VĚŘÍM, ŽE SE MNOU SOUHLASÍTE
Středa, 06 listopad 2019
Už dost dlouho jsem tolerovala různé ty vzájemné invektivy. Ale nehodlám už souhlasit s tím, aby se časopis Kudlanka stal stejným, jako jsou nyní některé i o hodně známější a větší weby - místem, kde se uráží i představitelé státu. Píšu to v množném čísle, i když se v současné době používají nechutné výrazy především o našem prezidentovi a představitelích. Nemusíme s těmito lidmi souhlasit,  můžeme mít zcela opačné názory, ale přeju si, aby se udržovalo slušné jednání. Pochybuji, že by ti, kteří na rozličných webech píšou adresné vulgarity, to řekli těm dotyčným přímo do očí. Takovou odvahu zas nemají.

 

 

 

 

Četla jsem teď pod článkemUZNÁVEJTE SVOBODU NÁZORŮ DRUHÝCH, NEVNUCUJTE SVÉ“ velmi drsný komentář Mikina:

 

„A to je ta asijska zadnice, kterou si oblibil hradni ozrala natolik, ze se tam uci jezdit, jak "stabilizovat spolecnost". Uz za ten vyrok by ho meli stabilizovat za k**** do pruvanu.“

 

 

 

Na to jsem mu odpověděla žádostí:

 

Zanech laskavě už těch politických invektiv. Přestaň se vulgárně vyjadřovat o českém presidentovi. Jednak je to představitel našeho státu, druhak tobě už vůbec nepřísluší ho nějak hodnotit.
Nikdo z Kudlanky se nikdy takhle zle nevyjádřil o Alžbětě II., věřím, že by to nikoho ani nenapadlo.
Tak už opravdu dost! 

 

 

 

Jeho reakce byla však následovná:

 

Alzbeta druha nema Danielo s kanadskou politikou temer nic spolecneho. Jsme demokraticka zeme s poslanci a ministerskym predsedou. Proc bych coby obcan Ceske republiky nemel hodnotit vlastizradneho ozralu a komunistickeho poskoka? Kdo ti dal pravo me to zakazovat? Politickych invektiv na adresu prezidenta Havla a dalsich demokraticky zvolenych politiku by mela v prvni rade zanechat komunisticko-nacisticka luza, kterou ses obklopila. 
Tak uz opravdu dost! Cekam na omluvu. Za vsechnu tu spinu.

Za podrazacke straneni komunistum, nackum, rasistum a homofobum, diky cemu se stalo z kdysi tak dobre Kudlanky zapachajici lejno.

 

 x x x

 

 

OK, omlouvám se všem přítomným, že jsem v dobré víře zas otevřela dveře na Kudlanku Jiřímu-Mikinovi. Velmi mne mrzí, že nedokázal udržet svou vulgaritu na uzdě. Ale co je moc, to je příliš.  Vážím si všech, kteří na Kudlanku s dobrým úmyslem přijdou. Stejně tak chápu nespokojenost mnoha lidí s mnoha věcmi, ale ještě nikdy se nic nevyřešilo prvoplánovým hulvátstvím – a i když se cokoliv tímhle způsobem „řešilo“, nikdy nebyl pak výsledek šťastný. Takže – stále je hodně webů, kde se ten, komu je tento styl vyjadřování milý – může vyřádit.


Ale prosím, na Kudlance už ne.

d@niela

 



Komentáře
... : Míša šíša
Když pominu celkovou nesmyslnost toho jeho vyjádření, musím žasnout nad tou neuvěřitelnou drzostí a sprostotou vůči tobě, Dani, a vůči Kudlance, která mu roky umožňovala rozšiřovat ty svoje bláboly. Proč sem teda tak vehementně lezl, když je pro něj Kudlanka zapáchající lejno? Fakt nechápu.

listopad 07, 2019 02:22
... : Mikin4
... : d@niela
Mikine, doufám, že tohle si ještě přečteš:

zanech laskavě už těch politických invektiv. Přestaň se vulgárně vyjadřovat o českém presidentovi. Jednak je to představitel našeho státu, druhak tobě už vůbec nepřísluší ho nějak hodnotit.

Nikdo z Kudlanky se nikdy takhle zle nevyjádřil o Alžbětě II., věřím, že by to nikoho ani nenapadlo.
Tak už opravdu dost!
listopad 06, 2019 21:21
... : Mikin4

Alzbeta druha nema Danielo s kanadskou politikou temer nic spolecneho. Jsme demokraticka zeme s poslanci a ministerskym predsedou.
Proc bych coby obcan Ceske republiky nemel hodnotit vlastizradneho ozralu a komunistickeho poskoka? Kdo ti dal pravo me to zakazovat?
Politickych invektiv na adresu prezidenta Havla a dalsich demokraticky zvolenych politiku by mela v prvni rade zanechat komunisticko-nacisticka luza, kterou ses obklopila.
Tak uz opravdu dost!
Cekam na omluvu.


listopad 06, 2019 21:44
... : Bara
Nikdo ti nic nezakazuje, byl jsi jen slusne pozadan.
Omluvu za co?
listopad 06, 2019 21:56
... : Mikin4
Z co by se mela omluvit? Za vsechnu tu spinu.
Za podrazacke straneni komunistum, nackum, rasistum a homofobum, diky cemu se stalo z kdysi tak dobre Kudlanky zapachajici lejno.
listopad 06, 2019 22:16
... : Mikin4
P.S. Kdyby me nekdo zazlival ten posledni vyraz - co delala (Daniela kera me zde dava lekce) v dobe, kdy se zde delaly z lidskych bytosti psi konzervy, nebo kdy se prasacky pomlouvali lide, kteri v dobe utisku sedeli v komunistickych koncentracich?
Tak vidite. smilies/wink.gif... : d@niela
Mikine, doufám, že tohle si ještě přečteš:

zanech laskavě už těch politických invektiv. Přestaň se vulgárně vyjadřovat o českém presidentovi. Jednak je to představitel našeho státu, druhak tobě už vůbec nepřísluší ho nějak hodnotit.

Nikdo z Kudlanky se nikdy takhle zle nevyjádřil o Alžbětě II., věřím, že by to nikoho ani nenapadlo.
Tak už opravdu dost!
listopad 06, 2019 21:21
... : Mikin4

Alzbeta druha nema Danielo s kanadskou politikou temer nic spolecneho. Jsme demokraticka zeme s poslanci a ministerskym predsedou.
Proc bych coby obcan Ceske republiky nemel hodnotit vlastizradneho ozralu a komunistickeho poskoka? Kdo ti dal pravo me to zakazovat?
Politickych invektiv na adresu prezidenta Havla a dalsich demokraticky zvolenych politiku by mela v prvni rade zanechat komunisticko-nacisticka luza, kterou ses obklopila.
Tak uz opravdu dost!
Cekam na omluvu.


listopad 06, 2019 21:44
... : Bara
Nikdo ti nic nezakazuje, byl jsi jen slusne pozadan.
Omluvu za co?
listopad 06, 2019 21:56
... : Mikin4
Z co by se mela omluvit? Za vsechnu tu spinu.
Za podrazacke straneni komunistum, nackum, rasistum a homofobum, diky cemu se stalo z kdysi tak dobre Kudlanky zapachajici lejno.
listopad 06, 2019 22:16
... : Mikin4
P.S. Kdyby me nekdo zazlival ten posledni vyraz - co delala (Daniela kera me zde dava lekce) v dobe, kdy se zde delaly z lidskych bytosti psi konzervy, nebo kdy se prasacky pomlouvali lide, kteri v dobe utisku sedeli v komunistickych koncentracich?
Tak vidite. smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 02:45
... : Mikin4

Nicmene - pokud se jedna o znovuzavedeni cenzury, tak to chvalim.
Neni nic trapnejsiho nez si hrat na svobodu slova a zaroven umoznovat te nejhorsi spodine naroda prasacky urazet cestne lidi, disidenty, Havla, demonstranty na Letne, homosexualy a dalsi mensiny.
Ver me Danielo,ten hnus ktery jsi zplodila ti uz zadnou internetovou cenu neprinese. Leda ze bys dostala za rok cenu od vlastizradneho, komunistickeho hradniho ozraly. smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 02:54
... : Mikin3
Za mym tatou ktery delal ve velke fabrice predaka (na vyssi funkci by musel byt ve Strane) prisel v dobe normalizace mladej kluk s otazkou, co ma delat? Manzelka v jinem stavu a byt v nedohlednu. V pripade vstupu do Strany byt behem pul roku. A tata nevedel, co rici...
Vy zijete ve svobode a v blahobytu, o jakem se lidem za te vasi zkurvene diktatury ani nesnilo. Jaka je vase vymluva za spinu, kterou zde plodite?!
Ja zde na Yukonu potkavam spoustu mladych Cechu - horolezcu, vodaku, trampu... Nejruznejsi lide s nejruznejsimi nazory, ale v jednom se shodnou. Uz aby byla komunisticka luza ktera jim dela volenim Stetinace a Ovara v prdeli.
Tak poslechnete hlasu mladi a padlujte! smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 03:51
... : Mikin3
Pochybuji, že by ti, kteří na rozličných webech píšou adresné vulgarity, to řekli těm dotyčným přímo do očí. Takovou odvahu zas nemají.
No, to teda nemaji. Me, Jirimu Mikinovi Bilinovi zde prasacky spilaji zejmena jakysi NČ, Misa sisa, Mia a deeres. Pokud jim nedali rodice jejich jmena ve stavu zemanovske virozy (ozrali jako prasata), tak se jedna o anonymy, posrane az za usima.
Nazdar! smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 04:04
... : NČ
Krásně tečeš a kvičíš. Toť rajská hudba pro mé ucho smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 07, 2019 05:00
... : Mikin4
Schvalne se Zajici prijdu podivat, az tady budes kvokat jen ty a komunistka z ČKD. Slibuju! smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 05:25
... : NČ
Přijď skautíku. Vítej, kdo s dobrým úmyslem přicházíš.
listopad 07, 2019 05:33
... : Míša šíša
No neříkala jsem to? Je nemocný. Tohle přece už není normální.
listopad 07, 2019 06:08
... : Míša šíša
NČ v 5:33, poslala bych ti asi 20 smajlíků, ale když je nemáš rád, tak holt nic. Ale pobavils.
listopad 07, 2019 06:12
... : martym
Už jsem se vyjádřila pod článkem UZNÁVEJTE SVOBODU NÁZORŮ DRUHÝCH, NEVNUCUJTE SVÉ.
Ale toto, to je teda síla.
Slova, která mě napadají nejsou publikovatelná. S takovým "****" jsem se snad ještě v životě nepotkala.
Poslední kopání okolo sebe.
Jsem zvědavá na reakce fanynek.

