PTACTVO NE ZROVNA NEBESKÉ...
Neděle, 05 leden 2014

 Milá Danielo,  milé kamarádky a kamarádi, ráda bych se podělila s jednou příhodou, která mě na jednu stranu pohoršila, ale na druhou i docela pobavila. Jsem rozvedená s třemi dětmi. Žiji s nimi sama, ale úplně sama nejsem. Vyhovuje mi držet si svoji svobodu a vychovávat děti, zase na některé věci je dobré si držet chlapa.

 

 

 

 

 

 

 

     Ale k věci. Byla jsem pozvána kamarádkou na jednu chatu přes Silvestra. Veliká chata pro spoustu lidí. Byla tam parta, kterou neznám, ale celkem rychle jsem zapadla a moje děti mezi ty ostatní taky. Každý večer jsme seděli, hráli na kytary a housle a trochu se popíjelo. Já si pivo nebo víno dám, ale už se nezruším tak, abych nemohla ráno fungovat a starat se o děti.

 

    Jednou takhle večer si mě tam vyhlédl takový sympaťák, o něco starší než já. Byl tam s dcerou bez partnerky. Během večera jsem se dozvěděla, že jsou s manželkou od sebe. On se přestěhoval ze společného domu a rozvádí se. Jak ale alkoholu v jeho krvi přibývalo, začalo to být víc na dřeň a on mi dal najevo, že by mu nevadilo, kdybych s ním šla do vedlejšího hotelu do vířivky. To jsem odmítla.

 

     Bylo to vše ještě v rámci slušnosti a navíc jsme oba měli lehce popito, tak se i nějaké dvojsmysly snesou. Silvestrovská oslava proběhla velmi tiše, všichni toho už měli dost. My dva jsme si vyměnili čísla na mobil a normálně se ve vší počestnosti rozloučili.


     Nejdřív jsem se ozvala já a nabídla mu, že bychom se mohli vidět v mém městě, když jsem se mu tak hrozně líbila. On mě docela odbyl, tak jsem to nechala tak. Byla jsem docela překvapená, když se ozval po několika dnech a jeho smska byla více méně hnusná. Psal o tom, jak ho bolí kou.e a jak by si rád atd. Fakt mě to dostalo. Odepsala jsem něco v tom smyslu, že na to pomáhá lavór se studenou vodou a že já stojím o chlapa celého a ne jen ten jeho "kousek". Asi si to blbě vyložil, ale poslal mi foto!!! Hádej čeho…

 

     Nejsem puritán, ale aby se na mě z mého mobilu zíral cizí pták v celé své velikosti, to už bylo trochu moc. Nejdřív mě to pohoršilo a pak jsem se začala hrozně smát. Člověk nikdy neví, co ho v životě potká. Napsala jsem mu, že tohle je mimo mé uvažování a že si připadám, jak na expozici exotického ptactva. Hrozně se urazil, pekelně.

 

      Tím naše konverzace smsková skončila a mě napadají otázky jako:

 

  • To si fakt chlapi myslí, že když mám tři děti, tak mi nezbývá, než si koupit pletací jehlice a vlnu a jen takhle trávit večery? A když se on náhodou "nabídne", tak mám být celá bez sebe blahem?

 

  • Co je to za chlapa – podotýkám on je poměrně pohledný, bohatý a vzdělaný – že má potřebu se takhle chovat k ženské?

 

  • To snad  jsme my rozvedené odsouzené k takovému chování od některých pánů?

 

MAGDA

 

 

 

Komentáře
Na to "ptačí foto" jsi mu měla odpovědět SMS : : mamča
No FUJ ! Ještě že jsem nepodlehla ! smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
leden 05, 2014 21:40
chovají se : Iris
tak, jak my ženy jim to dovolíme a tolerujeme, taková je nabídka a odpovídá poptávce. To nemyslím na Magdu, ta je z toho stejně vyvalená, jako bych byla já. Ale slýchám to kolem sebe - jo, přesně o tohle v mezilidských vztazích většinou jde, žádné tanečky kolem.. smilies/sad.gif
leden 05, 2014 22:49
Iris, : Petronila
VĚTŠINOU? smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif

To musíš mít kolem sebe asi nějaké divné lidi.

Magdo - ten pán byl holt nevychovanec, neotesanec, možná tak trošku úchyl. A myslím, že by to bylo mimo uvažování docela dost lidí, snad mi to tu spolukudlaňáci potvrdí.

Bohužel ani bohatství, ani vzdělání není překážkou, aby ten dotyčný nebyl, krom té drahé duše, hovádko boží.

A ano, on si patrně myslí, že budeš bez sebe blahem, nepochybuji o tom, že by to zkoušel i na vdanou nebo svobodnou, kdyby se s ním dala do řeči, ale co je Ti po tom, co si myslí nějaký trotl, kterého nejspíš vychovali vlci, protože nemá ani tu základní Kinderstube? Důležité je, co si myslíš Ty, a Ty si patrně myslíš, že by sis po tom, co předvedl, o něho ani neopřela kolo.

Ne, o tomhle lidské vztahy opravdu nejsou, respektive některé asi opravdu jsou, ale zdaleka ne všechny.
leden 06, 2014 02:08
Mamco : Alena P-H
to je krasna odpoved... smilies/smiley.gif
Kdyby se mi neco podobne nekdy stalo musim se s tebou poradit predtim nez odeslu odpoved.


leden 06, 2014 05:14
Dámy, nevolejte první. : Pepa.
Podotýkám on je poměrně pohledný, bohatý a vzdělaný... Tak volám co kdyby?

Bohužel Vám na toho silvestra možná ujel vlak. On mne odmítl! To je nehoráznost. Vy jste odmítla ale první. Tak to chodí. Sex je úžasný prožitek a hrát okolo toho dlouhé divadlo se nevyplácí.Ty SMS se mi nějak nezdají. Prostě je to sprosťák.
leden 06, 2014 07:04
Pepo, : Petronila
nevím jak pro koho, ale sex je úžasný prožitek zejména s někým, koho už nějakou dobu známe a máme rádi.

Jestliže ale ten dotyčný hned v úvodu prokáže, že nezná ani základy slušného chování, tak jaký prožitek by asi tak mohl poskytnout?

A jak "hrát okolo toho dlouhé divadlo se nevyplácí"? To jako že s ním na to měla hupsnout už v té vířivce? S úplně neznámým člověkem?

"Hrát divadlo" mi přijde ve vztazích opravdu zbytečné, a proto, kdyby mělo jít o vzájemné zalíbení a něco hlubšího, tak co záleží na tom, kdo z nich zavolá první? Pokud by o ni měl opravdu zájem a byla mu sympatická, tak mi neříkej, že by hned otočil na čtyráku a jedním telefonátem by se mu rázem zhnusila? Takto mi připadá, že se jí zdravé váhání naopak vyplatilo - panáček se hned na začátku vybarvil tak, že asi dala na modlení, že si s takovým troubou nezačala hned napoprvé.
leden 06, 2014 08:09
Petronilo, : Iris
já stále žiju ve svých iluzích o vztazích, lásce, důvěře a podobných věcech. Už jen teoreticky a myslím, že s tím už umřu.Ráda.

Ale poslouchám od některých starších a zřejmě naivních žen jejich snahu o seznámení - třeba formou nějaké seznamky.Tak zhusta se tam tohle právě děje.Zprvu solidně vypadající chlápek, se kterým by jedna ráda zašla na kávu a kus řeči. A příště již nepokrytě odporně znějící sprosté nabídky - rovnou sex milé dámy, o co jiného asi má jít?? Nelíbí se vám to milostivá - tak co sem prosím vás vůbec píšete? Vy nevíte, oč tu zásadně běží?

Petronilo - většinou je asi silný výraz, ale často, pokud jde o takové formy seznamování.Já jsem dosud žila asi v bublině a jak se tak z ní snažím vykouknout, nelíbí se mi to ani trochu.Jestli nás ale v těch iluzích o pravé věrné lásce s nádherným sexem nežije víc! Alespoň v kategorii opuštěných a stárnoucích žen.
leden 06, 2014 08:45
... : Otrlá
Iris, já znám ženy a muže, dokonce osobně a dokonce docela dost, co se formou seznamky seznámili. Chce to údajně jen vytrvat a vybírat a hledat. Prý je to docela dřina. Ale některým se vyplatila. Tak se nenazývej opuštěnou a stárnoucí ženou, ale nezávislou a svobodnou, čekající a hledající pana pravého. Hlavu vzhůru, tak jak se díváš ty na sebe, tak se na tebe dívá i okolí.
leden 06, 2014 09:07
Iris, : Petronila
o tom, že se na seznamkách vyskytují různí zoufalci a někdy rovnou i úchyláci, už jsem slyšela.

Ono asi nebude náhoda, že s někým takovým nechce nikdo žít, takže dotyčný holt využívá různé možnosti k seznámení, které se mu nabízejí.

Ale asi bych podle toho neposuzovala všechny.

A dobré vztahy (nejen partnerské, ale i obecně mezilidské) přece nejsou žádná iluze, ty opravdu existujou, iluze je akorát myslet si, že jsou takové VŠECHNY, a po zjištění, že nejsou (což nebyly nikdy), to extrapolovat i na ten zbytek smilies/wink.gif

Jo a stárnoucí jsme všichni, už od narození smilies/grin.gif.
leden 06, 2014 09:18
Nerekla bych, : Lenka1
ze nekdy v zivote budu souhlasit s Petronillou, ale jak je videt, zazraky se deji. V tehle oblasti lidskeho zivota to mam stejne.

Magdo, to s tim lavorem bylo dobry, :-). To si budu pamatovat a zaradim do repertoaru, v pripade potreby se to bude hodit.
leden 06, 2014 09:30
... : mia I
souhlasím s Pepou. Nejdřív odmítnutí a pak sama pisatelka volá nebo smskuje jako první. Buď jsem typ na jeden večer a pak si nehraji na cudnou nebo jsem slušná žena a chovám se jako maminka od tří děti a na takového muže vůbec nereaguji.

