CHEMTRAILS - CO VY NA TO?
Středa, 03 únor 2010

Výrobci konspiračních teorií nás opakovaně a neúnavně zásobují „důkazy" o tom, jak je lidstvo úmyslně zasypáváno tunami chemikálií, práškovaných z dopravních letadel za jakýmisi pochybnými účely regulace populačního vývoje, ovlivňování mysli a bůhvíčeho ještě.

 

 

 


     Údajně za tím vším stojí spiknuté vlády, jejichž jedinou touhou je ovládnout lidstvo - zblblé v důsledku posypání baryem nebo jinou chemikálií. Doposud ale nebyl podán žádný vědecky podložený důkaz této myšlenky. Jsou to pouze domněnky, kterými bůhvíproč někdo straší důvěřivé spoluobčany. Soudný člověk dnes nevěří na hejkaly, klekánice, bludičky, čarovné prameny v lese, že děti nosí čáp, a neměl by věřit ani v existenci chemtrails. Za starých časů se strašilo kouzelným chromým psem, čarodějnicemi (tam to mělo jaksi dost tristní důsledky), v novém věku byli konstruováni třídní nepřátelé (často dopadali stejně jako údajné čarodějnice), a dnes, kdy je v civilizovaných zemích nemožné někomu přišít vinu za zhoubu lidstva a poslat ho na hranici, a přinejmenším dost složité dostat ho na šibenici, hledá se jiný způsob nalezení nepřítele.

 

     Co je lidstvo lidstvem, vždycky bylo pátráno po domnělých nepřátelích; kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, takže nějaký ten zločinec nakonec nalezen byl a způsob jak ho usvědčit také. Nebudeme si ani dělat iluze, že tomu v budoucnosti bude jinak. Kdyby dnes byla vypjatější doba, nacházeli by konspirační teoretici daleko tučnější sousta a politických vězňů by byly plné koncentráky a pak i hřbitovy. Bohudík je dnešní doba zrovna náhodou v nějakém klidnějším mezidobí a proto je potřeba hledat strašáky v něčem dostupnějším.

 

 

 


     Pozoruhodná je rychlost rozšiřování těchto narychlo spíchnutých teorií, založených na... Asi na ničem. Badatel zvedl zrak k obloze a zahlédl tam čáru za letadlem. Zdála se mu nějaká divná, třeba nějak pokroucená nebo podezřele dlouho trvající, a dospěl k závěru, že to není jen tak. Následoval level 2, kdy mu z toho vyplynulo, že čára bude tvořena práškem, sypaným z vysoko letícího letadla. Level 3 potom dává odpověď na to, kdo za tím stojí a proč to dělá. Badatel pak svoji teorii „hodil na papír", tedy na internet, a díky jeho přístupnosti se tato dokonalá demagogie rozšířila jako padající kostky domina světem.

 

 

 

 

 


     Jelikož všechny tyhle demagogické teorie nepotřebují žádné důkazy, ověření a potvrzení jinými experimentátory či teoretiky, jsou dosti primitivní a do hlavy vstupují poněkud snáze, než třeba rozbor Velké Fermatovy věty nebo kvantová mechanika (ovšem slovo „kvantový" je natolik libozvučné a vědecky znějící, že si jej oblíbila kvanta kvalitních pavědců). Čekal bych každým okamžikem, kdy někdo přijde s vylepšenou teorií chemtrails, když zjistí, že množství chemikálií je kvantované. To se teprve lidstvo zabojí!


     Písničkář Slávek Janoušek zpíval v jedné své smutné písni verš, jenž si můžeme stále připomínat:

 

„Bojíme se jenom strašáků,

něčeho z hlavy něčí,

ale nepřivedou nás ke strachu

doopravdická nebezpečí..."

 

    

 Takže tak. Položme si několik otázek, týkajících se chemtrails:

 


Proč by vlády používaly k oblbování svých poddaných právě takovýchto metod, když se to může udělat tisíci jinými způsoby?
Bylo by možné utajit montáž obrovských nádob do dopravních letadel?
Dalo by se utajit plnění zmíněných chemikálií do letadel na letištích?
Našel se alespoň jediný pacient, u něhož nastala změna zdravotního stavu prokazatelně z důvodu posypání baryem nebo jinou zdravotně závadnou látkou z letadla?
Proč by se prášek shazoval z vysoko letících letadel, když by se kvůli výšce letu a vlivu atmosférického proudění ani nedostal k zemi?
Proč by se tajná akce dělala tak, aby to každý viděl?
Bylo chemické práškování už někdy potvrzeno někým z letectví?
Jaké množství prášku by se mohlo vejít do dopravního letadla? Bylo by ekonomické naložit letadlo např. 20 tunami prášku (tj. v celkovém efektu nula nula nic) a vypravit za drahé peníze letadlo na přelet?


