BANÁLNÍ NEVĚRA...
Středa, 03 červenec 2013

Četla jsem tu několik příběhů o nevěře. Už druhý den hledám toto téma na internetu... Mám s tím právě čerstvý zážitek. Koupili jsme si zájezd k moři, máme jet v pátek. Po delší době zase vysněná dovolená (naposledy jsem byla u moře jako malá), kamarádka, která mi to doporučila, byla s tamějším pobytem úžasně spokojená. Ale najednou se mi zhroutil svět ...

 

 

 

     Jak to bylo banální. Šla jsem v noci na toaletu a na stole ležel mobil. Koukla jsem se jen, kolik je hodin - byly čtyři. Ještě jsem tam viděla přišlou zprávu. Vůbec mi nedošlo, že to není mobil můj, máme s manželem stejný - takže opravdu, to vám přísahám, jsem to neotevřela schválně!

 

      Tak když jsem na to klikla, svítila na mne zpráva: "milovani s tebou bylo uzasne, kdyz jsi odesel, tva vune mi moc chybela. Jen tvoje Gabinka". Bože, tohle není můj mobil, to je mobil mého manžela!! Zdá se mi jen špatný sen nebo jsem opravdu vzhůru??? Ne, sen se mi nezdál. Něco přes rok po svatbě! Proč já? Plakala jsem a přemýšlela zároveň.

 

      Teď jen sedím a čtu si všelijaké články a příhody na tohle téma. Nevím vůbec, co mám dělat. On šel ráno do práce, já včera řekla, že mám migrénu a zalezla. Ono to není daleko od pravdy, hlava mi třeští až až, oči mám snad vybrečený. Na jednu stranu bych nejraději udělala obrovský kravál, řvala a nadávala, na druhou si zas říkám, co tím zmůžu?

 

      Mám to řešit teď hned, nebo až se víc dozvím? A teď nevím - mám jet na tu "vysněnou" dovolenou? Řešit to až tam?  Nebo hned? Poradíte mi?

 

BEATA

 

 

 

Komentáře
Milá Beatko, : Magdalenka
co člověk, to názor. Jediná správná rada není. Ale rok po svatbě? Já bych jet na dovolenou nemohla. Nebo bych jela, ale s nějakou kamarádkou. Někdo otrlejší klidně pojede... Protože je času málo, asi bych se zeptale na Gábinku...bez scén. Většinou se dávají druhé, třetí šance. No nevím. Pokud jsi typ věrné holky, co chce kluka jen pro sebe, vážně bych se zámýšlela, jestli byla tvoje volba správná. Co dál? Nevím. Neplač dlouho. Zkus žít jinak. Držím ti palce.
červenec 03, 2013 21:49
tak on musí vědět, že ty víš : mura1
protože ta zpráva je otevřená - přečtená.
červenec 03, 2013 21:54
To musíš vědět ty. : Sinix
Jestli s ním chceš po tom, co ti udělal, jet na dovolenou. Nebo jestli s ním chceš zůstat.

Pro mě by to byla konečná. Nevěru považuji za zradu, za dobytí pevnosti zevnitř. Věz, že bych své partnerce nedovolil, aby mě zradila dvakrát.