Co si budeme povídat, peníze jsou silné charisma. Mnoho žen zahodí svoji důstojnost a zásady a cupitá za pracháčem , jen když z toho všeho něco kápne. Však už dnes některé slečny zcela bezostyšně zadávají inzeráty , že hledají muže který jim za hezké chvilky koupí auto apod. prostě kupčení. Na druhé straně po penězích úžasně roste sebevědomí některých bohatých mužů, myslí si, že si každá sedne na zadek. Bývají arogantní , chovají se jak prasata , bez studu, bez zábran./viz. ta smska/. Rada je jednoduchá, takové typy ignorovat.
leden 06, 2014 10:18
mio, : Iris
ano, píšeš to tak, jak jsem to měla na mysli. A ženy jim to dovolují - kdepak aby muž dobýval ženu, naopak on jde na dračku a nemusí být ani krasavec nebo nezadaný, že...
leden 06, 2014 10:39
mio, : Petronila
já bych na ni nebyla tak přísná, po bitvě je každý generálem a pokud ta vířivka byla jediný signál a ostatní probíhalo v pohodě, tak to v tu chvíli možná vyhodnotila tak, že mu to možná jen ujelo v opilosti a že to s ním zkusí ještě jednou.
leden 06, 2014 10:41
Iris, : Petronila
ale to je pořád mezi těmi muži a těmi ženami, co jim to dovolují, ne?

Když dovolit nechci, tak nedovolím, když to někomu nevadí, jeho boj.
leden 06, 2014 10:43
Petronilo, : Iris
já myslím, že si Magda při vší úctě o toho ptáka řekla. smilies/wink.gif

Pohledný, bohatý, vzdělaný, zrovna se rozvádí, zrovna je bez partnerky.....uf...to je něco jako "slečno, moje žena mi nerozumí" ve verzi pro zralejší dámy, než jsou dvacítky.
leden 06, 2014 11:02
Petronilo : mia I
nejde o přísnost. Vidím to takhle, zachovala bych se tak v té situaci, neříkám že se tak měla zachovat Magda. Ušetřila bych si tím pozdější roztrpčení z celé situace. Vířivka asi nebyl jediný signál, když řeči šly až na dřeň. smilies/wink.gifBuď se to podle mne dá vzít jako nezávazný flirt a nějaký finanční profit jako příjemný bonus /pokud na to má člověk povahu/ nebo, a to je moje volba, jako ztrátu času. Protože člověk který jde hned na věc není moje krevní skupina. U takového je totiž téměř stoprocentní předpoklad, že bude mít žen více najednou.
leden 06, 2014 11:02
Mio, Iris : d@niela
Magda píše, že ta první konverzace byla silvestrovská, poněkud rozverná On to zkusil - pozval ji do vířivky, ona to odmítla a nic se nedělo... Mj. Magda píše, že to byl sympaťák, tak se asi dobře bavili. A - který chlap by to nezkusil, že. A kvůli tomu ho hned odsuzovat? Zatím to přeci bylo stále ještě v mezích slušnosti. Tak ho později pozvala na kafe, tj. někam do restaurace.
Rozhodně nemohla předpokládat, jakou odpověď dostane :-).

Trochu mne překvapila věta:
Buď jsem typ na jeden večer a pak si nehraji na cudnou nebo jsem slušná žena a chovám se jako maminka od tří děti a na takového muže vůbec nereaguji.


To tedy znamená, že "maminka od tří dětí" nemá už mít šanci? To je tedy necudné, když ho pozvala na kafe? Má sedět doma, případně kmitat jen u plotny?

smilies/shocked.gif
leden 06, 2014 11:58
Danielo, : Petronila
souhlas.

Ač jsem nikdy nebyla na seznamování na večírcích, tak to vnímám taky tak.

Prostě si na té párty dovolil trošku víc, než mu byla ochotná dovolit Magda, ale zřejmě to nepřesáhlo meze její tolerance.

A obecně se přiznám, že se mi vůbec nelíbí teorie "když se někdo k tobě zachoval hnusně, můžeš si za to sama". Tohle bylo navíc na úplném začátku vztahu nebo lépe řečeno ještě před ním, kdy měla na překvapení podle mě naprostý nárok. Není nic neběžného, že lidé si nechávají leccos líbit a skousnou pro jiné nepřijatelné jednání i u dlouhodobého partnera, třeba také s určitými finančními ohledy, jak zde bylo taky naznačeno, přesto bych si ani to netroufla tak radikálně odsoudit. A tady měla Magda podle mě plné právo nevědět.
leden 06, 2014 12:05
Tak : Iris
když rozverná, tak rozverná smilies/wink.gif
leden 06, 2014 12:08
v podstatě souhlas s Miou a Iris, nijak ve zlém, : bb2
prostě si pán signály vyhodnotil po svém. Sorry, ale když chlap při prvním kontaktu pozve ženu do vířivky, tak dá velmi jasně najevo, o co mu jde - o sex. To je v pořádku, když to dá jasně najevo a on to dal najevo tak jasně, že to dospělá ženská nemohla pochopit jinak.
Magda mohla brát, nebo nebrát. Když mu pak sama zavolala, napsala - vyhodnotil to po svém a správně - ona má zájem. A protože jsem jí hned napoprvé pozval do vířivky, ona je dospělá a ne pitomá, tak ví, oč mi jde. Teď mi píše a to znamená, že má zájem o to samé, co já. A já jí teda pošlu fotku, když teda víme oba o co jde a nemusíme se nijak žinýrovat.
Že projev zájmu jen o sex může taky vypadat jinak, že se to dá zabalit hezky, zajímavě a s mašlí, o tom žádná, tohle co pán předvedl je nuda a i kdybych byla nevím jak říčná, tohle by mě spolehlivě zchladilo. Přesto bych si o něm nemyslela nic jiného než to, že chtěl sex a dal mi to po svém najevo.
Pochopitelně, že to nevylučuje jiný vztah, že se to může změnit v dlouhý krásný vztah završený svatbou :-) Ale startovní pozice byla z jeho strany jasná a ona tu hozenou rukavici sebrala.
leden 06, 2014 12:29
a mimo téma : bb2
zdravím všechny kudlančí čtenáře v novém roce a přeji jen to dobré
leden 06, 2014 12:30
Dani : mia I
to jsem přece vůbec neřekla, že maminka od tří dětí nemá mít šanci. Nebo má kmitat jen u plotny. Já bych se s třemi dětmi ale takhle a s takovým typem muže neseznamovala. Nejsem puritán. Ale od chlapa kterej to zkouší hned po pár hodinách můžu čekat, že mě dobře uspokojí , možná z něj něco kápne ale osobně bych neočekávala, že v tom bude v budoucnu něco víc než sex . To je moje vidění. ; Nakonec se ukázal, když poslal tu oplzlou smsku. Asi bych mu odpověděla, že nejsem učitelka přírodopisu aby mě zásoboval modely ptáků. smilies/wink.gif

Jinak Dani já se taky kdysi seznamovala coby rozvedená s dítětem. A nebyla to vůbec legrace a to jsem to dítě měla jedno.
leden 06, 2014 12:39
no : Kamila
tak jak se chovat k ženě, která napíše, že "na některé věci je dobré si držet chlapa"?

leden 06, 2014 13:31
a seznamky : Kamila
bych neodsuzovala. Je spousta lidí, co prostě neumí jen tak někde někoho oslovit, či se s někým bavit. Jen je třeba dobře selektovat a prověřovat... jo a spousta trpělivosti, samozřejmě smilies/cheesy.gif
leden 06, 2014 13:38
Pardon, mozna ro beru moc doslovne : Alena P-H
Ale o toho ptaka si Magda nerekla, at se to bere z jakehokoli pohledu. V mem svete zena klidne muze zavolat prvni a pan muze vypadat dobre a mit penize - stejne ale nemuze posilat do sveta ptacky. A kdyz to udela, neni vimna zena, ale idiot co si ptaka odfoti a posle internetem. To posledni vypovida neco o panovi a ne o Magde.

leden 06, 2014 14:57
dámy, já zírám... : d@niela
Kamilo, ono třeba pomoci s autem, nebo s nějakým těžkým kusem nábytku - to je taky práce pro chlapa... Nemusíš přeci za vším vidět jen říčnou nadrženou ženskou!!!.

A fakt nechápu, co je na tom, když ho pozvala do kavárny? Dejme tomu, že si řekla, že na silvestra, trošku pod parou, ji pozval do té vířivky, ona odmítla a pak se zase v pohodě bavili dál. A dejme i tomu, že by V BUDOUCNU třeba i sex brala.

Něco jiného je, že se chlap, který podle všeho není zvyklý dostávat košem, projevil jako totální hňup, co si myslí, že si každou může koupit - a ať je jinak třebas inteligentní až až.

Nějak vám, dámy, nerozumím. Docela ráda bych tedy věděla, jak se má "slušná matka od tří dětí" chovat. Podle všeho toho, co tu čtu, tak "královny nemají nohy" - respektive - rozvedená s třemi dětmi to už nemá dělat...

Do háje, ženské, to je pozvání na kafe něco takového, že si říká o podobnou reakci?!?!
leden 06, 2014 15:09
... : mia I
mě spíš překvapuje, že si od toho slibovala Magda něco víc. Chlap který se ještě ani pořádně nerozvedl bude velmi pravděpodobně ponořen do svých problémů a znovunabytou svobodu bude chtít nejspíš užít jinak než aby se nyní vázal k ženě s třemi dětmi. Ví, že si může užít, má peníze, vypadá dobře a na to slyší dnes mnoho žen a přejdou i různé oplzlosti. Hledala bych partnera v jiných vodách.
leden 06, 2014 15:13
ok : Kamila
tak celé.
Nelíbí se mi, když žena řekne "na některé věci je dobré si držet chlapa"
Také se mi nelíbí jeho reakce, samozřejmě - je to chlívák, o tom žádná.
Ono se nesmí reagovat jen na něco? Musím být vždy objektivní a pokud řeknu A, musím dodat B? Ok, já se polepším...
leden 06, 2014 15:28
a to : Kamila
o říčné nadržené ženské jsi napsala ty... mne to ani nenapadlo. Jen, že píše o mužích s neúctou a nějak se jí to ošklivě vrátilo...
leden 06, 2014 15:29
zajimalo by mne : Polarka
na ktere veci je dobre si drzet chlapa? V podstate je to dost urazlive pro muzskou populaci. Z tehle poznamky mam pocit, ze jenom presne na tyhle veci, takze on to vyhodnotil po svem spravne. Jako si nekdo drzi kocku na mysi nebo psa na aportovani...
Asi proste nejsem z dnesniho sveta, ale ja bych se neozvala prvni. Vymenili si kontakty. Takze pokud on mel zajem mel se ozvat on .A druha vec...jakmile bych dostala toho prvniho mejla uz bych ani nereagovala.Vymazala bych ho z mobilu a z pameti.
leden 06, 2014 15:32
Danielo, : Petronila
jak "všeho toho", snad dost lidí psalo opak?

