CHCEME SE VZÍT. A HNED!
Úterý, 25 červen 2013

Dobrý den slyšela jsem  o vás, že radíte lidem... S přítelem máme velký problém. Mě bude už za půl roku 17 a příteli je už 17. Tak aby jste byla v obraze, tak vám zkráceně popíšu situaci. S přítelem bychom chtěli uzavřít snatek, přemýšlíme o tom poslední dva až tři měsíce. Oba dva máme práci a zároven studujeme, a myslím že to zvládáme dobře, momentálně bydlíme u jeho rodičů v rodinném domku.

 

 

 

 

A už se nám naskytla možnost samostatného bydlení. Přemýšleli jsme a kdyby zplnoletnění šlo uzavřít,chtěly by jsme následně začít budovat rodinné zázemí a po čase dítě. A tet bych chtěla napsat ten problém. Můj přítel se představil přišel velmi slušně přinesl bonboniéru a růže mě i matce otci přinesl jeho oblíbenou značku piva byl slušně oblečení usměvaví a měl radost že může poznat mého otce. Jenže Otec se zachoval velice neslušně a arogantně. začal být sprostý,urazil mého přítele a pak byl agresivní,před přítelem mě napadl a slovně utočil.


Otec je Původem Turek.,arogantní,vulgární,agresivní a zbytek si myslím dovedete představit. otec už mě déle psychicky týral a ničil  mé duševní  zdravý. Chtěla bych vám říci pár příkladů. Zakazoval mi spát u mé dříve nejlepší kamaradky a bavit se s ní a nerad viděl ,když jsem promluvila s klukami .Kolikrát ,když jsem chtěla spat i u jiné kamaradky  a byla u nás tak jsem ho musela přemlouvat ,aby mi to dovolil .. ponižoval mě před nimi.Když jsem nebyla do 7 doma řval na mě sprosté slova a naháněl mě i dříve domu .Řve a řval na mě praktický každý den i přesto ,že jsem chodila do školy a snažila se dělat vše co jsem mohla  a přesto řve a řval a když on řekne sedni já musím své vlastní dceři říkal tak sprosté slova vztáhnul na mě několikrát  ruku .Moje matka se sním hádala každý den ponižoval ji několikrát jsem si mezi ně musela postavit furt jen kvůli tomu brečela a já také  .Když jsem byla menší vylil na mamku horké  kafe  .Házel na ní kalkulačku .Bylo toho hodně .


Den po seznámení mi zakázal s přítelem chodit a vídat se,tím mě dostal do takové zoufalosti že sem začala chodit s přítelem k psychoterapeutovi který nám pomáhá. Po tom co jsme mu řekli zavolal otci že si sním musí promluvit, otec se dostavil a prý mu bylo vše vysvětleno, ale to byl omyl, Psychoterapeut mi řekl že Otec má vše špatné postavené v hlavě a že je to S prominutím (Blázen) psycholog mu řekl že můžu kdykoliv chtít spát u přítele což otec odsouhlasil.A hned první víkend jsem šla k příteli a ještě ten den Otec volal vyhrožoval at jdu domů i přes to co sem mu to oznámila a žádné protesty nebyli dokud jsem neodešla.

 

Volal také přítelovo Matce a byl velmi nepříjemný. po víkendu sem přišla domů a zeptala sem se slušně zda u přítele mohu spát z důvodu prázdnin ve škole, Otec řekl máš občanku jsi za sebe zodpovědná tak jdi. Když sem pak přišla za otcem do práce začal na mě slovně utočit a nadávat mi at se prý odstěhuji k příteli že ho nezajímám a chtěl papír na podepsání věcí co mi má platit za osobní potřeby atd. Tak jsem se odstěhovala k příteli ze stran rodičů žádné námitky nebyli.


šli jsme kvůli tomu k psychiatrovi který řekl že je to v pořádku a at se s otcem domluvím na podmínkách, Dva měsíce sem bydlela u přítele společně s jeho rodinou a vše bylo v pořádku,po dlouhé době sem se někde cítila jako doma. S mou matkou sem normálně komunikovala a s Otcem taky. ty ti dva měsíce sem chodila na brigádu k Přítelovo matce protože rodiče mi odmítali dávat peníze, takže sem tímto sama sobě dokázala že je nepotřebuji že sem schopná se postarat.


