BEZMOCNÁ VŮČI PŘÍŽIVNÍKOVI?
Středa, 19 červen 2013

Milá Danielo, už jsem Ti kdysi psala, víckrát, snad si vzpomeneš... V jedněch termálních lázních jsem se v říjnu loňského roku seznámila s  o dva roky mladším mužem, zamilovali jsme se do sebe, nejprve jsem ho jen navštěvovala, on mě ne, neměl auto. A pak už bydlel a bydlí u mě (ale není tu hlášen k trvalému pobytu, to ne!).

 

 

 

 

 

 

      Když tři měsíce neměl v zimě práci, živila jsem ho, pak jsem mu sehnala u nás ve firmě práci. Co děláme? On je zedník, já pracuji na počítači, hodně překládám, taky jsem dělala průvodkyni v Německu a Rakousku, ale to nyní jsem od ledna nedělala, jelikož on si bere moje auto. Chtěla jsem mu koupit nějaké starší auto, aby měl na cestu do práce, protože odmítá jezdit tramvají. Prý „já se nebudu v tlačenici někde tlačit na nádraží, když dělám fyzicky..." Ale pak mi to děti (mám dvě, dospělé) rozmluvily.
 
     Tam v lázních bydlel u svojí sestry a švagra, byl 7 let po rozvodu a neměl vůbec nic, jenom několik osobních věcí, něco na oblečení. Jinak - má dvě děti, ale ty se k němu neznají, nemluví s ním. Neřekl mi proč... Koupila jsem mu vše co potřeboval, dokonce i brusle a lyže, abychom spolu mohli v zimě fungovat. Taky jsem tam pronajala byt, celý ho zařídila a dodnes ho platím... Je to na jeho jméno, tak to bych asi měla přestat.

 

      Zhruba před třemi měsíci jsem začala zjišťovat, že se jeho povaha mění; někdy na mně vůbec nemluvil, dokázal mlčet i dva dny, nevěděla jsem, co mu je. Poznala jsem, že je velice náladový a urážlivý. Jenže - postupně jsem si na něj i tak zvykala... Ale postupně se to zhoršovalo - například když byl naposled opilý, jelikož občas to přetáhne s pitím, křičel na mně "debile jeden, ten počítač ti rozsekám.." A když jsem mu řekla, že mám pocit, že ho to u mně nebaví, řekl, že je prostě jen unavený. 

 

      Co mi na něm vadí? Například když přijde domů, tak neustále jenom vaří. Jeho koníček je vaření, ale nijak moc zase nejí, je velmi hubený, jen ho fascinuje nacpaný mrazák - veliký a nacpaný jeho uvařeným jídlem a naskládaným do krabiček. To je jeho koníček, ale mě to zase vadí, nikdy jsem v bytě neměla takovou spotřebu elektřiny a nikdy jsem nedělala takové nákupy, strašné, říkala jsem, proboha, jsme dva lidi, 54 letí a tolik jídla máme doma, to není normální... Denně vyžaduje tři piva chlazená v lednici, k svačině chce redbull, maso, to jest řízky, klobásy, atd.

 

      A tak čím dál víc jsem začala uvažovat o tom, že by bylo nejspíš lepší, kdyby ode mně odešel a kdybych v mém bytě zase zůstala sama. Zamilování mě totálně přešlo, nežárlím na něj, je mě jedno, kdyby se nevrátil domů z práce, tak hurá! Dokonce jsem mu navrhla, jestli se nechce vrátit zpět do jejich malého termálního města, jenže on prohlásil, že odsud se už v životě nehne, abych to vzala na vědomí, že tady více vydělá, že tam mu všichni teď závidí, že je teď pan Někdo, že od se tam prostě nevrátí.

 

     Já vím, že mne odsoudíte, neměla jsem si ho stěhovat k sobě, ale byla jsem 18 let sama... Vím, měla jsem zůstat dále sama a být v klidu. Každý den pláču, je mi až zle od žaludku, když se on má vrátit domů. Před chvílí odešel. Jen přišel z práce, umyl se, převlékl, vzal si jen cigarety a klíče od auta, nic mi neřekl a odjel...

 

     Jo, Daninko, dej to na Kudlanku, já potřebuju najít odvahu a asi pořádně nakopnout...

 

 

HELENA

 

 

 

 

Komentáře
No, Helenko, ty, v pudu sebezáchovy, hlavně musíš nakopnout : Eva
a vykopnout toho příživu, to je celé!
Je to jednoduché, řekneš: vypadni, dej mu třeba max. půlhodinu na sbalení a zase jen vypadni! Zásadně žádné další hovory!
A udělej to rychle, jinak se ještě rychleji úplně zničíš?

červen 20, 2013 00:26
Nemůžu pochopit, : xxx
že vůbec existují takové ženské jako je Helena....
"škoda každé rady, která vedle padne"...
červen 20, 2013 00:33
vzdycky me dostane : romanB odjinud
kdyz lempl, co nema ani vlastni trenyrky, neco VYZADUJE. A je fuk, jestli to je partner nebo dite ... na to clovek musi mit snad nejaky zvlastni geny, nebo co. Ale podstatny je, ze si vzdycky najdou antigena, co jim vyhovi.
červen 20, 2013 07:37
xxx : kolemjdoucí
A na kom bychom si zvyšovali sebevědomí, kdyby takové neexistovaly?
červen 20, 2013 07:46
... : deeres
Když tady čtu Helenu, nebo jí podobné, tak si říkám, jestli my ženské opravdu nejsme slaboduché. Čeho se bojí, že neumí být nějaký čas soběstačné a samostatné? Já jsem hodně radikální a rada by se dost podobala tomu, co napíše Punťovaná.
Vážně ty ženy jsou tak málo sebevědomé, že nedokáží zatočit s takovými pijavicemi? Okamžitě mu, Heleno, zatni tipec, a to ve všech směrech.

Nenápadně,ať o tom nemá ani páru, co se chystá, aby se tě nesnažil fyzicky a psychicky likvidovat. Začni s autem , které se "porouchá" a musí do opravy. Byt v lázních je na jeho jméno, proč bys ho měla platit, přestaň!?! A až si tohle zařídíš, sbal mu pět švestek a až nebude doma, vyměň vložku zámku. Pokud se bude na tebe dobývat, zavolej policii, nemá u tebe žádný nárok.