Já souhlasím s Alenou a upřímně nechápu reakce typu, že si za to mohla sama.

Ano, je možné, že někdo hledá partnera jen na sex a je ohledně toho poměrně přímočarý, ale tohle je přece i za tou přímou čárou.

Trošku mi to připomíná názor, že za znásilnění si může žena sama, protože šla s mužem do bytu (rozuměj když s ním šla, tak přece bylo naivní si myslet, že se spolu nevyspí a jeho to tudíž opravňovalo, aby si s ní dělal, co chtěl, i kdyby se jí to nelíbilo).

Což takhle přece nejde brát, respektive chodit s někým domů je určitě rizikové chování, které bych nedoporučovala v případě, že si tím mužem není poměrně jistá, ale i přesto to neomlouvá jeho, pokud jí udělal cokoli, co ona nechtěla. Což ostatně platí i pro dlouholeté partnery.

Jo a to "držet si chlapa" mě taky zarazilo, jako držet si nějaký zvíře?
leden 06, 2014 15:34
já : mia I
ji taky neberu jako nadrženou ženskou. Taky si nemyslím, že nemá právo na sex. Ale nalijme si Danielo čistého vína - v době kdy se řada mužů nedokáže nebo nechce postarat o své vlastní dítě bude se chlap v nejlepších letech, navíc bohatý, vzdělaný, pěstěný, zajímat o ženu se třemi dětmi jako divej?? Z jiného důvodu než je sex?? Jo existují vzácně chlapi, kteří se i dnes dají na tolik dětí, ale ti se vesměs neprojevují stylem pojď se mnou do vířivky nebo bolí mi koule smilies/wink.gif
leden 06, 2014 15:41
mio, : Petronila
a proč by nemohl? jak to souvisí? jsou muži k ničemu a muži, co jsou fajn, při tomhle přístupu by to skutečně znamenalo, že se třemi dětmi už nemá šanci a má si koupit maximálně kočku, což tak samozřejmě není.


leden 06, 2014 15:58
Já bych se trochu zamyslela i nad tou kamarádkou, : mamča
co Magdu pozvala na Silvestra na nějakou chatu. Kamarádka měla zřejmě přehled o osazenstvu a "plonkových" chlapech ?
Takže Magdu tomu proutníkovi naservírovala na stříbrném podnose... smilies/wink.gif
Odmítnutí vířivky "donšajn" zřejmě nerozdýchal, tak při kontaktu hnusně přitvrdil.
Já bych se tím netrápila, ostatně Magda píše, že se tomu nakonec od srdce zasmála.
A smích je zdravý.
leden 06, 2014 16:06
Mohl : Iris
to být klidně osudový šlechetný muž zasažený láskou na první lok s nejčistšími úmysly, proč ne? Ale ten by si asi Magdu nenechal jen tak odejít a tak vůbec....Myslím, že byl pod vlivem alkoholu zakoukaný tak, jak se to pod vlivem alkoholu stává.

Poprvé , když mu zavolala, ji odbyl.To už by mi stačilo.Nevyprávějme si tady pohádky o velké osudové lásce ze Silvestrovské oslavy.

Napadá mne ještě jedna nepěkná ale reálná možnost - není to z říše snů.
Magdu odbyl za střízliva a bez hnusáren dotyčný.
Ošklivou SMS, která překvapivě následovala, mohla klidně poslat jeho partnerka se kterou se právě údajně rozcházel.
leden 06, 2014 16:10
teda dámy, sorry, ale : kolemjdoucí
když mě ženská zve na "kafe", tak to je jednoznačně pozvánka do postele. Protože jinak si to kafe radši uvařím sám.
leden 06, 2014 16:13
kolemjdoucí, : Iris
už jsem si hrome říkala, kde jsou naši chlapi? smilies/wink.gif
leden 06, 2014 16:16
Původně jsem si říkal, : Sinix
že se nebudu vyjadřovat úplně ke všemu.

Když mě kamarádka (nebo známá, chcete-li) pozve na kafe, tak kvůli tomu rozhodně kondomy nakupovat nebudu. Ten chlap je hulvát, sprosťák a kanál, ani kolo bych si o něj neopřel, ale to je přece slušné části (minimálně) kudlanstva jasné, ne?
leden 06, 2014 16:33
Iris : mia I
přesně tak. Osudový muž zasažený láskou by se choval jinak. Ten by naopak ocenil určitou zdrženlivost, volal by. Zamilovaní muži chtějí dobývat a to co se jim hned obrazně řečeno nese na zlatém podnose se jim brzy přejí, žena která svolí hned, nemívá u skutečného chlapa valnou cenu . Tenhle chtěl jen sex. Muž zasažený láskou by i tu intimní touhu v smsce dokázal vyjádřit jinak. Od chlapa tohoto typu za dané situace očekávat více je hloupost.
leden 06, 2014 16:34
Doprčic!! Dotaz na kolemjdoucího: : Eja
A když chce ženská OPRAVDU pozvat chlapa JEN NA KAFE do kavárny (ne k sobě domů), tak to má prosím udělat jak?? Aby si teda jako hned nemyslel, že "něco bude".. To mě teda opravdu zajímá.
leden 06, 2014 16:35
Iris, : Petronila
ale v tom případě kdo jí vyfotil toho fógla? smilies/grin.gif
leden 06, 2014 16:51
kolemjdoucí, : Petronila
a kdyby si to u toho kafe doma rozmyslela, znásilnil bys ji (s tím, že si za to může sama, protože přece bylo jasný atd.)?

Jinak bych taky rozlišovala kafe doma (což se určitě jako náznak chápat dá) a kafe v kavárně (což bych chápala jako oboustranné oťukávání, které rozhodně nemusí vyústit v postel).

A jinak doufám nechceš, Kolemjdoucí říct, že když se s tebou ženská nevyspí, tak není důvod, proč s ní ztrácet čas?
leden 06, 2014 16:55
Petronilo, : Iris
taky ona, není problém pořídit fotku náčiní, pokud s někým sdílím domov a postel, zvláště v době mobilních fotoaparátů smilies/grin.gif
leden 06, 2014 17:02
Iris, : haPa
pokud dva rozvádějící se manželé bydlej každý jinde, tak nevím, jak bys pořídila fotku "postaveného náčiní"...
Vy už tady fabulujete bůhví co -
jak jsem tak četla, tak ona nikde nepíše, že ho zvala k sobě domů na kafe!
To zase jste si vybásnily vy...
leden 06, 2014 17:08
haPa : Iris
poučím tě - když chlap vykládá, že se rozvádí a se svojí partnerkou prakticky nežije, může to v praxi znamenat, že s ní má pravidelný sexuální život a doma funguje jako hodinky, kromě toho, že se nudí.Nic nového pod sluncem - to je obyčejná lež, víš?

Nezvala ho domů, to je fakt. Ale já bych prakticky cizího chlápka nezvala na kávu ani nikam jinam, od toho je muž, aby zval, když má tedy zájem.I když se dnes na to kouká jinak, tak nějak rovnoprávněji, že...

Fabulujeme a básníme - a proč ne? O nic tu snad nejde, nebo jo? Bavíme se tu, můžeme a taky nemusíme. Klidně půjdu dělat večeři a přestanu fabulovat, když se to bere tak vážně, božíčku smilies/wink.gif
leden 06, 2014 17:16
Mimochodem haPa : Iris
to náčiní bylo postavené? No vidíš, já jsem nezkušená, to mne ani nenapadlo. Nefabuluješ trochu? smilies/wink.gif
leden 06, 2014 17:19
haPa, : Petronila
za to "domů na kafe" asi může moje odbočka, ona ho pozvala fakt jen do kavárny. smilies/grin.gif
leden 06, 2014 17:25
milá Ejo : kolemjdoucí
OPRAVDU pozvat chlapa JEN NA KAFE,tak to má prosím udělat jak?
no, nejraději vůbec, protože to si nejspíš potřebuje jenom pokecat (na to má mít kamarádky), nebo potřebuje něco opravit (na to má mít manžela) a na nějaký klábosení u kafe normální chlap není zvědavej (na to má kamarády a pivo).
leden 06, 2014 17:43
Tak tohle mne docela rozhodilo: : d@niela
Iris: "já myslím, že si Magda při vší úctě o toho ptáka řekla."
Mia: "Nejdřív odmítnutí a pak sama pisatelka volá nebo smskuje jako první. Buď jsem typ na jeden večer a pak si nehraji na cudnou nebo jsem slušná žena a chovám se jako maminka od tří děti a na takového muže vůbec nereaguji. Co si budeme povídat, peníze jsou silné charisma. Mnoho žen zahodí svoji důstojnost a zásady a cupitá za pracháčem , jen když z toho všeho něco kápne.
Kolemjdoucí: "když mě ženská zve na "kafe", tak to je jednoznačně pozvánka do postele. Protože jinak si to kafe radši uvařím sám."


Tedy, přátelé, máme námět na další plodnou diskuzi - zítra dám na kudlu článek na téma: "Vztahový život ženy se třemi dětmi" - jsem na vás děsně zvědavá smilies/cheesy.gif

Ještě jedno - co vám asi ušlo:

Magda ho zvala do města... ne k sobě, to zaprvé. Ten obrat "držet si chlapa", použila tady v tom textu, ne před ním, takže to, co následovalo, není OPRAVDU jeho reakce na tato slova, Polárko - "V podstate je to dost urazlive pro muzskou populaci. Z tehle poznamky mam pocit, ze jenom presne na tyhle veci, takze on to vyhodnotil po svem spravne.."