     Ale dost už toho. Můžeme jen litovat, že někteří lidé spotřebovávají svůj myšlenkový potenciál na vymýšlení hloupostí a nikoliv na užitečné věci. Kdyby totiž všichni mysleli tak, aby z toho byl užitek, už dávno běháme po Marsu.


Petr Dvořák
autor je meteorolog

 

 

 

 

Komentáře
... : Mikin
Zaplatpanbuh za takovy clanek. Jen vice takovych.
Jako u vsech konspiracnich teorii by i v tomto pripade musely byt do udajneho zprisahani zapojeny tisice a tisice obycejnych lidi. V tomto pripade zamestnancu letist a aerolinii.
A vsichni by museli drzet hubu......
únor 04, 2010 03:53
Je jednak účelová konspirační teorie : wendy
a druhak jen další verze čehokoliv, co se vysvětluje oficiálně a lidem na stříbrném tácku podává. Prostě něco praskne... Proto bych všechny neházela do jednoho pytlíku - ovšem ten výše uvedený případ bych tam hodila určitě.
Vymýšlet krkolomnosti je zbytečné, vždyť existuje tolik skutečných kauz. Třeba protiprasečí vakcíny nebo tajemství Archy úmluvy...
smilies/wink.gif
únor 04, 2010 07:47
třeba jen proto, : Inka kuk
že jsou díry ve státních pokladnách, není na důchodky, prostě není vhodné se dožívat déle než je produktivní věk. Z práce rovnou do penálu, jaké užívání důchodku za státní. Ale bez obav zničíme se spolehlivě sami, naším životním stylem málo pohybu, hodně špatného chemického jídla a pití, zničíme si možná dříve zemi, nastanou velké přírodní katastrofy co nás vyhladí poněkud rychleji a masověji.


únor 04, 2010 07:56
No, taky nás teroreticky čeká další Tunguzka : wendy
prý se to stává jednou za sto let a to už bude ! Šířím tuto poplašnou zprávu a jsem si vědoma možných následků...
smilies/wink.gif
únor 04, 2010 08:17
Dokonala veta:-)) : Aloda
... ověření a potvrzení jinými experimentátory či teoretiky, jsou dosti primitivní a do hlavy vstupují poněkud snáze, než třeba rozbor Velké Fermatovy věty nebo kvantová mechanika (ovšem slovo „kvantový" je natolik libozvučné a vědecky znějící, že si jej oblíbila kvanta kvalitních pavědců).
Dokonale vystihujici ....
únor 04, 2010 11:04
Jo, a jeste jeden napad, : Aloda
nemyslite si nekdo, ze treba i nas pan president ma spravny nazor na globalni oteplovani ? :-)
únor 04, 2010 11:19
Občas má pravdu : wendy
ale jak je to doopravdy, to už se naše generace nedozví...
únor 04, 2010 13:10
aloda, : Petronila
přesně to si myslím, a myslí si to i celá řada mnohem povolanějších odborníků. Ovšem tahle teorie není v kursu a co není v kursu, na to se nedostávají granty. Takže mnozí z nich drží hubu a krok,
únor 04, 2010 14:54
ja si to myslím taky : erika
a šířím další poplašnou zprávu: ve skutečnosti stojíme na prahu další doby ledové smilies/wink.gif
únor 04, 2010 15:15
Eriko, jo, : Aloda
presne tak, uz nekolikrat jsem slysela o male dobe ledove (vzdy behem zimy, kdy nahodou napadl snih a nebo mrzlo) a k Wendy, myslim, ze lidstvo si vystaci samo a neda planete moznost reagovat na jeho bohulibou cinnost smilies/grin.gif
únor 04, 2010 15:30
No ono je Alodo : erika
ta moje popolašná zpráva bohužel podložena trochu líp, než tím, že je zrovna ladovská zima smilies/grin.gif
Například se v současnosti má zato, že v posledních 800 000 letech se klima na naší planetě chovalo tak, že se střídaly cca 100 000 let trvající doby ledové (ice ages) s cca 10 000 let trvajícími doby meziledovými (interglacials).
No, a víš, kolik uplynulo od poslední doby ledové? 10 500 let smilies/wink.gif
A pokuď tě to zajímá, můžu napsat pár řádek o tom, jak málo chybí Golfskému proudu, aby nás přestal ohřívat, a co by to pro Evropu znamenalo.
únor 04, 2010 18:45
ok Eriko, : Aloda
ja jsem se jen smala, protoze opravdu jsem minimalne 3 x za svuj zivot slysela prave o nastupu "male doby ledove". Ale napis, je to zajimave tema, tedy pro mne :-)
únor 04, 2010 19:30
No tak já bych byl vopatrnej v soudech. : Krakonoš
Ne, nebojím se, že mně chce někdo chemicky "vymejt mozek" práškováním z boeingů a airbusů. Ale - svět je dnes plnej poroučečů větru, dešti, který se pokoušej jakýmkoli způsobem a) bojovat proti globálnímu voteplení, b) zmanipulovat klimatologickej výzkum. Svět je prostě plnej úchyláků, který cejtěj šanci přes globálně klimatický témata uchopit moc (=nahrabat). A ve světle těchhle faktů už mi nezní zase tak úplně jako sci-fi, že by se "reprezentace" sloužící povinnýmu globálněvoteplovacímu náboženství pokusily nějakým způsobem to klima buď "spasit", nebo aspoň ovlivnit ve prospěch svejch teorií. Takovou věc by bylo teoreticky možný chtít páchat právě chemickou cestou. A pro její páchání by teoreticky mohlo někoho napadnout použít zařízení, kterýho je ve vzduchu nejvíc a krásně pokrejvá celej globální vzdušněj prostor, aniž by to mě, politika, stálo jedinej dolar či euro. Jo, právě ty boingy a érbasy. Když to navíc potřebuju v atmosféře, nemusí mě trápit, že na zem to nedopadne. Zas tak moc konspirace kolem toho taky dělat nemusím, pokud bych to dokázal vymyslet jako príma aditivum leteckýho benzínu a kýženou látku pak získat coby produkt spalování v motoru za letu. Nejsem chemik, možná jsem řekl anekdotu chemickou, jako třeba H2SO5 smilies/grin.gif. Netvrdim, že to tak je a že paranoici maj pravdu. Jen řikám - je třeba bejt vopatrnej a nad vším bez přemejšlení nemáchat tlapou. Už před rokem jsem to nabízel jako téma seriozním novinám, leč nikomu se to dovopravdy zkoumat nechce, asi aby se profesně neznemožnil. Ale práškovací létadlo používal už Ivan na Jóžina - a s velkým úspěchem! smilies/grin.gif smilies/grin.gif