Vždyť je to tak jednoduché, někoho takového nakopat do zadku! A my potom nebudeme v Plesku číst, že nějaká ženská v amoku, když jí konečně ruply nervy, do svého druha zabořila kuchyňsky nůž.
červen 20, 2013 08:37
... : bb2
na co čekáš, Heleno? až zapomeneš koupit tři piva a dostaneš pár facek? až na tebe zařve, že on se dře a ty jen válíš u počítače, krávo pitomá?

až si příště budeš chtít platit zase gigola, tak si lépe vyber, za ty prachy, co se tě stál tenhle, seženeš mnohem lepšího, který si bude dobrého jobu považovat a chovat se k tobě pěkně :-)

jinak viz Deeres - vyměnit zámek, sbalit věci, odvézt mu kufr do práce a do kapsy kufru papír s číslem účtu, kam má posílat nájem za byt, aby o něj nepřišel - a tečka.
červen 20, 2013 08:50
Máš dvě dospělé děti, : mamča
ty by Ti mohly stát za zády, až toho příživníka budeš skopávat ze schodů. Nějaká opora v zádech je v tomhle případě nutná. Parazit se pochopitelně nenechá vyhodit jen tak, bude se držet jak ho.no košile. Zvlášť, když mu "tam u nich doma" závidí, jak si polepšil.

Co můžeš udělat hned : Odebrat mu svoje auto a přestat platit jeho byt. Taky bych rozdala veškeré krabičky s mraženými pochutinami a vypnula mrazák. I v lednici by se měl od zítřka krčit v koutku jen nízkotučný jogurt v počtu 1 ks - pro Tebe.

Ale k tomu všemu potřebuješ podporu dětí nebo přátel. Nečekej, že si pán sbalí trenýrky a vypadne dobrovolně.

Možná by neškodilo, kdybys mu poslala jeho svršky na tu lázeňskou adresu, vyměnila zámek u bytu a odjela na pár dní třeba do toho Rakouska, pokud tam máš nějaké kontakty a zázemí. Vrátit se můžeš, až se pán trochu vyzuří.

Neškodilo by, kdybys požádala sousedy, aby v případě, že pán bude kopat do dveří Tvého bytu, či vyvádět podobné skopičiny, volali ihned Policii.
červen 20, 2013 08:52
kolemjdoucí : mamča
Za pár měsíců bude Helena volná, tak jestli potřebuješ zaopatření a nebudeš jí prudit, tak se jí můžeš začít dvořit :-).
Jen nevím, jestli zrovna Ty potřebuješ zvedat sebevědomí... smilies/cheesy.gif
červen 20, 2013 09:40
Je smutné, : Sinix
když děti mají víc rozumu než jejich matka. Vykopnout ho, co nejdřív a ten pronajatý byt si buď bude platit sám, nebo tu smlouvu vypověz. Auto mu nepůjčuj, proč by nemohl jezdit tramvají?? Jestli chce jezdit autem, tak svým a za své. Ať jde klidně pod most, to ti může být jedno. Tam se může ožírat, jak chce a řvát na pilíře...

Trochu důstojnosti, Helčo, přece máš svou cenu. Teda, kam až může člověk klesnout. smilies/undecided.gif
***
červen 20, 2013 10:09
Helena : Karlos...
Týpka vyzvat, ať se do nějaké doby vystěhuje. V případě, že to neudělá, vyměnit zámky u bytu a pokud se bude dobejvat dovnitř, zavolat 158 a za asistence policie si může převzít svoje věci. The End smilies/wink.gif
červen 20, 2013 10:17
Holka zlatá, ... : micka
Holka zlatá, ty jsi vážně zlatá. Mám pro tebe dobrou radu. Bytu přestaň platit, od auta mu vem klíče (a dej ho na čas do "opravy" jak tu radili předemnou), jídlo mu přestěhuj i s mrazákem do "jeho" bytu. A konec konec koneček ... a jestli ti bude smutno .. z těchto podmínek si klííídně seženeš mladičkého vysokoškoláčka, co má hluboko do kapsičky. Sice jen na dobu studia, ale na druhou stranu ti nebude dělat problém při rozchodu. :-)
(Pro ty bez smyslu pro humor ... od slov "konec konec koneček" je to bohaprázdné plkání a nadsázka.) smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červen 20, 2013 10:55
... : bb2
jídlo mu přestěhuj i s mrazákem do "jeho" bytu

Proč? nakupoval a vařil za její, ne? tak buď to může dát dětem, nebo kamarádkám,aby nemusely na víkend vařit, nebo to postupně sníst sama, aby si nemusela vařit..a mrazák prodat, pokud ho nevyužije, nebo dát dětem, pokud ony ho využijí. Nebo chudší kamarádce.
A když to jídlo nebude chtít nikdo, tak ho vyhodit. Na co ztrácet čas, benzín a nervy tím, že mu bude vozit zásoby, šmarjá.
červen 20, 2013 10:58
... : mura1
já potřebuju najít odvahu a asi pořádně nakopnout...

odvahu k čemu? není mi totiž jasný, čeho se bojíš. že budeš sama? scény při rozchodu? něčeho dalšího?

ad "budu sama": no, tady každá rada drahá, to vidím blbě. jenže na starý kolena skončíš stejně sama a chudá jako kostelní myš.

ad "scéna při rozchodu": tak si k tomu pozvi někoho, kdo ti bude oporou a nárazníkem, počítám někdo z dětí se toho rád ujme, evidentně ho mají plnej chrup
červen 20, 2013 11:04
jinak teda : mura1
absolutně neuvěřitelně na mě působí scénka
například když byl naposled opilý, jelikož občas to přetáhne s pitím, křičel na mně "debile jeden, ten počítač ti rozsekám.." A když jsem mu řekla, že mám pocit, že ho to u mně nebaví...

