MÁM PŘECI NÁROK NA ÚCTU
Neděle, 06 duben 2014
 V pátek odpoledne se mi stala taková hodně nepříjemná věc. Čím déle o tom přemýšlím, tím více by mě zajímal názor jiných lidí - co si o tom myslí, a tak tě proto chci, Kudlanko, poprosit o zveřejnění. Jsem vojanda, každý den dojíždím do posádky autem v několikačlenné sestavě.

 

 

 

 

 

 

 

     Řidič, já na místě spolujezdce a dva další vzadu. Tahle sestava se dle situace obměňuje, ale většinou jezdíme takhle. Včera odpoledne po práci jsem jako vždycky přišla k autu, kde už na mě všichni tři čekali, protože končili o pár minut dřív. Tak jsem otevřela dveře, řekla obligátní "ahoj" a nastoupila jsem na místo spolujezdce.

 

     A pak to začalo. Jeden z těch zezadu: "Hele, máme ti vyřídit vzkaz, od xxx, od nás z čety, že prý by té chtěl vy- - dat, ale musela bys mu dát patnáct litrů."A ten druhý vzadu se přidal: Jo, je to tak, máme ti to přej říct." Řidič na to neřekl nic, podotýkám, že ten je normální, slušnej chlap, který se vždycky stará o svoje a takovýhle věci se nezúčastňuje. Já, po rozdýchání prvního šoku, jsem se jen ozvala: " Co si to dovolujete?"

 

     Ten první: "My? My nic, my jenom vyřizujeme vzkaz, viď"? - obrátil se na toho toho druhýho, a by mu to potvrdil.  A ten: "Jo, vždyť my nic neděláme, člověk chce bejt jen dobrej, jako že vyjde vstříc a vyřídí něčí vzkaz, tak co se rozčiluješ?"

 

     Já: "Tak jestli nechápete rozdíl mezi vzkazem typu např. - mám ti vyřídit, že ta schůzka padá, protože mu do toho něco vlezlo a nemůže se ti dovolat - a mezi takovouhle hnusnou, sprostou urážkou, tak vám dvěma vřele doporucuju hodit zpátečku."

 

     Jeden z nich: "A proč, vždyť by se ti třeba líbilo, stejně nikoho nemáš, a on je dobrej, tak co?"A pak to začali rozebírat do všech možných detailů.Zkrátím to, byla z toho nakonec ostrá hádka a skončilo to tím, že jsem oba seřvala, vynadala jim do ubožáků.Když postupně oba vystoupili, tak jsem na jejich pozdrav neodpověděla a pak mi řidič řekl, že jsou to fakt kreténi, a že tohle bylo hodně přes čáru.

    

      Já sama za sebe mám jasno, u mě oba skončili, a pokud z nějakýho důvodů nepojede tenhle řidič, tak s nima nejedu a seženu si jinej odvoz i kdybych snad měla jet stopem, moje sebeúcta mi za to nepohodlí rozhodně stojí.

 

     A tak bych moc chtěla bych znát názor jiných lidí, čtenářů kudlanky, a zejména mužů, jak to vidí oni. Jsem mimo já, zaspala jsem dobu a takovýhle chování mužů k ženám je dneska normální, nebo jsou ti dva obyčejná, sprostá prasata?Podotýkám, že s nikým z nich ani z celé naší posádky jsem nikdy nic neměla, nikoho jsem se nepokoušela sbalit, dotyčného, který chtěl tuhle "zprávu" vyřídit, osobně neznám a rozhodně se nechovám ani neoblíkám jako pouliční štětka.Tak proč?

