PROČ MUŽI MOHOU A ŽENY NE?
Pondělí, 12 leden 2009

 Měla jsem pár vztahů, ale ten poslední nebyl nic moc. A tak jsem si řekla, že není nad to být svobodná. A tak jsem si žila svým životem, který jsem si řídila sama, což se týkalo i mužů. Měla jsem občas milence... Ale nedávno jsem měla takový velice překvapivý zážitek: seznámila jsem se s novým mužem, oba jsme si sdělili přibližné představy, jak naše první setkání proběhne - káva, povídání, nic závazného.

 

 

 

 

     A protože mi s ním bylo fajn, tak jsem mu po cestě domů na rovinu řekla, že mam na něj chuť, jestli by se mu to líbilo, jestli by byl pro. To, co mi přišlo úplně spontánní, však u něj vyvolalo takové zděšení, že tak vyplašený výraz jsem u muže, s kterým se žena seznamila poprvé a už ten den šla tvrdě na věc, ještě nikdy neviděla. Nakonec jsem si uvědomila, že i muži jsou dost plaší.

 

     Nebo myslíte, že opravdu je některé jednání „dovoleno jen mužům" a „zakázáno ženám"?

 

Patricie

 

 

 

Komentáře
no nevím jestli plaší.... : alena puntíkovaná
ale chtějí mít " VŠECHNO POD KONTROLOU" - ne že by bejval tenkrát chlapec nechtěl...ale iniciativa měla podle jeho názoru vyjít od něj. Ty ses měla upejpat a následně ho nechat slavně zvítězit.Když je tomu jinak, tak se jim většinou brabeček ani nepostaví.Je to podmíněnej reflex - s tím nic nenaděláš.
leden 12, 2009 12:18
Takže se vlastně všechno musí podřídit "brabečkovi"? : ivanka
Hm, takže hezky s prachovkou a vařečkou čekat, až se on rozhodne smilies/grin.gif
leden 12, 2009 12:20
Alena má pravdu, : LindaLinda
oni to prostě nezkousnou, ženy, jsme ve všem diskriminované! smilies/grin.gif
leden 12, 2009 12:27
A jéje. Už zase ty feministický sexistický řeči. : NČ
si tu situaci vobraťe!
Co byste asi řekli a poradily babě, která by si vám napsala vo radu, jak se zachovat, když jí chlap na prvnim rande řekne, že si s ní chce zašo*stat? Ten chlap by vocaď zdravej nevyvázl. Tak teď to máte uplně vopačně, a zase je ten chlap sviňák, žejo. Vona chtěla a von jí nedal!
leden 12, 2009 12:30
Voprava - řekly!!!!! Fujtajxl! : NČ
.
leden 12, 2009 12:31
No já bych to viděla tak, : Vodoměrka
že prostě jen trochu odvázanější žena narazila na muže slušňáka... kdyby to bylo naopak a chlap po mě "něco" chtěl hned na první schůzce, tak bych asi taky nesouhlasila a raději bych hledala v jiných vodách... je ještě spousta normálních lidí, co si na první schůzce nezačnou a očekávají od vztahu žena - muž něco víc než jen sex bez dalšího sblížení, i když podle některých řečí mám dnes dojem, že je to jinak...
leden 12, 2009 12:33
ale neeeeeeeeeee... : LindaLinda
ty se zlobíš zbytečně... smilies/grin.gif
není sviňák, jen byl prostě plachej...
leden 12, 2009 12:33
chlap : Kamila
musí dobejvat. To je prazákladní poučka. Takže si myslím, že i kdyby von nebyl extra slušňák, tak prostě tohle skoro žádnýho nebavíííí smilies/grin.gif
leden 12, 2009 12:38
Patricie : mimi
Neodhadlas sílu okamžiku,chaběla Ti citová inteligence.
leden 12, 2009 12:41
to znamená, : patricie
že musíme hrát upejvavou a se sklopenýma očima? Nemyslím si, jen ho spíš překvapilo, co si to troufám, asi se cítil najednou jako "ne chlap". Přitom co vím, tak někteří muži mají rádi aktivní přístup, a upozorňuju, že jsem to navrhla zcela slušně, ne tak, jak si myslí NČ.
leden 12, 2009 12:43
... : Sandra
Já tedy souhlasím s NČ. Navíc, pokud už má člověk chuť si zasouložit po první schůzce, je řada způsobů jak to provést- vidím trochu rozdíl v tom, když někoho po vydařeném rande pozvu domů na kávu, pak dáme vínko a pak se zeptám, jestli- když už je tak pozdě- nechce zůstat na noc. A něco jiného je na někoho vybalit na ulici, že mám na něj chuť a co že s tím tedy provedeme- to by vyděsilo podle mého většinu lidí.
A ano, předsudky v této oblasti pořád ještě jsou- většina mužů chce ženu dobývat a většina žen chce být dobyta, proto se už po staletí roztáčí tento namlouvací rituál...a není na něm nic nepřirozeného. Většina zvířecích samců podniká možné i nemožné, než se jim podaří samici získat.
Dnes se doba změnila v tom, že i ženy mohou říct po první schůzce- chci tě do postele- ale očekávat od chlapa za to hlasité hurááá!? No nevim...
leden 12, 2009 12:49
oprava : mimi
Já zase nemám gramatickou inteligenci.Patří tam "chyběla"
leden 12, 2009 12:49
Patrície : NČ
Tak zaprvé - nevíš, co a jak myslí NČ.
Zadruhý. NČ nejni zdaleka nějakej puritán nebo slušňák. Už dostkrát jsem si vrznul i při první schůzce.
Jenže!!! O tom se přeci takhle nemluví!!!! Ani chlap ani baba! Fungujou docela spolehlivě např. pozvání ještě na chvíli na kafe, když se dva, po bezva bezva odpoledni (večeru), loučej u baráku. Fungujou i oční projevy, funguje i políbení ruky... Pokud TO oba chtěj, tak si to strašně snadno dokážou sdělit, aniž by o TOM padlo jediný slovo. A má to tu ohromnou výhodu, že pokud chce jen jeden z nich dvou, tak ten jeden (samože nesmí bejt uplně natvrdlej) pochopí, že NE, nebo že dneska eště ne! Je to fakt strašně snadný!
leden 12, 2009 13:03
myslim si, ze chlapek byl jen plachej : mila1