Kolemjdoucí - ona manžela nemá, proto má asi kamarády, kteří ji něco opraví (tedy na to si drží ty kamarády-chlapy) a to opravdu myslíš, že si normální chlap nemůže popovídat se ženskou???


A dále, děvčátka moje, jak píše Alena P-H a Petronila - to fakt pozvánka do restaurace je brána jako pozvánka do postele? To mi připadá stejně trapné, jako použití slova přítel pro partnera. Já mám přátel dost a nespím ani s jedním, já se s nimi přátelím. A troufám si napsat, že tu mám také hodně přítelkyň, aniž bych byla lesba...

Magda napsala, že to byla veliká chata, kde bylo plno lidí - takže pochybuju, že by to bylo v režii její kamarádky...

Stejně tak, bb2, pokud se po nevyslyšeném pozvání do vířivky i nadále dobře bavili, nechápu, z čeho konkrétně si on měl vyvodit, že když ho pozvala do města, tak že mu předvede rozhoďnožku? Myslím, že spíš věřila, že ve městě a za střízliva si budou povídat, popijou kafe a třeba, když to bude oběma konvenovat, si dají další rande.

takže nic ve zlém, budeme mít zase něco, na čem si asi zgustneme - jsem na to fakt zvědavá!!!
leden 06, 2014 17:50
kolemjdoucí, : Petronila
hm, super přístup - bavím se jen s tím, kdo je ochoten mi (něco) dát, ale běda, kdyby po mně taky něco chtěl, byť by to byla jen trocha mého času. Ženská jako člověk je mi totálně u zadku, vidím v ní jen tu chodící pí.u (bez ohledu na to, že je vdaná), buď mi dá nebo ať táhne.

Budeš asi moc milý společník, děkuju nechci. Něco jako Hausmann.
leden 06, 2014 17:52
danielo : kolemjdoucí
že si normální chlap nemůže popovídat se ženskou?
no, ve fázi dobývání to určitě leckdo nějakou dobu vydrží. V daném případě se zřejmě jevily brány hradeb již otevřené.
leden 06, 2014 18:07
Dani : mia I
já pořád nechápu co Ti z těch mých slov není jasný. On dal jasný signál, pozvání do vířivky, že mu jde o sex. Buď jsem se sexem svolná taky nebo odmítnu ale tohle nebylo ani hot ani čehý. Takhle se mu nedivím, že nereagoval na telefon. To si mohl taky říct, ta ženská neví co chce, nejdřív mi odmítne, pak mi sama volá. Pracháč co chce sex není zvědavej na žádný kecy u kávy to mi věř. Jestli si to myslíš, tak jsi, Dani promiň, naivní. A naivní byla i Magda. Jenže ono to může být ještě i tak, jak psal Pepa v diskusi. Magda zmerčila, že je chlap při penězích, tak si řekla něco ve smyslu škoda ho pustit a volala mu. Já jí za to nesoudím ani nehodnotím. Víš kolik ženskejch jde dneska po majetku?? Víš to sama a moc dobře.

Co si budeme povídat a píšu to už výše, s třemi dětmi šancí na seznámení, které by opravdu za něco stálo je poskrovnu. Takovej chlap, kterej bude mít vážný zájem se bude chovat trochu jinak. Taky nic ve zlém. smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
leden 06, 2014 18:23
I ty jeden Don Šajne... :-))) : d@niela
spíš si myslím, že onen pán nečekal, že by si mu nějaká ženská troufla odmítnout. A jak byl tak vzteklej, tak na tu pozvánku do města už najel na ostro. A to, že si z něj vlastně udělala legraci, to ho doslova rozžhavilo do běla :-))).

Chápu, že pokud má prachy, je vtipný a "umí to se ženskými", tak je nejspíš zvyklý na snadná vítězství. A tohle mu zkazilo náladu.
Nemyslím si, že by se mu brány hradeb jevily otevřené, spíš to byl jen jeho vztek: "Ty bestie, tak já ti ukážu, o co jsi přišla!! smilies/grin.gif
leden 06, 2014 18:25
Daniel, : bb2
Stejně tak, bb2, pokud se po nevyslyšeném pozvání do vířivky i nadále dobře bavili, nechápu, z čeho konkrétně si on měl vyvodit, že když ho pozvala do města, tak že mu předvede rozhoďnožku? Myslím, že spíš věřila, že ve městě a za střízliva si budou povídat, popijou kafe a třeba, když to bude oběma konvenovat, si dají další rande.


Dani:
Jak ale alkoholu v jeho krvi přibývalo, začalo to být víc na dřeň a on mi dal najevo, že by mu nevadilo, kdybych s ním šla do vedlejšího hotelu do vířivky. To jsem odmítla...My dva jsme si vyměnili čísla na mobil a normálně se ve vší počestnosti rozloučili..Nejdřív jsem se ozvala já a nabídla mu, že bychom se mohli vidět v mém městě, když jsem se mu tak hrozně líbila


Vůbec se nebavím o tom, co je málo nebo dost slušné a jak by se měla matka tří dětí chovat.

Stejně tak nepíšu nic o rozhoďnožce :-)

Napsala jsem, že to, co proběhla ze strany onoho chlapa, byla jasná poptávka po naprosto nezávazném sexu. Pokud o něco takového nemám zájem, pak tomu poptávajícímu nedávám svůj mobil. Ne chlapovi, kterého neznám, setkám se s ním na silvestrovské párty, povykládá cosi o probíhajícím rozvodu a odloučeném manželství a při tomhle úplně prvním setkání nabídne společnou vířivku mimo ostatní společnost, v jiném hotelu.
Když mu svoje číslo dám, a ještě se mu pak sama jako první ozvu, říkám tím - mám zájem o to, cos mi nabídl. No a on holt šel pak po svém (nechutném) způsobou na věc.

Pochopitelně si to zcela určitě nevyloží takhle: mám zájem, ale ne o to, cos mi nabídl, ale o to, co chci já, a předpokládám, že ačkoli se tváříš jakože ti jde jen o to jedno, tak ve skutečnosti máš zájem o něco jiného.

Čili - Magda si rozhodně "neřekla" o nějakou nechutnost, ani si ji "nezasloužila", ale svým přístupem k věci to riskovala.
Tak jako žena jdou nocí sama parkem v minisukni si o znásilnění rozhodně neříká, ani si to nezaslouží, ale riskuje ho.
leden 06, 2014 20:10
... : bb2
Nemyslím si, že by se mu brány hradeb jevily otevřené, spíš to byl jen jeho vztek: "Ty bestie, tak já ti ukážu, o co jsi přišla!!


jaký vztek? To ona ho kontaktovala a nabídla mu setkání, to on ji odbyl, až pak jí poslal vizitku...
Tak proč by se vztekal.
leden 06, 2014 20:11
plně souhlasím s Danielou : marty
na Magdině chování nevidím nic špatného. Pánovi bych odpustila vířivku, posilněn alkoholem zkusil svou šanci. To, že mu ona první zavolala, obdivuju. Ukázala, že není urážlivá dámička ale že není jen povyražení na jednu noc. Ve slušnosti ho pozvala na kávu a pokud pán už neměl zájem, tak měl ve slušnosti odmítnout. On se zachoval jako odporný chlípný prase. Nevím čím si to zasloužila. Jedině, že před nim nepadla na zadek.

Co se týče názoru, že ji zaujal tím, že má peníze. Chcete mi říct, že má raději hledat chudého bezdomovce, kterého by mohla ošatit, nakrmit......dát mu střechu nad hlavou, aby nebyla podezírána z vypočítavosti?
Co to třeba brát tak, že má dost starostí se zabezpečením svých dětí a proto ocení samostatného a hlavně zdravě sebevědomého muže-partnera. On by třeba ocenil rodinný krb, ona podporu a pomoc(nemyslím finanční).

No asi jsem taky naivní a světa neznalá. To se aspoň poučím ze zítřejšího přispěvku. Jsem matka 3 dětí (zatím nerozvedená) smilies/wink.gif.

Tak kudlankám přeji vše krásné v novém roce. A ať se tu navzájem neobereme o všechy své iluze. Občas se mi zdá, že někdo to má jako životní poslání. Já mám své iluze ráda, chci věřit, že jsou lidé slušní, že když jde chlap se ženskou na kafe, že hned nepočítá s postelí, že je lepší nestřílet...
leden 06, 2014 20:21
Danielko, : Iris
fakt je zábavné, jak tu situaci můžeme vidět diametrálně odlišně.
Já si tedy myslím, že jemu tohle náladu nijak zvlášť nezkazilo Dani, fakt ne. Myslím, že už ten večer si pořádně zavířil s jinou.Tihle chlapi mají bab kolem sebe jako much, nechce jedna, vezme druhá.

Že by jí ze vzteku poslal vyfotografované moudí, to se mi zdá fakt hodně přitažené - proč by se měl jako vztekat? Jak říkám, máme jiné pohledy a jiné zkušenosti.Přiznávám, že já jsem asi hodně pokažená životem s bohatým, pohledným, vtipným a záletným podnikatelem.
A nějaké opožděné vtíravé mokré SMS po oslavách jsem také zachytila. Ty děvenky myslely, že on svírá v ruce mobil a čeká na ně.Nikolivěk - chrápal a bylo mu i jedno, že nemá vypnutý mobil.A jo, jednou jsem také odpověděla - celkem slušně ale bez štráchů, bez fotek, zato s plným svým podpisem.Dáma se okamžitě uklidnila a uklidila.
Jestli jsem se Magdy dotkla, omlouvám se jí.

Ono každé téma tu někoho nějak "lízne" osobně, podle toho, co prožil a jak to zpracoval. Téma balení na večírku v opilosti si beru osobně,nechci ani vědět, kolikrát jsem byla na podobných akcích nejspíše označena za bývalou ženu, se kterou je to už už na rozvod a je to jen záležitost času a okolností....a dámy věřily a volaly a psaly.

