NEPŘÍJEMNÁ ZMĚNA
Středa, 02 duben 2008

 Ahoj lidi, dost možná, že se tu na mně sesype hejno nabroušených kudlanek-samiček, aby mne zbavilo života, i když, jak jsem četl v mottu, musel bych s nimi nejprve kopulovat. Vzhledem k tomu, že tohle nehrozí, asi i přežiju... Ale vážně: vypíšu vám svůj problém a třeba mi někdo poradí. Na Kudlanku mě upozornila má kolegyně a když jsem si přečetl pár věcí, řekl jsem si, že to zkusím.


 



       Je mi 51, jsem 12 let ženatý. Podruhé. Mám z prvního manželství 20 letého syna, který žije se svou matkou a jejím novým manželem. Bezproblémový kluk i vztah. S druhou ženou máme tři děti – jedenáctiletá dvojčata-dcery, a pětiletého kluka. Žijeme v rodinném domku u jednoho krajského města, jsem „lepší ouřada", manželka už také chodí do práce, tedy právě nastoupila (zatím na zkrácený úvazek), protože byla do letoška doma – nejprve kvůli dcerám, pak  se zase narodil syn. Náš problém je v oboustranné nespokojenosti s manželstvím. Asi jsme si to oba představovali jinak. Ona se po svatbě dost změnila, je stále bolestínská, sebemenší věc ji rozbrečí. Také ztratila asi nějaké zájmy, koníčky atd., nebaví ji mimo domácnosti nic víc, kdybych si s ní chtěl o něčem povídat, tak vidím, jak ji to nudí. Ona mi nic konkrétně nevyčte, to ne,  ale představte si, že máte vedle sebe nafukovačku, někdy si to opravdu myslím. Prostě moje řeči přetrpí. Stejně tak je dost nesamostatná. Se vším čeká na mně, sama nic nerozhodne. Bohužel, když už, tak to většinou nedopadne nejlíp. Ale abyste si nemysleli, že si jen stěžuju, v podstatě proti ní nemohu nic zlého říct, doma je uklizeno, uvařeno, děti jsou v pořádku, jezdíme s nimi na prázdniny, na návštěvy k rodičům, někdy i ke známým..     

 

     Ale vedle sebe jen žijeme, přežíváme; ať zkouším cokoliv, nemohu najít nic, co by nás spolu bavilo, aby se zase navázal podobný kontakt, jako před svatbou. I když, sebekriticky přiznávám, tenkrát jsem se zase až tak o nějaké splynutí duší nezajímal... Vždyť my se vlastně ani nehádáme.  Víte, z docela živé, suverénní mladé ženy se stala jednostranná slepice. Nevražděte mě, já to nemyslím špatně. Ale ono ji opravdu „nic nebaví". Snad jen se bavit s kamarádkama. Nebo s mou nebo její matkou. Docela je možné, že si ona zase někde stěžuje na mě.     

 

     Taky jsem už, to se přiznám, párkrát uvažoval o rozvodu. Jenže – to by znamenalo dělit dům, majetek, děti by přišly o rodinu. Vím, že ona by to sama s nimi v domě nezvládla. Rozhodně ne finančně. A ani to nepřipadá v úvahu, protože bychom na tom oba nesmírně tratili. Ani jeden z nás by druhého nemohl vyplatit. A jak říkám, nejvíc myslím na děti, které by to nejvíc odnesly. Ale při tom mám čím dál tím víc pocit zmršeného života. Ještě snad poslední informace: myslím, že nějaký milostný cit mezi námi už taky neexistuje. Spíme spolu, ale je to asi jako že jdu do vany, že si čistím zuby.. Už hodně dlouho cítím, že v podstatě „podrží pro klid v rodině".   

 

    Je to všechno takové nebarevné, někdy z toho mám deprese, jindy si zase říkám, že by to mohlo být horší. Tak – co vy na to? Odsoudíte mě?