Ale každý to má jinak. Čí měřítko je to jediné správné? Podle koho názorů se má řídit celý svět?
červenec 03, 2013 22:45
taky bych byla na nervy kdyby se me to stalo : Samanta
nikdy jsem nic takoveho nezazila a tak nevim jak se presne citis,stalo se me ale to, ze jsem pocitila zradu od milovanho partnera i kdyz uplne jinou, byla to take velmi vazna situace a ja jsem se tehdy rozhodla pro rozchod ,protoze jsem nevidela spolecnou budouctnost.On me nejdrive rekl, ze deti pro nej nejsou problemem a po 4 letech me rekl, ze je proste nechce mit,mel uz totiz nejake z predesleho vztahu, ja jsem tehdy nemela zadne a moc jsem si je prala,ted deti mam a jsem moc stastna, ale srdce mi stejne zustalo u neho at delam co delam, zamilovani proste nejde porucit.
Vim ale jedno, ze pokud by me byl partner neverny tak by letel z baraku na to tata.
Svemu priteli jsem rekla na zacatku vztahu, podivej se ,jestli me budes nekdy neverny,vem si s sebou kondom a hlavne to udelej tak ,abych na to nikdy neprisla a pokud by se to provalilo ,ocekavej ze mezi nama bude definitivne konec.Rozhodne bych se ale kvuli chlapovi s nejakou druhou zenskou neprala.Rekla jsem mu to, protoze jsem mela tu moznot pracovat s chlapama a slysela jsem, videla jsem a vedela jsem jak to s nima je.Neznamena to, ze by byli horsi nez zenske, proste mysleni muzu je jine a to se odrazi i v sexualni oblasti.A pak- rika se chlapu je jak maku,preju ti abys vsechno dobre zvladla a svuj stres zmensila na minimum ,kratis si zivot a zbytecne.
červenec 03, 2013 23:16
No a to je vono, : Krakonoš
tohle je ta klasická zm*dí písnička. Rok po svatbě a mobil a uslintaný sentimentální SMS s milenkou, panebože, to je kretén! (Předpokládám, že Melanie z předchozího příběhu takovýhle hovadiny nedělá smilies/wink.gif.) Dovolenou bych zrušil, protože kazit si moře něčím takovým je škoda peněz a času. A nehrál bych mrtvýho brouka s migrénou, ale voptal bych se co nejdřív, jak se věci maj. Máte děti? Jestli ne a jestli nejsi nějaká vodmítavá frigida, co svýmu chlapovi vyčítá, že se na ni moc "sápe", byl by to pro mě - bejt na tvým místě - impuls k vokamžitýmu rozchodu.
červenec 03, 2013 23:32
Myslím, že to je jednoduché ... : micka
Pokud tě podvádí už teď, kdy je to na začátku vztahu hezké a jednoduché, bude tě podvádět tím víc, když budou potíže. Nemáte-li děti, pryč od něj.
Pláč netřeba.
červenec 03, 2013 23:32
Samanto , : micka
Zamilování neporučíš, ale v době, kdy se dnešní holky vdávaj a zakládaj rodinu, tedy kolem třicítky, by už měly vědět a znát, že zamilování je jen taková hezoučká třešinka na dortu. A láska nebeská taky vede do pekel. Tedy užít si citů a pocitů, ale rouhodně podle nich nejednat. City jsou krásná věc, ale jen v tý posteli, v realitě rozhoduje rozum.