Věřím, že Daniela to vydýchá. Až se to přežene, bude zase dobře. Držím palce.
smilies/shocked.gif
listopad 07, 2019 06:12
... : mamča
Jen žasnu nad tou nenávistí.
Asi na tom Yukonu není život zas tak úžasný.
listopad 07, 2019 06:13
... : NČ
Jeden zlatej citát, též od Wericha: "Nedopřej prchlivosti cloumat tvým majestátem".

A ještě jeden od Wericha: "Když všichni všechno všechněm dáme, tak budem všichni všechno mít dohromady".
---------------------------
Tak teď fakt nevim .......
listopad 07, 2019 06:23
... : Míša šíša
Doufám, že po té "vrchní slepici" (článek o Minářovi) už mu dá Daniela konečně ban.
Jako tohle si dovolit k majitelce webu, kde je ten dotyčný jen na návštěvě, to už je síla. Zajímalo by mě, jestli ho tohle neslušný chování naučili ve skautu nebo až v Dawsonu.
listopad 07, 2019 06:34
... : NČ
A to zase mně by se stejskalo.
listopad 07, 2019 06:49
... : Mikin4
Dulezite je, ze 30. vyroci Sametove revoluce zde protruchli porazene komunisticke slepice jiz bez rusivych vlivu a v druzne jednote. smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 06:52
... : NČ
Jo, Míšo (listopad 07, 2019 06:0smilies/cool.gif. Je nemocný a zhoršuje se to.
listopad 07, 2019 06:59
... : NČ
Tak mi tam ze zkopírovanýho data a času vylezl přiblblej smajl. Zřejmě nějaká kombinace číslice a závorky.
Takže sorry jako.
listopad 07, 2019 07:02
... : NČ
Čínský šváb z Paříže! ČTK včera:
"Macron a Si podepsali miliardové kontrakty.

Farmáři budou vyvážet drůbež do Číny.
Miliardové kontrakty, na kterých se země dohodly, se týkají aeronautiky, energetiky i zemědělství.
Do konce ledna příštího roku by se měly státy dohodnout i na výstavbě továrny na zpracování vyhořelého jaderného paliva v Číně. A smlouvu i podepsat."
listopad 07, 2019 07:14
... : *deeres*
Chtěla bych říct:"Zaplaťpámbu, že odtud vysmahne!"
Ale tohle není konec, jen dostal ban jako Mikin4, máme tu Mikina3. Až ho Daniela utrhne , tak nebude mu zatěžko, odjet z pastoušky v pustině do civilizace a přihlásit se z jiné IT adresy a vítězně hlásit: "Heč, Už jsem zase tady a první!"
To už tu bylo, stejně tak, jako kdysi jeho smršť nenávisti.

... : Mikin4
Printscreens jsou prakticka vec od doby, kdy zde Daniela dala moznost editingu nekolika soudruzkam. Deji se zde divne veci, pomoci kterych byla krivacky vyhnana napriklad bb2.
Jednu dobu mel tohle pravo i Michal, ale tam to vrchni slepici moc nevyslo...
listopad 07, 2019 03:25


To někde psal, jak chce Daniele pomáhat a posílat úžasné příspěvky.Místo toho si tady kopírují, co by mohl použít k zostuzení konkrétní osoby a i Kudlanky.
Ten, kdo byl tak naivní a dal mu na sebe jakýkoliv kontakt, tak se může připravit na ufňukané, vyhrožující, škemrající, vyděračské a nakonec i udavčské telefonáty a mejly, kterými ho bude Mikin pronásledovat.
listopad 07, 2019 08:25
... : NČ
Jo, Deer. Si to s tím Michalem pamatuju, moc mě to tehdá pobavilo. On totiž byl tak blbej, že se s tím oprávněním začal veřejně vytahovat, nějak ve smyslu: "... já teď tady rozhoduju, co ponechám a co vymáznu". A vlastně úplně všichni jsme ho poslali do****le, takže to snad dokonce zabalil sám.
listopad 07, 2019 08:50
... : *deeres*
Chlapec, co se tady tak rád chlubí, že byl organizován a ošátkován se mýlí. Žádná editorská práva nemám, mohu pouze na Kudle vytvořit člának a i ten musí Daniela schválit.
Na rozdíl od Mikina jsem neorganizovatelná, týká se to skautů i pionýrů, v tom co dělají zas tak velký rozdíl není, jenom ideologie se otočila o 180°. Hnusí se mně zpívání častušek a všeobecné objímání. Je celkem jedno jestli se zpívá: " Pionýři, pionýři malované děti...", nebo ty pionýry zaměníme za skauty. Mezi nimi bych se cítila stejně, jako se cítily na letním táboře děti z Addamsovy rodiny, Wednesday a Pugsly. Přitom jsem na tábory jezdila každý rok a ráda, vedoucí ale byli bývalí Sokolové nebo trampové, žádní političtí přisluhovači režimu..
listopad 07, 2019 09:28
... : Milene
Mikin: Já se politických přestřelek neúčastním. Ale na Kudlanku chodím ráda mnoho let téměř každodenně. Protože ten web se mi líbí, obdivuji Danielu, její snahu neustále nás zásobovat novými články. Není to asi vůbec jednoduché. Navštěvuji také i jiné weby.
Ale prostě nebudu chodit tam, kde mi to nevyhovuje, kde to vedou lidé, o kterých si myslím, že jsou neschopní. Nebudu to tady vypisovat, co všechno si o ní a jejím webu myslíš. Tam, kde mi budou dělat ubohé podrazy, tam mě nikdo neuvidí. Proč taky? Nikdo mě přece nenutí.
listopad 07, 2019 09:46
... : NČ
Mě na tom všem nejvíc mrzí, že nám za trest bude zřejmě odepřen cestopis.
listopad 07, 2019 09:54
... : Vodoměrka
No, Dani, aspoň vidíš, jakého hada sis hřála na srdci... doufám, že na Yukonu bude letos velmi tvrdá zima, že zamrzne i internetové připojení...
listopad 07, 2019 11:44
... : doktor
Danielko budu spolehlivej a tak opět přeji všem milým kudlankářkám a kudlankářům krásný den.Mír v duši,ruku na srdce a pro Kudlanku jen to co si její bezva řádky zaslouží.Ahoj!
listopad 07, 2019 12:52
... : d@niela
Ono se to zase "vyčábří"... Mikina jsem neodstřihla, právě proto, že by si mohl vytvořit nové a nové nicky. Tak snad Jirkovi dojde, že takovýmhle vztekem (připadá mi to jako když někde v obchodě s sebou praští na zem malý vzteklý chlapeček, zuřivě kolem mláti rukama a nohama, ječí, že chce táááámletu hračkůůůůůů) toho zas tak moc nesvede.



listopad 07, 2019 13:34
... : Míša šíša
Dani, nevyčábří se to, tomu nevěř. Bude se to jen a jen stupňovat.
listopad 07, 2019 13:59
... : Míša šíša
Ale je to tvůj web a tvoje volba.
listopad 07, 2019 14:00
... : Mikin4
Klid vazeni...
Ze je muj navrat jen takovy experiment urceny k nezdaru bylo jasne uz druhy den, kdy na urazky pana NČ reagovala Daniela tim, ze nas sprdla oba. Pak uz jsem byl strujce vseho zla jen ja a komunisticky homofob s inteligenci houpaciho kone vedel, je mu i nadale dovoleno vsechno.
Klasicka ukazka prace rude uderky pak byla diskuse pod clankem o panu Minarovi. Udelat z kosile byvaleho skautskeho vedouciho propagaci Hitlerjügend a kdyz ta lez praskne tak zacit urazet skauty, to je prasarna jakou by si nedovolilo ani Rude pravo. Je videt, ze komouse tech milion lidi na Letne poradne vystrasil. A podle vseho je to jen zacatek. Lide si svobodu znovu vzit nenechaji a komunistickych gerontu ubyva. Podivejte treba na hradniho ozralu... smilies/smiley.gif
P.S. Jen pro poradek - me komentare se zde sice porad objevuji, ale jsou editovany.
listopad 07, 2019 14:02
... : d@niela
Mikine,
ovládni se. Fakt tohle už dávno není vtipný. Nikdo tě nenutí, abys Kudlanku četl a psal komentáře.
Baví tě kazit něčí práci? Uvědomuješ si, že já tohle všechno dělám zcela zadarmo a dobrovolně, jen pro tu sounáležitost s kamarády?
Co kdyby tobě někdo takhle ničil to, co jsi udělal? To ti opravdu přináší nějaký potěšení???
Mj. jsem určitě podstatně starší než ty.

Jak by ses zachoval, kdyby se někdo takhle choval k Joanne???

listopad 07, 2019 14:08
... : Milene
Milion lidí na Letné nikdy nebyl a taky nikdy nebude. Z prostého důvodu, protože se na Letnou prostě nevejdou.
listopad 07, 2019 14:10
... : mila1
V listopadu 1989 bylo na Letné 800 tisíc lidí, v červnu 2019 tam bylo kolem 250 tisíc lidí.
Tolik fakta.
Mikine, se spoustou věcí s Tebou souhlasím, ale nesnižuj se prosím na úroveň lidí, kteří by Tě rádi viděli zase zakázaného a nech si ty vulgarity. Jenom jim tím děláš radost.
Danielo, oceňuji, že jsi mu nechala přístup. Měla byses ale taky pozastavit na těmi, co ho provokovali. Třeba výroky NČ a Míši Šíši rozhodně nebyly v pořádku:
.. : Míša šíša
Mikine, tak ironie, říkáš? Tož to si určitě vzpomeneš, když Lenka psala o zpracování mrtvých imigrantů do konzerv pro psy. Taky to byla ironie - a tobě záchvat z toho vydržel na několik měsíců a předhazoval jsi to tady donekonečna.
listopad 06, 2019 15:52


.. : NČ
Dík za připomenutí Lenčinýho zcela nádhernýho výroku.
Ještě, aspoň myslím, že pokračoval:"..kvičelo jak podsvinče, rajská hudba pro mé ucho". Nebo tak nějak.
Za to jsem se tehdá do Lenky poprvé skutečně, byť jen platónicky, zamiloval.
listopad 06, 2019 19:10

Ani jeden mi nepřipadá zrovna vhodný na Kudlanku, když už tady voláme po tom, abychom se k sobě chovali slušně.
Ani jedno mi nepřipadá jako ironie, ale jako podporování rasistickým výroků Lenky. A to jsi nechala zcela bez povšimnutí.
listopad 07, 2019 14:22
... : d@niela

MILO,

chápu, že to tak vypadá, ano. Víš, já mám trochu "náskok" v tom, že hodně lidí znám víc než vy, některé i osobně. A tu hodnou půvabnou, neskutečně vzdělanou Lenku jsem poznala právě osobně. Je to dost smutný případ, kdyby snad žila jinde, byla by nejspíš jiná. Ale taky to, že byla v čistě mužském kolektivu (policajti), vychovávala se od holčičky v podstatě sama, smůlu měla na partnery... to všechno na ni zanechalo velké šrámy. Její práce "tam na severu" byla opravdu nesmírně těžká, a věř mi, asi bys po určitých zkušenostech jednala asi taky jinak.
Mj. pamatuješ na tu romskou holčičku, co pro legraci téměř rozšlapala březí fenku? Třeba by ti taky časem ujely nervy. Ale ve skutečnosti Lenka nikdy nikomu neublížila. To vím.
Jo, pravda je, že jednání má zhrublé, takže tady neuspěla.