si nedovedu představit, že s někým, kdo mě osloví "debile", vůbec kdy ztratím ještě jiné slovo než "a ven"
červen 20, 2013 11:17
všimněte si, jak tyhle týpky mají šestej smysl - : Puntíkatá
jak vycejtil, že by ses třeba chtěla trhnout - začal s protiútokem. Proto to nemluvení, urážení se a dusna.Nemůžeš ho dost dobře vyrazit, když není doma...a má rukojmí - tvé auto.Zmlátit tě zatím dost dobře nemůže - nejsi jeho manželka, tak ti aspoň vyhrožuje, že ti rozmlátí počítač. Takže: vyměnit zámek, sebrat mu klíče od auta, přestat mu platit byt - ve kterém stejně není. Kdoví, jestli to nepoužívá jako šmajchkabinet. Jeho věci mu sbalit a poslat do těch lázní.Bylo by dobrý, kdyby s tebou celou dobu někdo byl - třeba kamarádka - prostě svědek. Kdyb cokoli - volat policajty, jestliže ti klíče od ut nedá, nahlásit auto jako ukradené.Můžeš jim dát i typ na zloděje. Auto je psaný na tebe a on není tvůj nic. ani nemusíš policajtům lhát, prostě jsi mu dala kopačky a on ti ze msty ukrad auto.Nepočítej s tím, že když ho vyzveš, ab se do určitého termínu vystěhoval.....hehehe, tak to můžeš být klidná. On bude počítat s tím, že tě
buď ukecá, nebo zastraší. a nezbavíš se ho....jo.. PAN NĚKDO - to mě teda dostalo...to víš, že se dobrovolně nehne...to by byl blázen, kde by sehnl někoho, kdo by ho živil. A JEDNEJ RYCHLE - jak říkám, oni mají šestej smysl - vykopni ho, než začne mít podezření.
červen 20, 2013 11:18
Jako zedník si jistě dokáže vydělat slušné peníze, : mamča
když teda tvrdí, jak maká rukama. Proč ho teda ještě živíš ?
Nedovedu si představit, na co ho tedy máš ? Živíš ho, šatíš, nakupuješ mu potřeby na jeho koníčky, vozí si zadek v Tvém autě, platíš mu ještě byt ve kterém nebydlí...
Jediné, co mě napadá je, že ho máš na sex. To si ovšem nedovedu představit, co tak úžasného Ti v té posteli musí předvádět, když si tohle všechno necháš líbit. Od nějakého mrňavého hubeného skřeta, co chlastá a je na Tebe sprostej.
Helenko, vzpamatuj se ! Život je krátkej, než abys ho utrácela s někým podobným. smilies/angry.gif
červen 20, 2013 11:28
Vzchop se! : Radmila
Radím vykopat ho a to co nejdříve! Jak ti tu radí, připrav si ale půdu pod nohama, sbal mu igelitku, odvez do jeho bytu, vyměň zámek u bytu svého, přestaň se sponzoringem! Ničeho se neboj, až se ho zbavíš, uleví se ti. Přeji hodně sil.
červen 20, 2013 11:29
Heleno : mia I
na to, že ho znáš od října už Tě tedy musel stát kopici peněz. Je otázka jak dlouho na tento způsob života budeš mít finance. Chybu jsi udělala už hned na začátku. Kde jsi to slyšela, aby ženská jezdila za chlapem? Jen ona za ním a on za ní ne. To je nedostatek Tvé sebeúcty Heleno, takhle se podbízet. Že nemá auto nevadí, máme síť vlaků, autobusů. Mohl za Tebou jezdit, jenže by ho to něco stálo a musel by zvednout tu jeho línou pr..l. Pak už jsi jen kupila chyby. Má-li si muž alespoň ženy trochu vážit, musí o ni trochu bojovat. Nesmí se mu všechno obrazně řečeno Heleno nabízet na zlatém podnose, což ovšem Ty děláš. Na to, že už máš kus života za sebou bych čekala víc rozumu. To co píšu je tvrdé, ale dělám to úmyslně proto, ne abych Ti ublížila, ale aby Tě to nakoplo. Snad už nám příště napíše jiná Helena, taková, která zná lépe svoji cenu. Zbav se ho, takový vobejda je přítěž, balvan.
červen 20, 2013 11:55
mia I : mamča
Helenka píše, že byla 18 let sama. Tak moc chtěla mít někoho k sobě, až takhle kupila jednu chybu na druhou. Příživník správně pochopil, že u ní bude mít ráj na zemi, a tak se ho bude těžko zbavovat.
Až se jí to konečně podaří, moc se jí uleví, i když z něj bude mít už vždycky strach.
Myslím, že Helenka je silná žena, když dokázala sama vychovat dvě děti a žít tolik let s nimi. Teď si naběhla, tak už bude příště opatrná.
Moc jí přeju, aby tohle všechno měla už za sebou a potkalo jí štěstí.
Má dvě dospělé děti, určitě jí pomůžou.
červen 20, 2013 12:13
mamčo : mia I
také Heleně přeji lepší budoucnost. Myslím, že taková inteligentní, schopná, pracovitá žena nemá zapotřebí , aby se takhle trápila. smilies/wink.gif
červen 20, 2013 12:19
No, Mio - : xxx
doufám, že je to myšleno ironicky, protože "taková inteligentní, schopná, pracovitá žena" by nemohla být tak - s prominutím - pitomá, jako Helena. Místo, aby sem psala,
měla by jednat....
červen 20, 2013 13:18
ne : mia I
není to myšleno ironicky. Ženská , která překládá, dělá průvodkyni v cizině tzn. ovládá jazyky, dokázala se uživit tolik let sama a ještě našetřit nějakou tu korunu pro mě schopná je a něco v hlavě má. To, že zblbla, protože nechtěla už být sama, neznamená, že by bylo třeba ironizovat xxx. Nějakou tu blbost udělá v životě každej.
červen 20, 2013 14:56
mia I 14:56 : mamča
Souhlas, nechtěla jsem to psát, neb jsem nebyla tázána.
Taky si myslím, že je Helena fajn chytrá a samostatná ženská. Jen jí prostě po odchování dětí bylo samotné smutno, tak chtěla začít znovu žít, tentokrát jako žena, sama za sebe.
Že toho jeden příživník využil a zneužil, to je zas jiná pohádka, která ale po prozření může mít i dobrý konec.