nic jineho bych v tom nehledala. A Patricie asi spatne odhadla jeho reakci, proto dopadla, jak dopadla. Ale na druhou stranu bych si s tim hlavu moc nelamala. Pokud se ji jeste ozve (ten dotycny)a ona o nej jeste bude mit zajem, tak bych klidne na nejake to dalsi kafco sla a nechala iniciativu na nem. Nebo to spis zaonacila tak, aby mel pocit, ze iniciativni je on. smilies/wink.gif
leden 12, 2009 13:27
... : mia
Zkuste se zamyslet nad tím,jak se na vás asi ten muž dívá,když na něj po první schuzce vybalíte tohle.Navíc jste ho připravila o radost z dobývání.Dělala jsem v čistě mužském kolektivu,jediná ženská,takže trochu do mužského uvažování vidím.Na ty "své" chlapy vzpomínám moc ráda,držela jsem si malinký odstup,bylo to bezva.Moje nástupkyně hned všem navrhla tykání i klukům podstatně mladším.Chovali se k ní pak familierně.Jinak mne překvapily dvě věci-jak někteří z nich těžce nesli rozvod a hlavně ztrátu denního kontaktu s dětmi a názory na sex,to druhé jen z toho,co jsem zaslechla.Do té doby jsem si myslela,že rozvod chlapi zvládají snadněji.
leden 12, 2009 13:31
No já bych neřek, že musel bejt nutně plachej : NČ
Von docela dobře taky nemusel vůbec chtít. S ní! A když to na něj vybalila, tak mu vlastně nezbejvalo nic jinýho než prchnout. Nebo snad myslíte, že pokud chlap nevojede KAŽDOU ženskou, která si mu voto řekne, tak že je divnej nebo plachej?
Tak to sem teda hodně divnej a plachej, když si vybírám.
leden 12, 2009 13:40
Tak to já jsem to řešil už na prvním rande tak, : strejda
že jsem jí seknul poklonu v tom smyslu, že by bylo nádherné s ní posnídat. Bylo to slušné, bylo to s úsměvem, ale byla v tom i určitá touha. A hned jsme si byli o trochu bližší. Ona hned věděla, která bije.
No jo, to bylo ale v minulém století...
leden 12, 2009 13:54
... : Sandra
strejdo, to je milé... to bych asi i posnídala:-) Akorát, že dneska už to nezní jak z minulého, ale spíš předminulého století:-) Stejně tak NČho líbání ruky- nějak si nedokážu vzpomenout na chlapa, kterému by bylo méně než 50 a políbil mi ruku...
leden 12, 2009 14:10
ACH JO : patricie
Sandro, mio - asi (asi určitě) máte pravdu.
Jenže - Strejda, NČ atd. to jsou dnes už exoti...
Protože gentleman v pravém slova smyslu? To už se vidí a zažije jen ve filmu...
Přitom se nestýkám s žádnými gaunery, jednám s muži opravdu slušně, ale nějak to dvorné chování - nevim, jak to jinak nazvat - se asi teď už nenosí.
leden 12, 2009 14:16
nezní! : Kamila
vím, že strejda i NČ už nejsou zajíci, ale nezní to jak z minulého století. Opis o posnídání je krásný a elegantní a byl by úspěšný i dnes. Velký souhlas s tím, jak to napsal NČ a Sandra. Kdybych už jako ženská chtěla něco takovýho navlíknout, tak bohatě stačí pozvání na kávu! Šišmarjá mně říct chlap něco v takovýmhle stylu - tak utíkám, seč mi nohy stačej. A pokud to řekne ženská? No tak to je fakt ještě horší....
leden 12, 2009 14:21
Patricie, : Vodoměrka
můžu souhlasit, že gentlemani a muži chovající se slušně a dvorně ještě pořád existují... a je jich dost i mezi mladými... a mě se takové chování taky líbí...
leden 12, 2009 14:31
... : mia
S tou snídaní je to moc krásné,asi bych odpověděla taky nějak vtipně.Musí tam být jiskření,napětí,touha,pocit souznění,že to ten druhý vidí podobně jako já.
leden 12, 2009 14:32
a ještě : Kamila
Patricie, nechci tě urazit, ale umožňuješ těm mužům, aby se k tobě jako gentlemani mohli chovat?
leden 12, 2009 14:32
mio, : strejda
Kdyby však ta vtipná ženská pojídala vtipnou kaši a odpověděla mi po svém, třeba takto:" ...tak jo, už se těším. Tak přijďte ráno v osum do bufíku. Dáme si dršťkovou polívku.
Co teď? A opět bych musel vymyslet něco, aby k tomu souznění duší a těl došlo co možná nejdříve. Asi bych jí do toho bufíku přinesl kytici pampelišek a zeptal se jí, jestli si k té polívce nedá sklenku šampaňského a trochu salátu. smilies/grin.gif Tu hru bych musel dohrát až do konce. Nevím, ženské jsou prostě nevyzpytatelné.
A proto už žádnou nezvu na snídani. smilies/grin.gif
leden 12, 2009 14:58
patricie, to myslis vazne? : mila1
Jak muzes cekat od chlapa dvorne chovani, kdyz mu to neumoznis?
leden 12, 2009 15:10
Kamilo, promin, prehledla jsem, ze jsem v podstate zopakovala, cos uz rekla : mila1
smilies/smiley.gif
leden 12, 2009 15:11
strejda : mia
Odpověděla bych třeba souhlasím,ale dej mi trochu času nemám k té snídani ještě koupené prostírání.A výraz mých očí by napověděl zbylé.Já už mám také vybrano.Ale ještě,kdyby mě rovnou zval vyspat,tak bych řekla nezlob se, ale já bych si sama sebe nemohla vážit a ani ty by sis mě nemohl vážit,kdybych se s tebou hned vyspala.
leden 12, 2009 15:17
ještě jedna věc : Ruda
Pokud tohle řekne ženská na první schůzce, tak mně bleskne hlavou: kolik už asi měla chlapů, a navíc: nenakazí mně ještě nakonec ?
leden 12, 2009 15:38
strejdo, já bych ti řekla : alena puntíkovaná
"Tak fajn, to je dobrej nápad. No vstávám v šst, tak přijď v půl sedmý, kup loupáky - nebo housky, sýr a šunku - a já udělám kafe. Tak papapapa, dobrou noc, hezky se vyspi, uvidíme se ráno."
leden 12, 2009 16:31
Mně to celé připadá na hlavu otočené, : Ariana