U přítelovo matky mám možnost práce i dále. Kupovala sem si za své vydělané peníze oblečení,potřeby atd. Po té sem byla nemocná a už sem neměla peníze přítel se o mě staral a chtěl mi zaplatit léky ale já chtěla aby je zaplatili rodiče. Kteří odmítali a až po pul hodinovém dohadu sem dostala peníze na léky a matka se ke mě chovala opravdu zle po tom co sem pro ní dělala, vše jsme řešili a řešíme s psychoterapeutem a pak to došlo do takové fáze že otec začal volat terorizovat mě sprostými hovory,každý telefonát sem probrečela až do zoufalství že sem začla hovory nahrávat kdyby bylo třeba.

 

Vždy když sem se chtěla rozumně sejít a promluvit si tak bud řekly že nemají čas a nebo na mě byli opravdu hnusní a sprostý. Matka se otce začala víc bát až dokonce přešla na jeho stranu protože jí vyhrožoval, Na konto všeho Psychoterapeut potvrdil že mě otec psychicky týrá,vydírá atd.A nesouhlasí ,abych tam bydlela a přitom u přítele je mi nejlíp a ted se jenom trápím a můj zdravotní stav je čim dál horší denně jsi voláme s přítelem a brečíme do telefonu a psychoterapeut řekl ,že jestli to bude pokračovat dál ,že skončím v léčebně,což já nechci jediné co  oba chceme je manželství být spolu v klidu následné budování budoucnosti a aby jsme mohli v klidu pracovat a studovat a naší největší touhu rodinu .


Po dvou měsících mě oznámil na sociálce že jsem utekla i když sám řekl že tedy at jdu že s tím souhlasí. tvrdil že Přítelova matka společně s přítelem mě unesla i přes to že jsem s  nimi  furt komunikovala a chtěla se sejít. tak sem se po dvou měsících klidu musela vrátit domů.


Momentálně se Otec chová hůř než tenkrát. Je agresivnější a vulgárnější začal napadat i mého přítele.Bojím se sním sdílet domácnost cítím se jako ve vězení ... Není Den  kdyby jsem nebrečela a neni den kdyby jsme  nehledali  řešení  jak se zase vrátit zpět do té harmonie.


Zakázal mi prakticky vše,zůstává kvůli mě doma aby mě hlídal,zakazuje mi Doktorské potřeby a rehabilitace protože mám špatné záda, zakázal mi přítele vydírá mě ústavem.A dokonce mě zamknul doma a odešel Ještě bych chtěla říct že sociální pracovnici Slíbil že se mohu dále s přítelem stýkat ale to byla lež protože hned druhý den začal řvát že už přítele neuvidím že je mu to jedno. a když měl nedávno přítel kolaps má matka mě s ním nechala v 11 hodin večer na ulici a odešla v klidu domu.


A otec přes telefon řekl že když zůstanu tu noc s přítelem který musel ráno na pohotovost tak že půjdu do ústavu Situace je nyní strašná a tak jsme se oba shodly na tomto řešení o kterém přemýšlíme dlouho,které by jsme chtěli a věříme že ho zvládneme Tohle všechno je minimum toho co se děje s přítelem to tak to už nezvládáme. nemohu už to dál psát opět na to myslím a chce se mi plakat jako každý den a noc.

 

Prosím o pomoc.  

S pozdravem Denisa a přítel Michal.

 

.