Samozřejmě, že tohle mohl být jiný případ a on měl třeba opravdu zájem, opravdu se s Magdou chtěl nějak jinak sbližovat - pak by ale nereagoval takhle debilně.
To je zase moje iluze a možná naivní představa.
leden 06, 2014 20:21
marty : Iris
na Magdině chování také nevidím nic špatného prosím pěkně. Ale za naivní ji považuji.Nepříjemně si podle mne naběhla.
leden 06, 2014 20:33
iris : marty
děkuju za nový úhel pohledu. Tak jsem to neviděla a když si to představím, tak bych nechtěla být ve Tvé kůži. A souhlasím, že i takhle by to mohlo být. Máš pravdu, že každý to vidí z té své stránky.

Pokud se ho téma více či méně dotkne, reaguje úměrně tomu. Pak ale nevím, jak to udělat, aby ty rady, o které se tu žádá, byly právě z toho správného úhlu. Kolikrát se něco podá jako bílé a nakonci to vyjde jako naprostá černota. A teď co je skutečnost a co ne. Proto nemam ráda ty rozhodné a neomylné rozbory a soudy.

Že si Magda naběhla, to je jasné, ale za sebe musím přiznat, že bych netušila, jaký to seznámení vezme směr. Na druhou stranu, k jejímu štěstí se to vyřešilo zavčasu.
leden 06, 2014 21:14
Marty, : Iris
právě že jsme tu různí, to je síla Kudlanky myslím. V tomhle a v tom, že tu nejsme na sebe vzájemně sprostí a zlí, i když nesouhlasíme s názorem druhého - protože prostě máme jinou zkušenost a třeba i jiné vidění světa. Jsme tu různě staří, různě vzdělaní, různě životem pochroumaní.A svoje názory si předáváme - někdy ostřeji, ale nikdy ne na nože.
Myslím, že Kudlanka není v pravém smyslu poradna, ale místo k debatování. A můj osobní názor a zkušenost je, že se tu setkávají a píší sem lidé, kteří se nějak dostali do průšvihu, že se sem nepíše jenom tak kvůli pokecání si o ničem.
Mladé maminky si povídají jinde, zahrádkáři nebo chovatelé mají svoje blogy, Kudlanka je Kudlanka a díky za to.Marty ahoj smilies/smiley.gif
leden 06, 2014 21:24
Iris, : Petronila
proč do průšvihu? smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
leden 06, 2014 21:46
tady : Iris
se pořád chytá za slovíčka. Tak ne do průšvihu, ale do těžké životní situace, která lidi přivede k tomu, aby sem napsali. Myslím, že většina lidí se sem takhle dostala a tak tady začala.Jakojá.Nejsem databázistka a nejsem tu kdovíja dlouho, jen soudím podle kudlanek, které buď znám, nebo sem tam v nějaké debatě k nějakému tématu utrousí poznámku, že to či ono si také prožily.Přidají vlastní zkušenost a já kolikrát zírám, co za osudy tu máme. Tak takhle Petronilo jsem to myslela.
leden 06, 2014 21:55
Iris, : Petronila
ale on vlastně celej život je řada nepravidelně za sebou jdoucích průšvihů a těžkých životních situací, když je někomu nad třicet, tak je dost pravděpodobné, že se mu v životě už něco takového vyskytlo smilies/grin.gif

Ale on se ten život nemá brát až zas tak vážně, protože stejně z něho živi nevyvázneme smilies/grin.gif. Jinými slovy, když nejde o život, nejde vlastně o nic smilies/wink.gif
leden 06, 2014 22:10
Petronilo, : Iris
ale však jo.smilies/wink.gif
Ten sled událostí je někdy celkem krkolomný...před čtyřmi dny mi zemřel tchán, zrovna když milenka mého muže začala rodit jeho (naše) nemanželské dítě.Tady šlo najednou hned o dva životy, to jsou věci.
Jak sem tak na přeskáčku píšu, chystám věci sobě a synovi na pohřeb, není mi moc do smíchu, ale jsem ráda, že nejsem díky Kudlance sama a můžu se s prominutím rozptylovat problémy někoho jiného,no a zároveň to zdaleka tak neprožívám, jak to vypadá, no...
leden 06, 2014 22:19
lepší bude odpovědět Magdě : bb2
To si fakt chlapi myslí, že když mám tři děti, tak mi nezbývá, než si koupit pletací jehlice a vlnu a jen takhle trávit večery? A když se on náhodou "nabídne", tak mám být celá bez sebe blahem?
nemyslí, ani on tě na té párty neposílal k plotně a žehlicímu prknu, ne?
Když se on náhodou "nabídnul", tak sis s ním vyměnila číslo na mobil a za pár dnů jsi ho sama kontaktovala.

Co je to za chlapa – podotýkám on je poměrně pohledný, bohatý a vzdělaný – že má potřebu se takhle chovat k ženské?

jak chovat - posílat jí smsky s fotkou svého přívěsku? no nejspíš se domnívá, že je to dneska běžná věc, součást "předehry" s tím, kdo si dá říct. Holt si neuvědomil, že ty si nedáš říct - když jsi mu dala číslo na mobil a pak jsi mu ty první psala, tak si to vyložil po svém. Blbě, no.

To snad jsme my rozvedené odsouzené k takovému chování od některých pánů?

Nejste. Nedávej svoje číslo každému přiopilému fešákovi, co se kolem tebe otočí na silvestrovském nebo jiném večírku, a máš po starostech smilies/wink.gif
leden 06, 2014 22:46
bb : Iris
smilies/cheesy.gif....ba, ba

Já zcela mimochodem oprašuji své pletací jehlice a moc se těším, jak si po tom kalupu posledních třiceti let zase sednu k pletení smilies/smiley.gif
leden 06, 2014 22:52
Hm, zase mi nezbývá, : Sidon
než konstatovat, že - "všechno je jinak" ! Když si to Magdino psaní přečtete víckrát, tak to možná objevíte. Vlastně někteří, nebo spíše některé, už to objevily. Vždyť je to lidské !
smilies/grin.gif
leden 07, 2014 08:16
Nečetl jsem celou diskusi, nemám na to bohužel čas. : Krakonoš
Nicméně dle mýho názoru je vcelku úplně fuk, jak pán Magdin zájem či nezájem vyhodnotil. Vodpověď na její druhou votázku: "Co je to za chlapa – podotýkám on je poměrně pohledný, bohatý a vzdělaný – že má potřebu se takhle chovat k ženské?" je pořád stejná, bez vohledu na "vyhodnocení": Je to hovado. Jenom naprostý tupý deprivovaný hovado může poslat prakticky cizí ženský fotku svýho ptáka. Sorry. smilies/wink.gif (Já bych to teda bez vyžádání neposlal ani svojí partnerce.)
P.S.: To nic nemění na tom, Iris, že jsou na světě i holky, který k sexu vztah ani lásku nepotřebujou. Podobně jako velká část nás hochů. Nijak mě to nepohoršuje, důležitý je jen, aby si lidi podle toho hledali svý protějšky a zbytečně si svou růzností neubližovali.
leden 07, 2014 17:32
Krakonoši, : Iris
možná to chce přečíst celé, ale nenuť se do toho.
Slýchám od mladých kolegyň, že se běžně posílají MMS s fotografií dámského přirození v celé kráse skoro naruby. Partnerům jako dáreček.Vtipná tlustá kolegyně dokonce prohlásila, že ona by to musela vyfotit nejméně tabletem, haha..
No tak když máme tu rovnoprávnost, tak se asi rozmáhá posílání ptáků, co já vím. Hranice tolerance se posunují až tam, kam já nedohlédnu. Třeba se v kruzích, kde se dotyčný ptákonoš pohybuje jedná o běžnou vizitku, jak píše bb.

Já si stejně myslím, že to neposlal on, ale jeho partnerka, která se nakrkla.
Technicky to není žádný problém. Tam je divné, že ji napřed normálně odpálkoval a až s prodlevou se rozhodl k tomuto zvrácenému činu smilies/wink.gif
K tomu mohlo dojít po inventuře mobilu event. "výslechu" partnerkou.Že je dotyčný boháč bez stálé ženské, tomu tedy nevěřím ani náhodou.
leden 07, 2014 18:07
Krakonoši, jo, ale tady nejde o něj, jde o to, jak to zamávalo s Magdou, : bb2
a tak si myslím, že je dobře, aby si pro příště ONA uměla vyhodnotit protějšek a zachovat se podle toho. Pak se nestane, že dá hovadovi svůj mobil.
leden 07, 2014 18:33
Iris, bohužel, : bb2
dneska si tohle posílají lidi od puberty do penze a vůbec nesejde na tom, jestli jsou si cizí, jak píše Krakonoš

skoro bych řekla, že čím víc cizí si jsou, tím méně zábran

leden 07, 2014 18:33
holt jsou lidi, : marty
kteří se neštítí čehokoliv. Ať už to poslal odmítnutý nápadník, nebo zhrzená milenka, manželka.
Iris zaskočila jsi mě s Tvým příběhem. Držím palce a přeju Ti ať jsi silná (což určitě jsi). Určitě zas bude líp.
leden 07, 2014 18:44
Kdysi jsem byla : Ivča
přihlášená na jedné seznamce. Asi dvakrát se mi stalo, že mi jako začátek komunikace poslal naprosto cizí chlap foto svého ptáčka jarabáčka z různých úhlů... Z mé strany v tu chvíli komunikace ani nezačala... Jen jsem lapala po dechu... Ale bylo mi naprosto jasné, že takový chlap rozhodně nehledá partnerku pro dlouhodobý vztah, případně možnost být někde někomu náhradním taťkou... smilies/grin.gif
leden 07, 2014 18:50
sláva Ivčo, : Iris
díky za to, cos napsala. To jsem se tu snažila říct už někde nahoře na začátku diskuse - že se to dnes děje, že to nebylo kdovíjak nevídané a zvláštní deprivované hovado (Krakonošu..), co tuhle fotku nejspíše poslalo. Že to byl hulvát celkem běžný a zapadající způsobem prezentace nabídky do dnešních poměrů. Vím o jedné kudlance - teď tu s námi není - která udělala na seznamce se solidně vyhlížejícím chlapem podobnou zkušenost a já valila oči, když mi vyprávěla. Proto jsem teď taková mazačka - teoreticky. Jinak bych nalítla možná podobně jako Magda.
leden 07, 2014 19:12
Tož to hledím. : Krakonoš
dneska si tohle posílají lidi od puberty do penze