 

 

Díky moc,

LENKA

 

 

 

 

Komentáře
bé je správně, : Krakonoš
jsou to vobyčejný prasata. Nevim, jak je tomu v našem právnim řádu, ale v nenáviděný Americe bys patrně vcelku snadno dosáhla jejich vyhazovu z práce a slušnýho finančního vodškodnění. Poradil bych se s právníkem, jestli do toho tady jít - a taky jestli by řidič byl vochotnej svědčit. Protože tohle je harašení jak prase. A tomu řidičovi se divim, já bych ty hovada vystoupil.
duben 07, 2014 01:30
... : Mikin
Ano, pan ridic malinko zaspal. A ty Lenko taky.
Meli jste slapnout na brzdu uz po prvni vete. Nejen v Americe o ktere pise Krakonos, ale v kterekoliv jine zapadni zemi by ti soudruzi rozmnozili rady nezmestnanych. A mohli by si stezovat treba na lamparne.
duben 07, 2014 03:10
Jo, jsou to prasata a řidič asi nemá koule. : Myška
Taky bych jim okamžitě zastavila a vystoupila je.
A být řidičem, už bych je nevozila i za cenu mých zvýšených nákladů. Jenže ten řidič je móka, jak se říká u nás, a tak je bude vozit dál... a podobná situace se může opakovat nebo to může gradovat, když jim to v podstatě prošlo, až na to vynadání. Snažila bych se zařídit se sama - svoje auto, nebo využít hromadnou dopravu...


duben 07, 2014 07:11
měl jsem : vlk
kamarádku stejného jména a stejného povolání (Přáslavice), vyřešila to jednoduše, odešla do Prahy a je spokojená. Bohužel vojenské prostředí je pro tyto lidské hovada docela živná půda a samotná holka se jen těžko brání.
duben 07, 2014 07:22
Lenko, moc prožíváš setkání s blbcem(a) – asi první. : toulavej
Oni si něco na tobě vyzkoušeli, co jim dovolíš, otestovali si tě, jak se zachováš – to je odpověď na otázku proč. Tys je seřvala, tak ví, že tohle už u tebe neprojde a tím to normálně končí (jsou-li normální). I u nich, doufám. A víc bych to nerozmazával, ani je nepověsil, nezastřelil, nebo tak něco, nebo z nich dělal nezaměstnaný. Nebuď tak nedůtklivá. Seš nepochybně mladá, víš kolik ještě potkáš kreténů, kterým ani nebudeš moci říci, co si o nich myslíš, protože budou rozhodovat o tvém životě? – třeba v práci a na tobě budou závislí jiní.

Kreténů je spoustu, jde jen o to, jaké má člověk štěstí je nepotkat. Jenom v naší současné vládě jich je několik. Pravá dáma se chová tak, že tohle jakoby neexistovalo, hned to zapomněla a kvůli tomu přece nebude měnit svý zvyky. POKUD SE TO UŽ NEBUDE OPAKOVAT. Proč bys měla trpět a chodit pěšky zrovna ty, kvůli blbosti jiných. Teprve, kdyby se to opakovalo, tak je potrestej, zastřel nebo zesměšni před někým, na kom jim záleží nebýt před ním tím kreténem. A nebo před jejich velitelem, pokud taky není kretén :-).

Já Ameriku miluju, ale ne všechno bych z ní přebíral, to harašení tedy ne. Dá se špatně dokázat a snadno zneužít. A lidi by si svoje rozepře měli vyříkat z očí do očí a ne se tahat léta po soudech. A s těma hlupákama na zadním sedadle se normálně bav, nijak přátelsky, neutrálně. Aby viděli, že nad věcí jsi ty!, nedotkli se tě, protože oni na to přece nemají. Psychickou převahu nad nimi musíš mít ty a oni to musí z tebe poznat, jinak vyhráli . . .
duben 07, 2014 09:56
diky, lidi, : Lenka1
fakt jsem na chvili zapochybovala, jestli nahodou nejsem precitlivela, protoze v zelenym jsem uz par let, prace me bavi a penize na pomery v tyhle zemi beru taky hezky. Ale je to fakt, rok od roku je to s lidma v armade horsi. Nekoncepce vlady, kazdou chvili jinej ministr, korupce a protezovani kamaradu, manzelek a milenek velitelu na ukor schopnych lidi a z toho vyplyvajici naprosto tragicka personalni politika jednoznacne a neodvratne vedou ke stale se zhorsujicimu profilu vojenskyho perosnalu a takovyhle a podobny situcae, jakou jsem zazila ja se tady pomalu stavaji normou.

