BUDETE VOLIT? S CHUTÍ?
Pátek, 25 říjen 2013

Prarodiče volí komunisty. Rodiče volí socdemáky. A dál? Děti zvolí emigraci ... Ptá se otec syna: „Víš, jaký je rozdíl mezi politikem a blbcem?” „Tak to nevím, tatínku.” „Chlapče, chlapče, ty raději ani nechoď k volbám!”

 

 

 

 

 

 

 

„Koho budeš volit?”
„Komunisty!”
„To vím, ale z jaké politické strany?”

 

 

 

  

 

Volební lídr vychvaluje do nebes volební program své strany. Lidi na něho zírají a myslí si svoje. Lídr nakonec zoufale rozhodí rukama a řekne:
„Proboha lidi, přece toho tolik po vás nechci! Prostě přijdete, hodíte hlasovací lístek naší strany do urny a pak nám 4 roky můžete vlézt na záda!“

 

 

 

Na ministerstvo přijde pan Novák a ptá se ve vrátnici:
 "Toto ministerstvo je velké, že?"
 "To víte, že ano!"
 "A mohl byste mi říci, kolik tu dělá asi lidí?"
 "No, řekl bych, že necelá polovina."

 

 

 

 

 

 

(zneužit obrázek p. Renčína) 

 

 

 

 

 Babička uklouzla na chodníku a upadla. Přiskočil k ní jeden poslanec a pomohl jí vstát. Babka poděkovala a přemýšlela, jak by se mu odvděčila.
„Ale babi, to je jednoduché,  budou volby, tak mi dejte svůj hlas.”
„No, to se vám povedlo,” povídá babička, „což jste si nevšiml, že jsem spadla na záda a ne na hlavu?”

  

 

 

 

 

Čert ukazuje Luciferovi novou část pekla: „Jsou tu tři kotle - jeden pro zloděje a podvodníky, druhý pro lháře a pokrytce a třetí pro ochlasty a neřestníky.”
„Běžte do háje s takovými zlepšováky. Teď k nám dorazila skupina politiků. To mám každého z nich rozříznout na tři díly?”

 

 

 

  

 

„Poslouchej, už jsi někdy přemýšlel o tom, co bys dělal, kdybys měl plat jako předseda vlády?”
„Ani ne, to je přece zbytečné. Ale často mě napadlo, co by asi dělal předseda vlády, kdyby měl plat jako já.”

 

 

 

 

Jde pan poslanec vybrat šek, ale nemá s sebou žádný identifikační průkaz. Pokladník mu odmítá peníze vydat a odvolává se: „Včera tady byl známý boxer, který také neměl průkaz totožnosti, a musel dvakrát boxovat, než jsme mu uvěřili a vyplatili peníze.”
„Já nevím, co bych vám řekl, abych vás přesvědčil,” krčí rameny politicky angažovaný klient. „Napadají mě jen samé hlouposti a zbytečnosti.”
„Aha, tak to už jsem vás poznal,” ihned na to pokladník. „V jakých bankovkách si přejete, abych vám částku vyplatil?”

 

 

 

 

 

Před devatero volbami a patnáctero vládami se říkávalo, že existuje magický trojúhelník, jehož tři vrcholy nelze vtěsnat do jediné lidské bytosti: chytrý, slušný a komunista. Buď byl někdo chytrý a komunista, pročež nemohl být slušný; nebo byl slušný a komunista, a tudíž nemohl být chytrý; nebo mohl být slušný a chytrý, a proto nemohl být komunistou.

  

 

 

A nakonec trošku černého humoru: 

 

Doktor v pitevně pracuje dlouho do noci a když prohlíží tělo pana Švarce, zjistí, že má nejdelší penis, který kdy viděl.
„Omlouvám se, pane Švarci,” pronesl k mrtvému tělu, „ale já vás nemohu poslat do krematoria s takovýmto mohutným údem. Musím ho zachránit pro budoucí generaci jako ukázku.”
Potom vzal skalpel, odřízl Švarcovi jeho úd, dal si úlovek do kufříku a šel domů. První osoba, které tuto pozornost ukázal, byla jeho žena.
„Něco ti ukážu,” pravil jí. „Nebudeš tomu věřit.”
A s těmi slovy otevřel kufřík.
 Manželka strašlivě zakřičela: „Ó můj bože, pan Švarc zemřel!”

 

 

Komentáře
... : bb2
budu volit, s nechutí, a pořád ještě se potácím mezi zelenými a svobodnými

říjen 25, 2013 05:41
na zelené bacha! : vlk
jsou jako meloun, zvenku zelení, uvnitř rudí!!!
říjen 25, 2013 07:42
... : Myška
Maminka říká na hřišti synkovi: "Celý den se chováš jako idiot. Že ty si zase hraješ na politika?"
říjen 25, 2013 07:53
Nebudu, : Michal
protože
„Koho budeš volit?”
„Komunisty!”
„To vím, ale z jaké politické strany?”

říjen 25, 2013 09:31
já budu : Iris
volit s absolutní a maximální nechutí, už si připadám, jako loutka, blbeček, který pořád lítá k urně. Poctivě nad tím vždycky přemýšlím, zvažuji, připadá mi to jako zodpovědné a vážné,neberu to jen jako svoje právo, ale také důležitou občanskou povinnost. Dokonce se k volbám slavnostněji obléknu. A když si svou občanskou povinnost splním a mám z toho dobrý pocit, domnívám se, že ten akt volby, můj hlas a moje vůle má nějakou váhu.
A nemá.
Jako trotla mne tam ženou zas a zas, vždyť tam lítám pořád.Dělají si z nás pr**l a už mne nebaví.
Ale půjdu zase - s nechutí a nevím pořád pro koho. smilies/sad.gif
říjen 25, 2013 09:31
Volit půjdu, ale s nechutí. : mamča
Proč ? Protože ve volitelných stranách jsou k mání pořád ty samé ksichty. Připomíná mi to dětskou hru "Škatulata, škatulata, hejbejte se".
Jo, je to těžký, když je hodně slimáčků a málo kapustičky....
říjen 25, 2013 10:04
Volit jdu, o chuti či nechuti nepřemýšlím. : Myška
Vím koho budu volit, bohužel navzdory mé volbě nám budou vládnout oranžovočervení.
říjen 25, 2013 10:06
v pondělí : mia I
jsem kompletovala a roznášela volební obálky , tak jsem si konečně přečetla, které strany kandidují. O několika jsem ani neměla tušení, že existují. Včera večer jsem si zapnula volební debatu a u toho jsem si hrála samotářský scrabble. Moravec vůbec ty dotyčné v prvních dvou třetinách nenechal domluvit. I tak to byla debata o ničem. Jsou to kašpaři téměř všichni. Je zajímavé vidět, jakou kdo má taktiku. Jedni se podbízejí, hází cukrkandlové úsměvy, jiní hrají na sociální strunu, další připomínají své zásluhy, další útočí a osočují protivníky .. Výroky výjimečně neklimbajícího Karla o zásluhách Kalouska a Babišův výrok o tom, že by se obětoval případně na ministra financí nejde brát ani jako černý humor. Zemanovec Žák, taky figurka do grotesky. Jediní , kteří mi přišli nevtíraví, věcní, byli lidovec, zelený a komunista. Budu volit stranu, která v debatě neměla zastoupení.
říjen 25, 2013 10:32
... : deeres
O politické kultuře v České republice se dají už jenom vyprávět vtipy z oblasti černého humoru. A já poprvé od roku 1989 si ušetřím skřípění zubů a házím na ty hajzly bobek. Docela by mne zajímalo, co by se stalo, kdyby k volbám vůbec nikdo nešel. Vlastně to vím, zvítězila by strana, která má zodpovědné voliče a to už tu jednou bylo. A stejně nepůjdu!
říjen 25, 2013 10:57
... : bb2
proč lidi tak neradi říkají, koho budou volit? i tady, anonymně
všichni vědí, koho nevolit a rádi se o tuto informaci podělí, ale koho budou oni volit, to tají :-))

říjen 25, 2013 11:12
Myško, : Iris
věříš, že lidi v nemocnici už se ptají, jestli se ještě platí ten regulační poplatek?
Říkám - ano, proč by se nemělo platit?
A mám vztek, jak ten primitivní předvolební populismus zabírá.
říjen 25, 2013 11:13
vlku, : bb2
může být
já to nevím
fakt nevím :-)
mně už to pomalu začíná být jedno, vede mě jen poslední špetka touhy využít svého občanského práva
už vůbec si nemyslím, že něco změníme
říjen 25, 2013 11:15
bb : Iris
z Tvého posledního ultrakrátkého příspěvku na mne dýchla stejná malomyslnost a bezmoc, jakou prožívám sama. Je to na pytel, viď?
říjen 25, 2013 11:17
... : bb2
je, Iris, je to na pytel, je to v háji...protože už i mladí jsou skeptičtí
čím dál častěji slyším z různých stran, že bychom potřebovali nad sebou německý nebo rakouský bič, vyčistit chlív a pak bychom šlapali jak hodinky a byl by tu pořádek
nebo jiná varianta - kdybych byl mladší, emigroval bych

jedu na sourozenecký oběd, prodrbat všechno v rodině i mimo, tak jsem zvědavá, jestli dojde i na tohle téma...
říjen 25, 2013 11:32
bb : Kamila
náhodou, od všech svých zahraničních kolegů a kamarádů mám stejnou reakci - vy jste tady tak otevření, že mluvíte o tom, koho kdo bude volit! To u nás je toto téma naprosto tabu, o tom se prostě nemluví a nediskutuje...
říjen 25, 2013 11:50
pro mě : mura1
byl nečas osobně takovým zklamáním, a ne kvůli nagyové, to byla jen taková poslední třešnička na dortu, že jsem byla rozhodnutá k dalším volbám už prostě nejít. změnil to až babiš :-) kvůli tomu k těm volbám musím.

co mě dere tak nějak nejvíc, je existence toho množství politickejch stran. chci parlament, v kterým budou maximálně 3 :-) aby, probůh, vláda vydržela minimálně jedno celý volební období, aby nějakou svou vizi dotáhla do konce.

a pak ještě, kdyby to jen trochu šlo, aby tak strašně nekradli a neplejtvali... nedělám si iluze, že se nějaký prachy neprošustrujou, ale, prosím, přiměřeně. už ve staré florencii jeden z vládnoucích medicejských říkal: "neberte si od státu více, než člověk a zákon připouštějí". aby po každý výměně ministrů nebylo nejdůležitější vymalovat, koupit novej nábytek a komplet výměnit všechny úředníky. aby u toho trochu mysleli. aby nebyli tak odtržení od reality.

z toho důvodu nebudu volit žádnou malou stranu. a žádnou novou stranu. z volební kalkulačky mi vylezl úsvit nové demokracie. málem mě kleplo :-) pak piráti, pak několik stran, o jejichž existenci jsem neměla tušení :-) pak teprve první 2 pro mě schůdný - topka a lidovci. ods těžce na chvostu, mezi čssd a komunistama. stejně tak na schvostu svobodní, který teda bude z mého okolí volit hodně lidí. velkým zadostiučiněním těchto voleb by mi bylo, kdyby se zemanovci do toho parlamentu nedostali.