 

 

Marek

 

 

 

 

 

Komentáře
Ježišmarjá : NČ
malýho kluka, dvě holky před pubertou, vlastní barák ... a tebe to doma nebaví? Mě děti v tomhle věku zaměstnávaly tak, že jsem měl denně výčitky, co všechno jsme ještě nestihli. To byly kola, výlety, volejbal, pingpong, čutačky do balónu, celodenní koupaliště, brusle, lyže, divadýlka, divadla, kina, úkoly do školy, čtení před spanim.... Fakt je, že jsem po večerech míval hraní s kapelama, takže jsem měl i patřičný odreagování. Ale že bych se s dětma nudil? Myslím, že fakt nikdy.
Touhy po "novym masíčku" a poznávání jsem měl asi uplně stejný jako každej normální chlap, a řeknu ti, že v tomhle jedinym tě chápu. Za mě tohle vyřešila kdysi manželka rozvodem. Když si dnes uvědomím ten propastnej rozdíl v našich povahách, ani se jí nedivím. Ale kdyby s tím ona nepřišla, já bych celkem bez problémů vyžil.
Nojo, to bude asi tim, že nejsem lepší ouřada - spíš nejhorší ouřada.

duben 02, 2008 09:25
... : Dita
Nč co bys poradil ženě, jejíž manžel má šílenou touhu po novým masíčku - tak jako ty kdysi. Co dělat? Učesat se, navonět, hezky se načančat a vyrazit se poohlídnout taky po "novým masíčku"? Nebo si na toho ku*evníka došlápnout, ale jak, že?
duben 02, 2008 09:39
nebylo : Manul
tady uz jednou neco podobneho? Nejake fraze mi pripadaji povedome, hlavne ta o te slepici a podrzeni pro klid b rodine
duben 02, 2008 09:54
Dituš : NČ
poradil bych jí aby neprudila. Ona sama nic nezmůže. Buď se s tim porovná on sám, nebo holt, pokud jeho touha převýší nad zodpovědností a láskou k ní a hlavně k dětem (často ovšem též i nad pohodlností), tak má prostě smůlu. On se holt rád podívá uplně každej. Ale je strašně důležitý, aby při tom ohlídnutí měl ještě vnitřní brzdu a hlavně DŮVOD, proč nezajít dál.
duben 02, 2008 10:03
Už jsem někde tenhle nářek četla. : mamča

Takže shrnuto a podtrženo : Manželka je doma s dětmi 12 let, (předpokládám, že jsi kvůli ní odešel od spořádané rodiny). Za tu dobu ztratila kontakt s profesí, kterou vykonávala před MD. Její svět se smrsknul na starost o děti, pohodlí manžela a udržování domácnosti. Její sebevědomí se tedy nejspíš pohybuje v záporných hodnotách, když její jediné povyražení je pokec s matkou nebo tchýní.
Zejména si Marku povšimni výrazů, které používáš : "Taky jsem ….párkrát uvažoval o rozvodu. Jenže – to by znamenalo dělit dům, majetek, děti by přišly o rodinu". (Napřed majetek, děti hezky až na posledním místě.) "...bychom na tom oba nesmírně tratili "(zas jen ty prachy). "...nejvíc myslím na děti..."(Jó ?) "...mám čím dál tím víc pocit zmršeného života "(a co ona ?). ..."podrží pro klid v rodině"... (tak to nepotřebuje komentář)
"Je to všechno takové nebarevné, někdy z toho mám deprese".

Myslím, že bys potřeboval pořádnou ránu do hlavy, aby se ti barevně rozsvítilo. Ty deprese by tě nejspíš přešly, kdybys musel řešit OPRAVDOVÉ problémy, jako např. nemoc v rodině, ztrátu zaměstnání, úmrtí někoho blízkého, apod. Tohle co řešíš, jsou pseudoproblémy, na které sis zadělal sám.


duben 02, 2008 10:05
... : Dita
Nč krásně jsi mi to napsal. Jak jsem z tvé odpovědi pochopila leta marně bojuji s větrnými mlýny, takže neprudit, být milá, příjemná a ten pocit, že ze mně někdo dělá blbce prostě ignorovat. Co si budeme namlouvat, nejde jen o podívání. Ještě jedna věc, jak dlouho se s tím chlap tak v průměru porovnává?
duben 02, 2008 10:12
Vrchní kudlanka nás zkouší, nebo co? : D
duben 02, 2008 10:19
Dituš, to je JEN MŮJ NÁZOR : NČ
a třeba nesprávnej - nevim. Asi by ti to líp vysvětlil nějakej specializovanej lékař - cvokař, odborník na manželský vztahy, pětkrát rozvedenej.
Řek bych to krátce: Když máš doma sobce, kterýmu je uspokojení jeho vlastního JÁ přednější než rodina, pak se klidně stavěj na hlavu, NEZMĚNÍŠ HO!!! A je jen na tobě, jestli budeš ochotná se s tím smířit nebo jestli ho pošleš k Brdičkum.
duben 02, 2008 10:19
Normální krize středního věku : Míša šíša
Nechci Marka cupovat, jak se toho obává, ale docela souhlasím s tím, co vypíchla mamča. Jo, nimrat se v blbostech a mít z toho deprese je fakt docela hustý, když existují daleko závažnější problémy, o kterých nikdo nevíme, kdy přijdou. Na druhou stranu - Marek za to asi moc nemůže, deprese je možno mít i z naprostých prkotin.
Jinak mě docela zaujala ještě jedna Markova věta, vlastně dvě: "Ale ono ji opravdu „nic nebaví". Snad jen se bavit s kamarádkama. Nebo s mou nebo její matkou."