dřív byli muži džentlmeni (z nich zbývají už jen poslední Mohykáni, kterým je kolem šedesáti a více) a ženy uměly být ženami. Mladší generace to mají otočené, holky a mladé ženy se chovají jako drsní chlapíci, často tak i hovoří, jdou přímo na věc, zatímco mladí muži jsou zase zženštilí a změkčilí mamánci. Pevně doufám, že to je jen přechodná fáze. Že se muži zase začnou chovat jako muži a ženy jako ženy, při vzájemném respektování rovnoprávnosti a pochopení pro rozdíly obou pohlaví. Osobně jsem toho názoru, že několikatisíciletá tradice, kdy muž loví a žena (pokud chce) se nechá lovit, má svůj půvab právě v tom, že ponechává prostor a čas pro touhu. Kam asi touha zmizí, když se spolu vyspí hned na první schůzce? Je to jako těšení na dárek, který si otevřu dřív, než ho mám dostat. Souhlasím s Kamilou, i já bych se vyděsila, kdyby mi muž něco takového na první schůzce navrhnul. Za druhou schůzku by mě už nestál.
leden 12, 2009 17:33
Ariano : mimi
Patricie,ale nehledala vztah jenom sex,proto se podle toho chovala.Přečti si co v úvodu píše.
leden 12, 2009 18:05
mimi, : Ariana
máš pravdu, to je pro mě další nepochopitelná věc, sex beru jako součást vztahu. Ale v takovém případě, jak uvádí Patricie, je asi lepší hledat podobně založené jedince v Annonci pod rubrikou Hezké chvíle, ne?
leden 12, 2009 18:22
Muži budou mužní a gentlemani, : Vodoměrka
když jim k tomu ženy dají prostor a budou ženské a jemné... když budou dávat najevo, jaké jednání se jim líbí a zároveň se budou stejně náležitě chovat... zákon akce a reakce... násilí vyvolá násilí, drsnost vyvolá drsnost a blbost vyvolá v nejhorším případě jednu přes rypák... smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
leden 12, 2009 18:43
mimi, díky : patricie
Neříkala jsem, kde jsem "lovila", ale napsala jsem, že jsem nehledala vztah, lásku. Prostě jsem se zachovala podobně, jako plno mužů. Mj. vůbec jsem nebyla nijak vulgární, jen jsem dala najevo, oč mi jde.
Tak nechápu, proč mám být najednou špatná, když se chovám stejně jako "silnější pohlaví - muži-lovci - atd.". Cožpak je nějaké nařízení, že žena musí klopit hlavu... Jak se píše v tom vtipu o slepici: "ještě udělám jednu kličku, aby si kohout neřekl, že jsem ku*va"
leden 12, 2009 19:07
Patricie, : Vodoměrka
mám dojem, že tohle ale nedělají všichni muži... zase jenom takoví, kterým jde o jediné... a zase ne každá žena jim podlehne, tak se nediv, že zrovna ten jeden nepodlehl tobě... to, že jsou muži lovci, neznamená, že ženská klopí hlavu... ty ses zachovala jako plno mužů a teď ti vadí, že se ten muž zachoval jako plno žen, které by na podobný útok reagovaly stejně... tak v čem je chyba? Co na tom nechápeš?
leden 12, 2009 19:29
Vodoměrko, : kiwi
nejspíš jsi uhodila hřebíčkem o hlavičku!
Souhlasím, lépe bych to nenapsala.
leden 12, 2009 19:33
Patricie, : Layla
chlap musi zenskou lovit,aby u nej mela nejakou cenu a ne ze se mu sama nabidnes. Tak to proste nefunguje,at chces nebo ne. To se muzes domluvit s kamaradem,co take nema vazny vztah a potrebuje sex,ze si po teto strance budete vzajemne vyhovovat. Ale pokud neco takove navrhnes na prvni schuzce, tak jsi se shodila docele sama,protoze jsi mu ukazala,ze je jednoduche te mit......Kdyby me tohle chlap navrhl,tak se taky docela zaleknu a hlavne,kdyby se z toho kafickovani mohlo vyvinout neco vic,tak prave ten zacatek,to premysleni o sobe,touze po druhem moznem setkani - to ma take hodne do sebe. smilies/wink.gif
leden 12, 2009 19:34
Patricie : mimi
chtěla ochutnat jenom masíčko,možná že se seznámili u kopírky ,tak chybí tady jenom chlap,který by se do ní zamiloval a ona ho po několiká "tak vem si mě ze zadu" odkopla a on by tady napsal svůj příběh ˇjak uvěříl ,že to myslela vážně.
leden 12, 2009 20:28
Vodoměrko, : Ariana
taky souhlas s oběma předchozími příspěvky, nemám co dodat.
leden 12, 2009 20:29
to si vážně tak málo vážíš sama sebe, : Lana
že se chováš jako štětka??? Ani se mu nedivím, že od toho dal ruce pryč, též bych si řekla kolik už Tvým lůnem projelo mužských a chuť bych rozhodně neměla, možná by se mi zvedl kufr. Ženy lovkyně to je neštěstí, škoda jen že se občas samy nevidí nahrané na videu.
Je to právě o tom, že Tobě tady nejde ani o lásku ani o vztah, to co Ty žádáš si můžeš udělat šampónem ve sprše a nemusíš se tak ponižovat.
Není pravda, že džentlmeni jsou už jen poslední mohykáni v letech, mám okolo sebe dva 40 a 32 let. Dobývají, snaží se, nosí květiny a dárky, píšou zamilované smsky, vaří, zvou na kafíčko a je to moc milé. Tím prodlužováním jen narůstá touha a chuť strávit s tím druhým více času a krásných chvil a to milování (ne sex v tom je rozdíl) je už pak jen třešinka na dortu. Jen jim dát příležitost k dobývání, čím je to těžší, tím je Tvá cena vyšší a i vztah pak za něco stojí. Musí to mít určitý náboj, napětí, vzrušení, nejistotu, přitažlivost....a tím co jsi mu nabídla okamžitě jsi o tohle všechno přišla, možná ani nevíš co to znamená, snad jsi to ani nikdy nezažila smilies/undecided.gif smilies/angry.gif smilies/cry.gif smilies/undecided.gif