ať to dopadne, jak dopadne, vůbec si nedovedu představit, že kdokoli z těch, co se do parlamentu nakonec dostanou, bude schopen sestavit vládu. tak uvidíme...
říjen 25, 2013 11:52
Nemám co tajit a za svou volbu se nestydím, bb2. Však už jsem ji sem kdysi, do jiné debaty, psala. : Myška
Volím Topku. Stejně jako minule. Tedy knížete, stejně jako v prezidentských volbách.
říjen 25, 2013 11:52
já jsem : mia I
moc ráda, že se kluk uchytil v cizině. Samozřejmě bych byla radši kdyby daně odváděl tady. Ale když ti nahoře s tím hospodaří, jak hospodaří, ať je raději odvádí Němcům. Dělat rukama musel tady i tam, ale je to za jiné peníze a není jediný problém ohledně výplaty, všechno přesně v termínu. Partu chytil taky dobrou. Chce ještě zkusit časem Švýcarsko a Kanadu. Snem je udělat si specializaci na svařování pod vodou, což už je docela náročné. Není jediný, spousta dětí známých a kamarádek uvažuje stejně. Tady pro mladé žádnou perspektivu za tolik let po revoluci nevidím. Práce se těžko shání a třeba cen potravin zase stouply o dost. Ona už se práce těžko shání i v Praze. Dcera obeslala kolem 170 firem, když sháněla práci.
říjen 25, 2013 11:58
taky názor : melala
při debatě svých rodičů koho volit, moje vnučka v dobré víře svým bezradným rodičům přispěchala na pomoc se svým názorem. "A co prý volit zase toho Vladka???!!!" Vzhledem k tomu, co jsem na volebních lístcích našla za šašky, mě to nepřijde zase jako úplně špatný názor, konečně by se členové volební komise alespoň zasmáli...... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 25, 2013 11:58
Já zvažovala Babiše : ronja
ale po včerejší debatě v TV jsem se vrátila zpět k topce... Moc mě tam Babiš nepřesvědčil.
říjen 25, 2013 11:59
melala - : Myška
kdo to je, ten Vladko - Vladek?
říjen 25, 2013 12:00
... : ronja
... a volit jdu s chutí, snažím se být v tomhle směru optimistka smilies/smiley.gif
říjen 25, 2013 12:01
myška : melala
bývalý vítěz Vyvolených z Vily z roku 2006 a i současný hysterický soutěžící na Primě
říjen 25, 2013 12:04
Aha, díky, : Myška
já to vůbec nesleduju.
říjen 25, 2013 12:07
melalo : Iris
smilies/grin.gif...Vladko by vůbec nebyl špatný nápad. když už za šašky, tak pořádně smilies/wink.gif
říjen 25, 2013 12:34
Kdo je Vladko nevím, : Ketrin
ale těžko by v šaškovství trumfnul to panoptikoum, co bylo včera k vidění u Moravce - trio Babiš - Okamura - Žák smilies/tongue.gif
říjen 25, 2013 13:12
... : eeva
Půjdu volit s nechutí a jenom proto abych ubrala hlas vládnoucím stranám. Váhám mezi piráty a zelenými.
říjen 25, 2013 13:55
budu volit Svobodné, už jsem to psal, : toulavej
jestli mě tedy auto doveze těch 70 km k volební místnosti, protože už se mu moc nechce :-). Včera jsem 5-10 minut viděl exhibici jednoho muže, tedy one man show Moravce a bylo mi smutno, že mu tohle musím platit. Ten člověk se úplně zbláznil, položí otázku, nebudu zkoumat jak rozumnou, a nenechá na ni nikoho odpovědět a něco vysvětlit, neustále skáče do řeči a přerušuje, takže i když chce odpovídající něco vysvětlit, proč má ten názor, divák se nic nedozví, zato slyší rádoby vtipné komentáře namyšleného Moravce. A přitom jsem Moravce denně poslouchával na českém vysílání BBC v rádiu, kde byl skvělej, než to zrušili. Ale to už je dávno. Televize a jeho zpočátku výjimečnost mezi redaktory ho úplně změnily.

Zelení by bylo stejné neštěstí, jako budou sockomouši. Všechna tahle řepková pole nebo fotovoltaika a větrníky je jejich práce v EU, kde do toho mohou mluvit. U nás stačili ožebračit chudáky co nemají na nové auto zavedením ekodaně na staré při jeho koupi, tak se rozumný člověk nechová, když už nemůže chudým pomoci, aspoň jim neubližuje . . .
říjen 25, 2013 14:16
a jak moc velkej mají ty vládnoucí strany : Petronila
manévrovací prostor?

Chci říct, že kdybychom teď my tady v tuhle chvíli založili stranu, byli zvoleni a získali většinu, myslíte, že bychom dokázali "jako mávnutím kouzelného proutku" nastolit prosperitu, zaměstnanost, bezpečí?

Já si myslím, že nikoli, a kdo tvrdí, že on to dokáže, na toho bych si dávala pozor, protože lže.

Já osobně se rozhoduji mezi ODS a Topkou, ale asi to vyhraje ODS. Vůbec si nemyslím, že by tady bylo špatně, a mohlo by být ještě PODSTATNĚ hůř.
říjen 25, 2013 14:17
Tak : Milene
snad mám splněné domácí úkoly inteligence voliče. Spočítaná vejce, slepice, kočky i myši. Tak to tam půjdu šoupnout. Budou to Svobodní.
říjen 25, 2013 15:43
Eevo, : Sinix
já ti poradím.

Když už hodláš svůj hlas zahodit, tak to dej radši těm pirátům. smilies/undecided.gif
***
říjen 25, 2013 15:53
Sinix : Kamila
a proč? Vážně mě to zajímá...
říjen 25, 2013 17:30
Kamčo, : Sinix
protože u Pirátů nehrozí, že překonají 5% hranici. Ty volí hlavně puberťáci a těch tolik není. U Zelených bohužel ano - byť těsně. Už jednou se jim to povedlo a mám v živé paměti, jak to dopadlo. smilies/wink.gif
říjen 25, 2013 18:46
v pondělí : vlk
28.10. se ruší letní čas, ruší se i zimní čas, přejdeme rovnou na čas moskevský (vzhledem k předpokládanému výsledku voleb)

Ještě k těm pirátům, to není o puberťáckém stahování filmů, ale o transparentnosti státní správy, utrácení našich peněz a jejich průhledném přerozdělování. O zlodějích v OSA, o presstitutkách ve veřejnoprávní televizi, na co jí platíme poplatky, aby nám pak lhala a cenzurovala?! Pirátům nejvíce vadí zloději a chtějí je pozavírat (hodně zjednodušeně řečeno)
říjen 25, 2013 20:22
vlčku, : Iris
já četla na FB, že se má ze soboty na neděli vrátit čas o hodinu a třicet let zpátky...
říjen 25, 2013 21:02
bb, nebuď skeptik. : Krakonoš
Já myslim, že je vobrovským vomylem a nepochopením fungování parlamentní demokracie chtít vod voleb nějaký zásadní změny.
Zásadní změny přinášej revoluce a převraty, ne volby. Já šel k volbám ne proto, abych něco změnil, ale abych přispěl k zachování směřování vývoje v ČR ke standardní parlamentní demokracii západního typu. Protože k takový demokracii se pořád jenom blížíme a blížit se ještě docela dost pátků budeme.

Nemá už moc smysl fňukat, že kdyby nebylo Hitlera a pak bolševický pakáže, mohli jsme bejt dneska mnohem dál a bejt skutečnou demokracií, i když je to patrně pravda. Tu minulost nám už nikdo nevodpáře. A změna, kterou si všichni přejeme, totiž aby ti u moci míň kradli a víc přemejšleli vo rozumný správě státu, ta přijde jedině dlouholetým nepřerušeným demokratickým vývojem. Máme za sebou asi nejtěžší roky vod "sametu", máme za sebou strašně těžký ekonomický problémy, který se dotkly skoro nás všech, a k tomu opravdu velký zklamání z politiků, který měli bejt na tý straně demokracie a hájit ten vývoj, kterej začali kdysi naši pradědkové po první světový válce.

Nejni lehký udržet si voptimismus. Nejni lehký dívat se na svý děti, jak propadaj pocitu, že v týhle zemi to bude dycky stát za pendrek.

Ale nemůžeme to vzdát, nemůžeme to tady nechat nejrůznějším sociál-inženýrům, diktátorům, mesiášům. Brzy bude stý výročí vzniku samostatný republiky. Kdybysme měli možnost se podívat Masarykovi, Štefánikovi i tomu nešťastnýmu Benešovi do vočí, co by nám asi řekli? Dali by nám facana. Vod Beneše bych ho teda nebral, páč von se na tom, co pak přišlo, dost sám aktivně podílel. Nebo pasivně podílel? Prostě von selhal dost srovnatelně s tím, jak selhali politici dneška.

Co by nám řekl třeba Tomáš Baťa? Musíme vytrvat a věřit, že jednou se to tady povede. A musíme tu víru zkoušet předávat i svejm dětem. Musíme si uvědomovat a vysvětlovat to i těm dětem, že ideální to tu bejt nikdy nemůže, ve společnosti je spousta protichůdnejch názorů úplně na všechno a najít naprostej soulad prostě nejni možný.

Ale nejhorší reakce na to je rezignace, přestat se vo demokracii snažit. Pak si tu samostatnou existenci v český kotlině skutečně nezasloužíme. Pokud rezignujeme, dáme zapravdu Hitlerovi.

Daly by se na to nabalovat další a další úvahy, ale nechce se mi pokračovat, snad je to jasný, co jsem chtěl říct. Hodil jsem to TOPce. Byl jsem úplně první volič naší vsi, to se mi ještě žádný volby nestalo. smilies/grin.gif
říjen 25, 2013 22:08
Krakonoši, : Petronila
přesně.
říjen 25, 2013 22:25
Kamilo, : bb2
otázkou je, zda postřehli, že se otevřeně bavíme o tom, koho nevolíme, ne už tak koho volíme ;-)

říjen 25, 2013 23:29
Krakonoši, : bb2
nemyslím tím, že se něco převratně změní, ale že už nevěřím, že se něco změní v české politice, ať už volby vyhraje kdokoli - že to bude pořád stejný bordel

jinými slovy - já si fakt přestávám mzslet, že směřujeme ke standardní demokracii západního typu
říjen 25, 2013 23:41
... : bb2
proto si myslím, že je fuk, komu dám svůj hlas, pokud to nedám ksčm, čssd,spoz
tedy, komu bych dala, mám to za sebou
říjen 25, 2013 23:44
Statistika : Pepa

Přidávám jen malou informaci k zamyšlení,jak zde 24 let politici dovolili řádit. Jsme téměř chudí jak kostelní myši. To již nejde vrátit zpět a bude hůř. To nespraví žádná strana. Jedině ta Světová. Děkuji přírodě že již zde nebudu.

Přes 42,5 % veškeré české produkce je vytvořeno a vlastněno zahraničními firmami, stejně jako plné 3/5 celkových zisků. Navíc, 99 % vkladů klientů v ČR kontrolují zahraniční banky. Nejvíce českých firem kontrolují vlastníci z Ruska, Německa, Ukrajiny a Slovenska. Počet zahraničně vlastněných s.r.o. je asi 174 tisíc. Počet českých majitelů s.r.o. vzrostl za poslední tři roky o 2%, ale počet zahraničních vlastníků se zvýšil o 45 % (údaje Bisnode AB).
říjen 26, 2013 03:17
A tak, : Myška
komu jsi to hodila, bb2?
říjen 26, 2013 09:44
hm a kdes byl a cos dělal : Petronila
celých těch 24 let ty?

Žes to těm politikům dovolil?

To žiješ v zahraničí nebo ses probudil až teď?

Že když je to tedy tak zdevastované, že sis toho celou dobu nevšiml?

A proč to, co popisuješ, vlastně považuješ za tak zásadně negativní?
říjen 26, 2013 10:31
A jak bys to chtěl, Pepo, : Krakonoš
zařídit, aby firmy byly jenom český? Když si vemu, v jakým stavu z hlediska budov, výrobního vybavení ty firmy v r. 1990 byly, tak jediná cesta, jak je uchovat "hezký český" bylo nechat je státní. Zachovat systém státních a národních podniků. No ty by asi dneska skvěle fungovaly - za pomoci státních dotací by vyráběly sklo a trika pro severokerejskej a kubánskej trh asi, nebo co. smilies/wink.gif Neměli jste, soudruzi, v r. 48 znárodňovat, dneska byste nemuseli plakat, jak málo máme hezkejch českejch firem - bylo by jich určitě vo nějakej ten řád víc. Takhle holt muselo dojít k nějaký formě privatizace. A privatizace, to je vždycky zdroj možnejch nespravedlností, spekulací a tunelů. Žádná rovná startovní čára tu samozřejmě nebyla a ani nemohla bejt, to by se napřed musela po revoluci vodstavit vod ekonomický moci celá vrstva aparátčíků, veksláků a estébáků. Jenže to si nikdo netrouf udělat, vždyť to byli jediný možný domácí investoři (kromě drobnejch DIKů, který samozřejmě nikdy žádnejma investorama a vlastníkama firem už z podstaty takhle roztříštěnýho vlastnictví bejt nemohli). Stačí si přečíst třeba krásnej článek, kterak Babiš ke svýmu impériu přišel, na reflex.cz. Babiš trapně kvůli tomu článku nechal skupovat na trafikách celý zásilky Reflexu, chudák. smilies/wink.gif
říjen 26, 2013 12:06
Poprvý - snad co vůbec chodím volit, : d@niela
jsem nebyla.
Nejsem totiž doma v Praze, ale doma v NY, a nenapadlo mne, že abych mohla jít tady do urny (tč. s papírkem, já až později), že jsem si to měla nějak ouředlně vyřídit...

