JAK "ROZPOHYBOVAT" MANŽELA?
Pondělí, 31 srpen 2009

 Dostala jsem e-mailem dotaz, který mi připomněl jiný - téměř shodný. A tak proč neodpovědět tím stejným, jako minule? Je to všechno tak podobné, co říkáte? Připomíná mi to pacienta, který vejde k lékaři do ordinace. Ten už ode dveří vidí nešťastníka, pěkně ztrápeného rýmou a kašlem. Ovšem - ten je přesvědčen, že ta jeho nemoc je absolutně jiná, unikátní, hrozná, bolestivá, nepříjemná... A doktore, udělej honem něco!!!

 

 

 

 

Milá Kudlanko a všichni rádcové,

 

     využívám anonymity a prosím o váš názor, radu, pomoc. Jsme manželé středně progresivního věku. Tedy takový ten věk, kdy se říká: do důchodu ještě daleko, ale vášeň už v čudu.  A tak je to i u nás. Všechno je fajn, nic nám v podstatě nechybí, žijeme si, ale já si poslední dobou - tedy spíš poslední léta - připadám, že tu jednu z hlavních manželských funkcí, milování,  naše manželství skoro úplně vynechalo. Jednoznačně vím, že mi manžel je věrný, že nikoho nemá. Taky vím, že je naprosto zdravý, že mu nic nechybí. Ani se nehádáme - prostě nic, co by bránilo tomu, abychom spolu občas vyváděli ty zajímavé nemravné pohyby...


     Všude se píše o různých lécích atd., ale nikde se nepíše o tom, jak to tomu mužskýmu nenápadně dát. Ano, slyšela jsem vtip, že mu to jedna ženská dala do polévky, ve které pak stály nudle, jenže - tohle nepřipadá přeci v běžném životě v úvahu.. Ano, měli jsme na tohle téma občas řeč, takže mi okamžitě dokázal (no, okamžitě ne, ale o něco později), že je úplně v pořádku. Ale - můj manžel je prostě na tohle línej... On se rád dobře nají, pak se dívá na televizi, když si u ní dá dvacet, tak se pak jen překulí do postele... 

 

      Připadám si, že jsem snad nějaká vadná? Asi ne, protože všechny kolegyně, co jsou taky kolem čtyřicítky, jako já, mají většinou úplně jiné zážitky. Zeptala jsem se i svého gynekologa (bylo mi taky pěkně trapně), ale ten mi řekl, že prostě asi nemá ty samý potřeby... Přeci mu nebudu dělat nějaké fantastické šou, tančit při večeři nahá na stole, nebo luxovat bez kalhotek... atd. Nehledě na to, že jsem přesvědčená, že on by si toho ani nevšiml, pokud bych mu nešlápla do talíře.

 

Tak, co mi poradíte?

Ema

 

 

 

 

ODPOVĚĎ:

 

Milá Emo,

 

      když já si stejně myslím, že je to trochu tvoje vina :-))). Asi mu vaříš sice lahodná, ale především "uspávací" jídla. Ono když ho udeptáš opulentní večeří, tak pak nemůžeš chtít kopulovat. :-))). Zkus - nějak nenápadně - změnit jídelníček a váš odpolední a večerní program... Místo večeře udělej jen svačinku a pak si vlez k televizi k nějakýmu šmrncovnímu erotickýmu filmu (na videu či dvd)... Třebas se přijde podívat... A třebas mu ty obrázky něco řeknou. (No, pokud máte děti, tak samozřejmě využiju čas, kdy nejsou doma. Asi by nebylo zrovna fér, kdyby vám do toho mluvily...)

 

     Jako větší kalibr, pokud tohle nezabere, bych se k večeru vykoupala, nakrášlila, svádivě oblékla - chodila tak chvilinku po bytě - a pak se sebrala a odešla... Klidně se pak můžeš ve sklepě převléknout do civilu a jít jen normálka ke kámošce na seriál. (Pochopitelně, ne abys jí hned všechno vyslepičila - co je doma, je doma!!!)

 

     Když to uděláš jednou dvakrát, doufejme, že mu "něco" dojde... Snad to není zas až tak nevnímavý pařez... Jo, a taky pomůže, když ho budeš za sebemenší "výkon" chválit, to lenocha povzbudí...

 

d@niela


 

A teď dávám místo ostatním -

třeba ti poradí víc ze svých či odposlechnutých zkušeností...

 

 

 

 