Tím ji nechci obhajovat, jen maličko vysvětlit...

A Pepek-NČ? To je chvilkama takovej poštíváček, kterého baví hecovat. Jo, někdy hooodně ujede, a uklouzne. Ale holt co chceš od pána, který žije sám "na páávlači", většinou jen s kozlem? smilies/grin.gif
Spíš ho posuzuj podle jeho článků.
A zas - NEOMLOUVÁM HO, věř mi!



listopad 07, 2019 14:34
... : Míša šíša
Milo, můžeš tu vysvětlit, v čem můj komentář nebyl v pořádku? Konstantování pravdy ti přijde nějak závadné?
listopad 07, 2019 14:37
... : mila1
Daneilo, pokud myslíš tu fenečku, na kterou jsme se potom skládali,tak to si pamatuju. Tehdy jsem měla velkou radost, že to přežila.
Dost často jezdím na Kladno, tak si na tuto entitu dokážu udělat názor, ale něco už je přes čáru.
Přeju Ti pěkný den, nemáš to jednoduché, určitě s Tebou souhlasím, že vulgarita na tento server nepatří a v tomhle mne máš vždy na své straně.
listopad 07, 2019 14:39
... : Mikin4
Nesmysl Danielo. Musim se bohuzel opakovat, ale kazdy web je takovy, jako jeho editor.
Nemeris stejnym metrem, trvale nadrzujes lidskemu odpadu a normalni lidi odesli prave kvuli tomu. Kdyz jsi me naposled vyhodila, sama jsi priznala ze pisu narozdil treba od Lenky nebo NČ slusne.
To ze se s takovymi lidmi osobne kamaradis, to je podle me spis ostuda.
Nesvadej na jine neco, co jsi podelala ty sama.
listopad 07, 2019 15:23
... : Petr Sysala
Nádherný příklad, že 80% lidského těla tvoří kapalina. V zde dotčeném případě zcela zřejmě brzdová.
A s věkem se to bude jen zhoršovat ...
D@nielko, jinde jsou diskuze smradlavá stoka, zde je to ještě pořád studánka čisté vody, do které občas jeden plivne. Ale tekoucí voda a čas to odnese :-)
listopad 07, 2019 15:26
... : mila1
Míšo, podle toho, jak se tady Lenka prezentovala, mo to jako ironie nepřišlo.
listopad 07, 2019 15:29
... : Mikin4
Milo, me nepredelas. Kdyz po me nejaky spinavec dlouho slape, tak se tim dlouho bavim, ale nakonec mu to vratim.
Sice bez uroku, ale vratim. To je pak kvileni a stiznosti... smilies/smiley.gif
Daniela ma porad jeste sanci merit vsem stejnym metrem. Co ja vim? Treba toho vyuzije a postupne se to zde srovna.
listopad 07, 2019 15:30
... : Mikin4
NČ - k tomu co jsi napsal o Macronovi:
pokud sjednal s Cinou vyhodny obchod, pred komunisty se neplazil a neprohlasoval ze se od nich "jezdi ucit jak stabilizovat spolecnost", tak je to v poradku.
Miloš se tam ztrapnil svou podlezavosti a chlubenim obrovskymi kontrakty, kere se pak vetsinou nekonaly.
listopad 07, 2019 15:35
... : andrea
Já zírám.
Nejsem tu tak dlouho, abych to, o čem píšete, zažila, ale vím jedno:

čím víc se s h....m mažete, tím víc smrdíte. Takže nejlepší je na něj vůbec nereagovat.
Protože od něj je to totální závislost, on prostě bez psaní na Kudlanku být nemůže.
A když ho budete ignorovat, tak snad "vyšumí".
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 07, 2019 15:40
... : d@niela
Mikine, neodpověděl jsi mi na dotaz z 14:08

listopad 07, 2019 15:42
... : Mikin4
Ja to Danielo povazoval za recnickou otazku, ale kdyz jinak nedas...
kdyby se moje zena kamaradila s komousema a rasistama, chovala se k nekomu hnusne a kdyby ji to ten clovek na rovinu rekl, tak bych asi nezasahoval a doufal, ze se z toho pouci. Ale takovy pripad nehrozi. Manzelce je ferovost vlastni a rasiste jsou ji stejne odporni jako me.
A k te tve obhajobe "hodne, puvabne a neskutecne vzdelane" rasisticke kravy Lenky: takovejch lidi kteri meli v zivote smulu jsou plne kriminaly. Vraha posleme do vezeni, aby uz dal nemohl vrazdit a jeho neutesene mladi nas zase tak moc zajimat nebude.
Ty jsi ji bez jakehokoliv odporu dovolila ty nejodpornejsi urazky i rasismus a ted se divis, jak to slo z kopce.
-------------------------
Jo a toho ze bych si tvoril nove a nove nicky se bat nemusis. Nejsem zkozlovana Mana z Pocernic a vzdycky se podepisu.
listopad 07, 2019 16:12
... : d@niela
ok. tak pevně doufám, že už Kudlanku ze svého života vynecháš, a mou práci přestaneš ničit.
listopad 07, 2019 16:32
... : Mikin4
Nevim proc bych nicil tvou praci? Udelal jsem snad pro Kudlu malo?
Mam takovy navrh. Ja budu dal slusne psat sve nazory a ty budes vsem merit stejnym metrem. Proste budes fair.
To znamena nebudes nikomu tolerovat urazky jen proto, ze je to kamaradicek a (napriklad) na urazky zesnuleho prezidenta Havla budes reagovat stejne, jako na urazky Zemana. Treba nijak, ale stejne.
To by bylo rozumne reseni, nebo snad ne?
listopad 07, 2019 16:55
... : NČ
Nevím, jak kdo, ale já se skutečně bezva bavím. Je to jedna z mých nedobrých vlastností, potěšení z dovádění hlupáků k hysterickým záchvatům. Takže se všem jemnocitným duším omlouvám, ale já už jinej nebudu. Přesto slibuju, že se pokusím, to zrcadlo jim nenastavovat tak často. Ale výsledek nevím. Ony ty nahrávky na smeče od nich jsou tak lákavé, že se člověk sotva udrží.
A když si ještě přičtu, že zrovna teď nás čekají bombastický oslavy revoluce, která revolucí nebyla, tak sotva můžu zaručit, že ani nemuknu. Ale snažit se budu. Slibuju. I snaha by snad zasloužila krapet ocenění.
listopad 07, 2019 17:05
... : Mikin4
Hele Danielo, mam napad.
Vzdycky kdyz me tady za me nazory nekdo urazi, nebudu reagovat, ale dam mu hvezdicku s cislem. Takhle... 1*
No a az tech hvezdicek bude 5, tak plantaznikovi vratim. Co rikas?
smilies/smiley.gif
listopad 07, 2019 17:09
... : NČ
Odkdy čestný hrdý skaut dolejzá za vrchní slepicí?
listopad 07, 2019 17:12
... : Petr Sysala
Jako bych viděl toho pověřeného žalobníčka u tabule, co nás hlídal, když souškačitelka šla ven ze třídy a pilně dělal čárky svým úhlavním přátelům. Byl jí vybrán proto, že ho měli všichni nejraději ...
listopad 07, 2019 17:20
... : Míša šíša
Míšo, podle toho, jak se tady Lenka prezentovala, mo to jako ironie nepřišlo.

Milo, takže podle tebe Lenka chtěla skutečně vyrábět z lidí konzervy, jo? To snad nemyslíš vážně...
Ale nechme Lenku Lenkou, na tu jsem se neptala. Napsala jsi, že můj výrok nebyl v pořádku, ale pořád nevím v čem je až tak závadný, že jsi na něj musela upozorňovat.
Mimojiné, v čem například Daniela provokovala Mikina, že ji označil jako vrchní slepici?
Nebo Mia, když ji zahrnul mezi komunistickou lůzu? A není náhodou všechno, co nekoresponduje s Mikinovými názory, provokací? To je ta vaše tolerance k názorům druhých, kterou ses tu nedávno oháněla?
listopad 07, 2019 17:23
... : kyttka
Tak jo, nedá mi to. Fakt jste dospělí? Mikine, NČ, hrabe vám už z věku nebo chlastu? Takže se uklidníme, pánové. Pokud se vám zdá, že je Kudla nevyvážená, ok, tak já teda zkusím občas Daniele poslat něco z "druhé strany", pokud tedy bude chtít. Jako třeba posledně ten článek z NY Times, co jsem četla DŘÍV, než to začala komentovat naše média a udělala jsem si názor SAMA, aniž bych přejímala názory Mafry nebo Economie. Pokud bude Kudla a vy chtít. To, co je tu za poslední 2 týdny je vcelku na poblití. Joa vynechala bych lidi, co sem už nechodí a taky bych nepoužívala něco ve stylu cokoliv řekněte, může a bude použito proti vám. Znáte se tu spoustu let, víte o sobě spoustu věcí a určitě jste si je tu kdysi neříkali proto, aby se vám to vracelo jak bumerang.
listopad 07, 2019 17:42
... : Mikin4
Slibil jsem si, ze budu v boji za znovu slusnou Kudlanku prisny, ale spravedlivy.
Takze - prvni hvezdicky (*1) ziskavaji panove NČ a Sysala.
---------------------------------------
Miso siso, z toho zeby si panna Lenka chtela otevrit tovarnu na vyrobu konzerv pro psy ji snad nikdo nevini. Jeji problem byl odporny rasismus a oplzle urazky diskutujicich. Vychloubani tim, jak sadisticky mlatila holi male dite snad ironie nebyla ani pro tebe.
Co se me tyce, ja se ozval proti spine a pomluvam od lidi jako jsi ty az po dlouhe dobe trpeliveho mlceni. Danielu jsem tim vyrazem oznacil, az kdyz uz diky jeji podpore zla nebylo vyhnuti. Ty hvezdicky zavadim, aby se predeslo budoucim nesrovnalostem.
listopad 07, 2019 17:43
... : andrea
Tak nevím, čí je vlastně Kudlanka?
Kdo ji vede?
Kdo ji platí?
Kdo o ní rozhoduje?

