen 10, 2010 12:01
Stejně : Macesska
byl nejlepší Dallas! A zpětně souhlasím se svým učitelem strojnictví, že jediná schopná postava tam byl J.R.

A Esmeralda, ta mě naštvala. Kolegyně mi ji v práci doporučovala, jak je to pěkné a líčila mi hlavní zápletku. Tak jsem se jednou u nevypnuté televize zastavila, když tam byl Juan a Pedro a řešily se vztahy, že by to mohlo být ono. Myslím si, že to lehce poznám podle slepé hrdinky. Sledovala jsem to napjatě asi půl hodiny, všichni měli kukadla jak zrcadla - no, jestli ji předchozí díl neoperovali!
červen 10, 2010 12:14
Tak já koukám na Ulici a Ordinaci. Tedy snažím se, ale vždycky to nevyjde. : Myška
Občas na Kriminálku Las Vegas, Miami, a New York. Jiné seriály nesleduji.
červen 10, 2010 12:21
Já jsem závislá na Ulici : alena bodka
ordinace a ty ostatní mě moc neba. Pak miluju kriminální seriály - teď opakují Hříchy pro pátera Knoxe a Hříšné lidi města pražského, pak mám ráda "Zákon a pořádek" a CSI - jedno za New York, Miami či jiné. Telenovely už taky ne - ale když přišla esmeralda, tak to bylo nové, tak to jsem se koukala, ale fakt je, že když jsem pár dílů vynechala, v podstatě se nic nestalo. Ty ostatní telenovely, co přišly potom už mě nebavily. Jo Dallas!!! No to bylo něco, co tu ještě nebylo. Samosebou jsem ho shlédla se zájmem, ale ty poslední díly už nebyly nic moc. Ale ty první - ty byly super. Pak mám ráda "To je vražda napsala" ale taky mám pocit, že už tyhle díly nejsou tak dobrý, jako ze začátku. Jo a miluju LESKOTKU!!!! Pak mám ráda scifi seriály - jako Taken a Ztraceni byli ze začátku úžasný a sledovala jsem je bez dechu - ale teď se to táhne a je to tak zmatený, že už v tom mám guláš a přestala jsem se na to koukat. Taky jsou dobrý "Odložené případy" a "Pohřešovaní".
červen 10, 2010 12:37
sledovala jsem Nemocnici na kraji města : erika
z čiré nostalgie, protože jako dítě jsem ten původní Dietlův seriál měla moc ráda. Když náhodou narazím na Bones (u vás antropoložka Kůstka plus agent FBI Booth), nepřepnu, protože mě pokaždé dostane, jak je to nechutné smilies/grin.gif
Jinak miluju britské sitcomy jako Black books, Little Britain, IT Crowd (některé chodí občas v Česku na ČT2).
Ovšem seriál všech seriálů, ničím nepřekonaný a geniální, se skvělou hudbou, je Twin Peaks.
červen 10, 2010 12:40
Tak já sledovala : Linda1
Přešlapy. Ale to není sorta mexických či bůhvíjakých telenovel. A když už seriály, ty nekonečné, tak určitě Ulice, Ordinace atd...protože jsou naše, české. Tyhle nebudu odsuzovat, nějaké díly jsem z nich zhlédla, něco byla pro mě katastrofa. Ale když vzpomenu na babičku, pro kterou náš seriál byl kulturním zážitkem, neb byla nepohyblivá, tak znovu říkám - děkuji za české seriály.
červen 10, 2010 12:41
serialy, : mura1
ktery maji vic jak 76 dilu jsem sledovala naposled na matersky. ta labuz se na 45 minut zritit do kresla, cucet a nemuset nic delat! (ze stejneho duvodu jsem milovala kojeni. znamenalo to totiz 20 minut SEDET)

jinak obcas neco sleduju, ale ma to ruzna uskali:
1/ neumim si zapnout tv (neb ji mame pripojenou pres nescetna dvd, set-up boxy a hard disky, k tomu 5 ovladacu, ktery neumim tem pristrojum priradit a navic mi ten elektronickej park imrvere nejak furt obmenujou)
2/ neni prostor, protoze cely odpoledne se usilovne nahravaji hvezdne brany, heureky, zabijecky upiru a jine, ktere je treba vecer pak shlednout.

momentalne koukam ze setrvacnosti na pojistovnu, ale je to dost hrozny, scenaristce evidentne dosel dech, z nedavno uvedenych se mi docela libily serialy dobra ctvrt a misto nahore, koukala jsem na proc bychom se netopili (a nelibilo se, knihu miluju), libilo se vypravej (zase budu koukat).
červen 10, 2010 12:58
jo, : mura1
ted ctu ericin komentar, ano, black books byly dobry smilies/grin.gif
červen 10, 2010 13:00
... : bb2
jo, Twin Peaks:-) Seriál se mi líbil mnohem víc než film a úplně mě odrovnal, bylo to něco tak úplně jiného, když jsem to poprvé viděla. Do té doby jsem viděla jen Blue Velvet a nevěřila jsem, že to nějaký film, natož seriál, překoná;-) KyleMacLachlana tam úplně zbožňuju, ten lehký černý humor...mňam.
Na čem jsem závislá? M.A.S.H. Stejně jako u TP, seriál jsem milovala, film se mi líbil méně, a ten druhý, jakoby závěrečný, to bylo k nekoukání. Ale seriál jsem viděla vždy celou sérii, i když narozdíl od TP to byly jednotlivé epizody dějově nezávislé. Teď běží tuším počtvrté, o víkendu dopoledne, když jsem doma a vzpomenu si, pouštím.

U mě je televizní a tedy i seriálové období leden, únor. V práci ticho, ve čtyři tma, venku nevlídno, tak je čas na knížky a televizi. Na spoustu seriálů se podívám ráda a klidně bych je sledovala pořád, kdybych si neřekla, že za 25 let budou seriály pořád, tak do té doby se můžu bavit něčím jiným, zatím:-) Na mateřské jsem sledovala i Beverlly Hills, což přijde mým dětem směšné, ale nemůžou se smát moc nahlas, protože oni milovali pokémony.


červen 10, 2010 13:13
... : bb2
jo, Vyprávěj, to jsme sledovali dokonce spolu s nostalgií - tohle rádio měla babička, v neděli po nádobí se poslouchala pohádka...tuhle limonádu jsem pila na táboře...jojo

Proč bychom se netopili je taky seriál? to mi uniklo. Myslíš Šmída, Proč bychom se netěšili atd.?
červen 10, 2010 13:18
... : Sandra
Já na seriály docela koukám. Upřednostňuji ty, které se nemusí sledovat pravidelně, aby byl člověk v obraze (Přátelé, apod.) jeden čas mě hodně braly Kriminálky, ale to už mě pustilo. Dr. House mě bavil dokud tam byla ta původní sestava herců.Jo a nesmím zapomenout na Tudorovce, to byl vyloženě můj šálek čaje.
Z českých seriálů mám ráda Ulici, koukám (s přestávkami)od prvního dílu a přijde mi, že si to celkem drží úroveň, narozdíl od Ordinace, z které se za posledního půl roku stala příšerná slátanina. Přečtu si dopředu o čem má díl být a když je tam zápetka, která mě zajímá, zkouknu to na netu. Herce, které nemám ráda, přetáčím. Pak mě ještě v poslední době zaujal seriál Přešlapy, zejm. asi prvních 5 dílů první série. Naopak mě minuly všechny reality show, pěvecké soutěže, tančící celebrity, hubnutí pod dohledem kamer apod.