červenec 03, 2013 23:35
Micko, : Sidon
asi máš pravdu, s těma citama, ale neřekl bych, že jsou rozhodující jenom v posteli, tam je to, pravda, trošku "silnější". Ono to "zamilování" je snad oboustranné, když se dva mladí lidé dají dohromady. Jenže je taky dost důležité, jestli to zamilování přejde do tužšího a silnějšího svazku, kdy se pak vlastně, po nějaké době, utvoří to pouto manželské. Jak vidno, u někoho to zůstane, bohužel, jenom na tom zamilování a pak to vyšumí do prázdna, přičemž ten, kterému se to stane, to bere jako běžnou formu a klidně si hledá další známosti. Ten by se vlastně neměl vůbec ženit a ten jeho protějšek by si toho taky měl včas všimnout. Jenže, to je pouze teorie a v tom lepším případě, obyčejně to končí tak, jak jsme tady zvyklí číst. Většinou je to tak, že ten důvěřivý dobrák naletí. Holt, takovej už je dneska (nejen dneska) ten svět. Proto je asi lepší být trošku víc připraven. A Micko, vony ty bilogický hodiny, taky nejsou zrovna nejlepší pohnutkou.
No, a pro Beatu nemám vůbec nic, co by ji potěšilo. Akorát to, že asi naletěla nějakému "manekýnovi", který má to štěstí, že je podobný třeba Tomu Cruisovi. Možná bych měl ještě přidat, že je mi jí líto, ale není ! Má, co chtěla !
smilies/cool.gif
červenec 04, 2013 03:34
Asi bych jen nebrečela, : Anděla
zeptala bych se, jak se věci mají. Je to málo pravděpodobné, ale mohlo jít o omyl. Sem tam se mi na mobil ozve nějaká Bětka, kterou vůbec neznám. Už několikrát jsem ji upozornila, že napsala špatně, ale sem tam napíše. Trápit se kvůli omylu je zbytečné a rozejít se? To by bylo hodně špatné. Držím palce.
červenec 04, 2013 08:11
sidone, : mura1
kyselý hrozny?
červenec 04, 2013 08:13
... : deeres
S mojí povahou bych si sbalila raneček, zabouchla dveře a klíče hodila do schránky. Ale ze života vím, že to nejspíš není to nejsprávnější řešení. Mnohem úspěšnější, jsou ti, co mají italský naturel. Já si vždycky vzpomenu na mojí tetku,ta když zjistila, že na jejího manžela jdou touhy, počíhala si na oba, udělala scénu, omlátila jim kytku a bonboniéru o hlavu a byl pokoj. Strejda srovnal krok a už se raději nikde a nikdy o nic nepokoušel,na vesnici mu jedna ostuda stačila na celý další život.
Ale rok po svatbě? Bude to notorický děvkař.
červenec 04, 2013 08:21
sidone : Kamila
není ti líto Beaty? To fakt nechápu. Může to být úplně normální, slušná holka a on se dosud taky mohl jevit zcela normálně, slušně. Nevím, kdes vzal, že zahýbaj jen manekýni - to přeci vůbec není pravda - po ksichtě to nepoznáš. A kolikrát ani při soužití.
Tvůj komentář o lítosti opravdu není pěkný...
červenec 04, 2013 08:41
Možná má pravdu Anděla... : Giota
Může jít opravdu o omyl, nebo také o schválnost.
A to dvojí - tzv. klukovina - ale dělají to i děvčata - Jako děti jsme blbli s tím, že jsme někomu zavolali a měli z toho prču (podrobnosti si nepamatuji, ale dejme tomu zavolat p. Myslivečkovi a dotázat se, jak dupou zajíci a tak), podobně jako zvonit na zvonky a utéci...Možná dnes v tomto frčí erotické SMS?
Druhá možnost - manžel se líbí nějaké slečně, ale je ženatý. Zkouší tedy nejprve nahlodat jeho šťastné manželství?
Já bych prostě nejprve probrala v hlavě časové možnosti nevěry (chodí někam "na pivko, na fotbálek, stavívá se u kámoše?), prohrabala bych mobil, zda-li tam toto číslo má uložené (pod jakýmkoliv krycím označením)a teprve pak to brala vážně.
Jinak manžel nemusí tušit nic - vás zajímají otevřené zprávy? Mne ne...myslím si, že jsem je už četla.
červenec 04, 2013 08:46
No to je teda příběh.... : Aňa
No určitě bych to vyřešila ještě v Čechách, musíš zahodit emoce a použít rozum, jít na to čistě pragmaticky a myslet hlavně na sebe - jak tu někdo už psal, pokud je on třeba zamilovaný a chce jít za paní z telefonu, tak škoda 30 000 za dovolenou a radši ty peníze použij na začátek nového žití...určitě bych mu to v klidu řekla, zeptala se, ať vymyslí co dál...fakt rok po svatbě je brzy, jestli jsi nic netušila, umí v tom dobře chodit a bude to tak celý život...nic není náhoda, tys tu sms objevit měla, co kdybyste na dovolené počali potomka, hm? No moc ti držím pěsti a dej nám vědět, jak to dopadlo. Každopádně jsem typ, který by kvůli jedné nevěře manželství nerozboural (jsme jenom lidi)...ale tohle vypadá na něco vážnějšího.... smilies/angry.gif smilies/angry.gif
červenec 04, 2013 08:52
Technická.. : Eja
Jen jedna malá technická pro ty, kteří radíte zrušit dovolenou a použít peníze jinak. Žádná cestovka Vám nevrátí ani korunu, pokud dovolenou zrušíte pár dní před odjezdem. A pojištění storna se, pokud vím, vztahuje jen na závaždné důvody, tedy většinou musíte mít potvrzení od lékaře. Ale ani pojišťovna Vám nevrátí 100 % zaplacené částky.
červenec 04, 2013 09:05
Tak by mě zajímalo, : jednababi
jestli do toho manželství šli oba se stejným nadšením a se stejnejma představama?