Takže za mě : Helenu nakopávám (jak si přeje v závěru) a doufám, že odvahu k vykopnutí parazita sebere. Jen by na to neměla být sama.
červen 20, 2013 15:05
Pozvala bych si nějaké známé bouchače, : Euridika
kteří by mu pomohli zabalit a VEN!
Nejste manželé, není u vás trvale hlášen, tak v čem je problém?
A pak hlavně VYMĚNIT zámky, abyste se nedočkala nějakého překvápka.
červen 20, 2013 15:21
Mio a mamčo, : xxx
rozumím vám, asi jste něco podobného také prožily, tak soudíte podle sebe...
Znovu - po přečtení ještě jednou výše uvedeného příběhu - a na to, že je Heleně
54 let, by měla reagovat nyní, kdy jí už zamilovanost přešla - jako rozumná ženská..
Myslím, že "nakopnout" by se měla sama - na to nepotřebuje žádné rady....Ale prostě
tento typ ženských nechápu. Kdyby měla potřebu napsat to, co napsala jako varování
všem osamělým ženským, aby si daly pozor, na jakého parazita můžou narazit, to by
se dalo pochopit a ocenit - ovšem muselo by to končit tím, jak ho sama "vyrazila" a ne žádat povzbuzemí, aby to konečně učinila...... :-) Ale nemusíte se mnou souhlasit.. :-)
červen 20, 2013 15:24
podle : mia I
sebe rozhodně nesoudím, jsem podruhé vdaná už dlouhou řádku let. Ale co člověk to názor , každý máme své vidění .
červen 20, 2013 15:30
xxx : mamča
Helena má jednu velkou vadu, a to, že je příliš slušná. Ono se to snadno napíše, ale těžko udělá. Navíc ten "parazit" zpočátku nejspíš natřásal peříčka a předváděl se v nejlepším světle, aby se k Heleně dostal blíž. I teď, když se např. napije a začne jednat přirozeně, se to snaží nějak omluvit.
A Helena zřejmě dlouho vzpomínala na to hezké, co spolu prožili. Prozření je kruté. Přiznat si, že si hřála hada na prsou, to chvíli trvá. A taky má zřejmě samaritánské sklony : Vytáhla ho z bídy a zahrnula přepychem. A on se teď teprve "vybarvil".
Jeho vlastní děti asi vědí, proč s ním neudržují kontakt. On se nedokáže přetvařovat dlouho.
Teď teprv ukázal svou pravou tvář, a na Heleně je, se ho urychleně zbavit.
červen 20, 2013 15:36
Mio a mamčo, : xxx
jste príma ženské, navíc dokážete respektovat jiný názor.....
Helenu neznáte, že je slušná, chytrá a pracovitá soudíte jen
z toho, co napsala sama o sobě....Může to tak být, proč ne?
Ale když už toho mužského prohlédla, tak proboha - proč nejedná...?
Pokud má samaritánské sklony - tak škoda jí radit - stejně si to
udělá podle svého....tzn. nic neudělá....Ne, ne - prostě tento
typ ženských nechápu a nemůžu je proto litovat....a nelituji....
červen 20, 2013 15:59
xxx : mamča
Já podobnou vlastní zkušenost naštěstí nemám. Ale samaritánské sklony mám a občas se mnou cloumá pocit, že bych měla zachraňovat svět smilies/cheesy.gif.
Takže Helenu chápu. Chtěla (tehdy sympatického) chlapa vytáhnout z bídy a doufala, že se jí to v dobrém vrátí. Jenže každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.
Přiznám se, že bych se bála takového chlapa vykopnout, že se bude mstít. To je myslím i důvod, proč k tomu Helena ještě nesebrala odvahu. Musí se obklopit přáteli, známými, dětmi...protože takovýhle srab si netroufne na přesilu. Ten se vytahuje jen na samotnou ženskou.

červen 20, 2013 16:16
Mně jen děsí přímej přenos toho, : jednababi
co s relativně normální (předpokládám smilies/grin.gif) ženskou dokáže udělat samota.
Aby nás pámbu při zdravým rozumu zachovati ráčil smilies/smiley.gif
červen 20, 2013 16:23
xxx tomu šmejdovi jde zatraceně o moc, : Puntíkatá
ten se jen tak vyhodit nenechá.Taky na to Helenu patřičně upozornil. Ona nemá fyzicky na to, aby mu rozbila hubu a prohodila ho dveřma. Potřebovala se poradit o nějaké taktice a taky zvolit patřičný postup, aby on nepoznal, že je vyhazován.....dokud nebude vyměněný zámek a odevzdané auto.Nebude to jednoduchý, bude to chtít pevné nervy a odvahu. A někoho, kdo za ní bude stát, až k akci dojde. Protože thle parachanti jsou odhodlaný užít i ty nejhnusnější metody, aby si životní standard udrželi. Zatím užívá metodu cukru a biče, ale kdo ví, co ještě přijde. No, taks jí xxx sdělil, jak je blbá a že ji nechápeš....no tos jí moc pomoh.


červen 20, 2013 17:34
xxx : mia I
já bych takového chlapa taky nevydýchala, ale zažila jsem něco podobného u své kamarádky. Patřila k typům velice hodných holek. Vzala si svoji první lásku . žili spolu asi 24 let a když splatily dluhy na baráku, oznámil jí , že se s ní rozvádí, protože má utajené nemanželské dítě a další s tou dotyčnou čeká. Rozvedli se a ona se přestěhovala do panelákové garsonky. Dlouhé večery, osamělé víkendy, děti už si žily svým životem. Pak potkala jeho. Ani jí neřekl , že je stále ženatý, ale rozvedl se a nakvartýroval se k ní. Nezamlouval se mi a později ani ostatním kamarádkám z naší miniparty a ani její rodině. Představovala jsem si, že by jí mohl trochu hýčkat . Kytička, pohlazení, .. Jenže na to byl buran jako ten Heleny. Ale ona měla růžové brýle a spadly jí až když byla velmi vážně nemocná. Tehdy prozřela co je to za hajzla. Od té doby nesoudím, svoji kamarádku jsem znala třicet let a nikdy bych neřekla, že pro kousek zdánlivého štěstí si nechá tolik líbit. Pochopit to nedokážu, ale nesoudím, kdo ví co by udělala samota se mnou.. i když myslím, že k takovému týpkovi bych pocítila nevoli velmi brzy. Přece jen, když má člověk rodinu, nedospělé děti, něco občas zkousne, ale padesátnice už si nemusí nechat líbit takovou sprostotu a vyčůranost. Je to nedůstojné.
červen 20, 2013 17:35
Alenko, : xxx
vím, že Ty moc ráda a věřím, že i upřímně takovým ženám radíš...
Máš holt takové své životní zkušenosti a chceš pomoci....Já nemám potřebu ani
chut takovým ženám radit....Většinou "je to marné". Těmto ženám nerozumím, ale nesoudím
je....a "pitomá" se mi zdá mírnější, než "blbá".... :-) :-)
červen 20, 2013 17:53
a proč sem tedy píšeš? : Puntíkatá
aby ses ujistil, jak jseš chytrej?
červen 20, 2013 19:21
Puntíku, : xxx
hi hi hi.....to se Ti teda povedlo .....
Tak jako Ty reaguješ na některé příspěvky, tak i já můžu...
Ale věř, nechci s Tebou o tom diskutovat.... :-)
červen 20, 2013 19:42
xxx : kolemjdoucí
to máš těžký. Když to tak od shora dolů prohlížím
zblbla, protože nechtěla už být sama