Když to tak po sobě čtu, tak to vypadá, že jsem vlastně od rána do večera přišpendlená k bedně, ale kupodivu stíhám ještě i jiné věci:-)

červen 10, 2010 13:21
... : Sandra
Můro, koukám, že u vás doma to musí vypadat zhruba podobně jako u našich. Tam už se televize spouští asi přes čtyři různé přístroje, pokaždé jinak, a jediný kdo se v tom vyzná je bratr. Až se jednou odstěhuje, tak naši budou v zadeli...nebo všechny ty krámy vyhodí a koupí si normální telku, jakou má většina obyčejných smrtelníkůsmilies/smiley.gif
červen 10, 2010 13:27
... : bb2
jo, Tudorovci, díky Sandro, taky jsem sledovala, ne všechny díly, ale byla to příjemná kultitovaná erotika s krásnou výpravou, i když historici asi zaplakali:-)

U některých seriálů mě zaskočil konec. Děj neuzavřen, evidentně navazuje nějaká další série, ale buď na ni nejsou peníze, nebo se ještě točí, kdo ví, prostě najednou šlus. To se mi stalo zrovna u Tudorovců, neviděla jsem asi tři čtyři díly, pak jsem se dívaly s dcerou a další týden už to nebylo.
Než naběhne další série, už na to dávno zapomenu a dívat se nebudu.
Ještě jeden seriál jsem sledovala, ale název si nevzpomenu. Děj trochu jako Mission Impossible, ona byla velice pěkná, on byl velice sexy, nakonec happy end, mezitím spousta akce a supermoderních zbraní, vysílaček v knoflíku šatů od Diora apod.
Ona pořád někam utíkala, měla moc pěkný běžecký styl.
červen 10, 2010 13:32
jj, : mura1
myslim smida. dokonce se spolupodilel na scenari, coz mi prislo dost divny, mela jsem pocit, ze scenar k serialu psal nekdo, kdo na vode nikdy nebyl smilies/smiley.gif

zfilmovat (zeserialovat) literarni predlohu je vzdycky tezky. ctenar uz ma o postavach vlastni predstavu, do ktere herci nesednou. tady mi nesedli tezce. z dany udelali nesvepravnou slepici, svalous bongo vubec nebyl bongo, intelektualka lucie nebyla intelektualka, bramborak byl malo bramborovej a kyselo moc kysely smilies/grin.gif
pritom v ty knizce je tolik vtipnejch akcnich pribehu, ze by to na serial vystacilo, nebylo tam treba cpat zadnou pohadku pro ofelii a vysvetlovani vodackych pojmu, vodackeho panaboha a svatbu... a otouse s gabinou

napriklad saturnina jsem se fakt bala a ten se mi nakonec i libil (krome lucie zednickovy)
červen 10, 2010 13:37
... : Sandra
No, pokud se jedná o navazující sérii cizího seriálu, tak se většinou dá stáhnout v angličtině na netu. Horší je to s domácími seriály, tam se musí opravdu čekat několik měsíců, než natočí další sérii. (A pokud na to někdo kouká, tak to ještě natáhnou a ani ta nová nebude poslední a opět se čeká...)
červen 10, 2010 13:41
Já jsem taky chycená : Káča
Sleduju na netu, televizi nemáme. Když přerušili Vyprávěj, byla jsem z toho v pravém slova smyslu vykolejená. Tak teď koukám na Zázraky života. Není to úplně ono, ale ke kávě, když dítko usne, se to dá. Občas kouknu na to, jak se hledá táta a máma a 13.komnatu. Jinak z televize nic. No a pak po večerech, když není slušnej film, sledujeme seriály oba s manželem, těch už bylo strašně moc: My name is Earl, Prison Break, The Shield, Big Bang Theory, HIMYM (nejlepší!), Dexter, Californication, naposledy Pacific a aktuálně frčíme na Breaking Bad. Ale to je souhrn tak za poslední čtyři roky, takže úplně pořád u PC vylepení nejsme.
červen 10, 2010 13:43
Jo, : Macesska
výborný český bylo Dobrodružství kriminalistiky.
Na Twin Peaks se chystám, možná to v důchodu stihnu.
Beverly Hills a Pokémoni mi připomněli Covington Cross - na to jsem koukala na intru. A Robina Hooda z Magionu (nebo to byla Vega?) Jo, to byly časy.
Ještě vzpomínám na Ptáky v trní - narazila jsem náhodou na nějaký díl, že při tom budu žehlit. 30-45 minut, zlikviduju kousek koše, fajn. Jenže ty jejich díly měly snad hodinu třicet! A 3/4 dílu to podle hudby a výrazu herců vypadalo, že už to další minutu skončí! To jsem měla vyžehlenej celej koš a dlohodobý trauma smilies/smiley.gif

červen 10, 2010 13:47
... : mia
je tu někdo kdo pamatuje ještě Bellu a Sebastiána a ságu Lidé z Mogadoru? U Sebestiána jsme byli u televize jak přikovaní. Francouzské seriály by vůbec mohli dávat častěji. Asi před třemi roky dávali seriál z prostředí nějakých vinic moc ráda jsem na něj koukala. Zkraje i na italský seriál Okouzlení asi tři série. I Slováci mívali pěkné historické seriály/Adam Šangala/. Němci zas válečné /Archiv smrti/.
červen 10, 2010 13:51
Jéje, tak kdybych měla ještě vzpomínat : Káča
tak skončím u Dětí z Kouřové hory a Majky z Gudrunu.
Ale třeba první série Dallasu jsme s bráchou odkoukali poctivě, bylo to vždycky v neděli navečer, museli jsme mít hotový úkoly do školy a tak. No, to byla ta první vlna z Ameriky, pak mě ještě chytlo Beverlly Hills 90210 a Melrose Place a pak už jsem měla, myslím, jiný "důležitější" starosti - jako najít si ženicha a tak smilies/cheesy.gif
červen 10, 2010 13:53
jezis : mura1
covinton cross - to mi prislo povedomy, tak kouknu do strycka googla, a no jo, to jsem taky videla. vo co slo, si sice vubec nepamatuju, ale tatinek byl fesak!

červen 10, 2010 13:53
jé ono bude zase Twein Peaks????? : alena bodka
tak to se budu dívat - dost dílů mi tenkrát utek,lo. Dobrodružství Kriminalistiky bylo vynikající - oni to budou opakovat?
červen 10, 2010 13:54
... : mia
jo a Čtyři z tanku a pes plus Kamarádi s Válečkem, Gábinou ad.
červen 10, 2010 13:54
... : bb2
Sandro, to už je moc práce:-) mimo zimní měsíce se k televizi dostanu kolem desáté večer a to se jen podívám do českého tv programu, papírového, co je v košíku na časopisy, jestli tam mám něco zakroužkovanýho a když nemám, tak ji většinou ani nezapnu.