Ale zjistovala jsem si fakta, a existuje trestny cin "urazka mezi vojaky", coz tohle nepochybne je. Takze pokud se to bude opakovat, tak ne proste podam trestni oznameni. I kdyby se to nakonec k soudu a potrestani nedostalo, uz jenom to, jak jim vysetrovani a vsechno, co s tim souvisi, zkomplikuje zivot, bude mit svuj smysl, protoze pak ti retardi konencne pochopi, ze existujou urcity meze.

Krakonos, Mikin a Myska: mate pravdu, ridic je sice slusnej, ale mekkej. A ty penize, ktery z nich ma, proste neozeli.

Toulavej: ne, nebudu se s nima bavit. Opravdu ne. To, co si dovolili, mi je totalne znechutilo a mam chut je prastit, kdykoliv je vidim. Kdyz s nama pojedou, budu je ignorovat a kdyz ridic nepojede, radsi bych si ukousla ruku nez zavolala jednomu z nich, abych mohla jet s nima.
duben 07, 2014 10:14
Lenko, podle svých slov vyděláváš slušné prachy, tak proč si nekoupíš svoje auto a nejezdíš sama? : Myška
Mně by to za ten klid a pohodu stálo.
duben 07, 2014 11:04
Myško, : Sinix
pokud má ŘP... smilies/wink.gif

Jinak souhlas. Jsou jisté hranice. Nárok na základní respekt a slušnost má každý, kdo je ochoten respektovat ostatní.

Stav armády je, jaký je. Ostatně, kdo se většinou hlásí k armádě? Co je to vlastně armáda? Myslím, že většinou jsou to lidé, kteří mají rádi zbraně, ale také ti, kteří tíhnou k jistým "řádům", disciplíně a není jim cizí ani silové řešení situací. Jeden čas se mluvilo o tom, že se do armády hromadně hlásili i pravicoví extrémisté. Proč asi?
duben 07, 2014 11:20
Lenko, : Petronila
nevím, co na to říct, jen to, že je to OTŘESNÝ, co si dovolili, v žádném případě to není normální.


duben 07, 2014 11:22
Sinixi, předpokládám, že má... : Myška
Je mladá a ŘP sk.B skoro patří k základnímu vzdělání...
duben 07, 2014 11:26
Souhlas s Myškou. : mamča
Kup si vlastní přibližovadlo, a na takový kretény se vykašli. Než být nějakému "měkejšovi" vděčná že mě vozí spolu s dobytkem, to radši dát nějaký peníz za pohonné hmoty. Ojeté provozuschopné auto dneska koupíš za hubičku a jezdit se dá třeba i na LPG nebo CNG, pokud dojíždíš daleko.
duben 07, 2014 11:26
Myško, : Sinix
patří.

Nicméně divila by ses, kolik lidí ŘP nemá. Ve svém okolí, jich znám několik... Ale jinak souhlas.
duben 07, 2014 11:31
Sinixi, nemusíme chodit daleko - já jsem si dělala řidičák až ve čtyřiceti. : Myška
Od té doby denně jezdím. Ale já jsem už poněkud starší ročník...
duben 07, 2014 11:42
.. : kolemjdoucí
třeba se tě jenom potřebujou zbavit, abys uvolnila místo v autě pro kamaráda...
duben 07, 2014 11:49
kolemjdoucí : mia I
Ty cyniku smilies/wink.gif

Hoši ji museli mít jak z praku, jinak si to neumím vysvětlit..
duben 07, 2014 12:07
To bych se divila, : KK
kdyby byla Lenka v AČR bez řidičáku.
Upřímně řečeno, mně taky úplně jako první napadlo to, co kolemjdoucího. Že ti prostě chtějí tu společnou jízdu z nějakého důvodu znepříjemnit. Protože nějak si nedovedu představit, že by skutečně nechápali, co v Tobě jejich poznámka vzbudí. Pochybuju, že jsou tak tupí (armáda, nearmáda), že jim nedojde, že po takhle podaném "vzkazu" (ehm, nejde jen o to, že se dal přetlumočit jinak, ale i kdyby si řekli, že nic nebudou přikrášlovat, dali IMHo najevo, že jednání toho, kdo ti ho poslal, schvalují) asi kamarádi už nikdy nebudete. Nabízí se otázka, jestli jste si v minulosti něco neprovedli, ale nepíšeš o tom, tak předpokládám, že máte normální neutrální vztahy.