jen jí prostě po odchování dětí bylo samotné smutno

co s relativně normální (předpokládám ) ženskou dokáže udělat samota

kdo ví co by udělala samota se mnou..

tak si říkám proč proboha potřebujete furt někoho aby vás obveseloval? Co je tak těžkýho nebo špatnýho na tom žít si ve svým pohodlí a nemuset se s nikým o něj dělit?

červen 20, 2013 20:36
Kolemjdoucí, : xxx
je to sice svým způsobem sobecké, ale máš pravdu. Proč ženské
tak děsí samota a chtějí se mermomocí starat o chlapa, prát mu
špinavé ponožky (a nejen ty), muset se podřizovat tomu druhému,
a když už si najde přítele (v tomto věku), tak proč ho hned stěho-
vat k sobě?? Přetvařovat dobře se dokáží nejen mužští, ale i ženy...
Ale to je věc názoru.... Hezký večer - i když poněkud tropický... :-)
červen 20, 2013 21:04
xxx - malá "technická": : d@niela
klidně můžeš psát furt, bez přestávky, bez řádkování, bez dělení slov, vono se to všechno "obslouží samo"
:-)
taky přeju hezkej večer, i když mě už se zavařil i ten poslední mozkovej závitek... smilies/angry.gif
červen 20, 2013 21:11
Danielko, : xxx
promin - slibuji, že se příště "polepším"....Optimistické je to, že už se začne konečně ochlazovat, takže se budeme cítit líp....tak jen vydržme .... :-)
červen 20, 2013 21:56
kolemjdoucí : mia I
kdyby tohle co píšeš napsal Toulavej, kterej je myslím starej mládenec, tak budiž. Ale když takovou poznámku napíše celoživotní honimír, tak to mě podrž smilies/grin.gif
červen 20, 2013 22:12
... : Sandra.
mio, asi máme každá trochu jiné představy o významu slova "honimír", řekla bych, že Kolemjdoucí je možná celoživotní všelicos, ale honimír jistě ne:-)

A to, co Kolemjdoucí píše naprosto chápu. Člověk by měl být přeci spokojený sám se sebou, mít své zájmy...a když mu chybí společnost, tak má kamarádky, děti, i nějakého toho příležitostného milence by nebyl jistě problém sehnat. Mít partnera, se kterým si člověk rozumí, je super...ale než mít doma nějakého debila, tak to je tisíckrát lepší ta samota, řekla bych.
červen 20, 2013 22:26
Sandro, : xxx
přesně tak....
červen 20, 2013 22:36
Kolemjdoucí honimír??? : Eva
smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
červen 20, 2013 22:38
haha, : Iris
se směju, jak nás dostal honimír smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 20, 2013 22:41
chudák kolemjdoucí : mura1
nejen, že má na triku kopírku a strejdovu svíčkovou, teď ještě todle. a co na to hausmann?
červen 20, 2013 22:44
... : mia I
no u nás se honimír říká mužskýmu co měl za život hodně žen a to kolemjdoucí byl. Takže ten kdo sám v životě moc nebyl těžko může samotu někomu doporučovat. Jinak s tím že než mít debila je lepší být sám souhlasím. Ale Sandro spousta žen prostě sama být nechce. Jsou zhruba tři skupiny žen, jedny co muže po rozvodu nebo ovdovění už nikdy nechtějí, pak ty co tomu nechávají volný průběh a pak takové co samy být neumějí. Bez obalu přiznají, že bez chlapa žít nechtějí.

Víš když mi bylo zhruba tak jako Tobě vycházely v zemědělských novinách řádky důvěry každý pátek. Psalo tam hodně žen po padesátce, že by se ještě rády seznámily, že se cítí ještě plné života ale nikdo je nechce. Tehdy jsem s říkala něco v tom smyslu probůh co by ještě v tomhle věku chtěly? Dneska je přes padesát mně a vidím to trochu jinak. Já jsem vdaná, mám zázemí. Ale znám třeba vdovy pro které je víkend nejhorší období v týdnu. Samota, prázdný byt. Zvlášť v zimě padá deprese. To není o tom , aby je někdo obveseloval, to je o potřebě sdílet s někým běžné radosti.
červen 20, 2013 22:46
a co na to : Iris
Jan Tleskač? smilies/wink.gif

Kolemjdoucí, člověk (ženská) nepotřebuje furt obveselovat, ale někdy potřebuje třeba sdílet života běh, no a člověk (ženská) se někdy potřebuje podělit nejen o pohodlíčko, ale i o starosti a trápení.Tak to mám třeba já, nicméně nikoho nehledám, kdepak..
červen 20, 2013 22:53
mio, : Iris
vidíš, psaly jsme zároveň a stejně. Jo, víkendy a dlouhá pracovní volná mne strašily několik let.
červen 20, 2013 22:57
... : Sandra.
Honimír, také jinak nazýván onanista, masturbant, nebo ocashonec, je člověk provádějící samohanu...a myslím, že Kolemjdoucí na to má lidi:-)