Komentáře
tabletky : Sipik
Ziadne tabletky nepomozu, pokial nema chut, takze tym smerom sa neuberaj. Myslim ze Daniela Ti poradila super, ako vzdy.
září 01, 2009 07:27
A je to tu zas - uchvalme je k smrti ! : wendy
Trochu to odlehčím.
Sešly se tři kámošky, co si stěžovaly na to samé co Ema. Vymyslely, že si zakoupí erotické latexové oblečky, červenou škrabošku s pírky na oči, vysoké černé kozačky na jehlách - a večer manžela takto oblečené překvapí.
Za týden se sejdou a ta první vypráví : "No chvíli koukal, a pak se rozvášnil, bylo to vzrušující a těšíme se na příště!" Druhá povídá : "U nás to samý, dělali jsme to snad úplně všude, a kde jsme to nestihli, tak příště...". Třetí dobu mlčí, a pak promluví : "No já to na sebe taky všechno navlíkla a když manžel přišel večer domů, kouknul na mě a povídá ? "Čau Batmane, co bude k večeři?"
Osobně si myslím, že Emim gynekolog bude mít možná pravdu.
smilies/wink.gif
září 01, 2009 07:57
jééžíš Dani : mia
kam Ty na ty obrázky chodíš? smilies/grin.gif smilies/grin.gif ta má panečku kopýtka. A ještě ty pruhy na nich, možná chce říct pánům "podívej, nepřipomíná ti to vosu? mám s ní hodně společného, jsem taky pěkné žihadlo." Připomnělo mi to příhodu starou asi šest let. Sháněla jsem dceři silné punčocháče, aby mohla i v zimě nosit sukni. Po marných pokusech jsem narazila na pasáž někde u Tylova náměstí na Praze dvě. Výloha plná pestrých punčocháčů, zajásala jsem "tak tady už určitě pořídím dobře", ale jakoby se mi něco nezdálo. Koukám a ve výloze asi troje boty-brikety. Tak si ještě tak pro sebe říkám "no jak tohle někdo může nosit?" Potom mi vteřině dockvaklo.. tak jsem si říkala "Ty bláho, ještě, že jsi tam nevlezla." Určitě by na mě prodavačka koukala jak zjara. Nebyl to totiž žádný erotický obchod, ale čistě gardorobní obchod pro lehké děvy, jak jsem zjistila poté pohledem dovnitř. smilies/wink.gif
září 01, 2009 07:59
.. : kolemjdoucí
něco málo osvěty pro kudlanky:

slyšela jsem vtip, že mu to jedna ženská dala do polévky, ve které pak stály nudle


takhle to tedy opravdu, ale opravdu, nefunguje. I kdybys mu tu Viagru nějak nenápadně podstrčila, tak si toho u té televize ani nevšimne. Viagra nezvyšuje libido, tedy chuť na sex. Viagra umožňuje (případně prodlužuje) erekci, ale sama ji nevyvolá. Ani trochu. Takže polopatě, není to pro ty co nechtějí, ale pro ty, co nemohou (nebo mohou jenom pár minut).


září 01, 2009 08:34
milá Emo : kolemjdoucí
jak sis váš vztah vypěstovala, takový je. Pokud pro tebe v uplynulých letech bylo hlavní náplní skákat kolem dětí a sex se odbýval způsobem "potichu a rychle", tak se nediv a zavzpomínej, kolikrát jsi mu řekla "dneska ne, bolí mě hlava".
září 01, 2009 08:44
všechno lze řešit (teda, skoro všechno) : Loki
Přírodě neporučíš, jakože z hovna bič neupleteš. A upleteš-li, nazapráskáš. A zapráskáš-li, pak leda sebe.
Po 30. roce věku u mužů klesá produkce testosteronu. U někoho více, u jiného zase skoro vůbec. K stáru se mohou hormonální poměry v těle změnit (tzv druhá míza). Bohužel zase erekční funkce už nejsou co bývaly. Tak povětšinou zůstáva u mlsného slintání vypelichaného kocoura.
Řešením by mohlo být nastartování zvýšené produkce testosteronu. Buď přirozenou cestou tj., změna partnerky, nevěra té současné (nejlépe s mladým samečkem). To probudí i nejmrzutějšího jezevce. Pokud nic z toho nezabere pak je možnost dodat testosteron z venčí. Třeba přípravkem UNDESTOR. Pokud je podáván v pubertě chlapcům u kterých je vývojový předpoklad malého penisu, naroste mu pořádná kláda. U starších mužů je spolehlivě zvýšená sexuálná žádostivost.
září 01, 2009 09:04
Smiřte se s jiným průběhem života mužů. : Milan
Nic jiného vám ani nezbývá. Stejně jako muži se museli smířit s tím, že v době, kdy měli největší chut a potřebu a erekci téměř 24 hodin denně, o ně dívky neměly zájem a nechtěly jim sex poskytnout.
Muži mají své libido na vrcholu mezi 17 a 19 lety. Pak je určitě stagnační období, od 21 začíná křivka směřovat dolů a po 30 je to přímo sešup dolů. Jistě, že jsou i výjimky, ale toto je normální obvyklý průběh - gaussovská střední hodnota.
Když si některá žena neužila sexu s vrstevníky kolem dvacítky, kolem čtyřicítky to s nimi rozhodně nedohoní.
To je normální běh života, determinovaný přírodně.
Dobrým českým příslovím "pozdě bycha honiti".
Proč se lidský druh vyvinul takto? Možná proto, aby si ženy v době své nejvyšší plodnosti mohly snadno a uvážlivěji vybírat - samy nejsou ještě sexuálními potřebami tlačeny do bezmyšlenkovitého kouta, avšak muži pro záplavu testosteronu nejsou schopni přemýšlet a tedy si ani vybírat. Naopak později pokles libida mužů jim pomáhá setrvat u samičky, která si ho vybrala, a zajišťovat její materiální potřeby při péči o jejich společná mláďata; naopak u ženy vzestup libida v pozdějším věku má zajistit jejich ochotu k rození i přes předchozí zkušenost s porodem. Toto je pravděpodobně ten mechanismus přírodního výběru, který způsobil, že dvacetiletí muži a čtyřicetileté ženy se cítí sexuálně frustrováni.