Jak tak na to koukám, tak asi Mikin.
Kyttko, super, absolutní souhlas.
listopad 07, 2019 17:48
... : martym
Názorná ukázka dnešní konverzace. Podotýkám, že jsem vložila komentář min.po 3 měsících. A uznávám použila jsem "ošklivé přirovnání" a hned jsem si po zásluze vykoledovala reakci. Jen mě udivuje, že ten slušný a trpělivý člověk v mém případě zareagoval tak prchlivě......hmmmmm.

... : martym
Nemám slov. Nechtěla jsem se ani zapojovat do diskuze. Takže snad jen konstatování k té osobě z Yukonu.
"Lidé se nemění" a "Podáš hajzlovi prst a on Ti bez skrupulí utrhne celou ruku"......

Jinak oceňuji, jak Daniela Kudlanku vede. Super články, všehochuť. Pravidelně čtu, ale nemám čas na to abych průběžně konverzovala.

Zdravím a přeji pevné nervy a nenech se otrávit.
listopad 07, 2019 05:23

... : Mikin4
Kdyz me Marty oznacujes za hajzla, bylo by v poradku oznacit te za kravu jordanskou, nebo by to bylo hulvatstvi? smilies/smiley.gif
listopad 07, 2019 06:11

... : Mikin4
Milo, me nepredelas. Kdyz po me nejaky spinavec dlouho slape, tak se tim dlouho bavim, ale nakonec mu to vratim.
Sice bez uroku, ale vratim. To je pak kvileni a stiznosti... smilies/smiley.gif
Daniela ma porad jeste sanci merit vsem stejnym metrem. Co ja vim? Treba toho vyuzije a postupne se to zde srovna.
listopad 07, 2019 15:30


listopad 07, 2019 17:54
... : Míša šíša
Mikine, můžeš uvést špínu a pomluvu, kterou jsem o tobě napsala?

Co se týká mlácení "malého" dítěte Lenkou, celý příběh byl ten, že se jednalo o zloděje, který přelézal plot, aby mohl krást. Vzhledem k tomu, že Lenka byla hlídačem objektu, v rámci své práce použila dostupných prostředků a majzla dotyčného obuškem přes prsty, aby se plotu pustil. Kdyby si to nebohé malé děcko hrálo doma s autíčkem místo toho, aby v noci chodilo krást, nemusela ho ručička vůbec bolet.
listopad 07, 2019 18:05
... : Míša šíša
Jo a chci hned dvě hvězdičky!
listopad 07, 2019 18:06
... : Mikin4
Andreo, Kudlanka je pochopitelne Danielin blog. Ja ovsem uz do neho desitkami svych clanku investoval tolik, ze se mu v nesnazich snazim nezistne pomoci. smilies/smiley.gif
Kyttce jsem musel dat za urazku bohuzel hvezdicku, ale u ni to nebude jiste problem. Tahle dama se v urazeni nevyziva a jeji komentar se me take libil, protoze se snazi o vyvazenost, ktera zde bohuzel tolik chybi.
listopad 07, 2019 18:12
... : Vodoměrka
Mikine, už toho prosím nech, nezištně pomoci se rozhodně nesnažíš, jen to tu plevelíš, jak se pořád babráš v tom hnusu... hvězdičky si zkus malovat třeba na plátno, brzy budeš mít celou hvězdnou mapu jižní i severní polokoule... zatím si tu jen hraješ na velkého šéfa, který se snaží dokázat, že vrtí i Danielou... chápu, že vás spojuje dřívější přátelství, ale nic se nesmí přehánět... ty toho akorát tak zneužíváš a Daniela pořád věří, že dostaneš rozum a že bys jí přece nechtěl nijak ublížit... což se ti ovšem docela daří, když jí takhle przníš její časopis... že tě to furt baví... nechápu... ty se asi musíš hodně nudit...
listopad 07, 2019 18:23
... : NČ
Kytičko, co odpovědět na tvý "Mikine, NČ, hrabe vám už z věku nebo chlastu?"? Radši nic neodpovědět, protože doteď jsi mi byla sympatická. Měl jsem o tobě trochu jiný mínění. Nojo, tak už to někdy bejvá, že člověk míní a pánbů mění. Škoda.
listopad 07, 2019 18:46
... : kyttka
NČ, Pepo, ty fakt nemáš pocit, že občas přilejváš a rejpeš jen proto, že prostě chceš přilejvat a rejpat? Nejen do Mikina. Jestli sympatická, to nevím, já většinou lidi, co mi jsou sympatický neurážim, ale co jsme si to jsme si, jo, tak holt jsem puberťačka s mentální úrovní 10 letý holky, můj syn je nemocný úchyl, nemám vlastní názory a nechci na Hradě Zemana, ale přitom sama nevím, koho tam chtít, zrovna tak jako ve vládě. Když napíšu konkrétní jména, tak jsem blbá. Tohle je tak v kostce, co jsi pronesl k člověku, co ti je sympatický. Tak co kdybychom nechali keců, a mluvili trochu racionálně. Nemáte se s Mikinem rádi. Kdybych vás dva měla jako svoje lidi v práci, tak bych se s váma nejdřív šla ožrat, kdyby to nepomohlo, tak bych chtěla, abyste si to vyříkali ručně jako chlapi a kdyby ani to ne, tak bych vás vyrazila voba. Protože i Mikin se tu dneska chová na pěst. A je mi jedno, jaký má politický názory.
listopad 07, 2019 19:04
... : Mikin4
Vodomerko, krome * ti i odpovim. Na zadnyho sefa si zde nehraju, ten bodovy system je jednak pro me a pak taky pro lidi jako NČ nebo deeres, kteri se sem chodi jen vyzurit nebo pomlouvat. Proste budou vedet, ze kdyz je posilam tam kam slunce nesviti, tak ze si to zaslouzi. Co ja vim, za pokus to stoji.
listopad 07, 2019 19:16
... : Míša šíša
Mikine, odpovíš mi? Jakou pomluvu jsem o tobě napsala?
listopad 07, 2019 19:20
... : *deeres*
Přijde Mikin k psychiatrovi a ten mu povídá:
"Pokud mám vám pomoci, musíte mně vyprávět jak to všechno začalo."

"Úplně nevinně, pane doktore, jenom jsem na Kudlance zavedl bodový systém hvězdiček a pak už to se mnou jelo."
listopad 07, 2019 19:43
... : Vodoměrka
Prča, Mikine, co? Čím jsem tě urazila? Že jsem neměla stejný názor? smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 20:05
... : Vodoměrka
Míšo šíšo,
Jo a chci hned dvě hvězdičky!


dvě hvězdičky najednou? Nejsi nějaká hamounivá? Nechej pár hvězdiček i pro nás ostatní, zdá se, že brzy budou nedostatkové zboží...
listopad 07, 2019 20:08
... : Dáša B.
Kudlanku čtu už dlouho a nemám důvod na tom cokoliv měnit. Do diskuzí přispívám minimálně a hlavně nikdy tam, kde vládne lítý třídní boj :-)
Nicméně - spravuju několik webů, většinou technickou část, u některých i obsahovou. A kdyby v nich někdo:
- umístil příspěvek, v němž by mně sympatického člověka nazval krávou, okamžitě letí
- pasoval se na samozvaného strážce mravů a uděloval nevyžádané hodnocení příspěvků, okamžitě letí
- přivlastňoval si něčí projekt pod jakoukoliv záminkou, okamžitě letí
- s elegancí politruka přítomné i nepřítomné častoval označením jako rudá luza či komunistická slepice, okamžitě letí

Protože každý web (s výjimkou těch, které náleží státním institucím) je soukromý prostor, kde jsou všichni, kromě vlastníka, na návštěvě. A na návštěvě taky nepliveme na koberec se zdůvodněním, že se nám nelíbí jeho vzorek a že plivat přestaneme, jakmile majitel koberec vymění...
Obdivuju Danielinu trpělivost smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 20:11
... : Mikin4
Jen si Miso siso vzpomen na ty hony na Mikina, kdy jste se tady z anonymity prehanely v liceni jak ziju v chatrci, na socialni podpore, jak vypadam, jak udavam, jak jsem zbabele zdrhnul a podobne. Ja tu spinu narozdil od ostatnich vydrzel, protoze me docela bavila ta zloba nad tim, ze nejen zustavam cool, ale ze vubec zustavam.
Lenka pochopitelne jen nekoho "nemajzla pres prsty". Nelzi, nebo dopadnes jako s tema "krasnyma, zlutouckyma bramborama" za komunistu. smilies/wink.gif
------------------------
Jinak se zda, jako by muj bodovy system uz zabiral. Deeres a NČ maji zatim jen po hvezdicce.

listopad 07, 2019 20:19
... : *deeres*
V blázinci: „Za co tu jsi?”
Mikin: „Já ti ani nevím, jenom jsem slušně psal na jeden web a najednou mně voblíkli do svěrací kazajky."
listopad 07, 2019 20:28
... : Bara
Tak me kdyby nekdo (po dvou sancich na polepseni) nazval vrchni slepici Kudlanky z ktere jsem za roky udelala zapachajici lejno a obklopila se komunistickou luzou, tak pro me by takova urazka byla konecna. Nejake hvezdickovani, to mi prijde smesne a detinske, a za nezistnou pomoc z drivejska bych podekovala. Asi jsem staromodni, nebo prilis citlivka, ale o takove pratelstvi nestojim, kdy me nekdo ve vzteku verejne urazi a v zapeti skemra a omlouva se a to uz po nekolikate, sorry, ale mam svou hrdost………….
listopad 07, 2019 20:34
... : Vodoměrka
Deeres, já bych to ještě trochu vylepšila...

