ÓDA NA KRÁSNOU SEDÍNKU
Středa, 03 červen 2009

Určitě nikomu z nás neušlo, že muži se často hlásí do jedné ze dvou „hlavních" skupin a to jednoduše řečeno na vyznavače horních nebo dolních partií ženského těla... Ať už se řadí spíš do jednoho nebo druhého tábora, pro svou volbu mají určitě plno těch nejlogičtějších vysvětlení, do kterých bychom se my, ženy nejspíš neměly příliš plést, a proto hodlám nechat vyčerpávající vysvětlení na představiteli ze skupiny sedínkovitých..

 

 

 

 

 

 

 

     Sice přesně nevim, kdo se ptá, ale - budu mluvit za sebe, tak, jak to chápu a vyznávám já. Jsem přesvědčenej, že to je pohled všech nás, dolňáků:

 

     Dolňáky docela jistě neuchvacuje přímo ten ústřední orgán ženy, jak by se dalo myslet. Jedná se však o zaměření a pozornost, věnovanou především dolním partiím, teda ZEJMÉNA prdelce, která má bejt pevnějšího vzezření a vytvarovaná pěkně dokulata, při lehu na bříšku musí hezkou línií "vystupovat" vzhůru (taková pěkně vyšpulená). Nesmí se proto rozkydnout anebo ve stoje viset případně  bejt příliš rozťápnutá do boků. No a pak samozřejmě musí přecházet do chutných stehýnek na rovných, a hlavně ne příliš krátkých nohách. Čimž ale zase docela určitě nemyslim nohy dlouhý jak štángle (viz třeba odpudivá Kobzanka). Taková bezva chuťovka pro dolňáka může docela klidně měřit jen nějakejch 155 cm a neva! Musí bejt předefším zachovanej poměr!

 

     Tyhle partie maj bezva vytvarovaný holky, co jezděj na kole a bruslej. Zase ovšem svalů na nohách nesmí bejt přespříliš, jentak akorát, aby držely pohromadě, ale přitom zůstaly hladký. Tak to k DOLŇÁCTVÍ. Čili, o tu matematicky psáno 3,14ču v prvnim plánu ale vůůůbec nejde. Ta stejně při registráži a první kontaktáži je uplně skovaná a přichází na řadu až tak po první hodině po kontaktáži.

 

     Co se týče hořejšku, samože i dolňák se s chutí podivá, okem, rukou i hubou polaská. To samozřejmě a jednoznačně!!! Jen není moc závislej na velikosti a je ochotnej kozenkám ledascos odpustit, když je mňam spodek. No a co se tejče mě osobně, tak ještě chutnej a pěkně vymalovanej ku*evsko-andělskej ksiftíček.

 

 

 

Vidíš sama, Daní,

jak to mám v životě těžký!!!!

 

 

 

Komentáře
... : mia
V první chvíli jsem četla oda na krásnou segedínku. smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 10:58
Zase myslíš na jídlo - myslela jsi jistě zdrobnělý výraz pro segedínský guláš se šesti ? : wendy
No, hlavně že už máme jasno a ne poloasno...
smilies/wink.gif
červen 03, 2009 11:02
Jééžiššš, : Míša šíša
jak já bych si dala dobrej segedín!!!

No, aby bylo objektivitě učiněno zadost, tak některé ženy taky posuzují mužské prdelky. A musím říct, že můj choť ji má skvěle vytvarovanou. A nohy, tak ty má dlouhý až na zem. smilies/grin.gif
červen 03, 2009 11:09
No, já nevim, proč Daniela : Krakonoš
prostě nenapíše "Óda na krásnou prdel". Hned by ubylo nedorozumění a zavádějících komentářů. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
P.S. Vidíš nýče, máme další styčnej bod, zde stojím plně na tvojí straně barikády smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 03, 2009 11:13
Krakonoši. Oba na tý dolní straně barikády, žejo. : NČ
.
červen 03, 2009 11:15
prvních : kordulinka
pář řádků jsem se pořádně zasmála! Díky za objasnění NČ! takže opravdu je to o "prdel"ch"!
ách jó! vy pánové tvorstva!

červen 03, 2009 11:17
NČ : Iris
to je skvělý,moc děkuji za překrásný poučný článek, zareagovals rychle a odborně nesmírně zdatně.

Jen se mi líbí ten zvláštní kudlančí jev - zatímco debata o zpívajících hvězdách se svezla k prdelkám,debata určená výhradně zadkům končí u žrádla.
Protože i já bych si dala segedín, až bych brečela. Klidně se šesti.Ahoj smilies/smiley.gif
červen 03, 2009 11:21
Iris, se šesti nééé : Míša šíša
To bys měla vzadu pak ten autobus smilies/smiley.gif
červen 03, 2009 11:24
bando : mia
nemyslim na žrádlo,šlápla jsem si na brejle a ted s nima blbě vidím.Nejvíc se mi líbí Míša,to se směju až brečím,její má krásný zadek,dlouhý nohy a to podstatný nechal někde v čistírně,že o tom ani hlásku nedáš?Navrhuju sekci Kudlanka 18 ,kde bychom probrali i věci jiné než jak vymáhat výživné nebo vyrobit džem smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif /berte to v legraci,jsem ráda za každé čtení/Tak dobrou chut k obědu.
červen 03, 2009 11:28
dodatek : mia
za tim 18 má bejt plus.
červen 03, 2009 11:29
Mio, : Míša šíša
já vůbec nechápu, co podstatnýho máš na mysli. smilies/wink.gif
červen 03, 2009 11:33
No vidíte, já mám szegedín přísně zakázanej! : NČ
Sem si ho navždycky přísně zakázal už někdy v 10ti letech, po opakovaný konzumaci ve školní jídelně.
Už nikdy!!!
červen 03, 2009 11:35
Mio : Iris
i od džemu se můžeš dostat elegantně k prasečinkám, ale jinak 18 je dobrý nápad, jsem pro smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 11:37
Míšo : mia
smilies/wink.gif
červen 03, 2009 11:38
No ve školní jídelně jsem ho taky nejedla : Míša šíša
Jenže tam to byla spíš papriková polifka se zélim a tlustym masem od bůčku.
červen 03, 2009 11:39
hahahaha : d@niela
jsem přesvědčená, moji drazí zpustlíci, že i kdybych udělala extra rubriku 18 plus, tak tam bude přehršel prasečinek a převaha receptůch :-)))))
červen 03, 2009 11:44
..: : kordulinka
horňák, dolňák, proč není někdo třeba na oči???

jinak segedínek miluju, poláci vaří něco podobného - říká se tomu Bigos, to je lidi žrádlo, tam se do toho základu ještě dají houby a klobásy,..mňam!
červen 03, 2009 11:45
... : mia
zase se to zvrhlo k jídlu,s tímhle přístupem asi ty Nčého parametry nemůžem splnit.Já teda jsem ze hry,vejškou bych tedy odpovídala,mám 160 cm /můj táta vždycky říkával,že jsem velkýmu praseti pod kolínka a malýmu pod špárky,od něj to tedy sedlo sám byl jak uřízlý kecky/ale s ostatními parametry už jsem na štíru.
červen 03, 2009 11:59
mio!!!! Ježiš!!!! : NČ
to si napsala přesně!!! To jsou moje parametry. A asi Krakonošovy.
Ale statisíce dalších chlapů mají každej úplně jiný a jinak nastavený svý vlastní parametry.
Navíc, jednalo se o vysvětlení pojmu "Horňák" a "Dolňák". A tohle teda je JEN vysvětlení, navíc přísně subjektivní, těchhle pojmů.
A ještě! - tohle mý pojednání vůbec nebylo určený k votisknutí.
červen 03, 2009 12:13
k vó k vó : kordulinka
k vó, k vó, ..k vótisknutí! a k čemu tedy??? smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 12:22
K informaci : NČ
pro paní šéfredaktorku. Už jsem se taky vohradil :-)
červen 03, 2009 12:25
Mio, : Míša šíša
přesně jak píše NČ, každýmu vyhovuje něco jinčího. Někomu se líbí prdýlka jak dva česnečky, můj táta zase např. řiká, že velká pr*el je lepší než velký věno. (Tím ale nemyslí ten autobus, jen aby bylo do čeho plácnout a nepochroumat si při tom ruku o pánevní kost).
A někomu je to zase ouplně jedno a kouká se do těch očí (abysme potěšili i Kordulinku) smilies/smiley.gif
červen 03, 2009 12:42
Si vzpomínám na pohádky : NČ
který nám, jako malejm dětem, vyprávěl náš zlatej děda. Končily často takhle:
"A tak se nakonec pric oženil s princeznou a měli spoustu dětí. A princezna byla šťastná, dobře vařila a přežírala se, až měla pr*el ještě větší, než vaše babička. Dobrou noc."
červen 03, 2009 12:53
Celá naše rodina splňuje bod NOHY AŽ NA ZEM : wendy
a bylo vyhlášeno - neoficálně - nové téma ! Podstatný, co by mohlo být...? Našich 185 a 170 cm ? Že by ?
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 12:54
Míšo šíšo! : kordulinka
děkuji! potěšilo, jo holt velký voči, velká láska! sakra, sakra, to bylo nějak jinak, že?
červen 03, 2009 12:55
... : Sandra.
No a to je právě na tom světě hezké, že se každému líbí něco jiného. Např. "jaká je, ta nová účetní?" ptám se svýho chlapa. Medvěd (zasněně): má nádherně velký dudy. Já: "no dobře a jinak? Mladá, stará, blond, brunetka,...?" "Nevim... ale ty dudy...!!!"
Takže můžu být klidná, protože ať už budu jednou stará, vrásčitá, tlustá, či nevím co, je to fuk, protože hlavně že budu mít pořád vobrovský dudy:-)
červen 03, 2009 13:01
Sandro : mia
bacha at Ti ho nepřebere Halina Pawlovská smilies/grin.gif
červen 03, 2009 13:03
... : bb
Sandro :-))))
červen 03, 2009 13:07
ano, nejni nad správnou... : ivanka
Jo, dolňáci a jejich zalíbení v ženském zadečku a bokách nemusí na první pohled působit tak nedočkavým a hltavým dojmem... Oni slečnu nechávají jít většinou první, dokonce to může působit jako znak správný společenský výchovy, ale pravdou je, že spíš chtěj detailně zhodnotit naše .... Po mírném sblížení potom mají tendence nás neustále po těchto partiích jemně plácat nebo hladit...