Mio, je to o přístupu...a uznávám, že také trochu o penězích. Třeba moje tchyně když se před 50 rozvedla, tak začala malovat, chodit na kurzy malování, jezdit na různé cyklozájezdy. Také se obklopila přáteli, nové poznala...jasně, že když člověk tráví víkendy doma o samotě, tak pokud není rozený samotář, tak má z toho depku.
červen 20, 2013 23:00
Sandro : mia I
honimír od slova honit se /za ženami/ .
červen 20, 2013 23:17
... : Sandra.
ne, mio, to je od slova honit si (péro)
červen 20, 2013 23:20
čeština : Iris
je krááásná, ne? Jak málo stačí ke zcela jinému významu smilies/cheesy.gif
červen 20, 2013 23:21
tak : mia I
to mi vůbec nenapadlo, že si to někdo přeloží takhle. Přece bych si takovou vulgaritu nedovolila vůči kolemjdoucímu. To je snad bez diskuse. Bylo to myšleno tak jak píšu.
červen 20, 2013 23:26
tak příště raději : mura1
napřed konzultovat se strýčkem googlem smilies/smiley.gif
červen 20, 2013 23:29
google : Iris
i tohle tam píšou:

onanista, vyznavač autoerotiky, také jako vulgarita či poměrně přátelské oslovení v mužském kolektivu

Příklad: “Pepa je honimír, pořád si hraje se štenclem.”

smilies/grin.gif
červen 20, 2013 23:42
co je : Iris
prosím štencl?


červen 20, 2013 23:43
mio, : Iris
nepředpokládám (e) u Tebe, že bys záměrně vysílala vulgární výrazy ke Kolemjdoucímu, třeba já jsem dobře rozuměla, jak to myslíš. Tohle slovíčkaření je spíše úsměvné, neber si to tak smilies/wink.gif Po tak úmorném dni se mi chce trochu zablbnout smilies/smiley.gif
červen 20, 2013 23:49
Irisko : mia I
hezký den smilies/smiley.gif
červen 21, 2013 08:30
štencl : Krakonoš
je taková kratší hadice vod vysavače. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 21, 2013 11:10
... : bb2
:-))
červen 21, 2013 11:38
jéje, tady mezi váma je docela fajn! : IVOŠ
koukám, že jsem objevil docelap rima stránky s prima lidma!
Když nenajdu babu, najdu aspoň prima web...
červen 21, 2013 11:47
Ivoši, : Iris
hlavně se tu spousta z nás ocitla podobně jako Ty - se svým trápením. Nebýt Kudlanky, nevím, jak bych ustála svou situaci tehdy před lety.
Jo, jsou tu prima lidi.Tak vítej a nikam neuteč smilies/smiley.gif

Krakonoši dík smilies/cheesy.gif
červen 21, 2013 12:24
Ivoši, : xxx
lidé jsou tu jako všude - prima i méně prima.... :-). Pokud budeš chtít poradit s čímkoliv, od toho je tu naše výborná bb2. Je to neuvěřitelně racionální žena (myšleno vážně)a umí poradit opravdu velice kvalitně. Pokud budeš potřebovat "pohladit" či najít pochopení - od toho je tu empatická Iris. Jak se "zbavit partnerky" - od toho je tu Alena Puntíkatá ....atd. atd. Také je tu velmi ceněn názor pána hor - Krakonoše... takže vítej tu...:-)
červen 21, 2013 12:52
xxx : Iris
teď se cítím pohlazená já, díky smilies/smiley.gif
červen 21, 2013 12:55
Taky jsem : Ester71
na tyto stránky narazila náhodou, když jsem měla trápení (už to budou čtyři roky) a můžu říct, že mi Kudlanky a "Kudlaňáci" hodně otevřeli oči. Sice přispívám málokdy, ale kouknout na stránky, co je nového, je můj skoro každodenní rituál smilies/smiley.gif..
Takže, Ivoši, vítej smilies/smiley.gif
červen 21, 2013 16:02
Ester71 : Iris
to jsme tu asi stejně dlouho. Piš častěji smilies/smiley.gif
červen 21, 2013 17:22
pazour jeden : Samanta
Taky jsem jednou mela takoveho vycuranka, taky u me bydlel a kybych se nechala ,zil by klidne i z mych penez.Strasne se chtel zenit, ja az tak moc ne, kdyz jsem s nim probirala rozchod nekoho z naseho okoli, zabruslili jsme do toho, jak by to vypadalo v pripade naseho rozvodu, kdybychom se vzali.Vyrazil me dech tim, kdyz me rekl s uplnou samozrejmosti, ze byl se preci delil veskery majetek napul, myslel ten muj, protoze on nic nemel, tehdy jsem si rekla aha, bacha na nej, jeste ze neco takoveho rekl velmi brzy.

Dal to pokracovalo tak, ze nebyl prilis ochotny nic delat, ja jsem do toho s nim otehotnela mela dite a vydrzla jsem vsechno jako kombajn delat a tahnout sama cely rok a pul, porad jsem se snazila, zkousela jsem vsechno, po dobrem po zlem, nic nepomahalo,zil a odpocival si v blahobytu, kde se mezi tim,ze me pomalu staval takovy ten pacient s tikem v oku,kterej nemel minutu cas na sebe,a misto toho abych si uzivala materskou me posledni zbytky energie vysaval on hloupyma poznamkama ohledne toho co delat proste nechce a nebude.

Rekla jsem mu ze chci aby se odstehoval,on na to" ze je tak strasne linej, ze se stehovat proste nebude"delal si z toho jeste srandu, kdyz jsem ja byla temer na pokraji svych sil.Jednoho dne kdyz uz jsem toho vseho mela po krk, jsem mu sbalila veci, nacpala mu je do jeho stareho auta ve kterem obcas jezdil, kdyz nemel zrovna pujcene moje nove auto.Kdyz to zjistil, zuril, klice jsem mu od bytu vzala a dalkove ovladani od vjezdove brany taky v momente ,kdyz byl v koupelne a chystal se, ze pojede do prace,vedela jsem ze nebude mit cas na nejake hadky.Na vsechno jsem se pripravila predem.