Otázka je, jak se na ty jejich případné postranní úmysly tváří řidič. Je možné, že vůbec netuší, která bije, ale možná se mu ta situace nějakým způsobem taky hodí do krámu (že je poněkud srab, o tom, žádná).

Urážkou mezi vojáky bych jim určitě nejen pohrozila, kdyby s těmi kecy nepřestali.
duben 07, 2014 12:14
mio prvá : kolemjdoucí
tenhle postup se občas děje na některém pracovišti z úplně malicherných důvodů. Protože když je na pracovišti ženská, tak si musej chlapi dávat pozor na hubu, a vůbec se musej chovat slušnějc.
Když se sestavuje montážní parta, už jsem mockrát slyšel: "hlavně žádnou babu".
duben 07, 2014 12:44
šimpanz je primát : Oliva
Nárok na úctu máš, ale nedá se vynutit, protože lidi jsou někdy a někteří hovada, že si to slušnej člověk ani nedokáže představit, natož být připraven. Okolo je tolik primitivismu, některý lidi jsou chodící slušnost, jiní šimpanz s darem řeči. (vím o čem mluvím, v zoo na mě jednou jeden tak vyjel za sklem na metr..to se nedá popsat ten hnusnej výraz a primitivní síla, z očí mu úplně čišelo, co by bylo kdyby to sklo povolilo, a jak nenávistně bušil do skla...fuj, cítila jsem se fakt hnusně, myslím, že zvíře si sexem dokazuje i dominanci a převahu, ale jen fyzickou - kdoví, jestli to některý chlapi nemaji stejně???)
duben 07, 2014 12:48
par detailu, : Lenka1
ridicak mam, problem je v tom, ze po uraze kolena, ktery nakonec vyustilo v nutnost chirurgicky operace a nasledny tri ctvrte roku trvajici PN mam od doktoru zakazane mimo jine i rizeni. Takze smolik. Na dalsi prezkum jdu az za rok, pak to pripadne budu resit - pokud vubec potom v armade zustanu.

Ohledne toho ridice, nemyslim si, ze by to byl plan. On je mekkejs, to jo, ale zlej clovek to neni. Vychazime spolu bez problemu. Bohuzel je kvuli mne neprestane vozit, protoze potrebuje penize. Ale zrovna tak si myslim, ze kdyby mu rekli oni, at nevozi me, tak by je taky poslal do haje.

KK - bohuzel tak tupi jsou. Tohle uz byl vrchol, ale za celou dobu, co spolu jezdime, jsem si udelala obrazek o jejich naturelu. Ten prvni je typ "namachrovany frajer", ve skutecnosti ma problem zvladnout fyzicky testy alespon na nejnizsi pozadovany urovni, protoze celej rok nic nedela a jak to jde, tak se vsim vy......bava. Jeho zabava - chlast a fotbal. Zenaty, manzelku neznam, ani znat nechci - jak se rika vrana k vrane seda, ze.....

Ten druhy je totez v blede modrym, ale navic jeste neprejici, zavistivej a permanentne ufnukanej slaboch. Rozvedeny, zensky lovi na seznamkach, stale neuspesne - proc asi......
Samozrejme si taky mysli, ze je borec a na zensky se diva jen jako na chodici p...u.

Oba dva patri k tem, ktery kdyby z armady vylili, tak chcipnou hlady, protoze se svymi schopnostmi by se neuzivili ani jako ochranka v supermarketu.

Takze asi tak.

A ano, KK, tim, ze mi to bez okolku vyridili, tuhle sprostotu schvaluji a stavi me na uroven poulicni k....vy, ke ktery si kazdej muze dovolit vsechno. Proto me to tak rozzurilo.

Priznavam, ze Daniela muj dopis trochu zcivilizovala, protoze jsem na ne rozhodne nebyla jemna, nemazala jsem s nima a naplno jsem jim rekla, co si o nich myslim. Protoze to bylo nutny. S hovadem se neda jednat slusne - to by z toho meli jeste vetsi srandu. Myslim, ze ridic se bal, aby z toho jeste nakonec nebyla rvacka.