Mj. NČ, jak se ti líběj černošský?
červen 03, 2009 13:57
Barevný nebrat! :-( : NČ
.
červen 03, 2009 14:25
jé, já se omlouvám, : ivanka
třeba ta fotka patří až do toho osmnáct a plus...
a nebo po dvaadvacátý hodině? smilies/grin.gif
červen 03, 2009 14:28
ale ta zas tak tmavá neni.. : ivanka
smilies/grin.gif
červen 03, 2009 14:28
mio : Ivča
smilies/wink.giftěch cm bych měla taky....ale jinak mám k těn fotečkám taky kus cesty....a to jezdím na kole i nabruslích!!!!!Asi budu muset zvýšit dávky.... smilies/grin.gif
červen 03, 2009 14:34
mio : Ivča
160 cm mi vypadlo,neb jsem si nezapla numerickou klávesnici... smilies/sad.gif
červen 03, 2009 14:35
Jó!!!! Tahle jo, pokud ovšem patří k bělošce. Jinak ne. Z fotky se to nepozná. : NČ
Ale to "jinak ne" to už nemá co do činění s vymodelovánim, který je nádherný. Jenže - barevný nebrat!
Jo, ale kdyby příkladně patřila vopálený Milence... To by pak ovšem bylo uplně jiný kafe :-)
červen 03, 2009 14:36
Se ti nelíběj ani mulatky? : Míša šíša
Ty bejvaj nádherný.
červen 03, 2009 14:49
Míšo šíšo. Nikomu jeho názor neberu. : NČ
Ale já jednoduše: barevný NE! Myslim, že už jsem se jako rasista narodil. S tim nic nenadělám. Ani nechci.
červen 03, 2009 14:53
Ivčo : mia
aby to nevypadalo,že jsem nějakej takovej ten sentinel,co ukazujou v těch pořadech komerčních televizí.Ale svý kila mám a nejvíc mě dožere,když mi dcery začnou počítat body mass index.Loni to šlo,byla jsem po ženské operaci a moje fobie z tloustnutí byla taková,že jsem ještě zhubla.Taky jsem měla jiný jídelníček-žádný cukr,žádné bílé pečivo,žádné uzeniny,jen šunkový salám,tmavé pečivo.Hodně zeleniny,bílé jogurty,polévky chudých jak jsem jim říkala/zeleninový vývar trochu těstovin/od 4 odpol.nic.Každý den 3km pěšky se psem /zkraje po operaci ne,to sem ušla jen kousek a postupně přidávala/.Letos jsem vycházky nedělala,jím sladké,jsem unavenější po tom sladkém samozřejmě.Svou roli hrají i moje vleklé potíže se štítnou žlázou.Ale hlavní je nevyvážená strava.Na zahrádce bylo loni hodně zeleniny,se synem jsme zkoušeli plno salátů,zbytek rodiny jsou masojídci.Takže proti lonsku je znát rozdíl.Ale zase dlouhodobě na tom minimu co jsem jedla si taky neumím představit.Snad zas najdu motivaci se ukáznit.
červen 03, 2009 15:04
mia : Ivča
Holt Slovanky budou vždycky vypadat jinak než Barbíny z Floridy...taky se krotím,snažím se hýbat,ale jsem opravdu slovanský typ a dcera věstonické venuše(mami, promiň) smilies/grin.gifS takovou genetickou výbavou toho moc nenadělám...
červen 03, 2009 15:12
Ivčo klid, : wendy
na Floridě jsou dosti početně zastoupený tlusťošky a důchodci...byla bys tam mezi hvězdama
smilies/wink.gif
červen 03, 2009 15:15
wendy : Ivča
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifdíky
červen 03, 2009 15:17
Ivčo : mia
moc to neřeš.Fakt je,že se třeba člověk stydí i já občas,jedna moje příbuzná mluví stále o postavě,ale třeba kamarádka s rakovinou už chce jediné žít i třeba s kily navíc.ahoj a už stříháš metr?jsi učitelka přece ne?takže za chvíli padla a hurá na prázdniny ne?
červen 03, 2009 15:23
Mio, : Míša šíša
ty jsi fakt vydržela od 4 hodin nejíst? Já jednou zkoušela jíst naposled v šest a v deset večer už jsem byla schopná sežrat i použitý ponožky.
červen 03, 2009 15:40
Míšo : mia
Vydržela.Na konci 2007 jsem byla na tý operaci a vědoma si toho,že po těhle operacích jdou kila raketově nahoru /u většiny/ jsem fakt striktně dodržovala asi třičtvrtě roku tento režim.
červen 03, 2009 15:49
Holky, chce si to dobře zdůvodnit. : mamča
Já například, když jsem zjistila, že těch 5-7 "zimních" kil už neshodím nikdy, tak si je zdůvodňuju, že si je vlastně schovávám jako rezervu pro případ nemoci. smilies/grin.gif
Aneb : Až tlustý budou hubený, tak hubený budou studený. smilies/wink.gif
červen 03, 2009 15:51
mio, tak mě to nikdo neřekl, ale na tvá slova došlo :-(((( : d@niela
a Míšo - u mě to "dietování" má svůj časovej vývoj:

ráno: suverenně jím hnusný vločky a ovoce, piju hořký kafe, a vodu a vodu...
v poledne: přemejšlím, co by se dalo kde sežrat, aby to nebylo moc kalorický, ale ještě se poměrně držím, takže je všechno OK
odpoledne: mám smůlu, že tu většinou nikdo není, takže se nemám ani před kym vymlouvat, jen sama před sebou - a to je to nejhorší. Takže si třebas nakrájím japko naňaflíčky... taky bych, kdyby to šlo, to rozsypala po bytě a pak hledala, aby to trvalo dýl... (nemůžu se teď moc ohýbat, takže tohle padá)
večer, kolem 6 - 7 si udělám nějakou hubenou večeři - fakt, zdravou, dietní...
a od tý doby, do doby než usnu, což je někdy taky až kolem třetí, nemyslim na nic jinýho, než na ŽRÁDLO. Řeším to tak, že opravdu nesmím doma nic mít, páč v týhle době bych i ty zmíněný fusekle orestovala, malinko vokořenila... smilies/grin.gif No, většinou se udržím, ale není se mnou k vydržení, sama se nesnesu, protože v tý době je lednice průsvitná, vidím detailně, co kde je... stejně tak co je ulitýho v komoře (kompoty), případně ve sklepě (taky kompoty, případně i zavařená zelenina atd.)...
Někdy mi nervy ujedou a nevěřili byste, jaký docela jedlý jídlo dokážu pak najednou uvařit z totálně ničeho smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 15:57
Daní, holka, : Míša šíša
vim vo čem mluvíš smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 03, 2009 16:00
mamčo : marci
to je dobrý smilies/wink.gif
já jsem si tak schovala 10 kilo z hormonální léčby,když jsme chtěli 2 dítě. zaboha nešli dolů. přestala jsem se vztekat...a manželovi oznámila,že má na výběr - buď bude mít doma štíhlou,ale vzteklou nebo pevnější a spokojenou smilies/wink.gif
kila jsou teď sice pryč,ale díky štítné žláze.
červen 03, 2009 16:25
... : marci
jo a ještě k debatě, manžel je horňák a měl jedinou starost,aby se mi nezmenšily prsa smilies/cheesy.gif
což mě by vůbec nevadilo - víte , jak se blbě shání kvalitní hezké prádlo s menším objemem a velkým košíčkem? smilies/wink.gif
červen 03, 2009 16:29
mio : Ivča
Jdu na to s pozitivním myšlením,víš,takový to,jak se doporučuje před spaním si říkat:Jsem štíhlá,vážím... 60,50,40,30....kilo... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Akorát jsem pořád nějak málo pozitivní... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
No,školní rok mi ubíhá strašně rychle,násobí se mi to ještě tím,že po několika letech u nás ve škole končím a v září nastupuju jinam (tady jsem byla dost pozitivní,když jsem si přála novou práci,zafungovalo to... smilies/wink.gif...
červen 03, 2009 17:02
Dani : Ivča
ta bojovka s hledáním kousků jabka po bytě,to je fakt super...Moje děti ji hrají taky-v potravinové spíži....týden po velkým nákupu jim ovšem většinou dojdou žetony... smilies/cheesy.gif
červen 03, 2009 17:04
A co se líbí na mužských :-) : KITI
Právě jsem po vydatné večeři shltla obrovský medovník a s kopýtky nahoře jdu zase po čase kudlit. A ejhle, takové přínosné téma! Díky, vážně jsem se zasmála a mám z Vás tady lidičky radost. Původně jsem zvažovala, zda se přiznám ke svým vždy nemoderním parametrům (zamlada vychrtlá, pak mimo jiné sportování i kulturistka, nyní česká hruška s mánesovsky se zakulacujím lýtkem, v budoucnosti zřejmě baba jak řepa), ale proč ne, však se není za co stydět, česká kuchyně je dobrá a výživná. Chápu naprosto pány, že na nás mají svá estetická měřítka a my se je snažíme v rámci možností někdy i plnit. Ale víte, co mě překvapilo? Že se tu neřeší duše. Vždy jsem si připadala jako ďáběl, často jsem si u opačného i svého pohlaví nevšímala, jakých barev, tvarů či jiných parametrů ti lidé vlastně jsou. Ale vždy mi šlo o duši. Pravda je, že jsem nikdy nemluvila s mužem, kterému by šlo o totéž, čímž se dostáváme k prastarému překonanému tvrzení, že ženy duši ani nemají. Pravda je, že když bych měla racionálně po letech manželství zhodnotit, co na mě ten manžel vlastně ještě vidí, napadá mě především ta duše. A po dnešku také dva nové pláště na kolo, které mi koupil. Ne, že bych o ně stála, ale znáte to. Můj horák je na silnici příliš hlučný a tak jsem nutně potřebovala jemnější vzorek.
Ale k tématu: na mužských je toho mimo duše mnoho, když pominu barvy a tvary (mě se osobně docela líbí vysocí atletičtí černoši, takové pěkné masíčko smilies/wink.gif), musím přiznat, že na mém manželovi se mi kdysi nejvíce líbily nohy. No jo, přátelé, emancipace smilies/grin.gif
červen 03, 2009 17:59
Kiti : mia
mě na muži zaujmou nejvíc ruce.
červen 03, 2009 18:07
no musím se přiznat, : Inka
že jako ženská jsem také dolňák a velmi ráda se podívám na hezkej malej, pěkně tvarovanej mužskej zadek. A hlad mám jako vlk ani segedínej bych nepohrdla, jen kdyby ho někdo uvařil, já na to dnes peču.
červen 03, 2009 18:08
Zadek : Ivča
taky ocením...ale jinak jednoznačně - OČI ...
A po pravdě,neznám chlapa,kterej by v prvním plánu šel po duši.... smilies/wink.gif
červen 03, 2009 19:12
KITI : mamča
Bába jako řepa..to je hezký ! smilies/cheesy.gif
Můj tchán zas říkal : "Taková to byla dřív holka jako proutek, a teď je z ní baba jako keř." smilies/grin.gif
červen 03, 2009 19:36
Ivča : mamča
Po duši se chlapi koukaj až když je opustily sexuální pudy, a shánějí spíš geriatrickou sestru, než partnerku.
Pak je jim duše dobrá... smilies/grin.gif
červen 03, 2009 19:37
mia : no ruce jsou taky důležitý, : mamča
hlavně ty hladící...a pracovitý. smilies/grin.gif
červen 03, 2009 19:38
Tož to mně se líběj všecky barvy, : Krakonoš
mulatky i černý gazelky, stejně jako bělošky. Ještě že nejsem rasista vod narození, když si uvědomím, kolik krásy bych musel ignorovat... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 03, 2009 21:55
Nojo, krakonoši : NČ
Dyť jsem psal, že jsem strašně vochuzenej a taky, že to mám, s mejma nárokama, v životě dost těžký :-(
červen 04, 2009 06:24
hlasim se k dolnakum : mikin
I ja se hlasim k dolanakum a hlasim, ze jsem si dobre vybral.....
Ony si ty dolni partie hlavne pripade zdrave zivotospravy a sportovani take tu krasu dele udrzi. Rozhodne i potom, kdy se horni vnady vydaji na cestu na jih......
červen 04, 2009 07:24
Chlapi se svýma atavistickejma nárokama... : wendy
i když je fakt že se na pěknou ženu se i já ráda podívám, zrovna jako na pěkný obraz či krajinu. Tak. Je to záležitost estetiky. Až poté erotiky.
U chlapů si všímám rukou, jaké mají prsty a zda je mají čisté. A pak boty - opět vypovídací faktor čistota. Pak dlouhý pohled do očí... a zadek píšete - tak to ani ne. Že bych byla horňák ?!
smilies/wink.gif
červen 04, 2009 10:35
tak ještě nějakou "pomocnici" pro naše kutily... : d@niela
.
........................

tak ať vám ta domácí práce odsejpá, pánové..
červen 04, 2009 10:37
Jo, jako kutil bych pomocnici určitě využil!!! : NČ
Jinak, Wendy a další, co píšete, kam se nejdřív mrknete chlapum.
Já bych teda řek, že jste skutečný výjimky. Páč ani jedna neuvádíte: Šrajtofli!
červen 04, 2009 10:44
NČ : wendy
my taky nejsme Kačenka Brožová ! Nejdřív teda určitě ne, i když je fajn, když chlap není lakomec. To jo.
smilies/wink.gif
červen 04, 2009 10:51
Jo, chudinka Kačenka. Křívdíte jí. : NČ
Zrovna tudle se mi dostal do rukou nějakej článek. Tam stálo, že Kačenka je strašně citlivá a navíc teď uplně vopuštěná, protože chlapi ji nechápou. Každej po ní chce jen to jedno ale vona si celej život nepřeje nic jinýho než čistou nezištnou lásku.
Až mě to dojalo. Kdybych neměl tu svou nynější čistou lásku, hned bych se jí nabídl.
červen 04, 2009 10:57
No vida, takovej to je prdel*í článek : NČ
a už má skoro 70 příspěvků :-)))
červen 04, 2009 11:02
no chtelo by to taky nejakou peknou muzskou p*delku, abychom se potesily i my, holky, ne? : mila1
Jinak si myslim, ze pro chlapa je sice hodne dulezite, aby ta jeho zenska byla pekna, at uz nahore ci dole, ale zaroven je schopny odpustit drobne vady na krase, kdyz je ta jeho zaroven hodna a sdili s nim jeho konicky a tak.
červen 04, 2009 11:30
No vidíš to, wendy, jakou děláš chybu. : Krakonoš
Protože například kdyby ses podívala mně na boty a na pracky, vzhledem k mejm zálibám v nejrůznější fyzický práci bys často viděla boty i pazoury jako prase. Takže bys mě ignorovala a tím pádem přišla vo druhýho nejskvělejšího chlapa na světě (abych toho prvního nenas*al, tak mu i vzhledem ke svý vrozený úctě ke stáří prvenství přenechám smilies/grin.gif ). Kdoví, kolik úžasnejch šancí jsi takhle v životě vyměnila za čistý pazoury nudnýho metrosexuála smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif.
červen 04, 2009 12:09
A mimochodem, : Krakonoš
to že se nám něco líbí ještě neznamená, že to sou naše požadavky, to si takhle jenom spousta žen mylně převádí, aby se utvrdily v tom, jaký jsou ty chlapi hrozný. My jsme děsně tolerantní, kdybysme nebyli, 90% žen zůstane na vocet a vo těch 10% by se vedly krvavý vyhlazovací války smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif. Míla jednička má naprostou pravdu!
červen 04, 2009 12:11
... : bb
Krakonoš :-)
červen 04, 2009 12:12
... : bb
mě kromě rukou, očí, čelistí, rtů, ramen a hrudníku zajímají víc než zadek nohy. Protože kde jsou pěkné nohy, bývá i to ostatní, ale pěkný zadek se občas vyskytuje i u hubených komářích nohou a pivního pupku. Kdežto silné pevné delší nohy nemá majitel povislého zadku.
červen 04, 2009 12:18
No Krakonoši chyby dělám jak na běžícím páse.. : wendy
ale ony jsou ruce a ruce, upracovaná ruka je něco jiného než jen špinavá. A třeba kdybys promluvil...
červen 04, 2009 12:20
Krakonoši, nenakrk jsem se : NČ
Se svou vrozenou skromností vim dobře, že nejsem nejskvělejší, že jsem jenom skvělej!
červen 04, 2009 12:29
Krakonoši : Ivča
ještě,že tolik chlapů je líných vést vyhlazovací války...Svět ve stylu Sexmise by byl děsná nuda...všude jen ženský a chlapi dočista vyhlazení... smilies/sad.gif
červen 04, 2009 12:29
Krakonosi, na jedno sluvko jsem alergicka - a to na rceni JA JSEM TOLERANTNI : mila1
Protoze asi stejne jako vetsina zen, moc dobre vim o svych telesnych nedostatcich. A kdyz se zeptam sveho mileho, zda mu nevadi, ze napr. mam trochu speky nebo velke usi nebo janevim co, tak misto, aby mi rekl - NE,NEMAS nebo PRAVE PROTO SE MI LIBIS - rekne JA JSEM TOLERANTNI, tak se mi otvira kudla v kapse smilies/smiley.gifprotoze tolerantni jsme prece predevsim my zeny vuci vam, milankove smilies/smiley.gifTakze mala rada vam, panove - zalezi hodne na forme, jak nam naznacite, ze to s nami neni tak hrozne.. smilies/smiley.gifProtoze ikdyz vime, ze nas mate radi i s tema nasima chybickama, obcas chceme slyset, ze jsme uzasne atd. smilies/smiley.gifStejne, jako to porad opakujeme my vam smilies/smiley.gif
červen 04, 2009 12:36
Nč : mia
Ty Pepíku ze Žižkova
skládej ody na prdelky znova,
Kudlanky i Kudlánci
užijou si legraci!!!
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 12:41
Mílo 1, : Míša šíša
to musíš brát s nadsázkou. Však on Krakonoš moc dobře ví, že ani muži nejsou dokonalí a v mnohých kritériích by prostě rovněž neobstáli, kdybysme my ženy nebyly taktéž tolerantní. smilies/wink.gif
červen 04, 2009 13:03
Míšo, snažím se.. : mila1
smilies/smiley.gif
červen 04, 2009 13:06
Jak to tady tak čtu, vzpomněl jsem si na starý vtip. : strejda
Manželé leží v posteli. Ona se ho ptá:“Máš mě rád?“
On říká:“ To víš, že tě mám rád“.
Ona: "Tak mi říkej něho hezkého". "Třeba že jsem tvoje kočička".
On: "Jsi moje kočička".
Ona. "Řekni, že jsem tvůj brouček".
On: "Jsi můj brouček".
Ona: "Jsem tvoje zlatíčko".
On: "To víš, že jsi moje zlatíčko".
Ona: "No a teď si vymysli něco sám".
On: "Dobrou noc, Božka..."