Máme spoustu dvd s filmy, co jsme chtěli vidět a slyšet v originále a leží ladem, některé ještě zatavené ve folii. Junior si je občas pouští, někdy kolem druhé třetí v noci. My dopadneme většinou tak, že po roce dvou to běží v televizi a skoukneme to s lepším či horším českým dabingem a s tím, že jsme to dývko ani nemuseli kupovat, protože teď už ten film budou opakovat dvakrát do roka.
červen 10, 2010 13:57
Hehe, tak Covington Cross jsem zjevně sjížděla taky, : Káča
toho druhýho zleva si pamatuju úplně jasně...najednou...
červen 10, 2010 13:57
... : bb2
Mio - Bellu a Sebastiána jsme sledovaly jako malé děti a když jsme se ujaly jednoho toulavého čuvače, dostal jméno Bela, i když to byl kluk:-)

A nikdo nemá rád m.a.s.h.? :-(
červen 10, 2010 13:58
Jak tak koukám najde se poměrně slušná řádka docela dobrých seriálů ! : wendy
Ráda taky skouknu staré dobré české - chválím, tuhle jsme si zde přece říkali, že bychom měli přestat jen kritizovat a začít zase hledat spíš to co můžeme chválit...

V současné době nesleduju nic seriálového, RP skončila, Mash už znám nazpaměť, spíš rádio a knížky. Ale koukala jsem, že hafo pěkných filmů začíná až krátce před půlnocí, to bych nepřežila ani do středy. Takže natočit a od 20:00 některý příští den skouknout. Hlavně tedy kusovky, ale třeba seriál Žralok - ten je dobrej a taky noční. Teď mě čeká Porota. Fakt film, nic jsem neprovedla, ani žádného lumpa ještě nezabila...

Ale na čem ujíždím to je Karel Šíp a jeho pořady, teď to je Všechnopárty. Když jedu na dovolenou, nastavím si nahrávání, i když bych to pak mohla skouknout na netu. Zvyk.
smilies/wink.gif
červen 10, 2010 14:00
... : bb2
tatínek z Covington Cross je fešák, ale mně se líbí ten mladý za ním, a ten druhý vzadu vpravo vypadá trochu jako Oldřich VÍzner, když už tu byl zmíněn Saturnin :-) nebyl Saturnin film? byl to seriál? že bych viděla jen jeden díl? to je divný, mám takovou sklerózu
červen 10, 2010 14:01
... : bb2
Porota běžela předevčírem na české televizi, Wendy. Včera Pianista. Viděli jsme ho všichni v kině a uchváceni jsme samo zakoupili i dývko, které od té doby jen rotuje po půjčkách, doma ještě neběžel.
červen 10, 2010 14:05
poradíte mi???? : holubinka
když jste u těch seriálů- v 90. letech byl seriál z nemocnice, byl tam plešatej doktor na motorce a doktorka -jeptiška....už dlouho přemýšlím, co to bylo smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif
a jinak se mi líbí Mentalista
červen 10, 2010 14:09
... : bb2
holubinko :-))
červen 10, 2010 14:12
jo macesska zmínila Řím... : erika
fascinující podívaná, velice naturalisticky podává sex i neuvěřitelné krutosti, které byly tenkrát na denním pořádku... až tak, že v jednu chvíli jsem to nebyla schopná dál sledovat kvůli detailně zobrazovanému násilí a to se mi fakt nestává, mám docela silnej žaludek, pokuď jde o pohyblivé obrázky.
červen 10, 2010 14:12
Wendy, opravuju : bb2
Porota byla v pondělí večer, na čt1, někdy po desáté v půl 11
předevčírem Goyovy přízraky, taky tou dobou
červen 10, 2010 14:13
... : bb2
Eriko, potom, co jsem shlédla se šroubkem Saw VI už jsem otrlá:-) kluk měl srandu z toho, jak se dívám skrz prsty a nohama na křesle, jakoby nevěděl, že pak na mě žádný úchyl s motorovou pilou nemůže
červen 10, 2010 14:16
Jé a taky jsem milovala Star trek : alena bodka
nejvíc ty díly, co se odehrávaly v takovém tom jako kosmickém baru...teď zrovna koukám na Star gate - ale už to taky není ono, jako na začátku.....
červen 10, 2010 14:17
bíbí :-) : holubinka
já vim.....jsem to jenom zkusila, co kdyby...náhodou smilies/wink.gif...ten doktor se mi moooc líbil smilies/wink.gif
červen 10, 2010 14:20
aleno, : Macesska
tys volila ty piráty - na co potřebuješ čekat, až budou něco opakovat v TV? smilies/wink.gif

Můro, v Covington Cross nešlo v podstatě o nic, pokud si dobře vzpomínám smilies/smiley.gif Taková středověká Rodinná pouta pro teenagery. Mně byl sympatickej ten nejstarší bratr, co se vrátil z války, kde odmíntul válčit a naučil se vařit. A jako Vizner vypadá jen na té fotce, chudák, jinak byl celkem normální. Ostatní na mě byli už moc mladý.

Ehm, "Vzůru na pálubu, dálky volají, příhodný vítr už váné nám..." herdek, já už ani nevím, jak se to jmenovalo! A Co přináší řeka... Jen u těch úplně nejrannějších seriálů bych měla strach si to pustit - ono vzpomínky a realita se můžou lišit.
červen 10, 2010 14:20
eriko, : Macesska
tak v Římě hlavně běhali pěkný polonahý chlapi a Césara daboval Rösner smilies/smiley.gif

holubinko, fakt nevím, ale zkus tady http://www.serialzone.cz/serialy/ nebo csfd.cz

červen 10, 2010 14:30
bb no právě že běžný americký horror : erika
s tímhle nelze srovnat, protože viděné jaksi nelze brát vážně z důvodu nadsázky a umělosti všeho od krve až po zápletku. Ale tenhle Řím, to bylo jako bys byla přímo u toho, jak někomu třeba pomalu vytrhávaj nehty... smilies/cry.gif
Srovnala bych to snad jedině s Kladivem na čarodějky, ale ješte naturalističtější.
červen 10, 2010 14:32
prvni : mura1
a nadlouho taky posledni serial, ktery jsem videla, byla arabela. a protoze jsme nemeli jsme televizi (nasi ji koupili kvuli brachovi k pocitaci jako monitor, to uz jsem byla vdana), jezdila jsem ji sledovat pres pul prahy k babicce

bb, ano, mam rada mash smilies/smiley.gif
červen 10, 2010 14:33
no, : mura1
a kdyz uz jsem pak byla velka a koupili jsme si tv vlastni, s potesenim jsem shlidla dva pisare, nemocnici na kraji mesta, chalupare...

co mi v dobach bezteleviznich uteklo a co jsem pak uz nikdy nevidela, bylo ja claudius
červen 10, 2010 14:41
... : bb2
Muro, knížka byla mnohem lepší:-) i když představitel dospělého Claudia byl výborný

Eriko, dost dílů jsem viděla, se mnou to nedělá o moc víc než ty horory, myslím tedy ty detaily, děj a ostatné je samozřejmě něco jiného. Mně víc dostanou filmy založené na skutečném příběhu jednoho člověka, rodiny, národa, jako třeba právě Pianista, z nich mě úplně mrazí, doba ne příliš vzdálená, realita hrůzná. A knížky jako Aluminiová královna, děj 10 let starý, místo několik hodin autem od nás, realita nepopsatelná.