září 01, 2009 09:12
Loki : mia
to jsem se hezky zasmála. Černoši patrně Undestor neřeší smilies/wink.gif
září 01, 2009 09:16
Něco na tom bude : Anděla
Milan to napsal hezky a pravdivě. Sama to zažívám. Je mi 37 a sex se u nás doma moc neodehrává. Vlastně manžel iniciativu neprojeví nikdy. Když se mi zblázní hormony, tak brečím, že už mě nemá rád, řeším jestli někoho nemá. To on je pak svolný, ale já hrdá. Tedy zase nic. Jednou za čáááásek se to podaří. Nejsem žádná chtivice, ale je fakt, že mi to chybí. Možná je to moje vina, ale latex atp. kvůli tomu pořizovat nehodlám. Máme jinak moc hezký vztah, manžel je hodný, ohleduplný a fajn, tak si ho ještě ponechám. smilies/grin.gif
září 01, 2009 09:38
Takže Emo : wendy
podle kolemdi si za to můžeš sama...škoda že sem nenapíše pan manžel.
smilies/wink.gif
a Milan pěkně popsal, jak s námi cvičí ta naše chemie...
září 01, 2009 09:47
No nevím, : Míša šíša
jestli Milan nemluví jen za sebe. Anebo mám doma tu vyjímku.
září 01, 2009 10:17
No mě se stalo : Zdena
že jsem kdysi dávno, když ještě neylo video běžnou záležitostí přišla z práce domů a manžel nikde i když služební auto stálo na dvoře. Tak jsem se ho jala hledat a našla jsem ho v ložnici, jak cosi čte s postaveným stanem (cha). Hupsla jsem k němu a zjistila, že je to malá knížtička, jakési porno slovem psané od hraběte De Sade. Než jsme ji přečetli, trvalo to skoro týden, naštěstí dcerstvo bylo na internátu. Několikrát jsme se ke knížečce vraceli, než se musela definitivně vrátit. Ve všech rodinách, kde ji četli fungovala stejně.
Po zavedení videa, jsme, to už s přítelem, nějakým způsobem přišli ke kazetě, ne přímo porno, ale takové to lechtivé z alpských stodol a chlévů. To nám trvalo dost dlouho, než jsme to zkoukli celý, protože to vždycky skončilo v platacé poloze na zádech. Fungovala hodně dlouho až už byla tak ohraná, že nebylo poznat barvy. smilies/cheesy.gif Tak zkusit něco takového, co?!. smilies/grin.gif smilies/shocked.gif
září 01, 2009 10:26
Milá Emo, : mamča
buď ráda, že se manžel drží doma, peníze Ti dává a nebije Tě. smilies/cheesy.gif
Pokud si svého lenivého manžela hodláš ponechat, kup si vibrátor velikosti hasícího přístroje, a neobtěžuj ho. smilies/grin.gif
Co by za takového "gaučáka" leckteríá z nás dala ! smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
září 01, 2009 10:40
Míšo šíšo : kolemjdoucí
pokud máš doma partnera, kterého i po mnoha letech baví se s tebou mazlit a milovat, tak jsi mu nejspíš celou dobu, od samého počátku vašeho vztahu, dávala dostatečně najevo, jak je ti to příjemné, jak je to pro tebe důležité a oba dva jste prostě stále tohle vzájemné potěšení provozovali, vylepšovali a užívali si. Ale já jsem zažil (a kolem sebe v mnoha rodinách vidím) model - teď máme děti, tak od tebe potřebuju akorát vodevzdat vejplatu a spravit vypínač. A když pak po letech děti vyletí z hnízda a přechod se blíží, tak si najednou kudlanka vzpomene, že by se chtěla taky tulit a hrozně se diví, že už o to nikdo doma nestojí.
září 01, 2009 10:45
... : Ouvej
Jak rozpohybovat manžela?
Však dočkejte času, ona Vám toho manžela velmi snadno rozpohybuje nová dvacetiletá kolegyně ze sousední kanceláře.
září 01, 2009 11:02
Kolemjdoucí, : Míša šíša
rozhodně to nebylo tak idylické, jak popisuješ. smilies/kiss.gif
I my jsme měli malé děti, kolem kterých jsem lítala a večer bývala unavená. To je přece normální. Kdyby kvůli tomu měl být z každýho chlapa impotent...
září 01, 2009 11:09
Daní : mia
proč jsi vyměnila obrázek??
září 01, 2009 12:11
Protože mi napsala nějaká čtenářka, : d@niela
že je to nejspíš její známá :-D
nojo, no... já to vygůglila - a ani si nepřej vědět, jaký slovo jsem tam (v tom prvním případě) zadala :-))))
Takže jsem to změnila... no.
smilies/cheesy.gif
září 01, 2009 14:01
Dani : mia
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 01, 2009 14:17
jo Dani : mia
už jsem jí taky vygůglila, takže to slovo znám smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 01, 2009 14:23
no nevím, : Reny
tentokrát s Danielou moc nesouhlasím. Když je muž pařez, myslím, že ani toto nepomůže. Vím, o čem mluvím, taky mám doma jednoho.
září 01, 2009 19:32
Reny, já neříkám, že to de u každýho... : d@niela
ale fakt je, že na každýho něco platí, to zas jo.
Jenže - tyhle moje rady jsou šíleně univerzální, protože vůbec nevím, jakej ten její, ten dotyčnej, je...