On sice nebyl az takovy typek jak popisuje Helena, ale clovek v kriticke situaci muze reagovat vselijak. Rozhodne bych se byt Helenou na vsechno velmi rychle pripravila a vzala mu klice od auta, nejlepsi je ta zaminka opravy, musi to byt ale vsechno jeste ten den hotove, hned jak vytahne paty z baraku, okamzite mu sbalit veci a na nic necekat, vymenit zamek a pozvat si k sobe na par noci kamaradku, pak mu napsat sms, kde ma svoje veci a at se uz u baraku ani neukazuje jinak ze hned zavola policajty.Zmenit si telefoni cislo a pokud to nejde, alespon nereagovat na jeho pripadne sms ci volani, proste uplne to utnout a vubec s nim nemluvit, to by byl zbytecne dalsi stres pro Helcu a zbytecne.
červen 21, 2013 22:42
Žiješ : kim
tři smrtící pocity. Pocit obětí - sebelítost, viník je znám - nenávist, potřeba vykonávat charitu - syndrom vyhoření. Ještě si ujasní, proč to nezměníš. Možná bereš sílu z toho, že to zvládáš. Nemohla bys být mou kamarádkou, protože svým chováním ponížuješ vlastně všechny ženy. Napiš si proč jsi na něm závislá. Máš ho doma na chov a to nám musí nějaké uspokojení přinášet, jinak bychom své mazlíčky nechovali. Plemenného býčka doma tak to je sebevražda.
červen 22, 2013 09:31
Já nevím, proč z tý Heleny děláte nějakou závislačku na sexu. : Puntíkatá
Když to začalo, bylo to pěkný když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, on, když ji balil, tak jí určitě nevykládal, že je to kvůli prachům, že ji hodlá akorát využívat a buzerovat a VYŽADOVAT to, či ono. To začal, až když "zasekl". No - a stalo se. A jelikož on ví zatraceně dobře oč by přišel, tak se uchýlil k zastrašování - to jsou ty dusna, to nemluvení, různé vyhrůžky a podobně. Mlátit ji nemůže - není manželka a mohla by s ním snadno vyběhnout.No - teď ho začala mít dost. COŽ ON MOC DOBŘE VÍ. A podle toho se chová. Používá metodu cukru a biče a Helena vlastně neví, co to s ním udělá. Takže se prostě bojí jít do otevřeného konfliktu. A jestli si myslíte, že on po tom, co ona mu bude chtít sebrat klíče od auta a od bytu, prostě sklopí uši a odejde - tak to se zatraceně pletete. On jí může provést spoustu věcí - třeba rozbít jí počítač, který ji živí.Vykrást nebo zničit jí byt - jiné a jiné.Nakonec, zmlátit ji může taky, když uvidí, že nemá co ztratit. Takže se Helena dost bojí.Taky by ji mohl zabít, nebo ošklivě zranit...to pak rozhodně není sranda. Jo - Kim, nemohla by být tvou kamarádkou - no to je spíš klika, než neštěstí.Nejlepší je to, co radí Deeres - odvézt auto do "opravy" a vyměnit zámek u dveří v době jeho nepřítomnosti.Tak ona svým chováním ponižuje všecky ženy - no to mě teda ne! To, že je někdo hodnej a slušnej a nedopouští se podrazů na druhých - to tě ponižuje? Mně to spíš přijde, že už sis dlouho nezašukala a "plemenného býčka" jí závidíš.
červen 22, 2013 18:42
... : .bb2
Mlátit ji nemůže - není manželka a mohla by s ním snadno vyběhnout
a proč s ním nevyběhne už teď? to musí nejdřív dostat přes pusu? když teda coby manželka by nemohla, a teď může.

Tím ostatním, co píšeš, ji akorát zastrašuješ. Tak si představ, Aleno, že ti teď někdo zazvoní u dveří, tam starej známej,než se rozkoukáš vleze ti do bytu,vypije kafe, něco pojí a zůstane sedět. Vyzveš ho, aby odešel - odmítne se hnout pryč. Co uděláš? Necháš ho tam, budeš ho živit, prát mu, žehlit, uklízet po něm, platit jeho dluhy, dávat mu kapesné? Nejspíš ne, předpokládám. Sice tě jeho chování trochu vyděsí, ale nenecháš si to líbit, že? Nemá tam co dělat, vypakuješ ho. Zavoláš synům, kamarádům, kamarádce, aby poslala manžela, a když si nedá říct, tak nakonec i policii. Pro jistotu hned vyměníš zámek, přikoupíš bezpečnostní zámek a řetízek na dveře.

Helena je na tom, pokud jde o toho chlapa, podobně. Nemusí ho tam strpět. Nemá co ztratit. Pokud jí bude vyhrožovat teď, tak jí bude vyhrožovat i později, takže oddalováním si nijak nepomůže. Čím déle to udělá, tím to bude spíš horší.

Ale jak by jí, prosím tě, mohl rozbít počítač, když mu sebere klíče od bytu? A klíče od auta má snad druhé rezervní, tak si s autem odjede někam pryč, aby k němu nemohl.
Psala jsem to už předevčírem
jinak viz Deeres - vyměnit zámek, sbalit věci, odvézt mu kufr do práce a do kapsy kufru papír s číslem účtu, kam má posílat nájem za byt, aby o něj nepřišel - a tečka.