Nevím. Mládež volí letos Svobodné, a většinou jsem házela papírek podle synka. Osobně přiznávám, že jsem se poctivě debatám vyhýbala, protože ty starší a staré kandidáty většinou velmi dobře znám "za mlada i později" a mladé a nejmladší zas naopak vůbec.

Takže jeden můj hlas se propadl asi do pekla. Pevně doufám, že díky němu nebudeme vidět rudě...

Tak, a jdu si smutně oslavovat narozeniny. Mj. přeju všem, které mají dnes jakékoliv výročí, hodně štěstí.
Například Ince, ta to má stejně jako já - jen s tím rozdílem, že je asi o sto let mladší :-)))
říjen 26, 2013 15:08
DANI : mia I
přeju všechno dobré k narozeninám, hlavně ať slouží zdraví. Já už mám účast ve volební komisi za sebou, odvezeny volební výsledky. Výsledky velmi překvapivé, vždy tu hojně sbírala hlasy odéeska a pravice celkově , kde ty loňské sněhy jsou....
říjen 26, 2013 16:33
Jejda Danielko, : Iris
Tak jsem na to myslela, až jsem úplně zapomněla, na vině jsou asi ty volby.
Všechno nejlepší holka zlatá, ať se máš krásně,jsi zdravá a spokojená a nenecháš se otrávit ani politikou, ani (občas a sem tam) námi smilies/wink.gif
Z velké dálky posílám pusu přes celou hubu smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif Pa I.

říjen 26, 2013 17:09
... : mikin
Sakra, ja se tak tesil ze budou vladnout socani-komousi-zemanovci a ono nic..... smilies/wink.gif
říjen 26, 2013 17:19
mikine, : Krakonoš
budou vládnout socani-babiš-komouši. To bude jízda! smilies/grin.gif
říjen 26, 2013 17:52
A všecko nejlepší, : Krakonoš
děvčata! smilies/kiss.gif
říjen 26, 2013 17:54
budou vládnout socani-babiš-komouši. To bude jízda! : Ivo J.
A dobře vám tak, to máte zato, že se nemoblíte !
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 26, 2013 18:21
tak navzdory : mura1
chmurným vyhlídkám si myslím, že nakonec komunisti ve vládě nebudou. i když se všichni vůči sobě vymezili tak, že si to sestavení vlády pořád nedovedu představit. asi tak do půl šestý jsem si myslela, že to bude trojka čssd-komunisti-úsvit, teď jediná průchozí mi přijde čssd-babiš-lidovci, i když si zatím pořád ještě nedovedu představit, že se dohodnou :-) ještě, že jim zeman s tím sestavováním pomůže, jak se laskavě nechal před volbama slyšet. takže nakonec tu budeme mít rusnoka další 4 roky :-)
říjen 26, 2013 18:41
... : Sinix
"Babiš odmítl spolupráci s ČSSD, KSČM, TOP09 a s ODS."


Jinými slovy: "Jedeme á la VV". K čemu tam tedy je? Kandidoval ještě z nějakého jiného důvodu, než jistý slušný plat a poslanecká imunita? Lidé jsou nepoučitelní. smilies/undecided.gif
***
říjen 26, 2013 18:45
Ale vidím jedno velké pozitivum: : Sinix
Milouš Buran dostal krásný pohlavek nejdřív od rektorů a teď od lidí. Schwarzenberg dostal nejvíc preferenčních hlasů. Myslím, že se Buranovi nebude spát lehce - tedy pokud si to ten jeho mozeček uvědomí... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
říjen 26, 2013 19:33
sinix : kolemjdoucí
"Babiš odmítl spolupráci s ČSSD, KSČM, TOP09 a s ODS."
to už neplatí. Neplaš se, v úterý bude fšechno jinak.
říjen 26, 2013 20:51
kolemjdoucí, : Sinix
taky už jsem to slyšel. Asi už mu to někdo vysvětlil. smilies/wink.gif
říjen 26, 2013 22:25
Do poslední chvíle jsem nebyl rozhodnutá, zda vůbec půjdu volit. : Euridika
No nešla jsem. Ne z lenosti, ale protože pro mě solidní alternativa neexistuje a věděla jsem zhruba jak to stejně dopadne.

Ale na poslední chvíli jsem uvažovala o tom, že to dám Pirátům- už kvůli tomu jak s nimi zametli (dostali nakládačku od goril před vysíláním předvolební debaty).
Strašně mě vytáčí, že Zelení,kteří také nedosahují vysokých preferencí, byli veřejnoprávní TV vzati na milost, zatímco ostatní malé strany jsou leta diskriminovány pod záminkou nízkých preferencí. Jak je ale mohou mít vyšší, když jim nikdy nedají žádný prostor k prezentaci programu.

O Svobodných jsem uvažovala taky, hlavně pro euroskepticismus, jenž s nimi sdílím.
Ale některé programové věci mi jdou proti srsti.


Je to plichta, přesně jak jsem očekávala.
Babiš, skvrn a špíny nás zbavíš.
Teď se mezi sebou řežou i socani, takže nejspíš časem dopadnou jako slavná ODS.
Vypadá to, že se Češi hodlají zbavit všech etablovaných pol.stran.
Takže jdeme cestou korporátního fašismu, přesně jak jsem předpokládala.
Rozhodovat bude Babiška.
říjen 28, 2013 09:44
komu jsem to hodila : bb2
zeleným

nerozhodnutá do poslední chvíle rozložila jsem si před sebe na stůl lístek zelených, svobodných a KDU, a rozpočítala ententýky dva špalíky, čert vyletěl z elektriky, bez klobouku bos, natloukl si nos
doslova tak
muž to pobaveně sledoval a tvrdí, že jsem švindlovala, že mi ukazováček na poslední tři doby klepal furt na jedno místo, ale to si samozřejmě vymýšlí ;-)


říjen 29, 2013 11:52
a : bb2
proč právě tihle tři
za zelenými a KDU se netáhne žádný korupční ani jiný podobný skandál...zatím
asi tak jsem k těmto volbám přistupovala

ČSSD svými povolebním tanečkem ovšem zcela překonala má očekávání :-)
říjen 29, 2013 12:01
A ten ubožák na Hradě : Krakonoš
se zase projevil. Takovej hnusák byl v čele státu naposledy tuším po únorovým puči. Měl by si dát uměleckej pseudonym Klema II.
Začínám nabejvat dojmu, že skutečným záměrem velkýho alkoholika je likvidace demokratickejch sil na levici a příprava volebního vítězství komunistů. A nebo to dělá zcela bezděčně a pak je evidentní, že pravdu nemá jeho lékař, když říká, že šest sklenic vína a dva panáky denně nejni tak moc. smilies/wink.gif
říjen 29, 2013 12:09
no, a když si připomeneme, : bb2
že tam je proto, že ho zvolila nadpoloviční většina obyvatel téhle země...

jediné, co jemu a nám zatím nedělá ostudu, je první dáma. Nikdy bych neřekla, že bych to o Ivaně Zemanové řekla, a opět se potvrdila platnost úsloví nikdy neříkej nikdy. Vzhledem k historii a k osobnosti jejího muže klobouk dolů, zatím to zvládá velmi dobře.
říjen 29, 2013 13:33
Zemanovo chování : Ketrin
i to, že mu pořád všecko víceméně prochází, je typickým projevem syndromu vařené žáby.
Ale začíná dělat chyby, přepálil to....
Myslím, že nejvíc ze všeho se hraje o (ne)vyšetřování okolo Mostecké uhelné a že má jeho blahorodí pěkně stažený zadek.
říjen 29, 2013 13:57
zato ta "první slečna", : Melanie
ta si to fakt užívá, už neví, co by roupama dělala!
říjen 29, 2013 14:41
Krakonoši, : Sinix
o komunisty tu nejde. Myslím, že je nad slunce jasné, že rozklad ČSSD byl připravený dopředu a že účelem je převzít vládu do svých rukou. Milouš Buran má Gottwaldovské choutky. A když jeho SPOZ-dilí neuspěli, tak si je vyrobí z ČSSD. Ve vedení ČSSD už má své lidi, dostane je i do vlády a do sněmovny. Postupně je dostane i do senátu a dalších úřadů a pak budeme tam, kde jsme byli před rokem 1989. Nebo spíš v 50. letech.

Zeman je jasná hrozba pro demokracii u nás. Ostatně, jak je možné, že jeho poskok Rusnok vládl i bez důvěry poslanecké sněmovny? To není moc demokratické, že?
říjen 29, 2013 16:32
... : mikin
Pamatujete si vazeni na predvolebni kampan, kdy Zemanuv tym vyjel z uzasnou zpravou o tom, ze rodina Schwarzenbergovy manzelky jsou nacisti a ze na jejich rodinnem sidle hradu Hardegg visi hakove krize a obrazy, na kterych vsichni hajluji ?
Hned se ale prislo na to, ze rodina pani manzelky ten hrad uz pred temer 300 lety prodala a ze autorem te uzasne zpravy je popularni antisemita a zidobijec A.B.Bartos.
A tak Zemanovi pochopove uznali svuj omyl. Ale radeji az za par dni, az byla skoda na reputaci pani Schwarzenbergove uplna....
A hadejte, koho si vcera pozval vdecny pan president na Hrad ? No prece Bartose !
(sakra, kde je ten blici smajlik ?)
říjen 29, 2013 17:20
Přesně Mikine. : Sinix
Je zajímavé, jak Zeman uspěl, když zabrnkal na protiněmeckou strunu našeho národa prohlášením, že přece nebudeme volit Schwarzenberga, protože jeho manželka neumí česky, ale německy. Přitom je to nesmírně slušná a kultivovaná paní. Buran jí nesahá ani po kotníky.

Nechápu, proč jsou někteří lidé tak zaujatí proti Němcům, ale orientace na Rusko jim nevadí. Rusové naše hospodářství a morálku zhuntovali mnohem víc, než Němci za 2. světové války. Němci naše hospodářství využívali, ale neničili ho - na rozdíl od Rusů.

Holt, kdo mluví k hlupákům, vždy najde dost posluchačů. smilies/undecided.gif
***
říjen 29, 2013 19:49
Nehledě na to, : Sinix
kde je dnes Německo a kde Rusko...
říjen 29, 2013 19:51
Nojo, Sinixi, : Krakonoš
ale má Merkelová nějaký fotky typu "Putin se pere s medvědem", "Putin ulovil největší rybu na světě", "Putin pilotuje stihačku"... atd.? Nemá. A vo tom to je. Vo marketingu. Však má Voloďa svý vobdivovatele(ky) i tady na Kudle smilies/grin.gif. Jinak s tim Miloušem a komoušema máš asi pravdu, ale tohle mu naštěstí nevyjde. Nakonec skončí se svou frakcí v socdem v propadlišti. Už jsem slyšel vod docela dost lidí, který ho volili, že jsou zděšený a že už by to víckrát neudělali. Nas*al spoustu levicovejch voličů. Von tu druhý volební vobdobí už nebude. (Jestli jo, tak je ten náš národ fakt většinově neskutečně debilní).
říjen 29, 2013 22:21
Ale houby : Euridika
Zeman občas kapku ujede a mluví z cesty, ale žádným "ohrožením demokracie" není.
Nemá na to prostředky.