leden 12, 2009 20:46
Lano, : Ariana
tak to jsi mi potěšila, že existují džentlmeni i v mladším věku. Já mám kolem sebe jen ty starší. Samozřejmě vím, že existují, jen jsem měla pocit, že jich je o hodně míň, než těch starších. V každém případě to je naděje, že to ještě u mladší generace není úplně ztracené smilies/smiley.gif . Napsalas to perfektně.
leden 12, 2009 20:52
Patricie, : tippler
fakt si myslíš, že jsi to neřekla vulgárně? Před lety jsem bydlel v jedné vyhlášené oblasti v Brně. Otázku "Nemáš chuť na sex?" jsem občas zaslechl. Od pouličních kur*v.

Taky mě pobavilo, že "gentlemani už se vidí jenom ve filmu". Gentlemanů chodí po světě spousta. Jestli je chceš poznat, chovej se jako dáma...
leden 12, 2009 22:22
patt : NČ
Hájíš se rovnoprávností, a nechápeš, proč bys měla bejt tim přímym vyzvánim k ***** špatná. Jo, souhlas, já osobně bych tě za todle zase ažtak nevodsuzoval.
Ale když rovnoprávnost, tak rovnoprávnost. Tedy - proč je u tebe navopak VON špatnej, když odmítl? Proč hledáš příčinu nerealizace jen u něj. Proto, že někerej jinej chlap ti jindy dal hned ? Nebo jiní chlapi? Tak tendle je plachej blbeček? Víš, za svuj už pamětihodnej život jsem absolvoval spousty velkejch i malejch setkání, večerů, zájezdů, školení, výjezdních porad, nevimcovšecko. A bavil jsem se přitom se spoustou třeba kolegyň z jinejch krajů republiky, se kterejma jsem se vídal tak čtyrykrát do roka. Vobčas to i jiskřilo srandou a lechtivostí. A přitom si i pamatuju pár kolegyň, který taky rády dávaly a dost často byly úspěšný, nebyly to sucharky, sranda s nima byla vždycky, JENŽE! Ony nebyly muj typ, zatimco já (asi teda snad) jejich jo. Takže zatimco vony usoudily z průběhu večera, že vše směřuje k "posvícení", tak navopak mně, když sem to pochopil, začalo bejt nevolno, páč jediný voco sem nestál, bylo - že bych je mohl přímym odmítnutim urazit.

