KDO JE MIKULÁŠ MINÁŘ?
Pátek, 01 listopad 2019
Vítám skutečnost, že lidé konečně ve větším množství dávají hlasitě najevo svůj názor. Jenže když sleduji všechny ty demonstrace, tak si říkám, kdo je to ten Mikuláš Minář? Do roku 2017 student VŠ, Studoval dvouobor filosofie-bohemistika na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a obor evangelická teologie na Evangelické teologické fakultě téže univerzity. Po založení spolku Milion chvilek studium přerušil a začal se naplno věnovat organizování demonstrací. Pochází z Vodňan, býval skautem, a je ženatý.


 

 

 

Spolek Milion chvilek, který vede, zorganizoval těch demonstrací hodně, vybírám ty hlavnější:

  • 17/11/2017 přišli s výzvou Chvilka pro Andreje. V ní žádali Andreje Babiše, aby plnil své předvolební sliby občanům, zejména slib, že „bude podporovat a rozvíjet demokracii v ČR“. 
  • Po Chvilce pro Andreje proto přišel čas na Chvilku pro rezignaci.
  • 25/2/2018 spustili kampaň Milion chvilek pro demokracii. Chtěli za 100 dní získat milion podpisů lidí, kteří si myslí, že by se Andrej Babiš měl své funkce vzdát.
 

 

Následovala sérii demonstrací za nezávislost justice, protesty se ale postupně zaměřily proti premiérovi Andreji Babišovi (ANO) a prezidentu Miloši Zemanovi.

 

  • Demonstrace vyvrcholily červnovým shromážděním v Praze na Letné – 23. 6. 2019 - kde se podle organizátorů sešlo na 250 tisíc lidí.
  • 21. 8. 2019 Předseda spolku Mikuláš Minář na konci svého proslovu před Hradem doslova roztrhal Ústavu České republiky. Česká Ústava bohužel je výjimečná i tím, že to není chráněný symbol ČR. Takže je to beztrestné.
  • 28. 9. 2019  Bylo vydáno prohlášení Milionu Chvilek ke Dni české státnosti nazvané POJĎME DÁL
 
 

 

Další velkou akci chystá spolek na 16. listopadu u příležitosti 30. výročí sametové revoluce.

 

 

Protesty podle něj volají po respektu k základním demokratickým principům: "V roce 1989 jsme chtěli svobodu. Dnes ji máme, ale máme tolik této nepříjemné svobody, že někteří lidé chtějí nějaké omezení, řád, silné vůdce. Svoboda je složitá. Demokracie je složitá. Protože na nás klade velké nároky. Myslím, že jen zralí lidé dokážou zvládnout žít ve svobodě a být přitom šťastní.“


Co o Mikulášovi Minářovi víte vy?


d@niela


 

 


 

Komentáře
... : NČ
Moc toho o něm nevím a to co vím, je nepublikovatelný.
Nechápu ale, proč ho Kudlanka vyznamenává tím, že si ho vůbec všímá.
listopad 01, 2019 04:49
... : Mikin4
Mikulase osobne neznam, ale zda se to byt cestny, slusny a chytry chlap. Mluvi za neho i to, ze byl skautsky vedouci.
A nakonec i to, ze ho komuniste nenavidi.
listopad 01, 2019 05:47
... : NČ
Velký, ale skutečně velký, smích. Jááá chacháááá chá.
listopad 01, 2019 06:24
... : NČ
A ještě přidám k lepšímu jeden starej 4:
Co je skaut? To je dítě, oblečený jako kretén.
Co je skautskej vedoucí? To je kretén, oblečenej jako dítě.
listopad 01, 2019 07:44
... : *deeres*
Mamčo, ty to schytáš.Tak Aeronet, do toho přece píše sám Putin.
Prý je to jenom náhoda, to jsem se tady dozvěděla, když měl na sobě při demonstraci originál košile hitlerjugend.Měl jí prý jenom proto, že mu ta barva sluší.
Těch proudů, co ho podporují bude hned několik a všem jde jenom o jednu věc, dostat se zpátky ke korytům. Jeden z nich a dost významný, jsou potomci tzv. sudeťáků. Ti se nikdy nevzdají svých údajných nároků.

Protičeská propaganda do roku 1989 byla u nás celkem neúspěšná, ale po roce 1990 nabývá síly tvrzení, že největším zločinem druhé světové války bylo odsunutí Němců žijících mimo Německo z východní Evropy a hlavně z Československa. Zvláště tzv. nejprogresivnější vzdělaná mládež a část střední generace na tyto propagandistické žvásty naskakuje. Je to proto, že ani školy, ani historici nedokážou mladým vysvětlit, co se tady od dvacátých let minulého století do roku 1945 dělo. Mnohé knihy jsou sice vynikající a přísně vědecké, ale mají tendenci zabývat se jednotlivostmi a nebrat na vědomí celek. To se pokouším ve své knize udělat já.
Václav Vlk st. o své knize Mathausen- Ďábel v líbezné krajině
listopad 01, 2019 08:32
... : mila1
Ach jo, to jsme tady klesli tak hluboko, že citujeme z webů jako je AERONET?