"Já ti ani nevím, zářil jsem jak vánoční stromeček, rozdával jsem hvězdičky na potkání a najednou mě voblíkli do svěrací kazajky."

Je mi jasné, že za tohle dostanu nejen hvězdičku, ale i celé souhvězdí...
listopad 07, 2019 20:45
... : NČ
Hvězdy jsem nějak nepochopil. To se tady zase zavedla nějaká novinka? Jistě, nečtu úplně všechno, zvlášť od určitech nicků, ale tady mi teda uniklo něco zcela zásadního.
Kyttko: Fakt jsem měl zato, že jsme si věci i pohnutky průběžně objasňovali a došli i k porozumění.
To, cos teď napsala, považuju za podpásovku. Ale taky dobrý. Je dobrý vědět, jak se skutečně věci mají. Už teda vím.
listopad 07, 2019 20:53
... : Vodoměrka
EnČé, tys nedával pozor... o pár komentářů výš psal Mikin, že za každou urážku dá dotyčnému hvězdičku, bude si to zapisovat a když dosáhne dotyčný pěti hvězd, tak mu to vrátí i s úroky...
listopad 07, 2019 20:57
... : NČ
Aha, Vodomilko. Dík. To jsem teda skutečně nečetl.
Ostatně bych ani nečekal, že se skautík bude ještě vtírat jak lubrifikant tam, kde vládne vrchní slepice.
listopad 07, 2019 21:00
... : kyttka
NČ, ale ano, pod jedním konkrétním článkem. A pak sis zas hezky porejpával a já se rozhodla tě ignorovat. Tak si to přeber. Spoustu let jsi tu byl prima a zábavnej chlap.
listopad 07, 2019 21:06
... : Mikin4
Deeres, jeste 3 vtipy o tom ze Mikin je blazen a pridam jeden o tobe. smilies/wink.gif
Baro, kde se komu omlouvam a skemram? Ta tvoje nestastna prolhanost... smilies/sad.gif
listopad 07, 2019 21:34
... : Krakonoš
Týbrďo!!!!! No tak z celý týhle skrumáže nejvíc rezonuju s tím, co k věci napsala Kyttka. Mikine, úplně zbytečně to hrotíš, děláš z toho vosobní válku, to k ničemu nejni a k ničemu to nevede. Kyttku zdravím a dávám velkej palec hore!
smilies/smiley.gif

listopad 07, 2019 22:05
... : Mikin4
Vsak ja vim Krakonosi a zajiste to Kyttka napsala dobre. Jde hlavne o to, ze tady nekomu nechutna vlastni medicina.
Jisteze "nejsme jako oni", ale "oni" to povazuji za slabost. Mozna mam prehnanej smysl pro spravedlnost, ale na mou otazku: proc muze kamaradicek roky soustavne urazet, zatimco jini musi drzet hubu? Na to se me zatim od vrchni nacelnice odpovedi nedostalo a jak vidim ani nedostane. To plati pochopitelne i o politicich. Proc je Zeman celorocne hajena zver, zatimco na adresu zemreleho Havla se muze kydat hnuj tim nejhorsim zpusobem?
Tož tak... smilies/shocked.gif
listopad 07, 2019 23:45
... : Míša šíša
Mikine, zanech obecných plků a konkrétně odpověz na konkrétní otázku. Jakou špínu a pomluvu jsem o tobě napsala ?
Nic z tebou jmenovaného jsem já tady nepsala. Chatrč jsem určitě nezmiňovala (sruby se mi líbí), jak kdo vypadá nehodnotím, jak se kdo oblíká mě nezajímá. Jediné jsem uvedla, jak ses snažil zostudit Polárky knihu, ale to není pomluva, ale pravda (a tvoje špína) - je to na internetu dohledatelné a sám jsi to i potvrdil.
Takže když jsi mě osočil z pomlouvání, tak to dolož. Jinak dostaneš hned 5 hvězdiček.
listopad 08, 2019 03:30
... : Míša šíša
A když mi tu nadáváš do lhářů, tak máš dalších 5 hvězdiček. Já mám totiž, stejně jako ty, taky přehnaný smysl pro spravedlnost.
Hvězdičky ti škrtnu, až tu dáš odkaz, kde bude uvedeno, že Lenka zmlátila dítě holí.
listopad 08, 2019 03:45
... : Míša šíša
A do třetice: jak jsem dopadla se žluťoučkejma bramborama? Nějak nechápu...
listopad 08, 2019 03:47
... : Míša šíša
Kdo je tady lhář?

http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8645&Itemid=40
Tak jsem si dala tu práci, Mikine, a našla ten článek, o kterém jsi tvrdil, že ho jakási podrazácká svině odstranila a že kvůli němu byla křivácky vyhnána bb. Tady ho máš. Doufám, že se Daniele omluvíš.
listopad 08, 2019 05:20
... : Mikin4
No, dneska toho moc nevyresim, pulnoc na krku a my se vratili z opery. Vazne, nekecam - do naseho maleho mestecka odkud je to k zubari i k nejblizsim dopravnim semaforum 530 km zavitala torontska opera company s moderni adaptaci La Bohème. Zpevaci primo mezi lidmi, uzasna atmosfera, nadhera...
Ce se tyce toho vymeneneho clanku, tak to ma Misa sisa smulu. Protoze je si tehdy nahodou kliknul, kdyz tam ta hnusarna jeste byla. Bb byla spravna holka a moc tady chybi...
Stejne nestacim zasnout - lidi kteri v jednom kuse urazeji demokraticke politiky a "buzeranty", raduji se kdyz cikane kvici bolesti a klidne by delali z imigrantu sekanou se najednou dozaduji omluv a projevuji takovy jemnocit.
Uzasne... smilies/tongue.gif
listopad 08, 2019 07:30
... : *deeres*
Mikin: "Pane doktore, proč mne lidé nesnášejí?"
Doktor: "To bysme nejdříve museli zanalyzovat...."
Mikin: "...bychom..."


Tak proto!
listopad 08, 2019 07:44
... : Míša šíša
Takže ty moje pomluvy a špíny tu neuvedeš? Už po několikáté mě tady osočuješ, a když žádám konfrontaci, tak budeš dělat mrtvého brouka? Pourážíš tady všechny včetně majitelky webu, která tě tu čistě jen ze své až naivní dobroty a laskavosti nechá trollit několik let, a pak nemáš ani koule na to, aby ses jí omluvil za svoji sprosťárnu? Ty nejsi chlap, ty jsi jen taková chudinka k politování.
listopad 08, 2019 08:05
... : NČ
kyttko, nic si přebírat nebudu. Docela si vše pamatuju, i to, že jsem se tě nechtěně necitlivě dotknul. Omluva s vysvětlením následovala vzápětí.
Takže trvám na včerejším svém: "Fakt jsem měl zato, že jsme si věci i pohnutky průběžně objasňovali a došli i k porozumění".
Ty to vidíš jinak, s tím jistě nic nenadělám.

listopad 08, 2019 08:24
... : Petr Sysala
Dotaz:
Bude možné zjistit stav hvězdičkového konta online?
Bude dotaz zpoplatněn a pokud ano, za kolik bude konto ohodnoceno a na čí konto bude platba poukázána?
Bude stanovena nějaké doba, po které hříšníkovi bude hvězdička umazána?
Bude obzvlášť servilní přístup k hvězdičkujícímu odměněn umazáním hvězdičky?
Děkuji za odpovědi :-)

PS. Otázky jsou řečnické, neočekávám odpověď, jen jsem si zavzpomínal na ověřené postupy, jak postupovat s místní stranickou buňkou v dobách, kdy takto hvězdičkovala ona.
listopad 08, 2019 14:59
... : Mikin4
Ale notak, Miso siso. Ty jsi opravdu nebyla soucasti rudeho hnojometu, ktery tady delal hony na Mikina, vzpominal na stastny zivot za diktatury a navrhoval hitlerovska reseni imigrantske krize? To bylo uz v dobe upadku Kudlanky a tezko najdes nekoho, kdo se v tom vasem slizu bude rachat.
Nikdy se nevrati pohadka mladi. I kdyz musim priznat, ze ty tvoje krasne, zlutoucke, komunisticke brambory u me vykouzlily usmev na tvari. smilies/smiley.gif
A co se urazek ohledne kouli a chudinek tyce, ty by teoreticky mohly jeste zabrat, ale v zadnem pripade ne od anonyma. Takze nazdar. smilies/wink.gif
listopad 08, 2019 17:04
... : *deeres*
"Tomášku, co si to zase Jiříčkovi proved´? Podívej jakou má na hlavičce bouli, takhle tě bratříček nikdy nebude mít rád."

"Ale mamí, já mu to neudělal, on sám schválně mlátil hlavou o zeď, aby na mne mohl žalovat."
listopad 08, 2019 17:20
... : Mikin4
Deeres, tve anekdoty na tema Mikin a blazinec uz zacinaji dosahovat urovne kolazi, ktere jsi me a me manzelce posilala na mail, takze hvezdicek mas uz asi dost a ja se ti konecne mohu odvdecit.
---------------------
Jede deeres kolem blazince a pichne kolo. Prostuduje manual, najde zvedak a ostatni naradi a po uporne snaze se ji konecne povede pichle kolo sundat. A jak se tam tak mota, kopne do matic a ty se odkutali do kanalu. Deeres zacne usedave narikat, az se nad ni slituje muz v pyzamu, ktery za plotem hrabe listi. "Neplacte babi, nasadte rezervu, vemte z kazdeho kola jednu matici, poradne to utahnete a s tim uz domu dojedete".
"Dekuji vam pane", septa vdecna automobilistka. "Ale povezte, vy asi nejste... vite co myslim... dusevne nemocny."
Muz se zasmeje. "Jsem dusevne nemocny, ale narozdil od vas nejsem idiot."
listopad 08, 2019 17:24
... : *deeres*
Co blbneš, ty jsi vyhlásil soutěž o hvězdičky a já se jenom zapojila, já myslela, že je to jenom taková sranda..
Jenže ty, bývalý skaut bys měl dodržovat skautský zákon:
Skaut je pravdomluvný
Skaut je věrný a oddaný
Skaut je prospěšný a pomáhá jiným
Skaut je přítelem všech lidí dobré vůle a bratrem každého skauta
Skaut je zdvořilý
Skaut je ochráncem přírody a cenných výtvorů lidských
Skaut je poslušný rodičů, představených a vůdců
Skaut je veselé mysli
Skaut je hospodárný
Skaut je čistý v myšlenkách, slovech i skutcích
listopad 08, 2019 18:07
... : Mikin4
No prave.
Proto je skautem muj FB friend Hayato Okamura a ne jeho zvrhly fasisticky bratricek Tomio. Proto byla ve skautu vetsina americkych presidentu a nikoliv Breznev s Husakem. A proto jsem byl skautem ja a ne nejaka prolhana komunistka z ČKD.
smilies/wink.gif
listopad 08, 2019 18:54
... : Petr Sysala
Máme tu názorný příklad, jak se v současnosti obrací tradiční chápání role hosta a hostitele.