září 01, 2009 19:35
Jé, : Vodoměrka
já si ji taky vygůůglila... hahaha... smilies/wink.gif
září 01, 2009 20:27
možná jen je třeba být drobet : romanB
zkaženej, neumět zatloukat hřebíky a nefungovat na písknutí a žrádlo .. uznávám, že je s někým takovým život drobet složitější .. ale pořád mu budete vonět jako ženská smilies/smiley.gif
září 01, 2009 20:46
Jo,jo, takový je život. Povzdechl by si jeden… : strejda
Ale to, co psal Milan, to fakt nefunguje všeobecně. Já už jsem byl zamilovaný ve třetí třídě a můj „kolega“ také. Jmenovala se Mirka a měla krásné blond kudrnaté vlasy, které jsem si za ní potají kroutil na prst a nasával její vůni. Kvůli ní jsem chodil i rád do školy. Pubertu raději vynechám. Do třiceti dvou jsem zplodil dvě holky. Já vím, že to není moc. Ale já mám holky rád. Všeobecně. A na starosti mi dvě úplně stačí. Pak nastalo koštování různých jiných masíček – Alenka, ano ta, ta s těmi veverkami, by do toho jistě opět zamotala tu nechvalně známou svíčkovou, ale chyba lávky. Žádná z mých ochutnávaných – říkejme jim třeba kamarádky z práce, mi nikdy žádnou svíčkovou neuvařila. Nikdy! A pak přišly příušnice. Ve 37letech. To byla rána pod pás. Byl jich plný pytel a pěkně to bolelo. Když jsem se z toho vylízal, byla ještě poslední, úplně poslední ochutnávka, na zkoušku, co to jako udělá, jestli to jako jde jako před příušnicemi a pak už jen samé sekání dobroty. To bylo let. Až do důchodu.
Dnes, na stará kolena, se těším na každý pátek až přijede nebo přivezu ženu. Těším se, jak jí tu navařím, jak jí prostřu jako v Hiltonu, jak jí bude chutnat, ale také na večerní společné sprchování se ve sprchovém koutě rozměrů 90x90cm. Pořád mi tam padá mýdlo. I na ranní snídaně se těším, které jí nosím do postele.
Však ona mi také každý den dopoledne volá nebo i večer na SKYPU a kontroluje, jestli ještě žiju.
Shrnutí. Jedině snad nemoc nebo únava, také však zanášení, ano, přiznejme to, i z toho bývá patřičná únava, zvláště údu, může znehybnit některé jedince, o kterých je v článku řeč. Ale k samotnému článku mohu říci jen jediné. „Babo raď“. Takže raďte!
A kdo ví, třeba se ten Emin, dočasně nepohyblivý, rozpohybuje až v důchodu. Pak bude na všechno čas. I na vymýšlení blbin.

září 01, 2009 21:59
nechci být za škarohlída, : Iris
ale myslím, že tentokrát má celkem reálný názor Ouvej v 11:02.

Co jste to všechny vygůglovaly doprčic ?? Jsem zvědavá k zbláznění smilies/wink.gif
září 01, 2009 22:33
Nikdy! : přece já
Nikdy jsem si nestěžovala na "bolesti hlavy", byla upravená, voňavá, žádoucí... jen ne pro toho svého. Bylo nám kolem 35 a cítila jsem se příliš mladá na to, rezignovat na sex. Zkusila jsem kdeco: prádýlko, prosby, výčitky... zpětně se i hodně stydím. Ač nemyslete, chtivá denního sexu, či nemyslící na nic jiného... tak strašné to se mnou nebylo.
A pak...
Přes mé dosavadní odsuzování nevěry jsem poznala Jeho. I úžasný sex, experimenty, dychtivé smsky smilies/kiss.gif
Mít tak ty dva v jednom, byla bych tím nejšťastnějším člověkem na světě.
Trvá to už dva roky, a já se v tom stále jaksi plácám.
Doma... jakoby se manžel kapku vzpamatoval a nejednou začal i on sám. Občas, a sex je s ním opět úžasný jako kdysi v našich začátcích. Jenže... má to znamenat, že se proto vykašlu na člověka, který mi neskutečně pomohl, má mě rád, zažíváme spolu neskutečné okamžiky (ač tak asi 1x za dva měsíce - víkend)?
To nemůžu. Nejde to.
Miluji oba. Oba taky milují mě a ... chci, přeji si aby to tak bylo napořád. Mám všechno; šťastnější než ty dva poslední roky jsem nikdy nebyla.
září 01, 2009 23:03
Gaussovy kraviny, : Krakonoš
jak jinak. Úplná hovadina. Aktivní chlap, kterýho zajímá i něco jinýho než žrádlo, chlast a televize, má chuť na sex po štyrycítce úplně stejnou jako ve dvaceti. Vzala sis, dívčino, gaučovýho povaleče, to je celej potíž. Než převychovávat gaučáka je jistější asi vopravdu ten milenec. Pokud jsi věrná zcela a ze zásady, pak už jedině autoerotika. Coby žena máš na tomhle poli mnohem širší možnosti než my smilies/wink.gif.
září 02, 2009 00:49
... : Ouvej
Pro přece já. To Vaše štěstí, které je tak nekonečné (abyste se z toho nepo), má nepatrnou chybičku. Stačí jediný okamžik nepozornosti, náhody, slovo "dobré kamarádky" a budete lkát a psát nám sem zoufalé dopisy, jak jsou ti muži nevděční a budete si hledat v inzerátech podnájem.
Jediné, co mohu na Váš příspěvek odpovědět je: Jděte s tím pubertálně naivním vytahováním k šípku!
září 02, 2009 06:33
Všechny sociální, psychologické a biologické jevy podléhají statistickému rozložení podle Gausse. : Milan
To, že existují okraje, nemění nic na mocnosti průměru, modu a mediánu. Gaussova křivka může být strmější nebo plošší, ale pořád jde o hada, co spolkl slona. Okraje jsou nezajímavé, protože s okraji se člověk setkává výjimečně.
Naprostá většina lidí se pohybuje blízko průměru a proto se na ně vztahuje velmi dobře Quarkův popis zde: http://www.qark.net/clanek/stykova-matematika .
Rozumný člověk nespoléhá na výjimky, tedy na to, že se setká s někým na tom správném okraji gaussovy křivky, a že si ten někdo výjimečný všimne zrovna jeho; rozumný člověk si je vědom svého vlastního místa a zařídí se podle toho u vědomí, že nejpravděpodobněji se bude setkávat lidmi s průměrnými hodnotami sledovaných veličin a kontaktovat se bude snažit s lidmi blízko svého vlastního místa "na gaussově křivce".
A ženy by se tedy měly smířit s tím, že s vysokou pravděpodobností si po čtyřicítce už moc neužijí. Ostatně ještě poměrně nedávno a po stovky generací předtím platilo, že dožila-li se žena čtyřicítky, pak nejspíš byla již v posici vdovy a babičky. Zkuste si zapřemýšlet, jak na tom byly vaše prababičky (4) a praprababičky (smilies/cool.gif a buďte rády, že žijete dnes a tady.