listopad 01, 2019 09:43
... : NČ
Krátce odpovím otázkou:
To´s už klesla tak hluboko, že věříš nevyučenýmu fráterníčkovi a tzv. "Český" televizi?
listopad 01, 2019 10:08
... : *deeres*
Proč ne, když má pravdu?
Ono to totiž nebylo jenom oblečení. Našich politiků napojených na sdružení „Sudetendeutsche Landsmannschaft Bundesverband je mnohem víc, než jenom Pithart a ti všichni, ruku v ruce jdou proti naší státnosti a podporují demonstrace v čele s Minářem.
Milion chvilek prý má na účtu 5 melounů? Že by ti tři hoši, Minář, Roll a Zévl rozbili svoje prasátka a rozhodli se, že tu udělají pořádek? Stejně tak je otázka jestli se toho nasbíralo tolik po kačkách na údajně transparentním účtu a ještě 5 milionů zbylo po zaplacení těch šaškáren. I bez Aeronetu tomu nějak nevěřím.
Na FB toho moc o Minářovi nenajdete, ten je tajemný, jak hluboká studna. O to čitelnější jsou ti druzí dva, typičtí novodobí svazáci. Vrána k vráně, stačí se trochu probrat internetem.
listopad 01, 2019 10:20
... : mila1
NČ, když se ho tak bojíš, tak bude opravdu dobrý :-)
deeres - už to tady bylo řečeno mnohokrát, ale je mi jasné, že kdo nechce, tak to ignoruje. Peníze na transparentní účet Milionu chvilek poslali lidi, kterým není lhostejné, že máme za premiéra estébáka, který si ze státu dělá svou firmu a na Hradě notorického lháře, který se snaží obrátit směr naší zahraniční politiky k Rusku a Číně. A kterým taky není lhostejné, jak fungují v našem státě soudy a moc výkonná.
listopad 01, 2019 10:26
... : NČ
Teda, něco tak blbýho a ještě s posměšným infantilním smajlem už jsem dlouho nečetl. Toho tvýho chudinky se skutečně nebojím, ale jeho loutkovodičů, těch docela jo.
listopad 01, 2019 10:30
... : mila1
No já se zase bojím těch, co vodí nemocného člověka na Hradě..
listopad 01, 2019 10:36
... : *deeres*
Co na to říct? Snad :" Kristeježíši.....
listopad 01, 2019 10:41
... : mila1
deeres: ano, tak nějak...
A pro ty, co se pořád ohání tím, jak tady Mikin uráží, proč vám nevadí urážky NČého? Proč vám nevadí, že on tady může příspěvky ostatních nazývat jako blbé? To není urážka? To se smí? To se smí proto, že on je jedním z vás a má stejné názory? Neměli by tady mít stejná práva všichni, co se snaží slušně diskutovat?
listopad 01, 2019 10:47
... : NČ
První jsi urážela ty! Já jsem jen odpověděl. Takže si ponech svoje žvanění! Na hrubej pytel hrubá záplata.
listopad 01, 2019 11:15
... : Iris
Mila píše sice tak, že se vám to nelíbí, ale slušně. To NČ používá výrazy: žvanění, blbý, infantilní atd. - ta záplata je mnohem hrubší, nez pytel.
Kudlanka už není diskutovací blog, stala se z ní probabišovská sociální bublina, ve které jsou odlišné názory zesměšňovány. Proč píšeš Deeres "Kristeježíši"? Mily názor je velmi rozšířený a já ho také zastávám. Ale tady to není možné bez okamžitého výsměchu vyslovit, natož o tom diskutovat.
Myslím, že nemá cenu Kudlanku dále sledovat, fakt. Přitakávejte si tu v té bublině i nadále a myslete si, že váš názor - zde většinový - je jediný správný a v naší zemi všemi lidmi spokojeně tolerovaný. Čest
listopad 01, 2019 11:25
... : mamča
*deeres* : Nevadí mi, že má někdo jiný názor, to je každého právo.
Jsou prostě skupiny lidí, které mají pocit, že jim bylo ublíženo (např. Sudeťáci, co přišli o své majetky), a druhá skupina lidí - Čechů, která musela z pohraničí utíkat ještě předtím před Sudeťáky.
A pak, ještě žijí potomci lidí, co byli totálně nasazení v Německu, kde z trosek vybombardovaných měst tahali holýma rukama mrtvoly, pod namířenými zbraněmi našich dnešních "kamarádů- Němců".

Prostě nemám Němce ráda, a nikdy mít nebudu.
Vždycky to s námi "mysleli dobře".

Z projevu Reinharda Heydricha o Češích. Sídlo Říšského protektora, Černínský palác, Praha 2. října 1941

"Tento prostor musí být jednou definitivně osídlen Němci. Tento prostor je srdcem říše a nemůže trpět, to ukazuje německý vývoj v historii, aby z tohoto prostoru přicházely znovu a znovu rány dýkou proti říši. Nechci však snad říci o konečném poněmčení tohoto prostoru: pokusíme se tedy teď podle staré metody poněmčit českou verbež, nýbrž říkám docela střízlivě: začíná to věcmi, s nimi můžeme už dnes maskovaně začít.
Abychom získali přehled o tom, kdo z lidí v tomto prostoru je schopen poněmčení, musím provést soupis v rasově národnostním smyslu. To tedy znamená, že musím získat nejrůznějšími metodami, nejrůznějšími oklikami příležitost, abych jednou ohodnotil veškeré obyvatelstvo z hlediska rasového a národnostního.
Ať už pomocí rentgenu, prohlídkami ve škole, nebo tím, že rasově přezkoušíme mládež při zdánlivém uložení pracovní služby. Musím mít celkový obraz národa a pak mohu říci, tak a tak vypadá obyvatelstvo.

Jsou to takovíto lidé: jedni jsou dobré rasy a dobře smýšlející, to je pak jednoduché, ty můžeme poněmčit. Potom máme ostatní, co stojí na opačném pólu: jsou to lidé špatné rasy a špatně smýšlející.
Ty musíme dostat ven. Na východě je hodně místa. Uprostřed zůstává střední vrstva, kterou musím přesně vyzkoušet. V této vrstvě jsou dobře smýšlející lidé špatné rasy a špatně smýšlející lidé dobré rasy.