že se běžně posílají MMS s fotografií dámského přirození v celé kráse skoro naruby

Já fakt asi žiju na jiný planetě. Nebo už jsem starej. Neznám nikoho, kdo by se kdy pochlubil, že tohle posílá. Mezi lidma, se kterejma se stýkám, se něco takovýho automaticky považuje za prasárnu. (Neřikám, když se partneři takhle vobšťastňujou, protože věděj, že to jejich protějšek potěší, tak nic proti tomu, ale jen tak to někomu poslat? Třeba holce, kterou chci sbalit? To fakt napadne člověka, kterej nejni deviant?)
leden 07, 2014 19:14
ano Krakonoši, : Iris
hledím s Tebou a také se cítím být mimozemšťanskou.
Moje mladá vdaná a dětná kolegyně zase zírala, když se na jedné dámské párty dozvěděla, že je prakticky jediná "trapka", která nemá kromě manžela normálně ještě chlapa na pí..ní - slyšela ode všech těch jemných děvčat kolem.... to si děláš pr..l, ty fakt nikoho nemáš??
leden 07, 2014 19:23
Marty, : Iris
moc děkuji smilies/smiley.gif
leden 07, 2014 19:24
Iris, : Nellina
moje sestra slysela presne tohle taky. Ze musis zit a poridit si milence smilies/tongue.gif

Jinak, myslim, ze si Magda nabehla sama. Jemu slo vyhradne jen o sex, kdyz ji zval hned do vyrivky. On snad nikdy ani nestal o nejake otukavani, proste jen o s....i. A nejake kecy o tom, jak s manzelkou uz nejsou a dalsi bla, bla...ach jo. Samozrejme, pozvat chlapa na kafe neznamena automaticky se spolu vyspat. Ale v tehle situaci to vypadala, ze Magda treba bere tu jeho vyzvu ze Silvestra. Tak to vidim ja.



leden 07, 2014 21:18
Krakonoši a Iris, : Petronila
já taky na to koukám jak puk.

Samozřejmě že NENÍ běžné posílat dámě, se kterou ještě ani nic nebylo, fotky svého moudí (nádherné to slovo!) a je-li to v nějaké společnosti běžné, pak to asi nebude společnost pro mě a nebude mi to ani nijak líto.

Zírám s čelistí na podlaze, jak někdo může chování onoho pána s tou fotkou vyhodnotit v podstatě jako logické (protože on dal s tou vířivkou jasně najevo, že mu jde o sex, ona se mu ozvala a z toho lze tedy patrně logicky vyvodit, že on si k ní na základě toho může dovolit už úplně všecko)?

Sorry, vážené kudlanky a kudlaňáci, ale jak mohou jinak zcela soudní a příčetní lidé na takovéhle uvažování vůbec přistoupit? I ten největší proutník, nechce-li se proměnit v odporného slizouna, přece musí dodržovat nějaká pravidla hry. A k těm rozhodně nepatří posílat ženské, se kterou jsem ještě nic neměl a která mi dokonce ani nedala jednoznačně najevo, že by se mnou něco mít chtěla (sorry, ale soudný člověk snad bude vnímat to, že mě daná dáma kontaktuje a pozve na kafe, jako první slibný krůček k tomu, že by možná měla zájem, ale rozhodně ne jako že už je ruka v rukávě, respektive... no nic) svoje intimní fotky! Za fér proutnický přístup bych považovala, kdyby s ní na to kafe šel a pokusil se ji silou svého šarmu a nějakého dobrého moku přesvědčit, aby s ním v té vířivce skončila, přičemž by nepokládal za těžkou osobní urážku, kdyby to nevyšlo, ale tím, že se budu chovat jako exhibicionista od Severozápadního nádraží, normální ženskou nenavnadím, ale totálně znechutím. Asi jako bych se pokoušel ji oslnit tím, že se před ní budu dloubat v nose, krkat a prdět.


leden 07, 2014 22:55
Petronilo, buď nečteš všechno, nebo špatně : bb2
Za logické a přijatelné jsme neoznačili jeho způsoby, ale to, že si Magdin kontakt vyložil jako její zájem o sex - protože první, co zřetelně dal najevo pozváním do vířivky ve vedlejším hotelu, byl jeho zájem o sex (ano, s cizí paní na večírku).

O tom, co následovalo, jsem se nevyjádřila nijak shovívavě, jen jsem napsala, že podobnou reakci Magda riskovala. A tak to prostě je.

Asi takhle - nevím, jak to máš ty, já nejsem zvyklá, aby mi na večírcích nabízeli cizí chlapi společné odskočení si do vířivky ve vedlejším hotelu. Podobné nabídky jsou pro mě něco jako pohvizdování stavebních dělníků na ženu, co jde kolem po ulici, apod. Od takových buranů očekávám cokoli a nic sprostého mě nepřekvapí. Takže bych takovému chlapovi nedala ani svoje celé jméno, natož číslo na mobil. Měla bych totiž pocit, že tím riskuju otravnosti.

Ale myslet si, že takoví burani nejsou, že se tak nikdo nechová? to je trochu naivní, ne?
On se s podobnými sklony nikdo nechlubí a vůbec to nesouvisí se vzděláním nebo s příslušností k určité sociální skupině.
leden 07, 2014 23:28
Petronilo, : Iris

Sorry, vážené kudlanky a kudlaňáci, ale jak mohou jinak zcela soudní a příčetní lidé na takovéhle uvažování vůbec přistoupit


Třeba já bych nikdy na tohle myšlení nejen nepřistoupila, ale moje omezené mozkové závity by ho ani teoreticky nevygenerovaly - přesto s tou hubou na podlaze jak píšeš, jen zírám, že tímhle svět kolem mne žije, i když ne snad většinově, to je třeba zdůraznit. A není to žumpa nebo těžce patologické prostředí, jak ses vyjádřila. Je to běžný svět kolem, ten reálný i poznávaný třeba skrze korespondenci a vyprávění. Předtím jsem žila v celkem laskavé bublině, ve své rodině, která se bohužel rozpadla.V jakémsi mikroklimatu, možná iluzi vytvořené vlastními myšlenkami a vlastním viděním skutečnosti, vlastními sny a vlastním chtěním, hodnotovým žebříčkem a prioritami.Zřejmě dnes už směšnými.

Teď jsem sama a navazuji tedy nové kontakty, protože musím, chci se zapojit, nechci se užírat zcela sama.
A nechytám se a snad ani nechci.

Jsem ale vlastně ráda, že tady někteří takhle udiveně zíráte - znamená to, že nás je víc, kdo se teprve učíme...smilies/wink.gif


leden 07, 2014 23:33
bb, : Petronila
teď zase špatně chápeš Ty mne.

Neřekla jsem, že takoví burani NEJSOU, jen jsem se ohradila proti tvrzení, které tu zaznělo, že je to BĚŽNÉ.

Jistě i třeba takoví exhibicionisti existujou, ale ne na každém rohu.

A pardon, ale jako zájem o sex bych si vyložila, kdyby s ním do té vířivky šla, ale tady je to prezentováno tak, jako by cokoli jiného, než že by ho praštila klackem po hlavě, vlastně znamenalo, že by nebyla proti.

Ano, to, že mu dala číslo, byl špatný odhad, ale ruku na srdce, kdo z nás se nikdy ve svém bližním nespletl?
leden 07, 2014 23:35
Petronilo, : Iris
jo, Magda je nejspíš nezkušená a naivní slušná ženská, já bych byla možná také.
Jo, Magda se spletla ve svém odhadu.
Pozvání do vířivky do vedlejšího hotelu bych ale i při své nezkušenosti asi pochopila tak, jako bb, soudím od PC.
Myslím, že pokud Magda vymete pár podobných večírků, naučí se v tom chodit, asi je to nezbytné v dnešním světě.
Spíš jí ale přeju, aby se napříště dostala do lepší, laskavější společnosti.
leden 07, 2014 23:51
Petronilo, : bb2
A pardon, ale jako zájem o sex bych si vyložila, kdyby s ním do té vířivky šla, ale tady je to prezentováno tak, jako by cokoli jiného, než že by ho praštila klackem po hlavě, vlastně znamenalo, že by nebyla proti

Ne smilies/smiley.gif tady je prezentováno to, co si myslíme, že si myslel majitel fotky. A on si myslel právě to, co píšeš - že když ho po nabídce společné vířivky na večírku neposlala elegantně do prčic, naopak mu dala své číslo a pak se mu i sama ozvala, tak to bral tak, jak jsme psaly.

Nemá smysl to omílat furt dokola, že to bylo od něj takové a makové - bylo. Ale o to nejde. Jak už jsem psala, jde o to, aby si to Magda příště správně přeložila a zachovala se podle toho, jak bude chtít, s tím, že bude mít představu, co asi tak očekávat. Pak nebude v šoku z vývoje.
leden 08, 2014 00:07
"běžné" : bb2
běžné v tom smyslu, že se tak dnes děje a i my, kterých se to teda netýká, víme o co jde, tak v tomto smyslu běžné to asi je, když se tady o tom bavíme a víme, o čem mluvíme, ne? Běžné nemusí znamenat tisíc případu na deset tisíc obyvatel, ani výskyt v našem blízkém okolí.

Když jsem to slyšela poprvé, přišlo mi to neuvěřitelné, podezírala jsem informátora, že si vymýšlí, aby se dělal zajímavým. Ale to už je pár let.

O tom, že jsou 13-leté slečny z dobrých rodin a škol, které si přivydělávají na kredit do mobilu posíláním svých hambatých fotek, jsi taky neslyšela?
leden 08, 2014 00:19
... : bb2
Neznám nikoho, kdo by se kdy pochlubil, že tohle posílá. Mezi lidma, se kterejma se stýkám, se něco takovýho automaticky považuje za prasárnu.