září 02, 2009 07:25
Proč se tam objevil ten pitomý obrázek, : Milan
když tam měla být osmička v závorce?
Tyhle obrázky jsou stupidní dětinskost, vhodná leda tak pro ranně pubertální věk.
září 02, 2009 07:27
Těžko : David X
Aktivní chlap,..., má chuť na sex po štyrycítce úplně stejnou jako ve dvaceti.


Tak to ani náhodou. Hladina testosteronu obecně s věkem klesá. Jasně, že to neplatí pro každého stejně, je to jen statistický trend, ale oddiskutovat se to nedá. A jak známo, bez testosteronu můžete být technicky schopni sexu, ale prakticky nevidíte důvod, proč se do něčeho tak uhozeného vůbec pouštět.

Pravda je, že válení se na gauči všechno jenom zhorší, ale když prostě to "nutkání" v sobě nemáte, můžete sportovat jako diví a chuť na sex stejně nedostanete. Jediné, k čemu se možná donutíte, je poskytnutí úlevy partnerovi z lásky a ze soucitu.

Z tohohle pohledu mi trend poslední doby, tj. vztah starší ženy s mladším mužem, nepřijde tak úplně blbej.
září 02, 2009 08:00
Milane, takže zpátky na stromy ? : wendy
To snad nemyslíš vážně. Politika smíření se se vším, to není moc dobrý. Vždycky bude na světě něco nebo někdo, kdo je na tom hůř než my. To nepomáhá, křivko. Ani pasivní rezistence ani věčný reptání. Takže - každý oře jak može a nemáme se kvůli tomu věšet...
smilies/wink.gif
září 02, 2009 08:03
.. : kolemjdoucí
Gaussovo normální rozložení,jak se také někdy ona zmiňovaná křivka nazývá, má vcelku obecnou platnost. Bohudík, většina žen když se zamiluje, tak je přesvědčena o tom, že ten její je výjimečný.....
září 02, 2009 08:22
V tom případě jsem : Krakonoš
já, všichni chlapi v mojí rodině a prakticky všichni moji kamarádi na vokraji toho spolknutýho slona. Ale to neva, snad nám to vědci a statistici, který pohoršuje i pitomej smajlík, vodpustěj, že nejedem podle jejich šablon smilies/grin.gif smilies/grin.gif.
září 02, 2009 09:49
pro _ přece já : Loki
K úplnému štěstí chybí jen aby se ti dva samečci skamarádili a dělali ti to oba najednou.
Co bys říkala na to, kdyby ses dozvěděla, že jak manžel, tak milenec mají krom tebe jinou milenku. Rozdávají se to každý s tou svou bokovkou jednou za 14 dní. Byla bys pořád tak nadšená?
září 02, 2009 09:52
krakonošu : kolemjdoucí
Ono to není špatné být na okraji té křivky. Ale dost záleží na tom, na kterém smilies/grin.gif

P.S. smajlíci mě nepohoršují smilies/tongue.gif
září 02, 2009 09:53
Krakonoši, : Míša šíša
smilies/wink.gif smilies/grin.gif
září 02, 2009 10:26
Třeba : David X
V tom případě jsem já, všichni chlapi v mojí rodině a prakticky všichni moji kamarádi na vokraji toho spolknutýho slona.


Buď tak, nebo si honí triko, aby se před tebou necítili trapně smilies/smiley.gif

září 02, 2009 10:36
pro Loki : přece já
Vím, problém by to byl. Teď nabeton vím, že manžel milenku nemá. A důvěřuje mi /chjo/. A já jsem mu taky celých 18 let co jsme spolu nikdy... až teď. Není to jen o fyzičnu, to s tím druhým; rozumíme si i jinak a z těch společně strávených okamžiků čerpáme energii i pro ty chvíle bez sebe.
Nikdy bych nevěřila, že i já... !
To, že nás /a tím i "ty dva"/ dělí skoro 400 km, nemohou být naše setkání častější a taky je vyloučeno, že se ti dva kdy spolu potkají.
Kamarádkám neplácám..., užírám se tím /a současně i libuji si v tom/ sama a dělám všechno pro to, abych jednoho i druhého neranila víc, než dělám teď.
Miluju oba, stejně jako oni mě a ... i pro mě to není zrovna jednoduché. Ale pozitiva vysoce převažují nad mínusy. Žiji současností a ... bojím se, že o toho v mém životě druhého jednou, dříve či později, asi přijdu