U těch dobře smýšlejících špatné rasy se to asi musí udělat tak, že je nasadíme do práce někde v říši jinde a budeme se starat o to, aby už neměli děti.“


listopad 01, 2019 11:46
... : NČ
Asi takhle, Iris. Tobě snad připadá její posměšek na úrovni? Mně teda tak na úrovni 1. třídy ZDŠ. Nehodnotil jsem osobu, tím ani nikoho neurážel, ale hodnotil jsem ubohost posměšku. Přesto jsem pak dál ve vší slušnosti na ten posměšek odpověděl. První osobní urážka ovšem byla: "to jsme tady klesli tak hluboko, že citujeme z webů jako je AERONET?"
Kdo chce, pochopí. Kdo nechce, nebo není chápání schopen, nepochopí.
No a jinak? Já tady nejsem od toho, abych tě přemlouval k setrvání, nebo naopak souhlasil s tým rozhodnutím nesetrvání. Když nechceš, nebudeš; když chceš, budeš. To je čistě tvoje věc. Jen mi není jasný, proč máš potřebu, to veřejně sdělovat.
listopad 01, 2019 11:59
... : Iris
NČ - možná jen proto, abyste si to uvědomili. To, že už Kudlanka vaším působením není prostor k pokecání, ale jednostranně zaměřená, k rozdílným názorů netolerantní a nepřátelská sociální bublina. Jakých je ve veřejném prostoru nepřeberné množství, pokud by si člověk potřeboval zanadávat nebo se slovně poprat. Kudlanka byla výjimečná slušnou, přátelskou a skoro rodinnou atmosférou. Ale zkazili jste ji. A když máš pocit, že není zapotřebí - ne přemlouvat, o to nestojím - ale usilovat o to, aby nás tu bylo víc lidí do party, no tak budiž, plácejte se tu v deseti. Mladí sem už nepřijdou. Před deseti lety jsem sem přišla kvůli tobě. To jsou paradoxy, že? smilies/wink.gif
listopad 01, 2019 12:09
... : mila1
NČ, asi bys měl omezit počet Kozlů..
Moje první "urážka" ohledně Aeronetu. Ministerstvo vnitra má seznam dezinformačních webů, tento web je na jednom předních míst. To opravdu je na tom Kudlanka tak špatně, aby se tady uveřejňovali odkazy na tento web?
Moje druhá "urážka" - ohledně podivení se nad tím, že Minář je zřejmě důležitý, když Ti vadí..
Tvoje urážky - navážení se do skautů a označování je hanlivými názvy, třebaže jsi to uvedl jako vtip, to opravdu vtipné nebylo.
Tvoje posuzování - které příspěvky jsou blbé a které ne - na to nemáš právo.
Nejsi ten, kdo tu určuje pravidla.
listopad 01, 2019 12:14
... : NČ
O seznamech Ministerstva vnitra mám svůj úsudek. Pro tebe je to Bible Svatá, pro mě ne.
O druhé "urážce" nic nevím, psal jsem jen o té jedné, tu druhou jsem ani jako urážku nebral, ta spíš vypovídala o tobě, než o mě. (jen mimochodem. Připomínáš bývalou bb, ale ta aspoň ovládala účetnictví, když už nic jiného).
Co se týká týká tvých Milionů s nevyučeným farářem (tím ho neurážím, to je fakt, o kterým snad ani ty nemůžeš pochybovat), jsou tady pravidla! Jestliže se budete dovolávat předčasných voleb, protože se vám Zeman a Babiš nelíbí, a současně navrhnete své kandidáty, kteří se vám líbí, je to vaše jasné právo a nic proti tomu nemám. Nic jiného není čistší a demokratičtější!
Chcete demokracii, tak ji taky ctěte! Když zvítězí vaši kandidáti, kteří se mi třeba nebudou líbit, určitě kvůli tomu nepůjdu hulákat na Václavák ani na Letnou. Skřípnu zubama a počkám (jistě, jestli se dožiju.
A ještě - do mých kozlů je tobě úplný, velký, smradlavý ****o!
listopad 01, 2019 13:01
... : Mikin4
Jeste k tomu skautingu - ja mel to stesti, ze jsem koncem 60. let prosel skautskymi oddily Brno 17. a 18. Zaroven s nekolika pozdeji velice znamymi podnikateli a muzikanty, kterym svoboda nabyta v roce 89 dala prilezitost. Skauting ucil lidi cestnosti, lasce k vlasti i pravdomluvnosti. Proto nas taky zakazali nacisti i komunisti. Komunisti dokonce dvakrat. Proto neni divu, ze tuhle porazenou luzu rozzuri uz samotny pohled na skauta.
K panu Minarovi - zda se ze na neho opravdu nic nemaji, kdyz musi vytahovat spinu z ruskeho Aeronetu. Dokonce i barvu kosile. Uniformy i jejich barvu ukradli skautum nackove, nikoliv naopak. Komousi jim zase ukradli pozdrav Bud pripraven! Temhle zlocinnym rezimum zkratka chybi predstavivost, jejich stoupencum zase mozky...
Iris a Milo, neodchazejte. Nenechte se vyhnat urazkami nejakeho primitiva nebo lhanim. Tenhle mesic mame 30.vyroci ziskani svobody, bude sranda! smilies/wink.gif
listopad 01, 2019 13:03
... : NČ
Tak ses, Iris, prostě ve mě zmýlila. Nejsi první, možná ani poslední. Už jsem se naučil, s tím porvat.
listopad 01, 2019 13:13
... : doktor
Co se týká Mináře,tleskám NČ!
listopad 01, 2019 13:23
... : NČ
Teď zrovna jakejsi významnej bejvalej politik Jaromír Sedlák (neznám) předvídá státní převrat:
"Předpovídá, že rozhodující bude demonstrace spolku Milion chvilek pro demokracii na Letné, která je avizována na 16. listopadu, tedy na předvečer výročí Sametové revoluce. Prý to bude zásadní akce pro budoucnost České republiky."
------------------------------
Nojo. Takže převrat. Ale jakej zase převrat, kurnik? Převrat od demokracie a kapitalizmu k totalitě a socializmu už byl v r. 1948. Převrat od totality a socializmu k demokracii a kapitalizmu už byl v r. 1989. Takže letos zase od demokracie a kapitalizmu k totalitě a socializmu? Znárodnění? Vláda jedný milionový strany? Nebo co jako? V tom už aby se prase vyznalo ... A co na to Brusel? A Gréta? Jsem vzrušen očekáváním.
listopad 01, 2019 13:31
... : Krakonoš
Tak pokud bych si mohl vybrat - a zatím můžu - mezi Aeronetem a ČT, kdo je víc českej a pravdivej, je volba jednoznačná. Zaplaťpánbu za veřejnoprávní média, až si je přivlastní strana a vláda nejpopulárnějšího oligarchy, bude normalizace dokončena.
Jinak souhlas s Mílou a Iris, s Mikinem též - zdravím vás! smilies/smiley.gif
O Minářovi v thle chvíli vím jen to, že mu mozek a tělo fungujou výrazně autonomněji a spolehlivěji než současnýmu vrchnímu veliteli vozbrojenejch sil ČR, kterej už se jen zmítá ve vánku zájmů jinejch vosob. Nelze nevzpomenout Beneše či Háchu. Zaplaťbůch v tuhle chvíli nestojí na hranici cizí armáda, ale tím to není míň smutný a ponurý.
listopad 01, 2019 13:42
... : NČ
A co třeba, si nevybírat? Číst a poslechnout obojí a pak si to ověřit, třeba v Krkonošských Listech.
Ono totiž se nemusí přímo lhát. Mnohem, mnohem manipulativnější než přímá lež, je právě to, o čem se mlčí, co se nepíše a neříká.
listopad 01, 2019 14:01
... : Iris
Tak ses, Iris, prostě ve mě zmýlila.