Ale v každým případě - i když se určitě objeví námitky, že každá nevěra je fuj - přijde mi
tahle mnohem víc eklhaft, než ta Melaniina vedle.
červenec 04, 2013 09:21
souhlas s Andělou a Giotou : šídlo
pokud to byla sms z anonymního čísla, pak to může být omyl. Stresovala bych se až tehdy, pokud by tu SMS dostal řekněme od "autoopravna".
červenec 04, 2013 09:29
Při mé povaze : mamča
bych neplakala do polštáře, ani se nevymlouvala na migrénu, ale hezky ve 4:00 hodin rozsvítila, vytáhla manžela z postele a vyptala se ho na podrobnosti. V rozespalosti by ho určitě nenapadly žádné výmluvy a aspoň bych věděla na čem jsem.
červenec 04, 2013 09:39
při své povaze bych nejspíš sedla : Puntíkatá
a přeposlala tu zprávu na všechna čísla, která má on na seznamu. A klidně bych odjela k moři a užívala si tam. Včetně pozorností místních krasavců. A těšila se, co nastane, až se vrátíte.A že nastane - na to vem jed. Zvlášť reakce tchýně a tchána budou zajímavé.... Ale ať se smaží on, ne ty. Pokud s tou sms přijde někdo za tebou, tak řekni "Nojo, von takhle blbne, bych žárlila". Myslím, že by mu tu "Gábinky" na nějakou dobu otrávilo. No a kdyby něco - tak ty vůbec nevíš o co jde a budeš žádat vysvělení.....to jsem sama zvědavá, co ti řekne. Víš tyhle Gábinky jsou jen výsledkem pposilování sebevědomí....ab viděl, že je pořád úžasnej chlapák, o kterého se ženský rvou. A pomalu bych si zařizovala "cestičku ven". Bydlení, převod peněz na svůj účet a tak podobně. Ono to stejně jinak neskončí...vím o čem mluvím, měla jsem to doma. Na tohle člověk musí mít nervy...a taky - jak sis na Kudlance všimla - za nevěru VŽDYCKY může vždycky ten podvedený......ten nevěrnej chudák byl k nevěře vlastně donucen - ať už čímkoli. Třeba tím, žes mu uvařila v neděli rajskou....Vždycky budeš ty ta špatná....Nicméně taky to může být všecko omyl - já takhle dostala sms k blahopřáním k svátku od své maminky, která v té době byla sedm let mrtvá.
červenec 04, 2013 10:23
mamčo, : Eli
soudě dle své reakce při analogické situaci před lety (jen nešlo o sms) máme zřejmě stejné povahy - výsledek byl ovšem jediný - sice jsem okamžitě věděla, na čem jsem, ale dneska vím, že jsem to měla řešit s vychladlou hlavou a ne v šoku, ve kterém jsme byli v ten okamžik oba ...zvlášť, když pozdější reakce byla, že tohle jsem se nikdy neměla dozvědět, protože on by odvahu přiznat to nikdy nenašel a časem by to vyšumělo...no, spravit to pak už nešlo (taky moje černobílá rezolutní povaha - což evidentně Beata není a navíc pořád je tady ta možnost , že to nějaká "gábinka" prostě zkusila; radit si ale opravdu netroufám, jen si i po těch letech dokážu naprosto přesně vybavit, jak Beatě teď je smilies/sad.gif
červenec 04, 2013 11:00
no, : toulavej
třeba to byl omyl a kvůli němu se nevykoupat v moři? Tam bude dost příležitostí si popovídat . . .
červenec 04, 2013 11:01
no, toulavej, : jednababi
ono od moře se dost blbě zdrhá smilies/grin.gif - a strávit minimálně tejden v jednom pokoji s někým, s kým zrovna bejt nechci je trest i pro nevinnýho.
červenec 04, 2013 11:08
Eli : mamča
Některé věci by se měly řešit s chladnou hlavou, ale zrovna tohle mi přijde lepší řešit v šoku :-).
Sama píšeš, že by to byl "zametl pod koberec" a jelo by se dál.
Možná dobře, pro mě spíš ne. Nedovedu si představit, že bych s podobným chlapem, co zanáší, mohla žít a budovat rodinu.
Beata nepíše, že by měli děti. Tak jestli ještě nezaložili rodinu, snad najde někoho spolehlivějšího.
červenec 04, 2013 11:13
mamčo, : jednababi
potkat mě něco podobnýho, asi bych rozlišovala mezi "zanáší" a "zanesl".
červenec 04, 2013 11:17
... : Karlos...
Samozřejmě se ho na to na férovku zeptat a pokud se nejedná o omyl (těžko smilies/cheesy.gif), tak kopnout do prdele ! smilies/wink.gif
červenec 04, 2013 11:31
... : Beata
Nevím, jestli ví, že já vím, pokud ano, tak se hraje mrtvý brouk. Mám ho ráda, nechci o něj přijít. Máme hypotéku a rozestavěný barák. To to mám opravdu zabalit? Snažíme se o mimi a já nevím, jestli nejsem náhodou těhotná. Je mi mizerně. Že já jsem ten mobil vůbec našla.
červenec 04, 2013 11:56
"Jestli náhodou nejsi těhotná", : mamča
tak varianta Karlos 11:31.
Všechno ostatní je řešitelné.
červenec 04, 2013 12:04
Tak jestli : Sinix
o něj nechceš přijít, tak s ním zůstaň. Ale připrav se na to, že ti občas zahne. Jak jsem psal výše, je to na tobě, my tvůj život nežijeme.
červenec 04, 2013 12:10
... : jednababi
"Mám ho ráda, nechci o něj přijít. Máme hypotéku a rozestavěný barák."
A co je pro tebe důležitější?