červen 04, 2009 13:09
... : bb
chlapi jsou tolerantní ke svým nedostatkům a ženy k jejich ;-)
červen 04, 2009 13:13
strejdo : mia
smilies/grin.gif smilies/grin.gifPřipoměls mi jednu moji někdejší spolupracovnici.Pořád řešila hubnutí,prostě už byla taková silnější ráce /jak se u nás říká/ a manžel už ji tak bral.Jenže ona si nedala pokoj a zjistila,že nějaký lékař u Vimperka léčí akupunkturou obezitu.To jí přišlo jako fajn nápad,jíst a hubnout.Jejímu muž jí tam párkrát dovezl a ona pyšně ukazovala jehličky v uchu.Nosila je asi 2 měsíce.Bohužel kila nešla dolů a ona zklamaná.Načež manžel pravil:"Tobě ne jehličku ale hřebík stodvacítku vrazit do ucha,abys zhubla".Neřekl to zas nějak ve zlém,měl ji rád.Jenže ona si to přece jen přebrala hůř,nafoukla se.Od té doby už žádnou dietu nedržela a časem se se svými kily smířila. smilies/wink.gif
červen 04, 2009 13:22
mílo první a jediná : kolemjdoucí
A kdyz se zeptam sveho mileho, zda mu nevadi, ze napr. mam trochu speky nebo velke usi nebo janevim co

když nechceš slyšet pravdu, tak se takhle blbě neptej. Jestli máš špeky, tak máš špeky. Asi mu taková pitomost nestojí za to, aby tě kvůli tomu vyměnil za jinou. Ale těžko Ti bude říkat, že to je to, po čem celý život toužil...
červen 04, 2009 13:42
Jak to tu tak sleduju, tak nejvíc mě překvapily „čelisti“ od bb, to je fakt. To jako, bb, že mají mít ten správný stisk ? : toulavej
Jinak, mně se líbí u některých žen hlas. Poslední dobou, co mám jenom zrnitý obraz tv nova, protože nic jinýho se na přístroji nedá zachytit, zaposlouchal jsem se se zalíbením do hlasu Veroniky Sedláčkové na Radiožurnálu. Dříve byla i na čt, než to šla zkusit na letiště a jinam, jako mluvčí a nakonec skončila v rozhlase, takže znám i fyzický vzhled. Ale ten hlas, to je nádhera. Jestlipak o tom ví, co vlastní :-)))
Hezkej hlas má Polárka.
červen 04, 2009 13:44
Kolemjdoucí, : Míša šíša
a proč ne?
Tomu se přece řiká milosrdná lež. A víš, kolik takových milosrdných lží vypustí ženy, aby ten jejich snad náhodou neměl nějaký ten komplex? (Óóó, ty jsi tak krááásnýýý, chytrýýý, šikovnýýý , no prostě ve všech směrech jedinečný,...) smilies/grin.gif
červen 04, 2009 13:48
.. : kolemjdoucí
Protože jsme jednodušší:

http://ifun.cz/Zabava/32-view.aspx
červen 04, 2009 13:53
oprava : kolemjdoucí
červen 04, 2009 13:54
strejdo : kkp
starej ftip, jo? no spíš krutá realita! jelikož jsem přečetla pár knížek o komunikaci mezi mužem a ženou, tedy spíš návod pro ženy, jak mluvit s chlapama, tak jsem se naučila jednoduše místo: mohl bys vynést koš, tak jen: vynes koš!
holky a ono to funguje fantasticky, prostě jinej mozek! pro mě sice nepochopitelné, ale účinné! Mého drahého se neptám, zda se mu líbím, protože odpověď je tady v tvém vtipu!
Neptám se ho ani na spoustu dalších věcí, jelikož jsem někde četla, že na vypovídání se máme kamarádky, tedy my ženy, a né parnera! Jelikož ten po sexu okamžitě usne, takže sexovat a jít pak za kámoškou na pokec! funguje to, ale někdy to vážně nás ženský "bolí"!!!
červen 04, 2009 13:54
kolemjdouci, speky nemam, jen jsem chtela trosku naznacit, v cem se od vas lisime : mila1
ze proste obcas chceme slyset, ze po nekom tak uzasnem jste cely zivot touzili smilies/smiley.gifja to svemu chlapovi rikam porad a porad ho chvalim.. a vim, ze mu to dela dobre smilies/smiley.gif
červen 04, 2009 14:01
kkp : kolemjdoucí
To "mohl bys vynést koš" ještě ujde. Ale ony některé místo aby řekly "vynes koš", tak řeknou "ty mi s ničím nepomáháš". Myslíte, že nějaký chlap pochopí, co tím myslela?
červen 04, 2009 14:01
kolemjdouci, ja si myslim, ze vy se obcas delate radi nechapavymi, coz : mila1
smilies/smiley.gifja teda ke kazdemu povelu, pripojim, PROSIM... funguje to
červen 04, 2009 14:03
Kolemjdoucí, myslela jsem si to :)) : Míša šíša
No ten manifest je skvělej! Pobavila jsem se.
červen 04, 2009 14:07
kolemjdoucí: : kkp
no bomba, to je přesně ono! oni milo1, ani to prosím nepotřebují, protože to neslyší, jejich "mozeček" je uspůsoben holt jinak! Povel, úkol, a úkol musí být splněn, jak říká můj drahý!
a tomu "ty mi s ničím nepomáháš" tomu říkájí lamentování, nadávky a buzerace!
červen 04, 2009 14:07
Kolemjdoucí, : Míša šíša
tak mi ještě vysvětli, jak to chápe muž, když řeknu: "Kolikrát si za tu dobu, co spolu žijeme, vynesl koš? Ani jednou!"
Myslíš, že si to vysvětluje tak, že i nadále ten koš budu vynášet já? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 14:11
toulavej :) : bb
ne stisk, ale tvar. Stisk na první pohled moc neodhadnu a přece mu nepovím Hele, kousni mě do ruky ať vím jakej máš stisk :-) Ale nemám ráda takové ty nevím jak je popsat. Prostě ty. Třeba Ivan Langer má takové čelisti. Taky jeden pán, který má obchod a prodává v něm výživu pro kulturisty a jezdí teréňákem s výztužemi a rámy na všech stranách, tak ten svými čelistmi přímo ladí s tím autem. Jo, ale taky je potřeba mít bradu. Muž bez brady jako Frank z mashe :-)
červen 04, 2009 14:15
... : bb
MÍŠO zapne comp a začne zadávat data do excelu, aby ti večer vyjel tabulku že se mýlíš :-)
červen 04, 2009 14:19
jé, : kkp
Míšo šíšo, Ty jsi šíša, fakt, to je ještě horší! Muž je znejistěn, zaskočen, neví! Je to boj? není to boj? chce se hádat, nebo co za tím bude? Tápe, a hlava šrotuje, chce vynést ten koš, nebo nechce? chce určitě zas jen buzerovat! jsem buzerován, ano dospěl k závěru, ženská zas buzeruje! uf, to byla ale dřina, než dospěl chudák k závěru! ale co dál?
mám s touhle ženskou žít dál? sakra, kolem tolik mladých masíček? hm, takhle má pěknou pr"elku, tak radši pryč od té buzerující! nový koště dobře mete, tak co?
červen 04, 2009 14:22
kkp, teď jsi mě teda dostala! : Míša šíša
Muž je znejistěn, zaskočen, neví! Je to boj? není to boj?


Normálně se tu válim smíchy. Ty jsi teda číslo smilies/grin.gif
červen 04, 2009 15:09
takze podtrzeno, secteno, na chlapy se musi jednoduse a v holych vetach : mila1
smilies/smiley.gifzadne naznaky, aby nebyli zaskoceni a zmateni.. a nejlepe je asi nechtit po nich nic smilies/smiley.gifstoji to nejmene namahy
červen 04, 2009 15:36
Tak to zase p r r r ! : strejda
Přál bych si, abychom nebyli všichni házeni do jednoho pytle. Ale manuál jak na to, jak na ně, jak na něj, najdete u Alenky s tečkami.
červen 04, 2009 15:46
No přesně : alena puntíkovaná
jednoduché a jasné povely - jako psovi - pocem, podrž to, pust televizi, nasnídej se, vynes smetí a podobně. Jakmile se zeptáte "Mohl bys, nebo Nemohl bys?", tak se pán tvorstva domnívá, že nemusí. Nicméně jsem byla obviněna z nenávisti k brabečkům. Není totmu tak, je to stejný jako s rasimem a s cikány. K výše uvedenému poznatku mě vedly pouze zkušenosti. Vyrostla jsem v kompletní rodině - t.j. s otcem, mám mladšího bratra, dva syny a jsem potřetí vdaná...kdo už jinej by mohl ty zkušenosti nasbírat, než já ...jo a nezapomenout říci po vykonaném úkonu něco jako "hodnej pejsek" - tdy, "Ježíš, děkuju, jseš úžasnehj, nevím jak bych to bez tebwe zvládla, já nevyluuju tak perfektně jako ty - to chce holt mužskou sílu....atd. atd. fantazii se meze nekladou. Přeji vám mnoho úspěchů a šťastné soužití s pány tvorstva - neboť bez nich by tu nebyla taková sranda. A všimli jste si, že většina mužů má radši psy, než kočky?
červen 04, 2009 15:47
jo strejdo, : alena puntíkovaná
to nechtějí cikáni taky - ale dámy by se měly spolehnout hlavně na zkušenosti a instinkt. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 15:50
:)) : bb
já nevyluuju tak perfektně jako ty