No, Marku, třeba jsou prostě všechny ty kamarádky, matka a tcháně zábavnější než ty. Ty o ní říkáš, že je slepice, ona zase o tobě může říkat, že jsi k smrti nudný patron.
duben 02, 2008 10:27
nuda : Aex
Marku, ty se nudíš! Taková pořádná mrcha - manželka by ti nejspíš zaměstnala mozek a neměl bys čas takle uvažovat. Párkrát jsem už tu četla nářek žen-matek na MD, nebo po ní s malými dětmi, které se starají a jejich drahé polovičce to jaksi nestačí.
Musím ocenit, že pokud jsi nezahnul, líbí se mi, že uvažuješ o tom, že bys to chtěl nějak řešit a neběžíš hned do jiné neokoukané náruče. Také ti musím říct, že ti za tvůj dopis děkuji, protože se budu moc snažit nebít jen "hodná slepice", ale občas doma udělat pořádný kravál, protože takto asi přemýšlí víc mužů.
Jinak si myslím, že bys toto vše měl říct své ženě a řešit to s ní, pokud má zájem a chce pracovat na vašem vztahu, určitě vás to posune a pokud zájem nemá, tak si najdi koníčky - viz. předchozí "hokejista" a kašli na ni a žij s ní "kvůli dětem a majetku", pokud ti teda ten majetek stojí za to, protože děti dusno doma vycítí a je pro ně lepší žít jen s jedním rodičem a v klidu- můj názor.
duben 02, 2008 10:43
Alex : Máš pravdu, : mamča
"z docela živé, suverénní mladé ženy se stala jednostranná slepice" smilies/grin.gif
Chuděra lítá kolem dětí, baráku a "lepšího ouřady", a den má jen 24 hodin. Kde by ta štvankyně vzala čas a energii na koníčky ! smilies/cheesy.gif
Jó, kdyby mu doma občas předvedla Itálii, zapřáhla ho do práce kolem dětí a domu, a večer odpočatá požadovala sex na šestadvacet způsobů, nejspíš by tady Marek brečel taky.
To je takovej ufňukanej živočišnej druh. smilies/tongue.gif
duben 02, 2008 10:52
No, ono je nejsnadnější kritizovat vždy druhého, : Eva
ale v celém to dopise nějak úplně postrádám, co by jako bavilo tebe, Marku???????????Zajímá něco vůbec Tebe? Nebo čekáš, že tě ten druhý partner i pobaví a vytáhne z toho, že tebe prakticky nic už nezajímá a viníš z toho "slepici"? smilies/cheesy.gif
duben 02, 2008 11:05
Ještě mi to nedá :-)))) : NČ
Pokud ji baví povídat si s kamarádkama, svou matkou, dokonce i s tvojí matkou.... jsi šťastnej muž!!!! Co bychom za to kdekterej jinej dali!!!!
Ty nemáš kamarády, třeba manžely těch jejích kámošek? Nebo sousedy? Nebo chlapy v hospodě?
duben 02, 2008 11:05
JOJO : BaBu
to je zase to samé, prostě se zase nedomluvili, ale ona aspoň chodí ven s kámoškama ale je fakt, že je třeba něco dělat, aby se nikdo nenudil-sport,kultura....jak to radily holky hokejistovi: kup šampáňo a udělej romantický večer ve dvou...třeba se chytne smilies/wink.gif
duben 02, 2008 11:50
Tak z RAdka se stal MArek... : wendy
ale už není apríla !!!!!!!