NČ - není to podstatné do téhle diskuse, ale ty ses totiž změnil. A zejména nedávné období s Lenkou vytvořilo z Kudlanky vulgární a bojovné prostředí.
listopad 01, 2019 14:13
... : Iris
Vtipné Deeres.
Holubičky míru, nebo duch svatý?
listopad 01, 2019 14:42
... : NČ
Pokud vím, tak Lenka nesnášela Babiše, stejně jako vy, pravdoláskaři. Zase ovšem, na rozdíl od vás, nesnášela "uprchlíky", kvóty a pod., stejně jako já. Nesnášela, stejně jako já, pseudoargumentování odposlouchanejma žvástama, vydávanejma za vlastní názory, a bez servítků, na "plnou hubu", jim nastavovala zrcadlo. Navíc, na rozdíl od nás všech, se dobře orientovala v záležitostech vojenských a obranných. Takže Lenkou to určitě nebude. S ní se dalo i nesouhlasit, ovšem vždy jen zdůvodněně. Na hlupáky byla silně alergická.
Já to teda vidím tak, že se změnily časy, že dřív lidi tolik politiku nevnímali, protože nebyla tak konfrontační. No a se změněnými časy došlo i na Kudle k rozdílným názorům na věci, které se tady dřív neprobíraly, protože nikoho nijak zvlášť netrápily.
Je to moc pěkný, když si všichni společně notujou nad vařením, štrykováním, společně litujou týrané pejsky a týrané "přítelkyně" svými "příteli". Jo! To jsou témata nekonfrontační. Jenže doba není jen o týraných pejskách. A sotva po mě může někdo chtít, abych ctil někoho ne proto, že si myslí něco jiného. To určitě ne. Ale proto, že si sám nemyslí absolutně nic, jen hltá jediný zpravodajský zdroj, který sám o sobě tvrdí, že je nezávislý a který mu říká, co si má myslet. A ty osoby se pak se svým mozkovým nicem ještě vytahujou a povýšeně nadřazujou.
listopad 01, 2019 14:55
... : mila1
NČ, a co a kdo Ti dává právo se nadřazovat a vytahovat nad ostatní, co nemají stejný názor?
Ty si myslíš, že jenom Ty umíš nad věcmi přemýšlet a dávat je do souvislostí? Kde bereš tu jistotu, že Tvůj názor je ten správný? V tom, že se tady pohybuješ v bublině, jak to trefně nazvala Iris, kde Ti lidi přikyvují? Ale to se pleteš. Naše společnost je rozdělena zhruba na dvě poloviny a Ty Tvoje "zaručeně správné názory" sdílí tak polovina občanů, kdoví jestli, a druhá polovina má názory jiné. To je demokracie, každý má nárok na svůj názor. A Ty nemáš co tady vykládat, který názor je správný a který ne. A kádrovat, kdo názory papouškuje a kdo si je naopak utváří z mozaiky informací, které jsou zatím bohudík k dispozici.
listopad 01, 2019 15:07
... : Iris
NČ, vlastně s tebou v mnohém souhlasím, pokud jde o tenhle poslední příspěvek. Ale s tou "plnou hubou" to Lenka trochu přeháněla a ze sprostot se tu stala skoro norma, když předtím se to netolerovalo. Jaké měla názory a co nesnášela, to tolik neřeším, chytrá jistě byla a své věci znala.
No a druhá část tvého příspěvku - s tím také souohlasím a znovu tvrdím, že se to začalo odehrávat kolem voleb prezidenta. To je všechno dobré hodnocení, s tím souhlasím.
Jen nechápu, kde se vzala ta nadřazenost jednoho názoru nad druhým. A mrzí mě, že rozdílný politický názor se zaměňuje za nedostatečné IQ až hloupost. Pak proti sobě stojí celkem chytří lidé a vzájemně se obviňují z čisté lidské hlouposti, když přitom jde jen o rozdílné pohledy na věc. Mozkový nic, holubičky....přitom opravdoví idioti mezi námi, ve společnosti, opravdu hojně existují a myslím, že my tady to nejsme. Tak proč se tu vraždíme? Kdo to chce?
listopad 01, 2019 15:13
... : Mikin4
Pekne jsi to napsal, Krakonosi. On se v posledni dobe ten vas vrchni ani nesnazi zastirat, za toho kope. Na statni svatek pozval na Hrad zastupce tatarskych Quislingu, (tedy sve kolegy) a nejvic ho rozzurilo, kdyz ceska kontrarozvedka odhalila site ruskych a cinskych spionu. To se prece soudruhum nedela...
Jeste ze existuji lide jako je Minar a spol, kteri se neboji tomu zlu postavit. S tou demonstraci preju hodne stesti.
listopad 01, 2019 15:27
... : NČ
Tak ještě, Iris. Už jsem to někdy tady napsal, tak ještě jednou. Nejde o nadřazenost mého názoru nad jiným. Jde o názory v kontrastu s odposlouchanými frázemi a klišé, kdy se nedozvím, co vlastně oponent chce, kdy jen mele dokola, co on nechce. Už mě ani nebaví, to všechno opakovat, dokazovat tu bezduchost.
Vlastně je mi to úplně jedno. Jen se občas ozvu k pohrdavému "nojo, to psal Aeronet". A proč by to nemohl napsat, když to je ověřená pravda? Já třeba jsem Aeronet nikdy ani neotevřel, nepotřebuju ho, (věřit mi samozřejmě nemusíš, nevadí) docela mi postačí Parlamentní listy, kde se otiskuje výcuc z obou stran. ČT poslouchám docela pravidelně, hlavně proto, že je bez reklam, taky, že vysílá záznamy z jednání parlamentu, kde slyším skutečně autentický, nikým nezkreslený hovory a názory, a tak mám i svůj názor na různý politiky, filozofy, politology a podobný existence).
Ale odmítám bejt odsuzovanej za to, že si pustím i zprávy z Novy nebo z Primy.
Vždycky jsem ctil a ctím jednání podle schválených pravidel, i když se mi třeba zrovna nelíbí. Ale o tom jsem psal dneska o něco dřív. "Říkáte, co nechcete, dobře, tak už se vymáčkněte, co chcete, co nabízíte. Chcete kapitalizmus nebo socializmus, nebo něco mezi? Chcete demokratické volby? Vždyť je máte! Nebo jsou volby demokratické jen když dopadnou podle vás?