červen 22, 2013 19:15
Já to říkám... : xxx
prostě bb2 je - co se týče vysvětlování - bezkonkurenční .... moc se mi to líbí...
červen 22, 2013 21:16
Napadá mě, : Krakonoš
že je už jen jedna věc strašnější, než mít za muže zde popsanýho idiota.....
smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/wink.gif
červen 22, 2013 22:08
Ach jo Bíbí : Puntíkatá
Helena je někdo úplně jinej než já. Navíc, ten blb k ní "jen tak" nepřišel, ale nastěhoval se k ní s jejím souhlasem. Ze začátku to asi vypadalo, že to bude fungovat...tihle parchanti jsou zdatní manipulátoři. Sama píše, že tak tři msíce bylo všecko OK - než se zabydlel. A jelikož si dovolí jí nazývat idiotem a vznášet různé požadavky, vypadá to, že ji má pěkně na háku. Ty nevíš, jak se dá snadno a rychle zničit počítač? Třeba tak, že do něj "omylem" převrhne hrneček s kafem. Klidně i v Helenině přítomnosti. Jinak jí řekl jasně, že se odtamtud nehodlá hnout ani omylem. Takže by bud elena musela užít násilí,čehož asi nebude schopna, nebo počkat, až bude PAN NĚKDO v práci. Ale to si musí celou akci předem připravit. Teď si představ, jak ona tohleto vykládá někomu cizímu - třeba kamarádčině manželovi, zámečníkovi a podobně.Vy jste jí názorně předvedli, co by ji čekalo - krom toho, že by se všichni "hrozně divili", že ten anděl nebeskej co s ním žije, by byl něčeho takovýho schopnej, už jsem řekla,tyhle parchanti jsou vynikající manipulátoři. Dále by se dověděla ,jak je blbá - teda pardon - pitomá, taky bych se nedivila, kdyby PANA NĚKOHO někdo včas nevaroval. Ony se takové věci lépe napíšou než říkají....a kdo to nezažil - nechápe to....takových je tu na Kudlance snad dost, ne? Jinak v tomto státě můžete manželku beztrestně zmlátit, kdykoli vás to napadne. Policajti řeknou, že je to v rodině a dokud ji nezabil, není to pro ně podnět. Pokud jí rovnou neřeknou, že si za to - hysterka - může sama. Jo - ale zmlátit cizí ženskou - což Helena je , se může hošánkovi taky nevyplatit.Takže to s tím autem a zámkem musí být jednorázová záležitost, provedená v nepřítomnosti dotyčného, takže se musí dobře zorganizovat. A pokud možno už včera, než se dotyčný stačí vzpamatovat.A volat policajty, když se začně dobývat dovnitř. Jo a kdyby se mu podařilo to auto odvézt - tak ho nahlásit jako kradené. Což chce všecko chladnou hlavu a pevný nervy. No, nezávidím jí - a jestli jí něco zastraší, tak to jsou reakce místních pánů - který chudáci NIC NECHÁPOU, a hahahaha mají z toho strašnou srandu...Helena by měla jedna především rychle, ale jestli ji něco zastrašilo, tak jsou to vaše reakce.

červen 23, 2013 13:04
... : bb2
No, má reakce hned na začátku byla taková, aby se Helena řídila tím, co přede mnou napsala Deeres.
Pokud udělá to, co jsme jí radily, tj. v jeho nepřítomnosti sbalit jeho osobní věci, kterých moc nemá, když je finančně závislý na Heleně, a vyměnit zámek, tak on nebude mít šanci jí převrhnout kafe do počítače ani ji zmlátit.

Ty jí furt dokola barvitě líčíš co jí on může udělat a pravděpodobně udělá a jak se na ni všichni vybodnout. Tím ji skutečně nezastrašuješ.
červen 23, 2013 15:23
Aleno, : Karlos...
už toho, prosím tě, nech. Jseš jak kolovrátek pořád dokola. smilies/shocked.gif
červen 23, 2013 16:25
tohle jsem napsala bíbí, : Puntíkatá
Takže: vyměnit zámek, sebrat mu klíče od auta, přestat mu platit byt - ve kterém stejně není. Kdoví, jestli to nepoužívá jako šmajchkabinet. Jeho věci mu sbalit a poslat do těch lázní.Bylo by dobrý, kdyby s tebou celou dobu někdo byl - třeba kamarádka - prostě svědek. Kdyb cokoli - volat policajty, jestliže ti klíče od ut nedá, nahlásit auto jako ukradené.Můžeš jim dát i typ na zloděje. Auto je psaný na tebe a on není tvůj nic. ani nemusíš policajtům lhát, prostě jsi mu dala kopačky a on ti ze msty ukrad auto.Nepočítej s tím, že když ho vyzveš, ab se do určitého termínu vystěhoval.....hehehe, tak to můžeš být klidná. On bude počítat s tím, že tě
buď ukecá, nebo zastraší. a nezbavíš se ho....jo.. PAN NĚKDO - to mě teda dostalo...to víš, že se dobrovolně nehne...to by byl blázen, kde by sehnl někoho, kdo by ho živil. A JEDNEJ RYCHLE - jak říkám, oni mají šestej smysl - vykopni ho, než začne mít podezření.

Není to zastrašování, ale varování - rada. No, jestli si bíbí myslíš, že když ho ona vyzve k odchodu, takže on scvakne popadky a odejde? Tomu snad sama nevěříš...nebo jo? No, teď si nemůžu vzpomenout, co je mírnější - blbá, nebo pitomá.....abych tě neurazila.Každopádně ti některé zkušenosti chybí.
červen 23, 2013 17:33
ježiš aleno, : mura1
bb napsala:
v jeho nepřítomnosti sbalit jeho osobní věci, kterých moc nemá, když je finančně závislý na Heleně, a vyměnit zámek

máš problém s porozuměním textu? (to je mírnější varianta blbá nebo pitomá, abych tě neurazila...)
červen 23, 2013 18:19
jinak to tvý rozvíjení : mura1
katastrofickejch scénářů je fakt dost hrozný. například nedávno, jak jsi tu do úmoru mlátila o hlavu patnáctiletý holce, že jí máma umírá na rakovinu. hlavně, že si připadáš empatická smilies/sad.gif
červen 23, 2013 18:21
... : bb2
Díky, Muro.
Jak vidíš, Xxx, mýlíš se, s vysvětlovacím talentem nejsem až tak obdařena :-)

Aleno, pokud bych si mohla vybrat, pak pitomá. U nás se řekne Ta je ale pitomá, když udělá pitomost, s pitomýma následkama, ale tak nějak bezelstně, bez počátečních zlých oumyslů.
Zato Teda, ta je ale blbá zvoláme ve chvíli, kdy se dotyčná zachovala úmyslně zle, a skrzevá vrozenou duševní nedostatečnost jí buď nedojde, že je to průhledné, nebo je jí to šumák. Protože je úplně blbá.
Takže, prosím pěkně, raději pitomá. Děkuji.

červen 23, 2013 20:19
... : bb2
ke všemu nejsem obdařena talentem, ne s talentem, talent se na mě vybod
červen 23, 2013 20:20
krakonošu : kolemjdoucí
Napadá mě,že je už jen jedna věc strašnější, než mít za muže zde popsanýho idiota.....
že by to bylo mít za tchýni Puntíkatou?
červen 24, 2013 08:41
až teď jsem si uvědomil, : toulavej
že jsem minimálně hloupej, když celej dosavadní život považuju slovo pitomej za rovnocenej ekvivalent slova blbej a vono je to zatím tak rozdílný :-)
červen 24, 2013 16:22

Powered by Azrul's Jom Comment
busy