O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK BÝT SUPER-PRODUKTIVNÍ PDF Tisk E-mail
Neděle, 14 květen 2017
Výsledek obrázku pro forbes png logoRedaktor známého časopisu FORBES nedávno zpovídal více než 200 super výkonných lidí - mezi jinými i 13 olympioniků, 20 vysokoškoláků s průměrem jedna celá, a mnoho vysoce úspěšných podnikatelů. Všem položil jednu otázku: Jaké je tajemství vaší nadprůměrné výkonnosti? Jejich odpovědi byly vyhodnoceny do následujících 15 bodů. Snad i vám se některý z těchto návodů pro vyšší produktivitu bude hodit…

 

 

 

 

 

 

 

Výsledek obrázku pro Shannon Miller

1/ Zaměřují se na minuty, ne na hodiny

Průměrný člověk má den rozdělen na hodiny, maximálně na půlhodinové úseky. Úspěšní lidé počítají s tím, že den jim nabízí 1.440 minut. Vždyť čas je nejcennější komoditou.

Peníze se dají znovu vydělat, ale čas je nenahraditelný. Gymnastka, olympionička Shannon Millerová, prozradila, že: “Každý den je můj harmonogram naplánován téměř na minuty přesně. Když zvládnete naplánovat a dodržet minuty, zvládnete perfektně i život.”

Gréta: Úplně souhlasím s plánováním si dne, ale že bych plánovala přesně každou minutu, to se mi nezdá realistické. Rozhodně ale plánuji podle času a snažím se to dodržet.

 

 

 

 

Související obrázek

 

2/ Soustředí se jen na jednu věc

Super produktivní lidé jsou schopni rozlišit a přesně vybrat ten nejdůležitější úkol a každý den na něm několik hodin pracovat. Pravidelně. Bez přerušení.

Tom Ziglar, finanční ředitel společnosti Ziglar, odpověděl: “ Určete si nejvyšší prioritu pro vaši společnost, a každé ráno se na ní zaměřte.” Co má nejvyšší vliv na dosažení vašich cílů? Co musíte splnit, abyste byli úspěšní-povýšeni-nejlepší?

Gréta: I zde mám určité pochybnosti. Jak je možné se soustředit konkrétně na zcela nekonkrétní věc? Možná je důležité si stanovit přesný cíl – ale nevidím moc pravděpodobné, že budu každý den dvě hodiny ráno pracovat na jedné věci. Myslím, že daleko důležitější je spíš každý den se věnovat něčemu, co našemu cíli pomůže – a může to být cokoli, i každý den jiná část, jiný krok, úplně jiný úkol. Ale - každý den.

 

 

 

Výsledek obrázku pro J. Harbinger, logo png

3/ Nedělají si pracovní seznam

Zahoďte seznam, vytvořte si kalendář. Podle statistik se splní pouze 41% úkolů z vytvořeného seznamu. A všechny ty zbylé úkoly vám přinesou jen stres, nespavost a zklamání. Úspěšní a produktivní lidé mají vše naplánováno v kalendáři a žijí podle časového plánu.

J. Harbinger, zakladatel Umění šarmu, radí: ”Rozdělte si den do 15minutových úseků. Zní to sice hrozně, ale splníte tak 95% z toho, co jste si naplánovali. “

Gréta: Kalendář používám a musím říct, že časové plánování je velice důležité. Seznam prací ale považuju za důležitý též. Osobně si seznamy vytvářím na dlouhodobé bázi. Nemyslím si, že je možné si naplánovat,  že v sobotu předělám celou kuchyň včetně vymalování, nalakování skříněk, vyházení zbytečnosti atd. Ale je možné si kuchyň v kalendáři rozplánovat. Jinak mám přeměnu kuchyně na svém dlouhodobém seznamu, a počítám, že někdy v létě se na to vrhnu…

 

 

 

4/ Předvídají časové prodlevy

Sami sobě nemůžeme důvěřovat, neboť jsme časově nedůslední. Dnes nakoupíme salát a zeleninu, protože plánujeme, že si budeme denně připravovat zdravý salát. V neděli vyhazujeme shnilé kusy do koše… Zaplatila jsem si měsíční předplatné do fitka, a šla jsem tam jen 2x.

Sami sebe známe nejlépe; proto si naplánujte, že i když se k něčemu rozhodnete teď, že to opravdu dodržíte. Předvídejte, jak vaše osobní vás bude v budoucnu sabotovat a připravte se na to.

Gréta: Tak tady ujíždím opravdu hodně. S tímto bodem musím maximálně souhlasit. I když si ale důsledky uvědomuji, nemám nejmenší ponětí, jak proti nim bojovat…

 

 

 

Výsledek obrázku pro Andy Grove, logo png

5/ Večeří doma

Andy Grove ze společnosti Intel: „Vždycky bude existovat další práce, víc, co by se dalo udělat, mohlo udělat, mělo udělat… Úspěšní lidé vědí, čeho si mají v životě vážit. Ano, záleží jim na práci, ale záleží jim i na dalších věcech, které patří k životu: čas strávený s rodinou, pravidelný pohyb a i práce pro společnost. Svých 1440 minut na den pravidelně rozděluji podle toho, co je důležité, a plán přesně dodržuji.“

Gréta: Absolutní souhlas. Práce je důležitá, ale rodina ještě víc. Osobně se snažím i do dětí vtlouct, že každý den si musíme správně odpracovat – tj. splnit svoje povinnosti (práce/škola), pravidelný pohyb (trénink/procházka se psem/fitko) a čas s rodinou (cokoli dělané dohromady, ať už úklid nebo stolní hra).

 

Dalších pět bodů/rad/navodů vám napíšu zas příště.

 

 

 

Co si o této pětici myslíte vy?

Jak je hodnotíte vy? Pokud souhlasíte, tak proč,

či naopak proč ne?

GRÉTA

 

 

 

 

 

 

Komentáře (1)add feed
Tenhle život , bych žít nechtěla. : kim
Znamená to mít sex jen od 20.32h. do 20.48h. Jak se tam vejde velká potřeba, když příjde zácpa? No a jak se plánujou nemoci? Gréta žije program robota a určitě příjde syndrom vyhoření, nebo chronická únava. Přece nejlepší věci jsou ty co se vůbec neplánují. Nejvíce zmarněný musí být ten čas co věnuje tomu rozplánování každé minuty.
květen 15, 2017 09:41
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]