Tak on se s takovými věcmi asi člověk běžně nechlubí, ale když to považujete automticky za prasárnu, tak to znamená, že víte o co jde, že už jste se s tím nějak setkali.
Zatímco moje babička, kdybych jí o tom před 5-7 lety vykládala, by mi dlouho nerozuměla, a až by porozuměla, tak by se mi zdráhala uvěřit, že se u nás, tady, něco takového děje.

Pokrok nezastavíme... smilies/sad.gif
leden 08, 2014 00:22
bb, : Petronila
ne, o třináctiletých slečnách z dobrých rodin jsem neslyšela a pokládám to spíš za městskou legendu (že by v dobrých rodinách neměli na kredit do mobilu?). Nevěřím, že kdyby se to proláklo, že by to třeba bulvár nerozmáznul, a dotyčný příjemce by šel bručet, neb slečny jsou pod zákonem.

"když to považujete automticky za prasárnu, tak to znamená, že víte o co jde, že už jste se s tím nějak setkali."

Já nevím, ale u některých věcí snad není nutný setkat se s tím osobně, aby to člověk považoval za prasárnu?

Pro mě tedy "běžné" znamená, že se to vyskytuje poměrně často, ne že se to vyskytne ojediněle. O znásilnění jsme taky všichni slyšeli a víme o co jde, ale řekla bys, že je to něco běžného?

Iris - svět žije lecčíms, já jsem se několikrát setkala s prostředími, kde byly běžné věci, které bych nezkousla, kde s prominutím š..l kámen cihlu, a bylo to poměrně dost dávno, takže nic nového pod sluncem. Cítila jsem se tam špatně, držela jsem se na okraji a jakmile to šlo, tak jsem prchala, až se mi za patama prášilo. Takže se nedivím, že takoví lidé existují, ale snažím se jim vyhýbat a ano, takové prostředí mi připadá patologické.

"hodnotovým žebříčkem a prioritami.Zřejmě dnes už směšnými." ale houby směšnými, respektive směšné budou možná těm úchylákům, ale Ty děláš, jako by tady těch úchyláků běhala většina. Vždycky budou lidi, kteří nám budou připadat jako úchyláci a my jim zase jako trapní suchaři, se kterýma není žádná sranda.

"znamená to, že nás je víc, kdo se teprve učíme." - no já bych tomu snad ani neřekla učení, prostě divní lidi byli, jsou a budou, a jistě taky najdou své zájemce. Jako řešení vidím najít si svou společnost, která má hodnoty jiné. Jistě máš třeba nějaké kamarády, které sis vybírala podle svých vlastních hodnot a se kterými by stálo za to obnovit styky?
leden 08, 2014 01:48
Krakonosi v 17.32 : Alena P-H
Ani nevis, jak rada jsem cetla tve radky.
I podle meho si normalni chlap nefoti naradicko a neposila ho temer neznamym da-mam ci neda-mam. Asi jsem mela stesti na chlapy, protoze nikdo z mych muzu by tohle proste neudelal. At uz byli jaci byli.
leden 08, 2014 01:51
dámy, tak si říkám, jestli nebudu muset zajít na oční ;D : d@niela
koukla jsem se na "bravíčko" a vypadly mi z důlků
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

nejen, že tam třináctky (i mladší) mají své profily s celými jmény a fotkami jako žeň pro pedofily, ale pouštěj si tam pusy na špacír až až. A dávají i kámoškám odkazy na své FB, weby, atd. kde je to jakbysmet.

Takže bíbí má naprostou pravdu...
Mj. nachechtala jsem se při tom do aleluja... No, co - kolik bylo Julii, když chodila s Romeem?
leden 08, 2014 10:05
Co se týče té omladiny... : Ivča
Jeden můj kolega učitel díky tomu, že má poměrně dobré vztahy se svými žáky a oni k němu mají důvěru, zjistil, že některé dívky mladší 15 let vydírá na facebooku deviant. Postup asi tento: Ahoj, viděl jsem tvůj profil přes facebook mé kamarádky. Bydlím ve stejné vsi jako ty. jsi strašně hezká holka. Nevadilo by ti, kdybych si tě přidal do přátel? Pán sice ošklivej, ale už dospělej, to bude vypadat dobře, že mám v přátelích nějakého chlapa. Jo ,jasně, můžeme být přátelé. Na čas klid. Pán občas okomentuje nějakou fotku- jsi krásná. Sluší ti to. Vypadáš tady na dvacet. To se holčičkám samozřejmě líbí. Po čase pán napíše . Jak jsi na tom s kreditem, dávají ti na něj vaši dost peněz? Jestli chceš, poslal bych ti třeba dvě stovky. Jen tak, nic za to nechci. No a skoro KAŽDÁ mu na to kývne, neboť puberťák má prostě VŽDYCKY málo kreditu. No a pán tím pádem získá i telefonní číslo. A přitlačí na pilu. Začne psát sms, začne požadovat schůzky a začíná vyhrožovat - když nepřijdeš, napíšu tvým přátelům na facebooku to a to. Počkám si na tebe před školou, vím, kam chodíš. Počkám si na tebe před barákem, máš ho na fotce , vím, kde to je. Řeknu vašim, že jsi mi dala telefonní číslo... Někdy jde na to po dobrém - jaké kouříš cigarety? Koupím ti je. Načež to otočí - řeknu tvé učitelce, že se mnou chodíš za cigarety, mám v mobilu zprávu, kde píšeš, jaké ti mám donést... Krůček po krůčku omotává ty trdla pavučinou. A to jim můžem ve škole pořád dokola dělat poučení o nebezpečí na sociálních sítích...

Kolega to naštěstí podchytil včas, dřív než to pán stihnul dotáhnout až k fyzickému kontaktu, dostala to k řešení policie... A je mi jasné, že tenhle případ není ojedinělý- a to šlo o holky z osmé a deváté třídy... Dobrý manipulátor určitě zmákne třeba pitomoučké jedenáctky nebo dvanáctky mnohem rychleji...
leden 08, 2014 15:43
a ještě k těm rozvedeným ženským: : Ivča
Když jsem se rozvedla, nestačila jsem zírat. Pro spoustu chlapů zřejmě rozvedená ženská rovná se sexuálně frustrovaná ženská. Neboť ve chvíli, kdy se po vsi rozneslo, že už nejsem vdaná, začala jsem dostávat nabídky hodnotného sexu od chlapů různých věkových kategorií. Byli mezi nimi i mí spolužáci i spolužáci mého exmanžela, mnozí z nich ženatí. Nikdo z nich mi podobnou nabídku neučinil, když jsem byla vdaná... Tolik i k tomu, jak možná NĚKTEŘÍ chlapi vidí pozici rozvedené ženské. smilies/angry.gif
leden 08, 2014 15:50
to jsou věci : toulavej
:-)
leden 08, 2014 18:13
a co že ty se, Danielo, : taky Magda
Pauly - á promiň, tady si vlastně říká Magda!, pořád tak zastáváš??

Copak spokojená, fajn ženská, byt´se třema dětma a držící si chlapa jen na některé věci-smilies/wink.gif by měla potřebu si domlouvat rande se ženatým, který to na ni zkouší "na dřeň" hned při prvním setkání?? Nota bene ve společnosti "spousty lidí i své dcery a jejích dětí"??

Nebo to spíš bylo tak, že při prvním jeho jasném návrhu sice nebyla proti, ale nechtěla být právě kvůli té známé společnosti, dětem, rodině ap za poněkud povětrnou, navíc když přece "jakéhosi" chlapa má/byt´ho nikdo nezná-smilies/wink.gif-smilies/smiley.gif/,a tak se sama ozvala, později, když už to mohlo být hezky beze svědků..?? Se nediv, že to chlap přesně takto vyhodnotil a udělal, co udělal..-smilies/wink.gif-smilies/smiley.gif)

smilies/wink.gif
leden 08, 2014 18:44
Aha, takže až někdy VYHODNOTIM, : Krakonoš
že by mě nějaká pani třeba chtěla, tak jí mám poslat fotku svýho ptáka, jo? A tohle se někde učí, nebo je to součást ňákejch managerskejch kursů, nebo kde se to vlastně vzalo? Nám v tanečních pan mistr Zika říkal vohledně seznamování ouplně jiný věci. Asi je to tím, že tenkrát ještě nebyly mobily a ememesky - prohnat tohle fotolabem a následně poštovním ouřadem asi nebylo tak jednoduchý. smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
leden 08, 2014 20:04
třeba : mia I
si podle té konverzace na Silvestra vyhodnotil, že ta dotyčná o něco podobnýho stojí. Pokud vedl dvojsmyslné řeči a jí to nevadilo, sekundovala mu stejně, tak se ona opravdu nemůže divit. Pokud by byl lehce opilý ale slušný, druhý den ráno se omluví. Bylo chybou že mu dala číslo byť ho viděla prvně v životě a projevil se o Silvestru takhle. Navíc se mu ještě podbízela tím zavoláním. A jestli má známost a ještě loví druhého tím hůř.
leden 08, 2014 20:15
vo tom : taky Magda
žádná, Krakonoši-smilies/smiley.gifpán byl hulvát a velkej, jestli to ovšem opravdu poslal..? protože můžeš věřit někomu, co napsal, když mu nemůžeš věřit ani jméno?? smilies/wink.gif smilies/grin.gif
leden 08, 2014 20:18
Petronilo, : bb2
zdá se mi, že ráda trochu překrucuješ význam sdělení druhých, pokud se ti s tím člověkem tak nějak nechce souhlasit :-) ale možná je to jen můj dojem.

"když to považujete automticky za prasárnu, tak to znamená, že víte o co jde, že už jste se s tím nějak setkali."