No a k tomu vochlazování všem doporučuju následující vodkaz. Fakt nemám rád Klause, ale von se asi bude nakonec chechtat pod knírem:
http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-globalni-oteplovani-ochlazovani

Já vosobně jsem přesvědčenej, že tam prezentovaný teorie jsou nejblíž tomu, co se s naší planetou a klimatem děje. Ale kšeft s povolenkama, manipulace svobodnýho trhu ve jménu záchrany planety atd. jsou tak príma, že je asi hned tak někdo nezastaví. smilies/angry.gif
únor 04, 2010 21:06
Krakonosi, : Aloda
dik za odkaz - zajimave....

únor 04, 2010 21:36
No, jde o to, že pokudˇ maj klimatologové pravdu : erika
a průměrná teplota planety stoupne natolik, že spadne víc srážek a roztopěj se nejaké ty ledovce, sníží se míra slanosti Atlantického oceánu. A míň slaná voda míň klesá ke dnu, když se ochladí. Povrchový Golfský proud, který k Evropě dopravuje teplou vodu z Karibiku, je "poháněn" opačně proudícím hloubkovým proudem, kterým se na severu ochlazená voda vrací zpátky. Někteří vedci si myslí, že nám hrozí zastavení tohoto "hnacího motoru" Golfského poudu, bez kterého bychom v Evropě docela cvakali zubama.
únor 04, 2010 21:41
Já si myslím, : Petronila
že děláme tu chybu, že srovnáváme příliš krátká období (viz Milankovičovy cykly).
únor 04, 2010 22:14
Krakonoši : erika
skvělý odkaz, jsem ani nevěděla, že už to není jen teorie, ale podložený fakt smilies/undecided.gif
jdu si koupit kabát... smilies/angry.gif
únor 04, 2010 22:23
Krakonoši, díky za odkaz. : Myška
Článek potvrzuje teorie publikované v knize Utajené dějiny podnebí od Jiřího Svobody, vydané v roce 2002.

únor 05, 2010 08:01
dobré články má pan Kremlík : toulavej
únor 09, 2010 14:22

Powered by Azrul's Jom Comment
busy