červen 04, 2009 15:52
alena puntíkovaná : Milene
Ale tvůj muž nečte Kudlu? Spešl tvoje příspěvky. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 15:53
Ali nic proti : mia
Mně se tedy ten přístup nelíbí.Dělat z chlapa vola a vydávat povely,to si můžu pořídit psa.S takovým partnerem by mě to asi nebavilo.
červen 04, 2009 15:54
Alenko, u Tebe jistě platí to staré známé rčení "kolikrát jsi vdaná, toilkrát jsi člověkem..." : strejda
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
A nebij mě pořád. Taky mám právo na názor.
červen 04, 2009 15:58
Tak já jsem si z toho vytáhla : Míša šíša
asi ten nejrozumnější názor, a to je ten od Míly:

a nejlepe je asi nechtit po nich nic, stoji to nejmene namahy


Ještě bych to rozšířila na potomky, po nich je taky lepší nic nechtít, no a máme tak vlastně návod na spokojenou rodinu smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 16:06
Míšo, perfektní:))))))) : Eva
už dlouho se tím řídím smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 17:45
Týjo, puntíkatá, ty musíš svýmu chlapovi : Krakonoš
dávat i povely: "pust televizi", "nasnídej se"? Tak teď už jsem to konečně pochopil, jak von to s tebou může vydržet. Von má papíry na hlavu a ty na něj bereš příspěvek na péči vo osobu blízkou, žejo? Von je prostě v nějakým tom vegetativním stavu, sedí a čeká na tvůj povel, aby vůbec přežil. Chudák. Hele a kolikrát denně ho venčíš? A může jít i bez vodítka, nebo radši ne? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 18:27
náhodou Ali : marci
dones,podej,udělej....... na mou drahou polovičku nefungovalo. Byl to typický mamánek.
Ale mohl bys,byl bys tak hodný... a prosím udělej atd. psí oči a pochvala po - hotové divy smilies/wink.gif teď je to báječný manžel, který i žehlí!!! smilies/cheesy.gif (když on při tom má tak krásný zadek)
červen 04, 2009 18:58
Krakonoši: : Ivča
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 04, 2009 19:02
no ty povely nejsou řvaní jako na vojně : alena puntíkovaná
- nýbrž proneseny laskavým a vlídným hlasem - musej být ale jasný - žádný, můžeš, mohl bys, nechceš.....to je uvádí ve zmatek...prostě jak říkal Nárožný ve filmu "ten svetr si nesvlíkej" - formulovat přesně. no a chválit a chválit a chválit - aby vznikl pomíněný reflex-a samosebou - dobře ho krmit!!!! Pak je to v pohodě a ke konfliktům nedochází.
červen 04, 2009 21:25
... : NČ
takovýhle "parodie na chlapy" jsou záměrně vybíraný. Určitě existujou, dá to sice makačku takovýho degenera najít ale kdo hledá, najde! A když vona ví uplně přesně, co hledá, tak najde.
No a když se von pak, třeba po létech vzbouří, že by jako rád aspoň vobčas byl za normálního, nevadí. Okamžitě je vyměněnej za jinýho degenera.
červen 05, 2009 06:17
prd že makačku! : kkp
hele NČ, možná Ty seš vyjímka, ale jinak tohle je dokázáno a doloženo vědecky, tedy uspůsobením mozgu chlapa, (tedy ovšem jestli se to dá tak nazvat)! Povel a jistě vlídným hlasem, ale povel je lepší, než: mohl bys, můžeš? to jsou chlapče fakta, tak se necukej!
červen 05, 2009 07:31
heledte, ja dlouho zila v bludu, ze vsichni chlapi jsou stejne roztomile nemozni jako muj exmanzel : mila1
ten si nedokazal sam uvarit ani vajicka a premachat fusekle. A na veskere me prosby, radobypovely a zadosti o nejakou pomoc v domacnosti nereagoval nebo to delal tak pomalu, ze jsem se na to nemohla divat a radsi to udelala sama. No a po rozvodu jsem zjistila, ze existuje i jiny druh chlapu - samostatných, kteri zvladaji vyprat si, uvarit si, udrzovat svuj byt uklizeni a vnimat, co jim rikam. Takze opravdu nelze vsechny hazet do jednoho pytle. A zalezi hlavne na zene, jak se k chlapovi chova. On ji to potom stejne vraci
červen 05, 2009 10:10
kkp : NČ
Jestliže ty máš zkušenosti s blbama, tak tě to ovšem neopravňuje k paušalizaci.
Spíš bych ti poradil, aby ses zamyslela nad sebou, proč si vyhledáváš samý blbečky.
Já bych řek, že tobě, při pohledu do zrcadla, je jasný, že u normálních, nepostiženejch, sebevědomejch, chlapů nemáš šanci a tak bereš každýho troubu u kterýho předpokládáš, že on zase vezme zavděk i tebou.
červen 05, 2009 10:57
Čert aby tu babu vzal... (věnováno naší milé Alence tečkované, která má úplně jasno) : strejda
Alenko, ty bodko naše,
snědlas hodně vtipné kaše.
Tři muže jsi ochutnala,
poučení jsi si vzala.
Jenže ouha, vše má svou mez.
Pouze trouba by ve svazek lez,
kde je veden jako pes
a posílán též často v les.
Třetího teď programuješ, poveluješ, okřikuješ,
nabádáš ho, opravuješ…
Ale ptáš se, zda on to tak chce?
Zda jsi hodna jeho lásce?
On má sice to své žrádlo,
doma čisto, čisté prádlo,
třeba mu nic nechybí,
ale duše se mu pokřiví.
Kdo je stále povelován, veden, také okřikován,
ten si jednou řekne DOST!
Cítím se zde jako host.
Nechci býti robotem,
radši skončím za plotem.
Dám Ti jednu dobrou radu,
jestli nechceš potkat zradu.
Buď naň milá, vlídná, Alčí!
Muž, který na pískot tančí,
ten si jednou řekne DOST!
Nebudu tu jako host!
Robotem už nechci býti,
chci jen hodnou ženu míti.
Srovná si vše pro a proti,
řekne si, co s touto chotí?
Ať ji vezmou čerti v peklo,
ve mně už to dávno teklo,
a právě teď to přetýká.
S peklem, ať se potýká.
Tam káže jen jeden černý,
ten nebude tvůj slouha věrný.


červen 05, 2009 11:28
strejdo : mia
jsem unesena!! smilies/cheesy.gif Náš Nezval z Podkrušnohoří válí smilies/grin.gif Jsi vážným kandidátem Kudlančí ceny za literaturu.
červen 05, 2009 11:37
No jo, co mám dělat, když venku padá opět ta Kemrova klasika. : strejda
smilies/grin.gif
červen 05, 2009 11:42
Je tak, nýče, : Krakonoš
zamindrákovaný chudinky (a že jich je!) si hledaj blbečky a debílky (a že jich taky je, von to nejni takovej problém najít smilies/cheesy.gif ) a pak na sedáncích s podobně postiženejma kamarádkama (vona normální ženská s touhle sortou drůbeže fakt kamarádit nedokáže) mají TÉMA. Kdysi, když jsem chodil s dcerkou pravidelně do parku na pískoviště, sedávala tam takováhle tlupa, cikára v držkách, na děti totálně sr*ly a jedna druhou trumfovala, která má doma většího debila (všecky přitom velmi dobře udržovaný za debilovy prachy smilies/grin.gif ). Ještě že tam byly ty pískoviště dvě, jednou jsem na tom druhým potkal dnes už svou dlouholetou kámošku s prckem - jenom jsme se podívali směrem k tomu hejnu a na sebe, začali jsme se tlemit a byli jsme kámoši; dřív než naše děcka. smilies/grin.gif
červen 05, 2009 12:23
Milý Krakonoši : alena puntíkovaná
nebydlíš s námi, tak víš starou belu. Mimochodem - já jsem svého muže /žádnýho/ nikdy nepodvedla ani jsemmu nikdy nezahnula....jakpak jsi na tom ty, mravokárče?
červen 05, 2009 14:13
jé, : kkp
to se tady pecním, hele NČ jsem spokojená při pohledu do zrdcadla neboj se o mě! blbečků mám kolem sebe opravdu hodně, to je fakt! A Ty ses k nim právě přidal! Když Ti někdo odporuje, tak se zmůžeš tak akorát na urážky! Je mi líto hochu, ale spletala jsem se v Tobě, nejsi vyjímka, zapadáš přesně do škatulky dalšího poznaného "chlapa"!
červen 05, 2009 14:16
.. : kolemjdoucí
já jsem svého muže /žádnýho/ nikdy nepodvedla ani jsemmu nikdy nezahnula


tímhle bych se moc nechlubil. To obvykle o sobě prohlašují ty, co by si jich stejně nikdo ani nevšimnul...