Sorry jako, ono je toho všeho daleko víc a spíš na povídání než na psaní. Taky mě strašně bolí rameno za krkem a psaní na klávesnici mi působí dost bolesti navíc. Brounoc.
listopad 01, 2019 16:01
... : *deeres*
Iris, tak asi ne, je mně líto, to co mám v představách tady po diskuzi, nebude ani duch svatý, ani holubičky míru.
Přeberte si to, jak chcete!
listopad 01, 2019 16:06
... : Bara
Milo,myslim, ze si v poslednim prispevku dost protirecis. Chovas se uplne stejne jako NC.
A co a kdo dava Tobe pravo se nadrazovat nad ostatni kdyz nemaji stejny nazor. A kde beres TY tu jistotu, ze tvuj nazor je ten spravny. Ani Ty tady nemas co vykladat ktery nazor je ten spravny a ktery ne. Ale vehementne se za svuj nazor beres. OK nikdo ti ho nebere a je spravne, ze si za nim stojis. Ale prijde mi docela nefer, ze chyby u druhych vidis a odsuzujes, to, ze delas stejnou chybu ale uz nevidis. Ale tak to vetsinou byva.
To je zase muj nazor, na pripadne tvoje reakce nebudu reagovat, protoze to bohuzel nebere konce, porad o stejnem a porad dokola…..
listopad 01, 2019 16:18
... : mila1
Milá Báro, co k tomu dodat. Pozastavila jsem se nad Aeronetem a zdůvodnila proč. Napsala jsem ale o někom, že jeho názory jsou blbé? Podceňuju tady někoho, že jen papouškuje a nemá vlastní názor? Vyrážím tady skauty? Odpověz si sama.
listopad 01, 2019 16:34
... : mila1
Oprava-urážím místo vyrážím smilies/smiley.gif
listopad 01, 2019 16:35
... : NČ
Tak už fakt dneska naposled. Nenapsal jsem ti, že tvý názory jsou blbý, už i proto, že žádný nemáš.
Blbej, až to zabučelo, byl tvůj posměšek i s blbym smajlíkem, odpovídající 1. třídě ZDŠ.
listopad 01, 2019 16:46
... : mila1
A zase urážky..že mne to překvapuje. smilies/smiley.gif
listopad 01, 2019 17:17
... : Iris
Deeres, já přece vím, cos tím myslela.
Celé odpoledne psaní a výsledkem je znovu povyšování, zesměšňování a urážky.
Bezvýsledná snaha o vysvětlení a o smířlivou debatu. Tak sbohem.