smilies/cry.gif
září 02, 2009 15:29
přece já : mia
mám pocit, že už jsi jednou na Kudlu psala pod jiným jménem o svých láskách nemám pravdu?
září 02, 2009 15:39
mia : přece já
Ano; napsala jsem to o sobě znovu proto, že to třeba pisatelka do poradny /i jiní/ nemusela číst a ... můj názor a řešení podobného problému - je taky další názor, alternativa /byť mnoha i odsouzeníhodná/, ne? smilies/cheesy.gif
/btw: psala jsem to kdysi a ... stále to trvá a s nezměněnou intenzitou... a to je přece fajn smilies/wink.gif a srší ze mě spokojenost a energie a těží z toho i moje rodina/
září 02, 2009 16:24
přece ty : bb2
Bylo by příjemné mít ideálního partnera, ideální vztah, ideální děti, ideální práci, ideální příjem, ideální postavu, prostě život ideál. To se většinou nepodaří, tak ať je to aspoň fajn, když ne ideál, a co nejmíň to bolí:-)
září 02, 2009 17:12
... : Ouvej
Pro přeci já: Paní, musím to napsat, udělám to ve vší slušnosti.
Když se již musíte chovat jako docela obyčejná kur.., proč se s tím ještě potřebujete tak vychloubat?
září 03, 2009 06:57
pro Ouvej : přece já
Hodně mě mrzí Vaše reakce. Kdo nepoznal, jaké to je být až roky v jinak fajn manželství bez sexu, nepochopí.
Jste šťastný, že jste takový problém nikdy nemusel řešit...
září 03, 2009 11:28
... : Ouvej
pro přece já: Má drahá, přece já docela chápu, že Vám něco chybí.
Příčí se mi ale, a to velmi, Váš ubohý způsob řešení, spočívající ve sprostém podvádění Vašeho fajn muže (to se ani nepatrně nezastydíte sama před sebou, vždy při použití slova fajn?). Ráda se tomu fajn muži ve fajn manželství díváte do očí?
Jestli já jsem šťastná (nebo šťastný, jak chcete), to není předmětem tohohle povídání.

září 03, 2009 11:43
Amen, vole. : Krakonoš
Hle, mesiáš přichází zvěstovat svou Pravdu, hříšníci! On, první mezi spravedlivými, který vždy volil ve svém životě pouze správná a neubohá řešení, promluvil. Kajte se, bičujte svá hříšná těla a proste za odpuštění, jinak se vám brány nebeské uzavřou navěky! Amen.

P.S. Některý lidi neprojdou dveřma kvůli parohům, jiný kvůli přerostlý svatozáři. Dost často je to ale pořád ta samá vozdoba. smilies/wink.gif
září 03, 2009 12:14
... : Sandra.
:-)
září 03, 2009 12:21
... : Ouvej
Ale beze všeho se mi vysmívejte. Náš rozpor a příčina Vašeho posměchu je v tom, že Vy berete nevěru a podvod za běžnou součást fajn manželství. Já ne. Není co dodat.
září 03, 2009 12:33
pro Ouvej ve 12:33 : Iris
bez nějakých hlubokých psychologických rozborů, já také ne!
září 03, 2009 12:52
... : Sandra.
Ouveji, nebereme (jestli tedy můžu mluvit i za Krakonoše). Na druhou stranu bych se neodvážila napsat o paní, která se svěřila se svou situací a s jejím řešením (rozhodně jsem neměla pocit, že by se nějak vychloubala, prostě povyprávěla svůj příběh, jako většina lidí, co sem píšou) že je kur.. Jakým právem bych měla někoho takto odsoudit na základě pár řádek?
září 03, 2009 13:08
.. : kolemjdoucí
Ouvej mi trochu připomíná ty stokilové matrony, co říkají "to já bych nikdy neuělala" smilies/grin.gif
září 03, 2009 14:05
... : Ouvej
Po dalším ujištění, že v mém příspěvku nikde není, že by dotyčná byla kur.., pouze to, že se chová jako kur.. Vám Sandro právě tímhle musím oponovat. I další mé věty byly jen mým komentářem jejího bezmezného, již dvouletého, štěstí, založeného na podvodu. Ani výraz - fajn manželství není z mé hlavy.
A závěrem - jinak než vychloubání se poslední věty jejího příspěvku 1.září 23.03 hodin vzít prostě nedají.
Já jen nestačím žasnout nad tou ohromnou mírou tolerance, hraničící s obdivem, ke sprostému podvodu.
Nejste Sandro ani zdaleka jediná takto tolerantní, a tak Vám jen přeji, aby jste si svou toleranci nemusela v praxi ověřovat například při trvající, více než dvouleté, nevěře Vašeho muže.
září 03, 2009 14:21
... to Ouvej : přece já
Celých 18 let manželství jsem mluvila stejně jako Vy. Nechápala jsem nevěru, odsuzovala. Současně jsem ale i hrála divadlo pro okolí - nikdo by neřekl, že se u nás stal takový problém. Že najednou manželovi /38/ v jinak funkčním a pohodovém manželství začalo vyhovovat být bez sexu a nechtěl, odmítal řešit, co já. Užírala jsem se, trápila - to všechno sama, bez svěřování se někomu dalšímu. A věřte, že to bylo sakra těžké období.
Jsem jen člověk.
Já, já!!, která by jinak přísahala, že nikdy! potkala Jeho. Porozumění duše, následně i těla. Jemu jsem časem všechno svěřila a po čase - a po prvním milování s ním byla hodně rozpolcená i ze sebe samé.
Nemyslete si, že se mi teď kouká do očí manželovi úplně dobře. Na druhou stranu si to omlouvám tím, že jsem měsíce dělala maximum pro to, aby se to u nás doma vrátilo zpět k normálu. Neúspěšně. Jednou mi dokonce i sám řekl /uznávám, v rozrušení - a vím, že to tak opravdu nemyslel/, ať už si konečně někoho najdu a jemu dám pokoj.
... a já si ho nezávisle, po měsících trápení, našla. A najednou... i doma se to po čase, po tak dlouhé době, kupodivu pomalu dostalo do normálu.
Jenže! Já už jsem "zaháčkovaná" i jinde. Je to úžasný, chytrý a obdivuhodný člověk. Vídáme se kvůli vzdálenosti jen párkrát do roka /ač sms, tlf a maily denně/, a není to mezi námi jen o sexu. Výstavy, divadla, muzea, výšlapy... a vím, že mu na mě moc záleží. Stejně jako mně na něm.
Oba víme, že toto je maximum, které si můžeme dát. A žijeme z toho.
Mám se teď na něj vykašlat? Protože doma mi to najednou začalo šlapat? Na člověka, který mě vlastně postavil na nohy, když mi bylo sakra zle? Kdy jsem příbuzným, v zaměstnání, před přáteli... hrála divadlo, jak je to u nás doma skvělé /a nebýt TOHO, tak bylo!/ a přitom se vevnitř užírat a být nemilovaná? Kdo nezažil, nepochopí.
Tak mě prosím neodsuzujte. Na to je i těchto pár řádků příliš málo.
Jen se dovoluji ohradit proti tvrzení, že se chovám jako kur... Nemyslím si.
A ani se nevychloubám; jen jsem chtěla napsat pisatelce dotazu, že v tom není sama. Nemá to však být návod či rada!