červen 10, 2010 14:52
Macessko - piráty jsem volila, : alena bodka
ale do vlády se nedostali...takže sorry, musím čekat na opakování v Tv - jako každej - na Písaře a na Chalupáře jsem zapomněla....taky jsem je ráda sledovala. Jinak miluju český filmy, buď mi je nahrávají kamarádky, nebo si dývka kupuju. Už jich mám mraky - když mám nějaký trauma v TV nic moc - tak si je poouštím - včera například:"Báječná léta pod psa"...v těchhle filmech je něco, co v žádným americkým filmu nenajdeš.
červen 10, 2010 14:56
bb, : mura1
tos me potesila, knizky vlastnim. tenkrat to vsichni desne sledovali, prisla jsem si osizena smilies/smiley.gif
červen 10, 2010 15:11
aleno, : Macesska
autorský zákon umožňuje fyzické osobě pořídit si kopii zveřejněného díla pro vlastní osobní potřebu, pokud takové užití není v rozporu s běžným užitím díla a nejsou jím nepřiměřeně dotčeny zájmy autora. Nelegální je pouze sdílení.

Trochu starší článek: http://www.lupa.cz/clanky/vysetrovani-kyberzlocinu-jaka-je-realita/
červen 10, 2010 15:12
holubinko : mia
ten seriál z lékařského prostředí devadesátých let byl český?? mohl by to být Přísahám a slibuji??
červen 10, 2010 15:18
ttakže když se u nás Květa dívá po stopadesáté šesxté : alena bodka
na "Slunce, seno, atd"....je to zločin?
červen 10, 2010 15:19
aleno, : mura1
sdileni neznamena, ze se spolu s kvetou koukate u tebe v kuchyni na dvd. ovsem sledovat slunce seno po stopadesateseste zlocin je. smilies/wink.gif
červen 10, 2010 15:34
ptej se radši právníka, já jsem laik :) : Macesska
Ale z hlediska autorského zákona to asi zločin nebude, protože v rozporu s běžným užitím díla to není a Troškovy zájmy tím nejsou nepřiměřeně dotčeny. (Pokud si ho stáhla z internetu, tak by teda neměla nechat koukat nikoho jiného, protože to je už sídlení.)

Jestli se to nebere jako omezování osobní svobody ostatních osob v domácnosti, či v případě přítomnosti nezletilých jako týrání svěřené osoby těžko říct smilies/smiley.gif
červen 10, 2010 15:35
... : bb2
muro smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 10, 2010 15:47
Mio : manul
ale v Přísahám a slibuji hrál Abrhám a pleš něměl a Balzerová tem taky nebyla jeptiška.
Jinak seriály taky sjíždíme. Pominu dětství, kde patřil k mým oblíbeným i ten Covington Cross nebo třeba Byl jednou jeden život. V domácnosti nemáme TV, takze jsme odkázáni na DVD, příp. internet. Filmy si teď dopřejeme jen občas, protože náš malý ďábel vyžaduje 100% pozornost a nemůžeme po dlouhém filmu vyspávat.
K našim oblíbeným patří Červený trpaslík (I když manžel říká, že ho viděl tolikrát, že už ho nebaví, já jen jednou a něco, takže si ráda dám opáčko). Sem tam koukneme na Simpsny (když nás nenapadne nic lepšího ale to neznamená, že je nemáme rádi). Měli jsme i silné období South Parku, teď už taky jen občas, ale mám ho ráda. trochu podobný je polský seriál Wlodcy Much (nevím, jak se to přesně píše), pokud máte někoho, kdo aspoň trochu polsky rozumí a sem tam něco přeloží, je to dobrá zábava (pozor, pro ty trochu otrlejší). Taky máme pořád ještě rozkoukané Chalupáře. A v televizi nás docela chytl Comeback, bohužel se na něj moc nedíváme, protože s rychlostí našeho internetu se nám hodně zasekává. A v poslední době ujíždíme na Profesionálech, už nám zbývá poslední díl, ale snad ještě nějaké dáme znovu (máme na DVD). A to je asi všechno, na co jsem si vzpoměla. Ale Twin Peaks patří k mým snům, věřím, že ho někdy uvidím.
Jinak ještě donekonečna opakujeme Potkali se u kolína, Maxipes Fík Křemílak a Vochomůrka a Krtek a Ferda mravenec a ...
červen 10, 2010 15:51
Mio, : Míša 2
Bellu a Sebastiana jsem jako malá milovala. Donedávna jsme byli skoro půl roku bez televize (anténa), šlo jen DVD, tak jsme si nakoupili spoustu těch levných za 49,-, ať máme po večerech na co koukat a představ si, že nám tchyně sehnala právě Bellu a Sebastiana. Prý pro děti, jenže nakonec jsme na to z nostalgie koukali my s manželem. A víš, že jsem si dokonce pamatovala hudbu ? Takhle se mi třeba vybavuje hudba k seriálu Tajuplný ostrov, další můj oblíbený z dětství.
BB, i Claudius takhle vycházel na levných DVD, bohužel se mi nepodařily sehnat všechny díly, skvělý seriál.
Mám ráda Červeného trpaslíka, Big Bang Theory, M.A.S.H., z našich Byli jednou dva písaři, Chalupáře.
Teď už asi dva měsíce máme konečně satelit a díky němu jsem objevila CS Film, staré české filmy, o některých z nich jsem vůbec netušila, že existují.
červen 10, 2010 15:53
Manul : mia
plešatý herec mohl být Jindřich Narenta a doktorka jeptiška Valentina Thielová. /koukla jsem obrázky ze seriálu/. Ale třeba jde o úplně něco jiného. Míšo CS kanál si platíme přes zimu, teď v létě je práce kolem domu, tak není čas. Jsou tam hezké filmy. Chalupáři to už je klasika, F. L. Věk, Sńatky z rozumu. Tuhle jsem si pustila na you Tube i ukázku z Muže na radnici - z nostalgie, aby si člověk zavzpomínal co se nosilo za oblečení a tak.
červen 10, 2010 16:10
mio : holubinka
nebyl český, díky za snahu.....
plešatej doktor byl motorkář, doktorka byla jeptinda a nakonec z řádu vystoupila, a jeli spolu na motorce
a jinak jsem snad normální

a s touhle kombinací si ani google neporadil smilies/undecided.gif smilies/grin.gif
červen 10, 2010 16:13
Já se dívám : Milene
když přijdu z práce na Ulici. Ale v neděli v 11 hod jsem nachystaná na opakování starých seriálů. Nedávno byla Sanitka a teď O zvířatech a lidech. Sledovala jsem Vyprávěj a doprovázela výkřiky. Tohle jsme doma měli, jé podobnou sukni jsem nosila atd. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Období Prison Break jsme doma taky měli. Dcera a její kamarádi to lovili na netu a pak si to předávali. Když to dávali v televizi (Útěk z vězení) tak jsem se chvíli dívala. Což o to líbilo se mi to ale dávali to snad každý den, takže jsem brzo byla mimo.
červen 10, 2010 16:20
holubinko, : Macesska
zkoušelas wiki?
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Medical_television_series