leden 13, 2009 06:05
NČ : Lotka
to napsal moc hezky. Chápu Patricii, neodsuzuju, člověk v průběhu života prostě zažije spoustu věcí, který ho formují ať tak nebo tak, takže si myslím, že má ke svému chování důvody - takže proč ne. Ale moc nechápu, proč se jí tak dotklo, že jí ten chlap odmítnul. Trochu mi to přijde, že ji sáhnul na sebevědomí, že si myslela, že ho má v kapse, ale ono nic... Patricie já bych to tak tragicky nebrala, třeba je to skutečně tak, jak píše NČ. Bude jinej, uvidíš. smilies/wink.gif
Jo, a v tom jestli je ženská v tomhle jiná než chlap - viděla jsem zajímavý dokument o lidské sexualitě, dělali tam "pokus" - mladá holka na ulici nabízela mužům večer s vidinou sexu, z 10 jich odmítl jen jeden a to jen proto, že měl druhý den zkoušku, ale nabízel jí, že se můžou sejít den nato. :-) Když tohle zkusili i u žen, ani jedna se nechytla... :-)
leden 13, 2009 08:17
Proc muzi nemohou a zeny ano : nantaali1
Pises, oba jsme si sdelili priblizne predstavy o vasem setkani. Jenze za tim priblizne, jste si predstavovali kazdy neco jineho. Ja vim, byva zvykem, ze je to opacne, on vidi prilezitost k sexu a ona zatim uvazuje jestli by spolu vubec mohli zit. Proc by to nemohlo byt jinak? Kdyz pomineme, ze jeho plachost mohla zakryvat nejakou sexualni poruchu, proc nemohl on byt sokovan z tveho navrhu hupky dupky do postylky. Treba mu bylo s tebou dobre, ale zase nebyl tak sexualne vyhladovely /jako asi ty, cehoz on si nevsiml/ a tak jsi ho sokovala.Proc by nemohl odmitnout tvuj navrh? Ty jsi vzdycky sla s kazdym hned napoprve? Nebo jsi nekdy projevila "plachost".Zrejme vase komunikace probihala v ruznych rovinach a kazdy jste si predstavoval neco jineho. Ted z toho mas sok ty. Trocha psychologie, nikoho nezabije...
leden 13, 2009 08:43
NČ, : Petronila
hořím zvědavostí - jak jsi to tedy udělal? Odmítl jsi nepřímo, nebo jsi ze slušnosti vyhověl? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 13, 2009 09:03
Patricie, : Petronila
proč si proboha stěžuješ na nerovnoprávnost? Vždyť jste se oba zachovali naprosto rovnoprávně! Ty jsi mu nabídla sex (což je obvykle považováno za doménu mužů), on ho odmítl (což je obvykle považováno za doménu žen).