červenec 04, 2013 12:14
Beato, : deeres
blbá situace a pokud to není opravdu omyl, každá rada drahá. Brečením nic nespravíš, chce to jednat a obrátit tak trochu situaci. Odjela bych k moři bez něj. Nejlépe, aby zmeškal odjezd vlastní blbostí. Pokud jsi jen trochu organizační talent, dovolenou si zařizovala sama a máš papíry pod palcem, tak se to dá zařídit. Tam hodit všechno za hlavu a užívat si moře a protože sama teď evidentně nechceš nic řešit, počkat, jak se to po dovolené vyvrbí.
červenec 04, 2013 12:15
Beato, : Eli
sice jsem psala, že si radit netroufám, ale jednu zkušenost v mých letech mám - metamorfóza v "mrtvýho brouka" je vlastní v téhle situaci většině chlapů, bohužel smilies/sad.gif a pro mamču:žít s - v ostatních ohledech bezva - chlapem, co zanáší, celkem v klidu lze, když nic netušíš, rodina už byla vybudovaná...jak ale tady někdo napsal myslím v diskusi u Melanie - ono, se to bohužel skoro vždycky nějak provalí a pak teprve třeba přijde na řadu varianta Karlos
červenec 04, 2013 12:18
je otázka : mura1
Odjela bych k moři bez něj. Tam hodit všechno za hlavu a užívat si moře