Dneska rano se k nam pridal jen jeden z nich - a celou cestu mlcel jako zarezanej - takze jsem aspon byla usetrena jeho fnukani "je, uz zase pondeli, zase musime do prace". Nekecam, fakt, si takhle porad stezuje. A to je mu uz pres ctyricet. ja temhle rikam zoufalci a zivotni ztroskotanci.

duben 07, 2014 13:10
Lenko, to fakt nemáš jinou možnost, : Myška
jak se dostat do práce, než jezdit s takovými hovady?
duben 07, 2014 13:34
Lenko1, : mamča
nevím, co v armádě děláš, ale 3/4 roku trvající PN a následné problémy Ti asi neumožňují splnit žádné fyzické testy.
Kdybys opravdu chtěla řídit, šlo by to i s operovaným kolenem. Starší auto se nechá poměrně snadno upravit na ruční řízení. Při problémech s levou nohou stačí pořídit si automat (je jich na "sauto.cz" fůra a moc Čechů o ně nestojí, proto jsou levná), při problémech s pravou nohou - ruční plyn na volant. Brzdit se naučíš levou.
Meresjev s dřevěnýma nohama řídil letadlo a tančil. smilies/wink.gif

To, že jsou ti dva "spolujezdící" zkrachovalé existence, Ti věřím. Snažila bych se dostat z jejich dosahu, protože Ti zbytečně "užírají energii".
duben 07, 2014 13:48
a co údajný autor? : šídlo
co třeba zajít za tím, kdo ti to měl vzkazovat, a pěkně veřejně (či před nadřízeným) se ho zeptat, co tím jako myslel? Třeba se ukáže, že si to pánové úplně vymysleli a on o ničem neví ( a nebo pokud ví, tak radši zapře)..pak byl měla na hochy větší páku, a třeba i dotčený by si přihodil polínko
duben 07, 2014 14:16
mamco, : Lenka1
vysvetlim ti to. To, co rikas, ma hlavu a patu. Problem je v tom, ze v armade nic nefunguje logicky. Kdyz mi loni na prvnim prezkumu lekari snizili - docasne - zdravotni klasifikaci a zakazali ridit auto, tak pres to vlak proste nejede. Kvuli tomu jsem byla rovnez docasne sesazena ze svoji funkce ridice a prerazena na administrativni funkci. Jak jsem psala, pristi rok v dubnu se to definitivne rozhodne. Kdyz me uznaji za zdravou a vrati mi plnou zdr. klasifikaci, tak se vratim na svoji puvodni funkci se vsim, co k tomu patri, vcetne plneni fyz. testu. Pokud ne - adios.

Kdyby me ted nekdo videl, ze ridim auto, a je jedno, ze by to nebylo v ramci služby, ale osobni na dojizdeni domů, bylo by to poruseni lekarskeho rezimu, coz by mohlo mit za nasledek i ukonceni lecby a protoze v soucasnosti nejsem schopna plnit pozadovane fyz. testy a vycvik = vyhazov. Ja jsem totiz porad pod dohledem ortopedu z UVN a podstupuji specializovanou lecbu. Proto si nemuzu moc vyskakovat.

Zelena logika - nesmi ridit auto, tak nebude ridit zadny auto.

sidlo - jo, to me taky napadlo, ale zatim nechci za nim chodit, uvidim, jak to bude dal. Ja to povazuju za ukoncenou zalezitost, v pripade, ze by panove pokracovali, atk holt do toho pujdu tvrde.
duben 07, 2014 14:35
Pokud by příště ... : micka
.. hovor překročil meze, snad mobil do ruky a prostě nahrát. Pak podle tvého naturelu nebo stupně naštvání:
* poslat jim na mail
* poslat nebo přehrát veliteli jednotky, pokud to není stejný prase