Komentáře
Deniso, : .bb2
zkus se obrátit na fond ohrožených dětí, provozují azylové byty pro neplnoletou mládež, můžeš jim poslat mailem tenhle dopis, který jsi poslala na Kudlanku.cz. Můžeš požádat terapeuta, aby ti s tím pomohl. Pokud ti v FOD nebudou moct pomoct přímo, nasměrují tě správným směrem. Do léčebny tě psychoterapeut poslat nemůže, to může udělat jen psychiatr. A neboj, ten tě tam nepošle proto, že jsi vystresovaná z otce.
Tady http://www.krizovaintervence.cz/dokumenty/seznam-ld-pro-celou-populaci-2012.pdf si taky můžeš najít první pomoc, můžeš volat a promluvit si s někým o své situaci. Jsou tam kontakty na krizová, intervenční centra, telefony, jejich webové adresy.
červen 26, 2013 01:02
Tak Turek, říkáš.... : Puntíkatá
já se nedivím, že řve - s touhle znalostí české gramatiky v životě odmaturovat nemůžeš. A co potom s tebou?! Nedá se nic dělat, musíte vydržet....necelé dva roky zas nejsou tolik a pak budete oba plnoletí a svéprávní a budete se moci vzít prakticky kdykoli. Navíc čas prověří váš vztah, takže se nestane, že se teď pracně budete dávat zplnoleťovat, abyste za rok, za dva zjistili, že jste si nic neužili a že to nebyla ta láska pravá, ořechová. Otci se nediv, má o tebe strach a s tebou mohutně cloumá puberta a není s tebou řeč.No a on - Jižan - žádný stoik určitě nebude a také za tebe nese plnou odpovědnost.....no, ještě nevíš, co tě v životě potká. A jak na to budeš reagovat, neboť jako jeho dcera máš v sobě i jeho geny. Takže ti nezbývá, než ty dva roky vydržet a zbytečně nevyvolávat konflikty - ve vlastním zájmu. Nakonec buď ráda, že toho tátu máš...vím o dost lidech, kteří by ti ho určitě záviděli..... dali by totiž nevím co za to, aby o ně jejich otec jevil vůbec nějaký zájem.
červen 26, 2013 01:08
... : .bb2
Co člověk, to jiný pohled na záviděníhodného tátu :-)
červen 26, 2013 01:26
Denisko, : danica
jak dlouho už s Michalem chodíš? Teď je ti šestnáct a půl - docela se rodičům nedivím, že neskákají blahem, když se jim dcera takhle chová... To s ním musíš chodit nejmíň rok, ne? ,Tedy cca od patnácti!!!
Jeho rodičům to je spíš jedno, ti chlapci nějakou tu kamarádku dopřejí, ale rodiče děvčete holt jsou v tomhle "zpátečníci".
Tedy většinou.
červen 26, 2013 01:46
... : .bb2
Aj já jsem chodila v 15 s klukem, nezbednice. Táta byl v pohotovosti, máma taky, ale že by mě kvůli tomu zamykali doma a nesměla bych s ním vyrazit do kina, na koupaliště, ven? Že by mi kvůli tomu odpírali léky a rehabilitaci, kdybych to potřebovala? To ne.
červen 26, 2013 02:14
no, : danica
jenže tahle nezbednice s ním nechodí do kina, ona chce s ním bydlet. Psycholog prý řekl jejímu otci, že může kdykoliv spát u svého přítele. A to bylo víceméně hned po jejich seznámení, podle všeho minimálně před rokem.
Den po seznámení mi zakázal s přítelem chodit a vídat se,tím mě dostal do takové zoufalosti že sem začala chodit s přítelem k psychoterapeutovi který nám pomáhá. Po tom co jsme mu řekli zavolal otci že si sním musí promluvit, otec se dostavil a prý mu bylo vše vysvětleno, ale to byl omyl, Psychoterapeut mi řekl že Otec má vše špatné postavené v hlavě a že je to S prominutím (Blázen) psycholog mu řekl že můžu kdykoliv chtít spát u přítele což otec odsouhlasil.A hned první víkend jsem šla k příteli a ještě ten den Otec volal vyhrožoval at jdu domů i přes to co sem mu to oznámila a žádné protesty nebyli dokud jsem neodešla.

Docela by mne zajímal pohled z druhé strany, jak to vidí rodičové.

červen 26, 2013 08:55
Do Prčic ! : Sidon
Zase mi to říká, že komentář je příliš krátký, přestože je to nškolik vět !!!
smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif smilies/angry.gif
červen 26, 2013 09:15
Já se po přečtení : Sidon
tohoto příběhu, nemůžu zbavit podezření, že ta holka má nějakou menší "mentální" poruchu. Dost možná právě kvůli té "výchově" jejího otce. Jakoby to bylo zcela běžné, že mladí lidi v adolescenci spolu žijí a nebo se i berou ?! Prudérnímu tatínkovi, se tou jeho "tvrdou" výchovou, podařil pravý opak !