Ještě vzpomínám na Ságu rodu Forsythů (tu novou verzi), ač pamětníci frfňali, že stará byla lepší... a knížka vůbec nejlepší! Já teda už v knížce sympatizovala se Soamesem a Irene bych asi brzo nakopla, a tady byl navíc celkem fešák (v rozporu s mými knižními představami).
červen 10, 2010 16:50
holubinko : erika
taky mi to nedalo, považuju se za královnu vyhledávání smilies/cheesy.gif
ale fakt, zatím nic... ale docela jsem se pobavila, protože jsem našla třeba britský seriál o člověku, kterého v bytě pronásledoval zvuk motorky a duch motorkáře, nebo doktora s mladou asistentkou, ze které se vyklube čarodějka, a jiné perly smilies/grin.gif bohužel žádná pleš smilies/grin.gif
červen 10, 2010 17:08
nojo, na spoustu seriálů už jsem zapomněla : alena bodka
Ságu jsem viděla tu starou..ještě v osmašedesátým v Anglii a pak znovu krátce poté tady. Ta nová mě docela zklamala - už to nebylo ono. Ten český seriál s jeptiškou na motorce neznám, ale před lety dávali britskej - teky s jeptiškou - která ovšem řešila záhady, ale nevzpomínám si na název. Bella a Sebatián - ježiš, to jsem bývala snad jkeště v pubertě, když to dávali. Ale sledovali to naprosto všichni. Z českejch se mi taky líbil:"Byl jednou jeden dům" a ten s Helenou Růžičkovou a Terezou Brodskou/Žanetou Fuchsovou/...ta knížka, podle které to bylo natočený se jmenovala "Malý muž a velká žena". Podle naší mámy to takhle přesně před válkou a za války vypadalo. Naše rodina žila po celé generace v Ústí nad Labem a taky museli utéct, aby je nezabili...byli Češi. Žili pak po celou válku v Kolíně, protože děda - jako zaměstnanec dráhy, dostal místo v Cerhenicích na hradle. Vlastně bych teda měla být Hitlerovi /a potažmo Henleinovi/ vděčná - nebýt toho, neseznámila by se moje máma s mým otcem, nevzali se a já bych tu teď neseděla. Kdoví kdo by tady teď seděl místo mě...třeba by s ním zas až taková sranda nebyla.
červen 10, 2010 17:11
... : Káča
červen 10, 2010 17:23
díky : alena bodka
já věděla, že je to nějakej vlak, ale zaboha jsem si nemohla vzpomenout na celej název.
červen 10, 2010 17:25
Alčo : mia
ani nejsme tak starý jako už hodně pamatujem viĎ?? smilies/grin.gif smilies/grin.gif dobrý byl i Cirkus Humberto. Za to Plechová kavalérie s Víťou Kubánkem nebo Zákony pohybu či Okres na severu smilies/angry.gif Pak byl docela dobrej Paliza /postava/ ze seriálu z prostředí přehrady ten ještě ušel.
červen 10, 2010 17:28
Macessko, díky, : holubinka
Wiki mě nenapadla ...... stárnu smilies/grin.gif

no, Muž na radnici byla taky bomba smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 10, 2010 17:34
Cirkus Humberto byl dobrej : alena bodka
knížka je ovšem psaná nějak lidštějc - ale to už tak bývá, že je knížka lepší než film. Na plechovou klavalerii a na pláteníka jsem nekoukala, ale na ženu za pultem a na muže na zadnici ano, Paliza nebyl špatnej, ale "s*ala" mě ta neslaná nemastná Jana Krausová, co byla furt jako dotčená a poškozená. Tady byl před lety hrázným nějaký pan Lis a říkalo se mu "Palisa". Ale nemocnice na kraji města - ta stará se mi moc líbila - zvláště pak jsem milovala doktora Štrosmajera. V polovině šedesátých let dávali v TV francouzské seriály "Abonent na trati U" a "Inspektor Leclerc" - to byly nervy. Profesionály teď opakují - myslím, že na JOJ plus.Když dávali ženu za plultem, tak za pulty našich obchodů byly pouze nas*ané prodavačky - všechno ostatní bylo tzv. úzký profil. No a tenkrát se říkal tento vtip:"Které jsou tři největší nevyřešen záhady na světě? Tak Kdo zabil Kennedyho, Bermudský trojúheklník a kde je ten krám, co tam prodává Anna Holubová".
červen 10, 2010 18:06
Jé : alena bodka
a pamatujete na Randalla a Hopkirka?
červen 10, 2010 18:08
... : Olina
Taky sleduji serialy, hodne mam vypalenych starych klasik a rada si je poustim na usnuti, koukat se nemusim, znam to nazpamet, tak staci poslouchat a do peti minut jsem mrtva.
jen takovy mensi dotaz, jsem si vsimla, ze v ceskych serialech zacali zamatlavat znaky na autech, jako ze audine schovaji ty kruhy , bmw atd. Hlava mi to nebere, proc jako? Vsak kazde male dite stejne pozna co je to za typ auta.
červen 10, 2010 19:15
... : Olina
Jo a pamatujete si na serial Dva roky prazdnin? uvodni pisen nazpival Karel Cernoch.
červen 10, 2010 19:17
pokaždé a bez dechu : Iris
F.L.Věk smilies/smiley.gif
červen 10, 2010 19:22
Aleno : Iris
Abonenta si už moc lidí nepamatuje,byl to tehdy skvělý seriál ale mne dostal zejména skrze hudbu, vzpomínáš? A jistě pamatuješ Forsyty, no to je skoro pravěk. Dnes by to možná nikoho nebavilo.
červen 10, 2010 19:28
Aleno : Iris
a Randall s Hopkirkem, jasně smilies/wink.gifNedávno to někde opakovali a nedalo se na to dívat. Ale tehdy to byla bomba
červen 10, 2010 19:31
Na mě silně : Sidon
zapůsobil seriál "Zdivočelá země". Podle mně je to určitě nejlepší seriál z české produkce, který jsem viděl. I když to bylo zařazeno do zábavných pořadů, byl to hlavně historický dokument. I přes některé menší nedostatky, bylo i herecké ztvárnění skoro všech zúčastněných hereček a herců velice přesvědčivé. Možná taky proto, že někteří nemuseli ani moc hrát, stačilo být sám sebou. Další veledílo, které považuju za jeden z nejlepších filmů české kinematografie, je film - Všichni dobří rodáci, od Vojtěcha Jasného. Ta Země i ti Rodáci, jsou docela výmluvné v tom, jak dobře vystihují a popisují různé a taky mnohdy hrůzné chování lidí, kteří jsou vystaveni nějakému dilematu, a jak se s tím vypořádají. Bohužel těch Maděrů a Františků je u nás strašně málo, naopak, daleko více je různých Hejlů, Knírů, Plecmenů apod.
Seriály, jako Dynasty, nebo Dallas, Forsythi apod., mě nechávají totálně netečným, ale vím, že diváckou obec mají obrovskou.
červen 10, 2010 20:13
... : L*
Step by step a Zoufalé manželky, páč je to ze života. smilies/kiss.gif
červen 10, 2010 20:34
Ze seriálů, který na mě hodně zapůsobily, : Krakonoš
bych jmenoval Zdivočelou zemi a pak v době puberty jugoslávskej Horkej vítr - Šurdilovič byl náš idol, dnešní děcka by řekla, že byl fakt děsně cool smilies/grin.gif. No a samozřejmě Štyry z tanku a pes, ten mám dokonce na dvd - vypálenejch, voriginály jsem dal bráchovi pod stromeček - vzpomínka na dětství. Nemocnice na kraji města, ta původní, mě v dobách svý premiéry hodně bavila a přišla mi dobrá. Vod těch dob jsem ji neviděl, pokračování ani vidět nechtěl. Plechová kavalérie mě zaujala jen proto, že v tý době jsem byl chapec snící vo kariéře kombajnéra (ještěže jsem nesnil vo kariéře vokresního tajemníka) smilies/cheesy.gif.
Dnes, v době nevlastnění televize, mě seriály vcelku míjej, s dvěma výjimkama - Vyprávěj, který bylo tak hezky koukatelný i s dětma, a pak ta prokletá Ulice. Jo, kdysi jsem se na ni chytil a prvních jánevim kolik desítek až stovek dílů mě i bavilo. Pak se to začalo zvrhávat, neskutečný dějový pazvraty, rozmělněný tak, aby bylo co dát do dalšího dílu. No jak to taky mohlo při tom počtu dopadnout. A tak na to čumim dál, z čirýho masochismu - chci vědět, co ještě debilnějšího než Simona a její křečci se dá vymyslet. Mimochodem, hned jak se na scéně vobjevil Cyril Hejl, věděl jsem, kolik uhodilo - aby bylo vo čem hrát, doposud jednoznačnej vztah Hejlová - Pešek scénáristi vobětujou a Hejlovka zjistí, že stará láska nerezaví - a fakt to tak bylo. Ne, nejsem geniální, to jen vejmysly autorů jsou tak tupý, že jsou předvídatelný i pro mě smilies/cheesy.gif. Takže ráno snídám s Ulicí, jedna z mejch skutečnejch úchylek. smilies/wink.gif
červen 11, 2010 00:52
mia mi připomenula : wendy
když vidím starší až starý film, taky se přistihnu při hláškách : Jé takovejhle budík jsme měli! takovouhle kredenc měla opatovická babička! a přesně tyto boty měla maminka do tanečních ! mí pamětníci mi rozumějí....