Možná je to jedovatý řešení, ale to ty urážky taky.
duben 07, 2014 15:30
Já bych je ignorovala : Nella
už v tom autě, tohle nevypovídá nic o tobě, ale o nich. Rozhodně bych se nepouštěla do žádné hádky a už vůbec bych to teď nerozebírala. Prostě vůl zůstane volem a netřeba klesat na jeho úroveň.
duben 07, 2014 16:12
Lenka1 : mamča
Přeji Ti brzké uzdravení a vrácení na původní místo, pokud o to stojíš. "Zelená logika" nemá chybu. Předpokládám, že pracovně řídíš něco většího nebo složitějšího než je třeba Fabie.
Akorát Ti měli poradit, jak se máš dopravovat do práce.
Protože čím víc je člověk "chromej", tím víc to "obyčejné přibližovadlo" potřebuje, i kdyby jen na dojíždění do práce a k lékaři.
duben 07, 2014 16:51
Lenko, : bb2
normální to není, normální lidi se tak nechovají a naštěstí je jich pořád většina. Přesto, bohužel, to koresponduje s tím, čeho si poslední roky všímám - s narůstající agresivitou, ubývající slušností, ztrátou zábran. Určitě bych to nebrala tak, že si chlapci jen tak testovali, co si mohou dovolit. Možná si na jejich matkách, sestrách někdy něco testuje a chlapci to berou klidně, ale chlapi z mého okolí si na ženách nic takového netestují a jsem názoru, že normální chlap takový test nepotřebuje. I bez něj si nedovolí sprosté výpady, urážky.

Jak to řešit v tvém případě nevím, já bych si zařídila jinou dopravu, zvážila bych, zda má smysl to řešit na úrovni vedení, to budeš vědět spíš ty. Na jednu stranu tohle nemá procházet jen tak a když se to neřeší, příště si jiné hovado zase dovolí - na hovada totiž platí jen cukr a bič. Na druhou stranu se stává, že kdo se s hovnem maže, ten se umaže.
duben 07, 2014 16:56
tak, jak : Lenka1
to napsala bb2, to citim i ja. Spolecnost degeneruje, vytraci se zakladni hodnoty, vsemozne uchylky se vydavaji za normu, zit na dluh je normalni, sex na prvnim rande a nevera taky.............

Jeste me napadlo, ze to zkouseji, protoze jak se rika v armade kamen s....a cihlu a je jim divny, ze ja s nikym nic. Uz se mi taky doneslo, ze panove (ne konkretne tihle dva) maji potrebu resi moji pripadnou frigiditu popr. odlisnou sexualni orientaci.

Protoze proste zenska bez chlapa je desne frustrovana a nadrzena = snadna korist. A ja fakt nevidim duvod proc nejakymu pologramotnymu retardovi vysvetlovat, ze normalni zenska, ktera si sama sebe vazi, proste neleze do postele s kazdym na potkani. Ze k tomu potrebuje predevsim city a duveru, kterou u ni muze vzbudit jen chlap, kterej ji imponuje, coz konkretne u me znamena chlap, kterej sdili stejny hodnoty jako ja.

Z cehoz vyplyva, ze v dnesni dobe a spolecnosti asi zustanu na ocet, ale rozhodne se z toho nehroutim.

A ne, neni lepsi kdokoliv nez nikdo. Ja si myslim presny opak.
duben 07, 2014 17:09
. : toulavej
Lenko, vojna je specifický místo, který s některými i normálně založenými lidmi – muži, dělá v kolektivu hrubá hovada, která se vzájemně trumfují a předvádí. Ale doma před manželkou nebo dětmi nebo sousedy by nic takového nikdy neudělali. Já už mám vojnu přes 30 let za sebou, ale myslím, že ani její profesionalizace ty bývalé základy nezměnila, chlapi se tam dál budou předvádět před jinými chlapy (někteří). Zkusili tě, nenechala sis to líbit, dají ti pokoj. Já byl velmi překvapený, jak některé lidi vojna měnila, když dostali frčku a moc nad jinými. Odhaduju, že na vojně nebo u policie, v dělnických profesích třeba jako je horník, bude těch primitivů trochu víc, než je celostátní průměr v jiných profesích. To tak prostě je, když sis vybrala tohle povolání.

Na druhou stranu, normálních rozumnejch a fajn chlapů je taky hodně, jenom na ně musí mít člověk štěstí je potkat :-) - a to někdy trvá . . .
duben 07, 2014 18:00
toulavej : Lenka1
dik. Vystihls to naprosto presne. Profesionalizace nic nezmenila, predevsim proto, ze na nejvyssich mistech porad sedi lidi vystudovani v Moskve za byvaleho rezimu, kteri si svoje bolsevicke mysleni nesou s sebou. A ryba smrdi od hlavy.......