My nejíme vepřové, nikdo nebude jíst vepřové, my chodíme zahalené, všechny ženy musí chodit zahalené, my se musíme modlit, vy nám to musíte umožnit. My máme nezletilé nevěsty, takže to není pedofilie, my máme více žen, takže to není bigamie. Host diktuje hostiteli svoje pravidla.
Tady nám to dopadlo stejně.

Kdyby to nebylo k pláči, tak je to k smíchu, ale maminka překládá hodně z němčiny na arcidiecézi a tyhle informace má od německých duchovních, takže to je velmi mírné a střídmé líčení obrazu současného Německa a západní Evropy obecně.
Tož tak.
listopad 08, 2019 19:42
... : *deeres*
Tak jsem si, Mikoušku, kvůlivá tobě úplně zkazila karmu. Postiženým se nemá posmívat, ale když ty na to tak krásně skáčeš, tak já neodolám.
Jen taková otázečka, když se tu oháníš tím členstvím ve Skautu. Jak jsi mohl být členem, když v Československu nikdy po válce organizace Skaut neexistovala ? Skautské organizace byly v roce 1939 sjednoceny pod názvem Junák. Ten byl až do roku 1968 zakázán a jeho trvání, po obnovení bylo od 29.3.1968 - do 1.2.1970, celých 22 měsíců a ty ani nevíš, jak se ve skutečnosti organizace jmenovala.
Tvůj výběr kamarádů je jasný, ale ne všichni američtí skauti to vidí stejně:
https://stredoevropan.cz/2017/07/25/40-tisic-skautu-volalo-milujeme-trumpa-pri-zmince-o-obamovi-buceli/

listopad 08, 2019 20:30
... : Mikin4
Zase spatne... Junak byl jednoslovny nazev pro Cesky Skaut. Pouzival se take nazev Junak - ustredi skautske vychovy, nebo Skaut-Junak. Byli jsme registrovana soucast svetoveho skautskeho hnuti, pouzivali skautske symboly a nasi clenove se ucastnili zahranicnich Jamboree.
Naciste nas rozehnali jednou, vy komuniste 2x. Naposledy to ovsem nebylo na zacatku roku 1970, ale az nekdy na podzim. Vim to narozdil od tebe i bez google, protoze jsem se jeste v roce 70 zucastnil posledniho tabora a jeste na podzim jsem pomahal u rybnika Jankovce s posledni prisahou pro novacky.
---------------------------------------
Co se tyce odkazu na ten fasounsky web, i tam to maji soudruzi spatne. Ten Donikuv projev na Jamboree byl jednou z jeho prvnich velkych ostud. Trump utocil na sveho predchudce, nekonecne dlouho zvanil o penezich a dokonce se zminil o orgiich na jachtach milionaru. Pred Skauty! Jejich americti vudci pak prohlasili, ze ze uz Trumpa nepozvou. Zadna skoda, protoze zvrhly oligarcha sam skautem nikdy nebyl. Ani Junakem ne. smilies/wink.gif
listopad 08, 2019 21:00
... : andrea
deeres, že se s ním bavíš...
Stojí ti to za to? V každém komentáři někoho uráží. Za to, jak tu všechny vulgárně uráží si vůbec nezaslouží sebemenší reakci.
listopad 08, 2019 21:20
... : Mikin4
Tak nejak, Petre. Vzajemna tolerance hosta i hostitele by mela byt samozrejma. A pokud si hostitel stanovi nejaka pravidla, mela by ta pravidla byt dodrzovana. Opet - jak hostem, tak i hostitelem.
listopad 08, 2019 22:01
... : NČ
Tak nacisti tě rozehnali. Dost dobrý. Rozehnanej ses teda už narodil. Akorát ti ještě měli říct, že nacisti byli z drtivý většiny Němci.
listopad 09, 2019 10:29
... : *deeres*
Já si říkala, že to bude nějak takhle, podle tvého data narození. Tak ty místo toho, abys stejně, jako tvoji vrstevníci balil holky, tak jsi s šátkem na krku a v kraťasech skládal bobříka odvahy.
No, těpic, ty bys to mezi trempy schytal!
Jestli si opravdu někde pomáhal se slibem, pokud zase nekecáš, tak to už nějaký ten pátek byl Junák v ilegalitě. Pokud by si četl knihu Skautské století, tak tam o žádném konci na podzim řeč není. Oficiální ukončení bylo tak, jak jsem uvedla.
listopad 09, 2019 11:07
... : NČ
"Bejvali Čechové statní junáci. To pane není pro legraci...."
listopad 09, 2019 13:10
... : Mikin4
Deeres, skaut byl komunisty podruhe opravdu zrusen az na podzim 1970. Presneji receno v rijnu. Byl jsem u toho, tak to musim vedet, ale specielne pro tebe jeste wikipedie: https://en.wikipedia.org/wiki/Junák Tak priste nelhat!
Kazdy oddil si s tim musel poradit podle sveho. Nekde si deti si deti a rodice rozebrali stany a dalsi material a oddil se rozesel. Od toho naseho se oddelili starsi kluci - Roveri, kterym se povedlo prejit do svazarmovskych oddilu Zalesak. Z mladsich se stali oficialne pionyri, ale v nasem pripade se jednalo spis o jakousi pololegalitu, kdy vedouci na papire predstirali ze jedou podle osnov, ale jeste roky pokracoval skaut. V oddile se vystridala spousta vynikajicich lidi - pozdeji znamych podnikatelu nebo hudebniku. Treba Robert Krestan nebo Roman Horky z Kamelotu. S tim jsem si na to zavzpominal, kdyz se mnou pred 2 lety natacel hodinovy porad pro Country radio.
Jo a bobrika odvahy jsem nikdy neskladal. Skauti meli Tri orli pera a ty jsem v roce 1970 opravdu ziskal. S satkem na krku a v kratasech, jak pises. Taky jsem se v te dobe poprve zamiloval, ale holky jsem v te dobe (stejne jako moji 13-ti leti vrstevnici) jeste nebalil. Mas to v te hlavicce pekne pomichany. smilies/grin.gif
listopad 09, 2019 17:23
... : Mikin4
Jiste NČ, vetsina nacistu byli Nemci. A vetsina komunistu Cinani a Rusove.
Ale v kazdem porobenem narode se naslo dost quislingu, kteri byli casto horsi nez jejich panove. Namatkou bych vzpomnel ceske pomahace Gestapa, Polednovou-Brozovou, Vasila Bilaka nebo treba herecku Svorcovou, ktera to dotahla az do politbyra UV KSČ.
Kdyz uz jsme u tech herecek, tak radeji o jedne slusne a cestne. Prave jsem dostal na FB vzkaz od Ani Geislerove. Ana podporuje nasi yukonskou demonstraci na podporu Letna 2, Listopad 2019. smilies/cool.gif
listopad 09, 2019 17:38
... : NČ
Lepší podpory se vám snad už dostat nemohlo. Ještě umělec Hutka kdyby něco utrousil.
A za co bude celej Yukon vlastně demonstrovat? Za demokracii a svobodné volby v Česku?
listopad 09, 2019 17:49
... : Mikin4
Jsem rad NČ, ze i ty se zacinas o tyhle veci zajimat.
"Celej Yukon" demonstrovat nebude, to sis jako vzdy vymyslel. Jedna se o setkani nekolika mistnich krajanu. Mame pro tenhle ucely uz i vlastni FB stranku a dostali jsme se i na oficialni mapu organizatoru Letna 2. To setkani bude jednak oslava vitezstvi nad zlocinnym komunistickym rezimem, ale zaroven i protest. Zkusim udelat pro Kudlu reportaz. Demokracii a svobodne volby zatim v Cesku mate, ale to meli pred 100 lety i Nemci a jiste vis, jak to dopadlo.
Namisto zdlouhaveho vysvetlovani druha cast projevu, ktery k tomu napsal muj kamarad:

S nepokojem sledujeme nynejsi vyvoj politickeho usporadani v nasi puvodni domovine. Se studem zjistujeme, ze nasi Kanadsti spoluobcane jedine, co v soucasnosti vedi o Ceske Republice, je, krome uspechu Jaromira Jagra, to, ze nasi zemi reprezentuje prezident-opilec a zemi ridi premier-oligarcha. Se zarmutkem zjistujeme, ze zpravy, ktere se k nam, zijicim v blizkosti polarniho kruhu, dostanou, svedci o zhrubnuti politiky a moralnim upadku politicke reprezentace. Predevsim vsak se znepokojenim sledujeme plizive pokusy o zvraceni polistopadoveho vyvoje, zmenu kurzu Ceske Republiky od smerovani k liberalni demokracii Zapadni vzoru k autoritarske oligarchii Ruskeho strihu.
S ohledem na nase blizke a spoluobcany zijici v Ceske Republice si prejeme a zadame:
1) Odstoupeni premiera Babise - jako skutecne jedineho mozneho opatreni k zamezeni jeho kolosalniho stretu zajmu a transparentniho vysetreni jeho obvinenich bez moznosti jeho zasahu z pozice vykonne moci.
2) Vyzyvame prezidenta Zemana k respektovani hranic danych prezidentskemu uradu Ustavou Ceske Republiky. K respektovani a ucte k svobode slova,

listopad 09, 2019 19:11
... : andrea
Mikine, nepsala ti Daniela, abys neurážel našeho prezidenta a vládu? Ani tím, že přetiskuješ cizí texty?

Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu
tak jsem zvědavá, kdy už tě opravdu začne mazat.

listopad 09, 2019 20:12
... : d@niela
OK.

Takže - vážení:

Už dost dlouho jsem tolerovala různé ty vzájemné invektivy. Ale nehodlám už souhlasit s tím, aby se časopis Kudlanka stal stejným, jako jsou nyní některé i o hodně známější a větší weby - místem, kde se uráží i představitelé státu. Píšu to v množném čísle, i když se v současné době používají nechutné výrazy především o našem prezidentovi a představitelích. Nemusíme s těmito lidmi souhlasit, můžeme mít zcela opačné názory, ale přeju si, aby se udržovalo slušné jednání.


Takže od této chvíle budou příspěvky nevhodné (viz výše) a vulgární mazány.

listopad 09, 2019 20:15
... : Mikin4
Andreo, ten text jest pretiskl se souhlasem aurora a protoze se pan prezident svou naklonnosti k alkoholu nijak netaji, nepovazoval jsem ho v zadnem pripade za nevhodny nebo vulgarni. To by musely byt nevhodnymi a vulgarnimi i cetne projevy pana prezidenta. Jeho vyrazy prednesene v rozhlase, nebo utoky na novinare a dalsi politiky snad opakovat nemusim, nebo snad ano? Ale editorkou techto stranek je pani Daniela, takze rozhoduje ona.
Ja jen doufam, ze zacne byt spravedliva a ze odsud zmizi i obhrouble vyrazy na adresu zesnuleho presidenta Havla, nebo treba pana Kalouska. A docela bych se primlouval i za nasi krajanku zidovskeho puvodu a vyznamnou americkou politicku pani Korbelovou - Albright. Nad tim, jak zde byla tahle dama titulovana se me odporem zveda zaludek.
P.S. Byl by ze strany redakce zajem o zminenou reportaz ze setkani krajanu v Dawson City na podporu
"Letna 2"?
listopad 09, 2019 20:37
... : *deeres*
Danielo, vážně si myslíš, že Mikin sám od sebe s tím přestane? Nepřestane, má obsedantní představu, že musí ostatní kádrovat a pokud by měl přístup k informacím i lustrovat a vnucovat jim tu svoji jedinou správnou a opravdovou pravdu a je mu jedno, jakým způsobem toho dosáhne, třeba i způsobem podrazáckým.
Tobě nezbyde, než sedět 24 hodin u počítače a kontrolovat jeho traktáty. Protože on jediný všechno ví nejlépe a ostatní jsou letadlo. Ignoruje, že si lidi z něj dělají blázny na Idnes, Zvědavci i Nezvědavci.
Ignoruje i to, že šaškování v krojích Pionýra i Junáka je o tomtéž, jenom jiná barva stejnokroje a obrácená ideologie. Alexandrovci jsou náckové od Putina, těm je zapotřebí demokraticky zakázat zpěv, zpolitizovaní Skauti jsou cool.
"Vláda by měla zamezit vstup Alexandrovců do země", napsal výzvu jeho nejlepší kámoš Tomáš Peszyński našemu tehdejšímu ministru zahraničí.Stačí se podívat na diskuzi pod výzvou a najit Jiri Bilina,malá ukázka toho, že kam má přístup, tam prudí.
https://tomaspeszynski.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170418_599397_blogidnes
listopad 10, 2019 09:32
... : Bara
Klidne si na Yukonu demonstrujte……
Ja jsem totiz dosla k nazoru, ze lide kteri uz roky neziji ve sve domovine, nebo majici od narozeni dve narodnosti a taktez neziji v domovine svych rodicu by nemeli mit volebni pravo dat hlas ve volbach, kdyz tam neziji. Napriklad Turci. Uzivaji si v zapadni Evrope svobody, demokracie, mohou pracovat, studovat, uzivat si vsech socialnich vyhod a maji veskera prava jako obcani toho statu, coz by ve sve domovine nemeli. Presto pri poslednich volbach v Turecku sli masalne ovlivnovat turecke volby, prohlasovali, ze jejich president je Erdogan, balili se do cervenych tureckych praporu a naramne se veselili kdyz Erdogan vyhral. Proc? Ovlivnovat zivot v Turecku tamnejsim lidem. Zpatky do Turecka nepujdou, nezijou tam. Pro Erdogana jsou totiz tyhle hlasy dost dulezite. Je totiz znamo, ze Turci co ziji na zapade, i presto, ze ziji v moderni spolecnosti, nemaji jaksi svuj nazor, ale potrebuji sveho vudce a na to Erdogan spoleha, v podstate je zneuziva………
To se udalo tento rok, Erdogan vyhral volby, Turci jsou ve sve domovine utlacovani a "nasi" Turci si ziji svuj svobodny zivot. Vzpominam, ze nasi holandsti a nemecti politici byli reakcemi evropskych Turku sokovani……..
Volebni pravo mam, neni problem zajet do Hagu na nasi ambasadu hodit hlas, ale nevolim.
listopad 10, 2019 11:37
... : Bara
Mikine, stale tady do nekonecna uvadis a v zadnem prispevku nezapomenes zminit alkohol presidenta Zemana, neslysela jsem a necetla vsechny jeho verejne projevy, ale ty co jsem cetla, mysli si o mne co chces, ale ty projevy mely hlavu a patu a presne se tykaly momentalniho evropskeho stavu a politiky. Skoda, ze tak nepremysli nas holandsky premier M. Rutte.....
listopad 10, 2019 11:48
... : Mikin4
Budes se Baro divit, ale ja s tebou vicemene souhlasim. Lide kteri trvale ziji v zahranici a neplati v rodne zemi dane by v rodne zemi volit nemeli. Ani ja to v pripadech kdyby to bylo bylo mozne nedelam. Neco jineho je vyjadreni nazoru nebo podpory. To dela spousta krajanu a casto svymi nazory a zkusenostmi spise pomohou...
Co se Zemana tyce, me staci v Ceskem rozhlasu tech jeho par slovicek oznacujicich vykaly a intimni casti zenskeho tela, jeho zertiky o strileni novinaru, nebo jeho rozhovory se Soukupem. Jen namatkou bych se zminil o jeho reakci na to, kdyz BIS odhalila retez ruskych a cinskych spionu. Podle neho se ma ta organizace zabyvat radeji bojem proti korupci. I kdyz BIS neni zadna protikorupcni policie, ale kontrarozvedka.
Zeman podle meho nazoru nereprezentuje svou zemi, ale dve vychodni diktatury. No a proto proti nemu lide demonstruji. Dokud jeste mohou...
listopad 10, 2019 15:16
... : Mikin4
Vidim deeres, ze potom ce jsem vyvratil vsechny tvoje nesmysly o ceskem skautingu, jeho nazvu, dobe jeho likvidace i barve skautskych kosil , prisel pro tebe cas prehodit vexl a zacit z jineho soudku. smilies/wink.gif
Takze - Junak a Pionyr, demokracie a komunisticka diktatura nejsou "totez, jenom obracena ideologie". To prvni neni ideologie, to prvni je svobodna spolecnost. To druhe nejlepe reprezentovaly ostnate draty, muceni, nasili, vrazdy, uranove koncentraky a cenzura.
Cenzuru ted nemame a tak muzeme napsat svuj nazor. Pokud nesouhlasis s mymi nazory na iDnes, muzes me klidne oponovat primo tam. Ovsem pod svym vlastnim jmenem (je nutna kopie obcanky) a bez urazek.
No a k tem Alexandrovcum - za svymi nazory si stojim. Neslo o zadny "demokraticky zakaz zpevu", ale o udeleni cestovnich viz velke skupine oficiru ruske armady, kteri v pisni Zvorili lide opevovali svoji agresi proti Ukrajine. Zpivat tem tlustochum v okupantskych uniformach opravdu nikdo nezakazuje. Zpev je naopak zakazovan v zemich, ktere obsadili.
A co se tyce tve poznamky o mem "podrazackem zpusobu", neplatilo by to spis pro nekoho, kdo z anonymity urazi cloveka, ktery pise pod vlastnim jmenem?
listopad 10, 2019 15:57
... : Kikinos
Dobře. Zkusme to s ním. Obyčejná debata slušných lidí, podpořená fakty, držící se tématu.
Bukovskij v knize Moskevský proces ( citující zápisky Politbyra, tudíž fakty podpořené), dle archívů KGB, se zabývá Andropovým plánem ´Jak odejít aniž odejdeme”.
To jest dokumentované. První prezident po sametu bohužel zaštítil zlodějny transformace. Nedokázal bouchnout pěstí do stolu a říci dost. Zklamal.
Realita je ve skutečnosti mnohem horší, počítam, že Nečasova mise před Mnichovem nebude vůbec známa. Možná Mikin vidí věci jinak, já osobně zažil chartisty parazitující ve Vídni ( ne všichni ale absolutní většinu).
Takže, proč oslavovat Havla? V čem pomohl zemi? Proč jsou dnešnímu prezidentovi přičítány skutky, které prý Havel nemohl ovlivnit?
Je toho více, ale nebyl národ podveden? Kryl se tak vyjádřil. Mikine, Tvůj jednoduchý svět se mýlí. Opakováním se to nezmění. Víra v naivku Havla přivedla národ tam kde je. A to mi je líto.
Očekávám klišé, Havel byl nejlepší atd., co se opravdu stalo je ve výše zmíněných dokumentech. Lid byl podveden a podvod byl zaštítěn Havlem. Nechtěně, ale přece. Mikin ho bude oslavovat, ale chcete zbytek života žít v klamu? Je tak blbý si přiznat, že KGB si kavárnu namazalo na chleba?
listopad 11, 2019 00:10
... : Mikin4
Ale notak, anonyme... smilies/wink.gif
Kazdy kdo vi neco o prezidentskych pravomocich chape, ze pana Havla je mozno vinit za ledacos, ale rozhodne ne za to, ze "zastitil zlodejny transformace". Tehdejsiho premiera, ministra financi, 40 lety komunisticke diktatury zkazenou spolecnost? Jiste. Ale Havla?! smilies/smiley.gif
Ne zeby ta transformace ze zlocinneho komunistickeho rezimu k trzni ekonomice nebyla nutna, nebo ze by se nekradlo, ale prezident do techhle veci nemel a nema co co kecat. Pokud se tedy narozdil od Zemana drzi Ustavy.
Takze dnesni nadavani na pana Havla a jeho osocovani ze vseho mozneho je jen berlickou starych bolseviku, kteri v zivote nic nedokazali.
Statecneho cloveka ktery byl komunisty za pravdu 3x veznen si milej anonyme vazi cely svet. smilies/wink.gif
listopad 11, 2019 04:55
... : NČ
Tak tvuj svět si ho jistě váží, o tom nikdo nepochybuje. Ale ten tvůj svět je strašně strašně daleko od Český země a deseti milionů Čechů.
Kikinos má samozřejmě ohromnou pravdu v tom, že Havel všechny lumpárny beze slova toleroval (přitom každou neděli hodinu žvanil v rádiu a tegdá ho lidi ještě i poslouchali a věřili mu). Na několika lumpárnách se i osobně přímo přiživil nebo aspoň podílel. Vše je snadno dohledatelný dokonce i dneska, dokazatelný, a s tím nezmůže nic ani ten nejčestnější skautík od Bobří řeky.