pokud se dají k nekonečným seriálům přidat i Televizní noviny, tak sleduju ještě ty. smilies/wink.gif
červen 11, 2010 10:04
no - pokud se jedná o dvacáté století od padesátých let nahoru : alena puntíkovaná
tak taky přesně odhaduju, ve kterém roce se příběh odehrává - podle oblečení a účesů, zvláštěpak šedesátá léta mě dojímají
červen 11, 2010 10:55
Krakonoši k snídani Ulice : erika
kdybys na sebe prásknul, co já vím... že holduješ erotice s delfínama, tak by mě to překvapilo míň smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 11, 2010 11:24
kdy ráno dávají Ulici? : alena puntíkovaná
tu dávají večer v půl osmý
červen 11, 2010 12:11
na netu dávají původní tvorbu : erika
kdykoliv chceš smilies/wink.gif
úplně vidím Krakonoše s noťasem a kafem u kuchyňského stolu smilies/smiley.gif
červen 11, 2010 12:19
:) : bb2
Krakonoš a Ulice k snídani? zlatý hřeb dne :-)

Děláme vůbec něco jiného než sledování seriálů? Když to tu tak čtu, jak se hrnou názvy seriálů, které jsem viděla, některé skoro celé, a to jsem se domnívala, že telku skoro nesleduju. Za tu dobu jsem se mohla naučit něco užitečného, třeba morseovku, těsnopis, korejštinu nebo háčkovat fusekle!


červen 11, 2010 12:43
mimochodem...:) : bb2
dnes po půlnoci na Nově - Císař Augustus, 1. a 2. díl.
červen 11, 2010 12:44
bb2, : Macesska
- morseovka je překonaná, už se v ní nevysílá ani to Save Our Ships;
- těsnopis skoro taky - stejně píšem víc na klávesnici;
- háčkované fusekle by asi tlačily;
- no, a korejštinu vyřeší nějaké korejské seriály smilies/smiley.gif
Kamarádka sledující japonské anime tvrdí, že pasivně už celkem slušně rozumí.

červen 11, 2010 12:52
No, morse ještě stále používají radioamatéři : wendy
těsnopis - s tím bys někoho mohla zaskočit, ale dnes můžeš mít audiozáznam i na minifoťák. A s těma fuseklema jsi asi myslela uplést, ne ?

Mimochodem - díky za připomenutí Augusta - nutno natočit ! Krásná věc - a vidíš, zase v noci. Prostě od 20 hodin dávají většinou pro mě nekoukatelný nebo nudný věci.

Z jazyků bych se učila mandarínskou čínštinu nabo arabštinu, když už exotiku.
smilies/wink.gif
červen 11, 2010 13:00
... : bb2
v pátek a v létě je to dobře, když je dlouho vidět a večer je venku pěkně. Jsem na Augusta zvědavá.
červen 11, 2010 13:08
wendy, : Macesska
to jsem se jen snažila bb udržet u seriálů, každá záminka dobrá smilies/wink.gif

Čínština je dobrá volba, to je jazkyk na vzestupu.
Důkaz seriálem - řeší se, proč mimozemšťani předávají poselství celé Zemi v AJ.
"Proč ve všech státech předávají tu zprávu anglicky?"
"Pochopitelně používají majoritní jazkyk, kterému rozumí nejvíc obyvatel."
"To ne, to by použili mandarínskou čínštinu."
(Torchwood, spin-off k Dr. Who)

Akorát nevím, jestli ty seriály nebudou příliš revoluční smilies/smiley.gif
červen 11, 2010 13:17
... : Macesska
Myšleno čínské seriály. TW je revoluční zcela přiměřeně.
červen 11, 2010 13:19
wendy : erika
zrovna dneska budu koukat už od osmi - na ČT1 dávají Hospodu na mítince. Móóóc se těším.
červen 11, 2010 15:31
Save our souls : alena puntíkovaná
Ships obvykle nikdo nezachraňoval, ty šly většinou ke dnu.
červen 11, 2010 15:42
Obojí vzniklo zpětně : Macesska
Na místě těch námořníků bych chtěla zachránit zadek, ne duši smilies/smiley.gif Že by Save Our asseS?