Ohledne tech primitivu ses taky trefil. Protoze zamindrakovanym nulam ta uniforma a utocna puska dava pocit vyjimecnosti a moci nad lidma. Ze pitomec s inteligenci mokryho hadru dostane vyssi frcky, jenom proto, ze chodi chlastat s nadrizenyma, a pak ma podstatne neomezenou moc si svoje mindraky hojit na lidech, ze v armade je spousta vychcanych slapek, ktere tam vlezou uz s umyslem si tu karieru vy....kat, to vsechno je pravda. Neprijemna, kterou se nejvyssi permanentne snazi zametat pod koberec, protoze nikdo nema zajem to doopravdy resit. A takovahle atmosfera pak jenom mahrava takovym hovadum, se kterymi jsem mela tu "cest".

Ale porad, pres to vsechno, me ta prace bavi, oslovuje muj naturel a jeste to nechci zabalit. No, uvidime.........
duben 07, 2014 18:39
milá Lenko : marty
s volbou povolání v armádě musíš počítat s určitou mírou předsudků, se kterými Tě budou někteří kolegové brát. Pokud se navíc budeš chovat v komunikaci s nimi "jadrněji" a v duchu "chci-li s vlky býti, musím s nimi výti", protože si myslíš, že bys mezi nimi jinak neuspěla, dojdou k závěru, že jsi jejich kumpán a dovolí si s Tebou tak i jednat. Jako žena si u nich nebuduj autoritu tím, že budeš křičet hrubé nadávky (v příspěvcích naznačuješ občas dost hrubé zrno). To se deklasuješ na jejich úroveň a oni možná ani nepochopí proč Ti to najednou vadí.
Radím Ti, nekřič, odpovídej s úsměvem a vol slova, tak abys slušně dala větší políček, než kdybys je začala fackovat. Ono jim vlastně šlo o to Tě vyprovokovat.

Za tím dotyčným bych klidně došla a s úsměvem bych ho upozornila(je to přece v jeho zájmu), že ho chtěli jeho nesebevědomí a neurvalí kamarádi ztrapnit. Že nevěříš tomu, že by něco tak ubohého a sprostého řekl,že on přece není nějaký chudáček, který se neumí slušně chovat k ženám. Každej správnej chlap přece ví, že tímto způsobem by mohl zapůsobit jen na nějakou chudinku..... a vlastně by si ani jinou nezasloužil.....no a v Tvým případě by mě ani ve snu nenapadlo, že by ses neuměl slušně seznámit, to přece nemáš zapotřebí uchylovat se k nějakejm siláckejm řečem, ani mezi chlapama, natož hrubostem, že jo, to jen značí ubohost a nízký sebevědomí........tak si s kámošema promluv, vždyť z tebe dělaj úplně stejnýho chudáčka jako jsou oni.
Jo a jestli si jsou hoši se sebou tak jistí, tak bych, v jejich přítomnosti věnovala zářivé úsměvy nějakému, na první pohled ne tak atraktivnímu a výřečnému kolegovi. Nebo se s tím úsměvem na něj zeptat, zajiskřit očičkama....... to mužské ego zkrotí zaručeně. smilies/smiley.gif