"U řeky u říčky třepotá se prapor,
stojí u té říčky pionýrský tábor.
(A všichni): Tó je přeci správná věc, pionýrský tábor ..."
listopad 11, 2019 05:12
... : d@niela

Nikdo se na Kudlance nemusí přihlašovat svým jménem.
Právě anonymita je tu preferována.


Neosočuj, prosím, Mikine lidi za to, co je zde jejich právem.

listopad 11, 2019 06:00
... : NČ
To je od junáka jen takovej nesmělej pokus o něco, jakoby: "já jsem víc než ty, já se skrejvám za svou autentickou junáckou přezdívku" (smajla nedodám jen proto, že to nemám rád).
listopad 11, 2019 06:15
... : Mikin4
Danielo, uz jsem zde nekolikrat napsal, ze me anonymita vetsiny ucastniku diskuse vubec nevadi. Naopak, ze ji vzhledem ke zkusenostem, ktere jsem zde ziskal, docela chapu.
Co odmitam pochopit je, ze me zde z "podrazactvi" obvinuje zrovna anonymni komunistka z ČKD, ktera se me roky nestiti urazet prave na zaklade toho, co jsem o sobe v desitkach svych clanku pro Kudlanku napsal. A ze se ji zrovna ty, editorka zastavas.
Zbyl ti Danielo vubec jeste vubec nejaky smysl pro slusnost, cest a spravedlnost?
Ze se nestydis...
listopad 11, 2019 06:47
... : NČ
Tak! Správně! Styď se, editorko, že si dovoluješ ve svým vlastním magacínu dělat pořádek podle svýho.
Po tolika bombovejch cestopisech a návodech na stavby pastoušek.... NEMÁŠ PRÁVO!
listopad 11, 2019 06:59
... : Mikin4
Hele Mano z Pocernic, nebo NČ, nebo jak si zrovna rikas... - Mikin je prezdivka pod kterou me znaji vsude kde pisu, zde v Dawsonu, i v praci. Stejne jako pod mym jmenem Jiri Bilina.
Tak si zkozlovany, komunisticky, zizkovsky osliku Pepo Zajici vykakej ocicko! smilies/grin.gif
listopad 11, 2019 07:15
... : d@niela
Hahaaaa
Tak tohle už jen tak nevydejchám smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 11, 2019 07:17
... : NČČ
A co já??? Já už ani nedejchám smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif
listopad 11, 2019 07:27
... : Mikin4
Zato ja jdu spat s usmevem. Blizi se nam pulnoc. smilies/smiley.gif
listopad 11, 2019 07:30
... : *deeres*
Po Andropovovi, to byl Gorbačov, co prodal Východ Západu.
Havel, kdyby zůstal spisovatelem a filosofem, žádná špína by na něm neulpěla. Jenže on ochutnal slávu a prachy. Aby si mohl užívat, podtrhl Dubčeka, nestyděl se při své druhé volbě nechat zavřít Sládka a protože jenom dvakrát a dost, moc se mu hodilo, že mohl být zvolen potřetí, když se rozpadla ČSFR. Byl prý z toho tehdy velmi sklíčený, já zase z toho, že se mohl stát potřetí prezidentem.
A mohl dál pokračovat v těch pitomostech, kterými poškodil naší zemi.

A takhle to nakonec s námi dopadlo:

https://www.youtube.com/watch?v=H6IdXM1vQss
listopad 11, 2019 09:00
... : Kikinos
Mně je tě líto, Mikine.
Tvoje debatování je pouze ´ad hominem´, tedy osobní útok na debatujícího a pranic do debaty. Prostě ti to nejde se vyjádřit k tématu a to je dost blbý.
Na Nezvědavci píšeš pod přezdívkami fyr..., jyr..., atd., a že tě mažou nebo podepíší tě Mikin, ti nebrání používat náhodné seskupení znaků z klávesnice dál. Tady už se musíš zeptat, zda je to duševně zdravé.
Je to šok, když vlastně podporuješ KGB ušitou historku o revoluci, zanedbávajíce fakta.
Tedy opět, nelži, udrž debatu slušnou a vyvaruj se neustálého opakování osobních útoků. Šancí na rozumný projev svých myšlenek máš dost.
Těším se na komentář k Andrpovovi, ke zmíněné knize a také k Havlovu ministru Sacherovi, který dohlédl na odstranění STB dokumentace.
listopad 11, 2019 09:59
... : *deeres*
Pálení estebáckých dokumentů v 89.roce se říkalo "Rudá záře nad Kladnem".
V průběhu sametové revoluce vydal generál Lorenc rozkaz, podle kterého nemají složky StB nijak zasahovat do situace. Tento rozkaz později odůvodnil tím, že nechtěl více pobouřit občany.Později nařídil skartaci mnoha dokumentů z archivu StB.
Sacher svým lednovým rozkazem, který nabyl platnost 15. února 1990, rozpustil Státní bezpečnost a Na ministerstvu vnitra zaměstnal genrála Lorence.
listopad 11, 2019 10:10
... : *deeres*
"Odříkaného chleba největší krajíc!"

Tak když to tak spočítám, Mikine, rok tvého narození a dobu, kterou jsi strávil ještě v ČSSR na vojně, tak to jsi zdrhnul někdy koncem 70.tých let, nebo začátkem 80.tých, za doby přísné normalizace. K tomu jsi ještě navíc měl už bráchu Tomáše emigrantem v Britské Kolumbii. Ten ti cestu do Anglie sice zasponzoroval, ale vízum sis musel vyběhat sám, nechápu jak jsi ho mohl dostat. Jestli tys´ nakonec nebyl jeden z těch spolehlivých? Za kopečky se v té době běhalo přes Jugošku do Itálie , maximálně při sporadických výletech do Vídně.
listopad 11, 2019 10:41
... : NČČ
Myslim, ale tím si nejsem zcela jist, že s nasazením života přeplaval kraulem někde u Bratislavy Dunaj.
listopad 11, 2019 10:49
... : *deeres*
Právě, že ne, vycestoval legálně na vízum do Anglie. S bráchou už emigrantem a po vojně a tyhle lidi si estebáci hlídali.
listopad 11, 2019 11:23
... : NČ
Tak to jsem ani netušil. Legálně na vízum do Anglie, to už teda musely bejt pořádný svině, který to dostaly.
listopad 11, 2019 11:26
... : ALA
nepopisoval někde tady na Kudlance svoji strasti plnou cestu do emigrace?
listopad 11, 2019 11:46
... : *deeres*
Jo, popisoval, já se tehdy nad tím pozastavovala, jak je možné, že vycestoval s cestovkou do Anglie a on tvrdil, že v tom STB měla bordel.
Způsobů, jak se tam dostat nebylo moc. Buď ho komunisti vyhnali, jak o sobě tvrdí Hutka, nebo si byl jejich člověk, důkladně prověřený, také někdo mohl mít tlačenku hodně vysoko. Pak byl ještě jeden způsob a to když jsi vycestoval na zájezd od nějakého podniku,kde tě prověřili kádrováci.
Takhle jim kdysi z ČKD Lokomotivka zdrhla skupina "uvědomělých" svazáků, kteři si vymysleli cestu po stopách Lenina. Byl jich plný závodní autobus a ve Stockholmu zůstali všichni , autobus i řidič.
listopad 11, 2019 12:21
... : Mikin4
To je sranda. Souzi se jeste po 37 letech dohaduji, jak je mozne ze dostal Bilina pred 37 lety vyjezdni dolozku. smilies/grin.gif
Vzdyt jsem o tom psal - po 3 letech marnych pokusu a sbirani razitek jsem mel kliku - nekdo udelal chybu.
Jak tehdy rekl jakysi moudry clovek: ceskoslovensky socialismus je v podstate fasismus, jen trochu zmirneny ruskym slendrianem. smilies/wink.gif
listopad 11, 2019 14:12
... : NČ
Vážení přátelé, ano. Když se cokoliv náležitě zdůvodní komunistickým bordelem, tak i černá labuť zdůvodní, že byla bílá, jen to komunistickej šlendrián tak nějak přehlédl. A je to.
listopad 11, 2019 16:41
... : Mikin4
No vidis NČ, ja ten komunistickej slendrian pochvalil, protoze jsem diky tomu mohl vypadnout z vaseho raje delniku a rolniku. A tobe se ani to nelibi... :-
Krome toho - co se 40 let systematicky kazi, to se za 30 let v zadnem pripade nespravi. Hlavne kdyz "pomahaji" takovi stachanovci jako jsi ty. smilies/wink.gif
listopad 11, 2019 19:11
... : Kikinos
S tebou to je těžký, skaute. Když tě přichytí při nepravdě, už se nevyjádříš. No, a jinak jede ten flašinet pořád dokola.
Vzdělání základní plus zadarmo informace z netu, to, chápu, na seriózní diskuzi není.
Gramatika slabá, chyby v pravopise prozradí nechtěné.
Tak se vyjádři, ale k věci.
listopad 11, 2019 20:37
... : Mikin4
Pokud jsem ti trolle na tve komunisticke konspiracni teorie jednou odpovedel, neznamena to ze tak budu cinit pravidelne. Sorry jako... smilies/wink.gif
listopad 11, 2019 21:29
... : Kikinos
Opět ‘ad hominem´. Urážet dokážeš.
Ne, neodpověděl jsi! Ke svým nickům na Nezvědavci se zjevně vyjádřit nehodláš.
Na férovku a upřímně to nejde, co?
Chceš diskutovat nebo urážet?
listopad 11, 2019 21:37

Powered by Azrul's Jom Comment
busy