Další možné významy: http://acronyms.thefreedictionary.com/SOS
červen 11, 2010 16:15
Daní tomu nebudeš věřit, : Inka kuk
ale denně v 5.30 hod vstávám, tak ve 22-23, hod ulehám a vůbec netuším co je to televize. Na zprávy se mrknu na internetu a Tv mi nijak neschází, naopak je mi lépe.
červen 11, 2010 16:24
Já televizi miluju : alena puntíkovaná
když jsem byla doma sama, opuštěná a hlídala klidný spánek svých dětí a zárveň vykonávala drobné domácí práce, byla to právě televize, která mi dělala společnost a promlouvala ke mně. Ne, že by všecky pořady byly ke koukání, ale pořád jich zbývalo dost, které jsem viděla ráda. Bylo by přinejmenším nevděčné a farizejské, kdybych teď snobsky odsuzovala to, co jsem mívala ráda a na co jsem se těšila. Kdyby se mělo vyšecko vybírat jen podle výše intelektuální úrovně, musely by se vyvraždit tři čtvrtiny lidstva. Takže, teď začíná Ulice a já se jdu dívat. Vy ostatní můžete klidně zvracet.
červen 11, 2010 18:26
Tak jo, : Krakonoš
a kromě toho holduju erotice s delfínama. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 11, 2010 22:56
No a teď vážně - : Krakonoš
já nedokážu definovat, proč na tu hovadinu čumím, já na ni teda nečumím, protože - snídám, k tomu si čtu Reflex a dva metry vode mě mi na notebooku běží ta Ulice. Vobčas k ní zvednu voko - vono tam dohromady nejni na co koukat, stačí zvuk. Vlastně jenom přeruším četbu když se začne něco zajímavýho dít - například úchyl Kukačka spustí nějakou svojí úchylárnu smilies/grin.gif. Jo - už asi vím - chci vědět, jak to bude s Kukačkou, jestli ho naonec zavřou a nebo ho Olda Farskej zabije. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
Jinak vobecně zastávám názor, že není zdraví škodlivý si vobčas vodpočnout vod hodnot, umění, a dát si trochu toho škváru. V mejch vočích to nikoho nedegraduje. Doufám, že jsem svý příznivce tím doznáním ke kulturnímu poklesku nějak zásadně nezklamal. Pa. smilies/wink.gif
červen 11, 2010 23:04
ty snídáš v : alena puntíkovaná
sedm večer?
červen 12, 2010 04:05
Aleno : erika
ještě jednou: máš-li internet, můžeš si odvysílané pořady pouštět kdykoliv. Krakonoš večer patrně na Ulici nemá čas, tak si ji pouští ráno. Klikni na tento odkaz, a můžeš se podívat na páteční díl.
http://ulice.nova.cz/clanek/epizody-1799-1800.html
červen 12, 2010 13:15
alčo, : bb2
Aleno - snobské odsouzení a hru na intelektuály tady asi nenajdeš, na druhou stranu, jestliže se nemusíme stydět napsat, že rádi sledujeme Bolka a Lolka, proč nenapsat, že nám to či ono přijde hloupé, stupido a nekoukatelné, ne?

Wendy - Císaře Augusta jsem neviděla. Od čtvrtka jsem neviděla v telce nic, ale na příští týden už mám zakroužkováno: v pondělí 14.6., 22.15 na ČT1 Výkřik ve tmě.
A v úterý 15.6. na Čt2 od 20.00 první film M.A.S.H., předchůdce seriálu. Hawkeyho hraje Donald Sutherland.

Byli tu zmíněni Profesionálové, tak to byly lásky nás tří nejlepších kamarádek na ZŠ. Holek idol byl Doyle, já milovala Bodieho. Och,jak byl mužně anglický!

A teď při prohlížení programu jsem někde, ale nevím už kde, zahlídla Dempsey a Makepeaceová, tak ty jsem jednu dobu sledovala pravidelně. Policajti, ona lady s blond mikádem, on černovlasý, řekněme neotesaný drsňák z USA, co přijel na profesní stáž do VB a lady ho dostala na starost.
červen 13, 2010 20:03
Tak jsme se vrátili zmoření z víkendu : wendy
a Augusta jsem už skoukla - pěkný. Výkřik ve tmě mám taky zakroužkovaný u videa...jinak zaplaťbůh na dvě televize - je ten fotbal, že a jak hokej miluju tak fotbal nee.

eriko - však Mýtinka byla mimořádně kvůli Smoljakovi. A neviděla jsi náhodou snímek Made in China ? Běžel hodně v noci, minulý týden, a ani se nedivím že to dávali v tak nekoukatelnou dobu.

Koukám z okna - a leje jako z konve. Začíná úřední hodina. Na chodbě už jsou navlhlí klienti. Tak zatím.
smilies/wink.gif
červen 14, 2010 08:04
wendy : erika
navlhlí klienti smilies/grin.gif

No já vím, že Mýtinka byla kvůli Smoljakovi, normálně dávaj jedno představení jenom o Vánocích. Pro mne je to vždycky svátek. Taky teď v pátek jsem se chechtala, až jsem se za břicho papodala, a to znám ty repliky zpaměti smilies/smiley.gif
Made in China jsem neviděla. Zato jsem zahlédla někde na satelitu kus Spartaka, a taky musela zrušit kvůli přílišnému násilí smilies/sad.gif
červen 14, 2010 10:28
eriko, : bb2
jsem na tom podobně, co nevidím v televizi, nevidím vůbec. Nahrávat si filmy jako Wendy, to už mne dávno opustilo, protože na to přehrátí pak prostě nedojde, už to vím a nezkouším to. Zbyl nám plný kontejner kazet a dvd s filmy, které než se k nim dostaneme, už asi nebude možné přehrát:-)
A podobně to dopadá s dvd. Nejdřív jsem přestala kupovat hudbu, když jsem si uvědomila, že jsem během roku nakoupila víc alb než jsem si přehrála cd. Pak jsem přestala kupovat divadla, nakonec filmy. Protože se stalo, že dřív než na dvd došlo na film v televizi:-) Slíbila jsem si, že další koupím až všechno co máme skouknu. No, a to bude v důchodu, čili nejdřív v mých 64 (Aleno, vnímáš, jo?:-).

červen 14, 2010 11:00
Já mám ve filmotéce jen vybrané lahůdky : wendy
protřídila jsem ji podobně jako Daniela. Noční filmy nahrávám i když se stalo že jsem je přemazala nebo se k nim nedostala, ale klidně u některých i žehlím nebo tak...