jestli se tam beata místo házení za hlavu a užívání nebude užírat, co asi tak dělají myši, když kocour není doma
červenec 04, 2013 14:03
Beata : mamča
Je mi líto, když vidím, jak si dnešní mladé holky málo váží samy sebe. Chápu, že se Ti právě rozbil sen o šťastné rodince v malebném (zadluženém) domě, s laskavým manželem po boku.
Ale hrdost máš jenom jednu. Když tentokrát zatneš zuby a přejdeš to jako by nic, budeš po zbytek života skřípat čelistmi a "chránit" ten "šťastný domov" pro vaše společné děti.
Teda, pokud Tě i s případnými dětmi nevystrnadí nějaká "Gábinka".
Moc bych Ti přála, aby ta SMS byla nějaký omyl.
červenec 04, 2013 14:04
ps. : mura1
obávám se že tahle situace nemá dobrý řešení.
1) buď beata nikam nepojede a peníze za dovolenou propadnou. pokud nikam nepojede, bude muset s pravdou ven a začně "vzrůšo"
2) beata bude dělat mrtvýho brouka a na dovolenou pojedou spolu. celou dovču se bude užírat, bude to v ní bublat a oba budou minimálně otrávený (ona z toho, co ví a následně i on, že ona je z jeho pohledu bezdůvodně nepříjemná), jestliže to beata ustojí a nic neřekne. velmi pravděpodobně ale beata stejně vybublá a zbytek dovolený bude pěkný peklo.
3) odjede na dovolenou sama, což znamená, že taktéž bude muset s pravdou ven, přijde odjezdová scénka a pak budou mít pár dní na to rozebírat každý situaci o samotě. kdo dojde k jakýmu závěru, je ve hvězdách. ale určitě si beata dovolenou neužije.
4) beata se zařídí dle deeres, ztratí manželovu občanku,pas i letenku, odjede bez něj a on si bude týden užívat s gabinkou a beata se bude týden užírat u moře.
červenec 04, 2013 14:13
mura1 : mamča
Jedno čistě teoretické řešení bych měla : Storno zájezdu a nějaké peníze zpátky (od pojišťovny ?) lze získat jedině tehdy, když doloží lékařskou zprávu o nemožnosti (manžela) odjet.
Po neuspokojivém vysvětlení jak je to s "Gábinkou", bych ho vzala litinovou pánví po hlavě... smilies/wink.gif
Vrácené peníze z neuskutečněné dovolené bych použila na dobrého rozvodového právníka.
červenec 04, 2013 14:30
Moje rada, : Ráchel
chladná hlava. Co se do toho manželova mobilu kouknout ještě jednou? Jestli je tam víc takových zpráv.Případně si opsat číslo.Kouknout se i do odeslaných! Ty se mažou míň! A konečný ortel vynést až za hodně dlouhou dobu.
Moje kamarádka se o manželově nevěře dozvěděla úplně stejným způsobem, ale 20 let po svadbě, ne po roce, ustála to, ale stojí to za prd.Jsou spolu jenom kvůli majetku a v ní je to pořád, a už to budou 4 roky. Poznamenalo to i jejich dceru.
Jo a ta dovča, zkuste se v cestovce zeptat, zda by nešlo doplatit za dva jednolůžkové pokoje. Určitě ale jeďte, sama nebo s ním a pěkně si ji užijte, ale mě se to asi radí.
červenec 04, 2013 15:18
Je fakt šílené, : Aňa
že stavíte dům, pokoušíte se o dítě a on chodí souložit jinam...rok po svatbě...přijde mi to, že to snad fakt nepatřilo jemu ta sms, že to snad ani nemůže být možné...
červenec 04, 2013 15:22
mura1 : deeres
4) beata se zařídí dle deeres, ztratí manželovu občanku,pas i letenku, odjede bez něj a on si bude týden užívat s gabinkou a beata se bude týden užírat u moře.


Já si zase myslím, že po dovolené se situace vyvrbí,je jedno jak, protože Beata do toho evidentně říznout nechce. A je na ní jestli chce moře probulet, nebo si užít. A ať se užírá manžel tím, co asi Beata zrovna dělá.
červenec 04, 2013 16:33
tak jsem mu ten mobil "prohrábla" : beata
a je tam těch sms víc. Rozhodla jsem se, že do toho večer šlápnu. Napřed jsem jí chtěla zavolat, ale to bych se asi ponižovala. Uvidím, co mi bude říkat. Teď jsem u mámy, řekla jsem,že s ní jedu na nákup.
Ale vůbec nemám ponětí, co dál, co kdybych byla v tom?
Připadám si jak omámená.
červenec 04, 2013 16:57
Rachel : Šídlo
otázka je, jestli by tu zprávu Beata ještě našla - pokud byla pravá, tak by musel být moc hloupý, aby ji tam nechal. A nevím tedy sice jak ostatní, ale omyly po otevření mažu.
A číslo si Beata těžko bude pamatovat. V prospěch omylu ale mluví to, že tam ten mobil ležel - většinou prý nevěrníci mobily pečlivě hlídají.
No a nebo bys Beato mohla zkusit zjistit pravdu přes výpis - řekni manželovi, co se stalo, a požádej ho, ať ti ukáže výpis za minulý měsíc. Nevím sice, jestli to dělají všichni operátoři, ale já tam mám kompletní výpis hovorů. No a s milenkou se telefonuje často, ne?