červen 26, 2013 09:15
Tak už možná vím proč ! : Sidon
když jsem vymazal dva "smajlíky" na konci komentáře, tak to šlo !!! Krucihergot, co je to za systém ?!!!
červen 26, 2013 09:17
Sidon 9:15 : mamča
To je i můj dojem. Příliš tvrdá výchova přinesla špatné ovoce. Věřím, že je otec despota a matka i dcera se ho bojí, ale utéct se 17ti letým klukem, taky není řešení.
Je zajímavé, že psychoterapeuta co jí blbne hlavu si Denisa dokázala najít sama, ale obrátit se na Fond ohrožených dětí, Dětskou linku bezpečí, nebo podobnou organizaci, jí (ani toho psychoterapeuta) nenapadlo.
červen 26, 2013 09:45
tatínek není prudérní, : mura1
tatínek je turek. to je prostě jiná mentalita. může se nám to nelíbit, můžeme nesouhlasit, ale to je prostě fakt. kamarádka byla za turka vdaná (naštěstí děti nestihli). máme bulhara v rodině a můj kamarád má tatínka též bulhara, a bylo to téměř totéž v bleděmodrém (pravda, naředěné asi tak na polovinu). prostě otec velí, holky se nemají po osmé večer co courat venku a když se jde do kina, tak se hlásí s kým se jde, kam se jde a vrací se na minutu přesně. a přespávání u kluka v 16? ježkovy voči.

já teda nejsem turek, ale přijít některá má drahá dcera, že v 16 hodlá přespávat u kluka či se snad k němu nastěhuje, taky by bylo tóčo. naštěstí to teda žádnou nenapadlo. občas se teda u nás vyskytujou podobně staré zebřičkovy slečny, a popravdě mě dost překvapuje, že nikomu doma nescházej.
červen 26, 2013 10:08
Můro, : Sidon
to, jak píšeš -
prostě otec velí, holky se nemají po osmé večer co courat venku a když se jde do kina, tak se hlásí s kým se jde, kam se jde a vrací se na minutu přesně. a přespávání u kluka v 16? ježkovy voči.

To já jsem musel ještě v 17i taky, jinak by mě otec přizabil.



smilies/sad.gif
červen 26, 2013 10:17
No, taky jediný, co mě u toho napadá, : Krakonoš
že kdyby otec nebyl evidentní k*k*t, tak by holka normálně chodila s klukem a vo ňáký svatbě by nepadlo ani slovo. A my tu neměli vo čem psát. Milý děvče, svatba je ve vašem věku kravina a tak možná jednomu páru z tisíce, nebo z deseti tisíc, to ve vaší situaci vyjde. Mám pocit, že vydržet musíte do konce roku, pak má platit novej vobčanskej zákoník, kde ve svým věku už můžeš legálně vodejít z domova, pokud jsi schopná se uživit. Nojo, jenže máme vládní krysu, totiž krizi a kdoví, co bude se zákonama, žejo. Pocitem jsem vcelku na tvý straně, gramatikou se nenechám rozhodit :-) - takhle skvělou češtinu používá 50% (a to jsem voptimista) tvejch vrstevníků, i když maj voba rodiče Čechy. Radit ti ale v tuhle chvíli vodchod z domova nebudu, je to bohužel nelegální a povede to k dalším problémům. Vzpouru proti Turkovi bys měla mít líp připravenou a promyšlenou - takže připravuj a promejšlej. A po dobu připravy a promejšlení bych na tvým místě zachovával zdvořilej klid. Takže vlastně žádnou radu nemám, protože psát nějaký kecy vo tom, jak je třeba se domluvit a najít společnou řeč a kompromisy mi přijde v týhle situaci a s tímhle taťuldou zbytečný. smilies/wink.gif.
červen 26, 2013 10:24
to je jižní mentalita : šestka
Osobně jsem se s touto mentalitou potkala, manžel Řek. Takže dívky jsou k... a p... jen co jim narostou prsa. Kluci jsou borci. Holka nikam nesmí, jak projeví zájem jít na disko, řev. Kluk stejného věku přijde ráno ožralý, je borec.Kluk musí na vysokou, může studovat špatně třeba až do 30, je borec. Holka premiantka se má vdát a mít děti, jiný program se pro ni neplánuje.Pokud zvládne vysokou, stejně se na ni pohlíží jen jako na matku a manželku, kariéra je nepřípustná.Syna se ptají, co v práci dokázal, dcery ve stejném postavení anebo i vyšším, jestli uvařila a uklidila doma.Nedivím se jí, že chce zplnoletnit,nikdo si nezaslouží, aby se na něj jen vulgárně řvalo a byl zastrašován.
červen 26, 2013 13:09
Obávám se ... : micka
že v této situaci bude nutno zůstat doma. Rok a půl. Připravovat si odchod. Se sociální pracovnicí neřešit diskotéku a spaní s přítelem, ale léky a rehabilitace.
Zároveň ale pochopit, buď se nechám živit a držim krok a hubu. Nebo odejdu z domova a živim se sama.