Já nevím, ale u některých věcí snad není nutný setkat se s tím osobně, aby to člověk považoval za prasárnu?


nepsala jsem o osobním setkání (čili jsem tím nemyslela, že musít ty prasárny znát, dělat...), ale že víte oč jde, což v mém chápání znamená, že jste se s tím setkali nějakou formou - v tisku, v televizi, v časopisu, v internetové diskuzi, v povídání se známou, od kolegů z práce, z odposlechu v tramvaji, od sousedky...
Což u dospělých lidí současné doby celkem i předpokládám.
leden 08, 2014 20:33
Krakonoši : bb2
Aha, takže až někdy VYHODNOTIM, : Krakonoš

že by mě nějaká pani třeba chtěla, tak jí mám poslat fotku svýho ptáka, jo?


ne, proč? sám jsi autora fotky VYHODNOTIL jako HOVADO (a hovada dělají hovadiny), tak proč se tak blbě ptáš? :-)
leden 08, 2014 20:34
Petronilo, k těm mobilům a dobrým rodinám : bb2
U mě dobrá rodina neznamená dostatečně majetná, i když se to pochopitelně nevylučuje. Dobrá rodina pro mě znamená taková, která se o děti dobře stará, dbá na jejich vzdělání, vychování, přivede je třeba ke sportu, ke kultuře, dbá na to, aby jim nic nechybělo, což může klidně obnášet i lyže z třetí ruky a bundu ze sekáče.
Tolik k dobrý rodinám.

Nedá se říct, že dítě, které podlehne návodu kamarádek, jak si snadno obstarat kredit za dva tři tisíce, aby si pak mohlo stahovat co ho napadne, musí mít špatné zázemí, zanedbanou výchovu.
Děti dělají věci, o kterých rodiče často nemají tušení. Moje děti mi postupně vyjevují, co všechno podnikaly, které zákazy vesele porušovaly, která zakázaná území navštěvovaly.

Hlavně mě zase nechytej za slovo :-) Ano, porušování rodičovských zákazů skutečně neznamená hned posílat fotky svých prsou nebo pupíku tomu, kdo za to pošle tři stovky na kredit. Ale stává se to. Možná na to má vliv i to, že nahota není dnes nic, co by děti neznaly, v kdejaké trafice nebo na benzince jsou časopisy s prsama a rozkrokama na titulce. Tak asi dětem připadá, že na dálku, virtuálně, poslat fotku prsa není nic tak strašného. Naživo by to holka neudělala, ale takhle, holky to dělají normálně..
leden 08, 2014 20:45
... : bb2
jo, a rozhodně nejde o nějakou městskou legendu :-)) to, že ses s něčím takovým nesetkala ještě neznamená, že to neexistuje. Bohužel.

Mám ale na druhou stranu pocit, že naživo jsou dnešní děti trochu cudnější, stydlivější, dávají si načas. Skoro si někdy říkám, jestli to není tak, že virtuálně se klidně odvážou a v reálu jsou pořád dětmi.
Ale jak kdo, jak kde, jasně.
leden 08, 2014 20:47
... : bb2
jo, a rozhodně nejde o nějakou městskou legendu :-)) to, že ses s něčím takovým nesetkala ještě neznamená, že to neexistuje. Bohužel.

Mám ale na druhou stranu pocit, že naživo jsou dnešní děti trochu cudnější, stydlivější, dávají si načas. Skoro si někdy říkám, jestli to není tak, že virtuálně se klidně odvážou a v reálu jsou pořád dětmi.
Ale jak kdo, jak kde, jasně.
leden 08, 2014 20:47
Copak, taky Magdo, : Vodoměrka
štve tě, že ti nikdo podobnou smsku ještě neposlal? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 08, 2014 22:16
... : JarkaJ
tak jsem si to tu pročetla celé a jako vždy se můžu ztotožnit s názory Petronily a Krakonoše, také Marty a Iris. Víc se dodat nedá. Kdyby tady závěrem vždycky někdo nekřičel tu SVOJI pravdu a nepoučoval ostatní, bylo by to fakt fajn.
leden 08, 2014 23:36
bb, : Petronila
nemůžu si pomoct, ale mezi "slyšela jsem o něčem" a "něco je běžné" vidím propastný rozdíl.

A souhlasím s Krakonošem, i kdyby dáma budila stokrát dojem, že by si možná dala říct, tak některé věci se v téhle fázi prostě nedělají.

Nelíbí se mi uvažování "oběť si vlastně za to může sama, protože projevila určitou vstřícnost, takže pak nemá nárok se divit vůbec ničemu."
leden 09, 2014 01:17
Petronilo, : bb2
to "slyšet o něčem" nebylo mé pokračování debaty o tom, co je nebo není běžné, to jsme se bavily o tom, co míníme pojmeme "setkat se s (prasárnami)" a že to nutně nemusí znamenat osobní zkušenost

Tohle:
Nelíbí se mi uvažování "oběť si vlastně za to může sama, protože projevila určitou vstřícnost, takže pak nemá nárok se divit vůbec ničemu."
jsi psala v odpovědi mně, ale považuju to spíš za obecné povzdechnutí, protože já nic o tom, že si oběť za něco sama může, rozhodně nepsala.
Napsala jsem jasně, že si (Magda) nic nepřivolala, nic nezasloužila, jen to riskovala.
Dát cizímu muži, který na večírku v přiopilosti nabídne sex, svůj mobil a pak se mu sama ozvat, znamená riskovat - riskovat třeba reakci, o kterou nestojí, nebo kontaktování smskama, telefonáty o které nebude stát, atd.

Riziko v tomhle smyslu, ne že ztratí morální kredit..
leden 09, 2014 02:33
to : Iris
jsem psala já holky, myslela jsem to také ne doslovně, že by si o něco řekla, ale přivodila si to, riskovala to, nahrála tomu.
leden 09, 2014 08:24
... : Sandra.
Alenka Puntíkatá tu vyloženě chybí- co ta by asi napsala o pánovi, co je natolik ohleduplný, že rozesílá svým potenciálním milenkám fotky svého nástroje, aby věděly předem do čeho jdou a nekupovaly zajíce v pytli?
leden 09, 2014 17:25
Sandro, : Ivča
jistě něco o tom, co by se mělo s brabečkem provést smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 09, 2014 17:37
možná : Iris
by Alča pánům doporučila posílat místo fotografie rovnou ušmiklý originál smilies/wink.gif
leden 09, 2014 18:41
Iris, : Ivča
Alča by ho šmikla a poslala manželce... Nebo hodila kočkám???
leden 09, 2014 21:15
holky, teď mě něco napadlo, : Petronila
co ho vyvěsit na fejsbůk, ať se s ním pokochají také známí dotyčného pána?
leden 09, 2014 21:56
... : Sandra.
Nebo ho poslat manželce, jestli je to skutečně jeho, pro ověření:-)
leden 09, 2014 22:57
V jistém momentu jsem přestala číst diskuzi : KK
protože jsem vlastně hlavně čekala na to, co řeknou "chlapi".

Můj názor (bez ohledu na diskuzi) je prakticky totožný s tím, co tu píše marty a Krakonoš. Magdino chování se mi nezdá nijak divné, natož odsouzeníhodné. Problém byl akorát v tom, že měli s pánem rozdílnou představu o charakteru a náplni jejich případného vztahu.To se stává i v lepších rodinách a nevidím důvod, proč se mlátit do hlavy tupým předmětem.

JENŽE TO, ŽE NEMÁM ZÁJEM O POSTUPNÉ RANDĚNÍ (ČASEM I TŘEBA O TEN SEX), ALE O SEX IHNED A BEZODKLADNĚ, ŠLO ŘÍCT SLUŠNĚ A BEZ PŘÍSLUŠNÉ EXHIBICE!!! Ten pán je prostě totální buran a sociální deprivant. Hotovo tečka, je to debil.

Jo a na co jsem opravdu alergická, je jakýkoli náznak, že si "oběť" čehokoli vlastně může za všechno sama. Jako třeba okradený si může za to, že byl okraden, znásilněná za to, že ji znásilnili, dítě, že bylo zneužito, státní majetek, že byl rozkraden, životní prostředí za to, že bylo poškozeno, atp. Nechci tu dělat přednášku z trestního práva, ale takhle to opravdu nefunguje. Že se někdo chová jako primitiv, je především jeho vizitka, ne moje.
leden 11, 2014 11:08
... : bb2
Na tom, že Magdy chování není nikterak odsouzeníhodné, i na tom, že pán je hovado, jsme se tu všichni, nebo většina z nás, shodli.
Stejně tak na tom, že si nic takového nezasloužila.

Samozřejmě, že za neslušné chování je odpovědný původce takového chování, ne adresát.

Že ale svým postupem takové chování riskuji, to je, myslím, si dobré uvědomit, kvůli sobě.

Když budu pobíhat po obchodě s otevřenou kabelkou a ukradou mi peníze, nebude to má vina, ale - riskovala jsem to.

Když zcela cizí chlap na večírku nabídne vířivku vedle v hotelu, je naprosto jasné, oč mu jde, a když mu dám svůj telefon a pak ho sama kontaktuji, je naprosto logické, že si to vyloží tak, že mám zájem.
Že pak udělá co udělal a je to teda hovado, debil, buran a já nevím jakou ještě nadávku si ten vobejda zaslouží, to je jasné, ale - dáním svého telefonu cizímu chlapovi riskuju holt i tohle.

V internetové komunikaci platí také určitá pravidla, jak se chovat, aby se člověk vyhnul nevyžádaným mailům, spamu, aby nešířil řetězové maily, aby nedával k dispozici do éteru adresy všech svých známých, atd. No a přesto se najdou blbci, co to porušují, a hovada, co to zneužijou ke sprostému chování. Tak řešením je nevyvěšovat svůj mail všude, neposkytovat ho neznámým lidem, nebo mít dva tři pro různé účely. Adresy, ze kterých chodí hovadiny, hodit do spamového filtru.

leden 12, 2014 20:31
... : bb2
Asi by to pro mě nebylo nic k probírání, kdyby mi cizí idiot, kterému jsem dala své číslo na mobil, poslal tohle. Číslo bych hodila do zákazaných a šmytec.
leden 12, 2014 20:34
bb, : Iris
ještě víc, já bych se styděla, že jsem takhle nalítla psrostému debilovi a ani bych se nepochlubila...jak jinak na sebe řeknu všechno smilies/wink.gif
leden 12, 2014 21:16
Iris : KK
ten prebujely pocit viny a studu ale stejne neni na miste, myslim si.

BB2: V zásadě souhlasím.
leden 13, 2014 17:39

Powered by Azrul's Jom Comment
busy