Kdyby to bylo obráceně (tedy že by on Tobě nabídl sex a Ty bys zděšeně odmítla), byla by situace NAPROSTO STEJNÁ. Tak jaká tady nerovnoprávnost??????
leden 13, 2009 09:06
Patricie, : Sinix
vždyť ty jsi ten problém právě identifikovala. Pravda je, že když na 1. schůzce řekne chlap ženě, že jí zve do postele, vypadá při nejmenším jako sexuální loudil. Když to takhle natvrdo řekne žena chlapovi, vypadá jako ku**a. Samozřejmě že některým chlapům k*y nevadí, stejně jako některým ženám nadržení chlapi, kterým jde jenom o zářez na pažbě.

Ale co rozhodně slušným chlapům vadí je, když se žena chová jako chlap (mně tedy určitě)! Na druhou stranu, ani obráceně to není ono. Nechovej se jako chlap a třeba budeš úspěšnější. Ber to jako zkušenost pro příště.
leden 13, 2009 09:28
Péťo, : NČ
utekl jsem jak panic :-((( a v pokoji se zamknul! Anebo, zase jindy, jsem fofrem uvolnil místo kolegovi či kamarádovi, kerej si chtěl dát říct. U mě je potíž v tom, že jsem z muzikanckej minulosti (tehdá přítomnosti) strašně zmlsamej a vybíravej. Todle jsou ale spíš zážitky na vyprávění, než na psaní. Já sem chtěl tim všim říct jen to, že nelze za neúspěch vždycky vinit druhou stranu, nýbrž PŘEDEVŠIM je nutný si njedřív zaméct před vlastnim prahem!!!
Mohlo v průběhu večera dojít k JEHO rozčarování (z čehokoliv)! Nebo JEMU už vod začátku vo nic jinýho nešlo, než: "oba jsme si sdělili přibližné představy, jak naše první setkání proběhne - káva, povídání, nic závazného", protože von vo TO s ní vůbec nestál, což ji, při jejim, silně hypertrofovanym, sebevědomí ani ve snu nenapadlo. Neboť s ní chce přeci KAŽDEJ normální chlap. Z čehož se snadno vyvodí, že kdo JI nechce, nejni normální. Ach ouvej!

leden 13, 2009 09:28
Sinix, : Petronila
"Ale co rozhodně slušným chlapům vadí je, když se žena chová jako chlap."

Co je tohle? Já tedy nevím, ale myslím, že dát otevřeně najevo na první schůzce, že si chci s dotyčným/ou zaš*kat, by vadilo KAŽDÉMU bez rozdílu pohlaví, kdo by měl zájem o hlubší vztah (protože by si to přečetl jako "když chce se mnou, je velká pravděpodobnost, že si dá říct s každou/každým"). A to není z hlediska perspektivy dalšího vztahu zrovna nejlepší vizitka. Mě by tohle spolehlivě odradilo i u chlapa.

Ovšem Patricie deklaruje, že jí o žádný vztah nešlo, ale právě jen o tu postel. A třeba tomu pánovi šlo právě o ten další vztah (navíc se domluvili, že jen káva a pokec).

Stále si myslím, že oba se zachovali naprosto rovnoprávně, oba na to měli svaté právo, a Patricie nemá důvod stěžovat si na neexistující rovnoprávnost (protože ve skutečnosti to, co popisuje, že by chtěla, je silně nerovnoprávné - chlap by měl mít málem POVINNOST se se ženou vyspat, pokud ona projeví zájem. V tomto pojetí by tedy rovnoprávné bylo, aby tu málem povinnost měla i žena.)
leden 13, 2009 10:12
... : bb
Všichni přede mnou to napsali výstižně a se vším v podstatě souhlas. Ariany a Sandry komentáře jsou výstižné.

To, co mi přišlo úplně spontánní, však u něj vyvolalo takové zděšení, že tak vyplašený výraz jsem u muže, s kterým se žena seznamila poprvé a už ten den šla tvrdě na věc, ještě nikdy neviděla. Nakonec jsem si uvědomila, že i muži jsou dost plaší.