červenec 04, 2013 17:07
no to je drsný... : Aňa
budu ti držet pěsti! Ten život nám pořád chystá taková překvápka
červenec 04, 2013 17:08
Beato, : deeres
co ti tak asi může říkat? Buďto to vybalí, nebo bude zatloukat. Je to jedno, ty už víš a je na tobě, co s tím uděláš. Teď to bolí, ale čistý řez se hojí nejrychleji.
červenec 04, 2013 17:14
Kamilko, : Sidon
sidone : Kamila
není ti líto Beaty? To fakt nechápu. Může to být úplně normální, slušná holka a on se dosud taky mohl jevit zcela normálně, slušně. Nevím, kdes vzal, že zahýbaj jen manekýni - to přeci vůbec není pravda - po ksichtě to nepoznáš. A kolikrát ani při soužití.
Tvůj komentář o lítosti opravdu není pěkný...

červenec 04, 2013 08:41


Sorry, ale já si narozdíl od Tebe, nebo od Beaty, myslím, že se takový chlap poznat dá, určitě s tím nezačal až po svatbě, ale ono to vlastně mnohdy některým holkám imponuje, než poznají tu jeho pravou tvář. Netvrdím, že zahýbají jenom manekýni, ale ti to mají s tím udržením "věrnosti" o dost těžší. smilies/cheesy.gif
Ale, jak se říká, všechno je jinak ! S tím politováním je to tak, že já bych ji klidně i politoval, ale neznám všechny detaily a situaci, jako ostatně nikdo tady, jenom se většina snaží domýšlet, kombinovat, taktizovat a dělat závěry, přestože mají, vlastně nemají, dost podkladů k tomu, aby to bylo objektivní. Uvidíme, co napíše Beáta za pár dní, jak to všechno "vyhřezlo" a jak to vzřešila.
smilies/wink.gif
červenec 04, 2013 18:12
Test : Pepa
Zdá se to kruté ale já jsem dívku, s kterou jsem chodil několik měsíců podrobil testu věrnosti. Požádal jsem svého známého, o kterém jsem věděl že se ženy o něj doslova rvou, aby se jí pokusil svést. Nebudu povídání prodlužovat. Za pár dnů jí měl v posteli a já mu mohl jen poděkovat.
Po čase se vdala, ale ten její, nazbíral za pár let mnoho paroží.
Rada pro Beatu. Odejdi, on prostě rád střídá ženy a ty klidu nenajdeš.

červenec 04, 2013 22:12
to je me lito : Samanta
ze to teda byla pravda a ze ta sms byla pro nej a ne omyl, docela by me zajimalo a asi nejen me, jak to u vas Beato pokracuje a jake byly jeho reakce a hlavne jak jsi se take rozhodla s tou dovolenou.Snad budes silna a zvladnes takovou zalezitost co nejlepe.Vsichni ti tu urcite drzi s napetim pesti,abys to zvladla a udelala to nejlepsi predevsim pro sebe !
červenec 04, 2013 22:24
... : Šídlo
není nevěra jako nevěra, tohle je z toho druhého soudku, tohle je ta z kategorie sviňárna.
Milá Beato, je mi to moc líto, to co teď prožíváš, je z kategorie špatného snu. Nadcházející období pro Tebe bude kruté, ale jednou přejde a bude líp. To je to co, na co se musíš upnout, co Ti pomůže přežít. Křič, plač, vztekej se, prostě zbavuj se bolesti jakým způsobem potřebuješ - ale někde uvnitř si nes víru v to světlo na konci tunelu. Všechno zlé je pro něco dobré - až potkáš toho dalšího, pravého, tak třeba zjistíš, že je mnohem lepší než ten stávající...
Džím Ti palce, jak říkají moji miláčkové "je to krutý, ale to dáš!"
červenec 05, 2013 08:18
Pepo, : Sinix
kdyby mě partnerka "podrobovala" testu věrnosti, tak taky odejdu.