listopad 01, 2019 17:45
... : Mikin4
Iris, nechod... Tady je takovej "mikrokosmos", kde se daji ty jejich taktiky studovat. Podivej treba na dnesni podraz z Aeronetu. Slusny chlap a byvaly vedouci skautu nosi kosili a kalhoty ve skautskych barvach a oni ho krive obvini z podpory Hitlerjugendu. Jedna da odkaz z Aeronetu, druha prida reci o Sudetech a nacismu a nakonec prijde NČ a po vsech tech svinskych urazkach na ktere mu nikdo neodpovidal pronese "proc by to Aeronet nenapsal, kdyz je to overena pravda".
Presne s timhle druhem demagogie. lzi, pomluv (a za podpory Rusaku) nam vzali svobodu po valce, pak znovu v roce 68 a pokousi se o to i dnes. Ja bych jim neustupoval...
listopad 01, 2019 19:37
... : mila1
Mikine, já mám pocit, že to nestojí za ty nervy.. spousta fajn lidí to tady už vzdala..Pěkný večer
smilies/smiley.gif
listopad 01, 2019 19:54
... : Anděla
Pan NČ se chová jako hulvát, a to nejen v souvislosti s tímto článkem. Už mě to u jeho příspěvků napadlo vícekráte.
Kudlanku čtu cca 15 let, ale to, co se tu děje teď, mě také štve. Vůbec mi nevadí, že má někdo jiné názory než já, naopak, znepokojovalo by mě, kdyby všeobecně panoval jeden shodný názor. Vadí mi, že Pan NČ, kromě svého názoru jiný neuznává, uráží všechny s jiným názorem, ba dokonce troufale tvrdí, že jsou hloupé, blbé až bučí, atp. Hlavně! A to pozor, že nesouhlasné názory jsou převzaté, papouškované klišé. Tak to je troufalost. Jak někdo stojí v opozici proti Zemanovi a Babišovi? Bum! Je to pravdoláskař, basta fidli.
Takže pan NČ, nebudu psát, co nechci, ale jasně napíšu, co chci.
Chci prezidenta, na kterého bych mohla být pyšná. Který by nebyl ve světě proslulý svými alkoholovými výstupy, hrubostmi a urážkami.
Chci premiéra, který by bral vážně svůj post, myslel na svou zemi, nikoliv na svoji kapsu.
Chci nezávislé soudy, které budou soudit všechny stejně bez ohledu na množství jejich peněz a politický postoj.
Chci řádný sociální systém, podporující především ty, kteří celý život pracovali a žili ve spořádaných svazcích, kde společně s partnerem pečovali a svoje potomky. Je mi jedno, zda šlo o smíšeném či nesmíšené páry.
Chci podporu a pomoc pro ty, kteří to potřebují, ale pouze pro ně. Ne pro hordy líných, negramotných černochů, kteří se chovají jako zvířata a postrádají jakékoliv sociální a pracovní návyky.
Chci toho ještě mnohem více, ale myslím, že tohle by mi pro začátek stačilo.
Věřte, nevěřte, bez ohledu na cokoliv je toto můj zcela osobní názor a přidám se ke každému, kdo bude prosazovat stejné věci, jako já.
Buď připraven!
listopad 04, 2019 06:44
... : NČ
Andílku. Píšeš, co chceš. To ale nestačí. Oni to totiž budou muset být konkrétní lidé, kteří mají jména a taky aspoň jakous reálnou šanci, být na ta místa zvoleni.
Svá přání, ta si můžeš psát akorát tak Ježíškovi a pak si je strčit za okno.
listopad 04, 2019 08:04
... : Mikin4
Hezky jsi to napsala, Andelo. S hulvatem ktery neumi opsat ani tve jmeno se ovsem nedomluvis.
listopad 04, 2019 16:58
... : Josef Kouba
Aby to bylo tak jak si Anděla přeje asi měla Sametová revoluce proběhnout tak jak mi ji dnes popsal kamarád z USA.
Josefe, ja vzdycky vinil, a dodnes vinim Sametovou Revoluci. Zadny samet! Postrilet ty lumpy - ty bestialni komouse, ty ESTBaky, vsechny kurvy. 100, 200, 300...oko za oko...Na Vaclavaku se melo mavat zbranema, a ne klicema, vy holubicci povahy! Co jste si nadrobili, tak si to spapejte...
Takova revoluce by bylo velmi dobre znameni do budoucna: budes delat hajzla, anebo okradat, tak te ceka opratka!
Ale ne, komanci zahodili komunistickou legitimaci do rybnika, shlukli se dohromady, stali se podnikateli, okradli republiku a ted vy vsichni ostatni zebraic piskejte kudlu.
Pochytat je a postrilet! Ona ta revoluce je nekdy k necemu dobra....