mamčo, taky kolem sebe pozoruju, že ty manželky, které doma pořádají Itálii, pořád něco chtějí, něco se jim nelíbí, musí být udobřovány a kvůli něčemu stále vysírají, tak tam se muži nějak nenudí...
smilies/tongue.gif
duben 02, 2008 11:51
wendy : BaBu
taky bych někdy brala kurs "mrchou snadno a rychle" sice zatím se nikdo u nás nenudí(aspoň doufám), ale to se vždycky může hodit smilies/grin.gif
duben 02, 2008 12:00
wendy, BaBu : mamča
Až se nám uzdraví naše Velekudla nábožná, a vleže na břiše se bude nudit, mohla by nám vymyslet korespondenční kurs, jak navrhuje BaBu "Mrchou snadno a rychle". smilies/cheesy.gif
NČ a strejda (ev. další životem ostřílení odvážlivci) by mohli posloužit jako testovací vzorek, a jejich připomínky by byly brány smrtelně vážně.
Na konci kursu by Velekudla vydávala Certifikát, a všichni bysme to hromadně zapili. smilies/cheesy.gif
duben 02, 2008 12:07
mamča : BaBu
skvělý nápad!!!hodné holky prostě nejsou v kurzu smilies/shocked.gif)))))já jsem hodná (bohužel, bohudík)?
duben 02, 2008 12:25
Nojo, já na tom už delší dobu pracuju, : d@niela
na takovém tom manuálku... V podstatě ho "publikuju v oněch soukromých emailech", které posílám svým milovaným skuhralkám, a že jich je kolem mne "hafo".
Uvažovala jsem fakt a vážně o vydání, jen nevím, zda vzhledem k tomu, že mé rady jsou hodně moc neortodoxní, bych nebyla pak kamenována. A bojim bojim, že by to pak bylo především těmi, které "potajmu a potichu" ty rady berou a úspěšně praktikují...
smilies/angry.gif
duben 02, 2008 13:11
Neboj neboj - čeho ?! : wendy
Cobrej slogan je : "Hodný holky se dostanou do nebe, zlobivý dostanou co chtějí". Jen se to nesmí přepísknout.
duben 02, 2008 13:23
To není jen slogan, : Vodoměrka
ona je to dokonce knížka...
duben 02, 2008 13:29
Dani, : Ceskymo
neboj, ja te podporim... a pridam par rad, jestli chces! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif I kdyz do certifikovany mrchy mi asi jeste kousek chybi? smilies/wink.gif
duben 02, 2008 13:31
No, vona taková zlobivá : NČ
potřebuje občas pořádně naplácat na holou... Jo docela dobrá představa. Třeba taková Paris, ta je hodně zlobivá!!!!!
duben 02, 2008 13:38
NČ : BaBu
Paris, ta je asi hlavně blbá.....
duben 02, 2008 13:45
... : Hanka
Podívejte se na odkaz "B" dneska v 10.19 hod. Totožný článek sem kudlanka dala již v roce 2006???
duben 02, 2008 13:46
Hanííí, to to letí, žejo : NČ
Zase jsme vo dva roky blíž do krematoria!
Babů, když jde vo ten vejprask na holou, tak k tomu nijak chytrou ani nepotřebuju :-)
duben 02, 2008 13:57
Hani, jo, však to Daniela vysvětlila, : ivanka
koukni se na ten další článek - DO HÁJE, DO HVĚZDY A JEŠTĚ HLOUBĚJŠ!
smilies/smiley.gif))
ale je to stejně bezva, že si to všechno pamatujem, co? Tak to s náma zas až tak špatný není.
duben 02, 2008 13:59
vodoměrko - jo, knížka ?! : wendy
Já už mám v tý četbě taky hokej...
duben 02, 2008 14:46
NČ : BaBu
někdy nevím, jestli je lepčí být tou kterou chlapi chtějí vypráskat na holou, nebo tou se kterou chtějí pokecat, žít, mít děti.....a toužit po nějaké, co se jí dá dát na holou
duben 02, 2008 14:47
NČ, cetla jsem od Tebe hodne prispevku, ale tenhle - ten prvni v teto diskusi, mne fakt dostal.. : mila1
dekuju Ti, ze jeste existuji takovi chlapi, takovi tatove.. a asi vic chapu nektere Tve reakce na jine clanky..
duben 02, 2008 15:30
Cceš říct, že ty jsi se vůbec nezměnil? : alena tečkovaná
tzn. zveš jí na ronde, kupuješ jí květiny, dárečky, vozíš jí na vejlety, do restaurací, do cukrárny, do kina do divadla, kupuješ jí šatičky, parfémy apod.? prostě to cos dělal než sis jí vzal?Jako přijdeš domů dáš jí pusu a "jdete na to" a pak jdete na večeři, držíš ji za ručičku a říkáš jím, jak je krásná a jaká je kočka a jak je úžasná....jestli je to takhle, tak se ti nedivím. Ale dost možná, že už tohle všecko neděláš, a chudák holka má místo vášnivýho milence doma starýho páprdu, na kterýho leze další míza, aby si fofrem ještě užil, než ho skolí civilizační choroba. Předpokládám, že tvá žena je mladší model, za který jsi vyměnil svou již "ošoupanou" manželku.
duben 02, 2008 15:43
... : Minnie
Tenhle dopis už tady na Kudlance byl, lišil se jen podpisem... Tehdy se autor podepsal jako Radek, dneska jako Marek...