Mimochodem, Plzák (na rozdíl od sporného výroku Zatloukat, zatloukat..) kdysi pravil: "Nosme, a povšiměte si prosím, že říkám !Nosme! parohy hrdě. Jsou totiž znakem, že jsme si nevzali nějakou odloženku".
červen 05, 2009 14:45
no vzhledem k tomu, : alena puntíkovaná
že jsem vdaná a mám dvě děti, tak si asi všimnul.Já se nemusím vymlouvat na žádnýho Plzáka a výrok "zatloukat, zatloukat, zatloukat" jsem na vlastní uši slyšela, stejně jako jsem slyšela Václava Klause pronést výrok" že ekonomie nezná pojem "špinavé Peníze" a že peníze nemaj mašličky, atd. atd. " Dnes oba svorně tvrdí, že nic takového nikdy neřekli - a pak v ěř chlapůn.
červen 05, 2009 15:52
Krakonoši, : bb
tentokrát s tebou musím souhlasit, ačkoli nejsem chlap :-) Ono jim snad nedochází jak jsou trapné, pitomé a co to o nich vypovídá, když se dokážou dvě hodiny trumfovat v tom, která má doma většího pitomečka. Pak jdou domů, uvaří mu večeři, dělají drahoty před milováním, ale nakonec teda svolí, řeknou mu kam by chtěly na dovolenou, protože tam jede i Zuzka s tím jejím srágorou, a druhý den si slípky zase postěžují Kláře, co ten jejich moula zase vyvedl...
Zajímavé je, že tohle prý - slyšeno od kamarádů, bratranců, partnera a otce - u chlapů neexistuje. Chlap si postěžuje jen když už opravdu neví kudy kam, má problém a chce ho řešit a přemýšlí jak, nebo jestli se rozvést atd. Ale aby dvě hodiny denně u piva kvákal jakou má doma blbku jen tak ze sportu, to ne.
Z výše napsaného samozřejmě vypadává jednorázové občasné postěžování si, to dělají obě skupiny a je to něco úplně jiného.

červen 05, 2009 15:58
kkp : bb
ano, k tomuto poznatku dojde brzy každý, kdo nezasouhlasil a současně mu nepoštěchtal ego. Jen Krakonoš to s ním umí, občasný nesouhlas prokládá vlídným laskavým drndáním a pokus o urážku vytrvale ignoruje nebo spláchne úsměvem :-)
červen 05, 2009 16:02
... : Ivča
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifHele,dnes jste k sežrání!!!!
červen 05, 2009 16:38
Alenko, než ti odpovím, : Krakonoš
přemejšlím vo výrazu "mravokárče", kterým jsi mě votitulovala. Nějak si nevzpomínám, že bych tu někdy něco kázal vo mravech, takže jsem tě úplně nepochopil. Nespletla sis to slovo s nějakou nadávkou? Nechtělas napsat třeba "mam*de"? To taky začíná na "m" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
No nic, k tvýmu dotazu: Ne, já jsem nikdy žadnou svoji partnerku nepodved, nezahnul, nezradil. A co jako? Co to vypovídá vo mně, co to vypovídá vo tobě? Třeba jsme já i ty tak škaredý, že nás nikdy nikdo nesváděl smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 06, 2009 00:32
Krakonoši, : strejda
Cítím, že nám to tu sklouzává někam mimo úsměv. Někam se nám vytratila i vlastní cenzůra. Těch pět smajlů to jaksi nezachraňuje. Je to jen můj názor. A také cit. Ale třeba je blbej, kdo ví...


Když holt máme tu demokracii...

červen 06, 2009 02:07
Ale notak strejdo, : Krakonoš
tady už to mockrát klouzalo daleko víc a tys byl ticho jako rybka. My se s Alenkou jen tak kočkujem, jako se jindy kočkuje nýče s bb, to ti přece taky nevadí, ne? (sedum smajlů, abych neurazil: smilies/smiley.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/smiley.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 06, 2009 15:11
Ale jo, já se s tou babou také rád kočkuji, : strejda
říkám babou, neb já jsem dědek, ale víš, kolikrát zde také něco napíšu, pak si to čtu a říkám si, jestli ono je to zrovinka vhodné. Jestli to budou brát jako humor, protože psaný text je jiný než mluvené slovo a mimika ve tváři, ta také cosi prozradí. A na konec zafunguje autocenzůra a já to smáznu. No a když nezafunguje, když si to nepřečtu, odešlu to a pak si říkám, že jsem to asi psát neměl. Takže takhle to funguje u mne.
Jo a někdy se člověk bez sprostého slušného slova prostě neobejde. Jako třeba teď. A chčije a chčije a chčije...
červen 06, 2009 15:32
Jo, chčije jak sviň. : Krakonoš
Určitě nechci Alenku nějak urazit a bejt na ni zlej a doufám, že to tak nebere. Ale protože vona má z nadávání chlapům zcela regulérní hobby, tak jí to vobčas vrátim, aby si nemyslela, že si to naše bimbasovitý plemeno nechá všecko líbit smilies/grin.gif smilies/grin.gif.
červen 06, 2009 16:11
Ale jinak to mám stejně, : Krakonoš
víš kolik příspěvků nevodešlu? Prostě něco napíšu, čímž si ulevím a při druhým čtení mi dojde, že už to nejni nutný vodklepnout, že by to nikomu nic stejně nedalo. Samozřejmě že bych tak moh postupovat u 100% svejch příspěvků a taky by se hov*o stalo, ale to už by mě nebavilo tu bejt. Tak holt vobčas něco vodklepnu a pošlu smilies/wink.gif.
červen 06, 2009 16:15
když už jsme Krakonoši u toho kočkování : alena bodka
tak máme pět koťat -- TEDA NE SPOLU - PROBOHA!!!!!
červen 06, 2009 20:16
moji milí pánové : Iris
od rána se marně pokouším odkliknout jedu větu strejdovi.
A to, že souhlasím s jeho pocitem, že to tu sklouzlo do až jakoby skoro zlého pošťuchování.
Nicméně - než se mi to povedlo odkliknout, vy jste se tu všichni krásně mezi sebou dohodli a Alenka má do toho potomky. smilies/wink.gif

Jenom jsem chtěla upozornit, že ačkoliv snad nejsem příliš urážlivá (i když citlivá asi jo..), poznámka kolemdjdoucího na některou z dam mě samotnou urazila. Neumím zařadit citaci, bylo to takhle:

.. : kolemjdoucí
......já jsem svého muže /žádnýho/ nikdy nepodvedla ani jsemmu nikdy nezahnula

tímhle bych se moc nechlubil. To obvykle o sobě prohlašují ty, co by si jich stejně nikdo ani nevšimnul...

To je opravdu věrnost tak neuvěřitelná kategorie, že se připisuje jen obludám a odloženkám, jak se tu občas používá? Četla jsem, že někdo věrnosti je schopen, někdo toho schopen není, je to dáno nějakým genem či chemií mozku. Ale věrná může být i pěkná ženská. Kolemjdoucí možná provokuje, ale tohle už není milá provokace, alespoň mně se nelíbí. smilies/undecided.gif

PS: co to znamená: ..komentář je příliš krátký...??


červen 06, 2009 22:45
no víš Iris, oni to berou tak, : alena bodka
že pouze "využili příležitosti, kdy byla u kopírky čerstvá svíčková, nebo funglnágl řezivo", nerozváděli se kvůli tomu, žena se nic nedozvěděla a tím prádem se domnívají, že jejich mravní kredit zůstal zachován a že vlastně se ničeho špatného nedopustili a vlastně by jejich ženy na ně měly být hrdé, že je o chlapce takový zájem a že si nevzaly /jejich ženy/ nějaký chudáčky o které nikdo nestojí. Takže on nikoho nepodvedl, ani svý ženě neublížil - protože ona do dneška nic neví. Zradil by ji pouze, kdyby se s ní rozvedl kvůli nějaké jiné kočičce. S tím nic nenaděláš, voni takhle prostě myslej. A každá ženská, která se o nich vyjádří - podle jejich názor - neuctivě, musí být - jak také jinak, stará ošklivá čarodějnice, který by si žádnej chlap ani nevšim. Ataky zajisté nenávidí všechno, co má mezi nožičkama brabečka. Moc by mě zajímalo, jak by se tvářili, kdyby zjistili, že jim pro změnu zahýbají jejich ženy. Myslíš, že by byli stejně nad věcí?
červen 06, 2009 23:24
Aleno, naživo : Iris
znám jednoho, kterého po dvou "normálních" rozvodech napotřetí opustila nečekaně tentokrát manželka a byl a pořád je z toho na psychiatrii, přičemž se mu vůbec neposmívám. Pak znám dalšího,dokonce spolupracovníka mého muže, který byl v případě našeho rozchodu "nad věcí". Nyní ho opustila mladá manželka i s dvouletou holkou a je moc zle.Zvláštní na tom je, že šíleně, ale šíleně zdrcen je z toho právě můj manžel - ..jak mu to mohla udělat?...No a až to za čas i mému muži udělá ta jeho vzrušující neodložitelná blondýna, bude zdrcen podruhé...
červen 07, 2009 00:02
No vidíš Iris, : strejda
A takhle vznikají nedorozumění, hašteření, ba i nepřátelství a hádky. A to tehdy, když je toho na jednu ženskou (ani nemusí být zrovna křehká) trochu moc. Hladový manžel a spousta hladových koček. A do toho peče slovenské vdolky. Se vůbec nedivím... A do toho to počasí...
Alenka tečka s puntíky Ti odpověděla tak, že si zřejmě popletla nicky, protože to, na co Ti odpověděla, to vůbec nesouvisí s Tvým textem. Ona má ve své hlavince zakódované to moje staré přirovnání ke svíčkové (na vysvětlenou - jednou, kdysi dávno, jsem v tu v diskusi prohlásil takový příměr, že každá ženská má jinou chuť (myšleno globálně, myšleno v posteli) a to asi tak, jako když svíčková s knedlíkem chutná od každé ženy jinak. Toť vše.) No a ona, babice jedna, se toho chytla a vždy, když se jí to hodí, tak mi to tu vpálí. Ale s tou kopírkou, to není moje věta. To Ti může potvrdit Míša šíša. Ta má také paměť jako já. Jako kůň. A koně si sakra pamatují cestu. Ach jo. S těma sklerózníma babama v nejlepším věku, blížící se uzrálému věku, je holt potíž.
A to jsem ji tu, Iris, naopak hájil. I přesto, že vím, jak nás, s ozdobou, miluje. Za dobrotu na žebrotu... Ale řekl jsem si, je to žena, i když je to baba s pěkně prořízlou, prořízlími ústy, měl by se ten Trautenberg, pardon Krakonoš, k ní chovat trošku, jak bych to jen hezky podal abych neurazil, no prostě jako k dámě. A vidíš, Iris, co ona umí? Ona si mne splete s kolemjdoucím a vykládá Ti o mojí, o mojí svíčkové. Kdybych byl býval udělal příměr k segedínu, omílal by se zde segedín. Na to vem jed.
červen 07, 2009 00:36
Já už jdu raději spát, protože ta věta s prořízlííííími ústy mi bije do očí. Fuj! : strejda
Asi jsem také přepracovaný a utahaný, jako starý chlap.
červen 07, 2009 00:58
strejdo, ach bože, : Iris
tohle tady je všechno tak složité.. smilies/cheesy.gif
S tím řezivem u kopírky už jsem to stačila postihnout, skutečně nejsi autorem, to vím, byť jsem se ke skleroze také už přiblížila.
No ale když už nic jiného, alespoň se tu člověk může inspirovat k vaření. Já dnes měla segedín, nějak podprahově jsem ho naplánovala. Až budu dělat svíčkovou, kterou moc neumím, a budu se divit, co čeho zase lezu, budu mít pro to vysvětlení.