Teď uvidíte, co to je skutečné ohrožení demokracie v přímém přenosu - oligarcha, který vlastní nejvýznamnější média a chystá se koupit rozhlasové stanice a údajně i Primu, si koupil celé" Čezko".
To budou názorové přemety a přebíhačky. V Reflexu,kde ho ještě před volbami haněli seč mohli, dnes píšou téměř vlezdoprdelkovské články. Kolikpak asi koblih přihrál Babiš Šafrovi? Však ona se snaží i naše skvělá veřejnoprávní TV, proslulá svým "objektivismem".



Mikin

Už jsem to tady psala x-krát.
Bartoš psal o jakémsi obrazu, já bych tedy na jeho existenci klidně věřila s ohledem na minulost obou rodin, ale je to veskrze věc podružná.

Hardegg objektivně pochází z rodiny vysokého nacistického pohlavára (SS,SA), Karla Philippa zplodila s milencem a průmyslníkem Prizhornem, členem Haiderovy nacionalistické strany, takže tam jistá náklonost k fašounům zřejmě bude dána geneticky.


Jak už bylo výše psáno, Prinzhorn nastoupil do společnosti svého otce Hamburger AG. Firma Hamburger AG vznikla v dolnorakouském Pitten, kde rodina Hambugerů vyráběla z hadrů papír. Fritz Hamburger (syn Adolfa Hamburgera), 1. prezident průmyslového svazu, SA-Obersturmbannführer!!!!!!!!!!!!!!!, člen ilegálních SA od roku 1931, se podílel jako jeden z vedoucích mužů v pozadí na pokusu o státní převrat a zavraždění spolkového kancléře Engelberta Dollfusse († 25.07.1934). Jako ředitel Berdorfer Metallfabrik a předseda správní rady Steyer-Werke podnikal pro ilegální NSDAP cesty, které byly kryty jako obchodní (v Československu takto pracoval Alain kníže Rohan). Jeho činnost byla odhalena a byl uvězněn ve vídeňské věznici Stein. V roce 1936 byl propuštěn a opět začal pracovat ve prospěch Říše. V roce 1939 bylo jeho úsilí odměněno spoluprací s Juliem Mainlem II., který podnikal hlavně v kávovém průmyslu, árizací!!!!!!!!!!!!! židovského majetku. Jeho zeťům Ernstu Ottovi Prinzhornovi (manžel Else Hamburgerové) a Dr. Waltheru Reinthallerovi (manžel Heidi Hamburgerové) byla přislíbena papírenská firma M. Pams' Söhne. Židovské vlastnice včas uprchly, ale bývalý ředitel Max Pam byl odvlečen do koncentračního táboru Dachau, kde byl zavražděn. Dalším "úlovkem" byla papírenská firma Austria Papierindustrie AG, jejíž hlavní židovský akcionář Rudolf Kraus (bratr spisovatele Karla Krause, přítele baronky Sidonie Nádherné z Borutína z Vrchotových Janovic) byl odvlečen do Osvětimi, kde byl zavražděn. A takhle bych mohla pokračovat dále. Julius Meinl V. má dodnes jedno místo v dozorčí radě nadačního fondu, který spravuje majetek Prinzhornů a Reinthallerů. Styky Prinzhornů a Haiderů se datují od 30.let, v 70. letech Prinzhornův otec Harald financoval Haidrův časopis pro mladé "Tangente". Styky a finanční machinace Jörga Haidra s teroristickými režimy jsou dobře známy: se Saifem al-Islam al-Kaddafi, synem bývalého libyjského představitele Muammara al-Kaddafího ho pojilo přátelství, podobně jako jeho styky s popraveným Saddamem Husseinem, stejně tak velebení SS. Rovněž tak srovnával odsun sudetských Němců s deportacemi Židů před a během II. světové války.

Madam Hardegg má tedy vskutku vybraný vkus a dobrý žaludek.
Za rodinu nemůže, ale proč si vybrala dalšího fašouna jako zploditele svého syna? Zcela jistě spolu názorově souzněli. Ale vy si to jistě omluvíte.

Je tedy vcelku jasné, proč by Kárl poslal nejradši Beneše do Haagu,ačkoliv by tam měla skončit spíš famílie jeho manželky a část té jeho vlastní (tábor Lety, fotr Kárla-Vlajka atd.).

Tak si to hezky lakujte na růžovo, ale předtím si aspoň zjistěte fakta.




říjen 29, 2013 22:42
Euridiko : mikin
Zidobijec Bartos zkratka a jednoduse lhal. Vlastnictvi hradu Hardegg se da vygooglovat behem minuty.
Samotna skutecnost, ze Zemanuv tym tuhle spinavost prebral, nekolik dni "vysetroval" a teprve tesne pred volbami se omluvil svedci o vsem.
Jinak nechapu, o cem tady tak nesmyslne dlouho recnis. Pronasledovani a souzeni deti za udajne a skutecne hrichy jejich rodicu pokud vim skoncilo pred 24 lety.
Prestan sem prosim tuhle nacisticko-komunisticku spinu tahat. Pochybuji, ze to nekoho zajima.
říjen 30, 2013 02:17
Krakonosi, : mikin
jeste jsi zapomnel na tohle: Putin se jde potapet a najde neuveritelne vzacne amfory.... smilies/cheesy.gif
Na prostacky tahle primitivni propaganda zabira. Na to, co by se stalo kdyby dosel plyn a ropa se neptaji...
Trochu me to pripomina film na ktery nas nahnali kdysi ve skole. Ruskou stepi se riti vlacek s parni lokomotivou rychlosti vetsi, nez japonsky Shinkansen. Protoze topice dela Lenin, prchajici pred carskou policii.
Treba by mel president Brambora usilovat o cerny pas karate.....
říjen 30, 2013 02:40
... : mikin
- 1. srpna 1730 nakonec hrabata ze Saint-Julien-Walsee prodali Hardegg, Riegersburg a Prutzendorf říšskému hraběti Siegmundu Friedrichovi von Khevenhüller. Od té doby zůstal hrad Hardegg v rukou hrabat von Khevenhüller a pozdější kněžny Khevenhüller-Metsch a dnes (od roku 1989) patří jejich přímým potomkům, hrabatům Pilati von Thassul zu Daxberg, jejichž rod pochází z Trentina a později ze Slezska.

Tak tohle dokazal zjistit Mikin ze sveho srubu na Yukonu behem nekolka minut. A v cestine.
Ne vsak jiz "investigativni novinar" a zidobice A.B.Bartos, nebo volebni tym pana Zamaka, ktery Bartosovy lzi dale siril.
smilies/shocked.gif
říjen 30, 2013 03:17
Mikin : Euridika
To ale nebylo od Bartoše, to najdete všude a je to převzato ze zahraničního tisku. Zkuste životopis Prizhorna a životopis Hardegg v němčině.

Skáčete tady na nějakém trapném obrazu, ale to přece fašounskou minulost vašich oblíbenců nijak nevylepší,Bartoš nebartoš. Nač obrazy, když mám náckovství v krvi. Asi nebudou tak hloupí, aby si věšeli hákenkrajce v přijímacím salónu.
Jako by váš pohled na komunistu Grebeníčka změnilo to, jestli má nebo nemá doma na kredenci bustu Vladimíra Iljiče.

A ta ošklivá ženská si "ausgerechnet" narazila prostě fašouna od Haidera, jehož fotr arizoval židovský majetek a poslal pár lidí do plynu. Aspoň je vidět, jak se na západě (v Rakousku i v Německu) vypořádali se svou minulostí.
Prizhornovi arizovaný majetek evidentně nezabrali.
Němečtí váleční zločinci umírají v poklidu přímo v Německu,ale tady se pořád řeší odsun sud.Němců.

Tohle jsou fakta, naložte si s nimi jak umíte.
Že je Prizhorn Haiderovec si snad vygooglovat umíte, ne?
říjen 30, 2013 08:16
... : Euridika
http://radek-velicka.cz/?p=4647


Prinzhorn je neofašistou, to je nezpochybnitelné.
Ovšem o svém původu ve všech životopisech taktně mlčí. Tatíčkem se taky nechlubí.


Thomas Prinzhorn (Wien 05.03.1943) po studiích zaměstnán ve společnostech svého otce W. Hamburger AG a Mosburger AG, papírenský průmyslník. 1978 – člen představenstva Federace rakouského průmyslu, 1975 – 1988 předseda výboru pro vzdělávání a sociální politiku, 1988 – 1993 předseda Výboru pro hospodářskou politiku a 1991 až 1993 prezident vídeňské průmyslové komory.

V roce 1996 byl poprvé zvolen do Národního shromáždění za Haidrovu FPö!!!!!! Po volbách 1999 vrcholný představitel neofašistické FPö. Původně měl být nominován na ministra, ale při jmenování prezidentem Thomasem Klestilem se vyskytly problémy s jeho předvolební vysoce xenofobní kampaní vůči cizincům!!!!!!!!, takže nakonec byl jmenován 2. prezidentem Národního shromáždění. V roce 2002 se dokonce vyšvihl na zástupce Jörga Haidera!!!!!Odhadovaný majetek ve výši 1,1 miliardy €.


Mikine, že vám, tak zásadovému, tohle vůbec nevadí?
Co kdyby měl za manželku třeba Zeman ženu s fašistickou minulostí, která zplodila dítě s fašounem (nebo komoušem)?
To by byla jiná, což?
říjen 30, 2013 08:28
Góóól! : Krakonoš
A přímo do vlastní brány. smilies/grin.gif
ale při jmenování prezidentem Thomasem Klestilem se vyskytly problémy s jeho předvolební vysoce xenofobní kampaní vůči cizincům!!!!!!!

No tak to pan poslanec zastával přesně ty pozice, který tak konvenujou Euridice. Proč jí je teda zrovna tenhle bojovník za její věc tak nesympatickej, zůstává skutečnou záhadou. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
říjen 30, 2013 10:58
Krakonoš : Euridika
Protože nejsem fašoun.
Kdybych byla, tak budu volit DSSS nebo zmateného Okamuru.
Přesto se domnívám, že je dobře,pokud se Okamura do parlamentu dostal. Jistá korekce je vhodná.
Je třeba mít tvrdou protiimigrační politiku, protože jinak do budoucna nepřežijeme.

Co se Barelu dobrot týká, nevím jak vám (vám to zjevně nikomu nepřekáží), ale mě by se dělalo nevolno, kdyby se na hradě českých králů promenovala ženština, jejíž fotr byl významný pohlavár SA, a která si uhnala levobočka s neofašistou.

Pokládala bych to za plivnutí do tváře všem odbojářům, včetně mého dědečka, jehož zajali Němci na východní frontě na Krymu a poté odvlekli do Mauthausenu.
Stejné plivnutí by to bylo i do tváře mému pradědkovi z druhé strany, který na statku schovával za války partyzány a ohrozil tím život celé své rodiny.
Za bolševika se vyhnul vězení jen proto, že mu toto bylo přičteno k dobru a přimluvili se za něho jeho zaměstnanci. Ovšem můj děda v bolševickém vězení v 50.letech jako nebolševik skončil.

Takže snad konečně chápete, že je pro mě Schwarzenberg, stejně jako pro lidi z odboje (viz jejich názory) absolutně nepřijatelnou postavou.
To ,že máme vůbec takové týpky jako Barel dobrot(klerofašista) a Babiš(komunista,stbák) v politice,je jen známkou naší nezralosti a blbosti.
Pokud někdo toto elementární mravní hledisko není schopen akceptovat, tak snad nemůže být ani Čechem.


Zeman není žádným mým favoritem, jak je vidět, mnoho lidí ho volilo jen jako protivníka Kárla. Jelikož nemají v hlavách vykradeno, SPOZ nevolili, což je po volbách zjevné.
Pokud udrží Zeman Barelovce daleko od lizu, ke štěstí mi to stačí.
Jeho intrikaření stran socanů je mi naprosto ukradené. Hašek nebo Sobotka, oba jsou to nýmandi a nikoliv lídři pol.strany.