červen 26, 2013 17:18
další : DENISA
S přítelem jsem rok .
Teď na podzim právě půjdu do prváku .
Hlídám malého brášku a chodím pomáhat s přitelovou mámou do vinotéky zapisovat tržbu a úklid atd.. .
Přítel pracuje zas u táty ve firmě .
červen 26, 2013 18:01
Jsem zmatená! : Anděla
Nikoho z vás nenapadlo, že je to rozmazlený fracek? Všechno je vylíčeno jen z jejího pohledu. Mám 18 letou dceru, která mi musí hlásit kam jde, kdy přijde, kdo tam ještě bude. Nahlášený příchod beru jako dogma. Že ji někdy parádně seřvu, to seřvu a servítky si přitom rozhodně neberu. Slovo, které mi mozek přichystá pěkně vyšlu ven. Máte někdo dojem, že jsem turecký tyran?
Na druhé straně jsem ucho, které naslouchá jejím problémům, zážitkům a příběhům. Jsem ruka, která pomáhá všude, kde je potřeba. Jsem máma, která jí přiveze, odveze vždy, když potřebuje, která pomůže vždy, když je o pomoc požádána nebo když vidí, že je její pomoc potřeba. Máme velmi dobrý vztah a není to mé holedbání, jsou to její slova. To ona mi řekla, že jsem skvělá máma a že mě jí spousta holek závidí. Moc mě to tehdy potěšilo a dělám všechno, co můžu, abych to tak udržela. Nic to nemění na tom, že ji prostě někdy seřvu, což se jí nelíbí.

červen 26, 2013 18:01
Jak tak koukám, : Sidon
tak má Puntíkatá silnou konkurenci v Šestce, ale ta by si měla ten nick vylepšit na 666.
smilies/smiley.gif
červen 26, 2013 18:05
Do prváku? : Anděla
V 16,5 do prváku? Kde jsi se panenko zatoulala?
Možná by ses měla začít spíš věnovat škole. Tvoje čeština je opravdu hrozná. Na kluky máš času dost a dost. Až ti to jednou dojde, může být už dávno pozdě.
Na tátu se nezlob. A jestli se ho máma bojí? Je to jen její vina. Ona si ho vybrala. Byla to její volba, její rozhodnutí. Do postele mu jí nikdo nestrkal. Tím ty se netrap.
červen 26, 2013 18:05
taky koukám... : danica
a docela se rodičům nedivím. Od patnácti bydlet u kluka? A ještě na tátu poslat psychologa a sociálku?
Nedivím se, že vybouch.
A že pomáháš ve vinárně? Proč nepomáháš doma?
červen 26, 2013 18:16
Souhlasím s Andělou, : Sidon
holčička asi bude "malinko" rozmazlená, když píše, že -

otec už mě déle psychicky týral a ničil mé duševní zdravý. Chtěla bych vám říci pár příkladů. Zakazoval mi spát u mé dříve nejlepší kamaradky a bavit se s ní a nerad viděl ,když jsem promluvila s klukami .Kolikrát ,když jsem chtěla spat i u jiné kamaradky a byla u nás tak jsem ho musela přemlouvat ,aby mi to dovolil ..