Patriko, tak jsi zažila svoje poprvé:-) prostě každému muži nevyhovuje, když jde žena "tvrdě na věc". Jsou, díkybohu, ještě chlapi, a nemusí jím být zrovna 50 a víc, co mají rádi ženu ženskou, ne babochlapa. K ženské zkrátka nepatří "jít tvrdě na věc". Navíc, i mně ženě by takový chlap nevyhovoval, je to moc jednoduché a to nemám ráda, zavánělo by to tím, že jsem prostě další v řadě, rutina. Tím spíš obráceně, chlapa takové tvrdě na věc od ženy opravdu nebaví a je mu nepříjemné. Buď ráda, že nebyl hrubý, pouze odmítl nabízené zboží.
leden 13, 2009 11:07
... : bb
taky bych radila dát si pozor, takové chování i když není primárně špatné, se v osobnosti ženy nějak otiskne a ona je pak tak nějak čitelná, je na ní prostě poznat, víc než na mužích, že je k mání a dá si říct a nedělá z toho vědu. Muži mají na to radary a rádi takové ženy osloví právě na tu jednohubku, protože vycítí, že nehrozí komplikace, ale nesnaží se s nimi o trvalé vztahy, nestojí o to. Tak pokud víš, že tohle je přechodné období a budeš chtít někdy trvalý vztah, třeba časem i rodinu, tak to nedělej, ublíží ti to, ztvrdneš.
leden 13, 2009 11:12
No, už tu bylo řečený všecko, : Krakonoš
tak jen podtrhuju myšlénku, že ani ženskejm v naprostý většině nevyhovuje takovejhle postup vod chlapa. Tudíž tvoje lkaní: "Prostě jsem se zachovala podobně, jako plno mužů" je dost mimo mísu, chlapi, který to zkoušej podobným způsobem, jako tys to zkusila na svoji kořist, končej v naprostý většině s votiskem dlaně na xichtě, i když jim šlo taky jenom vo nezávaznej sex. Prostě i schůzka za účelem nezávaznýho sexu, nejedná-li se vo schůzku se šlapkou či džigolem (což je ale placený, teda nikoli nezávazný smilies/grin.gif), má-li bejt úspěšná, musí probíhat na určitý úrovni. Když si představím sebe, sexuálního náruživce s velkou chutí, v tebou popsaný situaci, taky bych asi vycouval. Musela bys bejt totiž taková sexbomba, že bych celej večer jenom slintal jak baryk a zapomněl díky tomu na všechny možný rizika pohlavně přenosnejch chorob, který mě napadnou při setkání s takhle "votevřenou" bytostí. Možná si budeš muset přiznat, že zase taková modelka nejsi smilies/wink.gif Nic ve zlym.
leden 13, 2009 11:59
bb : borůvka
myslíš, že na to mají radary? Já např. nehledám jen sex, ale chci "normální" vztah a stejně přitahuju jen chlapy, kterým jde o jedno..
leden 13, 2009 12:26
... : Sandra
Myslím Krakonoši, že to není vůbec otázka vzhledu, problém je v tom, že ta ženská se takto otevřeným dotazem hrozně shodí (stejně tak třeba já bych si o chlapovi, kterej by mi tohle na ulici řekl, pomyslela, že je primitiv, protože má úroveň štamgasta hospody Na Růžku) a většina chlapů v mém okolí (soudě podle bráchy, kámošů, manžela,...) by nešli s ženskou, která nemá úroveň, ani kdyby to byla bůhvíjaká sexbomba...
(Ale nepopírám, že existují i chlap, kterým je jedno, jestli má jejich sexuální protějšek nějakou úroveň, jestli není blbý jak tágo, či dokonce jestli je umytý...například někteří jsou schopní zastavit vyžilé, špinavé, nevkusně oblečené štěťuli kdesi u Karlových Varů a ještě jí za to zaplatit...to ale asi není- doufám- ukázka "normálního", průměrného chlapa.)
leden 13, 2009 12:31
stejně : kolemjdoucí
jako v mnoha jiných případech je těžké tady generalizovat. Každý to má nastavené trochu jinak, co jednoho odrazuje, jiného přitahuje. Za sebe mohu říct, že by mne to odradilo proto, že bych se tím ošidil o tu nejhezčí část "namlouvání", kdy ona (jako) nechce a chlap se musí trochu (nebo hodně) snažit aby ji dostal do postele. A právě z toho malého vítězství jsem měl vždycky radost, stejně jako mne mnohem víc potěší orgasmus partnerky nežli ten můj. A ještě na sebe můžu prozradit, že jsem někdy schválně sváděl takové ty šedé myši, co po sexu ani moc netoužily. A bavilo mne sledovat, jak se po nějaké době proměnily, rozzářily a zkrásněly.
leden 13, 2009 13:58
borůvka : bb
myslím, že mají. Radary poznají i to, že slečna je vztahuchtivá a nějak je to spíš odrazuje :-) Jestli ti není 55, tak se kolem tebe pohybují spíš mladší chlapi a ti prostě nechtějí pokaždé, když to zkouší, vztah. Jak se tu opakuje, podstatné je jakým způsobem to chtějí a že jsou i odmítnuti. Normální chlap počítá s tím, že ho normální ženská odmítne:-) respektuje to a nemusí to do budoucna vylučovat nic, ani dlouhodobý vztah. Kdežto s jednohubkou, která šla tvrdě na věc, to radary bez ohledu na pohlaví vylučují :-)
Takže si myslím, že dřív či později potkáš někoho na stejné vlně,jen to trvá déle když se mají sejít dva co chtějí vztah na dlouho.