Jinak je svatá pravda to, cos napsal o něco výše - že psaný text je něco jiného, než rozhovor..souhlasím, spousta věcí se tu zbytečně rozpatlává a přitom by se stačilo podívat druhému na čertovské plamínky v očích a bylo by jasno.
Já myslím, že Alena má obrovský smysl pro humornou nadsázku a dobře se pohybuje na půdě ironie až sarkasmu, já to mám ráda. Ale naživo je to vždycky líp k rozpoznání, než napsaně, virtuálně a ještě poloanonymně.

A co Ty, světoběžníku, už ses zadaptoval na domácí podmínky? Těším se na nějakou tu reportáž z cest. I když vím, že člověk po nějakou dobu nemůže svoje zážitky hned vyprávět - alespoň já to tak mám.

Strejdo doboru noc (s andělem), zatím ahoj iris
červen 07, 2009 01:10
Vidíš strejdo, : Krakonoš
tys galantně vytáhl do boje a jako rytíř ses zastal dámy proti mojí lehký drzosti. A jak zareagovala dáma? Kopla tě za to do koulí. A teď se zeptám: Chová se takto Dáma? A je nutný bejt galantní a rytířskej k dámám, který dámama nejsou? Vodpoví si každej laskavej čtenář sám pro sebe, já vodpověď nepotřebuju smilies/wink.gif Jen si tak vzpomínám na Maxu, kterej se zastal tlučený baby a naběh si na sto vidlí.
Jo, my máme čtyry koťata, naše zděděná důchodkyně tříbarevná se činila, jedno nám zůstane, takže se ze mě stává postupně taky kočičí fotr smilies/grin.gif Až tam píští víkend pojedu, zkusím je vyfotit.

červen 07, 2009 11:36
Jo a ještě něco, Alenko: : Krakonoš
Mám kamaráda, kterej byl nedávno rozveden. Jeho milá ženuška se jednoho rána probudila a pravila mu, že už si nedokáže představit, že s ním bude až do konce svejch dnů a vodchází. Vodešla za novou láskou jako tráááám se dvouma dětma v předškolním věku, kamarád je smí vídat 1x za 14 dní. Je to hodnej kluk, nekuřák, abstinent, stavební inženýr se slušným příjmem. Věrnej, má moc rád děti. Má z toho fakt vobrovitááánskou radost.
Na druhý straně můj děda byl, jak už jsem tu psal, dost na baby a tak babičce za ty roky tak asi 5x zahnul. Někde na služební cestě. Nikdy se to nedozvěděla a žije s pocitem, jakýho měla fajn chlapa a povedený manželství (děda se jinak vo rodinu staral skvěle), děda je už dvacet let po smrti.
Když porovnám ty dva případy a zeptám se, čí mravní kredit zůstal víc zachovanej, tak ano, i kdybyses třeba vztekla a vodvezli tě do blázince, budu dycky tvrdit, že děda byl v tomhle případě mravnější než žena mýho kamaráda. Protože nezničil dětem rodinu a vony měly možnost vyrůst se svou mámou i tátou. A je mi úplně u prd*le, že ty z toho zase svojí úžasnou logikou vyrobíš tvrzení, že Krakonoš vobhajuje nevěru.
Hezkou neděli, pac a pusu všem. smilies/wink.gif
červen 07, 2009 11:51
Krakonoši ahoj : Iris
jasně že to tak chodí, je to smutné.I ženský blbnou a odcházejí, bohužel většinou i s dětmi, o to je to horší a pro věrného a hodného chlapa bolestnější.A nespravedlnější. smilies/undecided.gif

Někdo by třeba obhajoval Krakonoši tu ženskou, která "na rovinu", statečně a šlechetně řekla manželovi, že s ním nemůže být, někdo by jí tleskal za to, že dala vale neupřímnosti a nudě, a šla za hlasem svého séééérdce. No nekecám, určitě spousta lidí, já nevím třeba nezkušených a mladých bude mít pocit, že ta žena Tvého kamaráda se zachovala férově - no nebruč, já si to samozřejmě nemyslím.
I já se domnívám, že lépe na tom byla Tvoje babička, která se nic nedozvěděla a dědovi stála za zatloukání a udržení rodiny. Bohužel, tohle se u nás už také moc neděje, protože z pánské nevěry se stává prestižní záležitost, byla by možná škoda zatloukat a nepochlubit se mladou číčou, když už stojí za chlubení. A rodina to nějak přežije, vždyť to dělá každý.Ale to neřešíme a ani se o tom nehádáme, viď?

Já jsem se dostala do téhle debaty až na konec a popudilo mě to, jak kolemjdoucí si myslí, že věrná ženská musí být obluda (viz výše, nechci to znovu přetahovat), o kterou by stejně jinak nikdo nezavadil. Ty si to jistě nemyslíš.Zrovna tak chlap může být pozlacenej - jako zaměstnanec mého muže či Tvůj kámoš - to je ta samá hra, co popisuješ - a stejně může dojít ke karambolu.
Nevím, proč to tady takhle hrotíme jako válku pohlaví - na Kudlance by to mělo být laskavější, vždyť jsme tu asi všichni nějak prošli čímsi podobným, nebo ne? Já si to alespoň myslím.

Mimochodem, ty už bydlíš dole, že se zmiňuješ o cestě za koťaty? Hned bych si jedno vzala, škoda, že bydlím jen v bytě a ještě s alergikem.Tak alespoň foť a poděl se.
Také Tě virtuálně líbám a také přeji pěkný zbytek víkendu, ahoj I.


červen 07, 2009 13:24
No vidíš, Krakonoši, : strejda
jaká je Iris hodná a nekonfliktní holka. Ona Tě dokonce virtuálně políbí. To mě tu ještě žádná nepolíbila. Ani virtuálně. A co se té Alenky týče, u ní musíš vystihnou moment nálady. Když je přepracovaná, přetažená, když třeba manžel neslyší na první povel, nemá smysl se s ní přít. Ve při jsme tu s ní však vždy, jedná-li se o vzájemné pohlavní vztahy. Já nevím, jestli nám závidí tu naši ozdobu pánů tvorstva, klidné a logické uvažování bez emocí, nekonfliktnost, zásadovost, ale pokaždé se z nás snaží udělat jednoduché a přízemní jedince, nebál bych se ani slova tupce, s menší kapacitou mozku a slyšící pouze na povely. Já už to ale nevnímám tak tragicky, abych se hádal. Někdy slušně a skromně požádám o jemnější vyjádření o nás, s gulemi, o omluvu, které se stejně nikdy nedočkáme, ale už to beru jako že zase prší.
To víš, teď se zase okotila, takže má spoustu starostí navíc. Kdoví, jestli ještě sama tu havěť přikrmuje. Já jí nemám vůbec za zlé, že se do mne pustila jako nedáma, aniž bych si to zasloužil. Já jí mám za zlé jenom to, že si kdysi dávno něco zafixovala do své větší hemisféry a stále to papouškuje. Někdy ji dokonce i chápu. Vím, co to je být unavený.
No prosím a už zase neprší a já jsem musel všechno uklidit.