http://www2.kudlanka.cz/423434-kdyz-souziti-sesedne.php
duben 02, 2008 16:53
... : Minnie
Aha..., už tu ten odkaz jednou je... smilies/grin.gif
duben 02, 2008 17:02
Minnie : Kamila
co kdyby sis toho přečetla víc? Třeba aspoň komentáře, tam na to taky upozorňujou... anebo článek Do háje, do hvězdy atd...
duben 02, 2008 17:02
... : Minnie
Už jsem si, Kamilo, přečetla...
duben 02, 2008 17:42
Babů, : NČ
obého je třeba!!! Když jedno z toho doma chybí, hledá se to jinde.
Což je snad snad ještě pro ženu snesitelný, když ten JEJÍ hledá a najde babu na intelektuální pokec.
Ale je pro ženu zcela nesnesitelný, když ten JEJÍ hledá a najde babu s "holou".
Docela zajímavý thema.
duben 03, 2008 05:42
To já se do Marka pustím ještě kvůli jedné věci - : saffron
proč svoji ženu, která je x let na mateřské, plně se věnuje výchově dětí a péči o rodinu, které se automaticky a logicky tímto zápřahem zúží zájmy, okruh přátel i znalostní a vědomostní obzory, nazýváš slepicí?? Připadá mi to (speciálně od jejího muže, který to má možnost svým přístupem hodně ovlivnit) jako sakra hrubá podpásovka. Ruku na srdce - kdokoliv z nás byl delší dobu v takové izolaci (teď nemluvím jen o mateřské, třeba delší marodění, nebo když je člověk bez práce), tak svým způsobem slepicovatí a u dlouhé mateřské dovolené, zvlášť bez silné podpory a spolupodílu partnera k tomu zákonitě dochází. Marku, myslím si, že si svoji ženu nezasloužíš a aniž bych Ti přála cokoliv špatného, životní lekce by Tě možná z Tvého sebezahledění probrala. Poslední tip - zjisti si něco o tzv. projekci - to, co nás na druhých nejvíc irituje a dráždí, je často odrazem našich vlastních much, které si nechceme uvědomit - nejsi náhodou spíše Ty ten nudný slepičák, který podvědomě cítí svoje "ujeté vlaky"? Není to náhodou tak, že vztek a vnitřní nespokojenost se svým životem promítáš na svoji ženu a obviňuješ ji za věci, které jsou Tvoje máslo? Vyplatí se Ti postavit se sám sobě čelem a přestat se schovávat za druhé.
duben 03, 2008 19:44
Furt není jasný, : Krakonoš
že Marek / Radek na tohle reagovat nebude, ani už to nečte? Kdoví, kde je mu konec, dyk je to rok a půl starý smilies/wink.gif.
duben 03, 2008 23:13
Ale je to jasný, : saffron
Kudlanka Nejvyšší to upřesnila, přesto k tomu můžeme napsat svoje - třeba se Marek stal pravidelný čtenář Kudlanky smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 04, 2008 13:50
Apríl? : KITI
Nemám moc času sem chodit,ale dnes jsem se skutečně zasmála,je vidět, že je na čase snížit stav administrativy v této zemi. A to i o lepší ouřady. Pokud se takový muž hodnoty stříbrné mince před zrušením (padesátník) nudí, potřebuje zaměstnat. Do fabriky s ním na 3 směny, bude rád, že se nají, stihne si dojít na WC a manželce bude vděčný za zázemí. Já tyhle pseudoproblémy také nechápu, ale jako vtip to bylo dobrý, vážně ...
duben 04, 2008 20:30

Powered by Azrul's Jom Comment
busy