Asi si odporuji, když napíšu, že mi to vše stále není lhostejné... a přesto jsem šťastná.
A děkuji těm, co se snaží pochopit a ne hned hodit kamenem.
září 03, 2009 16:04
pro přece já : Iris
máš vysvětlení pro skutečnost, že to u Vás doma začalo šlapat? Čemu to přičítáš? Bylo to změnou Tvého chování? Nemůže to být tím, že jsi milejší a tolik nedáváš najevo svoji nespokojenost (už totiž jsi spokojená prostřednictvím jiného)? Jakým způsobem ses maximálně snažila dát věci doma do pořádku, jak se zmiňuješ? Nehážu kamenem, ptám se upřímně ze zvědavosti.Nebo myslíš, že se to manžel dozvěděl a teď je jinak motivován, i to totiž může fungovat, zná takové případy z okolí.

Vidíš - šlo by to, jde to, možná stačilo počkat nebo jinak na věci zapracovat, třeba ses nemusela nikde "háčkovat" a váš sexuální život by se napravil jako se napravil i teď.

Jsem velmi vzdálena jakýmkoliv kritikám, vím, že každý vztah má svoje zvláštnosti, nelze paušalizovat.. Ale u Tebe, resp. u Vás doma se mi zdá, že došlo ke zlepšení vztahu s manželem změnou Tvého chování, Tvou změnou, rozumíš? Teď ho ale šidíš a pro to já moc pochopení nemám, i když pro Tvůj prvotní problém ano.
V dobrém ahoj I.
září 03, 2009 16:19
pro iris : pece já
Iris, čekala jsem asi 16 měsíců. Myslíš, že je to málo?? Já ne. Pro 38letou, atraktivní, úspěšnou, vzdělanou - 2x VŠ... /nevychloubám se, jen konstatuji/.
A nemysli si, nebylo to vydírání.
Zkoušela jsem opravdu všechno - od prádýlka, rozhovoru, přes nějaké lechtivé DVD, snahu o pochopení možných zdravotních problémů - ale to prý ne!, výčitky, prosby... že to není normální, až po nevšímavost, usměvavost i bez toho... a houby houby, zlatá rybko :-(!
Nemysli si ale, že to bylo na přetřesu každý den. Že jsem denně žadonila, vyčítala atd.
Jen... bolelo mě to a vím, že on to věděl. A přesto!
Mnohokrát jsem přemýšlela nad tím, jakto a proč došlo po takové době k obratu.
Jsou to jen mé domněnky /toto téma je pro nás doma prostě tabu/, ale myslím si, že najednou viděl, že jsem opravdu spokojená, usměvavá, soběstačná a samostatná... a to dlouhodobě. Že asi pochopil, že mě může ztratit.
Probůh! nemá to znamenat, že do té doby jsem byla zamračená; současně si ale myslím, že určitá psychická vyrovnanost z člověka asi i vyzařuje - a to bylo zřejmě ono.
Že asi šel do sebe. O Něm... opravdu nemá ani tušení.
Jinak si jsem ale jistá, že u něj v tom jiná žena nebyla ani není a nebýt sexu, tak byl pozorný a vůbec... ideální manžel.

Vím, že ho šidím. Ale současně se mi nezdá být ani košér najednou kopnout do člověka, který mě z toho marastu vytáhnul - jen proto, že je to najednou doma OK /a i On to ví/.
... není to vůbec jednoduché...
září 03, 2009 16:44
pro přece já : Iris
díky za odpověď, jsi otevřená a upřímná.
No ano, život není jednoduchý a nemyslím, že 16 měsíců je málo.Zaujala mě věta:

Jen... bolelo mě to a vím, že on to věděl.


Nevím proč zpočátku, ale možná později už nemohl i z toho důvodu, věděl to a bolelo ho, že to bolí Tebe.
Ale já nejsem psycholog a manželský ani sexuální poradce - jen vím, co dokáže podvědomí napáchat za škody.
A k tomu obratu nepochybně došlo vlivem Tvého pozitivního vyzařování.Jenže bez toho druhého bys asi nevyzařovala tak vyrovnaně.No jak říkáš - je to složité.