červen 07, 2009 15:34
strejdo, : Iris
..a ty tu zastupuješ hodné a nekonfliktní chlapy, pro mne je moc fajn, že tu jsi.smilies/wink.gif
Ale co ty opakované řeči o stáří, únavě a přepracovanosti?!
Nezapomeň - jsi zdravý jako řípa, máš na to glejt.To je jen z toho cestování, nejsi jediný.
V Kadani už zase svítí sluníčko, jestli u vás také, koukej znovu vytáhnout vercajk a pokračuj v práci, nevymlouvej se na déšť a stáří, to bys mě teprve konečně naštval smilies/wink.gif smilies/wink.gif

Strejdo ahoj a hezký zbytek neděle, I.
červen 07, 2009 16:37
tak nejen u nás : Ivča
se přehnaly mraky a zas vylezlo sluníčko... smilies/wink.gif
červen 07, 2009 16:52
Ivčo ahoj, : Iris
no tak je to všude, je to takové nanic, když svítí, mám pocit, že o něco přicházím, když jen žehlím. A kdybych vyrazila pracovat ven jako strejda, určitě budu honem schovávat nástroje.
Ivčo, ani nevím, jestli se ještě používá rajský plyn, já už na sálech nejsem. A v kanceláři se opíjím leda tak likérovými bonbony. Ale vždycky jsem měla schopnost "chytit" náladu, kterou měli moji vesele opilí přátelé, takže jsem si užívala s nimi i bez té opice na krku.
Tahle poznámka patří jinam, dlouho jsem tu nebyla, tak odpovídám se zpožděním.
Ivčo ahoj, ráda Tě vidím.
červen 07, 2009 17:43
bohyně duhy : kolemjdoucí
kterou tak popudilo
jak kolemjdoucí si myslí, že věrná ženská musí být obluda

vždyť já jsem přeci nikde netvrdil, že každá věrná ženská. Naopak, jsou i výjimky. Sám znám asi dvě smilies/grin.gif
Jinak copyright mám jak na "kopírku", tak na "řezivo". Alenka sedmitečná to občas trochu poplete....
červen 07, 2009 18:34
kolemjdoucí : Iris
nečekala jsem, že se ještě ozveš, já vás tu obdivuji, jak všechno stíháte sledovat.
Tak když už tu jsi a tak krásně mě oslovuješ, tak uznávám, žes napsal OBVYKLE, jo připouštíš vyjímky.

"To obvykle o sobě prohlašují ty, co by si jich stejně nikdo ani nevšimnul.."

To je fajn, to se hned cítím líp.Jako normální věrná ženská a ne jako obludka, která by si nemohla zahnout i kdyby tisíckrát chtěla.
A že doktoři občas dovedou šikovně mámit a šálit.....jo jo..

S kopírkou a řezivem se nenech vyšachovat, ber se za svoje práva, nenech si upřít, co Ti právem náleží. smilies/grin.gif
Kolemjdoucí za vysvětelní děkuji, za nepřesnost v citaci se omlouvám,zdravím Tě a hezký zbytek neděle přeji smilies/wink.gif I.


červen 07, 2009 19:29
Krakonoši : erika
...budu dycky tvrdit, že děda byl v tomhle případě mravnější než žena mýho kamaráda. Protože nezničil dětem rodinu a vony měly možnost vyrůst se svou mámou i tátou.

a kde je ta hranice, za kterou už nelze od člověka chtít, aby se přetvařoval a setrvával ve svazku - ani kvůli dětem? Někde existovat musí... žeby byla opravdu až u domácího násilí? Tvoje rozhodnutí odejít z manželství s dětma bylo z tohoto pohledu morální? Já myslím, že člověk má morální právo myslet trochu i na svoje štěstí a spokojenost (i když samozřemě zájmy dětí musí mít vždycky na zřeteli, o tom žádná).


červen 07, 2009 20:01
... : marci
je zajímavé sledovat, jak z prdýlek sklouzla debata přes jídlo až k nevěře smilies/wink.gif
červen 07, 2009 21:16
jo opustit rodinu a jít za "hlasem svého srdce" : alena bodka
ale copak tvý děti nejsou na prvním místě ve tvém srdci?
červen 07, 2009 23:33
jen už malou poznámku ke kkp : NČ
Když někdo napíše takový hovadiny, jako ty (červen 05, 2009 07:31), a ještě se přitom ohání jakousi vědecky potvrzenou pravdou, je docela namístě se ozvat. Což jsem učinil.
Nikde jsem tě neurážel, svůj dojem, kterej na mě děláš, jsem uvedl slovy "já bych řek...", čili - "z tvého psaní mám o tobě ten dojem". Nic víc, nic míň.
Jestli jsi opravdu taková krasavice, jak se sama hodnotíš, pak je vše v nejlepším pořádku, můj dojem byl nesprávnej. I když, ze zkušenosti vím, že sebevědomé krasavice nemívají potřebu tak vehementně o své kráse přesvědčovat, takže...
červen 08, 2009 06:54
eriko, : Krakonoš
já jsem nevodešel vod svejch dětí, žiju s nima a vychovávám je, takže to s tématem, na který se tu bavíme, nijak nesouvisí. Rozvedl jsem se prostě proto, že moje žena odmítla nadále se podílet na "projektu" rodina, manželství. Odmítla se na něm podílet za jakejchkoli okolností, podmínek, odmítla stoprocentně, trvale, nezpochybnitelně. Takže ano - zcela morálně jsem se rozvedl, protože nepovažuju za morální bejt ženatej s někým, kdo žije jinde svůj život, kterej se mnou nijak nesouvisí.
Ptáš se, kde je ta hranice? No kde přesně, to ti nepovim, ale jsem si jistej, že nejni v tom bodě, kdy se jeden partner druhýmu vokouká a ten druhej se začne malinko nudit. Víš, ten můj kámoš nedostal šanci něco zlepšit, změnit, vona za nim nepřišla s tim, že jí něco chybí a pokud to nezačnou řešit, že vod něho vodejde. Vona mu to prostě voznámila, že je konec. A další věc je, že kdyby byla slušná, nabídla by mu aspoň střídavou péči - žijou ve stejným městě kousek vod sebe. Jenže to by jí komplikovalo její iluzi vo novým štěstí s novým modelem fotra - verze 2.0. Že by se třeba zeptala dětí, jestli vo ten upgrade stojej, to ji samozřejmě ani nenapadlo. Takže: Ano, můžeš vodejít, když jseš strašně nešťastná, ale proč by kvůli tvýmu neštěstí měli přijít děti vo dobrýho tátu a táta vo děti? To je na tom ta hlavní a největší prasárna.
červen 08, 2009 12:06
alenko : kolemjdoucí
ale copak tvý děti nejsou na prvním místě ve tvém srdci?

to je právě ten problém vás ženskejch. Vy máte děti vždycky na prvním místě. Chyba. Na prvním místě mám vždycky sebe.
červen 08, 2009 12:24
kolemjedoucí : NČ
Měl´s někdy alespoň jedno vlastní dítě? Pochybuju. To bys takovouhle ***** nemohl napsat.
červen 08, 2009 12:33
NČ : Kamila
ano, myslím, že kolemjdoucí děti má. S jeho cynickými názory ovšem nehnou ani ty děti... Jsem moc ráda, že takovýhle exemplář nemám ani za otce svého, ani otce svého dítěte. Jsem za to vděčná!
červen 08, 2009 12:38
Kamilko, spíš mě napadlo, že si dělá srandu, provokuje :-) : NČ
.
červen 08, 2009 12:40
nevím jestli je to mé mínus : alena puntíkovaná
ale tebe musela mít tvoje maminka na prvním místě ve svém srdci určitě - jinak by tě už musela dávno zabít.
červen 08, 2009 21:48
Doporučuju ti, aby ses starala sama o sebe a o svojí mamičku : NČ
Jenže to by bylo daleko žalostnější, než rejt do druhejch, žejo.
červen 09, 2009 07:46
Ale NČ :-) : Míša šíša
Puntíkatá reagovala ne na tebe, ale na Kolemjdoucího, tj. na ten jeho komentář
to je právě ten problém vás ženskejch. Vy máte děti vždycky na prvním místě. Chyba. Na prvním místě mám vždycky sebe.

A sedlo to jak pr*el na hrnec. smilies/grin.gif
červen 09, 2009 10:07
No tak velikej ohromnej Soráč oběma!!!!!! :-) : NČ
Už si zvykám, že jsem tady jedinej blbec a že vokopávat mě, patří k místnímu bontónu.
Neboli - kdo si nekopne, jakoby nebyl :-(
červen 09, 2009 10:49
co blbneš NČ, : Iris
my tě máme rády a jedinej blbec tu zdaleka nejsi smilies/wink.gif
Ne, promiň, tak nějak ses teď sám nabídl...na žádný vokopávání se nezvykej, žádnej bonton to tu snad není proboha, když tak jenom akce a reakce smilies/wink.gif
NČ hezký večer, ahoj I.
červen 09, 2009 19:47
Iris, : NČ
kdo je a není tady blbcem? :-) Já mám svůj jasnej názor, i pár favoritů/ek ale nebaví mě znova jmenovat.
Ostatně - oni ti, o kterých mám to PODLOŽENÝ přesvědčení, to dobře vědí. Taky mě proto patřičně nenáviděj, protože i blbec ledascos ledackomu odpustí ale NIKDY neodpustí tomu, kdo o něm řekne pravdu!
Ta jejich ohromná samolibost už je tady pár let. Jen se nějak v poslední době sdružili/y a využijou každou příležitost k útoku. Budiž jim to přáno, neboť jim patří Království Nebeské:-)
červen 10, 2009 07:52
neni uveden : rudy smrk
ani se nedivim ze chtej puberťáci aspoň o 2 roky starou.
protoze ji tak snadno udrzi ruce a nizsi rok nechtej to uz jsou na ne moc maly.
a sestru proc? no aby byla i doma a ne jen na schuzce.
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
snadno je muzou dostat ked sou o samote do postele smilies/grin.gif
a jsou si vedomy toho aky muzou byt nasledky.

prosinec 21, 2014 14:55

Powered by Azrul's Jom Comment
busy