Vždycky jsem se domnívala, že by byl nejlepším kandidátem na prezidenta Přemysl Sobotka, ale ten mě svým alibismem a neschopností mít názor (něco jako Němcová), totálně zklamal.
Navíc je ODS v rozvalu a Sobotka byl navázán na liberecký Syner.
Takže se pletete, a to velmi. Volila jsem 20 let ODS a před čtyřmi roky se zaťatým chrupem právě inkriminovanou Topku. A nabila si hubu.



říjen 30, 2013 12:34
... : mia I
mne překvapily rozdíly ve výsledcích i v rámci jednoho mikroregionu. V jedné obci komunisté přes 30 procent, v další 27 procent Babiš, v další DSSS více jak 5 procent. U nás v obci byly výsledky rovnoměrněji rozloženy mezi strany. Poměrně stabilně si tu vedou lidovci, komunistů je málo. Ale vítězství získal ten, který tu dává některým lidem práci - AB.
říjen 30, 2013 12:55
ukradeno z komentářů : mura1
Pak, že socani nezajistí práci. Hašek právě uvolňuje 26 pozic.

smilies/grin.gif
říjen 30, 2013 13:19
No tak mně je jasný, : Krakonoš
že i kdyby se Milouš každej den třeba poblil rovnou do kamery, ty budeš stále vopakovat svou mantru, že bylo nutný ho zvolit proti "Khárlovi" jako jednoznačně lepší volbu. No a já radši teda nebudu Čechem, pokud tohle znamená to úžasný češství. smilies/wink.gif
(P.S. Jestli je 20 let volení ODS argumentem dokazujícím něčí politickej rozhled a prozíravost, tím si teda vůbec nejsem jistej... smilies/cool.gif )
říjen 30, 2013 14:32
Ano, jistě. : Sinix
Chápu, že pro někoho, kdo prohlásí, že Putin chrání křesťanské hodnoty, je Schwarzenberg nepřijatelný. Putin je KGBák tělem i duší. Ano, sověti vždy byli skvělými křesťany, obzvlášť KGB. Proto tak rádi posílali fráterníky do gulagů, nebo rovnou na popraviště, co? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Naprostý souhlas s Krakonošem. Nejvíc mě dostal příspěvek pod článkem o dalším Miloušově bonmotu: "Za to, že zastavil Kalouska, mu prominu všechno." Co k tomu dodat? Z takových lidí je mi na zvracení.
říjen 30, 2013 17:59
Krakonoš : Euridika
A měla jsem snad volit toho fašouna, tu sudeťáckou pátou kolonu?
To si děláte srandu?
Kdybych měla jen trochu lepší volbu, tak jsem ji volila.
Zemana beru pragmaticky a pokud vás to potěší, jeho poslední tah mu zřejmě zlomí vaz.
Vliv,který mohl dosud uplatňovat na socany, se zvolna vytrácí.
Možná časem skončí v opovržení jako Klaus, ale to mi žíly nerve.
Hlavně že do té doby už bude Kódl zcela neschopen výkonu jakékoliv samostatné funkce. I té vyměšovací.

P.S. Zeman se zatím v přímém přenosu "nepoblil", ale Kódl prý nosí pampersky. smilies/grin.gif
říjen 30, 2013 18:34
Euridiko, : Myška
ty seš tak ubohá...
říjen 30, 2013 18:36
Sinix : Euridika
Já zapomněla, že ochráncem demokracie jsou tady USA, které šmírují leta všechny své spojence z NATO a Brusel, který ničí Evropu přijímáním dalších a dalších barbarů z celého světa.



To jsou věci, co?

Vymknuta z kloubů, doba šílí.
Vypadá to, že dochází k totálnímu vyprázdnění pojmů jako je svoboda, demokracie - říká se tomu krize hodnot.

říjen 30, 2013 18:40
jj : mura1
když přijde holka do jinýho stavu, tak se jí doporučí, aby se TOHO rychle zbavila. a dítě je na pořadu dne po bytu, autu a dovolený v jugoslávii. nejlépe jedno.

to jsou věci, co? říká se tomu krize hodnot

A měla jsem snad volit toho fašouna, tu sudeťáckou pátou kolonu?

nemusela jsi volit nikoho. stejně jako do parlamentu. už 24 let to nejni povinný
říjen 30, 2013 18:48
Euridiko : mikin
to obvineni tandemu Bartos-Zeman proti Schvarzenbergove manzelce byla krivarna a lez prvniho stupne. Minulost predku te damy i dalsi klepy me naprosto nezajimaji. To delali naposledy komousi, aby se mstili na detech.

říjen 30, 2013 20:09
... : Sinix
Já zapomněla, že ochráncem demokracie jsou tady USA, které šmírují leta všechny své spojence z NATO


smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

A NATO špehuje USA. A Rusy. Rusové zase špehují USA a NATO atd. Všichni špehují všechny, ale pšššš. Všichni dělají, že nic nedělají a nevědí. V TV dávali velmi zajímavý dokument o tajných službách. Špehování je staré jako lidstvo samo. Občas se někdo prokecne, tak se udělá haló (viz WikiLeak apod.). Ale pak se sejdou za zavřenými dveřmi, řeknou si: "Co jsme si, to jsme si", vymění si pár zajatých špionů a jede se dál ve starých kolejích.

Souhlas s Mikinem. Nehodlám se dloubat v ničí minulosti. Mně stačí, že Německo je dnes vyspělý demokratický stát, zatím co Rusko pokračuje pod taktovkou Putina, který není demokrat ani náhodou. Stejně jako Schwarzenberg ani jeho manželka nejsou nacisté, ale Zeman se projevuje jako autokrat s Gottwaldovskými choutkami. Navíc je prorusky orientovaný, takže zase na totalitní stát. Nerýpu se v ničí minulosti, nesoudím podle jeho předků. Soudím podle toho, co dělá dnes a tady.
říjen 30, 2013 20:46
Myška : Euridika
Zvláštní, napsat, že Zeman blil do kamery ti nevadí, ale tvůj jemnocit je dotčen, když si jeden zaryje taky do Barelu dobrot.

Já si zas myslím, že ty si duchem chudá, pokud pro pofiderní lesk šlechtického titulu nejsi schopná vnímat realitu- blekotajícího starce, předstírajícího moudrost, čest a urozeného ducha.
Na rozdíl od tebe a dalších, kteří jste si toho dědka postavili na piedestal, já Zemana nijak neadoruju a vaše invektivy mě maximálně pobaví.
Kalouskův vtip o šavli v korunovačních klenotech pokládám za nenejvýš trefný, zejména od takového alkoholika. Vtipy o Zemanovi s radostí přeposílám.



Mura

Nevolila jsem.
Nevím, proč by s tím měl být v rozporu můj přiznávaný pragmatismus.
Jsem pragmatik v životě i v politice.
V politice se rozhodně neřídím emocemi a sympatiemi jako vy, snažím se dobrat objektivního pohledu na svět.
V životě mnou emoce občas cloumou. No a co? Aspoň vím, že žiju.


Mikin

Nebudeme to znovu omílat, ale ty jsi prostě přírodní úkaz.
Meleš tady cosi o rodičích a já ti už po sté píšu, že stará Gertruda si upletla dítě s neonacistou od Haidera! A to nejsou žádné drby, najdi si jeho životopis na Wiki.
Nedovedeš si ani přiznat, že to s tou babou prostě byla trefa vedle.
Když nemáme svobodný tisk, ale jenom vlezprdelky a přizdisráče, kteří pochlebují jeho jasnosti, musí se nositelem informací stát nezávislý tisk (třeba i ten A.Bartoš).
Nejsi evidentně schopen odlišit podstatné od nepodstatného a relevantní informace od irelevantních.

Ale spíš je to nechuť přiznat si nepříjemnou skutečnost.


Musím vás zklamat, ale nastává velký odliv pravdalásek od Kárla, jenž ztratil svého sponzora Bakalu k miliardáři a stbákovi Babišovi.
I těch pět procent voličů,které Topka ztratila, se přeskupila k A.B.
Stropnický, Zlatuška, Jourová, Komárek -jsou jen první vlaštovky.
Kultůrní fronta jsou děvky prodejné, což já vím už dávno, ale pro vás to bude časem velkým zklamáním.
A věřit pisálkům je vůbec vrchol naivity (viz Komárek).




říjen 30, 2013 21:10
Euridiko : bb2
ztratila jsem se a zapomněla - koho jsi volila v prezidenstkých volbách a koho v parlamentních?
říjen 30, 2013 21:32
... : bb2
nejspíš bych to mohla dohledat, ale nechce se mi pročítat zpátky celé diskuze
říjen 30, 2013 21:33
... : mikin
Vona se v te spine a pomluvach jednou utopi...... smilies/cry.gif
říjen 30, 2013 21:33
Mikine, : Sinix
o co se, prosím tě, snažíš? Myslíš, že ti dá za pravdu? Že ji přesvědčíš? Jak chceš přesvědčit nácka, kterému když dojdou argumenty, tak začne kolem sebe kopat a všem nadávat??? Já už ty její kydy ani nečtu. Tomu se lze jen smát. Ale že je ten Putin skvělý křesťan - poslední v Evropě. Všichni jsou blázni, jen ona je letadlo. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 30, 2013 22:12
Euridiko, myslela jsem to na tebe obecně. : Myška
Diskutovat a vyjádřit názor se dá totiž i slušně. Lze tě jen politovat, že to neumíš. A podivit se, kde se v tobě bere všechna ta nenávist, ta zloba. Je mi úplně fuk, jaký máš názor na naši i světovou politickou scénu, každý máme nějaký. Ale ty bys měla dávat pozor, aby ses tou zlobou, kterou kolem sebe dštíš, nezalkla.
říjen 31, 2013 06:34
BB2 : Euridika
Já jsem volila jenom v prezidentské a to bych volila třeba satana, kdyby stál proti Kárlovi.
V krajských ,ani v parlamentních ,jsem nevolila. Ani moje rodina. Jako pravičáci jsme nenašli solidní pol.stranu.



Myška

Neber se tak vážně a tolik to neprožívej.
Proč bych měla psát v rukavičkách o politicích? Je všechno stejná sebranka, která nakonec okrade své voliče.
Mně taky nevadí,když o Zemanovi píšete jako o buranovi, ožralovi, bliči apod.
Tak zase nebuď tak outlocitná, když ti někdo sáhne na Kadlíka.
Není navíc důvod, proč k němu chovat respekt.
Jediné, čeho v životě dosáhl byla "restituce"(neoprávněně a ohnutím zákona s pomocí jeho kámoše Havla)obrovského majetku, o nějž očesal svou sestřenku. Ani při skvělých ekonomických podmínkách, které měl,nebyl schopen vystudovat žádnou VŠ (tři začal) a s odřenýma ušima prolezl lesáckou střední (sic!). Celý své mládí trávil po kavárnách nebo s děvkami, což už také vedlo k rozvodu a k nelibosti příbuzných. Plnil stránky rakouského i německého bulváru,ale jen jako hochštapler a bohém. Nic sám nedokázal (vyjma vytunelování Becherovky a nadace). V německých volbách opakovaně neuspěl. Pročpak asi? Mohl by se někde na západ od našich hranic stát ministrem nebo prezidentem nedouk s lesáckým učilištěm?


Myško, ty chuděro, tys ještě nepochopila, že já těžko můžu být zklamaná.
Já totiž nemám iluze o politice a klapky na očích jako ty.
Zklamaní budete jedině vy a to velmi. Nebude to dlouho trvat.




Mikin

Jasně Prinzhorn neexistuje, neadoptoval svého synáčka a není to neofašista z Haiderovy strany.
A stará Hardegg s ním nikdy nic neměla. Muehehe.

Hlavně že tedy stihli včas odklidit ze sklepa ty hákenkrajce. smilies/grin.gif
říjen 31, 2013 08:23
Sinixi, : mikin
ale kdepak. Copak se da hadka s domovnici vyrhat ? Ja jen vyjadril svou nechut.....
říjen 31, 2013 08:56
Když už tady žvaníte o demokracii a kritizujete Rusko, tak si dobře přečtěte tento článek. : Euridika
http://www.protiproud.cz/diskuse/svet/obcan/svobody/634-jdou-nam-po-krku-a-smeji-se-nam-do-oci-rikaji-tomu-smernice-pro-toleranci-v-prekladu-z-newspeaku-otevrena-cenzura-a-prevychovne-kriminaly.htm


Jediné médium, které s touto informací přišlo, je opět nezávislý Protiproud.
Proč nás nikdo neinformuje, co Brusel pro své občany chystá?
Po šmírování Velkým bratrem (USA)přichází mráz nikoliv z Kremlu, ale z Bruselu.
Vám ještě pořád nedošlo, že jsme v pasti, že ne?!