listopad 04, 2019 18:45
... : Mikin4
Jezismarja, Pepo... to tady radsi ani nerikej! smilies/grin.gif
listopad 04, 2019 22:51
... : NČ
No, Pepane. Ona to hlavně vůbec žádná revoluce nebyla. Rozhodnuto už bylo dávno jinde a to, co se tady odehrálo v těch "sametových" dnech, to už byla akorát taková lidová veselice. Nic víc.
listopad 05, 2019 05:18
... : Mikin4
Ale jinak Pepo jak pises - Zadny samet! Postrilet ty lumpy - ty bestialni komouse, ty ESTBaky, vsechny kurvy. 100, 200, 300...oko za oko.. - myslenka to neni spatna. Kdybych tady neco takovyho napsal ja, to by bylo kriku!
A co teprve kdyby k tomu opravdu doslo! smilies/grin.gif
listopad 05, 2019 05:37
... : *deeres*
Zastřelili by vám Chramostovou a generála Petra Pavla.
listopad 05, 2019 16:34
... : NČ
Pavel by možná přežil. Toho chránila pevná pěst Varšavské smlouvy. Ale např. takovej Telička, ten by se teda pěkně pohoupal. Nebo rudá fena Šiklová. Ouuuuvejs.
listopad 05, 2019 17:24
... : Míša šíša
Hm. Ten, kdo tady před lety omdléval nad tím, když Lenka uváděla, že by měli lodě s nelegálními imigranty potápět, by najednou střílel do lidí o stošest. Zajímavé.
Jaký rozdíl je pak mezi takovým člověkem a vrahy Milady Horákové, generála Píky a mnoha dalších?
Nehledě na to, že tak velký obdivovatel Václava Havla je tímto zcela proti jeho postojům. Takže buď je Mikin rozdvojená osobnost, anebo tu jen tak kecá, až se mu od pusy práší.
listopad 05, 2019 19:22
... : mila1
Míšo, měla bys přestat Mikina tak nenávidět a navážet se do něj za každou cenu a hlavně pořádně číst, co se tady píše. To o střílení nepsal on, ale Josef Kouba.
listopad 06, 2019 08:14
... : Míša šíša
Milo, umím číst - neboj. Vím, kdo to zmínil ako první. Mě ale zaráží, že Mikin se na jednu stranu prezentuje jako ohromný lidumil (imigranti), a pak najednou se střílením stovek lidí nadšeně souhlasí. Trochu paradox, ne? To nemá s nenávistí nic společného, nepleť si pojmy s dojmy. A že se do něj navážím? A co dělá on? To je v pořádku? Jeho nenapomeneš, paní učitelko?
listopad 06, 2019 12:54
... : Mikin4
Ne miso siso, neumis cist. Vymyslel to Pepa a ja jen ironicky poznamenal, ze to neni spatna myslenka.
Pripada me humorne, ze Pepik Kouba "ty lumpy, bestialni komouse" vystrilet muze, zatimco az moje odpoved vyvola u potrefenych hus nemoc, nazyvanou bratry Slovaky "besnota". smilies/wink.gif
P.S. Kdyby se komousi a estebaci opravdu strileli, odnesl by to nebohy pan premier hned dvakrat. smilies/cry.gif
listopad 06, 2019 13:31
... : mila1
Míšo, Mikin to jen opakoval po Koubovi a přidal k tomu velký smajlík. Takže pokud chceš někoho sprdávat, tak tady ses trochu spletla. Vůbec mám dojem, že se vynoříš jen tehdy, abys někoho, ne někoho, ale lidi z té "naší strany" sprdla.
Ostatní se tady snaží psát své názory, normálně diskutovat. S deeres mohu mít jiné názory, ale vážím si jí, protože dokáže nádherně psát, když chce. Stejně tak to mám s miou nebo mamčou. Ale u Tebe fakt nevím. Jen číháš a pouštíš jedy.
listopad 06, 2019 15:02
... : Míša šíša
No vidíš, to samé si myslím já o tobě. Ty máš se mnou pořád nějaký problém.
Znovu extra pro tebe: vím, že to napsal Josef Kouba, to snad nelze přehlédnout. Pouze jsem se pozastavila nad tím, že si Mikin odporuje v tom, co tady píše. Jednou velký humanista, jindy by mu zas nějaké to zabíjení nebylo proti mysli. A navíc, takový obdivovatel Havla a přitom mu jeho krédo "Nejsme jako oni" nic neříká. A když chceš teda ty názory, tak můj názor je ten, že Mikin se nám tu představuje v jiném světle než jaký opravdu je. Někdo mu holt na to skočí, jiný zase ne a chce se k tomu vyjádřit. Prostě mám potřebu reagovat, když tu vidím napsanou nějakou blbost. Někdy to přejdu, jindy mě zasvrbí prsty a prostě něco napíšu. Rozhodně nemám v úmyslu se tě dovoloval, kdy, co a komu můžu nebo nemůžu psát. A je mi úplně u zadku, koho ty si vážíš nebo ne, nejsi pro mě nijak důležitá. Nechápu, proč máš nutkání mi něco takového sdělovat, já ti taky nepíšu, že bych s tebou na kafe asi nikdy nešla, zatímco s NČ na kozla klidně. Protože ono nejde jen o jakékoli názory, záleží na tom, zda ten názor má nějakou hlavu a patu.
listopad 06, 2019 15:42
... : Míša šíša
Mikine, tak ironie, říkáš? Tož to si určitě vzpomeneš, když Lenka psala o zpracování mrtvých imigrantů do konzerv pro psy. Taky to byla ironie - a tobě záchvat z toho vydržel na několik měsíců a předhazoval jsi to tady donekonečna.
listopad 06, 2019 15:52
... : *deeres*
Kdyby se komousi a estebaci opravdu strileli


Tak to by politiků, různých manažerů, ředitelů, univerzitních profesorů, lobistů, reportérů, novinářů, herců i bývalých disidentů najednou ubylo a určitě jsem na někoho zapomněla. Těch, co po 89. roce najednou prohlédli, těch bylo.
listopad 06, 2019 17:00
... : NČ
Už jsem k tomu ani psát nechtěl. Důvod je jasnej, výstižně ho formuloval Werich:
„Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“
(pozn: důrazně upozorňuju redakci, že jde o citaci uznávaného klasika, nikoliv o mnou vymyšlenou sprostou urážku s použitím nekorektního slova).

Ale když už jsem u těch citací, tak taky citace včerejšího Mináře, když už je o něm původní článek:
„Bohatí bohatnou a chudí se plácají ve své chudobě.“
„Pořád čekáme na to, až více lidí, zejména těch mladých, převezme tu zodpovědnost a budeme se více starat o kvalitu našeho žití a kvalitu veřejného prostoru.“
----------------------------------------
Sice jsem ta nádherná léta znárodnění po r. 1948 prožil coby batole, ale později jsem už zaregistroval budovatelské písně z rádia. Např:
"Mladá je píseň, holubička čistá .... mladý je soudruh Lenin, mladý je soudruh Stalin, mladý je každý komunista."
----------------------------------
A tak na mě z Minářových "myšlenek" dýchla ta krásná doba dětství. Psal jsem o chvilkařích, že sice furt žvaněj co nechtějí, ale už nabejvám jistoty i v tom, co chtějí! A jak to lépe říct, než krásnou písní (aspoň úryvkem, i když celá by byla lepší):
Rudý prapor
text: Boleslav Czerwienski
překlad: Běla Raichlová