Na jednom rádiu tyhle testy dávali. Nejdřív ta holka odmítla, ale když se dozvěděla, že ji ten její testuje, tak se naštvala a otočila. Normálně se zeptala, jestli ta nabídka stále platí.

Tak buď tomu partnerovi věřím, nebo to od začátku nemá cenu, ale testovat ho je tak ponižující a nedůstojné. smilies/undecided.gif smilies/sad.gif

Prostě jsi jen sklidil, co jsi zasel, a ještě se tu tím chlubíš.
červenec 05, 2013 10:07
Tedy Pepo, : Iris
test věrnosti? Jak to může napadnut někoho, kdo o nevěře sám ani neuvažuje? Nebo už jsi byl někým poškozený z minula?
červenec 05, 2013 10:51
Kamilko, : xxx
já si taky myslím, že Sidon má pravdu (z 4.7. v 18.12) .Copak Ty neznáš ve svém okolí nějaké holky, které si vybírají a imponují jim "frajeři"? A tzv. hodný kluk je pro ně "nudný"? No a v prvním případě holt musí počítat s nevěrou, že se ten "jejich frajer" líbí i jiným.... ti totiž bývají i zábavní, než holku dostanou....ale o Beatě a tom nevěrníkovi nemáme dost informací, abychom z toho co píše mohli dělat závěry. Musí si o tom rozhodnout sama, je to její život....A možnosti má dvě - zůstat s ním či nezůstat. Záleži na povaze. Někdo se dokáže s nevěrou vyrovnat, někdo ne.....
PS Také rozumné názory má mamča. :-)
červenec 06, 2013 06:14
xxx : Kamila
ale jistě, takové holky samozřejmě znám. Ale nějak nemám pocit, že Beata je jedna z nich. Nakonec, jak píšeš i ty - nemáme dost informací. A já strašně nerada odsuzuju, když si nejsem jistá, že to tak fakt je.

Každopádně já bych frajera hnala, že by nestih počítat schody, stojí-li někdo o můj názor smilies/cheesy.gif
červenec 07, 2013 22:19
... : bb2
Stavba baráku ani hypotéka určitě nejsou důvod pro to být s chlapem, pro kterého nejsi jediná, životní partnerka, budoucí máma jeho dětí. Jsou asi ženy, pro které by bylo hlavní právě to, že jsou vdané, mají děti, rodinu, možná i ten barák by sehrál roli, a tolerovaly by jeho odskoky jinam, protože by jim to vlastně ani moc nevadilo.
Pro mě tohle není, proč být s někým, kdo chodí za jinou. Chtít mít spolu dítě je pro mě vrchol vztahu, takže s takovým bych určitě nechtěla mít dítě a ani bych nemohla dál se "snažit". Ale někdo to má jinak, pro některé je vrcholem mít dítě a tohle by pro ně fakt byla banalita.
Vzhledem k tomu, jak to prožíváš a že to řešíš i tady, tak myslím, že pro to banalita není. Když se teď přemůžeš a skousneš to, potáhne se to s tebou dál, napořád, nikdy už nebudeš mít ten uklidňující pocit naprosté důvěry, spolehnutí se. A když to udělal teď, kdy jste v začátcích a chcete dítě, tak to bude dělat pořád.
červenec 08, 2013 10:14
bude : Iris
to dělat pořád a nakonec stejně odejde za jinou až mu Beata zestárne - od ní i od dětí.
červenec 08, 2013 16:39

Powered by Azrul's Jom Comment
busy