Existenci této směrnice si můžete ověřit, takže mi nepište, že je Hájek magor a nedůvěryhodná osoba. Já k němu mám taky připomínky, ale mnoho z jeho článků je nanejvýš znepokojujících.
říjen 31, 2013 09:02
Euridika : Petronila
zase předvádí své zuření a osobní napadání všech, kdo mají jiný názor.

Stejný vzorec jako u těch muslimů - důsledné používání nějakého vlastního stupidního, pokud možno dehonestujícího označení (předtím to byli "sluníčkoví" lidé, teď zas "barel dobrot") a vymezování se proti tomu, nepříčetné soptění proti těm, kdo si dovolí oponovat, postoj "JÁ přesně vím, jak to je a kdo to neví, ten to brzy pozná a dá mi za pravdu, ale to už bude pozdě smilies/grin.gif"

Za pikantní v tomto vláknu považuji, že člověk s tak fašoidními názory nadává druhým do fašistů, a že někdo údajně na vlastní hlavu myslící tak beze zbytku opakuje mediální konstrukci "na samotného kandidáta jsme nic nenašli, tak zkusíme najít na jeho manželku? taky nic moc? no nevadí, tak zapátráme dál a najdeme něco aspoň na manželčina milence - no a pak už můžeme konečně soptit."

Přitom taková soptička by se asi velice divila, kdyby ji v běžném životě někde odmítli s poukazem na to, že ona sice OK, ale její manžel měl divnýho tátu a ještě divnější milenku.

Akorát by mě zajímalo, jestli je to u Euridiky jen psychická choroba, nebo jestli je to standardní nalejvárna nějakých Parteigenossen na stranickým sekretariátu nějaké xenofobní straničky.
říjen 31, 2013 09:04
Petronilko, : Euridika
ty myslitelko, ta ženská měla být CHOTÍ PREZIDENTA této republiky!
Už jen její vlastní rodina by ji u soudného člověkě měla diskvalifikovat, natož to, že souloží s fašistou.
Ale jistě ji k tomu někdo donutil, viď?



Tak si nechte v tomhle světě profízlovaném Velkým bratrem a Bruselem, zdát o demokracii.
Orwell byl velký vizionář, ale tenhle systém musí předčít i jeho nejhorší očekávání.
A zase si zanadávejte na báťušku Putina, přestože Obama a ti idioti neomarxističtí v Bruseli, nejsou o nic lepší.

Časem budete čipovat nejen svoje čokly, ale i svoje dětičky.
Ale to vám vůbec nepřijde. Už si vás vycepovali a posloucháte na slovo.
Hlavně si udržet tu "demokracii", že jo Petronilo.
říjen 31, 2013 11:37
Euridiko, : Petronila
"chotí prezidenta" - to jako že by milenec skrze manželku ovlivňoval prezidenta nebo co?

Zajímavé, že ti vadí milenec manželky potenciálního prezidenta, ale že SÁM velký ochránce křesťanství (pravděpodobně proto, že dal zavřít členky Pussy Riot) Putin byl u KGB ti nevadí.
říjen 31, 2013 12:05
Petronilko, : Euridika
to, že je Hardegg NĚMKA z rodiny fašisty, je už dost zásadní fakt sám o sobě.
Tobě a tvým pravdaláskařským kámošům to asi nepřijde divné, ale většině občanů by připadalo urážlivé, aby se taková osoba stala manželkou prezidenta a promenovala se drze po Pražském hradě. Kdysi už ho znesvětil kamarád jejího taťky - Heydrich.
Samozřejmě že ji její milenec ovlivňuje, mají totiž spolu i syna.
Ty bys žila s někým, s kým nekonvenuješ názorově?
Třeba se mýlím a bereš své vztahy "nekonformně" a je ti fuk, jestli máš poměr s bolševikem, náckem, anarchistou nebo liberálem.
Ale většinu normálních lidí zajímá, jakého světonázoru je jejich partner.




Putin je mi ukradený, já jen hodnotím kladně, že se snaží zatočit s imigranty a nepouštět ten póvl do Ruska.
Pussy jsou obyčejné ordinérní provokatérky a jejich navržení na Nobelovku mě opravdu pobavilo.
Kárl plamenně hájí tyhle prostitutky provádějící grupáč na náměstí (jedna z nich byla v té době v pokročilém stupni těhotenství) a znesvěcující pravoslavný chrám.
Ale tady protlačil proti vůli 90 procent národa církevní restituce.

Ráda bych viděla ,jak by hájil podobným způsobem nějakého úchylného excentrika, který by řval ve Sv.Vítu sprosťárny z kazatelny a zatrsal si nahatý na oltáři.
Tyhle husičky nejsou žádné disidentky, jen trapky, co se na sebe snaží strhnout pozornost světových médií.
S tím trestem musely počítat, dostaly ,co chtěly.

Že se Kadlík tak nezastával třeba odsouzeného tykadláře Smetany nebo Rusů, s nimiž česká "spravedlnost" zametla (viz můj minulý příspěvek).
Nespravedlivě odsouzených (a připravených o majetek v podvodných konkursech) máme snad v téhle zemi dost.
Ať si každý nejdřív zamete před vlastním prahem.
Až budeme mít dokonalé soudnictví, nebude se tady krást v miliardách a bude tady existovat skutečná svoboda slova, nikoliv servilní privátní média, tak si toho Putina můžete klidně kritizovat.

Zatím byste se měli starat především o to, v jakém humusu žijete sami.
Povyšováním nad Rusy si zakomplexovaní chudáci zvyšují své chatrné sebevědomí (kdo by ho taky měl vysoké v tomhle režimu) nebo se snaží politicky zviditelnit.

Tak hrrr na Putina. Obama a soudruzi z Brusele jsou ale nedotknutelní.

"Putine k noze", to byl mimochodem opravdu "skvělý" nápad K.S., když tam následně jela delegace s Nečasem somorovat o obchodní spolupráci.
Jak říkám, Kárl je diplomatický génius!
říjen 31, 2013 12:46
Euridiko, je neuvěřitelné, kolik špíny dokážeš nakydat na člověka, kterého vůbec neznáš. : Myška
Ty jsi fakt nemocná.
říjen 31, 2013 13:00
Jojo, : Krakonoš
budem všichni vočipovaný. Taky nám prej přeprogramujou DNA, už na tom dělaj. Používaj k tomu speciální chemikálie přidávaný do leteckýho benzínu dopravních létadel, za kterejma pak zůstávaj na nebi takový ty dlouhý čáry. Takový jiný, než by ty čáry bejt měly. Řiká se jim chemtrails a práškujou nás tim docela pravidelně. Účinnost je docela vohromující, nakonec výsledky voleb to zcela jasně ukazujou (jak jinak lze vysvětlit volební propad takovejch vizionářů, jako je třeba Bobo s Klausem, než vovlivněním voličstva nějakou zákeřnou chemikálií?).
P.S. Euridiko, ty máš vočipovanýho čokla? smilies/grin.gif
říjen 31, 2013 13:09
Krakonoš : Euridika
Kdo s čoklem jezdí do zahraničí, tak ho musí očipovat, to nevíš?
Od roku 2011 nevydá veterinář pas zvířeti, které není očipováno! Dost hrůza!

To o těch očipovaných dětičkách byla sice nadsázka, ale myslíte, že má tahle myšlenka daleko k uskutečnění v tomhle profízlovaném světě?
Právě teď někdo třeba sleduje i tuhle diskusi (protože se tam vyskytl výraz Putin,Rusko, Obama a vaše "chytré" telefony dokážou přesně lokalizovat vaši polohu.





Myška

Jak neznám?
Kárl se motá jako narkoleptik v politice už sakra dlouho. Od dob Havla, jemuž dělal kancléře.
Kdyby nebyl Babiš miliardář, ta jeho o třicet let mladší konkubína by si o něho neopřela ani kolo.
A kdyby nebyl Kódl od Schwarzenbergů, ale byl to obyčejný Karel Novák, tak bys tady tak nehysterčila.
Politik jako politik.
Nebo máš snad s jinými takový soucit?
Třebe s obecním blbem Bendou?
Pokud ano, tak se nech rychle vyšetřit.
říjen 31, 2013 14:21
Krakonoš : Euridika
Na tuhle kravinu (práškování) nevěřím,ale na vliv Bilderbergu na světovou politiku a vliv modifikovaných plodin na zdraví lidstva ano.


říjen 31, 2013 14:24
Fakt? : Krakonoš
Od roku 2011 nevydá veterinář pas zvířeti, které není očipováno! Dost hrůza!

Tak to je v p*deli, to tý svý čubě ani pyramídy neukážu. A umře teda bez pasu, chuděra méněcenná. smilies/grin.gif
říjen 31, 2013 14:49
Zajímavé. Putin si získává respekt, Obama ztrácí...čímpak to bude?! : Euridika
"Americký časopis Forbes zveřejnil svůj tradiční žebříček nejmocnějších lidí světa. Tento rok mu vévodí ruský prezident Vladimír Putin. Loňské první místo opustil americký prezident Barack Obama. Ten byl označen za „chromou kachnu“. Překvapení to ale není. Obama byl před lety oslavován většinou médií i světovou veřejností jako „politik, který změní svět“, jenže on je spíše člověkem marketingově vypočítavým, než silným."


http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52543/putin-je-nejmocnejsi-clovek-sveta-obama-byl-oznacen-za-chromou-kachnu.html
říjen 31, 2013 15:13
... : bb2
Řiká se jim chemtrails a práškujou nás tim docela pravidelně. Účinnost je docela vohromující, nakonec výsledky voleb to zcela jasně ukazujou


:-)
říjen 31, 2013 15:19
... : mikin
Oni tihle nackove maji dokonce i seznam slunickovejch lidi a pravdolaskaru, ktery pravidelne doplnuji. Nejspis aby byli pripraveni az jednou....
http://abbartos.wordpress.com/2013/05/25/pravdolaska-5-0-aktualizovany-seznam-pravdolaskaru-200-dalsich-jmen-celkem-700-pravdolaskaru/
Ja bych si povazoval docela za cest byt na tom seznamu taky. Schvalne se na to podivejte, puvabna je hned navrchu fotka Zemanova kamarada Bartose, studujiciho knihu "Mezinarodni Zid".
Pokud budete patrat dal, najdete chvalu soudruha Putina, odsouzeni vsech jeho obeti i odhaleni nejruznejsich Bilderbergu, Dalajlamu a podobnych zloduchu. Tez pomluvy barmske disidentky Au Sang Suu Kii, udajne agentky C.I.A. (jak jinak). V serialu "Obrezana zeme" vas zase ceka podrobny rozbor zlocinu udajneho zida a vlastizradce T.G.Masaryka.
Zajimavy je, ze zrovna takovejm lidem vadi udajne nacisticke kontakty a nemecky puvod Schwarzenbergovy manzelky. smilies/grin.gif
říjen 31, 2013 16:28
Mikine, : Petronila
to je teda hnus fialovej. To asi aby věděli, pro koho si v nějaké případné noci dlouhých nožů přijít. smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif.

A přesně tak, je zvláštní, že právě fašizující a fanatická Euridika tak urputně vyčítá někomu nacistický původ.
říjen 31, 2013 17:20
Petronilo, : mikin
tihle lidi si vzdycky vyberou akorat to, co se jim hodi do kramu. smilies/cry.gif
říjen 31, 2013 19:08
Mikin : Euridika
Řekla bych, že se pletete, A.Bartoš byl odjakživa příznivem Klause a nikoliv Zemana.
Mimochodem, Klaus i Zeman jsou židi, takže ty vaše spiklenecké teorie o jejich antisemitismu jsou liché. Proto se Klaus vždy taky zastával menšin a židů, ale o tom nemáte zřejmě ani potuchy. Právě židé se vždy nejvíc zastávají cikánů, dělají to z jistého alibismu.