Pryč s tyrany a zrádci všemi,
nechť zhyne starý, podlý svět.
My nový život chcem na zemi,
v němž nesmí býti žádných běd.
Dále jen, dále jen vzesme zpěv.
Náš prapor nade trůny vlaje,
nese on, pomsty hrom, lidu hněv,
volnosti nese zjev
a rudě do krvava vlaje,
je na něm pracovníků krev.
listopad 06, 2019 17:32
... : Mikin4
Miso siso, ja se bavim tim, jak dlouho zde Pepuv komentar o vyvrazdovani komousu a estebaku visel a nikdo nic. I kdyz jak rikas - nelze to prehlednout.
Takze - ty ses na Lencin navrh o potapeni lodi a vyrobe psich konzerv z lidskych bytosti neozvala, protoze slo o ironii. Stejne tak ses neozvala, kdyz se nacisticka soudruzka chlubila tim, ze "bila cikanske dite holi tak, az kvicelo jako podsvince". Stejne tak je asi ironie zde tolik rozsireny rasismus, homofobie, urazky Havla, pani Kerbelove-Albright a dalsich cestnych lidi.
Odpovim vyjimecne i na otazku:
Jaký rozdíl je pak mezi takovým člověkem a vrahy Milady Horákové, generála Píky a mnoha dalších?
Rozdil je v tom, ze ten clovek nema narozdil komunistu, kteri zde ten zlocinny rezim obhajuji na tech vrazdach zadny podil.
---------------------------------------------------
Deeres, tech by bylo. Zeme by mela jineho prezidenta i premiera a ruku na srdce - i tady by bylo jine osazenstvo. smilies/wink.gif
Podle me se melo tehdy (narozdil od Pepikova velkoryseho navrhu) postupovat pravni cestou, stejne jako v Nemecku v dobe denacifikace. To znamena usporadat obdobu Norimberskeho procesu a povesit nekolik desitek prednich zrud. To by znamenalo i cele Politbyro ÚV KSČ, vcetne tebou tolik milovane soudruzky Švorcové.
No a s tim zbytkem zachazet slusne, ale podle prava. Takze by se ani zde na Kudle neobjevovaly tolik caste obhajoby, nebo dokonce propaganda toho zrudneho rezimu.
listopad 06, 2019 18:38
... : Míša šíša
Já mluvím o voze a ty o koze. Nemám chuť to psát potřetí. Pokud nerozumíš psanému textu, tak s tím holt nic neudělám. Komu není shůry dáno...
listopad 06, 2019 18:53
... : Mikin4
Nojo NČ a Míšo šíšo, nejak se vam ty lzi a presvedceni o zarive komunisticke minulosti a temne kapitalisticke budoucnosti vymknuly z ruky. Stejne jako vase hitlerovska nenavist k mensinam, :-
P.S. Anonymko Míšo, mam screen prints tvych predeslych vyroku... smilies/wink.gif
listopad 06, 2019 19:08
... : NČ
Dík za připomenutí Lenčinýho zcela nádhernýho výroku.
Ještě, aspoň myslím, že pokračoval:"..kvičelo jak podsvinče, rajská hudba pro mé ucho". Nebo tak nějak.
Za to jsem se tehdá do Lenky poprvé skutečně, byť jen platónicky, zamiloval.
listopad 06, 2019 19:10
... : NČ
To už tak patří k pracovní náplni udavačů, že pečlivě sbírají a uschovávají výroky.
listopad 06, 2019 19:18
... : Míša šíša
Anonymko Míšo, mam screen prints tvych predeslych vyroku...


A co jako?? Víš, co si s tím můžeš.
listopad 06, 2019 20:19
... : Míša šíša
Ale klidně se odkopávej dál. Třeba tak některým ženám a dívkám konečně docvakne, co jsi zač.
listopad 06, 2019 20:24
... : NČ
To je zmetek, co? A ještě se pochlubí.
listopad 06, 2019 20:24
... : Míša šíša
Co dodat... Ale zas tolik mě to nepřekvapuje. Po těch letech tady.
listopad 06, 2019 20:29
... : Mikin4
Nerad bych te NČ zklamal, ale ten silny pocit ktery jsi jak ty, tak i mistni soudruzky pri cteni Lencinych prasaren pocitili nebyla laska, ale docela obycejny orgasmus. smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 02:10
... : Mikin4
Printscreens jsou prakticka vec od doby, kdy zde Daniela dala moznost editingu nekolika soudruzkam. Deji se zde divne veci, pomoci kterych byla krivacky vyhnana napriklad bb2.
Jednu dobu mel tohle pravo i Michal, ale tam to vrchni slepici moc nevyslo... smilies/wink.gif
listopad 07, 2019 03:25
... : Míša šíša
Nelži! bb nikdo nevyhnal, ale odešla sama, kdyz neprávem osočila Danielu, že dodatečně vyměnila text článku. Ani neměla v sobě tu slu#nost, aby se Daniele omluvila, raději vzala kramle.
listopad 07, 2019 06:25
... : Mikin4
Ja ten clanek jakesi cesko-italske fasistky i s komentarem od bb videl. Pak byl clanek najednou pryc. Ten kdo to bb udelal je podrazacka svine.
listopad 07, 2019 14:15
... : Míša šíša
Zase lžeš. Ten článek nikdy nezmizel. Jen bb tvrdila, že ho Daniela zaměnila za jiný. Jenže si to holt popletla, už ten její první komentář neměl s článkem souvstažnost. Prostě reagovala na úplně jiný článek, který četla jinde.
Ten článek dala na Kudlanku sama Daniela a nikdo jiný její článek editovat nemůže. Chceš tedy tvrdit, že je Daniela podrazácká svině?
listopad 07, 2019 17:48
... : Mikin4
Diva se syn s tatinkem v 70. letech na ostnate draty na Sumave a pta se: "kdo zije za temi draty, tati?"
"My, synku, my..."
listopad 10, 2019 02:51

Powered by Azrul's Jom Comment
busy