Dej panáčkům školu po žensku. Držím palce.
duben 07, 2014 20:34
Lenko : kim
příště bys měla na takové řeči odpovědět tak abys je šokovala a vyrazila jim dech. Třeba dala bych i dvacet kdyby to byl pořádnej chlap, ale vypadá, že má v kalhotech juheláka a na mě si nikdo mindráky léčit nebude. Možná jsi za dámu. Všichni ví, že na tebe nemají tak tě chtějí asponˇ pokořit. Nenech se, každý se musí umět sebe zastat.
duben 07, 2014 23:33
... : Karlos...
Máš je poslat do prdele a nebejt taková cíťa...
duben 08, 2014 06:52
no, : Lenka1
lidi. precetla jsem si dost ruznych navrhu reseni. V podstate mate pravdu vsichni, zejmena marty, jeho uhel pohledu ma taky hlavu a patu a logicky se nabizi - k tomu bych chtela jen rict, ze normalne se hrube nechovam, takze me rozhodne nemuzou brat za kumpana. Hrube vuci nim jsem se zachovala poprve vlastne az ted, protoze v minulosti jsem to zkusila po dobrem, jako dama, a bylo mi to k nicemu. Meli z toho jenom hrozne velkou srandu a nejruznejsi narazky jen stupnovali - tedy ne konkretne tihle dva - a bavilo je v tom pokracovat. Ono taky co cekat, kdyz napr. na sousedni rote mam kolegyni, ktera se chova presne obracene. Doma ji to neklape, tak vyuziva vsech moznosti mu s kdekym zahnout a jeste je tak pitoma, ze se s tim chlubi a se svymi kolegy se o tom bavi.
duben 08, 2014 07:40
Lenko : mia I
musíš vymyslet způsob, jak urazit jejich ješitnost, ponížit je jako ponížili oni Tebe a pak Ti dají pokoj. A možná přijde i respekt vůči Tobě. Když se budeš rozčilovat, je to voda na jejich mlýn. Já měla třeba kdysi v práci kolegu , bývalý lampasák, který se pořád usíral, jak je dobrej v sexu a kde všude sexoval /na pračcce atd./ myslel si, jak mi oslní. Tak jsem jednou řekla , že nejlepší sex je stejně v parku na takovém tom dětském otáčivém kolotoči a od té doby byl klid. smilies/cheesy.gif Zklapnul, zůstal s otevřenou pusou, řekl, tak to neznám, to jsem ještě nezkoušel a já povídám, vyzkoušej, fakt to nemá chybu. smilies/wink.gifPřitom jsem to v parku nezkoušela, jen četla v nějaké knize.

Jinak jsem dělala také výhradně mezi muži a člověk si musí trochu držet odstup, trochu být kámoš, neměla jsem problémy. S těmi kmenovými pracovníky problém nebyl, dělala jsem s nimi daleko raději než se ženami. Muži nepomlouvají tak jako ženy, všechno si řeknou z očí do očí a druhý den už k sobě dokáží být zase přátelští. Alespoň tehdy to tak bylo. Nikdy kolegové nebyli takhle dovolení vůči mně jako Tvoji kolegové vůči Tobě. Jen když přišel někdo z jiného úseku jako třeba ten lampasák, tak jsem odpálkovala a byl pokoj. Řekni třeba kolegům , proč bys měla za sex platit, že tichá voda břehy mele, že jsi vždycky měla a budeš mít sexu dost.. ať čumí volové.
duben 08, 2014 08:24
... : Mif
No asi jsem paranoidní,ale pokud si výše uvedené příspěvky - komentáře mapující chod armády - přečte nějaký tvůj nadřízený, nemusis už problém s téma hovadama řešit ... smilies/smiley.gif Vyhazov to vyřeší...

duben 08, 2014 10:41
za co? : Lenka1
resim tady svuj osobni problem se dvema kolegy, nikoho nejmenuju a to, co jsem uvedla si kazdy muze kazdou chvili precist v novinach.
duben 08, 2014 12:02
... : Karlos...
Nacházíš se v (převážně) chlapském kolektivu, navíc v ozbrojeném sboru, určitě neočekáváš zacházení v rukavičkách. Jistě, nikdo by se k tobě takto chovat neměl, ale jednou jseš voják, tak přestaň fňukat, pošli je někam a "mašíruj" dál... Pokud tohle nerozdejcháš, uvažuj o něčem jinym..
duben 08, 2014 12:50
Karlosi, : Lenka1
já jsem neřekla, že tohle nerozdejchám. Jenom jsem chtěla vědět, jestli jsem nezaspala dobu a mám tohle brát jako běžný způsob komunikace mužů se ženami. Hromadně jste mě tady ujistili, že ne, že tohle není normální, že jsem měla pravdu, když jsem si to nenechala líbit. Neboj, do polštáře kvůli tomu nebrečím. Ke křehký a jemný květince mám fakt daleko, ale to neznamená, že si na mě kdejaký koště bude otevírat hubu.
Jinak díky všem za diskuzi, mějte se fajn.
duben 08, 2014 14:47

Powered by Azrul's Jom Comment
busy