Petronilko,

vezmi si pilulku a uklidni se.
Mí předci bojovali ve válce (jeden prošel Duklou a koncentrákem, druhý pomáhal partyzánům) a po válce je odsoudili ještě bolševici.
Máš v tom dost chaos.
Já mám do fašouna sakra daleko a proto bych dcerušku nacistického pohlavára na Hradčanech psychicky neunesla.
Nemáš spíš ty nějakou slabůstku pro nácíčky, když ti ta baba Hardegg (dceruška pohlavára SS a SA) tak učarovala?

Nehněvej se na zrcadlo, když máš křivou hubu!
Tobě a dalším to zřejmě přijde úplně normální.
říjen 31, 2013 21:09
Euridiko, : Petronila
na nefašouna máš podezřele přesný přehled o tom, kdo je a kdo není Žid.

Já nevím, jakého vyznání nebo původu jsou Zeman a Klaus, a je mi to úplně fuk. Stejně tak z jaké rodiny pochází paní Schwarzenbergová nebo z jaké rodiny pocházíš ty.

Proč se schováváš za svoje předky? Nemáš žádnou zásluhu ani vinu na tom, jací byli, stejně tak jako ji nemá ani paní Schwarzenbergová.

Když se s někým bavím, tak mě zajímá ten člověk, ne jeho dědeček nebo milenec jeho manželky. Takže když se budu bavit s paní Schwarzenbergovou, tak mě bude zajímat, jaká je ona sama, ne z jaké pochází rodiny, a když se budu bavit s tebou, tak mi bude úplně fuk, kdo byli a co dělali tvoji předci. Co je mi do toho, co dělal otec paní Schwarzenbergové, pokud ona sama bude fajn ženská (nevím jaká je, neznám ji, ale odmítám ji odsoudit pouze na základě viny - byť třeba skutečné - jejího otce ). Stejně tak co je mi do toho, že tví předci byli třeba váleční hrdinové, když ty sama jsi zběsilá fanatička s fašoidními názory?
říjen 31, 2013 22:25
Petronilo, : mikin
hezky jsi to napsala.
Voni to tihle nackove maji hezky podchycene a tak je nikdo nedobehne. Jak nam sdedila Euridika, Klaus i Zeman jsou zidi. Skoda, ze nam zapomnela rict jejich prava jmena. Ja se kdesi docetl, ze Klaus je" Pruzinsky", Dubcek byl "Dreyfuss" a Slansky "Salzmann".
Treba nam Euridika se svymi encyklopedickymi znalostmi sdeli i opravdove jmeno presidenta Zemana, to nikde nemuzu najit. :-)
říjen 31, 2013 23:43
Mikin : Euridika
Klaus je snad už svým příjmením a vizáží (jeho starší syn je jasný)žid jak vyšitý. To pozná každý a nemusí se po ničem pídit. Zeman je zase nápadně velký zastánce Izraele (já v podstatě taky, takže tudy pro vás cesta nevede).

Když už jsme u těch zvěrstev jako VŘSR, tak tu opravdu rozpoutali židobolševici jako Lenin a pokračovali v tom u nás právě Slánští a spol.
Co je antisemitského na tom, tuto skutečnost otevřeně popsat?
U nás se už ani nesmí napsat, že zločin spáchal cikán, přestože jde snad o každé druhé napadení nebo loupež, trapně se to opisuje a jen to probouzí další animozity.
Vám by se návrh té cenzury názorů z Brusele mohl líbit. Nechcete si to zavést u vás doma?

Předci sice nejsou mou zásluhou, ale mít tam pohlaváry SS, tak zalezu hluboko pod placatý kámen a nebudu se chtít stát první dámou v zemi, kterou německé hordy pořádně zpustošily.
Někdo holt nemá ani minimum sebereflexe.
Schwarzenbergský rod nepožíval v české kotlině nikdy dobrého jména - je to rod utlačovatelský a prohabsburský. Nic na tom nemění manipulace se skutečností.



Petronilko,

Mě taky nezajímá, s kým souloží madam Hardegg.
Ale jen do momentu, než se začne cpát na Pražský hrad jako první dáma.
Jsi opravdu tak nechápavá?
Když jsi ta údajná antifašistka, to by ses mohla kamarádit s Vandasovou milou, ne?
Tebe přeci nezajímá, s kým se ona stýká a s jakými názory souzní.
Anebo se starou Grebeníčkovou, to by byla taky kámoška pro tebe.

Ty "argumentuješ" jak dítě z mateřské školy.
Vykašli se na to a jdi třeba upéct bábovku, bude to užitečnější.
Ztrácím s tebou jen čas.
listopad 01, 2013 07:40
muhaha : mura1
Co je antisemitského na tom, tuto skutečnost otevřeně popsat?

pravila žena, která, která obvinila z antisemitismu jednubabi na základě věty "v praze jsou 4 synagogy" smilies/grin.gif
listopad 01, 2013 07:57
Euridiko, : Petronila
A oni všichni zidi nejak standardně vypadaj nebo se standardně židovsky jmenujou, ze je to "každymu jasny"?

Ja tyhlety nablble teorie nijak nesleduju a i kdyby byl, tak je mi to úplne jedno. Vyplývalo by z toho snad něco relevantního?

Stran te Vandasovy mile jsem se vázne zamyslela, jestli by mi vadilo bavit se s tvým partnerem, mas-li jakého, protoze ty sama jsi takova trubka.

A dospěla jsem k závěru, ze pokud on by byl co k čemu, tak nevadilo, respektive pouhý fakt, ze je tvým partnerem, by ho a priori nediskvalifikoval ( respektive pokud by byl podle tvé teorie, ze vrana k vráně sedá, podobný co do nazoru a způsobu jejich vyjadřování, tak by mi to vadilo dost, ale přece kvuli tobe nezavrhnu tvého hypotetickeho partnera, kdyz ho ani neznám).

Jinak pokud mas pocit, ze tu ztrácís čas, tak ten počítač ma takove tlačítko, kterým se da vypnout, nikdo te u něho za nohu nedrží, takze přestat ho ztrácet je zcela ve tvé moci smilies/grin.gif
listopad 01, 2013 08:08
:-D : Krakonoš
Někdo holt nemá ani minimum sebereflexe.

A jinej jí má zase na rozdávání. smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/wink.gif
listopad 01, 2013 08:50
Petronilo, : Euridika
takže podle tvé "železné " logiky byla vlastně Hitlerova oddaná milenka, Eva Braunová, antifašistka!

Ty jsi prostě nepřekonatelný mozkový gigant. smilies/grin.gif

Když už jsi narazila na mé příbuzné, jsem na ně samozřejmě hrdá. Ono nebylo moc Čechů, kteří vzali do ruky zbraň a riskovali život na východní frontě, v v jatkách na Dukle nebo v RAF. Můj děda o tom odmítal doma vůbec mluvit, tak strašné zážitky si přivezl z války a z lágru.
Takže si nedokážu představit, že bych už z úcty k lidem, kteří položili život za tuhle zem, mohla volit potomky z tak odporných rodů.
Tvé mínění neovlivní dokonce ani to, když se proti Kárlově kandidatuře a jeho vyjadřování o Benešovi, veřejně postavili i letci z RAF.
Pro mě ,jako pro Češku, nepochopitelné.




Vy si pletete opravdový antisemitismus s antisionismem a s kritikou židovského nepotismu.
V médiích vládne trapné tabu, takže se o židovském původu smí hovořit výhradně v pozitivních konotacích (např. herec židovského původu, vědeck židovského původu atd.), ale přiznat, že měli taky zásadní vliv na vznik odporné ideologie, jež stála stamiliony lidských životů, to se říkat nesmí.



Jinak multi-kulti aktivisty potěším.
Němci uzákonili existenci "třetího pohlaví". Takže nebude jen ON, ONA, ale i ONO.
Jen nevím, kam TO bude chodit na záchod. Asi budou hajzlíky i pro TO.
Kupředu levá, zpátky ni krok. S Bruselem na věčné časy a nikdy jinak.
Tohle je orpavdová destrukce tradiční společnosti,devastace všech mravních hodnot a opravdový společenský úpadek.

Zlatej stříbrnej Putin.
Řekla bych, že bude mít čím dál víc sympatizantů.
smilies/grin.gif
listopad 01, 2013 10:01
na to, že nechceš ztrácet čas, : Petronila
píšeš,Euridiko, poněkud dlouhé příspěvky. smilies/grin.gif

Titul "mozkového giganta" ti nehodlám přebrat, protože kotrmelec o Evě Braunové antifašistce je jen a jen tvůj a já se na něm nijak nepodílela, takže případná sláva (nebo ostuda) z něho náleží pouze tobě, tak si je užij. smilies/grin.gif

S tou Schwarzenbergovou kandidaturou mícháš jabka s hruškama.

1)Jedna věc je souhlasit/nesouhlasit s ním jako takovým, s jeho názory nebo s jeho kandidaturou.
2) Druhá věc je do toho zatahovat jeho rodinné příslušníky, jejich rodiče a milence.

Podle tvé podivné logiky je zřejmě nutné odsoudit všechny, v jejichž rodině se vyskytl někdo s nežádoucími názory, do několikátého kolene včetně všech osob, se kterými ta rodina přišla nějak důvěrněji do styku. (Co mi to jenom připomíná?) A kdo neodsoudí dostatečně angažovaně a důrazně, toho si podáme - v první řadě mu vynadáme, že by pes od něj kůrku nevzal, a hned potom mu vyčteme nekritický obdiv k osobě dle bodu 1.

Zřejmě nejsi schopná pochopit, že ze samotného faktu, že někdo odmítá vůči někomu používat těžké podpásovky, případně se proti jejich používání ozve, vůbec nemusí vyplývat, že je jeho příznivcem. Že prostě někomu může vadit užívání podpásovek z principu a že by ho odsoudili i v případě, že by ho někdo spáchal na osobě jim krajně nesympatické.

Podle této "logiky" když se ti nelíbí, že někoho mlátí pod pás, se automaticky rovná tomu, že dotyčného nekriticky zbožňuješ a miluješ. Že by bylo možné ozvat se, i když pod pás mlátí mého protivníka prostě jen proto, že si myslím, že mlácení pod pás je obecně špatně, to patrně vůbec nejsi schopna pobrat.

Ale to se asi těžko chápe někomu, kdo se nepříčetně rozslintá, jakmile někdo vyjádří opačný názor, a k tomu rozslintání dokonce nepotřebuje ani ten názor sám, ale stačí mu, když někdo poukáže na nesmyslnost zuřivosti té sliny.

Ohledně třetího pohlaví, případně homosexuálů, kteří si vy "nerasisti a nehomofobové" tak často berou do úst - nechápu, jak připuštění existence jiné sexuální orientace může ohrozit člověka, který je v té vlastní pevně zakotven.

"Opravdová destrukce tradiční společnosti,devastace všech mravních hodnot a opravdový společenský úpadek." - to zní zajímavě od někoho, kdo je sám rozveden a dceru by poslal nekompromisně na potrat.


listopad 01, 2013 10:27
Petronila : Euridika
Eva Braunová je v postavení milenky haiderovce Prinzhorna - Hardegg.
Ale to ti zjevně nedošlo.
No nic.


O mou dceru se tady neotírej.
Zkus zkopírovat, kde jsem napsala, že bych ji "hnala na potrat", fabulátorko!
Napsala jsem, že bych jí to jako NEZLETILÉ a nezajištěné doporučila a případně ji upozornila, že za dítě bude zodpovídat ona, nikoliv já.
To je trošku rozdíl.

A rozvedený je dnes každý druhý, ale k té společenské destrukci to jistě také přispívá. S tím souhlasím.
Nejde o to, upírat homosexuálům nějaká práva, pokud vím, v EU nikterak nestrádají. Problém je, když začnou být práva sex.menšin stavěna nad práva heterosexuálně orient.občanů.
Začíná to tím, že se připustí registrace partn. (s čímž jsem neměla problém) a pokračuje zvýšováním nároků -adopcemi.