Každý jiný rodič by přece radostí zajásal a pochválil jí to. Toho psychoterapeuta bych chtěl vidět, jestli jí to řekl on, že docela běžná rodičovská starost, je psychické týrání. A k té češtině, pokud se tu dívenka narodila, tak je ta její gramatika opravdu špatná.
smilies/angry.gif
červen 26, 2013 18:56
... : Macesska
Souhlasím s Andělou.
Jen by mě zajímalo, v jakém rozsahu je brigáda, která by těm dvěma umožnila samostatný život. Takto mi spíš přijde, že visí na krku přítelovým rodičům, pro které to zřejmě zas tak velký výdaj není (mají firmu a vinárnu, kde tedy dítka pomáhají).
Patnáctileté dceři s tímto přístupem bych patrně přerazila obě nohy a to nejsem Turek.
červen 26, 2013 22:17
Nojo, Macessko, : Krakonoš
jenže vono to bude spíš tak, že kdy začne Turek podle tureckejch zásad vychovávat dceru v konzumní středoevropský společnosti, má prakticky 100% jistotu nějaký hodně bouřlivý reakce v pubertě. Jsem si zcela jistej, že kdyby úplně ta samá holka vyrostla ve tvojí rodině, neměla bys teď k přeražení jejích dolních končetin důvod. smilies/grin.gif
Sidone, ač je to k neuvěření, moje dcera smí přespat u kamarádky a její kamarádky zase u nás. Přpadá nám to všem normální. Směla to i třeba v deseti, za souhlasu všech zúčastněnejch. smilies/wink.gif
červen 26, 2013 23:44
Krakonoši, : Sidon
já Ti rozumím, s tím přespáním u kamarádky to není žádný problém, ale nějak jsem si dovolil číst i "mezi řádky", a taky to, že Denisa už má přítele (taky asi nějaký čas), se kterým chce bydlet a dokonce už i vdávat, takže mně ta reakce jejího otce nepřipadne až tak moc ujetá, i když je to třeba Turek. Asi ji dobře zná a měl tušení. No, nakonec mu stejně nepomohly ani ty jeho zákazy. Nevím, jak bys reagoval Ty, kdyby Ti přišel do domu 17iletý mladík a chtěl po Tobě souhlas k tomu, aby si mohl Tvoji (16iletou) dceru odvést, že spolu budou bydlet, že se chtějí nechat zplnoletit a založit rodinu. Já teda nevím, jak bych se zachoval, ale určitě by mě to moc klidu nepřidalo. Jak už zde bylo řečeno Andělou, holka je nejspíš rozmazlený, paličatý fracek, kterému dříve všechno promíjeli a rozmazlovali ho. Dneska si myslí, že to tak musí být i dál. Bohužel, takových je spousta.
červen 27, 2013 00:33
hm, hm, : .bb2
asi přehodnotím náhled na svou výchovu, kterou jsem doposud považovala za poměrně přísnou.
My, tři nej nej kámošky, jsme se navzájem navštěvovaly od chvíle, kdy jsme mohly jít samy do školy a ven. Dokonce jsme se my sourozenci doma ani nemuseli ptát, zda můžeme ke kamarádce, pokud její rodiče nebyli proti a pokud jsme dodrželi čas návratu. Čas návratu se postupně posouval, až někdy kolem 17 zakotvil v hodině zhýralců, 22.00 ve všední den, 23.00 v pátek a sobotu. Výjimku tvořily plesy a čaje, kde jsem se pod dozorem starší vdané sestry směla zdržet.
S klukem, kterému jsem říkala velká láska a moji rodiče takovýkamarád, jsem randila v prváku na gymplu, takže mi bylo něco málo přes 15. Seznámili jsme se na lyžích v Krkonoších a byli oba z jednoho města. Čekával na mě před gymplem, pak jsme vyrazili na divokou jízdu do mlíčňáku (mléčný bar) na jahodový koktejl a pak jsme courali městem do hodiny, kdy se vracívali rodiče obou z práce. Občas jsme to proložili nějakou divočinou, jako kino. Velkáláska dvou mladých zhýralců skončila pro nepřekonatelné rozpory (nezbožňoval psy ani koně).
Od táty jsem dostala první a asi jedinou facku až cca o rok, rok a půl později v létě za to, že jsem z taneční zábavy odešla se svým tehdejším klukem ven, do přírody, mimo povolený okruh kolem kulturáku. Na rodiče šmírující kolem jsem tak nějak zapomněla. A pak ji chytla mezi futrama. Na mé vyvalené oko a otázku Za co??? jsem dostala odpověď Protože seš skoro nahá a mohla ses nastydnout, padá rosa.
Dlouho jsem přemýšlela, jak jsem mohla nastydnout od rosy při vodění za ruku.