leden 13, 2009 14:50
teda kolemjdoucí : skaz
to je krásné - kde takhle kolem chdíš? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif.my babičky na vesnici i krajáč mléka nabídnem smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 13, 2009 23:30
No, já teda Sandro : NČ
bezvýhradně souhlasim s Krakonošem. Nepsal přeci vo nějaký tuctový holce.
Když si představim, že bych obdržel nepokrytou a jednoznačnou výzvu k *********** např. od takový Taťány Kuchařový nebo Paris Hilton, vůbec bych nepřemejšlel, jestli bych to neměl vodložit na pozdější dobu, teprve až duševně splyneme!
A navopak, kdyby mi totéž navrhla kolegyně ze sousedního kanclu, s kterou sme duševně docela fajn splynutí, nedošlo by k TOMU nikdy!
leden 14, 2009 06:48
bb : borůvka
dík za odpověď. No, zřejmě máš pravdu. Já jednohubka (moc hezký výraz:-) nejsem, s nikým z nich jsem nespala, jen s jedním a to až po roce jeho snažení, a na vztah jsem tak někak přestala věřit.. Třeba ta "stejná vlna" někdy přijde.
leden 14, 2009 09:29
Ano, enčé, přesně tak sem to myslel. : Krakonoš
Mí Žižkováci mi (aspoň někdy) rozumějí! smilies/grin.gif
leden 14, 2009 19:34
Zdravím Borůvko : Modrý Klokan
Téma už je vytěžené, nemám za sebe co dodat. Jen mě fascinuje Tvůj poslední komentář. Vůbec tomu nerozumím. Tomu ročnímu období do prvního sexu, balení, chození, se neříká "mít vztah"? Vztah snad nemusí "oficiálně" začínat prvním sexem. Ovšem chápu, že velmi často a neplánovaně může prvním sexem končit. Sex je silná pudová potřeba a naše vnímání jeho množství a kvality je prostě důležitější, než se tváří moudří, slušní, korektní a decentní pánové a dámy na vysoké společenské úrovni. Ztrácet s někým rok čas, aby se to pokazilo jednou souloží, mi přijde jako vyhozená energie. Pozitivní naštěstí je, že se žádná zkušenost v životě neztratí.

Taky možná úplně blbě chápu o co šlo. Mohla by jsi to nějak rozvést? Dík.
leden 14, 2009 20:09
Jo, Krakonošu, : NČ
to bude nejspíš tim, že šo*st nejni ani pravicovej ani levicovej, žejo! Je skvělej (skoro vždycky).
Díky Bože za ty dary:-)
leden 15, 2009 08:05
to: Patricie : Modrý Klokan
Ještě mi to nedá k úvodnímu dotazu Patricie. Moc nechápu proč se do ní někteří tak navážejí. S názory Krakonoše, Sandry, NČ, bb na to "jak to chodí" souhlasím, ale rozhodně mi nepřijde, že by Patricie situaci nechápala nebo se z "té rány" nějak skládala. Vcelku pohodově nahodila téma... tož tak.
leden 15, 2009 21:18
No, klokane, : Krakonoš
Patricie se ptala, jestli myslíme, že je některý jednání dovolený jenom mužům a ženám ne. No a já jsem jí odpověděl, že některý jednání není dovolený nikomu, respektive vede pro vobě pohlaví ke stejnýmu výsledku - odmítnutí a úprku. Nás chlapy pak jako bonus ještě čeká většinou ten liskanec přes xicht, takže jsou na tom samičky dokonce vo něco líp; předpokládám, že jí ten její lovenej nepropleskl. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 17, 2009 16:51

Powered by Azrul's Jom Comment
busy