Můžeš mi říci, co je ale TO?
Já znám jenom ženu a muže.
Tady nepadlo o homosexuálech ani slovo.
listopad 01, 2013 11:12
... : mikin
Pokazde kdyz padne slovo "zidobolsevik", netreba pokracovat v dalsi diskusi a mazat si s dotycnym rasistou ruce.
Podle teorie techhle lidi totiz mohou za ty hromady mrtvol ktere oddelali komunisti nikoliv sami komunisti a jejich ideologie, ale zmineni zidobolsevici.
Jaktoze doslo k jeste vetsim zlocinum v Cine nebo treba v Kambodzi kde zadni zidi nejsou, to uz obvykle nacek nebo komous vysvetlit nedovede..... smilies/tongue.gif
listopad 01, 2013 11:13
... : Milene
Četla jsem si o tom třetím pohlaví. Říká se jim intersexuálové. Prostě se rodí stále víc dětí, které nemají jednoznačné pohlaví. Většinou mají mužské i ženské pohlavní orgány. A tak co jsou muž ani žena? Někteří se v dospělosti nechají operovat, když se vcítí do jednoho pohlaví. Je to asi hodně složité pro psychiku takhle žít. Patří mezi ně i atletka Semenyaová. Je prostě podle pohlavních orgánů muž i žena. Ale ona se cítí ženou.

Tak to jen tak místo politiky. smilies/wink.gif smilies/wink.gif
listopad 01, 2013 12:01
Euridiko, : Petronila
a on je ten Prinzhorn něco jako novodobej Hitler?

Já jen že jsem o něm v tomhle smyslu nic neslyšela.

Když už ale chceš srovnávat s milenkami nacistických pohlavárů, co třeba Lída Baarová, Adina Mandlová, Nataša Gollová? Myslíš, že protože s nimi spaly, tak byly automaticky taky nacistky? Logika podobná té tvojí na ně byla uplatněna po válce, ti, co se celou válku schovávali za bukem (nic proti tomu, taky bych se na jejich místě bála) nebo přímo kolaborovali, na nich ukojili svou "touhu po spravedlnosti" a zničili jim život.

Dá se říct, že všechny ty dámy byly naivní, některé možná i vyčůrané, ale některé určitě ty dotyčné prostě milovaly a jestli se s nimi v posteli o něčem bavily, tak politika to patrně nebyla. Skutečně si za naivitu zasloužily takový odsudek, jako by škodily ony osobně?

Ohledně těch rozvodů a potratů - já jen, že tak vehementně bráníš křesťanské hodnoty, tak jestli víš, že pro křesťany je rozvod fuj a potrat fuj na druhou.

Re homosexuálové - a jak se jejich práva staví NAD práva heterosexuálů? I kdyby se uzákonilo, že mohou adoptovat děti, tak by to bylo pořád NA ROVEŇ právům heterosexuálů - nebo ti snad adoptovat děti nesmějí?

Co je to TO, to skutečně nevím, to jsi sem přinesla ty, tak snad víš, o čem píšeš?
listopad 01, 2013 12:04
Milene, : Petronila
aha.

No ale škodí snad existence takových lidí těm, co jsou vyhranění muži nebo ženy? A pokud ano, tak jak?

Jaký neblahý vliv na mě, heterosexuální ženu, může mít skutečnost, že existujou lesby, homosexuálové nebo tihle lidé, o kterých píšeš, a že jsou jako takoví akceptováni?

Přece se kvůli tomu nerozvedu a nezačnu žít se ženskou, když MĚ ženský sexuálně nepřitahujou?
listopad 01, 2013 12:07
Milene : Euridika
To jsem psala já.
Jejich existence (transek) nikomu neškodí, ale vymyslet pro ně kategorii "TO", pokládám za zhovadilost nejvyššího stupně a soc.inženýrství. Podobně se k tomu vyjádřili i čeští sexuologové.
S homosexuály je problém ten, že nedrží slovo. Tvrdili, že adopce dětí požadovat nebudou!
Nemám nic proti adopcím dětí homosexuálům, na rozdíl od jiných, ale takových dětí, o které nemají "normální" rodiny zájem.
Tady totiž nejde o ty homosexuály a jejich potřeby, což zjevně oni nechápou, ale o potřeby a zázemí těch dětí. Pro ty je zásadně vhodnější tradiční typ rodiny - otec, matka.


petronila

Asi nemáš tušení, kdo byl Jorg Haider.
Podstatné také je, že Prinzhorn (resp.jeho otec) postavil své nynější bohatství na utrpení jiných (arizovaný majetek, jehož majitele poslal šupem do lágru jako pohlavár ,tuším ,SS nebo SA).
Jenže takových "podnikatelů" a válečných zločinců si v klidu žije v Německu i Rakousku hafo.
V těch velkých "dmokraciích", k nimž vy vzhlížíte a z nichž vzešel i ten váš Kárl.


Adina Mandlová a speciálně Baarová byly nacistické matrace. O tom není pochyb.

Rozdíl je v tom, že jejich manžel neměl žádnou politickou funkci ve státě.

Už mi to přijde jak u blbejch na dvorku.


listopad 01, 2013 12:19
aha, : Petronila
takže ani ne milenec manželky potenciální hlavy státu, ale otec milence manželky potenciální hlavy státu?

Já jen až do kterýho kolene to tedy hodláme brát.

Nacistické matrace smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif to už samo o sobě vypovídá spíš o tobě, která se tak vyjadřuješ, než o nich.

Jo, nejspíš byly naivní, možná hloupé, možná i trochu vyčůrané - ale uškodily svým poměrem s nacistou někomu? Ublížila někdy z tohoto titulu někomu třeba ta Baarová?

Re homosexuálové - pokud to bude stabilní vyrovnaný, milující pár (a žadatele o adopci si kvůli tomu prověřují ze všech stran), tak v čem je problém? Je lepší, aby si to dítě adoptoval pár, který není až tak stabilní, vyrovnaný ani milující, čistě jenom proto, že je hetero?
listopad 01, 2013 12:29
Fakt by mě zajímalo, : Krakonoš
jakým způsobem je právo homosexuála na adopci dítěte postavený nad moje heterosexuální práva? Jakože já si už nemůžu adoptovat dítě? Nebo má homosexuál ve frontě na adopci přednost? Co to je za debilitu? Jak mě a mojí rodinu vohrožuje adopce dítěte homosexuálem? smilies/shocked.gif
listopad 01, 2013 12:34
... : Milene
Mně pojem "neurčité pohlaví" vůbec nevadí. Prostě byl takový termín potřeba, tak se zavedl. Nejsem odborník přes sexuologii, tak mně to neva.
Jestli tvrdili homosexuálové , že nebudou požadovat adopce, to nevím. Ale určitě za ně vystupovala jen určitá skupinka nějakých mluvčích, či jak mají své zastupování pojaté. A teď se ukázalo, že většina homosexuálů je pro adopci. I vývoj vnímání této skupiny lidí se mění. Před léty se o nich prostě nemluvilo, že by se veřejně hlásili ke své orientaci bylo téměř nemožné. Tak teď by chtěli žít podobně jako heterosexuální páry.
listopad 01, 2013 12:45
Homosexuálové nepožadovali adopce : Krakonoš
jenom proto, že kdyby tak činili, neměli by dodnes ani to reg. partnerství. Ale je logický a dalo se vočekávat, že budou zkoušet v nějaký příznivější době i ty adopce. Nijak mi to nevadí a nechť je mají. Tenhle stát a rodinu v něm vohrožujou úplně jiný věci a lidi. smilies/wink.gif
listopad 01, 2013 12:52
Milene, Krakonoš, : Petronila
mně tihle lidi taky nevaděj a na rozdíl od jiných věcí a lidí (třeba těch plešatců, co onehdá vystrkovali prostředník a skandovali "bu-zny fůůůůj", když měli homosexuálové průvod) mi nebezpečný nepřipadaj ani trošku.
listopad 01, 2013 13:01
aj vaj, : bb2
neteř manželky strýce mé mámy (u nás se tomá říká mámina sestřenice z druhého kolena, ale to asi nebude správně) si vzala Němce, vdovce se synem. Pán byl fanoušek Hitlera. Máminy strýcové zahynuli během obou válek a několik příbuzných v koncentráku.
Tak teď nevim, jak jsem na tom...
listopad 01, 2013 14:11
... : bb2
navíc jsem ten škraloup zamlčela v době své slibně se rozvíjející politické kariéry, ale to už je přes dvacet let, tak snad je to promlčené
listopad 01, 2013 14:14
petronila : Euridika
Ty budeš asi navedená, viď?
Prinzhorn je vysoký funkcionář Haiderovy neofašistické strany a žije z ARIZOVANÉHO majetku, což tobě přijde normální.
Normální by ovšem v údajně demokratickém státě bylo, takový majetek zkonfiskovat.
Já zapomněla, že pro vás, krasoduchy, byl Beneš, jenž takový majetek nařídil fašounům státem konfiskovat, zloduch a zločinec.
Už to chápu.

A co jiného byla Baarová, nežli hloupá nacistická děvka?
Napadlo by snad slušného člověka,aby dobrovolně! lezl do postele ministrovi propagandy?
Obyčejná kolaborantka, která to nedělala ze strachu, nýbrž z blbosti a zamilovanosti. Nevím, co z toho je horší. Ale nic ji za to neomlouvá. Spala s jedním z nejhorších válečných zločinců v novodobé historii.
Jak ty si umíš všechno omluvit a ještě máš tu drzost o mně prohlašovat, že jsem fašistka.
To si snad děláš srandu?! Provokuješ? Nebo jsi opravdu tak hloupá. Já opravdu nevím.

My jsme v městě měli ruskou posádku a neznám holku, co by šla s lampasákem.
S těmi nechodily ani zdejší prostitutky. I ty totiž mají čest, na rozdíl od umělkyň.



Milene

Samozřejmě že deklarovali, že adopce požadovat nebudou! Lze to dohledat v tisku.
Já nemám apriori nic proti tomu, aby adoptovali děti, o které není zájem.
Ale nedovedu si představit, že bych jako bývalá kolizní opatrovnice dětí upřednostnila homosexuální pár vůči tradičnímu modelu rodiny.
Vždy se musí brát v úvahu prospěch dítěte!!! a dítě potřebuje kompletní rodinu. Pokud se nenajde, pak lze použít náhradní varianty.
Žádný sociální pracovník nebude nikdy uvažovat v opačném gardu, ani by mu to nemohlo projít u soudu.

Nemám nic proti homosexuálům, ale pár jsem jich v životě dobře poznala a velmi často byli silně promiskuitní a nevyrovnaní. Netvrdím, že všichni, ale u mužských párů bývá ta promiskuita patrná.
Opatřit děti si můžou nakonec podobně jako lesby.


Jejich pochody "hrdosti" ovšem pokládám za perverzní, už jen s ohledem na to, co se tam promenuje a jak se přitom někteří z nich chovají.
Dávat svou sexualitu obscénním způsobem na odiv, dělají jen burani a prasáci.
Za to, že pak na ně někdo volá "buzny a úchyláci" a hází je všechny do jednoho pytle, si můžou sami.
Takové chování mi vadí úplně stejně i u heterosexuálů, kteří si např. v plném dopravním prostředku vykusují mandle a obtěžují tím celé okolí.
listopad 01, 2013 14:25
Euridiko, : Milene
Že dítě by mělo mít kompletní rodinu, to je sice hezké ale v dnešní době je tolik rozvedených manželství a opravdu hodně dětí vyrůstá jen s jedním rodičem. Především se adoptují děti, které ještě do školy nechodí, takže se jim prospěch asi nezhorší. A že budou homosexuální páry v nevýhodě u sociálky je pravděpodobné. Ale je asi zbytečné teď se tím zabývat. Ještě to není uzákoněné a asi hned tak nebude. A jestli bude, tak mně to nevadí. smilies/wink.gif Hezký víkend všem.
listopad 01, 2013 16:08

Powered by Azrul's Jom Comment
busy