Takže nakonec jen přeji Tobě a nakonec Vám všem, ať z toho není ještě víc bolesti někdy později - jsi holka vzdělaná a chytrá, ohlídej to prosím - i v zájmu dětí, jsou-li u někoho ze zúčastněných.
Zdravím, I.
smilies/smiley.gif
září 03, 2009 17:30
Ouvej : bb2
netolerovat je snadné, chápat tedy přijmout je těžší, najít řešení, které by bylo přijatelné a tedy fajn pro všechny, nejtěžší.
Nemám-li v kapse návrh fajn pro všechny přijatelného řešení, pro všechny myslím Přecejá plus jejího manžela, nechám si na netolerantní projevy zajít chuť, protože to je to nejsnazší - pohoršit se.
září 03, 2009 18:10
Jak to udělat, aby byl muž zase "kanec" : Maart
Rada je velmi jednoduchá : shodit většinu z toho, co přebývá. Může vás milovat, můžete mít nádherný vztah, ale potenci muže neporučíš, když má partnerka najednou místo těla neforemnou hroudu tuku.
Měl jsem takovou přítelkyni, sex se úplně vytratil a mě bylo blbé jí říct : promiň,miluju tě, ale s těmi tuky mě už absolutně nevzrušuješ!

Holt se s tím nedá nic dělat, muže "baculky" vzrušují jen málokdy.
září 03, 2009 19:13
jéé odvážný Maarte, : Iris
Ty si koleduješ , to se tu spustí lavina, už to vidím..!!

září 03, 2009 19:23
nojo, Maarte, : bb2
ale z čeho jsi poznal, že Ema je neforemná hrouda tuku?
září 03, 2009 19:29
Tak a co má přecejá dělat ? : wendy
Má se vzdát milence, žít v celibátu a být doma zase depresivní? nebo říct manželovi - víš, všechno je super, ale ty nejsi na sex tak já si ho obstarávám tímto způsobem - nechci ti lhát, drahý, tak ti to musím říct ! bomba, co ?
smilies/wink.gif
září 04, 2009 07:23
Přece já, : Míša šíša
myslím, že se nemusíš před Ouvej nijak obhajovat. On (nebo ona) to stejně nevezme.
září 04, 2009 09:26
... : mia
každý máme své 13. komnaty a někdy je prozíravější o svém soukromí pomlčet, čím víc na sebe člověk prozradí, tím víc může být pak zranitelnější.
září 04, 2009 09:45
... : Sandra
Mio, kdyby o svém soukromí tady mlčeli všichni, tak Kudlanka vypadá úplně jinak, než vypadá. A to, že tu někdo napíše svůj příběh může dost pomoci tomu, kdo je zrovna v podobné situaci- už jen tím, že vidí, že v tom není sám.
No a to, že někdo cítí potřebu člověka, co se svěřil, odsoudit a ještě si do něj kopnout, to vypovídá spíše o něm samém, než o čemkoliv jiném. Tím neříkám, že tu máme všichni souhlasně přikyvovat nad tím, jak přecejá vyřešila svou situaci...ale i nesouhlas se dá vyjádřit mnoha způsoby, nebo se také třeba nemusí vyjadřovat vůbec.
září 04, 2009 09:56
... : Ouvej
Ode mne to také byl jen můj názor, ale klidně mě odsuďte i si kopněte za to, že já tohle řešení, které vás tak nadchlo, považuji za nemorální. Jistá je jediná věc, shodnout se nemůžeme.
Jenže vlastně ani úplně o tom nebyl můj první příspěvek, nejvíc mi na Přeci já vadí její nadšení ze současného stavu věcí, které považuji za docela shodné s nadšením nad nádherným vytouženým diamantovým šperkem, který bylo nutno, z nedostatku peněz, ukrást. Ale to je přeci vedlejší, jakým způsobem byl získán, hlavně, že teď je její a naplňuje ji štěstím.
září 04, 2009 11:47
Milá Sandro : mia
jenže v životě jsou občas situace, kdy člověk odhodí své morální zásady. Jistě nečeká, že ho druzí budou chválit, ale doufá, že se ho budou z lidského hlediska snažit pochopit. Stejně nakonec jediným soudcem je nám totiž naše vlastní svědomí.
září 04, 2009 12:35
... : Sandra
No Mio, vždyť jo ...
září 04, 2009 12:42
... : popsienka
souhlasím s miou...každý svého štěstí strůjce.jestli je teď Ema šťastná,respektive našla svůj ostrůvek na bolest, budiž jí to přáno.jestli může žít s manželem a dívat se mu do očí po nádherně prožité chvíli s přítelem...hmm...je to její svědomí.jestli chce volbu,tak musí položit na misky vah vše krásné i to horší co zažila s jedním a druhým.láska se dá zabít jen láskou smilies/cool.gifjak na manžela???metodou pokus omyl,nejlépe sním smilies/grin.gif
září 05, 2009 04:22
Neztrácej naději : Milan II
Kup mu v prodejně s potravinovými doplňky DMAE a ať to využívá. Na mne to zapůsobilo , tak že když to dnes někomu povyprávím tak mi nevěří. Manželka je v současnosti už otrávená z mého chtění. V současné době je mi skoro 50.
Působí to velmi individuálně. Další informace jsou na internetu.
září 15, 2009 10:27

Powered by Azrul's Jom Comment
busy