bb, na hudbu aspoň nemusíš koukat, u té je to lepší.
smilies/wink.gif

Tak se tu mějte.
červen 14, 2010 11:07
... : bb2
nojo, u nás žehlí slečna, v zimě s vydatnou pomocí sušičky prádla, tak jsem v loji

ale ještě si pamatuju, takže s Danielou Kolářovou ve Vratných lahvích a její odpovědi manželovi na dotaz, jak takovou pitomu v tv může sledovat, jsem se ztotožnila:-)
"žehlils někdy? nežehlil. tak vidíš..." smilies/smiley.gif
červen 14, 2010 11:19
a po kapitole o Seriálových závislácích, : bb2
kde jsme probrali i filmové a jiné závislosti, včetně Krakonošovy úchylky s delfíny ;-) by mohla přijít kapitola o jiné závislosti. S názvem např. Tajemno v nás, Astrologie - ano či ne?, Esoterika - říká vám to něco?...apod.
Pro všechny, kdo nějak ujíždí na esoterice - horoskopy, andělé, runy, karty, křišťálová koule, léčitelské praktiky a techniky atd. Je toho čím dál víc, ani všechno znám. Teď někdy na to téma poběží na ČT seriál Za zrcadlem. Provází Tomáš Hanák, pilotní díl už byl,
http://www.ct24.cz/media/91889-tajemstvi-astrologie-se-skryva-za-zrcadlem/, tématem 1.dílu byl - a to mi vyrazilo dech - VELETRH esoteriky. Byznys kam se podíváš.
červen 14, 2010 12:18
no, : mura1
cca 2 roky zpatky jsem v ramci prazdninoveho pobytu v ceskem raji navstivila hrad kost a zrovna tam probihal carodejnickej festival. fakt zazitek. krome prodeje karet kouli, magickych obrazku, talismanu, lecivych predmetu, lecive hudby, misek, bubinku a dalsich veci materialnich, tam meli/y sve stanoviste kartarky, astrologove a jiny vykladaci. s cedulkou s hodinovou sazbou
červen 14, 2010 13:28
v tomhle : Macesska
jsem cynický skeptik (jako v mnohém) - co třeba Derren Brown a jeho Magie a manipulace mysli? Taky měl nějaké seriály, ale mě potkala ta knížka.
Zjednodušeně řečeno si myslím, že tihle "pozitivně vibrující" v 95 % případů napřed zblbnou sami sebe a pak se snaží o totéž u všech okolo.
červen 14, 2010 15:52
Co se týče lidí z "brandže", taky to vidím na 95 % podvodníků... : erika
a pak se občas najde někdo s neobyčejnýma schopnostma, vůbec nic divného na tom nevidím, Schroedingerovu rovnici taky nedokáže odvodit každej, dokonce ani pochopit, jak funguje smilies/wink.gif
Systémy, to je jiná, a vyžadují pečlivé studium dřív, než se pošlou na smetiště dějin. Třeba astrologie a tarot, ty hodlám důkladně zkoumat, až budu mít na čas (patrně na penzi smilies/cheesy.gif ). Mám totiž důvodné podezření, že nejsou tak hloupé, jak se nám snaží namluvit pánové ze spolku Sysifos smilies/wink.gif
červen 14, 2010 17:25
No já bych to obecně neodsuzovala taky : wendy
je potřeba se na věc dívat nezaujatě, ne jako na byznys, ne a priori jako na podvod - prostě definováno z hlediska vnějšího nezaujatého pozorovatele. Ježíš jako historická postava také zřejmě léčil vkládáním rukou. Jen že těch lidí není moc a je jich zřejmě čím dál míň, to jak se člověk vzdaluje přírodě. Nepřeceňovat, ale také nedémonizovat.
O Schroedingerovi jsme se tu eriko zmiňovali v souvislosti s fenomenem Schroedingerova kočka, že.
smilies/wink.gif
červen 15, 2010 07:42
jo wendy :) to jsem si vzpomněla na jeden fyzikální :) : erika
Paní Schroedingerová se rozčileně vřítí do pokoje a křičí na svého muže: - Cos k sakru zas proved s tou kočkou?? Vypadá polomrtvá!
červen 15, 2010 09:47
Obecně odsuzovat se nemá :) : Macesska
Nějakou dobu jsem se kolem esoteriky plácala a jsem hodně opatrná. A poněkud jsem pozbyla iluzí o lidech, kteří sami sebe označují za duchovně vyspělejší a na vyšší úrovni než je většina lidstva. Paralela s Hitlerovými Übermenschen mi připadá až moc přesná.
Samozřejmě, že existují věci, které fungují, ač jim nerozumíme.
Tarot je fascinující, osobně si myslím, že je geniálně sestavený tak, aby korespondoval s nějakými obecně platnými situacemi či archetypy, se kterými se setkává každý. Takže může přinést naprosto jiný pohled na můj osobní problém a velmi pomoci při řešení. Pořád tam je ale riziko determinace a tím omezení svobodné vůle (když mi někdo/něco dostatečně sugestivně sdělí, že "teď budu 5 let trpět a teprv pak se to zlepší", tak mu asi uvěřím a budu fakt trpět. Kdyby mi to neřekl, kdo ví, co by bylo. Efekt sebenaplňujícího se proroctví.
Netvrdím, že neexistuje nic, co přesahuje současné poznání. Ale jak je s tímhle "tajemnem" zacházeno v esoterice, se mi nijak zvlášť nelíbí. Ovšem není to v jevech, ale v lidech. A velmi často je placebo mocná čarodějka smilies/smiley.gif
červen 15, 2010 09:52
eriko - dobrý ! : wendy
macessko, Hitler a jeho nadlidi - to už je fáze fanatismu. A možná, že k tomu zákonitě dospějí všichni, kdo pronikají do různých tajů a takytajů myslíš ? To už souvisí s mocí a její lákadla jsou mocná a deformující.
smilies/wink.gif
červen 15, 2010 11:19
... : Macesska
s mocí to určitě má co dělat. A s touhou být vyjímečný, nadřazený nebo aspoň úžasně užitečný - a speciálně v téhle oblasti se to kapku vymyká kontrole a nejsou zpětné vazby.
Pronikání do tajů - když do nich proniká vědec, tak má určitou pravděpodobnost, že se plete a má poměrně vypracovaný systém, kterým to ověří. Případně mu to vyvrátí kolega. To ho patrně učí pokoře. Aspoň si teda nedovedu představit profesora, hlásajícího, že "dělníci z Kolbenky jsou jen základní masa, to my rozvíjíme duši lidstva" za souhlasného pokyvování kolegů. Jasně, že profesor je daleko vzdělanější než dělník a je si toho vědom. Jenže si jaksi (doufám) uvědomuje, že ten dělník může mít kvality, kterých profesor nedosáhne (například umí prošťouchnout zacpanej odpad).
Esoteričtí mágové zhusta odmávnou vědecké zkoumání či opakovatelnost pokusů jako nesmysl a funguje jim všechno. A kdo jim to nevěří, to je prostě zaslepenec.
Taky mě dráždí jakási "klouzavá logika", kdy se veškerá realita ohne či okecá tak, aby pasovala do daného modelu. O paní, co na dálku skenovala čakry mrtvole, jsem tu kdysi už psala.
červen 15, 2010 11:38
No jistě, právě ti co opravdu umí, bývají až pokorní : wendy
když už jsi nakousla to Německo - ale platí to obecně - jakýmsi náhradním způsobem se pokoušejí realizovat a vydobýt si uznání mnohdy lidé, kteří od dětství bývali zneuznáváni. Model Hitler - despotický odmítající otec a ochranitelská matka. Himmler - totéž v bleděmodrém a posmívání vrstevníků, příroda ho učinila malým a ošklivým.
Některé cestičky vedoucí k cílům, o kterých tu diskutujeme, jsou sakra křivolaké a jak se říká - Je mnoho povolaných, málo vyvolených...
smilies/wink.gif
červen 15, 2010 12:57

Powered by Azrul's Jom Comment
busy