Jinak já měla při čtení Denisy dopisu dojem, ale asi teda jen dojem, že u nich jde hlavně a hodně o něco zcela jiného, a to, co dělá Denisa, přišlo až pak.
Protože jedna věc je jižanský temperament (mám v krvi zčásti Itálii a zčásti jižní Moravu), a jiná věc je odpírat dceři léky atd.
červen 27, 2013 00:49
Asi jsme si z toho vzali každý něco, : Anděla
protože podle toho, co Denisa píše:
"Když sem pak přišla za otcem do práce začal na mě slovně utočit a nadávat mi at se prý odstěhuji k příteli že ho nezajímám a chtěl papír na podepsání věcí co mi má platit za osobní potřeby atd. Tak jsem se odstěhovala k příteli ze stran rodičů žádné námitky nebyli"

jsem nabyla dojmu, že se od ní nechtěli zcela finančně distancovat.
Opravdu toho tátu docela chápu, když se k tomu připočte jižanský temperament a zvyky jiné kultury, může to být drsné, ale i tak.
Znovu si neodpustím příklad z vlastní zkušenosti. Dcera chce spát u svých kamarádek a ony u nás. Obvykle s tím nemám problém, ale jsou dny, kdy mám jiné plány a holky mě musejí hodně přemlouvat, abych to dovolila. V duchu rychle přehodnocuju, jestli to s mými plány koliduje či nikoliv. Někdy jsem taková hyena, že řeknu ne! smilies/shocked.gif
U Denisy je to asi stejné. Někdy to klaplo, někdy možná ne. Soudím podle věty:
"Kolikrát ,když jsem chtěla spat i u jiné kamaradky a byla u nás tak jsem ho musela přemlouvat ,aby mi to dovolil .. "

červen 27, 2013 08:27
Krakonoši, : Macesska
bouřlivá puberta může bejt i bez otce Turka smilies/smiley.gif
Ono záleží, co kdo čte mezi řádky.
Pokud se z kamarádek začalo vylupovat "lehčí zboží", což v 10 člověk nepozná, ve 14 - 15 už jo, tak se nedivím, že u nich Denisa nesměla přespávat. Protože z přespání může najednou být mejdlo v nepřítomnosti rodičů ve stylu "sex, drogy a rokenrol" bez rokenrolu.
Co je "promluvit s klukami" je též ve hvězdách. Rozhovory o výuce během velké přestávky to asi nebyly. U nás v Prdelákově je to vysedávání na zastávce nebo dětském hřišti s cigaretama, chlastem, možná trávou.
"zakazuje doktorské potřeby a rehabilitace" - no, pokud si rodič myslí, že za návštěvou doktora či rehabilitace se skrývá spíš návštěva nápadníka a postele, tak se ani nedivím.
Samozřejmě může být vše jinak, já s nima nebydlím. Ale verze toho tatínka by mě dost zajímala smilies/smiley.gif
Otec je zjevně vzteklý a staromódní, ale jako největší chybu bych viděla to, že dceři napřed vůbec umožnil za tím klukem odejít.

Hm, co poradit. Odloučení velkou lásku posílí, takže předpokládám, že toho jeden a půl roku do jejích 18 Denisa s Michalem dají.
červen 27, 2013 23:21
Macessko, dík, : Sidon
napsala jsi, že Ti to čtení "mezi řádky", dalo podobnou úvahu, jako mně, i když to tak být nemusí. Jestliže však člověk uváží ty další okolnosti, tak mu z toho nějak vyhřezne tento úsudek. Holka je holt trošku hrrr. (Tuším, že) Holanďané na to mají jedno pěkné přísloví - brzy oheň, brzy popel !
smilies/wink.gif
červen 28, 2013 00:09
nojo, : Krakonoš
ale to už si můžeme vyspekulovat cokoli. Já u nich ty roky nebydlel. (Ne, že by mi to chybělo smilies/grin.gif)
červen 28, 2013 00:18
Rýbrcoule, : Sidon
však taky jo ! Vždyť tady se hlavně a často spekuluje, protože si každý rád vytvoří svůj náhled a svoji verzi, kterou se pak snaží prodat. Někdy to však vůbec nemusí být spekulace, pouze domyšlení si celkového obrázku v mozaice, ve které chybí pár zrnek. To ale nebývá tak často, častější jsou ty spekulace. Vždycky máme jenom jednostranné, subjektivní podání, a to je opravdu málo k objektivnímu posouzení. Asi proto to mají zdejší kudlanky rády, že si pak mohou domýšlet a spekulovat různé variace.
smilies/cheesy.gif
červen 28, 2013 07:44

Powered by Azrul's Jom Comment
busy